Mistrovství světa FIFA - Mistrovství světa 2006
PREVIEW: BRAZÍLIE - AUSTRÁLIE
Na brazilské fotbalisty dopadla v rodné zemi za výkon proti Chorvatsku nevybíravá kritika. Hlavní cíl však splnili – získali tři body. Jejich dnešní soupeř z Austrálie naopak příjemně překvapil, když přehrál Japonsko.
Jen povedená střela záložníka Kaká uchránila Kanárky od spravedlivé remízy s velmi dobře hrajícím Chorvatskem. Hra Brazílie byla plná paradoxů. Obrana v čele se stoperskou dvojicí Lucío, Juan fungovala takřka optimálně, kdežto útok, a hlavně těžkopádní Adriano s Ronaldem, téměř nic nepředvedl. Ronaldo si navíc po zápase stěžoval na bolesti hlavy, vyšetření nic vážného neodhalilo a proti Japonsku i přes poslední matný výkon nastoupí. Druhý z útočníků měl zase důvod k oslavě, jelikož se před pár dny stal otcem syna Adriana juniora.
Trenér Parreira už před turnajem avizoval, že jeho tým může mít pomalejší rozjezd. Přidat by ale měl co nejdřív, jelikož s podobnými výkony jako proti Chorvatsku by asi Brazilci moc daleko nedošli. "Zápas proti Austrálii bude úplně jiný, to mám mohu zaručit," slibuje hrdina prvního zápasu Kaká. "Nehodlám nijak odhalovat naši taktiku, ale asi nepřekvapí, že v naší hře bude víc pohybu a rychlosti," doplnil. "S Australany se nebudeme pouštět do žádného boje. Naším úkolem je hrát fotbal, pěkně po zemi a technicky," řekl trenér Parreira.
Brazilci mnoho čekají od krále fotbalistů Ronaldinho. Hvězda Barcelony může v případě triumfu na mistrovství světa zkompletovat unikátní hattrick, vítězství v domácí lize a Lize mistrů už dosáhl. "Po skvělém roce by úspěch v Německu byl tím nejlepším zakončením. Celý rok o tom sním a zatím se to vyvíjí dobře," říká Ronaldinho, který už v dějišti mistrovství absolvoval svou první tiskovou konferenci, kde Němce potěšil několika frázemi v jejich jazyce.
Snový začátek mají za sebou Australané, kouzlo Guuse Hiddinka nejspíš opravdu spolehlivě funguje. Proti Japoncům hráli Socceroos dobrou partii a hlavně předvedli úchvatný závěr, když třemi brankami otočili nepříznivý stav zápasu. Proti Brazilcům určitě budou stavět na svých tradičních zbraních, agresivitě a bojovnosti, které by mohly na soupeře platit.
Tvrdá hra ale má i stinnou stránku – množství žlutých karet. "Čeká mě těžké rozhodnutí, zda postavit všechny napomenuté hráče," prohlásil Hiddink. "Vím že si nemůžu dovolit takový luxus, nechat všechny opory na lavičce. Navíc hrát proti Brazílii je ohromná zkušenost. Musíme se na mistry světa psychicky a takticky připravit," dodal. V médiích se hojně objevovaly spekulace, že opory bude šetřit na zápas proti Chorvatsku, jenže proti hovoří hrozba špatného skóre, které může rozhodnout o nepostupu ze skupiny.
"Brazilci jsou určitě zranitelní, což ukázal zápas s Chorvatskem. Nejsou to žádní superborci, ale lidé jako my," tvrdí odhodlaně Mark Viduka, jeden z tahounů. "Jestliže hraje Brazílie hrozně, a stejně vyhrává, znamená to, že se máme na co těšit. Hlavní je nedostat gól. Ale nesmíme být moc bojácní," realisticky dodává Tim Cahill. Brazílie je velkým favoritem, neporazitelnost na šampionátech drží od finále MS 98, kde podlehla domácí Francii.
V historii najdeme pět vzájemných měření sil, žádné na mistrovství světa. Dominují Brazilci se třemi výhrami, jednou se soupeři rozešli smírně a na Poháru FIFA v roce 2001 si Australané v souboji o třetí místo připsali jedinou svoji výhru.
Zápas skupiny F začne v Mnichově v neděli v 18:00 a jako hlavní jej bude řídit Němec Markus Merk.
Pravděpodobné sestavy:
Brazílie: Dida - Cafú, Lúcio, Juan, R. Carlos - Emerson, Zé Roberto, Kaká, Ronaldinho - Ronaldo, Adriano.
Austrálie: Schwarzer - Emerton, Neill, Moore, Chipperfield - Grella, Culina, Wilkshire, Bresciano (Cahill), Kewell - Viduka.
Jen povedená střela záložníka Kaká uchránila Kanárky od spravedlivé remízy s velmi dobře hrajícím Chorvatskem. Hra Brazílie byla plná paradoxů. Obrana v čele se stoperskou dvojicí Lucío, Juan fungovala takřka optimálně, kdežto útok, a hlavně těžkopádní Adriano s Ronaldem, téměř nic nepředvedl. Ronaldo si navíc po zápase stěžoval na bolesti hlavy, vyšetření nic vážného neodhalilo a proti Japonsku i přes poslední matný výkon nastoupí. Druhý z útočníků měl zase důvod k oslavě, jelikož se před pár dny stal otcem syna Adriana juniora.
Trenér Parreira už před turnajem avizoval, že jeho tým může mít pomalejší rozjezd. Přidat by ale měl co nejdřív, jelikož s podobnými výkony jako proti Chorvatsku by asi Brazilci moc daleko nedošli. "Zápas proti Austrálii bude úplně jiný, to mám mohu zaručit," slibuje hrdina prvního zápasu Kaká. "Nehodlám nijak odhalovat naši taktiku, ale asi nepřekvapí, že v naší hře bude víc pohybu a rychlosti," doplnil. "S Australany se nebudeme pouštět do žádného boje. Naším úkolem je hrát fotbal, pěkně po zemi a technicky," řekl trenér Parreira.
Brazilci mnoho čekají od krále fotbalistů Ronaldinho. Hvězda Barcelony může v případě triumfu na mistrovství světa zkompletovat unikátní hattrick, vítězství v domácí lize a Lize mistrů už dosáhl. "Po skvělém roce by úspěch v Německu byl tím nejlepším zakončením. Celý rok o tom sním a zatím se to vyvíjí dobře," říká Ronaldinho, který už v dějišti mistrovství absolvoval svou první tiskovou konferenci, kde Němce potěšil několika frázemi v jejich jazyce.
Snový začátek mají za sebou Australané, kouzlo Guuse Hiddinka nejspíš opravdu spolehlivě funguje. Proti Japoncům hráli Socceroos dobrou partii a hlavně předvedli úchvatný závěr, když třemi brankami otočili nepříznivý stav zápasu. Proti Brazilcům určitě budou stavět na svých tradičních zbraních, agresivitě a bojovnosti, které by mohly na soupeře platit.
Tvrdá hra ale má i stinnou stránku – množství žlutých karet. "Čeká mě těžké rozhodnutí, zda postavit všechny napomenuté hráče," prohlásil Hiddink. "Vím že si nemůžu dovolit takový luxus, nechat všechny opory na lavičce. Navíc hrát proti Brazílii je ohromná zkušenost. Musíme se na mistry světa psychicky a takticky připravit," dodal. V médiích se hojně objevovaly spekulace, že opory bude šetřit na zápas proti Chorvatsku, jenže proti hovoří hrozba špatného skóre, které může rozhodnout o nepostupu ze skupiny.
"Brazilci jsou určitě zranitelní, což ukázal zápas s Chorvatskem. Nejsou to žádní superborci, ale lidé jako my," tvrdí odhodlaně Mark Viduka, jeden z tahounů. "Jestliže hraje Brazílie hrozně, a stejně vyhrává, znamená to, že se máme na co těšit. Hlavní je nedostat gól. Ale nesmíme být moc bojácní," realisticky dodává Tim Cahill. Brazílie je velkým favoritem, neporazitelnost na šampionátech drží od finále MS 98, kde podlehla domácí Francii.
V historii najdeme pět vzájemných měření sil, žádné na mistrovství světa. Dominují Brazilci se třemi výhrami, jednou se soupeři rozešli smírně a na Poháru FIFA v roce 2001 si Australané v souboji o třetí místo připsali jedinou svoji výhru.
Zápas skupiny F začne v Mnichově v neděli v 18:00 a jako hlavní jej bude řídit Němec Markus Merk.
Pravděpodobné sestavy:
Brazílie: Dida - Cafú, Lúcio, Juan, R. Carlos - Emerson, Zé Roberto, Kaká, Ronaldinho - Ronaldo, Adriano.
Austrálie: Schwarzer - Emerton, Neill, Moore, Chipperfield - Grella, Culina, Wilkshire, Bresciano (Cahill), Kewell - Viduka.
Vzájemné zápasy
09.06.2001
Konfederační pohár
Pl. 3M
21.12.1997
Konfederační pohár
Pl. F
14.12.1997
Konfederační pohár
Sk A
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Brazílie - poslední zápasy
13.06.2006
Mistrovství světa
Sk F
04.06.2006
Přátelské zápasy
01.03.2006
Přátelské zápasy
12.11.2005
Přátelské zápasy
13.10.2005
MS - kvalifikace
J.Am
09.10.2005
MS - kvalifikace
J.Am
13.06.2006
Sk F
30.06.2002
Pl. F
26.06.2002
Pl. SF
21.06.2002
Pl. ČF
17.06.2002
Pl. OF
13.06.2002
Sk C
Austrálie - poslední zápasy
12.06.2006
Mistrovství světa
Sk F
07.06.2006
Přátelské zápasy
04.06.2006
Přátelské zápasy
25.05.2006
Přátelské zápasy
16.11.2005
MS - kvalifikace
M. Bar. 2.z
12.11.2005
MS - kvalifikace
M. Bar. 1.z
12.06.2006
Sk F
22.06.1974
Sk 1
18.06.1974
Sk 1
14.06.1974
Sk 1
Mistrovství světa - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
1
1
0
0
3 : 1
3
2
1
1
0
0
1 : 0
3
3
2
0
1
1
0 : 1
1
4
2
0
1
1
1 : 3
1
Komentáře (68)
Přidat komentář3-0 (Ronaldinho,Adriano,Kaka )
1:1 klokani do to ho
4:1
myslim 2:0 dostanou klokani nadilku do kapsicky
Viduka da 2 gole a ti tloci jedou dom
4-1 (2Ronaldinho,Robinho,Ronaldo-Cahill)
Proč tam nenasadí Juninha misto Ze Roberta. Aspon by tam nekdo poradně kopal trestnaky.
Naprosto souhlasim, Juninho tam má být v základu. Jinak mě naserou. Je lepší Zé Roberto. Ale to voni neviděj, to sou mr...
oprava: než Zé Roberto
Nebo místo Dinha Robinho...
2:0 (Adriano,Kaká)
Juninho+Robinho= zaklad
Ronadlo,Adriano = zahrievaci lavicky
Tloušťík je zase tragickej, ale může si za to sám, měl víc odtučňovat
Ronaldo je pořád nejlepší útočník na světě a pár kilo nadváhy nemá na jeho výkon vliv. - to ti řekne spousta lidí - a všichni do jednoho jsou buď naivní, nebo ví o fotbale hovno. Ronaldo ven, každopádně. Ten už tam nemá co dělat. A argumenty, že byl nejlepší střelec kvalifikace a Realu jsou při pohledu na jeho "hru" totálně nepodstatný.
Myslim, ze plati aj jedno aj druhe. Su jak naivni, tak vedia o futbale hovno.
proboha to sou šance
Ten Ronaldo je hotový jako celý Real od té doby co tam je
ČR - Brazílie pěší fotbal
příště bych dal Fred-Robinho než ty dva komiky
samozřejmě že tam nechci Freda jen proto že dal gol,ale Adriano i když dal gol se mi nelíbí a Ronaldo
1) neschopný Carlos (šije z nesmyslných pozic 5 metrů nad bránu)
2) absolutně neschopný Ronaldo
3) hodně neviditelný Ronaldinho (na jaře to jde z kopce dolů, jinak famózní hráč)
Ta pětice z italské ligy se mi zdá daleko víc připravenější a kvalitnější. Hlavně Kaká, to je jejich nejlepší hráč.
3) to bude tim že víc tvoří,na goly sou tam jiný
Mi se právě zdá, že se mu tvořit až zas tak moc nedaří.
Tak hodnotit celkovy vykon Brazilie nemusim. To asi kazdy vidi. Ty hraci su evidentne zle zladeni a nehodia sa k sebe.
Ze Roberto pre mna osobne najhorsi hrac. Neviem ake ma ulohy, ale pokial to je anchor, tak to je bieda az az. Dost slaba aktivita na moj vkus od hraca jeho kvalit. On musi tej zalohe veliet a to rozhodne nevidim. Tym trpi aj Ronaldinho aj Kaka, ktori sa nedostavaju tak do svojich pozicii a skor z hlbky pracuju pre hrotovych utocnikov.
Kaka je zatial asi najlepsi a to aj napriek tomu vyssie popisanemu.
Mam radost z Robinha. Taky hrac , ktory sa snazi hrat, ked ostatni oddychuju je nezaplatenie. Zaklad si jednoznacne zasluzi a ak ho tam Parreira nabuduce neda, tak je to magor. Uz dnes som bol z toho prekvapeny.
Já bych řek že je to hlavně tim, že se pořád snaží cpát to středem. Neni tam klasický křídlo, Carlos s Cafuem už toho tolik neoběhaji. Soupeři stačí zahustit střed a Brazilci jsou v řiti...
a v riti su presne koli tomu, ze Ze Roberto uz nevie proti tomu prehustenemu stredu pracovat akoby bola potreba a preto sa tam musia tlacit ti, ktori by mali eventualne operovat na inych poziciach. . . Kaka a Ronaldinho. Ale mozno to je taktika.
a prave Ze Roberto bol zvoleny hracom zapasu
Ze Roberto to tam několikrát hasil vzadu... takový Dinho nebo Kaka se nijak moc nevrací.
dopredu sa mi absolutne nepaci . . . a brazilia chce hrat dopredu
A na to si přišel jak? Jasně, asi chtějí... ale to neznamená, že útoku podřídí ÚPLNĚ všechno.
A na to si přišel jak? Jasně, asi chtějí... ale to neznamená, že útoku podřídí ÚPLNĚ všechno.
Ked Perreira " preskoli " daleko technickejsieho Ze Roberta na taky post na akom hra, pritom to je evidentne ako stvorene pre Gilberta, tak si nemyslim, zeby tym chcel docielit hlavne kvalitneho drevorubaca, ale prave naopak. slo mu o tu rozohravku, inak by tam gilberto bol. Zaroven ako anchor sa musel naucit i branit. Utocit chcu, to neni o com. mozno nie v 10tich ludoch, ale ak budu hrat ako dnes ci minule, tak neviem ako budu ludia s tym spokojny.
tod moj nazor. hadat sa mi nechce.
Otázkou je zda by se Robinho takhle prosazoval i do zformavané obrany na začátku zápasu. Ale jeho výkon byl famozní. Ale musim říct, že dnes z dvojce Adriano-Ronaldo se mi víc líbil tlouštík. Do šancí se dostával a zdá se mi jen otázkou času, kdy se chytí. Je na něm hrozně vidět dlouhá zápasová absence z konce sezony.
Nejhorší na hřišti byla trojka Ronaldo, Adriano, Ronaldinho - ti se prostě hýbat nebudou Opravdu vidím problém v tom, že v záloze chybí křídla - krajní obránci to všechno nemůžou stíhat, už tak toho naběhají zdaleka nejvíce. Zé Roberto není anchor, dnes hrál dobře
Třeba se šetřej na plej of.
Souhlasím. Zé Roberto je na hřišti hlavně kvůli osobním soubojům.
Oni celkově hrajou pod svý možnosti. U Ronalda se to čeká, je sice pěkný, že byl ve špitále, ale na druhou stranu - má nadváhu, nedrží životosprávu ( s těma polívkama ať na mě komentátoři nelezou, vždyť je snad zajídá vepřovym kolenem ) nemá natrénováno a s tim má běhat v takovym počasí, to je pak opravdu "nečekané", že je mu špatně. Ronaldinho a Adriano se do toho brzo dostanou, u nich je to v hlavě, to odstraní jedna povedená akce, jeden gól, u Ronalda leda půlroční dieta a trénink...
Ale vzpomeň na Japonsko - ve skupině ještě větší bída a naoknec titul.
A co teprve Francie 98 - taky ve skupině nepřesvědčili... je možné, že se prostě šetří.
Moment, kdes vzal, že na minulém Mundialu to byla ve skupině bída? 11 gólů a Ronaldo ve formě, to je hlavní rozdíl, teď budou rádi za 5.
no ono pokial neni anchor, tak je co ? Gilberto Silva. . .
Je střední záložník, který je rychlý, v obraně je vždy nejdříve a aspoň nějakým pohybem pomáhá i v útoku. Chtít místo něj statického Juninha je blbost, u Gilberta to je otázka. Ale takhle (Emerson + Edmilson nebo Gilberto) to už Brazilci pěkných pár let nehrají a je zajímavé, že právě se Zé Robertem v sestavě a na tomto místě dominovali loni na poháru FIFA. Co takhle spíš změnit rozestavení?
4-3-3
Dida - Cafú Lúcio Juan Carlos - Kaká Emerson Zé Roberto - Robinho Adriano Ronaldinho
nebo 3-4-2-1
Dida - Cris Lúcio Juan - Cafú Kaká Emerson Carlos (Zé Roberto) - Robinho Ronaldinho - Adriano
je to proste anchor. definiciu pozname vsetci a to , ze nema taku kvalitu je uz vec ina.
ak mas iny nazor, tak ja ti ho neberem.
A proč musí mít tým anchora?
Kdo je anchorem u Angličanů, Němců, Holanďanů a Švédů?
a preco by nim byt nemohol? preskolenie ofenzivneho hraca do hlbky pola pricom jeho nahradnikom je tiez jakztakz tvorivy hrac Juninho a vedla nich hraje klasicky dm emerson a jeho nahradnikom gilberto silva.
Proste dva evidentne typologicke rozdiely hracov vedla seba. PRicom Ze Roberto tam rozhodne neni ako bruska . . . podla mna.
a preco tuna spominas anglicanov, ked tam su obaja stredovy hraci zo strany na stranu, ked Ze Roberto viacmenej je vzadu a utok moc nedoplna, tak to neviem.
Inak uz v priprave som mal pocit, ze im to v tej rozohravke trocha skrype a preto sa viac tahal Ronaldinho do stredu pricom dovtedy hrali s kakom viac k lajne.
Juninho ho nahradit nemůže, to by byli ještě méně pohybliví a taky zranitelnější v obraně.
Zé Roberto přeškolený není, on středního záložníka hrával už pod Zagallem
no ale ja stale nehovorim o stredovom zaloznikovi . . .
a to, ze nato nemaju kvalitu uz je vec ina.
nevidim dovod, precoby som ho nemohol nazvat anchorom . . . slabym anchorom.
A proč ano, on tam snad rozehrává míče? A co Vieira, ten je vedle Makeleleho taky anchor?
Nemají tam kvalitnějšího hráče než Zé Roberto, pokud chtějí hrát i nadále v tomhle rozestavení. Prostě nemají
no ja si rozhodne myslim, ze on mal byt ten co ma rozhadzovat lopty na ronaldinha a kaku do priestorov ako som uz vyssie pisal a v priprave mi to tak vyznelo.
to ze nema nato kvality je vec ina.
a prave dnes sa hovorilo, ze vieira a makelele hraju na tom istom poste a prave preto im to nejde, pretoze vieira je nuteny do niecoho, co mu nejde.
inak co je podla teba emerson ?
Technicky slušně vybavený defenzivní záložník, který ale kdysi býval i něco víc. Capello ho tou svojí taktikou trošku zničil
v dnesnom zapase ?
DM
takze ono vlastne jediny argument co ostal na stredoveho zaloznika je to, ze si myslis, ze nema riadit hru zalohy.
naopak ja si myslim, ze ju riadit ma aby kaka a ronaldinho mohli viac doplnat ofenzivu vyssie ako z hlbky. to, ze sa mu to nedari je uz vec ina. ale vec opakujem. vec nazoru.
Pokud tam chceš vecpat Juninha místo Zé Roberta, tak zároveň musíš přidat stopera místo jednoho útočníka. Jinak to asi nepůjde. Na MS 2002 tohle hrál ten druhý Juninho, ale byl daleko lépe jištěný.
Zé Roberto u tebe doplácí (není první a zřejmě ani poslední ) na tvoji známou nemoc, kterou bych nazval "není nad Xaviho a Deca". Podle tebe prostě tým bez anchora nemůže fungovat. To si já nemyslím a naopak jsem dnes viděl, že Zé Roberto patřil k nejlepším Brazilcům. Ono taky něco rozehrávej, když ti 3 ze 4 of. spoluhráčů permanentně stojí
1. Juninha nikam nechcem dat. . .
2. Nesuhlasis s mojim nazorom, tak ma ides napadat . . .
3. Emerson je klasicky dm, je to vidiet, ked Brazilia utoci do "plnych" a on zaskakuje ci drzi si priestor pred obranou. rozhodne ho tam nepovazujem za nejakeho stredoveho zaloznika v zmysle ako sa tu o tom bavime. Zaroven je tu typologicky uplne iny Ze Roberto, ktory tam je podla mna hlavne od tej rozohravky, pretoze by tam postavil Gilberta Silvu.
4. Ten kvalitativny nedostatok tam proste vidim.
5.mame nato rozdielne nazory a asi k spolocnej dohode nedojdeme. Raz to ide cez anglanov, potom cez vieiru, potom zase cez niekoho.atd.atd. proste nevidim dovod, precoby som ho nemohol nazvat anchorom.
A ako som uz napisal. Mas iny nazor. ja ti ho rozhodne nechcem brat.
1. Náhradníkem Zé Roberta není Juninho, ale spíše Mineiro. Juninho podle mě v tomto rozestavení nemá šanci.
2.
3. Jak bys postavil základní jedenáctku ty?
4. Zé Roberto je nejuniverzálnějším Brazilcem, slabiny mají (zatím) úplně někde jinde.
5. Protože je to "vyvážený" střední zložník, stejně jako třeba Gerrard. A střední záložník nemusí být nutně anchor.
Raději to ukončíme, nejlepší by bylo zeptat se Parreiry, co po něm vlastně chce. Řídit hru zálohy ale určitě ne
1. tak nato mame odlisny nazor. v priprave myslim, ze sa striedali.
4. Tvoj nazor.
5. Nebudeme sa o tom hadat. to ze mas iny nazor nehovorim, ze je zly. Niekto Ronaldinha povazuje za podhrot, niekto za ofenzivneho zaloznika. Kto teraz keca ?. vec nazoru . ja si myslim, ze Ze Roberto mal byt anchor, ty si myslis stredovy zaloznik v zmysle v akom sa bavime. Dovody som uz vysvetloval vyssie.
URCITE NE > toz tvoj nazor. . .
No každopdáně nechápu, že pokud byl tak hrozný a nedělal co měl a měl kvalitativní nedostatky, proč byl zvolen nejlepším hráčem zápasu...údajně.
Robinho byl dnes jednoznačně nejlepčí hráč a měl by hrát normal v základu furt a taky ten debilní Brückner nepostaví Jarolíma je to pěknej vůl Jarolím je nej v Bundeslize a on ho nechá sedět a mwektá kvůli tomu že Češi prohrajou
jo a k tomu jarolimovi - mel uz davno hrat misro karla"druha liga" poborskeho. dyt on ma snad vysezeny nohy z kanclu. je pomalej jak angolsti stoperi
dali to na pohodu(Brazilci)
Čo vlastne hraje ten chlap : obranu alebo útok? Taká diera , čo za ním celý čas ostáva, sa čudujem, že to súper nevie využiť.
Ronaldo ma potešil, už sa na to dalo pozerať, navyše vypracoval prvý gól. Ronaldinho hral?
Inak do prvého gólu to bola zase tragédia.
No tak to zase bylo. Dneska to vezmu od nejhorších a tím pádem nemůžu začít jinde než od čísla 9 - Ronaldo se zlepšíl a v mém interním hodnocení přeskočil z kategorie katastrofických do kategorie katastrofálních výkonů. O třídu výš ale přesto mizerně zahráli Lucio, Adriano a opět Ronaldinho ... . Přeskočím ten matně hrající střed a na vrcholu se nachází opět Kaká a opět skvěle hrající Robinho. Entuziasmus a chuť, s jakou nastoupil na hřiště, už snad otevřou oči Parreirovi a příště už nebude v základu chybět. Hrál perfektně.
Každopádně nechápu, jak může hrát takhle špatně tým složený z nejlepších fotbalistů na světě . Opět mě zklamali, nic víc.
A ještě něco: doufám, že Ronaldinhovi výkony jasně ukazují, kdo má pravdu ve sporu, jestli jen Ronnie "dělá" výkon Barci a ta bez něj nemůže existovat.
Zde se ukazuje, že Ronnie těží z hry svých perfektních spoluhráčů v záloze - Deco, Xavi (Iniesta) a hlavně v útoku - Eto´o a Giuly (Messi). A zároveň tihle hráči těží z hry jeho samotného. Barca je bez Ronnieho poloviční a Ronnie bez Barci taky. Prostě dokonalá symbióza ...
Jo, to máš pravdu. Ale nejde si nevšimnout, jak se v Barce aspoň trochu snaží napadat rozehrávku, zatímco v repre je totálně shnilej.
Vy jste hrozný kokoti,nevim,co pořád na tom Ronaldovi máte,ten kdyby dal 5 golů,tak pro vás bude stejně nejhorší na hřišti.Kdo připravil 1.gól?Nechápu,že třeba nešijete do Adriana,dyt ten byl oba zápasy určitě horší....Nechápu ty vaše reakce....
ted sem nepochopil tvoji reakci..
No nic tak se tu hádejte o Brazilcech,jinak já bych rád poukázal na výkon Australanů,moc se mi líbili,snažili se útočit za každou cenu,škoda že Kewel nedal do prázdné po chybě Didy,škoda dalších nejméně 6 šancí,Australané byli lepší jen tomu chyběl gól,parádně hrál střed zálohy,až když přišel Robinho tak to trochu nešlo,docházely síly,ale stejně jako Hidink sem byl pyšný na Australany ,jinak co k Brazilcům,ehm no teď je nebudu soudit jako favority,ale jako normal tým,obrana-střed-hrozné,Australané si chodili jak chtěli,občas to zachrańoval defenzivní záložník Emerson,kraje obrany-dozadu nic moc,dopředu snad jen párkrát Cafu,záloha-Kaká parádní zrychlení na pár metrů,co umí s míčem v rychlosti je super-dozadu nehrál nic moc,ale to on asi ani nemusí,útok shit do doby než přišel Robinho
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele