Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Barcelona si může v Kyjevě zajistit postup do osmifinále Ligy mistrů
Barcelona na rozdíl od domácí ligové soutěže předvádí v letošním ročníku Ligy mistrů obstojné výkony a už ve čtvrtém kole základních skupin si může zajistit postup. K tomu stačí Koemanovým svěřencům vyhrát na půdě kyjevského Dynama, které ve hře o postup udrží jedině tříbodový zisk.
Hráči Barcelony se pod vedením Ronalda Koemana, který lavičku katalánského celku posílil před sezónou, spíše hledají a i o víkendu pokračovali v trápení v domácí La Lize. Nestačili totiž venku na Atlético Madrid a v neúplné ligové tabulce Barceloně patří až třináctá pozice. To je nejhorší vstup klubu do sezóny od roku 1991.
Tlak, který dopadá na Koemana, se může zmírnit po úterním večeru, kdy si Barcelona může zajistit postup do vyřazovací fáze nejprestižnější evropské soutěže. Ke splnění tohoto úkolu Barceloně stačí po úvodních třech výhrách přidat ještě jednu ze stadiónu Dynama Kyjev. Stejně tak Barce postup obstará remíza a případná výhra Juventusu nad Ferencvárosem v souběžně hraném utkání.
Dosti pravděpodobný postup slavného klubu je však pouhým splněním každoročních očekávání. Blaugranas základní skupinou neprošli naposledy před dvaceti lety a v posledních třinácti sezónách pro ně neznamenalo problém ani první vyřazovací kolo.
Koemanovi ve snaze o rychlý postup do další fáze Ligy mistrů nepomůžu velká část standardní základní sestavy. Kvůli zranění jsou mimo hru Araújo, Fati a Busquets a velký zásah dostaly i defenzivní řady. K dlouhodobě zraněnému Umtitimu se připojil jeho zkušený stoperský kolega Piqué, který si o víkendu poranil kolenní vazy a v letošní sezóně se na trávnících již nemusí objevit.
Ze zápasu s Atléticem si zranění odnesli také Dembélé s Robertem a na Ukrajině se taktéž nepředstaví. Volno pro soustředění sil na dotahování ztráty v domácí soutěži pak dostala největší hvězda hostů Lionel Messi a také nizozemský záložník Frenkie de Jong.
Dynamo zanechává v letošním ročníku Ligy mistrů svým herním projevem pozitivní stopu, ale i tak to vypadá, že třetí pozice zajišťující postup do jarní části Evropské ligy, je maximem, kterého může dosáhnout. Svěřenci Mircea Lucesca nestačili doma po vyrovnaném průběhu na Juventus a sympatický výkon jim nepomohl k bodům ani Camp Nou. Jediný bod Dynamo zaznamenalo v Budapešti na stadiónu Ferencvárose, kde ovšem ztratilo dvougólové vedení a s maďarským mistrem remizovalo 2:2.
Tým z hlavního města Ukrajiny ale můžou těšit alespoň letošní ligové výkony, které u fanoušků živí naději na dlouho očekávaný titul. Dynamo se po dlouhých letech v domácí lize vyhýbá zbytečným ztrátám a po deseti odehraných kolech má na svém kontě sedm výher, dvě remízy a pouhou jednu prohru. Ta ovšem hodně bolela, neboť Dynamo doma podlehlo v posledních letech dominantnímu Šachťaru, který tak stáhl ztrátu na svého rivala na pouhé tři body.
Také Lucesca nečeká snadný výběr jedenáctky, která nastoupí proti španělskému gigantovi od úvodního hvizdu. Kvůli pozitivním testům na koronavirus jsou v karanténě Citaišvili, Harmaš, Duelund, Sydorčuk, Karavajev, Šaparenko a Rodrigues, a jejich start tak bude do posledních minut nejistý. Zcela klasické fotbalové problémy v podobě svalových zranění pak do hry nepustí Tymčyka, Rusyna a Kostevyče.
Hráči Barcelony se pod vedením Ronalda Koemana, který lavičku katalánského celku posílil před sezónou, spíše hledají a i o víkendu pokračovali v trápení v domácí La Lize. Nestačili totiž venku na Atlético Madrid a v neúplné ligové tabulce Barceloně patří až třináctá pozice. To je nejhorší vstup klubu do sezóny od roku 1991.
Tlak, který dopadá na Koemana, se může zmírnit po úterním večeru, kdy si Barcelona může zajistit postup do vyřazovací fáze nejprestižnější evropské soutěže. Ke splnění tohoto úkolu Barceloně stačí po úvodních třech výhrách přidat ještě jednu ze stadiónu Dynama Kyjev. Stejně tak Barce postup obstará remíza a případná výhra Juventusu nad Ferencvárosem v souběžně hraném utkání.
Dosti pravděpodobný postup slavného klubu je však pouhým splněním každoročních očekávání. Blaugranas základní skupinou neprošli naposledy před dvaceti lety a v posledních třinácti sezónách pro ně neznamenalo problém ani první vyřazovací kolo.
Koemanovi ve snaze o rychlý postup do další fáze Ligy mistrů nepomůžu velká část standardní základní sestavy. Kvůli zranění jsou mimo hru Araújo, Fati a Busquets a velký zásah dostaly i defenzivní řady. K dlouhodobě zraněnému Umtitimu se připojil jeho zkušený stoperský kolega Piqué, který si o víkendu poranil kolenní vazy a v letošní sezóně se na trávnících již nemusí objevit.
Ze zápasu s Atléticem si zranění odnesli také Dembélé s Robertem a na Ukrajině se taktéž nepředstaví. Volno pro soustředění sil na dotahování ztráty v domácí soutěži pak dostala největší hvězda hostů Lionel Messi a také nizozemský záložník Frenkie de Jong.
Dynamo zanechává v letošním ročníku Ligy mistrů svým herním projevem pozitivní stopu, ale i tak to vypadá, že třetí pozice zajišťující postup do jarní části Evropské ligy, je maximem, kterého může dosáhnout. Svěřenci Mircea Lucesca nestačili doma po vyrovnaném průběhu na Juventus a sympatický výkon jim nepomohl k bodům ani Camp Nou. Jediný bod Dynamo zaznamenalo v Budapešti na stadiónu Ferencvárose, kde ovšem ztratilo dvougólové vedení a s maďarským mistrem remizovalo 2:2.
Tým z hlavního města Ukrajiny ale můžou těšit alespoň letošní ligové výkony, které u fanoušků živí naději na dlouho očekávaný titul. Dynamo se po dlouhých letech v domácí lize vyhýbá zbytečným ztrátám a po deseti odehraných kolech má na svém kontě sedm výher, dvě remízy a pouhou jednu prohru. Ta ovšem hodně bolela, neboť Dynamo doma podlehlo v posledních letech dominantnímu Šachťaru, který tak stáhl ztrátu na svého rivala na pouhé tři body.
Také Lucesca nečeká snadný výběr jedenáctky, která nastoupí proti španělskému gigantovi od úvodního hvizdu. Kvůli pozitivním testům na koronavirus jsou v karanténě Citaišvili, Harmaš, Duelund, Sydorčuk, Karavajev, Šaparenko a Rodrigues, a jejich start tak bude do posledních minut nejistý. Zcela klasické fotbalové problémy v podobě svalových zranění pak do hry nepustí Tymčyka, Rusyna a Kostevyče.
Dynamo Kyjev - pravděpodobná sestava:
Bushchan; Kedziora, Zabarnyi, Mykolenko, Karavaev; Shepelev, Harmash; Shaparenko, Buyalskyi, De Pena; Supriaha
FC Barcelona - pravděpodobná sestava:
Ter Stegen; Dest, Mingueza, Lenglet, Alba; Pjanic, Alena; Pedri, Coutinho, Trincao; Griezmann
Tip EuroFotbal.cz: 2
Vzájemné zápasy
04.11.2020
Liga mistrů
Sk G
09.12.2009
Liga mistrů
Sk F
29.09.2009
Liga mistrů
Sk F
05.11.1997
Liga mistrů
Sk C
22.10.1997
Liga mistrů
Sk C
29.09.1993
Liga mistrů
1.k 2.z
04.11.2020
Sk G
09.12.2009
Sk F
29.09.2009
Sk F
05.11.1997
Sk C
22.10.1997
Sk C
29.09.1993
1.k 2.z
Dynamo Kyjev - poslední zápasy
21.11.2020
Premier Liha
10. kolo
08.11.2020
Premier Liha
9. kolo
04.11.2020
Liga mistrů
Sk G
31.10.2020
Premier Liha
8. kolo
28.10.2020
Liga mistrů
Sk G
24.10.2020
Premier Liha
7. kolo
04.11.2020
Sk G
28.10.2020
Sk G
20.10.2020
Sk G
29.09.2020
4.př 2.z
23.09.2020
4.př 1.z
15.09.2020
3.př
FC Barcelona - poslední zápasy
21.11.2020
LaLiga
10. kolo
07.11.2020
LaLiga
9. kolo
04.11.2020
Liga mistrů
Sk G
31.10.2020
LaLiga
8. kolo
28.10.2020
Liga mistrů
Sk G
24.10.2020
LaLiga
7. kolo
04.11.2020
Sk G
28.10.2020
Sk G
20.10.2020
Sk G
14.08.2020
ČF
08.08.2020
OF 2.z
25.02.2020
OF 1.z
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
3
3
0
0
9 : 2
9
2
3
2
0
1
6 : 3
6
3
3
0
1
2
3 : 6
1
4
3
0
1
2
4 : 11
1
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
7 : 2
6
2
2
0
1
1
3 : 6
1
3
1
0
0
1
0 : 2
0
1
0
0
1
0 : 2
0
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
6 : 1
6
2
1
1
0
0
2 : 0
3
3
2
0
1
1
3 : 4
1
4
1
0
0
1
1 : 5
0
Komentáře (161)
Přidat komentář0:2
Messi a Dembele taky nebudou hrát, podle mě Kyjev vyhraje 2:1.
Kyjev, ktery proti Juventusu nebyl s balonem na jejich pulce vyhraje... tak urcite
0:3
1:2
3:1
A fanoušci Barči můžou rovnou sledovat Mykolenka, protože kolem něj údajně Barča krouží.
0:5 (Alena, Puig, Griezmann 2x, Dembele)
tu sa ta 1 doslova nuuuuka
Naopak. Bude muset dát šanci mladíkům a ti se přetrhnou, aby dokázali, že na to mají.
https://www.tipsport.cz/tiket?idu=-77587093852&idb=-1&hash=5013b972&affid=HRPa5e9dwjEIpR1QcDXdgg%3D%3D
Odvazne, ale Kyjev podle me ten gol neda. Gl kazdopadne
Pedri by taky nemusel hrát všechno. Coutinho doleva a Puig na plac.
Al trt do lava De la Fuente a Coutinho na lavicku
0:5
Matheus je vlastme k dispozicii?
Ak ano, mozno najlepsi cas ho vyskusat.
Na něm ani není co zkoušet.
v akom zmysle?
Že na Barcu nemá a kdo ví, co vůbec stálo za jeho příchodem.
Klasickej příchod z Brazílie.
MATS
Dest, Minguesa, Lenglet, Firpo
Alena, Pjanic
Trincao, Couts, Pedri
Martin
Riqui zase nic
chvalabohu
Minguesa, jo? Ten Umtiti na tom musí být opravdu blbě.
Koeman říkal, že potřebuje cca 14 dní..
Nemůžu si pomoct, ale Riqui ho musel pořádně naštvat, že nešel na hostování a tak ho prostě natruc nepostaví, ani kdyby měl zraněnou celou záložní řadu. Pedri by si měl také odpočinout, zvlášť po nepovedeném posledním špílu. Tak si snad zahraje aspoň Konrad.
Fakt další ideální trenér pro Barcu.
Déšť, Minguesa, Firma, Alena, Pedri, Trincao a někdo bude nadávat, že tam není ještě další 20 letech hráč.... Fakt banda....... Hrajeme sand CDR proti týmu z 3 ligy?
Nepochopim fakt
Dest, Minguesa, Alena, Trincao jsou tam jen kvůli zranění jiných.
Pedri je tam na sílu.
A máme velmi dobrou pozici v tabulce a postup vlastně jistý, vzhledem k maďarům a jiste výhře.
Měla být reakce
Nie je tak jediny hrac, co by to vzal na seba. Coutunhk sa snazi, ale je to marne.
Vole, trochu vytrvalosti, co myslíš, e jim nasypeme bura za 15 min? Dest nehrává, Dán nehrává, Alena nehrává a takových tam je.
Mi s to líbí, balon rychle od nohy, žádné předržování, kluci se snaží. Zatím to šlape.
škoda, že jsou z toho dvě střely za půl hodiny
Soupeř jen brání, šance přijdou. Chceš, aby nerozehraní hráči sypali každému bura?
Ne, chci, aby se chtěli předvést a vytvořili si za poločas aspoň pár šancí. Přihrávat si u čáry 40 metrů od brány a odbíhat si od bránícího hráče na dva metry, to umí každý.
vole nahrávají si a 11 hráčů Dynama je ve vápně. Akorát by měli víc střílet z dálky.
Místo Pedriho měl hrát Konrád
Zatím je na tom zápase nejlepší brutální Cygankovův účes. Griezmann i Coutinho se můžou jít zahrabat.
Coutinho, Pedri hrajou slušně, Trincao a Dest se snaží. Ostatní celkem marní. Snad dostane v půlce šanci Puig
NEROZEHRANOST. Ten náš nový stoper bude hodně nervózní.
Je, ale tomu to určitě nevycitam. Vadí mě nedostatek invence, snaha se nikomu upřít nedá, ale koukat na Aleňu s Pjanicem jak jen posouvají balón do boku mě trochu pije krev
Njn, když nemáš žádnou zápasovou praxi, tak se pak bojíš cokoliv udělat, to je těžko.
Brutální nuda...kluci si umí přihrávat na metru, ale nikdo si nikam nenaběhne, takže to vypadá na 0 šancí za celý poločas. Bomba.
Nepřijde mi, nějaké alespoň minimální náznaky že by to mohlo jít tam máme.
Nevím no. Buď vůbec nebyl balon ve vápně a nebo ho tam zavezl nabíhající Dest, který ale centroval na Pedriho nebo na nikoho.
Soupeř namačkaný před vápnem, to chce spíš střelu.
Někdo stream?
http://givemeredditstreams.com/soccer/barcelona-live-stream
Je opravdu smutné, když si člověk uvědomí, že bychom v mistru Coutinhovi, legendě Premier League, měli mít rozdílového hráče, který bude rozhodovat zápasy a on místo toho v pohodě výkonnostně zapadne do naprosto poslepované sestavy a je rád, že se vůbec jednou za 45 minut dostane ke střele
to jeho "obrození" při druhé štaci v Barce vydrželo bratu dva zápasy, jinak je to stejný coutinho, který odcházel na hostavačku pryč.
Hraje líp jak Messi s Griezmannem dohromady( beru zápas s Atleta má) Problém je že jsou všichni nerozehraní a nikdy spolu takhle nehráli. Alena nejhorší, pomalej a kopnout umí jen levou.
Coutinho je tam dobrý jenom na to obejít jednoho hráče, aby hned vzápětí ztroskotal na druhém. Jinak na tom hřišti nevymyslí vůbec nic.
Hladame sa. Zrychlilo sa to, ale je aj dost vela strat. Dost aktivne napadame, prava strana s Destom a Trincaom je aktivnejia, vedia zakombinovat s Pedrim (zatial asi najlepsi) ci Coutsom. Pjanic nejak nevie zapadnut a byt uzitocny smerom dopredu, lahko straca lopty a jeho branenie spolu s jeho rychlostou je dost vlazne teda. Alena zodpovednejsi, ale prave na tych 2 postoch by sme potrebovali niekoho spolahlivejsieho smerom dozadu. Za Pjanica Matheus nemoze byt downgrade.
Anooo
Já nevím, ale ten Lenglet nemá ani na Bčko.. Co to zas bylo za nahrávku?
konecne nejaka rychlejsi akce , ted uz by se to mohlo rozjet
Presne, kluci dostanou sebevedomí.
Dán asistence
Jsem to napsal se zpozdenim a on da za chvilku góla.
Zabiják
Hezky pěkně, pojďme ještě aspoň jeden. Pedri, když to nepredrzi, tak je to nádhera většinou
Dán 1 + 1, TOP :D
Dán gól
A nový stoper Ačko
Mingueza asistence No dobře, konečně tam něco spadlo.
Bylo to jasné, první poločas si sedal. Hráli dobře, Dynamo už nemůže
brai
Puig na plac, Dembelé na plac.
Brathwurst! Najs
Hurá
Trincao pěkně dva jak nic
Puig jde povodit
Proč Alba?????
Jako je fakt, že levá strana neútočí
Proč nehraje ten talentovaný Richard Puč?
Už je tam
No nic, jdu omrknout Maďary
Tady píšu blbiny.
Trinaco začíná předržovat, achh
ty vole Dán ještě zařídí penaltu, konec světa se blíží
Riqui to musíš dát
měl nechat Dánovi ten byl uplně sám
Puig otrasny. Strata za stratou. Ale aj tak je dobre, ze dosiel. Dnes dostali prilezitost skoro vsetci, aspon je vidiet, ako je skutocne kto na tom.
a zas dalsia strata pri protiutoku 4 vs 3.
Chtěl tak moc, že se mu to prostě nedařilo, dej mu herní praxi 3 a více zápasů a uvidíš.
Dnes ale lepsi odpocinuti hraci ako by tam mali hrat stale ti isti. Musime to nejako zacat manazovat tych hracov, dnes je vidiet ze pokojne 7-8 hracov mimo zakladnej 11 moze pravidelne hravat
Krásná akce
Riqui, Alena, Alba a Griez - pekna akce
Druhý poločas velice koukatelny
v prvním jsme je utahali
Druhý poločas mnohem lepší, pochválil bych hlavně ve druhé půlce skvělého Desta a za celý zápas i Aleňu, slušný výkon. Jinak Pjanič mě opět nezaujal a po jeho vystřídání šla hra nahoru. Stejně tak u Trincaa, který je prostě neustále splašený jak pes, občas má nějaký pěkný náznak kličky nebo něčeho technického, ale většinou to nijak nerozvede, spadne nebo nepřesně nacentruje a nevznikne nic. Braith velkej palec za dva fíky, i když k nim přišel docela náhodně.
Hlavne ale podla mna neverim ze by 0:4 vyhrali keby dnes nastupia ti co hrali v sobotu zapas.
Mingueza, Alena, Puig, Brathwaite, Trincao, Firpo, De La Fuente mozu a mali by dostavat minuty ak hrame sobota/streda/sobota co hrame cez koronu skoro stale
Najlepší jednoznačne Dest a Trincao. Táto kombinácia hráčov na pravej strane vyzerá, že by mohla fungovať.
Jo a sledovat Matheuse bylo docela vtipné, ale nic proti němu, ke konci si dokonce zakombinoval s Griezem
Alena dnes ukazal, ze neexistuje dovod, preco by mal Pjanic mat prednost v zostave. Puig, ze na to nema. Dest, ze je best. Pedri dnes miestami vyzeral ako fyzickejsi Iniesta. Mingueza vyborne, nad ocakavania, a hlavne vysoko nad Piqueho standardom.
Lavi beci slabi, Alba bez formy a Junior Firpo na to zrejme nema, co potvrdzuje uz dlhsie.
Couts ... ach. 1. polcas celkom fajn, postupne sa to zhorsovalo. Trincao zlepsenie.
jo a Matheus si vobec nic nepokazil svojou premierou, prave naopak.
Puig se ukopl a nasledne neudelal snad jedinou chybu navic u nej zacala golova situace takze za 30min na hristi naopak ukazal ze na zaklad ma a to nehral na svem postu. Pjanic hral s Alenou od zacatku tak nevim jestli si to nepletes se Sergiem a na toho opravdu nema - navic Alena je ofenzivni a zaskakoval tam jen kvuli zraneni spis bylo divne ze si s Rickym neprohodili pozice. Pedri tahal prvnich par min pak naopak ztratil dost balonu a nestihal se vracet a poradne se chytl az v 2. polocase ackoli to lze rict o polovine tymu ..
Pedrimu je 17 let !! A hraje mezi nejlépe placeným hráči světa a patří každý zápas mezi lepší, a zrovna Pedri si v 17 letech ještě zaslouží zastani. Uvědomujete si vůbec, že Pedri je ve svém věku nejméně o 2 levely výš než byl v 17 Puig, Aleňa, Odegaard a takhle bych mohl vyjmenovat další hromadu talentů, co se začali prosazoval. Pane bože ten kluk nedávno dokončil základní školu, kde byl velký Odegaard v 17??? Ve 3 lize ??? Wow. Pedri je za mě největší talent v cele Barce momentálně a všichni co ho hodnotí zapomněli na jeho věk. Pořád jenom úžasný Alena, úžasný Puig ale když už to porovnávate, uvědomte si, že Pedri je tam nejmladší v tom kádru a v 17 velké Wow za jeho sezonu zatím..
Tak odegaard hral debutoval za A v 16
Puig je minimalne o level vyse nez Alena, je absurdni dat Carlese pred Riquiho, byt Carles je srdcar a pro klub dycha mozna vice nez vetsina, tak za me to je alibisticky posouvac. Jako alternativa za Buse v zapase, kdy nam souper nic neudela, vsak muze dostat urcite minutaz
Alena hral DM ak si si nevsimol. Puig hral splasene decko, po tej spalenej tutovke sa zosypalo a stratilo 4 lopty za sebou. Nastastie Kijev v tom case uz nekladol odpor a neboli schopni toho vyuzit.
Alternativa ZA BUSQA??? na DM??? Preboha
A jaka je nejcastejsi pozice Busquetse v Koemanove rozestaveni ?
Proboha!
Puig mel spalenou tutovku, kterou mel dat, ale to je vsechno. On oproti Alenovi da nahravku dopredu, snazi se neco vytvorit, a i kdyz je v horsi pozici, tak se snazi i neco vytvorit. Alenova mentalita je akorat neztratit mic, pokryt a posunout na vedlejsiho hrace
Busqova najcastejsia pozicia u Koemana je derave DM.
Puig je splasene AM, s biednym prinosom smerom dopredu a s mnozstvami strat smerom dozadu.
DM hrat nemoze. Nie vzdy bude hrat uz v rozhodnutom zapase proti oslabenemu Kievu, v LL mame defenzivne problemy uz aj bez neho, dakujeme.
Alena - za cely zapas nestratil ani zlomok z toho, co Puig za 30 minut. Ale este raz, hral na inej pozicii. Tebe sa to cele nejak pletie v tej zalohe do hromady.
Puigova konkurencia je hlavne Pedri a Couts,
Alenova konkurejncia je Busq a Pjanic, Frenkieho ani nepisem, ten bude mat zaklad isty kym bude zdravy.
Alena ma hlavne pomahat obrane, Puig utoku. Akurat jeden si dokazal svoju robotu odmakat a konecne sme mali ciste konto.
Ale co si myslim ja, ta zaujimat nemusi, dolezite je, co si o jeho trapnom vykone mysli Koeman.
Tady aspon v nekterych bodech souhlasim, Bus je rok od roku horsi a bohuzel uz dost presluhuje, a co chci rict je, ze ve spouste zapasech muze jeho roli plnit Alena a bude urcite zodpovednejsi.
Nicmene si opravdu nemyslim, ze Puiguv vykon byl trapny, on vymyslel akci, ktera predchazela ctvrtemu golu a je nepochybne slozitejsi nastoupit ve chvili, kdy se prostrida cely kadr a musi si to zase sednout..
se musis divat na zapas s lidma a ne na ty fifa srandy na youtube v dobe zapasu:D podle toho co pises ses na zapas vubec nedival, nebo velmi nepozorne, nebo ses tupi troll .. po pravde bych se nedivil kdyby si to vsecko nejak zvladnul nakombinovat:D
pocuj kido, ty hlavne mazaj naspat do skoly sa naucit pisat.
"Tupi troll", ciarky, ...
K ostatnemu sa vyjadrovat nebudem, to je takisto tvoja vyzitka.
Ak mas nieco konkretne, co vazne pochybujem, tak mozes skusit.
Napr. ako krasne poriesil ten protiutok 4 na 3, ci prestrelil stadion po nahravke od Desta. Alebo nasledne zosypanie kida, ked stratcal lopty v serii.
Lenze ty nemas mozgovu kapacitu ani len na pouzivanie smajlikov na EF, nieto este diskutovat o konkretnych situaciach u konkretneho hraca.
celeb = celer co mas misto mozku:D
https://twitter.com/BetweenThePosts/status/1331508122716921856/photo/1
Takze statistika z pozice DM, kdy posunul obcas mic na Coutinha, Pedriho ci Trincaa, coz byla vzhledem k obrovskemu poctu nahravek, ktere vyplodil vzato jako nejprimocarejsi vyjadreni. Ale dost kritiky, vcera hral dobre. Byl namocenej u i dvou golu, pokud by se pocitala druha asistence.
Nicmene pro me je neuveritelny, jak rychle jsou schopni nekteri zapomenout, jak skvely byl Riqui v druhe polovine sezony a jsou schopni dat do popredi borce, co nehral poradne ani v Betisu. Nevim, kdy jsme naposledy vychovali zaloznika jako Riquiho, takze dost tezce nesu tuhle situaci...
Puig, Roberto, Denis Suarez a podobny odpad? Hocikedy.
Pedri, Iniesta? raz za 10 rokov.
Inak kedy hral Puig dobre v 2. polovici sezony? Za celu sezonu ma 500 minut, 0 golov, 2 asistencie. Jeho typickou crtou bolo neustale dvihanie sa zo zeme, kedze hlavne v 1. zapasoch neustal jediny suboj. Neviem ci tu je nejaky trpaslici fanklub, ale on je extremom aj medzi trpaslikmi. Vcera mal jedine stastie, ze jeho neustale straty vedeli dobrym napadanim poriesit jeho spoluhraci, cize kto to nechcel vidiet, tak to nevidel a hlavne gol z toho nepadol.
Ale ak sa tu kritizuje Pjanic (IMHO opravnene) za lahke straty, tak Puig si to zasluzi 2x viac.
Tak dal asi neni treba to rozvijet, pokud tvrdis, ze minuly pulrok nehral vyborne. Puig je co se talentu tyce na obdobne urovni jako Fati a Pedri. Alena je o dost nize, nicmene mu neupiram vybornou fyzickou pripravenost.
Technicky je o galaxii pred Alenou a to, ze obcas ztrati jde ruku v ruce s tim, ze se pokousi zdaleka nejcasteji o prunikovou nahravku. Nevim, jestli mu pokvete psenka pod Koemanem, ale verim, ze pod Xavim jako hlavnim trenerem, hrat bude.
Btw, ted to neni hate na Alenu, budu rad, kdyz budou hrat oba, ale pokud si musim vybrat mezi Riquim a Alenou, tak to vlastne neni ani vyber
Alena mal najviac prihravok z timu. Mal zaroven najvacsiu uspesnost prihravok, takmer nestracal. O loptu sa vedel pobit. Par krat vystrelil, na rozdiel od supertalentu Puiga - na branu.
Puig mal 4. asistenciu na 4. gole.
Alena mal 2. asistenciu pri tom istom gole, ked si narazil s Albom,
po JEHO rohe padol 2. gol (takisto 2. asistencia),
v 69. minute vyborne vysunul centrom Albu (zas - ziavne si rozumeli), ktory nahraval Braithwaitovi do golovky, kedy ho faulovali = penalta a 3. gol
Ale ano, Alena musel hrat horsie ako Puig, ked mal prsty v 3 goloch, kym Puig len v 1 - aj to 2 asistencie za Alenom
Jeho cisla nahravok musia byt fake, takisto dalsie jeho nahravky do sanci hlavne Trincaovi, Coutinhovi, ... kedy utocnik v dobrej sanci vystrelil tesne vedla alebo to brankar chytil.
Ak je niekto slepy, alebo zaujati, tak ste to vy s Romanom (ak to nie je ten isty ucet), silne proti ALenovi, napriek tomu, ako vyborne zahral.
*zaujaty, zatial singular, plural az za tym
Nechce se mi reagovat na kazdej tvuj vyplod. Ja netvrdim, ze Alena zahral spatne, v reakci Klokanometovi jsem ostatne napsal, ze zahral dobre a zminil jsem tyto dve druhe asistence, byt zcela urcite mel na ctvrtem golu i pres "ctvrtou" nahravku vetsi podil Riqui nez Alena (bez Riquiho sajtle by ta situace ani nahodou nevznikla) .Co celou dobu tvrdim je, ze Riqui je vetsi talent nez Alena a jeho vykonnostni strop je v dimenzi, ke ktere se Alena nikdy nepriblizi. Riqui mozna ve finale taky ne, ale ne uplne kvuli svemu pricineni, ale skrze ignoraci a neduveru trenera v jeho talent. Uz na tohle tema psat nebudu, protoze je ztrata casu vest debatu na tema Riquiho talent s nekym, kdo pise, ze je to odpad, extrem mezi trpasliky a hrac, ktereho vychovavame na rocni bazi.
Chapu, ze se zde misi osobni a subjektivni sympatie a antipatie, ale tohle uz jsou za me extremni vyjadreni, a vlastne z jakehokoliv uhlu mimo misu
Obdivuju tě, že seš schopný proti podobným výplodům vůbec argumentovat, díky za to. Já už na to nemám a to Riquiho opravdu zbožňuju. Jak už jsem tady před pár týdny zmiňoval, tak nikdo mi nevymluví to, že za jeho ignorováním jsou mimofotbalový důvody.
jesteri na odvracene strane Mesice!
Me v tomhle ohledu nastvala jedna z Koemanovych tiskovek, kde on minimalne z kraje sezony privedl svezi vitr v tom, ze odpovidal otevrene, od srdce a zadne alibisticke plky. Ale nedavno dostal otazku na Riquiho, co potrebuje zlepsit, aby dostal prostor, tak rekl ve spouste vecech a de facto to odbyl jednou vetou... V tu chvili jsem dost prestal verit, ze by se situace pro Riquiho mohla zlepsit
> "ja netvrdim, ze Alena zahral spatne,.."
< "On oproti Alenovi da nahravku dopredu, snazi se neco vytvorit, a i kdyz je v horsi pozici, tak se snazi i neco vytvorit. Alenova mentalita je akorat neztratit mic, pokryt a posunout na vedlejsiho hrace"
< "tak za me to je alibisticky posouvac"
< "Alenova mentalita je akorat neztratit mic, pokryt a posunout na vedlejsiho hrace"
4. asistnencia vs 2. Nebolo tam z Puigiho strany nic vynimocne, posunul loptu zo stredu Albovi na kraj, ktory si narazil s Alenom a nahral Griezmannovi. Presne taku nahravku dal Alena pred 3. golom Albovi do toho isteho priestoru.
Gol by nepadol bez Griezmanna, Albu, Alenu, Albu, Puiga v tomto poradi. To su fakty, ostatne s subjektivne dojmy z oblubeneho hraca.
Konspiracne teorie o hracovi, ktoreho cisla sa celu karieru doslova smiesne!
Porovnavas 2 CM, z ktorych Alena dobre uhra aj DM, Puiga tam nikto normalny nepostavi .
Preco ked je Puig tak neporovnatelne genialnejsi v uplne inej galaxii... ma za celu svoju karieru 5 golov a 6 asistencii, ako ten ofenzivnejsi??
Kym Alena ma v tom istom veku 28 golov a 17 asistencii???
goly: Alena vs Puig: 28 vs 5, pomer 5,6:1
asistencie: Alena vs Puig: 17 vs 6, pomer 2,8:1
A presne tak to vyzeralo aj proti Kijevu. Puig na branu nevystrelil, nahravok utocnikom ci Albovi do sanci dal menej nez Alena a ked sa dostal do sance tak si cvrkol do gati.
Mozno to je dovod, preco dostava tolko sanci, a nie slobodomurarske sprisahanie pod vedenim Szorosa a nanochiperov.
A hlavne, zrovna v minulom roku sa to ukazalo na celej ciare - on pri kazdom kontakte so superom padal, a rozhodca nevedel, preco by to mal piskat, hlavne ked slo rameno na rameno a pod. Ruig ostal rumazgat na ploche a rozhadzovat rucickami, no nikoho to moc nezaujimalo a super siel s loptou na branku. Dialo sa to casto, kritizovalo sa to tu na EF, na Marce, a nakoniec prestal dostavat prilezitosti s tym, ze bud naberie hmotu a bude schopny tie suboje v dospelom fotbale ustat, alebo pojde prec.
Skus si dat dole ruzove okuliare, a pozriet sa s triezvou hlavou na fakty. Ale nemyslim si, ze to dokazes/chces.
Tak v prvni rade, cele vlakno o katastrofalnim Puigovi a vybornem Alenovi si vytvoril ty
Bavime-li se pouze o jednom konkretnim zapase, tak Alena predvedl proti Dynamu dost, aby mohl byt vniman jako alternativa za jakehokoliv DM ve 4-2-3-1, coz pravdepodobne s duvodnou potrebou obcasne nasazovat De Jonga na CB, spatnou formou Buse (a jeho nejistym zdravotnim stavem), je dobra zprava. Alenuv dobry vykon, ale nikdy neposlapaval dobry vykon Riquiho, a to i v momente, kdy dostal daleko mensi minutaz a sel do hry, kdy sestava byla jiz dost preskladana a vsichni si museli znovu trochu najit rytmus. Krome spalene sance, kterou mel zakoncit, tam rozhodne nebylo neco, za co by mel byt bicovan. Prave naopak! Nehlede na tebou zminovane ztraty, byl neustale agilni, snazil se tvorit a nespokojoval se se soucasnym pozitivnim prubehem zapasu. Cele porovnani techto dvou hracu nevychazi z jednoho konkretniho zapasu. Rad se shodnu, ze za cely zapas toho Alena vyprodukoval vice nez Puig za 25+ minut.
Kdyz se podivame na posledni soutezni zapas, kde Riqui odehral cely zapas, tak jsme v poslednim zapase sezony, kdy mel 2 asistence, a kdyby Luisito uz nebyl v hlave na dovolene, tak ma aspon dvojnasobek. Kdybych vzal takovy zapas pro me porovnani s jakymkoliv zaloznikem, tak zadna debata vlastne neexistuje.
K statistikam, Alena ma potencial byl urcite golovejsi hrac, je vyssi, ma slusnou strelu a z druhe vlny je schopen dat celou radu golu. Kazdopadne mam nektere poznamky:
1) Opravdu pomerujeme hrace na zaklade statistik? Respektive, da se tim merit genialita jednoho ci druheho hrace? Byli Ronaldinho, Kaka, Pirlo, Xavi, Iniesta, Zidane genialni na zaklade poctu golu nebo nahravek? Je Leo nebo Joao Felix mene genialni nez soucasny Halland, protoze nemaji momentalne takove statistiky?
2) Pocet golu Aleni je dost nafouknutej o penaltove goly, ktere za Becko zahraval, tohle privilegium Puig nikdy nemel. Becko sleduji uz nejakej ten rok, Alena patril k dvema hlavnim tahounum tymu. Hracem, ktery tehdy Alenu zastinoval byl Jose Arnaiz, ktery misty vypadal jako Ronaldinho zkrizenej s Asensiem. Arnaiz odehral jen polovinu sezony, kvuli zdravotnim problemum, nicmene mel co druhej zapas gol nebo nahravku, v te stejne dobe hral za Acko Copa del Rey, kde vsrelil 3 goly v 4 zapasech.
3) V samotne statistice mas chyby v Riquiho nahravkach > nema 6 asistenci, ale 16.
Ve chvili, kdy se clovek podiva na pocet zapasu, ktere kazdy z nich odehral, tak Riqui ma o 1 asistenci mene pri skoro polovicnim poctu zapasu/minutazi
4) Puiq vsehovsudy nastoupil do 14 ligovych zapasu (i s letosnimi 3 minutami od Ronalda, na minuty je to zhruba celkem 7,5 zapasu). Ma dve asistence a neuveritelne pozitivni vliv na hru v cele druhe polovine sezony, kdy nekteri fanousci diky nemu meli zase konecne moznost zapnout si Barcelonu a tesit se, co ten kluk predvede. Jeden ze zapasu byl proti Atleticu Madrid, ktere jak uznas se vyznava/lo (hlavne minulou sezonu oproti letosni) jednou z nejfyzictejsich her v Evrope. Puig nejenze obstal, ale z Thomase Parteye, kterej mel naprosto luxusni sezonu delal totalniho skolaka a po Messim v tom zapase byl zcela jiste nasim nejlepsim hracem.
Necekam, ze tohle neco na tvem nazoru zmeni a uz uprimne rezignuji na jakakoliv dovysvetlovani. Nepotrebuji te presvedcit, pevne doufam, ze vetsina Cules na Riquiho potencial nerezignovala, a i kdyby jo, ja mu budu dost pravdepodobne prat uspech i jinde, tak jako to delam u vetsiny nasich byvalych hracu
To jsi se koukal asi na něco jiného. Riqui jako jediný od začátku ročníku v záloze něco zahrál. Snažil se, presoval, nahrával dopředu, v některých situacích uklidnil hru. Sem tam něco pokazil, ale jaká to slast oproti alibismu jeho konkurentů. Začala u něj golová akce. A zkoušel to - ne vždy to vyšlo, ale když nic nezkusíš, nic nezkazíš. Na první zápas v tomto ročníku a pouhých 30 minut to naopak bylo velice dobré. Pokud bude dostávat minuty, bude to náš nejlepší záložník. A jediný záložník, co umí nahrát dopředu.
Jo a Dest? Roberto fakt chybět nebude. Parádní výkon.
suverejne najtrapnejsi a najslabsi vykon v zalohe, ako pises, od zaciatku rocnika.
Ze zazdil paradnu golovku, co mu priprapravil a ako daroval na podnose Dest neriesim, chlapec si cvrkol do gati a prestrelil uplne vedla.
Lenze on stracal loptu za loptou, niekde okolo 80. minuty stratil 4 lopty po sebe, co som jednoducho videl naposledy u Coutsa pred 2 rokmi.
Behal tam uplne ako splaseny a vacsie riziko predstavoval pre nas ako pre supera. Radsej uvidim v zalohe Roberta nez neho.
To adorovanie podpriemernych odchovancov tipu Denis Suarez je pateticke, a hlavne vobec sa necudujum Messimu, ze uz toho ma dost hrat s takym odpadom, ktory by v inych velkokluboch do Acka nemal sancu prijst.
Rovnaky rocnik ako Alena, ale ten bol aspon stabilny a svoj defenzivnejsi post si odohral dobre.
Jo a tie tvoje splašky o najlepsiom vykone v zalohe v sezone ... ak to ma byt trolling, tak je to biedne, ak si to realne myslis, tak bez navstivit ocneho alebo psychiatra.
Pedri s Frenkiem su niekde v uplne inej lige, zvysok nasej zalohy o level vyssie, aj ked stale zle.
https://www.youtube.com/watch?v=rl2HID1Jztk&ab_channel=DIPcomps
já tam vlastně nic z toho, jak jsi to popsal nevidím.
len v tomto zostrihu s nazvom Riqui Puig GREAT UCL DEBUT ma min. 7 strat
Pozrel si ho vobec ty???
Pritom to je video jeho fanuska a vobec tam nie su jeho najvacsie kiksy (okrem tej spalenej sance). Napr. to riesenie protiutoku, alebo ta seria strat - holt, to sa asi do videa GREAT UCL DEBUT nehodi
Každý to vidí jinak, ale místy mi tvá argumentace připomíná jednoho fanouška Realu, jehož jméno je lepší nevyslovovat.
To, že používáš silné výrazy ani omylem neznamená, že máš pravdu, mně se moc líbil jeho průnikový oblouček, že kterého vznikl gól
aj mne sa pacil ten oblucik, a mal tam aj dalsie dobre veci.
Ale co tie negativa, tie budeme u niektorych NASICH hracov zvelicovat a inym prehliadat?
A este 1 vec, uvedom si, ze to bola reakcia post romana 1978 s vyrokmi:
1. "Riqui jako jediný od začátku ročníku v záloze něco zahrál."
2. "Pokud bude dostávat minuty, bude to náš nejlepší záložník"
3. "A jediný záložník, co umí nahrát dopředu."
Abych se přiznal, že zápasu jsem moc neviděl, ale loni mi sledování Puiga připadalo jako zjevení v porovnání s ostatními záložníky NEHLEDĚ na věk
Dostavat minuty moze ale len v zapasoch ako bol tento. Ked uz tak Alena ma vcera presvecil ze moze nastupovat na DM
no dobře, vy dva ho prostě nemáte rádi. realita je ale taková, že když jsem se na ten zápas koukal teď znovu, tak mne to akorát utvrdilo v mém názoru. bláboly o ztracených míčích jsou strašná blbost - 4 za sebou tam prostě nikde nebyli. Dostal se do šance - což roberto, frenkie, alena, pjanič říct nemůžou. Pedri podal několik solidních výkonů, ale také naprosto tragické - viz Atlético a Real. Raději Roberta než Puiga? wtf. Roberto hraje pravidelně a stále jen alibisticky. Hráč Barcelony má mít koule, má se snažit hrát dopředu - né do boku a nebo dozadu.
Takže to nejsou žádné splašky, ale jen soudné zhodnocení zápasu. Očního a nebo psychiatra bys měl navštívit ty, protože u neoblíbených hráčů vidíš pouze chyby a nic pozitivního. Od první chvíle se Riqui zapojil, nabízel se, snažil se. Ano - i pokazil.
Frenkie má hrát jinou pozici. Pedri je na stejné úrovni. Couts je u nás horší. Pjanič a Bus jsou jiná pozice. Takže z toho vychází, že by měl nastupovat víc a víc.
Jo a také nemá vůbec nic společného s Denisem. To už bys měl raději napsat o Robertovi, jako o podprůměrném odchovanci.
Alena včera sice odehrál své, ale strašné a alibistické posouvání míče, bez špetky odvahy.
Ale je to jedno, ty to vidíš jinak. Nicméně osobní invektivy si nech pro někoho jiného. Nejsem žádné hloupé děcky, co je na to zvědavé.
y
Alena hral to, co po nem trener chtel. Dmfko tam neni od szrile i golu.
souhlasím. myslel jsem to trošku jinak.
"Pedri je na stejne urovni" mozno v tvojom a Ruigiho paralelnom vesmire.
preboha ako mozes pisat taketo dristy
Ale co cakat od fanuska, ktory nie je schopny pochopit inu rolu Alenu a Puiga.
Strasne si ublizenecky ohladom Puigiho, ved je to odchovanec, mladicek, treba mu dat prilezitosti .... a v tom istom poste nadavas Alenovi, ktory je takisto odchovanec, ma presne tolko isto rokov, akurat si svoju ulohu splnil ovela lepsie a vydrzal na place celych 93 minut.
Puig by bol vyborny hrac keby je tu Guardiola a je rok 2010. On je vynikajuci hrac do kombinacie, ma rad loptu, na nas tiki taka styl futbalu priam idealny. No je rok 2020 a trend futbalu je taky ze prechodova faza z obrany do utoku zohrava klucovu ulohu pri totalne vysunutom presingu a fyzickej hre. To je trend najlepsich muzstiev sveta, kde Puig je absolutne nehodiaci sa. Jeho vsetky prednosti by sa dali vyuzit ak by sme chceli kontrolovat hru a tvorit kreativne akcie. Kym v roku 2010 na to bol priestor, teraz ti to najlepsie muzstva sveta nedovolia. Real hral totalne odlisne ako zvysok LL timov s ktorymi sme hrali. Vysunuty presing az pri Stegenovi, viac hracov na utociacej polovici ako na svojej kdezto ostatok timov zvycajne v 10 tich brani.
Ano, Puig by bol mozno platnejsi v zapasoch kde musime kreativne hrat, no my chceme aspon dufam stale byt najlepsi a s Puigom by sme najlepsich neporazali.
zmen smajliky, ked uz nicoho ineho ani nie si schopny.
Viaceri ti tu zrozumitelne poukazuju na KONKRETNE fakty, tvoja reakcia je zakazdym hodna genia.
jen ty a ten druhý. většina tu právě poukazuje na to, že se pleteš ty. dal jsem sem i vedeo, kde jsou všechny riquiho akce z toho zápasu - ty jsi to ohodnotil, že to je video jeho fanouška. dám sem celý zápas a ohodnotiš to podobně. jsi totálně zaslepen. a hlavně, porovnávat počty golů, když rozdíl v minutáži je tak diametrálně odlišný sem může jen někdo, kdo nemá argumenty, tak vytáhne stats.
jo a ty smajly jsem tam dal jen proto, že je zbytečné reagovat a jsou všeříkající. ostatní to pochopili.
1. zase klames. Nie su tam VSETKY jeho akcie, je to fanuskovske video, kde sa snazil dat autor vsetky pozitivne veci, ale aj tak tam je vidiet vela chyb. Nic genialne som tam nevidel, vacsina nahravok sla dozadu, jedinu sancu, do ktorej sa dostal spalil, a to hrozne.
To, spolu s cislami hore su fakty.
Rumazganie nad konspiraciami bez najmensich dokazov nie su ziadne argumenty.
Chalan nema fyzicku, nema minuty, nema goly, nema asistencie, ...
Kludne si ho uctievajte s Hristom ako len chcete, cas ukaze, ci ma na to sa posunut niekam a stane sa jednym z TOP zaloznikov, ako sa tu snazite naznacit.
to byl nějaký C tým, ne?
Na které straně?
Dest jednoznacne nejlepsi .. jediny hrac co neco uhraval i v 1. polocase .. jinak byt Kyjev krapet lepe organizovany v utoku mohl vesele nastrilet +5 branek .. situaci kdy sli do precisleni nebo putoval balon 16kou bylo nespocet
5+ branek?
Tak tech situaci kdy mohli dorazet do prazdne popr se dostat ke golovce bylo tak 15 .. to ze si vykombinovali kvuli stresu/neschopnosti/neorganizovanosti/whatever max. 2 z nich je samozrejme jen dobre debaklu Barcy videl v poslednich letech az az ..
Mohli si dať aj nejaké vlastné. :-)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele