Plzeňský agent Santos v akci aneb Události 9. kola FORTUNA:LIGY

20.09.2022, 19:58
Názory a komentáře
Pátou remízu v řadě zaznamenala v 9. kole FORTUNA:LIGY Sparta Praha, která doma hrála 1:1 s Baníkem Ostrava. To Viktoria Plzeň porazila v souboji o první příčku Slavii Praha 3:0, a to i díky červené kartě svého bývalého hráče Eduarda Santose ze druhé minuty.

Zbrojovka Brno v přestřelce remizovala s Teplicemi 2:2, Mladá Boleslav zase pod Ještědem zabrala a zápas se Slovanem Liberec otočila na konečné skóre 3:1. Čím dál hůře na tom jsou Pardubice, které v utkání dvou domácích podlehly v Ďolíčku Bohemians 0:1.

Olomoucká Sigma vyrazil na jih Čech do Českých Budějovic, kde jasně zvítězila 3:0. Slovácko po prohře v Evropské konferenční lize zaváhalo i v domácí soutěži, doma nestačilo na Jablonec 0:2. V duelu Hradce Králové se Zlínem branka nepadla.

Zápas kola


Zbrojovka Brno - Teplice

Zbrojovka nevyužila možnosti poskočit na třetí místo, když na svém hřišti jako favorit jen remizovala s Teplicemi. Hosty poslal do vedení Jukl, načež Alli se Ševčíkem svými dvěma souhrami otočili ve prospěch Brna. Ještě v nastavení první půle ovšem na konečných 2:2 srovnal Kučera.



Gól kola


1. Tomáš Ladra (Mladá Boleslav)

Boleslavský útočník se ujal balonu nějakých třicet metrů od brány a parádním technickým obstřelem překonal Vliegena.



2. Tomáš Kučera (Teplice)



3. Adam Jánoš (Bohemians 1905)



Jedenáctka kola





Brankář - Jan Laštůvka (Baník Ostrava)

Baník byl velkou část zápasu se Spartou pod tlakem a spolehnout se musel na svého zkušeného gólmana. Pomohla mu i branková konstrukce. Skvěle vyrazil hlavičku Čvančary, stejně tak prudkou ránu Minčeva na bližší tyč. Pavel Vrba v něm má spolehlivou jedničku.

Pravý obránce - Juraj Chvátal (Sigma Olomouc)

Asistencí se podílel na parádním výkonu Sigmy v Českých Budějovicích. Po přestávce rozjel akci, poté dokázal vysunout Pavla Zifčáka, který se řítil do pokutového území, vyzrál na stopera Králika a poté lobem i na gólmana Janáčka. Chvátal aktivně podporoval olomouckou ofenzivu.

Střední obránce - Michal Frydrych (Baník Ostrava)

Obrana Baníku musela odrážet jeden útok Sparty za druhým a pod Frydrychovým vedením se jí to zdárně dařilo. Vládl ve vzdušných soubojích, často odvracel sparťanské centry či blokoval jejich střely. Stal se z něj nepostradatelný stavební kámen ostravské defenzivy.

Levý obránce - Václav Jemelka (Viktoria Plzeň)

Santos svou červenou kartou po zbytek zápasu obraně Plzně značně ulehčil život, a tak se mohla věnovat pomoci vpředu. Po rohovém kopu propadl balon až na zadní tyč, odkud ho dokázal zpět před bránu vrátit Jemelka. Nikým nekrytý Jhon Mosquera poté skóroval.

Pravý záložník - Wale Musa Alli (Zbrojovka Brno)

Podílel se na obou gólech Brna proti Teplicím. Ten první sám dal, když Michal Ševčík místo zakončení zvolil přihrávku a nahrál doleva na Alliho, který z voleje skóroval pomocí tyčky. Pak se role prohodily, Alli nedokázal vystřelit přes obránce, a tak našel Ševčíka, jenž balon nasměroval do sítě.

Střední záložník - Adam Jánoš (Bohemians 1905)

Zajistil důležité vítězství Bohemians nad Pardubicemi. Na začátku druhého poločasu sice Východočeši odvrátili roh Pražanů, jenže k balonu se za pokutovým územím dostal Jánoš, který neváhal a z první vyslal krásnou střelu šajtlí, na kterou brankář Markovič nedosáhl.

Střední záložník - Michal Ševčík (Zbrojovka Brno)

Spolu s Allim brněnští hráči zápasu. Ševčík na první gól Zbrojovky asistoval, když místo očekávané střely ještě našel Alliho, který z voleje vypálil o tyč do brány. Poté jej našel jeho spoluhráč, když nevypálil přes obránce, a tak jej našel před bránou, odkud Ševčík zamířil do poloprázdné branky.

Levý záložník - Jhon Mosquera (Viktoria Plzeň)

Nejdůležitější plzeňský hráč v zápase se Slavií. Hned v první minutě se totiž dokázal natlačit před Santose, který jej fauloval, dostal červenou kartu a Chorý poté proměnil penaltu. Sám Mosquera se trefil o dvacet minut později po rohovém kopu po přihrávce od Jemelky.

Útočník - Vojtěch Stránský (Mladá Boleslav)

Mladá Boleslav předvedla v Liberci znamenitý obrat a Stránský k němu přispěl uklidňujícím třetím gólem v nastavení. Domácí chtěli za každou cenu vyrovnat, a tak na rohový kop zamířil i brankář Vliegen. Toho využili hosté, kteří z následného útoku trefili prázdnou bránu.

Útočník - Jiří Klíma (Baník Ostrava)

Po přestávce způsobil celé Letné studenou sprchu. Sparta celý první poločas dominovala, vstřelila gól a měla několik dalších šancí. Jenže ve 46. minutě Kryštof Daněk trefil jen napadajícího Boulu, od kterého se balon odrazil ke Klímovi, jehož rána pravačkou zapadla přesně k tyči.

Útočník - Matěj Polidar (Jablonec)

Jablonec využil nevýrazné formy Slovácka a odvezl si z Uherského Hradiště tři body. Polidar otevřel skóre v 83. minutě po brilantní přihrávce Chramosty. Ten se protáhl po pravé straně a předložil míč na malé vápno, odkud jeho spoluhráč vypálil z voleje a překonal brankáře Nguyena.

Nemělo by vám uniknout


Hned v první minutě přišel ve šlágru velký průšvih po Slavii, když po Santosově souboji s Mosquerovu byla odpískána penalta a brazilský stoper navíc musel předčasně do sprch


Velkým smolařem první půle na Spartě byl Gigli Ndefe. Ten nejprve pouštěl míč na odkop od brány, nesprávně však byl odpískán rohový kop. Jeho následkem byla Sadílkova střela, kterou právě Ndefe tečoval do protipohybu gólmana.


Po hodině hry zase stáli všichni svatí prostřednictvím sudího při Baníku. Nepochopitelně totiž neodpískali Fleišmanovo přišlápnutí Mejdra.


Priskeho kolečko už úspěch neslaví, hráče Sparty naopak po další remíze zasypaly světlice.


Zachyceno na sociálních sítích


Nepřítel mého nepřítele je můj přítel?


Fotbalové hot takes:


Aha, tak kvůli mediální kampani Santos nezvládl dlouhý balón!


Málo se to ví, ale pyrotechniku nosí na stadiony pouze hostující fanoušci.


Tak hlavně že to pomohlo...


Někteří se alespoň umí omluvit.


A to si představte, že Zelenka ve skutečnosti není zelený.


VAR v akci


Díky VARu žila alespoň teoretická šance Slavie na bod v Plzni o něco déle, u třetího gólu Vlkanovy si totiž všiml Chorého ofsajdu.


Gól byl sebrán i Teplicím, Gningova trefa totiž neplatila rovněž kvůli postavení mimo hru.


Nepovedené chvíle zažil liberecký gólman Vliegen. Při snaze o nápravu trefil loktem Skaláka a po zhlédnutí videa sudí rozhodl o penaltě, která nastartovala obrat Mladé Boleslavi. Čas 1:55.


Změny v tabulce


Viktoria Plzeň se díky výhře nad Slavií vyhoupla o tři body do čela tabulky právě před sešívané, a to mají Západočeši ještě duel s Brnem k dobru. Třetí je opět o skóre Sparta, která zahajuje pětičlennou řadu čtrnáctibodových týmů. Následuje Liberec, Bohemians a šestku uzavírá Zbrojovka Brno.

Sedmý je Hradec Králové, který má však na kontě stejně bodů jako třetí Sparta. Osmá je nyní Mladá Boleslav se dvanácti body, za kterou následuje hned pět celků s deseti body. Do první desítky se ještě vejdou Sigma Olomouc a Jablonec.

S deseti body pokračuje ještě jedenáctý Baník Ostrava, následovaný Slováckem a Teplicemi. Čtrnáctá příčka patří Zlínu, předposlední momentálně jsou České Budějovice. Tabulku uzavírají Pardubice, které po devíti kolech mají na kontě pouze tři body.

Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Viktoria Plzeň871017:622
2.Slavia Praha961231:919
3.Sparta Praha935113:814
4.Slovan Liberec942315:1114
5.Bohemians Praha 1905942313:1114
6.Zbrojovka Brno842215:1414
7.FC Hradec Králové94237:814
8.FK Mladá Boleslav933314:1212
9.Sigma Olomouc931512:1110
10.FK Jablonec924315:1510
11.Baník Ostrava924313:1310
12.1. FC Slovácko924310:1410
13.FK Teplice924312:2110
14.FC TRINITY Zlín91538:138
15.Dynamo České Budějovice92258:188
16.FK Pardubice91084:233

Autor: Martin Vejdělek, Petr Procházka

Komentáře (282)

Přidat komentář
monty25

Procházka svou zatrpklostí vůči Plzni vytvořil pseudokauzu.

Reagovat
Nadržený šimpanz

Procházka je hroznej démon

Reagovat
Martin9719

Já se divím že to ještě někdo kupuje, tenhle "časopis". A Procházka ten je postiženej a zralej na léčení už posledních 10 let.

Reagovat
db18

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
kilobyte

Rovnou bych zrušil i výsledkové tabule.

Reagovat
ratusek

Tvl vždyť to hlášení je na Plzni dobré a baví mě. Ale musíme hledat problém tam, kde není

Reagovat
Martin9719

Nevím jestli teď ale měl to i Jablonec celkem dlouho.

Reagovat
mistr129

Nechápu, co na tomhle komu vadí, ale není plzeňský hlasatel ten co byl v červnu na repre? To byl strašný cringe... ale to jsem jen někde četl že to je z Plzně, takže nevím nakolik je to pravda

Reagovat
lichna.

Akorát je to čistě okopčené z Bayernu ne?

Reagovat
ratusek

to nevím, ale píšou v tom odkaze že to dělá Bayern i Schalke

Reagovat
kilobyte

Tak většina věcí, co se dělá na stadionu je nějak okopčená.

Reagovat
Salfovic

I s tím hovnem ?

Reagovat
db18

Tam řvou furt nulu... ale tak, to Pelnář neovlivní, stejně jako, že za jeho "děkuju" následuje "vyliž si prdel ty čůráku"

Reagovat
jackinho10

Jj Plzen to okopirovala po jejich prvni LM. Ale je to bezne, na Slavii zase vyvolavaji hrace jako v Neapoli, i kdyz samozrejme v mensim meritku

Reagovat
Bex5

Viz Bohemka ma choral jako Inter ... kdo zacal, nevim

Reagovat
Banikovec7

Určitě Bohemka a pak to Pulpit dotáhl na Inter.

Reagovat
Bex5

Modri uz vedi

Reagovat
HorajzmAmmann

ale jo, člověk se aspoň zasměje... ale nepřeháněl bych to s těma hovnama

Viz to naše čurákování sestavy, jednou vtipné, podruhé taky vtipné, ale pak už spíš trapné

Reagovat
Bex5

To me nahodou masti

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Proto rodiny s dětmi nechodí na fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě to teda nijak nepohoršuje. Trapný tohle samozřejmě je ve chvíli, kdy soupeř třeba vede 2:0, Plzeň sníží a jejich fanoušci stejně řeknou, že má soupeř hovno, to jsem tam zažil se Spartou a hodně se smál no.

Reagovat
$dolar$

To mě baví nejvíc třeba.

Reagovat
db18

naopak při vedení 3:0 to trapný je.

Reagovat
$dolar$

Souhlas, to je o ničem.

Reagovat
Bex5

Taky

Reagovat
Tromas

Šadkuv geniální tah.

Reagovat
Lemond Laws

Přijde mi, že se moc neřešil ten rohový kop před golem Sparty..

To nespadá pod kontrolu VARem? Když z následující akce padne gól. Vždyť to bylo jasné ovlivnění.

Reagovat
r.mrazik

auty ani rohy VAR neresi odzacatku

Reagovat
Lemond Laws

Takže potenciální faul před golem ano, ale roh ne?...

Hm...to mi nepřijde úplně fér.

Reagovat
deporpepa

Není to fér, navíc když to bylo hned jasné...

Reagovat
kilobyte

VAR může posuzovat situace jen do rozehrání po přerušení. Musela by se měnit pravidla a udělalo by to jenom další bordel. Buď by musel VAR řešit každý roh/aut a nebo by to řešil zpětně. Ale jak bys třeba postupoval v případě, že by Baník roh odvrátil na další roh a z toho dalšího pak padnul gól? Jak hodně zpětně bys otočené rohy/auty zkoumal? Otočený roh/aut není zase takový problém/chyba.

Reagovat
HorajzmAmmann

s tím teda moc nesouhlasím. Přese VAR nemůže posuzovat každou hovadinu. Ve 40. mintě padne branka a bude koukat na každý otočený aut, roh 3 minuty zpětně? Nebo 2 minuty zpětně? Nebo jak.

A že zrovna tuhle situaci posoudil rozhodčí špatně? Vždyť z reálu vůbec nemohl vidět jestli to tečoval Ndefe nebo ne. Taky jsem si myslel, že se to o něj otřelo.

Reagovat
Lemond Laws

Heleď já nefandím nikomu, takže se snažím tvářit objektivně.

Ale jaký je rozdíl zkoumat faul třeba minutu po golu (viz.Bohemka-Slavia) a zkoumat roh, po kterém ihned prostě padl gol.

Chápu, je to prostě složitý a v tomhle to dokonalé nikdy asi nebude

Reagovat
HorajzmAmmann

teď úplně nevím na co narážíš. Bohemka Slavia už si nevybavuji, že by se něco řešilo.

Reagovat
Salfovic

To myslí tehdy tu slavnou aféru, jak Bohemka dala gól, ale ten neplatil, protože tam před tím VAR našel nějaký pofidérní faul, takže Slavie naopak kopala penaltu

Reagovat
Bakary3

Pofidérní faul... Tam snad kostl úplně očividně stáhnul útočníka Slavie za dres

Reagovat
Salfovic

Hele, po tom, cos tu předváděl ohledně vyloučení Santose, bych do tohodle raději nezabrušoval.

Reagovat
Bakary3

aha

Reagovat
mistr129

U penalta, stejně jako červených karet, je to tak, že se pokračuje do první příležitosti na přezkum. Tou je buď přerušení, nebo nějaká klidná pasáž na půlce. V tom zápase na Bohemce taková chvíle nenastala až do gólu Bohemky - kdyby to sudí přerušil dřív a pak zjistil, že o penaltu nešlo, sebral by tím Bohemce gól.

Kdežto u toho rohu byl přerušením už ten samý rohový kop, takže jsou de facto 2 možnosti - zkoumat u VARu každý roh, aut a odkop, nebo to nechat být.

Jediné s čím se to trochu bije a s čím nesouhlasím, je zkoumání toho, jestli na úplném začátku té akce nebyl obyčejný faul (jako třeba letos MU-Arsenal) nebo míč nebyl o 2 centimetry v autu. Udělal bych to zkrátka tak, že pokud nejde o červenou kartu nebo penaltu na druhé straně, musí se prohřešek udát třeba v posledních deseti sekundách před gólem.

Reagovat
kilobyte

Mě dostalo, když Minchev zahrál snad minutu před gólem rukou a VAR poslal hlavního k videu a tam mu to pouštěli zrychleně.

Reagovat
mistr129

Já si pamatuju, jak takhle právě minutu před gólem byl balón o kousek v autu, takže Škodovi to neuznali

Reagovat
Salfovic

No tak řeší VAR auty nebo ne ?

Reagovat
mistr129

Řeší, jestli se v akci před gólem nemělo přerušit. Neřeší, když byl aut chybně přidělen / otočen a tím byla přerušená hra

Reagovat
HorajzmAmmann

VAR musí posuzovat prostě ty největší a zjevná selhání rozhodčího. Hrozně situací, která by se dříve neřešila se najednou kvůli VARU hrozně hrotí... nesmysl.

Reagovat
Lemond Laws

Já to chápu, ale prostě, když už je někdo placenej za to, že sedí u toho monitoru, tak co je těžký během 5 sekund říct do sluchátek: Hele Fando, on se toho nedotkl, odkop od brány, čus.

u ty Slavie s Bohemkou to je asi trochu něco jiného no, znávám. Tam byl "faul" na Slavii ve vápně, nepískl se, brejk, Bohemka gol. A celý se to zrušilo a penalta pro Slavii

Reagovat
HorajzmAmmann

chápu

Jako hrozně rád bych ti řekl, že nás rozhodčí poškodil, ale tady si prostě nemyslím, že by to bylo na řešení. Když si i vezmu tu "penaltu" na Mejdra, střely 20:1, od nás do ofenzivy totálně nic takže ten bodík je prostě super a nad tímhle autem mávnu rukou

Reagovat
bourbon

jak útok nic, Klíma je v sestavě kola

Reagovat
bobis21

Ne, VAR může řešit jen od posledního přerušení. Tedy až to, co se stalo po rohu, ne před.

Reagovat
Lemond Laws

Odpovím tady na všechny reakce. Ano, vím, že je nějaký protokol, jak to používat atd.

Ale opět říkám, co je těžkýho na tom, aby ten rozhodčí u videa, který to má před sebou opakovaně, mu řekl do sluchátek nápovědu

Reagovat
bobis21

Tohle já bych neřešil. Spíš kolovaly nějaké záběry, ze kterých to vypadalo že ten gól mohl být z ofsajdu, což by se mělo řešit víc. Ale na to zas nemáme čáry, takže je to jedno

Reagovat
HorajzmAmmann

ten ofsajd možná zamrzí víc, ale stejně viz to co píšu nahoře. Faul na Mejdra se taky mohl písknout...

Reagovat
kilobyte

Takže rozhodčí ukáže roh, útočící tým se vytáhne do vápna, videorozhodčí řekne do sluchátek "aut" a rozhodčí ukáže aut. V tu chvíli si brankář vezme míč a vykopne ho na útočníka a místo útočné akce může tým čelit přečíslení aniž by udělal chybu.

To by mi přišlo jako horší zásah do zápasu, než otočený roh, na který se bránící tým může připravit.

Reagovat
bobis21

Tak Baník dostal gól od Slavie z toho, že měl mít naprosto evidentní roh, všichni šli dopředu a pak se najednou rozhodčí rozhodl, že to bude odkop a Slavia dala z protiútoku gól, protože stopeři Baníku byli ve vápně

Samozřejmě pár dní potom, co se Slavia hrozně dušovala, že chce hlavně rovinu a nic jiného

Reagovat
HorajzmAmmann

ty vole, to jsem byl tenkrát nasraný

Reagovat
kilobyte

Tak ale to byla chyba i hráčů Baníku, že se tam nahrnuli bez signalizace rozhodčího a po signalizaci se zajímali spíše o rozhodčího než o míč. Rozhodčí udělal chybu, ale hráči Baníku měli šanci se bránit.

Reagovat
bobis21

Byla to naprosto evidentní situace a i všichni kromě asi 2 slávistů se vraceli, protože čekali roh. Takže hráči Baníku udělali to samé, co hráči slávie. Jen vepředu zůstali ti, co zůstávají vepředu i při rohu, čehož pak využili pro protiútok.

Reagovat
kilobyte

Ano, ale pořád je to méně evidentní situace než když rozhodčí ukáže roh a po chvíli to změní na odkop. Hráči Baníku udělali to samé do chvíle než přišel odkop. Pak se slávisti vrhli na míč a baníkovci na rozhodčího.

Je baníkovci správně? Většinou slyším hráči Baníku.

Reagovat
bobis21

No asi 2 slávisti no. Z Baníku se taky 2 hráči vraceli, takže na tom byli stejně

Samozřejmě můžeš říct, že měl Baník prostě ten protiútok ubránit, protože to bylo 2 na 2, Že to rozhodčí úplně evidentně otočil a tím ten protiútok založil tím ale nezměníš.

Reagovat
kilobyte

Ale mě nejde o to, jestli rozhodčí založil ten protiútok. Jde o to, že to vzniklo tím, že hráči Baníku předpokládali, že bude roh bez signalizace rohu. Což je podle mě i chyba hráčů.

Ale když rozhodčí signalizuje roh a pak z toho udělá odkop a dojde k protiútoku. Tak to hráči v podstatě neudělali chybu, ale dostanou se do nevýhodné situace. Když rozhodčí otočí roh, tak je to taky nevýhodná situace, ale bránící tým má čas se na to připravit a lépe se to brání než brejk.

Reagovat
mistr129

Vím že už jsme to tu řešili, ale otočený roh se stává poměrně pravidelně - myslím že jsem si z toho dělal srandu v dalším vzájemném zápase, kdy se to stalo naopak ve váš prospěch.

Jak píše kilobyte, rozhodčí ukazoval od začátku jasně, byť chybně - za mě tedy je chybou sudího pouze to, že vás připravil o roh, není viníkem gólu.

Ostatně stejná situace nastala teď proti Plzni, kdy jsme po té Olayinkově spálené šanci měli mít roh, ale namísto toho byl chybně odmávaný ofsajd a rozehrával tedy gólman

Reagovat
bobis21

Fakt nechápu co se tím snažíš říct. Že otočil roh i nám? Ano. To je taky chyba, nic takového nechci a když z něčeho takového dáme gól, tak jsem víc znechucen než rád. Rozhodně mě tu neuvidíš takový gól obhajovat. A už vůbec ne pí jednom zápase brečet že chci rovinu a po dalším slavit takový gól.

Reagovat
bobis21

+ mě tam teda nasralo hlavně hráči Slavie kteří několik dní předtím do všech médií brečel že chtějí rovinu. Kdyby to byla pravda, měli by ten roh prostě přiznat.

Reagovat
mistr129

Chci tím říct, že ať už z toho otočení padne gól, nebo ne, pořád je to stejná chyba a poškození toho týmu. A zároveň bych taky na rozdíl třeba od penalty neříkal, že gól padnul "kvůli tomu".

S tím druhým souhlasím, mohl se přiznat, byť teda v jednotným čísle, nevím už kdo to byl.

Reagovat
bobis21

Samozřejmě, pořád je to stejná chyba. Ale to že se to stává i jindy tu chybu nijak neobhajuje.

Myslím že to byl ten samý, který prak právě běžel dopředu v tom protiútoku. Proto nás tak nasral

Reagovat
Losinho

Reagovat
frankiefcb

Slavia z protiútoku nedala přímo gól, ale byla pencle. A šmejd Stanciu tu penaltu proměnil, i když předtím moc dobře věděl, že to zahrál na roh.

Reagovat
srandamač

Z čeho je větší šance, že padne gól? Z penalty nebo z rohu? Když odpískáš/neodpískáš penaltu, tak je to velké ovlivnění zápasu, když otočíš roh/odkop, tak to takové ovlivnění není, je to spíš chyba baníku, že to neumí bránit.

Reagovat
Bakary3

Já tenhle protokol celkově nechápu.

U toho videa sedí borec a nevím, proč určovat, že ma řešit tohle a tohle zas ne.

Vždyť mají sluchátka, uvidí tam zjevně otočeneu aut, zahlásí hazej modrý a je to.

Je to banální situace, nepotřebuješ se na to 5 min řadit, takže žádný zdržení, ale i u ty banální situace může padnout gól a pak není divu, že je poškozenej tým nasranej.

Reagovat
Banikovec7

Pak bude stížností ještě víc. Proč tomuto týmu otočený roh opravil a druhému ne?

Reagovat
Bakary3

Nechápu, proč by to neměl opravit oběma?

Prostě když u toho videa ten člověk kysne a vidí špatně aut, roh, cokoliv, nevím co je za problém to nahlásit hlavnímu a správný rozhodnutí je hned na světě.

Ten protokol mi přijde sitej na míru alibistum - máme video, ale bojíme se ho používat, tak vám zakazujeme 80% věcí řešit.

Reagovat
kilobyte

Tak ono někdy trvá, než se odhalí od koho šel míč. Hlavní by tedy musel při každém rohu/autu na chvíli přerušit hru. Tím by se přišlo o rychlé vhazování a rozehrání.

Otočený roh/aut se stane tak jednou, dvakrát za zápas. Takže to má minimální vliv na zápas a je asi zbytečné to řešit.

Reagovat
mistr129

Reagovat
Bakary3

Někdy jo, většinou je to podle mě rychlý, chvilku se okolo někdo dohaduje, než se hodí... Určitě by neměl čekat, ale při pohotovosti toho u videa by to šlo.

Jinak souhlas, tohle je vlastně často prkotina, která o výsledku nerozhodně většinou, ale v případě pochybení jako výše zmiňovaný otočený roh Baníku nevím, proč se to prostě nemůže vrátit.

Stejně tak, že některý další věci ohledně toho protokolu - teď nebudu přesněji, je v tom guláš, tak mě neberte za slovo ve stylu "po shlédnutí var nemůže být dodatečně udělaná žlutá" - přitom červená místo žlutý jo, myslím, že nějakej takovej paradox tam je... To mi přijde úplně nesmyslný, prostě když se na videu chyba odhalí, má se napravit, v tomhle někdy nesmyslně ten protokol svazuje.

Reagovat
mistr129

Myslím že ten paradox je v tom, že sudí nemůže jít zkoumat, zda udělit žlutou, může ale jít zkoumat, zda udělit červenou a následně dát žlutou. Ale jistý si taky nejsem

Reagovat
Bakary3

Něco takovýho.... Ty pravidla jsou zvláštní

Reagovat
srandamač

Chápu, jak to myslíš a myslím si, že se k tomu fotbal jednou dopracuje. Momentálně ale VAR znamená videoASISTENT rozhodčího, takže má rozhodčímu pomáhat, ale nemá rozhodovací schopnost, ta je na sudím. To, jak ty si to představuješ by znamenalo, že by tam žádný sudí běhat nemusel (ani na lajně) a akorát by píšťalka zněla z repráků a na displeji by se ukazoval verdikt. Na to ale momentálně není technologie. Rozhodnutí o tom, od koho šel míč určitě netrvá pár sekund (ne ve všech případech), takže by to kouskovalo hru a moment překvapení by byl pryč.

Reagovat
Lemond Laws

Přesně, jak jsem psal a myslel jsem to já

Reagovat
icemike

Tolik odkazů na to zouvání slavistu, přitom o nic nejde. Jen klasicky brečí

Reagovat
smazaný uživatel

A teď vážně, jak to teď bude s tím Santosem? Luftjarda mu ukončí smlouvu, on jako volný hráč podepíše v Plzni a tam začne záhadně zase hrát dobře a ukáže se, že šlo od začátku o Šádkův geniální plán, jak Santose získat zadarmo a ještě tím vyřadit Slavii z boje o titul?

Reagovat
kilobyte

Ne, Slavia bude hrát s Plzní ještě dvakrát.

Reagovat
Losinho

Co ty víš o boji o titul?

Reagovat
kilobyte

Asi tolik co slávisti o boji o udržení. Je to dlouho, ale většina si to pamatuje, nebo by aspoň měla.

Reagovat
Salfovic

Vždyť vy jste byli loni do 30´ kola reálně v boji o titul. Nevím, proč se na to tak zapomíná.

Reagovat
kilobyte

Asi kvůli tomu zápasu v Olomouci. I kdyby se ten zápas vyhrál, tak bychom měli k titulu docela daleko. Ztrácet 4 body a hrát se Slavií a Plzní venku pro nás bylo nad síly. A hráči to v podstatě vzdali předem mizerným výkonem v Olomouci.

Reagovat
adoxx

Reagovat
HorajzmAmmann

Ten Plavšič a Cadu si dělá co chce dneska zatím. Plavšič v Baníku ještě nepokazil centr. Opravdu super posila. Miškovič taky 1+1. Na to, jaký tam je terén tak super výkon Čekal jsem to horší...

Reagovat
bobis21

Akorát si teda zanadávám, že mohl chytat Hrubý a v obraně si taky mohl čutnout někdo jiný. Hrát prakticky stejnou sestavu jako na Spartě je trošku extrém

Reagovat
HorajzmAmmann

Já teda změny moc nečekal, protože je repre pauza. Jediny Šehic mohl hrát, ale stopery chce Vrba asi co nejvíce sehrát dohromady.

Reagovat
bobis21

myslel jsem spíš kraje než stopery

A Letáčka si maže na chleba tým MSFL

Reagovat
HorajzmAmmann

Ten Letáček ale...

Reagovat
JarousFCB

Horší výkon gólmana jsem neviděl ani v pralese... Zlatý König nebo jak se to Slovenské poleno jmenuje

Reagovat
JarousFCB

Kam zase kurva šel? Ten jeho odhad je fakt hrůza a děs

Reagovat
HorajzmAmmann

Celá ta obrana je teda tragická od te penalty. Letáček to prostě celý posral...

Reagovat
pawelFCB

König je rekordman slovenské nejvyšší ligy v počtu odchytaných minut bez inkasované branky...

Reagovat
JarousFCB

Reagovat
srandamač

Hrošo snad taky válel na Slovensku a jak dopadl v Česku

Reagovat
JarousFCB

Reagovat
$dolar$

Reagovat
ratusek

Doufám, že už Letáčka nikdy neuvidím chytat v dresu Baníku nechápu, proč nedostal radši šanci Hrubý než to poleno

Reagovat
db18

Když si vezmu, že nebýt zranění, tak Viktorka kupuje jeho a nebere Staňka...

Reagovat
ratusek

třeby by u vás vyrost, třeba jako Staněk

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že se zranil.

Reagovat
HorajzmAmmann

skvělý nápad poslat na tenhle terén Laca, který hrál naposledy 3 měsíce zpátky. Od penalty Baník úplně vypadnul ze hry...

Reagovat
Skleepy

Super, že tam má v sestavě kola Baník tři hráče, ačkoli při plichtě nepředvedl prakticky nic, jen těžil z neumětelství Sparty. To jako hraje roli, že nejsou favorit, a tak mají bonusové body za to, že neprohráli? Trochu nefér v individuálním hodnocení, beru jen Laštůvku.

Reagovat
JarousFCB

Jo taky jsem nad tím zakroutil očima.

Reagovat
HorajzmAmmann

Klíma úplně mimo. A že tam chybí Matějovský, který po střídání vyhrál zápas MB je teda ostuda

Reagovat
bobis21

Laco

Reagovat
bobis21

Ano, vaše vedení je hrozný zvěř. A je jedno jak se bude snažit z toho vykecat.

Reagovat
$dolar$

Videls co tam predvedli? Za tebe je to normalka?

Reagovat
bobis21

Normálka? Ne. Ohajuje to jakkoliv ty sračky co udělalo vaše vedení? Rozhodně ne.

Reagovat
$dolar$

Jaky sracky? Jako to, ze si musi sundat boty?

Reagovat
bobis21

Ano. Prostě malý klub s komplexy.

Doufám že plzeňáci teď všude před vstupem do trenek. On ale bohužel nikdo nikam nejezdí, tak asi nic

Reagovat
$dolar$

V poho, klidne budu maly jako AS Rim nebo jine velke evropske tymy.

Kazdopadne to nikoho neopravnuje, aby se choval jako curak.

Reagovat
bobis21

Stejně tak nic neopravňuje plzeň, aby se chovali jako čuráci

Reagovat
dinss

A kapesník nechceš ?

Reagovat
bobis21

Ne, já jsem nemusel stát venku bez bot v dešti, já nebyl na fotbale v Plzni

Reagovat
mistr129

Shodněme se, že jsou čuráci ti co to udělali i ti, co nařídili zouvání bot

Reagovat
$dolar$

Ne, to se neshodneme. Zouvani bot je sice buzerace, ale rozumim ji. Stejne jako tomu rozumim na letistich, kdyz se to delalo. V zajmu bezpecnosti jsem ochotnej to podstoupit.

Ale nicit stadion, ohrozovat normaly v okoli, hazet na ne chcanky, to je fakt jinej level.

Reagovat
mistr129

S druhým odstavcem souhlasím, ale jaký byl v zájmu bezpečnosti efekt toho zouvání? Proč bylo zouvání jen u jednoho vstupu a ne u jiných? Na letištích jsou kontroly pokud vím u všech a hlavně ne v dešti.

Reagovat
bobis21

A jak přispělo zouvání bot k bezpečnosti? Čemu tím zabránili? Oháníš se bezpečností, ale reálně to efekt na bezpečnost nemělo vůbec žádný. Naopak spíš všechny nasrali tak, že jim za to chtěli oplácet. Bezpečnostní situaci tím tedy jen zhoršili.

Je to úplně stejný level, jen ty to nejsi schopen přiznat, protože jde pro tvůj klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik si myslíš, že proneseš pyra v botě? V tomto případě se tam našlo 0 kusů čehokoliv zakázaného.

Reagovat
$dolar$

Vsak nejde jen o pyro. Muzes tam mit treba nuz.

Reagovat
bobis21

A lidi v ostatních sektorech ho tam mít nemůžou?

Reagovat
$dolar$

Lidi v ostatnich sektorech k tomu nemaji moc duvod. Navic se sacujou vsude, ale u tech mrdek je vetsi pravdepododbnost, ze si muzou neco nebezpecnyho dotahnout a pak s tim ohrozovat ochranku, ci pripadne normaly kolem sebe.

Reagovat
bobis21

Takže opravdu věříš tomu, že jen podle toho, do kterého sektoru si koupím vstupenku, představuji úplně jiné riziko? Jsem pořád úplně stejný člověk, ať jdu do kteréhokoliv.

Reagovat
$dolar$

To jsou hrozny kecy. Snad mi nechces tvrdit, ze ultras typek z kotle a rodic z rodinny tribuny predstavuji stejny riziko.

Reagovat
bobis21

Já se ale bavím o tom, že když někdo jako já jde na zápas, platí pro něj úplně jiné "bezpečnostní" opatření jen podle toho, do jakého jdu sektoru. Proč můžu normálně projít bez problému do jednoho sektoru, ale do vedlejšího mě musí vyvléct z oblečení a nejlépe rvát ruku až do prdele? Jsem úplně stejný člověk, který jde na stejný zápas. Jen jsem se rozhodl si koupit vstupenku od 10 metrů vedle.

Reagovat
$dolar$

Mám to znova zopakovat? Protože kotelnici narozdil od normálu představují vyšší riziko. Pokud ti to vadí, tak nechoď do kotle a chod 10m vedle k normalum.

Reagovat
bobis21

Takže opravdu nechápeš ten problém? Jedná se v obou případech o úplně stejného člověka. Proč by tedy úplně ten samý člověk měl mít 2x různá opatření? Ten samý člověk je vždy stejně rizikový, ať jde do kteréhokoliv sektoru. Takže prostě stačí, když si ti co dělají bordel koupí lístek do vedlejšího sektoru a je vše v pohodě a můžou si pronést co chtějí?

A to že stejná pravidla neplatí pro kotel domácích jen ukazuje, že o žádnou bezpečnost ve skutečnosti nejde a ty to moc dobře víš.

Reagovat
$dolar$

Protoze v jednom pripade ten samej clovek se muze jit rvat a delat bordel a v jinem pripade se muze jit misto toho divat na fotbal. Dle toho kam jde, se meni jiste pravdepodobnosti.

Reagovat
bobis21

Nemění. Jsou pořád úplně stejné, protože jde pořád o úplně stejného člověka.

Opravdu to není tak, že když si koupím lístek o 10 metrů vedle, najednou se tam jdu rvát a dělat bordel. To je úplná pičovina.

Reagovat
$dolar$

Aspon jsme narazili na jadro pudla, co nejsi schopnej pochopit.

To ze nekdo kazdej den hezky zdravi sousedy, neznamena, ze pak nepujde a neprejede jiny lidi nakladakem.

To, ze ses klidas v nejakym situacich, neznamena, ze v jiny situaci nevybouchnes. Muzes se v zivote nervat a pak jit na box si zaboxovat.

Kdyz jdes do kotle, tak evidentne k tomu mas nejaky duvod - ve valne vetsine chces delat bordel (Slavisti, Banikovci, Spartani), plus si mozna zarvat par choralu. Z fotbalu nic nemas. Jak je videt, tihle lidi jsou nebezpecni.

Kdyz se chces divat na fotbal, tak jdes normalne na tribunu a nikdo te z niceho nepodezira.

Sam vidis, ze se jedna porad o stejneho cloveka, kterej v ruznych situacich se muze chovat ruzne.

Reagovat
bobis21

Je úplně běžné, že tě do jiného sektoru než do sektoru hostů nechtějí pustit. Takže tam můžu klidně jít prostě jen proto, že chci jít na fotbal a nikam jinam nesmím. Ale něco takového tě asi nenapadne že?

Říct že jen proto že jako fanoušek hostujícího týmu jdeš do sektoru určeného pro fanoušky hostujícího týmu (děláš tedy přesně to, co bys instrukcí pořadatele měl), znamená to že chceš dělat bordel, je opravdu šílený konstrukt.

Reagovat
$dolar$

Pozorne si precti, co pisu. Nikde jsem nepsal, ze to znamena, ze jdes delat bordel, ale zvysuje to zasadne pravdepodobnost. A proto tyhle lidi prohlizis.

Reagovat
bobis21

Nezvyšuje. To že nechápeš jak pravděpodobnost funguje neznamená, že máš pravdu.

Reagovat
$dolar$

ok

Reagovat
lichna.

* Když jdeš do kotlem ve valné většine chceš dělat bordel.

To by se mělo normálně zapsat do encyklopedie tohle.

Reagovat
lichna.

A domácí kotel je stejně šacován?

Reagovat
$dolar$

Domácí kotel jsou známá a prověřená jména i to pyro je vždy po domluvě s vedením klubu.

Reagovat
lichna.

ach jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi fakt hloupej. Čteš si to po sobě?

Reagovat
smazaný uživatel

Jseš normální, obhajovat sundavání bot v mokru a v počasí jakým bylo? Cílená provokace z Vaší strany, nic víc. Vaše vedení by si zasloužilo dostat pár facek i za to občerstvení, co tam bylo nabízeno. By mě zajímalo, jestli jste se takhle chovali i k Interu.

Reagovat
Bex5

Nabidli vam pivo? Nabidli ... tak jste na tom lip nez Inter

Reagovat
db18

Reagovat
db18

Ty asi na výjezdy moc nejezdíš co? Teď se to zouvání ale začalo rozmazávat (možná konečně?)

Reagovat
bobis21

No počkej, mě to právě sere všude. Proto posílám do prdele ty, kteří to obhajují.

A do sektoru hostů už moc nechodím, většinou jdu do nějakého vedle, protože se mi právě nechce řešit tyhle sračky.

Že mě ze stadionu od kterého bydlím 10 minut pěšky vede policie 20 minut opačným směrem, protože je přeci nemožné že bych bydlel poblíž a nešel na vlak do Ostravy.

Že mě drží > hodinu někde na chodníku v 38°C bez stínu. bez přístupu k pití nebo hajzlu.

Extrémy jako sundavání bot nebo kropení v zimě vodou mě naštěstí osobně nepotkalo, no ani nemuselo.

Je naprosto absurdní, že já jako úplně stejný člověk mám úplně jiná bezpečnostní opatření jen na základě toho, že jdu do vedlejšího sektoru. Pokud nemusím nic z toho dělat ve vedlejším sektoru, je jasné že to je úplně k hovnu i v tom sektoru hostů a všechny kecy o bezpečnosti si můžou narvat hluboko do prdele.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti nevím, mám za sebou mraky výjezdů a jediný zouvání bod jsem zažil jen v Římě. V ČR nikde.

Reagovat
db18

Zvláštní... já vždy při návštěvě stadionu v Liberci a Jihlavě. Pak mam pocit že na Slavii (za toho majitele co byl těsně před číňanama). Od dalších pak mam info, že je zouvání potkalo třeba ve Zlíně...

Reagovat
rufus

V Liberci vždy? My byli v Liberci minimálně pětkrát a nikdy zouvat boty nechtěli. V lize se mi to stalo jen jednou v Boleslavi. A venku jsou na to docela specialisti v Itálii, to jsme zažili na Interu.

Reagovat
smazaný uživatel

já byl zhruba na sto výjezdech po ČR a deseti zahraničních a marně pátrám v paměti, jestli někdy vůbec. Možná jednou na Slovácku + teď v Plzni?

Reagovat
db18

Já tam byl teda asi třikrát... ale na potřetí už teda měli aspoň "rohožku" (protože chtěli sundat obě boty naráz)

Reagovat
verv

Jako zouvání je píčovina a buzerace, ale fakt to není nějaká doména malejch klubů s komplexy, zažil jsem to například na Interu, co jsem slyšel tak i na Laziu atd.

Reagovat
bobis21

Inter je malý klub s komplexy

Reagovat
Bex5

S podzemnimi komplexy mozna

Reagovat
mistr129

To není možný, vždyť jim prohlídli i boty

Reagovat
$dolar$

Priste do naha.

Reagovat
smazaný uživatel

A Adolf bude osobně prohlížet anály.

Reagovat
Salfovic

Ta jeho gorila.

Reagovat
Blasphemer

Ale dyť se Áda s Jardou domluvil.

Reagovat
Salfovic

Je pravdou, že slávisti chcali do kelímků a házeli to do vedlejších sektorů ?

Reagovat
bobis21

Není možné, v botách žádné kelímky neměli

Reagovat
Blasphemer

Chcát jsem tam nikoho neviděl, ale kelímky s něčím tam lítali celý druhý poločas, že museli oba sousední sektory vyklidit.

Reagovat
Salfovic

A to ten sektor není nějak oddělen sítěmi ?

Reagovat
Blasphemer

Je tam plexisklo a kousek pod střechou jsou jen sítě. A skrz ty sítě nad plexisklem kelímek s tekutinou samozřejmě prohodíš.

Reagovat
Salfovic

Takže místo zouvání by to chtělo sítě s menšími oky.

Reagovat
$dolar$

Tak hlavně tekutinu mrdnes skrz jakoukoliv díru.

Reagovat
Salfovic

Tak hol protáhnout plexiskla až pod střechu.

Reagovat
kilobyte

Vypustit močáky a neprodávat pití.

Reagovat
JarousFCB

super nápad... Povinně nachcat alespoň dvě tři decky jinak neumožnit vstup

Reagovat
kilobyte

Hovno nachcat. Pěkně vycévkovat do poslední kapky.

Reagovat
Bex5

Presne ... Foleyuv katetr pekne do roury ... a pekne z foleye

Reagovat
db18

Povinně vycévkovat u vstupu.

Reagovat
db18

Píče.

Reagovat
kilobyte

"Ochrana zdraví fanoušků a majetku pro nás bude i nadále jasnou prioritou. "

Nevím, ale v takovém počasí mít mokré ponožky. To mi nepřijde jako ochrana zdraví. Třeba tam rozdělávali oheň, aby si ty ponožky usušili.

Reagovat
$dolar$

Ochrana zdraví našich fanoušků, Slavisti ať klidně pochcipaji, to dá rozum.

Reagovat
Blasphemer

improvise, adapt, overcome

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
John Obi Mikel

Fanoušci se chovaj jako kokoti, tak se taky budem chovat jako kokoti.

Reagovat
mistr129

Nejlepší je, jak hned v úvodní větě článku o fanoušcích píšou, jak "drtivě vyhráli 3:0"

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim co je na tom zvláštního...Slavia tenkrát taky psala o fanoušcich Spartya znicenem Edenu a v úvodní větě bylo: po jasném vítězství v derby 2:0. Proste pro Slavii je důležité derby tak proč to nezmínit a pro Plzeň holt zápas se Slavií. Zase bych v tom žádnou senzaci nehledal, protože to tak píše každý klub.

Reagovat
Greny

Kuzmanovic má jediný štěstí že tam není var

Reagovat
Pablos

Baník

Reagovat
GrimeBaller98

Kde jsou ty polský lopaty, co spamujou každou diskuzi?

Reagovat
bobis21

Nevím co zkoušíš ty nulo, když půlka téhle diskuze jsou fanoušci Baníku

Reagovat
GrimeBaller98

No prave smeju se vám extrémním způsobem. Skoda ze si krysicka nezlomila kotník pri ty penalte

Reagovat
HorajzmAmmann

Ty seš krypl

Reagovat
bobis21

Na tomhle trávníku se to může stát každému no. RIP té U18 nebo kdo tam hraje za 2 dny, to bude vypadat jak divizní zápas

Reagovat
HorajzmAmmann

Spíš než hřiště tak Letáček. Být tam normální gólman je to 3:1 a klid

Reagovat
bobis21

Já myslel tu možnost zranění kotníku. To že Letáček je nastrčený trojský kůň je jasné

Reagovat
mistr129

Slyším stížnost na trávník? Tak vítej mezi námi Číňany, můžeš se připojit do kurzu pro začátečníky k ratuskovi.

Ale teda viděl jsem jen tu Plavšićovu penaltu na tw a vypadalo hrozně no

Reagovat
bobis21

Já si na trávník nestěžuji, jen lituji té repre U18, která na tom musí hrát za 2 dny zápas

Reagovat
mistr129

Reagovat
JarousFCB

Teď už tam trávník ani není slušné pole...

Reagovat
John Obi Mikel

Nemůžeš si stěžovat na trávník, když na něm nehraješ

Reagovat
ratusek

židovská chcanka?

Reagovat
HorajzmAmmann

Ze Liberec nikoho nezajímá není náš problém

Reagovat
GrimeBaller98

Až budete na levelu Liberce po sportovní stránce,tak dej vedet :lol::

Reagovat
HorajzmAmmann

A i přesto nikoho nezajímáte. Smutný...

Reagovat
GrimeBaller98

A vy se nikdy do poháru nedostanete i přes velký rozpocet

To je teprve smutny

Reagovat
HorajzmAmmann

To jo, ale když už pojedeme tak aspoň trefíme. Budete hrát s Legií a ty jsi schopný jet do Ostravy ty lopato co neumí zeměpis.

A když chceš jebat do Baníku tak si zjisti kam ty prachy jdou.Vis picu a machrujes

Reagovat
bobis21

A víš že ten náš rozpočet a-týmu není podle posledních výročních zpráv moc rozdílný že? Baník tam má jen navíc výdaje na mládež a několikanásobně vyšší náklady na infrastrukturu.

Reagovat
HorajzmAmmann

Chápu, že rok 98 je pravděpodobmě rok narození. Asi špatná výchova. Fotr ho měl striknout do kopřiv nebo máma víc mlátit pánvičkou

Reagovat
bobis21

Spíš se tou pánvičkou trefila tak, že se vevnitř zhaslo úplně

Reagovat
HorajzmAmmann

Tam je to špatný no.

Škoda, mají tady 3 fanoušky a 1 z nich je retard. Fakt škoda.

Reagovat
GrimeBaller98

Velký fanoušci a jsou radši na EF a ne na stadionu

Jen tak dal

Reagovat
HorajzmAmmann

Kolik máš za sebou výjezdů ty?

Reagovat
JarousFCB

Beztak jsi byl i v Liberci na fotbale víckrát, než ten trotl.

Reagovat
HorajzmAmmann

To je i dost pravděpodobný. Letos jsem byl na Slovanu 2x

Reagovat
Salfovic

Nejsem si úplně jist, ale mám takový pocit, že ti zbývající dva jsou na tom podobně

Reagovat
HorajzmAmmann

To je škoda. To třeba předměstí je na tom naopak. Jsou tu 3 a naopak úplně v pohodě

Reagovat
GrimeBaller98

Bez fárat

Reagovat
HorajzmAmmann

Kde jsou doly v Liberci?

Reagovat
Salfovic

Proč několikanásobně vyšší náklady na infrastrukturu ?

Reagovat
HorajzmAmmann

Brabec narval do Baníku dost peněz za tréninkové prostory i mimo Bazaly tuším.

Reagovat
bobis21

1. jak píše Horajzm, když přišel Brabec, neměl Baník reálně ani jedno hřiště na trénování. Všechno se muselo budovat / kupovat od nuly. To už se teď spíš jen odepisuje, ale v nákladech to právě proto je ...

2. Na Bazalech a ve Vítkovicích má Baník hodně vysoký nájem, který je řádově větší než kolik platí Liberec.

Reagovat
Salfovic

Takže tréninková hřiště patří přímo klubu, nikoliv městu? To je u nás tedy dost velká rarita, tím se nemůže pochlubit ani Sparta

Reagovat
bobis21

Jak které, když budeme počítat všechny kategorie tak těch areálů které Baník využívá je hodně (v Ostravě i mimo). Velká část je samozřejmě v nájmu, některé budovali/rekonstruovali i sami. Když se to vezme počtem hráčů, má Baník největší akademii v ČR

Reagovat
HorajzmAmmann

Zde!

Reagovat
jackinho10

Vzdyt Liberec je bliz Polsku nez Ostrava

Reagovat
Greny

Reagovat
HorajzmAmmann

A ještě to jsou bejvalý němčouři

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Salfovic

Krom toho, že je trávník v Kroměříži naprosto v tragickém stavu, není i málo posekaný ?

Reagovat
bobis21

Zkoušel jsi někdy sekat takhle podmáčený trávník?

Reagovat
Greny

Nějakej pátek to bude, co jsem takhle podmáčené trávník sesekal

Reagovat
mistr129

Čáslav

Reagovat
Salfovic

To není Houser, to je vůl

Reagovat
GrimeBaller98

Proč nejste slyset vy obri fanoušci? Musíte fárat?

Reagovat
HorajzmAmmann

20:00 na Fugnerce ty kundo.

Reagovat
GrimeBaller98

Prijed na Smíchov,pokud trefis

Reagovat
HorajzmAmmann

Proč bych neměl trefit? Je se zeměpisem problém nemám..

Reagovat
Alan_Shearer

Reagovat
Greny

29.10. ve 3 před Srbskou

Reagovat
Fakt

Konečně pořádná diskuse

Reagovat
HorajzmAmmann

Na fotbal se stejně nedá koukat

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bobis21

Reagovat
Greny

Každopádně na tom hřišti si asi U19 už nezahraje

Reagovat
Greny

U18

Reagovat
Kepy_FCB

Vrbu mrdne

Reagovat
HorajzmAmmann

Nás všechny jebne

Reagovat
Greny

On se nedívá na penalty že ?

Reagovat
Salfovic

Takže se na to už vysral a odešel do šatny ?

Reagovat
Greny

Na pivo a rum

Reagovat
$dolar$

Kdo to spolukomentuje?

Reagovat
monty25

Kobylík

Reagovat
$dolar$

David? Dobrek fotbalista a zajimavej komentátor. Rád bych ho slyšel zase někdy.

Reagovat
monty25

Párkrát už jsem ho slyšel při přenosech z FNL.

Reagovat
Zephyr

spolukomentátor fakt dobrý

Reagovat
Nadržený šimpanz

Strasnej hlas a přízvuk, ale koment v pohodě, z ČT nejlepší

Reagovat
adalbertus

Hradec válec

Reagovat
Salfovic

Honit si triko proti divizi, trapáci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HorajzmAmmann

Pan Vrba moc dobře ví, že se Laco potřebuje rozehrát. ideální trénink před Budejkama

Reagovat
Kepy_FCB

Letáček výraz jak před popravou

Reagovat
OTASi

"Rovina, pane Král, rovina"

Reagovat
OTASi

škoda, nadějný pokusy o chycení domácí golman

Reagovat
HorajzmAmmann

V suchým dresu 4 zápasy neporažený. Dejte nám soupeře. Válec se rozjíždí

Reagovat
bobis21

Ale po pozitivních dojmech z obrany to vzadu dnes zase vypadalo jak se Sigmou

Ale důležitý je postup, na zbytek se vyser

Reagovat
HorajzmAmmann

Jako teď bez srandy, po těch 30 minutách si tohle musíme pohlídat daleko lépe.

Každopádně já z toho průběhu byl celkem překvapení. Kroměříž docela válí v MSFL a čekal jsem, že se na nás nachystá a nebude to nic lehkého. Že to bylo 0:2 po 7 minutách jsem fakt nečekal. No ale pak přišlo to, čeho jsem se celkem bál. Baník úplně vypadnul z tempa... ještě že tak, ale je na čem pracovat...

Reagovat
Salfovic

To mě vždycky nasere, když to velký outsider dotáhne na pencle a pak je prosere

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
HorajzmAmmann

Baník ale vyhrál

Reagovat
Firkraag

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Firkraag

Reagovat
Greny

Monty ten kurz 3.5 na Spartu se dá zkusit ne? Me to přijde dost vyrovnany

Reagovat
Greny

Na Spartu na ženský na remizu

Reagovat
monty25

Já mám vsazeno na AS Řím. Ale zatím teda nic moc nehrajou, měly jenom tu velkou šanci po chybě v rozehrávce a pak to břevno, jinak prakticky nic. V pátek proti Juventusu hrály mnohem líp, byť prohrály 0:1.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta je válec. V Plzni by se měli dívat, jak se hraje LM proti italskému velkoklubu.

Reagovat
clinger

poslední zápas ve skupině kdy už Římu o nic nešlo

Reagovat
db18

Jo, proto od tý doby fans Říma nemůžou vystát Florenziho.

Reagovat
clinger

poslední zápas ve skupině kdy už Římu o nic nešlo

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele