základní skupiny - skupina C, 4. kolo
08.11.2018 21:00 CET
0 : 0
(0:0)
Stadión:
Eden Aréna, Praha

Slávisté se mohou výhrou nad Kodaní přiblížit k postupu

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Slavia Praha - pravděpodobná sestava:
Kolář - Bořil, Deli, Ngadeu, Zelený - Souček - Stoch, Baluta, Traoré, Zmrhal - Olayinka.

FC Kodaň - pravděpodobná sestava:
Andersen - Ankersen, Papagiannopulos, Bjelland, Bengtsson - Skov, Zeca, Greguš, Falk Jensen - Sotiriu, N'Doye.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

25.10.2018
FC Kodaň
0:1
Slavia Praha
Evropská liga
Sk C
25.10.2018
FC Kodaň
0:1
Slavia Praha
Sk C

Slavia Praha - poslední zápasy

04.11.2018
Sparta Praha
2:2
Slavia Praha
FORTUNA:LIGA
 14. kolo
29.10.2018
Slavia Praha
4:1
Dukla Praha
FORTUNA:LIGA
 13. kolo
25.10.2018
FC Kodaň
0:1
Slavia Praha
Evropská liga
Sk C
21.10.2018
Slovan Liberec
0:1
Slavia Praha
FORTUNA:LIGA
 12. kolo
07.10.2018
Slavia Praha
4:1
Příbram
FORTUNA:LIGA
 11. kolo
04.10.2018
Zenit
1:0
Slavia Praha
Evropská liga
Sk C
25.10.2018
FC Kodaň
0:1
Slavia Praha
Sk C
04.10.2018
Zenit Petrohrad
1:0
Slavia Praha
Sk C
20.09.2018
Slavia Praha
1:0
Girondins Bordeaux
Sk C
07.12.2017
Slavia Praha
0:1
FC Astana
Sk A
23.11.2017
Maccabi Tel-Aviv
0:2
Slavia Praha
Sk A
02.11.2017
Slavia Praha
0:2
Villarreal CF
Sk A

FC Kodaň - poslední zápasy

04.11.2018
Brøndby IF
0:1
FC Kodaň
Superligaen
 15. kolo
01.11.2018
FC Midtjylland
2:0
FC Kodaň
DBU Pokalen
4.k
28.10.2018
FC Kodaň
4:2
AGF Aarhus
Superligaen
 14. kolo
25.10.2018
FC Kodaň
0:1
Slavia Praha
Evropská liga
Sk C
21.10.2018
Vejle Boldklub
1:3
FC Kodaň
Superligaen
 13. kolo
07.10.2018
FC Kodaň
4:0
Randers FC
Superligaen
 12. kolo
25.10.2018
FC Kodaň
0:1
Slavia Praha
Sk C
04.10.2018
Girondins Bordeaux
1:2
FC Kodaň
Sk C
20.09.2018
FC Kodaň
1:1
Zenit Petrohrad
Sk C
30.08.2018
FC Kodaň
1:0p
Atalanta Bergamo
4.př 2.z
23.08.2018
Atalanta Bergamo
0:0
FC Kodaň
4.př 1.z
16.08.2018
FC Kodaň
2:1
CSKA Sofia
3.př 2.z

Evropská liga - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Zenit Petrohrad (RUS)
3
2
1
0
4 : 2
7
2
Slavia Praha (CZE)
3
2
0
1
2 : 1
6
3
FC Kodaň (DEN)
3
1
1
1
3 : 3
4
4
Girondins Bordeaux (FRA)
3
0
0
3
2 : 5
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Zenit Petrohrad (RUS)
2
2
0
0
3 : 1
6
2
Slavia Praha (CZE)
1
1
0
0
1 : 0
3
3
FC Kodaň (DEN)
2
0
1
1
1 : 2
1
4
Girondins Bordeaux (FRA)
1
0
0
1
1 : 2
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Kodaň (DEN)
1
1
0
0
2 : 1
3
2
Slavia Praha (CZE)
2
1
0
1
1 : 1
3
3
Zenit Petrohrad (RUS)
1
0
1
0
1 : 1
1
4
Girondins Bordeaux (FRA)
2
0
0
2
1 : 3
0

Komentáře (277)

Přidat komentář
smazaný uživatel

2:0

Reagovat
KingMaster13

Po tom injury derby to bude kurva těžký Věřím ale, že to tam silou nějak dotlačíme 2:1 teď by byla fakt škoda nevyhrát, když už se to povedlo u nich

Reagovat
PlackaSKS

bude to těžký no... můj tip je remíza, ale budu doufat

Reagovat
Rezan

Reagovat
tnt03

Snad to zvládnete. Věřím Vám. Teď to je důležité doma zvládnout.

Reagovat
Mass

Reagovat
Superme

Kodaň má za sebou taky derby...

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
vanGomm

Případná výhra by už Slavii téměř posunula k postupu ze skupiny.Dá se však očekávat velký boj.Věřím,že Slavia neprohraje tip tedy 1X.

Reagovat
boryland

0:1.......................

Reagovat
smazaný uživatel

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Kodaň musí vyhrát, tudíž bude hrát útočně. Toho slávie využije, jelikož tam jeden kousek z protiútoku foukne Matoušek a ze hry Suk.

Tip: 2:1

Reagovat
tnt03

Reagovat
ondrvo

1:1

Reagovat
Losinho

1:0

Reagovat
EverlastD

1:1

Reagovat
meno

1:0

Frydrych

Reagovat
smazaný uživatel

vyhrát doma a máme už 90% postup...TIP 2:0 i přes velké zranění...vsazeno mám za 1 000Kč ještě s jinými zápasy

Reagovat
ZB 07

1:1

Reagovat
Strojmír

1:0 Zmrhal

Reagovat
Kuchta

Reagovat
smazaný uživatel

Snad to dnes Traoremu vyjde líp

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
F.Torres

2:0 a pobojovat se o postup z 1. fleku

Reagovat
Kuchta

1:0 Ngadeu 89'

Reagovat
Vsadim gule

Slávka do dnes dá.. 3:0

Reagovat
smazaný uživatel

Překvapení... 0:1.

Reagovat
wyqinac

prani 4:1, at vidime peknej ofenzivni fotbal, ale objektivne tip 1:0

Reagovat
RadekVonCZE

2:0

Reagovat
Liquid

0:1 bohužel, kurz 1,78 na SKS je hodně mimo při těch zraněních

Reagovat
smazaný uživatel

Kurz bych dal tak 2.2

S výsledkem ale nesouhlasím, 2:0.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Ahoj, napsal jsem analýzu zápasu AC Sparta Praha - SK Slavia Praha

https://bielsistablog.blogspot.com/2018/11/ac-sparta-praha-sk-slavia-praha-22.html

Za přečtení a zpětnou vazbu budu rád. Díky

Reagovat
Posledni Kovboj

tu analyzu mas najetou, ale jako ctenar se v tom docela snadno ztratim. Popremejslej jak to bud zprehlednit, nebo rozkouskovat na mensi kousky. Ale zanalyzovat pohyb 20 fotbalistu v jednom obrazku je obecne docela slozity, takze je normalni, ze to nebude na prvni pohled jasny kazdymu jelitu (viz ja).

Reagovat
smazaný uživatel

Díky, zkusím to nějak pořešit

Reagovat
FCSL

Kolář - Frydrych, Deli, Ngadeu, Bořil - Souček - Stoch, Sýkora, Traoré, Zmrhal - Olayinka

Reagovat
smazaný uživatel

z toho, co je k dispozici, nastupuje to nejlepší...jsem zvědavý na toho Olayinku, mě zatím, absolutně nepřesvědčil a spíš jsme s jeho výkony velmi zklamán...dnes potřebujeme vyhrát a třeba mě překvapí a zrovna on rozhodne

Reagovat
F.Torres

já jsem zvědavý hlavně na toho Traorého. Velká chvála ho provázela a ve Slavii zatím vůbec nic neukázal. Předtím jsem ho vůbec nesledoval, tak když už nic neukázal v derby, tak snad to dnes předvede vše.

Reagovat
smazaný uživatel

Na toho jsem take zvedavy....ale i na Matouska, ktery pak prijde, jako zolik...neskutecne rychly hracpro, mohl by se prpsadit

Reagovat
Alan_Shearer

Nemate tip na nejakou dobrou (praktickou) appku / hru na iOS?

Reagovat
PavlíčeQ

Zklamání po Astaně je teď obrovský, ale budu držet palce chtělo by to alespoň bod, nejlíp 3

Reagovat
smazaný uživatel

Pro český koeficient velmi důležitý zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

0:1

Reagovat
smazaný uživatel

Slavie do boje Kodaň do hnoje. 2:0

Reagovat
smazaný uživatel

Coze? 3 zapasy a pouze 3 strely na branku slavie?

Reagovat
smazaný uživatel

Co je s Coufalem?

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia pustila starou hymnu pro EL? Wtf?

Reagovat
tnt03

Žejo :D :D

Reagovat
mistr129

Doufam že aspoň ta úplně stará

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel pustili tu prostřední a nejhorší.

Reagovat
Shevchenko

Jestli to je ta předposlední, tak ta byla nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mistr129

souhlas, tahle nová je docela ok, ale ta minulá děs

Reagovat
doshcz

Radši bych tam viděl Balutu ale co už

Reagovat
tnt03

Zdálo se mi to nebo tam hrála stará hymna EL?

Reagovat
smazaný uživatel

Frydrych ve formě

Reagovat
doshcz

nechápu že ho tam ještě držej, ale vlastně chápu, my tam mame jeste horsi

Reagovat
doshcz

zase tahle situace, takovou má Souček v každým zápase

Reagovat
KnoxXx

Mino

Reagovat
Shevchenko

Je lepší Vavro nebo Lüftner?

Reagovat
smazaný uživatel

Varane, rozhodně.

Reagovat
smazaný uživatel

Luftner, Vávra po tom, co ho vyhodili ze Zbrojovky pořádně nehraje ani v tom Sokolovu...

Reagovat
stas87

Ked bol Lüftner zdravy, tak sedel na lavicke a hral Vavro v zaklade. Spolocne tiez nieco odohrali ale trener veril viac Vavrovi. Teraz je tam aj Papagianopoulis a ja si myslim, ze Lüftner v Kodani skoncil a pojde prec.

Reagovat
smazaný uživatel

Vavro bez debat.

Reagovat
Liquid

To myslíš vážně tuhlec otázku? Lüftner si tam za poslední půl rok skoro nekopl.

Reagovat
Shevchenko

Netuším kdo je Vavro.

Reagovat
Salfovic

Jo, hoši, tohle není naše liga, tady vám ty simulace nepískaj.

Reagovat
didosh

Ngadeu jaké kung fu

Reagovat
doshcz

Stoch už zajebal tři slušný útoky střelou z třiceti metrů, ale pak se zase bude oslavovat že to jednou trefí proti nějaký Dukle

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžu si pomoct, ale Zmrhal skvělý zatím

Reagovat
doshcz

Zmrhaldo

Reagovat
mayday

Zmrdalto?

Reagovat
doshcz

Reagovat
smazaný uživatel

udelal Frydrych dneska neco spravne, to je traged tragedu, andre gomes hadr

Reagovat
mayday

Přesně. Frydrych je kapitola sama o sobě, to je kopáč tak na spodek ligy. Co dělá tak dlouho ve Slavii absolutně nechápu, to není fotbalista.

Ten Nigerijec je dnes naprosto šílenej, měl už nějakej lepší zápas? Na to, že stál randál, tak zatím nepředvedl vůbec nic. Že byl zraněnej vím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono by stačilo Frydrycha dát na stopera no.. Ale jestli s ním nejsou spokojeni, my ho v Baníku bereme.

Reagovat
mayday

Nemyslím si. On podle mě nemá kvalitu na to, aby hrál v mužstvu o titul, i když v lize se to ztratí, takových hráčů je víc samozřejmě. Ale do Evropy absolutně ne. Mně vždy přišel výrazně slabší než zbytek toho mužstva.

Reagovat
smazaný uživatel

Na stopera dle mě v pohodě. On byl vždy spíše soubojový typ..

Reagovat
andrew96

Na stopera má lepší predispozice.

Reagovat
Spalovač šancí

Tak ať se dá na MMA

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle je snad Olejníkův třetí zápas v základu. Pak měl tak 2,3 zápasy, kde hrál tak posledních 10 minut. Ještě neměl šanci se pořádně ukázat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
naheCZ

Reagovat
stas87

Co to Karoch povedal teraz? On chcel odpiskat faul na Sykoru?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak Bosák raději polknul než by se hádal s tím volem. A Karoch to pak zabil tím jeho "Ty jo"

Reagovat
PP

A vím, že na něj nadáváte, ale Traore hraje výtečně..

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska je parádní.

Reagovat
mistr129

On hrál dobře od svého příchodu, až derby posral

Reagovat
F.Torres

Reagovat
smazaný uživatel

Na kterým kanále? Já koukám na Slávku...

Reagovat
smazaný uživatel

Nuda, nuda, šeď, šeď...

Reagovat
Liquid

Reagovat
REPLIKATOR

Frydrych čistá zoufalost.

Reagovat
doshcz

když už něco neposere na první dotyk, tak to napálí dopředu na Škodu

Reagovat
mistr129

Reagovat
Posledni Kovboj

Ja bych mu to nevycital. Evidentne se s formou nepotkal, a vzdycky to byl hrac spis do obranny faze (i na tom kraji), nez pro nejaky velky utoceni a kombinaci.

Reagovat
smazaný uživatel

Frydrych dolu, brzdí celou hru. Bořil napravo, Zelený doleva.

Reagovat
Liquid

hrozná nuda, to zápas v Astaně se mi líbil víc ikdyž Jablonec vůbec nestřílel

Reagovat
smazaný uživatel

slepej s hluchým

Reagovat
Liquid

Na lavici je nějakej Vlček, co to je za pozici ? To už i toho Pokornýho bych tam pochopil víc, Vlček je na soupice pro poháry a Mešan ne ??

Reagovat
Komix

Je na B listu, je to mlaďas.

Reagovat
Posledni Kovboj

Jeste chvilku budu sledovat Zmrhala a zacnu verit na zazraky.

Reagovat
smazaný uživatel

tam si muzes vybrat - zmrhal, frydrych, boril, sykora, pokazdy kdyz je vidim, tak nechapu, proc to nehraju ja

Reagovat
Posledni Kovboj

Ja jsem to teda popravde ted zapnul, ale zrovna jsem videl Zmrhala se uvolnit pres tri hrace a nacentrovat. Jinak nehraje dobre?

Reagovat
smazaný uživatel

Je skvělej dnes, s Traorem nejlepší na hřišti

Reagovat
Posledni Kovboj

Mne prijde, ze by se jim ted hodil Skodak jakozto target man do vapna. Kodan jsem jeste nevidel zautocit, zato pri braneni je to nahusteny jako krava, a takovou individualni kvalitu zase Stoch&spol. nemaj, aby to vykombinovali na petniku.

Reagovat
smazaný uživatel

jako beha, vraci se, ale jako ostatni nic fotbalovyho (az na ten moment co zminujes)..dostanou se k 16ce a nevedi co...vycniva traore, stoch

Reagovat
Rezan

Boril není tak spatnej, ale u Frydrycha a Sýkory si to taky říkám

Reagovat
Sosi

Ja to nechapu, CT si muze vybirat ze stovek expertu, zaroven bojuji s konkurencnimi televizemi, a oni si tam nechaji ty nejvetsi lemply a kokoty... Maji snad ve smlouve milionovy odstuony nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

protože jsou nejlevnější

Reagovat
C-M@ster

"Stovek expertů" - to jako myslíš Eurofotbal?

Reagovat
Sosi

Tak zalezi, kdo je pro ne expert, ale... Vzdyt kazdy druhy bude lepsi jak Karoch... Nebo treba v dohranu plus Tomas Polach, vzdyt ten se taky neda poslouchat, uplne mimo... CT je v tomto jak chranena dilna, kdyz orictu i Kalouse.

Reagovat
stas87

Ake referencie idu na Hubacka ked komentuje hokej?

Reagovat
smazaný uživatel

To se nedá poslouchat. On i řekne něco rozumnýho a zajímavýho, ale jeho přízvuk je na provrtani si uši..

Reagovat
stas87

No, tiez mi to sem tam neprislo uplne vhodne. Ale dolezite je, ze ti aspon nieco ponukne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mně osobně se dobře poslouchá, rozumí tomu a ví o čem mluví, ale někomu ta jeho řeč nesedí no. Pro mě společně s Pospíšilem asi nejlepší expert na ČT.

Reagovat
C-M@ster

Drtivá většina kladných.

Dollarovi vadí, že nemluví jak homosexuální kastrát, na což je zvyklej.

Reagovat
stas87

Dneska prave komentoval CR-Svedsko a ja zo zaciatku nevedel, kto to je. Cesku ligu nesledujem, takze som mal dobrych desat minut uplne okno a netusil som kto je Petr, lebo Zaruba nepovedal jeho priezvisko. Ocenujem, ze nerozprava 100x dokola jednu a tu istu vec ale naopak ti ponukne zaujimavy pohlad na vec. A je vidiet, ze o tom nieco vie, takze za dnesok ho hodnotim kladne. Nema byt on nahrada za zmateneho dedu Sykoru ked budu MS? Inak pri tom dnesnom zapase neskutocna fraska od ciarovych rozhodcov. Snad 8x vyhodili sveda z buly a v jednom pripade za uplnu kokotinu...a nakoniec ich to dobehlo u druheho golu, kedze vyhodil hraca a jeho nahradnik buly vyhral, oni udrzali puk a potom po teci dali gol.

Reagovat
smazaný uživatel

Čároví sudí to prasí celou sezonu, neustálým nesmyslným vyhazováním z buly, víc se nehraje než hraje

Reagovat
stas87

Do toho sa pustat nebudem, pretoze extraligu nemam dovod sledovat a ked to otec sem tam zapne, tak u toho vydrzim maximalne desat minut. Dnes si ale vymyslali uplne picoviny a Josefson to uz nevydrzal a ked ho vyhodili, tak dost nahnevane buchal hokejkou o lad.

Reagovat
lampas

Kdo je u tebe zmatenej děda? Se starej o Golonku a podobný...

Reagovat
Sosi

Reagovat
stas87

Sykora. Tie jeho klise alebo veta, ktoru ani nebol schopny dopovedat... najslabsi clanok z tych ludi v studiu.

Reagovat
lampas

Starší lidé prostě nemají tak souvislý projev a tok myšlenek, jako mladší. Ovšem jako experta jsem ho měl osobně vždycky rád. Byl tam od toho aby tomu dodal takový stařecký nadhled a to plnil skvěle. On chlap kterému je 70 prostě spoustu věcí vidí jinak, než někdo komu je 50.

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Přízvuk zvláštní ale jinak výborný. Je to jen o tom si na to zvyknout.

Reagovat
Liquid

Reagovat
Komix

Hrozně chybí Hušby, nějaká překvapivá předfinálka.. Ono o tom vypovídá už to, že nejkreativnější hráč na hřišti je Zmrhal

Reagovat
Posledni Kovboj

Nebyl to faul na Olejnika ted?

Reagovat
Nuno čomes

To je hrozny fotbal.

Reagovat
mayday

Ale Slavia je furt aktivnější trochu. Kodaň je ale neuvěřitelně slabá.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak přes Kodaň prošla Plzeň i Jablonec. Zlín s ní loni sice jeden zápas prohrál, ale herně taky nebyl výrazně horší.

Reagovat
smazaný uživatel

to je aktivita, dát tři přihrávky mezi sebou, nakopnout, odbrání obránce a zase znova

Reagovat
mayday

Bylo to hrozný, ale byli lepší jak Kodaň, to byla šílenost úplná.

Reagovat
C-M@ster

Podle mě to je zápas pro Matouška a dávno tam měl jít.

Reagovat
doshcz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

By se proti obrane Kodane neprosadil.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Nuno čomes

Jo a proč nestrida?

Reagovat
Posledni Kovboj

to jsem taky nepochopil, asi se odpoledne domluvili s Radou

Reagovat
Fakt

České týmy mají na dnešek zákaz střídání?

Reagovat
PP

Vždyt je to regulérní bitva, to nemá s fotbalem nic společného.. Řežou se jak psi..

Reagovat
Salfovic

Slavie nic jiného nehraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak když tam tvoří hru ten tvůj oblíbenec Traoré...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co? Bude klasika? 90´ 0:1?

Reagovat
Salfovic

Kterej debil tam na něj ještě řval ?

Reagovat
andrew96

Bořil. Kdo jiný taky.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Posledni Kovboj

Boril

Reagovat
Posledni Kovboj

Tak hlavne Olejnika, se kterym hrajou v 10, tam necha.

Reagovat
mayday

Olejník a ten rumunskej Mertens, to jsou posily za 150 melounů a zatím teda nesplatili výkonama ani hovno.

Reagovat
Posledni Kovboj

Rumun ma podle me jeste dobu hajeni, s Olejnikem podle me JT uz brzo dojde trpelivost

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on hrával v té Belgii křídlo ne?

Reagovat
Posledni Kovboj

Jo, i na Dukle snad. Ale se Skodakem na hristi je ted druhej utocnik ve 4-4-2. A i doted hral neco jako hrot.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zase na něj pak házet, že na jiném postu nedává, je dost přehnané... Kór, když mu nikdo nedá pořádnou přihrávku za celý zápas

Reagovat
Posledni Kovboj

Vsak dnesek neni uplne jeho vina, hraje tam z nouze. Mel ho JT stridat po hodine. Ale jeste jsem ho nevidel zahrat dobre, ani na tom kridle.

Reagovat
smazaný uživatel

tak on to není hráč do nakopávané, docela chudák

Reagovat
Posledni Kovboj

No neni no, to je fakt. Ale mam za to, ze je docela vysokej, takze neco by uskakat moh.

Reagovat
smazaný uživatel

to ano, ale ne, když ti kopyta nakopávají nazdařbůh do píče, však toto s fotbalem nemá nic společného, nic si nedají do nohy, jen to nakopávat někam do prázdna... vlastně ten Oleynika byl jedním z mála, co chtěl konstruktivně hrát

Reagovat
doshcz

přesně

Reagovat
Posledni Kovboj

Tak tohle je naprostej zmar, ale Kodan si proste prijela pro bod a podle toho vypada jejich obranna faze, 9 lidi za balonem a jednou za polocas brejk. Na to Slavia kombinacne nema a nic jinyho JT nevymyslel.

No a kdyz jsme u nej, JT ukazal, ze krome toho "systemu", kterej ma postavenej na Coufalovi s Borilem, ktery vydrzej 90 minut sprintovat a do toho obcas daj slusnej centr...krome toho ma pripraveny uplny hovno. Nezareagoval vubec nicim, ani zmenou systemu, ani zmenou rozestaveni, dokonce i stridani prochrapal a posilal tam Skodaka na poslednich 10 minut. Navic za Zmrhala, kterej jedinej byl dneska schopnej to tomu Skodovi do vapna poslat. Nulovyho Olejnika nechal na pospas osudu, zapornyho Frydrycha nechal se topit az do horkyho konce. Zadna slava.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ti olejnik mrdal starou nebo co? jeden z mála hráčů, který tam má snahu hrát něco jiného JT hraje hodně vydřený fotbal, je fuk, že kodaň si jela pro bod, ani nepresovala a stejně ta kopyta furt nakopávala dopředu měli čas a příležitosti si v zápase odpočinout, změnit tempo, přihrát si mezi sebou a počkat na skulinku, utavit soupeře, ale prostě to bylo hodně nefotbalové a může si za to Slavie sama

Reagovat
Posledni Kovboj

Jj, ale je to v pohode, ma to dovoleny

No a co se Slavie tyka, tam si proste na skulinku nikdo pockat neumi, teoreticky by na to mel mit Stoch, ale ten byl dneska taky v lese. Od toho je pak trener, aby to z lavice videl.

Reagovat
smazaný uživatel

Typická česká hra v Evropě... taková ta připosranost, proč si nedát pár přihrávek v klidu, uklidnit hru? U každého jednotlivého hráče, kromě Traorého, Oleynika a Stocha vidím, jak je hned nadrženej to nakopnout někam do souboje. Celý zápas přihrávka sem tam a pak hned prásk někam na náhodu. Tohle je fakt fotbal ze středověku.

Reagovat
smazaný uživatel

Dalsi kandidat na nejnudnejsi zapas roku.

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

to vis, cela ceska liga je tezka nuda

Reagovat
smazaný uživatel

Frydrych tomu teď nasadil korunu

Reagovat
Posledni Kovboj

Kolar vole

Reagovat
smazaný uživatel

Stoch je nejlepší hráč ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes byl pro mě na přesdržku, jak všechno hned nepřipraveně střílel

Reagovat
Salfovic

Klasickej slávistickej hnus.

Reagovat
Liquid

A teď si vemte, že dáte někde 800,- za tento zápas a nevidíte ani jednu gólovou šanci za celý zápas !!! Jediný podklouznutí Olayinky při pološanci a 2 nepřesný střely Stocha, do highlightu po Evropě nepůjde raději asi vůbec nic. Kreativní Hušbauer chyběl hodně.

Reagovat
smazaný uživatel

kreativní hušbauer sýkora to měl trefit hned, neměl kvalitu to proměnit no

Reagovat
smazaný uživatel

Do highlightu pujde Frydrychova parada ze zaveru.

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš Olayinkova simulace. Jeho blbost.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Neskutečnej antifotbal od Kodaně, které zdatně sekundovala Slavie ve druhém poločase

Reagovat
PavlíčeQ

Remíza asi maximum, tam snad nebyla jediná šance za zápas.

Reagovat
ZB 07

Hroznej zápas

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
mistr129

Frydrycha zabalit, zavázat mašličkou a poslat do Vítkovic. A ten brankář Kodaně má snad ještě horší výkopy než Laštůvka ve Slavii

Reagovat
Salfovic

Dokud je nemá horší jak Kozáčik, tak to ještě jde.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, pošlete nám jej. Bereme s otevřenou náručí, stejně jako Lastuvku.

Reagovat
andrew96

Houslice - Kostomlaty.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Kostomlat

Reagovat
Liquid

Bořil hráč zápasu, naopak Frydrych sice vysouval hru dopředu, ale tam nedal skoro jediný přesný míč.

Reagovat
smazaný uživatel

to co pripisujes frydrychovi nevi ani on sam, ten vubec netusil

Reagovat
doshcz

4 zápasy, skore 2:1, 7b..

Reagovat
Komix

FDF

Reagovat
Fakt

Ale klidně mohli mít skóre 8:0, 12b

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo?

Reagovat
HorajzmAmmann

A naprosto neproduktivní Fillo jí foukne za 20 minut o deseti dva

Evropská liga

Reagovat
stas87

To ma byt ten totalny futbal? Siltovkar nesklamal, presne nieco podobne som od neho v europe cakal. Na Zenitu 20 strel a za nieco stali len dve, zvysok ten brankar videl a bezproblemov ich vyrazil ci chytil.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Jo a Kodaň je festival ofenzivních akcích. Byli zalezlí víc než lecjakej tým v český lize. Bohužel se Slavie v druhým poločase připojila k jejich antifotbalu

Reagovat
stas87

Lenze od Kodane ziadny ofenzivny koncert necakas, pretoze aktualne v tom time nemaju ziadneho hraca ako bol Verbic, Delaney, Augustinsson ci Olsson.Oni sa skratka spoleihaju na timovost a na to, ze z dvoch sanci daju jeden gol a umlati to vzadu. Preto to je sklamanie, ze Slavia bola tak spatna smerom dopredu. Kodan si prisla pre bod, ten ma a dalej to celkom drzi vo svojich rukach. Bordeaux nema o co hrat v poslednom kole a Zenitt teoreticky moze stratit prve miesto prehrou v Prahe. Takze oni aspon nejaky ten dovod hrat maju. Ak ale Kodan nezvladne zapas v Rusku, tak nie je co riesit.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Ale všechno jsou to pouze kalkulace. A nemyslím si, že pro Kodaň jedinej bod se Slavií je výhra, že.

Reagovat
stas87

Jasne, ale pre nich bolo dnes dolezite ze neprehrali a neumoznili tak Slavii vyrazne odskocit. Ideal pre nich by bola samozrejme vyhra a vratili by im tak prehru z Danska, ale ani ten bod pre nich nie je katastrofa.

Skratka mi pride usmevne, ze siltovkar rozprava nieco o totalnom futbale a dneska ti hraci predviedli to, co hra priemerny tim ceskej ligy. Beriem ze im chybali niektori hraci, aj tak to ale bola slabota a mat skore 2-1 po styroch zapasoch...to mi ten totalny futbal naozaj nepripomina.

Reagovat
Pablos

On to hlavně říká před každým zápasem no s tím totálním fotbalem Hráli dneska špatně oká, ale nesnáším, když se vytahuje nějákej jeden výrok, kterej se zrovna super posměšně hodí.

Reagovat
stas87

Tak vzorka styroch zapasov uz nejaku vypovedajucu hodnotu ma. Neschopnost dat za zapas viac ako jeden gol je skratka slabota. Ja od nich v EL teda cakam viac ako dva goly za styri zapasy.

Reagovat
Pablos

Nemění nic na tom, proč vytahovat jeden výrok, když se to posměšně hodí. Je to prostě mezi volbou určité kritiky a mezi snahou se něčemu vysmát... ty volíš tu druhou věc a pak až si jí obhajuješ tou kritikou. No nic nemá to cenu řešit, prostě jsem se ozval, páč mi tohle moc nesedí.

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Diego2

Reagovat
placa

No problem je, ze Kodan hrala podobnou sracku i doma, kde by meli chtit vyhrat a nehrat na bod.

Reagovat
stas87

To som nevidel, preto to nehodnotim. Solbbakken po zrebe tvrdil, ze Zenit ma jasne prve miesto a ze Slavia si mysli, ze ma lepsi tim ako oni a to iste si zasa mysli aj Solbbakken a ze sa medzi nimi rozhodne o druhom mieste za Zenitom. V tom sa nemylil a presne tak to je. Kvalita toho timu je rok od rok nizsia vdaka predajom. Preto s nimi Zlin hral vyrovnany zapas, Jablonec tiez a Slavia ich porazila. Dost mi pripominaju Bazilej.

Reagovat
placa

Ale jo, ja vim, ze par let zpet meli urcite lepsi tym a ted kvalita proste chybi... ale presne souhlasim s tim, ze po losu a vlastne i ted je zrejmy, ze si to rozda Slavia a Kodan o postup, a proto prave uhrat z dvojzapasu jen bod pro ne musi proste byt malo a dnes hrali vylozene, jak kdyby potrebovali remizu k postupu, pritom ten bod pro ne v jejich situaci neni moc vyhra, presne jak pise nekdo dole, staci, aby je Zenit porazil a pak uz Slavce staci remiza proti Bordeaux, kterym uz v podstate o nic nejde, nebo proti Zenitu, kterej uz bude mit jistej postup v pripade vyhry, takze pro Kodan to fakt ted neni dobra vychozi pozice a cekal jsem, ze aspon zkusi trochu utocit a pokusi se vyhrat

Reagovat
stas87

Maju bod, stratu neznizili ale sanca pre nich stale zije. Keby prehrali, tak su uz mimo. Asi veri tomu, ze to doma urvu za tri body a ze z Ruska aspon ten bod privezu. Sucasny Kodan ma velke problemy v utoku, po odchodu Verbica tam nie je snad nikto individualne schopny a preto to takto vyzera. Aj mna sklamalo, ze sa nepokusili hrat viac odvazne a na vyhru. Pre Slaviu je mozno mala komplikacia to, ze hraju s Bordeaux vonku a ti tak budu mat motivaciu doma aspon raz vyhrat, kedze uz maju na triku prehru prave s danmi. Sak uvidime v poslednych dvoch zapasoch, ako to nakoniec dopadne. Aj tak si ale myslim, ze Slavia si uz postup postrazi prave vdaka trom bodom z Kodane.

Reagovat
placa

Jako jo, nema smys ted nejak spekulovat, dopadnout to muzu jeste i nepostupem Zenitu, tak uvidime Ale taky uz verim Slavii a i kdyz jeji hra je taky trochu zklamani, tak porad toho predvedli vic nez Kodan a postup si zatim spis zaslouzi oni.

Reagovat
Pablos

a já něják nechápu to odepsání toho Bordeux u všech ...však můžou doma porazit Slavii a vyhrát v Kodani

Reagovat
placa

Tak teoreticky jeste ziji, ale vubec to nemaji ve svych rukou a i kdyz 2x vyhraji, budou muset doufat v pomoc Zenitu, ktery ale pravdepodobne uz bude mit postup jisty a navic bude hrat se Slavii venku. Ale souhlasim, ze ten domaci zapas se Slavii asi nevypusti, protoze je to pro nich posledni sance a navic hrajou doma. Ale taky je tam ten faktor, ze v lize jsou na pozici, ktera asi neni uplne to, co by chteli a liga je pro ne tedy asi prednejsi...

Reagovat
KingMaster13

1. Bordeaux na to jebe jak říkáš, takže si tam jedeme pro 3 body. 2. Jestli Kodaň si přijela pro bod tak jsou dementi, protože jestli si myslí, že vyhrajou v Petrohradě 3. Kodaň ukázala kvalitu, není ostuda že jsme s nima jednou ztratili, stane se. I ten pocit, že během toho dvojzápasu si nevystřelili a nepustili jsme je do žádné šance je paráda. Ale je škoda, že šli tak doháje, mnohem raději bych abychom si to rozdali s tou Kodaní tak 4 roky zpátky

Reagovat
stas87

Tak teoreticky im staci bod z Ruska a doma tri body s Bordeaux. Nemyslim si uplne, ze si prisli pre bod od prvej minuty ale kedze si nic nedokazali vypracovat, tak maju aspon ten bod a udrzali si sancu na postup. Bordeaux k tomu zapasu doma pristupi uplne inak ako v Prahe. Je to pre nich posledny domaci zapas a tipujem, ze taku biedu smerom dopredu nezopakuju.

Ti hraci co odisli z Kodane a teraz hraju v inych timoch, tak maju velku kvalitu. Favorizoval by som ich proti Slavii, nie vyrazne ale boli by pre mna lepsi tim. Ale ako pises, nikdy sa nestane aby proti sebe nastupili.

Reagovat
KingMaster13

Teď už se s tebou souhlasit dá, že se uzpůsobili během zápasu ale nemyslím si, že je to pro ně výhra. Bordeaux se porazit dá, Kodaň to dokázala a my máme dost podobný herní projev a nevěřím že Kodaň v Petrohradě něco urve.

Reagovat
frankiefcb

Zase mimo. Slávia má pouze nekvalitu v zakončení, ale jinak se ten totální fotbal projevuje v tom, že nedovolila žádnému týmu hrát svou hru a hrála samotná Slávia. Napadala a nutila druhý tým k nákopům. Včera bohužel to málo tlačili do vápna, ale i tak je to v Ćesku zjevení, že se někdo snaží hrát tento náročný fotbal.

Reagovat
stas87

No a prave ta nekvalita v koncovke tie zapasy rozhoduje. Plzen v stredu mohla a aj mala dat ako prva gol a zapas by vyzeral inak. Zenit mal dve sance a dal jeden gol, Slavia mala jednu hlavicku a inak strely z dialky a odtiahla do Prahy bez jedineho bodu. Tymto stylom hry vyhras par zapasov, mozno postupis v EL do jarnej casti. Ale neschopnost dat v klucovy moment gol ta vzdy dobehne a potom ti je k hovnu, ze na vlastneho brankara pustis minimum strel.

Reagovat
frankiefcb

Jo jenže tu nekvalitu nějak výrazně trenér neovlivní. Naopak ovlivní to, jak se takticky připravíš a pokud za 4 zápasy pustíš soupeře jen do jedné šance a hraješ svou hru. Tak jako upřímně velké woow. A čím více Ti hráči budou hrát těchto zápasů, tak se z té nekvality nakonec může stát kvalita. nehledě na to, že Trpiš každý zápas lepí z hráčů, kteří jsou nejméně zranění a v podstatě v této sezóně nehrál v ideální sestavě a přesto jejich tým v Evropě diktuje hru.

Reagovat
smazaný uživatel

To jo no, Sparta si to rozda s Horni Polnou v poharu, ale spartan se.bude vysmivat,.kdyz ve skupine mame za 4zapasy 7bodu...

Reagovat
doshcz

tak vtipný to je a Spartu do toho tahat nemusíš, my máme svoje úspěchy, vy svoje, já vám to přeju

Reagovat
smazaný uživatel

tak že se směje zrovna sparťan, to mě fakt nasralo ...přitom to máme stále ve svých rukou, i když situace není jednoduchá..ale pořád se hraje o český koeficient...

Reagovat
naheCZ

Ještě, že jsem nakonec nemohl na zápas jet, strašný...Tragéd zápasu jednoznačně Frydrych, na co jsme vlastně toho Zeleného kupovali? Střídání opět přišli pozdě a Matouška opět nechá sedět...Kodaň si sem přijela pro bod a bohužel ho má. Ve Francii to snad bude lepší.

Reagovat
king23

Běžte do háje. Takže ztráta pohárového umístění od sezóny 2020 je po tomhle týdnů jasná věc. Zase že tři týmu jediný bod

Reagovat
doshcz

nemusí ani stačit porazit Bordaux, to bude prdel až nepostoupěj s 10ti bodama

Reagovat
smazaný uživatel

To by musela Kodan vyhrát doma proti Bordeaux a na Zenitu a ty tragédi co dneska na slavii vystřelily 1x na bránu a ještě vedle opravdu vyhrají na Petrohradu

Reagovat
doshcz

a Slavie vyhraje jiste v Bordeaux a doma se Zenitem?

Reagovat
mayday

Slavii stačí bod v Bordeaux a Kodaň ať si doma klidně vyhraje, Slávka lepší vzájemnej zápas. No a Zenit má doma a Kodaň jede tam, takže furt lepší pozice.

Reagovat
stas87

Lojziku, vies o tom ale ze doma boli lepsi a tam skor stratili oni a Zenit ziskal bod? Vsetko sa neda sudit po jednom zapase, takze tam Kodan kludne bodovat moze. No a pre Boredaux je dolezitejsia liga ako EL, ten zapas v Kodani mozu hrat s nahradnikmi.

Reagovat
smazaný uživatel

A víš Stasíčku, že je Kodaň venku poloviční? Se Zenitem dostanou a bude.

Reagovat
smazaný uživatel

To je snad lepší koukat 90 minut na hezkej fotbal a pak prohrát gólem na konci než trpět u tohodle

Reagovat
john334

"Slávisté si remízou 0:0 zadělali na problémy s postupem ze základní skupiny. Kodaň je naopak na koni, ztrácí pouze dva body na pražský celek, který je druhý."

Vysvětlete mi prosím někdo tuhle úvahu, nějak tyhle bláboly z onlajnů nepobíram.

Reagovat
naheCZ

Reagovat
mistr129

Reagovat
Posledni Kovboj

No proste Kodan takticky nevyhrala a je na pohodlnym tretim miste, zatimco na druhym miste Slavka bude trpet pod obrovskym tlakem. Presne podle planu

Reagovat
Shevchenko

tam fakt může dělat komentátora každý, sám jsem toho důkazem

Reagovat
smazaný uživatel

Fišara si našel vedlejšák.

Reagovat
Fabregas@ole

Reagovat
zelda

Reagovat
smazaný uživatel

Stochovi z těch očí při rozhovoru přímo bije, jak se těší na pár pivek a holek po zápase

Reagovat
HorajzmAmmann

ten nick evidentně sedí

Reagovat
mayday

Little party never killed nobody.

Reagovat
Spalovač šancí

Kvalitní zápas, intenzita hry na vysoké úrovni, žádné zbytečné obehrávačky, všechno hrnout dopředu. Zápas pro fotbalové fajnšmekry.

Reagovat
montaigne33

Zápas téměř bez šancí atd., tuším, že nezainteresovaný divák by se "mohl" nudit...

Reagovat
mrtvej ofsajd

vyložený šance nebyly i proto, že rohy a centry slavii moc dneska nešly...

škoda toho Stochova přímáku

Reagovat
Pablos

Blbý, že už neudělají nejspíš ani bod... tak snad to bude ještě vůbec stačit.

Reagovat
doshcz

jestli neudělaj bod tak sou v prdeli, musej aspon jednou vyhrat, aspon

Reagovat
Pablos

no v Bordeux tomu moc nevěřím ...a Zenit, tam se uvidí jak on k tomu přistoupí.

Reagovat
mrtvej ofsajd

když Rusáci porazej doma Kodaň, stačí Sks pak doma remíza už proti postupujícímu Zenitu

Reagovat
Pablos

no právě to už tu jednou bylo... a s Astanou... i když ta neměla postup jistej to je fakt.

Reagovat
Shevchenko

Můžou klidně udělat 6 bodů, nebo taky 0, teď fakt není důvod nad tím moc přemýšlet

Reagovat
Pablos

pravda, ted to vážně není ani dobrá doba nad tím přemýšlet, páč jsem tak trošku rozladěn tímhle týdnem českých zástupců

Reagovat
Kostomlat

Podle me tato dieta muže českému fotbalu jen prospět

Reagovat
Liquid

kdybych neviděl Zenit v 1.zápase a v sestřizích z EL kdy v Kodani byl jasně horší a dnes na Bordeaux také tak bych se i té 0 obával, no naštěstí už za nás nechytá Laštůvka, doma proti Petrohradu věřím v bod a ten bude stačit pokud Kodaň v Petrohradu prohraje, v prosinci už bude mít Zenit pauzu v lize a po příštím zápase snad i postup v kapse, nemyslím si, že po zkušenostech se Slavií to nechají dojít tak daleko aby o postup hráli až v té Praze

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
doshcz

tak Trpiš střídá dle toho jestli někdo hraje špatně nebo dobře, já myslel že se z 90% střídá kvuli energii.. jestli chtěl střídat tak jak řiká tak měl v poločase sundat Frydrycha

Reagovat
Liquid

obrana to dnes musela odehrát celý, proto jsem se i bál aby vůbec Ngadeu a Bořil si neříkali o červenou, naštěstí Kodaň toho využít nedokázala, Zelený prej byl rovněž zraněn a stejně jako Hušby na lavici pouze zaplňovali místo

Reagovat
Losinho

Podle očekávání no, Kodaň jsme úplně vymazali, ale bohužel směrem dopředu zklamání, nebyla snad žádná loženka. Každopádně 4 body z tohohle dvojzápasu jsou v pohodě.

Frydrych o parník nejhorší na place.

Reagovat
Liquid

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Coutinho10

tak musim rict, ze jsem celkem zklamanej, protoze tak, jak zapas zacal, tak i skoncil a az na par malych naznaku nic moc...oba tymy ukazali, ze maj kvalitni obranu a proto zapas skoncil bez branek

Reagovat
Frick

Slyším odkudsi usedavý pláč .

To brečí určitě český koeficient.

Reagovat
smazaný uživatel

S tim jednim pohárovym místem už se můžeme rozloučit. Ale tak mě to může být vlastně u pr*ele, když Plzeň v posledních osmi sezónách nebyla hůř než třetí. Je to komplikace spíše pro Spartu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle jsme si zbytecne zkomplikovali. Kodan bylo potreba porazit a meli jsme jistotu...

Reagovat
zlatan-legend

Zápas jsem neviděl. Může mi, ale někdo prosím kurva říct, z jakého důvodu nehrál Matoušek? Má to nějaký hlubší taktický význam?!

Reagovat
Fabregas@ole

Nevím. Zkusil hrát na hrotu na Olayinku, kterej mimochodem byl jeden z nejlepších na hřišti.

Každopádně ani jeden z nich není hroťák, kterého Slávka potřebuje v zimě přivést...

Reagovat
F.Torres

Velký špatný. Hra dozadu možná nejlepší v celé EL, ovšem dopředu to skřípe. Samozřejmě velkým důvodem je absence poloviny účtočných hráčů a neznám přesný stav v kterém byl Škoda/ Mešanovič. Chtělo to dříve střídat a Stoch by se na ty střely měl vyprdnout. Chce si to více dát a dotlačit to tam.

Reagovat
jackinho10

Skoda trenoval 3 dny, na moc minut to nebylo a mesanovic neni na soupisce pro el

Reagovat
F.Torres

ok, tak v tom případě to opravdu nešlo, jelikož ta útočná fáze byla bez ničeho a jediné pozitivum byl střed Deli-Míša a Souček-Traoré. Zbytek kromě levé strany byl velice špatný.

Reagovat
jackinho10

Jako neco tam dotlacit mohli, resili spoustu akci zbytecne zbrkle, ale i presto jsem spokojeny, jdeme spravnou cestou.

Reagovat
smazaný uživatel

on tady nilkdo netipoval 0:0?

Reagovat
anarchochuligan

Snad rupnou u kokrháčů a pak v Edenu se Zenitem

Reagovat
cristiano.K.

předtím dvojzápasem bych čtyři body samozřejmě bral. Takhle je neberu. Bordeuex už v podstatě o nic nejde a snad k tomu zápasu s námi k tomu takhle přistoupí.

Proč pro bůh nestaví toho Matouška, přesně zápas pro něj, kor když nemáme útočníka

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele