Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Arsenal cestuje do Bragy s černým svědomím
Minule se oba týmy rozešly po jednoznačném výsledku, tohle úterý to ale může dopadnout úplně jakkoliv, třeba s docela jinačím vítězem. Kanonýrům se totiž po selhání v severolondýnském derby obrátil život vzhůru nohama a oklepat se z téhle další hloupé ztráty nemusí být jednoduché.
Od posledního vzájemného měření sil, které hladce opanoval Arsenal, uplynuly více než dva měsíce. Během té doby si oba týmy prožily podivné turbulence, které teď jejich fanoušky staví do takové pozice, že vlastně ani nevědí, co od nich čekat. V Braze nicméně možná mohou být rádi, že se jejich plánované víkendové pohárové klání s Benfikou kvůli summitu NATO odložilo, neboť předchozí dva ligové duely SCB překvapivě nezvládlo (prohry s Beirou Mar a Vitórií). Optimismus jí dávají snad jen dvě poslední výhry v Lize mistrů, obě proti Partizanu a obě s čistým kontem navrch. Ty ještě Portugalcům dávají šanci poprat se o postup do další fáze milionářské soutěže.
Zatímco však od Bragy se to ani tak nečeká, Arsenal nemá na vybranou. Jít dál zkrátka musí! A jeho momentální pozice už není ani zdaleka tak růžová jako po první půlce skupinové fáze, kterou Gunners prošli bez ztráty kytičky. Stačila tedy jediná prohra se Šachťarem, dvě další porážky v Premier League a sever Londýna zahalila spíše temnota než cokoliv jiného. A ani výhledově to nevypadá nejrůžověji, především tedy může Angličany strašit vědomí, že v Portugalsku z posledních čtyř pokusů nevytěžili ani jedno vítězství. Navíc Braga naposledy klub z Premier League přemohla jasně 3:0, i když Portsmouth byl v sezoně 2008/09 trošku jiná kategorie.
Kouč Bragy Pacienca se bude muset v úterý obejít bez Paulãa, který je na marodce zhruba měsíc vinou problémů se stehnem. Ještě na delší dobu se tam pak usídlil brankář Quim, který si letos nezachytal ještě ani jeden soutěžní zápas.
Arsene Wenger se rozhodl nechat v Londýně Robina Van Persieho i Andreje Aršavina. První z nich potřebuje ještě zapracovat na kondičce, ruský křídelník zase určitě uvítá odpočinek. Na bolavá záda si stěžoval Clichy, takže i jeho nebude Wenger pokoušet. Zahrát by si už mohl Wilshere, který celé sobotní blamáži přihlížel jen z lavičky.
Od posledního vzájemného měření sil, které hladce opanoval Arsenal, uplynuly více než dva měsíce. Během té doby si oba týmy prožily podivné turbulence, které teď jejich fanoušky staví do takové pozice, že vlastně ani nevědí, co od nich čekat. V Braze nicméně možná mohou být rádi, že se jejich plánované víkendové pohárové klání s Benfikou kvůli summitu NATO odložilo, neboť předchozí dva ligové duely SCB překvapivě nezvládlo (prohry s Beirou Mar a Vitórií). Optimismus jí dávají snad jen dvě poslední výhry v Lize mistrů, obě proti Partizanu a obě s čistým kontem navrch. Ty ještě Portugalcům dávají šanci poprat se o postup do další fáze milionářské soutěže.
Zatímco však od Bragy se to ani tak nečeká, Arsenal nemá na vybranou. Jít dál zkrátka musí! A jeho momentální pozice už není ani zdaleka tak růžová jako po první půlce skupinové fáze, kterou Gunners prošli bez ztráty kytičky. Stačila tedy jediná prohra se Šachťarem, dvě další porážky v Premier League a sever Londýna zahalila spíše temnota než cokoliv jiného. A ani výhledově to nevypadá nejrůžověji, především tedy může Angličany strašit vědomí, že v Portugalsku z posledních čtyř pokusů nevytěžili ani jedno vítězství. Navíc Braga naposledy klub z Premier League přemohla jasně 3:0, i když Portsmouth byl v sezoně 2008/09 trošku jiná kategorie.
Kouč Bragy Pacienca se bude muset v úterý obejít bez Paulãa, který je na marodce zhruba měsíc vinou problémů se stehnem. Ještě na delší dobu se tam pak usídlil brankář Quim, který si letos nezachytal ještě ani jeden soutěžní zápas.
Arsene Wenger se rozhodl nechat v Londýně Robina Van Persieho i Andreje Aršavina. První z nich potřebuje ještě zapracovat na kondičce, ruský křídelník zase určitě uvítá odpočinek. Na bolavá záda si stěžoval Clichy, takže i jeho nebude Wenger pokoušet. Zahrát by si už mohl Wilshere, který celé sobotní blamáži přihlížel jen z lavičky.
Vzájemné zápasy
15.09.2010
Liga mistrů
Sk H
15.09.2010
Sk H
SC Braga - poslední zápasy
13.11.2010
Primeira Liga
11. kolo
07.11.2010
Primeira Liga
10. kolo
03.11.2010
Liga mistrů
Sk H
30.10.2010
Primeira Liga
9. kolo
23.10.2010
Primeira Liga
8. kolo
19.10.2010
Liga mistrů
Sk H
03.11.2010
Sk H
19.10.2010
Sk H
28.09.2010
Sk H
15.09.2010
Sk H
24.08.2010
4.př 2.z
18.08.2010
4.př 1.z
Arsenal FC - poslední zápasy
20.11.2010
Premier League
14. kolo
14.11.2010
Premier League
13. kolo
10.11.2010
Premier League
12. kolo
07.11.2010
Premier League
11. kolo
03.11.2010
Liga mistrů
Sk H
30.10.2010
Premier League
10. kolo
03.11.2010
Sk H
19.10.2010
Sk H
28.09.2010
Sk H
15.09.2010
Sk H
06.04.2010
ČF 2.z
31.03.2010
ČF 1.z
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
4
3
0
1
15 : 4
9
2
4
3
0
1
7 : 6
9
3
4
2
0
2
3 : 9
6
4
4
0
0
4
1 : 7
0
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
11 : 1
6
2
2
2
0
0
3 : 1
6
3
2
1
0
1
2 : 3
3
4
2
0
0
2
1 : 4
0
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
0
1
4 : 3
3
2
2
1
0
1
4 : 5
3
3
2
1
0
1
1 : 6
3
4
2
0
0
2
0 : 3
0
Komentáře (141)
Přidat komentář1:4
no kéžby, nicméně neviděl bych to tak jasně... samozřejmě by bylo super zajistit si postup už zejtra, ale vzhledem k absenci van Persieho a únavě Chamakha se dá vpředu očekávat Nicklas tak uvidíme jesli naplní svoje sebevědomý prohlášení a ukáže, že si místo v základu zaslouží... pokud ano, pak věřim ve 2:0 pro nás, pokud ne, nedivil bych se, kdyby Braga doma neprohrála...
1:1 Braga zazlobi
Celkem mě udivuje ten primární výběr ČT, že opět vybrali podle mě méně atraktivnější duel. Podle mě Ajax s Realem bude tahnout daleko víc.
ČT4 už vysílala z téhle skupiny docela dost zápasů, ne? Nedivil bych se, kdyby právě proto vybrala zápas z jiné skupiny, byť třeba i méně atraktivní...
No to by byla výhra.
vsadim oba tými daji gol, viděl bych to tak na 1:2
ČT4 sport
to sem nečekal
1:3
1:5
1-2, bude to boj
-----------------------Fabianski----------------------
Sagna-------Koscielny---Squillaci-----Vermaelen
-------------------------Song-------------------------
---------------Cesc-----------Rosa-----------------
Walcott------------------------------------Wilshere
----------------------Chamakh----------------------
chudak Jack
to neni jeho post,? ja myslel ze je...
Nie, dnes to bude DM Song a Nasri asi AM.
on dm??? ja myslel ze je univerzal do ofenzivy, nalevo i napravo, amf, nebo mozna cm, ale DM?
Tak DM, nebo CM. Bude hrát to, co celej rok. Čili ze středu a bude chodit pro míče hodně dozadu. prostě letošní jeho klasika.
dik. nevim proc ale mel sem ho zafixovanyho jako kridelnika na miste arshavina.
Tak on tam jakožto úplnej mladíček párkrát nastoupil, pokud se nemýlím. Ale jeho přirozená pozice je ve středu.
Bodaj by hral Vermaelen aj na LB, len keby bol zdravý...
omlouvam se, nevedel jsem ze je nemocen. tak to asi vypada na Gibbse ne?
Jo, Gibbs. On by Gibbs dostal přednost na levýho beka i před zdravým Vermaelenem
SC Braga (POR) 1 - 4 Arsenal FC (ENG)
DO TOHO Arsenal FC
Pokud chce Braga hrát LM dál,musí vyhrát a když zůstane Partizan na 0,tak ji nespasí asi ani případná výhra.Teoretickou šanci sice mají,ale už hodně malou.S Arsenal hrát o naději bude ovšem těžké tip X.
3:2 BRAGA !!!!
OT: Ramsey dneska poprvé hraje za rezervu
konečně Arsenal na čt a rozhodně toho nebudou litovat, Arsenal je letos venku hodně silnej a proti jižanským týmům se jim daří, mimo to Braga není žádný zázrak, takže bych se nedivil podobnému výsledku jako na ES
to sem zvědav. Akorát,že tam Arsenal "snad" nikdy nevyhrál.
Tak když tam nikdy ani nehrál...
.... myšleno Portugalsko. Nedělej ze sebe.......
Tak piš konkrétněji
tak sa nam ´dari´ v Portugalku,ze v 7 zapasoch sme tam ani raz nevyhrali,to len tak medzi recou..
no dyť.... i když třeba to dneškem skončí.
Tak už ked dnes nie, tak dalšie tripy do Portugalska rovno kontumujeme
0:3
Živé přenosy - sportstream24.com
Fabianski- Eboué, Squillaci, Djourou, Gibbs- Denilson, Wilshere, Fabregas- Walcott, Rosický, Bendtner
Sestava v pohodě, Song si asi potřebuje odpočinout, to chválím. Doufám, že Bragu dáme, myslím, že s touhle sestavou by to jít mohlo celkem v pohodě.
Vela na lávce to jistí
Škoda, že se místo něj nevešel JET
JET hádám brzo vypadne na hostovačku, stejně jako Henri. Letos není moc zraněných a Wenger navíc dává šance nováčkům méně než kdy jindy. Velu aspoň musíme světu ukázat, aby pak šel líp prodat :)
To je fakt, no. Ale nejradši bych ho střelil hned. Dokud je ještě dost mladý na to, aby se dal považovat za talent.
JET asi na hostovačku půjde, no. Snad se prosadí. Mně se strašně líbí.
Jo Vela ma sanci...snad bude hrat...zato almunia uz ma odslouzino..fabianski je lepsi...bude hrat bendtner?
bez nasriho to bude tezsi...
nějakou Bragu musíme sfouknout jako svíčku, ale je fakt že do toho musíme jít naplno, prtože kdyby jsme pukli tak by to mohl být docela velký problém, který by zaváněl ostudou
Dneska vyhrajem
Taky vám blbne ČT4 nebo ej to jenom u mě?
mně jede v pohodě ...
Rosa zatím nejlepší na place. Jinak na sestavu Arsenalu čumím, evidentně jsem ho už dlouho neviděl - kdo všechno chybí do nejsilnější možné sestavy?
Hodně hráčů jen odpočívá...
Vyloženě kvůli zranění chybí Vermaelen, Clichy a Diaby, zbytek odpočívá po náročném programu.
K mojej ideálke tam chýba: Clichy, Sagna, Vermaelen, Song, Nasri, van Persie. A Almunia
Nechápu, proč kope standartky ten zoufalec Fabregas... to už i Kucka to kope líp
http://www.youtube.com/watch?v=CnzQE_CBHxI
Fakt zúfalé...
ČT děkujeme!
Tak se dívej na netu na novu, kde máš na výběr, nebo na Slováky
Na netu se dívám na AC, ze zápasu jsem viděl asi 5 minut, zbytek jsem strávil hledáním kvalitního přenosu, v pokoji mám jen ČT4. Ale dík za fajné rady.
Tak že Arsenal postaví béčko, to čekat mohli, ale že Braga bude hrát doma v 10 na vlastní půlce, to už ne
Strašná zívačka
Braga betonuje ukázkově, nám chybí touha dát tomu něco navíc. Ona by nejradši celá záloha rozdávala přihrávky, ale on na ně taky někdo musí nabíhat
To je vůůůl ten Němec Prej "co říkáš na ten stadion ve skále?" Němec: "nijak mě to nedeprimuje"
nůůůda
Jinak splést si Denílsona s Walcottem, zvlášť když Denílson v životě nepsrintoval, to je tedy velké umění
Kdo si ho spletl? Ti dva komentátoři přímo v zápase jsou docela dobří. Semizdá, že to je ten samý týpek, co na MS komentoval Nizozemce
šak to je ten šašek Vlášek, ne ? on komentuje kde co...
To není Vlášek ne? Nebo jo?
Typicky away zapas v LM,vsak takto zle resp nudne hrame uz nejaky ten rok v skupinach.Hraci nemaju motivaciu a takto to aj vypada.
Celý poločas mi přišel jako za stavu 2:0 v 70. minutě ...Jediní kdo se trochu snažili něco udělat byl snad jen Rosa (ač celkem kazil), Wilshere a párkrát se rozběh Walcott, paráda.
Btw taky vám přijde, že Gibbs i při obcházení hráče u soupeřova vápna s tím míčem akorát vyklusává?
Chamakha nie! Toho mám dosť už v PL. V čom nám pomôže? Fakt neviem, v čom je lepší než Bendtner okrem hlavičiek. A kedže jediný dobrý center poslal Eboué okolo 15. minúty, tak to je nelogické. Radšej nech dá dole Bendtnera, pošle tam Velu a Walcotta na hrot, lebo na krídle je odrezaný.
Dneska to nějak nemá šťávu, když nekomentuje Bosák ani Čapoun...
souhlas a bez naprostý ironie - Čapoun je pořád jeden z nejlepších
To je píčus!
Já se z toho poseru...
Konečně zápletka....
já to prcám... pencli nam neuznaj, gola nam daj v 10. eboue je na kaši......
Aspoň budeme mít v osmifinále zajímavýho soupeře
No tak kromě orientace vedení na peníze místo ambicí něco vyhrát mi na současném Arsenalu vadí ještě jedno - chybí skutečné osobnosti a sympatičtí hráči, kterým by se dalo fandit... hrozná kinder-žoldák-banda. Možná by to bylo s plnou sestavou lepší, ale obávám se, že ne.
Ale huš, hráči jako Eboué, Vermaelen, Sagna. Clichy, Gibbs, Song, Wilshere, Walcott, van Persie, Rosický za Arsenal skutečně bojují a jsou to i sympaťáci. Navíc hráče jako Nasri, Rosický, van Persie nejde nemít rád, to jsou skuteční géniové
tak právě ty tři hráče co jsi vyjmenoval hodně lidí nesnáší...
To, co jsem viděl dneska, mi připadá jako takové rozplizlé anonymní nic... žádná osobnost, skutečného klubistu abys pohledal. Nikdo koho bych si všimnul. Kromě Rosy. Van Persieho rád nemám (přestože právě on určitě patří kvalitativně mezi TOP3), zbytek si netroufám hodnotit.
Panebože, vždyť hrál dnes širší kádr, navíc venku proti zalezlé Braze, co bys chtěl? Barcelona v sezóně, kdy vyhrála ligu, Ligu mistrů i Copa del Rey, prohrál v základní skupině doma s Šachkťorem a to za ni hráli Pedro, Bojan, Iniesta, Busquets, Hleb nebo Keita. Dneska Wenger udělal to samé, nejlepší hráče nechal sedět a dal šanci hráčům širšího kádru. Arsenal má totiž posty zdvojené až ztrojené. Naše hra je založená na kotrole míče a proti zalezlým soupeřům je potřeba kvalita a sehranost. Proto když Barceloně vypadnou Messi a Xavi, tak jsou rázem poloviční. My hráli s komplet novou obranou, chyběl Song, Aršavin s van Persiem odpočívali a náš momentálně nejlepší hráč Nasri seděl. Ke všemu byla špatně zvolení sestava, kdy hráli hráči, kteří nebyli unavení, ale takový Walcott je do plných k ničemu, což dnes opět potvrdil. Podívej se někdy na zápasy v lize, uvidíš zcela jiný Arsenal
Nevím, na koho nebo co reaguješ, ale já psal o dnešním zápase, což jsem jasně deklaroval. Srovnání Arsenalu s Barcelonou nechápu v žádné rovině. Končím.
Reaguji na tebe a "Mr.Jindros
No tak kromě orientace vedení na peníze místo ambicí něco vyhrát mi na současném Arsenalu vadí ještě jedno - chybí skutečné osobnosti a sympatičtí hráči, kterým by se dalo fandit... hrozná kinder-žoldák-banda. Možná by to bylo s plnou sestavou lepší, ale obávám se, že ne."
To jsou neskutečné kraviny a vážně na ně nemám dneska náladu
Jinak to srovnání s Barcelonou je více než logické. Jde o to, jako bys napsal po jejich prohtraném zápasu se Šachťorem, že nemají žádné osobnosti nebo srdcaře. To jsou prostě kraviny. Dnes nám chyběla osobnost, ale rozhodně je v týmu máme
Takovej fík.
Nádhera
WBA, Newcastle, Tottenham, Braga,... Jedna ostuda za druhou. A pokaždé ten obrázek naší prohry byl úplně stejný.
toto je ten Wengerov vitazny duch ,ktoreho stale mame... Stavame sa fackovacym panakom hocijakeho vidlaka...
Ale prosímtě, vždyť máme "Best squad ever"
No to mas pravdu,best squad ever mame, ja vidim chybu v udrzbaroch stadiona...
Jaká ostuda? Dneska měla Braga víc štěstí než rozumu. My přijeli s B-týmem, postup máme víceméně v kapse a štěstí nám vůbec nepřálo. Více než prohra mě štvou zranění Fabregase s Ebouém
S takovým týmem jako je Braga bychom si měli poradit i s tou sestavou(která navíc nebyla kdovíjak béčková). Jestli to je, nebo není osuda,nechám na posouzení toho kterého fanouška. Pro mne to ostuda je.
pripajam sa ,pre mna to je ostuda tiez, vzhovarat sa na niejaku neodpisaknu penaltu ,to mi pride fakt k smiechu...To uz zavana Wengerizmom...
Braga si vytřela prdel třeba se Sevillou, my zase doma s ní. Dneska nevyhrál lepší tým, ale šťastnější. Navíc skupina Ligy mistrů je všem u prdele, síla týmu se ukáže až ve vyřazovací části
No jo, jenže my díky tomuhle propadáku dost možná půjdeme z druhého místa. A já bych radši Kodaň než Barcelonu :)
Nemáme to ve svých rukou, bohužel, ale co se dá dělat
Ak s touto formou pojdeme do osemfinale tak to sa fakt budem triast aj pred Kodanou...
To snad není možný. Karoch to říkal dobře, Braga hraje vážně nechutně. Škoda, že když si konečně vytvoříme tlak, tak nás Braga pošle prasáckým faulem do 10ti a vzápětí dá góla
Braga nam opat ukazala, ako je hovno platne drzanie lopty...Pri tom druhom gole si z nasej obrannej trojici spravil Matheus troch picinkov...
Tak hráli jsme v 10ti, museli na rizoko, protože čas kvapil, z toho gólu bych nikoho nevinil
no tak aby traja obrancovia neubranili posraneho Matheusa,tak to fakt neviem...
To zas byla tragikomedie... Rozhodčí si pískal a nastavoval, co chtěl a jak chtěl, máme dva nové zraněné a jediné góly dá nejnesympatičtější hráč na hřišti
dva krásný góly Matheuse, jednoznačný MOTM a na naší straně Rosa MOTM .. Cesc , Eboue zase zranění a už se to veze , topíme se doslova ve s*ačkách , nedokážeme porážet týmy,jako Newcastle,Tottenham,Bragu,Sunderland,WBA , nemůžeme nic vyhrát. Doufám,že se hráči brzo uzdravěj,ikdyž hra nám prospěje bez Cesca více,hraje nesmírný hovínko , dnešní zápas prostě ukázal,jak neumíme hrát do plnejch . Theo nulovej , Jack nesmírně kazil Cesc ani nemluvim ... Rosa , Djorou , Denilson a Gibbs jakžtakž snesou přísnější měřítka , hvězda Bendtner ať jde klidně do prdele , furt machruje,jak má hrát v základu a ukázal mín , než Chamakh za prvních 20 sekund na hřišti . Penalta taky jednoznačná , rozhodčí to brutálně nezvládal ... Ale ode dna se vždycky odráží k lepším výsledkům , jenže je tohle naše dno , nebo bude ještě hůře? ... To je ve hvězdách , ale už se s tím něco musí udělat.
No tak to dno si podkopavame kazdym zapasom do vacsich sraciek...Wenger okrem stazovania sa furt na nieco,by mal konecne nieco zacat robit s tym muzstvom,lebo to fakt speje do peknej pi.i...
Právě to , co řikal , že ten tým má , tam nevidím .. Odhodlanost , chtíč , soudržnost , cílevědomost , píle , STŘELY z dálky , góly a mnoho jiného , tohle vše nás dělí od jakéhokoliv titulu .. a samozřejmě zranění , ale na to se vymlouvat nebudu.
To co on v poslednej dobe vypusta, je uz fakt len ako z pokazeneho radia...a stale dookola to iste,tie iste chyby..najhorsie je na tom,ze na Arsenal sa cim dalej tym horsie pozera..Korunujeme to dokonale vysledkami..
no... hráli jsem takový hovno, že jsem snad ani vyhrát nemohli.. Nehledě na všechny ty věci, vmíněné výše...
Portugalci... pokaždý nás prasí, simulujou a stejně nás porazí.... to je neskutečný.... sem jima strašně znechucenej a pan rozhodčí tomu taky dvakrát nepomoch.... ale jinak goly krásný... škoda jen, že ten hráč sejmul eboueho..
božeeee my snad ani nepostupíme
Tj, Partizan (zatím bez bodu) doma na Emirates, to bude jistě tvrdý oříšek
to jsem si taky říkal před W.B.A., Newcastlem a Spurs....i když se to nedá moc porovnávat, tak to co se děje v poslední době
jen tak dál chlapi, na sestup máte v lize náskok 12 bodů, brzy by se to mělo výrazně ztenčit
Moh jsem mít na dárky ... kdo fandí Arsenalu, ať mi to radši ani neřiká
Tak Arsenal opravdu potěšil, velmi. Jen tak dál.
Jo a Nasri s páskou překvapil, velmi.
Měl ji jen proto, že střídal Cesca.
arsenal me pripravil o 44226 Kc,- diky
zkus jim tiket poslat poštou, třeba jim tě bude líto a proplatijou ti ho
No tady se holt ukazuje ten "pravý" Arsenal. Jinak sem vsadil 100.- na Bragu,Romu,Slepice a Real. . Max. čtvrtfinále..... stejný případ jako Inter M.
Absolutně sem Arsenalu nevěřil!!! ...................sorry herbage a spol.
to max stvrtfinale plati aj pre cukotku ,takze nemas to jedno?
Uvidíme kdo dál.
Tak CFC má jistotu osmifinále a do té doby se dá dopořádku jak většina zálohy, tak obrany.
Tak CFC má jistotu osmifinále a do té doby se dá dopořádku jak většina zálohy, tak obrany.
Ještě, že jsem to neviděla...
taky bych to radši neviděl...
já už ztrácim nervi na to koukat
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele