hlavní fáze, 3. kolo
23.10.2024 21:00 CET
4 : 1
(3:1)
Robert Lewandowski (© AFP)

Bayern Mnichov narazí na starého známého. Čeká na něj trenér Flick a jeho Barcelona

Barcelona se pod vedením trenéra Hansiho Flicka zatím prezentuje velmi stylově a minimálně v lize se blíží dokonalosti. Ve středu večer ji ale čeká enormně náročný soupeř, s nímž navíc dlouhodobě nemá dobrou bilanci. Do katalánské metropole totiž zavítá Flickův někdejší zaměstnavatel, Bayern Mnichov.

A jeho prostředí zná Flick perfektně, protože to byl právě Bayern, kdo dal devětapadesátiletému trenérovi první šanci v roli hlavního kouče. A nebylo to neúspěšné období - Flick na lavičce Bayernu strávil rok a půl, odkoučoval 86 zápasů a udržel si v nich průměr 2,53 bodů na zápas. Především s ním ale za tu dobu vyhrál hned sedm trofejí včetně Ligy mistrů v sezoně 2019/2020. spolu s Pepem Guardiolou je to jediný trenér, který se svým týmem dokázal vyhrát tzv. sextuple. Po jeho odchodu jistě mnozí fanoušci bavorského giganta litovali, že Flick odchází k reprezentaci.

Tím spíš, když vidí, jakým způsobem rozjel španělského giganta. Ten se po odchodu legendárního hráče Xaviho opět rozjíždí naplno a díky Flickovi nemá daleko k dokonalosti. Naposledy jeho skvělou formu odnesla Sevilla, která ze vzájemného měření sil odcházela potupena pěti inkasovanými góly. Pro ofenzivu Barcelony zkrátka nebyla soupeřem. A Sevilla v tomhle není sama, podobný výprask za posledních pár týdnů dostaly od Barcelony i týmy jako Young Boys, Villarreal nebo Deportivo Alavés.

Jediná kaňka na jinak strhujícím tempu Barcelony padá na hlavu Osasuny, která nedávno vyhrála nad slavnějším a kvalitnějším soupeřem 3:2. To bylo jediné větší zaváhání Katalánců spolu s porážkou v Lize mistrů, kterou jim uštědřilo Monaco. I proti němu ale Barcleona hrála lépe a nechybělo jí moc, aby brala body. V polovině z posledních šesti soutěžních duelů se Blaugranas navíc povedlo udržet čisté konto, což bude zásadní i v duelu s Bayernem.

Barcelona se opírá právě o postavu trenéra Flicka, který má na své straně i statistiky. V Lize mistrů vyhrál sedmnáct z dvaceti úvodních duelů, což je nejlepší poměr výher k zápasům v historii téhle prestižní soutěže! Taky je to největší počet výher, kterého kdy jakýkoli trenér ve svých prvních dvaceti zápasech Ligy mistrů dosáhl.

Nicméně proti Bayernu se Barcelona dlouhodobě trápí a vidět je to i z toho, že za posledních 15 vzájemných střetů dokázala mnichovského giganta porazit jen dvakrát. Musí se navíc popasovat s několika absencemi. Mimo hru zůstává Marc-Andre ter Stegen, Ferrán Torres, Ronald Araujo, Marc Bernal a Andreas Christensen. Bavorský zástupce dorazí bez Aleksandara Pavloviće, Jamala Musialy, Josipa Stanišiće a Sachy Boeyho.

Vincent Kompany, někdejší skvělý fotbalista a nadějný trenér, na sebe vzal obrovské břímě spojené s enormním tlakem, když souhlasil s angažmá v takovém velkoklubu. Otázka je, kolik času dostane na tvorbu kádru i vlastní zdokonalování, protože výsledky jsou samozřejmě na prvním místě. A nejsou zrovna vzhledné.

Po úvodní demolici s Dynamem Záhřeb Bayern překvapivě i vinou chyby brankáře Neuera prohrál s Aston Villou na její půdě. Pokud by prohrál i na půdě Barcelony, jednalo by se o jeho třetí venkovní porážku v řadě, což se mu v rámci Ligy mistrů ještě nikdy nestalo. Výsledky jsou zatím poměrně kolísavé, Bayern vyhrál jen polovinu z posledních šesti soutěžních duelů. Na Barcelonu se ale naladil tou nejlepší možnou recepturou, debaklem 4:0 se Stuttgartem.

FC Barcelona - pravděpodobná sestava:
Peña - Koundé, Pau Cubarsí, I. Martinez, Baldé - De Jong, Pedri - Yamal, Dani Olmo, Raphinha - Lewandowski

Bayern Mnichov - pravděpodobná sestava:
Neuer - Laimer, Upamecano, Kim, Davies - Kimmich, João Palhinha - Olise, Müller, Gnabry - Kane

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Ondřej Pražák / sportsmole.co.uk, uefa.com

Vzájemné zápasy

26.10.2022
FC Barcelona
0:3
Bayern Mnichov
Liga mistrů
Sk C
13.09.2022
Bayern Mnichov
2:0
FC Barcelona
Liga mistrů
Sk C
08.12.2021
Bayern Mnichov
3:0
FC Barcelona
Liga mistrů
Sk E
14.09.2021
FC Barcelona
0:3
Bayern Mnichov
Liga mistrů
Sk E
14.08.2020
FC Barcelona
2:8
Bayern Mnichov
Liga mistrů
ČF
12.05.2015
Bayern Mnichov
3:2
FC Barcelona
Liga mistrů
SF 2.z
26.10.2022
FC Barcelona
0:3
Bayern Mnichov
Sk C
13.09.2022
Bayern Mnichov
2:0
FC Barcelona
Sk C
08.12.2021
Bayern Mnichov
3:0
FC Barcelona
Sk E
14.09.2021
FC Barcelona
0:3
Bayern Mnichov
Sk E
14.08.2020
FC Barcelona
2:8
Bayern Mnichov
ČF
12.05.2015
Bayern Mnichov
3:2
FC Barcelona
SF 2.z

FC Barcelona - poslední zápasy

20.10.2024
FC Barcelona
5:1
Sevilla FC
LaLiga
 10. kolo
06.10.2024
Alavés
0:3
FC Barcelona
LaLiga
 9. kolo
01.10.2024
FC Barcelona
5:0
BSC Young Boys
Liga mistrů
Hl.f
28.09.2024
CA Osasuna
4:2
FC Barcelona
LaLiga
 8. kolo
25.09.2024
FC Barcelona
1:0
Getafe CF
LaLiga
 7. kolo
22.09.2024
Villarreal CF
1:5
FC Barcelona
LaLiga
 6. kolo
01.10.2024
FC Barcelona
5:0
BSC Young Boys
Hl.f
19.09.2024
AS Monaco
2:1
FC Barcelona
Hl.f
16.04.2024
FC Barcelona
1:4
Paris SG
ČF 2.z
10.04.2024
Paris SG
2:3
FC Barcelona
ČF 1.z
12.03.2024
FC Barcelona
3:1
SSC Neapol
OF 2.z
21.02.2024
SSC Neapol
1:1
FC Barcelona
OF 1.z

Bayern Mnichov - poslední zápasy

19.10.2024
Bayern Mnichov
4:0
VfB Stuttgart
1. Bundesliga
 7. kolo
06.10.2024
Frankfurt
3:3
Bayern Mnichov
1. Bundesliga
 6. kolo
02.10.2024
Aston Villa
1:0
Bayern Mnichov
Liga mistrů
Hl.f
28.09.2024
Bayern Mnichov
1:1
Leverkusen
1. Bundesliga
 5. kolo
21.09.2024
Werder Brémy
0:5
Bayern Mnichov
1. Bundesliga
 4. kolo
17.09.2024
Bayern Mnichov
9:2
D. Záhřeb
Liga mistrů
Hl.f
02.10.2024
Aston Villa
1:0
Bayern Mnichov
Hl.f
17.09.2024
Bayern Mnichov
9:2
Dinamo Záhřeb
Hl.f
08.05.2024
Real Madrid
2:1
Bayern Mnichov
SF 2.z
30.04.2024
Bayern Mnichov
2:2
Real Madrid
SF 1.z
17.04.2024
Bayern Mnichov
1:0
Arsenal FC
ČF 2.z
09.04.2024
Arsenal FC
2:2
Bayern Mnichov
ČF 1.z

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Aston Villa (ENG)
3
3
0
0
6 : 0
9
2
AS Monaco (FRA)
3
2
1
0
9 : 4
7
3
Stade Brestois (FRA)
3
2
1
0
7 : 2
7
4
Bayer Leverkusen (GER)
3
2
1
0
6 : 1
7
5
Sporting CP (POR)
3
2
1
0
5 : 1
7
6
Arsenal FC (ENG)
3
2
1
0
3 : 0
7
7
Borussia Dortmund (GER)
3
2
0
1
12 : 6
6
8
SL Benfica (POR)
2
2
0
0
6 : 1
6
9
Real Madrid (ESP)
3
2
0
1
8 : 4
6
10
Liverpool FC (ENG)
2
2
0
0
5 : 1
6
11
Juventus FC (ITA)
3
2
0
1
6 : 4
6
12
Atalanta Bergamo (ITA)
3
1
2
0
3 : 0
5
13
Manchester City (ENG)
2
1
1
0
4 : 0
4
Inter Milán (ITA)
2
1
1
0
4 : 0
4
15
Sparta Praha (CZE)
2
1
1
0
4 : 1
4
16
VfB Stuttgart (GER)
3
1
1
1
3 : 4
4
17
Paris Saint-Germain (FRA)
3
1
1
1
2 : 3
4
18
Celtic FC (SCO)
3
1
1
1
6 : 8
4
19
Bayern Mnichov (GER)
2
1
0
1
9 : 3
3
20
FC Barcelona (ESP)
2
1
0
1
6 : 2
3
21
Girona FC (ESP)
3
1
0
2
4 : 4
3
22
AC Milán (ITA)
3
1
0
2
4 : 5
3
23
Lille OSC (FRA)
2
1
0
1
1 : 2
3
24
Feyenoord Rotterdam (NED)
2
1
0
1
3 : 6
3
25
Atlético Madrid (ESP)
2
1
0
1
2 : 5
3
26
Club Bruggy (BEL)
3
1
0
2
2 : 6
3
27
PSV Eindhoven (NED)
3
0
2
1
3 : 5
2
28
Bologna FC (ITA)
3
0
1
2
0 : 4
1
Šachtar Doněck (UKR)
3
0
1
2
0 : 4
1
30
Dinamo Záhřeb (CRO)
2
0
1
1
4 : 11
1
31
RB Lipsko (GER)
2
0
0
2
3 : 5
0
32
SK Sturm Graz (AUT)
3
0
0
3
1 : 5
0
33
Red Bull Salzburg (AUT)
2
0
0
2
0 : 7
0
34
BSC Young Boys (SUI)
2
0
0
2
0 : 8
0
35
FK Crvena Zvezda (SRB)
3
0
0
3
2 : 11
0
36
Slovan Bratislava (SVK)
3
0
0
3
1 : 11
0

Komentáře (286)

Přidat komentář
Bastaron

2:3

Reagovat
John Obi Mikel

2:1

Reagovat
Paganini

První zápas, na kterém se ukáže, jestli na to Barcelona potažmo Flick má nebo ne. Těším se

Reagovat
Visca el barca

Strašně se těším. Poslední bitvy jsme s nimi absolutně nezvládli. Je sice pravda, že krom toho debaklu jsme měli týmy v přestavbě, ale na to se nemůžeme vymlouvat. Dnes si troufám říct, že na ně máme!!! Visca el Barca!!!!!!

Reagovat
Unique

Snad máš pravdu. Visca el Barca

Reagovat
Pharrell

Ale já si myslím že Bayern nakonec neprohraje s Barcelonou . A to není jenom kvůli tomu že Bayern na ně dlouhodobě umí .

Reagovat
whatever

Specialni zapas. Pokud se nam proti nekomu extremne nedari, je to Bayern. Zaroven Flick hraje svuj fotbal proti svemu byvalemu tymu.

Nevim, jak jsou na tom hraci fyzicky, ale dokazu si predstavit, ze treba Raphinha, kterej letel do Jizni Ameriky, odehral 2 zapasy za repre, vratil se zpatky, aby hral proti Seville, kde byl na hristi vsude…

Co tim chci rict - kdyby to bylo na me, radsi bych rotoval proti Bayernu, at jsme 100% ready na Real. Ale treba jsou na tom hraci tak dobre, ze to nebudeme potrebovat.

Reagovat
Kocour Klapuška

0:3

Reagovat
Pharrell

2:2 FT

Reagovat
Kinky7

3:3 oba postaví hurá fotbal

Reagovat
mkrivak

Na tenhle zápas se velmi těším, potkají se mužstva, které hrají atraktivní fotbal, takže bude to dobrá hra. Co hraje ve prospěch Bayernu jsou určitě zkušenosti, Barcelona má skvělé hráče, ale nemají takové zkušenosti, kromě Lewandowského, ale pod Flickem hraje velmi dobře, bude to test pro oba týmy. Co se týká Bayernu tak se uvidí jak zafunguje stoperská dvojice Upamecano a Kim, ale jinak po herní stránce Bayern dominoval v každém zápase i proti Aston Ville, bohužel rozhodla chyba Neuera.

Reagovat
Pepesma

1:2

Reagovat
technecium

De Jong hrát určitě nebude, nejen, že je po zranění, ale hlavně Casado na něj dal úplně zapomenout.

Reagovat
Mateo16

Jeho sa v prvom rade potrebujete co najrychlejšie zbavit

Reagovat
sylarko

Na zapas sa mega tesim ale som dost nervozny vzaroven. Povedal by som ze teraz pride ta realna previerka pre nas. Som zvedavy na zostavu. A dufam ze pena tam nebude zmetkovat

Reagovat
sylarko

Realne budem asi rad aj za remizu.

Reagovat
blaugrana

????????️ Barcelona lost all the last six games against Bayern Munich scoring only 4 goals and conceding 22‼️

The last time they defeated Bayern was in Champions League semi final in 2015… and then they won the trophy ✨

???????????????? ???????????????????? ???????????? ???????????????? ???????? ???????????????????????????? ???????????????????????????? ???????????????????????? ???????????????????????? ???????????????????? ???????????????? ????????????????????? ???? Nemam dnes dobry pocit. Pena a vysoka obrana dnes budu klucove elementy.

Reagovat
los_blancos

Hm, ale prečo toľko otáznikov?

Reagovat
blaugrana

zaloha ma byť Pedri-Cassado a Fermib na AM

Reagovat
LAM

Doufal jsem v Olma. Ten vždy když hrál, tak tu hru zálohy dost zvedl. Tak snad ve druhém poločasu.

Reagovat
Rich

Pojďme Bayern. 1-3

Reagovat
Crustyq

Ta bilance je teda hrozná . První velká zkouška Flicka, těším se.

Reagovat
Mateo16

Tutovka ze toto bude aj zakladna zostava do EC

Aj som si myslel ze tam da Fermina

Reagovat
LAM

Snad Olmo za Fermína

Reagovat
Moshe Dajan

Ty už víš, jak bude Fermín hrát, že ho dopředu střídáš?

Reagovat
Moshe Dajan

Fermín je extrémně produktivní hráč, nic nepotřebuješ proti silnému týmu víc.

Reagovat
whatever

Produktivni a udela spoustu cerny prace. Kdyz pak za nej prijde Olmo do unaveny obrany, bude mit o dost lehci praci.

Reagovat
Moshe Dajan

navíc se uzdravil dřív, takže to všechno dává smysl. Ale "unavená obrana" je už spíš takové klišé z časů 30 let zpět. Pochybuju, že dnes si špičkové týmy můžou dovolit být "unavené" v základní hrací době. Tohle platí většinou až v prodloužení

Reagovat
whatever

Tam nejde o fyzicku. Jde o to, ze pokud budeme dominantni, ten druhej tym to vycerpa psychicky a pak zacnou delat chyby.

Reagovat
Moshe Dajan

tak to jistě, hlava pracuje vždy

Reagovat
Moshe Dajan

Ani Dortmund včera nebyl od 45. minuty unavený, jen se posral

Reagovat
Jordi Alba

Ten Peña, to je fakt v píči.

Reagovat
whatever

Flick hodne pracuje s duverou. Duvera zveda sebevedomi. Treba v nem vidi potencial. Nebo Sczeszny jeste neni ready. Duvod to mit musi, rizika jsou tam obrovsky.

Reagovat
whatever

Videl jsem Flicks na tiskovce pred zapasem. Z nej jde klid a sila. Kadr mame dobrej a formu taky. Za me je uspech i remiza. A zda-li budeme Bayernu rovnocennym souperem. Oboji bude mega progress oproti minulym sezonam.

Reagovat
Moshe Dajan

Fermín už maže LAMa na chleba

Reagovat
Gazdo

Vamooos

Reagovat
unk

Bude sa hrat len 10m od stredu, ze kto da lepsiu prienikovku?

Reagovat
Pharrell

Už je to 1:1 . Zatím je to moc dobrý krásný match niceee FCB .

Reagovat
Pharrell

Jaj jaj tak nic var . Ofsajd Kane byl bohužel .

Reagovat
Gazdo

Casado ale tazko vypustil

Reagovat
vladino10

Akože zábavné, ale toto nie je ani z jednej strany futbal ktorý by mohol.tuto súťaž vyhrať

Reagovat
Bayern +

Reagovat
los_blancos

Reagovat
MystycMac

Ta vysoká obrana hra fenomenálne ty hráči vôbec netušia jak sa cez to dostať stále su v ofsajde.

Reagovat
vladino10

O ktorom time teraz pises?

Reagovat
ADM

Mimo toho gólu to zatiaľ smrdí vypraskom

Reagovat
Gazdo

Strasne nas melu tam zatial nie je z nasej strany nic co by mohlo realne Bayernu uskodit. Hraci vyzeraju unaveni lebo mi pride ze mimo Raphinhu na drogach tam nie je nikto kto zvladne sprint dlhsi ako 20m. Snad sa to este zlepsi lebo ak nie tak tymto stylom dostaneme este 5

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
bartlu

To je neskutecna bída. První poradny test…a Bayern si z nás děla de*ku

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
Xavivax1

Někdo prosím stream na dnešek?

Reagovat
bartlu

Jak si nas Bayern vodí…taková klasika. Dědeček Muller vzal Viagru a zase jednou nás znásilni…

Reagovat
Tomanatura

Kimmich zatim na rucnik, ten jeste dostane redku.

Reagovat
Tomanatura

Proc to Barcelona hraje jak sebevrazi? Ta vysunuta obrana je neskutecne prectena, vzdyt mit Kane a Olise stesti pri zpracovani, jedou uz 3x sami na branu. To tak heaje v lize taky?

Reagovat
patas92

Jo

Reagovat
Gazdo

To je ale cisty Hansi Flick. Tak isto hral aj jeho Bayern. On proste branit nebude a ide all in utok. Zrejme to nebude niest tolko trofeji ako nejaky hnusny pragmaticky futbal ale ja som za to strasne rad

Reagovat
Tomanatura

Bayern to nehral s tak vysunutou obranou, ale pressingem a s Nemcama ani sam nevi, co hral.

Reagovat
andrew96

Hrál i s extrémně vysunutou obranou.

Reagovat
Transfermarkt

Oni mu tu vysunutou obranu o víkendu Vinicius s Mbappem vysvětlí

Reagovat
Moshe Dajan

Fermína maže LAMa na chleba vol.2

Reagovat
MystycMac

Tomuto Bayern nemôže konkurovať...

Reagovat
Tomanatura

Proste Kim. S takovym stoperem hrat je za trest. 89 minut skala a pak udela gol.

Reagovat
patas92

Já bych to neuznal. Kim to sice špatně odhadnul a i bez toho postrčení by to zahrál někde debilně za sebe, ale bylo tam a díky tomu to netrefil vůbec. Za mě to je faul

Reagovat
ADM

Akože na jednej strane sedí, na druhej si neviem predstaviť, že by ma s mojimi 90kg plus (takže tipujem niečo ako Kim) takto čo i len vobec postrčil Fermin

Reagovat
patas92

Ve výskoku by tě postrčil i kdybys měl 120

Reagovat
ADM

Rád si to pozriem ešte raz, ale ako pise Tomanatura, zatial som tam nejaké veľké postrčenie nevidel.

Reagovat
AliDží

Futbalový fanúšik a ešte k tomu fyzik.

Reagovat
ADM

Reagovat
AliDží

A co měl dělat, ty jelito? Byl ve vzduchu a ten hráč do něj jde rukou, to jsme kde, že tohle projde přes VAR?

Reagovat
Tomanatura

Evidentne mohl udelat daleko vic, nez spatne odhadnout balon. To snad nebylo ani postrceni, proste tam mel ruku.

Reagovat
AliDží

Jasně no, to bylo vidět na pohybu jeho těla ve vzduchu, že ho vlastně Lopez vůbec nepostrčil.

Reagovat
marke7

Podcenil to jako prase a moc dobře to věděl. Nicméně být tam třeba takový Pepe tak zařve, udělá grimasu a píská se.

Reagovat
los_blancos

Stačilo byť trochu inteligentný a spadnúť. Potom nemá rozhodca na výber a musí odpískať faul, minimálne VAR by ho určite poslal k videu, tak to proste je...

Reagovat
AliDží

Holt je to čestnej Asiat, přece se nebude válet. Ale je to podobně vtipnej případ jako když hráč ve vápně je faulován, snaží se to ustát a rozhodčí to kvůli tomu nepískne.

Reagovat
los_blancos

A preto sa nič nezmení a hráči budú simulovať aj naďalej...

Reagovat
xjert02

Reagovat
Doubas

Si děláš prdel Takovejch soubojů je v zapase tak 100 a tohle bys odvolal. Hele já dokážu bejt objektivní hodně, ale to už by se muselo pískat každý hovno.

Reagovat
AliDží

Jako sorry, ale když je hráč ve výskoku ve vzduchu, tak s tím logicky nemůže dělat vůbec nic, stačí lehkej žduchanec a seš nahranej, Kim by to jinak v pohodě odehrál, navíc ten váš sympaťák to udělal úmyslně.

Reagovat
Doubas

Já ti jenom říkám, že tyhle ruce jsou v každým výskoku, ten šmatlák by to neměl ani tak

Reagovat
xjert02

Reagovat
AliDží

Šmatláka máš mezi nohama, Kim se toho balonu dotkl i s tím postrčením, bez něj by to odehrál bez problému.

Reagovat
Cracker10

Reagovat
xjert02

Reagovat
Bayern +

A teraz si vezmi, že ten druhý je taký istý. Fandit obrane Bayernu je ako stát na hrane útesu.

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
los_blancos

Jj, Upa tiež dosť špatný. Aj keď dnes suverénne najhorší Guerreiro s Kimom, jediný Davies tam za niečo stojí, snáď tam bude už len do konca sezóny.

Bayern za tie posledné roky hrozne klesol. Že priviedli Kompanyho je (aspoň pre mňa) celkom wtf, dnes postavil hrozne divnú jedenástku. Prečo nestavia Laimera, keď je to najlepší záložník v kádri? No a potom je tu Müller, ktorý je podobnou príťažou, akou bol pre Real svojho času Raúl. Svojou rýchlosťou sa do takýchto zápasov absolútne nehodí...

Reagovat
AliDží

To bych si přečetl i analýzu, proč je Upa jen dost špatný, Kim suverénně nejhorší a Laimer nejlepší záložník.

Reagovat
los_blancos

Upa bol neskoro pri dvoch Raphinhových góloch, nestačí to? Kim, aj keď bol pri druhom góle faulovaný, takto naivne nemôže zahrať ako stopér. Navyše pozične je väčšinou úplne mimo, je pomalý a preto sa na takýto nátlakový futbal proste nehodí.

Laimera hodnotím skôr z minulosti, minulú sezónu v semi proti našim bol jeden z najlepších, pod Tuchelom hrával oveľa častejšie a veľmi dobre sa javil už v Lipsku.

Reagovat
AliDží

Stačí. Nevím kterýho Kima sleduješ, ale ten z Bayernu je ve skutečnosti top atlet s maximálkou přes 35 km/h, co rychlostně v klidu stíhal hráčům jako Salah, Hojlund, Lukaku nebo Šeško. U Laimera to dost vysvětluje, kor s tím, na jakou úroveň se dostal Pavlovič.

Reagovat
los_blancos

Vinícius by asi nesúhlasil. A ak myslím rýchlosť, tak mám na mysli hlavne zrýchlenie, ktoré má pomalšie než tank.

Reagovat
AliDží

Což stejně není pravda, zrychlení má top, a proto za sezonu prohraje úplný minimum soubojů. A přiznám se, že když jsem tu hloupost o jeho pomalosti četl, tak jsem si byl skoro jistý, že je to názor na základě toho gólu Viniho, kde ti asi utekl malý detail, že si tam Kima vylákal na pohyb do hřiště a pak dělal náběh do jeho protipohybu, což by v té situaci nezachytil asi ani prime Bolt. Čistě naivita a špatně přečtená hra.

Reagovat
los_blancos

Jj, v tomto budeš mať pravdu ty, priznám sa, nemám ho moc nasledovaného. Bude to skôr jeho zlým čítaním hry a pozičným bránením, preto mi to asi skresľuje dojmy o ňom.

Reagovat
andrew96

No to s tím Laimerem je dost odvážné.

Reagovat
los_blancos

A kto teda? Možno Pavlović, ale ten je zranený. Palhinha zatiaľ nepresvedčil, Goretzka išiel výkonnostne neskutočne dole a Kimmich je celkom "průchoďák"...

Reagovat
andrew96

Za mě furt Kimmich. Má velké výkyvy, ale když je ve formě, je lepší hráč. Laimer je dříč, ale neurazí ani nenadchne.

Reagovat
Jardman

Manu už je slabej. Byls nejlepší golman na světě, ale už prosím neprodlužuj.

Reagovat
los_blancos

Reagovat
bartlu

Ten pressing Bayernu je úžasný. Ani se nenadechneme a jsme porad pod tlakem

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
X-bano-X

Ulala

Reagovat
MystycMac

:DDD Bayern na uterák ...Dajte im súpera preboha Real v Sobotu nech ani nenastupuje na zápas to bude demolácia...Raphinha Top hrač pod slnkom momentálne.

Reagovat
kitas

To je strašné náhodne zakončenie od Raphinu

Reagovat
Kejza

Reagovat
MystycMac

Sa znimi hrajú jak z malými chlapcami...

Reagovat
herbage

Jako, obrany na obou stranách totál průchoďáky, ale pro nezaujatýgo fanouška fajn podívaná Jinak Pedri/Yamal úplně Iniesta/Messi vibes

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
los_blancos

Yamal v 1P cez Daviesa takmer nič neukázal.

Reagovat
sergi

Yamal si vodil Daviesa ako kuželku. Navyše snáď proti nemu nestratil loptu. Neviem čo si pozeral.

Reagovat
Salfovic

Asi počítá s tím, že půjde do Realu, tak už ho vychvaluje předem.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
sergi

No to jediné dáva zmysel.

Reagovat
los_blancos

Čože? Phonzie mu v 1P nič nedovolil, prakticky všetky vydarené akcie mal na vlastnej polke. Až neskôr po zmene strán bol častejšie vidno, mal skvelé áčko na gól Raphinhu, ale celkovo v útoku bol takmer neviditeľný, nemal snáď ani jednu strelu. Bol dobrý v kombinácii, nestrácal loptu a mal niekoľko geniálnych individuálnych akcií, no skôr na vlastnej polovici ihriska, v útoku ani náhodou.

Reagovat
EaP

Ty si fakt král..

Reagovat
sergi

Yamal mal minimálne 4-5 kľúčových nahrávok, v čom mu nezabránil ani mastergeénius phonzie.

1 bola kľúčová pre-nahrávka na Fermina z čoho padol gól, ďalšia bola na Raphinhu nahrávka z čoho dal Raph gól, ďalšia na Lewu kde nedal prázdnu bránu, ...

Takže hlavný cieľ ubrániť 17ročného chalana sa podaril...

Reagovat
los_blancos

Myslíš, že ho bránil vždy len Davies? Iste, že nie, Yamal pochopil, že cez neho takmer neprejde, tak sa sústredil na hru nižšie alebo sa presúval viac do stredu, kde to mal jednoduchšie a celkovo tam vynikal omnoho viac.

Však to vlastne píšem aj vyššie, hral veľmi dobre a logicky po zmene strán, keď Bayern musel riskovať viac, mal Yamal pár vydarených akcií aj cez Daviesa. No tvrdiť, že si ho vodil je fakt odveci.

Reagovat
Cracker10

Reagovat
Gazdo

Milujem ked rozhodca pusta aj hranicne zakroky a aj jemne fauly a tych hracov to naserie a zrazu zistuju opat ze su to vlastne chlapi a nie babiky a prestanu tolko simulovat a padat a zacnu hrat tvrdsie do tela a pomaly az prasit a zrazu su tam aj emocie. Prosim viac toho

Reagovat
MystycMac

Len Lewa stále plače a váľa sa...

Reagovat
herbage

rozhodčí super U toho gólu Lewy byla ta reklamace přistrčení od Bayernu dosr vtipná. Kim to prostě posral

Reagovat
F.o.X.i.K

Reagovat
AliDží

Být to Saliba nebo Gabriel, tak jsi první, kdo tady brečí.

Reagovat
Cracker10

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
MystycMac

Proti tomu systému jak zaviedol Flick sa ani hrať nedá už vidím jak Mbappe z Vinim budú cely zápas rozhadzovať z rukami pre ofsajdy ...zároveň majú extrémne smrteľne kontry a zabijakom vpredu...

Reagovat
Ladas321

Mbappe sestřelí Barcu hattrickem.

Reagovat
LAM

Ta naše taktika po prvním gólu na obranu byla strašná blbost a tam se jen čekalo kdy Bayern vyrovná. Je vidět že můžeme hrát ofentivně a ono to půjde. Snad nezačneme ve druhým poločase zasee jen nakopávat od brankáře.

Jinak Raphinha je letos strašnej borec a Yamal terda opravdu respekt nemá.

Reagovat
marke7

To máš těžko, to je prostě psychika a každý, kdo hrál někdy fotbal, tak to zná. Bayern také po vstřelení gólu dal nohu z plynu a přitom by to neudělal, dokud by jej nedal. V tom nevidím nic neobvyklého.

Reagovat
EaP

Skvely zapas. Po gole prvych 15 minut to pripominalo minule roky. Ale od 15 minuty sme Bayern k nicomu nepustili. Bayern sa spolieha na kridla , naopak u nas to hrame umne cez stred a rychlo a to im robi nenormalne problemy. Som spokojny. Mimochodom, Yamal je kral.

Reagovat
Bayern +

Od 2. do 25. minuty hráme futbal, že by to mohlo byť 1:4 do polčasu s prstom v nose a miesto toho prehrávame 3:1 No nič, písal som to už pred sezónou, že s Kompanym a súčasnou kvalitou obrany v CHL nemáme žiadnu šancu na väčší úspech.

Reagovat
LAM

Problém Bayernu je hlavně obrana. Ofenzíva a napadání je skvělý.

Reagovat
vladino10

Lenže ta obrana horí presne preto, ze všetci vpredu napadaju. Tam ti stopér prehra jeden súboj a si v riti.

Reagovat
vladino10

...čím nevravím, že to kim neposlal, ale pointa platí.

Reagovat
EaP

Vazne 1:4 ? Kolko sanci ste za tu casovu liniu mali ? Nepocitam ofsajdy.... Ten futbal musi bavit kazdeho. A teraz je najvacsi rozdiel v tom, ze na lavicke uz sedi Gavi, Olmo a De Jong. Taku napeckovani zalohu sme nemali roky

Reagovat
vladino10

Kamo. Keby ma bayern nejakého ozila alebo Modrica, tak to realne 1:4 byť môže. Ten futbal co hra bayern nema v LM sancu na úspech. Rovnako ani futbal co hra barcelona. Sú strašne vysoko, ti hráči bayernu tam dobre nabiehaju za obranu - len tam nie je nikto kto by vedel posielať kvalitne loptu dopredu na tých nabiehajucich.

Reagovat
vladino10

Proti trochu takticky vyspelemu tímu by toto bola samovražda zo strany Barcelony. Bayern hra takisto túto samovraždu s každým no...

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Bayern +

Viď nižšie, nemal som namysli ani tak šance, skôr obraz hry. Naša chyba, že sme z toho nevyťažili viac. Ale ako píše vladino, je to obojstranne poplašený futbal.

Reagovat
crusty

By ma zaujímalo kde si napočítal 4 šance ktoré mohli skončiť gólom.

Reagovat
Bayern +

Prečo by som mal počítať šance? Napísal som to nepresne, to je pravda, ale pointa bola na obraz hry. Po prvom góle Raphinhu ste si cez 20 minút neškrtli a Bayern z toho mohol vyťažiť omnoho omnoho viac.

Reagovat
drussbarb

Vím, jak to myslíš a vidím to stejně. Konečně jsme produktivní a přeje nám i štěstí

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
mkrivak

Já bych úplně tak Kompanyho nezatracoval, ano dnešní zápas byl velmi špatný z pohledu obrany, byly tam hrubé chyby, ale fotbal není vůbec špatný, je potřeba, aby Kompany vyspěl takticky a je potřeba se poučit z tohoto zápasu.

Reagovat
Mateo16

Kimmicha s jeho formou nebrat ani zadarmo

Reagovat
F.o.X.i.K

Poločas dobrý, jen škoda těch offsidů. Barca 3 střely a 3 góly, s takovou obranou Bayern nic nevyhraje dlouho. Ligu možná jo, ale do LM je to špatné. Kimmich dneska nemá očividně svůj den. Ale když pominu to 3:1 skóre, tak musím říct, že dobrý a pěkný fotbal. Zatím se ten Kompany jeví pěkně. Zatím.

Reagovat
whatever

Neuznany gol Bayernu bych uznal. Stejne jako ten nas kontrovezni gol. Za me tedy plati 3:2. Do 20. minuty dominoval Bayern, pak jsme to prevzali my. Bayern je v utoku nebezpecnej.

Fermin je zvire! 2 acka ja mu to hrozne pral uz loni a doufal jsem, ze pujde jeste dal. A on jde. Byl MVP na Olympiade a od ty doby nebyl k dispozici. Dnes vsichni hraci topka - krome Peny, kterej ma fakt velkej problem v tom, ze je prikovanej na lajne a vic ven z brany si netroufne. A Balde mi prijde takovej nemastnej neslanej - takovej byl uz loni pred zranenim. Oproti nemu je Davies zvire.

Prvni polocas krasa. Jsem hrdej.

Reagovat
Doubas

Jakože chceš uznávat offsidy jo? Aha no..

Reagovat
whatever

Ze ti tam laser zmeri 2 centrimetry kolena - ano, tohle bych pustil.

Reagovat
unk

Kolko cm je hranica, ktoru by si uz nepustil?

Reagovat
Xavivax1

Reagovat
Salfovic

Reagovat
chavi.27

Pane policajt, ta červená tam skočila teprv sekundu zpátky, takže jsem vlastně jel ještě na zelenou!

Reagovat
dextroza_m

offside, byť jen o milimetr je pořád offside...

Reagovat
Salfovic

Toť otázka. Před varem byl ofsajd když se útočící hráč nacházel před bránícím. Nějaké vyčuhující špičky kopaček či ramínka se neřešila, ani pravidlově.

Reagovat
roman1978

Takže odkud by už to byl offside?

Reagovat
chavi.27

Tohle slovíčkaření offside je offside, je jedno jestli o metr nebo milimetr. Ta hranice je prostě nějak daná nevim proč proti tomu všíchni remcáte že o cm bych to pouštěl a tak

Reagovat
drussbarb

Offside je offside

Reagovat
Xavivax1

Reagovat
mimi_united

Barca momentálne asi najlepší tím sveta, a Yamal hráč

Reagovat
kitas

Veď bránia jak Wolverhapton

Reagovat
technecium

Nepotřebuješ bránit, když víš, že vždycky dáš víc gólů jak soupeř

Reagovat
Xavivax1

Reagovat
Giovanni

Si sfetovany?

Reagovat
drussbarb

Mně v naší obraně rve oči, jak necháváme nebráněné křídelní prostory

Reagovat
MystycMac

GOAT

Reagovat
MystycMac

Neuer nech to uz zabalí totálny tragéd ...

Reagovat
Jardman

Neuer už nepodrží...

Reagovat
Rich

A to mu vedení Bayernu chce dát novou smlouvu... Nechápu, proč nepřivedeme Nubela zpět a nedáme mu šanci...

Reagovat
bayern987

protože by chytal hůř

Reagovat
vladino10

To asi už ne

Reagovat
Rich

Z Neuera mě bolí oči, on reálně za poslední 3-4 zápasy kazí a bohužel už není tou zdí jako kdysi... Otázka se nabízí, pokud ne Nubel, tak koho vzít...

Reagovat
Jardman

Klasická vykradačka, Kobel

Reagovat
Rich

Ten na to podle mě nemá... Není špatný, ale Bayern potřebuje top brankáře.

Reagovat
patas92

Raphninha tuhle sezónu kopne do hovna a vykouzlí z toho gól nebo asisetnci. Loni by to ani nespracoval. Neuvěřitelné

Reagovat
unk

Tak pod Xavim bola lopta do behu zakazana...

Reagovat
jsemdement

V Barceloně posledních 9 let.*

Reagovat
alcantara

Pena bez ruk>Neuer

Reagovat
Kejza

Raphinha party

Reagovat
MystycMac

RIP Bayern RIP Madrid

Reagovat
Moshe Dajan

Flick takticky naprosto zesměšňuje Kompanyho. Naprostý rejp bez gumy.

Reagovat
Xavivax1

Čím si vůbec zasloužil Kompany místo v Bayernu?

Reagovat
Kejza

válel v Champu

Reagovat
Nuno čomes

Měl čas.

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
vladino10

Reagovat
Gazdo

Ten Raphinha ma nuti mat ho zacat rad

Reagovat
drussbarb

Dnes mi extra nevadí

Reagovat
MystycMac

čo by Real dal zato keby mal Stredopoliarov jak Pedri Casado Gavi Olmo Fermin ...

Reagovat
Moshe Dajan

mají přece Ceballosa

Reagovat
MystycMac

Ten by nehral ani v La Masii...

Reagovat
mimi_united

Tá kreativita je niekde úplne inde v prospech Barcelony. Neuveriteľné

Reagovat
Xavivax1

A to je ještě půlka z nich na lavičce

Reagovat
vladino10

keby ich postaví všetkých naraz, to by bolo!

Reagovat
Moshe Dajan

Pedri si tam z nich dělá dobrou prdel

Reagovat
Spalovač šancí

Bayern je zralej na sestup

Reagovat
AliDží

Kane na stoperu,

Reagovat
MystycMac

A si zoberte že s týmto Bayernom Real postúpil z odretými ušami...Barca ich zničila.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
misinho7

klasik

Reagovat
MarcoBanco

Ty máš naozaj tak 15 rokov však? Nieje to ten istý Bayern cez kopírak ako minulú sezónu a rovnako tak aj Real a Barca. To rovno možeme vytiahnúť Frankfurt, s ktorým Barcelona vypadla v trápnej EL

Reagovat
messi80

Je to trol ,naozaj naňho netreba reagovať.taky eurofotbalovy lubos blaha.

Reagovat
MarcoBanco

Ako jo, len u tohoto chlapca mám pocit, že to myslí všetko vážne

Reagovat
AliDží

A tohle najednou pískne.

Reagovat
los_blancos

Reagovat
AliDží

Ti borci, co přišli z lavičky Bayernu, to je tragédie nejvyšší. Goretzka nebo Sané ani neumí pomalu zatáčet, to co se stalo s Leroyem?

Reagovat
Moshe Dajan

od té doby co nemá afro je marnej

Reagovat
Moshe Dajan

a Goretzka víc času tráví v posilovně než na hřišti

Reagovat
Jardman

To už taky ne právě, přestal cvičit.

Reagovat
technecium

Goretzka kokot

Reagovat
Rich

Gratulace Barceloně. Zcela zaslouženě.

Bayern opět nádhera ve výkonech Kima, Upamecana a Neuera...

Reagovat
AliDží

Je vtipné, že se po takovém zápase nadává na stopery, když největší problém obrany je očividně harakiri systém, kdy všichni furt někam běhají mimo svoje pozice, jednou byl Upa napadat někde u vápna Barcy a při dalším útoku Barcy ho vzadu suploval na stoperu suploval Kane, to bylo až k smíchu. Nemluvě o tom, že Kimmich nebo Guerreiro dozadu neudělají vůbec nic a furt propadávají. Kim měl za zápas asi 15 soubojů a prohrál tak dva, z toho jeden za mě minimálně dost kontroverzním způsobem, protože když to tebe jde někdo rukama ve vzduchu, tak se proti tomu nemůžeš bránit vůbec nijak. Další věc je, že dost podstatnou část zápasu měl Bayern podle mě podobný množství nebezpečných útoků, ale zatímco Barca byla efektivní a trestala to, tak Gnabry nebo Olise posrali každý kontr. Kde máš nějakou kritiku pro ně? Aspoň s tím Neuerem bych souhlasil, to je fakt díra a ještě kolikrát zbytečně debilně rozehrává.

Reagovat
Bayern +

Netvrdím ani ja, že je to chyba vyslovene len obrany a Neuera, skôr sa prikláňam ku tebe, ale je pravda aj to, že Kim a Upamecano boli proste zmätkarski a nie dvakrát spoľahliví stopéri ani za “defenzívneho”Tuchela a to už značí, že ich kvalita pokulhava. Taký Boateng, Lucio alebo Hernandez to mali tiež ťažké, pretože Bayern bol skoro vždy ofenzívny, ale keď potrebovali prepnúť a brániť, boli to skurvene kvalitní stopéri čo sa o týchto dvoch podľa mna povedať nedá.

Neuer za zenitom je už ďalšia kapitola. Vyhadzovať ho nechcem, ale kebyže aspoň chytá s pokorou a nehral sa na Neuera z roku 2014, to by si mal chlap uvedomiť.

Reagovat
vladino10

Sú to zmatkari a ich chyby u pragmatického tuchela žiarili. Tu pomaly ani nevieš ci sú alebo nie sú zmatkari - lebo každý hra všade, upa naozaj niekedy napadá až pred vapnom súpera a absolútne nevieš odhadnúť kde sa má v ktorej hernej situácii nachádzať. Ťažko ich potom viniť za góly v situáciách, v ktorých sa kvôli hernemu "systemu" ani len nezúčastnia

Reagovat
AliDží

Oproti loňsku šli ale oba až na první zápas v BL výrazně nahoru, jinak souhlasím, že oba zmatkují a nehrají úplně dokonale, jen věřím tomu, že když na jejich pozici dáš kohokoliv z Evropy, tak to stejně nikdo nezvládne odehrát líp. A jinak musím říct, že mě fascinuje, jakou pozici má u tebe Boateng, který je imho stejný kiksař jak Upa. Stačí se podívat na sestřihy z play-off dvojzápasů LM, kde jste od roku 2010 vypadli, a ve všech předvedl podobný věci jako Kim proti Realu nebo Upa proti City.

Reagovat
vladino10

Reagovat
Tomanatura

Jak se furt drzis svojeho postoje. Kim a Upa byli harakiri i pod defenzivnim Tuchelem, hlavne Kim je proste nachylny na chyby, s tim nic neudelaji ani dva dny presvedcovani v diskuzi.

Reagovat
AliDží

Já přece nikde nevyvracím, že nejsou náchylní k chybám. Nebo kde to tady vidíš? Hádal jsem se akorát tak o tom včerejším faulu, mimochodem jsem večer projížděl twitter a dost lidí to vidí stejně jako já. Spíš mi přijdou vtipní Lojzíci jako ty nebo Rich, co se jdou během zápasu nebo po vyblít na stopery a zbytek problémů a příčin jako třeba to, že teď pod Kompanym Kim a Upa brání polovinu času ve dvou, už radši nevidí.

Reagovat
Tomanatura

Ano, pises v prvnim prispevku, ze se nadava na stopery, ale muze za to system. No nemuze. Pod Tuchelem se hral defenzivni system a stejne padaly goly po stejnych hlouoych chybach, co vcera. Prvni gol po nepochopitelnem Kimmichove kiksu ( cely tym hraje ofsajdsystem, jen on ne), druhy po Kimove podceneni, treti a ctvrty po individualni akci Raphini, kdy sel proti dvou hracum. To jsou individualni selhani, za to nemuze system a toto ti nikdy neovlivni kouc ani nikdo jiny. Palinha a Kimmich mohli byt o 15 meteu niz, ale potom by Bayern prakticky nemel balon na kopackach a kridla by se nedostaly do hry. Vsechno bylo nastavene spravne, game plan byl jasny od zacatku a vychazel, pohrbily jej individualni vykony vyse zminenych.

Reagovat
AliDží

Tak se to pak neshodneme Zrovna třetí gól je pěkná ukázka toho, že to bylo čistě jeden na jednoho a ten tvůj druhý hráč je moc daleko na to, aby Rafinhu stihl zdvojit a tu stranu na střelbu zavřít, Upovi tam chyběl tak krok dva, to stejný Kimovi u posledního gólu, což je přesně to, o čem mluvím. A to nepočítám možná dalších 5-6 útoků, kdy to zrovna tihle dva svoji rychlostí hasili za pět dvanáct. Hráči jsou po hřišti nesmyslně roztahaní a u těhle brejků od sebe daleko, pak stačí jeden nákop nebo přesná přihrávka jak od Yamala a pokud to stoper perfektně nepřečte nebo nevyhraje nesmyslný množství defenzivních soubojů jeden na jednoho, tak jsou z toho tutovky. Tohle je fungující gameplan možná tak na papíře, ale v realu to fungovat nemůže, protože ti borci prostě chyby dělají a dělat budou, potřebují větší jištění a pomoc od spoluhráčů, největší problém jsou ale beci, nemůžeš mít v týmu Guerreira s Daviesem a nechat je jezdit lajnu nahoru, jak se jim to hodí, úplně mi to připomíná Guardiolu v Bayernu, kdy mu tam pak dával po stejných akcích hattrick Agüero nebo ho roztrhali MSN s BBC a ten slavný Boateng byl pravidelně za debila v podobným stylu. Ale i Guardiola nakonec pochopil, že vzadu potřebuje větší stabilitu a minimálně tři bránící hráče, proto postupně Walker pomalu přestal chodit za půlku a celkově beky jako Mendyho nebo Zinčenka raději vyměnil za stopery a hlavně proti lepších týmům od nich dopředu toho moc nechce.

Reagovat
LAM

DEBAKL...............

Nádhera co s tímhle týmem Flick provádí a to ještě chybí někteří důležití hráči a na některých pozicích nemáme alternativy. Tomu bych dal smlouvu na 5 let.

Jinak Raphinha je letos hráč sezóny a myšlení a kontrola míče Yamala je v 17 prostě neuvěřitelná. Ten jejich gól na 4:1

Reagovat
herbage

Barca dneska Musím říct, že se na to dobře koukalo. Plusem je, že většina kádru má to nejlepší před sebou a většina jsou Španělé plus odchovanci. Flick si vede zatím výborně

Reagovat
mkrivak

Jsem fanouškem Bayernu, ale objektivně řečeno dnes Barcelona byla jednoznačně efektivnější, my jsme dělali hrubé chyby v obraně. První poločas nebyl špatný bohužel jsme nevyužili šance a dělali hrubé chyby, gratuluji fanouškům Barcelony.

Reagovat
drussbarb

Respekt!

Reagovat
dextroza_m

Respekt za co? Popsal realitu

Reagovat
Rich

Kvalita lavičky Bayernu je sporadická... Vlastně o třídu níže, než je základ... Goretzka, nehraje, a není se čemu divit... Laimer hrozný, ale Sané a Coman, dlouhodobě hráči na odpis a snad se prodají, co nejdříve... Už chápu, proč Pavlovič hraje základ, on totiž Palihna je další flop, který akorát to kazil...

Reagovat
alcantara

Pedri, Yamal ci Cubarsi s jeho rozohravkou hrozne bavia. LM nevyhrame, to vieme uz v oktobri, o to je to oslobodzujucejsie a mozeme sa bavit snad celu sezonu resp. co najdlhsie. Zatial Flick nesklada nohu z plynu.

Reagovat
Majk91

Casado je neuveriteľný

Reagovat
Kejza

Reagovat
Keboto

Reagovat
Kluivert9

Dobrej Warm Up na El Clásico, teď to ještě potvrdit v sobotu

Reagovat
Visca el barca

Konečně To byla slast ty oslavy. Miluji tento mladý tým

Reagovat
los_blancos

"Madridista el que no bote es"

Hlavne táto časť.

Reagovat
Reggie

Jestli mi to správně přeložil překladač, tak je to něco ve stylu "kdo neskáče je madridista". Co ti nam to přijde tak špatnýho?

Reagovat
los_blancos

Žeby to, že spomínať niečo, čo má spoločné s Madridom po oslavách je úplne patetické? Ale na to sme si zvykli už dávno, napr. aj počas Piquého podujatia Kings League na Camp Nou mleli úplne rovnako. Inak teraz znovu pred zápasom "¡Vinícius muérete!", to už je úplná retardácia...

Reagovat
EaP

Nie nie, mali spievat Ave Maria a pomodlit sa, kedze ich v sobotu caka uhlavny nepriatel. Vies preco to tak je ? Levo konecne za Barcelonu nehraju žoldáci ale chlapci , co za ten klub polozia zivot a neznasaju Madrid podobne ako ja. Derby je derby a teraz bude paradny futbal.

Reagovat
los_blancos

Reagovat
Reggie

O tom se dá bavit, ale to snad není nic novýho pod sluncem, ne? Teď jsem byl na Neapoli a i když hráli proti Como, tak stejně jsem tam slyšel něco na Juventus a většina stadionu u toho skákala, takže tipuju podobnej pokřik. AC před zápasem když je "Sara per che tiamo" to je taky proti Juve, že jsou prasata tuším . O Spartě a Slavii se asi nemusíme bavit. A bude to určitě všude, tím spíš u nějakýho derby. A nedělám si iluze, že u oslav to neprobíhá pravidelně...

Reagovat
los_blancos

Netvrdím, že je to niečo nové, len mi to príde už zastaralé a trochu úbohé, kor po tak vzácnej výhre v Európe, to je celé...

Reagovat
Wayne Rooney

Teda ten Bayern šel pěkně do pr..le

Reagovat
Allianz_Arena

Barcelona bude mít v sezoně zřejmě i horší období, možná z toho nebude žádná trofej, ale je opravdu neuvěřitelné, co tento tým předvádí. Snad mají v plánu takto fungovat dlouhodobě. Flicka tahle práce musí velmi bavit, stejně tak každého fanouška fotbalu musí bavit jejich hra.

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
sergi

zatiaľ si tú hrz užívam, po dlhej dobe

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Kejza

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
los_blancos

Barsita baví a hrá momentálne najzábavnejší futbal, taká je pravda. Síce smerom dozadu často dosť naivný, no čo potom Bayern?

Postupom času hrali rozumnejšie, s trochu nižším defenzívnym blokom a vyšlo to dokonale aj vďaka chybám Bayernu a hlavne vydareným protiútokom - skvelý Raphinha. Treba tiež dodať, že Barsite doteraz všetko vychádza, sú extrémne efektívni, hrajú odvážne, uvoľnene a zato klobúk dolu. Otázka je, dokedy im to takto vydrží.

Teším sa na Clásico, myslím, že nič lepšie sa ani nemohlo stať, naši to budú brať aspoň vážne... snáď

Reagovat
zasranej malíř

Tak měli by to brát vážně Barca je za mě i favoritem El Clasica momentálně

Reagovat
dextroza_m

Vole, není... Real je mistr,má silnější kádr, hraje doma...

Reagovat
Xavivax1

Ale ma zase Mbappeho

Reagovat
Bakary3

Místo "ale" mělo být "a" a misto "zase" mělo být "navíc", žejo?

Reagovat
Visca el barca

Já si nemyslím, že má Real silnější kádr.

Reagovat
Gazdo

Vole ved Real uz v lige neprehral myslim rok. Barca fakt nie je favorit len preto lebo hra zabavnejsi futbal

Reagovat
LAM

Favorit je Real a to hlavně proto, že hraje doma

Reagovat
Rizek

Reagovat
Visca el barca

Barca nemusí být favorit. Ale v sobotu konečně vyhraje

Reagovat
Jordi Alba

Pokud budou ty vaši aspoň trochu přemejšlet, tak budou z kažý pozice jenom střílet a Peña z toho většinu nechytí.

Reagovat
los_blancos

Ide tiež o to, že už sú presýtení, okrem Mbappého vyhrali za tie roky všetko a je preto normálne, že nejaké Clásico - čo je aj pre samotný klub už niekoľko sezón len komerčný zápas - ich nijak extra neberie.

Barsa robí zo seba posledné roky blázna (liga nie je merítkom), aj preto sme videli od Realu vo vzájomných zápasoch toľko nezáživných výkonov. Keď bola Barsa v Messiho prime a znamenala niečo aj v Európe, bolo to o inom. Tým nemyslím výsledky, tie boli často hrozné, no oveľa častejšie bolo vidno, že hráči chcú a idú až na doraz. V tej dobe to bol najväčší súper, preto ho brali vážne. V iných dobách to bol väčšinou len ďalší súper, resp. ligový zápas. To skôr pre Barsu bol Real to najviac a vždy ho chce poraziť, rovnako jak ďalšie ligové kluby.

Inak si nemyslím, že sú favoritom, ale chápem ťa. Všetko im momentálne vychádza a aj keď vzadu nechávajú veľa okienok, tak súperi to len málokedy dokážu potrestať, majú šťastie na svojej strane no.

Na druhej strane naši sú momentálne schopní asi všetkého, herne sa stále hľadajú a hlavne fyzicky sú na tom oveľa horšie, ale Bernabéu po tej rekonštrukcii hráčom hodne pomáha a hráči vždy dokážu zabrať. Tiež bude hodne záležať na zostavách, Barsa je asi jasná, u nás bude najzaujímavejšie, či napravo nastúpi Lucas alebo Militão kvôli Raphinhovi.

Reagovat
Messiáš

Krásný fotbal, super výkony, ale proti Realu doufám, že tu vytáhnutou obranu budeme používat daleko méně. Už proti Seville tam vznikala okénka, jeden gól jsme z toho dostali, jeden odvolal VAR, prostě bych tolik neriskoval, zvlášť pokud bude hrát Modric. Bayernu dneska někdo, kdo by to více rozdal chyběl, pro nás bylo dobře, že Musiala ještě nebyl v plné síle. Mladíci další skvelý výkon, Cubarsí a Casado naprosto dominovali. Pedri skvěle dirigoval. Ta trojka vepředu už celkem klasicky velmi kvalitní. O něco slabší mi přišel Balde, který se často i chytal za bok, jakoby nemohl to tempo zvládnout? I když těžko říct, šel přes něj "jen" ten offsidovej gol. Celkem mě vytáčela pasáž po prvním gólu, kdy jsme si nebyli schopni 18 minut dát více než tři nahrávky. Pena tomu nepomáhal svoji rozehrávkou.

Hodně pozitiv a povzbuzení, ale doufám, že nebudeme z tohohle výkonu na hrušce.

Reagovat
Xavivax1

Takže proti Reálu se stáhnout a hrát priposrany fotbal. To je to proč české týmy dostávají v Evropě na budku.

Já chci ať je Barca odvážná a baví fotbalem a ne ať hraje na prohry 1:0.

Reagovat
Gazdo

Ten offside gol bola chyba Casada. Ten tam absolutne vypustil a vyklusaval a potom bol Balde proti dvom

Reagovat
dextroza_m

No já nevím, ale nepřijde mi, že by Barca Bayern tak válcovala, jak hovořili komentátoři nebo jak čtu komentáře. Spíš rozhodka efektivita v zakončení a Bayern to ke konci krapet vzdal. Ovšem pořád je to velmi pozitivní a ti mladí kluci mají šanci být jednou opravdu top. Nékonu se nelíbil moc Balde, mně se celkem líbil, mél na to rychlostné, snažil se i dopředu.

Reagovat
LAM

Baldé včera velké zlepšení.

Žádné válcování to nebylo, ale velmi dobrej výkon určitě ano. Když si člověk vezme, že Flick nedostal v létě žádnou velkou posilu až na Olmo a s tou marodkou se kterou se musel vypořádávat, tak neprostý TOP

Reagovat
2miguel1

Tak Bayern je top muzstvo, z Nemecka je uplne odstrelene, voči Leverkusen BvB iny level stale s top hračmi. Mali sme problem prvych 30 minut, boli sme až priliš rozťahani, cez polčas to Flick vyriešil a v 2.polčase už nevystrelili na branu.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
Jardman

Reagovat
Moshe Dajan

Pravda, 8:2 to nebylo.

Reagovat
technecium

Ten gól na 4:1 si můžu pouštět furt dokola, naprosto geniální akce na dvě přihrávky se za 8 sekund dostat od vlastního vápna ke gólů, luxusní.

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
chavi.27

To postrčení před golem na 2:1 neni faul? Regulérní otázka, žádnej troll

Reagovat
Vápeník

To poškrabkání po zádech? Ne.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Greaber

Ve vší úctě ke Carlovi, když člověk vidí jak se Barca posunula pod Flickem, možná by i Realu prospěla změna trenéra. Na druhou stranu většinou platí, že čím horší fotbal Real hraje, tím víc trofejí vyhraje, takže letos to vypadá minimálně na treble

Reagovat
LAM

A to je právě ten rozdíl. Pomatuju si na sezónu ještě s Messim kdy jsme dokázali vyhrát nějaký trofeje, ale člověk většinu zápasů spíš protrpěl. Tohle je další sezona po 2008/2009 a 2014/2015 kterou si užívám většinu zápasů, tak snad to vydrží.

Reagovat
sylarko

A na 2010/2011 si zabudol? Sak to bola este lepsia sezona a aj lepsi tym jak tie dve co spominas aj ked iba o chlp

Reagovat
loki5

El Clasico nemohlo dostat lepší reklamu než tohle. 2 hatricky. 9 nastřílených gólů.

Reagovat
Lojd

Co to je za borca ten Casado? Se divam, ze loni neodehral dohromady ani polocas a tedka kdyz je zdravej, tak hraje cely zapasy. To se najednou tak jako spawnul jako key player?

Reagovat
LAM

Letos a loni se už spawnulo hodně hráčů. Je neuvěřitelný kolik teď dokáže La masía produkovat hráčů. Pokuď jde o Casada, tak ten hrál za béčko, kvůli tomu že v áčku na jeho postě hrálo více hráčů. Tohle je další parádní práce od Flicka jak rychle ho dokázal zařadit do áčka.

Reagovat
roman1978

Tak zase nebyt zraneni Bernala, ktery se jevil jeste o neco lip, mozna by toho moc nenahral.

Reagovat
Jordi Alba

Však je spawnujeme takhle každej rok.

Reagovat
Lojd

Jako jo, ale vsude jinde se mladi borci tak nejak postupne prosazujou, dostavaj vic a vic minut. Ale v Barce proste ne. Tam stridas za becko a dalsi rok hrajes pravidelne zaklad v lize mistru

Reagovat
Jordi Alba

Jo, v tomhle máme kliku, že ta akademie je prostě super, plus to klukům ukazuje, že dostanou šanci. Máme tam ale i ty, co na takovou úroveň ani zdaleka minimálně zatím nemají, třeba co zatím nastoupili Dominguez, Martin, vlastně ani Peña by si jinak nekopl, Victor snaživej, ale kvalitou taky tak na 2. ligu.

Reagovat
Lojd

Jasne, mne jde tedka spis o ty top borce. O to, ze ikdyz ses genialni tak v jinych tymech se i tak prosazujes tak nejak postupne. Dokonce i Messi hraval po minutkach vic a vic. Ale Barca ted? Proste si vytahnou typka, co loni zahrival lavicku v becku a on z fleku na nejvetsich stadionech Evropy nema problem odehrat celej spil a jeste vyhrat rozdilem tridy

Reagovat
SunFells

Davies asi teď přemýšlí, zda do toho Realu opravdu jít.

Reagovat
pantondavo

No klobouk dolů, byť teda bayern v podstatě nebránil, ale bylo to hodně nebezpečný. Clásico bude zajímavý, sázel bych na to, že Curtois by to pochytal, ale bez něj to bude možná dobrá přestřelka

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele