Evropská liga UEFA - Evropská liga
Jablonec zkusí v Evropské lize zaskočit favorizovaný Celtic
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
FK Jablonec - pravděpodobná sestava:
Hanuš - Štěpánek, Martinec, Zelený, Krob - Považanec - Pleštil, Kubista, Kratochvíl, Pilař - Doležal
Celtic FC - pravděpodobná sestava:
Bain - Ralston, Bitton, Welsh, Taylor - Soro, McGregor - Abada, Turnbull, Christie - Édouard
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
FK Jablonec - poslední zápasy
31.07.2021
FORTUNA:LIGA
2. kolo
24.07.2021
FORTUNA:LIGA
1. kolo
29.05.2021
FORTUNA:LIGA
34. kolo
23.05.2021
FORTUNA:LIGA
33. kolo
15.05.2021
FORTUNA:LIGA
32. kolo
07.05.2021
FORTUNA:LIGA
31. kolo
17.09.2020
2.př
01.08.2019
2.př 2.z
25.07.2019
2.př 1.z
13.12.2018
Sk K
29.11.2018
Sk K
08.11.2018
Sk K
Celtic FC - poslední zápasy
31.07.2021
Premiership
1. kolo
28.07.2021
Liga mistrů
2.př 2.z
20.07.2021
Liga mistrů
2.př 1.z
15.05.2021
Premiership
Tit., 38. kolo
12.05.2021
Premiership
Tit., 37. kolo
02.05.2021
Premiership
Tit., 36. kolo
10.12.2020
Sk H
03.12.2020
Sk H
26.11.2020
Sk H
05.11.2020
Sk H
29.10.2020
Sk H
22.10.2020
Sk H
Komentáře (280)
Přidat komentář0:3
2:1
Povinný postup JAB, 4:0. Hlavně jim domácí rowdies nesmí dát záminku ke kontumaci a protlačení protekčního Celticu.
Rowdies masivní 5 hlavy kotel...
Celtic Glasgow tip 1:3
1:0 Jablonec si musí představit že to je třeba Plzeň. Rozhodně tenhle tým není silnější než pražská S, která Jablonec umí porážet Takže žádný strach a hrrrr na ně
Takhle to jde číst na oba významy stejně, že buď Jablonec je dokáže porazit nebo že dokáže být porážen
Po tom zápase v Bolce si nedovedu představit že mají hrát předkolo EL s Celticem
Očekávám klasiku 0:1 a javka5 nedají penaltu
...a gol v 89.
Poslední venkovní výhra celticu 14. února. To nemůže dopadnout jinak než, že to celtic prolomí právě v Jablonci.
1:2
Bude to na ČT2, tak aspoň něco. Akorát pro Jablonec s jeho formou to asi bude ostuda. 0:2
Velkého outsidera? Proč, protože stejně vždycky postoupí Celtic?
2:1 a ať se sukýnky před odvetou ještě pořádně klepou
Velkého outsidera, protože Jablonec je neschopný postoupit přes předkola do hlavních fází evropských pohárů a to opakovaně. Takže je jedno jestli se jedná o Real Madrid, Celtic nebo tým z Burkiny Faso.
Tohle se s jabloncem tahne ale netyka se to spis boleslavi?
Jerevan byla ostuda, s Dunajskou Stredou to bylo 50 na 50, navíc se hrálo na jeden zápas a to na Slovensku. Jinak výkony předváděl Jablonec dobrý, zatopil několika favoritům.
Jerevan byla ostuda, DAC byla ostuda úplně stejně. To, že se zatápělo několika favoritům je ve výsledku úplně jedno, když z toho nikdy žádný postup nebyl. Dohledal jsem si s kým dál v předkolech Jablonec hrál:
Örebo SK, Apollon Limasol, Austria Vídeň, APOEL FC, AZ Alkmaar, Betis Sevilla, Ajax
Jako, že by toto spolus Jerevanem a DAC byl soupis super silných týmů, přes které by se nedalo ani jendou postoupit, to mi teda fakt nepřijde.
Všechno týmy, které každoročně startují v LM nebo EL a úplně jasný fsvoriti proti Jablonci. Polovina týmů hraje poháry častěji než Sparta..
Favoriti.
Dunajská Streda toho času měla docela našláplou sestavu, v zádech nějakých 5-7 výher v řadě, domácí prostředí, žádná odveta, přesto jsme byli asi 5 minut od postupu. To, že to nevyšlo je na hovno, ale ne ostuda.
Když už ses tady rozhodl dělat výčet týmů, se kterými jsme se utkali, tak bys je mohl aspoň napsat všechny a bez chyb. Nehledě na to, že jsme si slušně vedli ve skupině EL, kde jsme odehráli dost pěkných a vyrovnaných zápasů s výsledkem alespoň 5 bodů.
S týmem z Burkiny Faso bychom v evropských pohárech vypadli asi těžko.
Demente.
20/21 konec s DAC - nic moc, ale určitě ne ostuda
19/20 konec s Jerevanem - ostuda
18/19 ve skupině plus minus to, na co měli
15/16 postup přes Kodaň, vyrovnaná partie s Ajaxem = pozitivní překvapení
13/14 postup přes Stromsgodset (byli mírným outsiderem) a konec s Betisem = uhráli to, na co měli
11/12 splnění povinnosti s Albánci, nepřekvapivý konec s Alkmaarem.
10/11 konec s APOELem, byli mírným outsiderem.
I takhle se to dá interpretovat, v pořádku. Na Jerevanu se shodneme. DAC já teda považuju za ostudu, ale budiž.
Ze zbylých 5 soupeřů, se kterými vypadli v předkolech sice nikde jasný favorit nebyli (někde dokonce - Ajax, Betis - jasný outsider). Nicméně z pěti pokusů bych čekal, že aspoň 1x-2x se podaří překvapit a postoupit do základní části. Žádný z těch týmů není tak obrovská evropská špička, že by bylo vyloučené prolomit papírové předpoklady.
Tak s tím DACem byli tuším outsidery i co do kurzů. A celkově zkrátka nemám dojem, že by si v těch předkolech počínali hůř než třeba Slavia, o Spartě nemluvě takže za výrazně lepší se dá dlouhodobě označit jen Plzeň, přičemž i ta v posledních sezonách vyhořela.
Hele 7 pokusů - 0 postupů do skupiny. Nikdo horší už logicky není a já prostě fakt myslím, že se to minimálně 1 až 2x povést mělo.
tvl, zase Jablonec je 4.-5. top tým Česka. To je jako chtít skupinu po Hackenu, Randers, Kovalivke...
Cením objektivní zhodnocení.
ten DAC před rokem za mě ostuda byl, výkon s přibývajícíma minutama byl horší a horší a na konci už mi bylo normálně až stydno...
ostuda ? tym, kterej ma nekolik reprezentantu z ruznych zemi ? DAC byl favorit a to pomerne velkej
Favorit byl DAC, to nepopírám, ale ne nijak sílenej. Když kouknu zpětně na kurz tak je to 2,05 x 3,70. Reprezentanty měli, dva reprezentatny maďarska a dva reprezentanty Panamy. V tom Jablonec moc nezaostává (Doležal, Jovovič, Schranz). Oba týmy měly několik mládežníckých reprezentantů.
Většinou při zápasech českých týmů v Evropě do poslední chvíle věřim, že se výsledek dá nějak urvat a vyhrát, ale v tomhle zápase mi bylo od druhýho poločasu jasný, že je to jen čekání na prohru. Fakt to bylo naprosto zoufalý. Tak špatnej "fyzickej" výkon jsem od českýho týmu snad nikdy neviděl...dyť ty borci úplně odpadli a jen ten zápas dochodili a doufali, že nedostanou víc než 5 gólů.
Kdyby se hrál dvojzápas, tak to podle mě Jablonec zvládne. Měli smůlu, že hráli venku, ale jinak nejsou v Evropě tak trapní jako Boleslav.
DAC mel lepsi tym navic Jablonec doplatil na to ze teprve skladal tym. V ocich lajku ostuda ale realita byla ponekud jina
Gablonz 2:0
Jak zkusí zaskočit Musí je přejet
2:1
2:0
Tvl, už zase? Ale zajímalo by mě, jak by se to řešilo, když už je PSV-Midtjylland první zápas odehraný
https://twitter.com/SPFLWatch/status/1422685223721095170
Celtic
Skoti
Celtic rovnou do Superpoháru jako vítěz LM
Tohle by mohlo Jablonec šoupnout do EKL
A JABLO A JABLO A JABLOOONEC
Nevím proč, ale nějak Jablonci věřím, že Celtic vyřadí.
Favorizovany Celtic? Proboha, vždyť jsou to prvotřídní salati
3:0
2:2 a Rada bude vykázán na tribunu
1:0
Přání: 2:0
Tip: 0:2 Nakamura oba z přímáků
2:1
2:0
V Jablonci chcije. To bude holomajzna. Snad ani nechci videt tip: 0:0
takže domácí prostředí pro skoty
Chčije? Od rána to je jen takový horší mrholení. Hodně lidí venku ani nejde s deštníkem. Každopádně autentičtější počasí pro zápas Jablonce a týmu ze Skotska ani nemůže být. 15°C, zataženo, déšť
hmm.. uz citim sadru
Pelta ven !!!
Hanuš - Surzyn, Martinec, Zelený, Krob - Považanec - Pleštil, Kubista, Kratochvíl, Pilař - Doležal
Oproti Boleslavi 2 změny: místo Štěpánka Surzyn, místo Malínskýho Pilař
Projel jsem si sestavu Celticu a vypadá neskutečně slabě. Hráči z izraelský a japonský ligy + skotský průměráci.
Treba ten Abada co dal ted gola?
Davaji to nekde
Ct 2
Fakt.
bohužel jo
Joe Hart za Celtic
Celtic starting XI: Hart, Ralston, Bitton, Starfelt, Taylor, Soro, Turnbull, McGregor, Forrest, Abada, Furuhashi
Super že nepoklekli
Neviděl jsem začátek, Skoti jo?
Skotaci samozřejmě kleceli
Tyvole tam kdyby přijela ta největší jména světového fotbalu tak se to stejně nevyprodá. Co víc chtějí?!
Tak já mám za to že je pořád nějaké omezení ne?
Aby jim na předkolo nalosolovali Liberec
Sakra to nám ty poháry začaly... Katastrofa a Jabka dnes dostanou taky..
Proč vůbec nehraje Holík? Docela bych ho bral do Plzně ale na něj asi prachy nenajdeme.
Bosáku! Čeština je slovanský jazyk. Takže SURZYN se čte SUŘYN.
Jenže tady se to opravdu čte Surzyn vy inteligente
Severní morava nesouhlasí.
Jméno je polského původu takže SUŘYN je správně, negramoto. když v ČT důsledně vyslovují portugalská jména Ronaldu, Karluš ap. měli být přesní i tady.
Looool
https://www.youtube.com/watch?v=N4vcDDPSIlc
https://www.youtube.com/watch?v=xJ4eJ-6HU2s
Tady mu jasně říkají SURZYN
Nemyslím, že je to správne
https://www.adamek.cz/jazyky/polstina-vyslovnost/
Kdyby to bylo špatně, tak by jim to snad řekl.
Ach jo Jabka no...
Obrana
to bude tak 5:0
To bude hezký týden pro ČR týmy v evropských pohárech....
Hezký a rušný fotbal. Díky Celtiku.
Ten tým Jablonce působí snad nejslabeji za poslední roky
muzeme vypnout...Jablonec navazuje na zapas v Bolce
Už nikdy je nepouštějte do Evropy, díky
Kdo jsi, abys o toto zadal? Kdokoliv se tam muze kvalifikovat pres ligu. Tyto trapnosti na adresy Jablonce, MB nebo ted i Slovacka jsou ukazkou hlouposti. Kaspare.
tak tady je vyreseno rychle
Trapný Jablonec, co sem vůbec čekal ?
Makejte kurňa!
Že já si ten zápas vůbec zapínal
Ubohost
Tak hlavně že se tu onanuje nad koeficientem ale k čemu vlastně je dobrý? Aby hrálo předkolo pět týmů? Když není kvalita. Navíc ty postupy si mají týmy zasloužit do skupin a né tam postoupit automaticky a být tam otloukánek
Piča už zas
Že to někoho pořád baví
To jsou fakt totální tragedi. Doživotní zákaz pohárů.
Peltonec = ostuda všech ostud, už nikdy do Evropy!
:D
1:2
Mlynář
*Klikař
*Karoch
*Pilař
Pilar zkusene to neuspechal a pockal si
Doležal by to zakotvil z první někam na tribunu.
nebo by trefil brankare
Dneska padne aspon 8 golů
Pilka
Pilka! Je proste smutný, že Jablonec když nevyprodá půlku kádru po několika letech dostane Celtic..
Jaká smůla? Tým ze slabé skotské ligy, který dostal dvakrát od trapné Sparty 4 góly
Nedelej ze Celticu Liberec…
Hart na co čekal na čáře
Pilař
Dobře Pilka! Od koho bude po špilu žebrat dres?
od Messiho ho žebral protože to je jeho vzor nevěřim tomu že Forrest nebo Hart patří do podobné kategorie
Řehtačka
Jablonec hraje poháry každý rok ale vydrží 1 -2 kolo.Jen 2019 hráli skupinu to jim spadlo do klína
Když si je v lize vykopou, tak proč by je neměli hrát?
Nikdy nehrali evropskou ligu tím způsobem, že by si ji vykopali přes předkola.
Bojujte za koeficient!
Čeho se jako bojí? Proč vůbec nepresují?
Pjesujééém
Povazanec cumi, jak si to McGregor steluje na strelu. Nezajem.
Bránění je zoufalý
Oni hranou jak po kalbě, to je šílený.
Abada fakt tri roky v Celticu nie je..prestupil toto leto. To je celkom fail od Bosaka, ze si nie je schopny zistit, ze hrac je v Celticu ani nie mesiac.
Bosák žije golfem. Fotbal má jako vedlejšák.
on uz je v CT jen jako externi zamestnanec ne ? co by se snazil
Zkus mu to napsat na twitter. Od nej se dovis, ze si debil ty
Ten mele takovejch hoven, to už ani nemá cenu řešit.
Považanec dopředu Iniesta, dozadu Dočkal.
...nebo Husbauer
Krob
Laxnost bránění ze strany Jablonce je šílená
Kapacita je omezena ?
Co tam dělá Bosák, když je na OH golf v plném proudu
A Považanec by měl dostat od Rady pořádnej kartáč
Cela zaloha je uplne priserna, ale to bych tady moh psat kazdy kolo. Kratochvil je postizenej
No Kratochvíl je taky tragickej, jsou si jistí svým místečkem v Jablonci i platem, žádná snaha...
Pred zapasom by som cakal vyrovnany priebeh, kludne remizu. Lenze Celtic mohol dat 4-5 golov a v tejto chvili strazit bezpecny postup. Je to ale len 1-2, Celtic sa moze zatiahnut a ta remiza kludne moze prist. To tempo a ponuka od Celticu podla mna nebude rovnaka ako v prvej polke, takze je otazka, ci pridaju treti gol alebo dostanu na 2-2. Dvadsat minut to od domacich bolo fakt zle, nedostojnym superom boli Celticu.
Kdybychom branili aspon trosku, tak Celtic nema nic. Jsou fakt hrozny. Bohuzel nase zaloha a obrana nebrani, coz je jeste horsi
Tohle je chyba Rady. On je takticky šíleně slabej, proto se začátku vůbec nedivím. Snahu tam mají možná tak 3 hráči, zbytek má bobky za ušima.
Co nedal
Jablonec má teda štěstí, mělo to být tak 1:5.
Co teda ta kapacita, je omezená?
Ten Surzyn je strašnej zoufalec.
Jako duo Surzyn, Martinec fakt tragédie. K tomu Zelený není primárně stoper a Krob už taky nestíhá
Dlouho jsem neviděl trapnější vystoupení českého týmu v pohárech.
Cos cekal od Jablonce, ze jim daji 5 kusu?
Aspoň jsem čekal, že budou takticky trochu připravený. A pak taky to, že se nebudou bát hrát.
Že nebudou hrát jak totální pyče.
Ta obrana Jablek je tragická
Naivne jsem cekal, ze Jablonec prekvapi. Bohuzel, v poharech malokdy predvedou neco navic. Proti dnesni obrane by se prosadil i Necas s Matouskem. Tohle Rada fakt strasne promrdal.
Já taky.
FK Řehtačka Gablonz je dlouhodobě skvrna českého fotbalu v evropských pohárech. Klub bez pořádné tradice, diváckého zájmu, hračka podvodného Pelty.
přesně!!!!Jím by slušela maximálně tak 2.liga
Bez jaky tradice? Muzes nam vycist iks veci, ale tradici? Ty ses dement
Tak moc ročníků Československé první ligy jste neodehráli.
A? Kopali ji v 70. letech, oddil funguje dlouho, ceskou ligu hraji v podstate od zacatku bez prestavky, tak co chces vic?
Myslím prvoligovou tradici. LIAZ Jablonec nakoukl do ligy v 70. letech. Vesměs hrál o záchranu. V té době byla v Gablonz číslo jedna atletika. O jaké tradici vysíláš, idiote.
Hraji skoro 30 let bez prestavky prvni ligu. Vynechali jen prvni rocnik. Ligu hrali i za komunistu, jinak se pohybovali vesmes ve druhe lize. Podle tyhle tvoji logiky je muzstvo s tradici jen Sparta a Slavie, ty kamile
Tradici myslím na úrovni nejen S + S ale taky Baník, Brno, Teplice, Plzeň, Bohemians,Olomouc, ve druhé lize Viktorka Žižkov atd. Jsi směšný řehtačko.
Tak Bohemka, Plzen, Olomouc nebo Banik jsou v nedavny dobe druholigovy tymy, tak mi to moc do ty tvoji tradicni logiky nepasuje, kamilku
Bilance čs. První ligy: Jablonec na 25. místě mezi kluby z českých zemí. Odehrál 60 zápasů. Třeba Hr. Králové 447, Kladno 618, Třinec 176, ale třeba Cheb 390...to je klubová tradice, Jouzo.
Znova, ty kriple blbej. Co to ma spolecnyho s tradici/netradici fkj? Ten tym funguje dlouho, sice neuspesne, ale dlouho. Ligu hraje krome prvni sezony nepretrzite, nevzal se na zeleny louce z niceho nic, ale dlouhodobe se buduje. V kontextu nasi ligy to je bezpochyby tradicni tym, demente
V kontextu ligy české republiky máš pravdu, imbecile.
Proč jen čs. ligu?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Historick%C3%A1_tabulka_nejvy%C5%A1%C5%A1%C3%AD_%C4%8Desk%C3%A9_a_%C4%8Deskoslovensk%C3%A9_fotbalov%C3%A9_sout%C4%9B%C5%BEe
Protože český fotbal pod hlavičkou ČSR dosáhl od roku 1918 své největší úspěchy. Dvakrát vicemistr světa 1934 a 1962, mistr Evropy 1976.
A jakou to má spojitost s klubovým fotbalem?
Bolka dělá větší ostudu
Dělat větší ostudu než Jablonec je velké umění, ale Bolka to s přehledem zvládá.
jednou měli tažení jako Teplice, ale to už bude dvacet let za chvíli...
Jablkonec
Koho budou mít v EKL?
Tobol nebo Čobol
https://www.livesport.cz/zapas/Am7lD2oU/#prehled-zapasu/prehled-zapasu
Tak to by měli zvládnout. Nicméně pak už je to rovnou do skupiny ne?
Žilina/Tobol
O to víc mrzí, že jsme tenhle Jablonec v první kole nedali.
Šílenost... Českým klubům by letos měli tu Evropu zakázat
Malina
Na koho řval to čuráku?!
asi ho tam hejtil nejaky rechtackar
já se lekl že to bylo směrem k Plukovnikovi ale stridacky jsou na druhé straně..
Kdo ?
Malinsky po gólu
Na Edouarda
Ok dík
Na Trpisaka
Pěkně, pojďte aspoň vyrovnat.
Malina luxusne
Malina na pana
Kurva ať zabojujou o tu remízu
Malinsky da gol Hartovi, to je stejne krasny
Je bizar Harta na stadionu Jablonce vubec videt
Ale gólman je to stejně zoufalej, jako například Kolář
To jsou pice Peltonecke
Stoperi Jablonce naprostá silenost.
To je panečku obrana
Hmm, tak nic
Já bych jim sebral měsíční plat za tedle výkon
A Radovi dva. Tohle jde prostě za ním.
Ale ja nevim, co se vsichni divi. Vzdyt tohle je typickej Rada, aspon co se Jablonce tyce. Stavi svy kone, ktery hrajou hrozne (Krob, Kratochvil..treba), strida pozde, absolutne neni schopnej reagovat na pokles/narust formy jednotlivych hracu, takticky 0...akorat mu proste hraje do karet kdyz tech jeho 11 vyvolenejch ma fazonu, to jsme pak tezko k porazeni. A je to furt stejny.
Ja tady zas klasicky napisu, ze to je starej dement a mel by jit do pice a my vyhrajem 10 zapasu za sebou. Pak budu za curaka, ale co uz
Kolik tam mohlo dneska přijít lidí, polovina kapacity ?
Jestli si myslíš, že to dokážeš líp, tak si tam běž stoupnout sám.
Tenhle zápas mi úplně připomněl jeho působení v reprezentaci.
Tak bez posil se hraje blbě a tady to Rada hodně prokaučoval.
Rada asi místo vhodné taktiky na zápas řešil s hráči problematiku rasismu, jakožto odborník na slovo vzaty
Cesky tymy letos soutezi o to, kdo predvede trapnejsi vykon?
Ten Rada je ale fakt fotbalovej analfabet...
Jo 3. - 4. misto v lize dokaze ukopat, ale v Evrope neuhraje vubec nic. Ty neuspechy uz nemuzou byt nahoda.
Ani v te zakladni skupine, kam postoupili tenkrat automaticky, to nebyla zadna slava a posledni misto.
Podle me jsou schopni vypadnout i s tema luzrama, ktery jim nalosovali do playoff Konferencni ligy.
To už by bylo na rozpuštění klubu.
Kdyz byli schopni 2 roky zpet vypadnout s Pjunikem Jerevan a doma nedat s nima ani gol, tak proc by nevypadli s Tobolem nebo Čobolem.
Rada by v tom zapase mel spravne hrat o svoje misto, ale kamosi se nevyhazuji.
Žilina je sfoukne, vždyť ten tým je tragédie
Zilina dneska vyhrala, tak to zatim vypada na Tobol.
Ne, Jablonec hraje s vítězem toho dvojzápasu
Všimli jste si chlapi? Góly které dostáváme jsou vždycky blbé nebo zbytečné.
to tak je každý rok...
Dalsi ostuda
Letos by nas meli podminecne vyradit. Zatim tragicke ostudni vykony k zbliti. Hnus des a bes
Zase nepřeháněj. Zatím 2 postupy ze 2.
Slovacko ti omylom vypadlo?
Počítám jen české kluby.
Vypadlo no. S ním už to nevypadá tak hezky.
A Plovdiv 1:1 s Kodani
A pro takovýhle sajrajty by jste chtěli koeficient, jo?
Tak byli nase utopicke predstavy, ted vidime realitu.
LM ani EL nepotrebujeme, Konferencni liga bude dostatecna
Mozna by nam casem mohli vymyslet jeste specialne ctvrtou soutez, kde budeme svadet bitvy se Slovakama a tymy z Azerbajdzanu, Armenie apod.
Ano, protože takhle jim stačí porazit Žilinu a jsou ve skupinách.
Čo zas nemusí byť úplne brnkačka, aspoň podľa toho ako hrá Žilina
Stačí porazit Žilinu Ty to píšeš, jak kdyby to byla brnkačka. Při momentální formě by se Jablonec nadřel i s Šamorínem.
Samorin ma inak tak isto super formu, idu na postup dufam
Narážel jsem na to, že není potřeba koeficient. Kdybychom byli třeba až 20., tak musí Jablonec přejít přes 3 soupeře. Takhle stačí jeden.
OT : https://www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/news/2207655/leo-messi-not-staying-at-fc-barcelona
WTF?
To nevěděli jaké jsou podmínky ligy?
Jaké ?
Finanční a administrativní? Viz prohlášení FCB.
Dekujme Celtiku
Rada a evropská předkola, name more iconic duo
Nejzábavnější bylo vidět Martina Doležala běhat. V poločase už měl krvavý oči. Jinan opět slabota v obraně. Ve Skotsku dostanou bůra.
Slovácko a Jablonec se možná dokáží posílit na ligu, ale nejsou Valencie, aby to stačilo i na evropské poháry a bez klíčových opor minulé sezony tomu zkrátka něco chybělo, ale taková komedie jako včera Slavie to nebyla, Slavie včera našla svou Suboticu
Valencie
Srovnávat Ferencvároš se Suboticou
Je nejvyšší čas novelizovat pohárová pravidla v tom smyslu, že když se kvalifikuje Jablonec administrativně ho nahradit jiným mužstvem v pořadí za Jabkou. To bylo řečí o snadném postupu přes Celtic a realita je potom úplně jiná. Tradiční deformace koeficientu to je vklad Jabky do pohárové Evropy
Já furt nechápu, co kdo čekal. Úplná klasika. Ráda není poharovy trenér. Neumi je na to připravit a hlavně na to nemáme tým. V lize to s velkou pravděpodobností dame, protože Ostrava je trapná, Liberec tentokrát vše prodal, Olomouc bude mít výpadek a jediný kdo bude hrát o poháry je S+S, Bolka a Plzeň s námi. Řekněme si na rovinu, že naše liga je zcela průměrná. Když v ní není kvalita, tak v ní chybí bojovnost. Jablonec hraje pomalu a strojově. To u nás na většinu stačí, protože soupeři jsou lini na krok, ale v Evropě líný být nikdo nemůže, protože je jinak vymění. Přesně ukázka Celtiku, to je úplně jiný tým než loni. Po loňských neudarech to prostě vyměnili a hotovo.
Rozdíl je v tom, že Celtic pokračuje i letos ve špatných výkonech. Jablonec jim to ohromně ulehčil svým přístupem. Kvalitou je Celtic někde jinde, ale nejde nastoupit do zápasu předem poražen.
A například ten kontrast mezi Libercem a Jabloncem v pohárové Evropě je do očí bijící. Liberec ty zápasy prostě jeden na maximum, zatímco Jablonec jede na půl plynu, jakoby chtěl rychle skončit.
Ten přístup Jablonce prostě každýho sere. Je sice hezký, že proti Spartě nebo Slavii nechají na hřišti duši, ale tohle je potřeba dělat hlavně v Evropě.
Oni ji tam nenechají ani proti Slavii ani Sparte. Jablonec líp hrát neumí, ovšem v lize to skoro nikdo nepotresta a bohate to v lize stačí. Naše liga je slabá prostě. A když mají ostatní plnou hubu keců, tak ať Jablonec prejednou. Po dlouhé době se dostalo Slovácko a dopadlo to stejně. Nemáme lepší než Jablonec a Liberec bude letos rád za střed ligy. O když souhlasím, že to je asi jediný klib, který se opravdu umí připravit a vyhecovat. Mají to tam nějaké zakodovane.
Ale ten Hart, tomu sa uz hadam nechce ani stat v tej brane
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele