Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Jarolím si přeje, aby se Slavia dostala do vedení
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Slavia Praha - pravděpodobná sestava:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič - Janda, Belaid, Tavares, Švento - Necid, Šenkeřík
ACF Fiorentina - pravděpodobná sestava:
Frey - Zauri, Kröldrup, Dainelli, Vargas - Gobbi, Melo, Donadel, Kuzmanovič - Gilardino, Pazzini
Vzájemné zápasy
12.08.2008
Liga mistrů
3.př 1.z
12.08.2008
3.př 1.z
Slavia Praha - poslední zápasy
22.08.2008
Gambrinus liga
4. kolo
16.08.2008
Gambrinus liga
3. kolo
12.08.2008
Liga mistrů
3.př 1.z
06.08.2008
Gambrinus liga
2. kolo
03.08.2008
Gambrinus liga
1. kolo
17.05.2008
Gambrinus liga
30. kolo
12.08.2008
3.př 1.z
12.12.2007
Sk H
27.11.2007
Sk H
07.11.2007
Sk H
23.10.2007
Sk H
02.10.2007
Sk H
ACF Fiorentina - poslední zápasy
12.08.2008
Liga mistrů
3.př 1.z
18.05.2008
Serie A
38. kolo
11.05.2008
Serie A
37. kolo
04.05.2008
Serie A
36. kolo
01.05.2008
Pohár UEFA
SF 2.z
27.04.2008
Serie A
35. kolo
12.08.2008
3.př 1.z
21.03.2000
OF Sk B
15.03.2000
OF Sk B
07.03.2000
OF Sk B
01.03.2000
OF Sk B
08.12.1999
OF Sk B
Komentáře (177)
Přidat komentář0-1
Naopak v pořádku je již útočník Giampaolo Pazzini, který v prvním souboji nehrál.., HMM tak to toho gilardina střídal fantom v prvním utkání.., by měla slavie dat protest a kontumace 3:0
1-1
1:2
0:3
2:0
neprohra domacich
3:0 pp
3:0 pp!!!
Nu dobrá hochu... Góly Bican, Franta Vesely a Kuka... Jinak: Slavia DO TOHO!!!
Tak jsem se dočetl, že vedení Slavie nemá opět (loni se Žilinou) příliš velký zájem o vysílání utkání s Fiorentinou v televizi....tak bych navrhoval aby těm šmejdum sešívanejm zakázali reprezentovat v evropských pohárech, když nechtěj aby je viděli lidi v televizi, kteří se nemají šanci na utkání dostat nebo prostě nechtějí vyhazovat peníze za nehorázně vysoké, vydřidušské vstupné. Ale aspoň se v kl.idu podíváme na pořádný fotbal Atl.Madrid-Schalke na ZDF nebo Liverpool-St.Lutych na Direct8
asi chtej mit co nejvic lidi na stadionu a ne u televize...
to se muze tykat tak ceske ligy, ale ne snad ligy mistru, proboha...kor pri utkani se souperem kalibru fiorentiny na stadionu s kapacitou pod 20000 mist...
oni ví, proč to dělaj...aby tu ostudu vidělo co nejmín lidí
kdyz loni na Strahove nebyl plnej dum na LM tak ted mi to jako utopie taky neprijde...
Utopie to není, podle mého se dohodne přenos těsně před zápasem, až když bude stadion vypordaný. Bude to asi jen takový tah.
Zkus se zamyslet, proč má ČT tyhle problémy pernamentně a to nejen se Slavií. Oni jaksi za ta práva nehodlají platit, v tom je ten problém, loni za Žilinu to bylo snad 100tis co nabízeli. No nepřijde ti to směšný? Hlavně že pořád požadují po klubech pohodlné kóje pro komentátory.
za Žilinu nabízel Otík tehdy 1000 Kč...ne, neupsal sem se :)
Je to možné, já už to radši zapomněl, protože ten blb mi pije krev. Ještě se tam oháněl, jak je pro ně drahý tam poslat pár kamer a komentátora, jak kdyby to klub mělo zajímat.
Já se na to kouknu na Rumunech... Dává to Telesport. A třeba to ČT nakonec zařadí, většinou mají takovouto vyčkávací taktiku a doufají, že těsně před zápasem dostanou vysílací práva skoro zadarmo.... Ono je to taky těžký, když si myslí, že za tisícovku je nikdo neodmítne...
Slavia má přehnané nároky, je to jednoznačně jejich chyba. Takové nároky nemá snad ani Bayern Mnichov.
Mají jedinou naději, že je Viola totálně podcení. A to se nestane.
0-0
nebo ze se jim podari dat avizovany brzky gol po avizovanem zacatecnim tlaku....
To je takové zaklínadlo všech českých týmů - úvodní (začáteční) tlak. Často z toho zůstane jen nezrealizovaný taktický záměr. V lepším případě platonický tlak 25 m před pokutovým územím soupeře...
ale je to skoda..protoze ten gol na zacatek by potrebovali jak sul...
Tak to samozřejmě, zápas by byl pak zajímavější. Donutilo by to Fiorentinu hrát, takhle víceméně asi budou čekat, co předvede Slavia...
0:5
on to mysli ze takle bude skore v cervenych kartach
To by si přál asi každej trenér aby se jeho tým dostal do vedení ale slávisti se nedostanou nemaj na to hošani
Neuděláme ostudu.
Bylo by to dobrý. Ostudný výkon ve Florencii celkem stačil...
taky si myslím, ale podle mě vyhrajeme jenom o jednu branku
0:1 ubráníte - snad
ubranite? ty asi nejsi Cech vid ..?
Výsledkově určitě ne. Italové spíš budou šetřit síly, než by se vás snažili zostudit. Kdybyste výkon z prvního zápasu zopakovali se Španěly nebo Angličany, mohlo to být 5-6:0. Tady si to Viola v klidu pohlídá a když si nedáte nějaký "vlastní" gól, 0:0 je pravděpodobné.
Na druhou stranu nemáme co ztratit. Tak očekávám něco podobného jako loni v Londýně. Když na Slavisty neni tlak, vždy dokážou zahrát vyrovnanou partii i s lepšími soupeři. Viz třeba doma s Arsenalem, i když to byla trochu jiná pozice.
v Londýně tam to skončilo 7:0 tušim s Arsenalem, no a tlak na ně určitě nebyl no
slavie se bude snažit, ale jak tak znám českej fotbal tak to skonči remízou 0:0
tak to neznas Slavii
špatná zpráva je že nesmí dojít na penalty,takže muj tip 3:0 pp
taky to tak vidim,branky:Necid,Belaid,Necid a papa Fiore
hehe...hoši hoši....Na postup Fiorentiny bych vsadil i svoji přítelkyni myslím, že to bude ze strany slavie lepší výkon než ve Florencii, ale i tak to vidím na 0:2
Jdu s tebou do sázky a jako protihodnotu vsázím nakousnutou tatranku, ale to ti nevadí, když jsi si tak jistý, ne?
ty woe do toho nechod,by ti tu tatranku mohl sprznit
On ale neví, že blafuju a mám jen horalku
to se jeste vyrabi?
Evidentně ano. A pokud ne a moje je jedna z posledních, tak by měl přihodit!
Tatranky jsou sračky...Horalky miluju...takže do toho jdu
Slavie musi vyhrat
musí, ale nemá na to leda nehorázné štěstí by mohlo poslat slávku do LM
i kdyz slavii nefandim,tak v poharech ji palce drzim,to je jasne,ale bohuzel na violu jednoduse nemaji.......uz v italii meli velke stesti,ze to nedopadlo daleko hure.........takze postup vidim bohuzel v oblasti velke teorie,ale rad bych se spletl.........
1:1
Proč mám takovej špatnej pocit, že nepostaví do základu Necida "protože nemá zkušenosti". Hlavně ať se hraje konečně i v pohárech na 2 útočníky. Prý že je jedno, jestli jeden nebo dva - viditelně to u nás jedno není.
Karle, snažně tě prosím, aby jsi zítra nepostavil opět nějakou nesmyslnou sestavu. Je sice možné, že s 4-4-2 by jsi mohl hodně prohrát, ale taky by jsi mohl i vyhrát! Kdežto s 4-5-1 a Suchým napravo neporazíme ani němé ryby.
Toť vše, hodně štěstí!
Doufám, že se zrodí zázrak
I když nebude hrát Mutu, tak Slávka stejně nemá šanci. 1. Hraje proti mezinárodně zkušenému mužstvu 2. I když hraje doma, rozdíl v kvalitě, technice, držení míče, zakončení je na straně italů. 3. Trávník v Edenu je ve výborném stavu, takže bude vyhovovat více Fiorentině, než (pardon) těm sešívaným nemehlům
Přát si může leda tak ve snu
Na pohádky věří nejen malé děti, ale i Slávisti To bude debakl
2:1...slávisti sice dají vysněné tři góly ale jeden do nesprávné sítě (Necid,Belaid-Brabec)
1:1.
3:0pp goly: Necid,Necid,Svento
1:4
3:0pp Dnes postup Slávka a Atlético.
To by se mi líbilo
Doufám, že dnes dostanou sešívky pořádný klepec, už jen kvůli jejich dementímu vedení, které opět zablokovalo televizní přenos, jen aby si nahrabali do vlastní kapsy z těch hlupáků, který je dnes půjdou povzbiuzovat přímo na stadion. Příště už bych Slavii v tv nevysílal ani kdyby sami prosili na kolenou! Co s takovým klubem, který neumožní svým fanouškům, kteří nemají možnost se dostat přímo na stadion, vidět svůj tým v důležitém utkání? Zrušit, nebo začít fandit někomu jinému. Tento klub si to nezaslouží!
ono je pravdepodobnejsi, ze to proste prodali Italum, nebot ti nabidli vice. Tudiz ted ceske televize museji, pokud chteji zapas prenaset, koupit prava od Italu, samozrejme s prirazkou...doufam, ze neplacam nejake kraviny, ale myslim, ze takto to zhusta chodi.
Ostatne, at je to tak ci tak, svedci to o pristupu Slavie k fanouskum...
dobrá debata o tomto problému je na fotbal.sport.cz-slavia se chová jako Bayern Mnichov- necht si každý udělá obrázek o slavistickém vedení...jinak dneska místo slavie bude možno sledovat mnohem atraktivnější zápasy:ARD Atl.Madrid-Schalke, Direct8, JS1 Liverpool-St.Lutych, RTS Fenerbachce-Partizan
nejhorsi je, ze Slavia si vubec neuvedomuje, jak tim poskozuje sama sebe-da prednost okamzitemu zisku pred dlouhodobou prezentaci tymu. Pokud bych byl napriklad bohaty sponzor, ci investor, urcite bych si nevybral ke sponzorovani klub, u ktereho bych nemel jistotu, ze moji firmu zaregistruje vic nez 18000 lidi na stadionu.
Myslim že italove koupili vysílací práva pouze pro Itálii aspon tak to psali,takže pro čechy je vlastní stale slavie
Neapol taky neprodává práva na vysílání
Na co hrajete sešívaný. Plácáte se do prsou jak postoupíte, ale radši ať to není vidět v televizi. Kolik si myslíte že vám za tu vaši hru ČT zaplatí?
Přesně tak , demence Slavie chodí na ně uboze málo diváků , tak už ani nechcou aby se to dávalo v TV
Tak to máme s panem Jarolímem stejné přaní
tenhle zápas už je předem rozhodnutej 2:0
Ostuda tak radši aby to nikdo neviděl, Jarolím to zařizuje
http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r8713.swf?channel=westbrom
Fiorentina vyhraje tak 3:0 slavie si ani neprdne
neznate stranku kde hraje slavia?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=17531&part=sports
Jede vám to někde na netu?
tak zadnym odkazu odkazu není slávka...
Takovejch blbejch keců pohromadě se jen tak nevidí- slavie hraje uplný hovno byla dvakrát za půlkou ty co to¨nevidí o nic nepřicházej-davaj to na telesportu -družice thor
a dal by jsi aspon odkaz pls???
co kecáš??Slavie je furt tlačila,tak si nech keci chytráku,to Fiorentina byla tak dvakrát za půlkou
Ale ne, v první půlce Slavia nic moc, v druhý už to bylo lepší, ale Taloši to ubránili. Tak aspoň bod.
kde si to videl?
Jen jsem četl onlajntext, když to podle Otíka mělo nulovou hodnotu.
no a pak radiozurnal co?
Jo, to taky, jeden text na onlajny.cz, druhej na slavii (ten se kousal), do toho radio - z toho už se dá udělat obrázek.
Co plácaš? a co to meleš ty za nesmysli-v prní půli opět nevystřelili na bránu-druhá půle už byla lepší ale kromě střely černýho pět metrů vedle opět nic!!!
Hehe, Liverpool si hodně zahrává
Oni uz UEFU sedm let nevyhrali a konecne chteji aspon bojovat o nejakou trofej.
Hahaha....Minulou sezónu semifinále LM, předtim finále, sezónu předtim osmifinále, a 2005 LM vyhráli....Takže si myslim že jen blbě kecáš
Nervy?
Krása, přesně podle předpokladů, s přehledem postup i bez Montoliva s Mutuem..nádhera, už se těším na los
Dobre vam tak namachrovani slavisti.Hlavne ze se vykaslete nejen na vsechny sve mimoprazske priznivce ale i na vsechny ceske divaky fotbalu.Kdyby jste nebyli tak tupi tak by jste misto zdimani penez z prenosu (a kamuflovani to jako ze chcete mit plny stadion) zlevnili vstupenky...moc krasnych necelych 15 000 lidi na Fiorentinu presne jak jsem rikal na konci minule sezony ze stejne eden vyprodanej vubec nebude,no v teto sezone ani jednou kdyz se odectou italsti fans (900) tak vic lidi prislo i na letnou na Panathinaikos a to to televize prenasela a navic se termin zapasu presunul snad 2 tydny pred tim,takze jak rikam pekne slavisti jinak se velice bavim tema vcerejsima kecama pana Brabce jak si mysli ze porazi Fiore 3:0 ehm,ani jeden gol.... uz jen aby jste vypadli v prvnim kole uefy, to vam ze srdce preji za tu namachrovanost pred zapasem a to ze jste to nedovolili prenaset
Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.
Klid, za to rozcileni ti nestoji.
a to muzi nikdy nestartuje
Ale já jsem úplně klidnej, já jsem teď tejden řval na svoje chlapy na stavbě, aby se stihla včerejší kolaudace, všechno v pohodě, jen mám novej terč. Do blbců se trefuje strašně jednoduše, tak se chci trochu bavit. Že Sparta ani Slavia nepostoupí, jsem tušil už před 14 dny, tak mě to ani moc nerozhodilo.
Tak to potom jo, ale moc klidne to teda nevyznelo.
Jen do něj
Jo, souhlas.
Teda souhlas s tím vymazáním, abych upřesnil. Jinak souhlasit sám se sebou je poněkud patologické.
Vypadni ty ubozaku
co takhle argumenty?
To ze to nedavali v TV me dost nastvali,to udelali chybu,to ma pravdu,ale to ze Brabec nekde rikal ze daji Fiore 3:0,to je vymysl tady "pana Ivoska" a navic me uz stve,jak dela tema stalima stupidnima prispevkama u clanku se Slavii,ze Slavie ostudu Ceskeho fotbalu
na druhou stranu musíš uznat, že slávisti na to, co předvedli, vystupovali hodně sebevědomě...
Taky sem cekal neco vic no,alespon remiza 1:1 by podle me byla lepsi nez 0:0
dalo se čekat, že fiorentina se nikam moc nepohrne, jsou to italové...a kdyby slavia ten gol dala, viola ma takovou silu, ze by na nej odpovedela, o tom nepochybuju...slavia se s takovyhlema tymama proste nemuze rovnat
Zatim zadny Cesky tym,ale doufam ze se to alespon tak do 5 let trochu zmeni...
To určitě, Fiorentina je proti Slavii velkoklub, o to se s tebou, ani s nikým jiným nehodlám přít. Předzápasová prohlášení o tom, jak se všichni porvou a budou snažit a blablabla.., to je opravdu takovej folklór, jenže co chceš jinýho říct - že je to v hajzlu? Takový hecování k tomu patří, a nejen ve fotbale. Jen mě občan ivošek dojal tím, že jaksi přehlídl, že naprosto stejný kecy měli v pondělí a úterý sparťani. Ten magor by vrtal, i kdyby Slavia dneska vyhrála 8:1 - "protože tak blbej gól by Sparta nikdy nedostala" (bohužel neumím napsat ucintanej přízvuk).
jenze spartani jaksi v prvnim utkani predvedli takovy vykon aby ty namachrovany kecy mohli mit a nasledne to svym vykonem v atenach potvrdili narozdil od sesivanych kolegu,kteri ty kecy meli,aniz by v italii vystrelili na branu,to me na slavii vadi.Kdyby neco predvedli tak at si rikaji to a to jenze po ty ostude co tam predvedli prohlasovat jak Fiore porazi 3:0 to je docela husty a vcera jsem to tu uz rozebiral (myslim ten rozhovor s panem Brabcem) tak asi tak
Aby je mohli mít a ještě je pak potvrdili. Poslyš, apríl je až v dubnu!
hej tak to me poser,Sparta hraje hovno v poharech uz nejaky ten rok po sobe a ted se ji "povede" dvojzapas s Panathinaikosem a uz jsou mistri sveta?tak to ti staci hodne malo,nevim jak si to malujes,ale po odchodu Kadlece bude mit ta tvoje Sparticka jeste velke problemy...
to povede by nemělo být v uvozovkách, to povede by tam nemělo být vůbec
vymysl?tak si precti vcerejsi denik sport
v kostře souhlasím. Jestli si vedení Slavie myslelo, ze zakázáním přenosu naplní stadion, tak by mělo rezignost a jít radši do Holní Dolní...a řeči jako že trenér musí mírnit nadšení mě rozesmívali už včera...to je prostě českej fotbal, spousta keců a skutek utek
Nešlo ani tak o naplnění stadionu, jako spíš o to, že zadarmo ani kuře...A pokud Otík nehodlá zaplatit ani korunu, tak já taky ne a zítra odhlašuji televizní poplatky.
Samé lži. Slavia měla nehorázné finanční požadavky, to je tak všechno.
tak tak. Zadarmo by to nikdo nedal, to je jasný, ale ta suma, kterou slavia údajně chtěla, je šílená...kdyby venku vyhrála jako loni, bylo by to asi jiny, ale takhle
Tak jednak jsem četl, že vedení Slavie chtělo cca 4 miliony (tuším 4,3 nejsem si jistej) - to je opravdu hodně. Na druhou stranu jsem četl, že Černý nechtěl zaplatit vůbec nic (slovy 0 Kč). Můžeme dejme tomu diskutovat o tom, co je víc urážející.
Když ČT vybere miliardy na poplatcích a další na reklamách, tak by ty 4 mega mohla někde najít. V poslední době maj nějak podezřele moc problémů kolem fotbalu a k tomu ty lži o nefungujících přesnosech na netu, kdy si vymysleli, že to chtělo sledovat 3x tolik lidí, co je ligovej průměr ( tzn. cca 15tis ) a podle statistik serveru to bylo chabejch 8tis... Černýmu nevěřim ani nos mezi očima.
Tak čtyři mega jsou pořád dost, i když je to Fiorentina. Já myslím, že Rosen to nahodil jako cenu k jednání a možná se chtěl "odvděčit" za tu loňskou trapnou tisícovku. Ale máš pravdu, že s fotbalem na ČT to jde s kopce.
Já nevim, v jakejch cenovejch relacích se takový zápasy pohybujou, ale někde se psalo, že třeba kdyby se hrál zápas se Schalke, tak můžou skopčáci zacálovat až 10 mega, tak nevim. Každopádně když chce člověk opravdu jednat, tak nenavrhle 0Kč a odpustí si řeči o bezcenosti.
Taktak.
Ty budeš super spartanský jelito
Respekt! Vyblil ses dosyta, doufám.
Přeháníš úplně ve všem, ale nechám tě v tom, malým dětem se odporovat nemá.
A to myslis ze kvuli takovymto nazorum jsem male dite???promin ale tohle kdyby mi udelala sparta aby se vykaslala na vysilani sveho zapasu a pritom dala nehorazne vysoky vstupny a hraci machrovali jak v pohode v polocase povedou 1:0 a ze zapas dokonce vyhraji 3:0 (kapitan Brabec v uternim rozhovoru pro denik sport) a trener bude tvrdit ze musi krotit optimismus, tak to bych se hluboce stydel za ten svuj tym a mozna bych se na nej vykaslal i ja...
Zas na druhou stranu se aslespoň vysílal zápas z Florencie, což je o trochu hůře přístupné, než stadion v Praze. Vždyť si tam skutečně každý Slávista může zajít, jestli ho to zajímá... To zase Sparta udělala pro své fans vše a vysílala domácí zápas, na který si rovněž každý Sparťan mohl zajít na stadion, ovšem aby mohl vidět venkovní zápas, museli schánět letenku do Atén....Defakto to v konečném součtu měli zařízeno mnohem chytřeji než Sparta....
A to o těch Brabcových kecech si strč někam, to snad musí dojít každému, že chtěl pouze dodat sebedůvěru a používat to jako nějaký argument k namachrovanosti Slávie může fakt jenom velmi slaboduchý jedinec....
Jenže přenos z Atén a z Florencie nemá se Spartou a Slávií nic společného.
A to,že si tam každý Slávista a Sparťan může zajít, jsi doufám taky nemyslel vážně.
Ty tak lžeš: tady je ten tvůj rozhovor:
DS: Jaký by byl optimální průběh zápasu podle Vás?
EB: Tak vést 3:0 v 15. minutě (směje se). Ne, je důležité abychom nejpozději do šedesáté minuty vstřelili branku a následně se pokusili vstřelit další. Věřím, že průběh bude lehčí a budeme po poločase vést alespoň 1:0.
Já teda nosim brejle, možná sem to přehlídl, ale kde je tam psáno něco jako "pohode v polocase povedou 1:0"? To samý návštěva - byla větší než na Spartu, konec. Nějaké tvé odečítání si strč za klobouk, ty si Italy počítal, počítal si na Letný Řeky? Na Slavii chodí i dost Bohemáků, budeš je odčítat taky? Budeš odčítat i ne-slávisty, kteří se přišli jen podívat hlavně na Fiorentinu? A co volné sektory kvůli bezpečnosti, kdy Slavia nemá ostnaté dráty a plexisklo, případně ploty, budeš operovat i s nima? Nic z toho nikoho nezajímá, prostě a jednoduše - Sparta může dávat slevy a stejně na ní přijde míň lidí než na Slavii.
Tou poslední větou jsi svůj příspěvek degradoval na jeho úroveň.
Nemyslím si, ale neberu ti to.
musím se zastat slávie. Maji novej stadion , relativně velkou kapacitu a tak není přeci jedinej důvod aby ten zápas museli dávat v telce. V lize mistrů už se odehráli tisíce lepších zápasů, které taky v čr neběželi. Kdo by se chtěl dívat na bezradnou Slávii ??? To už raději bezradný Liverpool by byl mnohem zajmavější...
100. pro Lutych
....ale zatápějí pěkně
Bohuzel nemam moznost sledovat, ale urcite si zapas stahnu. Zvlast Rafa pry podava mimoradny herecky vykon.
Oni se tam před chvíli s tím trenérem Lutychu málem porvali, teď zase vedle sebe jen stojí a živě gestikulují směrem ke svým hráčum..
To musi bejt komedie.
Ten komentátor to tam taky dost rozjíždí na anglána, teď mlel něco o tom, jak se bude o všem po zápase mluvit a zvláště v belgických hospodách.
nedokazu si tam predstavit ceskej tym
Ma to jedno pozitivum,v Edenu sme zatim neporazitelni
Zajímavej postřeh - to je vlastně pravda. Ale ty plichty byly zrovna v zápasech, který by bylo lepší vyhrát.
Tak s Jabloncem ta remiza stacila
To jo, tam jsme mohli i rupnout, ale k oslavám by se hodilo spíš 3:0.
To jo no,ale nevim co by se stalo,kdyby Slavia ten zapas prohrala a Sparta vyhrala...co by delalo tech 20 000 lidi...Na to radsi ani nemyslim
horory mě moc neberou...
no nic no,tak zopakujem tazeni Uefou z 96 na to se mi moc dobre divalo a pleska Zidane nas tehda vyradil
Na druhou stranu zas je větší pravděpodobnost, že tady uvidíme Vale...
nebo AC
Co blbneš, my máme rozporuplný pocity...
Když čtete ty příspěvky od místních pablbů, tak se nedivim. Já jsem rád, že jsme z toho vyšli se ctí.
No to jsou právě ty pocity - sice jsme vypadli, ale nebyla to taková katastrofa, já jsem za ten bodík rád, možná jsme měli bouchnout gól, bylo by to dramatičtější. Jen ten tvůj palec a nic k tomu vypadal poněkud divně.
Ach tak. Já to myslel jako pro výkon našich, i když sem ho neviděl. Tak soudě z reportu to byl vcelku vyrovnanej zápas, alespon sme vystřelili.
Já to dvakrát četl na onlajntextu a jednou slyšel v rádiu. Výsledek vcelku odpovídá. Jaktože jsi tam nebyl, když to máš, co by koněm dohodil a na kameni dojel?
Peněz nebylo nazbyt...budu kupovat permici, tak si to vynahradim.
zaplať pánbůh, že vypadli. Doufám, že je nebudou cpát do televize v Uefě blbečky, ať vysílají Spartu a Ostravu ti o své fanoušky stojí.
PRESNE TAK!!!
sláva, tenhle rok se opravdu daří, už se moc těším na první kolo Ligy mistrů
Šventa nechajú na lavičke, ale chcú postúpiť
Byl zraněný
Kedy? za repre hral len 15 min. jedine že by sa zranil na tréningu
A myslis, ze keby tam bol Svento, tak by vyhrali? Inak si fanúšik boxu,keď máš takyto nick?
to neviem, ale aspon by im to tam tahal po krídle a niečo by možno padlo, niesom fanušík boxu som fanušík M.A.
co se dá dělat, tak zkusíme uhrát něco v UEFĚ
No, takk zápasu můžu říct jediné, Tavares, Vaniak
Spíš bych chtěl vyzdvihnou italské fanoušky, ti ukázali, že Violu mají opravdu rádi a nenechali by si do ní rýpat. Kdežto pán co seděl vedle mě (náš fanoušek) okomentoval každý pohyb s míčem tím, že ten slávista je kokot...
Návštěvnost mě také převelice zklamala... Hrajeme nejdůležitější zápas sezóny a přijde 15000 tisíc lidí
Ještě že tak AFC Fiorentina
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele