osmifinále - odvety
04.03.2008 20:45 CET
0 : 2
(0:0)

Arsenal jede na San Siro

Po týdenní pauze se opět otevírá brána Ligy mistrů. AC Milán přivítá na San Siru v odvetném utkání osmifinále Ligy mistrů Arsenal Londýn. První měření sil skončilo nerozhodným výsledkem 0:0. Oba týmy neprocházejí zrovna ideálním obdobím, a tak jsou postupové šance obou týmů vyrovnané.

Účast českých reprezentantů Tomáše Rosického a Marka Jankulovského je prakticky vyloučená. Kapitán národního týmu se teprve vrací k tréninku a obránce Rossonerri má zase přetrvávající bolesti v operovaném koleně, se kterými nastupuje k utkáním.

Arsenalu nevyšla o víkendu generálka, když pouze remizoval 1:1 s Aston Villou. Bod pro Arsenal zachraňoval v poslední minutě utkání střídající Dán Bendtner. Kanonýři tak vedou tabulku Premier League už pouze o jeden bod. V posledních čtyřech zápasech však ani jednou nevyhráli.

Radost trenéru Wengerovi nedělá zdravotní stav jeho hráčů. Mimo je do konce roku Eduardo. Tomu, po zákroku Martina Taylora, hrozila amputace nohy. Od týmových lékařů londýnského Arsenalu dostal povolení k přípravě s týmem Tomáš Rosický, ale nejbližší zápas Kanonýrů s AC Milán ještě určitě nestihne. "Postupně začnu pod dohledem kondičního trenéra zvyšovat tréninkové dávky, ale na Milán ještě připraven určitě nebudu," prozradil Rosický, pro své internetové stránky. Vyšetření poraněného lýtka obránce Kola Tourého ukázalo, že se nejedná o vážné zranění, ale ten již vynechal poslední dvě ligová utkání. Jeho start je nejistý. Více nadějný je start útočníka Robina van Persieho, který by mohl stihnout úterní zápas. "Máme z toho radost, ale nikdo na Robina netlačí, je důležité jeho návrat neuspěchat," uvedl Arséne Wenger.

Ani AC Milán nevyhrál o víkendu, když remizoval na San Siru 1:1 s Laziem. Za domácí se trefil z penalty Oddo. Pro Rossoneri je to již druhá remíza za sebou, a tak i nadále zůstává na pátém místě tabulky Serie A. "My ani Arsenal momentálně nehrajeme atraktivní fotbal," uvedl trenér AC Milan Ancelotti.

Trenér Ancelotti nechal o víkendu na lavičce náhradníků Paola Maldiniho, Alessandra Nestu, Andrea Pirla a nehrál ani Kaká. Zranění se nevyhnula ani italskému týmu. Dlouhodobě zraněným je Ronaldo (koleno), dále pak nově přišel o Clarence Seedorfa, který si poranil stehno proti Laziu. Nastoupit by měl Kaká, který o víkendu šetřil své nedoléčené koleno. Nejistý je start Emersona a Jankulovského, který musel o víkendu pro bolest o poločase střídat. "V poslední době jsme měli hodně zraněných, hráči jsou unavení, ale soupeř je na tom podobně, " uvedl trenér Acelotti.

První utkání moc fotbalové krásy, až na výjimky, nenabídlo. Byla to hlavně velká bitva. Ani v odvetě se nedá očekávat nějaký ofenzivní zápas. Ale i tak, by si tento zápas neměl nechat ujít žádný fanoušek dobrého fotbalu.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Aleš Cahlík / goal.com

Vzájemné zápasy

20.02.2008
Arsenal FC
0:0
AC Milán
Liga mistrů
OF 1.z
08.02.1995
AC Milán
2:0
Arsenal FC
Superpohár
2.z
01.02.1995
Arsenal FC
0:0
AC Milán
Superpohár
1.z
20.02.2008
Arsenal FC
0:0
AC Milán
OF 1.z

AC Milán - poslední zápasy

01.03.2008
AC Milán
1:1
SS Lazio
Serie A
 26. kolo
27.02.2008
Calcio Catania
1:1
AC Milán
Serie A
 25. kolo
24.02.2008
AC Milán
2:1
Palermo
Serie A
 24. kolo
20.02.2008
Arsenal FC
0:0
AC Milán
Liga mistrů
OF 1.z
16.02.2008
Parma FC
0:0
AC Milán
Serie A
 23. kolo
13.02.2008
AC Milán
1:1
AS Livorno
Serie A
 16. kolo
20.02.2008
Arsenal FC
0:0
AC Milán
OF 1.z
04.12.2007
AC Milán
1:0
Celtic FC
Sk D
28.11.2007
SL Benfica
1:1
AC Milán
Sk D
06.11.2007
Šachtar Doněck
0:3
AC Milán
Sk D
24.10.2007
AC Milán
4:1
Šachtar Doněck
Sk D
03.10.2007
Celtic FC
2:1
AC Milán
Sk D

Arsenal FC - poslední zápasy

01.03.2008
Arsenal FC
1:1
Aston Villa
Premier League
 28. kolo
23.02.2008
Birmingham
2:2
Arsenal FC
Premier League
 27. kolo
20.02.2008
Arsenal FC
0:0
AC Milán
Liga mistrů
OF 1.z
16.02.2008
Man. Utd
4:0
Arsenal FC
FA Cup
5.k
11.02.2008
Arsenal FC
2:0
Blackburn
Premier League
 26. kolo
02.02.2008
Man. City
1:3
Arsenal FC
Premier League
 25. kolo
20.02.2008
Arsenal FC
0:0
AC Milán
OF 1.z
12.12.2007
Arsenal FC
2:1
Steaua Bukurešť
Sk H
27.11.2007
Sevilla FC
3:1
Arsenal FC
Sk H
07.11.2007
Slavia Praha
0:0
Arsenal FC
Sk H
23.10.2007
Arsenal FC
7:0
Slavia Praha
Sk H
02.10.2007
Steaua Bukurešť
0:1
Arsenal FC
Sk H

Komentáře (170)

Přidat komentář
Devil

Budu drzet pesti Gunners , ale myslim ze na San Siru si po povedenem zapase v Londine AC uz postup vzit nenecha ! tip.- 2:1

Reagovat
Pharrell

doufam ze se s tipem mylis! strasne moc to preji Arsenalu,ale myslim si,ze jestli nebude hrat Van Persie a Rosa tak nemame velkou sanci!

Reagovat
Pharrell

tak Rosa spis hrat nebude

Reagovat
smazaný uživatel

spíš určitě...

Reagovat
smazaný uživatel

spíš určitě...

Reagovat
fantomas

určitě!

Reagovat
smazaný uživatel

Gunners goo skoda toho Rosy,urcite by meli vetsi sance.ale i tak ji verim

Reagovat
smazaný uživatel

Věřím Arsenalu !!! AC milán je sice v roli mírného favorita, ale v tomto utkání to budou oni, kdo bude tvořit hru, soupeř bude spoléhat na kombinaci a brejky, což by mu vyhovovalo. Jsem velice zvědav. Tip 1:1.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně...1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsi někdy v posledních letech, že by ACM tvořil hru či se pustil do útoku takovým způsobem, aniž by hrál se zabespečenou obranou? Dle mě budou hrát tradičně, to znamená že v 6 lidech vzadu a spoléhat se na to, co vymyslí Kaka či Pirlo. Takže těžko bude Arsenal hrát na brejky, spš předpokládám, že Arsenal bude ten, kdo bude tvořit hru.

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal se nepožene do žádných útočných manévrů, AC možná ze začátku také ne, ale AC si nedovolí celou dobu hrát cattenacio.

Reagovat
smazaný uživatel

AC si tento zapas zkusene pohlida, a fanousci na San Siru ho podpori. tip: 2:1

Reagovat
smazaný uživatel

Kvůli Rosovi to přeju Arsenalu, ale AC tyhle veledůležité zápasy umí a nevěřím tomu, že by vypadlo

Reagovat
smazaný uživatel

1:0 Pato

Reagovat
fantomas

pár poznámek pro autora :

"Máme z toho radost, ale nikdo na Robina netlačí, je důležité jeho návrat neuspěchat"...todle řekl wenger už nekdy v pátek s ohledem na utkání s villans...ted už je tato věta neaktuální a rvp by měl určitě hrát, min. na lávku už jo.

"Emersiba"...kdo to? nejspíš autor myslel Emersona?

Reagovat
smazaný uživatel

mám rád radši Arsenal ale dnes prohraje nemají formu a AC si to podrží 2:1

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to rika krab a co na to snomula nebo jak ? Nevim proc mas 2 Nicki a u kazdeho pises neco jinyho !

Reagovat
smazaný uživatel

tak já na nich nepíšu nic jiného a ten minullý mám zablokovaný

Reagovat
smazaný uživatel

Typoval bych, že ACM vyhrajě 1:0, ale mám takové tušení, že zápas půjde do prodloužení

Reagovat
smazaný uživatel

snad ne, fyzicky na to nemáme...

Reagovat
smazaný uživatel

jsem totálně zvědavý na tento zápas. Fandím gunners. Ale mám takové tušená ze AC ze zápasu udělá blamáž a nudu jak oni to umí

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš blamáž jako třeba loni s ManU? Ony se evropské poháry hrajou trochu jinak než ligová soutěž. Někdo tomu holt ríká blamáž...

Reagovat
smazaný uživatel

jehla v kupce sena. vždyt se napolovinu zápasu ac nejde dívat at jde o ligu ne LM.

AC nesníším sorry. 2X korupce a takové nulové tresty za to.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, výrazem "blamáž" si své vystoupení tady přesně vystihl ...

Reagovat
smazaný uživatel

3:0

Reagovat
afc

kto by dal tie 3goly?

Reagovat
smazaný uživatel

pirlo ? pato ? kaka ?

Reagovat
smazaný uživatel

Fandím Arsenalu (je to souboj dvou mnou opravdu hodně neoblíbených týmů), ale tipnul bych postup ACM. Jsou to staří (nemyslím jen věkově) pardálové, co už toho hodně zažili a přežili.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kapřík

Sákriš, to je vážně nezvyk přát úspěch v zápase AC... . Ale souboj je to vážně zajímavý, jsem zvědavý jestlii přes tu bídnou formu kterou těď oplývají, dokáží gunners přejít přes podobně v "laufu" se nacházaející Milán...a já doufám, že ne .

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo dal ty 3 goly MU? Jak můžřeš vědět že to newskončí 3:0 může to skončit jakýmkoliv výsledkme klidně to může skončit 5:0 je to fotbal a já myslím že to bude 3:0 co je na tom špatného

Reagovat
afc

pri momentalnej forme AC,ked davaju ledva 1gol za zapas by to bol asi zazrak, aby dali 3,ale mozne je vsetko

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodně budu fandit AC, Arsenal nemám rád

AC 2:1 Arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

Gunners uhrajou remizu a postoupej tip- 1:1 vim bude to tezke,ale verim jim

Reagovat
smazaný uživatel

pro mě je Ac Milán takovej staroušek v evropě..muj tip je ze arsenal postoupí dále

Reagovat
smazaný uživatel

to uz nikdy nerikej nebo sem dojde csaplar a vyhubuje ti

Reagovat
smazaný uživatel

tip špatnej, ale proti Barce jsi hrál luxusně

Reagovat
smazaný uživatel

3 jako minulej rok Manžestr a pomažou zpátky Atrapál!!!3:0 Kaká,Pato,Nesta.

Reagovat
smazaný uživatel

no ty ses ale kkt ty ses ten fanda co fandi ac protoze vyhrali ligi mistru posledni rok tak si myslis ze jsou nejlepsi de to videt uz je jaks naplsa manžestr o fotbale toho asi moc nevis

Reagovat
Devil

Ser na nej , on ma vzdy takove debilni keci . Fotbal videl asi jen z rychliku !

Reagovat
sansiro

Stále velmi otevřené. Nedáváme góly, tak snad 1:0...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný,řeknu vám narovinu strašně se bojím že AC vypadne,ale stejně můj tip je 3:0. Ale myslím že to bude krásý zápas jak technický,taktický tak myslím že bude mít tempo,těším se moc.

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal Tip - 2

Reagovat
smazaný uživatel

Seedorf bude hodně chybět a záležet bude, jak na tom budem s kondicí po takový 70.minutě..., snad se v prvním poločase urodí něco pozitivního pro AC.

Reagovat
smazaný uživatel

jestli bude hrát inzagi...tak to je hodně špatný..protože je to golovej zabiják

Reagovat
smazaný uživatel

Ac Milan je najlepsi klub na swete co sa tyka taktiky vyzretosti skusenosti a hlavne v tazkych zapasoch je to ocividne vidiet....nie nahodou triumfovali na vsetkych frontoch . Samozrejme hraci ktori maju uz prakticky vsetko za sebou nemaju motivaciu hrat proti Livornu ci Catanii......LM je o niecom inom.....a prave preto postoupi.......

Reagovat
Mrvinho

AC vyhraje vy wtipálci. Jako liga - bída, ale důležité matche zvládají na jedničku. Na Arsenalu 0:0 tak nevím proč by měl dát Arsenal vůbec gola na San Siru když ho neumí dát doma. A navíc - zápas od zápasu jsou "lepší"

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak,AC budou hrát to svoje,a to je na Arsenal to,co na ně platí,takže 2-0.A kecy jako "AC hrajou hnusnej fotbal" at si každej strčí za klobouk.Někdo viděl poslední 3,4 zápasy a už hrajou hnusně?Ale tenhle "hnusnej" fotbal asi funguje,jim Arsenal nedal doma gol.

Reagovat
fantomas

to sou zase argumenty na dvě věci. Proč Arsenal nedal doma góla? Nejen že měl i smulu (to břevno), ale na kdyby se nehraje. Jenže ted bude hrát RVP a nedá se říct že by letos venkovní zápasy s velkokluby Arsenal zvládal hůře jak ty domácí, ba naopak. Jen tak namátkou: Naposled na City of Manchester Stadium 3:1, dříve na Evertonu 4:1, v Liverpoolu 1:1 (to by ted znamenalo postup ), dále derby se Spurs 3:1...a další výhry i když se slabšími. Letos a nikdy tomu tak nebylo není pro Arsenal Emirates Stadium žádným hnacím mlýnem

Reagovat
smazaný uživatel

Ale smůlu,to je právě ono,když to nejde,tak je to hned smůla.co si za ten zápas vytvořili za šance?jedno břevno?ty zápasy beru,ale to bylo.důležitý je co bude dneska večer.ale jsem teda zvědavej na Arsenal venku,jak říkáš že je tak dobrej.Mimochodem s Tottenhamem to bylo i 5-1,a ne pro Arsenal.

Reagovat
fantomas

to byl podřadnej carling cup s bečkovou sestavou (jako obvykle na cc)...chapu že to z tvyho pohledu vypada jako výmluvy, ale todle je prostě fakt ...navic san siro neni pověstný tím, že je naka nedobytná tvrz (vzpomen loni na lille, i když už to měli jasny)...jasne že se rozhodně až na hřišti, takovýhle prognozy sou opravdu k ničemu, ale objektivně každý musí přiznat že sou proste šance 50-50 a ne jinak oba tymy nejsou ve formě a tak částečně závisí i na tom, jak se ten který tým vyspí

Reagovat
smazaný uživatel

jasně,já mám rád AC,tak jim věřim,ale fakt je co bude na hřišti.Já neříkam že Arsenal je tým špatnej,když se dostali sem.Smůlu ale nemá jen Arsenal,to se prostě děje i jinejm,ale říkat že nevyhráli jen že měli smůlu,to je výmluva.Ale jak říkám,na to se vymlouvá víc týmů.

Reagovat
fantomas

"Nejen že měl i smulu (to břevno), ale na kdyby se nehraje" - toto sem napsal...což znamená že to jako omluvu rozhodně neberu (pro slabší povahy: díky te druhé větě )...

Reagovat
fantomas

No tak milánští staroušci na arsenalské vitální užstvo zatím opravdu nemají. Potvrdili se moje a některých prognozy o tom, že bude i doma ACM betonovat a čekat na šanci, je to fuj. Aspon že Arsenal baví svým ztrapňováním soupeřovy přestárlé obrany. Btw kde je ten váš božskej Kaká Milánáci?? Já ho videl jen jak ho dvakrát učebnicově zastavil Flamini a pak jeho jeden prunik, kterej pak zazdili jeho spoluhráči, jinak je absolutně neviditelnej

Reagovat
sansiro

Neztrapňuj se tady. Podívej se na manšaft AC Milán a měj úctu. Až dokáže Arsenal to co AC, pak tu piš....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to mali domáci dokázať výkonom.

Reagovat
smazaný uživatel

ac je zatim chabý, arsenal je lepčí...akorát mě jebe ta penda co ju nefoukl

Reagovat
fantomas

pencle by to nebyla, ale nebezpečná standardka jo mimochodem v tu chvili sem si ale vážně myslel že si ty italský sudí berou lidi z ACM i na zápasy LM

Reagovat
smazaný uživatel

zatím smekám před Flaminim , odvádí kus práce a zatím jen snad jednou ztratil míč

Reagovat
fantomas

jj hraje suprově

Reagovat
fantomas

joooooooooooo ....tak a máte to, Milánáci

Reagovat
smazaný uživatel

hoši neříkal sem že vyhraje Arsenal..?4.3(10:37) ...neee vyhraje AC jak kazdej myslel!

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Největší senzace v historii fotbalu!!!!!!!!!!!!!!!!Ale přejme to malým klubům.

Reagovat
fantomas

co to meleš ty bláhovej

Reagovat
smazaný uživatel

bláhovej????

Reagovat
fantomas

no bláhovej, že to rozhodně nebyla nej. senzace a už vubec neni Arsenal malej klub

Reagovat
smazaný uživatel

Že vraj senzace? Malé kluby? Taký mix sklamania, frustrácie a snahy o nepodarený humor som nezažil

Reagovat
sansiro

Tak Arsenal není žadný velkoklub. Za celou historii má snad jednu mezinárodní trofej, tuším že UEFU.

Reagovat
smazaný uživatel

prej Arsenal neni velkoklub

Pravda ze nemame tituly z PMEZ a LM ale v domaci soutezi sme jeden z nejuspesnejsich.Kdyz muze nekdo povazovat chelsea za velkoklub...

Reagovat
sansiro

Vždyť mají všechny tituly z PL po válce. V Evropě pro mě velkoklub nejsou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Veľkokluby sa nepočítajú podľa množstva medzinárodných trofejí, ale podľa vytýčených cieľov a rozpočtu.

Reagovat
sansiro

Reagovat
smazaný uživatel

Ja viem, tá frustrácia z vypadnutia je obrovská.

Reagovat
smazaný uživatel

jakej malej klub?si asi upad ne????

Reagovat
smazaný uživatel

Brazilie - Francie 0:2. Skoda, ze nedali jeste jednoho, bylo by to uplne stejny jako pred 10 lety na MS

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Loni jsme fanoušky AC varovali, ten tým zkrátka potřebuje změnu. 18 třicátníků a půlka z nich rovnou může jet na dovolenou, protože AC už 4. března prakticky nemá o co hrát (4. místo v lize zvládnou i náhradníci). Dneska hodně zklamal Pirlo, hlavně tím kiksem před prvním gólem to všem zkazil.

Tento dvojzápas se mi moc nelíbil, musíme se připravit na to, že podobný taktický bitvy vyspělých týmů nás čekají i na Euru, tak se raději moc netěšme.

Reagovat
smazaný uživatel

Pirlo byl suverénně nejhorší hráč zápasu. Ale nemyslím si, že by hráli nějakou odlišnou hru v minulých ročnících, jen to letos nevyšlo kvůli kvalitě soupeře a kvůli tomu, že jim dnes nepřálo štěstí jako v minulých ročnících.

Reagovat
sansiro

To není vůbec pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Co přesně?

Reagovat
sansiro

Působí to, jako by za jejich úspěchy bylo jen štěstí. Ano, dneska proti nim stála kvalita, stejně jako x krát v minulosti, kdy dokázali soupeře vyřadit.

Reagovat
smazaný uživatel

To ani netvrdím, tos mě špatně pochopil.

To jsou moje dnešní příspěvky:

"Ale oni tímhle způsobem hrají, akorát to dnes nevyšlo. Do Cescovy rány jsem pevně věřil, že AC postoupí. Každopádně nemyslím si, že Arsenal měl zápas pevně v rukou, převaha Arsenalu byla PODLE MĚ hodně zkreslená. AC vyhrálo loni úplně stejně."

"To je můj dojem, herní převaha byla, ale mě připadalo, že AC chce Arsenal nalákat, ať se nabaží ofenzivní hrou a pak BY přišla smrtelná rána....tak jsem to myslel."

AC prostě volí taktické pojetí hry a zvládalo bravúrně, ale dnes stálo to štěstí a kvalita na straně Arsenalu. Věřím, že pokud by nastoupil třeba Seedorf nebo Ronaldo, tak by se třeba ta jedna šance ujala. Faktem dnes je, že nemáte dostatečně kvalitní a širokej kádr. Změnu to potřebuje a dnešní výsledek musí být pro Milánské nutným impulsem.

Reagovat
sansiro

Loni varovali a přesto vyhráli, protože jaro měli skvělé. Teď jsou totálně z formy, unavení. Byl to děs. S tou změnou máš 100% pravdu.

Reagovat
Shevchenko

Jsem zklamanej, ale přeju Arsenalu v bojích o "ušatou trofej" jen to nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

super výkon Arsenalu a potopa u AC potěšil a překvapil mě flamini když naběhal víc jak gattuso kdyby hled mě lepší střelbu tak by to byl mazec očekával jsem jiný zápas AC jsem myslel že pude aspon trochu dopředu celý zápas hrály na své polovině je sice pravda že Arsenal skvěle kombinoval ale když měli míč tak hrůzy Arsenal do toho

Reagovat
sansiro

Gratuluji soupeři. AC podal bezzubý výkon. Arsenal byl lepší a zaslouženě postoupil.

Milán má velmi kvalitní tým, jeden vůbec z nejlepších na světě. Samí vítězové LM, brazilci, mistři světa, vše už vyhráli a takhle to dál nejde. Navíc hrají dlouho spolu. Už to potřebuje změnu a ta přijde po sezóně. Lippi nebo Mourinho si udělá tým podle sebe. Berlusconi udělá pořádek. FORZA MILAN !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to vidíš.. hvězda na hvězdě - guma na gumě..

Reagovat
smazaný uživatel

Pirlo byl bohužel špatnej a po jeho chybě ve středu hřiště padl první gol......jinak AC dost nevýrazný, vpředu chybí hráč kvalit Ronalda, škoda toho zranění....mrzí mě že to takhle dopadlo a AC je venku , jěště k tomu s Arsenalem kterej, stajně jako většinu anglickejch mužstev nemám moc rád ....

Reagovat
smazaný uživatel

na to jak hrajeme v posledni dobe golove neschopne, se musim jenom zasmat vsem AC Milan fans, kteri tady velebili hru sveho zkuseneho a taktickeho velko tymu. dneska konecne prisel cas vratit se na zem, prestoze Arsenal nema 100% formu a presto jste proti nemu nic nedokazali. at zije vyspela italska taktika

Reagovat
sansiro

To je radost, když se AC zase nedostane do semifinále, že.... Každý rok nemůže být úspěch... Arsenal nemá 100% formu, AC ji má tak na 30 %....

Reagovat
smazaný uživatel

jo mozna tak utocnou formu ma na 30%, co se tyce betonu, hrali svoji 100% klasiku .samozrejme kdyby tam byl Dida, mozna by to dopadlo jinak, ale AC Milan mel v poslednich letech az moc haluzove stesti, viz. zapasy proti Werdru ci Lyonu mluvi za vse. zadna zkusenost, ale stesti rozhodovalo za ne

Reagovat
panca

tak zas je blobst aby meli stesti 5 let to se mi nechce verit ale ted uz proste na to nemaj jsou stari bez motivace a za zenitem

Reagovat
panca

Jsem velkej fanda AC ale co dnes predvedli je vyusteni vsech problemu co maji!!! dva roky hraji v lize otresne a stejne neobmeni hrace a privedou emersona a ronalda to je k smichu!!!! uz by tam meli udelat v kabine poradnej vitr a vyhazet ty stariky a postavit novrej kadr s patem a kaka!!! na to se neda koukat jak hrali dnes a to nemluvim o lize te je dalsi katastrofa... takovej velkoklub a takovej starobinec ... je to k placi musel bych byt sprostej ..... arsenal o tridu jinde v rychlosti bohuzel ale ancelloti s gallianim to asi nevidi

Reagovat
panca

a chco koupit zambrotu kterej je za zenitem! je mu 31 a do dvou let jde do haje to jsou manazeri uplne na baterky

Reagovat
eder

Jaképak překvapení? Je jasné, že italské kluby už na ty anglické nemají.

Reagovat
sansiro

Hlavně minulý rok v semifinále a finále LM Anglické mužstva mají dva tituly za posledních dvacet let v LM, vzpamatuj se...

Reagovat
smazaný uživatel

jo maji vice titulu, ale to jenom diky 100% betonu, rozhodne ne diky spickovemu fotbalu...AC ukazalo, ze 100% beton uz dnes nestaci, nastesti...do prdele se zasrnou italskou taktikou, kdo se ma na tu nudu divat

Reagovat
M11

ZMONTUJ se a to rychle a netlac tu to hnede co mas v zadku

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, ale přečti si ten příspěvek ještě jednou a pořádně a možná pochopíš, že slovíčko "UŽ" to dává do přítomného času.. Takže minulý rok a dvacet let zpět je marný argument..

Reagovat
eder

Historie je mrtvá, já mluvím o současnosti. Kromě toho už loni byly v semifinále 3 anglické týmy ze čtyř. Díky tomu, že jim došla na konci náročné sezóny pára, tak z toho se štěstím profitoval nekoukatelný ACM. Letos budou v semifinále 4. Ty se vzpamatuj!

Reagovat
smazaný uživatel

jako kdyby remiza 0:0 z prvniho utkani byla pro AC nejaka vyhoda ..... jakykoliv vstreleny gol na hristi AC pak pro nej znamena nutnost 2 golu v siti arsenalu. Kdo ten zapas videl,videl, ze arsenal AC jasne prehraval. Zaslouzeny postup. Jsem rad ze postoupil arsenal. Htaje hezci fotbal nez AC.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k průběhu dvojzápasu si to Arsenal naprosto zasloužil.

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal překvapil. ACM úplně bezzubí. Ještě, že jsem nesázel. Tady na to, bych dal plichtu a určo postup Milána

Reagovat
smazaný uživatel

PS: formu a pohodu ACM skvěle dokumentuje ten Kakáův výstup, kdy sudí za stavu 0:0 otočil aut ...

Reagovat
Shevchenko

Za prvé se Kaká neskloňuje a za druhé se poslední dotkl míče hráč Arsenalu, takže se vztekal oprávněně.

Reagovat
smazaný uživatel

za ten aut bych se nasral úplně stejně a to jsem těžkej flegmatik...

Reagovat
smazaný uživatel

presne

Reagovat
smazaný uživatel

Proboha na co si teď hrajete fanoušci Anglických klubů,co machrujete až dokážete to co AC Milán tak mluvte,proboha je logické že pořár nebudou hrát finále to prostě nejde,jednou to přijít muselo.jste jenom chudáci kteří jsou zkoupení Ruskem,Izraelem a podomnýma sračkama.Je to ostuda že prakticky vám ani ty kluby nepatří.Ale na každýho jednou dojde.Pochybuju že někdo zvás co tady fandí Arsenalu,Chelsea má víc než 20 let,to silně pochybuju protože dříve by ani nikoho nenapadlo fandit takovým podřadným klubům.Podle mě ste skoro všechno 14-18 letí kluci co fandí jen kvůli tomu že ten tým má prachy a hraje tam Rosa a Čech.Ale Italským klubům se fandí z tradice,už století se fandí AC,Juventusu,Interu,Římu.Světová špička-Barca,Real,Juve,AC,Bayern,Liverpool.Nebude dlouho trvat a zas to skončí ten Arsenal,Chelsea ale tradiční kluby zůstanou.Vytahujte se že máte prachy,nám to fanouškům jiných týmů nevadí.My se schutí podíváme na ME na Španělsko,Itálii a vy budete jen tiše závidět.

Reagovat
smazaný uživatel

Já s tebou souhlasím, ale zrovna Arsenal ty prachy moc nepotřebuje. On má dobrej skauting - vybírá si mlasý hráče (někdy je doslova vyrve mateřskému oddílu ) a vychová si je přesně do svýho systému. Wenger za poslední léta koupil za velký peníze jen Reyese, Adebayora, v. Persieho. Hleb a Rosa stáli nějakejch 9 mega, což jsou hodně rozumný peníze. Je to divný, ale mám dojem, že Wenger by možná ani nevěděl, co s velkejma penězama dělat, kdyby je dostal na přestupy ...

Reagovat
smazaný uživatel

a samo ještě Walcott stál přes deset mega.

PS: možná se těch dražších přestupů najde víc, dělal jsem ten výčet jen z hlavy, ale je jasný, že žádný bombastický přestupy Wenger nedělá

Reagovat
fantomas

no, Eduardo za 16 mil. eur byl jeho nejdražší..

Reagovat
smazaný uživatel

jo, jo, jak říkám, dělal jsem to z hlavy, takže mě určo někdo vypadl. Ale pointa toho mýho příspěvku byla jasná a to, že Arsenal utratí za posily asi nejmíň peněz z velkoklubů

Reagovat
fantomas

jj

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nevim jestli je tohle o tom komu je kolik let. Ja fandim Arsenalu skoro osm let kdyz tam hral Parlour,Viera,Pires,Bergkamp a spol. Nemluve o tom ze arsenal nevlastni zadni rusaci,izraelci a jini dalsi vlivni kteri tam sypou miliony. A prestupovou politiku wengra zna asi kazdej takze to nemusim zminovat ze nejdrazsi prestup byl za 16milionu euro kterou hrave predci AC,inter, juve , AS rim a dalsi kluby. |Tak tady nemluv o penezich. A arsenal a jeho historie ktera presahuje pres sto let trvani. A arsenal a manchester byli vzdycky ikony anglickeho fotbalu avzdycky budou zatimco zkorumpovanej juventus se musel vyhrabat z uplatku diky kterym vyhral titul ale jinak mas pravdu tradice tam je ale v uplaceni.

Reagovat
fantomas

Arsenal není tradiční klub, ty mamlasi?? bože, to snad neni pravda, podivej se do historie, když se o ni tolik opíráš btw arsenal nezkoupil zatím žádný rusák či izraelec! Meleš opravdu s*ačky...todle snad neni možný, co to tady plácáš o věku. Nemusí mi být dvacet abych fotbalu rozuměl!

Reagovat
smazaný uživatel

ježišmarja.. podiv se eště jednou cos tu napsal a pak si dej facku.. i ten kluk co ma míň než 14 o tom fotbale ví víc než ty..

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Doporučuju vyhledat odbornou pomoc, větší kupu hoven jsem už dlouho neviděl. ...

Reagovat
anonym

Berlusconi?Jsi to ty?

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že tady zavládla slušná frustrace.....

Ar5ena1 totálně ztrapnil zoufalý Milan, nechápu co to hráli za fotbal - bez nasazení, žádná dynamika, přechod do útoku neexistoval, nebyli si schopni přihrát, byli pořád zalezlí na vlastní polovině......totálně frustrující fotbal, kdysi s tím měli úspěch, ale teď se jim to konečně zadřelo....

Byly tady naivní názory, že AC lákal AFC k ofenzívě aby pak následně udeřil - jasně, kdyby v Analu byli pořádní strikeři, tak těm pomalým přestárlým mamekýnům nasypou 3 kusy a není co řešit, oni ale nesmyslně pořád chodili až do "kuchyně" místo střely volili přihrávku a tím se připravili o dřívější rozhodnutí celého zápasu......

Otázka stojí jinak - je Ar5ena1 fakt tak dobrý nebo Milan tak tragický?

To San Siro - dohledej si nejprve historii těch červených šmejdů a pak tady něco plácej o "velkoklubech"

Juventus - slušná frustrace, nevíš co mluvíš, takhle jednostranné to rozhodně není......platí to možná naprosto přesně - ale o takovém Juventusu.....:-)

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že ACM zahrál těžce pod svoje možnosti, připadali mi, že jsou skoupí na krok, působili strašně unaveně. Ale tím nechci snižovat postup ACM, zahráli totiž výborný zápas ve všech směrech.

Reagovat
smazaný uživatel

postup Arsenalu samozřejmě.

Reagovat
M11

ty si juve do huby neber

Reagovat
smazaný uživatel

Já nejsem flustrovaný já sem rád že je itálii na ME a na to se těeším to bude vrchol.A ještě se těším jak Juventus bude hrát LM,jestli jí hrát bude,ale nějakej AC a Arsenalk mě vůbec neberou,jen sem reagoval na to jak se tady Angličani vytahují,nebýt cizinců tak ste namydlení.

Reagovat
fantomas

tjn...vymlouvat se na cizince to byste uměli

Reagovat
Kapřík

Ona to ale není zas taková blbost...vem si, že v základu ACM hrálo sedm Italů...a sám víš, kolik anglánů hrálo v základu AFC...Arsenal se vydal cestou ignorace domácích hráčů, čímž se mu samozřejmě ulehčilo na poli finančním a herním(nakoupit mladíky z ciziny je mnohem levnější a také kolikrát hrajou lépe než domácí hráči ), ovšem díky tomu nebude nikdy tak oblíbenej jako Manchaster nebo Barcelona...pro hodně lidí je totiž xicht klubu přednější, než pomíjivý úspěchy a pohledná hra.

Reagovat
fantomas

a kolik angličanu by si arsenalu doporučil aby vyhrával?? a nesmeji bejt už ve velkoklubech...možná downing by se hodil, to je vše ...to je chyba milána že sází na vlastní hráče, ten de holt cestou zkupování konkurence (viz oddo, gilardino)...arsenal má zase díky aw přehled o francii tak je zaměřenej na toto teritorium...to sou prostě jen chabé výmluvy at arsenal neuznávaj stejne jako barcu a manu, hlavně že je stejně populární jeho hra

Reagovat
smazaný uživatel

No, formulace: "... to je chyba milána že sází na vlastní hráče ..." Je přinejmenším nešťastná (dere se mi na jazyk cosi o úplný blbosti ...). Sázet na odchovance nebo aspoň na "domácí" hráče není chyba, ale budoucnost fotbalu. Uvidíš sám

Reagovat
smazaný uživatel

a co se týče těch Angličanů - myslím, že místo Bendtnera mohl Wenger koupit do útoku Agbonlahora, určo by se prosadil víc, ve vaší záloze by se neztratil Bentley (ve středu asi místo Flaminiho), A. Young (na kraji místo Rosy). Tihle hráči jsou srovnatelní, možná zatím trochu horší, ale s o to větším potenciálem. Takže možnosti tady jsou, ale jsou dražší, mnohem dražší a Arsene jde cestou levnější "zahraniční". Uvidíme, jestli se mu to nevymstí

Reagovat
Kapřík

Já nemám co doporučovat, je na klubu jak si rozhodně udělat sympatickej kádr pro fanoušky. A když na to takhle pečou, nesmějí se pak divit že je tolik fanoušků nesnáší. Aspoň si pak víc vážim klubů, které se o to starajíí(např. ManU).Přitom by tak aspoň ty tři angličani do základu určitě stačili - furt slyším jak je teď AFC bohatej, že Arsene dostane šílený prachy na nákupy, tak by mohl udělat nějakou tu úlitbu fanouškům, aby měli zas komu fandit v repre a koho mít za svůj anglickej idol...vždyť je to i marketingově výhodný, takže jejich počínání nějak moc nechápu. U mě tím hodně klesli. Downing by byl fajn, pak bych stejně jako jiri-fcb bych viděl dotáhnout zpátky Bentleyho(jestli by se ale chtěl vrátit) i ten Abondaghlor by zlý být nemusel, s tím souhlasím. Wheater na stopera(do blízké budoucnosti), Shorey taky nevypadá na LB úplně zle, Barry se mi docela líbí...určitá nabídka dobrých eng. fotbalistů je, navíc by se mohli zapracovat nějaký ty odchovanci(s těma upřímě nevím jak to u Vás přesně vypadá...Hoyte mě třeba dech zrovna nevyrazil).

Reagovat
smazaný uživatel

Já s tebou souhlasím.. taky bych uvítal v kádru víc anglánů. Ale když se an to teď podívám, tak bych ani jeden post nevyměnil momentaálně, když pominu zranění, tak obrana je jasná (z leva): clishy, willy, kolo, sagna; záloha: rosa, flamster (toho bych rozhodně ani za bentleyho nevymenil), cesc, hleb (walcott); ade, rvp. ale maximálně mě včera na pravé záloze sral eboué - tak toho bych vyměnil pro včerejšek právě za bentleyho.

a k té výchově. AFC nemá vůbec špatnou akademii. Jen když si vemeš: Pennant, Bentley, Aliadiere. Samí parádní talenti. Chyba v nich že nebyli trpěliví. Nebo dokonce dělali problémy. V zimě nám odešli další nadějní mladíci, což opět nechápu a sere mě to..

Reagovat
Kapřík

Je pravda, že máte většinu postů výborně obsazených, ale třeba konkrétně na pravého záložníka by se Bentley výborně hodil...Eboue je totiž vážně špatnej. Místo právě pro Bentleyho i Downinga by se tam určitě našlo, Rosa a i ostatní jsou stejně furt na marodce. Navíc to bude teď chtít dalšího útočníka za Eduarda, tak proč nešáhnout právě po Gabrielovi? A místo na stoperu by se taky určitě našlo, protože Gallase, Senderose a Toureho(Hoyte a Djourjou na to nemají) by mohl doplnit nějakej mlatší angličan. Navíc Clichy nemá na levo za sebe alternativu(a upřímě se mi tam vůbec jako player nelíbí), takže tady máš taky jednjeden možná flek.Ono jestli se v EU odhlasuje těch šest domorodců v základu, tak jim stejně nic jinýho nezbyde.

Reagovat
fantomas

jj ebou špatnej je, ale bentley se nechce vrátit, nedávno to myslim naznačil

Reagovat
fantomas

dobrá, zkoupit anglány a rozšířit kádr o 5 hráčů?? Na co Shorey, když užasne hraje clichy a jako záskok bud gallas nebo traore...pro jiřika... uvidim? jak asi, když jedinej odchovanec, kterej je ted v týmu jakž takž užitečný pro další dva roky je ten utočník (nezpomenu si na meno)...spíš sem možná videl - obrana maldini - costacurta byla dobrá, ale ty časy už sou pryč, ted bud vychovat bleskurychle nástupce, nebo se vydat klasickou cestou velkoklubu a nakupovat. Osobně nechápu jejich př. politiku, když přivedli třeba toho Pata, misto toho aby omladili obranu

Reagovat
smazaný uživatel

to "Uvidíš" jsem myslel tak, že pokud FIFA opravdu schválí pravdilo 6+5, tak jste v pitchi. Nevím, co by pak dělal Wenger, protože ceny kvalitních Anglánů by vyletěly neskutečně vysoko, páč by po nich byla několikanásobně vyšší poptávka, než je teď.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak a je to hotový ! Arsenal vyškolil AC v produktivitě a zaslouženě jde dál. Pro AC Milano je vypadnutí z preferované LM jen dokladem toho, že letošní sezóna se jim opravdu vůbec nevydařila. Jsem zvědav, jak budou teď hrát v Serii A, kde také nemají na růžích ustláno. A gratulace pro Arsenal !!!

Reagovat
smazaný uživatel

neřekl bych, že v produktivitě. Hráči Arsenalu měli v tom zápase dost tutovek a Milán totálně přehráli. Kdyby přidali ještě produktivitu, tak to skončilo 0:4 a fertig

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím to tak, že AC Milano odehrálo domácí zápas bez vstřeleného gólu, což je na takový tým hodně tristní.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, jasně, ale to bych nespojoval s produktivitou. Sousloví "vyškolit z produktivity" bych použil, kdyby vyhrál ACM 5:2 na gólovky a Arsenal 0:2 na góly.

Reagovat
eder

Motáš tady jablka s hruškama. Klubový fotbal je úplně jiná kapitola než reprezentační. Nebo jsi vážně takový nacionalista? Pokud ano, tak je mi Tě líto. Pokud fandím léta nějakému klubu, tak hodnotím kvality jednotlivých hráčů a týmu jako celku a nijak mne neovlivní jaké jsou národnosti!

Reagovat
eder

Reagovat
fantomas

přesně tak

Reagovat
Kapřík

Tak ani moje první fandění ACM v životě jim nepomohlo...to už vážně nevím co by chtěli . Je pravda, že Arsenal byl lepší, on tvořil hru a Milán sice docela dobře bránil, ale dopředu to byla až na pár náznaků bída s nouzí...no a takhle se nechat přehrát...to bych od těch protřelých milánských harcovníků vážně nečekal. Ovšem musím vyzdvihnout jednoho hráče...Maldini hrál i tak vážně skvěle, jeho bránění i výpady se mi hrozně líbily....tohohle hráče bude vážně neskutečná škoda, až skončí. V tolika letech převyšovat ostatní... . Škoda jen, že se nerozloučil v LM lepším výsledkem.

Reagovat
eder

Všechna čest, před Maldinim smekám. Škoda, že si z jeho výkonu nevzali příklad i ostatní spoluhráči AC. Takových hráčů v historii fotbalu mnoho nebylo a nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se moc líbilo, když Maldini zvedal a utěšoval Eboueho. Připomínalo mi to scénku z rodinného alba táty ze synem

Před Maldinim klobouk fakt dolů

Reagovat
Kapřík

To mě úplně vyrazilo dech... . A právě tuším Eboueho ještě nádherně obehrál a zručně vyškolil...prostě frajer a já před ním smekám .

Reagovat
smazaný uživatel

Abych rekl pravdu tak sem vyhru arsenalu cekal a po prvnim polocase to byla opravdu otazka casu kdy dame gola!ale abych rek pravdu tak sme ho dali v case kdy se milan celkem zvedal a celkem z prehledem zastavoval vsechny ¨nase utoky....ale nastesti to cesc vzal na sebe ....a i sem vyhral 900 a na arsenal byl nejvetsi kurz u sazky, 3,6!!!to neni malo

Reagovat
smazaný uživatel

Zase to tolik nepřehánějte. AC snad nemá hráče, kterej by v posledních týdnech nebyl zraněnej. Do tohoto zápasu nastoupila půlka hráčů rovnou skoro bez tréninku a ta druhá to taky neutáhla, protože když jsou půlku sezony zranění a není trénink, tak je akorát únava a není forma. Myslím, že to snad bylo jasně vidět, za normálních okolností by se tohle nestalo. I když samozřejmě platí, že čím starší hráči, tím větší pravděpodobnost zranění.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeho göl = náhoda jak svině, blbě na to viděl je to prostě vopšoust...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Korupčníci dostali na pamětnou.

Reagovat
Shevchenko

Padej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

idiote...

Reagovat
Devil

Paradaaaa !!!! Tak myslim , ze uvidime postup vsech 4 Anglanu ! Arsenal zahral na jednicku , od AC jsem cekal trochu neco jinyho , Kaka nic moc .

Reagovat
Mrvinho

Angláni . Co minulý rok? semifinálko 3 Angláni a vyhrálo AC tak aby nedopadli stejně i letos.

A match: Myslím že to dodrbal Kalač. Natáhne se přes "třičtvrtě" brány a ten gol Cesca pustí. Skoro to tam ani nedolítlo, ale ta shoot v 1. pol. dost GOOD. A u druhého golu ani nenatáhl ruky - je to už stařík no. Ne že by byl špatnej brankář, ale je už starej. Už by tam měli udělat nějakou change.

Reagovat
fantomas

jj angličtina ti de, ale znalosti o fotbalu pokulhávají

Reagovat
Mrvinho

Nějakej chytrej ne? Mě jde dobře angličtina, ale tobě moc nejde ani čeština co tu čtu ty tvoje příspěvky. A kdybych nerozuměl fotbalu tak sem asi nelezu ne???

Reagovat
Devil

To s tim AC mas pravdu , ale ja o semifinale vubec nepsal !!! Psal jsem ze uvidime postup vsech 4 anglanu ( PRO MRVINHA -to jsem mel na mysli z osmifinale do ctvrtfinale !) A jeste neco - stejne to dopadnout nemuze , protoze AC uz tam neni !

Reagovat
Mrvinho

jj já vím že jsi nepsal o semifinále. Ale dával jsem to jen jako př.

Reagovat
smazaný uživatel

kalac je slaby brankar.Uz pustil dost vela lacnych golov na to v akom klube posobi.V AC by mali mat lepsiu lavicku.

Reagovat
fantomas

todle ale nebyla ani moc jeho chyba nevidel..

Reagovat
Devil

Jj , myslim ze kdyby mohl zareagovat na strelu hned , tak by ji vyrazil .

Reagovat
Devil

Mimochodem , gratuluju k postupu gunners !

Reagovat
smazaný uživatel

Kalač je průměrný golman, navíc už starý, kterej měl teď dobrých pár měsíců a já doufal, že je aspoň dotáhne do konce týhle sezóny (nejspíš nedotáhne no). víc od něj nejde absolutně čekat...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele