Evropská liga UEFA - Evropská liga
Preview: MŠK Žilina - Athletic Bilbao
V play off fáze aktuálnej Európskej ligy sa stretne domáci MŠK Žilina so španielskym Athleticom Bilbao. Čerstvý víťaz španielskeho superpohára je favoritom dvojzápasu.
Vo štvrtok o 20:15 privítajú Žilinčania pod Dubňom španielsky klub Athletic Bilbao. V sezóne 2014/2015 siedmy tím španielskej Primery division je čerstvým premožiteľom Barcelony. V zápase o španielsky superpohár zdolal Kataláncov vysoko 4:0, na Nou Campe potom remizoval 1:1. Zaujímavosťou je, že aj v 1. kole blížiacej sa novej sezóny bude Bilbao hostiť Barcelonu.
Aktuálneho premožiteľa Barcelony Real Zaragozu privítal v sezóne 1994/95 aj prešovský Tatran. V 2. kole vtedy pohára UEFA prehral 0:4 a vzhľadom na obraz hry bol tento výsledok ešte lichotivý. "Vyžrebovaním Bilbaa sme nezmenili nič. Aby sme začali zrazu učiť chlapcov niečo iné, že budeme hrať úplne iným spôsobom hry, ako sa snažíme. Za štyri dni sa to prekopať ani nedá a bol by to pre hlavu hráča veľký problém," zafilozofoval na tlačovej konferencii tréner 'šošonov' Adrián Guľa. "Do zápasu pôjdeme s nasadením, s kvalitným kontaktom, súbojom v defenzíve, ale aj s odvahou," povedal.
Bilbao odohralo dvojzápas o španielsky Superpohár. Najprv v piatok zdolalo Barcelonu vysoko 4:0, v pondelok remizovalo vonku 1:1. V súčasnosti stačí ako vizitka španielsky pôvod mužstva. Pravdepodobne veľa neznamená ani nabitý program súpera. "Sú dostatočne silní a majú široký káder. Nepokladáme to za nejakú výhodu. Aj keď pre hráčov je ťažké prepnúť z režimu úspešného dvojzápasu proti Barcelone na režim Európskej ligy," myslí si tréner žltozelených. "Nemôžeme sa na to spoliehať, musíme hrať náš spôsob hry. Stojí proti nám síce veľký a kvalitný tím, ale my sa musíme koncentrovať na zvyšovanie našej výkonnosti. Dôležité bude to, čo ukážeme na ihrisku a to, či pôjdeme na doraz," doplnil.
Reprezentačný stredopoliar Žiliny Viktor Pečovský bol aj pri víťazstve Slovenska nad aktuálny majstrom Európy Španielskom 2:1 v Žiline. "Takéto zápasy sú pre mňa sviatkom. A nielen pre mňa. Futbal je krásny v tom, že môže vyhrať hocikto s hocikým. To sme potvrdili aj zápasom proti Španielsku. Verím, že aj po tomto stretnutí budem mať s nimi dobrú bilanciu," zaželal si Viktor. "Hneď po vyžrebovaní sme vedeli, že nás čaká kvalitný tím, čo potvrdili aj teraz s Barcelonou v španielskom Superpohári. Verím tomu, že ak sa nám podarí ich zaskočiť, tak to môže skončiť dobrým výsledkom," dodal Pečovský.
Žilinčanom po zranení Kamerunčana Mabouku hapruje pravá strana defenzívy. Tam síce zaskočil mladý Nikolas Špalek, ibaže ani ten nebude môcť hrať vo štvrtok pre karty. A. Guľa verí, že proti Bilbau predsa len naskočí Mabouka. "Má za sebou celý predzápasový tréning. V niektorých situáciách to ešte nie je stopercentné, ale verím, že bude pripravený hrať," dúfa 40-ročný kouč. Pripustil však, že v hlave má aj niekoľko iných alternatív. "Áno, máme tam ďalšie varianty. Či je to Kadlec alebo Paur, ktorý na tejto pozícii zaskakoval v Dunajskej Strede a v Ružomberku."
Do zápasu pravdepodobne nezasiahne zranený J. Mihálik, ktorý si v zápase s Ružomberkom silno narazil koleno. Rovnako tiež dlhodobo pauzujúci obranca Piaček, ktorý sa počas stredajšieho tréningu pripravoval individuálne.
Úvodný zápas fázy play off Európskej ligy 2015/2016 medzi domácim MŠK Žilina a Athleticom Bilbao je naplánovaný na štvrtok o 20:15. Priamy prenos z neho budú môcť diváci vidieť aj na druhom kanáli RTVS.
Vo štvrtok o 20:15 privítajú Žilinčania pod Dubňom španielsky klub Athletic Bilbao. V sezóne 2014/2015 siedmy tím španielskej Primery division je čerstvým premožiteľom Barcelony. V zápase o španielsky superpohár zdolal Kataláncov vysoko 4:0, na Nou Campe potom remizoval 1:1. Zaujímavosťou je, že aj v 1. kole blížiacej sa novej sezóny bude Bilbao hostiť Barcelonu.
Aktuálneho premožiteľa Barcelony Real Zaragozu privítal v sezóne 1994/95 aj prešovský Tatran. V 2. kole vtedy pohára UEFA prehral 0:4 a vzhľadom na obraz hry bol tento výsledok ešte lichotivý. "Vyžrebovaním Bilbaa sme nezmenili nič. Aby sme začali zrazu učiť chlapcov niečo iné, že budeme hrať úplne iným spôsobom hry, ako sa snažíme. Za štyri dni sa to prekopať ani nedá a bol by to pre hlavu hráča veľký problém," zafilozofoval na tlačovej konferencii tréner 'šošonov' Adrián Guľa. "Do zápasu pôjdeme s nasadením, s kvalitným kontaktom, súbojom v defenzíve, ale aj s odvahou," povedal.
Bilbao odohralo dvojzápas o španielsky Superpohár. Najprv v piatok zdolalo Barcelonu vysoko 4:0, v pondelok remizovalo vonku 1:1. V súčasnosti stačí ako vizitka španielsky pôvod mužstva. Pravdepodobne veľa neznamená ani nabitý program súpera. "Sú dostatočne silní a majú široký káder. Nepokladáme to za nejakú výhodu. Aj keď pre hráčov je ťažké prepnúť z režimu úspešného dvojzápasu proti Barcelone na režim Európskej ligy," myslí si tréner žltozelených. "Nemôžeme sa na to spoliehať, musíme hrať náš spôsob hry. Stojí proti nám síce veľký a kvalitný tím, ale my sa musíme koncentrovať na zvyšovanie našej výkonnosti. Dôležité bude to, čo ukážeme na ihrisku a to, či pôjdeme na doraz," doplnil.
Reprezentačný stredopoliar Žiliny Viktor Pečovský bol aj pri víťazstve Slovenska nad aktuálny majstrom Európy Španielskom 2:1 v Žiline. "Takéto zápasy sú pre mňa sviatkom. A nielen pre mňa. Futbal je krásny v tom, že môže vyhrať hocikto s hocikým. To sme potvrdili aj zápasom proti Španielsku. Verím, že aj po tomto stretnutí budem mať s nimi dobrú bilanciu," zaželal si Viktor. "Hneď po vyžrebovaní sme vedeli, že nás čaká kvalitný tím, čo potvrdili aj teraz s Barcelonou v španielskom Superpohári. Verím tomu, že ak sa nám podarí ich zaskočiť, tak to môže skončiť dobrým výsledkom," dodal Pečovský.
Žilinčanom po zranení Kamerunčana Mabouku hapruje pravá strana defenzívy. Tam síce zaskočil mladý Nikolas Špalek, ibaže ani ten nebude môcť hrať vo štvrtok pre karty. A. Guľa verí, že proti Bilbau predsa len naskočí Mabouka. "Má za sebou celý predzápasový tréning. V niektorých situáciách to ešte nie je stopercentné, ale verím, že bude pripravený hrať," dúfa 40-ročný kouč. Pripustil však, že v hlave má aj niekoľko iných alternatív. "Áno, máme tam ďalšie varianty. Či je to Kadlec alebo Paur, ktorý na tejto pozícii zaskakoval v Dunajskej Strede a v Ružomberku."
Do zápasu pravdepodobne nezasiahne zranený J. Mihálik, ktorý si v zápase s Ružomberkom silno narazil koleno. Rovnako tiež dlhodobo pauzujúci obranca Piaček, ktorý sa počas stredajšieho tréningu pripravoval individuálne.
Úvodný zápas fázy play off Európskej ligy 2015/2016 medzi domácim MŠK Žilina a Athleticom Bilbao je naplánovaný na štvrtok o 20:15. Priamy prenos z neho budú môcť diváci vidieť aj na druhom kanáli RTVS.
Tip EuroFotbal.cz: 2
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
MŠK Žilina - poslední zápasy
16.08.2015
Fortuna liga
5. kolo
12.08.2015
Slovnaft Cup
2.k
09.08.2015
Fortuna liga
4. kolo
06.08.2015
Evropská liga
3.př 2.z
02.08.2015
Fortuna liga
3. kolo
30.07.2015
Evropská liga
3.př 1.z
06.08.2015
3.př 2.z
30.07.2015
3.př 1.z
23.07.2015
2.př 2.z
16.07.2015
2.př 1.z
09.07.2015
1.př 2.z
02.07.2015
1.př 1.z
Athletic Bilbao - poslední zápasy
17.08.2015
Supercopa
2.z
14.08.2015
Supercopa
1.z
06.08.2015
Evropská liga
3.př 2.z
30.07.2015
Evropská liga
3.př 1.z
30.05.2015
Copa del Rey
F
23.05.2015
Primera División
38. kolo
06.08.2015
3.př 2.z
30.07.2015
3.př 1.z
26.02.2015
16F 2.z
19.02.2015
16F 1.z
06.12.2012
Sk I
28.11.2012
Sk I
Komentáře (161)
Přidat komentář0:3
Bilbao nevyhrálo španělský pohár
tip 2...0:3
0:2
0:3
0:0
2:1 aj ked to je skor zelanie
1:1
1:2
1:0
1:3
3-2
Bukekela bukekela Žilina! Ke naka!
Snad bude Bilbao unavený z pondělka.
0:4
Čo povieš teraz?
Co bych měl říkat? Mám se tu omlouvat?
Bilbau chýba Muniain a tréner Valverde do ZA neberie ďalších 5 hráčov základnej 11tky. Kedy inokedy ako dnes ich poraziť
3:2... dnes by si to mohlo všetko sadnúť. Bilbao ešte v pondelok hralo v Brcelone, trochu zápas v Žiline určite podcenia. Navyše základná zostava bude úplne iná.
2:1 -bilbao neni v najlepsej zostave a Zilina ma dobru formu a pred plnym stadionom budu vyhecovani
Žilina neprohraje
3:1..je to viacmenej želanie ,ale proti Barce hrali totalny beton a proti Mšk si myslim budu hrať ofenzivnejšie a Zlilinčania tiež nebudu stiahnuti tak to bude fotbal hore dole pre divakov..len dufam že rozhodcovia to nepokazia a že by sa ta španielska kriza(ekonomicka) mohla prejaviť aj už aj v športe
3:2 (15. Jelic, 62. Paur, 88. Wililiam - 26. Susaeta, 75. Vavro(OG))
aj strelcov skoro, nabuduce vyjde
vam tu dnes dobre jebe...
0:2
1:3
1:3
Bilbao vyhra aj s C - ckom
ok
Ach Žilina, neskutočná naivita Guľa zlyhal ako taktik, ísť do zápasu stým čo proti RK je naivne, hlúpe, sebaznicujuce. V pohároch sa hraje na domácu nulu nie na potešenie divákov. Snáď mužstvo za rok troška dozreje, aj keď skúsenostami prezrety Pecovsky zrobi totálnu kktinu...inak českým tímom tlieskam, tak sa hrajú poháre
co hovoris teraz?
Že je to naivita, ty čo hovoríš?? Beriem že je to mladé mužstvo s budúcnosťou ale obranná činnosť je katastrofalna
nevyšlo ... ale Žilina nemá na to aby bránila výsledok pre nich je obrana útok ... vždy ak posúpili nie kvoli tomu že dostali málo ale že dali veľa gólov
presne tak!
wow wow wiliam
MŠK ŽILINA NA SLOVENSKU NAAJLEPŠIAAAA.
Konečne trochu radosti zo slovenského futbalu
Otázka času kedy dajaky Kiko ľahne v 16ke...
to su blazni
Willliiiaaam to bol zápas !
ZELINAAAAAAAAAA
olalááá Žilina paráda......aj keby prehrali dám palec hore za futbal ,aký hrá toto mladé mužstvo....rýchly kombinačný futbal po zemi
Presne tak.
inak sa mi nepacia tie vyhlasenia ze chlapci si idu zahrat aspon ziskaju skusenosti hadam ze idu vyhrat nie co hraju futbal aby ziskavali skusenosti alebo aby vyhravali
Lenze treba brat ohlad na to ze napriklad taky Benes co ma 17 a vo futbale nic okrem mladeznickych nepreskakal asi momentalne nedosahuje uroven Bilbaa a to nieje jediny ved je to strasne neskusene muzstvo. Co sa moze ale za niekolko rokov vdaka casu na ihrisku proti silnym superom zmenit. Vyhlasenia su to v poriadku. Tento kader zarobi Zline kopec prachov.
suhlasim, ze je to alibisticke ale aspon na nich nieje taky tlak. A myslis ze nechce vyhrat ? Sak kazdy jeden si chce spravit meno a posunut sa vyssie. K tomu lepsi super ako Bilbao v hajpe po supercope asi nieje.
ved ja viem ze su to mladi chalani ale tie skusenosti by ziskali aj bez toho aby to bol ich hlavny ciel a vsade o tom rozpravali a tlacili im to do hlavy ze na nich v podstate nemaju a ze to idu iba odohrat (a zrovna dnes ked Bilbao nastupilo s lavickarmi tam sanca bola velka) , dnes to vyslo ale napr. viz prvy zapas Trencinu proti Steaue a takych uz Slovaci mali plno..
Nevytvára sa na mladých hráčov zbytočný tlak, to je jasné, že chcú vyhrať, ale veľkohubé vyhlásenia pred zápasom tomu určite nijako nepomôžu.
zrovna v priprade Ziliny to nie je fraza, ci uz z pohladu toho akym futbalom sa prezentuju, resp. z pohladu toho, z akych hracov je muzstvo zlozene ( + trener Gula sa neboji povedat, ze cielom je postup, ked uz sa podarilo doma vyhrat)
no teraz to sice povedal ale pred zapasom nic take nepovedal to akoze svojmu timu neveri alebo co? ked som hraval ja futbal nam povedali ze super ma rovnako dve ruky dve nohy tak im ukazte kto je lepsi a vobec sme sa nepozerali na to proti komu hrame
Veď ale to je v poriadku. Ty si bol s nimi v kabíne, že vieš čo im povedal tréner? Hrajú odvážne, nie sú zakríknutí, tak o čom točíš Samozrejme, že porobili nejaké chyby, ale veď je to mladé mužstvo. Načo vytvárať mediálny tlak na hráčov, ktorí určite nie sú favoritmi v dvojzápase..
tento rok by sme si ako Slovensko zasluzili klub v skupinovej faze snad sa to Ziline podari...
VYBORNY ZAPAS ........neviete kedy sa vrati Piacek?
ževraj už trénuje, viac ti neviem povedať
dufam ze na odvetu nastupy........dik za info
Síce asi nepostúpia, ale aspoň výhra do koeficientu Každopádne ak by napodobnili Slovan spred 4 rokov a ubránia v Bilbau remízu, tak sa hnevať nebudem
Slovan neuhral v Bilbau remizu....prehral tam
https://www.chance.cz/ViewUsersTicketAction.do?idu=-72647589832&idb=-1&hash=1557fb30&t=dGlrZXQgMiAyMDIgemEgMSA1MDBLxI0gS08%3D%0A&data=RVhUOzEgNTAwO0NaSzsyIDIwMS44MTsxMA%3D%3D%0A&popup=1
3,3 milionu v pr. kvůli žilině...už by mě vezli
tvl asi by ma porazilo kamo
dufam ze si to nehodil
A já byl nasranej kvůli 3 litrů...
ja se tomuhle tipu nastesti vyhnul overem https://www.chance.cz/ViewUsersTicketAction.do?idu=-72649316194&idb=-11&hash=bb2f0236&t=dGlrZXQgMy4xOCB6YSAyIDA1MEvEjSBPSw%3D%3D%0A&data=QUtVOzIgMDUwO0NaSzszLjE4OzI%3D%0A&affid=I9Uci6LFm33WvymLxs8gIw%3D%3D&popup=1
Žilina pěknej obrat, ale je potřeba si uvědomit že za Bilbao tam byli asi jen tři hráči z těch co teĎ smetli barcelonu, jinak hráli s náhradníkama. Isi do odvety nastoupí s plným kádrem, tak šance Žiliny sou asi 20-25%
To si každý uvedomuje
Zjavne si to kazdy neuvedomuje, lebo su toho plne noviny a radia, jak keby Zilina s prehladom rozmetala Bilbao v plnej zostave.
A čuduješ sa im? Novinári majú svoju senzáciu, veď to ich živí. Na druhej strane, také mužstvo ako Bilbao musí v Žiline vyhrať či už hrá s hráčmi z lavičky alebo s plným základom..tak či tak je to senzácia. Ale určite každý kto trochu sleduje futbal si to UVEDOMUJE
Uvedomujem si, že keď tam remízu v 2011 uhral Slovan, tak Źilinský káder má tiež reálnu šancu na postupovú remízu...hoci aj 2:2.
Slovan s Bilbaom 2x prehral 1:2
teraz si mudry co
Viac-menej suhlasim. Uz mi to len lezie na nervy o tom pocuvat a citat vsade. Rano po ceste do roboty som nestihal prepinat radio, jak to vsade omielali. Ked Trnava vyhrala v Bukuresti nebolo tolko reci. Dokonca mam dojem, ze ked slovan postupil cez AS Rim, nebola to taka senzacia.
tak Bilbao je inde ako´bukurest
a hlavne ide o to aky ma Bilbao posledny tyzden cveng vdaka zniceniu najlepsieho klubu na svete
Sak prave to, polovica tych debilkov co teraz oslavuje, by bez toho vitazstva Bilbaaa nad Barcou ani netusila, co je to za supera.
A k tvojmu predoslemu postrehu ze Bilbao je inde jak Bukurest... Steaua v tom rocniku vypadla v EL az s neskorsim vitazom Chelsea, pricom ju doma porazila. Celkovo je Steaua v poslednych rokov uspesnejsia v europe ako Bilbao
Bilbao hralo finále EL pred pár rokmi, takže určite Steaua nie je uspešnejšia ...a tiež si nemyslím žeby za Steauu hrali takí hráči ako Ander Herrera, Javi Martinez alebo Fernando Llorente
proste kvalitativne sú Baskovia niekde uplne inde
ti jebe :D :D nejake rumunske mrdky si schovaj dopice jak to mozes porovnavat s klubom z PD
to nie je pravda, Bilbao je celkom dost zname a urcite ti skoro kazdy co sa trochu zaujima o futbal vymenuje viac hracov bilbaa ako nejakej bukuresti. a uspesnejsia byt mzoe (aj ked to nie je teda uplne pravda) ale proste Bilbao je znamejsi a atraktivnejsi super....
A BTW, pred par rokmi Bilbao vyradilo United a nie nejakym usmudlanym sposobom
Co su to zas vsetko za argumenty? Steaua hravala kazdy rok pravidelne skupinu LM, alebo EL. v roku 2012 (ked tam vyhrala Trnava) skoncila v skupine prva, presla cez ajax a vypadla az z Chelsea. Aky europsky uspech ma Bilbao, okrem spominaneho finale EL?
Navyse, Bilbao vcera hralo s totalnym b-ckom. Takze nejake tvrdenia jak su kvalitativne totalne nie kde inde, nie su na mieste. Momentalne mozno ano, ale bavime sa o horizonte poslednych rokov.
Aha
takze finále pohara je menej ako vypadnutie v jednom kole s buducim vitazom?
a co sa tyka vysledkov- minulu sezonu Bilbao vyradilo neapol a postupila do skupiny LM kde skoncil za sachtarom (kde vyhrali) a portom. steaua v skupine EL skoncila za aalborogom. sezonu predtým nebolo Bilbao v europe a rok predtým v skupine. Za tie dve sezony ma steaua posledne miesto v LM a osemfinále EL...A tu predtým Steaua skoncila v 1/16 finále a Bilbao vyradilo PSG, Manchester United, schalke a sporting....ale ved to je nic s tym ze steaua raz vypadla s chelsea nehovoriac o tom ze to teda ako europsky uspech teda urcite nie je
A na zaver, Bilbao ma o 16 bodov vyssi koeficient ako steaua+je z prestiznejsej ligy+aktualny premozitel Barcelony. To aka bola zostava si nikto pamatat nebude, ich trener mohol postavit co chcel ale ich problem ze maju uzky kader a hrali zapas v pondelok. Zilina zas mala v time juniorov a co?
Staci ti to ako argumenty?
To, ze si nikto nebude pamatat zostavu Bilbaa nie je pravda, to sa nebude spominat az ked z toho bude davna historia.
A ked si tu zase zhrnul vysledy Steauy a Bilbaa v europe, stale ti to pride ze Bilbao je "niekde inde"? Tie vysledky su zhruba podobne. Navyse Acko Steauy vs Bcko Bilbaa...
Navyše nejde len o to, že Bilbao porazili, ale aj ako ich porazili. Keby vyhrajú ušmudlanou vybránenou hrou 1:0, tak by sa o tom tak nepísalo, ako keď otočili z 0:2 na 3:2 v nadstavenom čase. Takéto drámy ľudia, vrátane mňa, zbožňujú, či už išlo o Bilbao alebo Poltavu
Stávkari sa v noci s hrôzou budia a kričia William
Vela ludi si to uvedomuje ze postup je furt v zone zazraku .... a neviem no Valverde na tlacovke povedal ze idu v podobnej zostave ako v odvete s FCB ... v kazdom pripade je to velky vysledok .. a v buducnosti nikto nebude riesit zostavy ... kazdy bude vediet ze Zilina porazila muzstvo ktore tyzden predtym dalo Barcelone stvorku
Frajeři porazili céčko Bilbaa... však v EL je kdysi porazila i Sparta. Však to úplně vypouštějí.
v Španielsku nebude môcť hrať Škrtel, tak by som pokojne skúsil na stopera Vavra ...v španielsku nemáme čo stratiť, može byť na očiach mladý chalan, včera sa mi asi ako jediný páčil aj v 1. a v 2. polcase. Podla mna lepšia volba ako Salata. Aj Paura by som zobral aspon nech si okúsi repre
kamo to fakt ne, ako velmi by som mu to prial ale kolko chyb hlavne co sa tyka rozohravky spravila vcera stoperska dvojica, da dole hlavu ako tank ide vyvazat loptu cez vsetkych toto keby spravili proti spanielskej repre tak dostanu nakladacku nech im da sancu v priprave teraz nech tam da radsej hubocana
ti stoperi boli teda dobre marni
preco nebude hrat skrtel?
kvoli kartam myslim
kks Vavra len to ne ... ten chlapec robi ale take kixy, ze to az mozne neni jeho cas myslim, ze pride az v neskorsom veku
Vavro do reprezentácie no ty môj andelík.....ty si bud jeho blízky kamoš ,alebo rodina ? inak si toto faux pá neviem vysvetliť ty nešťastník ( aj ked priznávam že včerajší výkon zniesol parametre ligistu, zvyšné jeho výkony sú tragickéé až panickéé ) ten chalan nieje pripravený na medzinárodnú uroveň a hrá v základe Žiliny lebo nemá kto )
no nwm ci prave Vavra vcera hral dobre (az na par situaci)ale ak tam zobrat niekoho skor by som bral Skriniara ....je to skveli stoper
v obrannej faze hrali dost dobre podla mna ale co sa tyka rozohravky je to katastrofa kazdy z nich by potreboval vedla seba skuseneho stopera ktory by ich dirigoval tak by zahrali urcite lepsie ale talenti su to velki
Ziline by sa mohol vratit odchovanec Hubocan :) a rovno robit kapitana tymto hracom a nebal by som sa vobec ze tato squadra by postupovala kazdorocne aj do LM
Prosím? Škriniar je skvelý stopér? Však všetko dával dozadu na Volešáka a primárne zapríčinil gól na 0-2...Pečovského kiks to len dorazil.
nesud hraca podla jedneho zapasu.......a to ze vsetko daval na Volesaka je chyba hracov pred nim
a urcite nesposobil gol na 0:2 ....pecovskemu nahral dobre len jemu to nesadlo tak ako on chcel preto ten gol......Skriniarova chyba to urcite nebola
5,4,3,2... Williaaaam!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele