Tohle nás bude bolet do konce života, prohlásil Mascherano
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Messi se zlata opět nedočkal, proklínal zahozené šance
14.07.2014, 16:38
V Argentině došlo i na nepokoje
14.07.2014, 11:50
Klose předpověděl Götzemu gól. Zda bude pokračovat, ještě neví
14.07.2014, 10:57
Německá média oslavují Löwa a Götzeho
14.07.2014, 10:53
Němci si rozdělí sedm milionů eur
14.07.2014, 09:52
Zlato je výsledkem desetileté práce, řekl německý kouč Löw
14.07.2014, 08:17
Berlín zažívá díky mistrům euforickou noc
14.07.2014, 00:50
Němci v prodloužení udolali Argentinu a slaví titul mistrů světa
13.07.2014, 23:39
Komentáře (148)
Přidat komentářMůžou vyliskat Higuaina... Ten co předvedl s tou šanci, to bylo na okamžitý odchod do šatny...
On tohle měl dost často i v Realu.Ale hlavní klaun je Palacio včéra i proti Holanďanům spálil obrovskou šanci v prodloužení.Aguero byl pro mě další ohromný zklamání.Argentina dala celkem 8 golů a Messi měli 4+2.Tohle se musí změnit a ostatní taky musej začít dávat goly.
Vím fandím Realu... Vyvíjel se fakt slibně, ale pak to šlo z ničeho nic s ním z kopce... Souhlasím s tebou...
spis bych rekl ze nejvetsi sanci mel palacio.sam na vapne si to nejdriv nedokazal zpracovat a i kdyz se dokazal dostat k zakonceni tak misto toho aby to spickou soupnul podel golmana tak uplne neuveritelne chtel na metru prehodit stojici golmana.tohle bylo na zbaveni obcanstvi
Bejt tam jakéjkoli top útočník, tak je to buď gól a nebo penalta... Tohle mi připomělo Balotelliho, když má svůj den.. Hrůza děs...
Ono hele šance to byla fakt velká, ale zase to zpracování asi nebyl žádnej med. Těsně ten balon podskočil bek, takže ho Palacio viděl na poslední chvíli, sklepl si ho prsama před sebe.. Jo, mohl to udělat líp, ale zároveň bych ho uplně nevinil a neviděl bych to jako nejjasnější šanci. Higuaín sám před Neuerem je podle mě větší zazdívka.
jj souhlasim a treba pri ligovym zapase bych takhle neuvazoval ale pri finale ms cekam top kvalitu a kdyz v jedny sanci ukaze podprumerny zpracovani,i kdyz slozity balon, a pak absolutne tragicky reseni vylozeny sance, tak to je smutny.to ze je higuain liny se rozbehnout kdyz jde sam na branu a radeji z kroku vystreli z vapna je uz k placi.nemecko bylo lepsi,je to zaslouzeny ale argentina byla ohromne blizko a doplatila na tragickou formu utocniku.a i kdyz jsem moc neresil to ze nejel tevez tak ted toho hodne lituju protoze to je ten typ hrace co do takovyhleho zapasu da 200% a uziva si je a je schopny to rozhodnout.obe sance by podle me resil mnohem lip
Tevéze mam rád přesně pro tu jeho horkou krev. Higuaín působí, že to má na salámu a to je hrozný.
Palacio a i Howedes...ten to tam taky mohl šoupnout z první..
Mě bude bolet to, že Messi dostal golden ball
Není těch omluv lidu nějak moc. To mi připomíná 50tá léta v Československu
Taky jsem se nad tim pozastavil - omlouvat se za stříbro z MS mi přijde ujetý :-)
To jo. I ten princip omluvy za sportovní výkon nechápu. Zahraju, dám do toho všechno a buď vyhraju nebo ne. Proč se omlouvat?
emoce
Uvidíme jak na tom budou v roce 2018.Messimu bude 30 to i Di maríovi a Aguerovi.Garay,Rojo,Biglia by tam měli bejt taky,tak se uvidí kdo do tý doby vylítne.Messi dle mě bude hrát možná i na jinym postu.
Ale hlavně to chce nějaký golový hráče.Aguero,Higuaín a Palacio dohromady jen 1 gol.Hlavně Palacio
Teď to chce připravit se na Copu Ameriku která je už příští rok.
muselo to tak dopadnout, hrát finále MS a mít na hřišti Gaga a současného Agüera, to s výhrou nemá vůbec nic společného
Tak tak.Kvalifikaci hráli ve složení Di maría,Messi,Aguero-Higuaín.Teď byl Di maría zraněnej a Aguero s Higuaínem hodně z formy.Palacio je klaun
Ale ač je to pro ně těžký tak stříbrná na MS je velkej úepěcha finále hráli dobře.Teď si všichni odpočinou a jsem zvědavej co předvedou za rok na Copě Americe.
Jinak doufám že Messi dostane delší dobu na odpočinek a už se konečně vyřešej ty jeho nevolnosti při zápase.
co se týče té poslední věty, tak největším klubovým vítězem letošního MS není Bayern, ale Juventus, Real a Barcelona
v Asterixovi byl dům, kde se zatmívá rozum, včera to vypadalo, že tam měli takové lavičky. Proč se Němci po dvou povedených zápasech vrátili k tomu, co jim nefungovalo proti Alžírsku ví asi jen Jogi, Sabella se mu ale vyrovnal, když nejlepšího ofenzivního Argentince Lavezziho stáhl po poločase a místo něj tam dal Kuna, u něhož jde ocenit jen to, že pochopil fakt, že Rizoli nikoho nevyhodí a krásně sejmul Schweiniho i když měl žlutou.
Kun je pro mě největší zklamání šampionátu, já jsem čekal, že Messi bude hrát tak jak hrál, ale čekal jsem zrovna od Sergia, že ukáže svůj talent, nic...
Palacio včera aj proti Holandsku tragédia, to zakončenie bolo hrozné odfláknuté.
vidno ze je z interu
zato hráče z AC sem ve finále nějak neviděl, ač sem se díval jak sem se díval
ja som zas interistov nevidel reprezentovat squadru
taky vypadli hned ve skupině :D
to je detail
Je to strašná škoda, Němcům tradičně nefandím a včera Argentina prohrála finále vlastní laxností v zakončení! Protože to co předvedl Higuaín a Palacio, který už proti Holandsku hrál otřesně, je fotbalová katastrofa. Jestli si Němci zasloužili vyhrát, tak proto, že měli absolutně fantastický kádr, na každém postu (včetně lavičky) světová extratřída a pro mě nejlepší německý fotbalista Goetze, rozhodl jako střídající hráč. Argentina co vytáhla z lavičky, to bylo špatně... A Messi neměl vyhrát nejlepšího hráče turnaje, z Argentiny vyčníval Mascherano
To máš těžký.Messi vyčníval první 4 zápasy a Masch.další tři.Ale jinak je to pravda Argentina na to aby vyhrála potřebuje aby byly všichni ve formě protože nemá tolik skvělejch hráčů jako Německo..
Docela se ale těšim na Copu Americu a na příští sezonu.
Jebu na Copu, já jsem chtěl titul, čekal jsem na něj 28 let, takže 32, brečel jsem v Římě, včera ne, ale to jsem měl asi 3 promile, brečet se mi chce teď, jebat Messiho. Kdyby tam byl Carlito tak jsme mistři světa, ale pozdě bycha honit.
Jasný no Tevez a jeho 10 repre golů
No statistky jsou pěkná věc, ale co jako? Ángel udělal rekord(nejvíc ztracených míčů) a stejně byl nejlepší na hřišti, Tévez je nejlepší argentinský fotbalista, ale je to jedno, zlato je pryč a já jsem nasraný.
No, popravdě, na tomhle MS by se celkem hodil.
Možná hodil,ale spíš jako žolík.A pochybuju že by takovou roli vzal.Kdyby včéra Palacio proměnil tak by ani takovýhle komenty vůbec nebyly.Mám pocit že jediný co lidi v životě uměj je někoho kritizovat.
Je to těžké. Bez Messiho by asi ze skupiny postoupili, ale bez Masche by končili už v osmifinále, takže si každý může vybrat. Finále je úspěch, ale já říkám, prohrát ve finále je horší, než skončit třetí. Jo Copa bude zajímavá, to je vždy perfektní fotbal, jihoamerické kluby mě baví víc, než evropské.
finále je úspěch, ale je to asi takový úspěch jako stříbro pro Sovětyv hokeji v 70. letech,
Špatný srovnání.Argentina zdaleka neměla nejlepší mužstvo na MS. A už vůbec ne když Di maría vypadl a Aguero s Higuaínem hráli to co hráli.
To netvrdím, ale já nic jiného než titul mistrů světa neberu, tečka. Kdybych fandil Japonsku a byli druzí tak se radostí pochčiju, nefandím, fandím zemi, která zrodila nejlepšího fotbalistu všech dob.
To nebyl Maradona ani náhodou.Nehrál skvěle tak dlouho aby ho tak někdo mohl nazívat.Kdyby byly rozhodčí co k čemu tak by mu za tu jeho Boží ruku dali červenou a to proč ho někdo nazívá jako nejlepšího by se nikdy nestalo.
Dnešní fotbal není jako dřív že ho dokáže rozhodnout jeden hráč sám.Třeba Ronaldinho byl v roce 2006 na Top úrovni a i přes to nezhrál na MS nic světobornýho.
V 86 to nepískaly holky, ale pískali to chlapi.
To je na tom příspěvku to nejpoctatnější
jasně, že ne, ser na to, já se nechci hádat, jsem prostě hodně zklamaný, já Argentině fakt fandím, v dnešní době, kdy bojkotuju repre ČR( ne z důvodů výkonosti) fandím jen Argentině, kdysi to bylo 50:50, i finále ,,20" jsem bral, že tak nebo tak vyhrajou naši
Chápu.Ale fakt je blbostněkomu nadávat.A vůbec né Messimu.Byl nejlepší z ARG.a jeden z nej na Turnaji.V posledních zápasech mu došla šťáva toho jsem se obával protože po těch zraněních se nedokázal dostat do Top formy.Po SF byl prej šíleně unavenej a už je po sezoně dodělanej.K tomu ty problémy s tim zvracenim.On potřebuje dlouhou dovolenou.
Uvidíme za 4 roky v Rusku jak na tom reprezentace budou.
Tak to je problém všech nejlepších fotbalistů, jsou přetížení a je na ně obrovský tlak v každém zápase, když Ronaldo nebo Messi nedají 2 zápasy gól tak už se mluví o těžké krizi.
Messi hrál dobře... Když se podíváš na jeho akce, tak bylo na co koukat, ale chyběl k tomu někdo další...
Koukni se na zápasy z MS 86 v Mexiku, tam uvidíš rozdíl mezi Maradonou a Messim...hrál špatně, teda na to, co umí, resp. to co ,,prý" umí.
Hrál dobře, navíc to měl strašně těžké, každý ví, co umí a nedali mu prostor, jako v každém vyřazovacím zápase. Ale v každém zápase dokáže někoho vykoupat na počkání Ještě ke včerejšku, nevím, proč dal Aguera za Lavezziho už o půli, ten fakt nehrál zle, i když to párkrát nesmyslně vyvezl přes střed a ztratil, ale byl by platnější po celý zápas než Aguero s Palaciem dohromady.
Dle mého předvedl několik slušných akcí... Ale chtělo by to aby spoluhráči předvedli víc... Ten Aguero nepředvedl vůbec nic, jeho vedení míče to byla tragedie... A právě takovéhle věci pak chybí... Stačilo dát gól a že šance na něj měli...
Právě, kdyby neměli šance, neřekl by nikdo ani popel, ale takové šance ve finále MS!!! To jen ti co fandí němcům neuznají, že měli takové šance, ale oni je fakt měli... Stačilo dát jeden jediný gól, dřív než zlatý Mario
Lavezzi hrál dost dobře.
Messi neumí nic, ať jde do prdele, je to jen nadprůměrný fotbalista, žádný nový Diego, včera jsem klečel na kolenou při tom posledním přímém kopu, nic, neměl jsem ho nikdy rád, nejde o Barcelonu, Neymara mám docela rád, Ronalda( Nazario de Lima) jsem miloval i v Barce, ale tenhle trpajzlík je akorát k smíchu a nejlepší hráč turnaje? Si dělají prdel ne? Jediné pozitivum na včerejší prohře je to , že Diegův trůn nikdo nikdy neohrozí.
A co předvedl Diego v těch dvouch finále kam se dostal?Ani v jednom nedal gol a v 1990 určitě ve finále líp nehrál.
Messi za Barcu 354 golů a 130 asistencí.
Za nároďák 42 golů a 25 asistencí v čerstvě 27 letech.Ten tvůj debilní hate je úplně k smíchu.Jestli chceš někomu nadávat tak Aguerovi,Palaciovi a Higuaínovi kteří byly na šampionátě jen stíny svých jmen.
Ale je přece úplně zbytečný někomu nadávat.Třeba se něco urodí ještě později.Hodně hráčů z tohodle týmu bude hrát ještě 2 Copy Ameriky a 1 MS.
Jestli někoho vinit, určitě ne Messiho. Palacio, Higuaín a Aguero jsou první na řadě. A ten Maradona, co si budem povídat, co vypustí z huby, to je mega-hovno
Tak co chceš když vytáhl frňák z koksu
Já bych vinil Messiho, kvůli němu nejel Tevéz.
Mě fakt nezajímá kolik dal Messi gólů v přípravných zápasech a proti Venezuele, ani kolik dal gólů za Barcu, chtěl jsem titul, držel jsem hubu i přes hrozný fotbal, říkal jsem si, že je jedno jak, hlavně vyhrát, nevyhrálo se a kritizuju, a v roce 90 to bylo pořád lepší než letos a kdyby mohl Caniggia hrát finále tak Argentina vyhrála.
Možná.Di maría by taky určitě pomohl.Ale je na druhou stranu jasný že ač jim tahle taktika pomohla dobře bránit,tak ofenzívě to vůbec nepomáhalo.
Lol, '90 a jeden z nejšťastnějších finalistů, ale určitě by vyhráli...
LOL
mozno nebude majster sveta aj ked na 2 WC a 2-3 CA este pojde takze sancu ma .... ale Maradona oproti nema nic navyse okrem titulu z 86-teho.... ci uz na klubovej alebo po individualnej ho Messi uz davno strcil do vrecka....
Hlavně Maradona nastoupil do dvouch finále a ani v jednom nezářil.To si ostatní neuvědomujou.V 86 dala Argentina 4 goly ve finále a ani jeden nedal Maradona.Tos e ale s Higuaínem,Palaciem a Aguerem v týhle formě stát nemůže.
dalsie 2 WC bude mat Messi (31,35 rokov) sancu vyhrat este ma v Rusku aj s predpokladom ze bude lidrom Argentiny takze stratene to nie je ...
a co sa tyka Maradonu .... on fakt okrem 86teho a 2 titulov s SSC nic extra nema.... staci si otvorit wikipediu a porovnat ocenenia klubove/individualne a nebyt madridista a cloveku je jasne .....
V 35 hrát Messi už dle mě nebude ale ve 30 by to nemuselo bejt špatný.Jde o to jak nahraděj pár hráčů kteří už hrát nebudou.Mě ale i hodně zajímá CA která je jak naše Euro a hrajou se tam pěkný mače.
ja si naopak myslim, ze hrat moze ... on uz asi nikdy nebude ten rychlik spred 2-3 rokov .... a pozri sa na Ibru tiez mozno neni splaseny ako vlak ale v nohe to ma, genialny su obaja.... a takyto hrac moze hrat aj do 35 ....
a co sa tyka CA - dolezite bude aby hral Aguero vo forme a aby sa Tevez vratil do tymu miesto toho neapolskeho degesa
Higuaín ale v kvaldě hrál fakt dobře.Na konci sezony měl ale v Itálii taky zdravotní problémy a to se na něm asi podesalo.
Jiná doba a Maradona zářil v každém zápase a to ještě jak sám říkal, chlastal a šňupal od pátku a v neděli byl stejně nejlepší na hřišti, taky si musíš uvědomit, že hrál za Neapol, ne za nějaký velkoklub, v Barce se neprosadil víc kvůli tomu, že ho zranil ten baskický zmrd a trošku bych to porovnal s Neymarem, je vynikající, možná i nejlepší na světě, ale v Barce není největší hvězdou.V repre hrál vždy dobře. Statistiky mě nezajímají, je to to samé jako u toho ADM, nezajímá mě jak málo dal gólů, kolik ztratil balónů, ale jak kurva hraje!
To je bomba že šňupal každej pátek. Mě by fakt zajímalo od kdy začal s tim fetovánim.
netuším, v Argentině a Latinské Americe je pohled na kokain jiný než v USA nebo Evropě, ikdyž v Praze to bere asi 50 000 lidí každý víkend a připadá mi, že Praha je zasněžená i vlétě, každopádně bych řekl, že až v Neapoli, když byl miláčkem nejen publika, ale i šéfů Camorry a nechal si posílat Brazilky do postele Chudák jeho žena, moje by mě zabila po prvním ,,gólu"
Trapný troling...
Já nejsem troll ty trotlíku, jsem jenom nasraný fanoušek Argentiny a sám jsem chtěl Lea vzít ,,za svého" a doufal jsem, že nás dotáhne k tiulu, nedotáhl, takže nic, až zvedne nejcenější pohár nad hlavu tak bude nejlepší, může vyhrát 10 krát LM, ale mundial je nejvíc.
OT: tak uz aj Varane je vraj nespokojny ze je 3 volba do obrany .... tak zatial to vyzera velmi zle, Di maria je pomaly na odchode , super talent Varane zacina byt nespokojny ja som myslel ze ked vyhrame LM tak maximalne doplnime kader popripade predame nepotrebnych hracov.. a ne ze predame jedneho s klucovych hracov a mozno pojde prec aj najvacsi talent a uz teraz obranca svetovej triedy ..
kdo jsou dve volby pred nim?ramos a pepe? u ramose to chapu ale pepeho by se meli pomalu zbavit. bylo by dobry kdyby tam jeste rok vydrzel kvuli soubojum se suarezem ale jinak jim uz nema co nabidnout a uz vubec ne si kvuli nemu nechat uteci nejlepsiho mladyho obrance
Pepe je dobrý, jen by měl brát koňskou dávku sedativ Ale proti Německu byl obětí on, ale ti hráči to ví, že je trotl a pak toho zneužiívají, může si za to sám, ale dobrý je.
Pepe je vynikajuci ale pomaly by uz mohol pustat miesto Varanovi
Díky bohu, že ho Barca stavěla na stopera
Bohužel, souhlas. A snad se to od příští sezony změní a bude na DM
Já naopak věřím tomu, že v Barceloně budou takový diletanti, že koupí akorát Mathieua a půjdou do sezony se stopery Pique-Mathieu-Masch.
já bych si klidně i vsadil na to, že nejpozději na konci září bude Mascherano zase převelen na stopera
a Alves zostane .
V tom problém nemám.Když přide kvalitní stopera a začne bránit i záloha tak to bude cajk.Rakitič je na CM dost velekj dříč a pokuď bude hrát Sergio jak letos tak bude hrát Masch.
Bravo-Alba,Pique,Vertoghen,Alves-Mascherona,Rakitič,Iniesta-Neymar,Messi,Suarez.
Jde jen o to aby to Enrique pořádně sehrál ale nevypadá to zle.
Ten útok je brutální, záleží jak si spolu sednou 3 mega hvězdy. Všichni egoisti...Ale těším se, to , že jsem ,,fanoušek" Realu neznamená, že nějak moc nenávidím Barcelonu, když tam hrál Ronaldo, tak se mi moc líbilo jak hrajou, nesnáším tiki-taku.
Ještě vyměnit Alvése za Montoyu a byl bych spokojený. Vertoghen by byl parádní nákup, ale jak znám šaška Zubbiho, tak radši přivede někoho bez formy (Marquinhose) za brutální peníze nebo vůbec nikoho. Jo a kdyby nikdo nepřišel, musí hrát Bartra s Piquém.
...
skoda len ze na hrote mali dreveneho Gonzala a Palacia.... viem, ze x krat obohrata platna....ale Tevez by im tam sedel ovela viac a neobavam sa ze by bol taky looser ako Higauin a s tym copatym curakom
Copatym Čů.. Ale je to pravda.Na příští Turnaj místo něj musí jet někdo jinej.
a co ma najviac mrzi je Aguero.... od neho som cakal vela ale totalne sklamal .... viem, ze bol aj pred tym zraneny atd ale herne absolutna nula.... take mena ako mala Argentina a tak slaba forma to ..... az tazko uverit....
Palacio byl tragický, na to jaká to je legenda Boca Jrs. a hraje v Interu, ikdyž tenhle klub nesleduju a sezónu neměli nejlepší tak jsem čekal něco, viděl jsem jen pleš a trapný copánek.
navyse on mal dobru sezonu v Interi... strelecky to bolo v pohode ..... fakt Aguero, Palacio, Higuain katastrofa... a co meno to pojem....
No nevim ale v semi a finale byl Messi taky pekne tragickej
Strasne nesympaticky hrac. Simulant, klamar a zakerak este s tym nechutnym ksichtom. Oplut ho je malo
Kdo?Cristiáno?
nechaj ho tak ... buznicka si pozrela finale z pohodlia gauca doma
vsetko sedi ale skvely hrac a jeden z najlepsich na turnaji keby Argentina nemala Romera, Messiho, Mascha a na zaciatku ADM tak mozu ist do riti a nie finale.....
naprosto presny popis pepeho
Je neskutocny uspech, ze sa ARG s tymto timom dostali az do finale a siahali na titul. Messi zariadil postup az do stvrtfinale, do finale ich potom pretlacila vyborna defenziva a a El Jefecito Mascherano. Vo finale je vsak potrebne, aby zahral perfektne cely tim a to sa vcera nestalo. Pri gole chyba obrany, v utoku nemohucnost Higuaina, Palacia, Aguera.... Leo napriek svojmu lezernemu stylu hral dobre, spravil dobre akcie, na celom MS vytvoril pre svojich spoluhracov najviac sanci, len ked si nespravil akciu sam pre seba, jemu ju nepripravil nikto. A Nemci sa mi lubili cely turnaj, hrali perfektne a zasluzene vyhrali titul.
Dle statistik měl Messi nejvíc vytvořenejch šancí-23 a nejvíckrát se dokázal dostat přes hráč 1vs1 -45krát.
Taky měl třeba jako vůbec 2. nejvíc "lost balls"... A pořád nevim, na jaký statistiky se ty odkazuješ..
Fifa.com
mm.. a moh bys mě poslat přesnej odkaz? to lost ball tam odtud třeba je, ale ty tvoje tam nějak nevidim...
http://www.fifa.com/worldcup/teams/index.html
Tady si dohledáš všechno napříč mistrovstvím.
Já vim, kde hledat na FIFA.com statistiky, říkám, že to co jsem uvedl je taky odtamtud, jen tam nevidim ty tvoje.....
Verim ze to Messi vyhraje o 4 roky. Nebyl zdravotne fit, pred MS vyhlasil ze se citi jako by mel 100 kg. Nevim jesli je na Maradonove urovni, ale Nemcko vcera bylo silnejsi nez ve finale MS 1986, sam Maradona sklamal i na MS 1990, kde sel jako nejlepsi hrac sveta.
Tak těma 100 kg se chtěl asi Maradonovi přiblížit.
"Tohle nás bude bolet do konce života, prohlásil Mascherano"
Nás zase bolelo se koukat na ten humus co jste celej turnaj hráli
A to ještě měli jeden z nejsměšnějších losů v historii
s tím, že když v semifinále a finále narazili na ty nejlepší, tak v prvním případě byli lepší a ve druhém určitě nebyli horší
Holandsko,Belgie,Švýcarsko je fakt čajík no
Argentina odehrala uzasny turnaj, zadny tym nebyl lepsi a to s papirove nejhorsim tymem od 86.
Argentina rozhodně NEodehrála úžasný turnaj ani nebyla nejlepším týmem. Neměla se dostat ani do finále, ale Holanďani byli jejich zanďourem tak otrávení a uondaní, že ze tří desítek dali jen jednu. Podobně zoufalí z této hry na 0:0 byli Němci, kteří už se taky viděli, jak kopají penalty. Naštěstí Goetze pohotově využil JEDINOU skulinu, kdy byl úplně volný. Jestli je mi na A někdo sympatický tak jen Messi a Di Maria, ostatní bych s chutí nakopal do prdele.
docela mě fascinuje, jak se spousta lidí naučila něco papouškovat a vesele v tom pokračuje i po semifinále, ve kterém se Nizozemci až na jednu šanci vůbec na nic nezmohli, za což si svou neskutečně pasivní hrou s minimální snahou ohrozit argentinskou bránu mohli sami. Vrcholem byla prohlášení Robbena a Sneijdera, jeden z nich podle vývoje zápasu dospěl k názoru, že to byli Argentinci, kdo byl pasivní a od první minuty jenom čekal na penalty, ten druhý zase vyzvracel cosi o tom, že Nizozemsko mělo proměnit některou ze šancí, když přitom mělo jenom jednu
Nejsměšnějších? Možná měli lehčí skupinu, i když Bosna a Nigérie nebyli špatní. Ale pak nebezpeční Švýcaři, Belgie, která tu měla skvělý tým, pak Nizozemsko, světová extratřída a s Němci odehráli vyrovnané finále, možná i měli víc tutovek, které neproměnili. A to v ani jednom utkání nebyli horší.
Nebyl to los, ale předem náplánovaný systém turnaje, tak samo můžeš říct, že Kvitová je piča, protože vyhrála Wimbledon ve finále s nějakou jeliťačkou.
Teď jsem koukal na wiki a přišel jsem na jednu věco.Maradona v 86 nastoupil na jaře asi v 16 zápasech za neapol a dal 7 golů.
To je taky rozdíl jako prase.Messi odehrál za jaro nějakej 32 zápasů a pak se taky nejde divit že je unavenej.
Vždyť se celý jaro ploužil jak nějaká lemra a říkalo se, že se šetří právě na MS.
ploužil se kvůli tomu že celej podzim promarodil,takže nebyla pořádná příprava.Ale to postihlo celou Barcu kde byly všichni z formy.Ale i tak zaznamenal za Barcu 27 golů za jaro.
Těm srovnáním Messi x Maradona se fakt musim smát, gimme a break s tim obtloustlym vyfetlem, co si plete fotbal s házenou a je za to ještě uznávanej. Bože..
(a to že Messiho nijak extra nemusim, ale komu čest...)
Snad si někdo nemyslí, že si Argentina zasloužila vyhrát. Po jednoduché skupině následovalo play off s výsledkama 1:0, 0:1, 1:0...Finále pasivní fotbal neskutečně. Jednoznačně Německo si zasloužilo vyhrát a taky s jejich neustálým náporem vyhrálo. Mascherana může maximálně do konce života mrzet, že hráli tužku celý turnaj i přes ty výhry
Jakym náporem?Němci měli míň šancí a hráli ve finále tak jako Španělsko na který se blije už dva roky.
Zaslouží si to ten, kdo dá víc gólů a je úplně jedno, jestli turnajem prošel s výsledkama 5:0, 4:3 a 7:1 nebo třikrát 1:0. Nehráli asi nejzábavnější fotbal, ale do finále prošli naprosto zaslouženě a klidně ho mohli vyhrát.
Souhlas.
Ve skupině se B&H de facto porazila sama vlastním gólem, nad Íránem vyhráli šťastným gólem v nastavení po odchozeném zápase, Švýcaři měli do poločasu 3 tutovky z brejků a kdyby Argentina skončila už tam tak se nikdo nediví, s Belgií jim pomohla náhodná teč protihráče a proti Holandsku stejně jako Německu nedokázali pro změnu dát ani gól. Tak nevím co vím by chtěli. Finále a 2. místo je víc než co si za předváděnou hru (mimochodem nekoukatelnou a nudnou) zaslouží.
Přesně tak! Jen zaslepenej blbec může obdivovat Argentinu tak, jak se na MS předvedla. Bylo tam nejméně 10 týmů, na něž byl nejen lepší pohled, které by je vyřadily, kdyby hrála otevřenou ofenzívní hru.
podle některých si titul zaslouží tým, který za 450 minut hry dá dva góly a poslední branku vstřelí 323 minut před svým koncem na turnaji.
Celé diskuze o tom, kdo si to zaslouží víc nebo míň, jsou hrozně trapné Zasloužil si to ten, kdo tam postoupil, není třeba to furt řešit. Bez kvalitních výkonů by do toho finále nedošli.
Argentina je prokleta. Nejdriv to 2006 zazdi Pekerman, pak tu nejlepsi generaci rozesere Maradona a nakonec zabije finale hrac, ktery chtel reprezentovat Francii.
Poprve mela tym, ktery vzadu fungoval na jednicku, poprve mela zalozniky poctive se vracejici a takto do dopadne.
Gratulace Nemecku, nepreju vam to a nesmirim se s tim.
Tak takhle zní fakt upřímná gratulace
Říct gratuluju a pak to popřít slovy "nepřeju vám to"... hezký protiřečení si.
"Gratulace Nemecku, NEPŘÁL jsem vam to a nesmirim se s tim". Lepší ne?
2006 a stažení Riquelmeho byla chyba ale zase mu to až tak vyčítat? Zkusil to zavřít a Němci měli kvalitu na to, aby to potrestali, navíc gól dali "jen" ze standardky, brát to za kiks Ayaly či dovozovat že 2006 nefungovali dozadu je hloupost, penalty jsou pak loterie, to se stane. Co by jsi psal, kdyby se cca ve 30 minutě OF trefil Xhaka, nebo posrali rozstřel s Holandskem? Taky by to Sabella posral? Argentina by vyletěla v OF a nadávalo by se na Sabellu, že zbytečně betonoval.
2010 by nejspíš nezachránil ani Mou, ČF bylo od nich naivní ale je nutno uznat, že kvalita ve středu pole chyběla. Pokud bych jim něc vyčítal, tak poslední dva šampionáty je to jen obrana a Messi, nejsou schopni poskládat kolem něj ofenzivní hráče.
''Prohravali jsme a vubec jsme nevedeli, co delat. Byli lepsi a my u vseho pozde. Pak Pekerman stahl jejich nejlepsiho hrace a razem se uplne vse obratilo, my se konecne dostali do hry a vyrovnali. Dekujeme pane Pekerman.''
Phillip Lahm
Ale nic to nemění na tom, že gól dostali z rohu, což se může stát komukoliv a prohráli na penalty. Obě věci se mohly přihodit Sabellovi a budeš tu nadávat na něj.
Jinak co si ten zápas pamatuju, tak Němci se začali zvedat ještě před odchodem Riquelmeho, to střídání byla snaha je zastavit zesílením středu pole.
Gól dali z rohu, dostali sice ze vzduchu po dvou hlavách, ale normálně ze hry.
Je to možné, neviděl jsem to 8 let, jen vím, ze to žádná extra akce nebyla, pamatuju si ze u obou byli Ayala a Klose.
Ad Sabella Pekerman arg
Mě přijde nefér vůči josemu v porovnání s letoškem z něj dělat někoho, kdo je stál titul, pokrok je možný, já je neviděl 4 roky. Jinak když si porovnám kádry ARG a mistru, tak bych řekl, ze jim vždy na ty nejlepší něco chybělo, největší šanci měli asi 2002.
To neni pravda, u Sabelly se mi brutalne nelibi predvadena hra, jelikoz jsem zvykly na neco jineho, ale rozhodne bych na nej nenadaval, jelikoz ten progres je primo hmatatelny.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele