Mistrovství světa FIFA - Mistrovství světa 2006
PREVIEW: NĚMECKO - ŠVÉDSKO
Němci celý turnaj začali a zahájí také vyřazovací boje. Střetnou se se Švédskem, druhým celkem skupiny B, a fanoušci neberou nic jiného než výhru. Vždyť Německo nechybělo ve čtvrtfinále MS od roku 1982.
Tým trenéra Jürgena Klinsmanna má za sebou povedené zápasy ve skupině. Dařilo se střílet góly, mladá obrana fungovala velice slušně, Švédové však budou silnějším týmem než Polsko, Kostarika a oslabený Ekvádor. "Švédsko bude velkou překážkou. Podle toho, co jsem viděl, si myslím, že nás čeká jeden z nejsilnějších týmů mistrovství," prohlásil Klinsmann. "A to nejen po herní, ale také po mentální stránce."
Jedinou vadou na kráse německého týmu jsou nevyužité standardní situace. "Měli jsme ze standardek vytěžit daleko víc. Chceme to v sobotu napravit," řekl asistent trenéra Joachim Löw. Proti Švédům se navíc Němci budou muset více soustředit i na jejich bránění, jelikož seveřané je velice dobře ovládají. "Studujeme varianty, které používají, vybíráme vhodné hráče na bránění," doplnil Löw. Jako varování asi dostatečně posloužil začátek druhé půle zápasu Anglie - Švédsko, kdy se vyhlášená anglická obrana hroutila pod náporem švédských rohů.
"Já jsem zatím velice spokojený. Nemusel sem předvádět žádné krkolomné zákroky a to znamená, že naše obrana pracuje na jedničku," hlásí brankář Jen Lehmann, který dnes opět dostane přednost před Kahnem. Fanoušci budou také spoléhat na Miroslava Kloseho. Kanonýr Wederu Brémy plní růžová očekávání a vede střeleckou tabulku turnaje se čtyřmi brankami. "Miro je jedním z nejlepších útočníků v Německu a tady ukazuje, že dorostl do světového formátu. Věřím, že dá gól i Švédsku," chválí spoluhráče kapitán Michael Ballack.
Reprezentace Tre kronor neměla tak jednoduchou cestu skupinou jako Německo, přesto si osmifinále s přehledem zajistila. Asi nejdůležitější branku zaznamenal Freddie Ljungberg v závěru důležitého zápasu s Paraguají, proti Anglii už Švédi hráli svou tradiční nepříjemnou hru a Anglii, jednoho z favoritů turnaje, zle potrápili. Trenéra Larse Lagerbäcka určitě potěšil útočník Markus Allbäck, který proti Anglii nahradil zraněného Zlatana Ibrahimoviče a hned dokázal vstřelit branku. Proto je pravděpodobné, že nastoupí i proti Německu, i když bude Ibrahimovičovo tříslo v pořádku.
V bouřlivém prostředí spoléhají Švédové na své fanoušky, kterých má dorazit 20 tisíc, přesto však budou tvořit jen třetinu diváků. "Důležité také je, že byl nominovaný zkušený rozhodčí, který by měl zvládnout tlak ze strany německých fanoušků. Jinak nepřikládám převaze domácích v hledišti velkou vážnost, jelikož mí hráči na to jsou zvyklí," prohlásil trenér Lagerbäck. Svému týmu po remíze s Anglií naordinoval lehký trénink a nácvik pokutových kopů. "Poučili jsme se z EURA 2004, kde jsme na penalty vypadli s Nizozemskem. Tentokrát se rozhodneme před zápasem, kdo půjde kopat. Někteří hráči už odmítli," doplnil kouč.
Švédsko má Němcům co vracet. Nejbolestivější byla semifinálová porážka na domácím EURU 1992. "Nebyla to milá zkušenost, prohrát doma velký turnaj," vzpomíná Lagerbäck na mistrovství, kde dělal asistenta Tommymu Svenssonovi. Na posledním světovém šampionátu vypadlo Švédsko se Senegalem, nyní se Německo jeví jako ještě silnější soupeř. "Bude to něco velkolepého, pokud se nám podaří domácí vyřadit. Proti Anglii jsme natankovali sebevědomí a to musíme proti Německu využít," říká útočník Mattias Jonsson.
Zápas Německo x Švédsko nebude ničím novým. Obě země se střetly už jedenatřicetkrát, celková bilance je vyrovnaná (12 – 7 – 12). Na světových šampionátech se více daří Němcům, kteří ve čtvrtfinále MS 1934 vyhráli 2:1 a o čtyřicet let později na domácí půdě 4:2. Jediná výhra Švédska však byla hodně sladká. Na domácím šampionátu 1958 se Švédsko dostalo až do finále díky semifinálové výhře nad Německem 3:1.
Sobotní zápas v Mnichově začne v 17 hodin, řídit jej bude Brazilec Carlos Simon.
Pravděpodobné sestavy:
Německo: Lehmann - Friedrich, Metzelder, Mertesacker, Lahm - Schneider, Frings, Ballack, Schweinsteiger - Podolski, Klose.
Švédsko: Isaksson - Alexandersson, Mellberg, Lucic, Edman - Wilhelmsson, Linderoth, Källström, Ljungberg - Allbäck, Larsson.
Tým trenéra Jürgena Klinsmanna má za sebou povedené zápasy ve skupině. Dařilo se střílet góly, mladá obrana fungovala velice slušně, Švédové však budou silnějším týmem než Polsko, Kostarika a oslabený Ekvádor. "Švédsko bude velkou překážkou. Podle toho, co jsem viděl, si myslím, že nás čeká jeden z nejsilnějších týmů mistrovství," prohlásil Klinsmann. "A to nejen po herní, ale také po mentální stránce."
Jedinou vadou na kráse německého týmu jsou nevyužité standardní situace. "Měli jsme ze standardek vytěžit daleko víc. Chceme to v sobotu napravit," řekl asistent trenéra Joachim Löw. Proti Švédům se navíc Němci budou muset více soustředit i na jejich bránění, jelikož seveřané je velice dobře ovládají. "Studujeme varianty, které používají, vybíráme vhodné hráče na bránění," doplnil Löw. Jako varování asi dostatečně posloužil začátek druhé půle zápasu Anglie - Švédsko, kdy se vyhlášená anglická obrana hroutila pod náporem švédských rohů.
"Já jsem zatím velice spokojený. Nemusel sem předvádět žádné krkolomné zákroky a to znamená, že naše obrana pracuje na jedničku," hlásí brankář Jen Lehmann, který dnes opět dostane přednost před Kahnem. Fanoušci budou také spoléhat na Miroslava Kloseho. Kanonýr Wederu Brémy plní růžová očekávání a vede střeleckou tabulku turnaje se čtyřmi brankami. "Miro je jedním z nejlepších útočníků v Německu a tady ukazuje, že dorostl do světového formátu. Věřím, že dá gól i Švédsku," chválí spoluhráče kapitán Michael Ballack.
Reprezentace Tre kronor neměla tak jednoduchou cestu skupinou jako Německo, přesto si osmifinále s přehledem zajistila. Asi nejdůležitější branku zaznamenal Freddie Ljungberg v závěru důležitého zápasu s Paraguají, proti Anglii už Švédi hráli svou tradiční nepříjemnou hru a Anglii, jednoho z favoritů turnaje, zle potrápili. Trenéra Larse Lagerbäcka určitě potěšil útočník Markus Allbäck, který proti Anglii nahradil zraněného Zlatana Ibrahimoviče a hned dokázal vstřelit branku. Proto je pravděpodobné, že nastoupí i proti Německu, i když bude Ibrahimovičovo tříslo v pořádku.
V bouřlivém prostředí spoléhají Švédové na své fanoušky, kterých má dorazit 20 tisíc, přesto však budou tvořit jen třetinu diváků. "Důležité také je, že byl nominovaný zkušený rozhodčí, který by měl zvládnout tlak ze strany německých fanoušků. Jinak nepřikládám převaze domácích v hledišti velkou vážnost, jelikož mí hráči na to jsou zvyklí," prohlásil trenér Lagerbäck. Svému týmu po remíze s Anglií naordinoval lehký trénink a nácvik pokutových kopů. "Poučili jsme se z EURA 2004, kde jsme na penalty vypadli s Nizozemskem. Tentokrát se rozhodneme před zápasem, kdo půjde kopat. Někteří hráči už odmítli," doplnil kouč.
Švédsko má Němcům co vracet. Nejbolestivější byla semifinálová porážka na domácím EURU 1992. "Nebyla to milá zkušenost, prohrát doma velký turnaj," vzpomíná Lagerbäck na mistrovství, kde dělal asistenta Tommymu Svenssonovi. Na posledním světovém šampionátu vypadlo Švédsko se Senegalem, nyní se Německo jeví jako ještě silnější soupeř. "Bude to něco velkolepého, pokud se nám podaří domácí vyřadit. Proti Anglii jsme natankovali sebevědomí a to musíme proti Německu využít," říká útočník Mattias Jonsson.
Zápas Německo x Švédsko nebude ničím novým. Obě země se střetly už jedenatřicetkrát, celková bilance je vyrovnaná (12 – 7 – 12). Na světových šampionátech se více daří Němcům, kteří ve čtvrtfinále MS 1934 vyhráli 2:1 a o čtyřicet let později na domácí půdě 4:2. Jediná výhra Švédska však byla hodně sladká. Na domácím šampionátu 1958 se Švédsko dostalo až do finále díky semifinálové výhře nad Německem 3:1.
Sobotní zápas v Mnichově začne v 17 hodin, řídit jej bude Brazilec Carlos Simon.
Pravděpodobné sestavy:
Německo: Lehmann - Friedrich, Metzelder, Mertesacker, Lahm - Schneider, Frings, Ballack, Schweinsteiger - Podolski, Klose.
Švédsko: Isaksson - Alexandersson, Mellberg, Lucic, Edman - Wilhelmsson, Linderoth, Källström, Ljungberg - Allbäck, Larsson.
Vzájemné zápasy
21.06.1992
Mistrovství Evropy
Pl. SF
25.09.1985
MS - kvalifikace
Ev Sk 2
17.10.1984
MS - kvalifikace
Ev Sk 2
30.06.1974
Mistrovství světa
SF Sk B
26.09.1965
MS - kvalifikace
Ev Sk 2
04.11.1964
MS - kvalifikace
Ev Sk 2
30.06.1974
SF Sk B
24.06.1958
Pl. SF
31.05.1934
ČF
Německo - poslední zápasy
20.06.2006
Mistrovství světa
Sk A
14.06.2006
Mistrovství světa
Sk A
09.06.2006
Mistrovství světa
Sk A
02.06.2006
Přátelské zápasy
30.05.2006
Přátelské zápasy
27.05.2006
Přátelské zápasy
20.06.2006
Sk A
14.06.2006
Sk A
09.06.2006
Sk A
30.06.2002
Pl. F
25.06.2002
Pl. SF
21.06.2002
Pl. ČF
Švédsko - poslední zápasy
20.06.2006
Mistrovství světa
Sk B
15.06.2006
Mistrovství světa
Sk B
10.06.2006
Mistrovství světa
Sk B
02.06.2006
Přátelské zápasy
25.05.2006
Přátelské zápasy
01.03.2006
Přátelské zápasy
20.06.2006
Sk B
15.06.2006
Sk B
10.06.2006
Sk B
16.06.2002
Pl. OF
12.06.2002
Sk F
07.06.2002
Sk F
Komentáře (109)
Přidat komentář2:1 (Ballack,Schweinsteiger-Ibrahimovic)
1:1 (Klose-Ljunberg) pen. 3:2
Němci začnou tlakem, budou se snažit proniknout zahuštěnou obranou seveřanů, přijde útlum. Utkání přejde do opatrnosti. Po přestávce se po rohovém kopu prosadí Klose. Němci se uklidní a budou držet míč, ale nebudou si komplikovat život. Švédové se však oklepou a pomalu se dostanou do tlaku, z brejku zahrozí Podolski, avšak kýženého pojištění výsledku se skopčáci nedočkají. Švédové vsadí vše na attack, tlak přinese 5 minut před koncem vyrovnání. Individuálně se prosadí tahoun Ljunberg. Začíná se od znovu. Prodloužení velmi opatrné, němci budou mít víc ze hry. Švédové spoléhají na Isakssona. avšak Lehmann, který umí zachytat zachytá a němečtí zkušení (Klose, Ballack) promění a Švédové jedou domů.
Já bych souhlasil. Až na ten konec. Správná verze je tady: "... Prodloužení velmi opatrné, Němci budou mít víc ze hry. Švédové spoléhají na Isakssona. Avšak Lehmann, který umí zachytat, nezachytá, ve 118. minutě zavzpomíná na mladá léta, pustí si mezi nohama malou domů a Němci se půjdou někam zahrabat."
Švédové musí... poďte kluci... v hokeji to letos totálně povodili tak teď ukažte, že i fotbal hrát umíte.
Bude hrat Ibrahimovic? Ked hej tak si vsadim na Swe ako..
Švédsko do toho!
Fuck off Germany!!!! Švédi do toho! Když MS nevyhraje Česko,tak England and Portugal FOREVER!!
jedni kopaci v cele s Roonym a a o tech portugalskych simulantech vime svoje!ARGENTINA!!!!
Pojďme Němci pojďme do toho, hej
Debile.
Důvod? Debile?
To je fakt hrozný. Němcům vyjde vše na co šáhnou (ne jen ty dva góly, ale opravdu vše tvůrcům dvou největších lidských katastrof vychází...) , rozhodčí jim zobe z ruky (je otázka, jestli je ovlivněn publikem či jinak...) a Lucic by ptořeboval zavřít někam s Polákem a už je nidky niklam nepustit...
Promiň, že to říkám takhle veřejně, ale jsi kretén na n-tou...
Letos sem ho mockrát hrát neviděl, góly sice nedával jako loni, ale prej hrál za Juve dobře, ale co předvádí na MS, to je bída. Tenhle lůzr prej má spasit podle některých Real? Tak to jo, to už fakt nemusíme posilovat.
Ibrahimovič je mrdka a kdo ho přivede, tak dvojitá...
nj dve strely dva goly...ale Issakson dalsie 3 goly vychytal..inac co sa tyka tej druhej zltej karte,,trosku dost pochybne,....sudca odpiskal len faul ale zltu kartu Tedimu dal az po naliehani nemeckych hracov :X
Ten rozhodčí je normálěn podmázlý, to se jinak vysvětlti nedá. Ballack ajsně úmylsn+ě fauleuje Ljungberga a takrta žádná, těch faulů na Ljungberag bylo tolik a on to většinou vůbec nepíská. Nehledě na tu jasnou ruku, po které měla být penalta a šance otevřené..
No tak teď si to trochu spravil...
co? Jak to myslíš 2 střely na bránu 2 góly? Němci měli snad 10 střel na bránu ne?
Henriku, henriku, henriku...
NA koho teď jdou skopčáci?
ARGENTINA-mexiko
No huár, ti je doudám vypráskaj.
Nemecko 2:0 Svedsko
Zapas sa prakticky rozhodol uz v prvych 15 minutach...vylucenie Lucica to len potvrdilo...bola tam este sanca na zdramatizovanie po penalte Henkeho Larssona ale ten nedal.Po neuspesnej penalte uz boli Svedi odovzdanym muzstvom hlavne posledne desaitky minut zapasu.Napriek dvom inkasovanym golom by som vyzdvihol FANTASTICKY vykon Issaksona..ktory ak nevychytal 4 goly tak ani jeden.VElmi dobre hral Klose,samozrejme aj dvojgolovy strelec Podolski,,Ballack to tam prasil ale ISsakson ho vychytaval.Klasicky dobry zapas odohral aj Lahm.
Uz sa tesim na stvrtfinale Nemecko-Argentina
...jeden trapnej ani neumí na vysoké úrovni kopnout penaltu. A potom jak se Metzelderovi zůla kopačka a Henrik do toho musel ještě kopnout aby to neměl tak blízko
Debílek jseš tak nenejvýše ty, to, že nedá penaltu, se může stát, tohle kritizovat může fakt jen omezenec jako ty...
ty si asi nedočetl co TY debilku!
To je úplně jedno, je irelevantní, co je tam dál, ty ses odrovnal už tím nadpisem.
HAHA.. Tak ja jsem se odrovnal nadpisem, ANI určuje větu VEDLEJŠÍ! Psal jsem to JENOM kvůli té větě HLAVNÍ!
JAk už sjem psal, to je úplěn jedno. NAdpisem ses odrovnal a ukázal ses jako omezenec.
Vybíráš si a reaguješ jen na to, co se ti hodí, co?
Ano, reaguji na co chci, to je myslím svobodné právo každého návštěvníka nejen tohoto webu...
A proč by jako nemohl reagovat na to, co se mu nelíbí..? Já myslím, že napsat, že Larsson je debílek z toho důvodu, že nedal penaltu, to se mi zdá jako debilství..S tou kopačkou to uznávám, ale penaltu už nedal každý světový hráč(i Shevchenko), takže Sheva je taky debil jo..?Zajímavá teorie..
Jenže on to psal hlavně kvůli tý odkopnutý kopačce, ne kvůli tý penaltě...
A proto je hned debilek? Aha, zrovna on, který je po celou karieru jedním z nejuznávanějších hráčů...jasně.
A já snad něco takovýho řikam? Já snad obhajuju to, co Shevchenko napsal? Já jsem jen konstatoval, že jsi z jeho příspěvku zareagoval jen na to, co se ti hodí a naopak na to, co se ti nehodí, si nenapsal nic...
A víš o tom, že ty děláš to stejné, že?
REagoval jsi jen na to, že reaguju na to, co se mi hodí a na to, co se ti nehodilo (že mám pravdu) si nereagoval...Nenech se vysmát.
Jo, udělal jsem totéž. Ty to tak ale děláš pokaždý - ať už má bejt podstata příspěvku jakákoli, tak když se ti z něj něco nehodí, vůbec se tim nezabejváš a vybíráš si to, co se ti zrovna hodí. Pročpak je ti proti srsti odpovědět na tu odkopnutou kopačku, hm?
Takže ty přiznáváš, že děláš to stejné a přitom to kritizuješ u jiných...fajn, tím je pro mě tato debata ukončena...
A opět neodpověděl..
TY děláš to stejné, tak si nestěžuj. Až se budeš sám chovat tak, jak požaduješ po ostatních, tak se ozvi znova..
Někdo si to možná nepřipouští, ale v podstatě to děláme každý..V tomto případě mi to přijde, jako když zloděj křičí: chyťte zloděje..
Kdyby psal kvůli tý zakopnutý kopačce, tak tam neplete hned jako první větu to, že je to debilek trapnej, co ani neumí na vysoký úrovni kopnout penaltu.. A stejně nechápu, proč by si měl reagovat na všechno, stačí, když budeš reagovat na to, co se ti nelíbí ne..? Přeci nebudeš ke každé věci psát souhlasím-nesouhlasím..
Jo v tom máš pravdu. Ale Kyslík to ještě okomentuje tim svym "to ostatní je irelevantní", z čehož jasně plyne, že se mu to nehodí do krámu. A dělá to tak úplně pokaždý, když by měl nějakou reakcí připustit cokoli, co je mu nějak nepříjemný, tak na to vůbec nereaguje a obvykle otáčí debatu úplně někam jinam...
Tys asi enpochopil to, proč jsme psal, že to je irelevantní. On tím obhajoval ten svůj nadpis a protože ten se nijak (a už vůbec ne tak, jak se o to pokusil) ospravedlnit nedá, tak je to irelevantní, to je snad jasné, ne?
Jak později napsal, tak to psal hlavně kvůli tý odkopnutý kopačce. A když ty označíš za irelevantní to hlavní, co autor příspěvku píše, tak to pak je s tebou fakt těžký
No když ani nechápeš, co píšu...je irelevantní, proč ozančuje LArssona za debilka, protože on debilkem není (jak i ty sám říkáš)...
On ho označil za debílka hlavně proto, jak odkopnul tu kopačku. Tobě to přijde normální?
Ty si teda myslíš, že je kvůli tomu debílek? Před chvilkou jsi psal, že ne...takže...
Neumíš odpovědět? Ptam se - tobě to přijde normální? Mimochodem - ty nadáváš do debilů za to, že někdo fandí Německu...
Ale on o tom, jestli to je či není normální, vůbec nemluvil, takže tvá otázka je naprosto zbytečná a nemá cenu na ni odpovídat. On neřekl, že je to normální čio ne, on řekl, že LArsson je kvůli tomu debilek...tak si to neupravuj.
Hmm, a ty si myslíš, že když ho proto označil za debílka, tak že to bude zároveň považovat za normální?? To si docela ustřelil, protože jestli ti tohle nedojde, tak si na tom fakt špatně... Končim, tohle nemá smysl, ty na otázku prostě neodpovíš..
Ale já nidke neříkám, za co on to považuje. Ty bys ale nejdříve msuel pochopit, o čem se bavíme. A to rozhodně není to, jestli to bylo či nebylo normální. Nebo snad ano?
Doufám, že teĎ už ti to jasné bude...
Nojono, zo je u tebe normální, že se tě na něco ptam a ty se místo odpovědi, která se ti nehodí, bavíš o něčem jinym. Už mě to fakt nebaví, pápá...
A pročř bych ti měl odpovídat na každou ozátkou, která je mimo mísu? No tak na to můžeš rovnou zapomenout, až bude mít odpověď nějaký vliv na to, o čem se bavíme, tak ti odpovm, do té doby si tyhle otázky zodpovídej sám v duchu.
Jak mimo mísu? On se skoro v každém příspěvku ptá, jestli to je normální a ty mu na to NECHCEŠ odpovědět.
Ale já právě říkám, že jeho otázka neá sebemenší opodstatnění, úprotože o tom, dza to bylo či nebylo normální, se vůbec nebavíme. Takež ať se kldině ptá v každým příspěvku dvakrát. Já jen konstatoval, že jsi omezenec, protože říkáš, že je LArsson debilek. S tím btw. nesouhlasí ani PJ. A to, ež on debilek neni, o tom není pochyb, takež už mě zbytek vůbec nezajímá nezajímu mě proč jsi to o něm myslíš ani nic jiného.
Jo kdyby si napsal, ýže to nepvoažuejš za normální, tak to je jiná. Ale tys nci tkaového předtím ennapsal, takže PJova otázka je zcestná, stejně jako tenhle tvůj příspěvek, který jen ukazuje tvou nechápavost...
Jojo, jseš trapnej jako paprika na stole To co udělal Larsson NENÍ normální a je to nesportovní chování a podle MĚ je to debilek který se ani neumí chovat, já vím že to bylo v zápalu hry ale své emoce musí trochu krotit, i u té penalty simuloval, ale to i sheva, ale toho taky nic neomlouvá
Jo tak to už si vyříď třeba s PJem, ten na to má stejný názor jako já. No a když dokocne i on mi ád za pradu, tak už to ěnco musí znamenat (rozhodně více než tvůj názor tady na EF).
no a ty tu ZAS a ZAS a ZAS musíš být nejchytřejší. Ale o tom, že reaguješ jen na kousíček příspěvku ukazuje tvou nemouhoucnost a v tom mam stejny nazor jako PJ
Klidně měj, byklo jen otázka času, kdy se chytneš stébla a budeš se snažit někoho držet. Je jasné proč.
Jo tak to už si vyříď třeba s PJem, ten na to má stejný názor jako já. = tohle si psal předemnou, tak sakra DRŽ HUBU
i on mi ád za pradu, tak už to ěnco musí znamenat = seš lol
Jestli jsi význam nepochopil, je mi tě líto. Jeslti pochopil, pak je tvůj smích bezpředmětný, protože právě a jen o to mi šlo.
klid, klid. Já jen reaguju na to tvoje že "se chytnu stébla a budu se někoho držet". Tohle jsi napsal TY: ten na to má stejný názor jako já. A JÁ: a v tom mam stejny nazor jako PJ... MĚ to připadá trochu stejné, tobě ne? Tak jinak nevim proč by jsem se měl něčeho chytat
Tou tvojí nechápavostí se vysvětluje tolik věcí, že až nevěřím svým očím. Tys z ničehonic vytáhl něco, co PJ už dávno zmínil, což je docela trapas a jasně to vypovídá o tom, že sám jsi už nevěděl. Já celou dobu tvrdil jednu věc a on mi později (tedy až po té,co jsem to první já řekl) dal za pravdu...
teď si mimo mísu ty, ja s PJ tu celou dobu tvrdíme, že nemůžeš (neumíš) odpvědět na otázku a že neumíš odpovědět na celý článek, ale jen na kousek. A jak mám třeba vědět že PJ už toho "debila" merenguese zmínil. Já si to nemusím celé přečíst
jinak se nediv že už nebudu reagovat, protože du spát...........
No to tvrdil PJ, ty ses přidal asi až po osmi příspěvcích, tak nekecej. Akorát si tím zase potvrdil, že se držíš silnjěšího...
Mimo mísu? Já se o tom bavim celou dobu, tak jak mimo mísu? Ty máš totiž jeden problém - uznáváš jen to, co napíšeš ty. Když někdo jinej píše o něčem, o čem ty psát nechceš, tak na to řekneš "o tom se nebavíme" a finito.
Zapomeň na tohle celý a odpověz mi na jednoduchou otázku. Larsson odkopnul Metzelderovu kopačku - je to normální nebo neni?
No tak to pozor. Co yblo jádrem tohoto vlákna? To, že já reagoval jen na to, že Larsson je podle shevchenka debilek. To povžuji za blbost, a´t už k tomu má dané individum důvody jakékoli. Nidke tam nemluví o tom, zda to bylo či nebylo normální. Ono je totiž rozdíl, když se řekne, že to nebylo normální a že je kvůli tomu debil. A ty se mě najednou tzeptáš, zda to je nebo není normální a chceš po mě odpověď a divíš se, ež ti na tuhle mimomísovou otázkou neodpovídám.
a to by tě jako zabilo, kdyby si na to odpověděl? A taky když je podle MĚ debilek, proč to TY považuješ za blbost, je to jen e jen MŮJ názor.
No aco, že je to tvůj názor? I tvůj názor může být blbost a tady jak vidíme, tak tou blbostí je.
Pěkný fotbal, místy exhibice, Miro opět nezklamal
Doufám, že Real koupí Kloseho a Zlatana a bude dalších pět let od nich pokoj.
Tak dneska (a nejen dneska) před Němci hluboká poklona. Ač je jako národ nemám rád a nikdy jsem jim nefandil, protože hráli takovej divnej upocenej fotbal a mnohdy ty vítězství ubojovali se štěstím, tak letos je to úplně jiné kafe a celkem by mě jako mistři nevadili. Hrají rychlej kombinační fotbal se spoustou rychlosti a bojovnosti. Hrozně se mi líbí hra Fringse (když vyhořel v Bayernu, už jsem si nemyslel, že by z něj něco mohlo bejt ), Lahma (malej, ale šeredně rychlej a bojovnej) a perfektně hraje i Klose (kolik by za něj ty Brémy mohly chtít? )
U nás by se vůbec nemohl prosadit.
Kloseho bych chtěl do Realu taky, ale bude stát tak 25-30
Píšu to do novýho vlákna, to abys zase nemoh kecat nesmysly o tom, že je to mimo mísu. Neni to v žádnym kontextu předchozí debaty. Jednoduchá otázka. Larsson odkopnul na zemi ležící Metzelderovu kopačku - je to normální nebo neni?
Já to neviděl. Podle popisu však určiět kvůli tomu není debilek, zbytek zhodnotím až to uvidím...
Tak ty mi tady celou dobu něco namlouváš a teď mi najednou řekneš, žes to neviděl?
Já ti ale vůbec nic nenamluvám. Jen jsem řekl, že je irelevantní, proč si myslíš, že Larsson je debil. A za tím si stojím a to, ež sjem to neviděl ,na to mvůbec nic nemění, akorát to potvrzuje to, co říkám, je to irelevantní, protože on debil není, na to ho znám příliš dobře a sleduju příliš dlouho, abych to mohl posoudit.
To už si ze mě děláš fakt prdel ne? Ptam se snad na nějakýho debílka? Neptam. Otázka je snad jasná - je to podle tebe normální nebo neni? Obecně - jednom hráči se v souboji vyzuje kopačka a druhej mu jí schválně odkopne - je to normální nebo neni?
Ten ti neodpoví...
Musel bych vidět souvislosti, nevím, co si řekli, co se stalo, proč odkopl, jak odkopl, jestli odkopl...ale jestli uvidím záznam, tak ti odpovím.
Mno, sice vyhejbavá odpověď, ale budiž. A byl to asi strašnej problém to napsat dřív, co?
Ono jde o princip. O něčem se bavíme a ty najednou zničehonic se zeptáš na otázku, která s tím nemá nic společného. Nevidím důvod, abych ti odpovídal.
O čem sme se bavili? O označení Larssona debílkem proto, že odkopl soupeři kopačku. A já se zeptam, jestli je odkopnutí soupeřovy kopačky normální. Jestli tady nevidíš souvislost, tak už fakt nezbejvá nic než
Já vim že tak blbej nejsi a tu souvislost tam vidíš. Jen se ti nechtělo na otázku odpovídat, bylo ti to proti srsti, tak otočíš jinam a na znovu položenou otázku odpovíš, že o tom se vůbec nebavíme. Typickej Kyslík, co jinýho taky čekam, že?
Ale vůbec, jestl ito je či není normální nemá vlvi na to, ejstl iLArsson je nebo není debilkem. Nebo snad ano? Pokud to normální není, je LAtrsson debil? Není, takže jakápak souvislost.
Nechápeš jak to myslim. Nehledej souvislost mezi označenim debílek a odkopnutou kopačkou, to je na tebe asi moc složitý... Hledej souvislost mezi odkopnutou kopačkou a otázkou na "normálnost" odkopnutí kopačky. Už?
A nauč se psát, tohle se fakt nedá číst...
Ale chápu. Já reagoval a bavi lse jen a jen o označení debilek, proto nechápu, co má znamenat otázka, zda je to normální. Když, i kdyby to nebylo normální, by to na věci vůbec nic neměnilo. Už?
To je právě ten problém - ty ses pořád bavil jen o tom jednom, i když sem se tě zeptal na něco jinýho... Debata má obvykle dvě strany, když se ty naučíš respektovat tu druhou, možná se s tebou bude dát normálně mluvit...
Takže uznáváš, že to s tou hádkou nemělo přímou spojitost...
Blbost, mělo to spojitost. To jen ty se furt držíš jedný věci a o druhej mluvit odmítáš (a obě ty věci byly v jednom příspěvku, takže to spojitost mělo). Končim s tebou, akorát ztrácim čas...
Přímou spojitost to nemělo. Odpověď nikterak nemůže změnit pohled na věc.
Jenom takové upozornění na tvůj příspěvek v čase: 24.06.2006 17:43:01 a byla to reakce na merenguese
To už tadyzmiňoval PJ, že to znovu vytahuješ akorát potvrzuej jednu věc. Snažíš se chytit silnějšího a je jasné proč...
AHA! Mimo mísu! Těd to taky ukazujěš ty No a co že to tu psal PJ, třeba jsem to nečetl. Ale jseš taky odrovnaný. Nevím proč nazýváš merenguese debilem, když fandí Němcům!
Tak jo, já ti zo teda zkusím vysvětlit. Ono moje nezvání debilem za prvné nebylo myšleno vážně (tvé ano, jak jsi později sám řekl) a bylo to psáno s jistým kontextem, kterým bylo to, jak jsem tady to fandovství němců kritizoval. Mere si samozřejmě povinně ještě rýpnul a já jsem povinně zareagoval. Už?
a nejtrapnější na tobě je, jak si myslíš že jseš chytrej
Už nic k tématu, takže je jasno. Ale nevadí, nabrals nějaké zkušenosti a příště už to třeba, doufejme, zas bude lepší.
No to je pravda, ty už stím skušenosti máš docela velké
Tak jak je videt Nemci vypadaj hodne dobre, Svedum nedali sanci.. Klose zahral perfektne, Nemci jsou muj favorit na titul a ctvrtfinale s Argentinou? Nemci to dokopou 1:0 po prodlouzeni..
Doufám, že je Argentina vykostí...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele