osmifinále - 1. zápasy
22.02.2023 21:00 CET
1 : 1
(0:1)

Reportáž

Joško Gvardiol vyrovnal na 1:1 (© AFP)

Lipsko se v Lize mistrů favoritem smést nenechalo, Manchester City v Sasku plichtil

Manchester City se v prvním osmifinálovém klání Ligy mistrů proti Lipsku jasně přesvědčil, že postoupit mezi osmičku nejlepších přes Lipsko nebude vůbec jednoduchým úkolem. Před odvetou na anglické půdě zatím nemá blíž kvalifikaci do další fáze ani jeden z celků. Jestliže v Německu zvládli hosté lépe první poločas, domácí nakonec po právu vyrovnali ve druhém.

První půlhodinka nabídla pár sporadických šancí, jež nemohly přinést změnu skóre. Přesto jedna branka za toto období padla, a postarali se o ni The Citizens. Ve 27. minutě vlastně přetavili svou úvodní větší příležitost v přesný zásah, to když Schlager ve středu pole mizerně rozehrál, Grealish tedy přihrál na hranici pokutového území, odkud Gündogan patičkou dokázal míč prostrčit k Mahrezovi, a ten ho usměrnil za záda zkoprnělého brankáře Blaswiche.

Do přestávky mohli hosté svůj náskok ještě dvakrát pojistit, jenomže Rodri svou hlavičku nedokázal usměrnit přesně, přičemž stejně si ve 36. minutě počínal i jeho spoluhráč Grealish, který neseřídil svá mířidla a pravačkou vypálil ostře pouze nad břevno. Jestliže manchesterský výběr měl dění na hrací ploše v prvním dějství v podstatě pod vlastní kontrolou, pak po přestávce postupně začal přebírat otěže jeho konkurent.

V 53. minutě se osměloval premiérově střídající Henrichs, avšak jeho pokus hlavou nakonec nespadnul z výšky pod břevno, nýbrž skončil na horní síti. Henrichs byl ovšem poté o pár chvil později v ještě lepší pozici, ve vápně se na pravé straně ocitl zcela nehlídaný, jeho přízemní zakončení nicméně o kousek minulo kýžený a chtěný prostor třech tyčí.

V 63. minutě ukázal, že po individuální stránce na tom není vůbec špatně André Silva, uměl se elegantní kličkou zbavit bránícího Akanjiho, nakonec však z úhlu na vyběhnuvšího gólmana Edersona nevyzrál. Brazilský muž v rukavicích každopádně přece kapituloval v 70. minutě, Lipsko si zkrátka za svou aktivitu vstřelený gól zasloužilo. Halstenberg z levé strany načechral centr do šestnáctky, kde si vysoko naskočil Gvardiol, a ten hlavou lehce zacílil.

Od té doby oba týmy prakticky rezignovaly na nějakou útočnou aktivitu směrem dopředu, smířily se jednoduše s konečnou plichtou, která ale, nutno zopakovat, byla logickým vyústěním událostí na hřišti. Možná že mohl v 73. minutě Gündogan přece strhnout výhru na stranu Manchesteru City, to by však jeho přízemní střelu mířící do spodního rohu brány nesměl bravurně zlikvidovat Blaswich.

Autor: Patrik Sandev / whoscored.com

Komentáře (159)

Přidat komentář
Bastaron

1:2

Reagovat
penepi

0:3

Reagovat
Neutron

2:2

Reagovat
Müllered

Snad další prohra komediantů z PL. A to má být prý "Superliga", možná tak superliga kriplů.

Reagovat
Csaplárova past

se podívej, jaké mají finance týmy na chvostu tabulky v PL a v Bundeslize.

Reagovat
DavorSuker

Ono totiz porovnavat to na zaklade par vysledku v LM je uplny obraz te ligy Kdyz napriklad Real si v te svoji zumpa lize jde tak v 25 zapasech z 38 zatrenovat tak jsou pak trosku jinak nahajpovani na LM nez tymy z PL, ktere hraji kazdy tyden tezkej intenzivni match...

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
smazaný uživatel

těžké intenzivní matche proti Nottinghamu a dalším deseti whatever-hamům

Reagovat
Naseroslosos23

No tak Nottingham je v PL na 13. místě a opravdu dokáže hodně potrápit týmy z čela tabulky hlavně po té fyzické stránce, kde borci po celých 90 minut nevypustí žádný souboj. Oproti tomu Espanyol (13. tým Laligy), kterej sice dokázal uhrát remízu s Barcelonou, ale když jsem na ten zápas koukal, tak to byla házená z pohledu Barcelony a beton Espanyolu a opravdu se hráči Barcy nenadřeli jako teď City na Tottenhamu.

I přesto si myslím, že to dnes City dají a že konečně Guardiola dotáhne tu Champions league.

Reagovat
smazaný uživatel

Real nedal v lize za celou sezónu nikomu 5 gólů, až včera

Reagovat
smazaný uživatel

Počet přihrávek (v uvedených duelech):

Barcelona - 640

City - 676

Počet zákroků:

Espanyol - 24

Nottingham - 27

Tolik asi k házené Barcelony, která se oproti City proti Nottinghamu, jenž nevypustí jediný souboj, vůbec nenadře.

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Beči

Reagovat
Beči

Reagovat
Shevchenko

No to je blbost

Reagovat
Messiáš

Reagovat
ACSeRw!n

tohle rika nekdo s nickem DavorSuker

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pantondavo

Jo tak zatrénovat A proto s nima ztrácí body, viď

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
Front hell

Reagovat
Luc-Luc

hrozny plky, ja snad budu prat i City nakonec, aby to vyhrali fakt

Reagovat
smazaný uživatel

City se (zatím) nesoustředí hlavně na PL?

Reagovat
Ladas321

City jede PL na 50 %, proto je Arsenal ve vedení. Guardiola už je tak zoufalý, že si musel sám “vychovat” trenérskou konkurenci a ještě mu poslat nějaké svoje hráče.

Reagovat
penepi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

Se podívej na množství semifinalistů LM za posledních 5 let.

2022: PL 2, PD 2

2021: PL 2, PD 1, L1 1

2020: BL 2, L1 2

2019: PL 2, PD 1, ED 1

2018: PL 1, PD 1, BL 1, SA 1

Asi je těžký to označit za superligu, ale nejlepší je, i když jen o kousek před PD. Nicméně kriploidní jsou spíš ty ostatní ligy, BL měla úspěch jen v covid sezoně na 1 vítěznej, SA už úplně mimo, L1 má jen PSG.

Reagovat
Jordi Alba

Tak momentálně nejkvalitnější je PL jako celek, ale v porovnání třeba posledních 10 let tam je jistá labilita top týmů proti top týmům z ostatních zemí. Vždyť jenom ten Real to za posledních 10 let vyhrál pětkrát a týmy z PL 2x. Imo teda hlavně tím, že každej rok se tu v PL omílá TOP6, přitom pravidelně minimálně 2 z 6 týmů hrajou sračku v polovině tabulky a každej druhej rok je maximálně jeden tým tabulky schopnej bodově stíhat City v cestě za titulem. Celkově se to až moc přehání, v konkurenci v Evropě stejně ať už se do LM dostanou Spurs, Gunner nebo United, tak sem tam můžou haluzí udělat dobrej výsledek, ale rozhodně to nejsou týmy, co můžou myslet na vítězství každej rok. Chelsea a Liverpool můžou, ale jsou každej druhej rok herně mimo, jedinej kdo tu LM z PL může vyhrát zas budou CIty.

Reagovat
Chazy

Naprosto s tebou souhlasím, ale i právě proto není LM jediná metrika na posuzování kvality lig. Já to vidím tak, že PL je celkově lepší liga než PD s tím, že PD je ta, která je v závěsu. Když by sis rozdělil ligy na nějaký levely, tiery, tak 20 PL klubů je lepších, někdy i fakt výrazně, než je 18 klubů PD, ale ty 2 kluby z PD, teda Barca s Realem, jsou naprosto nedostižný pro PL. Jediný MU se reputací, marketingově, věhlasem, může s nima rovnat, druhej takovej tým je Bayern. A působí to na to, jací hráči tam chodí, jak odcházejí, jak ten klub působí na soupeře před zápasem atp. Loni prostě Real byl horší snad v každý minutě každýho poločasu, každýho zápasu, každýho kola LM, no a stejně ji vyhrál a to je Real s Barcou v kostce, oni si jedou vlastní ligu mezi velkoklubama. Nicméně kvalita kádrů, zázemí, manažerů, v tom je PL vlastní svět. Však Emery s Lopeteguiem tam šli trénovat podprůměrný týmy teď. BL, SA, L1, to už je fakt úplně mimo, ty ligy se nevyrovnají v ničem. Ale PD opravdu těma dvěma gigantama, to podle mě žádný PL peníze nezmění, ten věhlas je historicky a vlastně i novodobě jinde.

2005-2010 byla PL nejlepší liga světa, měla anglický finále, MU byl ve finále 3x, byl tam Arsenal, Chelsea, LFC snad taky 2x a stejně to množství výher si s PD rozdělili, a to i když PD měla jen dva týmy. Nicméně Benitez, SAF, Mourinho a do určitý míry i Wenger opravdu PL dostali jako ligu nad PD. Pak si PD jela vlastní ligu a vyhrávala furt dokola, do toho tam bylo Atletico jako dvakrát poraženej finalista. A teď je to vlastně jako 2005-2010, PL je lepší, Klopp, Guardiola to vytáhli nad ostatní, do toho haluz Chelsea a Spurs, nicméně to množství trofejí je opět vyrovnaný. A zas díky jednomu z těch dvou gigantů, zbytek PD nikde.

Reagovat
N.Gin

"Když by sis rozdělil ligy na nějaký levely, tiery, tak 20 PL klubů je lepších, někdy i fakt výrazně, než je 18 klubů PD" Jo to je presne videt na EL kterou pravidelne tymy jako Sevilla,Atletico, naposledy ponorka vyhravaji

Reagovat
Chazy

Hele, ještě 2 roky zpátky to byl pohár chudejch klubů a pro PL tým bylo výhodnější skončit 6. místo 7. než postoupit do SF, F. A analyticky pravděpodobnost výhry není tak vysoká, aby se to vyplatilo. Teď se ligou chudejch stala ta nová soutěž a EL je o hodně zajímavější, takže uvidíme výsledky v dalších letech, když i pro PL týmy to bude mít význam a výhra se vyrovná třeba postupu do QF v LM. Dřív z toho ale fakt nebylo nic a když tvoje domácí liga ti generuje desetinásobek peněz..

Reagovat
Xavi

Pro Sevillu a spol taky bylo výhodnější být v top 4 a přesto to vyhrála. To jsou jen výmluvy.

Reagovat
kilobyte

V čem je to výhodnější?

Reagovat
Xavi

Boj o čtvrté místo v PD? Aby byli v LM? Peníze?

Je to úplně stejné jako v PL, akorát tam mají víc peněz, ale to na věci nic nemění, taky úplně stejně bojují o umístění.

Reagovat
kilobyte

Tak LM ti zajistí vítězství v EL (navíc místo v prvním koši). Za vítězství je asi 7 mega euro. Je to méně než rozdíl třeba mezi 4. a 7. místem v PD?

Reagovat
Xavi

Že ti vítězství v EL zajistí první koš v LM je spíš argument pro to, že týmy z PL by to neměly vypouštět ne?

Řekl bych, že to bude určitě méně než rozdíl mezi 4. a 7.

Reagovat
kilobyte

Top 6 z Anglie má jisté místo v v prvním nebo druhém koši, když se dostanou do LM. A rozdíl mezi prvním a druhým košem není velký. Ve Španělsku mají tuhle jistotu jen 4 kluby.

Řekl na základě čeho? Pocitu nebo dat?

Reagovat
Xavi

Četl jsem o tom, čísla si z hlavy si nepamatuji, ale byl tam rozdíl mezi každým místem.

Reagovat
Jordi Alba

Just over 60 million for the champion

Based on the LaLiga TV rights deal, half of the money must be distributed equally amongst all 20 of the clubs.

The other half is divided into two parts: one is based on what is called the social implantation of each club, ie. season tickets, the average box office sales over the last five seasons and the individual participation of each club in regards to creating resources that can be used for broadcasting.

The second part is based on the standings, which is 25 percent of the revenue generated from the Royal Decree Law.

The champion gets 17 percent of that revenue, with the remaining money trickling down to the last-placed team, who get 0.25 percent.

Among the top eight finishers in the league, the difference between each position is around 7 million euros, with that figure decreasing further down the table.

Using the 1.44 billion euros from the television rights from the 2020/21 LaLiga Santander as a reference, half (722 million) would be shared equally among the 20 teams.

Of the remaining 722 million, one half is distributed by the social implantation and the other half (361 million) is handed out based on the final standings as follows:

First place, 17 percent: 61.3 million

Second place, 15 percent: 54.1 million

Third place, 13 percent: 46.9 million

Fourth place, 11 percent: 39.7 million

Fifth place, 9 percent: 32.4 million

Sixth place, 7 percent: 25.2 million

Seventh place, 5 percent: 18.0 million

Eighth place, 3.5 percent: 12.6 million

Ninth place, 3.0 percent: 10.8 million

Tenth place, 2.75 percent: 9.9 million

Eleventh place, 2.5 percent: 9.0 million

Twelfth place, 2.25 percent: 8.1 million

Thirteenth place, 2 percent: 7.2 million

Fourteenth place, 1.75 percent: 6.3 million

Fifteenth place, 1.5 percent: 5.4 million

Sixteenth place 1.25 percent. 4.5 million

Seventeenth place, 1 percent: 3.6 million

Eighteenth place, 0.75 percent: 2.7 million

Nineteenth place, 0.5 percent: 1.8 million

Twentieth place, 0.25 percent: 0.9 million

Reagovat
kilobyte

To může být i tím, že pro anglické týmy nemá EL takovou prestiž. Neříkám, že to úplně vypouštění, ale radši upřednostňují umístění v lize, protože je to pro ně finančně více zajímavé.

Reagovat
Dayman

Mi nerikejte, ze by nesli do semifinalne nebo finale naplno...

2022 SF West Ham (v lize 7.) - Frankfurt (11.)

2021 SF Arsenal (8.); F Man Utd (2.) - Villarreal (7.)

2020 SF Man Utd (3.) - Sevilla (4.)

2019 F Chelsea (5.) - Arsenal (6.)

2018 SF Arsenal (6.) - Atletico (2.) – posledni Wengerova sezona

Reagovat
kilobyte

Tak finále určitě nevypouští. Pořád jde o trofej a je to pro ně většinou největší zápas sezóny.

Reagovat
N.Gin

Takze nejdriv jsou vsichni silnejsi nez 18 tymu z PD, pak to vsichni vlastne vypousti . Dulezity je ze treba Everton je silnejsi nez Atleti nebo Sevilla za kazdou cenu

Reagovat
kilobyte

Nic takového jsem netvrdil.

Reagovat
N.Gin

Ale kolega nahore ano, ja si treba zase troufnu tvrdit ze takovej Betis nebo San Sebastian potrapil vsechny tymy z PL.

Reagovat
Jordi Alba

Tak nějak souhlasím až na to s těma 18 klubama, to mi přijde dobrej přepal..respektive černoch.

Reagovat
Witcher

Divnej nadpis jako by to už vyhráli a touží opět vyhrát.

Reagovat
andrew96

Anebo toužili dřív a touží znovu.

Reagovat
Neutron

Tuzia stale.

Reagovat
John Obi Mikel

2:1

Reagovat
Marv

2:0

Reagovat
Naseroslosos23

2:3

Reagovat
Ladas321

City bude muset po včerejšku napravovat reputaci PL a na oplátku jim PL bude vyhrožovat vyřazením. Ty ostudy z Liverpoolu by měli vyřadit za to, že už sedmý zápas po sobě nedokázali porazit jeden tým.

Reagovat
Messiáš

2:2

Reagovat
Atalanta

OT:

Zaregistroval som sa na burze Betfair a docela nechápem ako funguje to "back and lay". Ak dám na Lipsko stávku "back" v kurze 4, tak vyhrám 4násobok vkladu v prípade výhry Lipska.

Ak dám na Lipsko stávku "lay" v kurze 4, tak v prípade remízy alebo výhry Man City vyhrám 4násobok vkladu? pretože aj na "back" aj na "lay" sú kurzy 4 ... to by potom ale boli docela ez money čiže očakávam v tom nejaký ojeb

Je tu niekto kto sa v tom vyzná?

Reagovat
Atalanta

aha tam je to liability

Reagovat
VersaceChain

Ahoj, určitě bych nedoporučoval betfair pro sazkare-amatera. Betfair jako takový je spíše místo kde se bookmakeri předhani s ostatníma bookmakerama, s minimálním profitem (v %), takže pokud nemáš kapitál protocit aspoň půl mega na zapase, nemá to smysl

Reagovat
mario23

City venku slabší, ale proti Němčorům docela umí.

0:2

Reagovat
ACSeRw!n

1:4, kazdopadne skoda, ze nemuzou vypadnout oba

Reagovat
Rustin Spencer Cohle

Odporný klub vs Odporný klub. Ať vypadnou oba.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůže být tady na Eurofotbalu zobrazování první nových komentářů, a až poslední ty nejstarší? Proč to tak není. Bylo hy to lepší.

Reagovat
fabec1222

Jdi do hajzlu s dalšíma novotama. Ještě tohle nám znič. Seš tu 4 měsíce a už chceš zavádět něco nového.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím proč mě sikanujes, normálně jsem napsal svůj názor.

Reagovat
ashburtongrove

Policejni staaat, policejni brutalitaaa ….. a citroooooooon

Reagovat
Jordi Alba

No však za ten blbej názor tě šikanuje, za co jinýho.

Reagovat
fenixLFC

a on ta s nim poslal doprdele

Reagovat
ratusek

Reagovat
hornito

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
ratusek

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
PP

Ty vole.. On tady dá první docela rozumný komentář z x-desítek pičovin a hned ho takto sekneš..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Neutron

Nebolo.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne?

Reagovat
GabrielBatistuta

Knizku ctes taky od konce?

Reagovat
icka

Reagovat
insane

Bude mít někdo link na stream prosím?

Reagovat
Coutinho10

Hezky z toho Štěrba vybruslil, když se mu nepovedl úvod

Reagovat
fabec1222

Po včerejšku je tento zápas teda studená sprcha

Reagovat
Gazdo

City je strasne bezzube… mne pride ze normalne maju zakazane riskovat. Uz velakrat tam mali ich hraci moznost hrat loptu priamociarejsie smerom k superovi ale vykaslali sa na to a radsej dali do boku

Reagovat
smazaný uživatel

V tom je teď hlavně Bernardo nejlepší na světě.

Reagovat
Gazdo

To som chcel aj napisat ze je uplne hrozostrasny… nonstop na lopte a nonstop do strany

Reagovat
smazaný uživatel

K vám by se perfektně hodil.

Reagovat
Salfovic

Je to obět Jorginhovské kletby.

Reagovat
kilobyte

Jestli je City bezzubé, tak co je potom Lipsko? Takhle tragický výkon v útoku jsem dlouho neviděl.

Reagovat
ACSeRw!n

ted snad Lipsko zacne neco delat.. do ted to od nich byla silena hrobarina

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
John Obi Mikel

Snad to ten zápas rozjede.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta Leipzičenka je neskutečně trapná. Tady se ukazuje kvalita Bundesligy. Tým co hraje o titul hraje na úrovni Blackburnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, spíš na úrovni Coventry

Reagovat
Shevchenko

A City jsou teda na úrovni Magdeburgu?

Reagovat
smazaný uživatel

Včerejší zápas 100%, dneska hrají trapáci.

Reagovat
Mass

Lipsko bez Nkunkua a Olma dopředu neškodné.

Reagovat
Gazdo

Tvl ale za to Lipsko hra tak 5 futbalistov (aj to su niektori na lavicke) a zvysok je komparz. Halstenberg, Klostermann a Schlager su teda neskutocnym vtipom nie komparzom

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby nešlo o zkurvene tv práva, tak dají play-off na jeden zápas a má to aspoň náboj. Tohle je zas fotbal úrovně Audi Cupu v létě.

Reagovat
John Obi Mikel

Nuda

Reagovat
Mass

Festival přihrávek mezi obranou a zálohou.

Reagovat
Coutinho10

lepší přepnout na Inter

Reagovat
Chazy

Ten Nottingham byl teda lepší proti City

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Xavi

Mallorca taky a vlastně celá španělská liga proti Realu, než Liverpool.

Reagovat
kilobyte

Liverpool proti Real aspoň něco předvedl.

Reagovat
Xavi

Jo, tak prvních dvacet minut. Mallorca předvedla mnohem víc. Nepustila je k ničemu a sama dala gól a vyhrála v době, kdy Real nutně potřeboval vyhrát.

Reagovat
kilobyte

Myslel jsem oproti Lipsku. Ale opravdu proti Realu předvedlo více třeba Elche než Liverpool? Kromě gólů byl statisticky Liverpool-Real docela vyrovnaný zápas. Rozdíl byl vlastně jen v kvalitě zakončení.

Mallorca toho předvedla víc v obraně, ale v útoku nic. Ten zápas potěšil jen pár fanoušků Mallorcy. Zápas Liverpool-Real potěšil mnohonásobně více diváků. Liverpool to mohl taky zavřít a doufat, že mu to vyjde lépe, ale naštěstí to neudělal.

Reagovat
Xavi

Tak Elche má bohužel druholigové parametry, ti jsou letos fakt špatní a už dlouhou dobu celkem jasní sestupující.

Jako zápas Real - Liverpool byl atraktivnější.

Říkáš, naštěstí to neudělal. Naštěstí pro Real a neutrální fanoušky. Naneštěstí pro sebe.

Reagovat
Jordi Alba

Elche jsou hajzlové, co si nic jinýho než sestup nezaslouží.

Reagovat
Xavi

Viděl jsem jenom J..., ale hned jsem věděl, že seš to ty.

Reagovat
Jordi Alba

Křivda bude bolet ještě dlouho no.

Reagovat
Salfovic

Silva 10 kontaktů s míčem v prvním poločase

Reagovat
John Obi Mikel

Henrichs

Reagovat
Mass

Měl na tu střelu až moc času..

Reagovat
PP

ale nebyl to marný pokus, moc nechybělo a umístit ji musel.

Reagovat
Mass

15 minut druhýho poločasu zábavnější než celej první.

Reagovat
John Obi Mikel

Gvardiol nepotěšil Guardiolu

Reagovat
Mass

Reagovat
Mass

V létě do City

Reagovat
Messiáš

Hezky Gvardiol

Reagovat
smazaný uživatel

parádní centr

Reagovat
Mass

Joško +10M€

Reagovat
Gazdo

Silva je strasny

Reagovat
mistr129

Gvardiola vydědí

Reagovat
smazaný uživatel

sudí nemá žluté karty?

Reagovat
Gazdo

Pep nereaguje na zapas ci ako?

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
kilobyte

Inovátor fotbalu. Vymyslel styl, kde nahrávka dozadu je nejlepší řešení. Možná by měl zkusit trénovat rugby.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten tým City je bez KdB hrozně nekreativní, samí posouvači.

Reagovat
kilobyte

Jediné pozitivum tohohle zápasu je, že jeden z těch dvou týmu brzo vypadne. Většinu času se ani jeden z týmů nesnažil dát gól. Neskutečný hnus. A nejhorší je, že výsledek 1:1 nejspíše vyhovuje oběma.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
noustres

No když se podívám na pavouka. Tak váza s ušima bude buď pro Mnichov nebo Real. Nebo vázu koupí City.

Reagovat
Mass

Reagovat
kilobyte

Jsem myslel, že se věští z křišťálové koule a nikoliv z pavouka.

Reagovat
Dominator

Reagovat
srandamač

WTF the fuck City ani jedno střídání? To se asi dlouho nestalo ve vyřazovací fázi LM, že by někdo nestřídal.

Reagovat
ttopi

Podle mě obecně napříč soutěžemi se to dlouho nestalo, nebo jsem to alespoň neviděl. Paradoxní je, že zrovna Pep často nadává na program.

Reagovat
Mass

Tak za první poločas se hráči moc neunavili.

Reagovat
matteo17

Tak a dost. Kde se řeší, že je ten novej vzhled na hovno.

Chci se vyjádřit a to si za rámeček nedáte.

Reagovat
Keeper117

Môžeš aj tu kľudne

Reagovat
masly008

více méně všude,ale máš smůlu a musíš si zvyknout říkali.

Reagovat
VersaceChain

160 komentu v osmifinale LM

Reagovat
srandamač

No ale těch shlédnutí nepřihlášených uživatelů

Reagovat
PP

Většina komentů byla, co je na novém EF špatně a většina shlédnutí je proto, jestli je zpět starý EF..

Reagovat
masly008

Reagovat
The Krupy

Hralo City a Lipsko, na starom dizajne by ich viac nebolo.

Reagovat
TopinB

Reagovat
Ronaldo.com

Reagovat
Shevchenko

Na City je tohle rekord.

Reagovat
Al Capone

Vi nekdo proc fanousci piskaji na hymnu ligy mistru? Vsiml jsem si u toho i u zpasu Liverpoolu s Realem.

Reagovat
VersaceChain

Myslim, ze se to tyka jen Liverpoolu a City. Liverpool kvuli toho, ze UEFA obvinila jejich fans za ten fuck-up v lonskem finale. City maji s UEFA beef uz dlouho, ale uz si nepamatuju proc.

Reagovat
Xavi

V Barceloně se taky píská.

Reagovat
Shevchenko

Tohle mě dost sere, naopak u italských týmů je ta hymna neskutečně intenzivní s tím závěrem THE CHAMPIONS

Reagovat
8lampard8

Reagovat
pingla

za ten závěr

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele