semifinále - odvety
11.05.2011 18:00 CET
1 : 0
(0:0)

Slavia se chce v pohárové odvetě v Olomouci pokusit o zázrak

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

05.05.2011
Slavia Praha
0:3k
Sigma Olomouc
Ondrášovka Cup
SF 1.z
20.03.2011
Sigma Olomouc
0:0
Slavia Praha
Gambrinus liga
 21. kolo
27.08.2010
Slavia Praha
1:1
Sigma Olomouc
Gambrinus liga
 7. kolo
25.04.2010
Sigma Olomouc
3:1
Slavia Praha
Gambrinus liga
 26. kolo
26.10.2009
Slavia Praha
1:2
Sigma Olomouc
Gambrinus liga
 12. kolo
05.04.2009
Sigma Olomouc
1:0
Slavia Praha
Gambrinus liga
 22. kolo
05.05.2011
Slavia Praha
0:3k
Sigma Olomouc
SF 1.z

Sigma Olomouc - poslední zápasy

08.05.2011
Bohemians 1905
2:1
Sigma Olomouc
Gambrinus liga
 27. kolo
05.05.2011
Slavia Praha
0:3k
Sigma Olomouc
Ondrášovka Cup
SF 1.z
01.05.2011
Sigma Olomouc
0:2
Slovácko
Gambrinus liga
 26. kolo
27.04.2011
Jablonec
2:1
Sigma Olomouc
Ondrášovka Cup
ČF 2.z
22.04.2011
Sparta Praha
2:0
Sigma Olomouc
Gambrinus liga
 25. kolo
17.04.2011
Sigma Olomouc
3:0
FK Teplice
Gambrinus liga
 24. kolo
05.05.2011
Slavia Praha
0:3k
Sigma Olomouc
SF 1.z
27.04.2011
Baumit Jablonec
2:1
Sigma Olomouc
ČF 2.z
13.04.2011
Sigma Olomouc
2:0
Baumit Jablonec
ČF 1.z
10.11.2010
Sigma Olomouc
1:1
FC Písek
OF 2.z
27.10.2010
FC Písek
3:3
Sigma Olomouc
OF 1.z
22.09.2010
Spartak Hulín
1:3
Sigma Olomouc
3.k

Slavia Praha - poslední zápasy

08.05.2011
Č. Buděj.
1:1
Slavia Praha
Gambrinus liga
 27. kolo
05.05.2011
Slavia Praha
0:3k
Sigma Olomouc
Ondrášovka Cup
SF 1.z
01.05.2011
Slavia Praha
3:0
Ústí n. Lab.
Gambrinus liga
 26. kolo
25.04.2011
Plzeň
2:2
Slavia Praha
Gambrinus liga
 25. kolo
21.04.2011
Slavia Praha
1:0
FK Teplice
Ondrášovka Cup
ČF 2.z
18.04.2011
Slavia Praha
2:0
Slovácko
Gambrinus liga
 24. kolo
05.05.2011
Slavia Praha
0:3k
Sigma Olomouc
SF 1.z
21.04.2011
Slavia Praha
1:0
FK Teplice
ČF 2.z
14.04.2011
FK Teplice
2:1
Slavia Praha
ČF 1.z
09.11.2010
Slavia Praha
3:0
Viktoria Žižkov
OF 2.z
27.10.2010
Viktoria Žižkov
1:1
Slavia Praha
OF 1.z
12.10.2010
Slavia Praha
3:2
Ústí nad Labem
3.k

Komentáře (169)

Přidat komentář
Losinho

1:4

Reagovat
maras93

Reagovat
Tomtaf

0:0

Reagovat
smazaný uživatel

moc bych to Slavii přál, ale tady z postupu asi sejde.. může poděkovat vlastním fanouškům

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoznačné vítězství Slavie a hladký postup do finále.

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda že to nebude v televizi, minulý zápas sem si fotbalu moc neužil. V lize sice nesbíráme body, ale hrajem realtivně slušně, Slovácko, Bohemku sme přehráli, s Libercem sme nebyli horší. Doufám že nebudem hrát na remízu, ale půjdem do zápasu s touhou skórovat a Slávii zatlačíme. Doma na ňu určitě máme, už sme ju přehráli v lize - aji když bez branek. Tipnu si 2:1. Snad se do toho zase nezamotá rozhodčí.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad to otočíme

Reagovat
$dolar$

Hracum Slavie bych to pral, takhle to odserou za vlastni "fanousky"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Langi

vždyť má právdu...v zápase na Slávii Kisel fanoušky žádal aby je nechali hrát a mohli bojovat aspon o tu EL...a jak to dopadlo

Reagovat
centos

Olomoučáci alou na hřiště!

Reagovat
smazaný uživatel

Leda po vyhraném finále

Reagovat
centos

Na hanácké finále bych se aji zašel podívat, kdybych to měl kousek. Kde byste to hráli? Zlín třeba?

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě Slovácko. Ideální byby byly ty Drnovice, to je blízko a stadion není nejhorší, snad podobný jako ve Zlíně.

Reagovat
centos

Vzdušnou čarou to máte blíž jen o 9 km, navíc do Zlína je imho lepší spojení. Ale jak chcete. Drnovičtí by si mohli navíc přijít zavzpomínat na ligu, to by taky mohlo být fajn.

Reagovat
smazaný uživatel

Spojení nevím. Drnovice jsou tuším část Vyškova (nebo minimálně hodně poblíž), takže by stačilo dojet tam a zbytek dojít pěšky. Nebo by mezi Drnovicama a Vyškovem mohly pendlovat dva autobusy. Vlakem by to asi bylo v pohodě.

Reagovat
AjaxFans

Máme lepší stadion než Zlín.To by bylo něco,jak jsme byli nasraní,že jsme hráli finále na obludném Strahovu.

Reagovat
AjaxFans

P.s Místo Edenu(čti Synottip arény)

Reagovat
j_mrazik

Co takhle Karlovy Vary? Ať se kluci taky podívají do hezkýho města.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

Tam jsem nebyl, pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu proč Slávie nesouhlasila s přesunem začátku utkání na jinou hodinu .... takhle bude prázdný stadion, protože většina lidí bude preferovat hokej

Reagovat
smazaný uživatel

odpověděl sis sám

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastně máš pravdu, ale je to smutné.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

budu se divit, pokud příjde víc než 800 diváků

Reagovat
smazaný uživatel

Většina půjde radši na hokej, než na předem rozhodnutý zápas 3:0... Já sám nevím, co u mě vyhraje ...

Reagovat
smazaný uživatel

navíc se u nás pohár opravdu netěší velké popularitě

Reagovat
smazaný uživatel

ale těší,4015 diváků je slušný počet,škoda,že v těch 1.ligových klubech nechodí víc lidí na pohár

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle Sigma musí prohrát Slavia je morální vítez

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle Sigma musí prohrát Slavia je morální vítez

Reagovat
smazaný uživatel

pustit na 0:3 a zabrat v prodloužení co?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

slavisti přidou i tam a 0:6 celkově

Reagovat
smazaný uživatel

Ideální by byla další kontumace, tentokrát ve prospěch Slavie 0:3... Zajímalo by mě, jak by se to řešilo...

Reagovat
Sosi

teď jsem to chtěl napsat Náhradní zápas? Náhradní prodloužení, pokutové kopy...?

Reagovat
frank

nebylo by žádný finále a pohár by získala Kroměříž

Reagovat
Sosi

A jak to chtěl Platini zavést? Aby vítěz domácího poháru šel do skupiny LM?

Reagovat
cristiano.K.

penalty na neutrálním hřšiti

Reagovat
Manik...

Hahaha, Olomouc jedeme

Reagovat
smazaný uživatel

Jebat Slavii. Na takhle debilní termín nepřijdou ani skalní, čtvrtfinále hokeje je prostě víc, než rozhodnutej zápas domácího poháru.

Reagovat
sosna

Ale jo, my jdem 3...

Reagovat
smazaný uživatel

No, já třeba doma za posledních 7 let nechyběl ani jednou na Andráku, ale zítra prostě dorazím až po hokeji. Nedovedu si představit, že bych kvůli skoro rozhodnutýmu fotbalu měl odejít před 3. třetinou za nerozhodnýho stavu. To prostě nejde.

Reagovat
sosna

Doufám, že před třetí třetinou už bude rozhodnuto. Po tom hokeji se vás asi přitrousí víc no. Já sice hokejistům taky fandím pořád, ale Sigma je srdeční záležitost... A jsou taky fanoušci fotbalu, který hokej nezajímá... Ovšem Zdena Psotka mě nedávno pobavil, když sem četl, že doufá ve vyprodaný stadion...

Reagovat
smazaný uživatel

No i kdyby nebylo hokeje, tak přijdou nanejvýš 2, maximálně 3 tisíce lidí. Takhle tam bude od začátku tak 300-500 a po hokeji tak další tisícovka může přijít.

Reagovat
sosna

Věřím, že kdyby hokej nebyl, tak přijde lidí dost. 18:00 je dobrej čas a postup do finále pohárů poprvé v historii...

Reagovat
smazaný uživatel

Však jo, proti Jablonci bylo kolem tisícovky, teď by přišlo tak 3x víc. 3 000 na pohát je podle mě vynikající návštěva.

Zajímá mě, kolik třeba pojede lidí od nás na finále, pokud bude nedejbože v Praze. Vůbec bych se nedivil, kdybychom nedali dohromady ani stovku lidí.

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím že kdyby to bylo s Boleslavou, tak by ho dali třeba do Hradca. To je tak plus mínus na půl cesty, stadion je dost velký a mohlo by tam přijít aji dost čumilů z města.

Reagovat
sosna

To by bylo super. Po dálnici seš tam za chvilku, z Olmika by přijelo asi dost lidí. Určitě víc jak z Boleslavi. Ale doufám, že to urve Kromcl a finále bude na Moravě. To by snad do Prahy ani nasrat nemohli.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě by to bylo úplně ideální, su na privátě dvacet pět minut od stadionu. Jestli se tam dostanem my a Kromcl, tak to v Praze určitě nebude. Když bylo kdysi ve finále Slovácko a Baník, tak se hrálo na vyprodaném Andráku a prý to bylo nejlepší finále vůbec. Možná ne fotbalově, ale atmosférou určitě.

Reagovat
sosna

Jo, to si pamatuju. Teď mě tak napadá, že v Kromclu bude dneska víc lidí jak zítra u nás.

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska není hokej. A Boleslav tam hraje jednou za deset let. Ale aji tak to bude ostuda.

Reagovat
sosna

Tak podle komentátorů v případě postupu Sigmy finále v Jihlavě...

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, tak to už by bylo lepší v té Praze, tam se aspoň dá normálně dopravit.

Reagovat
sosna

Ani ne. Je to blíž než Praha a autem celkem v poho. Pokud nebude zácpa.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro nás vlakové fanoušky je to téměř neřešitelný problém. Snad budou aspoň nějaký busy.

Reagovat
sosna

Klub určitě něco vypraví. Nebo spíš Sigma United. Teda, pokud postoupíme samozřejmě...

Reagovat
smazaný uživatel

V Jihlavě? Proboha proč? Vždyť je to daleko z Olmika a z Boleslavi ještě dál. To by byl lepší ten Hradec. A nebo aji Eden.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná kdyby se to hrálo na HFK.

Reagovat
sosna

Tak on nebude tak naivní. Myslím, že prostřednictvím médií hecuje lidi aby přišli, ale stejně mu je jasný, že nás tam bude jak na Jablonec. A to ani né.

Reagovat
smazaný uživatel

No, já třeba doma za posledních 7 let nechyběl ani jednou na Andráku, ale zítra prostě dorazím až po hokeji. Nedovedu si představit, že bych kvůli skoro rozhodnutýmu fotbalu měl odejít před 3. třetinou za nerozhodnýho stavu. To prostě nejde.

Reagovat
sosna

Návštěva bude asi opravdu žalostná. Nejlepší by bylo, kdyby hokejisti dali ze začátku Amíkům pořádnou nálož, aby se to z okolních hospod přesunulo na fotbal. My věrní tam ale budem hokej nehokej ! Slávii přehrajem a pohár je na dosah. SIGMA

Odmítnutí přesunu výkopu - Slávisti si asi myslí, že jim to pomůže. Doufám, že je v Olomouci po tomhle zápase dalších pár let neuvidím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten nadpis

Reagovat
sosna

Chramosta je taky pěkná herečka A ještě se jim v poločase vysměje do kamery, prej - Možná mě trošku trefil, ale mrzí mě že sem to neustál a nedal gól...

Reagovat
Shevchenko

Blbost, proč by jako simuloval? Kontakt tam byl a on to neustál, nic víc bych za tím nehledal.

Reagovat
Shevchenko

Hmm, teď se na to dívám znova a ten kontakt tam nevidím. Stejně se mi to ale zdá jako blbost aby simuloval, když to mohl dávat do prázdné. Ale ofsajd to byl podle všeho jasný.

Reagovat
Jajinek

ani jedna opakovačka kontakt neukázala, tohle byl učebnicový dive...od tak mladého hráče ještě v situaci, kdy může lehce zakončovat, mi to přijde pohrdáníhodné.

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

Herečka? Mě teda napadaly úplně jiné výrazy

Reagovat
sosna

Podobnej vocas jako Pekhart. A když si vezmu, že ti dva jsou dost možná budoucí útok reprezentace, které budu fandit...

Reagovat
centos

Sympatická Boleslav, no..

Reagovat
smazaný uživatel

Odpověď asi mě trochu trefil, co to je-). Vždycky víš, jestli tě trefil nebo si to nahrál! dal bych mu exemplárně tři zápasy stop! tyhle diveři nemaj na trávníku co dělat!

Reagovat
sosna

Tak říkal to s úsměvem, jelikož moc dobře věděl, že všichni ví že ho netrefil. Ale bylo mu blbý vybalit do kamery naplno: Zajel mi pod nohy tak sem sebou plácnul aby byla redka...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se na to tak dívám, tak Bolka pro Sigmu bude lepší soupeř, pokud to zítra zvládneme. Je vidět, že jsou totálně z formy a úplně marní, zato styl Kroměříže by nám vůbec neseděl a jít za stavu 0:0 na penalty by bylo hodně riskantní.

Reagovat
smazaný uživatel

To zas bude pohárová Evropa. Plzeň,Bolka(Olomouc) a ACS. ACS asi jako jediní něco uhrajou,ale ten zbytek..... At´ žije koeficient.

Reagovat
smazaný uživatel

A koho by jsi tam z naší ligy jako chtěl? Pokud jsi sledoval Viktorku proti Besiktasi, tak musíš uznat že hráli skvěle a momentálně hraje nejlepší fotbal z ČR, kdyby to tak nebylo nejsou tam kde jsou. Dokuď nezmění týmy Gambrinus ligy přestupovou politiku, budeme hrát HOVNO a klidně mi dejte BAN, ale prostě mě to SERE. A ty odchody mladíků jsou na PÍČU, jedniným plusem z posledních přestupů jsou kluci z Afriky, který jsou VANIKAJÍCÍ. Kdyby si z toho vzali příklad ostatní kluby bylo by to rozhodně posílení, ale samozřejmě nechci aby hráli Gambrinus ligu jen týmy složený z afrických hráčů, ale určitě se osvědčili více než AMATÉŘI z Chorvatska, kterých je tady mraky...

Reagovat
exse

Kolik Afričanů se ti tu prosadilo a kolik Jugoslávců? Bony a Kweuke proti Džekovi, Keričovi, Mahmutovičovi, Keličovi, Bosančičovi, Ljevakovičovi nebo Haurdičovi. Jugoslávci maj pro české kluby daleko větší perspektivu, nejen proto že se lehce naučí jazyk a mají podobnou mentalitu, ale hlavně jsou daleko levnější a méně ,,přebranější,, v Africe mají top evropské týmy svoje akademie, a tak případy jako Bony nebo Kweuke jsou jen náhody a ne příklad nějaké dlouhodobé práce...

Reagovat
smazaný uživatel

Bony není příklad náhody, ale dlouhodobé práce. Sparta si ho vypiplala. Jinak s těmi balkánskými hráči souhlasím. Jen si tak nějak zapomněl na Ašanina (svého času velká hvězda ligy) a momentálně jednoho z nejlepších balkánských hráčů v naší lize, na Pamiće.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
exse

Pravda na ty sem zapoměl. Je pravda že si ho Sparta vypiplala, ale já měl spíše na mysli to že tam není žádnej skauting, že je náhoda když se ten hráč do toho klubu dostane, většinou to je na radu nějakýho skauta, kterej dělá pro zahraniční týmy a ty toho hráče nevezmou, ale tohle já nepovažuju za skauting, to co Plíšek dělal v Bosně je skauting.

Reagovat
smazaný uživatel

Já se za hru Olmika v pohárech rozhodně nestydím. Máme hodně dobré výsledky, hodně slušnou hru a impozantní historii. Sice sme nikdy nepostoupili do skupin, ale zase sme obvykle vypadli se soupeřem který by smetl každý český tým. V EL bysme ostudu určitě neudělali.

Reagovat
Swarley

přesně tak...a zajít si tady v Olomouci na Everton byl pro mě určitě nezapomenutelný zážitek

Reagovat
smazaný uživatel

zajimá mě kdyby olomoucky fanoušci udělali to co slavisticky v edenu, byla by kontumace 3-0 pro slavii a kde by se kopaly penalty???

Reagovat
smazaný uživatel

Pravděpodobně přáteláček/jen penalty funkcionářů ČMFS....

Reagovat
smazaný uživatel

Jak tě tu tak sleduju brácho, tak si se dneska asi divně vyspal

Reagovat
salami

mám vsazeno na výsledek 4:1 pro Slavii, kurz je 80, takže nejenom, že se probojujem do finále, ale vydělám s i něco na přilepšenou

Reagovat
smazaný uživatel

Tobře, tož tady. Stav 0:0 je luxusní, takže SIGMA!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Čaroděj. Tož ale jednoho by pustit mohl.

Reagovat
smazaný uživatel

Jóóóó a je tam.

Reagovat
smazaný uživatel

1800, no je to bída. Ale díky rozhodnutému skóre a hokeju se víc čekat asi nedalo. Stejně bych ten pohár zrušil.

Reagovat
smazaný uživatel

Z Prahy dorazilo asi 15 fanoušků hostů. Ti jen zaraženě sedí ve svém sektoru, ani jednou za celý zápas si nezafandili.

Reagovat
j_mrazik

Oni jeli do Olomouce, oni nejeli na fotbal. To byla takovej doprovodnej program...

Reagovat
smazaný uživatel

FINÁLE. Snad to urvem.

Reagovat
smazaný uživatel

Můj oblíbenec vám zařídil vítězství.

Reagovat
smazaný uživatel

Fanoušci slavie?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne ne Hořava mám ho rád.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Dva nesympatické týmy ve finále

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, Sigmu a Boleslav mají slovaňáci rádi jak trn v zadnici.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako Trnavu v zadnici.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to bylo ze slabšího soudku...

Reagovat
smazaný uživatel

Boleslav vyřadila pravděpodobného budoucího mistra, my sme vyřadili dva nejsilnější týmy v naší větvi. Slávii sme dali venku góla, její platit neměl. Aji kdyby to skončilo 1:1, tak postupujem. Finále si zasloužíme. A za tu hru kterou hrajem si zasloužíme trofej.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo postoupí zaslouží si finále. Ale oni slovaňáci (teda neplatí to plošně) nemají rádi Sigmu a Boleslav.

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš mám pocit že replikator nenávidí Sigmu. Stejně jako ju Bůh ví proč nenávidí Liquid. Zbytek lidí - kromě pár Baníků ju plus mínus uznává a nebo ju neřeší.

Reagovat
smazaný uživatel

Je možný, že to jsou osobní pocity, ale slovaňáci mají třeba i antisigmáckou obouručku.

Reagovat
smazaný uživatel

To ani nevím. Super. Aji když si nedokážu vzpomenout na žádný důvod proč by tomu mělo tak být. Kromě toho, že sme je v posledních šesti zápasech - kromě toho úplně posledního smetli. Ani hráči mezi nama moc nepřestupovali.

Reagovat
smazaný uživatel

To nemá původ ve sportovních výkonech či přestupech hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Sigma je docela sympatickej manšaft a většinou hraje i pěknej fotbal. Já ji mám taky rád, i když je samozřejmě až hodně daleko za červenobílou.

Reagovat
REPLIKATOR

Jo nemám rád Sigmu pokaždý když jsem tam byl tak nás (Liberec) porazili a rozhodčí pískal pro domácí. Hlavně že Kubíček bude pořád brečet. Doufám, že se vyšetří ty uplátky pro Bohemku v minulé sezoně díky kterým hráli EL.

Reagovat
REPLIKATOR

No a Boleslav je jasná, poslední zápas 2005/06 v Liberci 2:3, dvě penalty díky kterým se dostali do LM a co hráli teď v Kroměříži, dva ofsajdy a vymyšlená ČK

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
sosna

Mezi náma, Replikator je trošku ňouma. A Liquid?

Reagovat
REPLIKATOR

a ty si kdo?

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro mě

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
sosna

Finále je naše!!!! Škoda, že je až v Jihlavě, ale i tak si ho nenechám ujít stejně jako každý správný fanoušek Sigmy! Teď ještě poslední krok přes sympaťáky z Boleslavi. Snad to urvem!

Ukažte mi tým, který by si za tuhle sezonu zasloužil EL víc??? (kromě první trojky)

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň, že to je přístupný po dálnici (ikdyž, teda D1 ) HK by byl zhruba stejně daleko - a je to lepší než v Praze

Reagovat
sosna

S dálnicí souhlasím. Ale spousta lidí od nás jezdí vlakem...Snad se vedení pochlapí a vypraví busy. Hradec by byl mnohem lepší, A Praha? To snad připadalo v úvahu jen kdyby postoupila Slávie.

Reagovat
smazaný uživatel

...právě, že by bylo logické, kdyby při postupu Slavie (Praha) bylo jiné místo než Praha...

...jinak jsem se kouknul na vlakové spojení a kdyby se jelo vlakem, tak by od Havlíčkova Brodu jeli obě "skupiny" společně ale myslím, že by kraj něco zařídit mohl (tak jako Plzeňský kraj dal k dispozici odvoz zdarma na EL)

Reagovat
sosna

...no když hrála ve finále Sparta (Praha) proti Liberci, tak se hrálo v Praze...

Tak kraj teda nevím. Spíš klub nebo sdružení fanoušků. Docela by mě zajímalo, kolik lidí bude schopno přijet z Bolky. U nás co pamatuju od nich snad nikdy nikdo nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak s tím finále Spara-Slovan byla Praha ideálním místem. Já to mám na Strahov asi 50 minut. Z Liberce do Prahy je to cca 50 minut. To vyjde na stejno .

Reagovat
smazaný uživatel

z Bolky přijedou lidi jedině, když jim to zaplatí a zajistí Škodovka (a vím, že ty situace nastali, ale je to blbý, když má jeden tým de facto domácí postavení - jako superpohár na Letný, kde byla jako domácí tým vedená Viktorka)

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně tu Jihlavu nechápu. Vždyť je to naprosto mimo. HK by byl hodněkrát lepší varianta.

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

pojedeš?

Reagovat
smazaný uživatel

Do Jihlavy? Nevím, chtěl bych. Ta Praha by byla asi lepší varianta. Z HK je do Jihlavy strašidelné spojení. Přímý autobus jeden jenom jednou denně, jinak je to minimálně na tři, spíš na 4 hodiny a většinou přes Prahu. Vlakem je to podobné. Záleželo by na čase. Možná bych se dostal tam, ale zpátky už ne

Reagovat
smazaný uživatel

Můžem zkusit poslat na svaz společnou žádost. Já podpořím tvůj apel, aby se finále hrálo v Hradci a ty jsi to měl blízko ze studenstkého bungalovu. No a ty naoplátku podpoříš můj apel, aby se poslední dvě ligová kola přeložila na půlku června, kvůli mým státnicím. Řekni mi, který nelida by tuhle žádost smetl ze stolu, navíc to bude doklad meziklubové spolupráce.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Beru. Alespoň bude fotbal delší dobu. A na finále poháru můžem udělat akcu u nás na bytě a pozvat tam aji zástupce svazu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně ať není finále v Jihlavě. Nedejbože v Hradci. Zlatá Praha.

Reagovat
sosna

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by ti vadil Hradec?

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto šílenej stadion, nejmizernější, kde jsem kdy byl, je to tam zralý na dalekohled.

Reagovat
smazaný uživatel

Perníková chaloupka ala Plzeň, jo?

Reagovat
smazaný uživatel

V Plzni jsem nebyl, ale co jsem slyšel, tak je to podobný. Prostě nechápu, jak se na něčem takovým může hrát liga.

Reagovat
smazaný uživatel

Já byl v Plzni a nebyl v Hradci . Plzeň má hrozný stadion. Jsem zvědavý, jak to tam bude vypadat, až do přestaví a uklidí ten bordel.

Reagovat
smazaný uživatel

snad to bude vypadat tak, jak zobrazuje ten plánek - ikdyž se bojim, že ty montovaný tribuny tam zůstanou dýl

Reagovat
sosna

Ten v Jihlavě nevypadá tak špatně...

http://www.fcvysocina.cz/zobraz.asp?t=stadion

Reagovat
smazaný uživatel

Až na to, že barevně trošku neladí a vypadá jako dort pejska a kočičky. Ale už jsi druhý komu se líbí, nebo jsi to pořád ty a já si tě nepamatuju .

Reagovat
sosna

Já nenapsal, že se mi vyloženě líbí, ale z těch obrázků nevypadá špatně. Rozhodně hezčí než Hradec.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný. Tak to byl někdo jiný. Podle mě je ten stadion v Jihlavě takovej staronovej a přeplácanej. Vtipná je třeba VIP tribuna.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se stadion v Jihlavě docela líbí. Respektive líbí se mi vize jak bude jednou vypadat. Jediné co sem nepochopil je, proč se nedělá v klubových barvách, ale proč je červenobílý.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vize je celkem hezká, ale jak říkáš ty barvy . Buď je to ústupek sponzorovi, pak to chápu a odplivnu si, nebo je to projev debility a zasměju se .

Reagovat
smazaný uživatel

až na ty červený "domy" to jde (ta barva je šílená) ale tak: http://www.blsanky.ic.cz/fotky_stadionu/hlavni_fotky/IMG_8788.JPG toto je taky trochu extrém

Reagovat
smazaný uživatel

No, tak nevypadá to zle. Pokud se budou vypravovat nějaký busy, tak by to šlo. Ale nikdo po mně nemůže chtít, abych tam jel 5 hodin vlakem.

Reagovat
smazaný uživatel

Při spotřebě 2-3 piv za hodinu a jednoho rumu za dvě hodiny by to zas tak dlouhá cesta být nemusela.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo by mě jako na ten stadion donesl?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to už není moje starost , já ti jen navrhnul jak si ukrátit cestu. Ono by to nějak šlo, rum bys nepil sám, občas se napil vody, občas bys dal nějakému kolegovi napít...to by se zvládlo.

Reagovat
smazaný uživatel

A pak by mi v Jihlavě nějaký milý pořadatel řekl, že pouští do 0,6 promile. Jako 10 piv a 5 rumů bych ještě ustál, ale z fotbalu bych si druhej den asi moc nepamatoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Musel by ses tvářit nenápadně.

Reagovat
smazaný uživatel

No my měli takovej limit právě letos v Hradci. Borec se taky takhle snažil tvářit nenápadně, ale když šel stylem ode zdi ke zdi, tak mu dýchnout dali a s 3,7 se dostal na stadion až ve 20. minutě. A stejně tam pak usnul.

Reagovat
smazaný uživatel

No to dobře natankoval, 3,7 za cestu z Olomouce do Hradce.

Reagovat
smazaný uživatel

No on jel s pár dalšíma ultrasákama o půlnoci předchozího dne a od noci chlastali v Hradci. Takže není divu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam jim ty jejich testery fungovaly pěkně podivně, protože já sem tam napoprvé nadýchal 3,5 promile a to sem neměl ani loka. Až napodruhé sem v pohodě prošel.

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej, ale ty jsi tu jednou vyprávěl, jak tě někam nechtěli pustit, protože jste s kamarádem vymlaskli flašku slivovice. To byl jiný případ?

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo v Brně. Tam nás nechtěli pustit se slívkou, ale když sme ju ve dvojko během dvou minut stáhli, tak nás tam pustili v pohodě. Kromě Hradca sem nikdy testy na alkohol nezažil. Ani když sem tam byl s Baníkem tak nás netestovali. A jednou na Slovácku nám ještě policajti pomáhali s dováděním opilců do sektoru. Jeden borec tam usnul na lavce a zasněžilo ho to. Ale nakonec byl v pohodě, po zápase se oklepal a odpotácel se s davem.

Reagovat
REPLIKATOR

Nejenom z fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodou, podobne výkon jsem udělal loni na našem maturiťáku. A pamatuju si, že jsem byl v obleku a že jsem dostal od profesorky jakejsi odznáček. Takže to s tou pamětí není zas tak hrozný.

Reagovat
smazaný uživatel

Hradec má hrozný stadion, ale mizerný je hlavně pro hosty. Když si na podélné tribuně, tak je to v pohodě. A za jednou z branek jsou montované tribuny asi pro 1500 lidí. Nevěřím že by Sigma vypravila větší výjezd. Navíc bych si tipnul že by přišlo relativně dost čumilů.

Reagovat
sosna

Tak ono to ještě není jistý: Finále se hraje ve středu 25. května, místo svaz určí ve čtvrtek, hrát by se mohlo v Hradci Králové či v Jihlavě.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší finále s nejlepší atmosférou stejně bylo v Olomouci

Reagovat
smazaný uživatel

jojo tam sem byl!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Já taky, nádhera - 6 tisíc z Ostravy, kolem 2 ze Slovácka a zbytek diváci nezávislí..na to nezapomenu nikdy

Reagovat
smazaný uživatel

to byl ten zápas, jak byla choreo s tím "tachometrem"?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne to bylo finále poháru a jako choreo byly modrobílé pruhy na kulaté tribuně a dole uprostřed velký pohár http://www.youtube.com/watch?v=GZz19zBgxtA

Reagovat
smazaný uživatel

fíha

Reagovat
Jajinek

no bude to s Boleslavou těžká šichta...kór, když to bude o nervech a ti naši hráči jsou děsní labilové...ale věříme v Evropu!!!!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele