Mistrovství světa FIFA - Mistrovství světa 2006
PREVIEW: ČESKO - GHANA
Zápas číslo dvě pro český tým je tu, dnes od 18 hodin změří Brücknerovi svěřenci síly s Ghanou. Ukáží světu i bez zraněných útočníků Kollera s Barošem, proč je mnozí pasují na spolufavority turnaje? V případě vítězství by si prakticky zajistili postup mezi nejlepších šestnáct...
Češi v prvním utkání v pohodě přehráli Američany, Ghana zase nestačila na Itálii. Rozložení sil se zdá být jasné, česká reprezentace by měla být favoritem. Ale jaké to bude bez obou útočníků? Milana Baroše stále trápí poraněné chodidlo, Jan Koller si proti USA natáhl sval. Start obou dvou naprosto vyloučil lékař týmu.
Sestavu pro dnešní zápas trenér Karel Brückner tají, na včerejší tiskovce se na toto téma odmítal bavit. Nelíbila se mu otázka, zda Koller s Barošem budou na lavičce nebo na tribuně. "To je naše interní věc," řekl s nepříliš přívětivým výrazem. Nastoupí tým stejně jako proti Američanům, jen s Lokvencem místo Kollera? Nebo snad trenér chystá překvapení? Není to příliš pravděpodobné, vítězná sestava se přece nemění...
"Co se týče obtížnosti, bude to stejné, nebo spíš těžší utkání než s USA. Hráči Ghany jsou silní s míčem, těžko se jim odebírá," vyzdvihl kvality soupeře český kouč. Zřejmě to bude hlavně souboj středových formací - Nedvěd s Rosickým proti Essienovi s Appiahem.
Kapitán českého týmu Tomáš Galásek si všiml, že fotbalisté Ghany jsou dobře fyzicky připravení. "Když bude horko, budeme s nimi těžko závodit, jsou na takové počasí zvyklí. Nejsou ale tak silní po taktické stránce."
Srbský kouč ve službách Ghary Ratomir Djukovič se střetu s dalším favoritem nebojí. "Češi mají světový tým, je pro nás ctí si proti němu zahrát. Ale nebojíme se, my se nebojíme nikoho," prohlásil sebevědomě. "Víme, jak na Čechy zahrát. Prohru si nepřipouštíme, máme vítěznou náladu. Češi a Italové jsou favorité skupiny, ale my se budeme bít. Chceme postoupit!"
Problémy se zraněními Ghana nemá, do historicky prvního souboje s Českou republikou tak půjde v plné síle. Utkání v Kolíně nad Rýnem začíná v 18 hodin.
Předpokládané sestavy:
Česko: Čech - Grygera, Rozehnal, Ujfaluši, Jankulovski - Poborský, Rosický, Galásek, Nedvěd, Plašil - Lokvenc.
Ghana: Kingston - Kuffour, Mensah, Pantsil, Pappoe - Addo, Appiah, Essien, Muntari - Amoah, Gyan.
Češi v prvním utkání v pohodě přehráli Američany, Ghana zase nestačila na Itálii. Rozložení sil se zdá být jasné, česká reprezentace by měla být favoritem. Ale jaké to bude bez obou útočníků? Milana Baroše stále trápí poraněné chodidlo, Jan Koller si proti USA natáhl sval. Start obou dvou naprosto vyloučil lékař týmu.
Sestavu pro dnešní zápas trenér Karel Brückner tají, na včerejší tiskovce se na toto téma odmítal bavit. Nelíbila se mu otázka, zda Koller s Barošem budou na lavičce nebo na tribuně. "To je naše interní věc," řekl s nepříliš přívětivým výrazem. Nastoupí tým stejně jako proti Američanům, jen s Lokvencem místo Kollera? Nebo snad trenér chystá překvapení? Není to příliš pravděpodobné, vítězná sestava se přece nemění...
"Co se týče obtížnosti, bude to stejné, nebo spíš těžší utkání než s USA. Hráči Ghany jsou silní s míčem, těžko se jim odebírá," vyzdvihl kvality soupeře český kouč. Zřejmě to bude hlavně souboj středových formací - Nedvěd s Rosickým proti Essienovi s Appiahem.
Kapitán českého týmu Tomáš Galásek si všiml, že fotbalisté Ghany jsou dobře fyzicky připravení. "Když bude horko, budeme s nimi těžko závodit, jsou na takové počasí zvyklí. Nejsou ale tak silní po taktické stránce."
Srbský kouč ve službách Ghary Ratomir Djukovič se střetu s dalším favoritem nebojí. "Češi mají světový tým, je pro nás ctí si proti němu zahrát. Ale nebojíme se, my se nebojíme nikoho," prohlásil sebevědomě. "Víme, jak na Čechy zahrát. Prohru si nepřipouštíme, máme vítěznou náladu. Češi a Italové jsou favorité skupiny, ale my se budeme bít. Chceme postoupit!"
Problémy se zraněními Ghana nemá, do historicky prvního souboje s Českou republikou tak půjde v plné síle. Utkání v Kolíně nad Rýnem začíná v 18 hodin.
Předpokládané sestavy:
Česko: Čech - Grygera, Rozehnal, Ujfaluši, Jankulovski - Poborský, Rosický, Galásek, Nedvěd, Plašil - Lokvenc.
Ghana: Kingston - Kuffour, Mensah, Pantsil, Pappoe - Addo, Appiah, Essien, Muntari - Amoah, Gyan.
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Česko - poslední zápasy
12.06.2006
Mistrovství světa
Sk E
03.06.2006
Přátelské zápasy
30.05.2006
Přátelské zápasy
26.05.2006
Přátelské zápasy
01.03.2006
Přátelské zápasy
16.11.2005
MS - kvalifikace
Ev Bar. 2.z
12.06.2006
Sk E
Ghana - poslední zápasy
12.06.2006
Mistrovství světa
Sk E
04.06.2006
Přátelské zápasy
29.05.2006
Přátelské zápasy
26.05.2006
Přátelské zápasy
01.03.2006
Přátelské zápasy
31.01.2006
APN
Sk D
12.06.2006
Sk E
Mistrovství světa - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
1
1
0
0
3 : 0
3
2
1
1
0
0
2 : 0
3
3
1
0
0
1
0 : 2
0
4
1
0
0
1
0 : 3
0
Komentáře (165)
Přidat komentář3:0 (Rosa Hahahattrick!)
4:1 32+54min Koller,3+37+79min Baros
jasně 3 goly !!! Baroš má famozní formu, proč ne...
a kdo dal vlastňák?
Škoda, že nemáme útočníky... pochybuju, že kladivo Lokvenc dokáže nahradit Kollera. Baroš taky bude chybět. Myslím, že můžeme vyhrát, ale s týmem to nevypadá vůbec dobře a navíc je Brückner podrážděnej a to většinou neznamená nic dobrýho. Jinak zaáloha šlape, Rosa je fantastickej, Nedvěd to samý, Plašil se může rozehrát, kdyby Galásek selhal tak máme super alternaci Poláka, ale nejslabší článek zálohy je Poborský, kterej tam už asi rok nemá co dělat. Jinak obraně věřim a brankářovi ještě víc (pokud tam nebude Blažek ).
Ale kdo místo Poborského? Kdo?
Piták, to je jasný!
chci vidět jak dá utok....Lokvenc se Štajnerem...to by bylo docela směšný dyť nic neumí
Bez Kollera a Barose to bude hodne tezky zapas. Nevidim zadnou alternativu v utoku, Lokvenc je nemehlo, strasne malo pohyblivy (neco jako Crouch), Sionko nedokaze promenit sanci ani 5 metru pred prazdnou branou a Heinze jsem uz dlouho nevidel v repre hrat, tezko rict, jestli by to zvladnul. U Stajnera zase zalezi na momentalni 'nalade', nekdy jede jako sroub a goly dava, jindy naprosto neviditelny. Jsem velmi zvedav, jak si s tim pan strateg Bruckner poradi. V zaloze to taky neni zadna slava. Nemluvim samozrejme o hvezdnem tandemu Nedved - Rosicky, ale spis o hracich, kteri je doplnuji. Poborsky toho moc nepredvedl, Plasil byl zase velmi snazivy, ale zatim mu chybi zkusenosti, aby mohl dokazovat vetsi veci. Mozna by nebylo spatne reseni nasadit Polaka misto Plasila, je to sice defenzivni typ za ofenzivniho, ale Polak uz mnohokrat dokazal, ze goly davat umi, ma vynikajici strelbu z dalky a je schopny pri rozich a standartkach ze stran. Rosicky je pri chuti a tak by mohl klidne hrat az na hranici utoku. Obrana je jasna, Ujfalusi s Rozehnalem ve stredu a Jankulovski behat po leve strane a Grygera po prave. Behem jejich vyletu by pak mel Galasek hlidat vzadu. Ghana ma velkou silu v zaloze, londynsky Essien umi poradne vystrelit a Appiah, Muntari a Addo jsou taky dost znama jmena. Plus mlady a nadejny Gyan v utoku. Naopak obrana je na tom spatne. Kuffour uz tezi akorat ze sveho jmena, ktere si proslavil v Bayernu. Jinak dela jednu chybu za druhou a nebudu se zlobit, kdyz ji udela i dneska. Jestli teda bude hrat, jelikoz Dujkovic zvazuje, ze ho nahradi Illiasem z domaci ligy, coz vsak podle ghanskych fanousku znamena tragedii :)
Už tečem jedna nula... a rozhodně to neni tim, že chybí Koller.
Ujfaluši zbořil naši taktiku už ve 2. minutě
Lokvenc ven,Galásek ven,Plašil ven!!!!!!!!Galásek je pomalej a hraje úplnou botu,Lokvenc byl vždy kopyto a Plašil na to nemá,je to průměrnej hráč,místo Galáska bych dal Poláka,místo Plašila Marka Heinze,místo Lokvence Sionka,ten aspoń běhá
Jankul hraje taky pěknou botu,ta zbrklost a rozehrávání míče Můžeme být rádi že to není 0:3 pro Ghanu,jinak Kyslík měl pravdu když tu hru obrany viděl už v zápase s U.S.A a jak už sem psal předtím po zápase s U.S.A,vyhráli jsme hlavně kvůli tomu že U.S.A hráli špatně
ten gol byla chyba Galáska,na Ujfalušiho byli tři hráči,Galásek nemá v repre co dělat
Byla to chyba všech tří.
Galásek už na rychlej fotbal nemá, ted se to jasně ukázalo
věřme že se to zlepší
jak jsem předpokládal Polák je tam
Lokvenc je fakt debil,žlutá ještě k tomu výkonu
Lokvenc furt padá,neumí ani držet rovnováhu nebo co
proč tam tu pi.. Lokvence nechal
skvely no... penalta! ...
Hm, jak to tak vypadá, tak budem muset vyprášit Itálii, což, vzhledem k tomu že oni ten zápas taky nebudou moct vypustit, by mohlo pro naši hochy představovat "drobný" problém. Každý zápas je jiný, ale Italové dali Ghanu suveréně 2:0. => je čas udělat šampionátu pápá... teda jestli tohle prohrajem.
Ty vole takovej průchoďák nepředváděli ani včera Srbáci. Klika, že vždycky trefí výborně postaveného Čecha. Škoda, že Petr nezachránil i tu první střelu....
konec ...
to snad ani není pravda
Tady jde ale vidět jak strašně chybí Koller a to a´t si říká kdo che co chce,Lokvenc nevyhraje pomalu žádný souboj,nepodrží míč,ani není na pohodu jak Koller,Lokvenc by měl skončit s fotbalem,s tím by neuspěl snad ani v naší lize,citelně chybí bojovníci Śmíca a Baroš
chce*
Tak je to v prdeli 2:0 a můžem bejt rádi. Dneska jsme nepředvedli vůbec nic. Vůbec nic. Hotová tragédie, ztrapnění. Myslim, že MS pro nás skončilo. Snad kdyby jsme dali Taliány. Po dnešku to ale vypadá jako marný přání. Proti Itálii bez Ujfalušiho, Baroše a nejspíš Kollera. Sodoma Gomora. Hasta próximo Mudial???
...a bez šmicra, samozřejmě. Puta Madre!
myslim, ze za chvilu to kyslik zhodnoti za mna
jsme hráli snad ještě hůř jak Slováci když hráli baráž ve Španělsku
Lepší bohužel prohrál, ale je to jenom sport
debílku španělský
já nefandím Śpanělům
spíš nesnáším Slováky Moje milá babička má tu bačovskou krev zrádců ze Slovenska
Já reagoval na merenguese
si trapny a radsej sa venuj svojim hviezdam..
Nad naší hrou mi ještě dlouhu zůstane hlava stát. Prachbídnej výkon okořeněnej nuznýma "šancema". A Ghana - klobouk dolů, málem jsme skončili jak včera Srbsko a Černá Hora. Tohle se fakt nepovedlo. Kritika je na místě.
No já to ani moc hodnotit nebudu, jen bych připomenul, jak jsme tady já a rominho tvrdili, že to, co stačí na USA nemusí stačit na lepší týmy a pak taky ty vaše reakce.
USA nás přehrávalo v záloze. Když jsem říkal, že to dobře není a že je hlavně chyba američanů, že toho nedokážou využít, tvrdili jste, že je to zásluha VÝBORNÉ obrany. Tady vidíte, že to opravdu tak nebylo. Ghana neptořebvoala mít ani o moc větší držení míče a přesto dokázala vyprodukovat obrovské množství šancí. Od debaklu podobnému toho osrbů od argentinců nás zacvhránily tři věci: 1. po dlouhé době výborný výkon čecha 2. tragická koncovka ghananů- střely většinou přesně do čecha 3. taktická neschopnost ghany (ofsajdy...)
No takež tady se ukázaly problémy v záloze a obraně. Další zmiňovaný problém byl v útoku. Říkali jsme, že takové góly (jako toho Rosického) nebudou padat pořád. Že náš útok nemá pořádnou myšlenku. JJ, to tady bylo slov o tom, jak jsme dali tři góly, co chceme více a podobně. Tady se to ukázalo. NEpadla žádná náhodná střela z dálky (ano náhodná, nebo snad dnes byla nějaká podobná, třeba kousek vedle nebo tak?) a my jsme byli naprosto jaloví...
Takže asi tak, alegre nerad nadává, ale možná že mu za ty nadávky nedělá problém se omluvit.
Jsem zvědavej na tu Itálii, to může dopadnou ještě hůř než dneska... škoda, docela sem jim to přál. Puta Madre!
no trenér to skvěle vymyslel když vystřídal Poboráka kterej tam aspoń něco měl
Poborský snad ani jednou nepřihrál........
večer vyhrají,věřím že Donovan mě předvede to co umí
Mě už vystrašila ta nedobrá nálada před utkáním. Ale myslel jsem, že se to až moc zveličilo... běs a bída! Co se stalo s národní hrdostí. Ty vole Lokvence ode dneška nenávidím. To co předvedl to se jen tak nevidí, nejhorší výkon na šampionátu. Ještěže máme Čecha.
Nerad hodnotím, ale dneska musím:
Čech-ještě, že ho máme. potvrdil co se o něm už dlouho ví.
Grygera-průměr, celá obrana byla dneska hrozná.ale Grygera ještě jakž takž.
Rozehnal-jednoznačně nevěděl co má hrát
Ujfaluši- no comment, běs a bída
Jankulovski-zbrklý, neklidný,naivní... snaha přecházela v děs
Galásek-pomalý, ani zkušenost mu nepomohla
Plašil-pro mě do budoucna naděje, ale ještě na to nemá
Nedvěd-působil jako kdyby nechal srdce na hotelu místo na hřišti
Rosický-nikdo se mu nenabízel, lituju ho, rychlí Ghaňani ho po dvaceti metrech úprku v pohodě zastavovali
Poborský-snaživý, ale léta nezastavíš... Euro bylo jeho vrcholem
Lokvenc- nemehlo, prohrál nám to zčásti i on. Podle mě Bruckner na tréninku viděl, že je Lokvenc žebrák a nepotkal se ani s formou. A to ho znepokojilo, proto ty nejistota.
Na závěr: těžko se to překousává, ale já pořád věřím, že budeme bojovat. Nic se nerodí lehce. I když bez Kollera, Baroše je ta šance poloviční. Kurva proč musíme mít vždycky takovou smůlu
Smůlu.
Na zranění, to by ti snad mohlo dojít...
A proč by mi to nemělo dojít??? Zranění postihuje většinu týmů- Cisse, Edmilson...není potřeba se na to vymlouvat...
Kdžy máem v týmu staré hráče, tak je zranění o dost pravděpodobnější...
Já se na to nechci vymlouvat, ale Edmilson je lavka a Cissé možná taky. Tři nej útočníci nechybí nikomu a my nejsme velmoc jako třeba Argentina, aby to nebylo poznat.
To je ale naše chyba, že nemáme náhrady...
Chyba to je, ale jak říkám, nejsme velmoc.
Tak bychom si na ni neměli hrát.
bože můj ty si vemeno
A není to pravda? Furt se objevovalo, jak my jdeme na semifinále a podobně, jenež to bez kvalitní lavičky jde jen vlemi těžko...Ale chtít po tobě objektivitu u čechů asi chtít nemůžu, co?
Kdyby sme byli plný tak máme šanci jít daleko to je jasný,náhradu nemáme,ale takovýhle kecy,když si čech to je fakt hrozný
Hmmm, ale sílatýmu je i v síle lavičky, takže když nás dokáže srazit zranění dvou hráčů, pak ten tým nmoc kvalitní není a na semifinále by vůbec myslet neměl.
Nebudu přece zauajtý jen proto, ež jsem čech, co je to za logiku?
no dyt to řikám že nemáme náhradu,jenže on se taky zranil jeden z nejdůležitějších hráčů né-li ten nejdůležitější to je pak znát jak že jo!!!!
Jenomže Cissé, Edmilson se dají plnohodnotně nahradit... což se o našich nedá říct.
To je ale naše chyba...A síla soupeřů, že oni náhradu mají.
Cissé, Edmilson. Hmm. Jakou základnu fotbalistů má Francie? A Brazílie? To se s náma nedá srovnávat. A že je to naše chyba? To je k smíchu. Je snad naše chyba, že nejsme tak velký jako ta Francie nebo Brazílie?
Ano. Prostě nejsme tak dobří no. Furt tady pějete ódy an kvalitu našeho týmu, ale není i silná lavička ukázka síly? Já vím, že je to u tak malé země problém, ale hotl pokud si chceme dělat nároky na semifinále MS a podobně, tak se na tohle vymlouvat nemůžeme...
Jo jiné týmy postihujou zranění, ale jsou to schopni ty hráče nahradit, Francie, Brazilie mají široký kádr kvalitních fotbalistů a když nám se zraní tři hráči stabilního kádru tak nemáme za ně adekvátní náhradu. Proto je to smůla že nás postihla zranění, máme jedenáct fotbalistů kteří jsou schopni pospolu jako tým porazit kohokoliv, ale když se někdo zraní( Koller,Baroš) a někdo je z formy (Ujfaluši,Rozehnal,Galásek) tak na tak velkém turnaji můžeme prohrát s kýmkoliv.
To je naše chyba a ne smůla. Když se barzilcům zraní hrči, tak je to v pořádku a kdžy se zraní nám, tak je to smůla, jo? logika...
Ty si fakt pako... To, že jsme malá země, je naše chyba? Nemůžeme si snad postěžovat na to, že máme smůlu na zranění a protože jsme malá země, nemáme tolik kvalitních fotbalistů?
Pako jseš nanejvýše ty. Ano, je to naše chyba. Klidně si říkejme, že jsem alá země, máme hroznou smůlu atd., ale v tom příapdě se furt nepasujem do role favorita trunaje, neviďme se v semiofinále, nesrovnávejem se s Brazilci a podobně. Pokud tohle ale budete dělat, tak jaksi psotrádá smysl, abyste pak vše hend shodili na zranění hráčů. Pokdu je tým takhle zničen kvůli pár zraněním, tak asi není dostatečně kvalitní. Tým není jen 11 hráčů, to si očividně neuvědomuješ...
Je naše chyba, že jsme malá země. Tak k tomu fakt neni co dodat...
Očividně nechápeš, jak to myslím. A nebo na to nemáš co říct, tak se jen směješ.
Taky můžu říct, že Kanada je nejlepší tým nasvětě, ale má smůlu, že se jí nerodí talenti. Nelogické, že?
Kanadu do toho netahej, to neni fotbalová země, takže to se nedá srovnávat... Já vim jak to myslíš, ale blbě si to pojmenoval. Neni to naše chyba, že jsme malá země, spíš se dá říct že je to náš problém. Chyba je něco co se dá napravit, problém může bejt neřešitelnej. A to je tenhle případ. Je to problém, ne chyba... A když je to problém, neřešitelnej, tak snad máme právo si postěžovat, když se nám klíčoví hráči zraní a nemáme je jak nahradit, ne?
My jsme taky více hokejová země.
Tak fajn no, říkejme tomu problém. Každopádněbych to ale neoznačoval jako smůlu.
Když máme dva kvalitní útočníky a oba jsou zraněný, tak to smůla je. Že je nemáme kym nahradit, to už je věc jiná...
Tak ne, jenže když se nám zraní Baroš s Kollerem, tak je to jako kdyby Brazilie ztratila Kaka s Ronaldem, nebo Francie Henry s Trezeguetem, tim nechci říct že jsou čeští hráči tak dobří jako oni, ale že mají pro svůj tým stejnou důležitost jako tito hráči. Když se Brazilii zranil Edmilson, to je jako kdybychom my přišli o Heinze...
myslel jsem zranění KLÍČOVÝCH hráčů Šmicra, Kollera, Baroše. Nemyslím si, že by jsme s nima prohráli.
S Lokvencem bych měnil dres,ten ho jistě nepropotil,ale s jeho pohybovým rozsahem a dynamikou mu to snad ani nemůžu mít za zlé.Zranění Kolera s Barošem je trestem za to co se odehrálo a odehrává v našem fotbale všeobecně,je to trest pro ty Koštály,Vacky a jim podobné,je to trest zasloužený.
Njn, pěkně to tam kopali kluci opálený... Po USA se zase ukázala ta česká klasika - jednou se něco ( jakž takž ) povede a už se z toho dělá kdovíco, trestuhodně to nejvíc přiživují média. O to větší je pak zklamání. Dost mi to připomnělo ten zápas se Švédskem. Sice sem tu psal, že si náš nějakej velkej úspěch nepřeju ( akorát to zastíní ty obrovský problémy v celym našem fotbale, hlavně v nejvyšším vedení ), ale tyhle "představení" mě fakt netěší
btw ještě ta "nejlepší jedenáctka" - tohle by měla ČT zrušit, vždyť je z toho člověku na blití, lidi na ten fotbal snad ani nekoukaj, že tam posílaj hráče za takový výkony...
souhlas! i s jedenáctkou i s hloupostí českého fandy, kterýmu hned po dílčím úspěchu září zlatý voči.
Nějak mi to nedošlo, že když porazí USA Taloše tak to bude výhodnější než když Taliáni vyhrají. díky Radine
No ale U.S.A má s náma horší vzájemný zápas a skóre taky,Taloši by měli 3 body a pak by stačilo je porazit a aji kdyby U.S.A porazili Ghanu tak máme lepší vzájemný zápas a skore možná taky,ale pochybuju
No šak taky jo, když USA vyhraje, tak si to s Talošema rozdáme o pustup.
Na MS nerozhodujou vzájemný zápasy, ale skóre...
Taky to nebudu moc rozebírat, místní fejetonisté v čele s fcbéčkem si určitě zanadávají i za mě.
Je jasně vidět, co znamená na takovém turnaji ztráta klíčových hráčů. Srbsku se rozpadla půlka obrany a podle toho taky dopadla. Nám chyběli tři nejlepší útočníci a neměli jsme šanci.
U dvou hráčů se musím zastavit. Prvním je Šoula z Hradce, který ač je útočníkem, tak dostane na MS dvě karty za zápas a půl. To je neuvěřitelný. A když jsem po minulém zápase vychválil Rosu, tak ho dneska zase musím patřičně zdrbat. Dělal to samé celý zápas - tahal míč, vůbec nekombinoval a co je nejhorší, naprosto se vysr.. na bránění Vedle Galáska ani Poláka celý zápas nikdo nebyl, což je proti takovému soupeři nemyslitelné (tímto zdravím kolegu Gravesena, ten to zná).
Uřízli jsme si ostudu, a to se nemělo stát. Ghana nás jasně přejela, hrála výborně a můžeme poděkovat její neschopnosti, že nám nedala ten (možná) rozhodující třetí gól, který může určit druhého postupujícího. Šli tři úplně sami na Čecha a vystavili se do ofsajdu Sláva Ghaně!
A sláva taky Svěcenému, který dotazem "proč jste střídal Poborského, který hrál vynikající zápas?" zpoceného Brücknera úplně dorazil
ten Svěcený byl fakt výbornej , tomu se taky tlemím ještě teď, Karla měl stáhnout taky už o půli
Kto je Sveceny? Ved tam bol Taborsky a Bosak ?
pak ve studiu zpovídal aktéry
Poborský patřil u nás k nejlepším hráčům, na střídání byl už tak ve 30min zralý Plašil.
No oba toho moc nepředvedli. Plašil byl moc "vyplašený" a Kájovi už chybí jiskra.
karel by vidět, měl možnosti, ale všechno vždy zazdil, nikdy z jeho akce nic nebylo!!!!!
Zaprvé Rosovi se málokdo nabízel, tak co měl dělat. Možná mu ten výkon proti USA ale stoupl trochu do hlavy
Gravesen není tu tvůj kolega ..........
a ty nejsi vlastenec
Vlastenectví je mizernou ctností... jak se praví v jednom filmu.
Něco na tom bude, ale tohle já nechápu...
A komu se nabízel Rosa?
doufám že se najdou dnes večer .Minulé Ms jsem U.S.A fandil a letos proti talošům taky:-D
Jestlu USA vyhraje, tak je to pro čr horší...
myslíš? Třeba USA vyhraje 1:0
1.Česko 3 (3:2)
2.Itálie 3 (2:1)
3.Ghana 3 (2:2)
4.USA 3 (1:3)
Stačila by nám remíza
S Italii by byla remíza zázrak.
A o co menší zázrak by v tom případě bylo to, že s Itálií uhrajeme minimálně stejný výsledek jako Ghana s USA?
Já počítám s tím, že s Itálií prorhajem. A s prohrou můžeme postoupit jen tehdy, pokud italové USa porazí...
Hmm na tom něco je...
I když, na druhou stranu - když dneska Itálie vyhraje, tak by nám pak ani výhra nad nima nemusela stačit, když je porazíme třeba jen o gól a Ghana dá Američany o tři...
Tjn.
Prostě je to celé v prdeli
Titanik se potápí, bárka jde ke dnu
italové budou hrát asi podobně jako my takže to nebude moc na koukání
ty jseš dobrý debílek, ti jsou nejlepší
Italové? " Seš vole kapku zcvoknul ne vole".
KURVA KURVA KURVA KURVA KURVA!
Známky:
Čech-1 (zachránil nás před debaklem)
Jankulovski,Rosický,Nedvěd-3 (všichni bojovali)
všichni ostatní-4
Ujfaluši,Lokvenc,Galásek-5
Velebnosti, du blejt. Jak mohli z tak dobrýho výkonu spadnout do takovejch sraček? Ten zápas stál za vyližprdel. Tohle byla minimálně v nasazení oproti předchozímu zápasu otočka o 180 stupňů. To je otrávili, nebo co? Teď jsem teda zvědavej co udělám do toho zápasu s Itálií. Snad tam moc nedostanem a rozloučíme se nějak důstojně. Pěkně mě nasrali. Kyslík měl pravdu. Kurva!
Já jsem jeden z těch opatrnějších v uctívání kvalit naší repre
a tu kvalitu našeho kádru, mylím tim každého člena, jsem viděl v takové agonii. Bál jsem se zraněních a ty přišly.
Dlouho jsem si všímal kritik "zkušených" tady na EF ke kvalitě českého kádru. Jo máte pravdu, ale ČR není Espaňa nebo Itálie. My jme malá země a je to poznat.
A zajímalo by mě jak myslej tu nejlepší jedenáctku. Já myslel že jí udělaj jako čtaři obránce, čtyři záložníky a dva útočníky, nebo tak nějak. A oni tam narvou samý útočníky a záložníky, nechápu, nerozumim. Kurva to byla hrůza, tak strašnej výkon jsem u našich ještě neviděl. Ty vole, to byl sešup formy.
forma zatím nebyla! USA hrálo slabě. Ghana je pro mě černým koněm turnaje.
*hrály
Ta jedenáctka je fakt úchylárna! Lamparda navrhuji jako stopera, je tam jeden z nejvyšších
už dávno měli být do týmu zapracováni na kraje Piták se Skácelem, pak by snad lépe fungovala křídelní hra, tam by byla Ghana určitě zranitelnější - tohle Bruckovi vyčítat nepřestanu
Co má dělat, když do sestavy dost kecá Košťál. I když je zase dědkova chyba, že si nedupne, on je zodpovědnej. Je docela trapný, jak tam máme hráče jako Heinz, Štajner, Sionko, který sou z klubů zvyklý hrát tam, kde nás bota netlačí, jak je tam Poborský, kterej 3/4 roku nehraje pravidelně pořádný zápasy, jak se vemou dva útočníci těsne po zranění ( i jeden byl risk a teď se to ukázalo - Koller zrakven, Lokvenc bez formy ) a na druhý straně neni Skácel, Piták ( kterej si sice letos vybral takový slabší období, hlavně začátek jara, kdy víc máchal rukama než hrál, ale už několik let patří mezi těch pár hráčů u nás v lize, kteří maj na víc ), nehraje Jarolím nebo Mareš ( oba opory svejch týmů a to na postech, kde máme Poborskýho a rok na lavičce sedícího Jankula )...
Ne že bych do toho chtěl trenérovi kecat, ale pokud vim, tak se ve fotbale staví na kostře týmu, kterou doplňuju hráči podle jejich formy, ne pořád s jednou 11kou...
Jarolím na tu pravou zálohu zas tak moc nepasuje, v kombinaci ale nalevo třeba s rychlým Skácelem už třeba i jo
z toho co by dnes bylo reálné např.:
Piták - Polák - Rosický - Nedvěd - Skácel
Lokvenc
Nj, já už sem o tom tady mluvil - prostě nemáme nikoho vyzkoušenýho, Skácel, Piták, Jarošík atd. se na přípravný zápasy povolaj jako 5. náhradníci, dá se jim 20 minut na konci "šance" a když "nečekaně" nepředvedou zázrak ( asi se čeká hattrick ), tak se jim zavřou dveře. Pak se někdo zraní a sme tam, kde sluníčko nesvítí a doktor neouřaduje...
Pro mě osobně je skoro zázrak, že máme vlastně takhle úzkej kádr. Tak sakra máme stříbro a zlato z nedávnejch ME U21, kde jsou ti hráči?! Ne všichni, někdo z těch mladejch vždycky vyhnije, ale že by jich bylo tolik?
jo, teď už je to zbytečné řešit. Po MS se nad tím bude muset zapracovat
Když o tom tak přemejšlim, tak dostat se na příští euro pro nás bude dost problém. Když skončí Šmíca, Nedvěd, Poborský a Galásek, koho tam místo nich máme? Plašil, Skácel, Piták nejsou tak dobrý a nemaji zkušenosti, Nedvěd je nenahraditelnej, takže jen Polák. A když se rozhodne skončit Koller (o tom ale pochybuju, ten s repre nesekne), tak to bude tuplem v řiti. Myslim že nás čeká pěknejch pár let přebudovávání týmu...
Skácel a Piták musejí dostat šanci pak se uvidí, ale že by hned hráli skvěle se nedá čekat, spíš najdi nového tréňu, třeba by mohl Zeman (neznalost české ligy nevadí , neznalost poměrů by byla výhodou , ale to by na svazu byli sami proti sobě že?
To by bolo sakramentsky zajímavé stí Zemanem. Ale kapánek neřešitelné, on miluje nade vše nadútočný fotbal a já myslím, že ta líheň dobrých útočníků není zrovna good.
433 by tedy zavádět nemohl , to už by měli pochopit i rudokožci
A proč ne?
Čech
Grygera - Rozehnal - Ujfaluši - Jankulovski
Jarolím - Polák - Rosický
Baroš - Koller - Skácel
Na Brücknera si na rozdíl od vás po jednom zápase nebudu stěžovat, ale Rudi tam prostě být měl. Je trochu divné, že hráč, který má po Nedvědovi druhou nejlepší střelu z našich, byl v nominaci opomenut. Taky nám kurevsky chybí kvalitní mladý útočník. Snad z toho Svěrkoše něco bude, ale už by mohl začít
To už docela pochybuju, že ze Svěrkoše ještě něco bude. Je sice mladej, ale už ne zase tak moc mladej na to, aby se mohl nějak výrazně zlepšit. A náš útok buhužel bude za chvíli stát za starou bačkoru. Koller stárne, Baroš jde od desíti k pěti, nikdo jinej neni. To bude za pár let průůůůůser...
Myslim si že v Brüknerovi to neni. Takhle bídnej výkon bez nápadu a špetky zaujetí pro hru nejspíš nečekal ani v nejhorších snech.No, uvidíme až po zápase s Itálií, abysme nevzpomínali na tenhle zápas ještě s nostalgií, že to nebyl takovej debakl jako pak. Teď je to dědkovi aby to dal do pucu, třeba je to profackuje a příště se budou pořádně soustředit. Jinak sme v PRDELI!
Bary a Rudi ano, taky by ten post mohl hrát Maty, ale jinak na to nemáme hráče, ti to nikdy nehráli, nemělo by to význam
No jo, ale vidíš co to s náma udělá, když se zraní Koller nebo Baroš. Co pak s takovou taktikou, to tam chceš šoupnout koho?
No Piták na Poborskýho má, Karel už prostě dosloužil, to se nedá svítit, leta sou leta... Jenže jak se maj se Skácelem ( a dalšíma ) ukázat v repre, když je trenér povolá den před zápasem jako náhradníky a pak jim dá tak 15-20 minut? Prostě holt nikoho lepšího nemáme a tihle hráči ( Jarolím, Piták, Skácel, Jarošík, Mareš, dejme tomu i ten hlupáček Sivok atd. ) už měli mít za sebou tak 7 startů ( aspoň v přípravnejch zápasech ), páč kvalifikace začíná za chvíli a příjde řez sestavou jak kráva. Stačí se mrknout na Nizozemce - vyházeli přestárlej póvl ( i když to schytali i pořád schopní hráči ), nahradili je nováčci a jde to.
Zacardo se trefil krásně
Ten to teda vymňouk
Ty čechům nepřeješ postup?
přeju,ale nesnáším taloše,remíza by vyhovovala,ale prohra Italů znamená pro všechny tři body a v posledních zápasech by si to rozdali všichni o postup,kdyby naši porazili taloše tak by jim pak bylo jedno jak zahraje USA a Ghana
víc červených
No nic tak dnes se nám to nepodařilo, ale to se stává, není třeba nadávat ještě nás čeká poslední zápas a zajíci se počítají až po honu.
100.
naser si strejdo
Kápla slza?
celá kalůž
Kyslíku nechce se mi věřit že ty neumíš počítat,jednoduše když vyhraje U.S.A tak bude mít každej tým 3 body a rozhodnou poslední zápasy a když porazíme taloše tak nám může být jedno jak dopadne zápas U.S.A :Ghana,měli by jsme 6 bodů,tím by taloši byli ze hry a Ghana s U.S.A by si to rozdali o postup
Hmmm, ale ty furt velmi naivně počítáš s tím, že Italy porazíme, to je pak těžký...
Ale umí počítat, on v tý svojí úvaze předpokládá, že s Itálií prohrajem. A pak by sme měli šanci jen když Taliáni dneska vyhrajou, takže na tom určitě něco je... Na druhou stranu je taky pravda, že když Itálie vyhraje, tak by nám pak nemuselo stačit ani když je porazíme...
to je otázka skóre. Je dobré, že jsme vyhráli 3:0, ale taky nám to může všechno zkazit Muntariho gól.
Dostat ještě o jeden víc, tak by to bylo mnohem horší. Takhle jsme o skóre před Ghanou, což může bejt rozhodující... Byla by sranda, kdyby teď Američani přidali druhej gól a vyhráli 2:1. Měli by sme s Taliánama stejný skóre, pak s nima budem remizovat, zápas Ghana - USA remízou neskončí a bude rozhodovat los
Ono to ale má svoji logiku, při stavu našich křídelních hráčů, navíc absencích Kollera, Baroše a Šmicera je jasné že musíme všechno tahat středem Rosou a Méďou. A když tam soupeř nasadí těžký kalibr (Appiah a Essien) a navíc je celkově velmi pohyblivý, tak je prostě ten náběh aby to vypadalo (když je navíc ještě černý den) takhle.......
Pro můj osobní pocit by nebylo špatné uklidnění, kdybychom porazili Itálii. Každopádně je to na MS nejdramatičtější skupina a taky se v ní hraje nej fotbal. Až na ten výkon USA proti nám a náš proti Blackstars.
Když Italové vyhrají tak to ale bude ještě závist naprohře Ghany s USA. Při současném stavu Itálie s USA se mi remíza moc nepáčí.
No tak remíza vlastně nakonec není tak špatná, jelikož mají Amíci do zápasu s Ghanou ještě pořádnou motivaci díky slušné šanci. a tím se to může kurevsky zamotat. Hrubá skupina!
remíza
všichni byli hotoví po prvním zápase Itálie a dokonce jí srovnávali jako rovnocenou s Brazílií,konečně se ukázalo že U.S.A dokáží hrát krásnej fotbal
to se vědělo, měli jsme proti nim štěstí, zápas nám vyloženě vyšel
ty vole! to bude drámko do posledního dechu. Žít nebo zemřít!
SOm zvedavy jako sa ta skupina vyvinie.postupit moze kazdy...
Tak co chalani, Vráťa hrál jakoby mu táhlo na 50sátku. Už máte jasno o nejhorším individuálním výkonu na šampionátu. Jelikož už si možná nezahraje, je to jednoznačná antihvězda turnaje.
Pořadí:
1.Lokvenc
2.Santa Cruz -ač můj oblíbený hráčl,možná doplatil na nesmyslnou antiaktivní taktiku Paraguaye
3.Kežman
4.Stankovič
5.Krstajič
6.C.Ronaldo a Bommel- jeden mládě egoismu a druhý odporný až za ušama
A přibudou např. Ronaldo, Henry a další. Zatím jsem hodnotil hráče jejichž týmy už odehrály dva matche.
výborná anketa, docela jsem se pobavil.
Souhlas, Stankovič včera hrál?
Já bych teda Santa Cruze dal rozhodně na první místo. Čekalo se od něj dost, měl Paraguay táhnout a nebyl vůbec vidět, snad se nepotkal s míčem (hodnotim první zápas, druhej sem bohužel neviděl). Naopak Lokvenc do toho šel se strašně těžkym úkolem, nahradit Kollera. Neomlovam ho, nic nepředved, ale škodí mu to, že se od něj čeká mnohem víc, než na kolik asi má...
pravda
Jo měl to Vráťa těžký, ještě byl po zranění. Nic snadnýho nahradit Kollera, při kvalitě Lokvence nemožné. Ale on jakoby ani nebojoval. On fakt nic neuhrál. Santa Cruz doplatil na hloupou taktiku. Sice hráli jak už tu zaznělo od Vazqueze, že hráli takový kultivovaný až moc evropský profesorský fotbal. Ale k čemu jim to bylo když útočili ve třech. A to si měl vidět ten jejich zápas se Švédskem. Oni se 2 max. 3 neměli šanci prodrat ke střele.Ani neměli šanci nic vymyslet, proti seveřanům útočit ve dvou
Santa Cruz by byl strašně výhodnej do dvacky, do souboje. Ale oni tam žádný centr pořádně nevytvořili, všechno to táhli přes rychlého Valdése, který tam jako jediný něco měl.
Cruz nedoplatil na taktiku, ono zkus hrát aktivně dopředu, když máš dva útočník a jeden z nich se za 90 minut nepohne. On to odchodil hůř než sparťani zápas s Plzní ( a jak všichni víme, tak to už je co říct... )
jj Andy uplny suhlas
Lokvenc totalni nouma, kopyto, ichtil, klanica, tronda, antifotbalista, velka hlava jak pytel od bananu a vubec nechapu co tam chce. Heinz by tam byl urcite platnejsi.
projeli sme 1650 km aby sme viděli tohle Hergot
A no tak to zas pozor, přece jen Lokvenc narozdíl od tebe něco dokázal.
ty si hovado,
odejdi dobrovolně z repre
jeste ted jsem se z toho neprobral, to byl snad zlej sen, nejhorsi vykon nasich co jsem kdy videl, italose neporazime max remiza takze se vsici modleme at ghana neporazi amiky...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele