play off - semifinále
05.07.2006 21:00 CET
0 : 1
(0:1)

PREVIEW: PORTUGALSKO - FRANCIE

Dnes večer se v Mnichově rozhodne o druhém finalistovi mistrovství světa, proti sobě nastoupí celky Francie a Portugalska. V posledních deseti letech byla na mezinárodním poli úspěšnější země galského kohouta – v letech 1998 a 2000 její hráči získali tituly mistrů světa i evropských šampionů, zatímco Portugalci se mohou pochlubit "pouze" stříbrem z Eura 2004.

Francouzská cesta do semifinále byla trnitá. Po úvodních dvou remízách se Švýcary a Jižní Koreou situaci zachránila až výhra nad Togem. Ve vyřazovací části se výkony Francie několikanásobně zlepšily a postup přes Španělsko i Brazílii to jen potvrzuje. Portugalsko se ve skupině příliš nezapotilo, výhrami nad Angolou a Íránem si zajistilo postup a s týmem náhradníků si pak dokázalo poradit i s Mexikem. V osmifinále pak v nezapomenutelně ostudném zápase plném červených karet a zákeřných zákroků vyřadilo Nizozemí, ve čtvrtfinále na penalty porazilo Anglii.

Oba týmy se na velkých turnajích potkaly zatím pouze dvakrát a shodou okolností tomu bylo vždy v semifinále, byť jen na mistrovství Evropy. V roce 1984 Francie pod taktovkou Platiniho zvítězila 3:2 po prodloužení, o šestnáct let později zvítězila opět Francie, tentokrát vedená Zidanem, a dokráčela poté až k titulu. Celkově spolu oba týmy sehrály devatenáct utkání a třináctkrát zvítězila Francie.

Portugalci se budou muset obejít bez suspendovaného Petita, ale do týmu se jim vrací po karetním trestu Deco a Costinha.

Šance na postup si dělají oba týmy, portugalský obránce Miguel sice připustil, že jeho tým je outsiderem, ale dodal: "Nechci, aby to vypadalo namyšleně, ale chci říct, že Francii můžeme porazit, náš tým toho je schopen. Poslední dvě utkání byla sice enormně únavná, ale zaručuji vám, že na středu budeme dobře připraveni."

O šancích ve středečním utkání promluvil i veterán Liliam Thuram, muž, jenž své jediné dva góly v reprezentační kariéře vstřelil právě v semifinále, v roce 1998 proti Chorvatsku. "Portugalci byli v obraně precizní a neobdrželi téměř žádné góly. Bude to velice těžké utkání, těžší, než to s Brazílií. V sázce je místo ve finále mistrovství světa a nikdo nebude chtít zbytečně riskovat, ale myslím že zápas se odehraje v přátelském duchu," prohlásil čtyřiatřicetiletý obránce.

Miguel přiznal, že on i jeho spoluhráči francouzský tým a především Zidana obdivují: "Je fér říct, že vstup do turnaje se jim nepovedl, ale v posledních dvou zápasech toho předvedli až dost a Zidane začal nabírat formu. Nevím, jak ho zastavit a můžu doufat jen v to, že nebude mít svůj den." Nicméně hráč španělské Valencie popsal slabinu brazilské hry, které Francouzi podle něj využívali: "Myslím, že Brazílie hrála příliš často středem, kde má Francie několik vynikajících hráčů. Měli postupovat více po křídlech, protože tam je dle mého názoru slabé místo Francie."

Hráči Portugalska se shodují, že prozatimní vystoupení jejich země na šampionátu bylo "excelentní", takže porážka z rukou francouzů by byla zklamáním, ač již teď mohou být se svými výsledky spokojení. "Musíme být nadšení a velmi hrdí na to, že jsme se dostali tak daleko. Pokud prohrajeme, ale dáme do zápasu všechno, můžeme z Německa odjet šťastní," prohlásil Helder Postiga.

Zápas začne ve 21:00, řídit ho bude Uruguayec Jorge Larrionda.

Pravděpodobné sestavy:

Portugalsko: Ricardo - Miguel, Carvalho, Meira, Valente - Costinha, Maniche, Deco, Figo, Ronaldo - Pauleta.

Francie: Barthez - Sagnol, Thuram, Gallas, Abidal - Vieira, Makelele - Ribery, Zidane, Malouda - Henry.

Autor: Tomáš Bělonožník

Vzájemné zápasy

28.06.2000
Francie
2:1e
Portugalsko
Mistrovství Evropy
Pl. SF
23.06.1984
Francie
3:2e
Portugalsko
Mistrovství Evropy
Pl. SF

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Portugalsko - poslední zápasy

01.07.2006
Anglie
0:1p
Portugalsko
Mistrovství světa
Pl. ČF
25.06.2006
Portugalsko
1:0
Nizozemsko
Mistrovství světa
Pl. OF
21.06.2006
Portugalsko
2:1
Mexiko
Mistrovství světa
Sk D
17.06.2006
Portugalsko
2:0
Írán
Mistrovství světa
Sk D
11.06.2006
Angola
0:1
Portugalsko
Mistrovství světa
Sk D
03.06.2006
Lucembursko
0:3
Portugalsko
Přátelské zápasy
 
01.07.2006
Anglie
0:1p
Portugalsko
Pl. ČF
25.06.2006
Portugalsko
1:0
Nizozemsko
Pl. OF
21.06.2006
Portugalsko
2:1
Mexiko
Sk D
17.06.2006
Portugalsko
2:0
Írán
Sk D
11.06.2006
Angola
0:1
Portugalsko
Sk D
14.06.2002
Portugalsko
0:1
Korejská rep.
Sk D

Francie - poslední zápasy

01.07.2006
Brazílie
0:1
Francie
Mistrovství světa
Pl. ČF
27.06.2006
Španělsko
1:3
Francie
Mistrovství světa
Pl. OF
23.06.2006
Togo
0:2
Francie
Mistrovství světa
Sk G
18.06.2006
Francie
1:1
Korejská rep.
Mistrovství světa
Sk G
13.06.2006
Francie
0:0
Švýcarsko
Mistrovství světa
Sk G
07.06.2006
Francie
3:1
Čína
Přátelské zápasy
 
01.07.2006
Brazílie
0:1
Francie
Pl. ČF
27.06.2006
Španělsko
1:3
Francie
Pl. OF
23.06.2006
Togo
0:2
Francie
Sk G
18.06.2006
Francie
1:1
Korejská rep.
Sk G
13.06.2006
Francie
0:0
Švýcarsko
Sk G
11.06.2002
Dánsko
2:0
Francie
Sk A

Komentáře (113)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Můj tip: 1-2

Reagovat
Shevchenko

1:2 (Deco-Ribery,Zidane)

Reagovat
HOST*nofan

Vy jste se nějak rozstříleli. Postoupí Portugalci.

Reagovat
Shevchenko

---------------------Buffon-------------------

Sagnol---Metzelder---Mertesacker---Lahm

---------------Pirlo--------Vieira-------------

Ribery-----------------------------C.Ronaldo

---------------------Zidane-------------------

----------------------Klose--------------------

Sagnol tam je asi proto, že nikoho lepšího jsem tam nenašel. Zástupci jsou jen ze semifinalistech.

Německo - 4

Francie - 4

Itálie - 2

Portugalsko - 1

Reagovat
Shevchenko

no možná místo toho Sagnola Zambrotta a místo Metzeldera Cannavaro

Reagovat
Shevchenko

CANNAVARO!

Reagovat
HOST*HOST.

Cannavaro to je prostě BOREC. Nezlobte já to musím říct to je BOURÁK.

Reagovat
HOST*baf

A ten Pirlo tomu to myslí. Ten jeho přehled a ty přihrávky centimetrový.

Reagovat
HOST*

Buffon-Zambrotta, Cannavaro, Thuram, Lahm-Ribery, Frings, Zidane, Figo-Henry, Klose

Reagovat
smazaný uživatel

budu fandit portugalcum až do konce MS protože ostatní tymy nenam rad

Reagovat
Shevchenko

Ja tebe taky nemám rád, ale co mám dělat když jsme Češi, že?

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
HOST*

fandím Francii a Thierry Henrymu doufám že dá dneska gól !

Reagovat
smazaný uživatel

Ja to pozriem aj takto : bude to súboj odchádzajúcich megastars minulých rokov Luisa Figa a Zidana. Pre Figa hrá skvelá záloha Portugalcov, pre Zidana zas výborný Ribery a hlavne nevypočitateľný Henry. Každopádne by to mohol byť skvelý posledný duel týchto dvoch predtým ako prepustia miesto mladším.

Reagovat
HOST*Petr

Jak si přišel na souboj: FIGO vs ZIDANE, Figo nesáhá Zidanemu po kotníky, minimálně o třídu horší player!

Reagovat
smazaný uživatel

2:3(pauleta,maniche-ribery,zidane,henry)

Reagovat
Shevchenko

To není překvápko ale REALITA!

Reagovat
HOST*

Dvaadvacetiletý střední záložník Ludovic Sylvestre, odchovanec Štrasburku a naposledy fotbalista FC Barcelona, je na testech ve Spartě.

Reagovat
HOST*

no a co jako ?

Reagovat
HOST*Formic

Spartu sem vubec netahej. Na penalty vyhraje PORTUGALSKO

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Shevchenko

PORTUGAL 2-4 FRANCE

(1:0) 5.Pauleta

(2:0) 10.Deco

(2:1) 43.Malouda

(2:2) 76.Ribery

(2:3) 84.Ribery

(2:4) 90.Ribery

Reagovat
alegre

Tak a neusneš!

Reagovat
antimadrista

PORTUGAL !! PORTUGAL !! PORTUGAL !!

Reagovat
HOST*Expert

Nejlepší jedenáctka MS

Buffon - Zambrotta, Gallas, Cannavaro,Lahm - Ribery, Pirlo, Zidane, Makelele, Riquelme - Klose

B team: Ricardo - Miguel, Mertesacker, Puyol, Sagnol - Figo, Maxi Rodriguez, Viera, Gattuso,J.Cole - Torres

Je zajímavé, že střelci na rozdíl od předchozích šampionátů nejsou hlavními hvězdami. Největší problém by obsadit ty útočníky!!! Na posledních šampionátech především útočníci(Ronaldo, Rivaldo, Šuker, Batistuta, Viery....) byli hlavními hvězdami

Reagovat
HOST*RM

0:2

2 Thuram

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
HOST*Pharrell

bude to velmi vyrovnane utkani, a myslim si ze francouzi to zvladnou.Doufam,ze padne hodne golu! tip 2:3 (figo,c.ronaldo-zidane,2henry)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Figoblb zase nepřekročil svůj stín a zprasil Abidala kopačkou do xichtu. Pak se ještě tváří jak beránek, idiot . Míň sympatického hráče aby člověk pohledal

Reagovat
smazaný uživatel

No a ta šance, kdy měl před sebou půlku prázdné brány a on hlavou neomylně mine ... Prostě opora, kapitán a držák

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Figo je trapááák. Ač fandím Portugalcům, tak jeho kopytnatostí se perfektně bavím. Jó, boží mlejny melou, pane Jidáš

Reagovat
smazaný uživatel

Je to hrozný kopyto, kdykoli získal Figo míč, akce skončila blokem. A to sjem fandil Portugalcům.

Reagovat
smazaný uživatel

Já chvilku taky, ale pak jsem uviděl Deca (který byl opět otřesný) a hned mě to přešlo

Reagovat
smazaný uživatel

Deco byl oproti Figovi bůh.

Reagovat
HOST*

No to snad ne, Deco byl nejtragičtější hráč na hřišti.

Reagovat
PJ

Jojo, a právě proto Figo měl dvě z pěti portugalskejch střel na bránu a právě proto byly po dvou jeho centrech šance, co? A že Deco dělal černou práci - od kdy je Deco na hřišti k dělání černý práce? Byl neviditelnej, ty samozřejmě máš svoje vysvětlení, no brát ti ho nebudu, můžeš mu věřit, já si o tom myslim svý

Reagovat
smazaný uživatel

Jono, takež Figo byl dobrý. Na bránu ať si střílí, to, ež z metru netrefí halvičku není nic k chlubení. Deco tam je od toho, co mu zadá trenér. Akdyby nehrál to co má, trenré mu to asi v šatně řekne, ale on hrál furt stejně staženě, proč asi...ALe tobě to vysvětlovat nebudu, ty se zastáváš výkonu Figa.

Reagovat
PJ

Ty si vážně myslíš, že by trenér Deca, kterej je vychvalovanej jako jeden z nejlepších tvůrců hry na světě, nechal dělat černou práci vzadu? Já nevim no, buď bude Scolari blb, nebo ty máš modročervený brejle.

Reagovat
smazaný uživatel

A ty si vážně myslíš, že by hráče, který ej tak tragický nechal an hřišti do poslední minuty navzdory vypadnutí?

Hra Protuglaska byla jasná, roztáhnout to do křídel. To Deco učinil, tam nebylo více co řešit. Ale podel tebe tam prostě Scoalri nechal příšerně hrajícího Deca...asi z hecu.

Reagovat
PJ

Mnojono, že u tebe s logickym argumentem nemam šanci, to mi bylo jasný. Ty si stojíš za svym, na všechno máš svý vysvětlení, já s nim nesouhlasim, ale vymlouvat ti to nebudu, to je marný...

Jen by mě zajímala tvoje logika vysvětlení, že Deco, kterej podle tebe rozděloval ty míče do křídel, byl lepší, než ti dva na křídlech, kteří vytvářeli šance a byli snad u každý nebezpečný akce.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč jako ne? Oni to nedělaj z vlastní vůle, tak je prostě ta hra psotavená. Ten samotný úkol ještě zenamená kvalitu. A jak si mohl vidět, oni nevymysleli vůbec nic. Roandlo sice obehraje hráče, teřba i dva, ale pak to končí. Centry na nikoho či spšíe ztrát míče nebo nahrávka dozadu. Figo , to bylo ještě horší, vždyť Abdial je snad největší tragéd na turnaj ia on přes něj odcentroval jestli dvakrát za zápas, tak je to hodně.

Reagovat
Shevchenko

Zápas nic moc, včera byl lepší, ale díky skvělému útoku Portugalska jsme toho očekávat moc nemuseli. Finále: ITALY - FRANCE!

Reagovat
HOST*HOST

Tak portugalci si nekopli a to je na semifinále MS ostuda. Když to porovnám se včerejškem tak to byla nuda a otrava. Doufám, že MS vyhraje ITÁLIE (zaslouženě), protože francouzi to je nejdementnější tým na MS. Mimochodem celá francouzská jedenáctka snad kromě Henryho vypadá jako, když utekla z KRIMINÁLU (od Zidana přes Vieiru až po Riberyho).

FORZA ROMA

Reagovat
smazaný uživatel

zaujimava myslienka ( o tom kriminale)

Reagovat
smazaný uživatel

Prej Itálie zaslouženě vyhraje Hlavně to slovo "zaslouženě" - buď se smát jemu nebo brečet, že přicházíš o zrak...

Reagovat
alegre

Prosím Vás, hrál dnes Deco z Barcelony?

Reagovat
smazaný uživatel

nehral.

Reagovat
smazaný uživatel

Dělal černou práci, té si povrchní diváci moc nevšimnou...

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska byl Deco tragický, ale to nic nemění na tom, že je to jeden z nejlepších záložníků na světě..Ne každý zápas se povede..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tragický nebyl, nebyl to žádný zázrak, ale Figa i ROandla převýšil. On tam byl prostě od rozdělování přihrávek v hloubi pole. Neříkám, že zářil, ale byl v té záloze spíše lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Vieira s Makelelem ho přejeli, viděli to všichni. Tvá snaha opravdu nemá cenu

Reagovat
smazaný uživatel

Deco byl dost stažen, odvedl dobrý výkon, pokdu by byl až tak tragický, byl by vystřídán, protože narozdíl do Figa to v tomto zápase nebyl ofenzivní hráč (Figo zůstal, protože i on měl větší šanci něco v útoku vymyslet než teřba Costinha). ALe Deco byl přoád vzadu, nemělo by smysl ho tam držet, kdyby byl tak tragický, že...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak jsi tedy spokojen s jeho rozehrávkou?

Srovnej si ho s Pirlem, ten taky hlavně brání, ale přesto je v rozehrávce strašně cítit. Deco dnes nebyl moc vidět, zároveň kazil docela jednoduché míče.

Reagovat
smazaný uživatel

Když nepočítá mkonec zápasu, kdy byly jen nakopávané míče (logicky), tak v tom problém nevidím. Hra Portugalců je prostě psotaveá na křídlech, k nim se to musí dostat a ti musí něco vymyslet, Scolari to udělal koneckonců logicky, pže přes střed něco vymýšlet proti Thuram-Gallas je prakticky nemožné. A ty míče se ke křídlům dostávaly...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nikomu nenamluvíš, že Deco musí v té tříčlenné záloze nějak extra bránit To jako hrají na 3 DM? Deca jsem viděl v nároďáku hodněkrát, ale takhle slabou podporu útoku ještě nikdy. Dostane to sežrat, to si piš.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná dostane, ale určitě ne od trenéra. On byl prostě stažený a zajištoval záloze pružnsot. Jeho úkolem nebylo, aby byl podútočníyk a dával finální přihrávky. Byl stažený, rozděloval přihrávky v samém zárodku akce.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže řídil hru. A jak se ti tedy líbila hra Portugalců? Asi ani nemohla, když měli (podle tebe) útočit ve třech lidech proti šesti strojově přesným Francouzům.

Reagovat
smazaný uživatel

Hra portugalců byly špatná. Jednak byl tragický hrot (je ovšem otázka, zda za to může konrkétně ten hrot nebo bytak v té přesile dopadl každý) a jednak vyhořeli ti, co měli činit onen rozdíl. Křídla. Ani jeden z nich nic nedokázal, to byl hlavní problém. Na ROnalda byla přesila, ale čemu se diví, když tak dlouho drží míč, obehrává si tam hráče a nnení schopen z oné technické výhody nic vytěžit? A Figo už na to prostě nestačí, první zápas Portugalců jsem neviděl, tam prý Figo zářil, což si popravdě nedokážu představit.

Reagovat
smazaný uživatel

Nezářil, jen na rozdíl od Ronalda ví, co je to přihrávka.

Takže taktika Portugalců zněla: Ricardo - Carvalho - Deco - ten to dá na křídlo (skutečně velice těžká práce), křídlo obelstí krajního beka a nacentruje do vápna, kde stojí Pauleta proti třem Francouzům? To nic jiného neměli? Neměl se tam třeba Deco víc cpát na odražené míče, pomáhat Ronaldovi proti přesile, nebo narážet Figovi míče? Tomu se říká podpora zálohy, bez ní zápas nevyhraješ.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč to nedělal? Neumí to? Nevěděl to? Neměl sílu? Tak proč tam pořád zůstával a nebyl vystřídán? (Třeba msío Costinhy či Paulety). Sám říkáš, že dozadu toho až tak neudělal a dopředu prý taky ne, tak já nnetuším, proč by ho tam jiank držel. Deco měl podobnou funkci jak v Barce Xavi, zorganizovat mužstvo, rozdělit přihrávky nikoli finální), podžet míč.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, takže Deco je Xavim, a kdo je teda Decem? Costinha? Je jasné, že střídal Costinhu, když je nejdefenzivnějším hráčem.

Btw Xavi hlavně zrychluje hru, umí dát kolmou přihrávku dopředu. To Deco neměl dělat, ten je měl rozdělovat jen do křídel, však oni už si kluci vpředu 3 na 6 poradí, my se stáhnem, abychom byli u Zidana aspoň 3

Reagovat
smazaný uživatel

No Xavi tempo hry mění dost variabilně. Rozhodně bych netvrdil, že hru zhlavně zrychluje. někdy zrychlí, někdy naopak zpomalí.

Costinh tam byl vyloženě na destrkuční práci, ale mně jde o to, že když byl Deco tak tagický, tak proč ho nevysřídal? Vždyť do orabyn prý nci a do útoku taky ne? Pauleta byl lepší dopředu a Costinha dozadu, podle tebe, tak proč ne Deco?

JEdiné, co bych Deco vyčítal je závěr zápasu, tam se měl do toho útoku tlačit více, mohl se dostat i ke střele a že on vystřelit umí. Ale fakt až ke konci, kdy už se hrál prakticky vabank. Ale to zas nadruhou stranu tam nebyl Costinha a aspoň někdo tam jako brzda být musel. Takež ani tady se mu a Scolarimu nedivím.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pořád tam snad byl Maniche. Tvůj argument se střídáním pořád nechápu - Figo byl taky strašný a nestřídal ho. Tito hráči se na hřišti zkrátka nechávají, protože můžou vymyslet nějaký geniální moment. Všichni hráli pod své možnosti, což pro nikoho není problém přiznat. Ale jenom ty si prostě budeš svého Deca nesmyslně bránit.

Spíš mi odpověz na otázku: opravdu měli 3 Portugalci přehrát 6 Francouzů?

Reagovat
smazaný uživatel

Figo byl ofenzivní hráč, byl v útoku, tam nebyl důvod ho za takového stavu vystřídat. Pauleta yl vystřídán očividně z fyzických důvodů. Chápu, když trenér za nepříznivého stavu nevystřídá do té doby mizerně hrajícího útočného hráče (co chybělo a Figo dal ten vyrovnávací?), ale aby takhle defenzivně hrající Deco, podle vásještě tak hrozně, tam byl "trpěn" to mi do halvy nejde.

Já ale neříkám, že hrál nějak výborně, to fakt ne. Ale rozhodně to nebylo tak špatné, jak jste psali a rozhodně byl lepší než zybtek zálohy. Za tím si stojím.

Reagovat
smazaný uživatel

Když máš za nepříznivého stavu na hřišti trojku Maniche - Deco - Costinha, tak koho vystřídáš? Defenzivního Costinhu nebo ofenzivního Deca?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak ofenzivního Deca??? Sám jsi říkal, že ofenzivní vůbec nebyl. Nehodnoť podle papíru ale podle hry.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle nemá cenu. Pirlo brání mnohem víc, a přesto vymýšlí góly. Deco jako mozek hry nevymyslel nic, přihrávat do křídla a uhlídat střed s Manichem a Costinhou by dokázal i Martin Hašek.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Itálie není Portugalsko, to přece nemůžeš srovnávat. Itálie tolik přes křídla nehraje, ta hraje středem přes Tottiho.

Reagovat
smazaný uživatel

A právě ten jeden hráč Portugalcům chyběl. Camoranesi s Perrottou hrozí ze stran, Totti, Pirlo a Toni ze středu. I ultradefenzivní Italové útočí minimálně ve čtyřech lidech.

Ještě by mě zajímalo, koho tam ten Deco bránil, když Francouzi ve druhé půlce prakticky neútočili.

Reagovat
smazaný uživatel

Ke konci se měl vysunout, to už jsem psal, je otázka, proč to neudělal a proč, dkyž to neuědlal z vlastní iniciativy, mu to nenařídil Scolari...? Jinak svoje si splnil, za tím si stojím, kdyby měl hrát něco podobného jako Totti, hrál by to, nevidím důvod, pročne.

Reagovat
smazaný uživatel

Neměl hrát jak Totti, ale kdo měl těm třem více pomáhat, když ne on? Bránit už neměl koho.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam nebylo jak pomoct, jedině přidat druhého hrota (a ne vyměnovat) a doufat, že se ti dva neschopové proberou.

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálně mohl ze 4-3-2-1 udělat 4-2-3-1, tedy portugalskou klasiku. Maniche s Costinhou by snad vyčerpaného Zidana zvládli. Fakt nechápu, nač tam vzadu pořád byl

Reagovat
smazaný uživatel

Jo s tím souhlasím, každopádně je ohledně toho dost otazníků, četně toho, zda byto vůbed pomohlo.

Reagovat
PJ

Převýšil Figa a Ronalda? Ti dva kdyby tam nebyli, tak si Portugalci snad ani nekopli na bránu...

Reagovat
smazaný uživatel

To jde vidět, jak sleduejš fotbal. Všechny akce jdou přes ně, tak je jasné, že něco tam občas nacentrují. Kdybys ale byl troch uv obraze, tak je ti jasné, že kdyby tam byli msíto těch dvou jiní, vypadalo by to stejně, nebo lépe, jako v příapdě Simaa. ˇ6e Figo akorát centroval do obránců Ronaldo si před ztrátou míče obehrál ve steřdu pole dva hráče (úplně zbytečně), to mluví za vše...

Reagovat
smazaný uživatel

lol Kysliku..keby nebol Deca barceloncan tak si ho tak neobranujes..hral spatne..

Reagovat
smazaný uživatel

Nehrál, jinak by byl vystřídán. K čemu tam držet špatně hrajícího, v tomto zápase defenzivně laděného hráče? Ofenzivního prosím, to chápu...Ale tohle ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo nehrál špatně, ale Figo hrál tragicky..A to ještě nemluvím o tom, že většinu zápasu hrál na tragického Abidala, zatímco Ronaldo na rychlého Sagnola, tam by si Figo ani "necvrk"..

Reagovat
smazaný uživatel

No Abidal, to je hrozný nekopa...

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, teď vůbec nechápu, jak se mi v jednu chvíli mohl v Lyonu líbit.. Figo dělal jen kličku na jednu stranu(samozřejmě pravou) a pak napálil Abidala do nohy(když to teda nezvednul a netrefil ho do hlavy).. Každý si jistě musel všimnout, že Ronalda Francouzi zdvojovali či dokonce ztrojovali a v případě Figa k tomuto nesahali.. Otázka na fanoušky FIga: Z jakého důvodu ho ani nezdvojovali..?

Reagovat
smazaný uživatel

Odpovědi se asi bohužel nedočkám..

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš si odpověz na to, proč Portugalců útočilo tak málo

Reagovat
smazaný uživatel

To je samozřejmě jejich velký problém, ale já se ptám z toho pohledu, že když tvrdíte, že je Figo stále tak dobrý, tak proč ho ani nezdvojovali..? Na Ronalda byli za každé situace MINIMÁLNĚ dva bránící hráči, takže to asi nebyla jen náhoda.. V předešlých zápasech se Figo s Ronaldem na křídlech často měnili, ale dnes se očividně nechtělo Figovi odejít od tragického Abidala a hrát na o mnoho lepšího a rychlejšího Sagnola, který se nedá obelstít jednou a pořád se opakující kličkou na pravou nohu, po níž následuje centr..

Reagovat
smazaný uživatel

Já Figa nebráním. Zastal se ho jen PJ, který argumentoval tím, že zase tak tragický nebyl, když byl u nejnebezpečnějších momentů. S tím souhlasím, je to trochu podobná situace jako u Ronalda (brazilského).

Reagovat
PJ

Reagovat
HOST*alegre

Jméno Deco vyslovil komentátor v 2. poločase celkem 2x! Z tojo se jednou ptal, kde je! To je víc černá magie, než černá práce, Dr. Kyslíku!

Reagovat
smazaný uživatel

Nehrál špatně, neříkám, že vynikal, ale jinak viz nahoře.

Reagovat
smazaný uživatel

celkom ocakavany priebeh..nechapem,ako sa mohli dostat portugalci tak daleko...ved nevystrelili na branu,,hra dopredu= katastrofalna.

Ale aj tak som rad ze Francia bude superom talianska,Preco?

FABIEN BARTHEZ. Najlepsie to vystihol Marcel Merciak (kom. stv2) :

"Zda sa, ze francuzi maju blizsie k finale,aj napriek brankarskemu klaunovi" - po priamom kope C.ROnalda.

Je fakt neisty, a dufam ze to taliani naezite vyuziju,aj napriek nesmierne dobre francuzskej obrane.

Vo finale sa stretnu velmi podobne styly futbalu.Tretie miesto je jasne- nemecko.

Gazzela Della Sport: "Taliani by s tymto muzstvom porazili aj martanov"

FORZA ITALY!!!!!!

Reagovat
PJ

Já se teda nechci Bartheze nijak moc zastávat, nejistej byl, ale ten přímej kop Ronalda - když před tebou míč takhle zaplave, tak se to chytá hodně blbě. A že to podle gest na lavičce uznal i Coupet, od kterýho bych čekal, že se při Barthezově chybě spíš chytne za hlavu a hodí významnej pohled na trenéra..

Reagovat
smazaný uživatel

nj ,ta draha lopty je niekedy velice zaujimava,uznavam.Ale ta istota ktora vyzaruje napr. z Buffona pri kazdom zakroku,chyba barthezovi,z ktoreho vyzaruje viac neistota ako istota.

Reagovat
PJ

Jo to je fakt, jistota z něj určitě nevyzařuje...

Reagovat
HOST*

Odcházející stařík neustále válcuje nástupce, kteří by ho chtěli vystřídat na trůně. Nejprve vynikající mladé Španěly, poté ti nejslavnější Ronaldinho, Kaká - ty Zidane doslova zlikvidoval, dnes Ch. Ronaldo, Deco - z těch kteří se mu mohu dnes (dříve ne) rovnat zbývá snad jen Pirlo. Staří odepisovaní a pomalí profesoři jsou ve finále.

Reagovat
HOST*

Naprosto souhlasím a nejvíc mě štve že Zidane celý rok hrál v Realu kulový a ted na konci kariéry mrská jak zamlada. A vzhledem k tomu že fandím Realu a výsledky galského kohouta jsou mi ukradené tak ve finále budu fandit Itálii, která navíc hraje pohlednější fotbal než Francie.

Reagovat
HOST*

Deco nebyl - Ronaldo je sólující, filmující zmetek, ale alespoň se snažil a jako jediný produkoval nějakou hrozbu pro Francii - byl dnes nejlepším Portugalcem

Reagovat
smazaný uživatel

Může mi někdo vysvětlit, za kterou reprezentaci hraje Ronaldo? Měl sice červený dres, ale míče dával buď přímo FRA obraně, nebo do autu, a tak mohl rozehrávat Barthez.

Reagovat
antimadrista

Nejtrapnější finále v poslední době.

Reagovat
smazaný uživatel

jj...uplne idealne by bolo finale Portugalsko-BRazilia ..je nam to jasne.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, ještě horší by mohlo snad být jenom, kdyby se tam nějakým pofidérním stylem dostala Anglie..

Reagovat
Shevchenko

jj.. v poslední době těch finál bylo... Tak jaké bys chtěl? Barcelona - Arsenal nebo Sevilla - Middlesbrough?

Reagovat
smazaný uživatel

Finále Poháru ČMFS bylo trapnější.

Reagovat
smazaný uživatel

moje slova..jestli tady padne jediny gol tak to bude stastny konec.....

Reagovat
HOST*Q

Všimli jste si někdo že nejtragičtěji hrají na MS hráči Barcelony? Ronaldinho, Deco, Larsson, že by jim došel dech nebo byli tak svázáni taktickými pokyny, že by se jim nechtělo útočit? Ani jeden z nich nehrál jak lidé očekávali a říkat že byli svázáni úkoly je nesmysl, já si myslím že pro ně sezona byla dlouhá a udržet si top formu nedokázali. Finále je tragédie, budu fandit Itálii, protože Francie mi porazila moje oblíbence z Brazílie i Portugalska a navíc nechci podporovat její destruktivní fotbal, bráníme v deseti lidech. Ikdyž její obrana zaslouží uznání, protože obdržet jenom dva góly za turnaj s Barthezem v bráně je vynikající výsledek. Můj tip na finále po 90min. 0:0.

Reagovat
smazaný uživatel

tez sem si vsiml....jediny kdo hral dobre byl marquez(nevim jak se pise)...

Reagovat
smazaný uživatel

To sis dovolil moc, asi brzy něco zažiješ

Reagovat
smazaný uživatel

Zato Raul, Ronaldo a Cicinho doslova zářili.

Larsson hrál dobře, akorát nproměnil penaltu, to se můž stát každému.

Ronaldinhovi to nevyšlo, ale měl dosttaktických úkolů a dost nevděčnou roli. Deco to samé.

Reagovat
smazaný uživatel

První a třetí nebyli potenciální tahouni mužstva a neodehráli zdaleka tolik co Dinho a Deco....

Reagovat
smazaný uživatel

A proč toho asi tak málo odehráli...A Roberto Carlos taky zářil. Hlavně při gólu Henryho...

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinho měl dost taktických úkolů.... škoda, že už sem nechodíš.. s tebou bych diskutoval jedna báseň

Reagovat
HOST*Expret

Deco i Ronaldinho byli opravdu špatní. Taktické úkoly? To je slabá výmluva - komplexní, světový hráči by měli předvést daleko více. Naopak měli kolem sebe dost kvalitní spoluhráče, aby toho předvedli daleko více.

Reagovat
HOST*Expert

Je to nejdefenzivnější šampionát co jsem viděl, nejlepší jsou zde obránci, či štítoví záložníci. Přesto je ta kvalita myslím vyšší než na prachbídném šampionátu roku 2002

Reagovat
HOST*divak

Som rad ze nepostupilo Portugalsko.Je to muzstvo hercov.Myslim ze keby dali oni na 1:0 tak by sme z futbalu vela nevideli.Kopu casu by lezali po zemi a nechavali sa osetrovat ako s Holandskom.A najviac ma pobavili tie ich pady v sestnastke a pytanie 11m.Vsetky opakovane zaznamy ukazali ze sa hadzali o zem sami od seba.Francuzsko zahralo na nich presne to co chceli hrat oni.

Reagovat
HOST*EsO:((

Tak a ted Figo nebyl vubec tragicky to spis ta francie co nic nevymyslela a ani neutocila.Henry se hodi v 16e pokutovy kop Zidane da GOOL so stestim a cely zapas nic a Figo ak sis nevsiml tak si menil misto s ronaldem to znamena ,ze neutocil porad jen proti abidalovi ale i proti sangolovi a presto nehral tragicky ,lebo se o neco aspon pokousel a nehral spatne Ronaldo byl taky dobrej a Francia vyhrala so stestim !!! PORTUGALSKO RULEZ!! FIGO,CH.RONALDO RULEZ!!!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele