čtvrtfinále - 1. zápasy
02.04.2008 20:45 CET
1 : 1
(1:1)

Anglický souboj v Lize mistrů, dějství první

Ve středu přivítá Arsenal na Emirates Stadium, ve čtvrtfinále Ligy mistrů, Liverpool. Tyto dva týmy se potkávají v pohárové Evropě vůbec poprvé. Osud nebyl příznivý k těmto týmům, neboť se utkají během jednoho týdne hned třikrát. Kromě zápasů Ligy mistrů se o víkendu ještě potkají ve 33. kole Premier League.

Oba týmy se dostaly mezi poslední osmičku přes milanské velkokluby. Arsenal vyřadil AC Milan a Liverpool Inter. Lepší z této dvojice, se utká v semifinále, s postoupivším z duelu Chelsea – Fenerbachce. Do utkání by ještě neměl nastoupit český reprezentant Tomáš Rosický, který má stále přetrvávající problémy s podkolení šlachou. I tak, utkání slibuje velkou bitvu o Anglii, kterou by si neměli fanoušci v Česku nechat ujít.

Arsenal zvítězil v sobotu po velké bitvě na hřišti Boltonu 3:2, když prohrával o dvě branky a hrál bez vyloučeného Diabyho. Zápas rozhodl v 90. minutě Fabregas za přispění obránců soupeřova týmu. "Jsem velmi hrdý na náš výkon. V první půli jsme nehráli špatně, ale všechno šlo proti nám. Udělali jsme všechno pro vítězství v zápase a získali velmi důležité vítězství,"uvedl trenér Arsenalu Arséne Wenger.

Pro Kanonýry to byl po dlouhé době pěti zápasů plný bodový zisk. V tabulce Premier League se nachází na třetím místě se ztrátou šesti bodů na první Manchester United. Před zápasem Ligy mistrů to bylo velmi důležité vítězství, které Arsenal nutně potřeboval. Způsob, kterým Arsenal vyhrál, by mohl hráče povzbudit a najít ztracenou formu ze začátku sezóny.

"Čekají nás teď tři těžká utkání s Liverpoolem a poté ještě jeden proti Manchesteru. Zápas proti Boltonu byl dobrou přípravou na tyto těžká utkání," uvedl trenér Wenger. Ten nebude mít určitě ve středu k dispozici Sagnu (kotník) a Rosického (svalové problémy). V případě obdržení žluté karty budou chybět v odvetě Clichy, Denilson, Adebayor, Hleb a Eboue.

Liverpool se utkal o víkendu s Evertonem v městském derby. Díky vítězství 1:0 si upevnil čtvrtou pozici v tabulce a na třetí Arsenal ztrácí osm bodů. Jediný gól utkání obstaral Fernando Torres, pro kterého to byl již 21. ligový gól probíhající sezóny. V součtu všech soutěží má na svém kontě 28 branek. Pro Liverpool to byla osmá výhra z posledních devíti zápasů. Díky výhře nad městským rivalem odpustili fanoušci Reds svým miláčkům porážku z minulého kola proti Manchesteru United. "Derby bylo úžasné a vítězství je velmi důležité, protože jsme se vzdálili Evertonu v boji o čtvrtou příčku. Po zápase s Manchesterem jsme potřebovali velký zápas s dobrým výsledkem, abychom získali zase jistotu a sebevědomí, " prohlásil útočník Liverpoolu Torres.

"Víme,že zápas s Arsenalem bude těžky ale půjdeme do něj s velkým sebevědomím. Naším cílem pro zbytek sezóny je čtvrté místo v Premier League a dostat se do finále Ligy mistrů v Moskvě, " prohlásil kapitán Liverpoolu Steven Gerrard. Hostům by měl chybět Kewell, naopak k dispozici už budou Alvaro Arbeloa a Fabio Aurelio. V případě žluté karty budou chybět v odvetě Gerrard, Carragher a Aurelio.

Zápas slibuje velkou podívanou. Aktuální forma hovoří spíše pro Liverpool. Arsenal bude chtít potvrdit, že víkendové vítězství proti Boltonu mu dodalo sebevědomí. Tento zápas bude určitě patřit k nejsledovanějším utkáním letošního ročníků Ligy mistrů.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Aleš Cahlík / goal.com

Vzájemné zápasy

28.10.2007
Liverpool FC
1:1
Arsenal FC
Premier League
 11. kolo
31.03.2007
Liverpool FC
4:1
Arsenal FC
Premier League
 31. kolo
09.01.2007
Liverpool FC
3:6
Arsenal FC
League Cup
ČF
06.01.2007
Liverpool FC
1:3
Arsenal FC
FA Cup
3.k
12.11.2006
Arsenal FC
3:0
Liverpool FC
Premier League
 12. kolo
12.03.2006
Arsenal FC
2:1
Liverpool FC
Premier League
 29. kolo

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Arsenal FC - poslední zápasy

29.03.2008
Bolton
2:3
Arsenal FC
Premier League
 32. kolo
23.03.2008
Chelsea FC
2:1
Arsenal FC
Premier League
 31. kolo
15.03.2008
Arsenal FC
1:1
M'brough
Premier League
 30. kolo
09.03.2008
Wigan Athletic
0:0
Arsenal FC
Premier League
 29. kolo
04.03.2008
AC Milán
0:2
Arsenal FC
Liga mistrů
OF 2.z
01.03.2008
Arsenal FC
1:1
Aston Villa
Premier League
 28. kolo
04.03.2008
AC Milán
0:2
Arsenal FC
OF 2.z
20.02.2008
Arsenal FC
0:0
AC Milán
OF 1.z
12.12.2007
Arsenal FC
2:1
Steaua Bukurešť
Sk H
27.11.2007
Sevilla FC
3:1
Arsenal FC
Sk H
07.11.2007
Slavia Praha
0:0
Arsenal FC
Sk H
23.10.2007
Arsenal FC
7:0
Slavia Praha
Sk H

Liverpool FC - poslední zápasy

30.03.2008
Liverpool FC
1:0
Everton FC
Premier League
 32. kolo
23.03.2008
Man. Utd
3:0
Liverpool FC
Premier League
 31. kolo
15.03.2008
Liverpool FC
2:1
Reading FC
Premier League
 30. kolo
11.03.2008
Inter Milán
0:1
Liverpool FC
Liga mistrů
OF 2.z
08.03.2008
Liverpool FC
3:0
Newcastle
Premier League
 29. kolo
05.03.2008
Liverpool FC
4:0
West Ham
Premier League
 2. kolo
11.03.2008
Inter Milán
0:1
Liverpool FC
OF 2.z
19.02.2008
Liverpool FC
2:0
Inter Milán
OF 1.z
11.12.2007
Marseille
0:4
Liverpool FC
Sk A
28.11.2007
Liverpool FC
4:1
FC Porto
Sk A
06.11.2007
Liverpool FC
8:0
Beşiktaş JK
Sk A
24.10.2007
Beşiktaş JK
2:1
Liverpool FC
Sk A

Komentáře (244)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Arsenal musí vyhrát za každou cenu,protože jsem na něj vsadil 1200 Kč že vyhraje celou Ligu Mistrů.A právě proto budu určitě zvědavej jak to dopadne.

Reagovat
Pharrell

coze? to ti nemusi vyjit a prodelas 1200 . hlavne at nedostanem gola tipuji to na 2:0

Reagovat
smazaný uživatel

Pane jste odvazny, ale budete muset spolknout kalich horkosti...

Ligu mistru vyhraji nasi rudi dablove z Old Traford.

Vase vykony bohuzel a i bohudik jsou hodne kolisave.

Zkuste to prosim "za 1.rok"

Reagovat
smazaný uživatel

Vtipny? Vubec. Radoby inteligentni? dost mozna. Btw chci videt kohokoli, jak POLYKA kalich horkosti. Ti tvoji red debils zacinaj a konci u ronalda, byli byste nekde uplne jinde, kdyby ste ho nemeli. K vasemu stesti hraje v zivotni forme. ale to taky jednou skonci. Osobne vubec nechapu, jak muzete bejt tak slepy vuci krasnymu fotbalu, kterej arsenal hraje(nebo hral na zacatku sezony). Slysel sem jenom prilis malo fanousku manwhoos, kteri dokazou priznat ze hrajou dobrej fotbal, i pres rivalitu ktera mezi nama panuje... manwhoos fans!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to be fair...manu hra momenalne urcite krajsi futbal ako arsenal, aj z dlhodobeho hladiska hra manu pekny futbal...a to hovorim ako gooner

Reagovat
smazaný uživatel

ale fotbal se na krasu nehraje..hraje se na body...

Reagovat
Devil

Ale on bohuzel pro vas v MU hraje takze se s tim smir.Ale i tak Manchester 4:0 Arsenal FA Cup a Ronaldo nehral.Nechapu proc se vymlouvas porad na Ronalda.To stejny bych mohl rict i ja,kdyby Arsenal tolikrat nedal ke konci zapasu gola byli by jste v prdeli a bodove mnohem niz,a nemit Adebayora tak by jste byli v pr..Ale neni to tak,to je proste fotbal,jednou ses dole jednou nahore tak to sezvejkni,neplac a smir se stim,ze hru o titul jste si posr........

Reagovat
smazaný uživatel

mi mame krizi za sebou vase teprve prijde.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to se snema zacni loucit

Reagovat
smazaný uživatel

jj souhlas Arsenal musí vyhrát ... !!!!!!!!

Reagovat
Devil

Myslim,ze Liverpool je jasne postupujici.tip.-1:2

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle bude maximalni nuda. muj tip: 1:0

Reagovat
smazaný uživatel

Nadhernou podivanou uvidi cele britske ostrovy a nejen oni.

MOHLO BY TO BYT PREDCASNE SEMIFINALE!

Ale finale nastesti nikoliv.

Postup: Liverpool FC.

Reagovat
Pharrell

no uvidime jak to dopadne

Reagovat
smazaný uživatel

v soubojích Arsenal-Liverpool pada hodně golů...taže si slibuji velice pěknou podívanou moje srdce bije pro Arsenal...tip:3:1

Reagovat
smazaný uživatel

noo ja tipujem na liverpool 1:2 a dufam ze to vyhraju :)

Reagovat
smazaný uživatel

mno nevim liverpool tedka vali a arsenal v lize nic moc tipuju to na 0

Reagovat
smazaný uživatel

"anglický" souboj? Hm, na place se objeví všehovšudy 2 angličané a snad v závěru naskočí střídat jedno anglické dítě......smutná realita ....

ten zápas by měl zajímat především všechny příznivce dobrého španělského fotbalu, protože tolik španělských reprezentantů neuvidí ani v zápase Real - Barca.......něco hodně shnilého je v dnešním fotbalovém světě.....

Reagovat
fantomas

to je taky jediny cim se muzes ohanet proti arsenalu a live

Reagovat
smazaný uživatel

to není žádné "ohánění" ale jen konstatování jednoho velmi smutného faktu..............naštěstí ten fakt nesere jen mně.....

Reagovat
fantomas

na tom neni nic smutneho proboha

Reagovat
smazaný uživatel

ale jasne ze je, cely anglicky futbal je teraz dost smutny a neplati to rozhodne len o nas, som za to aby aspon polovica nasho kadru boli ostrovania, zase anglicania nie su ziadne dreva...

Reagovat
fantomas

to právě ne, na trhu jsou tak 3 hráči kteří by se nám hodili a byli by schopni obstát v takovém klubu jako je Arsenal. Navíc už sem nekolikrát předesílal, že naše juniorka je složená takřka výhradně z anglánu a i když to neni otázka tejdne, nebo roku, tak za dva roky přejdou do kádru A týmu minimálně 3 hráči, kteří, s přihlédnutím k práci AW s talentama, jistě brzy prorazí

Reagovat
smazaný uživatel

s pristupom AW vsetkych neskor rozpreda a maximalne dvaja v nasej sucasnej juniorke budu neskor nahradnikmi v prvom muzstve a ver tomu ze keby bol pristup nie len nas ale vsetkych anglickych klubov voci anglicanom iny tak by dnes situacia bola ina a neverim tomu ze by timy co sa tyka kvality vyrazne klesli

Reagovat
smazaný uživatel

a tohle vsechno se resi jen proto, ze nekdo potreboval najit vinika za nepostup Anglie na euro...

Reagovat
fantomas

jo, taky fakt...a for Bergie: jak rozpreda? nikdyn neprodal talenta jen tak a už vubec ne anglického, nevymejšlej si laskave...jestli tak na hostovani a to byli všecko cizinci (Vela,Bendtner, Larsson)...proste tak jak sem řikal by se to mělo vyvijet a věz že si je AW vedom toho, že možná příde pravidlo o cizincich a že to chteji i fanoušci

Reagovat
smazaný uživatel

bentley, connolly, stokes.. staci? AW nikdy neberie do uvahy fanusikov co chcu aby arsenal ostal arsenalom, aj emirates bol v podstate jeho napad no a mame teraz ultra-moderny stadion ktory s anglickou architekturou nema nic spolocne

Reagovat
fantomas

Bentley na základ nemel, potreboval hrat, jen sem nepochopil AW ze ho nedal na hostovacku - to je jediny pripad... a connoly se stokesem nebyli zadni talenti o stadionu se fakt bavit nebudu, to uz ale vazne prehanis

Reagovat
smazaný uživatel

o connollym sa vravelo ze to bude novy Tony, to vari nie je znamka talentu?... vsetci anglicania vobec co "nemali na to" boli len obetami toho ze im nebol venovany dostatok pozornosti a priestoru... a ten stadion som len uviedol ako jeden z dalsich dovodov ze stracame nasu vlastnu tvar

Reagovat
fantomas

dyt nehraje (nehral) ani v prumernem Birminghamu, nevymejšlej si uz prosim

Reagovat
smazaný uživatel

ber do uvahy fakty ktore som ti vymenoval, vravim ze tito anglicania dostavaju malo priestoru, kolko krato mam zopakovat... mam pocit ze to co pisem uplne ignorujes

Reagovat
fantomas

ne, ty furt akorat velebis "tuctove" mlade hrace

Reagovat
smazaný uživatel

a vies preco? lebo by mohli byt o niekolko krokov viac vpred ako v sucasnosti keby AFC sa sprava k hracom takehoto typu primeranejsie a vobec produkcia anglickej mladeze nie je u nas na takej urovni aku by mohla/mala dosahovat

Reagovat
fantomas

tak juniorka je kvalitni a AW jim bezpochyby da šanci, kdyz neobjevi noveho fabregase

Reagovat
smazaný uživatel

ano ale klub keby chce moze do juniorky dat este viac a dat anglickej mladezi nejeden dovod preco by tam mali ist, ako napriklad southampton ktory produkuje dost ostrovnych hracov, my mozme spravit to iste k comu by sme mali aj predpoklady ze by sme si tych mladikov udrzali kedze arsenal je velky klub

Reagovat
fantomas

ale chapeš že se naše juniorka teprve za poslední leta vypracovala v nejlepší v anglii? až ted začneme produkovat ty vysněné anglické talenty...

Reagovat
fantomas

jo, taky fakt...a for Bergie: jak rozpreda? nikdyn neprodal talenta jen tak a už vubec ne anglického, nevymejšlej si laskave...jestli tak na hostovani a to byli všecko cizinci (Vela,Bendtner, Larsson)...proste tak jak sem řikal by se to mělo vyvijet a věz že si je AW vedom toho, že možná příde pravidlo o cizincich a že to chteji i fanoušci

Reagovat
smazaný uživatel

upřímně,kdyby i ve vaší juniorce chyběli talentovaní Angličané,bylo by to dost smutný...ale stejnak zastávám názor,že se z nich prosadí tak 1-2

Reagovat
fantomas

kdybys vedel jak dobří hráči tam sou, netvrdil bys to!

Reagovat
smazaný uživatel

myslím,že si nepochopil,jak jsem to myslel...já neříkám,že jsou špatní,jen si nemyslím,že by měli v Arsenalu šanci se prosadit,i když bych se samozřejmě rád pletl,protože takováhle cizinecká kolonie,jakou monentálně Arsenal je,se mi rozhodně nezamlouvá

Reagovat
fantomas

no prave kdybys vedel ze to sou vsecko velci talenti, tak bys toto netvrdil...

Reagovat
smazaný uživatel

praveze on vie o AW a jeho uvahach...

Reagovat
fantomas

to asi nevi nikdo, nemyslis, krom neho samotneho

Reagovat
smazaný uživatel

to víš, když angličtí hráči nejsou dost dobří na to, aby hráli v klubech takovýho formátu, tak se neni čemu divit...

Reagovat
smazaný uživatel

to co vravis je z mojho pohladu bullshit... anglicka liga mnoho rokov patrila k najlepsim na svete a to aj vtedy ked v nej boli tucty anglanov (a k tomu aj skoti ci welsania a iri), staci im dat priestor a sancu no a mate tu pozitivny efekt

Reagovat
papos182

vetsinu lidi zajima dobry fotbal a ne narodnost...jestli chces videt hrat anglicke hrace...mas moznost v nekterem zapase nizsich anglickych soutezi

Reagovat
smazaný uživatel

ide hlavne o zachovanie tradicii ake ma anglicky futbal no a kvalitu by to vyrazne neovplyvnilo, stale by sa tam hral dobry futbal

Reagovat
fantomas

no to by teda ovlivnilo a jak! řekni mi jak bys nahradil Fabregase? Kdo by byl lepší z dostupných hráču na stoperu jak Toure? Kdo by mohl kapitánovat líp než Gallas? Kdo by střílel góly líp jak Torres?

Reagovat
smazaný uživatel

kapitanovat lepsie nez gallas - to je dost zly priklad, on je hadam nas najhorsi kapitan za posledne roky a adamsovi nesiaha ani po clenky... na to vsetko by tu boli anglicania, staci ich vychovavat

Reagovat
fantomas

zase nsouhlas, Gallas je jeden z nejspolehlivejsich stoperu v PL a ja ho taky s LEGENDARNIM Adamsem nesrovnaval jak chces vychovat kapitana sim te? pet let budem hrat bez kapa nez si ho vychovame? hej si pretazenej, mel bys jit spat

Reagovat
smazaný uživatel

to na veci ze gallas je, resp. bol mrmlos a nie je pravy kapitan nic nemeni a vobec preco nim nie je kolo? a preco neprebehla lepsie generacna vymena? to sa spytaj AW...

Reagovat
fantomas

lepsi generacni obmena? spis si ctel rict lepsi anglicka generacni obmena...Kolo je taky cizinec pokud se nemylim a je to zastupce, takze ses zase mimo

Reagovat
smazaný uživatel

lenze kolo nema sproste reci do medii, je to pravy vodca a oblubenec u fanusikov... no a zase sme trochu odbocili od temy ale fakt ze mame v kadri kopec mladasov je asi zapricinene manazerom

Reagovat
fantomas

to je jen dobre...lepsi nez bejt stareska vesnice jako v ACM...AW proste chapu jak to vede a je cilevedomy, vi co dela

Reagovat
smazaný uživatel

nie je dobre ani jedno ani druhe, schopny manazer dokaze kader spravne vyvazit ci uz vekovo alebo narodnostne ci inac... tym nechcem povedat ze AW je neschopny manazer

Reagovat
fantomas

no to asi chces, sry ale vyvazenej tym mame idealne...nemame to postavene na nakych 18 letych prdolech...a je jasne ze privadi hlavne francouze kdyz ma dokonale odhadnuty jejich potencial - v tomto se jeste nikdy nespletl...podrizuje proste vsechno vysledkum a ne vlastenectvi, na cemz nevidim nic zleho

Reagovat
smazaný uživatel

ty mozno nie lebo tebe ako fanusikovi novodobeho arsenalu (a anglickeho futbalu celkove) to nema ako prekazat... keby mame idealne vyvazeny tim tak to vyzera celkom inak, staci sa pozriet na manU, ti maju v sucasnosti asi najvyvazenejsi kader v anglicku

Reagovat
fantomas

tak od nas se taky neocekava mit nejvyvazenejsi kadr...vyvazeny ho mame solidne...a ja fandil gunners i jako anglickemu klubu s adamsem a parlourem, takze tak to rozhodne neni

Reagovat
smazaný uživatel

tak potom mozno nevnimas tradicie anglickeho futbalu tak ako napriklad ja a par inych, to uz je vec pohladu

Reagovat
fantomas

ne, to ja respektuju, že sme anglicky klub, šak doufám že aw koupí Downinga, Younga, Lennona či Agbonlahora, ale zase se kuli tomu na nej nezlobim že nehrajem poanglicku a že máme v klubu takové zahraniční hráče jako Rosu, Cesca, Alexe a Kola...navic za ty uspechy kerych dosah ho ani nemužu mit nerad a nenavidet ho kuli takové, odpust mi to, nicotnosti

Reagovat
Kapřík

Tak já se na něj za to trochu zlobím a doufám, že za ty slíbený tučný prachy to v létě pan AW fanouškům vynahradí a přivede třeba fotbalisty, o kterých mluvíš . Minimálně útočník náhradou za Eduarda, nebo pravý záložník by se v týmu určitě neztratili .

Reagovat
fantomas

jj, přesně tak

Reagovat
smazaný uživatel

jak víš kdo je pravý kapitán???

Reagovat
Devil

Kor Gallas

Reagovat
fantomas

o Gallasovi se všichni hráči v klubu vyjadřujou jako o správném vudci na hřišti...mimo nej nevim jak to je, ale má akorát prořízlou pusu co já vim

Reagovat
smazaný uživatel

Máte vy vůbec nějakého "zástupce" kapitána nebo to všechno visí na tom koňovi?

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

s tim galasem souhlasim i z pohledu fanoška chelsea-neměli jsme ho měnit

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

to každopádně, ale zas bych byl i pro ashleyho takže nevim....

Reagovat
fantomas

no zatim hraje o polovic huř než u nás

Reagovat
smazaný uživatel

nejses anglican tak ti to nemusi vadit a myslim ze je ti treba uplne jedno kdo sedi v anglii na trunu at si tam sedne treba beckham nemam pravdu?

Reagovat
fantomas

tot muj názor...nejsem anglán aby mi to vadilo, vadit mi to začne možná až zavedou to pravidlo

Reagovat
Kapřík

To bych pochyboval. Nejen na internetu se to řeší takřka neustále a i fanoušci Arsenalu připouštějí že by byli radši kdyby za ně hrálo alespoň pár anglánů. Je to prostě obrovsky důležitý pro tvář klubu, to je nezpochybnitelný. A zajímá to většinu fanoušků daných klubů, kteří sledují fotbal nejen jako chvilkovou visuální vložku když zrovna dávají na Nově reklamy .

Reagovat
smazaný uživatel

Postúpi Liverpool.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak to držim palce a kolik můžeš vyhrát?

Reagovat
smazaný uživatel

každopádně to bude nejvyrovnajší čtvrtifnále podle mě a nemuselo by být rozhodnuto po prvnim zápase

Reagovat
smazaný uživatel

jinak k té diskusi o angličanech......jsem si naprosto jistý, že kdyby se dnes objevil v juniorce LFC anebo Ars*nalu mladý Tony Adams či Jamie Carragher, tak nemají šanci se prosadit do A týmů těch dvou klubů - a po vyřazení z juniorek odehrajou své kariéry někde v Lutonu či Crystal Palace............vivat španělská vesnice, vivat francouzská cizinecká legie.....

Reagovat
stiba

tak to je pekna blbost, když na to ten hráč má tak se prosadí, nevidím důvod proč by se mělo nadržovat angličanům, snad kdo je lepší ať hraje- a ne se divat jake ses narodnosti - za chvili se znovu zacneme divat i na barvu pleti,ne? ste se zblaznili!!!

Reagovat
smazaný uživatel

bruce tak teraz si ma rozosmial, je to uplna blbost...rovnako aj vsetky tie sracky co potite s anglicanmi v arsenale...keby ste neboli poondiati rasisti a nenavideli by ste arsenal nemali by ste problem...a anglicka repre ma uplne iny problem ako arsenal alebo liverpool...len hlupaci ako vy a media to nechcu vidiet

Reagovat
Kapřík

To sou hrozný kecy tohle. Né že bych s Brucem nějak moc souhlasil, ale tenhle příspěvek je vážně tragickej. Obviňovat tu někoho mimojiné z rasismu, když se snaží upozornit na nebezpečí ztráty národní identity ve fotbale...hádám že v okolí sta metrů okolo tebe není žádná skládka, protože bordel cpou lidi rovnou k tobě do hlavy...

Reagovat
smazaný uživatel

jasne ze s tym rasizmom som to nemyslel uplne doslova...a prosim ta o akej strate identity tu hovoris? a ked ma arsenal ako jediny klub z top 4 anglickych majitelov a vedenie, tak manu chelsea nestracaju narodnu identitu??? v klubovmo futbale ide o kvalitu hracov o nic ine...ked nie su anglicky hraci dost dobri a dostupni je logicke ze sa pozries inde...a ako som povedal anglicka repre ma uplne ine problemy...za ktore arsenal nemoze, lenze to vam nevadi

Reagovat
Kapřík

To je možná logický u tebe, že se poohlídneš jinde(jako manager angl. klubu bys byl evidentně hroznej), ale tu jde o jiné věci. Vlastnictví klubu zahraničními magnáty tu taky odsuzují skoro všichni, ale to je prostě realita a fanouškovi sejde hlavně na tom, koho vidí na hřišti. To jsou hlavní tváře klubu a strůjci jeho úspěchů. Jde tu o to, že cizince přece nikdo nevyhání, jejich přítomnost v týmu dává mužstvu velké možnosti, ale jako skoro ve všem, jde o míru. Tudíž fanoušek klubu(ten který za nemalé peníze plní ochozy stadionu, né nějaký z ciziny, který klub sleduje max. v TV a podstatná část smyslu klubové příslušnosti mu zůstává skryta) chce vidět tuzemské hráče(nejllépe odchovance) v kádru, protože jsou to prostě jeho krajani, lidé se stejným způsobem života, tradicemi, vztahem ke klubu, zemi...a jejich přítomnost v klubu je žádoucí nejen z hlediska marketingu, ale i následným sledováním v reprezentaci a zachování tradic a kontinuity s klubovou a místní příslušností. Pokud se chci identifikovat s nějakým místním klubem, je to těžké když jsou tam jen cizinci a prakticky jediný tuzemský prvek jsou jeho fanoušci(a samozřejmě vlastník, což se ale mění každým okamžikem, není do toho tolik vidět a pokud to klub negativně neovlivňuje, většina lidí to zas tolik neřeší). Pak po takovéhle proměně člověk často zjistí, že už to vlastně není ten jeho klub...samozřejmě že většina lidí kvůli tomu nepřestane fandit, alespoň né v Anglii, ale zůstává tu silně nahořklá pachuť odcizení. Ostatně je to důvod, proč se o tom pořád někde mluví, proč je to jedno z nejsilnějších témat ve fotbalové anglii a proč už prý i Arsene Wenger uvažuje nad koupí angličanů, ačkoli on se přece do pasu nedívá... . Ostatně prodej dresů to dokazuje. Abych to zkrátil, místní hráči jsou samozřejmě úlitba fanouškům ale není pravda, že by nebyli stejně dobří angl. hráči jako je většina cizinců...jen jsou prostě dražší. Na trhu je pár velmi zajímavých angl. jmen(Bentley, Downing, Wheater, Shorey, Bridge, Young, Abondaghlor, Dawson, Noble) a každý má přece možnost čerpat z vlastních odchovanců(pokud s nimi pracuje kvalitně), takže zas nedělejme z angličanů neschopný fotbalisty .

Reagovat
stiba

vsak angličani jsou schopní hráči ale sou na světě prostě i schopnější, a hrát nejkvalitnější ligu na světě by přece měli hrát ti nejschopnější

Reagovat
Kapřík

Ano, je to asi nejkvalitnější liga na světě...ale taky je to liga anglická, takže se logicky prostě bez angličanů neobejde . V opačném případě by to byla jenom fraška.

Reagovat
stiba

tak vem si například NHL - kde by byla kdyby tam hráli jenom hráčí z USA a Kanady a NHL urcite fraška není. jako je jasný že hrát v anglické lize by měli samozřejmě i angličani (a ti tam taky hraji, hrali a hrat budou) ale nema cenu jim nějak nadržovat(což podle mě je zavedení poctu anglicanu v tymech)

Reagovat
Devil

Srovnavat PL s NHL je blbost

Reagovat
stiba

mužeš mi říct proč?

Reagovat
Devil

Muzu,ale nechce se me to vysvetlovat.Zamysli se a treba na to prijdes sam.

Reagovat
smazaný uživatel

nejde o to aky by som bol manazer, AW tiez nepozera na narodnost a arsenal je pod jeho vedenim pomerne uspesny a hra krasny futbal. To ze spochybnujes ze niesom fan alebo skutocny fan lebo niesom anglican a nechodim na zapasy je tiez hlupost, aj na britskych forach prevlada polemika o tomto a nepovedal by som ze tam prevlada jeden nazor, je to tam tiez rozdelene a je vela velmi vela britskych fanusikov a londyncanov ktory suhlasia s wengerovou politikou. rovnako by som nepovedal ze zahranicny investory niesu stratou identity..aj to je to iste lenze tu identitu stracas skryto mozno este viac a pritom sa bijes do prs aky je to anglicky klub...rovnako neviem z kade mas ze AW uvazuje o kupe anglicanov lebo podobne vyhlasenie som nikdy nezaregistroval...jasne zekupi aj anglicana ked bude dost dobry a bude za normalnu cenu, anglicania su vsak preplacany...a to nehorazne, len si vezmem hracov ktorych si dal...bentley - mal v arsenale buducnost lenze nechcel pockat na svoju sancu a on odisiel sam...teraz by som ho mozno aj v arsenale kvalitativne, mozno aj cena by bola dobra...tu beriem ze mozno sa ho aw moze skusit kupit ak bude dostupny, dalej downing - nema na arsenal, wheater - dobry talent lenze na CB je arsenal dobre zabezpeceny, dalsi hraci ktorych sinapisal snad s vynimkou younga a agbonlahora nedosahuju kvalitu hracov ktory su na ich postoch v arsenale a gabby a young neodidu z AW za male peniaze a aw nedava na ziadneho hraca viac ako nejakych 15 mil...astonka by bola blba keby ich pustila, dobry point povedal stiba...je to nieco co sa ti snazim vysvetlit aj ja. v podstate by bolo samozrejme idealnejsie keby tam boli viacery anglani lenze ked je situacia taka aka je momentalne sa s tym neda nic robit lebo wenger taketo zle obchody nerobi...a ako tu uz bolo zmienene arsenal vychovava vela mladych anglicanov ktory su lidrami reprezentacii vo vsetkych vekovych kategoriach

Reagovat
smazaný uživatel

podívej, ty hlavně hodně meleš, je to prakticky jen takový tvůj osobní výklad Wengerových Manter - které jsou samy o sobě hodně zcestné.....a ty tomu tím svým vlastním filtrem dáváš korunu......

Opakuju ještě jednou - pokud teď náhodou máte v juniorec mladého Tonyho Adamse, tak skončí v League One.....Proč? Protože v tom vašem " A" nedostane nikdy šanci aby se ukázal a získal zkušenosti....to samé platí v bleděmodrém o LFC..... a pokud tvrdíš , že to není zároveň problém anglické repre, tak si nevidíš na špičku nosu......TOP kluby by měly produkovat reprezentanty - kteří se v těžkých pohárových zápasech vyhrají.....jakou má Ars*nal hodnotu pro anglickou repre? Žádnou. Asi tak jako Crystal Palace........navíc tím dáváte všem kdo vás nemají rádi hůl do ruky.....je velmi jednoduché tu hůl použít......a co hlavně - funguje to .......neznám jediného člověka, kterému by současná situace v Ars*nalu přišla normální.....tedy až na pár česko-slovenských internetových poblázněných "fanoušků", kteří absolutně neví o čem je pojem "anglický fotbal" - vy si skrze Ars*nal hrajete jen takový ten svůj FA Manager, nic více.....o pozadí fotbalu hovno víte.....např. s původními fans Ars*nalu si rozumím - protože ti mají k tomu fotbalu podobný vztah jako já......ale ty nové naplaveniny - kam počítám samozřejmě i tebe, jsou jen takový otravný SMOG, který se tu náhle všude zjevil.....a sere to především ty původní fans tvého klubu...

Reagovat
Kapřík

Tak až na některý ty urážky s tebou souhlasím, protože mě ta situace taky nepřipadá vůbec normální...spíš naopak.

Reagovat
fantomas

normální není, ale není na ni ani nic výrazně znepokujícího

Reagovat
smazaný uživatel

zeptej se na to vašich starších a vyspělejších spolufandů tvého klubu.......

Reagovat
fantomas

já ale netvrdim že to je dobře, jen se zastávám wengera a jeho politiky, protože mu veřim, že ted přivede nákýho anglána a z juniorky dá šanci Hoytemu nebo Dunnovi

Reagovat
smazaný uživatel

bravo tak ses nam tady zase vytahl jak ses dobrej, a co se tyce anglicanu tak nevidim duvod proc by se nemohli prosadit kdyz budou dobri tak neni problem a arsenal ma tolik cizincu protoze asi neni tolik kvalitnich anglanu k mani tak kupuji za hranicema

Reagovat
fantomas

jiste, kdyby byl na obzoru nakej talent z anglie (viz walcott) už je u nás

Reagovat
smazaný uživatel

Súhlasím, len si uprav slovník aby to malo úroveň.

V minulosti boli V Arsenale angl. reprezentanti pojmom a osobnosťami, teraz je hanbou klubu ak toto dovolí vedenie-výsledky sú jedna vec a zachovanie tradície klubu druhá !!! A.W. je to jedno!!!

Chelsea a Man.U má kostru tímu z angličanov a tak to má byť !!!

Neviem si Real ani Barcu predstaviť bez španielov v základe-to vedenie klubov nedovolí !!!

Reagovat
smazaný uživatel

bruce ma ciastocnu pravdu ,ale LFC neni ako Arsenal ! ale LFC by mal nakupit anglickych hracov

Reagovat
Kapřík

Ono se teď mluví o tom, že po sezóně možná přijde Bentley a Bridge, tak uvidíme.

Reagovat
smazaný uživatel

dufam ze ano ale ja aj tak budem fandit reds

Reagovat
Kapřík

Tak to gratuluju .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pozri, ked sa nedokazes s niekym rozpravat (teda aspon som mnou ocividne nie) bez toho aby si ho urazal a znizoval jeho fanusikovstvo mohol by si s tym nieco robit. Preco si myslis ze by mlady anglicky talent v arsenale, arsenal vyprodukoval aj v minulosti talenty anglicke - bentley, sidwell, pennant, cole...vsetci vsak z arsenalu odisli dobrovolne, ako som povedal problem anglickej repre je inde...podla mna je v pristupe hracov, v pristupe medii a trenerov - ked sa tam budu dostavat hraci na zaklade mien a nie vykonnosti dovtedy bude problem stale, rovnako aj mytus ze anglicania su futbalova velmoc...v ligovom futbale urcite hej, dokonca hru aj vymysleli ale kolko toho anglicko vyhralo na MS a ME? jedno zlato zo zmanipulovaneho domaceho sampionatu..to je dost malo na velmoc, to je asi tiez chyba arsenalu a wengera, hovoris o tom ze top kluby by mali produkovat talenty do repre lenze spomen si za poslednych 5 rokov kolko talentov vyprodukovali timi top 4? takmer nic, arsenal toho bentleyho a cola, manu mozno browna, chelsea a liverpool nic, ostatne su vsetko mensie timi. hraci arsenalu boli v minulosti zjavne prehliadany reprezantaciou, ved sme mali najlepsie back 4 v dejinach anglicka a kto sa dostal do repre? max tony adams, seaman a keown, taky wright sa do repre dostal az na sklonku kariery, hraci ako lee dixon, michael thomas, paul merson, david platt sa v repre objavovali len zriedka ked naskakovali vacsinou z laviciek..., rovnako sa pozri na anglicke mladeznicke vybery...u21 ma po jednom hracovi z arsenalu, manu, a chelsea, u19 ma 5 z chelsea, 2 z arsenalu a jedneho z manu, u 17 ma 6 z arsenalu, 3 z chelsea a jedneho z manu...taktiez si ignoroval argument o preplacani anglickych hracov, taky evidentny, napriklad fabregas prisiel pomaly za kilo jablk a wallcot stal 10M!!!!! momentalne anglicania ktory by podla mna zvladali arsenal su: uplne nerealny- terry, ferdinand,lampard gerrard, a. cole, troska nerealny - j.cole, richards, agbonlahor, young - ale tiez by stali majetok a ked mas porovnatelnu alebo vo vacsine pripadov lepsiu alternativu v zahranici tak tam ides nie? je pravda ze sucasny stav nie je velmi potesujuci ale tak to je a preco by to malo byt nenormalne? a ktomu AW vyzera ze robi novy anglicky tim na zaver svojej kariery...no a nakoniec je vela fanusikov aj starsich arsenalu ktory by samozrejme radi videli zopar anglicanov v arsenale ale sucasny stav im zase az tak zili netrha...neviem kolko dlhorocnych fandov arsenalu aj z anglicka poznas, ale urcite to bude viac ako naplavenina ako ja...tym si svoj prispevok zakoncil fakt na urovni...

Reagovat
Kapřík

Tak na většinu otázek jsem ti už napsal v předchozím příspěvku a nehodlám tu psát další A4...takže ve skratce: Nikdo nezpochybňuje výkony Arsenalu, jen neznám jedinýho normálního fanouška Arsenalu("Gloryhuntery" nepočítám) který by v týmu rád neviděl tuzemské hráče. Co se týče těch odchovanců, rád si počkám kolika z nich dáte šanci . Filosofie AW je sice možná v jádru dobrá, ale on to žene do naprostýho extrému, čemuž je důkazem i to, že je to jediný anglický klub bez anglického hráče v zákl. sestavě. O to víc si pak vážím alespoň klubů, které i přes tu - jak Vy říkáte - tragickou situaci s eng. hráči mají slušný počet angličanů v kádru a ještě přitom hrají lépe než Vy(myslím samozřejmě ManU). A ty hráče jsem vypisoval jen jako příklad kvalitních eng. fotbalistů na trhu, né jako doporučení ke koupi...ovšem už výše jsem psal, že AFC by se teď hodil RW a LW(Downing rozhodně na AFC má) protože Eboue je hodně špatnej a Rosa věčně zraněnej. Navíc to chce i útočníka za Eduarda(Abondaghlor?). O chystané koupi angličanů Wengerem mě tu informoval Fantomas, což je zarytý příznivec AFC, takže nemám důvod mu nevěřit. A i já jsem zaregistroval vábení Abondaghlora a Nobla... .

Reagovat
fantomas

diky že si mě zastoupil, už sem mu chtel neco podobneho napsat

Reagovat
smazaný uživatel

sorry,ze si te porad dobiram,ale ty ses opravdu k smichu.

Reagovat
fantomas

omluva se nepřijima

Reagovat
Kapřík

Misto popichování bys tu spíš mohl napsat svůj názor na věc .

Reagovat
smazaný uživatel

muj nazor,souhlasim s tebou a s Brucem,ale fantik mi prijde opet trosku trapnej.(jako vzdy)

Reagovat
fantomas

fajn, tak zase zalez do díry, nikomus tady nechybel...

Reagovat
smazaný uživatel

uz lezu,ty si vem ze me priklad a taky radsi zalez,protoze tu placas same zvasty.tvuj problem je ,ze radsi napises uplne kraviny o veci o ktere vis prd,ale hlavne ze se zucastnis diskuze a citis se strasne dulezitej.

Reagovat
fantomas

mysliš že nevim nic o týmu, kterýmu fandim neco kolem osmi let?? fakt si to myslis?

Reagovat
smazaný uživatel

na tebe uz seru,nemam cas,jsem uz zalezlej v dire. ale s tim,ze jim fandis 8let bych se radsi nechlubil.

Reagovat
fantomas

ty si ztracenej případ...rači si diskutuj jen s brucem, ten ti rozumí

Reagovat
Kapřík

V pohodě .

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

AW Anglicana nekupi su moc drahi

Reagovat
Kapřík

Ale AW dostane podle vyjádření vedení klubu tuším 50-70 mil. na případné nákupy, takže v penězích by neměl být problém .

Reagovat
smazaný uživatel

ale ano ,kupi radsej nejakeho africana- lacnejsieho ,lebo ked sa Anglican nepresadi moze lutovat tie peniaze

Reagovat
Kapřík

A přesně z tohohle "ekonomicky výhodného" přístupu je mi na ...důvody popisuju výše.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

to je blbost, nátlaku fandu v žádnem pžípade neodolá...

Reagovat
smazaný uživatel

odola je to kre...

Reagovat
fantomas

tak fajn

Reagovat
smazaný uživatel

odolal aj minule odola aj na buduce

Reagovat
fantomas

minule to ještě nikomu nevadilo, nikdo po angličanech tolik nevolal, protože minule tam hráli Adams, Parlour a jiní

Reagovat
smazaný uživatel

az taku hlboku minulost som nemyslel tak nepis hluposti

Reagovat
fantomas

hlouposti? sovol abych se zasmál, ty tady píšeš jen ty...LFC je uplne ta samá cizinecká kolonie jako Arsenal akorát s Gerrardem a Carragherem, tak tady moc nemel

Reagovat
smazaný uživatel

LFC neni to co Arsenal ,Rafa sa pokusa kupit Bentleyho ,pennant bohuzial s crouchom nemaju na zaklad ale Arsenal je na tom horsie co sa tyka Anglicanov

Reagovat
fantomas

ty vole, dty ti to furt opakujem že se AW zase pokusi koupit Nobla a Agbonlahora, to nejsou anglani?

Reagovat
smazaný uživatel

neopakujes mi to ani trochu len 1 krat(mozno), ale nobla len v tom pripade ze odide flamini a samozrejme neodide

Reagovat
fantomas

noble nemusi nutně do základu, tam by zas mohlo přijit křídlo

Reagovat
smazaný uživatel

by sa zabrzdil

Reagovat
smazaný uživatel

Tak at se v Anglii rozhýbou a dají pravidlo že musí nastoupit třeba min.5 anglánu v základu.Ale o ni ví proč to nedělat:nejlepší hráči=nejvíc penez=nej.liga

Reagovat
Kapřík

Je vidět, že jsi smysl debaty moc nepochopil. Bruce to sice trochu přehání, ale tvůj příspěvek je mimo úplně .

Reagovat
smazaný uživatel

tak...aky je teda zmysel debaty?

Reagovat
Kapřík

Viz můj příspěvek výše.

Reagovat
fantomas

to je uplná blbost a ty to víš

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim jak v tomhle duelu ale ale nakonec postoupí Liverpool ... naopak v lize vyhraje Arsenal ... je to celkem logické ... jinak tipuju bud 1:0 nebo 0:1

Forza Liverpool

You will never walk alone !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

U týmů z Anglie se říká Forza?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool to dá. O tom jsem přesvědčenej

PS: ale fandit nebudu ani jednomu. Oba josu pro mě stejně nesympatický (Liverpool hrou, Arsenal tou tlačenkou)

Reagovat
smazaný uživatel

akou tlacenkou? neviem co myslis...inak podla mna postupi arsenal rovnako ako aj vyhra v lige...vlastne nam staci vyhrat dva z troch zapasov prvy doma nejakych 2-0 a v lige kde bude rafa zase rotovat...na anfielde si to uz potom hadam postrazime

Reagovat
smazaný uživatel

"tlačenkou" myslím tu histerii, co se strhla v českých médiích ...

Reagovat
smazaný uživatel

You ' ll never walk alone

Reagovat
smazaný uživatel

Je zvláští, když na sebe narazí kluby ze stejné země, ligy, atd. Bude to zajímavé, ale v prvním utkání se to nerozhodne, asi moc branek nepadne. Arsenal nemá nejlepší období, v tomto je na tom Liverpool trochu lépe a má i z LM víc zkušeností, celkově si myslím, že má v kádru více vítězných typů a to rozhodne a Liverpool v součtu obou utkání nakonec postoupí. Dnešní zápas je ale opravdu loterie, to může dopadnout jakkoli. Zkusím tip 1:2.

Reagovat
smazaný uživatel

jedeme si pro výhru YNWA

Reagovat
smazaný uživatel

1x na arsenal...liverpool strelí gool a či to bude stačit na vyhru alebo aspon na remizu to nevím

Reagovat
smazaný uživatel

Anglany nemá smysl kupovat jsou drazí a za polovic seženeš nějakého afričana .arsenal nemá tolik peněz co United.Popstopí arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

Anglany nemá smysl kupovat jsou drazí a za polovic seženeš nějakého afričana .arsenal nemá tolik peněz co United.Popstopí arsenal

Reagovat
božský John

Snad postoupi Liverpool...Torres je jednicka

Reagovat
-PeCa_08-

Reagovat
fantomas

Cesc taky

Reagovat
smazaný uživatel

Gerrard tiez

Reagovat
fantomas

RVP též

Reagovat
smazaný uživatel

jak v mateřský...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

0

Reagovat
smazaný uživatel

já se modlim aspoň za poločasovou remízu aby mi to nepokazilo tiket.....

Reagovat
smazaný uživatel

doufám, že kluci Liverpoolský se dneska předvedou tip 0:1

Reagovat
smazaný uživatel

hele, jak tady spousta lidí po derby tvrdila, že pravými původci násilností je Policie, tak tady máte nezpochybnitelný důkaz, o tom, že to není pravda - Dobytci přišli na Strahov a se skandováním "Jude Slavie" se ho pokusili zničit.......přijde mi to jako vrchol demence a zároveň si myslím, že kdyby v tento okamžik Policie konala - a tu lůzu hned z rozjezdu zpacifikovala, tak je na zápase už klid - protože Dobytci by už věděil, že existují i nějaké manitnely........na to video se určitě podívejte a změníte názor na úroveň "fotbalových fans " v Čechách a na Moravě......jsou totiž ještě mnohem horší než jste si mysleli...

http://www.youtube.com/watch?v=k2vwEE-Vilk&eurl=http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/gambrinus-liga/5x-video-fotbalove-derby-ocima-fanousku_51805.html

Reagovat
-PeCa_08-

přesně demence total..

Reagovat
fantomas

jo to jo, před zapasem to bylo neco desnýho, i ta tramvaj, ale na stadionu to zpackala policie

Reagovat
smazaný uživatel

ono to spackala i před tím stadiónem - proč ty agresívní dobytky nepochytala a nějak nezpacifikovala? Takovou zvěř pustit na stadión je koledování o malér...

Reagovat
fantomas

takže to vlastně celý zpackala Policie a sme zase na začátku...ty si sice tema videama ukázal na to, jaký sou fanoušci vytržnici, což jim samosebou nelze přičítat vubec k dobru, ale na druhou stranu už od začátku PČR situaci nekontrolovala ideálně a na stadione se ji to komplet vymklo z rukou a sama zpusobila zmatek.

Reagovat
smazaný uživatel

já jsem tím videem chtěl hlavně poukázat na fakt, že mnoha "fotbalovým" fans nejde ani náhodou o fotbal.......a to že to Policie nijak neřeší - i když účinné řešení je tak jednoduché, je už jen další smutný fakt, přesně vypovídající o naší post - socialistické realitě.....

Reagovat
fantomas

spíš o otm, kdo se na polici hlásí ale jo, to je jasný, to sou ty "tvrdy" jadra "fanklubu" jinymi slovy u nás Hooligans

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou to totální dementi,k vuli nim budou zachvílu prázdné stadiony

Reagovat
smazaný uživatel

Anglani jsou drazí za polovic se dá sehnat lepší afričan a takový Cesc přišel skoro za nic.

Reagovat
smazaný uživatel

ano ibaze kluby sa vybral zlym smerom na zaklade toho, mali sa skor o to viac sustredit na vlastnu produkciu anglickych hracov a nie kupovat cudzincov

Reagovat
smazaný uživatel

*vybrali

Reagovat
fantomas

a už je to tady zase

Reagovat
smazaný uživatel

Fabregas přišel téměř zadarmo, protože jste ho Barce sprostě ukradli.....když řekneš "A" tak musíš dopovědět i "B"

Reagovat
smazaný uživatel

nevímco máš furt prot Arsenalu,prostě dobří anglani které by chtěl třeba Wenger koupit jim klub z PL prodá za kopu peněz,tak to radši koupí třeba afričana za polovic

Reagovat
fantomas

prosim te

Reagovat
smazaný uživatel

co prosimtě,je to tak

Reagovat
fantomas

ale neni to dobře...nebylo to špatně před lety, dky přicházel Fabregas - nejde stavet hru jen na anglanech, to musi pochopit i Bruce, ale ted už to AW vyhnal do extremu, ted už si takový hrátky bez penez nemuže zkrátka dovolit

Reagovat
smazaný uživatel

třeba Wenger ty anglany moc nemusí

Reagovat
fantomas

tak by měl začít je muset...pokud v lete nepřivede ani jedinyho za ty prachy co dostane, tak všecka ucta pryč a začnu bejt na nej patřičně naštvanej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak nevím že by jsme někoho kradli,nebyl prý dost dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

aha, nebyl dost dobrý pro Barcu ale pro vás to byl za chvíli základní stavební kámen sestavy......myslíš, že skauti Barcy jsou fotbaloví idioti?........krást se nemá, a už jste za to potrestání - nikdo vás nemá rád....

Reagovat
fantomas

nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

ta čeština je fakt svinstvo.....dva zápory v holé větě, to se mi povedlo, no....

Reagovat
fantomas

já myslim že nekdo jo

Reagovat
One-Real

Myslim 1:1 Remíza dneska R.V.Persie a Torres

Reagovat
smazaný uživatel

nevím co který znamená kua

Reagovat
smazaný uživatel

Adebayor potreboval gól jako koza drbání

Bosakove komentatorske perly

Reagovat
fantomas

no tak ze zápasu nejsem zrovna nadšenej, lepší sme určitě, ale ten gol sme si mohli odpustit...samozřejmě dobrá akce Gerrarda, ale ten míč měl mít jasně Senderos, nevim co tam delal! Clichy tohle nemohl stihnout, jeho chyba to nebyla. Navíc gol na domácím hřišti je prušvih a musime pořádně přidat v druhý půli a vyhrát aspon 2:1...hlavně neinkasovat, proboha

Reagovat
herbage

Eboue mi neskutecne pije krev. Cely zapas ho sleduju a zazdil skoro vsechno, krom prihravek dozadu. Kdyz jeste chybi Sagna, tak je prava strana Arsenalu totalne zabita. Tenhle post se musi vyresit v lete, ted at tam zkusi treba Walcotta, horsi to bejt nemuze.

Reagovat
fantomas

walcott hraje dobře poslední dobou, já doufám že přijde young...ale toure tam nehraje špatně na pravym beku, ale eboue je tragickej celou sezonu - otukával bych bejt AW Thea a nebo už v zimě nekoho koupil! No a nejhuř od nás ale stejně vedle Eboueho hraje Hleb, kterýmu navíc nák nedržej na tomdle povrchu kopačky - klouže mu to...

Reagovat
herbage

Tak Toure si drzi vzdy vysokej standart, i kdyz pri tom golu docela zaspal. Zato Eboue na tom vubec nema. Samozrejme na zapasy Arsenalu koukam skoro vsechny a i tam je Eboue tragickej. At bud hraje pravyho ci levyho beka nebo at jde jinam. Napravo by to chtelo Riberyho, coz urcite nevyjde, tak alepson Nasriho, je mladsi a kdyz na sobe makne a rozkouka se, tak to bude skvelej hrac. Do utoku netusim, zkusil bych Arsavina, hodne dobrej hrac a nebude nejdrahzi a typove pdoobnej Eduardovy.

Reagovat
fantomas

s posilami teda nesouhlasim, Nasri je spíš do středu, potřebujem hlavně křídlo - běhavé, i když dnes mě zas Theo utvrdil v tom, že se muže vypracovat v třídu mezi křídly, když bude dostávat furt šanci. A tim Ebouem na levym beku si mě fakt pobavil! Clichy se neskutečně zlepšil a řekl bych že je nyní možná nejlepším hráčem na svém postu. Hlavně dozadu je i jistý a směrem vpřed je taky často platný

Jo a ještě přidám k hodnocení zápasu....sudí nám upřel jasnou penaltu!!

Reagovat
herbage

Jee, to sis zas spatne vylozil. Clichy samozrejme jasna jednicka, ale Ebou jsem psal kdyz uz ma byt tymu platnej, tak leda na pravym/levym beku. Na pravo je Sagna a nalevo Clichy, na tyhle dva borce vubec nema, ale jako alternace urcite lepsi nez Hoyte, momentalne i nez Traore na levym, i kdyz ten za par sezon bude dobrou alternativou za Clichyho, predpoklady ma. S tim Nasrim jsi me taky nepochopil. Normalne hraje Arsenal zalohu Hleb, Flaminy, Fabregas, Rosicky, kdyz se zrani Rosa, tak urcite Nasri je podobnej typ. Rosa i Hleb svyho casu hrali taky ze stredu a ke skode to neni. Ja si naopak myslim, ze tam naparvo potrebujou nekoho kdo necio vymysli enbo bude rychlej a to uz maj Walcotta. Misto kridel hrajou dobre Sagna a Clichy, pripadne Adebyor taky casto z kridla utoci, nez se zranil Eduardo tak hral taky takovy falesny levy kridlo. Nasri je mladej, nebude se vztekat kdyz bude na lavce a vzhelem k castym zranenim se na palc dostane casto. Jako Fabragas mi podobnej typ neprijde, i v Marseille ma jinou pozici nez klasickej spielmachr. Nikdo jinej clekem mladej a typove vhodnej hrac pro Arsenal me nenapada, Ben Arfa je uz proflaklej, tudiz drahej a je to spis kridlo. Ty anglicky hraci co tu ty jemna litaly, urcite jsou dobri, ale desne predrazeny a zahranicni hraci stejnych kvalit levnejsi. Young je supr, jenze ma docela vykyvy vykonu, jednou zazari, jednou propadne. Hlavne casto utoci do rozhozeny obrany, potrebuje prostor, jak by si vedel rady v prehustenym stredu pole soupere netusim. A ta jeho cena, O'neill by pod 20-25M liber nesel, vzyt za 10ho koupily jako mladou nadeji loni v zime. Navic Arsenal nikdo nebude chtit posilovat a vsichni zvednou razem ceny a ze zlomyslnosti prihodi treba Chelsea ci Manchester. Arsenal je zkratka odkazan na dobrej skauting a vychovu hracu, popr skupovani mladejch nadeji. Ten Arsavin je hodne dobrej, vubec bych ho nepodcenoval a typologicky mi tam naramne sedi, zvladne hrat i kridlo. Pro me nejlepsi ruskej hrac, kdo ho koupi neprohloupi. Gourcuffovi z AC uz dochazi trpelivost a Arsenal ma zajem, takze dalsi moznost. Necham se v lete prekvapit, ale 2-3 hotovy hrace by to chtelo, tedy pokud chtej hrat o titul i triumf v lize mistru.

Reagovat
fantomas

jo vícemene souhlas...gourcuffa sem chtel už když byl v rennes, vybral si zkrátka špatně. Bohužel je to tak, že sme odkázani na skauting (který je sice famozni, ale neanglický), ty ceny sou strašný a proto pokud chcem anglány, měl by AW už pomalu zabudovávat G.Hoytea (zatim okusil jen CC) a Gibbse, to je zajímavej středovej záložník...

Reagovat
smazaný uživatel

jj Clichy sel tuhle sezonu hrozne nahoru ale posledni dobou se mi zda ze trochu vic kazi nez driv,hlavne v obrane.a je videt ze mu hrozne chybi rosa,s nim je leva strana hrozne nebezpecna

Reagovat
herbage

Nejlepsi obrance Liverpoolu je Bendtner. Takhle to vykopnout z cary se jen tak nevidi. Skoda. Jinak jak odesel Eboue, hned se hra Arsenalu zvedla. Skoda vysledku, reds byli horsim tymem a jedna povedena akce jim dava velkou vyhodu do odvety.

Reagovat
fantomas

tak sem se zase utvrdil v mnoha věcech, které mi pár místních horlivě vyvracelo:

1) Theo na základ jednoduše má! Neni to už jen ledajaký zajíc, naši hru zase notně povzbudil a napravo si počínal mnohem zdatněji jak Eboue, i když nalevo to bylo ještě o chlup lepší (čili Hleb doprava)

2) Bendtner je dřevák zralej leda tak na hostování. To co předvedl na čáře při tom vykopnutí bylo možná smolne, neméně však neobratné a to je právě ono co ho "zdobí"...kazil přihrávky, proste hruza!

3) Škrtel opravdu na tak velký klub ještě nemá. A na tak velkou klubovou scenu už vubec ne. Nebyl jistý, absolutně žádná domluva s Hyypiou a vidim to jasně: až se vrátí Agger na příští sezonu pude do základu a škrtel na lavku, jestli neodejde Hyypia.

Co se týče samotného zápasu, tak si Live za předvedený výkon rozhodně remízu nezasloužil, to betonování sem od nich nečekal, zvlášt po prohlášeních Beniteze, že prej budou utočit . A do betonu se utoči špatně každýmu, zdálo se mi že hrajeme proti Derby nebo nečemu podobnému. Co se dá dělat, zase sme nedali vic jak jeden gol a jeden hloupy dostali. Přesto to nemáme na Anfield Road vubec prohrané, ta domácí půda tam moc hrát roli nebude, když se obě strany tak dobře znají, podobně jako dnes.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak a je po zápase a stále je to vyrovnané jako pravítko. O to víc bude zajímavější odveta. Stále věřím, že to nakonec Liverpool FC rozhodne pro sebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad by nám to mohl i vyhovovat,Live.si doma snad nedovolí hrát velký beton a bude se tlačit dopředu,pokud oprášíme náš rychlí přechod z obrany do utoku,jak jsme to hráli na začatku sezony tak to pujde.Jinak Hled dělá často zbytečné kličky a Eboue lavka a Walcot jednoznačně základ.

Reagovat
fantomas

jj

Reagovat
smazaný uživatel

Ten bentner bylo za dnešní večer jediný co mě pobavilo, když jsem přepnul na dvojec a najednou to tam rozebírali tak sem si řikal a hele bendtner zaskočil i do obrany a jenom těsně to odkopává z čáry, opak byl pravdou, když jsem se to dozvěděl, vybuchl jsem ale do smíchu mi nyní stejně vůbec neni....

Reagovat
fantomas

to doufám, Arsenal rači nekomentuj, jestlis videl jen tuto smolnou akci dřeváka "Big Dan"

Reagovat
smazaný uživatel

všim sis že jsem napsal jenom o "bránění" bentnera? neboj, nejsem ten člověk když něco nevidí tak to komentuje, já viděl jenom sestřih tak proto se nezapojuju ani do žádných diskuzí o včerejšim anglickym derby....

Reagovat
fantomas

sem jenom rád

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, bavila se tím u nás celá hospoda. Muselo se to i zesílit, protože nikdo nevěřil, že je to pravda .

Reagovat
smazaný uživatel

Že toho Bendtnera hráči Arsenalu na tréninku šikanují.

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

Výsledek nahrává do odvety Liverpoolu. Škoda no, Arsenal měl na to, aby vyhrál. A kdyby byl rozhodčí co k čemu, tak pískne po faulu na Hleba penaltu. Obránce po něm evidentně šáhnul, i když je fakt, že Hleb se skácel dost ochotně, což ovšem na situaci nic nemění.

Reagovat
smazaný uživatel

fantomas, prečo si mysliš že Škrteľ pojde na lavičku ?...veď Anelka, Yakubu, a Adebayor (až na jednu šancu) pri ňom nemali šancu

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas, myslim ze Skrtel byla dobra investice

Reagovat
smazaný uživatel

odveta je naprosto otevřená, LFC doma nebude moci jen bránit - a to bude nahrávat Ars*nalu, navíc obrana LFC není z nejpevnějších a určitě to doma na 0 vzádu neuhrajou.......snad jedině, že by doma zvolili taktitku "absolutní beton"...

Reagovat
afc

no,bodaj by si mal pravdu..skor si myslim,ze pre LFC nie je problem ukopat 0:0 a pri momentalnej slabej forme ofenzivy je to dost realne

Reagovat
fantomas

takže přeješ nám?

Reagovat
smazaný uživatel

taky se divím

Reagovat
smazaný uživatel

arsenal byl jasne lepsi, ale dopalo to tak jak to dopadlo, nastesti pro LFC

Reagovat
smazaný uživatel

vidím že sa vo futbale viznáš ...asi niesi triezvy pri futbale a sleduješ nejaký zápas druhej českej ligy namiesto Ligy majstrov

Reagovat
fantomas

co to blábolíš

Reagovat
smazaný uživatel

myslim fantomasa

Reagovat
Devil

nauc se reagovat a bude to gut.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

http://youtube.com/watch?v=d_IjR9a0JvA

je to borec ten bendtner

Reagovat
smazaný uživatel

vcera dobre zahral Skrtel musim ho pochvalit musi postoupit L,Pool maji na to vice nez Arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

to bych zas tak jistě netvrdil..... uvidíme jaká bude druhá třetina těhle zápasů

Reagovat
smazaný uživatel

Skrtel hral dobre a Gerrard ako vzdy, Arsenal na Liverpool nema

Reagovat
fantomas

"Svalové problémy s největší pravděpodobností nepustí nizozemského útočníka Arsenalu Robina va Persieho do dalšího souboje s Liverpoolem. Tentokrát bude kolbištěm obou klubů Premier League."

no to je v prdeli, co s tim klukem je

Reagovat
smazaný uživatel

chudak, ale nehral moc dobre ani proti Boltonu ani proti Liverpoolu

Reagovat
fantomas

tak taky letos toho moc nenahrál, musi se rozehrát, ale takle to těžko pude

Reagovat
afc

na rozohratie uz vela casu nema...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

no prave..skončí jak rosa

Reagovat
afc

je to na smiech alebo skor na plac

Reagovat
smazaný uživatel

Persiho škoda,byl celkem aktivní i když na něm byla vidět nerozehranost.Snad se dá do kupy

Reagovat
smazaný uživatel

Bendtner - Liverpool má po Škrtelovi další posilu do obrany

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
M11

Reagovat
fantomas

mimochodem on nebyl v ofsajdu, takže klidně mohl dát gol

Reagovat
smazaný uživatel

mohl a měl, a ofsajd to bejt neměl, ale teď nevim jistě že rozhodčí ten ofsajd odpískal takže by ho tak i tak asi neuznal...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja se můžu smát jak se zase Wanker vymlouval.Měli jsme vyhrát a tamto byl faul je fakt komický.Neumí prohrávat Bendtner Ja teda přeju Gerrardovi ,ale ne LFC

Reagovat
Pharrell

Bendtner nam to posral aspon ze Ade dal konecne gola!

Reagovat
smazaný uživatel

nam jo ty si nejak veris kdo si? Adebayor gallas nebo hleb

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele