Mistrovství světa FIFA - Mistrovství světa 2006
PREVIEW: ITÁLIE - FRANCIE
Je tu finále, poslední, nejdůležitější utkání. Po dlouhých 32 letech ryze evropské a opět v Německu. Na turnaji, jehož původním největším favoritem byla Brazílie, na němž nejpohlednější fotbal předváděla Argentina a v jehož průběhu se jedním z hlavních kandidátů na titul stalo Německo, si to o zlato rozdají dva jiné týmy - Itálie a Francie.
O Itálii před začátkem šampionátu vlastně nikdo pořádně nevěděl, v jakém světle se ukáže. Dopadne na hráče aféra z tamní ligové scény? Budou hráči, osobně zapleteni ve vyšetřování, schopni koncentrovat se na fotbal? Dostane se tým Marcella Lippiho z těžké skupiny?
První úkol Squadra Azzurra zvládla téměř na jedničku. Přehrála technicky vyspělou Ghanu, v přímém souboji o postup porazila zraněními oslabené Česko, jen mezi tím v utkání se třemi červenými kartami remizovala s Američany.
Čekala ji na pohled snadná cesta - Austrálie, Švýcarsko nebo Ukrajina, pak už boj o medaile. Hned na úvod to ale bylo velké trápení, které ukončila až pomoc "shora". S protinožci to bylo dlouho bez branek, dlouho navíc v deseti, až v nastaveném čase si Grosso vymodlil neexistující penaltu a Totti se nemýlil.
Ukrajina ve čtvrtfinále moc velký odpor nekladla, i když kdo ví, jak by se utkání vyvíjelo dál, kdyby Gusev nebo Milevskij za stavu 1:0 proměnili stoprocentní šanci a Toni hned z protiútoku nepřidal druhý gól. V semifinále čekal první opravdu silný soupeř, domácí Německo. Ale Itálie i tuto zkoušku zvládla, byť až v prodloužení, v jeho samém závěru, kdy už se všichni chystali na penalty.
Itálie je ve fotbalovém světě proslulá skvělou defenzívou a ani na tomto mistrovství nezůstává své pověsti nic dlužna. Inkasovala jediný gól, ve skupině od Američanů, navíc vlastní. Ve skvělé formě hraje hlavně Fabio Cannavaro, stoper Juventusu Turín. Na hřišti dosud nechyběl ani minutu, nedostal jedinou žlutou kartu, je v nominaci na Zlatý míč MS a podle mnohých je jedním z hlavních favoritů na zisk tohoto ocenění. Ve finále si připíše svůj stý start za reprezentaci.
Když už obrana, v níž se vedle Cannavara vystřídali hned tři další stopeři, selže, je v brance jistota jménem Gianluigi Buffon. Moc práce zatím neměl, ale když už bylo potřeba, byl na místě. Nedostal gól už 453 minut a vydrží-li dalších 64 ve finále, stane se rekordmanem. 517 minut bez inkasovaného gólu, to je dosavadní rekord držený dalším Italem. V roce 1990, právě v Itálii, byl dlouho neprůstřelný Walter Zenga. První branku dostal až v semifinále od Argentiny, ta však, bohužel, přispěla k vyřazení.
"Samozřejmě, že bych rád pokořil ten rekord, ale jen v případě, že to bude znamenat, že Itálie ve finále neinkasuje. Chci si splnit sen, vyhrát ten zápas a konečně si sáhnout na trofej pro vítěze," říká Gigi Buffon. Nejen dobrá defenzíva však podle Buffona stojí za úspěchem. "Tím, co nás dostalo tak daleko, je týmový duch. A Marcello Lippi, umí z hráčů dostat to nejlepší," dodal.
Před Lippim stál na začátku turnaje velmi těžký úkol. Vygumovat z hlav hráčů myšlenky na skandál na italské ligové scéně, který se mnohých z nich osobně dotýkal. Třináct ze třiadvaceti nominovaných působí v klubech namočených do aféry. "Na začátku jsme si ani nepředstavovali, že bychom se dostali až sem. Ne proto, že bych hráčům nevěřil, ale protože je to dlouhý turnaj a potřebujete sílu, kvalitu a také štěstí. My jsme ale dokázali, že tu sílu máme," prohlásil Lippi.
Finále podle Lippiho vyhraje ten, kdo bude mít větší hlad po úspěchu. A to by prý mohli být Italové. "Francouzi vyhráli mistrovství světa i Evropy, zatímco tato generace italských hráčů se k tomu jen přiblížila," říká Lippi. A s pouhou finálovou účastí se Italové rozhodně nespokojí. "Kolikrát v životě se dostanete do finále mistrovství světa? Případná prohra nás musí rozzuřit."
Zmírnit tlak se snaží Alessandro Del Piero, autor druhé semifinálové branky do sítě Německa. "Francouzi jsou favorité, protože mají Zidana a není na ně takový tlak. Ale v zápase se může stát cokoliv." Právě Zinedine Zidane bude pro Italy největší hrozbou, loučí se s kariérou a to by určitě nerad porážkou. Ale Itálie prý má někoho schopného "Zizoua" udržet na uzdě. "Máme hráče, kteří jej mohou hlídat po celém hřišti a také máme Gattusa. Ten je ve skvělé formě," prohlásil Marco Materazzi. A sám Gattuso? Na souboj se Zidanem se těší: "Je to jeden z hráčů, kvůli kterému se vyplatí koupit si lístek."
Squadra Azzurra nastoupí v nejsilnějším možném složení, chybí jen Alessandro Nesta, jenž se zranil už ve skupině v utkání s Českem. Zastoupí jej opět Marco Materazzi. Žádné jiné zdravotní problémy italská lavička nehlásí, ani karetní trest nikoho netrápí.
Francouzi měli cestu do finále o poznání trnitější, než Italové. Ve skupině jen remizovali se Švýcarskem a Koreou a nebyli tak daleko od zopakování čtyři roky staré blamáže. Zvedli se však právě včas - v posledním utkání porazili Togo a i když až z druhého místa, postoupili.
Druhé místo ve skupině jim však předurčilo těžkou cestu vyřazovacími boji. V osmifinále se jim postavilo Španělsko, do té doby suverénní, bylo určitě favoritem. Také jako favorit začalo, vedlo, ale tým vedený loučícím se Zidanem vyrovnal a v závěru dvěma góly rozhodl o zaslouženém postupu.
Těžkým zkouškám nebyl konec, ve čtvrtfinále čekal mistr světa, Brazílie. Té však Francouzi překvapivě téměř nic nedovolili a pod taktovkou opět skvěle hrajícího Zidana zvítězili 1:0. Stejný výsledek se opakoval i v semifinále s Portugalskem, tentokrát se Zidane trefil sám, z penalty, a poslal Francii po osmi letech opět do finále.
Největší síla Francie je podle slova samotných hráčů hlavně v soudržnosti celého týmu. "Velké týmy jsou složené z individualit, které jsou ochotny bojovat za spoluhráče, připraveny obětovat se. Jsem hrdý, že mohu být součástí tohoto týmu," říká Lilian Thuram. "Náš týmový duch byl vždycky silný, žádné rozdělené skupinky," potvrzuje Willy Sagnol.
Další francouzskou devizou je dobrý trenér. Raymond Domenech věří své taktice, nenechal se zviklat stěžováním si věčného náhradníka Davida Trezegueta a vyplatilo se mu to. Navíc přímo hýří sebevědomím, snad na každé tiskové konferenci opakoval, že cílem týmu je finále 9. července. A podobně mluvil už před kvalifikací: "Musíme postoupit na mistrovství světa, ale to je jen první krok. Naším cílem je ho vyhrát!" Možná byl za přehnaného optimistu, ale Domenech věřil. "Nebylo to jen zbožné přání, ostatní to neviděli, ale pro mě to bylo celou dobu jasné. A navíc, jsem placen za to, abych byl pozitivní. Kdybych já nevěřil v naše schopnosti, tak kdo by měl?"
Francouzi ví, že je čeká těžký zápas. "Itálie hraje velmi dobře, ve čtvrtfinále rozdrtila Ukrajinu, do finále se dostala přes Německo. Nebude to jednoduché," říká Willy Sagnol. Kdo je podle něj nejlepším hráčem soupeře? "Je to celý tým. Ale mi máme Zidana a to je něco extra," věří obránce Bayernu Mnichov.
Pro Zidana to bude poslední utkání kariéry, už před několika měsíci oznámil, že se po mistrovství definitivně rozloučí. A kdo by se nechtěl loučit se zlatou medailí na krku? Že Zidane bude hrát klíčovou roli, věří snad všichni Francouzi. "Při sledování Zidana se ostatní musí sami sebe ptát, jestli by skončit neměli spíše oni," prohlásil po vítězném osmifinále nad Španělskem Patrick Vieira. "Znamená pro Francouze hodně, dává jim důvod k radosti a dělá to už deset let. Doufáme, že v neděli přijde další takový den," dodal kouč Raymond Domenech.
Protože vítězná sestava se nemění, nedá se očekávat, že by Francie nastoupila v jiném složení, než ve všech dosavadních zápasech playoff. Zranění žádná nejsou, jediným hráčem, který nebude moci nastoupit, bude Louis Saha. V posledních dvou zápasech odehrál 11 minut, přesto stihl nasbírat dvě žluté karty. Bude místo něj oním žolíkem pro poslední minuty David Trezeguet? Finále Eura 2000 rozhodl zlatým gólem v prodloužení právě on...
Historické tabulky pamatují už 32 vzájemných zápasů těchto dvou týmů. Ten první se konal už téměř před sto lety, v roce 1910. Nejprve dlouho dominovala Itálie, mezi lety 1921 - 1978 s Francií 19krát neprohrála, pak se však bilance začala vyrovnávat. Šest zápasů neokusila porážku Francie, třikrát to bylo na velkém turnaji a vždy z toho bylo vyřazení Italů. Nejprve na MS v Mexiku 1986, pak ve čtvrtfinále ve Francii 1998 a nakonec na Euru 2000 v Nizozemsku a Belgii, to bylo dokonce ve finále. Itálie tak vzájemný souboj nevyhrála už téměř 30 let, ale celková bilance hovoří jasně pro ní - 17 výher a jen sedm porážek.
Berlín v uplynulých dnech sužovaly prudké deště, aby se ušetřila hrací plocha Olympijského stadiónu, nesměli na ní aktéři finále ani trénovat. Dokonce se i uvažovalo o tom, že by se finále posunulo na pondělí. Nestalo se, Berlín je připraven. Největší fotbalový svátek na světě začne ve 20 hodin, čest řídit jej jako hlavní rozhodčí dostal Argentinec Horacio Elizondo.
Pravděpodobné sestavy:
Itálie: Buffon - Zambrotta, Cannavaro, Materazzi, Grosso - Camoranesi, Gattuso, Pirlo, Perrotta - Totti - Toni.
Francie: Barthez - Sagnol, Thuram, Gallas, Abidal - Makelele, Vieira - Malouda, Zidane, Ribery - Henry.
O Itálii před začátkem šampionátu vlastně nikdo pořádně nevěděl, v jakém světle se ukáže. Dopadne na hráče aféra z tamní ligové scény? Budou hráči, osobně zapleteni ve vyšetřování, schopni koncentrovat se na fotbal? Dostane se tým Marcella Lippiho z těžké skupiny?
První úkol Squadra Azzurra zvládla téměř na jedničku. Přehrála technicky vyspělou Ghanu, v přímém souboji o postup porazila zraněními oslabené Česko, jen mezi tím v utkání se třemi červenými kartami remizovala s Američany.
Čekala ji na pohled snadná cesta - Austrálie, Švýcarsko nebo Ukrajina, pak už boj o medaile. Hned na úvod to ale bylo velké trápení, které ukončila až pomoc "shora". S protinožci to bylo dlouho bez branek, dlouho navíc v deseti, až v nastaveném čase si Grosso vymodlil neexistující penaltu a Totti se nemýlil.
Ukrajina ve čtvrtfinále moc velký odpor nekladla, i když kdo ví, jak by se utkání vyvíjelo dál, kdyby Gusev nebo Milevskij za stavu 1:0 proměnili stoprocentní šanci a Toni hned z protiútoku nepřidal druhý gól. V semifinále čekal první opravdu silný soupeř, domácí Německo. Ale Itálie i tuto zkoušku zvládla, byť až v prodloužení, v jeho samém závěru, kdy už se všichni chystali na penalty.
Itálie je ve fotbalovém světě proslulá skvělou defenzívou a ani na tomto mistrovství nezůstává své pověsti nic dlužna. Inkasovala jediný gól, ve skupině od Američanů, navíc vlastní. Ve skvělé formě hraje hlavně Fabio Cannavaro, stoper Juventusu Turín. Na hřišti dosud nechyběl ani minutu, nedostal jedinou žlutou kartu, je v nominaci na Zlatý míč MS a podle mnohých je jedním z hlavních favoritů na zisk tohoto ocenění. Ve finále si připíše svůj stý start za reprezentaci.
Když už obrana, v níž se vedle Cannavara vystřídali hned tři další stopeři, selže, je v brance jistota jménem Gianluigi Buffon. Moc práce zatím neměl, ale když už bylo potřeba, byl na místě. Nedostal gól už 453 minut a vydrží-li dalších 64 ve finále, stane se rekordmanem. 517 minut bez inkasovaného gólu, to je dosavadní rekord držený dalším Italem. V roce 1990, právě v Itálii, byl dlouho neprůstřelný Walter Zenga. První branku dostal až v semifinále od Argentiny, ta však, bohužel, přispěla k vyřazení.
"Samozřejmě, že bych rád pokořil ten rekord, ale jen v případě, že to bude znamenat, že Itálie ve finále neinkasuje. Chci si splnit sen, vyhrát ten zápas a konečně si sáhnout na trofej pro vítěze," říká Gigi Buffon. Nejen dobrá defenzíva však podle Buffona stojí za úspěchem. "Tím, co nás dostalo tak daleko, je týmový duch. A Marcello Lippi, umí z hráčů dostat to nejlepší," dodal.
Před Lippim stál na začátku turnaje velmi těžký úkol. Vygumovat z hlav hráčů myšlenky na skandál na italské ligové scéně, který se mnohých z nich osobně dotýkal. Třináct ze třiadvaceti nominovaných působí v klubech namočených do aféry. "Na začátku jsme si ani nepředstavovali, že bychom se dostali až sem. Ne proto, že bych hráčům nevěřil, ale protože je to dlouhý turnaj a potřebujete sílu, kvalitu a také štěstí. My jsme ale dokázali, že tu sílu máme," prohlásil Lippi.
Finále podle Lippiho vyhraje ten, kdo bude mít větší hlad po úspěchu. A to by prý mohli být Italové. "Francouzi vyhráli mistrovství světa i Evropy, zatímco tato generace italských hráčů se k tomu jen přiblížila," říká Lippi. A s pouhou finálovou účastí se Italové rozhodně nespokojí. "Kolikrát v životě se dostanete do finále mistrovství světa? Případná prohra nás musí rozzuřit."
Zmírnit tlak se snaží Alessandro Del Piero, autor druhé semifinálové branky do sítě Německa. "Francouzi jsou favorité, protože mají Zidana a není na ně takový tlak. Ale v zápase se může stát cokoliv." Právě Zinedine Zidane bude pro Italy největší hrozbou, loučí se s kariérou a to by určitě nerad porážkou. Ale Itálie prý má někoho schopného "Zizoua" udržet na uzdě. "Máme hráče, kteří jej mohou hlídat po celém hřišti a také máme Gattusa. Ten je ve skvělé formě," prohlásil Marco Materazzi. A sám Gattuso? Na souboj se Zidanem se těší: "Je to jeden z hráčů, kvůli kterému se vyplatí koupit si lístek."
Squadra Azzurra nastoupí v nejsilnějším možném složení, chybí jen Alessandro Nesta, jenž se zranil už ve skupině v utkání s Českem. Zastoupí jej opět Marco Materazzi. Žádné jiné zdravotní problémy italská lavička nehlásí, ani karetní trest nikoho netrápí.
Francouzi měli cestu do finále o poznání trnitější, než Italové. Ve skupině jen remizovali se Švýcarskem a Koreou a nebyli tak daleko od zopakování čtyři roky staré blamáže. Zvedli se však právě včas - v posledním utkání porazili Togo a i když až z druhého místa, postoupili.
Druhé místo ve skupině jim však předurčilo těžkou cestu vyřazovacími boji. V osmifinále se jim postavilo Španělsko, do té doby suverénní, bylo určitě favoritem. Také jako favorit začalo, vedlo, ale tým vedený loučícím se Zidanem vyrovnal a v závěru dvěma góly rozhodl o zaslouženém postupu.
Těžkým zkouškám nebyl konec, ve čtvrtfinále čekal mistr světa, Brazílie. Té však Francouzi překvapivě téměř nic nedovolili a pod taktovkou opět skvěle hrajícího Zidana zvítězili 1:0. Stejný výsledek se opakoval i v semifinále s Portugalskem, tentokrát se Zidane trefil sám, z penalty, a poslal Francii po osmi letech opět do finále.
Největší síla Francie je podle slova samotných hráčů hlavně v soudržnosti celého týmu. "Velké týmy jsou složené z individualit, které jsou ochotny bojovat za spoluhráče, připraveny obětovat se. Jsem hrdý, že mohu být součástí tohoto týmu," říká Lilian Thuram. "Náš týmový duch byl vždycky silný, žádné rozdělené skupinky," potvrzuje Willy Sagnol.
Další francouzskou devizou je dobrý trenér. Raymond Domenech věří své taktice, nenechal se zviklat stěžováním si věčného náhradníka Davida Trezegueta a vyplatilo se mu to. Navíc přímo hýří sebevědomím, snad na každé tiskové konferenci opakoval, že cílem týmu je finále 9. července. A podobně mluvil už před kvalifikací: "Musíme postoupit na mistrovství světa, ale to je jen první krok. Naším cílem je ho vyhrát!" Možná byl za přehnaného optimistu, ale Domenech věřil. "Nebylo to jen zbožné přání, ostatní to neviděli, ale pro mě to bylo celou dobu jasné. A navíc, jsem placen za to, abych byl pozitivní. Kdybych já nevěřil v naše schopnosti, tak kdo by měl?"
Francouzi ví, že je čeká těžký zápas. "Itálie hraje velmi dobře, ve čtvrtfinále rozdrtila Ukrajinu, do finále se dostala přes Německo. Nebude to jednoduché," říká Willy Sagnol. Kdo je podle něj nejlepším hráčem soupeře? "Je to celý tým. Ale mi máme Zidana a to je něco extra," věří obránce Bayernu Mnichov.
Pro Zidana to bude poslední utkání kariéry, už před několika měsíci oznámil, že se po mistrovství definitivně rozloučí. A kdo by se nechtěl loučit se zlatou medailí na krku? Že Zidane bude hrát klíčovou roli, věří snad všichni Francouzi. "Při sledování Zidana se ostatní musí sami sebe ptát, jestli by skončit neměli spíše oni," prohlásil po vítězném osmifinále nad Španělskem Patrick Vieira. "Znamená pro Francouze hodně, dává jim důvod k radosti a dělá to už deset let. Doufáme, že v neděli přijde další takový den," dodal kouč Raymond Domenech.
Protože vítězná sestava se nemění, nedá se očekávat, že by Francie nastoupila v jiném složení, než ve všech dosavadních zápasech playoff. Zranění žádná nejsou, jediným hráčem, který nebude moci nastoupit, bude Louis Saha. V posledních dvou zápasech odehrál 11 minut, přesto stihl nasbírat dvě žluté karty. Bude místo něj oním žolíkem pro poslední minuty David Trezeguet? Finále Eura 2000 rozhodl zlatým gólem v prodloužení právě on...
Historické tabulky pamatují už 32 vzájemných zápasů těchto dvou týmů. Ten první se konal už téměř před sto lety, v roce 1910. Nejprve dlouho dominovala Itálie, mezi lety 1921 - 1978 s Francií 19krát neprohrála, pak se však bilance začala vyrovnávat. Šest zápasů neokusila porážku Francie, třikrát to bylo na velkém turnaji a vždy z toho bylo vyřazení Italů. Nejprve na MS v Mexiku 1986, pak ve čtvrtfinále ve Francii 1998 a nakonec na Euru 2000 v Nizozemsku a Belgii, to bylo dokonce ve finále. Itálie tak vzájemný souboj nevyhrála už téměř 30 let, ale celková bilance hovoří jasně pro ní - 17 výher a jen sedm porážek.
Berlín v uplynulých dnech sužovaly prudké deště, aby se ušetřila hrací plocha Olympijského stadiónu, nesměli na ní aktéři finále ani trénovat. Dokonce se i uvažovalo o tom, že by se finále posunulo na pondělí. Nestalo se, Berlín je připraven. Největší fotbalový svátek na světě začne ve 20 hodin, čest řídit jej jako hlavní rozhodčí dostal Argentinec Horacio Elizondo.
Pravděpodobné sestavy:
Itálie: Buffon - Zambrotta, Cannavaro, Materazzi, Grosso - Camoranesi, Gattuso, Pirlo, Perrotta - Totti - Toni.
Francie: Barthez - Sagnol, Thuram, Gallas, Abidal - Makelele, Vieira - Malouda, Zidane, Ribery - Henry.
Vzájemné zápasy
02.07.2000
Mistrovství Evropy
Pl. F
03.07.1998
Mistrovství světa
Pl. ČF
17.06.1986
Mistrovství světa
Pl. OF
02.06.1978
Mistrovství světa
Sk 1
12.06.1938
Mistrovství světa
ČF
29.05.1928
Olympijské hry - muži
1.k
03.07.1998
Pl. ČF
17.06.1986
Pl. OF
02.06.1978
Sk 1
12.06.1938
ČF
Itálie - poslední zápasy
04.07.2006
Mistrovství světa
Pl. SF
30.06.2006
Mistrovství světa
Pl. ČF
26.06.2006
Mistrovství světa
Pl. OF
22.06.2006
Mistrovství světa
Sk E
17.06.2006
Mistrovství světa
Sk E
12.06.2006
Mistrovství světa
Sk E
04.07.2006
Pl. SF
30.06.2006
Pl. ČF
26.06.2006
Pl. OF
22.06.2006
Sk E
17.06.2006
Sk E
12.06.2006
Sk E
Francie - poslední zápasy
05.07.2006
Mistrovství světa
Pl. SF
01.07.2006
Mistrovství světa
Pl. ČF
27.06.2006
Mistrovství světa
Pl. OF
23.06.2006
Mistrovství světa
Sk G
18.06.2006
Mistrovství světa
Sk G
13.06.2006
Mistrovství světa
Sk G
05.07.2006
Pl. SF
01.07.2006
Pl. ČF
27.06.2006
Pl. OF
23.06.2006
Sk G
18.06.2006
Sk G
13.06.2006
Sk G
Komentáře (294)
Přidat komentář(Gilardino-Ribery,Henry)
58. Toni, 90+8 Totti (z pen.) X 79. Malouda
Tento duel bude vskutku velmi vyrovnaný, precizní defenziva obou mužstev, takže dojde na prodloužení a to už je potom loterie a o fyzičce.... Ale jinak ALLEZ FRANCE!!!
Za ten hnus co tam předváděli? To už radši těm Frantíkům, na ty se dalo aspoň jeden zápas koukat.
Talijáňi si to zasloužili ti duchodci z francie
Něco mi přece jenom letošní Mundial připomíná...
Francie na cestě za triunfem na ME 2000 vyřadila nejprve Španělsko, pak Portugalsko a ve finále vyhrála nad Itálii... Bude se historie opakovat? Budou mít kliku jako v roce 2000? Shodou okolností jsem vždycky fandil francouzským rivalům Ach jo...
Budete pokračovat ještě s historii MS?
Určitě, ale otázkou je kdy... Pokusíme se jí dokončit během léta...
A co ten nový design?
Taky bude, jen později než sem původně chtěl. Nestíham..
Finále dle mého přání. Myslel jsem, že budu fandit Talošům, ale názor jsem změnil. Zinedine Zidane, největší hráč našeho věku, si zaslouží vyhrát titul na sklonku své kariéry!
MR.Jindros: Uz raz vyhral ,to mu staci
Dufam,ze taliani oplatia frantikom prehru z mE .Ale bude to hodne vyrovnany match,tipujem tak 1:0 pre talosov,mozna 2:0
Ty se asi fakt nenaučíš reagovat na ten příspěvek, na kterej odpovídáš, co? Snad neni takovej problém kliknout na [reagovat], nebo jo?
som dmnt
bude 1.pol. 0-0 ? co myslíte....
Mám docela dilema, fandím Itálii, ale když vyhraje, tak je možné, že Juve a ostatní dostanou amnestii a bude na tom škodný Real, který bude muset solit daleko víc za své vybrané trio a třeba i Barcelona, pokud to s tím Thuramem myslí vážně... Tak nevím...
Juve spadne, to je tutovka
GRRRR!
Já bych chěl i AC...
fuck jardo
Hele, yarda o nás má starost, tak přecijen mu neni Barca cizí
Tak to jsi na omylu, osino... Thuram bude nahrávka na smeč...
AC nespadne,Juve jo
Ale nedělej a oblíkni ten pravej dres
Ten Realu oblíkám jenom při La Lize... A osud toho červenomodrého hadru, který vy nazýváte dresem, je ti, doufám, dostatečně znám...
to je fakt, ja sice fandim italii (giallorossi per sempre) ale bylo by v prdeli, kdyby dostali amňu a nespadli - ja se totiz-a doufam ze nejsem sam- tesim na ty nasledne vyprodeje .....FORZA AZZURRI
Držím palce talošům. Něco jsem taky vsadila. Kurzy šly pěkně dolu.
Taliáni DOTOHO!!
bude to zase hodně vyrovnaný zápas,věřim Itálii,základ je nula vzadu zase,obrana hraje hodně dobře a v pohodě a uplně vzadu vládne Gigi..Italové musí ovládnout i střed hřiště,podržet míč,dobrý brejky..a myslim si že minimálně 1 gool je v jejich silách,možná víc...doufám že bude hrát Luca toni v základu,vyždíme ze sebe všechno Totti s Pirlem,Gattuso a věřim obraně v čele s Fabiem Cannavarem..a mooc dobře hraje Gianluca Zambrotta a Fabio Grosso a super Hlavičkář Marco Materazzi...Perotta doufám taky zahraje maximum jako každý z squadry azzuri...základ je uhlídat Zidana a Henryho...věřim v italský titul...Forzza Italia
Rozumněl jsem dobře tomu Jakubcovi - jak slavnostně v tom studiu prohlásil, že už se Zidane chce věnovat pouze klubovému fotbalu a proto končí z reprezentací? to je teda znalec.
Italové vyhrajou 1:0 v prodloužení
Na tom břevnu se kromě míče zastavilo i moje srdce
PARÁDA
Tal by mě zajmalo, jestli ten Malouda trošičku nezafilmoval Ale teda ten "panenkovský" gól Zidana
Jenom malinko
gool
To je škoda, já doufal, že to Francie udrží. Pro Francii je jedinou šancí, že Lippi pošle Del Piera a hra Italů klesne alespoň o 20procent
To bych neřekl, Totti je ostuda.
hm zatial 1:1
vymyslena penalta,fakt hnus,Teraz sa mi zda ze sudca to trocha kompenzuje talianom a niektore az prilis tvrde zakroky nechava bez povsimnutia,Taliani hraju velice tvrdo a Franzcuzom to robi problemy,na to neboli vziknuty,AJ na Zidana bez respektu a tvrdo.Rohove kopy velka sila,Franzuci to nezvladaju a uz padol gol a brvno a este nemusim byt koniec!
Talosi su zatial lepsi tak zotrvat!!!!
FORZA ITALY!!!!
Když ji nafilmoval Grosso v osmifinále, tak to takovej hnus nebyl co..?
Nemůžu si pomoct - Barthez mohl ten roh chytit.
To si taky myslím a nedokážu už od začátku MS pochopit proč nechyta Coupet...
Zizou teď říkal v rozhovoru pro ARD, že ta penalta byla přísná, tak ji kopl schválně do břevna a nechal to na Pánubohu, kam se to odrazí
NEVĚŘIM
Děláš dobře
FRANCIE je druhý poločas lepší, FRANCE VA!
V prodloužení rozhodne Alex Del Piero..
sterda: nemozes porovnavat finale s osemfinale za 1) a za druhe by som powedal ze ta penalta bola otrocha uveritelnejsia..ale tiez dobry film
merengues: newerim
jejda jejda tohle bych od Zizua v životě nečekal
Proč?
hm Zidane pekny zaver kariery,nepochopitelny skrat
No Zidane tys to spackal Hodně hodně si mě zklamal Mohl si mít nejlepší konec kariéry jaký bys mohl mít i kdyby jste to finále prohráli NECHÁPU
Manželka mu opět naservírovala k večeri tatarský biftek.
Měl by radši ještě rok hrát,než se loučit takhle.
Pokud to Frantíci nevyhrajou, tak to schytá jako svině.
Tak to mi taky hlava nebere...
a dneska... neztratil nic ze své aury...
Del Pierro placák.
To je smutné, že takhle končí jeden z největších hráčů historie
No jo takový konec kariery by mu nepřál snad nikdo...V takové situaci se musí velký hráč dokázat ovládnout ať tam bylo co tam bylo, ale docela by mě zajímalo co "pěkného" mu Materazzi řekl...Jinak i kdyby nepřišlo vyloučení tak to nic neřešilo.
Tý vado, to byl blikanec
Co to tam Zidane předváděl? Nezlobte se na mě, ale on je prostě blázen. Prostě se neovládl.
nj arab
Někdo je Arab a jinej zase Ital. Snad každý ví, že mezi nimi není žádný větší rozdíl. Toho negativního mají společného moc. Ale mezi Arabem Zidanem a Italem Materezzim je propast. Ten první je vynikající fotbalista a ten druhý docela obyčejný ubožák.
Tleskám ti, klobouk dolů.
myslím ALEGRE, že bys byl kurevsky rád na fotbalový úrovni aspoň toho "ubožáka", jaks řek..., hrát za Inter, dát vyrovnávací gól ve finále MS..., ať je to jakýkoliv hovado ten Materazzi, to se o něm ví, tak do něj máš hooodně daleko...
Stame, ty jsi chuj jak rampa na zvolenským nádraží, nejenže jsi technicky nevyspělý, ale slovo jako tolerance a očividně ani vzdělání ti vskutku nic neříkají...
Francie byla v dnesnim zapase mnohem lepsi a radoby fotbalisty z Italie prehravala na cele care. Bohuzel stesti se jako uz v historii nekolikrat obratilo k celku suverene horsimu. Dnes neprohrala Francie, dnes prohral fotbal.
co to meles? Francuzi boli lepsi ,to uzavam ale ked sa bere ohlad na cele MS jednozacne zasluzeny titul.neinksovany gol z hry , 7 hracov v all-star!!!Perfektne zvadli penalty
FORZA ITALY!!
Vyjímečně musím souhlasit i když Italii nefandím tak celé mistrovství podávali nejvyrovnanější výkony a nikdo na jejich defenzívu nedokázal vyzrát
ITA-GHA: vyrovnaný zápas, do tý doby než to Kuffour namazal Iaquintovi, stále viselo ve vzduchu vyrovnání. ITA-USA: Italové bránili remízu i proti devíti Američanům... ITA-CZE: Vytěžili z minima maximum, žádnej oslnivej fotbal nehráli. ITA-AUS: nemá cenu komentovat... ITA-UKR: soupeř nejslabší účastník ČF, přesto měli za stavu 1:0 dobrý šance a navíc druhej gól po ofsajdu... ITA-GER: jedinej zápas, ve kterym zahráli opravdu dobře. ITA-FRA: Francouzi byli lepší, penalty jsou o štěstí... Nikdo mě nepřesvědčí, že Francouzi si ten titul, bez ohledu na Zidanův zkrat? zasloužili o hodně víc! Už jenom proto, že v play-off vyřadili Španělsko, Brazílii a Portugalsko (Všechny zaslouženě). Síla těhle soupeřů se se sílou soupeřů Itálie nedá srovnávat. Souhlasim s tim, že dneska prohrál fotbal. A bohužel i Zizou (což mě mrzí o hodně víc)...
ty tu nep... na ITA.pozri sa ake vysledky podavalo FRA v skupine a a ke muzstva tam mali. svajciarsko,togo,koreu co su to za timy a postup si vybojovali v poslednom zapase. dalej sa pozri ako hrali minule majstrovstva ked nestrelili ani gol v skupine, nehrali ani hovno v kvalifikaciach a postup si vybojovali tiewz v poslednom kole.
ked sa pozrieme na ITA tak na minulych &ms ich doslova adopismena doj.... rozhodca, a na tychto mali namakanu obranu a nedostali ani jeden gol, tak mi nevrav ze si to nezasluzili, FRAntici uhrali 3 zapasy za 8 rokov a maju byt majstri? hovno su to retardaci
a povedz mi ci by ITA prehrala so slovenskom doma, nikdy tak nech palia do prdele a ich trener nemusel hned povedat ze si zasluzili byt majstri,
Myslim postup ze skupiny...
Takže tady jim to rozhodčí vrátili... Super. To by fotbal vypadal, kdyby se to takhle vracelo. Akorát nějak zapoměli na Španěly...
A když narážíš na to, že Francie si postup zajistila v posledním zápase tak v kolikátym zápase si ho zajistila Itálie???
dnes prohrál Zidane...
Zidane vyhral at udelal co udelal...
Tak já nemám rád ani jeden z těchhle týmů, ale dneska jsem přál Italům. Nenávidím připískávání od sudích a ta penalta dneska byla pořádná filmařina . A pak ještě taková haluz od břevna .... A v tom, že jsem to nepřál titul Frantíkům mě utvrdil idiotismus Zidanea. Něco tak debilního se na hřišti nevidí. Takovej hráč a tohle předvede ....
Italům titul sice taky nepatří, ale tohle bylo tak divný MS, že fakt nevím, kdo by si ho zasloužil:
- Francouzi hráli jedinej zápas a to proti kanárkům, jinak nedokázali ve dvou zápasech o medajle dát gól jinak než z penalty, takže NE
- Italové postoupili už na začátku play off nezaslouženě přes klokany a hráli na celým mundialu děsnej beton, takže NE
- Němci jsou mi sice nesympatičtí, ale na tomhle mundialu by asi podle předváděného fotbalu titul zasloužili nejvíc; kaňkou zůstává postup přes Argies, kterej byl zkušeně podpořen a kontrolován sudím Michelem, jsem na rozpacích, ale tady je to 50 na 50
- Portugalci v poli nehráli špatně, ale bez útoku se prostě vyhrát nedá a obrovským škraloupem jejich hry je filmování, kterým je jejich hra přímo prošpikovaná a já filmování z duše nenávidím (přeborníkem je Ronaldo - co ten si dovolí, to je neuvěřitelný, já bejt sudím, tak ho na začátku vyžlutím a klidně bych ho za to i vyhodil, kdyby to udělal zas ), verdikt je zase NE
- Argentina hrála (kromě prvního zápasu se slonama a připosranýho výkonu ve druhý půlce ze skopčákama) o parník nejlepší fotbal na turnaji a titul si podle mě asi zasloužila nejvíce, verdikt asi ANO
- Brazílie - zklamání, víc se to tu už rozebíralo, verdikt je určitě NE
- Ukrajina je úlet a haluz. Titul? Ani nápad NE
- Nizozemí - tady fakt nevím, co napsat, pro mě ani kočka ani pes a už proto, že byli zapleteni v tom karetním zápase si titul nezaslouží
Nejhnusnější MS v historii je za náma a teď cítím spíš úlevu než smutek. Už to o něčem svědčí. Zklamání je obrovské a už se těším na začátek La ligy, těším se na to, co nám tohle MS moc nenabídlo, těším se na fotbal .
I přes tento zkrat je Zidane jedním z největších hráčů všech dob. Mockrát děkuji za všechno úžasné a krásné a odpouštím všechna pochybení. Nikdy jsem neviděl nikoho, kdo by se Vám alespoň trochu přiblížil.
Po dvou letech opět vyhrál antifotbal, radujme se.
presne tak
sa spamataj
Po 76 letech se svět dočkal nejtrapnějšího a nejubožejšího mistra. To co udělal Zidane nemá ospravedlnění, ale ten italskej mafián ho samozřejmě vyprovokoval. Jinak, ať ti co fandi Itálii oslavují, ale dohromady není co. Fotbal díky Itálii zaplakal. O tom argentinským ubožákovi co tam pobíhal a popiskoval snad ani nemá cenu se zmiňovat.
Větší fotbalové prase než Materazzi na světě nenajdeš.
Je to "duševní" dobytek, to je pravda. Takovému Buffonovi nesahá ani po kolena.
Si tak řikám, co mu asi ten kripl řekl. Jestli něco poslal směrem k jeho ženě nebo dětem ( jestli nějaký má ), tak to je ještě celkem v pohodě zákrok, osobně bych ho asi zmlátil...
Neni to uplne jedno? Takovej hrac se snad ma ovladat, hlavne ve finale ms a jeho poslednim, do ty chvile hodne vydarenym zapase. Proste nepochopitelne ujel. Fakt to posral a omluva pro to neni.
Neřikám že se neměl ovládnout, vyloučení si zasloužil, jenom řikám, že nějaký slovní urážky jsou na červenou stejně tak.
no to bych te chtel videt.
Jj,rozhodčí byl otřesnej,zlatej Luboš Michel.
Ten argentinec byl docela vedle, penalta pro francouze(tu si vynahradil druhou neodpískanou), ale ty fauly hlavně ve vzdušných soubojích co italům pouštěl
haha to sa mi lubi,,jasne nejvetsi prase je Matterazi :D ( aj ked to co powedal Yazidovi urcite nebolo nic pekne) ale hento bol neospravedlitelny zakrok.ten tukes Figa v stvrtfinale (tusimň tu kazdy odsudzoval jake hrozne ale ked Yazid naprazi hlavou do plexus solaris tak najvesci hajzel je matterazi..Jasne..hovori z vas zavist a my sa len smejeme ..
FORZA ITALY
Nevím jestli to měla být reakce na mě nebo ses opět spletl ,ale Zidanova zkratu sem se vůbec nezastával a červená byla plně zasloužená(Zidane je můj nejoblíbenější hráč), jenom sem napsal že rozhodčí nezvládal. Jo a ktomu Figovy sem nenapsal ani jeden odsuzující příspěvek tak nevím co tvá reakce má znamenat....
jj rozhodci to nezvladl ked piskol tu penatlu a nasledne to kompenzoval pustanim tvrdych zakrokov talianov
Beze slov, Itale z Hornej Dolnej pri Vatre!
Nediv se, stam musí nějak obhajovat dobytka. A taky mít důvod radovat se nad něčím, co mu v žádném případě nepatří.
tak teraz si ma dojal
btw. jediny dobytek je Zidane
Lituji Tě. Nezlob se na mně, ale jses vůl. A korunovanej k tomu!
Zeto hovori taky kokot ako ty.
Zeto hovori taky kokot ako ty.
Slovensko - Španělsko 1:5! Rýchlo si zabudol!
Jen se smějte, my se budeme smát zítra
Doufám jenom aby fakt nepřišla amnestie
Doufám,že se na ten zkrat co nejdříve zapomene a bude se na něho vzpomínat,jako na jednoho z nejlepších fotbalistů všech dob.
MERCI ZIZOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myslim že určitě. Zkrat to byl, neni pochyb, ti co ho nemaji rádi budou mít žně, ale za pár dní zalezou do děr a Zidane bude vzpomínán jako jeden z nejlepších hráčů, ne-li ten vůbec nejlepší, za posledních deset let...
Reaguji ještě jednou na stama a jeho pohrdlivou poznámku na Zidana (Arab):
Někdo je Arab a jinej zase Ital. Snad každý ví, že mezi nimi není žádný větší rozdíl. Toho negativního mají společného moc. Ale mezi Arabem Zidanem a Italem Materezzim je propast. Ten první je vynikající fotbalista a ten druhý docela obyčejný ubožák.
alegre: docela obycejnej ubozak ktory ukazal vo finale viac nez Zidane..parada
SUPER TALIANI vYHRALI!! uz len jeden titul a Brazilci su down
A co ukázal ten Tvůj Materazzi? Gól hlavou, podívej se ještě jednou jak se opřel při výskoku o obránce, pár tvrdých zákroků v obraně, nějaké to odstrčení rukou... Opakuji, Zidane je proti němu pan fotbalista!
Ty jsi těžká troska...
Díky! Ta u Turnova?
No, ale dnes do tý propasti padl spíše Zizou, nemyslíš? Já osobně si myslím, že je za prvé jedno, jestli mu něco řekl nebo ne (já osobně si myslím, že Zidanovi spíš totálně řachlo v bedně) a za druhé, ikdyby mu něco řekl, on se prostě nesmí takhle zachovat, když už, tak mu měl trefit chlapsky pěsťovku do xichtu. To bych ještě pobral, ale takovouhle hlavičku do trojúhelníku ... Hodně silná přeháňka
Jinak ZZ uznávám jako jednoho z nejlepších hráčů posledních pár let a na tomhle MS byl pro mě jedno z nejpříjemnějších (né-li úplně nejpříjemnější) překvapení a Francii do finále dotáhl prakticky pouze on s pomocí Riberyho, o tom žádná, ale nemalujme si, hoši, na růžovo něco, co je pěkně černý ...
tak jiri-fcb konecne racionalno-inteligentny nazor.Absolutna pravda.
alegre: ten zebrackej italskej mafian ukazal len to ze dal gol,dal penaltu a odohral solidny zapas.Zidane dal gol z penalty,hral solidny zapas ale ten konec TOTALNE posral a to proste neupres.
Co sa tyka celej kariery tak Zidane jasne lepsi a ovela viac toho dokazal ale o tom sa tu teraz nebawime
Že by Zidanovi, zkušenýmu 34letýmu fotbalistovi jehož excesy za celou kariéru bys spočítal na prstech jedný ruky, kterej hraje poslední zápas svý kariéry, finále mistrovství světa, jen tak ruplo v bedně a jen tak z prdele udělal takovouhle věc? Ale notak, to přece nemůžeš myslet vážně...
Přesně tak! Takhle se poznaj lidi, který ho nemaj rádi a mají z jeho neštěstí obrovskou radost...
To, že mu ruplo v šišce byla jen moje doměnka. Třeba mu fakt řekl něco kurevskýho, ale jak už jsem napsal: on by se nikdy neměl takhle podpásově zachovat. Toto je můj názor a věř, že Zizoua mám rád a byl to z Raúlem jeden ze dvou fotbalistů Madridu, který uznávám a mám rád. Ale ikdyby to byl Ranoldinho, tak bych napsal, že to byla lumpárna nejtěžšího kalibru ...
Že se měl ovládnout, to je jasný. Omluvitelný to určitě neni, v bedně mu ruplo, dá se říct. Jen sem přesvědčenej o tom, že to nebylo jen tak z ničeho nic, ale že byl vyprovokovanej. To máš jako Cantona - ten by taky jen tak z prdele nešel nakopat diváka...
Myslíš?
ale zas suhlasim ze jeden zakrok urcite neovplyvni to, ze Zizu je jeden z NAJ,Aj jeho vykony na MS boli exceletne.Ale ten zaver kariery si skazil
Zidane neměl rovného. Byl lepší a úspěšnější i než Platini. Od 80let se s ním mohl měřit snad jen Maradona.
Souhlas. A kdo nevěří, ať si sežene záznam zápasu Real-La Coruňa 2001-2002.
Vzpomínky nám zůstanou...
vsimli ste si ze matterazi je jude??..a zidane arab..asi proto si meli co rict .....jinak zidane si to posral no
nekecejte o nezaslouženym titulu...itálie vyhrála na penalty,konec...FORZZA ITALIA,dokázali sme to kluciiiiiiiii
Tys dokazal leda velky kulovy a s prehazovackou!
Marco Materazzi je jeden z nej obránců na světě....a hlavně i goolovej..takže klid,ubožák je Zidane,i když je to pan fotbalista..ale tohle se prostě nemůže udělat na hřišti...
kdybys vedel co si rikali treba bys mluvil jinak....i kdyz je to dospely chlap a zadny zelenac takze ovladnout se urcite mel
je mi jasný že mu Marco neskládal komplimenty...ale prostě to nemůže udělat ani kdyby mu řikal že ho po zápase sežere i s manželkou třeba...vrcholovej fotbalista na to musí bejt zvyklej
Villarreal-Inter??? Souboj se Sorinem, to nebylo od Materazziho ubohý??? A když je to jeden z nej obránců na světě, proč neměl jistý místo v základu Interu??? Kdyby se nezranil Nesta, tak si nekop ani to finále... Měl sem ho docela rád, ale to co udělal na tom Villarrealu a dneska...
jj,,urcite tam bola vymena nazorov a dohovie cim to marco zakoncil-opakujem urcite to nebolo nic pekne ale taky velky hrac ako Zidane sa urcite mal ovladnut.Takto uskodil celemu Franzcusku aj sam seb a jeho odchod zo sceny futbalu je neslavny.A to si nezasluzi.
To, co předvedl Zidane, si nezaslouží žádné ospravedlnění a tvrdit něco o tom, že ho vyprovokoval nemá smysl..Samozřejmě, že mu něco řekl, ale takový hráč v takovém zápase nemůže udělat takovou klukovinu..Nechci rýpat, ale nějak se nám to všechno točí kolem současných či minulých hráčů Realu Madrid, viz Zidane, Beckham nebo i Figo..
Jsi tragéd, zalez.
jediny traged ses tady ty
Sorry, ale bavím se jen s prvoligisty
Dneska se s ním ještě můžeš bavit ne..? Ale zejtra už ne..
Už se těším na zítřejší článek: Žádná amnestie nebude aneb AC, Fiorentina, Lazio a Juve můžou začít rozprodávat kádr..
Kéž by
Mě nejde o to rozprodávání kádru(narozdíl od vás ), ale o pricip..To, co se dělo v tý divočinský Itálii musí být potrestáno a doufám, že tomu tak bude..Snad to nedopadne jako tady v Česku, to by byla tragédie..Nejvíc jsem se pobavil, když nové vedení Juve mluvilo o tom, že Juve by neměl být potrestán, že nemůže pykat za nějakou snahu jedinců..
V čem tragéd..? Prostě si přiznej, že udělal blbost, kterou totálně poškodil svůj konec kariéry..Přiznám, že byl pro mě spolu s Ribérym největším překvapením turnaje a spolu s Cannavarem jeho nejlepším hráčem, ale tohle mu neomluvím..Vzpomeň si, co si(jste) říkal(i) na prohřešek Deca a Eto´a v zápase proti Bilbau a pak něco říkej..
Však já vím, že udělal chybu. Ale co má znamenat ta poslední věta? Dokud Zizou válel, tak prostě Zizou válel. Ale jak něco zkazil, tak najednou už to není jen Zizou, ale Zizou z Realu Madrid. Se trochu prober, byl to smutný konec legendy, a ty začneš vytahovat naprosté nesmysly
To bylo jenom takové rýpnutí, tak sorry.. Co se týká Zizouovy kariéry, tak se shoduju s většinou, byl(bohužel minulý čas) to skvělý hráč, nenapadá mě nikdo(koho jsem zažil), kdo by se s ním mohl srovnávat..V budoucnu to může Ronaldinho atd., ale momentálně nikdo..MERCI ZIZOU..
bavis se jen s prvoligisty? Tak to si na spravne adrese(a dlouho budes)
Moc dlouho ne, už se to dá počítat jen na hodiny..
Ano, volovina, klukovina, ale když chceš rýpat, tak si radši rýpej vlastní jebáky, OK? Deco prasí, Eto´o plive, taky by se toho našlo...
Totti plive(al)...
Na Tottiho zvysoka seru, ten za Real nehraje...
Cele roky som drzal Zidanemu. Dnes mohol byt majster a to, co spravil v takomto zapase vobec nechapem, kazdopadne odisiel.. odisiel najvacsi hrac a odisiel takto... Kazdopadne by sa Francuzi nedostali bez neho az do finale MS. Ked prisiel, tak Francuzi mali problemy v kvalifikacii na MS. Prisiel Zidane, Francuzsko vyhravalo, odisiel Zidane, Francuzsko prehralo. To co spravil pre kluby v ktorych hraval a pre svoju reprezentaciu, je neahraditelne.. Kazdopadne odisiel futbalovy Boh, Zinedine Zidane
Jasně nejlepší hráč MS je Cannavaro - chci ho do Realu i přes jeho věk. Jsem moc smutnej ze Zidana - takovej hrac by nemel takhle skoncit!
souhlasím, ale co bude Real bez něj dělat...
najlepsi hrac na MS Cannavaro or Zidane ale po tomto finale by v tom mala mat FIFA jasnejsie
Zidane o tom snad pochyb nema nikdo.
..je fakt nej na tomhle MS,jednu dobu se mi v Juve už moc nelíbil,ale co předved tady...senzace,obránce jako skála...doufám že vyhraje nej hráče MS,zaslouží si to..FORZZA ITALIA...ale doufám že zůstane v Itálii,Real rozhodně neeeee
Jedině Zidane - já jsem z Cannavara ve finále nějak hotovej nebyl Henry i Zidane mu dávali co proto
Tak a máme po ptákách... Taloši dostanou amnestii a posily budou drahé... Na druhou stranu jsem zpočátku (než jsem se to dozvěděl) fandil Italům a zvlášť proti Francouzům a mělo by mě těšit, že to zkazil zrovna Trezeguet, který dal gól v prodloužení na ME 2000, ale tak nějak jsem na pochybách...
Od Zidana to byla klukovina...
Expert: mas pravdu,toto finale mu nevyslo uplne dokonale ale vsetky predchadzajuce zapasy ano.A myslim ze uz by bolo nacase aby to nevyhravali len ofenzivny hraci.
To že vyhrávají většinou ofenzívní hráči je zcela ok. Tvoři je těžší než bořit Nejlepší hráči finále? Italové uřvaný Buffon, spratek Materazi: Francie: Henry, Ribéry, Zidane, Malouda, Sagnol.... počet vyjmenovaných odpovídá obrazu utkání
jj malouda ma prekvapil,,hral paradne a hlavne ked osttani uz newladali tak on v plnej sile
Davidovi sem to zrovna nepřál,skvělej hráč i když poslední dobou mu to moc nestřílí...ale někdo penalzu prostě zkazit musel....Mistřiiiii Itáliaa
Nicméně ani poslední zápas se smutným koncem nevzalo Zidanovi aureolu nejlepšího hráče generace (slova jednoho ze skalních přispivatelů) a člena velké pětky. Au revoir, Zizou... a díky za Glasgow
Ale jestli se k tomu článku o Zizouvi nikdo mít nebude, tak já ho udělám. Když PJ dodá honorář jako vždy.... O Hierrovi bych mohl taky a v hlavě mám i jednu legendu bílého baletu...
Tou legendou budu jistě já
Ten článek bych rád viděl, ještě než půjde k PJovi na mail. Čuju nějaký podraz
Ty nejsi legenda, nýbrž skalní přispivatel...
Díky za odpověď.
Není to Puskás, Redondo nebo snad ten největší ze všech??
vyhraje nej hráče si myslim...ale i Zizou by si to zasloužil...třeba oba:-)?..ale důležitější je že itálie winner MS 2006
yarda: prosim ta,,jaka je ta velka petka?
Hierro,Zizu,Di Stefano,Raul,Ronaldo?
Stame, já ti to prozradím, až zareaguješ přímo na mě, OK?
Tak to se asi nedočkáš..
Jestli rozumím správně velké 5 tak Ronaldo ne!!! Raději Gento či Puskas
hm to mas pravdu
ALEGRE = chudák, ty woe tak tupý a omezený názory jsem snad ještě nečet, chlape tak z Tebe mluví závist, mozek tady můžu těžko někde hledat, tak samo jako u Materazziho, to je fakt, ale mezi váma je obrovský rozdíl v tom, že on už něco dokázal...
Podle toho stylu to snad píše sám velký Gattuso
Ten psát neumí a kort na počítači
Zato z tebe inteligence přímo sálá
tak mi kámo řekni, co z toho není pravda...
Tak že něco dokázal na hřišti, to je celkem jasný, ale momentálně tu hodnotíme jeho lidskou stránku. A v tom ohledu to ubožák je (a že já jsem fanda Interu!).
je fakt, že má v hlavě nasráno..., ale já jsem reagoval spíš na to, jak alegre psal, že je Zidane pan hráč (což je po fotbalový stránce) a Materazzi obyčejnej ubožák (což je po lidský stránce), tak to ale hodnotí každýho podle jinýho metru .
Zizou udělal hloupost a červená je správná: Takhle si končit nezasloužil, je to legenda a pokazil si to jenom sám sobě. Ty co ho nemají rádi se po něm budou chvíli vozit. Ty co ho uznávají jako nejlepšího fotbalistu poslední doby, budou vzpomínat jenom na tu radost, kterou nám všem přines. Takže ať se stalo co se stalo, je (byl) jeden z nejlepších fotbalistů všech dob. Merci Zizou!
Tohle ho neohrozí, vzpomeň si na skandály Besta, Maradony nebo Cantony
Jo a když sme u toho, určitě si všichni vzpomeneme na zápas LM Villarreal-Inter Milán a souboj Materazzi-Sorin(?). Kdo je větší prase??? Je mi Zinedina líto (i když si za to může sám), sere ho to určitě víc než všechny na tomhle světě dohromady, ale čas se bohužel vrátit nedá...
Materazzi byl prase vždycky a taky jím zůstane..Bohužel se mu povedlo pár zápasů na Mundialu a tak z něj někteří "experti" začali dělat velkou hvězdu.. Zizou udělal hloupost, ale po tom, co předváděl v průběhu celé kariéry, mu to každý odpustí..Ještě jednou MERCI ZIZOU..
Po Realu sem fandil Interu, ale dneškem s tim končim. Teda pokud ten kretén neodejde někam do prdele. A jestli jim daj tu amnestii, tak přestávám celej italskej fotbal sledovat a uznávat...
Bohudik se cas vratit neda! Zidane je prase a celej svet to videl!
PvD: ach,aka strata pre Inter
No ikdyž je to jeden s mých nejoblibenějších hráčů, takl to musím napsat: Viděli jste, jak se Pirlo lísal ke Cannavarovi? S toho něco bude!
že by to byl ten sex před zápasem ?
Že by chtěl hrát Fabio aspoň v druhé lize?
Nechpu, co jakou to zbytecnou hloupost ,kterou vyvedl Zidane .Navic zbytecne tak oslabil svuj tym, a penaltovy rozstrel byl na strane Italu, ale gratuji Italum k zisku mistra sveta, hlavne hracum jako jsou Buffon,Nesta,Totti,Cannavaro!!!! Jinak Francie predvadela v play-off celkem dobrej fotbal,a ma take mnoho dalsich nadanych fotbalistu, kteri take mohou napodobit uspesnou karieru Thurana,Bartheze,Makeleleho a Zidana
Nechápu proč pořád říkáte tvrdé zákroky Italů? Dyt se podívejte jak všichni Frantíci při hlavičkování měli ruce nahoře a kolik italů při tom trefili?
A k panu Zidanovi se divím, tohle si hráč ve finále MS světa prostě dovolit nemůže, at je jakákoli hvězda! A kdyby mu Marco něco řekl, tak by toho nelitoval, že něco takovýho udělal a normálně by si došel pro medaili a neodcházel by se sklopenou hlavou, ale pro mě to není žádný překvapení, že něco takovýho udělal, stačí se podívat do historie a ukáže se, že to nebyl první takhle knock outovaný hráč, který to schytal od Zidanovi hlavy:o)))))) Pěkný závěr kariéry! tleskám!
No a když si shrnu finále, tak Italové vyhráli zaslouženě, kdyby nebylo té pentle (Malouda se minul povolání, byl by z něho dobrej herec:o)))), tak Frantíci měli jednu vyloženou šanci! a to až v prodloužení! Takž zasloužené vítězství Itálie!
Kouba: no frantici tam mali trocha viac sanci to treba uznat ale co sa tyka celeho MS tak zasluzeny titul,MS sa nevyhrava na zaklade jedneho zapasu.
Kam to pořád ty příspěvky dáváš? Co je na tom těžkýho, kliknout pod příspěvkem, na kterej chceš odpovědět, na [reagovat] a pak napsat příspěvek?? Že to napíšeš jako novej příspěvek, budiž, ale že to dáš pod něco jinýho, to mi fakt hlava nebere.
"kdyby mu Marco něco řekl, tak by toho nelitoval, že něco takovýho udělal" ... no ty seš myslitel A že neměli Frantíci šance? 13:5 na střely, hmmm, a kolik že těch šancí měli Italové? Nenech se vysmát...
teda to byli vyložený šance že? ty Henryho dvě střely, na který srali muchy jako 100% šanci nepovažuju:o))))
a ty střely, který lítali pro diváky, ty taky neee:o)))))
Neřikam stoprocentní, ale šance měli. Rozhodně jich měli víc než Italové.
Vojín Kouba vy teda perlíte
Fratelli d'Italia,
l'Italia s'è desta,
dell'elmo di Scipio
s'è cinta la testa.
Dov'è la vittoria?
Le porga la chioma,
che schiava di Roma
Iddio la creò
Stringiamoci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò. Si!
Stringiamoci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò! Si!
Noi fummo da secoli
calpesti, derisi,
perché non siam popolo,
perché siam divisi.
Raccolgaci un'unica
bandiera, una speme:
di fonderci insieme
già l'ora suonò.
Stringiamoci a coorte...
Uniamoci, amiamoci,
l'unione e l'amore
rivelano ai popoli
le vie del Signore.
Giuriamo far libero
il suolo natio:
uniti, per Dio,
chi vincer ci può?
Stringiamoci a coorte...
Dall'Alpi a Sicilia
Dovunque è Legnano.
Grazie ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!
Italy Italy Italy, díky moc zidane, bez tebe by to tak nešlo
LCI v ranním zpravodajství bez uvedení zdroje uvedla, že Materazzi údajně Zidanovi, který má alžírské kořeny, řekl, že je terorista.
To se dalo čekat. Co dělají Italové, když jsou horší a nestíhají?
bez uvedeni zdroje
Škoda že opět začíná vítězit destruktivní fotbal, kde se týmy snaží především nedostat gól. V tomto tady ty dva týmy byly nejlepší v celém turnaji a zaslouženě tedy hrály finále. Vítězství Itálie je spravedlivější, její hra byla na vysoké úrovni ikdyž ve finále byli horším týmem. K Zidanovi: Takový hráč by si neměl dovolit takový zkrat ve finále MS, ale vzhledem k tomu co mu Materazzi řekl tak ho chápu.
ja to nechapu..at uz mu rikal co chtel tak ho nemel vycelit jak nosorozec a mel si to nechat az po zapase....takhle blbe by se nenechal vyloucit i nejaky zasrany zelenac...
A navíc, Zidane za svojí karieru si takových nadávvek musel vyslechnout celou řadu, tak nechápu proč ho taková kravina vyprovokovala! ještě navíc ve finále!
Přece celej život mu všichni snaží znepříjemnit hru, nadávat mu a dělat všechno proto, aby nehrál svoji hru! Na to už přece musí být zvyklej!
Zizou má Zlatý míč
Fajn.
..zlate celo
Zaslouženě!
Škoda té klukoviny, ale tip mi skoro vyšel na stopro...
201
Ano, tak tomu se rika zaver kariery jak ma byt.Tenhle uboyak proste na urovni peleho nema co delat.
?
Co to je? To jsi vážně ty?
Jedinej ubožák jseš tady ty,a to každej ví pro jistotu by ti sem měli zakáz chodit
a jak bys to chtel udelat?
Zlatý míč dostal hráč, který dostal nejvíc červených karet na mistrovství, to je teda nádhera!
stejně bylo jasný, že mu to dají za celoživotní výkon
Byl jednoznacne nejlepsi zaloznik MS, akorat ze vydrzel "jen" 110 minut, ale kdyz mu nadaval do alzirskeho teroristy...
Fakt?
www.sport.cz ... tam to někde je.
--------------Gigi-------------
Gianluca--Fabio--Per--Philip
-------Andrea--Patrick------
Farnk------Zizou-----Bastian
-----------Miroslav-----------
*Frank
Schweinsteiger ne, nebýt posledního zápasu, tak byl jednoznačně největším (a možná jediným) německým zklamáním.
Jo, Miroslav Matušovič hrál parádně.
Il mondo applaude l'Italia
To si snad dělají srandu, spíš jsou srovnáváni s Řeckem
Hmm... v ohlasech není Zidane. Ale tak mě napadlo, že Lippi by se měl ostříhat dohola
Žádný Zidaneho nebo Materazziho vyjádření sem nikde nenašel...
Řekl o jeho sestře, že je kurva...
hm..alzirsky terorista,,by mne zajimalo jak to mozu vedet
Nevíte někdo, jestli už padlo rozhodnutí ohledně korupce v Serii A..Italské noviny píší o tom, že JUve bude hrát Serii B, jinak by měly všechny týmy zůstat v první lize a bude se jednat jen o odpočty bodů..AC by dokonce mělo hrát předkolo LM..
Nevim jak by se zachovala řada z vás tu diskutujících?Ale kdybych byl v jeho situaci,tak bych se taky těžko udržel,sice je to nesportovní,ale když je Materazi vůl,tak si ji zasloužil...jo každej to vidíme jinak
Ale taky si uvědom,že finále MS není nějaká hádka v hospodě.Člověk,který ho hraje MUSÍ být za všech okolností profesionál.Na jeho místě by chtělo být miliony lidí a on se zachová jako někdo,komu řekl kamarád v hospodě,že je vůl.
Ale Zidane už svůj trest dostal (právem). Teď by měl bejt na řadě Materazzi. Nadávky a urážky jsou přece taky nesportovní! Takže Materazzi by taky měl dostat trest!
Ty jsi ho slyšel?1.Nikdo nemůže vědět,co mu řekl a 2.Zidane taky nebyl potichu.Takže urážky mohly být, a myslím,že s velku pravděpodobností byly, oboustranné.
Ale Zidane se určitě neotočil jen tak, už běžel pryč a najednou se vrátil. Asi mu nedal hlavičku jen tak že šel zrovna kolem ne!? Určitě by to měli prozkoumat, okolo byly některý hráči, nebo odezírání... Ale určitě by to neměli nechat jen tak, Materazzi z toho přece nemůže jen tak vyklouznout. To by si pak každej moh dovolit nadávat jak chce.
Materazzi řekl o jeho sestře, že je kurva... To bych se asi nasral taky, kdybych nějakou měl
Odkud to máš prosim tě?
už to mam...
A odkud?
Jo to máš pravdu,těd už to zase vidím trochu jinak.Ale,co člověk to povaha,představ si kdyby tam místo Zidana byl Řepka,ten by ho zabil. Napětí,nervozita,stres atd. a i klidný hráč může udělat něco takovýho.Jak nad tím přemýšlím,možná,že bych reagoval jako Zidane a plno vznětlivých lidí,kteří si nenechají nic otloukat o hlavu taky,těžko říct.
No nejdříve bych řekl že letošní rok musí být pro Henryho strašný,prohrát dvě velká finále jako jsou CHL a Ms musí být psychicky špatné ,jinak co se týče Zidaneho,který z vás co hrají fotbal třeba jen pro zábavu nedělá Zidanovku?Tento hráč je prostě míčový kouzelník,co se týče té hlavičky a červených karet,toho bylo dost už když hrál za Juve:-((,velcí hráči někdy dělají velké přehmaty:-((.Jinak příspěvky o tom že tohle dělají většinou součastní nebo dřívější hráči Realu jsou nemístné a bude to tím že v Realu působí,působili a budou působit vždy nějaké hvězdy fotbalu a u hvězd je to normální,dokážete si představit ten tlak na ty lidi?Prostě emoce patří k fotbalu,stejně jako provokace,Totti,Eto´o,Beckham,Figo a další,každej z nich něco podobného udělal,ale časem se zapomenulo,prostě k velkým hráčům patří velké gesta,a´t fotbalové nebo nefotbalové,ale díky tomu se o nich můžeme bavit,soudit je,milovat je a zatracovat
Zidanovku jo, ale jenom doma v kuchyni na mém psovi. Předvádět to někde veřejně, tak bych si asi uřízl pěknej trapas
Zidanovku? Bych si tak akorát zlámal nohy a rozbil držku.
To,že má Zidane Zlatý míč je ostuda fotbalu.Ať mu Matterazzi řekl,co chtěl,takhle se chová jenom hovado.Mimochodem asi jste všichni zapomněli,že podobná představení předváděl v Juve celkem pravidelně.Nevidím rozdíl v tom,jestli něco podobného předvede "velký" Zidane nebo dvacetiletý nováček.Hovado jak hovado.Jinak Frantíci byli ve finále lepší,ale na to se nehraje.A David,to byla celkem jistota,důležité penalty mu nejdou.Nejlepší hráč MS jednoznačně Fabio Cannavaro.
nevim ,jestli nejlepsi hrac ale nejlepsim obrancem na turnaji rozhodne byl!!
Nevíte někdo jak se jmenuje ta píseň co hráli, když předávali italům pohár??? Go west to není je to jenom ta melodie jiná slova.
Tak nic už jsem zjistil
co to teda je?
omlouvam se za pravopisne chyby,psal jsem to moc rychle. Myslim si, ze Italove si titul mistra sveta opravnene zaslouzi,jelikoz meli na turnaji podle me nejvic standardni formu ze vsech ucastniku, Francie se rozjizdila pomalu,ale ve vyrazovaci casti ukazala svojo silu, ale ve finale ji srazilo vylouceni Zidaneho z takoveho knock-outu uz se nedokazali vzpamatovat!!
JE TO DOMA...A TED HURÁ DO ŘÍMA NA KALBUUUUUU
Tak se mi zdá, že pan doktor odjel na dovolenou a nechal nám tu za sebe náhradu (nějakou svojí vtipnou karikaturu), co řikáte?
to vole ale fakt ze jo...s tim zidanem to bylo maso
Kdepak, zatím je v Praze, pak jede pryč. Až se vrátí, určitě bude strašně machrovat...
kyslík jede do Španělska, že?
kyslik jede na prohlidku santiaga bernabeu...je to na vsech oficial. webech
odpust si to vypousteni informaci nebo vsude dam tve telefonni cislo.
Zidane udelal peknou blbost je kravina to ospravedlnovat tim, ze mu materazi neco rek. Tohle je finale MS a hrac jako on se musi ovladat. Nehlede na to, ze asi tezko muze nekdo verit tomu, ze san zidane mu nerekl nic...ale potrestal se sam, mohl to byt nejhezci zaver kariery a byl to ten nejhorsi. Jsou hraci jako pele, romario ci cruijff, na ty on nema. Ten patri do skupiny Platiniho ci Van Bastena.
Co s tím pořád máš?
to vis, tak si zkazit zaver kariery, to sejen tak nevidi...a navic je to u byvaleho hrace realu, takze to i potesi.
to chces jako rict ze romario byl lepsi jak van basten????......jinak nechces jeste neco napsat o zidanovi a materazzim???
ale ja bych si fakt jeste neco precetl co nevim..ale ne ze by se mel zidane ovladat
o tom nen pochyb. V cem byl van basten lepsi?
Tak jsem ráno slyšel na Radiožurnálu, že Itálie po 16 letech vyhrála MS. Dost překvapivá informace.
Zidane byl jednoznačně větší hráč než Romário, a byl určitě (v reprezentaci) úspěšnější nežli Cruyff. Platini byl též větší hráč nežli Romário. O Van Bastenovi si tolik nemyslím. Zidane byl za posledních 20let největší a nejúspěšnější - žádný hráč nebyl tak neuvěřitelně komplexní a téměř beze slabin(snad jen ty úlety). Kromě toho žádný jiný hráč nenabízel takový estetický zážitek jako on.
Zidane ani platini na romaria nemeli. Zidane odehral tri turnaje. Na prvnim hral slovy fanousku realu spatne; na druhen neodehral skoro nic a na tretim velmi snizil sance sveho tymu na uspech. V klubu mel vzdy nevyrovnane vykony, proti slabym klubum se nedokazal motivovat.
Po prvním ho vyhlásili nejlepším hráčem světa a Evropy - při druhém se zranil to se občas stává(1962 Pelé), na třetím ho vyhlásili nejlepším hráčem turnaje, i přes to tragické fopa
nejlepsim hracem sveta bylo spoustu hracu,ankety si strc za klobouk. Letos byl zvolen ze sentimentu, nebo si opravdu mwslis, ze byl nejlepsi?
Pro Tebe musí skutečně velký hráč hrát za Barcelonu -( tedy snad vyjma Pelého), přestože hráči Barcelony patřili k velkým zklamáním turnaje.
Tvé kategorizování je opravdu zajímavé A:Pelé(ano!!!) Romário B: Zidane Platini - je ještě někdo v áčku(vyjma všech hráčů Barcelony minulého století), třeba by to bylo stejně zábavné
Ano, zvlaste romario doslova vyhorel.
Se podivej, co pises. Co maspolecneho to, ye romario je lepsi nez zidane, s tim, ze hraci barcy na MS podle tebe vyhoreli??? Ty jsi vazne dost mimo.
Kdyby Řepka přestoupil do Realu tak by byl lepší než Beckenbauer chytráku, viď?
ty uz jses vazne unaveny, bez si lehnout.
Tedy do Barcelony pochopitelně
Ankety nemají absolutní vypovídající hodnotu, přesto nejlepších nebylo vyhlášeno zas tolik na tomto šampionátu byl asi opravdu nejlepší - srovnatelní pouze Cannavaro a Pirlo (určitě ne Ronaldinho, Larsson, Deco, Marquez ...
Ne, opravdu nejlepsi nebyl; Steje jses komicky, ne rikas, ze to davam do klubove roviny a jediny, kdo tady zminuje porad hrace barcy, jses ty: tys prozival asi krusnou sezonu, jak te tak posloucham...
To není pravda Barca hrála skvělý fotbal - Ronaldinho a spol jsou famózní.
Byl jsi to ty, kdo nám všem vysvětloval, že Deco hrál v zápase s Francií dobře?
Ja myslel, ze se bavime o zidanovi a ze tobe vadi, ze dotoho pletu klubismus...
PS: zkus se zamyslet nad vwznamem slova "reagovat" a nad jeho praktickem vyuziti...
Asi se neshodnem, že Zidane byl lepší, než všichni tvý oblíbenci a že jednoznačně patří k největším hráčům všech dob- prakticky všichni ostatní (vyjma Pelého) o kterých si psal, dokázali mnohem méně než on
Ale on patri k tem nejvetsim...ale dejme tomu do 20, ne do petky. tys ocividne nepochopil; o co mi jde. Ale co se divim, kdyz ty ani neumis yareagovat na prispevek.
On by do té pětky patřil, ale to by musel hrát za Barcelonu... Jinak Romário rozhodně lepší nebyl!
Asi to není on, je ještě blbější, píše bez háčků a čárek, a hlavně: Už mu konečně nepřeskakujou písmenka
kurva ja sem ale kokot..sem se zapomnel zaregistrovat
FORZA ITALIA FORZA ITALIA FORZA ITALIA!!!
ITALY ZAJEBANÝ JSOU
no do piče vždyť byli jasně lepší ve finále!!!!!!!!!!! nemluvě o celým turnaji
to francie hrála tužku
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele