Mistrovství Evropy - kvalifikace UEFA - Mistrovství Evropy - kvalifikace 2008
Preview: San Marino - Česko
Česká reprezentace před sebou má povinnost v podobě vítězství na hřišti San Marina. Náš sobotní soupeř zatím nezískal ani jeden bod, vstřelil pouze jednu branku a doma s Německem prohrál 0:13. Svěřenci Karla Brücknera jsou zatím druzí a v případě vítězství odskočí minimálně jednomu z dvojice Slovensko - Irsko.
Hned nad šesti českými fotbalista se vznáší hrozba osudové žluté karty, která by jim zabránila ve startu ve středečním, mnohem důležitějším utkání proti Irsku. S úmyslem zbytečně nefaulovat půjdou do utkání Rozehnal, Kováč, Jankulovski, Galásek, Polák a Koller. Zraněná záda nepustí na hřiště Milana Baroše, jehož by v útoku měl zastoupit Martin Fenin. Trenér Brückner pak do základní sestavy počítá rovněž se slávistou Stanislavem Vlčkem.
"Oba mají šanci stejnou, ale přednosti Standy Vlčka s hrou na brejky zde příliš nelze využít," prozradil Brückner cosi, co by mohlo znamenat, že by se Vlček postavil na pravý okraj zálohy.
Hned nad šesti českými fotbalista se vznáší hrozba osudové žluté karty, která by jim zabránila ve startu ve středečním, mnohem důležitějším utkání proti Irsku. S úmyslem zbytečně nefaulovat půjdou do utkání Rozehnal, Kováč, Jankulovski, Galásek, Polák a Koller. Zraněná záda nepustí na hřiště Milana Baroše, jehož by v útoku měl zastoupit Martin Fenin. Trenér Brückner pak do základní sestavy počítá rovněž se slávistou Stanislavem Vlčkem.
"Oba mají šanci stejnou, ale přednosti Standy Vlčka s hrou na brejky zde příliš nelze využít," prozradil Brückner cosi, co by mohlo znamenat, že by se Vlček postavil na pravý okraj zálohy.
San Marino - pravděpodobná sestava:
A. Simoncini - Valentini, Della Valle, G. Bollini, Albani - Bugli, Vanucci, F. Bollini, Bonini - Selva, Marani.
Česko - pravděpodobná sestava:
Čech - Ujfaluši, Kováč, Rozehnal, Jankulovski - Vlček, Jarolím, Rosický, Polák - Koller, Fenin.
Tip EuroFotbal.cz: 2
Vzájemné zápasy
07.10.2006
ME - kvalifikace
Sk D
07.10.2006
Sk D
San Marino - poslední zápasy
22.08.2007
ME - kvalifikace
Sk D
02.06.2007
ME - kvalifikace
Sk D
28.03.2007
ME - kvalifikace
Sk D
07.02.2007
ME - kvalifikace
Sk D
15.11.2006
ME - kvalifikace
Sk D
07.10.2006
ME - kvalifikace
Sk D
22.08.2007
Sk D
02.06.2007
Sk D
28.03.2007
Sk D
07.02.2007
Sk D
15.11.2006
Sk D
07.10.2006
Sk D
Česko - poslední zápasy
22.08.2007
Přátelské zápasy
02.06.2007
ME - kvalifikace
Sk D
28.03.2007
ME - kvalifikace
Sk D
24.03.2007
ME - kvalifikace
Sk D
07.02.2007
Přátelské zápasy
15.11.2006
Přátelské zápasy
02.06.2007
Sk D
28.03.2007
Sk D
24.03.2007
Sk D
11.10.2006
Sk D
07.10.2006
Sk D
06.09.2006
Sk D
Mistrovství Evropy - kvalifikace - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
7
6
1
0
29 : 4
19
2
7
4
2
1
15 : 4
14
3
7
4
1
2
12 : 8
13
4
7
3
0
4
16 : 13
9
5
6
2
1
3
8 : 9
7
6
7
2
1
4
10 : 16
7
7
7
0
0
7
1 : 37
0
Z
V
R
P
S
B
1
4
3
1
0
8 : 1
10
2
4
3
0
1
11 : 3
9
3
3
3
0
0
9 : 1
9
4
4
2
1
1
7 : 6
7
5
3
1
1
1
7 : 6
4
6
3
1
0
2
7 : 8
3
7
3
0
0
3
1 : 16
0
Z
V
R
P
S
B
1
4
3
1
0
20 : 3
10
2
4
2
0
2
9 : 5
6
3
3
1
2
0
4 : 1
5
4
3
1
0
2
4 : 7
3
5
4
1
0
3
3 : 10
3
6
2
0
0
2
1 : 3
0
7
4
0
0
4
0 : 21
0
Komentáře (153)
Přidat komentářO:3
To snad možná i víc...nedávno se i Baroš trefil do branky, tak snad...doufám...
tak snad tam nějakoýho "ušmudlance" z penalty dáme a vyhrajeme. Pokud k tomu ještě použijeme ten náš "obranej blok" tak by to mělo bejt dobrý
videl jsi ten obrany blok proti San Marinu??Hrali na jednoho utocnika a co nam nadelal starosti.Nevim jestli by jsme mohli hrat na jeden gol.
0:5. střelci branek: Koller 2, Baroš 2, Rosický
Polák 2, Jarolím, Fenin
0:3 Koller 2, Fenin
0:5, Vlček 2, Fenin 2, Rosický.
Při vší úctě ke Kollerovi, Galáskovi, Šmicrovi a dalším oporám minulosti, kteří v současnosti mají již 32-33 let a více, by měl trenér dávat víc šancí v základu mladším, které určitě máme (viz úspěch "20"), a vybodnout se na "nováčky" typu Kuliče, který už také nemá moc fotbalové budoucnosti před sebou.
A jakou perpektivu má Vlček ??? Než něco napíšeš tak použij mozek kamaráde!
Především by měl dávat šanci hráčům, kteří jsou ve formě, a to Standa Vlček momentálně je.
Vlčkoj se povedly dva zápasy a hlavně svoji gólovou šanci v zápase nedal...
1:0 z penalty
a proč ne? Musíme trumfnout ty němce přece
po nekonečně dlouhé době (cca 1,5 roku) se mi konečně pravděpodobná sestava líbí ..
pokuď repre nastoupí 4-4-2 ve složení:
Čech-Ujfaluši,Kováč,Rozehnal,Jankulovski-Vlček,Jarolím,
Rosický,Polák-Koller,Fenin
tak ta naše sestava dostane konečně nějakou tvář.. jistě, je to zápas s absolutním outsiderem, sestava bude možná kvůli tomu "odvážná"
Ale když se vymění Fenin za Baroše bude se mi tahle sestava líbit a nebudu se za ní stydět. Bohužel pořád nemáme kraje, Vlčka si hodně dlouhou dobu nepamatuju na kraji, Jarolím by mohl hrát klidně zleva, Polák sice také, ale že by se jednalo o nějaké brusiče křídelní, to zrovna ne. Nevadí, já jsem s "pravděpodobnou" sestavou spokojen.. Žel bohu po tak dlouhé době.
Rosu bych přesunul nalevo, středních záložníků máme dost.
stejně by se cpal pořád do středu.. ale možná by to šlo , Nedvěd taky nebyl a není klasické křídlo a jak zleva skvěle řídil a ještě řídí hru..
Dyť Rosický hraje nalevo i v Arsenalu. To zase bude dědkovi trvat dva roky ( to už tam teda snad nebude ) než si všimne, kde kdo hraje v klubu jako v případě Grygery a Ujfalušiho?
no já v poslední době viděl Rosického a celý jeho Arsenal jenom ze záznamů.. vím, že se pohybuje nalevo, ale nenapadlo mě to.
A na to Arsenal podle mě taky nejvíc doplácí,nemá žádný klasický křídlo jako byli Pires a Ljunberg.Hra Rosickýho s Hlebem na stranách není podle mě nic moc.Cpou to všechno středem.Raději bych Rosu viděl uprostřed.
já to tipuju 5-7:0.sem rád že je kováč v základu,kéž by v lednu zakotvil v interu...
Kováč je tam ten největší tragéd, teda s Plašilem, abych nezapomněl.
10:0 halvne me nesezerte
tipuju tak 6.1.
spis 0:10
škoda že nehraje baroš, to bych si vsadil na remízu:-))))
6:0
1:9
0-3
0:4
me se stejne ta repre zda stara sestavil bych repre takhle B:P.Cech,M.Danek,M.Lejsal
O:Ujfalusi,Jankulovski,Rozehnal,Kovac,Mazuch,Simunek,Grygera,Suchy,zapotocny
Z:matejovsky,rosicky,polak,krepinsky,kalouda,pudil,Fillo,opiela
U:fenin,baros,sverkos,papadopulos, asi sem mozna na nekoho zapomnel ale chce to proste radikalni obmenu mozna nepostoupimena euro ale aspon nazbiraji skusenosti a budem uspesni v dalsi kvalifikaci
opiela je slovák ne?a kdo je Krepinsky?
ty si traged
Pro nějaké rozumné časové období, tzn. cca. do EURA a se zachováním kostry i po něm ( přijde snad novej trenér ) bych volil:
Čech
Ujfaluši - Grygera/Kováč - Rozehnal - Jankulovski
D. Jarolím - Polák - Švec - Rosický
Vlček/Fenin - Baroš/Koller
Rozehnal hraje až podezřele kvalitně, naopak Galásek nemá budoucnost a ani současnost neni kdovíjaká. Sivok skoro nehraje, Kováč stopera, Plašil na to nemá, takže ač se to některým nemusí líbit, logicky tam nejlépe pasuje Švec, kterej letos hraje ve vynikající formě.
Útok je otázka toho, jestli děda bude chtít pokračovat v té trapárně "vše na Kollera" nebo zkusit hrát fotbal, i když to by Jendovi dveře nezavíralo. Na výběr toho mnoho není, de-facto 4 kusy, 5 pokud se Kulič probere z letošní mizérie. Dobré složení je spíš hra na náhodu, když x let hrajeme téměř každý zápas ve stejném složení, takže poklesy formy obou mají katastrofální následky.
jsem říkal, že Rozehnala odsuzujete až moc brzy..
To bych neřekl - on hrál dlouhodobě příšerně. Kdyby to bylo po třech zápasech, tak by to bylo předčasné, ale marně vzpomínám, kdy předvedl v repre něco kloudného.
Co tam dela Plasil???? Boooze
tip: 0:3 Koller, Jankulovski, Rosicky
hh dobry luck xD
to jsme trefil
To jsi celkem rosek :)mel si to nekde volepit aspon za 50
já bych tam dal místo galáska abraháma-ten umí vybojovat míč,nahrát i vystřelit
jedině Poláka
Tu sestavu proboha dělal Brückner, nebo Zíka?
Taky nechápu kdo to vymyslel. Jediný štěstí je, že proti San Marinu se to nedá posrat. Ale až nás porazí Slovensko, to bude tvrdé...
Po 23 minutách to vypadá, že Deník princezny bued lepší zábava
1.poločas sme hráli dost špatně a dali štastnej gol...san marino hraje na svoje poměry hodně kvalitní fotbal...
je to hrůza
Před zápasem jsem čekal, že si hráči v pohodě zastřílí, zkusí si nějaké ty akce a s dobrým pocitem odejdou ze hřiště za stavu 6:0. Ošklivě jsem se mýlil.
Je to v hlavách hráčů, pokud se nedokážou správně namotivovat a školí je prakticky jeden ofenzivní hráč, asi je něco špatně. Bruckner už nemá národnímu týmu co dát, měla by přijít změna.
San Marino je nejslabší tým v Evropě a my se s ním takhle trápíme. Naprosto zbytečně. Dali jsme sice tři goly, ale ten tým byl zralý na větší příděl.
Tragédi zápasu: Rosický, Ujfaluši, Rozehnal, Kováč, Galásek, Kulič.
Šedý průměr: Koller, Fenin
Celkem dobře: Jarolím, Jankulovski
Celkem mě pobavilo, jak frajer ze San Marina surově zajel Rozehnala a pak si si na to se svým spoluhráčem plácl.
Slipknot - Wait and bleed (1997)... Česká reprezentace pod Brücknerem - Wait and bleed (2007)...
Rosický měl pár světlýh momentů, ale s tím co předvádí v Arsenalu se to srovnat nedalo. Ujfaluši až na tu střelu taky tak strašnej nebyl. Rozehnal pokazil de facto co mohl, to souhlasím, stejně tak Kováč...jiný stopeři by neškodili. Galásek je tragickej už tradičně, Kulič dneska pokazil každou přihrávku. Koller se vážně moc nevytáh, ale Fenin se mi docela líbil, každopádně se snažil. Jarolím byl podle mě průměrnej, Jankulovski podle mě dneska jeden z nej, možná úplně nejlepší hráč na tom "hřišti" (u nás kde se hraje 2. ženská liga máme lepší trávník).
Jarolím byl jednoznačně nejlepší český reprezentant v tomhle zápase.
cha cha cha, Jarolím dopředu neukázal nic. uní jen zabrzdit útok a to mi připomíná Galáska
na jaký zápas jsi se včera díval?
souhlasím Jarolím byl s Feninem naším nejlepším hráčem
Kdybych měl "brücknerovsky" hledat pozitiva, tak snad jedině že je židle pod Brücknerem, a tím pádem i pod Košťálem, ještě více vratká než doteď. Jinak hra samotná je zápas od zápasu horší - amatéři nás trápí, předtim neporazíme slabé Rakousko, že nejsme dávno ani malou konkurencí kvalitním týmům ani nemluvě.
Nejhorší ty dědkovy výmluvy - "Jsem čekal že to bude obtížné...". OMG, dyť to bylo San Marino, ty musíme přejet 5:0 i kdyby si naši dali před zápasem vepřo knedlo zelo.
Maximum bude, když uděláme nějakym omylem EURO.
Košťála se jen tak nezbavíme
Sám řekl, že konec Brücknera bude znamenat i jeho konec u repre. Jestli ho Hašek nebo Kubíček a spol. vykopnou úplně nevim.
tomu ani sám nevěříš .. ten bude ve fotbale pracovat ještě hodně dlouho..
Žádnej trenér, kterej nahradí Brücknera, si za zády nenechá někoho, kdo mu bude kecat do sestavy a vůbec všeho.
Smutne ale pravdive...
Souhlas.
To je vše co k naší hře mužu uvést:
připojuju se:
také připojuju se:
Ježiš, to byl trapas zase...
Kurva ať už táhne ten Bruckner
70% viny Bruckner, ostatek hráči.. dřív se chodili do repre hráči uklidnit, teď se tam chodí stresovat.. Bruckner ven!!!
No viděl jsem asi 20 min celkově a stačilo mi to. Na tohle se fakt nemá cenu dívat. Itíli -Francie taky nic moc fotbal, doufám že se aspoň Španělé nebudou trápit i když hrají od 20 min. v 10. Alonso šlápl soupeři do rozkroku.
no já viděl před rokem Francie-Itálii.. a to byl docela slušný fotbal..
Ano slušný možná ale když nepadne branka tak fotbal většinou stojí za nic. Neviděl jsem celý zápas, ale nic moc prostě.Pro nezaujatého diváka nudný zápas.
Čech-6
Ujfaluši-3
Kováč-2
Rozehnal-3
Jankulovski-7
Galásek-3
Rosický-4
Jarolím-7
Kulič-4
Koller-4
Fenin-4
Vlček-5
Polák-3
Plašil-4
Čech-6
Ujfaluši-4
Kováč-3
Rozehnal-3
Jankulovski-6
Galásek-3
Rosický-4
Jarolím-6,5
Kulič-3
Koller-4
Fenin-4
Vlček-3
Polák-4
Plašil-4
no ale shodnem se na jednom.. .. to jsou zatraceně špatné známky . Jsme tak přísní, nebo co?
spíš jsme ještě hodní...tragický todle...
Diť já už se ani netěším na repre pauzu...
už aby se zase rozjeli ligy
jj, taky se už netěším..
Když si vzpomenu, jak tam vyhráli Irové se štěstím 2:1, tak se zdá dnešní výsledek celkem slušnej. Ale po tý bídě, co tam naši profesionálové z nejlepších evropských lig předváděli by mělo být každému před zápasem s Iry hodně úzko! Opravdu už bychom měli požadovat od p. Brucknera systémovou aktuální analýzu stavu naší reprezentace (psanou bez p. Košťála!!!), jinak to bude na Euru, pokud postoupíme, velká trapnost!!!
Tímto "výkonem" naši skutečně potvrdili, že se blíží rozhodující zápasy. Bohužel jejich výsledky asi nebudou v náš prospěch. Na dnešní výkon se skutečně nedalo dívat.Ještě štěstí, že Slovensko v poslední minutě nastavení vyrovnalo na 2:2. A ta Brucknerova slova po zápase...
Jo to je fakt, ještě že to Slováci aspoň zremizovali. Co říkal? "Podali jsme slušný výkon, soupěř byl houževnatý, ale splnili jsme povinnost a body si vezem"?
... By byla prdel, kdyby nám dalo San Marino góla..
nevim,co bych k tomu měl říct. Je mi z naší repre do breku,ale nic nenaděláme,nezbývá nic jinýho,než doufat v lepší zítřky,ale táhne se to už hodně dlouho a mělo by se v zákulisí už konečně začít něco dělat,ne jen o tom jenom mluvit a mluvit a mluvit.Po MS v Německu odešli opory Nedvěd, Poborský Šmicer,kvalifikaci sme bez nich začali výborně a zdálo se,že je můžeme nahradit,ale opak je zřejmě pravdou.Trochu se začínam obávat,aby sme nedopadli jako Maďaři,kteří ve 30 až 60 letech patřili mezi vůbec nejlepší týmy na světě a jak hrajou v současnosti? Vedení repre by se nad tím mělo zamyslet a dělat všechno pro to,aby náš tým byl jako dřív...
Brukner sází na sehranost, disciplínu, standardky a Kolera...nic z toho jsem ale dneska neviděl. Jako velký zastánce trenéra Brucknera říkám ať se probere, vyliská ty baletky nebo ať jde
Nebylo to všechno zase tak černé,bylo to horší :-))
Prima ? !
hm,tak koukam,že opálenym Španělům asi na Islandu zamrzaj úsměvy (Island-Španělsko 1:0,asi ve 20 minutě 2 poločasu)
Je mě líto našich FANOUŠKÚ, kteří jeli takovou dálku naše "profesionály" podpořit, zaplatili nejakých 30euro za lístek a pak museli koukat jak to naši kluci s ůsměvem nartech odchodili. Chce se mě z vás
Slovensko DEKUJÉÉÉM!!!
Kyslíku, ač jseš neuvěřitelně arogantní, máš tady asi nejinteligentnější názory. hoď mi svý icq. společně s Shevchenkem a Merenguesem. rád bych pokecal o fotbale i jinak, než na diskuzi, na který nemám možnost být tak často. další cool diskuzeers : Andy Conceicao, San Siro, Stam, Jakub19.
Dopisuj si s Brücnerem Gattuso když mi ti nevoníme
měl jsem vypito, když jsem to psal...
děkuju
ja nevim co ste cekali za fotbal...dyt hrali 5-4-1...
No to sice hráli, ale co? Kde jsou oni, amatéři, a naši profesionálové?
Hey tak to už si snad dělá prdel!!!To už není možné..Povolat Doška to kopyto ze Sparty které akorát pořád fauluje lokty je mi z toho na
Naše reprezentace je v krizi a podle mě za to může trenér... když hraje tým, ve kterým sou hráči z FC Chelsea, Arsenalu, AC Milan nebo Newcastelu, tak by si měli vést lépe proti amatérům... obrana nehraje vůbec dobře, možná by bylo lepší, kdyby se na stopera vrátil Ujfaluši a Grygera by hrál zprava, protože taky dává dobrá centry... a Vlčka ani Kuliče bych už nezval, spíš Fenina a Lafatu... taky by to chtělo oživit zálohu a najít pořádného levého záložníka, protože Rosa musí hrát vprostřed
Vyměnit trenéra, už je tam moc dlouho. jak teďka budeme hrát s Iri, jsem zvědavej, jak budou teďka hrát bez Kolera!!!
Pozitivum včerejšího zápasu bylo, že jsem trefil tip a vybral bank z celé hospody. Jinak jako hrůza, na tohle se prostě nedá koukat. O postup se ale stejně nebojím, zas se na nás přilepí pověstné štěstí a bude to v suchu, jako už několikrát za Brucknera. Jsem Čech, ale je mi už celkem jedno, jestli postoupíme, ta reprezentace, to je opravdu výkvět, od Košťála, přes Brucknera, vliv hráčských agentů atd. Jen jsem zvědavý, komu svěří po Brucknerovi roli hlavního trenéra, aby z toho nebyla nějaká tragédie typu Rady a spol.
Když dostal Koller kartu, tak si říkám ok, aspoň se ukáže, co jsme schopní hrát bez vysokého útočníka. Přijdu domů a zjistím, že už chvíli po zápase povolal Doška.
Asi je potřeba Doška střelit a naplnit kasu.
no musej se nějak uživit, když ani Košťa nedokázal zařídit penízky z LM..
dobra pripominka
přesně tak, taky sem si říkal, že se změní způsob hry, už nebudem tak nakopávat a pak zjistim, že je tam Došek. Já sem sice Sparťan, ale představa útoku Došek - Kulič.. no nemám zájem lehce řečeno. Tak ale Došek stejně asi od začátku nenastoupí, i když je Bruckner všeho schopnej. Navíc proti Irský obraně by se nám hodila hra po zemi bez nakopávání.
Jinak ten debil na primě nám hlavně nezapomněl říct, že si máme počkat po zápase na vyvolené.
Jakej debil ?
to komentoval dobře, a že na konci upozornil na následucí program mě fakt netrápí
byl strašný.
no já se hlavně modlil, aby už nepromluvil Drulák, nebo kdo to tam byl.. .. sice o fotbale ví, ale jak on mluví.. sorry, ale to tak nemůže.
No Drulák aspoň na rovinu řekl, že to stálo za hovno. Tak příšernej fotbal snad ani nešel pěkně komentovat.
no však říkám, že komentoval dobře, ale příšerným způsobem.. leze to z něho jak z chlupaté deky, a to je špatně. Celý ten přenos byla ztráta času, bohužel.. Snad můžu doufat, že s Iry to bude jiné, nebo ne?
doufat můžeš, ale očekávat asi moc ne..
hm,tak jestli to bude komentovat Trotlbach nebo Pumprlíček, tak to si radši vypnu zvuk
no to je fakt.. to se máme zas na co těšit.
ale ne, tak krutí zas nemůžou být. to bude komentovat někdo jiný, ti dva by byli za trest.
Trotlbach už myslím nekomentuje, myslím za ten jeho "parádní výkon" proti Andoře.
Tihleti hráči nemaj u komentáře co pohledávat, resp. by je měli lépe vybírat. Nejde jen o Druláka, ale třeba Táborský, to je taky katastrofa. Nebo Luhový při PL na Primě, to sem umíral. Naposledy za něco stál na MS Luboš Kozel ve dvojici se Svěceným. Komentovat mají komentátoři, ta skupina označovaná jako "odborníci" má být ve studiu. To je jako chtít po Ronaldinhovi aby šel chytat.
hmm
blbost...nemusi byt ve studiu... kdyz maji dobre pripominky tak je to fajn... ale je fakt ze nekdo v tom umi chodit nekdo to mysli dobre jen neumi mluvit no... musi se vhodne volit spolukomentator hold... paradni je Hostak u hokeje...
Nikde jinde je necpou do přenosů, aspoň pokud to má za něco stát, vždy to dělá jednotlivec nebo dvojice, kteří se tím živí, můžou se dopředu připravit. Takhle tam někdo komentuje a host prohodí nějakou větu, případně to chce převzít. Tak jako tak z toho vznikne komentátorská katastrofa.
asi mas pravdu no
Je mi jedno,jestli ve středu porazíme Iry parádnim výkonem (což se teda moc nepředpokládá) anebo nějakym trapnym výkonem,ale hlavně ať sou 3 BODY!!!
největší hovado českého fotbalu? pan Košťál!!! už mě ten náš fotbal nebaví. Hrajou proti amaterům co si jdou večer začutat a ještě je sotva porazí. Hvězda Rosický nic neukázal. Asi by už měli začít hrát něco jinýho než to nakopávat na Kollera ptž podle mě už to Jendu pěkně sere. Rozehnal hrál jak ožralej a nvm co by Kováč dělal v Interu, když neuhlídá ani amatéry. Radši jak do repre tahaj starý přesloužilce než mladý hráče. podle mýho by na stoperovi mohl hrát v pohodě šimůnek nebo suchý. Na kraji Skácel či Janda. na středu bych to nechal na Jarolímovi a Rosickým ale vzal bych na střídačku Jarošíka. Ve skotsku sice teď nehraje ale podle mě je jeden z nejlepších hráčů bez pozvánky. Fenin na střídačku a do útoku Koller a Baroš. Baroš se sice trápý ale do šancí se dostává narozdíl od ostatních. Jinak pan Brücner už pro český fotbal udělal hodně a vážím si ho ale v 70ti letech je na to už moc starej, ale kdo by tam šel trénovat? Dokud tam je Košťál tak tam nikdo z trenéru, který za něco stojí nikdo nepude
akorát že koller v příštím zápase nemůže hrát kvůli kartám
mel nechat chytat vaniaka!!!!!!!!!
http://s5.bitefight.cz/c.php?uid=55871
protiirsku:------------Čech-------------------------------
----Grygera------Rozehnal-----Ujfalusi----------KOváč(můžemskusit)
---------------------Suchý--------------------------------
----Skácel------------Rosický-------------------------Polák
-------Vlček(něco jak Kaká)----------------------------
--------------------Baroš-------------------------------
Pekna sracka ta sestava
"Vlček (něco jak Kaká)"
A jak tam chceš narvat zraněnýho Grygeru a Baroše, to by mě fakt zajímalo...
To je sestava a Vlček jako Kaká, to třešnička na dortu.
s tim Vlcem si me dostal uplne
Kováč může leda tak nosit pití,soudim podle včerejšího výkonu proti amatérům
moc se nelibi ale Rosa jako kapitan... nemuzu si pomoct...
*se mi
mě taky ne..ale kdyby to měl čech tak by zase nemohl pořádně komunikovat s rozhodčím.. i tak bych pásku dal Kollerovi rosickej v arsenalu dře aby se zviditelnil a hrál a když přijede do nároďáku tak si myslí že se z něj každej posere... hrávál teda líp
Arsenal není reprezentace,pleteš jabka s hruškama.
ale pokaždý jde o fotbal
Srovnej kádr Arsenalu a reprezentace.Rozhodně mi nepřijde,že by v repre hrál oddychově,nemůžeš současnou hru týmu dávat za vinu jenom jemu.
------------------Čech---------------
Ujfaluši---Šimůnek---Suchý--Jankulovski
Šmicer----Rosický----Jarolím-----Skácel
-------------Koller-----Baroš-------
Střídačka:Vaniak, Zítka, Sionko, Jarošík, Rozehnal, Fenin, Janda, Kulič, Berger, Svěrkoš, Hubník,
Grygera?
lavička...
Tak já šel místo fotbalu radši sklouznout na zimák a koukám, že jsem udělal dobře
Zase sme vam pomohli.Ale ak budete hrat tak ako u tych amaterov tak vam daju Iri posilneny o Duffa a Finena riadnu lekciu.My vam to v Prahe mozno pustime,ale co bude v Nemecku a na Cypre.Trapite sa podobne ako my.
Cesi krasně porazily nemce Germany 0:3 Cesko
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele