Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Porto touží po úspěchu v Evropě. V cestě stojí Arsenal
Je tomu již rok a tři měsíce, kdy se naposledy oba středeční soupeři střetli. Tehdy se radovalo Porto, to ale do tohoto utkání nejde v moc dobrém rozpoložení, což se nedá říci ani o Arsenalu. Nyní nastává konfrontace portugalského a anglického týmu znovu, jde o čtvrtfinále Ligy mistrů.
Když naposledy Porto nastoupilo proti Arsenalu, nešlo už takřka o nic. Oba týmy měly postup ze základní skupiny zajištěný, nicméně Porto díky brankám Bruna Alvese a Lisandra Lópeze zvítězilo 2:0 a radovalo se z prvenství ve skupině. Tentokrát již o žádné prvenství a lehkou dohrávku základní skupiny nepůjde, teď vypukne fotbalový boj rozdělený na dvě části, na jehož konci se bude moci radovat pouze jediný tým. Situace z předloňského prosince se už také jistojistě nebude opakovat ani co se gólů týče, neboť Lisandro López stadion Dragao opustil.
Porto si v milionářské soutěži bude chtít spravit chuť po svých účinkováních v Primeira Liga, kde svěřencům Manuela Jesualda Ferreiry patří s devítibodovým mankem na vedoucí Benficu třetí příčka. Klub sice naposled prohrál před Vánoci právě s Benficou a od té doby udělal šňůru pěti zápasů bez porážky, navíc se kvalifikoval i do finále národního poháru, kde jej potká právě Benfica, nicméně stále nenaplňuje představy svých fanoušků. Jakýmsi odvděčením za přízeň by mohl být postup v Lize mistrů přes Arsenal, ke kterému mu ale s největší pravděpodobností nepomůže lednová posila v podobě čtyřiadvacetiletého playmakera Rúbena Michaela.
"Porto se v současnosti nalézá v dobrém rozpoložení, je v dobré etapě vývoje a pro nás bude tato hra důležitá, jakýmsi certifikátem jakosti," řekl na předzápasové tiskové konferenci trenér domácího týmu Jesualdo Ferreira. "Chceme do čtvrtfinále, i když soupeř byl jedním z nejtěžších, které jsme mohli dostat. Arsenal měl velmi dobrý začátek sezony, pak si dal přestávku a teď se zdá, že se opět vrátil. Porto mělo podobný proces, odešli někteří hráči, přišli jiní. Zápasy s Arsenalem jsou vždy otevřené, zápas bude pro diváky atraktivní," pokračoval kouč, který se bude zřejmě muset obejít i bez Ernesta Fariase, Orlanda Sa a možná i Hulka.
Zdá se, že Arsenal je po kratší odmlce zpět. Tým sice vypadl z Carling Cupu, FA Cupu a není již v přímém kontaktu se špičkou anglické ligy, nicméně ještě z jeho pohledu není nic ztraceno. Před týdnem si navíc spravil chuť v souboji s Liverpoolem, který vyhrál 1:0 a zakončil tím tak jinak neúspěšný blok zápasů s ostatní týmy z Big Four, kterým předcházela remíza na Aston Ville a prohra ve Stoke v rámci 4. kola FA Cupu.
Nebyli by to však svěřenci Arsena Wengera, kdyby do Portugalska necestovali bez mnoha opor. Mimo hru budou Eduardo, Aršavin, Song, Gallas a Almunia. Aršavin, Eduardo a Song mají problémy s kolenem, Gallase trábí bolesti zad, Almunia má potíže s rukou. Hrát nebude ani Vela a dlouhodobě na marodce je Robin van Persie.
"Nemyslím si, že všechny z posledních šestnácti týmů mají šanci na to, aby Ligu mistrů vyhrály. Řekněme, že je jich deset a Porto mezi ně patří," uvedl Arséne Wenger na adresu svého soupeře. "Pro nás je základem, abychom tam jeli a udělali dobrý výsledek, který nám dá naději do odvety. Všechny pozitivní výsledky vítám. V ideálním případě chceme vyhrát, na to myslíme vždy. Vždy chceme vyhrát."
Když naposledy Porto nastoupilo proti Arsenalu, nešlo už takřka o nic. Oba týmy měly postup ze základní skupiny zajištěný, nicméně Porto díky brankám Bruna Alvese a Lisandra Lópeze zvítězilo 2:0 a radovalo se z prvenství ve skupině. Tentokrát již o žádné prvenství a lehkou dohrávku základní skupiny nepůjde, teď vypukne fotbalový boj rozdělený na dvě části, na jehož konci se bude moci radovat pouze jediný tým. Situace z předloňského prosince se už také jistojistě nebude opakovat ani co se gólů týče, neboť Lisandro López stadion Dragao opustil.
Porto si v milionářské soutěži bude chtít spravit chuť po svých účinkováních v Primeira Liga, kde svěřencům Manuela Jesualda Ferreiry patří s devítibodovým mankem na vedoucí Benficu třetí příčka. Klub sice naposled prohrál před Vánoci právě s Benficou a od té doby udělal šňůru pěti zápasů bez porážky, navíc se kvalifikoval i do finále národního poháru, kde jej potká právě Benfica, nicméně stále nenaplňuje představy svých fanoušků. Jakýmsi odvděčením za přízeň by mohl být postup v Lize mistrů přes Arsenal, ke kterému mu ale s největší pravděpodobností nepomůže lednová posila v podobě čtyřiadvacetiletého playmakera Rúbena Michaela.
"Porto se v současnosti nalézá v dobrém rozpoložení, je v dobré etapě vývoje a pro nás bude tato hra důležitá, jakýmsi certifikátem jakosti," řekl na předzápasové tiskové konferenci trenér domácího týmu Jesualdo Ferreira. "Chceme do čtvrtfinále, i když soupeř byl jedním z nejtěžších, které jsme mohli dostat. Arsenal měl velmi dobrý začátek sezony, pak si dal přestávku a teď se zdá, že se opět vrátil. Porto mělo podobný proces, odešli někteří hráči, přišli jiní. Zápasy s Arsenalem jsou vždy otevřené, zápas bude pro diváky atraktivní," pokračoval kouč, který se bude zřejmě muset obejít i bez Ernesta Fariase, Orlanda Sa a možná i Hulka.
Zdá se, že Arsenal je po kratší odmlce zpět. Tým sice vypadl z Carling Cupu, FA Cupu a není již v přímém kontaktu se špičkou anglické ligy, nicméně ještě z jeho pohledu není nic ztraceno. Před týdnem si navíc spravil chuť v souboji s Liverpoolem, který vyhrál 1:0 a zakončil tím tak jinak neúspěšný blok zápasů s ostatní týmy z Big Four, kterým předcházela remíza na Aston Ville a prohra ve Stoke v rámci 4. kola FA Cupu.
Nebyli by to však svěřenci Arsena Wengera, kdyby do Portugalska necestovali bez mnoha opor. Mimo hru budou Eduardo, Aršavin, Song, Gallas a Almunia. Aršavin, Eduardo a Song mají problémy s kolenem, Gallase trábí bolesti zad, Almunia má potíže s rukou. Hrát nebude ani Vela a dlouhodobě na marodce je Robin van Persie.
"Nemyslím si, že všechny z posledních šestnácti týmů mají šanci na to, aby Ligu mistrů vyhrály. Řekněme, že je jich deset a Porto mezi ně patří," uvedl Arséne Wenger na adresu svého soupeře. "Pro nás je základem, abychom tam jeli a udělali dobrý výsledek, který nám dá naději do odvety. Všechny pozitivní výsledky vítám. V ideálním případě chceme vyhrát, na to myslíme vždy. Vždy chceme vyhrát."
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
10.12.2008
Liga mistrů
Sk G
30.09.2008
Liga mistrů
Sk G
06.12.2006
Liga mistrů
Sk G
26.09.2006
Liga mistrů
Sk G
10.12.2008
Sk G
30.09.2008
Sk G
06.12.2006
Sk G
26.09.2006
Sk G
FC Porto - poslední zápasy
13.02.2010
Primeira Liga
19. kolo
10.02.2010
Taça da Liga
SF
07.02.2010
Primeira Liga
18. kolo
02.02.2010
Taça de Portugal
ČF
30.01.2010
Primeira Liga
17. kolo
24.01.2010
Taça da Liga
3.k Sk A
08.12.2009
Sk D
25.11.2009
Sk D
03.11.2009
Sk D
21.10.2009
Sk D
30.09.2009
Sk D
15.09.2009
Sk D
Arsenal FC - poslední zápasy
10.02.2010
Premier League
26. kolo
07.02.2010
Premier League
25. kolo
31.01.2010
Premier League
24. kolo
27.01.2010
Premier League
23. kolo
24.01.2010
FA Cup
4.k
20.01.2010
Premier League
2. kolo
09.12.2009
Sk H
24.11.2009
Sk H
04.11.2009
Sk H
20.10.2009
Sk H
29.09.2009
Sk H
16.09.2009
Sk H
Komentáře (261)
Přidat komentář0:1
2:1
Jasná záležitost 1:3
Jasná záležitost 1:0, FC PORTO neprohraje
Arsenal dostane výprask.3:0
1:0
4:0
Arsenal dostane a Wenger bude zase plakat jak jsou všichni proti nim On je takový Petržela z Londýna
Arsen Wenger plakat nebude.Doba slz je pryč.Arsenal si domů odveze vítězství a nutnou pohodu do odvety. 0:2
omg sami vite ze arsenal vyhraje a doma taky
2:0
Arsenal to zřejmě to nebude mít v Portu snadné.A dost možná,že bude rád i za X.
Pro milovníky piva a sexy slečen
http://www.facebook.com/?sk=2361831622#!/pages/Kdyby-PIVO-kozy-melo-uz-by-nam-nic-nechybelo-D/303475654233
hoši A.Song tam da viky proste arzenal de pro vitestvi pro arzenal 4-0
Song si dá fíky možná doma k jídlu, když do Porta neletěl
16:18 Arsenalu bude chybět pět hráčů
Arsenal pocestuje do Porta k osmifinále Ligy mistrů značně oslaben. Wenger nemůže počítat hned s pěticí stabilně hrajících fotbalistů. Mimo hru budou Eduardo, Aršavin, Song, Gallas a Almunia. Aršavin, Eduardo a Song mají problémy s kolenem, Gallase trábí bolesti zad, Almunia má potíže s rukou.
... možná mi vyjde lístek, mám 10
v porte remiza v londyne to arzenal zvladne :)
Robina Van Perského
to slyším taky poprvé
Nad tím nezbývá než kroutit hlavou...
Ty vole, to už je vrchol..
Asi to psal ve wordu.
0:1 to trefí Diaby a doma si to pohlídáme
´nečekaně´ nám chybí půlka základu, takže budeme rádi za remízu.
1:1
nejisty start Van Persieho? Zameskal jsem neco?
1:1 (Hulk - Rosický)
2-2 PEKNY FOTBAL
No, uvidíme jak to ten šalamoun Wenger postaví, vždycky si říkám, že Arsene Wenger ví koho postavit, ale kdyby to bylo dneska na mě, tak bych tam hodil tuhle sestavu: Fabianski - Sagna, Campbell, Vermaelen, Clichy - Diaby, Fabregas, Rosický - Nasri, Bendtner, Walcott
moje řeč, lepší na DM diaby, který je lepší spíš do ofenzívy, než zkáza a chodec denislon
nene... Ramsey na DM místo Walcotta a křídlo Nasri.
2:1/1:1...nemůžu se rozhodnout
2-1.
Jinač, užij si dnes ples.
Díky, užito.
0:3
2:0
6:0
Ako tak pozeram listinu zranenych tak Almunia nie je ziadne oslabenie skor naopak, o to viac to kompenzuje strata Gallasa. Takze zostava iba dufat ze Wenger ma dost rozumu aby to neplatal Silvestrom ale dal sancu Campbellovi. Zaloha bez Songa s Denilsonom Gallasovu absenciu znasobi Hlavnou ulohou bude teda strelit gol co s Bendtnerom na hrote nebude ziadna sranda, preto ostava iba dufat ze ho zo stran budu podporovat Nasri s Rosickym a nie Vela ci Walcott V kazdom pripade neviem aky vysledok mam ocakavat. Arsenal je jasny outsider a v takejto pozicii dokaze prekvapit. preto 1:1 alebo 3:1
"tak Almunia nie je ziadne oslabenie skor naopak",
jo to se dneska jednoznačně potvrdilo
Ajaj Gunners se zase vykecávají na absence
vydíš tady někoho, kdo se vykecává?
O příspěvek výše
pouze konstatování faktů... ano, zranění Arsenalu jsou oslabení, vyrazné, ale tím, že někdo napíše, že to bude mítArsenal mnohem těžší než za "normálního" stavu se vykecává?
ano,podle mě ano
dobrá, v tom případě tě nechám plavat...
FCP Arsenal
2:0, minimalne jednicka jasna, pokud arsenal nepredvede 'manchester'
Remízu ukopem.
snad jo ikdyž to na to nevidim
jasná jedna i když to Arsenalu nepřeju...vidím to tak, že šance budou na obou stranách, jen porto bude prostě efektivnější
asi tak
Porto jedem.
3:3
cambell v zakladu??!!tak to se tesim:)
skvěle Sol
Denilson že by mu někdo promluvil do duše? Ten chlápek udělal SKLUZ?!?!?
Třeba si uvědomil, že ten "základ" až tak jistý nemá...
možná ikdyž při absenci Songa má zrovna On místo na 90%jisté ale to je jedno, když máme v bráně brankáře, který tak dobře čte hru...
Měl hrát Ramsey, nepochybně. Ke golmanům se už odmítám vyjadřovat ... mít dva nejnesebevědomější golmany v PL... to je síla
měl/neměl, to je jedno, důležité je, že Wenger tam toho Deniho prostě dá...
Musí to byt pro Aarona deprimující, vidět, že je na jeho pozici upřednostňován ... průměrný fotbalista.
to každopádně, nicméně Denilsona se musím trochu zastat. On má fotbalové kvality opravdu dobré, jak kopací techniku, přihrávku, umí kombinovat, vystřelit, dokonce ani odebírání míčů nemá špatné. Jen to fláká...
To je poprvé, co jsem uhádl střelce a byl jsem z toho upřímně šokovaný.
Rosa 90% podíl na gólu nese on
Fabiansky
zatim hra bez obran
to se ale dalo čekat
Cesc dneska bez zranění asi nevyvázne.
Tak po prvním poločase celkem zasloužený stav 1:1... Varela dělá problémy, jinak z Porta nikdo nic(lépe řečeno - kaž´dy sóluje a k ničemu to nevede). Arsenal taky nic moc, ale alespoň dokáží hrát týmově, Nick se snaží, bojjuje, nicméně finální fáze se mu nedaří. Fabregase se snaží vymazat zákeřnýmy fauly, divím se, že žlutou dostal jen Bruno Alvés. A Fabregas je z toho pochopitelně na nervy, doufám, že je za to potrestá. Jinak docela pohledný fotbal, ač to je na šance bídné...
a ješte... Z Campbela čiší zkušenost, sice rychlostně nestíhá, ale tam ho zastupuje Sagna. Jinak dobře organizuje obranu, hraje dobře pozičně, čistě, v soubojích 1na1 100% Denilosn zatím jen polovina z Gilberta Silvy - "invisible"
Tomáši Rosickému bych dal za výkon v prvním poločase sluníčko , zato Gael Clichy si zalouží mráček , pan Bendtner sluníčko za vysoké míče a hlavičky, mráček za to, že neví co s nohama
Ale, nová rosnička?
tak teď si to zabil
Po poločase mám jediné dilema - je horší Clichy nebo Denílson? Ti dva se předhání v ubohosti, nebýt jich, pořádně zkritizuju Nasriho, o Fabianskim nemluvě (on vlastně Almunia není zas tak špatný )
Pochvalu zaslouží jen Diaby, který dře za ty dva tragiky a ještě stíhá podporovat útok, Rosa za svou přímočarost, a Bendtner, který přesně splňuje to, co od něj čekám.
Jediné štěstí je, že Porto je stejně tak marné, jako my. Zmůžou se jen na okopávání Cesca, snad se to v druhé půli nezvrhne.
Já jen vyhlížím návrat Gibbse, protože Clichy je nějako špatný... Denilson dal pár přihrávek, dvakrát se "nachomítl" v obrané fázi, jinak
Troufnu si říct, že i Traoré je lepší (rozuměj míň hrozný). Ideálně Vermaelen na LB a stoperská dvojka Gallas - Sol. Hlavně Clichy VEN
Vermaelen - Gallas - Campbell - Eboue
asi ano... zrovna clichyho mám rád...
Sol Campbell !!! ukazuje že ešte na to má,
to čo spravil Fabianski ?
ted je porto ochcalo jak kluciny z zaku......strasna demence golmana hodit jim takhle mic....
Taky nechápu - míč měl pořádně odhodit a nebo ho pár sekund držet v ruce...demence
proč proboha demence? Tyhle nesportovní praktiky jsou už, koukám, tak zakořeněné, že když je někdo nedělá, tak je dement. To je hrůza
a co presne myslis nesportovni praktikou? proste tohle je hrubice fabianskeho, nemuze prece hodit souperi mic aby rychle rozehral....v techle situacich je na miste bud mic polozit nebo ho chvili podrzet a pockat az se da obrana dokupy, ale ne udelat tohle...
pokud je písknuto, nemá se nikdo ze soupeřícího týmu dotknout balonu, takže ani neházet, nepokládat, nedržet. Prostě nic. Tohle bych okamžitě trestal kartou. Dnes je krásně vidět, jak pěkný a zábavný by mohl být fotbal, pokud by se řádně dodržovala pravidla.
A že se najdou jedinci, co nadávají hráčům za dodržování pravidel do dementů, to už nekomentuju ...
Fabinaksi se zachoval sportovně, ale hráči Porta měli počkat na pokyn rozhodčího. Ten stál zády, ještě ani nepokynul a když se otočil, tak nevěděl co se stalo a gól uznal
fabianski se zachoval nelogicky a hloupe....a to co udelali hraci porta neni mozna uplne sportovni, ale ta myslenka rychleho rozehrani je fotbalova....
Ať klidně ať rychle rozehrjou, ale ne když je hlavní rozhodčí zády ke hře a neuděl pokyn, alespoň gestem či píšťalkou. Když nedí pokyn k rozehrávní, tak pak bude na hřišti anarchie. ale hráčům Prta to za zlé nemám, spíš obraně Arsenalu za hloupost
tak jak sem psal nize...ne kazda situace se rozehrava na pokyn rozhodciho....za tenhle gol si muze arsenal sam, celou situaci resili hloupe (hlavne golman)
v té situaci si nejsem jist, zda musí sudí dát pokyn. To se hádat nechci.
Nicméně zmatený ten sudí byl, to bylo jasné.
ne kazda situace se zahrava na pokyn rozhodciho...hraci porta byli hold chytrejsi a hlavne rychlejsi...
Pamatuji že jste dalo vloni sprtingu podobný gól, ale tam rozhodčí pokyn dal a čuměl na hru
si divny....citujes tady pravidla, ktere se nikde nedodrzujou a nikdy dodrzovat nebudou...to ze hrac na chvili pozdrzi hru je naprosto normalni....a delaji to i ti tvoji farsaci....to ze golman takhle nabidne gol souperi mluvi o jeho mysleni, ktere v te situaci bylo dementni...
ach jo, už jsem se několikrát přesvědčil, že s tebou je diskuse zbytečná a pořád to zkouším.
Jen dodám, že ty pravidla by se dodržovat klidně daly, ale proč, když jsou lidi s tímto názorem
to vis ze jo....a united je evropsky trpaslik
ach jo.
Manchester United - mezinárodní trofeje: 3x LM (bývalý PMEZ), 1x Evropský superpohár, 1x vítěz PVP, 1x vítěz MS klubů
ACM - mezinárodní trofeje: 6x LM (bývalý PMEZ), 4x evropský superpohár, 3x interkontinentální pohár, 2x PVP
PS: snad jsem to vyčetl správně
Oproti ACM je MU evropský trpaslík. Že si ty pamatuješ jen poslední léta, kde se MU neskutečně daří, to je tvoje věc.
Takže jsi se zasmál, ale zase sám sobě
Seedorf sám vyhrál Ligu mistrů víckrát než United v historii
On je pořád rozdíl mezi Manchesterem (předloni vítěz, loni finalista) a Lyonem
[reagovat]
jiri - fcb17.02.2010 11:52
samozřejmě, ale i tak je to oprati AC v Evropě trpaslík. Měli byste vyhlásit, že bez postupu z Traffordu neodjedete
[reagovat]
jiri - fcb17.02.2010 11:53
"trpaslík" je myšleno na počet trofejí
a tady máš výňatek z té diskuse, aby ses necukal, že jsi snad něco špatně pochopil.
A rada na závěr: když už se někomu chceš tak vehementně a neodbytně vysmát, zjisti si všechny informace, nebo budeš zas a znova na diskusi za debila
:D nechceš tady být jediný debil, že to takhle píšeš? ale nazvat united fotbalovým trpaslíkem je prostě maras a strašně se ti musím smát :D
ach jo. Fakt už na tebe nereaguju. Je to zbytečný
neuvěřitelná natvrdlost..., neuvěřitelná.
bacha aby si "jediný debil" nebol ty
Dobře, nemusíme to nazývat demence, ale rozhodně se shodneme, že to byla hrubice - nejdřív od Campbella, pak od Fabianskiho. Prostě to měl vyřešit, tak aby ten stav byl pořád nerozhodný.
Třeba i za cenu karty.
Stupid mistake
Dobře Porto
"proč bych měl kupovat brankáře? jsem spokojený s těmi, co mám"
Nasri už teče ...
Sol Campbell spravil chybu, ale to bolo neštastné škoda, ale nasral am brankár
Fabianski dnes dostává opravdu výstavní kousky Už mu chybí jen to, aby mu míč napálil do kasy jeho vlastní obránce. Sole, to je výzva
Obrana Arsenalu netuším co při tom gólu dělala. Hulk je blb, značí že Rosa simuluje a přitom ho zezadu sejmul jak blbec
neviděl jsem opakovačku (přepínám jak divej), ale z hlavní kamery to byla jednoznačná pentle
Co byla pencle? Tohle je vždy nepřímák
Rosa se protáhnul po křídle do vápna a sejmul ho tam někdo. Bylo to těsně před tím gólem. Asi jsi myslel jinou situaci
To jsem neviděl, přišel jsem až když padl gól Porta
Pencle je, když hraje rukou hráč z pole, když je malá domu, tak vždy nepřímý volný kop z místa prohřešku
jejda mane, já vím, že po malé domů je nepřímák. Každý píšeme o jiné situaci ...
decka z Arsenalu uz tecou
Roh na zadní tyč na Rosu, geniální
náhodou, takhle jsme dali jediný gól zápasu :)
Theo?? Hm, takže prohra.
Diaby 3 metry okolo nej nikdo a nevystreli
Večerníček končil už dávno , tak co tu děláš?
Má pravdu, to mala byť strela.
toto byl jeho poslední příspěvek,ten nad tím ukazuje zase jeho ***** takhle se chovaj děti.. Není to od něj poprvé , co se vysmívá a používá trapné poznámky.. Jinak střela být měla,to ano.
Ok, však to neriešim, ale pravdu má.
ano,ale asi ti došlo,že jsem nekomentoval zrovna toto.
proc bych chodil tak brzo spat? to spis ty vase decka by nemely tak dlouho behat po hristi
Zdálo se mi to, nebo reportér fandil Arsenalu? Stejně jako fandí reportéři všem mužstvům, co hrají proti Realu?
na Nově se vždycky fandí Arsenalu
ale jen pokud není ve Studiu Mikolanda
jj mne to taky dost prislo, hlavne u tech spornejsich vyroku rozhodciho trosku ujizdel do bilocervena
Z mé strany naprosto očekávaná prohra,sice jsme si dali dva "vlastnáky" , ale porto bylo lepší po druhym golu hlavně... Rozhodne se v odveťě , podle mě je to 50na50 .. stáhnutí nicka - volovina .. mel sundat nasriho za thea...
Poprvé v sezoně jsem opět pocítil frustraci z minulé sezony, druhý poločas byla z naší strany nehorázná bída. Dokonce i Diaby se vrátil ke svým špatným výkonům, snad to dnes bylo naposledy.
Škoda, že rozhodí neměl koule na odpískání té (pro mě) jasné pentle, mohli jsme místo polehávání vidět ze strany Porta lepší fotbal.
vyrok vecera : oba goly Porta sa daju pripocitat velkej marodke Arsenalu
ale je to pravda
já jsem fanda West Hamu a taky se WHU nevymlouvá na obří marodku poslední tři sezony
klid, to byla nadsázka. Vymlouvat se můžem kdyžtak na neschopnost Wengera, že nikoho nepřivedl, přestože o všech těch zraněních věděl...
Sol zazmaatkoval stejně tak Fabiansky.. ten taky dneska první gol jeho druhej ze čtvrtiny....
Btw kdy dostane šanci Mannone.. tohle je jeden horší,než druhej...
Čo tu opakujem už skoro rok? Fabianski je slabýýý... Mannone mal dosťať viac šancí už dávno, toto je komédia.
Nejhorší je,že u nás je to : Almunia,Fabiansky,Mannone,Sczesny .. přitom by mělo : Mannone,Sczesny,Fabiansky,Almunia(odchod)
Fabianski *
Mannone není o nic lepší. Jediný, kdo za něco stojí, je Szczesny. Jeho problém je, že je ze všech nejmladší a v hierarchii je tím pádem dole.
V současnosti září na hostovačce v Brentfordu:
http://www.youtube.com/watch?v=mOY63kPwFYo
No nvm, ani jeden za Arsenal dokopy nič nenahral.
jak by mohli, když mají 22, resp. 19. Mannone zazářil proti Fulhamu, pak už ale v dělal pravidelně hrubky.
Szczesny je z nich vážně nejlepší, zatím chytal jen v přípravě a v Carling Cupu. Sice je to zavádějící, ale nedostal v těchto zápasech ani jeden gól :)
Ako by mohli? Väčšina hráčov má toľko a menej nuź a ak mi hovn chytá jednotka i dvojka, tak ich tam nechám len preto, že sú starší. Ja to chápem, viem, rečo tomu tak nie je, ale byť to tréner, tak uź asi fakt nemám čo stratiť. Ak bude Wenger tak rezervovaný aj naďalej, bude sa niekto čudovať, keď sa budú body strácať body aj naďalej.
Přesně tak.
Porto.
Čekal jsem od nich víc. V porovnání s předchozími ročníky je současné Porto nejslabší.
Že to na Arsenal i tak stačilo, to už je jiná...
To je poděkování za výhru nad Anglány, nic víc....
Nad Anglány?
No včera si zahráli dva Přemýšlím, jestli to není nějakej Wengerův rekord...
Mám dojem, že letošní nebo minulou sezónu nastoupili myslím dokonce 3 nebo 4. Zas z toho Wengera nedělejme úplného debila, že...
Jen upřesním: ve třech zápasech (s WBA a Liverpoolem v CC, s Olympiakosem v LM) nastoupilo pokaždé Angličanů pět + Ramsey.
Přepište dějiny...
Zapalujme pochodně
Myslím, že ani Sherlock Holmes by nevypátral, proč to ten Diaby z té šestnácky nestřílel
Ty branky jsou fakt prdelní a Fabiansky
Taky koukam
Ale hlavne oba dnesni rozhodci - Hansen a Ovrebo
Hansen je ten od Henryho
Skandinávský rozhodčí bych posílal jen na SLováky
Arsenal zas udělal ostudu celé Anglii
Ligue One se hraje v Anglii?
Kdy naposledy?
chyba rozhodčího jednoznačně
Netuším, čemu se směješ. Neřikám to jako fanda Arsenalu, zkus se na to podívat objektivně
Vždyt to udělali pěkně
Ano, ale nebylo pokynuto ke hře
Hřebík to řekl dobře, rozhodčí by měl pokynout ať už tělem, gestem, slovy či píšťalkou
i já uznám jakožto největší antiarsenalák, že tohle je svinstvo
Svinstvo přímo ne, ale nemělo by se to dělat a ani Fabianskimu bych to nějak moc nezazlíval
nepohlídat si malou domů je dost školácký
Myslím to, že dal rozhodčímu míč, to se ještě o něj přetahoval s hráčem Porta. To že míč nenapálil na tribunu nikoho už ale jeho chyba je, i kdžy mohl taky napálit hráče Porta a míč se mohl odrazit do branky
Tak ikdyz Arsenal fakt nesnasim, tak ten druhej gol platit nemel, protoze rozhodci proste nedal pokyn k rozehrani kopu a ani neukazal co se bude dit...
To bud rad zes nevidel druhej zapas, tam zaril jeste vic Ovrebo
videl
Rozhodčí ale ten pokyn dát nemusí, je to to samo jako rozehrání přímáku, pokud neukáže, že se bude rozehrávat na píštalku, tak to uznat má.
mimo tema potrebuju hodne velkou prosbu ... vy tady pisete jak tady koukate na live prenosy z internetu, jsem v zahranici a potrebuju chytit nejak ranni hokejovy zapas nasich se slovenskem poradte prosim co a jak diky ???
na www.ceskatelevize.cz jdou všechny kanály online, ale nevím jak ze zahraniční ip adresy, to by mohl být problém
ano to je problem potrebuju nejak jinak, piseme ze nemuze vysilat kvuli autorskym pravum v zahranici potrebuju jinak ... prave
http://rojadirecta.com/ - tady se něco určitě objeví, kdyby náhodou ne, tak zkus myp2p.eu..
Dnes pískali dve esá - Ovrebo a najnovšie i Hansson, čuduj sa svete ono sa to prejavilo...
Tak panove rozhodci co piskali dneska opravdu potvrdili ze na mezinarodni soutez nemaji. Hruza.
Gól hodně kontraverzní.....každopádně chyba Arsenalu daleko větší než chyba rozhodčího......celkově si Porto výhru zasloužilo. Přestože jsem fandil Rosovi tak Porto hrálo skvěle a v zápase bylo celkově lepší
Ten rozhodčí nemá co pískat, nejprv to posere Irům a teď zas toto, prostě děs.
Hansson & Ovrebo
když to člověk vidí, tak si snad říkám, že máme v tý Itálii ještě celkem kvalitní sudí
Malá domu, to je minda, jako kráva. Ale... Pokud Fabiánski odevzdá balón rozhodčímu tím, že mu ho hodí do ruky, tak rozhodčí nemůže, no prostě nemůže, ho položit na nohu hráče Porta, čímž úplně vyřadí golmana, který se logicky vrací do brány. Kdyby ho Fabiánski sám hodil k noze hráče Porta, tak to je úplně něco jiného, pač rozhodčí opravdu nemusí dát povel k rozehrání píšťalkou. Jenže zase jsem snad v životě neviděl, aby nepřímák nebyl na povel píšťalkou. Fabiánskému bych rozhodně ten gól za vinu nedával, on chyboval společně se Solem při té malé domu.
jj souhlas
no co nato rict....proste bordel....jinak da se rict ze si Arsenal dal oba goly sam....ci spis fabianski
Vždyt to samo se stalo Slavii v Bělehradě a taky gol platil
Jaktože to byla malá domů? Vždyť si to zpracoval nohou, ne?
to je jedno, pokud brankáŕi přihraješ nohou, je brán jako normální hráč v poli, co se zapojuje do normální kombinace nohou.
*samozřejmě se ale nepíská penalta, ale nepřímák
Sol Campbell
par slov k nemu v dnesnom zapase by sa pls nenaslo?
já ten zápas neviděl, byly jiny dulezitejší věci bohužel ten prst je kvůli gólovému návratu do ligi mistrů
popravde je to moj oblubenec na pozicii stredneho obrancu, tak som dufal, ze ho tu niekto vychvali do nebie (teda ak si to zasluzi )
*nebies
podľa mňa by si ten prst hore nezaslúžil....
Jasně! Nestihl doběhnout ani chcípající krávu, ve druhý minutě přihrál útočníkovi Porta do gólovky a podepsal se pod druhej gól. A z nějakýho nepochopitelnýho důvodu ho tu skoro všichni chválej.
vies ako..dal gol a tym to svoje zavahanie predsa vyrovnal
to snad bylo domluvene a na Arsenalu se zacne hrat od 1:1 jinak si to nedokazu vysvetlit co to melo znamenat
Sol, Hulk, Fernando
Fernando? nechápu, jak mohl dohrát zápas.
Porto hra pekny futbal ... a pokym bude trenovat arsenal Wenger s politikov deti do boja a Bentner mladi nadejny talentovany futbalista :D tak si arsenal neoblubim...
*mlady
Porto nehraje pěkný fotbal. Hrajou velké, zákeřné kulové.
Ja nehovorím o tom ako dnes dali ten druhý gól myslím to celkovo... portugalci majú to v nohách...
Valera byl fantastický
Čekal sem to, polovičatě sem to i tipoval. Řikal sem, že budem za remízu rádi. Tohle je pro odevtu hratelnej výsledek, ale jen s kompletnim a uvědomělym mančaftem. Takhle nevim.
Porto dáte. O tom jsem přesvědčený. Já to teda viděl jen z části, ale Porto na mě neudělalo velký dojem
Vcelku souhlasim. Porto se mi jeví podobně jako minulou sezonu v zápasech proti AFC. Doma dokázali AFC porazit, když hrál Arsenal poměrně laxně, s malým nasazením + neuplně kvalitní hráči. V Anglii bude poměr sil jiný.
Sice nebudu vzhledem k tomu co teď musí hrát v základu překvapen pokud postoupí Porto - jak zmiňoval fantomas, ale přesto si řikám, že by pořád ještě měl postoupit Arsenal.
lol @ fabianski, chudak wenger
Arsenal nebyl horší, druhý gól vubec neměl platit, předčasná rozehrávka, rozhodčí byl k celý situaci zády, to je gól? navíc Porto hrálo jak prasata a sami simulovali, pro mě v tomhle zápase velký pro Porto
Seš už jak Wenger (herbage)...všechno proti Arsenalu - rozhodčí, simulace, důraz soupeře...už tomu chybí jen počasí.
...stav trávníku, los, datum, novináři, špatná taktika Aston Villy, která nehrála po zemi...
To s Villans bylo k smíchu, ale jen a jen z jejich strany. O'Neil z toho vyšiloval jako divý...
3:1!!
Od Tatier k Dunaju Slováci spievajú, že na nás nemajú aj keď sa hnevajú.
Díky hoši.
Zase ste...ále čo, neriešim.
Povinné vítězství na OH
Slováci hráli výborně (halvně Hossa s Gáboríkem), ale s Rusákama to bude ještě o dost silnější kafe...¨
Vokoun
Jarda
škoda ale Vokoun ukázal akú ma formu
Za prohru o jeden gól může bejt Arsenal rád. S Fabianskim, Campbellem, Clichym, Denilsonem, Nasrim a Bendtnerem v základu je to v podstatě zázrak. Nade všema ale ční to dánský kopyto - existuje na světě hráč, kterej má dva metry a vyhraje jednu hlavu z deseti? kterej neustojí jedinej souboj? kterej si o sobě myslí, že je geniální tvůrce hry a furt si chodí pro balony ke středový lajně?? A nevíte někdo, jak dlouho ještě bude tenhle zoufalec považovanej za velký příslib do budoucnosti, než někomu dojde, že se za pět let nezlepšil ani o milimetr? (ostatně začínám se obávat, jestli to samý neplatí i pro Walcotta)
K vzteku samozřejmě taky je, že se tahle slaďoušská generace nechá rozhodit pár ostřejšíma zákrokama. Tohle by se mančaftu s Vieirou, Adamsem, Ljungbergem nebo Parlourem nikdy nemohlo stát. Místo nafoukanejch spratků, který neudělaj krok navíc, by to chtělo pár dříčů.
Nejsu fanousek Arsenalu ale co mas proti Cambellovi,podle mne nejlepsi hrac Arsenalu,dotoho seznamu bych ho urcite nepsal.
v sobotu jedu na seminář rozhodčích těším se jak mi vysvětlí druhý gol porta
tak se pak s námi o to vysvětlění poděl
rád hned několi chyb tam bylo.1. hráči arsenalu nestáli předepsanou vzdálenost od míče2..Sudí nemusí písknout při zahrávání nepřímého kopu,ale musí pravačkou ukázat,že hráč může zahrávat. Ze záznamu je vidět,že Falcaa rozehrál teprve potom vylétla pravačka rozhodčího nahoru tzn.že se ho okamžitě falcaa se ho zeptal na rozehrání a rozhodčí kejvnul,ale nestihl zvednout pravou ruku
Mně kamarád-rozhodčí říkal, že gol byl správně uznán
tak to ma teši .. ale ja som take niečo este nevidel to by sa malo využivať taka vyhoda častejšie ked je mala domov hned prihravka a gol
nejvic mi na te situaci vadilo ze ten rozhodci branil campbellovi ve hre.oni rozehrali, sol se chtel zapojit a rozhodci se pred neho stoupne jinak jestli opravdu nejak pokynul ke hre tak si myslim ze ok
Tak ta přihrávka na Falcaa šla stejně směrem od Campbella, kterej míči nevěnoval pozornost, takže s tím by i tak nic neudělal. On ale sudí pokyn ke hře dát nemusí, pokud by chtěl, aby se zahrávalo, až dá sám pokyn, ukáže na píštalku, aby hráči věděli, že můžou hrát, až pískne.
Přesně tak. A při porušení má právo udělit žlutou kartu.
Povedal ti dobre...
No tak já sem o tom byl přesvědčenej i předtím, ale tady furt někdo psal, jak to nemá platit, tak jsem se radši poptal. Navíc "kamarád-rozhodčí mi říkal" vypadá přesvědčivěji, než "já si myslím"
Byl to dobrý zápas, překvapivě i ze strany Arsenalu hodně fyzický, obě strany celkem dost chybovaly... Výkonem Campbella jsem byl zaskočený, hrál skvěle, na jeho poziční hru byla radost koukat. Překvapil Denilson, nebyla to od něj taková trága jako vždy, zklamal Nasri, ten byl příšerný, pokaždé když se k němu dostal balon byla z toho ztráta. Taky mě zaskočilo, jak Arsenal, když už prohrával, chodil dopředu. Situace kdy centruje Bendtner z kraje pokutového území a v něm je jenom Fabregas, to je děs...
Rozhodly dvě chyby Fabianského, i když u té druhé to mohl asi Campbell řešit lépe.
Ale jak říkám, pěkný fotbal, hodně nasazení, to se mi líbilo
2:1 je hratelný, doma dostanou 3:0 a pujdou od válu
Porto je venkovní mužstvo má smrtelný protiútoky, Arsenal si bude muset dávat hodně pozor
je to normalni..campbell zazmatkoval tak to dal a fabianski se toho da se rict lekl tak to chytil, ale to ze rozhodci uzna takovej gol to je docela hloupost.. pral sem to hodne arsenalu ..kdyz sem na to koukal..Porto slo hodne tvrde do hracu (nejvic do Fabregase) ,kterej uz pak mel trosicku nervy..jinak se mi libila hra Rosickeho,Sagny a az na tu chybu se mi libil i campbell...skoda no..
Jinak Campbell docela svými výkony v tomhle věku překvapuje, včera až na to zaváhání při malé domů opět výborný. Takhle se bojuje o dres Albionu
Včera jsem se díval, ale nebyla to takováý tragedie jak jsem podle absencí čekal, samozřejmě až na pár hráčů. Nechápu co golman jako Fabianski dělá v Arsenalu... ten první gol hovoří za vše, ani já (kterej jsem v životě nestál v bráně ) bych si tohle nesrazil do branky... a druhý gol to byla zase chyba Fabianskiho, ale i Campbella, který ale podal dobrý výkon a zatim mě příjemně překvapuje vypadá to že do návratu Gibbse budeme muset dávat na LB Vermaelena... Clichy je fakt traged, a za výkony z poslední doby bych posadil i Nasriho a O Denilsonovi radši ani nemluvit, těžko se hraje o tituly a poháry bez kvalitního brankáře, LB, a útočníka (nepočítám Robina). Ale přesto stále věřim v postup, aspon že jsme venku vstřelili gol, jedem arsenal
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele