čtvrtfinále - odvety
12.04.2022 21:00 CET
1 : 1
(0:0)

Reportáž

Samuel Chukwueze (© AFP)

Villarreal je senzačně v semifinále. Bayern skolil v závěru

Překvapivý výsledek se zrodil v mnichovské odvetě čtvrtfinále Ligy mistrů. Bayern sice díky Lewandowského trefě krátce po přestávce smazal náskok Villarrealu z úvodního zápasu, v závěru ovšem Žluté ponorce zařídil postup Chukwueze. Ta se tak v semifinále může těšit na někoho z dvojice Liverpool a Benfica, jejichž měření sil je na programu na středeční večer.

Bylo asi předem jasné, jakým směrem se celý duel bude tak nějak upínat. Villarreal tolik hrát směrem dopředu nemusel a soustředil se především na pozorné bránění. Takticky přitom své mužstvo připravil hostující stratég Unai Emery na jedničku. V prvním poločase Bayern velmi trpělivě obléhal pokutové území, směroval tam jeden centr za druhým. A především na levé straně velmi dobře fungovala spolupráce Comana s Musialou. Jenže pochválit je třeba rovněž oba dva stopery Žluté ponorky, a to Albiola s Pauem Torresem. Hlavně prvně jmenovaný plnil svůj prvotní úkol na jedničku, uhlídal Lewandowského, nejaktivnějšího střelce Stern des Südens. Dost mu hru otravoval, když musel, pustil se s ním okamžitě do souboje. Je nicméně pravda, že polský snajpr se přece jednou gólově utrhl. Tento příběh se ale psal ve druhé půli.

Jestliže v prvním utkání hosté působili v ofenzívě daleko nebezpečnějším dojmem, pak v této odvetě přešli na jiné zbraně. Svému sokovi se snažili fotbalové dění co nejvíce otrávit, hra se několikrát kouskovala, rozhodčí Vinčič musel řešit několik sporů mezi aktéry střetnutí. Před obrátkou se ještě dařilo španělskému celku držet mnichovského giganta na uzdě. A ten se tak vlastně propracoval do jediné nebezpečnější příležitosti, a to prostřednictvím Musialy, jehož hlavičku každopádně bez problémů zlikvidoval na sklonku odehrané půlhodiny gólman Rulli.

Ve druhém dějství Bayern přece trochu pozměnil vlastní fotbalové pořádky a najednou začal nacházet volné prostory určitě o dost lépe než v tom prvním. Minimálně daleko častěji střílel. Ve 47. minutě zakončoval nebezpečně Coman, o pár chvil později i Upamecano, ovšem oba dva se mezi tři tyče netrefili. Vysvobození při čekání na gól ve čtvrtfinále milionářské soutěže pro partu kouče Juliana Nagelsmanna přišlo na řadu nakonec v 52. minutě. Klíčem k tomuto úspěchu bylo úprosné napadaní, Müller pak posunul míč k Lewandowskému, ten si ho srovnal na svou pravačku a zacílil mezi nohy bránícího Paua Torrese po zemi přesně na bližší tyčku.

Od té chvíle se sice domácí dostali do své optimální pohody, třeba Müller v 71. minutě mohl strhnout vítězství na stranu svých spoluhráčů, fakticky ovšem Villarreal i nadále eliminoval choutky německého rivala na další přesný zásah. A naopak ve správný čas mu zasadil ránu on sám. V 88. minutě podnikl rychlý brejk, Gerard Moreno pak vyslal zleva dlouhou přihrávku na zadní tyč, odkud pod břevno zacílil Chukwueze, který se na hřiště dostal v roli střídajícího hráče jen těsně předtím. Bayern odpověď nenašel, stejně jako loni skončil v Lize mistrů před branami semifinále. Německo tak přišlo na této scéně o svého posledního letošního účastníka.

Autor: Patrik Sandev / whoscored.com, uefa.com

Komentáře (298)

Přidat komentář
Kocour Klapuška

6:0, jako vzdy

Reagovat
smazaný uživatel

6:0 jako vzdy tipujes a nikdy to nevyjde?

Reagovat
Beči

Skoro.

Reagovat
smazaný uživatel

5,45-5,37. Výhra Bayernu o 4 a více-přesně o 3. Uvidíme , co s tím bookmaker do uterý udělá. Tipnul bych si, že to dá opačně.

Reagovat
smazaný uživatel

5,14-5,28 . Je zajímavé, že ta bukwice přidala jednu setinku na Bayern-zápas a s hcs udělala tohle .

Reagovat
smazaný uživatel

Vubec mě nemrzí, že se tentokrát bookmaker šeredně seknul.

Reagovat
popltak

Co je na tom zajímavé?

Reagovat
PH8

Je zajímavé, že stále ještě nemáš ban.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo a za co?

Reagovat
berliner

Jedeme Villarreal Tip 2:2

Reagovat
Rich

Bayern se trápil proti Augsburgu, za poločas ani jedna střela na bránu.... Čili typ 2-0 a Bayern bude rád, že postoupí...

Reagovat
Ferragamo7

A ja k tomu doplním,že ak nedokážeme vyhrať nad Villarealom aspoň rozdielom triedy,tzn. 3:0 a viac,tak naozaj v semifinále nemáme čo rrobiť,veľmi nreád by som sa dožil nejakej potupnej nakladačky od anglických klubov.

Reagovat
smazaný uživatel

...asi tak

Reagovat
Gerd 13

Vidím to podobně a šance na postup při naší současné střelecké fazóně tak 50 na 50.

Reagovat
Rich

Dobře napsáno. A souhlasím.

Reagovat
ladyboy arsenal

typicky bavorská nabubřelost

Reagovat
dominios

dovolim si nesuhlasit; nam dlhodobo nesedia teamy ktore takto brania niekedy skoro so vsetkymi hracmi vo vlastnej 16ke

pravda je, ze 1. zapas bol Villareal aj pomerne odvazny dopredu, ale stale je to o kazeni futbalu a braneni

prave tie lepsie teamy hraju otvorenejsi futbal ktory vyhovuje aj nam... ci mame realnu sacnu je vec druha, pretoze nasa obrana zvykne obcas dobre kolabovat, ale paradoxne si myslim, ze ten Liverpool by nam mal (aspon na pohlad) sediet viac, hoc je to samozrejme o parnik lepsi team ako teraz Villareal

suhlasim vsak s tym, ze toto by sme proste zvladnut mali, nebudem pisat o vysledku a ze to musi byt o tolko a tolko golov, pretoze to je proste blbost, ale herne by sme ich mali proste pretlacit

a ak budeme mat smolu ci ich brankar predvedie zapas snov, ani to stacit nemusi (stale mam v pamati Atletov tusim v 2016? /posledna Pepova sezona na lavicke/ kde to bola snad najvacsia dominancia co si u nas pamatam, ale Oblak bol fantasticky a na away goal vtedy postupili oni)

Reagovat
Ranoth

to je vzajomne, nam sa tiez hra lepsie proti otvorenej obrane nez proti betonarom, takze by som sa na tvojom mieste velmi netesil

Reagovat
okokolo

Jen připomenu:

LM 2019-20 skore v dvojzápasech s anglickými kluby:

Bayern - Tottenham 10:3

Bayern - Chelsea 7:1

Reagovat
Malresi

Pri všetkej úcte, Tottenham a Chelsea z tej sezony nemôžeš porovnávať so súčasným LFC.

Reagovat
okokolo

I tak lze těžko očekávat potupnou nakládačku. Bayern, Real a PSG jsou stále na úrovni Top klubů z PL.

Reagovat
Rich

Nedá se srovnávat, Liverpool je herně už léta jinde než tyto kluby, pravdou je, že Chelsea se taky nedá moc srovnávat s Tottenhamem...

Reagovat
Greny

To byla ta sezóna jak nás vedl Frank a nemohli jsme nikoho koupit plus odešel Hazard ne?

Reagovat
Rich

Nevím, nejsem fanoušek Chelsea, vím pouze, že Chelsea ten zápas brala vážně a pořád se oháněli tím finálem, kdy porazili Bayern. Ale Lampard je vedl, to je pravda, ale na Flicka nestačil tedy.

Reagovat
smazaný uživatel

Záleží jestli nastoupíš od začátku nebo ne

Reagovat
Bastaron

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Villarreal měl doma vyhrát větším rozdílem, tohle bohužel asi nezvládnou. 3:0/3:1

Reagovat
ladyboy arsenal

2:1 pp

Reagovat
John Obi Mikel

4:0

Reagovat
Pharrell

2:0

Reagovat
misinho7

2:2

Reagovat
smazaný uživatel

2:1... na penalty se nechte překvapit.

Reagovat
naheCZ

5:1

Reagovat
Dufan

tak snad to manko nedotáhne

Reagovat
Psy_cho

Tak vám nevím, po období střídání dobrých a špatných zápasů si nejsem jist, zda je teď na řadě super výkon nebo zápas blbec. Navíc, v klubu to vře a hráči nejsou v klidu a teď se hodně mluví, že jde Lewa do Barcy. Bože, do klubu na krach, kdyby šel kamkoliv, ale Barcu nerozdýchám.

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
Rich

Nemusí to být pravda úplně. Lewa vždycky chtěl do Realu a myslím si, že v současné době jeho agent pouze tlačí na šéfy Bayernu... Ale pravdou je, že v klubu je něco zkaženého... Upřímně přál bych si aby Lewa prodloužil a skončil za 2-3 v Bayernu a pak šel do MLS.. Ale kdyby se rozhodl pro změnu, kdo by mu to z fanoušků vyčítal? Stejně už je legendou Bayernu! Moje obavy jsou spíše z toho, že kdo by ho měl nahradit? Werner! Jenom to ne! Haaland? Který je věčně zraněný? Ne díky! Měl bych adepta a to sice Darwina Nuneze, který by byl za mě ideální volbou, tuším, že jeho cenovka je 75 mega stejně jako Haaland...

Reagovat
Psy_cho

No Lewa mluvil pro polskou TV o nových výzvách a že mu Bayern ještě nedal nabídku, a klub drží linii, smlouva jen na rok. Lewa by v Barce bral méně peněz, ale chce smlouvu na 3 roky. To už je další hráč, který by odešel do horšího klubu a klidně bude hrát za menší prachy.

Reagovat
EaP

Fakt do horšieho klubu ? To, že Barca vďaka neschopnemu vedeniu posledné 4 roky stagnovala či dokonca klesala neznamená , že to je horší klub. Jedna vec je vždy istá a to tá , že Real Madrid a Barcelona budú vždy tie najlepšie top kluby sveta bez ohľadu na občasné výkyvy . Momentálne sa rysuje celkom slušná ekipa pre budúcu sezónu na čele s trénerom kde je jasne údajný smer. Prídu kvalitný hráči na doplnenie kádra a už teraz má Barcelona určite viac talentu v mužstve ako má Bayern. Araujo, Pedri, Ferran, Gavi, Eric, Dest, Fati, Frenkie a daj bože aj Dembele a k nim si môžeš rovno pripočítať Christensena s Kessiem oproti tomu Pavard, Upamecano, Hernandez, Sane, Gnabri a Goretzka .... To najlepšie je žiaden priepastný rozdiel v kvalite. Rozdiel bol len na striedačke , kde predtým sme nevedeli čo máme hrať. Chlapcom stačí ukázať cestu a ver, že horší ako Bayern určite nebudú . A ak príde Lewa tak o to lepšie.

Reagovat
Rich

Hele horší klub asi ne, Koemann byl špatnou volbou a ten tým neměl výraz... Nutno říct, že finanční injekce Barcu zpružila, ale pořád bych byl jako fanoušek Barcy nervózní, aby nevyplavalo něco zase na povrch... Ale nejsem fanoušek Barcy, nesleduji jí, ale stále se dá považovat za top klub. Jinak talentů možná má více Barca než Bayern, ale otázkou je, jak se uchytí, Bayern svůj kádr postupně obměňuje a nevyhazuje zbytečně prachy jako před lety Barca, která byla opitá úspěchem...

Jinak Christensen není pro mě top hráč, je to průměrák... Ale jsem rád, že nejde do Bayernu... Nic proti, Barca potřebuje bezplatný přestup jako Bayern, který domlouvá Mazraouiho a pošle peníze za Gravenbercha. Z těch hráčů, co jmenuješ, má nekonzistentní výkony na pravé straně Pavard a Gnabri. Hernandez je nejlepší obránce Bayernu v současnosti a Upa se zvedne, tomu věřím. Goretzka se vrátil do základní sestavy Bayernu po dlouhé pauze a je skvělý opět...

Reagovat
Jordi Alba

Z pohledu Lewandowskiho, kterýmu je 33 by to přestup do horšího byl, ač to říkám nerad.

Reagovat
Eichel

Ten Mazraoui mi trhá srdce, toho mala Barca doklepnúť

Reagovat
okokolo

Bayern je historicky i současně lepší klub než Barcelona.

Reagovat
Nickname 9

Reagovat
Psy_cho

Barca patřila k tomu nej v Evropě jen pár roků, před tím byla na úrovní Steaui, než se dostane zase do top a vyhraje LM uteče asi dost vody. Je pravda, že resuscitace jde rychleji, než jsem čekal. Ale je to pořád o tom samém, účetnictví jižanských národů je jak hospodaření komunistů. Státu i klubů. Ještě nemají vyhráno.

Reagovat
Lemiux66

A tim pred tim myslis kdy?

Reagovat
Psy_cho

Před rokem 2006.

Reagovat
Lemiux66

Cruijff eru, mimochodem pro mne osobne mnohem symbolictejsi obdobi, nez obdobi Pepka, jsme vynechali proc? A kdyz uz me jima nostalgie, a zaroven jsem nadhodil plesouna, pojdme si pripomenout, ze tehdy v utkani nastoupil po boku Pepka aj Ronaldo Koeman.

Takze tohle cely jenom kvuli rozdilu dvaceti let a skore 3:0. No, zase to byl hattrick, budiz. V kombinaci s nesnasenlivosti a pychou asi muze bejt.

Reagovat
Salfovic

Tak ještě v roce 2005 měla Barca na kontě úchvatný jeden titul z LM/PMEZ.

Reagovat
Reggie

Pár roků?

Reagovat
Eichel

Majme trošku súdnosti. Meno má Barcelona stále veľké ale posledných 5 rokov neodpovedalo predvádzaným výkonom. Teraz je ten tím v laufu a od príchodu Laporty a Alemanyho sa dáva dokopy, ale stále Barcu čaká dlhá cesta aby sa dostala tam, kde predtým bola a mohla súperiť o výhru v LM. Kessie podľa toho, čo som čítal, tak túto sezónu nemá takú úžasnú a Christensen je ideálny do trijobrancového systému, ktorý nehráme. A ani v ňom nie je superstar. Skôr to bude Eric García s vyššou mzdou. Z toho zrovnania si ˇďalej napríklad vynechal Musialu, ktorý je úžasný.. a inak ten Goretzka, či Hernandéz by boli z prehľadom najlepší záložník a stopér v Barcelone. Ísť zo súčasného Bayernu do súčasnej Barcelony je proste v tejto dobe ísť do horšieho. A Lewa naviac nemá 25 aby si ho nalákal na nejaký dlhodobý projekt a talentovaných mladíkov (btw. spomínaný Dest takisto nie je nejaký úžasný talent a taký Fati musí vydržať zdravý), on potrebuje vyhrávať teraz. Nemá pred sebou ďalších 10 rokov kariéry. Ten prestup moc nedáva z jeho pohľadu zmysel a skôr to vyzerá ako páka na Bayern aby mu dali dlhší a lepší kontrakt.

Reagovat
vladino10

Odhliadnuc od toho, že väčšina z toho čo píšeš sú sračky a Barcelona hra súťaž v ktorej bol Bayern naposledy v roku 2008, tak aj keby máš pravdu, tak Robo nemá úplne čas čakať pár rokov kým všetok ten talent v Barcelone vyrastie, vtedy on už futbal na takejto úrovni hrať nebude.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Rich

Sule odejde do Dortmundu a stejně nějak nic moc nehraje, navíc mají přijít posily, které vyztuží obranu. Pokud Lewa odejde, tak Nuneze doplníme... To samé Gnabry, nic moc nehraje, asi nejhorší křídlo v Bayernu, neproduktivní a snad se hádá i s hráči... Pokud bude chtít odejít do Realu, tak prosím, přivede se Nkuku z Lipska nebo Anthony..

Jinak Lewa do Barcy, pro mě nepředstavitelné, ale není to nemožné, Lewa chce hrát a je vidět, že o prachy mu tolik nejde, tudíž, kdyby Bayern polevil a dal mu ten kontrakt, tak se snadno domluví. Ale Lewa chce hrát na profesionální úrovni ještě tři roky alespoň, to samé Muller...

Reagovat
Jordi Alba

Kurva, tak to aby mu začali přát ten GB už i fanoušci Barcelony.

Reagovat
Elmas

3:0

Reagovat
Reggie

Ač bych to Ponorce přál, tak to bude podle mě klasika - debakl. Bayern vyhraje tak o 3-4 góly, byl bych hodně překvapenej, kdyby to tak nebylo.

Reagovat
Psy_cho

Ona ta ponorka má velké pohárové zkušenosti a jestli se dívali na zápas s Augsburkem, tak nastoupí hodně sebevědomí.

Reagovat
Reggie

To je určitě pravda, hlavně Emery má ty zkušenosti. Ale v mých očích není jiný tým než Bayern a ještě asi Real, kterej prostě třeba navzdory neformě je doma schopný to otočit, resp otočí to určitě, ale dokáže vyhrát suverénně, ale třeba se pletu. Když je řeč o LM. Prostě mentalita. A dneska to podle mě nebude jinak. Postup je podle mě jistota.

Reagovat
dextroza_m

25. minuta a 4:0

Reagovat
fenixLFC

to beztak skonci rovnako ako so salzburgom- velke nadeje nestrannych ohladom prekvapenia a v 25. minute to bude 3:0

Reagovat
vladino10

No... ono raz padne ten Bayern na hubu, tých podcenenych zápasov začína byť nejako veľa. Snáď nebudú mať pohľad ako ty aj tí naši majstri sveta, lebo ten výkon v španielsku bol naozaj...grc.

Reagovat
Unique

Škoda, že Villarreal doma nevyhrál větším rozdílem. Děsně bych jim přál, aby postoupili. Bayer si to ale doma asi pohlídá.

Reagovat
dextroza_m

Bayer už je dávno venku

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Unique

Reagovat
Gerd 13

Villarreal- důkaz,že i malý klub může mít velkou kvalitu.Vítězství nad ním by mělo svou váhu.

Reagovat
DidusIneptus

Reagovat
Mönchengladbach

Zápas o to, kdo dostane naloženo od Liverpoolu.

Reagovat
Pablos

1:2

Reagovat
smazaný uživatel

0:0

Reagovat
Shevchenko

Za posledních 10 let když Bayern posral v play off první zápas venku, tak výsledky odvet byly: 7:0, 7:0, 6:1, 3:2, 7:1

Reagovat
vladino10

Nechce sa mi to nejak extra overovať, ale z hlavy mi napadá prehra s atleticom Madrid v roku 2016 1:0 v španielsku a v odvete výhra Bayernu 2:1 = postup ATM

Reagovat
ZB 07

Nebo v roce 2014 debakl od Realu 0:4 v semifinále

Reagovat
Shevchenko

Pravda tak když budeme počítat jen OF a ČF, tak to jsou výsledky 7:0, 7:0, 6:1, 7:1

Reagovat
Eichel

OT.: Ahojte, veľmi nerád vám tu spamujem, ale ak by sa vám dalo vyplniť nasledujúci dotáznik, budem vám moc vďačný. Je to kvôli diplomovke z trestného práva. Mala by to byť skutočne sekunda. Ďakujem moc.

https://www.survio.com/survey/d/S5A1U1O6B0R4I2A2R

Reagovat
DidusIneptus

0:0

Reagovat
bayern987

Neuer- Pavard-Upa-Hernandez- Sané-Kimmich-Goretzka-Coman- Musiala-Müller- Lewa

Reagovat
Bastaron

V 3-4-3 hrajem většinou hrozně a dostanem z protiútoku dost.

Reagovat
bayern987

Klasika no, budeme 10 minut v kuse držet míč, k ničemu se nedostaneme, pak dostane míč soupeř a hned šance jako kráva.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RadekVonCZE

Koukat na Real nebo na Bayern?

Reagovat
Bastaron

Real už je rozhodnuté.

Reagovat
Psy_cho

Na jednom noťáku Bayern, na druhém vedle Real a nemusím nic řešit

Reagovat
Elmas

Hoď si korunou.

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern ma mizernej presink a kryti hráčů.. vždycky je tam jeden volnej hráč soupeře a pokud jsou ti hráči technicky zdatnější, nemaj problém to vykombinovat... Ten prostor, kterej hráčům Villarrealu nechávaj to je k pláči..

Reagovat
smazaný uživatel

+ totální útočná bezzubost.. skoro jako by začaly vyprchávat všechny návyky, který implementoval Flick

Reagovat
naheCZ

Hlavně každá útočná akce vypadá zatím prakticky stejně...

Reagovat
ttopi

Za analýzu po 7 minutách

Reagovat
mimi_united

Musiala je asi najväčší talent svojej generácie

Reagovat
avicii

Reagovat
Eichel

Pedri

Reagovat
vladino10

No ..zatiaľ to vyzerá, že nagelsmannovo lipsko hralo lepší futbal ako jeho Bayern

Reagovat
Gerd 13

Absolutně bez momentu překvapení, nervózní, statický. Moc už nevěřím.

Reagovat
Bastaron

Těch 10 minut hracího času moc nestačilo na vytvoření něčeho většího a v druhé půli to bude ještě horší asi.

Reagovat
vladino10

No ja mám pocit, že by aktuálnemu Bayernu nestačilo ani 200 minút. Uvidíme čo v druhom polčase, ale tie centre (nič iné Bayern nehrá) nemajú kvalitu. Štandardky máme dlhodobo mizerné, neviem zatiaľ z čoho by ten Bayern mohol dať gól. I keď samozrejme ten jeden tam môže padnúť hocijak...ale zatiaľ je to naozaj súboj o to koho Liverpool vyklepe

Reagovat
Bastaron

City mají být prej nejlepší tym světa a proti stejným betonářům dali doma taky jenom 1 gól, takže myslím to mluví za vše.

Reagovat
masina_LFC

Nagelsmann odkukal Moyesovu taktiku z čias u United?

Reagovat
naheCZ
Reagovat
masina_LFC

presne túto

Reagovat
naheCZ

Si v prvním poločase jen ověřil, že to fakt nefunguje

Reagovat
mistr129

Dle statistik soudím, že to s Villarrealem nevypadá moc růžově, co?

Reagovat
naheCZ

Ž

Reagovat
naheCZ

Že bych těch šancí měl zas Bayern nějak hodně se říct zrovna nedá...

Reagovat
mistr129

tak snad Chelsea rozhodne a stihnu tady prodloužení

Reagovat
Jordi Alba

Yeees

Reagovat
mistr129

Reagovat
Kixi Syhimour

Tak že by opravdu?

Reagovat
Bayern +

Výborne Julian. Nasadzovať Saného napravo ešte pár zápasov aj v Bundeslige, tak nevyhráme ani tú... neskutočná zúfalosť a v podstate jeho gól, po retardovanom riešení situácie.

Reagovat
smazaný uživatel

nechapem, ako to nemoze vidiet a stale ho tam tlaci

Reagovat
vladino10

Akože na jednej strane áno, ale na druhej ten Sane pôsobí ako úplný futbalový hlupák - kazí veľmi veľa a veľmi nebezpecne, centruje do hraca čo stojí meter pred ním a podobne. A toto teda so stranou podľa mňa úplne nesúvisí, akože vľavo by mal ten decision making lepší? On tam mal momenty, mullerovi nahral do tej gólovky geniálny prihrávkou, ale aj porobio toľko blbosti, čo by neurobil ani stopér, ani neuer. Žiadny futbalista nepošle toľko centrov do prvého hraca pred ním, nepustí sa do 2 protihráčov keď je za ním diera a podobne.

On skôr vyzerá akoby to v hlave nemal v poriadku...

Plus mrte pokazených jednoduchých prihrávok...

Reagovat
Kinky7

Tohle nechápu taky. Sáně nalevo je úžasný i když labilní hráč. Napravo je ta jeho levačka poloviční. To prostě není robben

Reagovat
smazaný uživatel

Ta takticka pripravenost s psychicka odolnost je neskutecna… Emery

Reagovat
Kixi Syhimour

Jakoby v duchu jsem si říkal, že by ten Emery snad i mohl vzhledem k tomu, že Bayern nevypadá moc suverénně skrz sezónu, nicméně nakonec jsem usoudil, že bude maximálně scénář Salzburg.

Takže Emery dost slušné

Reagovat
smazaný uživatel

Emery to este cele vyhra

Reagovat
Bayern +

Nechcem znevažovať kvality Villarealu a Emeryho, jednoznačne zaslúžený postup. Bohužiaľ Nagelsmanna by si momentálne namazal aj Moyes.

Reagovat
CHONG

Emery je bůh

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Eichel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mastakillah

Parádní Albiol

Reagovat
Jordi Alba

Vamoooos, je to tam!

Reagovat
Jardman

Zaslouženě, v prisitim kole by to bylo s nadílkou.

Reagovat
mistr129

Reagovat
REPLIKATOR

Bayern

Reagovat
r.mrazik

bych se posral...postoupi tyhle padavi spanelaci s humus fotbalem

Reagovat
Bastaron

Největší hnus proti jakému Bayern hrál od Atlética 2016.

Reagovat
r.mrazik

atletico je dalsi "oblibeny" tym...spanelsky peklo

Reagovat
vladino10

Hej, mali by radšej v jedenástich útočiť a dostať 0:7.

V pohodovom tempe Bayern poslali do riti, v dvojzápase mali viac šancí ako Bayern. Sorry, neviem čo chces - hnevaj sa na to čo Bayern predviedol, nie na to, že provinčný klub z malého mesta hra to, na čo má a stačí to na giganta z Mníchova.

Bayern sterilne držal loptu, Villareal mohol rozhodnúť už v prvom zápase

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

*

Reagovat
Bastaron

Zas tyhle kecy dokola, proč ses nevyjádřil k příkladu City co jsem psal nahoře. Atletico je taky provinční tým a City umí jenom sterilně držet míč? Prostě na tohle někdy neexistuje řešení než random odraz ve vápně atd.

Reagovat
vladino10

tak prečo bol villareal s 10 hráčmi v betóne v útoku nebezpečnejší ako Bayern? Ofenzívny futbal hra ten, kto drží 80% loptu alebo ten, kto si vytvorí v štvrťfinále 5-6 čistých goloviek, čo villareal v sucte zápasov mal? Lebo taký Bayern mal gólovky tak 2-3.

"proč ses nevyjádřil k příkladu City"

Lebo som to nepozeral?

"Prostě na tohle někdy neexistuje řešení"

Tak určite - ešte povedz, že Bayern hral najmä v prvom zápase svoje maximum a robil čo mohol. Chalani to podcenili, zaslúžili si dostať na frak. Každopádne mi príde smiešne kritizovať klub s minimálnym rozpočtom za to, že hra na čo má miesto toho, aby sme sa pozreli na seba. Ak majú aj v klube pohľad ako ttz tak to môžu rovno zabaliť, lebo s prístupom nič iné sa nedalo robiť nevyvodis závery, neurobíš nápravu a o rok sa ti to stane znova.

Pozri sa na zostavu Bayernu, záloha hra nonstop tá istá ak sú hráči zdraví, vôbec sa nerotuje, posily sú mizerné, skvely Sabitzer v bayerne umrel a tréner robí čudné ťahy.

Ak sa v štvrťfinále LM vydrbes na jeden zápas z dvoch, tak riziko vypadnutia je brutálne vysoké. A na ten prvý zápas sa Bayern vydrbal, veď tam nebojovali ani nič. Alebo si spomeňme na prvý zápas so salzburgom. Alebo vybuch s gladbachom. Alebo cez víkend s Augsburgom. Tieto tímy betón nehrali. Bayern je maximálne nekonzistentny - na začiatku sezóny alebo pod flickom by sme tento villareal vyradili. Teraz je treba zistiť prečo sa ten tím takto herne rozpadol a urobiť niečo preto, aby sa to o rok nezopakovalo. Ty teda ries to, že klub ako Bayern nemá šancu porazit villareal, lebo na betón neexistuje riešenie. Len mi je potom záhadou, prečo ti atléti nevyhrali pod simeonem LM, ak je ten betón taký neriešiteľný.

Reagovat
Bastaron

Však to, že Bayern hrál piču tu už psali všichni takže proč bych to opakoval. Naopak chci poukázat na to, že prohráli proti kentusu, s kterým by měl problém každý tým.

Pak jedna věc je, že Villareal mohl dát víc gólů minule, ale nedal je, na druhou stranu to taky mohlo a mělo skončit 1:1 kdyby jsme nebyli okradeni o jasnou penaltu.

A proč nevyhrálo Atletico je jednoduché, rozhodl faktor jednoho z dvou nejlepších hráčů historie, kterého Bayern bohužel nemá, a 1 rohový kop.

Reagovat
houdic

Hele Gerard je skvělej, ale myslím, že Messi a Pelé jsou historicky lepší.

Reagovat
vladino10

Takže ak to teraz ATM nevyhra, tak aj city má v kádri jedného z dvoch najlepších hráčov histórie?

Reagovat
vladino10

A ako áno, proti tomu betónu sa hrá ťažko, ale top klub dokáže odohrať naplno 180 minút a nie iba 90 ako Bayern. Myslím si, že ak by Bayern hral takto aj vonku, tak by šiel ďalej. Plus teda tomu zlomovemu momentu, striedaniu nerozhraneho daviesa ktorý bol v lese za skvelého Lucasa nerozumiem doteraz.

V zápasoch často rozhodujú drobnosti a Bayern toho pokazil až príliš veľa, na nejaký betón by som sa fakt nevyhovarap

Reagovat
Arne

Atlético provinční tým jo?

Reagovat
fenixLFC

sorry ale pokojne sa moze hnevat ako na vykon bayernu tak aj na vykon villarealu

Reagovat
vladino10

Fakt? A kde píše teda niečo o výkone Bayernu? Lebo na tu od neho čítam iba komenty na žltú ponorku, ale budem rád, ak mi pošleš odkaz ak som niečo prehliadol. Dik. Či si mám domysliet, že síce píše iba o Villareale, ale isto myslí aj Bayern, tak ako si si to domyslel ty?

Reagovat
fenixLFC

takze ked niekto chce kritizovat jednu vec musi zakonite kritizovat aj zvysne? jedine co si tu domyslas je nejaka teoria o spiknuti proti villarealu/spanielom/whatever. je uplne legitimne povedat ze to bol najvacsi hnus proti akemu hrali, nemusi k tomu dodavat nic dalsie, pretoze pointu to nemeni. alebo keby napise ze bayern hral hovno ale villareal bol najvacsi hnus od atletica, tak to zmeni jeho myslienku? nezmeni. villareal/sevilla/atletico su proste na pozeranie vacsinou neskutocne nechutne timy a vykon supera s tym ma pramalo spolocne.

Reagovat
Bastaron

Reagovat
Phillipinho

Od kdy je fotbal s drzenim mice a zamerenim na defenzivu odpornej? Jako prece fotbal je nejaka kombinace ofenzivy a defenzivy a oboje je naprosto stejne dulezite. Z nejakyho duvodu je v defenzivni fotbal v ocich fanousku definovan jako "hnus".

Ono totiz jaksi nejde, aby kazdy tym hral jako Liverpool anebo Barcelona pod Guardiolou.

Reagovat
Mass

Spíš tak 8:2

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PP

jako, v součtu obou zápasů je to minimálně fifty-fifty.. Toto si prostě posral Bayern..

Reagovat
r.mrazik

ale jo,samozrejme si za to muzou sami

me ale tihle spanelaci vubec nebavi...hrozny na to koukat

Reagovat
PP

mě se třeba ten první zápas mnohem víc líbil Villareal.. A to mám na Emeryho averzi samozřejmě..

Reagovat
r.mrazik

jj,doma jim ty brejky vychazely mnohem lepe a hrali koukatelneji

Reagovat
Čenda

Reagovat
Čenda

Ackoli ne, averzi zase ne. Nemel jsem u nás rád, ale tvl, vedení šlo proti němu, hraci se mu smáli, přitom evidentně je to vybornej trener, sice jen ve Španělsku, ale je.

Reagovat
Xavi

Mně je zase špatně z anglických týmu a jejich špinavých peněz. S tím, že fotbal většinou stojí za hovno.

Reagovat
r.mrazik

V pohodě..sice hráli s Němcema, ale to je asi jedno...mně je špatně z mlékové Polívky třeba

Reagovat
Nuno čomes

Ale tak ten rozdíl v kádrech je jednoznačný. Musíš to prostě nějak uhrát, když hceš postoupit.

Reagovat
Phillipinho

Nekteri maji pocit, ze mel Emery rozbalit po vitezstvi doma ofenzivni smrst v Allianz arene

Reagovat
r.mrazik

To já nerozporuju. Každý má nějaké možnosti a nějak hraje.

Mně se jejich fotbal prostě vůbec nelíbí a stejně jako u atletů na ně fakt nerad koukám..to je vše

Reagovat
Messiáš

Boží, boží!

Reagovat
Lorcan

Je to tam !!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Emery zaslouží kredit

Reagovat
PP

to jo.. ale ze Španělska ať nevytahává paty..

Reagovat
smazaný uživatel

Preco? v PL som miloval tie jeho tlacovky, uz .len za to by sa mohol vrátit :D ...

Reagovat
Golasso

Mohl se prosadit klidně i v PL, kdyby mu někdo dal pořádnou šanci. U nás ho vyloženě odjebali fans. Doufám, že nějakou šanci v PL ještě dostane a uvidí se .

Reagovat
Salfovic

Půjde do Realu a na celou PL se může vysrat.

Reagovat
Golasso

To by nemuselo špatné, ale přál bych mu, aby ještě někdy vletěl do PL a ukázal všem, co ho shazovali, že je skvělý kouč.

Reagovat
Jardman

Znáš na nej číslo? Ze bych mu ho dobil

Reagovat
dextroza_m

asi má paušál...

Reagovat
Kluivert9

Krása

Reagovat
Puskas

Lewa asi přišel o šanci na Zlatý míč.

Reagovat
Ranoth

dnes o nu pride aj Benzema a zoberie si ju Salah

Reagovat
Ranoth

ho*

Reagovat
DieFohlenBMG

zlatů gulu

Reagovat
Ranoth

ajtak som to zakrikol

Reagovat
Kinky7

Nebo se bruyne

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo tam ještě zbyl? Benzema?

Reagovat
Rich

Benzema nebo Salah. Nikdo jiný by nedával smysl.

Reagovat
Nickname 9

Lewy

Reagovat
Rich

Lewy v současné době nedává smysl, Bayern vypadl z LM... A za tu jednu zrušenou sezónu mu to nedají...

Reagovat
Nickname 9

Už dvakrát ho okradli

Reagovat
Nickname 9

Pořád věřím

Reagovat
Puskas

Ledaže Real vypadne.

Reagovat
Nickname 9

Klobouk dolů před Benzemou, je úžasný, ale myslím si, že si proti City neškrtne.

Reagovat
ttopi

Liverpool má volnou vstupenku do finále.

Reagovat
Xavi

Asi jak Bayern s Juventusem.

Reagovat
ttopi

Liverpool je trošku jinde.

Reagovat
Jesfey

Ano, bez rozhodčích je v háji.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
Remt

Co to povídáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
smazaný uživatel

unaaaai

Reagovat
Ranoth

no dneska sa stavkove pekne nabalili

Reagovat
O.Giroud

achjo, to bude sragora s Villarealom ak to uhrame proti Benfice

Reagovat
avicii

Ako prajem im to ale ak postúpime tak nás čaká súper co hra zo zadu a ktomu cirkusove čísla

Reagovat
DieFohlenBMG

good ebening

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulace

Villarreal bude podruhé ve své historii v semifinále Ligy Mistrů? Pamatuji si ročník, kdy tam došli snad jako úplný nováček a v semifinále ta parta okolo Forlána, Sorina, Marcose Senny a hlavně fenomenálního Riquelmeho nestačila na Arsenal, kdy po prohře v Londýně měl tuším zrovna Riquelme penaltu a Lehmann mu ji chytil.

Emery skvělá práce.

Reagovat
Shevchenko

oni jsou v LM teprve počtvrté a hned 2x semi a 1x čtvrtfinále.

Reagovat
Salfovic

Reagovat
Aldeano

V sezóně 2011–12 byli ve skupině 4. a v ročníku 2016–17 v play-off LM nepřešli přes Monaco.

Reagovat
Shevchenko

Tak to bylo 4. předkolo LM, ono se tomu sice říká play off, ale LM se bere až od skupin.

Reagovat
Aldeano

Spíše jsem chtěl připomenout tu skupinu: https://en.wikipedia.org/wiki/2011%E2%80%9312_UEFA_Champions_League#Group_A, Tam to bylo hodně těžké.

Reagovat
Shevchenko

trošku kontrast tenhle výbuch oproti dalším rokům

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Kixi Syhimour

Ale teda ta 4. účast se váže k jejich sestupu z ligy

Reagovat
Aldeano

Škoda, že tehdy Riquelme neproměnil.

Reagovat
rozirozi3

Sané nemá cenu ani zmuchlanýho papíru! Kdyby tam dneska místo něj byl někdo jiný, postoupíme…

Reagovat
ttopi

Třeba zmuchlanej papír?

Reagovat
r.mrazik

to mi teda coman prisel vic k nicemu

Reagovat
rozirozi3

?? Možná ses koukal na jiný zápas A nebo máš stejný úsudek jako Nagls, který tímto prosral LM

Reagovat
Bayern +

Reagovat
r.mrazik

a pritom stacilo,aby muller trefil ten saneho centr...

Reagovat
r.mrazik

a nebo Upamecano tu jeho prihravku na gol...

Reagovat
Bayern +

No, a preto musel v 88. minute pri kompletne vysunutej obrane najebat center do prvého hráča a založiť brejk súperovi do kompletne otvorených dverí.

Reagovat
r.mrazik

mnojo, udelal chybu...a to meni neco na tom,ze udelal dve golovky a prisel mi platnejsi nez coman?

Reagovat
smazaný uživatel

Je i možnost, že ty fotbalu nerozumíš

Reagovat
repkajebuh

Nebo mu nerozumíš ani ty. Neurážej tu každého.

Reagovat
Bayern +

Čo to? Však to bol jediný ako tak nebezpečný hrac Bayernu v dnešnom zápase. A ako úplne jediný dokázal prejsť 1 na 1 a nestal tam jak tie ostatne lopaty na čele so Saném

Reagovat
r.mrazik

vzdyt tam nic moc neudelal...ze obejde jednoho hrace a pak to zazdi,nebo zakopne do pryc..co z toho?

pindat na saneho mi teda prijde trochu mimo...i s ohledem na to,ze se hralo vice nalevo nez napravo

Reagovat
Bayern +

Vybojoval loptu pri góle Lewu, prakticky ešte kľúčovejšia vec než samotna Mullerova jednoduchá asistencia a ako jediný sa snažil naozaj niečo vymyslieť. Sane mal dve dobre prihrávky, ale miliardu stratených lôpt a celé to zavŕšil pri góle na 1:1, úplne symbolicky. Aj keď chápem, že napravo ho dáva tréner a nie on sám, čiže ako tvrdím vyššie, v prvom rade to ide za Nagelsmanna.

Reagovat
rozirozi3

Přesně. Je až komický, že někdo, kdo na ten fotbal taky kouká, tak tohle prostě nevidí :D :D

Reagovat
r.mrazik

tyvoe...na co si hrajes?

Reagovat
r.mrazik

supis,coman vybojoval loptu

sane mel dve golove nahravky,kdy to kopyta nedaly...

ztracenych micu teda mel hromadu i coman

Reagovat
Bayern +

A to, že nám "zabezpečil" vypadnutie si schválne vynechal, klasika

Reagovat
r.mrazik

Však o tom píšu nahoře

Reagovat
db18

Hrál zas napravo, co?

Reagovat
r.mrazik

Jo jo..nalevo hrál vytizenejsi Coman s lepší podporou zálohy a obrany.

Nehrál špatně, připravil dvě jasný golovy šance, které Müller a Upa nedali a pak udělal chybu před vyrovnávacím gólem.

Reagovat
db18

Coman nalevo neni problém, spíš ten Sané napravo, kterýmu napravo prostě debilně odskakují balony apod. Prostě tam nepůsobí přirozeně...

Reagovat
r.mrazik

jj, nehral zadny uzasny zapas...bohuzel pro nej udelal tu chybu pred golem

ale musi se proste nechat,ze pripravil dve cisty golovky,ktere spoluhraci nepromenili...

Reagovat
Spalovač šancí

Budu se opakovat: "Drsný čtvrtfinálový los Ligy mistrů pro Bayern ..."

Reagovat
Lorcan

Reagovat
Müllered

Hnus z obou stran.

Tenhle nepostup jde hlavně za Nagsem, zatím to moc v Bayernu nedává, tým není v pohodě. Tuhle sezonu už asi odpískám, na ty stále stejné centry už jsem alergický.

Reagovat
Cotton

Villarreal za dvě sezóny titul v EL a semifinále LM, to ani Sevilla neměla

Reagovat
smazaný uživatel

to tedy ne, ale zase jsme meli jine veci a s tema jsme spokojeni kazdopadne Ponorka super, moc jim to preju

Reagovat
Rich

Předně nekoukatelný fotbal, Villarreal od prvních minut strašný, simulantský fotbal, který jim rozhodčí žral, co mohl. Nechutný, chápu, že účel svědčí prostředky, ale od Villarrealu fakt fotbal, na který se nedá koukat... Tak to by bylo ke Villarrealu ... A teď k Bayernu... Bayern si postup nezasloužil, protože první zápas hrál strašně a dneska to taky nebylo nějak oslňující výkon... Sané? Strašný! Musiala se snažil, nejlepší z nejhorších v první půli... Ale jinak děsný výkon opět, Nagelsmann za mě zklamání, nechtěl jsem ho a potvrzuje se mi proč... Nebo takhle připomíná mi to Kovače, fanoušci Bayernu pochopí, co mám na mysli...

Reagovat
rozirozi3

Souhlas na 100%

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hachim Mastour

čo máš na mysli?

Reagovat
Beči

A co bys čekal od Villarealu za fotbal, když hraje proti Bayernu?

Reagovat
Rich

Čekal jsem, že bude hrát ofenzivnější fotbal, vždyť ve Španělsku hráli rychlý fotbal, který byl jiný... Já chápu, proč tak Villarreal hrál... Ale prostě simulování a natahování času od prvních minut se mi nelíbí... To je vše, jinak proti Villarrealu nic nemám... Bayern si za to může sám, prohráli první zápas, který byl klíčový.

Reagovat
Beči

Jasně, nikomu se ten fotbal nelíbil, ale byl účelový. Byli by totální blázni, kdyby se pokusili hrát s Bayernem otevřeně. Zkrátka odehráli přesně to co potřebovali. Já taky nejsem nadšený, že Bayern nepostoupil, o mnoho raději bych měl v semifinále je, než nabuzený Villareal. Ale což, stalo se a Bayern si za to bohužel může sám.

Reagovat
Rich

Jo s tímhle souhlasím, ono stejně pro Liverpool je toto větší výzva. Protože současná forma Bayernu je taková, že se obávám, že bychom jich dostali v prvním zápasu s Liverpoolem 5... A nejhorší na tom je to, že i kdyby Bayern schytal debakl jako od Bochumi nebo Monchengladbachu, tak by se nic nestalo s vedením, které si furt mele to své... Nejvíce frustrující je to, že Uli a Rummenige nejsou ve vedení, ti alespoň byli schopní a dokázali i tvrdě kritizovat, ale Kahn a spol? Nic...

Reagovat
houdic

Simulantsky fotbal jedinej kdo ten zápas simuloval byl Lewa

Reagovat
bayern987

Reagovat
Bayern +

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Účel svědčí prostředky nedává smysl. Je to "účel světí prostředky" tj. je jedno (vše je posvěceno), jakým způsobem (prostředky) dosáhneš cíle (účelu).

Reagovat
smazaný uživatel

mna by celkom zaújimal ten Saného zlom. Veľký talent, rychlé perspektívne krídlo...kedy sa stihol tak sk*/vit?

Reagovat
fenixLFC

ked sa zranil

Reagovat
Rich

Hlavní problém je, kam ho Bayern staví, už párkrát byl na levém křídlu a hraje tam mnohem lépe... Jenomže pak není v Bayernu nikdo na pravé křídlo, protože Coman je na levém křídle a Gnabry si diktuje, že chce hrát pod hrotem...

Reagovat
Nickname 9

Gnabry si nemá co diktovat. Jestli chce, může to jít zkusit do Realu

Reagovat
Rich

Však to vypadá na to, že ho vedení po sezóně prodá a přivede se Nkuku nebo Adeyemi...

Reagovat
Nickname 9

Reagovat
Nickname 9

Nagelsmanna bych vůbec neřešil. Sice je nezkušený a Emery si ho namazal na chleba, ale chce to čas. Po odchodu Flicka to bylo nejlepší a jediný správný řešení.

Reagovat
Rich

Nesouhlasím, Ten Hag by do Bayernu seděl spíše... Líbí se mi jeho styl a Bayern by přesně toto potřeboval, než taktického trenéra, který to přehání akorát... A dobře, nemusíš souhlasit se mnou, to je ok, ale mě příchod Nagelsmanna, styl hry a taktika připomíná Kovače, ten měl taky podobný výsledky.

Reagovat
Nickname 9

Každý má jiný názor to je v pořádku. Ale podle mě by trenér v Bayernu měl být Němec.

Reagovat
vladino10

Tak, treba sa asi pozrieť do zrkadla...

Prečo z klubu odíde úspešný tréner čo vyhral treble? Kedy odišiel z top 4 v anglicku, z realu alebo Barcelony dobrovoľne kouč?

Treba sa pozrieť na posily - Sabitzer (čo sa stalo, prečo vôbec nedostáva cuchnut???), Roca, Bumbac Sarr, nestabilný Upa, mizerný sane. Veľmi veľa premhatov, aj keď verím, že Upa začne podávať konzistentné výkony.

Neexistuje backup na kraje obrany.

Čo sa týka Nagelsmanna - Davies nastúpil proti Villarealu v prvom zápase po 4 mesačnej pauze a hral mizerne a dnes prišiel na ihrisko a minútu na to - pred tým gólom Villarealu pokazil dva ofsajdy ktoré tam mohli byť (ak trepem opravte ma, videl som iba jednu opakovacku). Kto kua zasiahne do fungujúcej obrany v 85. minúte tak, že tam pošle hráča, čo 4 mesiace nehral, resp. hral pred týždňom a bol totálne mimo?

Takisto Sane mal ísť v momente keď dal Bayern gól von - ten hráč má x faktor, vymyslí z hovna brutálnu nahrávku z ktorej môže padnúť gól. Ale popritom je nebezpečný pre vlastnú bránu - za ním nikto a on začne kľučkovať, pošle stupidnu prihrávku ktorá má šancu 10% že prejde, ale aj keď prejde, tak to nie je do pozície kde by znamenala šancu. Aspoň v bayerne neskutočne hlúpy hráč so zableskami geniality. Nech si je na ihrisku keď sa prehráva a hra sa vabank, ale za vyrovnaného stavu ho tam mať s tým čo dnes robil...

Reagovat
Rich

Sice to nesouvisí, ale vzpomínám na zápas Bayernu na podzim, Flick se šel kouknout na ten zápas a seděl osamocený na tribuně, všichni funkcionáři Bayernu seděli opodál... Strašně mě to tenkrát naštvalo, tak to asi tak nějak ilustruje vztah bývalého trenéra s vedením Bayernu...

Upa se zvedne, akorát musí získat větší sebevědomí, dneska byl s Hernandezem v obraně nejlepší... Pavard strašný, ten by neměl vůbec hrát... Jinak s ostatním, co píšeš souhlasím, ofsajd myslím byl jeden, ale klíčová věc, proč Nagelsmann pošle Daviese, který je k ničemu... Sané se taky vlastně nepředvedl...

Reagovat
Beči

Já věřím, že Nagelsmann z vás udělá naprosto TOP tým, ale chce to čas.

Reagovat
db18

Reagovat
Igli

vždyť k TOP týmu přišel

Reagovat
db18

U těch ofsajdu si nejsem jistý, jestli tam společně s Daviesem nezaspal i Upamecano - minimálně v jednom případě ale jo. Celkově ta obrana je letos strašidelná, a s odchodem Süleho to příští rok může být ještě horší...

Reagovat
smazaný uživatel

Vím ze to sem nepatří, ale předem díky za věnování minuty casu, je to pro přítelkyni k diplomce

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdS1WhjVHZDUzPQyKOfTJNV6Alfz-8YnLlM0_cUtMrWRm-RFA/viewform

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Benzema

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Mercury

Reagovat
guzman

Reagovat
Posledni Kovboj
Reagovat
Infi

Reagovat
Golasso

Emery

Reagovat
John Obi Mikel

Tvl, udržel jsem se a nevysmál jsem se Bayernu, abychom nevypadli a nepomohlo to.

Tak už můžu.

Bayern

Reagovat
berliner

Bayern konecne ti nabubrenci vypadli. Villlarreal Takze me prani se vyplnilo Juchuuuu

Reagovat
smazaný uživatel

Opět jeden z nejkrásnějších dnu v mém životě.

Reagovat
Kepy_FCB

Hezky pěkně

Reagovat
Melchior

Dík, aspoň v tom nejsme sami

Reagovat
smazaný uživatel

Good ibning!

Reagovat
smazaný uživatel

skvele Ponorka

Reagovat
Unique

Reagovat
BALGA László

Kahn, Nagelsmann a dalsi spolupáchatelia z vedenia klubu, zmiznite uz konecne!

Reagovat
DidusIneptus

Nehraje se na drtivou převahu! Ani na střely! Hraje se na góly! Když hráči Bayernu neumí přesně zamířit (!) logicky nemůžou dát gól.

Reagovat
Remt

A logicky cim vic golu dame, tim vic bodu mame!

Reagovat
DidusIneptus

Chce to nějakého zkušeného trenéra. Od jisté doby vsází tenhle klub na mladé trenéry. Nevím co si od nich slibujou!

Reagovat
DidusIneptus

B těchhle důležitých zápasech se červené karty zpravidla nedávají. Foyth ji měl ale dostat. Možná i v oslabení by se Ponorka proti střelecky neschopnymu Bayernu ubránila. To klopýtání Bayernu v Bundeslize není náhodné...

Reagovat
dominios

By ma celkom zaujimalo odkial sa berie ta nenavist a skodoradost voci Bayernu tu... fandit im nemusite, ale tie posmesky po tom, co cely zapas dominoval je trochu mimo, ale tak okej, asi zakomplexovanym jedincom staci aj tolko ku stastiu

ale k zapasu: podla mna z dvojzapasu si nezasluzil postupit ani 1. Za prvy zapas Bayern, ktory proste bol nezvladnuty (stastie ze bolo len 1:0, hoc Bayern mal mat na konci penaltu...) za druhy zapas a absolutny grc Villareal uz vobec nie... ako chapem taktiku, ale to prasacke zdrzovanie a filmovanie a absolutny nezaujem hrat nieco, co by sa co i len kusok podobalo futbalu... fuj

druha vec je, ze Bayern proste to nevedel prerazit a z jedineho utoku dostal pomerne lacny gol... vysledok absolutne nezodpovedal priebehu, ale nepostup je zial zasluzeny

nechapem ale tie hejty napr. na Pavarda, ved on uz je dlhodobo stabilny dozadu, akurat dopredu nie je tak efektivny ako par rokov dozadu, ale hral vyborne; to iste King, Leon, Kimmich

aku-taku kritiku treba smerovat na Saneho - ale len ohladom smerom do utoku, vobec, ale ze vobec on nie je zly dozadu, naopak, v poslednej dobe je skvely... zial, mozno prave za cenu toho, ze utok podporuje len platonicky (nehovoriac o tom ze vpravo je vzdy polovicny)

ak treba niekam smerovat kritiku je to asi Nagelsmann, zial, dostal velmi tvrdu facku; chapem ze takticky takyto beton sa prerazit neda, na to funguju fakt len centre a nejaky stastny odraz, ale preco to neskusat nejako inac rozostavit? Rotovat Kinga/Leroya nech si menia kridla, nestahovat jedineho dobreho driblera (Jamal) a dat tam velmi nestabilneho Serga... A ano, Phonsie miesto Lucasa (ktory hral uzasne) bola zrejme tiez chyba (Lucas bol vcera skvely aj dopredu a 100%ny dozadu, Phonsie po tom vypadku proste este nie je taky instantny prinos ako rok dozadu). Dalsia vec je minimalna rotacia hracov ako Thomas ci Kimmich alebo Robert. Hraju stale dobre, neda sa im vela vytknut co sa bojovnosti tyka, fyzicky to davaju. Ale hlavne na Thomasovi vidno skor moralnu unavu. Hra dobre, ale je z jeho hry prilis velka rutina. Tak ako rutinne zahrava vsetky centre Kimmich. Chyba im trochu iskra, vacsi zapal ci kreativita. Dovolim si tvrdit, ze ak by Julian obcas niekoho z nich nechal sediet napr. v BL na lavicke, dokazal by ich zdravo "nasrat" a mali by vacsiu chut sa pobit o svoje aktualne (aj ked pravom) neohrozene miesto v zaklade. Zaroven by aj hraci ako Sabitzer mali viac priestoru sa ukazat a otriast ten stres zo seba dolu, mozno by aj iny hraci sa proste dostali takto vyssie. V tomto mi Julian trochu propomina Kovaca, ktory tiez nie velmi dobre zvladal rotaciu kadra.

Suma sumarum, vcera prehral futbal. Pretoze s takou hrou Villarealu snad nemozu fandit ani ich skalny. A Bayern dostal ocakavanu facku, pretoze hoc bol vykon dominantny, naplno odzrkadlil realnu silu kadru (v kontexte aka je tam teraz moralka a "pohoda"). Ostava dufat ze sa od toho odrazime, ten kader totiz ked bude hrat na co ma a vhodne sa 1-2 hracmi doplni, moze bez problemov opat dominovat celej europe. Len si treba doma v kuchyni a v hlavach upratat.

Zaverom: som rad, ze toto mozeme povazovat za krizu v Bayerne, nech uz to znie akokolvek. Ani ta hra nebola zas tak strasna a tesny vypadok v 1/4 finale nie je opat nic hrozne. Neda sa vyhravat vsetko a stale, taky je sport. Treba fandit aj dalej a uzivat si tuto generaciu hracov, ktora nam uz aj tak priniesla velmi vela radosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Boha jeho, podívej se někdy na českou ligu. Oproti tomu hrál Villarreal krásnej fotbal A tohle, že prasácky zdržovali a filmovali, to s trč za klobouk, nijak strašný to nebylo, a jak tu psal někdo výše, jedinej, kdo fakt simuloval, byl Lewa S tím, co mají ponorky k dispozici, to Emery dělá fantasticky a přeju jim, ať se dostanou co nejdál

Reagovat
godwood

Reagovat
Nickname 9

Reagovat
Ranoth

A co si akoze cakal ? ze Villarreal po vyhre 1:0 z prveho zapasu pride hrat do Mnichova otvoreny futbal ? To by urobil len cisty blazon Proste hrali to co hrat potrebovali a vyslo im to, nemali ste odflaknut prvy zapas, tam ste si to prehrali a keby to skonci 3:0 nemohli by ste povedat ani slovo, takze si myslim, ze Villarreal postupil uplne zasluzene

Reagovat
vladino10

Reagovat
blaugrana

nezvládaš na druhú

Reagovat
Rich

Ty nenávistné s vysmívající se komentáře jsou dva tady a to od jednoho fanouška Chelsea jménem John Obi Mikel, který je vždy proti Bayernu... A no druhý je Berliner, který Bayern nenávidí... Si říkám, že druhý zmiňovaný musí mít slušnou averzi a nudný život, když nenávidí klub vyloženě... Ale víš co? Neřeš je, je to zbytečné, nemá to cenu...

Reagovat
Heresy

fanda chelsea se vzdy musi brat s rezervou .. ale berliner je obycejny mental a troll ..

Reagovat
Vinci

Zasloužený postup

Reagovat
Bayernista18

Zaslouženě. Ze Španělska moh Bayern odletět s bůrem a včera to taky žádná sláva nebyla...

Reagovat
DidusIneptus

Ať žije Žlutá ponorka ať žije Bayern

Reagovat
Rothbard

Albiol ve svých 36 letech první UCL MoTM

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele