semifinále - odvety
18.04.2012 16:00 CET
2 : 3
(1:1)

Vzájemné zápasy

11.04.2012
Sparta Praha
1:0
Jablonec
Pohár České pošty
SF 1.z
03.12.2011
Jablonec
2:4
Sparta Praha
Gambrinus liga
 16. kolo
07.08.2011
Sparta Praha
2:1
Jablonec
Gambrinus liga
 2. kolo
02.04.2011
Jablonec
2:1
Sparta Praha
Gambrinus liga
 22. kolo
11.09.2010
Sparta Praha
1:0
Jablonec
Gambrinus liga
 8. kolo
24.03.2010
Jablonec
0:0
Sparta Praha
Gambrinus liga
 21. kolo
11.04.2012
Sparta Praha
1:0
Baumit Jablonec
SF 1.z

Baumit Jablonec - poslední zápasy

15.04.2012
Jablonec
0:2
Dukla Praha
Gambrinus liga
 25. kolo
11.04.2012
Sparta Praha
1:0
Jablonec
Pohár České pošty
SF 1.z
07.04.2012
Příbram
4:3
Jablonec
Gambrinus liga
 24. kolo
01.04.2012
Jablonec
1:0
Slovácko
Gambrinus liga
 23. kolo
29.03.2012
Jablonec
5:0
Č. Buděj.
Pohár České pošty
ČF 2.z
25.03.2012
Žižkov
4:2
Jablonec
Gambrinus liga
 22. kolo
11.04.2012
Sparta Praha
1:0
Baumit Jablonec
SF 1.z
29.03.2012
Baumit Jablonec
5:0
Č. Budějovice
ČF 2.z
21.03.2012
Č. Budějovice
0:0
Baumit Jablonec
ČF 1.z
19.10.2011
Dukla Praha
3:2
Baumit Jablonec
OF 2.z
28.09.2011
Baumit Jablonec
1:0
Dukla Praha
OF 1.z
21.09.2011
FK Kunice
4:6
Baumit Jablonec
3.k

Sparta Praha - poslední zápasy

14.04.2012
Sparta Praha
2:2
FK Teplice
Gambrinus liga
 25. kolo
11.04.2012
Sparta Praha
1:0
Jablonec
Pohár České pošty
SF 1.z
07.04.2012
Slovan Liberec
1:3
Sparta Praha
Gambrinus liga
 24. kolo
01.04.2012
Sparta Praha
0:2
Příbram
Gambrinus liga
 23. kolo
28.03.2012
Sparta Praha
1:0
Ml. Boleslav
Pohár České pošty
ČF 2.z
24.03.2012
Slavia Praha
1:1
Sparta Praha
Gambrinus liga
 22. kolo
11.04.2012
Sparta Praha
1:0
Baumit Jablonec
SF 1.z
28.03.2012
Sparta Praha
1:0
FK Mladá Boleslav
ČF 2.z
21.03.2012
FK Mladá Boleslav
1:1
Sparta Praha
ČF 1.z
16.11.2011
Sparta Praha
3:0
1. SC Znojmo FK
OF 2.z
19.10.2011
1. SC Znojmo FK
1:4
Sparta Praha
OF 1.z
07.09.2011
FK Pardubice
1:3
Sparta Praha
3.k

Komentáře (135)

Přidat komentář
smazaný uživatel

1:3 na tuhle cast sezony rychle zapomenout !

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
Tomtaf

2:7

Reagovat
Rarášek

0:3

Reagovat
smazaný uživatel

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
Rarášek

Sestava Sparty: Vaclík - Přikryl, Brabec J., Brabec E., Pamić - Sionko, Hušbauer, Jarošík, Matějovský, Krejčí - Kweuke.

Reagovat
smazaný uživatel

ty řechtačky jabloneckejch fanoušků jablonec . . . jablonec . . . jablonec . . .

Reagovat
centos

Jablonec, chr chr.. Jablonec! chr chr?

Reagovat
smazaný uživatel

No to byla bída.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím stebou, vyhrajem 3:2 ale ten výkon v druhý půli Bránit v 11 lidech ve vlastním vápně v podstatě celej poločas Achjo, ať už je konec sézony zakončenej titulem a od nový sézony začne jízda Sparty !

Reagovat
rufus

Nemuseli jsme hrát skoro celý zápas na údržbu výsledku..

Reagovat
smazaný uživatel

Taky nechápu proč to dělali, vždyť nebyl důvod, zavařili sme si to zase sami, navíc Jarošík mě zase zklamal.

Reagovat
smazaný uživatel

Nerad to říkám, ale Jarošík si říká o místo na lavičce.

Reagovat
smazaný uživatel

Totalne z formy i v zaloze bida..

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem, komentátor byl dobrej jouda. Ten to komentoval jako by dělal Jablonci PR. A některý výrazy byly také luxusní. Ledoborec Lukáš Třešňák .

Reagovat
smazaný uživatel

já to v půlce vypnul, páč mě vysloveně sral...

Reagovat
smazaný uživatel

Byl to hroznej jantar. Smála se mu celá hospoda, kde jsem se byl koukat na fotbal (celkem dva lidi).

Reagovat
smazaný uživatel

To bude nějaký luxusní podnik.

Reagovat
smazaný uživatel

Někde na jižňáku?

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo.

Reagovat
smazaný uživatel

můžu vědět kde? mam jeden tajnej tip

Reagovat
smazaný uživatel

To asi nebudeš znát. Tipsport bar.

Reagovat
smazaný uživatel

No já a naše skupinka pro ty hospody a nonstopy máme svoje vlastní názvy takže, by si mi to musel nějak upřesnit

Reagovat
smazaný uživatel

My tomu říkáme Tipáč. Kreativnější název si to nezaslouží. Víš kde je na Hájích Jysk?

Reagovat
smazaný uživatel

jj vim, koukam na něj z okna. Ale z velký dálky teda pokud myslí ten jak tam jezdí myslim 165

Reagovat
smazaný uživatel

Trefa.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak už asi vim

Reagovat
smazaný uživatel

tak jako moderátor ve studiu je dobrej, ale komentování mu moc nejde a stejně byl daleko lepší jako Kozohorský, ten byl po tom komentáři zápasu MB-Sparta vyloženě na pěst

Reagovat
smazaný uživatel

Já si z dětství pamatuju, že komentátoři toho zas tak moc nenakecali. Každopádně z toho nedělali rozhlasový přímý přenos. Dneska jsem měl pocit, že přemýšlel nahlas. Taková samomluva...

Reagovat
smazaný uživatel

Kupí chybu za chybou. Co je vůbec s Zápotočným?

Reagovat
smazaný uživatel

Udajne se mu nechtelo jet na becko,takze je tak trochu odstavenej..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nerad to říkám, ale jarošík ať táhne do prd*le už při jeho příchodě jsem byl skeptickej a jenom to čím dál tím víc potvrzuje, že ho podepisovat neměli...

Reagovat
smazaný uživatel

A jak jsem na tom s náhradou? Na Zápotočnýho jsem tu taky moc chvály nečetl, na E.Brabce taky ne a Jakub zatím moc nepřesvědčil. I když já bych si stopery E.Brabec, Zápotočný nechal ukázat.

Reagovat
smazaný uživatel

Co třeba koupit někoho novýho? mladšího? A né podepisovat zbytečně starý hráče, kteří budouz hrát max. 2 sezony...

Reagovat
smazaný uživatel

on je přestupní termín?

Reagovat
smazaný uživatel

no tak vzhledem k tomu, že léto je za dveřmi, tak by se měli začít porozhlížet...

Reagovat
smazaný uživatel

Šimůnek / Hubník

Reagovat
smazaný uživatel

+ Hejda, pokud neni na přestup

Reagovat
rufus

Bohužel. Čekal jsem, že by se v záloze mohl zvednout. Ale byl úplně odstaven ze hry. V prvním poločase, kdy jsme se ještě snažili o aktivní hru se vůbec nezapojoval a zůstával stát u stoperů. Ve druhém poločase přes něj jablonečtí hráči přecházeli dost lehce a ve středu hřiště jsme měli dost problémů.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta navždy

Reagovat
smazaný uživatel

Prvni pule zajimavej zapas,nahoru dolu,bylo na co koukat..druha pule laxni,cekani na konec s tim,ze se nic nestane a pravem nam za to bylo horko..hlavni je ale postup a ted uz se soustredit na 3 body z Bolky a maximalni podporu..zbyva jeste 50 listku,ktery se uz prodavaj,normalne,tak rychle pro ne..

Reagovat
insane

proč vůbec nehraje kadlec? chápu, že je po zranění, ale aspoň v poháru bych čekal, že by naskočil na 10-15 minut ...

Reagovat
smazaný uživatel

Má nějakou virózu, či co.

Reagovat
smazaný uživatel

Čas popravit felčara.

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

hoši ale těch lidí

Reagovat
smazaný uživatel

no Holek se mi nikdy moc nelíbil, ale oproti Jarošíkovi to bylo jako nebe a dudy..

Reagovat
smazaný uživatel

Pridavam se k tomu co tady bylo uz receno, hrozny vykon, ale aspon kluky slechti, ze to otocili a vysledek hned vypada lip. Jinak jo, ac mam Jarosika rad, tak by si mel pristi zapas sednout, z jeho strany uz ponekolikate bida. A Husbauer se stava specialistou na Jablonec v Jablonci

Reagovat
smazaný uživatel

Ted je otazka jestli radsi davat na defenzivniho zaloznika Jarosika z formy nebo nevyraznyho Holka bez formy

Reagovat
smazaný uživatel

Prosim?!?! Holka bez formy??? Holek předvádí stabilně dobrý výkony, tak co to tady meleš

Reagovat
smazaný uživatel

To opravdu ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslime oba dva toho stejnyho Holka?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo myslíme :DD Holek tam není od toho aby dával goly, a nějak závratně tvořil hru, je tam od toho aby poctivě pracoval dozadu a nekazil dopředu, což splňuje na 1 ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Holek nehraje vyloženě špatně, ale přijde mi takový bázlivý, nevýrazný, čekal jsem od něj aktivnější zapojování do kombinace atd. On si své ubrání, ale to je tak vše.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je pak věc přehnaných očekávání...... On nikdy nebyl a nebude tvůrce hry, ale to po defenzivním záložníkovi ani nikdo nechce....To co má plní skvěle....

Reagovat
smazaný uživatel

Já po něm nechci, aby byl tvůrce hry. Tuhle roli zastane Matějovský. Ale od Holka čekám více pohybu, větší nasazení a aspoň nějakou aktivitu směrem dopředu...což zatím nesplňuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Nasazení má dobrý, to se neboj, jenže některý hráči vypadají jako dříči, i když třeba nejsou a někteří naopak.....a pohybu má taky dost.....

Reagovat
smazaný uživatel

Nepřijde mi, že dře. Spíš mi přijde, že dělá jen to co musí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je zas o tom co si pod tím představuješ bylo by blbý a neefektivní kdyby lítal jak splašenej po celým hřišti, je tam kde má být a tak to má být :DDDD

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by měl lítat jako splašenej? To od něj nechci. Ale větší nasazení, aktivita směrem dopředu by byla na místě. Možná by mu pomohlo, kdyby si víc věřil.

Reagovat
smazaný uživatel

Cekal jsem od neho teda mnohem vic..pripomina mi Huska,schovanej,nepresna rozehravka,spis dozadu na jistotu...proto jsem i napsal bez formy a ne z formy...

Reagovat
smazaný uživatel

Holek hraje dobře! Výborně čte hru a vykrývá prostory před stoperama, takže posbírá spoustu míčů a překazí dost akcí soupeře. Štajnera třeba vyřadil ze hry úplně... jinak od kvalitnější kombinace je tam Matějovský s Hušbauerem, kterým předává míč... s Teplicema hrál také dobře, tam sice spálil šanci, ale bylo tam od něj vidět několik kvalitních náběhů dopředu

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostej souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Potenciál ukázal jakžtakž s Teplicema, jinak je pro Spartu hodně málo, když hráč umí jen vykrývat prostory.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jak říkám, ve hře dopředu sice pokulhává, ale tam mi přijde, že se zápas od zápasu zlepšuje, třeba s těma Teplicema vybojoval míč, přihrál ho Markovi a pak se dobrým náběhem dostal do šance, tu bohužel spálil, takže je tam vidět posun, ale DZ by měl hlavně pracovat pro defenzivu a podle toho je třeba ho hodnotit, Kweukeho taky nehodnotíš podle toho kolik odhlavičkoval rohů, ale podle toho práce v ofenzivě - kolik vytvořil gólovek a kolik on sám proměnil

Reagovat
smazaný uživatel

Hráč se počítá komplexně a jestli kvůli jeho hře vypadá zle i hra celého týmu, tak je potřeba kritiky.. Minulé zápasy odehrál Holek nanejdál dva metry od stopera.. Absolutně bojácně, takový hráč prostě ve Spartě nemá o dělat.. Musí si víc věřit, víc podporovat útok.. I DZ musí být platný v mezihře.

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň ale ty jsi mimo, samozřejmě že má určitý rezervy, ale co si vyblil že kvůli němu vypadá hrozně hra celýho týmu- to nemyslíš vážně :DDD hraje dobře a poctivě, a do zakládání útoku se taky zapojuje!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, hrál špatně, do túoku jsme ve chvíli kdy hrál měli jen dva střední záložník i když tam měli být tři. Že je někdo poctivej ještě neznamená, že má na to hrát za Spartu.. To by tam mohli dát Sanchu na stopera a Rufuse do útoku.. Ti by taky hráli poctivě, ba dokonce by na hřišti vypustili duši.

Reagovat
smazaný uživatel

Necpi mě do obrany, jsem prcek a nemám výskok jako Cannavaro. Já musím být na hrotu, abych pálil šance, kopal brankáře do ksichtu a provokoval .

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na kraj obrany.. Tam můžeš dělat prasečiny, v útoku už na vyrážení zubů máme Kwejkeho..

Reagovat
rufus

Skoro jako Slepička.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zřejmě se ve fotbale moc nevyznáš

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle veta mi nekoho pripomina......nejsi Typkuv bratranec?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Holek bez formy uplně není, určite alespoň směrem dozadu je teď lepší, než Jarošík

Reagovat
smazaný uživatel

Postup do finále je super , ale do něj to bude chtít lepší obranou práci. Útok už pracuje lépe, ale pravda je že furt máme problém s tím rychleji přejít a proměnit šance.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže když teď sigma postoupí a prohraje ve finále a sparta zároveň vyhraje ligu, pude evropská liga sigmě?

Reagovat
FCB

přesně tak :)

Reagovat
božský John

No, jestli tenhle nefotbalovej hnuj vyhraje ligu, tak potěš pámbu. My hrajem celý jaro jak blbci, ale dneska prohráli se ctí, jen proměňovat šance, to bychom pak vyhráli o 3-4 goly, lae zas na druhou stranu podobný to bylo v Praze

Reagovat
smazaný uživatel

Na půl plynku a dostali jste 3 branky.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky se to tak dá říct.

Reagovat
insane

tak ono by se to dalo říct i o lize, že si to sparta vlastně dává celou dobu jen na půl plynu, jenom ale doufam, že už to sešlápnou k podlaze, teď by se to hodilo :)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
rufus

Reagovat
clinger

teď máš ramena ale beztak si se klepal když Jablonec dával na 2:1 a chyběl jim jedinej gól

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by se měl klepat? Nesuď podle sebe.

Reagovat
clinger

jen reaguju na to půl plynku.ale vy jste vlastně sparťani,ti si jsou vždycky jistí vítězstvím

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, že jsi reagoval na to. Jak říkáš, jsme sparťani a jsme si jisti vítězstvím (nebo úspěchem).

Reagovat
božský John

Takhle hrajete na půl plynu celej rok

Hrozně se těšim až to jednou rozbalíte !!!

Ale, když to bylo 2:1, tak Ti bylo ouzko viď?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by mi bylo ouzko? Mně pohár moc nezajímá.. Ouzko by mi ale nebylo ani tak, protože i když jste měli víc ze hry, tak i Sparta tam měla dobré šance..

Reagovat
božský John

Asi protože jste byli pomalu kousek od prdele kam jsme spadli my teda noo

Pohár u prdele? Dyk tady furt spar´tánci vyhlašujete, jak jdete na double a podobný sranděry

Reagovat
smazaný uživatel

Double je pěkný, ale to už bych daleko radši, aby se zachránilo béčko ve druhý lize, než aby se musel vyhrát pohár.. Mně osobně ta soutěž nikdy moc neříkala.. a sledoval sem to v podstatě jako nějakou přípravu na ligu..(samozřejmě krom zápasů se Slavií.)

Reagovat
božský John

Tak pro nás byl pohár záchrana ligy, jediná věc, která by to bídný jaro zachránila. Aspoň je Lafi nejlepší střelec des jahres, to jediný mě těší a že jsme dneska hráli konečně svůj standart

Jinak vaše béčko vás mrzet nemusí ne? Stejně bude příští rok liga juniorek, ale co čt, tak ti vaši mladíci hrajou pěknej fotbal prej, ale chybí výsledky..a máte tam nějakýho černouška zase ne? Prej je dobrej

Reagovat
smazaný uživatel

Já tvoje důvody chápu.. To není nic proti někomu, kdo má pohár rád a je to pro něj prestižní záležitost.. Pro mě prostě pohár důležitej neni a je mi jedno, jestli se vyhraje, nebo ne..

Já nevim, na béčko moc nekoukám, takže mám zprávy jen zprostředkovaně, každopádně to vypadá, že hráči, kteří tam jsou z áčka do zápasu nedávají všechno, nedokážou se nabudit.. Do toho to vypadá, že Zdeněk Svoboda si s takovou situací taky vůbec neví rady..

Jinak pro nás je béčko pořád důležitý, protože i když bude soutěž juniorek, tak si svoje béčko ponecháváme..

Reagovat
božský John

A to si takhle necháte jediný nebo jak to bude? Tohle mě totiž překvapuje, že budete hrát i čfl, kde ten fotbal stojí za hounou

Reagovat
smazaný uživatel

ČFL se od druhý ligy zas tak rapidně neliší.. Zatím jsme prej jediní, kdo řekl, že si béčko určitě ponechá, ale otazníky jsou i nad jinými kluby..

Reagovat
božský John

Jj, zajímavá informace

Reagovat
Kiwi-21

Tak já myslím že i pro sebevědomí mladých hraču je lepší hrát vysoko v ČFL než hrát podřadnou roly v 2.hé lize,ale jinak si myslím že ta soutěž se liší hodně ale než pohrát 20.zapasu za sezonu,tak raději soutěž níže a 20.jich vyhrát a dostat do těch hraču nějakou vitěznou mentalitu,neřeknu kdyby se 2.hé lize pohybovaly okolo 8-12 místa to by jim pomohlo více,ale podle mého je lepší ČFL a nebo MSFL pro Béčka než být suvereně poslední ve 2.hé lize

Reagovat
smazaný uživatel

Ambice béčka by právě měly být ve druhý lize okolo vyššího středu tabulky.. Hráčský potenciál na to je, bohužel se nedaří výsledkově. Jak říkám, buď se doplácí na to, že jsou hráči nezkušení, nebo i na to, že hráči z áčka nemají dostatečnou motivaci. Jinak mezi ČFL a druhou ligou fakticky není takový rozdíl, znám docela dost hráčů, kteří zkusili obě ligy a říkají vesměs to stejný..

Reagovat
božský John

Jinak se mi líbí divize, chodim se koukat na druhej jabloneckej tým, co se tam letos probojoval z kraje a hrajou docela klidnej střed a dá se na to koukat. Hlavně na podzim, kdy Mšeno razilo taktiku: Je jedno, že dostanem bůra, hlavně, když jich 6 dáme." ...to bylo fakt pěkný

Reagovat
Kiwi-21

Reagovat
smazaný uživatel

Mně se ty nižší soutěže taky líbí.. Ti kluci už jsou technicky na slušný úrovni, ale vůbec to nemá prvoligovou taktiku. Já mám dvě zastávky busem právě ČFL :))

Reagovat
Kiwi-21

No právě že to nemá taktiku tak ti připadají technicky na slušný urovni na vše mají mnohem více času a to se musí nějak projevit

Reagovat
smazaný uživatel

A to je na tom pěkný.

Reagovat
božský John

Reagovat
božský John

Koho tam máš? Já doufám, že ve Mšeně najdou peeníze budou hrát o čfl, protože tam jsou exjablonecký fotbalisti, třeba jára Peškar, kterej se v efkáčku neprosadil a šel do mariboru, ted hraje nebo hrál (dlouho jsme je neviděl) právě za mšeno

Reagovat
smazaný uživatel

Znám některý kluky z béčka Slavie, bývalýho hráče Bohemky, ze Sparty.. Z Králováku jich znám poměrně dost, i když tam jsou pořád noví a noví hráči a teď už tam znám jen dva S hodně klukama jsem ještě hrával ve výběrech.

Reagovat
božský John

To musi bejt fajn ne? Stary známý, pivečko...

Reagovat
smazaný uživatel

Normální.. Jako když ty potkáš někoho ze stolního tenisu třeba

Reagovat
Kiwi-21

Tak já hlavně Ex Karvináky a Ostraváky co jsou ted po celé republice,pokud to bylo řečeno směrem na mně :D

Reagovat
božský John

Vlastně na oba

Ten fotbal na nižší urovni je beztk fajn

Reagovat
Kiwi-21

Tak právě že ja znám taky dost hraču kteří vyzkoušely ČFL,MSFL a druhou ligu a řekly mi že prvních 6.tymu ze 3.tích lig by v pohodě uhrálo 2.hou ligu ale pak že už to začiná být bída a 2.ligu označily za kvalitnější asi o 1.level

Ono asi zaleží z jakých tymu byly ti hráči o kterých mluvíš ty ale je pravda že rozdíly mezi 3 a 2.hou ligou jsou daleko menší než mezi Divizi a 3

Reagovat
clinger

no snad ho nevyhrají obranáři jedni.ikdyž mají nahráno tak radši brání než aby hráli fotbal.největší klub u nás....

Reagovat
Kiwi-21

No viděl jsem jen od 60.minuty a to co chvílemy předváděla Sparta byl opravdovej humus na to jaký má ten klub ambice vyhrál to sice ano,ale za sebe řikám já být hráč Jablonce tak mám asi nehorazný vztek pohrát ze soupeřem co se dostane v 2.hé puli jen 2.krát na pulku a z toho pustit 2.goly je k vteku a to přitom hráči při těch akcích ukázaly že by to i fotbalově udělat uměly a ne jen bezzduše nakopávat z vápna na polovinu

Reagovat
smazaný uživatel

zasloužený postup Sparty.

Reagovat
Kiwi-21

Neviděl jsem 1.zápas ale pokud se takhle hrálo i v Praze tak pochybuju.

Spartu nemusím to je sice fakt ale nechápu proč se uchylují jen k bezduchému odkopavaní miču,přitom i Sparta má někdy chvíle kdy i umí hrát fotbal ale bohužel to je pro ní vzácnost

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby to v Praze skončilo 5-0, nikdo se nemohl divit

Reagovat
božský John

Jj, za mě by bylo nejlepší, kdyby to v PHA skončilo 5:0, u nás taky a kopaly se pentle, protože v jednom zápase byli lepší rudý, v druhym my

Reagovat
Kiwi-21

o tom se hádat nebudu,ten zápas jsem neviděl ale kdyby to 2.hé puli bylo 3-4 pro Jablonec tak se asi nikdo (podle vykonu) divit nemuže,každý má sice právo na výpadky ale u Sparty to je moc často,kdyby Jablonec vyhrál 2:1 a Sparta by v té době kdy rezignovala na fotbal už neskorovala 2.krát tak budiž

Reagovat
FCB

Kiwi-21: Na prvním zápase v Praze jsem byl.. a to bylo opravdu něco jiného. Jsem sice sparťan, ale uznám že dnes to mohlo skončit třeba 3:2 pro Jablonec, ale na Spartě minimálně 3:0 pro spartu..jablonec se tam k ničemu nedostal až na jednu šanci na konci, kde ale nevyšla finální nahrávka.

Reagovat
Kiwi-21

Ok uznavám proto jsem se nevyjadřoval v duchu celého dvojzápasu ale jen toho dnešního i když Spartu nemusím,dokážu objektivně uznat když zahrají dobře a přát jim i v pohárech

Reagovat
FCB

Jasný :) V pohárech přeju každému českému týmu, i největšímu rivalovi.

Reagovat
Kiwi-21

ono to bohužel u každýho jasný není

Reagovat
FCB

to je pravda, i tací se najdou.. pak ale nejspíš nikdy neřešili tabulku koeficientů

Reagovat
Kiwi-21

No právě že nikdo se neuvědomuje jak je koeficient duležitej a nejen pro kluby ale celý náš fotbal

Reagovat
FCB

přesně tak

Reagovat
božský John

100. pro Jablonec

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to je, pokud Sparta vyhraje pohár a bude mistrem - postoupí snad do EL poražený finalista? To by byla pěkná ptákovina! Nebo snad 4. tým ligy? To už by bylo lepší. A jak to je, když S vyhraje pohár a v lize bude 2., resp. 3.? Může mi to někdo zodpovědět?

Reagovat
forma

Postoupí poražený finalista poháru ... Takhle postoupil i Jablonec před 4 lety kdy Sparta získala double a Jablonec prohrál 2:1 v Edenu ve finále poháru.

Reagovat
salami

nemůžu si pomoct, ale podle mě Kweuke Loučku fauloval, to mi nikdo nevymluví

Reagovat
smazaný uživatel

Podle me hral jenom balon,ale se zlutou kartou tam sel divoce..

Reagovat
vanGomm

Už jsem to tu psal,že hráč Sparty č 9 velice často fauluje lokty.Prakticky jeho každý druhý souboj končí tímto nedovoleným zákrokem.Ve včerejším utkání v Jablonci to ostatně nebylo poprvé.Nevím proč to rozhodčí netrestají.Pravidla v těchto případech hovoří jasně.Při správném posuzování by se konce 1.poločasu nikdy nedočkal.Jen malá poznámka k Teplicím.Tím,že obrali v minulém kole Spartu o body si vlastně uškodili,protože pokud Sparta nezíská titul musí ve finále poháru (postoupí-li) porazit Spartu.Jinak by měli jako případný finalista cestu do kval.EL jistou.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele