Letošní remízový král z Valencie se stále neodrazil k lepším výkonům a i nadále se výsledkově spíše hledá. Na stadion Mestalla přijíždí suverénně nejhorší celek LaLigy Huesca, a tak domácí Los Che budou mít jedinečnou příležitost, jak nasednout na vítěznou vlnu.
Valencia v dosavadních šestnácti kolech remizovala v deseti případech, což jí drží na nelichotivé 14. příčce. Na výhru navíc čeká již tři kola, během nichž získala pouhé dva body za remízy 1:1 se Sevillou a Eibarem. Trenér Marcelino ví, že se pod ním začíná viklat židle, na které pomyslně sedí. "Nebereme nic jiného, než vítězství," prohlásil na předzápasové tiskové konferenci, kde se také vyjadřoval k nejčerstvějšímu odchodu Jasona Murilla na hostování do Barcelony.
Marcelino se bude muset vypořádat s absencí několika hráčů. S určitostí tak nenastoupí Goncalo Guedes, Geoffrey Kondogbia, Francis Coquelin, Mouctar Diakhaby, Kevin Gameiro nebo Gabriel Paulista.
Nováček Huesca se krčí na samém dně LaLigy. Jeho jediná výhra přišla hned v prvním kole na půdě Eibaru a od té doby dokázala Huesca ukopat pouhých pět bodů za stejný počet remíz. Ta poslední se zrodila v minulém kole na domácí půdě proti Villarrealu, což hostující celek zajisté povzbudilo. Pokud však má výběr trenéra Francisca překvapit a uspět na stadionu Mestalla, bude se muset vydat ze všech sil.
Huesca bude pro toto utkání postrádat vykartovaného Ezequiela Avilu a zraněné Luisinha, Juana Aguileru, Alexe Gallara a Carlose Akapa. Oba soupeři proti sobě stojí v první soutěžním utkání vůbec, přesto zůstávají favoritem domácí Los Che.
Valencia CF - pravděpodobná sestava:LaLiga - preview 17. kola
Valencia nevyhrává a nyní má ideální příležitost to změnit, na její trávník dorazí poslední Huesca. Leganés hraje doma se Sevillou, které se příliš nedaří venku, Rayo bude měřit síly s Levante...
Neto - Piccini, Diakhaby, Garay, Gayá - Wass, Parejo, Soler, Cheryshev - Mina, Batshuayi SD Huesca - pravděpodobná sestava:
Jovanovic - Miramon, Insua, Etxeita, Pulido - Gomez, Rivera, Melero - Gurler, Hernandez, Ferreiro Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.41 - 4.66 - 9.34 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
Cuéllar - Omeruo, Siovas, Bustinza - Nyom, Pérez, Vesga, J. Silva - Rodríguez - En-Nesyri, Carrillo Sevilla FC - pravděpodobná sestava:
Vaclík - Carrico, Mercado, Gómez - Navas, Amadou, Mesa, Escudero - Vázquez - A. Silva, Ben Yedder Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 3.11 - 3.24 - 2.53 Tip EuroFotbal.cz: 2 více informací
Dimitrievski - Advincula, Galvez, Amat, Alex Moreno - Imbula, Comesana, Pozo - Embarba, De Tomas, Alvaro Garcia Levante UD - pravděpodobná sestava:
Oier - Coke, Rober Pier, Postigo, Chema, Garcia - Rochina, Campaňa, Bardhi - Roger, Morales Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.13 - 3.73 - 3.47 Tip EuroFotbal.cz: 2 více informací
Lopez - Francis, Sidnei, Bartra, Feddal, Tello - Canales, William Carvalho, Lo Celso - Sanabria, Loren SD Eibar - pravděpodobná sestava:
Riesgo - Ruben Pena, Paulo, Ramis, Cote - Orellana, Diop, Joan Jordan, Cucurella - Charles, Enrich Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.85 - 3.85 - 4.40 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
Oblak - Arias, Savić, Godin, Saúl - Correa, Rodrigo, Koke, Lemar - Griezmann, Kalinić Espanyol Barcelona - pravděpodobná sestava:
D. Lopez - Javi Lopez, David Lopez, Duarte, Villa - Victor Sanchez, Roca, Darder - Baptistao, Iglesias, S. García Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.46 - 4.36 - 8.68 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
Stegen - Roberto, Pique, Lenglet, Alba - Rakitic, Busquets, Vidal - Messi, Suarez, Dembele Celta Vigo - pravděpodobná sestava:
Blanco - Mallo, Araujo, Costas, Alonso - Mendez, Beltran, Yokuslu, Boufal - Aspas, Gomez Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.12 - 10.80 - 22.80 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
Herrerín - Capa, Unai Nuněz, Inigo Martinez, Yuri - Dani Garcia, Beňat - Williams, Raul Garcia, Cordoba - Aduriz Real Valladolid - pravděpodobná sestava:
Masip - Moyano, Kiko Olivas, Calero, Nacho Martinez - Antonito, Michel, Alcaraz, Plano - Ünal, Toni Villa Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.69 - 3.90 - 5.57 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
Iraizoz - Ramalho, Bernardo, Juanpe - Pedro Porro, Pons, Alex Garcia, Granell - Portu, Borja Garcia - Stuani Getafe CF - pravděpodobná sestava:
Soria - Suarez, Djene, Cabrera, Antunes - Foulquier, Maksimović, Arambarri, Portillo - Molina, Mata Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.62 - 3.08 - 3.14 Tip EuroFotbal.cz: 0 více informací
Moyá - Gorosabel, Llorente, Le Normand, Hernandez - Illaramendi, Zubeldia - Januzaj, Oyarzabal, Sandro - Willian Jose Deportivo Alavés - pravděpodobná sestava:
Pacheco - Ximo Navarro, Laguardia, Maripan, Duarte - Ibai, Pina, Manu Garcia, Jony - Sobrino, Calleri Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.73 - 3.69 - 5.61 Tip EuroFotbal.cz: 0 více informací
Valencia CF - SD Huesca (neděle 12:00)
Neto - Piccini, Diakhaby, Garay, Gayá - Wass, Parejo, Soler, Cheryshev - Mina, Batshuayi SD Huesca - pravděpodobná sestava:
Jovanovic - Miramon, Insua, Etxeita, Pulido - Gomez, Rivera, Melero - Gurler, Hernandez, Ferreiro Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.41 - 4.66 - 9.34 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
CD Leganés - Sevilla FC (neděle 16:15)
Třetí Sevilla zamíří v rámci 17. kola LaLigy do Leganés. Oba dva týmy už dlouho nepoznaly pocit porážky. U domácích trvá bodová šňůra šest ligových zápasů, u celku z Andalusie dokonce o utkání více.
Hráči z předměstí Madridu pokazili začátek sezóny a za prvních pět kol si připsali jediný bod. Postupně se ale rozjeli a bilance dvou vítězství a čtyř remíz ze šesti posledních zápasů je vytáhla ze sestupových vod. Leganés se ovšem nadále trápí s ofenzivou, kterou má třetí nejhorší v celé soutěži. Celkově v jeho utkáních příliš branek nepadá, z deseti předchozích kol viděli diváci jen jedinkrát více než dvě trefy. Svěřence Mauricia Pellegrina táhne pětigólový Guido Carrillo, radostnou zprávou pro ně je, že se po trestu vrací další dva důležití hráči Rubén Pérez a Allan Nyom.
Lodivod modrobílých chová respekt k soupeři. "Sevilla je top tým ve Španělsku a Evropě. Pro nás není žádný soupeř lehký, stejně tak si ale myslím, že ani my nejsme lehkým soupeřem pro nikoho. Jsem vděčný za každodenní odhodlání kluků, kteří nemají vytoužené minuty," prohlásil Pellegrino.
Hosté ze Sevilly by potřebovali podávat venku stejné výkony, jako na svém stadionu. Zatímco v domácích utkáních uspěli napříč soutěžemi desetkrát v řadě, na soupeřových hřištích vyhráli jedno jediné z posledních osmi utkání. I tak se ovšem drží družina Pabla Machína na skvělé třetí pozici, v případě vítězství se dokonce může dostat o místo výše. Co se skórování týče, je celek z historického města druhým nejlepším po Barceloně a zásluhu na tom mají především tři střelci. André Silva, Ben Yedder a v tomto utkání chybějící Sarabia nastříleli dohromady 21 branek a všichni mají na kontě minimálně stejně gólů, jako například Karim Benzema, nejlepší střelec Realu Madrid.
Domácí se musí obejít bez zraněného tria Szymanowski, Muňoz, Santos, Sevillským nepomůže ze stejného důvodu Gonalons a Kjaer, vykartovaní jsou navíc Banega a již zmíněný Sarabia.
CD Leganés - pravděpodobná sestava:Hráči z předměstí Madridu pokazili začátek sezóny a za prvních pět kol si připsali jediný bod. Postupně se ale rozjeli a bilance dvou vítězství a čtyř remíz ze šesti posledních zápasů je vytáhla ze sestupových vod. Leganés se ovšem nadále trápí s ofenzivou, kterou má třetí nejhorší v celé soutěži. Celkově v jeho utkáních příliš branek nepadá, z deseti předchozích kol viděli diváci jen jedinkrát více než dvě trefy. Svěřence Mauricia Pellegrina táhne pětigólový Guido Carrillo, radostnou zprávou pro ně je, že se po trestu vrací další dva důležití hráči Rubén Pérez a Allan Nyom.
Lodivod modrobílých chová respekt k soupeři. "Sevilla je top tým ve Španělsku a Evropě. Pro nás není žádný soupeř lehký, stejně tak si ale myslím, že ani my nejsme lehkým soupeřem pro nikoho. Jsem vděčný za každodenní odhodlání kluků, kteří nemají vytoužené minuty," prohlásil Pellegrino.
Hosté ze Sevilly by potřebovali podávat venku stejné výkony, jako na svém stadionu. Zatímco v domácích utkáních uspěli napříč soutěžemi desetkrát v řadě, na soupeřových hřištích vyhráli jedno jediné z posledních osmi utkání. I tak se ovšem drží družina Pabla Machína na skvělé třetí pozici, v případě vítězství se dokonce může dostat o místo výše. Co se skórování týče, je celek z historického města druhým nejlepším po Barceloně a zásluhu na tom mají především tři střelci. André Silva, Ben Yedder a v tomto utkání chybějící Sarabia nastříleli dohromady 21 branek a všichni mají na kontě minimálně stejně gólů, jako například Karim Benzema, nejlepší střelec Realu Madrid.
Domácí se musí obejít bez zraněného tria Szymanowski, Muňoz, Santos, Sevillským nepomůže ze stejného důvodu Gonalons a Kjaer, vykartovaní jsou navíc Banega a již zmíněný Sarabia.
Cuéllar - Omeruo, Siovas, Bustinza - Nyom, Pérez, Vesga, J. Silva - Rodríguez - En-Nesyri, Carrillo Sevilla FC - pravděpodobná sestava:
Vaclík - Carrico, Mercado, Gómez - Navas, Amadou, Mesa, Escudero - Vázquez - A. Silva, Ben Yedder Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 3.11 - 3.24 - 2.53 Tip EuroFotbal.cz: 2 více informací
Rayo Vallecano - Levante UD (neděle 18:30)
Rayu patří stále až předposlední příčka a v posledním utkání roku bude bojovat o tři body, které by jeho situaci mohly alespoň trochu vylepšit. Levante pro něj ale nebude vůbec snadným soupeřem, protože jeho letošní forma je velmi dobrá.
Rayo prožívá období kolem Vánoc až na předposledním místě, což mu vůbec nevyhovuje. Bohužel to ale odráží smutnou realitu nekvalitního a nezkušeného kádru, který má problémy na obou stranách hřiště. Rayo dosud nastřílelo jen 15 branek, což je třetí nejhorší produktivita. A v obraně to vypadá ještě hůř, protože pouze poslední Huesca dostala víc branek než Rayo.
A to mohlo být mnohem hůř. V minulém kole se totiž Rayo postavilo do cesty Realu Madrid. Slavný královský celek dost možná už myslel na mistrovství světa klubů, jehož se pak zúčastnil, ale přesto bylo o favoritovi jasno. Kromě Karima Benzemy ale obranu Raya už nikdo z jeho spoluhráčů nepřekonal a Rayo domů vezlo velmi solidní výkon. Dobrou zprávou pro fanoušky Raya je fakt, že kromě zraněného Gorky Elustonda se mohou těšit na všechny opory.
V táboře hostujícího Levante je ale situace daleko horší. Trenér Paco López se musí obejít bez hráčů jako Armando Sadiku, Pedro López, Samu García nebo bez dua Jason - Cabaco, které nemůže nastoupit kvůli přílišnému počtu karet.
Levante zatím patří k těm lepším překvapením aktuálního ročníku LaLigy. Sídlí totiž na skvělém osmém místě a na jeho kontě je už 22 bodů. V praxi to znamená, že Levante ztrácí na Evropskou ligu pouhé tři body! A to třeba i přes výprask, který inkasovalo naposledy od Barcelony. Vedoucí tým ligy Levante vyprášil pěti góly.
S tím trenér López nemohl být spokojen. "Je jasné, že když se stane něco takového, tak máme tendenci vidět jen to negativní. Samozřejmě nejsme spokojení s naším přístupem a už vůbec ne s výsledkem. Ale v tuto chvíli můžeme dělat jediné - poučit se a jít dál. Nesmíme se špatným výsledkem nechat dlouhodobě ovlivnit," dodal trenér López.
Rayo Vallecano - pravděpodobná sestava:Rayo prožívá období kolem Vánoc až na předposledním místě, což mu vůbec nevyhovuje. Bohužel to ale odráží smutnou realitu nekvalitního a nezkušeného kádru, který má problémy na obou stranách hřiště. Rayo dosud nastřílelo jen 15 branek, což je třetí nejhorší produktivita. A v obraně to vypadá ještě hůř, protože pouze poslední Huesca dostala víc branek než Rayo.
A to mohlo být mnohem hůř. V minulém kole se totiž Rayo postavilo do cesty Realu Madrid. Slavný královský celek dost možná už myslel na mistrovství světa klubů, jehož se pak zúčastnil, ale přesto bylo o favoritovi jasno. Kromě Karima Benzemy ale obranu Raya už nikdo z jeho spoluhráčů nepřekonal a Rayo domů vezlo velmi solidní výkon. Dobrou zprávou pro fanoušky Raya je fakt, že kromě zraněného Gorky Elustonda se mohou těšit na všechny opory.
V táboře hostujícího Levante je ale situace daleko horší. Trenér Paco López se musí obejít bez hráčů jako Armando Sadiku, Pedro López, Samu García nebo bez dua Jason - Cabaco, které nemůže nastoupit kvůli přílišnému počtu karet.
Levante zatím patří k těm lepším překvapením aktuálního ročníku LaLigy. Sídlí totiž na skvělém osmém místě a na jeho kontě je už 22 bodů. V praxi to znamená, že Levante ztrácí na Evropskou ligu pouhé tři body! A to třeba i přes výprask, který inkasovalo naposledy od Barcelony. Vedoucí tým ligy Levante vyprášil pěti góly.
S tím trenér López nemohl být spokojen. "Je jasné, že když se stane něco takového, tak máme tendenci vidět jen to negativní. Samozřejmě nejsme spokojení s naším přístupem a už vůbec ne s výsledkem. Ale v tuto chvíli můžeme dělat jediné - poučit se a jít dál. Nesmíme se špatným výsledkem nechat dlouhodobě ovlivnit," dodal trenér López.
Dimitrievski - Advincula, Galvez, Amat, Alex Moreno - Imbula, Comesana, Pozo - Embarba, De Tomas, Alvaro Garcia Levante UD - pravděpodobná sestava:
Oier - Coke, Rober Pier, Postigo, Chema, Garcia - Rochina, Campaňa, Bardhi - Roger, Morales Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.13 - 3.73 - 3.47 Tip EuroFotbal.cz: 2 více informací
Real Betis - SD Eibar (sobota 13:00)
Eibar má další šanci, jak vylepšit svoji žalostnou venkovní bilanci. V sobotu po obědě ho totiž čeká dostaveníčko v Seville, kde si na něm chce smlsnout Real Betis. Pohárový účastník aktuální sezony se totiž prezentuje hodně suverénními výkony.
Real Betis v této sezoně zatím hraje velice působivě a jeho hra přináší výsledky. Menší ze dvou sevillských celků válí v Evropské lize, kde si i přes konkurenci AC Milán nebo Olympiakosu Pireus zajistil postup z prvního místa. Navíc jeho fotbal baví a dostává při něm velmi málo branek. A stejné je to i v LaLize. Mezi španělskou elitou Real Betis drží aktuální pátou příčku, tedy něco zcela odlišného, než na co byli fanoušci dlouhá léta zvyklí.
Od legendární Ligy mistrů a čtvrtého Realu Madrid navíc Béticos dělí jen čtyři body, takže ani tato vysněná meta není zcela zapovězená. V minulém kole hrál Betis hodně náročné utkání s Espanyolem Barcelona a dokonce prohrával. Nakonec ale především díky parádnímu závěru dokázal otočit výsledek utkání ve svůj prospěch a připsal si další důležité body.
A zkušený křídelník Cristian Tello, který vstřelil druhou branku, po zápase řekl: "Bylo to hodně důležité utkání, protože Espanyol je nebezpečný soupeř. V této sezoně se mu daří a my jsme museli být hodně obezřetní. Navíc nám to první inkasovaná branka vůbec neusnadnila. Ale máme výborný tým, opravdu skvělý kolektiv. Z dosavadní části sezony je vidět, že máme velký potenciál a chceme na sobě pořád pracovat," dodal Tello.
S Eibarem se Real Betis utkal v LaLize jen několikrát. Za poslední tři roky s ním ale nemá úplně nejlepší bilanci, protože z šesti duelů vyhrál jen dvakrát. Většinou však vyhrává domácí tým, na což se Béticos budou chtít spoléhat. Na stadionu Benito Villamarín jim to totiž docela jde.
Eibar plánoval vyšší příčky než ty, na kterých tráví zimu. V současné chvíli mu náleží až třinácté místo s dvaceti dosaženými body. Jeho obrana nepatří k těm úplně nejpevnějším, protože už inkasovala 24 branek, což je ligový podprůměr. A nejhorší disciplína je pro něj venkovní utkání. Eibar odehrál na hřištích svých soupeřů zatím sedm duelů, ale vyhrál z nich jen jediný. Ve všech sedmi navíc dokázal vstřelit jen pouhé čtyři branky!
Je tedy jasné, na čem budou chtít svěřenci trenéra Josého Luise Mendilibara pracovat nejvíc. V minulém kole se jim moc nevedlo, i když měli k dispozici vlastní stadion. Po gólovém spektáklu s Levante totiž proti Valencii poměrně rychle prohrávali a dlouho se jim nedařilo obranu Netopýrů rozbít. Pomohla jim k tomu až vybojovaná penalta, které v 56. minutě proměnil zkušený útočník Charles.
Real Betis - pravděpodobná sestava:Real Betis v této sezoně zatím hraje velice působivě a jeho hra přináší výsledky. Menší ze dvou sevillských celků válí v Evropské lize, kde si i přes konkurenci AC Milán nebo Olympiakosu Pireus zajistil postup z prvního místa. Navíc jeho fotbal baví a dostává při něm velmi málo branek. A stejné je to i v LaLize. Mezi španělskou elitou Real Betis drží aktuální pátou příčku, tedy něco zcela odlišného, než na co byli fanoušci dlouhá léta zvyklí.
Od legendární Ligy mistrů a čtvrtého Realu Madrid navíc Béticos dělí jen čtyři body, takže ani tato vysněná meta není zcela zapovězená. V minulém kole hrál Betis hodně náročné utkání s Espanyolem Barcelona a dokonce prohrával. Nakonec ale především díky parádnímu závěru dokázal otočit výsledek utkání ve svůj prospěch a připsal si další důležité body.
A zkušený křídelník Cristian Tello, který vstřelil druhou branku, po zápase řekl: "Bylo to hodně důležité utkání, protože Espanyol je nebezpečný soupeř. V této sezoně se mu daří a my jsme museli být hodně obezřetní. Navíc nám to první inkasovaná branka vůbec neusnadnila. Ale máme výborný tým, opravdu skvělý kolektiv. Z dosavadní části sezony je vidět, že máme velký potenciál a chceme na sobě pořád pracovat," dodal Tello.
S Eibarem se Real Betis utkal v LaLize jen několikrát. Za poslední tři roky s ním ale nemá úplně nejlepší bilanci, protože z šesti duelů vyhrál jen dvakrát. Většinou však vyhrává domácí tým, na což se Béticos budou chtít spoléhat. Na stadionu Benito Villamarín jim to totiž docela jde.
Eibar plánoval vyšší příčky než ty, na kterých tráví zimu. V současné chvíli mu náleží až třinácté místo s dvaceti dosaženými body. Jeho obrana nepatří k těm úplně nejpevnějším, protože už inkasovala 24 branek, což je ligový podprůměr. A nejhorší disciplína je pro něj venkovní utkání. Eibar odehrál na hřištích svých soupeřů zatím sedm duelů, ale vyhrál z nich jen jediný. Ve všech sedmi navíc dokázal vstřelit jen pouhé čtyři branky!
Je tedy jasné, na čem budou chtít svěřenci trenéra Josého Luise Mendilibara pracovat nejvíc. V minulém kole se jim moc nevedlo, i když měli k dispozici vlastní stadion. Po gólovém spektáklu s Levante totiž proti Valencii poměrně rychle prohrávali a dlouho se jim nedařilo obranu Netopýrů rozbít. Pomohla jim k tomu až vybojovaná penalta, které v 56. minutě proměnil zkušený útočník Charles.
Lopez - Francis, Sidnei, Bartra, Feddal, Tello - Canales, William Carvalho, Lo Celso - Sanabria, Loren SD Eibar - pravděpodobná sestava:
Riesgo - Ruben Pena, Paulo, Ramis, Cote - Orellana, Diop, Joan Jordan, Cucurella - Charles, Enrich Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.85 - 3.85 - 4.40 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
Atlético Madrid - Espanyol Barcelona (sobota 16:15)
Úspěšný začátek Espanyolu Barcelona je pryč a katalánskému týmu se v poslední době opět nedaří. V LaLize dokonce prohrál už pět soutěžních duelů za sebou a další špatnou zprávu představuje jeho příští soupeř. Espanyol totiž čeká výlet na půdu Atlética Madrid.
Espanyol v úvodu letošního ročníku vůbec nehrál špatně a dařilo se mu skloubit zajímavý herní styl s výsledky. Ty ho vynesly dokonce až do míst, na kterých se dá snít o evropských pohárech. Možná to ale byl jen nával adrenalinu, protože prakticky od desátého kola začal Espanyolu docházet dech a jeho výkony se razantně zhoršily.
Aktuálně je na tom katalánský celek tak, že prohrál už pět zápasů LaLigy v řadě! Ve dvou z posledních tří ligových zápasů dokonce nedal ani jednu branku a postup v Copa del Rey naděje fanoušků jen tak nezlepší. Od konkurenčního městského rivala dostal Espanyol čtyři branky a sám se netrefil ani jednou. V minulém kole na to úspěšně navázal. Doma sice nad Realem Betis vedl díky trefě Sergia Garcíi, ale především kvůli velmi špatnému závěru utkání dvakrát inkasoval a nakonec prohrál 3:1.
Další porážka ho odsoudila k pádu až na současnou jedenáctou příčku. Je ale pravda, že k pohárům to pořád není nepřekonatelná vzdálenost. Espanyolu v tuto chvíli na šestý Alavés chybí jen čtyři body. A teoreticky by je mohl uhrát právě proti Atléticu, i když právě madridský celek je neoddiskutovatelným favoritem. Espanyolu se totiž proti Atléticu v poslední době velmi daří a dvě poslední klání vyhrál, aniž by inkasoval branku.
Jeho absencí navíc není tolik co u soupeře. Espanyolu nepomůže jen Mario Hermoso, přičemž menší zdravotní potíže trápí Javiho Lópeze. To domácí Atlético je na tom mnohem hůř. Do hry nemohou nastoupit veličiny jako Diego Costa, Filipe Luís, José Giménez nebo Lucas Hernández, navíc Thomase Lemara trápí menší svalové zranění.
Atlético po pohárové remíze s Bruggami koncentrovalo své síly na ligu, kde se mu poměrně daří. První Barcelona má na soupeře z Madridu náskok jen tři body a druhá Sevilla má pouze lepší skóre než Atlético. Tým trenéra Diega Simeoneho v minulém kole dokázal porazit Real Valladolid, i když s ním měl plno práce a musela rozhodnout až minuta 80.
Právě v ní se trefil francouzský střelec Antoine Griezmann, který poznamenal: "Minule to byla velká bitva a jsem moc rád za to, že jsme dokázali strhnout vedení na naši stranu. Opět to ukazuje náš charakter a vnitřní sílu našeho týmu. Teď v tom ale musíme pokračovat a udělat maximum pro to, abychom tři body získali také od Espanyolu," uzavřel Griezmann.
Atlético Madrid - pravděpodobná sestava:Espanyol v úvodu letošního ročníku vůbec nehrál špatně a dařilo se mu skloubit zajímavý herní styl s výsledky. Ty ho vynesly dokonce až do míst, na kterých se dá snít o evropských pohárech. Možná to ale byl jen nával adrenalinu, protože prakticky od desátého kola začal Espanyolu docházet dech a jeho výkony se razantně zhoršily.
Aktuálně je na tom katalánský celek tak, že prohrál už pět zápasů LaLigy v řadě! Ve dvou z posledních tří ligových zápasů dokonce nedal ani jednu branku a postup v Copa del Rey naděje fanoušků jen tak nezlepší. Od konkurenčního městského rivala dostal Espanyol čtyři branky a sám se netrefil ani jednou. V minulém kole na to úspěšně navázal. Doma sice nad Realem Betis vedl díky trefě Sergia Garcíi, ale především kvůli velmi špatnému závěru utkání dvakrát inkasoval a nakonec prohrál 3:1.
Další porážka ho odsoudila k pádu až na současnou jedenáctou příčku. Je ale pravda, že k pohárům to pořád není nepřekonatelná vzdálenost. Espanyolu v tuto chvíli na šestý Alavés chybí jen čtyři body. A teoreticky by je mohl uhrát právě proti Atléticu, i když právě madridský celek je neoddiskutovatelným favoritem. Espanyolu se totiž proti Atléticu v poslední době velmi daří a dvě poslední klání vyhrál, aniž by inkasoval branku.
Jeho absencí navíc není tolik co u soupeře. Espanyolu nepomůže jen Mario Hermoso, přičemž menší zdravotní potíže trápí Javiho Lópeze. To domácí Atlético je na tom mnohem hůř. Do hry nemohou nastoupit veličiny jako Diego Costa, Filipe Luís, José Giménez nebo Lucas Hernández, navíc Thomase Lemara trápí menší svalové zranění.
Atlético po pohárové remíze s Bruggami koncentrovalo své síly na ligu, kde se mu poměrně daří. První Barcelona má na soupeře z Madridu náskok jen tři body a druhá Sevilla má pouze lepší skóre než Atlético. Tým trenéra Diega Simeoneho v minulém kole dokázal porazit Real Valladolid, i když s ním měl plno práce a musela rozhodnout až minuta 80.
Právě v ní se trefil francouzský střelec Antoine Griezmann, který poznamenal: "Minule to byla velká bitva a jsem moc rád za to, že jsme dokázali strhnout vedení na naši stranu. Opět to ukazuje náš charakter a vnitřní sílu našeho týmu. Teď v tom ale musíme pokračovat a udělat maximum pro to, abychom tři body získali také od Espanyolu," uzavřel Griezmann.
Oblak - Arias, Savić, Godin, Saúl - Correa, Rodrigo, Koke, Lemar - Griezmann, Kalinić Espanyol Barcelona - pravděpodobná sestava:
D. Lopez - Javi Lopez, David Lopez, Duarte, Villa - Victor Sanchez, Roca, Darder - Baptistao, Iglesias, S. García Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.46 - 4.36 - 8.68 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
FC Barcelona - Celta Vigo (sobota 18:30)
Sobotní podvečer nabídne souboj domácí Barcelony s vyzyvatelem Celtou Vigo. Jedná se o poslední utkání v tomto kalendářním roce a Barcelona může tak přečkat Vánoční svátky i Nový rok na čele tabulky.
Zdá se, že katalánský obr se opět zvedá a to v čele s hvězdným Lionelem Messim. Čerstvý držitel Zlaté kopačky za uplynulou sezonu se opět rozstřílel a v posledních dvou utkáních nasázel 5 branek a na další 3 přihrál!
Barcelona tak i díky němu v posledních třech utkáních La Ligy zvítězila a to při celkovém skóre 11:0. Jejich řádění nejprve odnesl Villareal dvěma góly, poté Espanyol čtyřmi a v posledním kole Levante obdrželo pět branek. Aktuální lídr tabulky vede o 3 body před Sevillou, která dohrává svůj zápas v neděli na půdě Leganés, a může tak své vedení dočasně navýšit na šest bodů.
Trenér Valverde nebude moci pro toto utkání počítat se Samuelem Umtitim, Thomasem Vermaelenem, Rafinhou a také Nelsonem Semedem. ,"Hra proti Celtě bude obtížná, protože mají výborné hráče a dobrou strukturu. Výhra je pro nás důležitá, protože chceme zakončit letošní rok se stejným náskokem před našimi rivaly," konstatoval na tiskové konferenci Valverde.
Hostující trenér Miguel Cardoso je na tom o poznání lépe, tomu bude chybět vykartovaný David Juncá a nejistý start má stále také Stanislav Lobotka.
Celta Vigo drží neporazitelnost v La Lize 3 utkání v řadě. Aktuálně 9. celek si poradil na domácím stadionu s Huescou 2:0, přestřílel venku Villareal 2:3 a za lehké zaváhání lze brát domácí remízu 0:0 s Leganésem.
Barcelona v pěti posledních utkáních na Camp Nou nasázela Vigu 18 branek. Lze tedy předpokládat, že i nyní se fanoušci mají na co těšit a mělo by padnout více gólů.
FC Barcelona - pravděpodobná sestava:Zdá se, že katalánský obr se opět zvedá a to v čele s hvězdným Lionelem Messim. Čerstvý držitel Zlaté kopačky za uplynulou sezonu se opět rozstřílel a v posledních dvou utkáních nasázel 5 branek a na další 3 přihrál!
Barcelona tak i díky němu v posledních třech utkáních La Ligy zvítězila a to při celkovém skóre 11:0. Jejich řádění nejprve odnesl Villareal dvěma góly, poté Espanyol čtyřmi a v posledním kole Levante obdrželo pět branek. Aktuální lídr tabulky vede o 3 body před Sevillou, která dohrává svůj zápas v neděli na půdě Leganés, a může tak své vedení dočasně navýšit na šest bodů.
Trenér Valverde nebude moci pro toto utkání počítat se Samuelem Umtitim, Thomasem Vermaelenem, Rafinhou a také Nelsonem Semedem. ,"Hra proti Celtě bude obtížná, protože mají výborné hráče a dobrou strukturu. Výhra je pro nás důležitá, protože chceme zakončit letošní rok se stejným náskokem před našimi rivaly," konstatoval na tiskové konferenci Valverde.
Hostující trenér Miguel Cardoso je na tom o poznání lépe, tomu bude chybět vykartovaný David Juncá a nejistý start má stále také Stanislav Lobotka.
Celta Vigo drží neporazitelnost v La Lize 3 utkání v řadě. Aktuálně 9. celek si poradil na domácím stadionu s Huescou 2:0, přestřílel venku Villareal 2:3 a za lehké zaváhání lze brát domácí remízu 0:0 s Leganésem.
Barcelona v pěti posledních utkáních na Camp Nou nasázela Vigu 18 branek. Lze tedy předpokládat, že i nyní se fanoušci mají na co těšit a mělo by padnout více gólů.
Stegen - Roberto, Pique, Lenglet, Alba - Rakitic, Busquets, Vidal - Messi, Suarez, Dembele Celta Vigo - pravděpodobná sestava:
Blanco - Mallo, Araujo, Costas, Alonso - Mendez, Beltran, Yokuslu, Boufal - Aspas, Gomez Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.12 - 10.80 - 22.80 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
Athletic Bilbao - Real Valladolid (sobota 20:45)
Bilbao se stále teprve sžívá s novým trenérem, ale plody jeho práce už jsou pomalu vidět. V minulém kole Bilbao remizovalo a tentokrát chce opět zvítězit, aby se v posledním utkání roku pokusilo odpoutat ode dna. Jeho soupeřem bude Real Valladolid.
Odvolaného Eduarda Berizza nahradil teprve nedávno nový muž na lavičce, kterým se stal Gaizka Garitano. Jeho úkol je jasný - dostat Bilbao co nejdřív co nejdál od sestupových pozic. Aktuálně je totiž pohled na tabulku pro fandy baskického celku hodně smutný. Lvi z Baskicka obývají dokonce až osmnáctou, tedy sestupovou příčku!
Na jejich kontě je jen 15 bodů, což není nijak veselá bilance. A ač by to čekal asi málokdo, tak Bilbao má třetí nejhorší útok, protože nasázel zatím jen 15 branek! S Garitanem se alespoň zlepšují výsledky, protože po výhře nad Gironou si jeho svěřenci v minulém kole připsali alespoň bod. Z Alavésu odjíždělo Bilbao s bodem v kapse za remízu 0:0, což je v jeho rozpoložení a vzhledem k formě Deportiva Alavés velmi solidní výsledek.
Přesto chce trenér Garitano víc. "Měli jsme na víc, ale nedokázali jsme proměnit naše šance. Na tom musíme pracovat, protože s naší potencí to vázne. Od některých hráčů očekávám víc po individuální stránce, ale i jako celek se musíme zvednout. Nejde tolerovat špatný přístup a evidentně s tím máme problémy. Vidíme ale, že se hráči snaží a že se zlepšují po technické i fyzické stránce," dodal nový kouč.
Právě proti Realu Valladolid by se Bilbau mohl dobrý výsledek podařit, protože s Valladolidem má Bilbao velmi dobré zkušenosti, a to zvlášť poslední dobou. Za pět posledních duelů Bilbao s Valladolidem neprohrálo ani jednou a čtyřikrát nad ním dokonce vyhrálo.
Valladolid se navíc vzpamatovává z porážky od Atlética Madrid, kterou utrpělo v minulém kole. Domácí Bilbao zřejmě nebude moci počítat se zraněnými Yerayem Álvarezem, Mikelem Ricem a Álexem Remirem. Hosté zase postrádají zraněného Iviho s Luismim.
Athletic Bilbao - pravděpodobná sestava:Odvolaného Eduarda Berizza nahradil teprve nedávno nový muž na lavičce, kterým se stal Gaizka Garitano. Jeho úkol je jasný - dostat Bilbao co nejdřív co nejdál od sestupových pozic. Aktuálně je totiž pohled na tabulku pro fandy baskického celku hodně smutný. Lvi z Baskicka obývají dokonce až osmnáctou, tedy sestupovou příčku!
Na jejich kontě je jen 15 bodů, což není nijak veselá bilance. A ač by to čekal asi málokdo, tak Bilbao má třetí nejhorší útok, protože nasázel zatím jen 15 branek! S Garitanem se alespoň zlepšují výsledky, protože po výhře nad Gironou si jeho svěřenci v minulém kole připsali alespoň bod. Z Alavésu odjíždělo Bilbao s bodem v kapse za remízu 0:0, což je v jeho rozpoložení a vzhledem k formě Deportiva Alavés velmi solidní výsledek.
Přesto chce trenér Garitano víc. "Měli jsme na víc, ale nedokázali jsme proměnit naše šance. Na tom musíme pracovat, protože s naší potencí to vázne. Od některých hráčů očekávám víc po individuální stránce, ale i jako celek se musíme zvednout. Nejde tolerovat špatný přístup a evidentně s tím máme problémy. Vidíme ale, že se hráči snaží a že se zlepšují po technické i fyzické stránce," dodal nový kouč.
Právě proti Realu Valladolid by se Bilbau mohl dobrý výsledek podařit, protože s Valladolidem má Bilbao velmi dobré zkušenosti, a to zvlášť poslední dobou. Za pět posledních duelů Bilbao s Valladolidem neprohrálo ani jednou a čtyřikrát nad ním dokonce vyhrálo.
Valladolid se navíc vzpamatovává z porážky od Atlética Madrid, kterou utrpělo v minulém kole. Domácí Bilbao zřejmě nebude moci počítat se zraněnými Yerayem Álvarezem, Mikelem Ricem a Álexem Remirem. Hosté zase postrádají zraněného Iviho s Luismim.
Herrerín - Capa, Unai Nuněz, Inigo Martinez, Yuri - Dani Garcia, Beňat - Williams, Raul Garcia, Cordoba - Aduriz Real Valladolid - pravděpodobná sestava:
Masip - Moyano, Kiko Olivas, Calero, Nacho Martinez - Antonito, Michel, Alcaraz, Plano - Ünal, Toni Villa Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.69 - 3.90 - 5.57 Tip EuroFotbal.cz: 1 více informací
Girona FC - Getafe CF (pátek 19:30)
Girona se potřebuje do možná nejdřív dostat zase do tempa, ze kterého vypadla v posledních zápasech. Šanci k tomu má na domácí půdě stadionu Municipal de Montilivi, kam v pátek večer přijede madridské Getafe.
Girona už dva duely po sobě nevyhrála a její série šesti zápasů v LaLize bez porážky náhle skončila. Mohlo za to Bilbao, které si doma nechalo tři body díky jediné brance. A protože Girona nedokázala vstřelit byť jen jediný gól ani v minulém kole, tři body náležely také Seville. Ta byla samozřejmě velkým favoritem a především díky dvěma gólům krátce po změně stran to taky dokázala.
Girona se náhle ocitla až na desátém místě a na jejím kontě je 21 bodů, ale hrozí jí, že se po několika dalších špatných výsledcích propadne daleko hlouběji. Už po tomto zápase by mohla ztratit své místo v první desítce LaLigy. Pokud tomu chce zabránit, musí začít rychle střílet branky. A hlavním mužem, který to má v popisu práce, je zkušený kanonýr Cristhian Stuani. Ten zatím dosáhl na 11 branek a dělí se o druhou pozici v tabulce kanonýrů.
"Máme za sebou dva náročné duely a především se Sevillou nás ten zápas stál hodně sil. Je jasné, že Sevilla je obrovským favoritem v duelu skoro s každým, ale na hřišti to nebyl zase takový rozdíl. Jenže jsme neproměnili své šance. Vím, že to je hlavně moje zodpovědnost, protože jako útočník musím střílet góly. Nevím, proč to najednou jde hůř, ale slibuji, že na sobě budu pořád pracovat, abych se co nejdřív zase prosadil."
Proti Gironě se postaví Getafe, které má naopak v poslední době skvělou formu. Tým z předměstí Madridu už pět duelů neprohrál a směle se sápe k pohárovým příčkám. Aktuálně je už na sedmém místě, přičemž od Evropské ligy ho dělí jen jeden bod!
Po remíze s Leganésem si Getafe poradilo v rámci minulého kola s Realem Sociedad San Sebastian, o což se jedinou trefou utkání postaral už ve třetí minutě úspěšný Jorge Molina. Getafe vyhrálo zápas s Gironou naposledy před dlouhými pěti lety.
Girona FC - pravděpodobná sestava:Girona už dva duely po sobě nevyhrála a její série šesti zápasů v LaLize bez porážky náhle skončila. Mohlo za to Bilbao, které si doma nechalo tři body díky jediné brance. A protože Girona nedokázala vstřelit byť jen jediný gól ani v minulém kole, tři body náležely také Seville. Ta byla samozřejmě velkým favoritem a především díky dvěma gólům krátce po změně stran to taky dokázala.
Girona se náhle ocitla až na desátém místě a na jejím kontě je 21 bodů, ale hrozí jí, že se po několika dalších špatných výsledcích propadne daleko hlouběji. Už po tomto zápase by mohla ztratit své místo v první desítce LaLigy. Pokud tomu chce zabránit, musí začít rychle střílet branky. A hlavním mužem, který to má v popisu práce, je zkušený kanonýr Cristhian Stuani. Ten zatím dosáhl na 11 branek a dělí se o druhou pozici v tabulce kanonýrů.
"Máme za sebou dva náročné duely a především se Sevillou nás ten zápas stál hodně sil. Je jasné, že Sevilla je obrovským favoritem v duelu skoro s každým, ale na hřišti to nebyl zase takový rozdíl. Jenže jsme neproměnili své šance. Vím, že to je hlavně moje zodpovědnost, protože jako útočník musím střílet góly. Nevím, proč to najednou jde hůř, ale slibuji, že na sobě budu pořád pracovat, abych se co nejdřív zase prosadil."
Proti Gironě se postaví Getafe, které má naopak v poslední době skvělou formu. Tým z předměstí Madridu už pět duelů neprohrál a směle se sápe k pohárovým příčkám. Aktuálně je už na sedmém místě, přičemž od Evropské ligy ho dělí jen jeden bod!
Po remíze s Leganésem si Getafe poradilo v rámci minulého kola s Realem Sociedad San Sebastian, o což se jedinou trefou utkání postaral už ve třetí minutě úspěšný Jorge Molina. Getafe vyhrálo zápas s Gironou naposledy před dlouhými pěti lety.
Iraizoz - Ramalho, Bernardo, Juanpe - Pedro Porro, Pons, Alex Garcia, Granell - Portu, Borja Garcia - Stuani Getafe CF - pravděpodobná sestava:
Soria - Suarez, Djene, Cabrera, Antunes - Foulquier, Maksimović, Arambarri, Portillo - Molina, Mata Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.62 - 3.08 - 3.14 Tip EuroFotbal.cz: 0 více informací
Real Sociedad - Deportivo Alavés (pátek 21:00)
Deportivo Alavés má na první pohled snadnou úlohu, protože brání skvělé šesté místo proti týmu z naprostého spodku tabulky. V rámci páteční předehrávky 17. kola LaLigy se totiž podívá do San Sebastiánu, kde fotbal v těchto dnech moc radosti nepřináší.
Real totiž jen marně vzpomíná na doby, kdy se pohyboval blízko pohárovým příčkám a těšil se na to, až si zase jednou zahraje Evropskou ligu. Kdy rozdával radost svým herním pojetím a měl v kádru talenty, o které se praly ty největší velkokluby. Současnost nabízí mnohem smutnější pohled a tradiční baskická chlouba tráví zimu nedaleko pásma sestupu!
Za posledních deset soutěžních duelů vyhráli Baskové jen třikrát, což je opravdu hodně špatná bilance. V rámci elitní španělské ligy prohráli už tři duely po sobě a naposledy nedali ani jednu branku. O všechny body je obralo Getafe, které se díky Jorgemu Molinovi prosadilo už ve třetí minutě utkání! Na to Baskové nedokázali reagovat a nechali všechny body týmu z Madridu. I proto jsou nyní až na 15. příčce s pouhými devatenácti body na kontě.
Záložník Asier Illarramendi dobře ví, že tohle zkrátka nestačí. "Máme za sebou hodně špatné tři zápasy a pohled na naše postavení v tabulce je opravdu žalostný. Teď je před námi poslední utkání v roce a my ho prostě musíme zvládnout. Tři body v utkání proti favoritovi by byly krásným dárkem pro naše fanoušky, kteří za námi celou dobu stojí a podporují nás. Musíme se zlepšovat především v koncovce," uvědomuje si zkušený záložník.
V pátek večer ale na Real Sociedad nečeká nic jednoduché, i když může počítat s domácím prostředím stadionu Anoeta. Deportivu Alavés totiž stále patří skvělá šestá příčka v LaLize a už několikrát dokázalo překvapit mnohem zkušenější a slavnější soupeře.
Poslední dobou už mu ale také docházejí síly a dech. Alavés nevyhrál už pět soutěžních duelů a je opravdu s podivem, že ještě drží pohárovou příčku. V minulém kole se mu nepovedlo utkání s Bilbaem, v němž diváci branky neviděli žádné.
Real Sociedad - pravděpodobná sestava:Real totiž jen marně vzpomíná na doby, kdy se pohyboval blízko pohárovým příčkám a těšil se na to, až si zase jednou zahraje Evropskou ligu. Kdy rozdával radost svým herním pojetím a měl v kádru talenty, o které se praly ty největší velkokluby. Současnost nabízí mnohem smutnější pohled a tradiční baskická chlouba tráví zimu nedaleko pásma sestupu!
Za posledních deset soutěžních duelů vyhráli Baskové jen třikrát, což je opravdu hodně špatná bilance. V rámci elitní španělské ligy prohráli už tři duely po sobě a naposledy nedali ani jednu branku. O všechny body je obralo Getafe, které se díky Jorgemu Molinovi prosadilo už ve třetí minutě utkání! Na to Baskové nedokázali reagovat a nechali všechny body týmu z Madridu. I proto jsou nyní až na 15. příčce s pouhými devatenácti body na kontě.
Záložník Asier Illarramendi dobře ví, že tohle zkrátka nestačí. "Máme za sebou hodně špatné tři zápasy a pohled na naše postavení v tabulce je opravdu žalostný. Teď je před námi poslední utkání v roce a my ho prostě musíme zvládnout. Tři body v utkání proti favoritovi by byly krásným dárkem pro naše fanoušky, kteří za námi celou dobu stojí a podporují nás. Musíme se zlepšovat především v koncovce," uvědomuje si zkušený záložník.
V pátek večer ale na Real Sociedad nečeká nic jednoduché, i když může počítat s domácím prostředím stadionu Anoeta. Deportivu Alavés totiž stále patří skvělá šestá příčka v LaLize a už několikrát dokázalo překvapit mnohem zkušenější a slavnější soupeře.
Poslední dobou už mu ale také docházejí síly a dech. Alavés nevyhrál už pět soutěžních duelů a je opravdu s podivem, že ještě drží pohárovou příčku. V minulém kole se mu nepovedlo utkání s Bilbaem, v němž diváci branky neviděli žádné.
Moyá - Gorosabel, Llorente, Le Normand, Hernandez - Illaramendi, Zubeldia - Januzaj, Oyarzabal, Sandro - Willian Jose Deportivo Alavés - pravděpodobná sestava:
Pacheco - Ximo Navarro, Laguardia, Maripan, Duarte - Ibai, Pina, Manu Garcia, Jony - Sobrino, Calleri Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.73 - 3.69 - 5.61 Tip EuroFotbal.cz: 0 více informací
Tabulka před začátkem kola
Tým | Z | V | R | P | S | B | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | ![]() | FC Barcelona | 16 | 10 | 4 | 2 | 46:19 | 34 |
2. | ![]() | Sevilla FC | 16 | 9 | 4 | 3 | 29:16 | 31 |
3. | ![]() | Atlético Madrid | 16 | 8 | 7 | 1 | 24:12 | 31 |
4. | ![]() | Real Madrid | 16 | 9 | 2 | 5 | 24:19 | 29 |
5. | ![]() | Real Betis | 16 | 7 | 4 | 5 | 19:18 | 25 |
6. | ![]() | Deportivo Alavés | 16 | 7 | 4 | 5 | 18:17 | 25 |
7. | ![]() | Getafe CF | 16 | 6 | 6 | 4 | 17:12 | 24 |
8. | ![]() | Levante UD | 16 | 6 | 4 | 6 | 27:30 | 22 |
9. | ![]() | Celta Vigo | 16 | 5 | 6 | 5 | 28:24 | 21 |
10. | ![]() | Girona FC | 16 | 5 | 6 | 5 | 17:19 | 21 |
11. | ![]() | Espanyol Barcelona | 16 | 6 | 3 | 7 | 18:23 | 21 |
12. | ![]() | Real Valladolid | 16 | 5 | 5 | 6 | 15:18 | 20 |
13. | ![]() | SD Eibar | 16 | 5 | 5 | 6 | 20:24 | 20 |
14. | ![]() | Valencia CF | 16 | 3 | 10 | 3 | 13:13 | 19 |
15. | ![]() | Real Sociedad | 16 | 5 | 4 | 7 | 18:19 | 19 |
16. | ![]() | CD Leganés | 16 | 4 | 6 | 6 | 15:19 | 18 |
17. | ![]() | Villarreal CF | 16 | 3 | 6 | 7 | 17:21 | 15 |
18. | ![]() | Athletic Bilbao | 16 | 2 | 9 | 5 | 15:23 | 15 |
19. | ![]() | Rayo Vallecano | 16 | 2 | 4 | 10 | 15:31 | 10 |
20. | ![]() | SD Huesca | 16 | 1 | 5 | 10 | 14:32 | 8 |
Zbývající zápasy
03.01. 21:30 | Villarreal CF - Real Madrid |
Komentáře (457)
Přidat komentářVidim, ze je potreba rozbehnut vianocnu debatu, lebo nam to tu upada odkedy Ronaldo nelaktuje superov za Real.
Ktorych 3 ludi povazujete za vobec najvacsich sportovcov v historii? A pre tych viac vyrecnych, preco?
Najlepsi futbalista historie - Lionel Messi.
Najlepsi automobilovy jazdec - Michael Schumacher.
U tretieho vaham - Michael Jordan alebo Wayne Gretzky.
Najlepsi automobilovy jazdec : Sebastien Loeb
Federer, Messi, Gretzky/Jordan
Yoda - šerm, Harry Potter - metlobal, Daryl Dixon - streľba z kuše
Vtip, ukáž sa.
M. Ali - Phelps - Messi
Dám pět, tři nedokážu.
Messi, Pelé, Ali, Jordan, LeBron
Paul Gascoigne
Yes!
Hrozne tezky porovnavat mezi sportama, ale kdybych mel vyplivnout nejaky jmena, tak:
Gretzky, Tiger, MJ/LeBron.
Tyson, Federer, Lemieux a LeBron, do fotbalu nejdu
A pochopitelně ještě Lauda.
fotbal - leo
hokej - mario
tenis - roger
motosport - ayrton
basket - mj
baseball - di maggio
box - rocky
martial arts - frank dux
stačí tihle tři?
Senna
https://www.csfd.cz/film/291617-senna/prehled/ doporučuji pokud si neviděl
viděl a vícekrát
Gretzky (nějaká vědecká studie napsala, že to je sportovec, který má v porovnání s ostatními hráči v daném sportu nejdominantnější výkony, a proto by tady neměl chybět), Schumacher (můj dětský idol, podobný případ jako Gretzky) no a s tím třetím nevím - Phelps? Federer? Alli? Bolt? A proto zvolím bratry Pospíšilovi v kolové
Proč Schumacher? To už radši Loeb nebo Valentino
Schumacher u mě kvůli tomu, jak vytáhl Ferrari.
Lebo je to 7 nasobny vitaz najprestiznejsej motoristickej sutaze.
to nic neznamená, kolikrát vyhrál kvalifikaci?
Logicky je kvafikace ten jeden ročník šampionátu.
A jak ho za tři roky překoná Hamilton, tak mezi ty nejpelší sportovce historie bude patřit on?...To není nic proti Schumacherovi, jen mám obecně problém do těchhle anket dávat sportovce, u kterých 50% výsledku dělá technika.
Jo, to je velka pravda, ze by tam asi nemal byt clovek, co “len soferuje”
Ale zrovna Schumi závodil i s dost špatnou technikou a ten tým na základě svých schopností a znalosti a testování to prostě vytáhnu nahoru
Pre mna to bola zlata era Formule, videl som kazdy zavod, Michael bol pre mna boh, ako objektivne by som ho do tej top 3 urcite nezaradil, ale subjektivne to bol velky oblubenec.
Jordan, Ali, Gretzky
Svět - Pelé, Lemieux, Jordan.
Česko - Bican, Jágr, Zátopek.
...a Ivan Hrozný
Messi, Tyson, Mayweather
Gretzky, Messi, Federer
Ali, Messi, Bjorndalen (ať je to osvěžující trochu
)
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, a buď Federer, Tiger Woods a nebo Milos z Krotónu.
jordan, lemiuex, messi
Najvacsi v historii: Messi, Federer, Bolt
Slovaci: Sagan, Martikan, bratia Hochschornerovci, Chara
Ali, Merckx, Jordan ked len tri. Neviem toto meno ma na padne pri kazdom sporte. Ali pri boxe, eddie pri cykle a jordan pri baskete. Futbal je v tomto strasne rozmanity kazdeho napadne nieco ine ale tieto mena su jednoducho definiciou celych sportov. Na gretzkyho uz dnesna mladez nema pamat ale to sa da povedat v podstate aj o merckxovi ale ten tu este nebol tak som dal jeho
Ja spíš Indurain
Já taky, furt jezdim ještě mimo jiné v Banestu, ale Merckx byl dominantnější.
Tak nikto taky ako merckx nebol a uz ani nebude a dovodom je aj to ze sa jednoducho cyklistika strasne diferencovala a specializovala, a tym padom uz nie je mozne byt uspesny na kazdom profile ako v minulosti. Mozno keby pretekal sagan v merckxovych dobach a merckxx v saganovych bolo by to naopak. Kazdopadne si myslim ze obidvaja jednoducho vytazili maximum z toho co mohli v danej dobe i ked samozrejme sagan ma este dost rokov pred sebou
Ono těch dominantních bylo víc. Coppi, Anquetil, Merckx, Hinault, Indurain, Armstrong a teď Froome. Já bych i toho Armstronga stavěl nejvýš, doping mi nezajímá, stejně vždycky všichni dopovali a případ Armstrong je spíš pokrytecký dílo Francouzů. Ale ten Eddie prostě vyhrával i klasiky a to je o fous před Lancem. Jako Sagy je můj nejoblíbenější současný jezdec, ale on nevyhraje Tour a to je podobný jako ten Leo ve fotbale.
předpokládám že se směješ tomu Messimu, což já teda taky kvůlivá MS, protože o cyklistice toho asi tolik nevíš
Směju se tomu, že jsi nemocnej a toho Messiho prostě zmíníš
Prej nemocnej....No protože je to podobný. Sagan nevyhraje Tour - největší podnik cyklistiky, Messi MS a ani ten Lendl, kterej to drtil, nevyhrál Wimbledon, takže nemůžou bejt považovaný za top. Chápu, že vám nemocnejm je to fuk a stejně si v horečce pojedete to svoje, ale je to směšný.
Není to podobný vůbec v ničem. Vyhrát etapu v cyklistice neznamená to stejné jako vyhrát zápas ve fotbale. Beru, kdybys řekl že Messi je jako Gretzky, kterej nikdy nevyhrál olympiádu, ale ta cyklistika je úplně mimo. Je teda Jágr víc než Gretzky, protože má olympiádu?
říkám....nemocnej, ani nerozeznáš důležitost, nevíš co ve kterým sportu je nejvíc, srovnáváš hrušky s jabkama...jak jsem v cyklistice mimo? to mi zajímá pověz....
Jsi mimo
to je nemožný, naopak se bavím nad novými měřítky
A co se týče hokeje...Gretzky hrál v době, kdy profíci na OH nesměli. Kdybys napsal Kanadskej pohár, to bylo totiž jediný měřítko, tak to beru. Vyčítat mu OH může jenom kulantně řečeno neznalec.
Nezájem. Kdyby byl co k čemu, tak to v roce 1998 vyhraje.
Hlavou
Bez prilby
Po centru od modrý
Rovno z bully
chápu
šahli vám na kluka z plakátu
Ja neviem, ale keby som to mal brať z osvečeného pohľadu, tak musím povedať, že ti Leo strašne leží v žalúdku.
to je ale váš osvědčenej pohled...kdybych tu furt nečetl tu onanii i v roce MS, na kterým nehrál dobře, nepsal bych nic nebo ne tolik
ještě napiš že jsi k Leošovi zcela objektivní
Jsem k Leošovi zcela objektivní
mam zcela jasný kritéria a jak vidíš, nikde nepíšu C.Ronalda ani mýho oblíbenýho Zica. Já můžu s klidným svědomím nařknout z toho vás, protože si ty kritéria ohýbáte, abyste si ho obhájili. Hrát Crosby nebo Ovečkin za Barcelonu, musel bych číst, že jsou nejlepší v historii, ač snad nikdo nepochybuje o Gretzkym nebo Lemieuxovi.
Nikdo nepochybuje o Messim jenom ty
ne aby jsi byl rád, že ho můžeš sledovat na vlastní oči (ne jako Peleho z dokumentů), tak do něj musíš furt rejpat a zpochybňovat. To, že byl Pele zvolen nejlepším hráčem 20 století, což je sporné, tak to z něj nedělá nejlepšího navždy, vždycky se objeví někdo lepší a ten lepší je Messi.
Mám pocit, že ho zvolili i sportovcem století, což je absolutní blbost, když v tom století byli daleko, daaaleko lepší a slavnější týpci ve svých sportech, než Pele.
Co je na tom spornýho?
Pelé byl dřív ta největší ikona sportu. To, že vy o něm máte chabý povědomí, to nezmění. To, že jste zbláznění ze současnýho hráče, taky ne. On ani ten současnej není v poslední době nejlepší neboť trofeje a GB bere jinej. A já ho přesto nemám jako nej v historii. Spornej a to hodně je hráč, kterej nevyhrál MS ve svým sportu, ten největší turnaj ve svým sportu. Je to úplně stejný jako kdyby Gretzky nevyhrál Kanadskej pohár nebo SC a exceloval pouze v základní části NHL. To by mu bylo k hovnu, stejně jako čísla Messiho z ligy. Je to stejný jak nevyhrát v cyklistice Tour, v tenise Wimbledon, v atletice OH a můžeš klidně mít na mítinku světovej rekord, ale jak ho nepotvrdíš na OH, je to k hovnu. To jsou ty kritéria, potvrdit svou genialitu a dominanci na největším podniku, kde se tvoří legendy. Už se teď těším, až se vás zeptaj vaše děti : "a tati, ten Messi byl teda nejlepší a lepšího nebylo nikdy v historii jo? A proč teda nikdy nevyhrál mistrovství světa?" Jo, to bude prča. Zpochybňuješ trojnásobnýho mistra světa, ale o týpkovi co v PO MS nedal ani gol nepochybuješ. Falešnej šéf si a cvok.
Za 3) Brazilie vyhrávala MS se skore 20:3 atd. To ukazuje jejich nadvládu nad všemi v té době.
Za 4) Proč u tebe není,jak jsem už psal, Charlamov nejlepší hokejista všech dob? Je to kopie Peleho, ale v hokeji.
Dokumenty o Pelem tady viděl úplně každý a jeho zápasy si pouštěl taky úplně každý, to, že ty si myslíš, že jsi se na to díval sám je úsměvný
1. Já nezpochbňuju Messiho umění, ale to jak z něho děláš nadčlověka.
2. Je to trojnásobnej mistr světa, přispěl proti Mexiku, třeba by nepostoupili....
, i kdyby si mu počítal 2 tituly, pořád tam předvedl něco, na co se Messi vůbec nezmohl.
3. 20:3 jo? To jako kdy? Nadvláda tam byla, hádej proč?
4. Proč Charlamov?
Já to viděl už v době, kdys tahal kačírka. Je smutný, že si řekneš, jéééé to je pomalý, takže vlastně nic moc. A co mozek? Funguje? Ale to je zbytečná otázka.
Charlamov byl nejlepší hráč nejlepší repre? Že o tom nevím a to jsem tu repre viděl hrát.
Tak o najlepšom hokejistovi sa tie názory tiež líšia - Wayne, Lemiex, Orr, Howe..
Zrovna v hokeji by se ty názory lišit nemohly, Gretzky je absolutně bez konkurence
Ne na dlouho..
Ovečkin ho překoná v bodech, pak se názory budou lišit diametrálně.
Nemyslím si
Tak ty názory se lišej už teď a diskutuje se o tom, v budoucnu to bude ještě víc, i když se k němu jen přiblíží, což se samozřejmě stane, takže to je jistý. A je tam několik potenciálních hráčů, co ho můžou překonat i potom..
*v golech, v bodech Gretzkyho nikdy nikdo neprekona
Navic i ty goly nejsou jistota, protoze Ovi furt potrebuje jeste 258 golu.
Jo, gólech
, nejsou, ale je jistý, že mu bude blízko, pokud ho někdo teď nezrakví na dva roky.. V bodech ho za 15 let překoná Pasta
Jak hovno
Nepřekoná. 258 je šíleně hodně. Vždyť to je 5 padesátigólových sezón a Ovečkin se nad tuhle hranici dostal "jen" 7x z 12 sezón (když nepočítám výlukovou sezónu a tuhle probíhající)
to je jasný, on jenom šmoulí
V bodech asi ne, no
tak vidíš jak si mimo....to stejný máte s Messim
To jo, ale ty si mimo už padesát let, tak co je horší?
Vidím tvý názory na hokej a kdo je mimo? Jestli tady budem za 10 let, omluvíš se aspoň za toho Ovečkina? Protože nemá šanci. Absolutně.
Body ne, góly jo
Pasta je sarkasmus, to bys dědo moch pochopit ne?
Pastu jo, Ovečkina ne. Tam to myslíš vážně. Bez šance.
Jj, ty góly myslim vážně, má velkou šanci ho překonat, a pak ta diskuze prostě pojede, takhle sem to myslel
Můžeš s klidným svědomím nařknout ostatní, že si ohýbají tvoje kritéria ?
to nejsou jenom moje kritéria, to platí po celým světě kromě Katalánska, proč, to víme
Ale hovno
Tak to jo
Vyvrať mi, že v cyklistice je nejvíc Tour, v atletice OH, ve fotbale MS, v hokeji SC, CC a teď OH s profíkama, v tenise Wimbledon. No do toho.
Bavím se o fotbale. Nějaká cyklistika mě nezajímá. To, že ve fotbale je MS nepopírám,ale podle tvojí logiky toho kdejakej Adil Rami dokázal víc a je tím pádem lepší, než hráči co nemají MS.
Já na něj reaguju jenom proto, že solidně nezvládá to velebení Messiho.
Já s tebou souhlasim
to lomítko bylo taky jenom pro naší legendu
Já to zvládám dobře. Vysvětluju vám vaši pomýlenost vidění světa červenomodrýma brejlema.
Hezkej argument, ale mimo že? Srovnáváme dominantní hráče svý doby, ne nějakýho Ramiho. Když jste probírali logiku, jestli vůbec, kdes byl? Logika není vždycky logika.
Proč dominantní, ty údajně kdysi nejlepší Brazilce si viděl přibližně tolikrát, jako toho Ramiho. Až si média za 30 let napíšou, že Modrič měl super dominantní rok v éře Messiho a Ronalda a proto vyhrál nějaký ocenění, tak přikývneš, proto že to média píšou?
Další argumentační fail. Vy to hoši nedávate...Proč bych je já měl vidět víckrát? To by nikdo na světě nemohl o nikom nic říct, protože někdo chodil na Pelého, ale Maradonu viděl párkrát v TV. A co se vlastně teda počítá? Musíš je vidět hrát každej boží víkend, aby sis udělal konečně představu jak je dobrej? Ne nemusíš. Na to je tu LM a MS. Ty dávný, z tvýho pohledu, Brazilce viděli jiní a ty už celkem popsali jako kdo byl dobrej. I já mám tu představu.
Modrič vyhrál LM a byl nejlepší hráč MS, kde dotáhl Chorvaty překvapivě do finále. Já bych to sice dal Crisovi, ale nemám problém s Lukou. Obvyklý podzim čerstvýho procitnutýho Messiho nikoho jak vidíš nezajímá. Je to jenom liga. A není tu sama, je tu i PL, italská....Modrič v těch superdůležitejch zápasech hrál skvěle, líp než všichni, vedlo to k trofejím a proto maj média a novináři pravdu.
Tak si užij diskutování s ostatníma. Názory sis zafixoval a ani by tě nenapadlo uvažovat o jinejch. To si radši zapnu Atlético x Espanyol.
Proč bych měl uvažovat o jinejch názorech? Já je tady vidím víš. Nic moc. Občas někdo zapomene, nezná všechny podmínky, reálie doby...Zatím mě to baví, protože se bavím že. Občas ale žasnu. Ovečkin prej dorovná Gretzkyho, Maradona měl okol sebe samý superhvězdy....Je to sranda. Pa
Charlamov byl nejlepší na světě
lenze ty posudzuje celu karieru nejakeho sportovca na zaklade jedneho turnaja. A to, ze v jednych z najlepsich sutazi na svete (LL a LM) nasukal 600 golov a nahral na dalsich 200, ze vyhral nespocet trofeji, stanovil mnozstvo rekordov, ktore uz zrejme nikto neprekona (ako napr Gretzky v hokeji) ma mensiu vahu, nez pozdvihnutie jednej trofeji nad hlavu, od ktorej ho mimochodom delil malicky kusok. Cize podla teba jedno predlzenie s Nemcami rozhodlo o tom, ci je Messi najlepsi v historii, alebo nie? ved je to totalne smiesne.
Je, jenže MS ve fotbale nebo Kanadský pohár nemůžeš vyhrát sám, na rozdíl od Wimbledonu nebo Tour.
To je pravda páťo. Ale jsou hráči se kterýma je ta šance o dost vyšší.
Narazil jsem na celkem zajímavou věc....
Anketa: Koho byste radši brali do týmu? McDavida nebo Crosbyho?
Za mě asi Crosby. Connor je (a asi už vždycky bude) produktivnější, ale nezdá se mi, že by uměl ty hráče kolem sebe tak strhnout, udělat je lepšíma, jak to umí Crosby. Nemá zatím takové vůdcovské schopnosti.
...ta ti vyjde, že Messi = Crosby
Jak přesně dělá Messi okolo ty hráče lepší v LM nebo v repre? Co vyhrál krom 15 posledních hezkých pár let v LM? Co s repre? Ba ne. Má nějaký čísla. On je McDavid. Crosby je Pelé, Maradona, Ronaldo. Kromě toho zapomínáš na jedno. Asi jsi to myslel na současnou dobu, ale radši bych bral i teď McDavida, je mladší a ty vůdcovský schopnosti získá. Messimu je 31....
Ne
Ale ano.
Zato povazujes Peleho ako najlepsieho v historii aj napriek tomu, ze hral iba v pralesnej lige v Brazilii a vyhral MS aj vdaka tomu, ze Brazilia mala vynimocnu generaciu a futbal nebol vo svete ani zdaleka taky vyrovnany, ako je teraz. Tvoje kriteria su uplne na hovno.
Z tý pralesní ligy teď chodí do Evropy tisíce hráčů...tehdy byli doma a 3x to vyhráli, trochu používej mozek ty trdlo. Fotbalová špička je furt stejná, tehdy byla i kvalitnější a to z prostýho důvodu. SSSR a Jugoslávie.
jasne tisice hracov, ale presadi sa ich v naozaj kvalitnych sutaziach iba zlomok.
Jsi postiženej?
Protože to tak vypadá. BYLI DOMA. Ta liga byla kvalitnější než v Evropě. Tenkrát. Jsou na to i ty výsledky. Dneska jsou všichni pomalu pryč po světě. Zkvalitní jejich soutěže a domácí ochudí. Jak by byla kvalitní španělská liga, kdyby tisíce Španělů posílili jiný ligy? Dokážeš to pobrat, není to moc informací? Pokračujem. Kdyby Pelé nebo Zico excelovali v takový soutěži jako je dneska brazilská, tvé námitky by byli na místě. Jenže oni excelovali v soutěži, kde všichni nejlepší byli doma. A hráči z tý soutěže v repre pak rozdrtili ty evropský týmy na MS. Přijelo takhle jednou Flamengo se Zicem (a nebyl to výběr světa jako je dneska Messi a spol v Barceloně) a dalo 3-0 tehdejšímu vládci Evropy FC Liverpool. Nedali mu šanci. Pobrals to? Chápeš ten rozdíl? Jestli ne, tak jdi a jebni si jí vo futra.
Ty mluvíš o ohýbání, svět se v prdel obrací.
Hypotéza :
Messi je Brazilec hrající za Real, bez titulku na MS
Val: Messi ne nej hráč historie.
Na tohle bych vsadil varle
jednokulčák
Messi taky nepotřebuje dvě nohy, tak co.
Stačí jedna koule,pokud je dost pěkná
brrrr
Možná kdyby to uměl pravou, může to dávat nejenom nalevo Albovi a a měl by víc na výběr. Barcelona by pak možná na jaře nedostávala takový debakly v LM. Možná.
Jinak klubismus je v tomto zlo. Jak historie vysvětlit, že VŠICHNI vaši výš hodnotí CR7 a culé zase Blechu?
Pelé za Real nehrál....Zico taky ne. CR nám přinesl tituly a gol na zápas a v tý hlavní soutěži má lepší čísla než Messi. Asi proto.
Nie nie je. Sagan jednoducho nemoze vyhrat tour ak sa na to nezameria. Coz je rozdiel. Sagan by mozno v minulosti tour vyhral prave kvoli tomu ze jazdci neboli tak specializovani ako teraz, ale v sicastnosti jednoducho nema sancu ked chce jazdit tak ako jazdi. Keby jazdil v eddieho dobe napr taky kittel alebo gaviria so sucasnym vykonom kto by asi ovladal hromadne dojazdy? Eddie rozhodne nie. Tak isto si trufam povedat ze aj sucasny sagan a byvaly camcellara by udolali merckxa v klasikach jednoducho preto ze odvtedy sa cyklistika posunula asi tak ako ziadny iny sport. Bohvie ci by eddie nebol dnes na urovni dnesneho sagana akurat bez toho showmanstva.
Chápu, že to taky těžce neseš, ale cyklistika je Tour de France.
Ale ja to beriem. Len ma nebavi uz sucasna tour asi tak ako ma nebavi sucasny futbal. Jednoducho ide iba o vysledok a je jedno akym sposobom sa k tomu dostanes. Chyba tomu tale to srdiecko a radost zo samotneho sportu. V tomto je sagan take zjavenie
To ti rozumím. Sport šel do kytek, zakázal bych vysílačky. Ale Tour mě baví furt, taky jezdim a hlavně ty hory tam. Boží. Sagan je vážně skvělej a velkej borec. Bylo by zajímavý sledovat, co by se stalo, kdyby se dostal na vrchařskou váhu....
Nikdy sa pravdepodobne nedozvieme. Uz totiz aj ide do veku kedy jednoducho uz nebude tak hybat so svojou vahou ako ked mal este 20. A ano ten sport bez vysielaciek a wattmetrov by bol ovela pozeratelnejsi. Ja zase tour od roku 2012 nijak nemusim. Radsej pozeram mensie etapaky a samozrejme vuelta je vrchol a giro prijemny bonus
K Vueltě jsem vztah nějak nenašel. Je to takový Australian Open mezi grandslamy. Giro je skvělý, i jsem tam byl, když jel Lance, miluju Dolomity.
No ja som kedysi vueltu nemusel ale cca od roku 2012 ked tam contador tak superil s puritoˇ som si uu zamiloval a kazdorocne sa tesim viac na nu ako na tour. Samozrejme je pre mna stale top San remo a flandry
Co ti ja viem. Bavime sa cisto o osobnosti sportu. A to uz aj armstrong bol vyraznejsia. Nebavim sa tu o dopingu
No Indurain ve svý době byl hodně velká osobnost.
Ja neviem indurain ma nijak nenadchol hoci ma moje uznanie
Indurain byl stroj. Zajímavý je že tě nenadchl....
Prave preto ze bol taky stroj
Messi je taky stroj....
Nie nie je. Na messiho sa paradne diva
Já si nemůžu pomoct, ale vidím tam jistý šablony. Jakmile je má narušený, viz repre, už to není takový. A radši mam tu sambu.
Ale on je aj v repre skvely
jo, to jsem viděl, o skvělý mám teda jinou představu
Argentina bez messiho by bola asi na urovni panamy akurat s tym ze by nemala byt lebo material tam je. Ale bez messiho to jednoducho nefunguje
To přeháníš. Naopak si myslim, že bez něj a s Dybalou a Icardim by byli výborný. Což jsou přesně ti hráči, kteří nehráli kvůli němu....
messi, nadal, zatopek
Messi, Lemieux, Jordan, Ali, Federer, Schumacher, LeMond, Woods, Phelps
LeMond? Ako bol dobry ale zeby az tak?
byl skvělý a byl by ještě lepší nebýt toho postřelení ... strašně jsem ho žral, později i Induraina
To je fakt na to postrelenie som zabudol. Trebars by aj eddie este natiahol tie svoje rekordy nebyt zraneni
Lemond jo? Hinault je Hinault.
Hinault bol arogantny blb hoci skvely cyklista. Nieco ako ronaldo vo futbale. A tiez ako ronaldo proste nevedel zniest ze je niekto lepsi
ty vole co ty můžeš o tomhle vědět?
Tolik co ty o Pelém
Já o Pelém vím hodně. Vím i kdo to byl Vasconcellos.
Ne nevíš.
Víš prt
Lemond byl lepší v době, kdy Hinault už končil. Takže jaká arogance? Celkově za kariéru je lepší Hinault.
Ze te nekdo povazuje za nejlepsiho v historii neznama, ze jsi mel kazdou sezonu v kariere lepsi, nez kdokoliv jiny. Cris se opravnene mohl citit v kariere nejlepsi na svete, protoze to tak jednoduse bylo.
a bartali je bartali. ten by strčil všechny do kapsy. nebýt války ........
je o něm moc pěkný film - Gino Bartali - L'intramontabile - to mění totálně pohled na anquetila, hinaulta, mercxe a hlavně na coppiho
jsem neviděl, mrknu
Lionel Messi,
Usain Bolt,
Wayne Gretzky.
Gretzky, Federer, Schumacher, O'Sullivan
O'Sullivan
Krásne hodiny strávené pri Eurosporte a jeho partičkách
Ali, Cruijff, Gretzky... posunuli svoj šport na inú úroveň.
A ešte Merckx. Troch je málo, aj štyria len tak tak.
Lemieux,Messi,Loeb
Lemieux a messi je klasika tam neni proc vysverlovat.
Loeb je pro me mr.motorsport. F1 jezdci jsou mimo F1 neskodni coz ukazovali v rally.
Loeb si rally totalne podmanil, pak prisel do wtcc a zase spicka, rallycross spicka, pikes peak rekord. Testy v F1 a jezdil casy jako F1 jezdci. Je to pro me absolutni motoristicky vseumel. Jinak podobny talent ma pry i Rossi.
Mam dotaz. Dopredu predesilam, ze do toho skoro nevidim a nezajimam se o motosport (moc me neberou sporty, kde to neni jenon o vykonu cloveka), ale napsal jsi, ze jezdci F1 jsou neskodni v rally. Myslis, ze obracene by to nebylo taky tak?
Kestli jsou nejaky priklady nevim.
Nechci rejpat, jenom se ptam. Loeb je samozrejme fenomen.
Loeb s Ogierem by prorazili podle me i v F1. Veril bych i Sordovi.
Dal bych to moc nevidel.
Neberu to jak rypani, jen jezdci F1 a celkove F1 je dost protezovana a podle me nejlepsi ridici sveta jsou v rally
Ok, dik za info. S tim protezovanim F1 souhlasim.
lemiuex, messi, federer, phil taylor, hamilton, jordan, merckx, ali, bolt
Nejlepší jídlo :
Třeba jablko Golden, zmrzlina HD, pečená žebra U Kašny v Rajhradě, arašídy, horalka.
Stejně jako téma nejlepší sportovec ever, je toto naprosto zavádějící, jde o míchají jablek s hruškami.
Na toto máme všichni z nás nedostatečný přehled. Ale pro legraci zkusím vypsat ty,které jsem zažil na vlastní kůži, takže sorry Bicane, Pelé, Zátopku.
Svět :
Messi, Federer,
Posrané psaní na mobilu :
Svět :
Messi, Federer, Lemieux
ČR:
Železný, Ledecká, Hašek
Jordan, Gretzky, Federer... u fotbalu fakt těžko říct, ale asi bych vybíral mezi Pelém, Maradonou a Ronaldem.
Phelps
Loeb
Dryden, Lemieux
Federer
Lebron James...
voooole, to se nedá vybrat
Nedá Bola, páč těch sportů je víc než 3. Proč Dryden mě zajímá?
Dryden byl totéž co Orr na pozici obránce a Lemieux s Gretzkym na pozici útočníka.
Jasně, chytal za tehdy dominantní Montreal, ale i tak bez debat dominoval. V momentě co odešel začal Montreal dostávat od 50-80 branek za sezonu více a měli štěstí, že tehdy získali asi nejlepšího play off brankáře historie NHL, Patricka Roye, jinak by jejich poslední Stanley Cup byl v sezoně 78/79.
Hlavně je mi ale sympatický jeho příběh. Tehdy nebylo více, než hrát za Montreal a on s díky roky odmítal, aby mohl studovat a pak i sezonu vynechal, aby dodělal práva. Pak vyhrál vše pro něj důležité a skončil, aby se mohl naplno věnovat zase jiným věcem, které jej zajímají, místo aby se honil za rekordy. Hodně dělá ta osobnost u mě.
Jo, tohle jsem četl a ještě jsem ho zažil i chytat. Tehdejší Montreal byla mašina. Hrozně se mi líbil Lafleur. Mě to zajímá z toho důvodu, že se na Kena postupem času trochu zapomnělo a tady vidím, že ne všichni. Takže palec a souhlas.
No když vidím, že si to cules pojali po svým, teď bych dal Di Stefano, C.Ronaldo a Pelé. Plus Zico.
Dva z nich jsi neviděl, třetí běhal když ti bylo 5. Messi > Ronaldo. Takže tvuj list je absolutní fantasmagorický výmysl mezigalaktickýho prostoru.
a proto ti hráči nikdy neexistovali, tohle je demagogie nejhlubšího zrna
Chudák Borg, nikdo ho dneska neviděl, vyhrál těch 5 Wimbledonů vůbec?
Ne, to jen dokazuje tvoje prosazování legend minulosti
vsadím se, že za 50 let tady bude běhat nějakej týpek co nasází každou sezónu po 120 gólů a nějakej prďola bude psát: “Nojoo ale Ronaldo dokázal vyhrát ME hattrickem proti Maďarsku, co dokázal on? Nojoo Messi by to zakroutil od půlky rovnou do šibenice, vím to, viděl jsem dokument.”
Ne, já to jenom dokážu o něco líp srovnat, to co je důležitý, talent, hru a nepodstatný věci jako fyzička, kterou nadrtíš i ty a předběhneš třeba Cruyffa....A o Messim to říct nemůže, to nikde neviděl....no ale o Pelém by mohl co?
Cruyff byl i za chuze lepší fotbalista, než Cristiano.
Kdo ti řekl, že ty to dokážeš srovnat líp? To jako, že my nevíme, že fyzická kondice hráčů byla horší než je teď? Talent. Řekni mi jak ty dokážeš srovnat talent, když je u tebe Ronaldo nad Messim
Fakt? Jeden z vašich argumentů je liga a míň titulů Ronalda. Teď se podívej na kariéru Cruyffa, kde měl u sebe španělskou špičku a Neeskense v Barceloně. Dokázal tam přesně co? První sezona, jinak veliký a úplný hovno. Tady se hodí to krásný český slovo - hype.
A jestliže byl Cruyff za chůze lepší, totéž můžu říct o Pelém.
Cruyff bol vraj vyhlaseny druhym najlepsim hracom 20. storocia, hned za Pelem. Co si o tom myslis ?
Že je to píčovina, protože to byl Maradona. Za Ajax a MS hrál skvěle, v Barceloně byl špatnej. A přesto je to váš bůh.
48 golu ze 145 zapasu za Barcu jako záložník a hral špatně
Barcelona 1974, obvyklá sestava. Sadurní - Cruz, Rifé, Gallego,Torres - Asensi, J.Carlos, Marcial - Sotil, Cruyff, Rexach. 1 liga, 1 pohár za 5 let. Tečka. Pirri, opravdu záložník, za stejnou dobu 45 golů jenom v lize. Co tam máš dál?
já rozumim fšemu a kdykoliv tě ubiju mými vesměs kvalitními argumenty
Tvý argumenty jsou falešní argumenti
a ty falešnej šéf
No ty vole
tak ty zpochybnujes i Cruyffa
Pelé / Messi za fotbal
Gretzky za hokej
Seb. Loeb za motorsport
Borg / Federer - tenis
Basketbal - Jordan
Dám pět, tři nedokážu.
Messi, Pelé, Ali, Jordan, LeBron
https://www.marca.com/en/football/international-football/2018/12/21/5c1bfab0268e3e90208b4610.html
Zajímavý rozhovor s Xavim
Phelps, Zátopek, Gretzky a Jordan.
Rakiticuv gól vyhlášen jako nejhezčí gól skupin LM https://streamable.com/sazfa
ten komentátor
Ter Stegen, N. Semedo, Piqué, I. Rakitic, Sergio, Denis Suárez, Coutinho, Arthur, Suárez, Messi, O. Dembélé, Cillessen, Lenglet, Jordi Alba, Aleñá, Vidal, Miranda, Chumi.
To je na facku, že stavíme hráče jen kvůli tomu aby jsme mu zvýšili cenu, to že hrajem hůř a můžem kvůli tomu i nevyhrát je asi druhořadý.
Pro Barta je od počátku prvořadý byznys nad sportovní stránkou.
Koho máš na mysli? Jediný zdravý mimo nominaci je Munir, kde to je asi ovlivněno tím, že nechce prodloužit smlouvu končící v létě. Rafinha, Malcom, Vermaelen, Umtiti, Samper a Sergi Roberto jsou zranění.
No Denise
A kdo tam měl být místo něj?
Ja jsem to pochopil tak, že je to potencionální zakladní sestava. Takže místo Denise samozřejmě Vidal.
Nojo
klid.
Malcom zase bude leštit tribuny
dneska Barca na TV Seznam
https://twitter.com/LudekMadl/status/1076047434843852801
Mazan prej dneska poprve v zakladni sestave a hned na Camp Nou proti Messimu. Hodne stesti
Asi bude namazán na chleba...
Loni už někde venku myslím slušně hořel a po poločase šel dolů
Podla Cardosa je mozne, ze bude hrat dokonca na kridle.
Inak dufam, ze dnes konecne nastupi po tom zraneni Lobotka.
Messi
Gretzky
Bolt
Federer
LeBron
Sagan
Phelps
Shiffrin
Sagan je tam trochu navic. Jinak Mikaela je fakt neskutecna posledni dobou...a Hirscher vlastne taky.
a kde máš Stenmarka?
Objektívne, porovnávať hviezdy spred 50tich(Merckx, Pelé...) rokov, alebo dokonca spred 80tich(Bican) so súčasnými je... je to neporovnateľné. Veď koľkí diskutéri videli hrať Pelého? A koľkokrát? A Bicana? Ide o spomienkový optimizmus.
Jediným akým takým merítkom je zisk trofejí, počet bodov etc. Ale aj to je zavádzajúce, lebo pravidlá sa občas menia.
O 50 rokov budu vsetky mena co sme tu vymenovali vysmievane, lebo hrali pred 50 rokmi, ked obrancovia nevedeli branit etc.
Takze to bola cisto subjektivna anketka, kto koho preferuje a poklada za vzor. Ja som napr tiez nikdy nesledoval NHL a Gretzkyho, ale co som videl dokumenty tak to bol absolutny brutal. V mladezi dal za sezonu 396 golov a podobne. Wtf
Ono tam je v hre mnoho faktorov. Veď Borg končil kariéru keď mal 25 rokov. Bobby Orr keď mal 28. Koľko titulov by mal Senna, ak by bol Prost v inom tíme? Ali 3 najlepšie roky neboxoval. Koľkí športovci prišli o OH pre nezmyselné bojkot hier 1976, 1980 a 1984?
Třeba zrovna Borg, kde mohl být dneska...třeba by nevyhořel, ale spíš asi taky jo. Měl to v sobě. Naprosto geniální tenista, mašina a obrovskej fenomen doby. No ale to ty víš. On byl tenis tenkrát a když náhodou prohrál, bylo to něco jako když prohrála sborná. A stejně to porovnávat můžeš. Federer nebo Sampras s Nadalem ho překonali, což jsem si nemyslel, že je možný. Prostě toho vyhráli víc a byli podobně dominantní. A neskončili tak brzy, dokázali vyhrávat dál.
Tak vidět ho naživo v TV přece nemusíš. Taky nevidím třeba Hazarda 100x do roka a stejně vím, že je skvělej. Ale viděli je jiní, v případě Bicana pouze ti na stadionu a jde o ten rozdíl mezi ním a tehdejšími hráči, co znamenal pro tým, jestli mohl hrát MS atd.(třeba Di Stefano). Porovnat se to určitě dá, musí se ale vzít v potaz spoustu dalších věcí a zdá se, že toho mnozí nejsou schopni. Čím delší dobu sport sleduješ, tím víc to porovnat můžeš, to je logický. Zažils toho daleko víc.
Súhlas. Takmer so všetkým. Mierny nesúhlas je s tým porovnávaním. Pár vecí :
Boli doby, keď sa v hokeji rátala len jedna asistencia. Boli doby, keď sa vo futbale nemohlo striedať. Boli doby, keď sa nepredlžovalo, ale hral sa o 2 dni nový zápas. Boli doby, keď sa za víťazstvo dávali 2 body. Boli doby, keď sa v tenise nehral tie-break etc. Veľa sa v športe zmenilo. Ubudlo univerzálov, každý sa špecializuje. Najmarkantnejšie je to asi v cyklistike. Preto je ale nespochybniteľné, že Merckx musel byť extratrieda, ak vyhrával klasiky, rovinové etapy, vrchárske, časovky a utvoril rekord v hodinovke.
O těch věcech samozřejmě vím. Nebyly vytvořený šance
...Přesto se to dá plus minus porovnat. Něco bylo těžší tenkrát ač si to dneska nemyslí. Míče byli těžší, trávník hrbolatější, už se nedá hrát fotbal a hokej jako Bubník dohromady....Hráči se víc chrání, to dřív taky nebylo, dneska je to zase rychlejší. To se musí brát do úvahy, stejně jako třeba to, že se špička zužuje, je pár týmů, který si koupí v podstatě každýho hráče, takže dnešní hvězdy hrajou s tím nejlepším co je ve světě k mání. To dřív taky nebylo.
No vidíš a stejně se to dá porovnat....klidně prohlásím, že je Merckx nejlepší cyklista historie. Právě proto, cos napsal. Uměl vyhrát nejen Tour, ale v podstatě všechno.
A dokázal vyhrať Giro a Tour v jednom roku. Aby sa to nepovažovalo za náhodu, tak trikrát!!!
Dnes je len účasť na týchto dvoch GT niečo výnimočné.
Celkem věřím tomu, že to jde i dneska. Contador na to měl a i Froome. Holt nebyli jako Eddie.
https://www.fourfourtwo.com/fft100
S tymto rebrickom TOP 100 by som sa vedel uspokojit
ako vravi valloire, zcela objektivní
Jací stopeři jsou podle vás momentálně nejlepší?
Pique, Umtiti a Lenglet a to přesně v tomhle pořadí
Ako na vyprovokovanie slovnej prestrelky dobré, ale objektívne to nie je.
cules se nazapře, výborná volba
Bez pořadí Koulibaly, van Dijk, Chiellini, Piqué a Laporte/Varane.
Sergio Ramos. Kapitán.
Van dijk,není vo čem,umí všechno, pak godín a chiellini, nepochybuju,že se mezi ně vrátí varane. Ale zdá se mi,že dřív bylo víc person a krajní obránci, to je snad ještě větší bída, když pominu alvese,nic moc..
Těžko říct. V Anglii Laporte s van Dijkem brutálně ční nad ostatníma stoperama. V PD se mi moc nezdá, že by někdo nějak extra vyčníval a ostatní ligy nesleduju.
Škrtel, Škriniar a VVD, v tomhle pořadí.
presnejsie: Skriniar, Skrtel, VVD, v tomto poradi. Predsalen Skrtel siel v poslednych rokoch trosku dole.
Já myslim že takhle je to právěže ideální
moze byt
tak.
Gimenez,
gratuluji ADM, podařilo se ti úspěšně zajebat diskuzi
A to bez tvojej asistencie
Však je to dobře, bylo to tu mrtvý, nikdo se tu nehádá, jenom valloire občas pronese nějakou kravinku který se lidi chytnou.. Vyloženě příjemná předvánoční atmosféra.. Hnus.
Tenhle hnusnej klid dokaze zachranit jen navrat Guardioly, Mourinha a Cristiana.
Stačil by Hazard s Icardim.
Já a kravinka. Pffff. Nemožné.
Ahoj, ještě naposled sdílím svoji sérii o Sevilla FC, poslední díl je druhá část útočné fáze. Snad se bude líbit. Za zpětnou vazbu budu rád!
https://bielsistablog.blogspot.com/2018/12/sevilla-fc-ofenzivni-faze-22.html
Konecne sa zacina hypovat Odegaard v medii
+ Sancho
Neviem či je slovo hypovať na mieste.
Inak jeden z najväčších progresov urobil Martin asi v streľbe. Pamätám si ešte tie jeho pluvance v Castille a aj v Heerenvene. Katastrofa. Popracoval na nej a teraz už skoro vždy triafa bránu
A teda sem tam pridá aj nejaký gólik.
+ anketa
Já mu nevěřím. Od mala má všechno na podnose až před nos. V 15 v Realu. Bude rozmazlenej a takovej nebude suprhvězda.
hypovat som myslel v kontexte ze sa o nom zacina citelne pisat , to nikdy nemal v RM
Pelé, Messi vs Gretzky, Lemieux, Orr vs Loeb, Senna, Schumacher vs Jordan vs Tyson, Ali vs Phelps vs Federer... Je to otázka osobních preferencí a je tažké to porovnávat. Moja trojka asi: Pelé, Gretzky, Federer.
Lionel Messi v tento deň v roku 2012 stanovil nový rekord v počte strelených gólov za 1 kalendárny rok. 91.
Na goly je tu Zlatá kopačka
A na vsetko ostatne ma Perez Mastercard.
Nemá. Kdyby ho měl, hrál by Bernabeu Hazard s Icardim a fšechno bysme vihrály.
Atleti se nechávají přehrávat i Espanyolem
A City nejakymi kopacmi
Najprv ich zachráni tyč a neskôr dostanú penaltu
https://pbs.twimg.com/media/DvCH-pZXQAEiMeu.jpg:large
Raději posadí Arthura než Raketu. S Raketou až do hrobu.
Vidala jsem bral ve venkovních zápasech,kdy není třeba takový držení míče,ale doma má hrát prostě Arthur.
Představa že budem mít v týmu Arthura a De Jonga,ale na lavičce Valverdeho je dost děsivá.
vidal je momentálně náš nejlepší záložník.
https://twitter.com/xavitempo_/status/1076514287760392195
Rakitic tam bude aj keby prisiel o jednu nohu, oko, ucho a ruku.
Rakitic a Valverde mají románek. Mundo i AS psali o tom, že se opakovaně scházejí v barcelonské kavárně. Bulvár zveřejnil i nějaké fotky z jejich večerních procházek po pobřeží...
Čekal jsem po návratě Arthura změnu. Tohle je nová úroveň kokotismu,
Kokosismu?
Kokotismu
LIDIIIIII
!!!!
KDO MÁTE TELEVIZI SEZNAM - DÁVAJÍ TAM DNEŠNÍ ZÁPAS BARCY S CELTOU !!!
Nechápu jak to, přeci to má jen digy, možná se dá koupit balíček jednoho zápasu, každopádně je to paráda, upřímně teď nemám čas sledovat Barcu ani na netu (mnohdy nejsem doma, tak pak jen kouknu na sestřih...což je vlastně většinou na youtube video Messi vs soupeř
), dneska ale v TV, no paráda
tak paráda...
TV seznam, 18:30 Barca - Celta !
já jí mám normálně v UPC nabídce (klasik + nějaký sportovní a snad zpravodajský, už nevim..) a docela by mě zajímalo, jakej rozsah mají. Jen v rámci Prahy, nebo ČR ? A je zadara ? Ani nevim, já koukám v TV jen na pár kanálů, který jsou volně dostupný, většinou veřejnoprávní ,)
Asi Vánoční dárek
Už dávali i Arsenal s Tottenhamem tuším 3 týdny zpátky...
ty vole, to tady téměř každý ví. seznam se domluvil na jeden fotbal týdně.
na EF už nechodím, nebaví mě věčný diskuze s někym jako Valloire a na TV koukám jen opravdu sporadicky a hodně výběrově...Prakticky jí zapínám na počasí v 18:55 a Události...Po osmej většinou vypínám, takže...Jako já vim teprve asi půl roku, že něco jako Seznam TV existuje
Hraje se finále mistrovství světa ve fotbale. Koho zajímá nějakej ligovej zápas neúspěšnýho týmu, kterej ani na tom MS neni?
Jinak správně....v 8 vypnout TV, vyčistit zoubky a hajat ! Ráno je škola.
23. v neděli se nechodí do školy vallo
on nepsal nic o neděli šmoulinko
Marcelo
Sergio
Marcelo je už fakt tragéde, to neni možné už fakt..
Luka
Preboha na to sa nedá pozerať. Benzema, Gareth, Marcelo....strašne smiešne pôsobia...
no vidim Real po pár týdnech a je to dost tragédie pořád...a to ještě Zelí s Vláškem tvrdili, že oproti semifinále hraje Real mnohem líp
A hneď Karim
Teď se poprvé dívám na přímý přenos La ligy na TV Seznam. Nevíte jestli si najali nějaké známé komentátory nebo to bude komentovat nějaký "kmenový"?
Co to tak ten tlustoch mele o kometě typu Pelé???
dembouz
pekna akce
krásná akce
Raketa
Jak teď tohle nemohla být penalta?
Na Albu? To nebylo ve vápně, ne?
Na Llorenteho.
Aha
Však on si to zachvilku nahradil
Moc mu to přeji, snad do základu Casemira už nepustí, převyšuje ho minimálně o třídu.
Konečně navazuje na Alavés?
Tam jsem ho nesledoval.
Ale líbí se mi moc. Nasazení, poziční hra, souboje, čtení protihráčů, dneska tam jednou sprintoval ke své brankové čáře, aby tam přerušil útok, a za pár minut sprint na druhou stranu, ze kterého měla být penalta. Jeho rychlost mě hodně baví. S balonem to samozřejmě může být lepší, ale Case těch chyb stejně naseká daleko víc.
Militãa z Porta náhodou neznáš?
Na redditu o nem portugalsky fanousci psali jako o nejlepsim obranci kteryho Porto melo od dob Pepeho. Pry naprosta bestie.
Dík. Máš odkaz?
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/a806vi/real_madrid_has_shown_interest_in_portos_eder/
Tu, ale moc tam toho neni.
Jménem ano a zahlídnul jsem na něj i slušný reference, ale jinak vůbec nevím, o jaký typ obránce se má jednat, takže nemůžu sloužit.
To ho Porto koupilo v létě za pár mega (spekuluje se o 4-5) a během pár měsíců už mu zvyšují výkupku, jelikož se jim zdá 50 mega za něj málo?![](/res/img/emojis/eek.gif?a=1)
Budu si o něm muset něco nastudovat, to vypadá na zajímavý případ. Ale těch velkoklubů, který shánějí stopery, je fakt mraky, to bude v létě opět slušná řežba. Možná zlatý Matthijs za 60-70
Něco jsem si našel na YT a s balonem vypadá docela dřevěně, ale dozadu by mohl být hodně slušný. Ta rychlost.
Tak jsem teď kouknul na poločas s Rio Ave a sice moc práce neměl, ale neprohrál souboj, jen teda trochu zaspal u gólu a už to nestihl dohnat.
Mě už stopeři neberou, aspoň do chvíle, než nás Matthijs pošle k šípku. Ale špatný by nemusel být Tah nebo Pavard z toho, co jsem sledoval. Začínám se zaměřovat na “9”
Tah je dřevo a na Pavardovi taky nic nevidím, z té repre obrany Francie nejslabší článek, i když ve středu možná hraje líp. Jinak hodně štěstí, Icardi je náš a jinak toho krom Lautara moc nemáš, co?
Najít pořádnýho mladýho stopera kvalitního na míči je velká fuška. Když už nějaký existuje, je zaparkovaný v nějakým velkoklubu. Pavard se mi na beku taky nelíbí no.
Něco by tam bylo, Lautara možná dokáže Inter klasicky zničit, to je pro rozvoj hráčů nejhorší klub. Líbí se mi Werner (rychlost, pohyb, vynikající bez míče, schopný hrát na křídle, smlouva do 2020, takže v létě může být dostupný, profil David Villa) a pomalu se vrací Dolberg, kterýho prostě miluju, ačkoliv ho skoro všichni už odepsali. Bude potřebovat ještě trochu času, ale do budoucna mu věřím. Pak tam je spousta otazníků typu Jović, Pepé, Maxi Gomez, Piatek, možná Richarlisson.
Faul byl, ale mimo vápno.
jasný faul
co to je zase za kokot ten sudí? další jasný faul nepíská
To jsou mrzáci, to je hrůza. Šancí pomalu na deset gólů a krom dvou střel nic z toho.
Práve si nasral Ramosa
Inu, pravda no. Stačí sa pozrieť kto dal dnes góly (hocikto okrem tých, ktorí to majú v popise práce
)
Ramos za Isca
(v kabíne musí byť fakt napiču nálada
)
Připadá mi to nějaký hrozně pomalý celý. Plus ještě ty technický nedokonalosti.
a zas
Ten komentátor na Seznamu je dobře mimo
jordi
to je pas
Messiáš jak si vychutnal golmana
Takže Real Madrid znova oficiálne najlepší klub na svete
Výhrounad Kashimou a Al Ain
Nie. Výhrou nad PSG, Juventusom, Bayernom, Liverpoolom, Kashimou a Al Ain. A nepriamo aj nad Barcelonou, Citiziens, United či Dortmundom.
Od Barcy jste dostali manitu, opět, ale to jen tak mimochodem
a vy jste v Kataru? nejste co? dokážeš mi to vysvětlit?
No nás jste ale neporazili.Stačí se podívat jak dopadla liga
Nezvládate
ne vole, výhrou nad PSG, Juve, Bayernem a Liverpoolem asi
Hrajem fakt zkušeně. Ernesto
Holoubek ve studiu
No další letošní klasickej výkon kdy prostě hrajem na půl plynu a může to dopadnout jakkoliv.Naštěstí tam dva goly padli.
Jinak záloha v tomhle složení opravdu není na domácí zápasy.Tam není nikdo kdo by něco dokázal vytvořit a ti co obhajujou Rakitiče by se měli dívat pořáídně.Je nějakej důvod proč by neměl střídat v poločase?
zkus spočítat, kolik získal za poločas míčů
Asi 3.Několikrát okolo něj poběhli jak kdyby tam nebyl a v rozehrávce je asi tak rychlej jak Mascherano na MS.
Rakitic málem zařídil gól, Celtě.
*Padly a nějaká ta interpunkce by taky občas neuškodila.
Alena na plac.
Arthur za Rakitiče a pak Coutinho a aAlena.
Vítězství. Drtivé vítězství Realu Madrid. Jsme mistři světa !
Zajímá to někoho?
Nezáujem = nereagujem. Záujem = reagujem
Kokosa to zaujíma
fšechny
co se týče světovýho dopadu, víc je sledován tento turnaj, i když ted ve Španělsku zrovna hraje Barcelona...říkal komentátor
Drtivé vítězství nad týmem úrovně 3. Ligy v sranda poháru. Huraaaa
Do "sranda" poháru sa ale treba dostať cez pohár, kde treba poraziť napr. AS Rím
což se každýmu nepovede že jo, je to AS
Sranda pohár mě nezajímal ani když jsme to tam drtili my
to jste vy nevěděli ani, že něco takovýho existuje.
Třeba 2006, drtivý debut.
Máme to tam 3x drtivě vydrcený. Nikoho to nezajimá. Tenhle pohár zrušit, nebo z něj udělat normální celosvětový pro evropský týmy od skupiny začínajicí pohár. A né, že se nastupuje od semifinále.
Takže druhou LM?
.. očividně nechápeš tento "turnaj". Ať je jaký je.
Žádnou druhou LM
udělat z něj hlavní světový turnaj.
Protože teď ten turnaj pro Evropské týmy postrádaj smysl. Kontinentální pohár měl smysl, tenhle nemá.
Když poprvé zvítězil Real Madrid v mistrovství světa klubů, Barcelona sehrála v PMEZ přesně 1 ročník. Samozřejmě neúspěšný neboť byla dvakrát drtivě rozdrcena slavným Bílým Baletem a cules plakali v koutku.
To 98% z vás nebylo na světě
proto jsem to napsal.
A 100% z nas to nezaujima.
Přesně tak
historie je velmi zajímavá
osvětluje dění dneška
Tak jak to, že ses z ní nepoučil a hlasuješ za rasisty, populisty a rasové a sociální poštvávače?
Ty bys Goebbelsovi tleskal ve stoje.
Právě že poučil. Goebbelsovi by ve stoje tleskali dnešní mainstreamový media. Ti se poučily jak se dělá propaganda. A takový ovce, ke kterým ses zařadil, jim to žerou i s navijákem. A propo, nechceš mi tu tvrdit, že je muslim rasa nebo že populista je něco špatnýho? A rasovej a sociální poštvávač je u mě elita EU.
Kdyby byl svět podle mě, tak by všude byl klid a mír, tráva by byla zelenější a ovoce chutnější. Protože jsem dobrej šéf.
A jak bys to udělal falešnej šéfe? Muj recept je celkem prostej a jasnej. Co tvuj? Promísíme to všude?
Jo a populismus je to nejhorší co v politice může být. Kvůli tomu jsi hlasoval za SPD, protože jejich program je postavam na anti-muslim režimu, a tak ta méně vzdělaná část republiky za tu ohavnou stranu horlivě hlasuje.
Jo to určitě. Jako kdybych slyšel ČT, Guardian, NY Times a podobný hlásný levicový trouby.
Nekoukám na nic, dělám si názor podle vlastního brilantního úsudku a na základě zkušeností.
Tvůj úsudek není moc brilantní co tak vidím. Jsi pomýlen a zkušeností jsi nabral pomálu. Pro začátek doporučuju poučné knihy Karla Maye Ve stínu pádišaha, kde se ti dostane objasnění, proč je muslim špatný a do Evropy nepatří, ať si o tom ta ropu podplacená baba v Říši myslí něco jinýho.
Můj úsudek je brilantní a zkušenosti mám na základě komunikace s tisíci lidí. Potkal jsem tolik muslimů kolik ty neuvidíš do konce svého života.
Nemůžeš mít brilantní úsudek a zároveň obhajovat muslimy. Mně jsou fuk, ale ať jsou doma. Není žádná náhoda, že kam vkročí muslim, tam se to řeže. Oni tě považují za svýho sluhu, maj to tak psaný v Koránu. To už věděl i ten Karel od Mayů.
Ja nikoho obhajovat nemusím.
Ne, nepovažuje a není to tam napsaný.
Jsi víc zblbej než jsem si myslel. Okamura je tvůj vůdce.
no jistě
Pozdrav od populisty Okurky.
https://g.cz/sites/default/files/resize/styles/clanek_-_velke_foto_586x330/public/field/image/2018/tomio-586x353.jpg?itok=PP5rR0h5
Jinak MS klubu se hraje od 2000. Takže znova lžeš.
Že se s tim dementem bavíš, jeho schopnost upravovat si fakta jak se mu hodí je legendární. Skoro stejně jako jeho láska k Zemanovi
fakta jsou jasný troubo a jsou upravovaný pouze, aby se to hodilo vám
Interkontinentální pohár je MS. Takže si osvěž znalosti, furt ti to objasňovat.
Ne to není to samý
je to absolutně jiný systém.
Ne není. Jsou tam akorát přizvaný další kontinenty, kde se stejně historicky hraje kulový. Primární je vždy souboj Evropa - J.Amerika. A byl vyrovnaný, dokud nezačali po zrušení počtu cizinců chodit do Evropy hráči z JA ve velkým. I ten váš falešnej Dream team , kterej se vopičil po tom pravym basketbalovým, dostal na prdel od Brazilců v čele s legendárním Tele Santanou - mužem samby. Ještě něco potřebuješ vědět? Klidně se zeptej, vidím že máš mezery. A velký.
Jo to byl souboj Evropa vs J.Amerika. Ale teď jste hráli s Arabským týmem. Takže je to úplně jiný systém.
Ne není. Hudlaři z Arabskýho polostrova by nikdy River Plate neporazili. Jenže pár dní po oslavě a následná cesta s týmem udělali svý.
Dembouzův pokrok je letos brutální a co je nejdůležitější - začíná vypadat solidně i bez míče, což bylo jeho největší slabinou. U toho Messiho gólu svým náběhem parádně získal prostor Albovi pro přihrávku a takových situací tam měl hned několik. Skvělá práce
Medajle. Už rozdávaj medajle. Zlatý. Heč.
Teď? v prosinci? co to je za sport starý?
Tak. Mistrovství světa skončilo. Skončilo vítězství slavného Bílého Baletu, takže fše je tak, jak má být a je tedy čas se kouknout na lokální ligu. Na ty neúspěšný průměrný celky, které se Ronaldoproč na to MS nedostali.
nemělo to být spíše "Ronaldovíproč"? protože pak by to možná dávalo smysl.....vlastně ne.
Správně.
Má to být Ronaldovíproč.
Rakitič hraje?
Dnes si Vidal vybral jeden z tych horsich zapasov
ten rozhodčí je fakt na facku, hráči už jsou z něho solidně na prášky, dokonce i Messi hejtí
další totální nuda
takže pro změnu - valverde out!!!!!!!!!
V druhém poločase hrajeme dobrou sračku
Vyhra potesi, ale oci z toho boleli celkom, hlavne druhy polcas.
To bylo utrpení
Strašný,fuj
Ten Coutinho prostě... bez zápalu, bez nápadu, bez náběhu, hraje naivně. Na konci vypadá, jak kdyby hrál celých 90 minut, přitom má pouze jednu rychlost, u něj jsem sprint snad neviděl. Momentálně jasná lavička...
Nulová snaha
denis suarez vol 2
No.. ale jako fakt
Dribling uspesny len smerom k nasem brane
Manzano pekný retard. Dnes mu tam niekto z Valencie natiahne. Penalta za nič...
GAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
A asi rovno pôjde von za druhú žltú za vyzlečenie dresu
Tak nič, bol to Piccini
To byl Piccini
Pravdepodobne zachranil Marcelina.
Vale ale nehrala až tak zle. Huesca je strašne odporný klub, musia sa pakovať do prdele. haluzáci a antifutbalisti..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele