Pohár UEFA UEFA - Pohár UEFA
V Istanbulu se dnes rozhodne o vítězi Poháru UEFA
Historicky poslední finále Poháru UEFA hostí Istanbul. Na stadionu Şükrü Saracoğlu budou o evropskou slávu bojovat Šachtar Doněck a Werder Brémy.
Šachtar přijíždí do turecké metropole zaznamenat historický milník. Kdyby totiž zvítězil, stal by se prvním ukrajinským týmem v historii, který by nad hlavu tuto trofej pozvedl. Jen finále je však pro svěřence trenéra Mircea Lucesca velký úspěch, protože doněcký celek se nikdy nedostal za hranice osmifinále. Středeční zápas pro ně bude první evropské finále v historii.
Přestože Šachtar podobný zápas zažívá poprvé, do utkání určitě bude vstupovat s potřebným sebevědomím. Vždyť na cestě do Istanbulu již vyřadil týmy jako Tottenham, CSKA Moskva, Marseille nebo Dynamo Kyjev. Pro Šachtar hraje také aktuální forma, která je vynikající. Ačkoliv jim domácí titul vyfouklo několik kol před koncem kyjevské Dynamo, má za sebou Šachtar sérii šesti vyhraných zápasů v řadě, na což by chtěl navázat ve středečním finále.
Bát se svého německého soupeře nemusejí na Ukrajině ani při pohledu na soupisku. Kádr mají totiž dostatečně kvalitní a především ofenzivní síla je obrovská. Mít pět Brazilců v sestavě musí být znát. Navíc za Ilsinhem, Fernandinhem, Luizem Adrianem, Jadsonem a Willianem stojí solidní obrana.
I Werder může svým vítězstvím dostat Německo po delší době na evropské výslunní. Posledním německým mužstvem, které se totiž radovalo z evropského triumfu byl Bayern Mnichov. A ten se ze zisku Ligy mistrů těšil v roce 2001. Po osmi letech ho tedy mohou brémští fotbalisté následovat.
Triumf v Poháru UEFA by byl určitě skvělou náplastí na nepříliš povedenou bundesligovou sezonu. V domácí soutěži totiž Werder leží až na deváté pozici, přesto se však ještě na konci může radovat z doublu. Vedle Poháru UEFA totiž svěřence trenéra Thomase Schaafa čeká ještě jedno finále,a to německého DFB Pokalu. To se odehraje 30. května v Berlíně, Werder čeká Bayer Leverkusen.
Podobně jako Šachtar, i Werder musel na své cestě do finále vyřadit nejednoho těžkého soupeře, ať už to je AC Milán, St. Ettiene, Udinese nebo Hamburk. Od posledního evropského triumfu Brém už uběhlo mnoho let a nyní všichni věří, že se může vítězství v Poháru vítězů pohárů z roku 1992 zopakovat.
Německý výběr to ale bude mít těžké, protože bude postrádat několik klíčových hráčů. Tím hlavním je bezesporu playmaker a mozek útočné fáze hry Diego, který dostal v semifinále hloupou žlutou kartu a nenastoupí. Podobně je na tom i Hugo Almeida. Zranění ze hry vyřadí Pera Mertesackera. Podobný osud jako Diega nebo Almeidu potkal na druhé straně pro změnu českého legionáře Tomáše Hübschmanna.
Šachtar přijíždí do turecké metropole zaznamenat historický milník. Kdyby totiž zvítězil, stal by se prvním ukrajinským týmem v historii, který by nad hlavu tuto trofej pozvedl. Jen finále je však pro svěřence trenéra Mircea Lucesca velký úspěch, protože doněcký celek se nikdy nedostal za hranice osmifinále. Středeční zápas pro ně bude první evropské finále v historii.
Přestože Šachtar podobný zápas zažívá poprvé, do utkání určitě bude vstupovat s potřebným sebevědomím. Vždyť na cestě do Istanbulu již vyřadil týmy jako Tottenham, CSKA Moskva, Marseille nebo Dynamo Kyjev. Pro Šachtar hraje také aktuální forma, která je vynikající. Ačkoliv jim domácí titul vyfouklo několik kol před koncem kyjevské Dynamo, má za sebou Šachtar sérii šesti vyhraných zápasů v řadě, na což by chtěl navázat ve středečním finále.
Bát se svého německého soupeře nemusejí na Ukrajině ani při pohledu na soupisku. Kádr mají totiž dostatečně kvalitní a především ofenzivní síla je obrovská. Mít pět Brazilců v sestavě musí být znát. Navíc za Ilsinhem, Fernandinhem, Luizem Adrianem, Jadsonem a Willianem stojí solidní obrana.
I Werder může svým vítězstvím dostat Německo po delší době na evropské výslunní. Posledním německým mužstvem, které se totiž radovalo z evropského triumfu byl Bayern Mnichov. A ten se ze zisku Ligy mistrů těšil v roce 2001. Po osmi letech ho tedy mohou brémští fotbalisté následovat.
Triumf v Poháru UEFA by byl určitě skvělou náplastí na nepříliš povedenou bundesligovou sezonu. V domácí soutěži totiž Werder leží až na deváté pozici, přesto se však ještě na konci může radovat z doublu. Vedle Poháru UEFA totiž svěřence trenéra Thomase Schaafa čeká ještě jedno finále,a to německého DFB Pokalu. To se odehraje 30. května v Berlíně, Werder čeká Bayer Leverkusen.
Podobně jako Šachtar, i Werder musel na své cestě do finále vyřadit nejednoho těžkého soupeře, ať už to je AC Milán, St. Ettiene, Udinese nebo Hamburk. Od posledního evropského triumfu Brém už uběhlo mnoho let a nyní všichni věří, že se může vítězství v Poháru vítězů pohárů z roku 1992 zopakovat.
Německý výběr to ale bude mít těžké, protože bude postrádat několik klíčových hráčů. Tím hlavním je bezesporu playmaker a mozek útočné fáze hry Diego, který dostal v semifinále hloupou žlutou kartu a nenastoupí. Podobně je na tom i Hugo Almeida. Zranění ze hry vyřadí Pera Mertesackera. Podobný osud jako Diega nebo Almeidu potkal na druhé straně pro změnu českého legionáře Tomáše Hübschmanna.
Šachtar Doněck - pravděpodobná sestava:
Pyatov, Srna, Kucher, Chigrinskiy, Rat, Gai, Duljaj, Ilsinho, Jadson, Fernandinho, Luiz Adriano
Werder Brémy - pravděpodobná sestava:
Wiese, Fritz, Prodl, Naldo, Boenisch, Frings, Baumann, Niemeyer, Ozil, Pizarro, Rosenberg
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Šachtar Doněck - poslední zápasy
16.05.2009
Premier Liha
28. kolo
13.05.2009
Kubok Ukrajiny
SF
10.05.2009
Premier Liha
27. kolo
07.05.2009
Pohár UEFA
SF 2.z
03.05.2009
Premier Liha
26. kolo
30.04.2009
Pohár UEFA
SF 1.z
07.05.2009
SF 2.z
30.04.2009
SF 1.z
16.04.2009
ČF 2.z
09.04.2009
ČF 1.z
19.03.2009
OF 2.z
12.03.2009
OF 1.z
Werder Brémy - poslední zápasy
16.05.2009
1. Bundesliga
33. kolo
13.05.2009
1. Bundesliga
32. kolo
10.05.2009
1. Bundesliga
31. kolo
07.05.2009
Pohár UEFA
SF 2.z
03.05.2009
1. Bundesliga
30. kolo
30.04.2009
Pohár UEFA
SF 1.z
07.05.2009
SF 2.z
30.04.2009
SF 1.z
16.04.2009
ČF 2.z
09.04.2009
ČF 1.z
18.03.2009
OF 2.z
12.03.2009
OF 1.z
Komentáře (277)
Přidat komentář2:1SACHTAR!
ma to zeprej piskat luis medina cantalejo ale v clanku o copa del rey http://www.eurofotbal.cz/souteze/spanelsko/copa-del-rey/2008-2009/reportaz/athletic-bilbao-fc-barcelona-181082/ ze je to jeho derniera bilbao-barca vite nekdo o tom neco
Bude pískat. V té době to ještě nebylo jisté, tak se to označovalo jako za jeho poslední zápas.
Tak tak
cca 5 let fandím v evropě jen dvěma klubům: HSV a Shakhtaru. HSV bohužel totálně nezvládlo závěr sezony a tak se neuskutečnilo mé vysněné finále UEFY. Shakhtaru jsem věřil na 100% že tohle finále zvládne. Mají vyrovnané a sehrané mužstvo a hlavně trenéra Lucesca, který tenhle tým buduje již od roku 2004. I když se letos na podzim Shakhtaru v lize vůbec nedařilo, měl trenér i hráči od vedení klubu důvěru a tu teď přeměnili v historický triumf! Klobouk dolů! V naší lize by trenér, který je s mistrovským klubem na 10. místě ligy letěl hned. Doufám tedy, že si naše přední kluby vezmou příklad a nebudou po každé sezoně měnit trenéry, protože s takovou se snad ani nedá vytvořit mužstvo schopné konkurovat evropským klubům. Co se týče Shakhtaru, mají super trenéra, vedení o které se dá opřít, dokonalou mládežnickou akademii, skvělý scouting, skvělé fanoušky a co nevidět bude hotov nový moderní stadion. To jsou předpoklady pro to, aby se tento klub stal evropskou špičkou! Tak hodně štěstí chapi!
5:0
Bremy!!!!!
Ale bez Diega a almeidy to bude hrozně těžké....
jednoznačně shakhtar!!!! 2:0
souhlas
Bremy ,Diego - 0:2 !!!
brémy to snad daj škoda toho almeidy
šachta dneska vyhraje, brémy doplatí na to, že chybí diego a almeida
nevim, nevim ,Diego sice chybí, ale na druhé straně chybí Hubšman a ten je v Doněcku dost důležitý
fandím Werderu ale myslím že pohár získá Šachtar
2:0 pro Šachtar
Mám dneska narozeniny a věřím , že Werder mi udělá radost a zvítězí.
tak všechno nej
ako to redaktor myslel s tym " historicky poslednym finale poharu UEFA " ?
že odteď bude evropská liga
aj sa zmeni system sutaze ? ... ja som akosi pozadu
bude to podobný jako v LM (ve skupině každej s každým dvakrát)
to je dobre , bude viac kvalitnych zapasov , uz sa tesim
Ve dvanácti čtyřčlenných skupinách budou hrát soupeři každý s každým dvakrát, doma a venku, nikoli jen jednou jako dosud. Dva nejlepší z každé skupiny postoupí do vyřazovací fáze, kde se k nim připojí osm klubů z třetích míst ve skupinách Ligy mistrů.
bude to podla mna lepsie ako doteraz , akurat narocnejsie na zapasove vytazenie
mě je to jedno včera jsem udělal maturitu
gratuluju
dík
Tak to gratuluju Já dělám v pondělí, tak mi držte palce
Já v úterý :\
6:3
Tak přeju jednoznačně Werderu, ale to teď není důležité, jelikož za 3 hodiny dělám maturitu, tak mi držte palce .
Držím, i když u tebe je to zbytečné, dáš to s prstem v nose
Good luck.
Jak pravil Hlinka: "Hlavně se z ničeho neposerte, úspěch a neúspěch jsou od sebe tak blizoučko." - Ty to dáš, chlape.
WERDER BREMEN!!
poločas 2:2 kurz 88 u fortuny asi zkusím za 50
můj tip 1 werder je bez Diega ztracenéj
Docela jsem se divil, že sázkovky více věří Brémám... Já jim pochopitelně přeju, ale vidím to stejně jako terry na 1.
Právě. Prostě přeju Brémám, jenže objektivnost mi nedala jinak, než dát 1.
Bremy podme
Když vyhraje Werder, má automaticky zajištěný postup do dalšího ročníku? Kdyby ano, tak jde do Evropskýho poháru příští ročník i Bayer, což by bylo skvělé
asi ano ale keby prehral tak musi porazit bayer vo finale?
j
Doufám že Werder vyhraje,alespoň tu UEFU když se v lize vůbec nedaří,jen škoda že nemože hrát Diego a Almeida
Dal sem za litr ŠACHTAR!!!
abys nelutoval
hmm tak možná-je to fuk....
co si tak v pluse?
jo sem čistého za 3 týdny 10 litrů....
hmm tak to ma snad caka teraz ked french open prve 2 kola by som si slusne nahrabal ak budu vyhravat favoriti
anoooooooooooooooooooooo
a ty jsi kdo? ....co to je? .....
Brémy
1:0 po prodloužení ..
0:0 a před jedenáctou sérií penalt stále 0:0
budou to davat v naky český televizi?
sport 1
4:3
Bez Diega bude Werder citelně slabší, tak uvidíme, já favorizuji Šachťor..
Doufám, že to Šachtar dá :-)
No tak ta anketa je teda dobrá ...asi bych to více přál Shaktaru i když bez Tomáše..
OT: 17:08 Padesát tisíc diváků na třetí ligu
V německém fotbale nemá nouzi o diváky ani třetí liga. Sobotní boj Fortuny Düsseldorf o návrat do druhé nejvyšší soutěže proti rezervnímu týmu Werderu Brémy bude na vyprodaném stadionu sledovat 51.500 fanoušků. Domácí tým si může vítězstvím v posledním kole zajistit přímý postup bez ohledu na další výsledky. Před třetím Paderbornem má jednobodový náskok. V Düsseldorfu každopádně padne divácký rekord na třetiligovém utkání. Sobotní zápas překoná podle magazínu Kicker regionální derby mezi Norimberkem a Fürthem, které v roce 1997 navštívilo 45.048 lidí. V nejvyšší české lize přišlo v uplynulém kole 32.601 fanoušků na všech osm zápasů dohromady.
Fortuna, Lautern, Dresden a Union do BL!
Paráda
Btw viděl jsi sestřih Dortmundu? ..doufám, že se opět vrátí na špičku kam patří....(hlavně ty jejich fandové )
Jj, viděl. Oni jsou prostě vynikající, jak doma, tak i venku - třeba ve Frankfurtu jich bylo přes deset tisíc... To samé muselo být v Berlíně, já je zažil dvakrát při utkání Hertha - BVB v předchozích dvou sezónách a tam jich bylo taky požehnaně.
Teď jim to jde i na trávníku, z finanční tísně už jsou celkem vyvázlí, takže v příštích sezónách by ta špice nemusela nereálná... Letos by páté místo před HSV uhájit mohli.
Troufám si říct, že i kdyby spadli do druhé ligy..že by bylo vyprodáno (samozřejmě né vždy)..v věrnosti fandů a chození fanoušků na zápasy se dle mě řadí do úplné evropské špicky...5. místo jim určitě přeju, není to tak dlouho, co byli ve finále UEFA proti Feyenoordu..HSV proti Kolnu nehrálo špatně, mělo dost střel na bránu.(hlavně Trochowski).., ale Koln je takový nevyzpytatelný tým (francouzské Monaco, italské Lazio Řím)..tým, který je hrozně nepředvídatelný a sázet na něj nebo proti němu je vskutku vražedné..
Jj... No, s nevyzpytatelností Kölnu souhlasím, ale HSV špatně hrálo... Samozřejmě soudím podle sestřihu a co tam říkali, stejně tak podle výpovědí aktérů.
Ta konfrontace s českou ligou je až groteskní.
Bremy
Moc se těším na Fernandinha, škoda, že na druhé straně nemůže hrát další génius Diego...
Hlavně ať se hraje dobrý fotbal, padne hodně branek a ať postoupí lepší.
vyhraje lepší...
Oba týmy jsou hodně útočné, naštěstí druhé Rangers ve finále není...
To je dobře. A právě proto nebudu nikomu vyloženě fandit, ale předpokládám, že Šachtar bude techničtější, tak mně asi budou sympatičtější.
A kam by jako měl postupovat?
Opravil se níže.
Jo sorry, opravil ses.
Werder jedeme !!! musíte vyhrát pro Bundesligu !
Snad to Werderu dopadne co nejlépe, třeba podobně jako má maturita.
Za kolik? Za 5, 6?
Dokonce se mi povedlo za 4.
Ze ctyr predmetu?
Jj a ani to nebolelo, i když prst v nose jsem si teda nedovolil .
Tak jak řikám, maturitu dnes musí dát každý, u tebe jsem nečekal sebemenší zaváhání. Kam jdeš dál, či kam jsi si podal přihlášku?
Tak přihlášku jsem si dal na Mezinárodní teritoriální studia do Práglu a na Politologii a mezinárodní vztahy tamtéž, jinak ještě něco do Hradce. Alespoň na jedné z těch pražských bych byl rád, kdyby se zadařilo. Jinak děkuji za důvěru .
To zní zajímavě a zřejmě tě to i baví. Btw, dělal jsi i zkoušku z matematiky nebo jsi si vybral druhý jazyk? Odpoveď na mail ti časem určitě napíšu, ale teď jsem měl drobet hektičtější období ve škole, o zkouškovým by to mohlo být lepší Mezitím jeden zajímavý článek pro větší míru tolerance v našich diskusích, hlavně já se budu snažit polepšit
http://www.blisty.cz/art/46903.html
To je v pořádku, já byl taky vytížen a do příjimaček možná ještě budu. Dělal jsem Scia, ty stačí na Politologii, na MTS jenom k postupu do druhého kola, kde se dělá dějepisný test a pak testy ze dvou jazyků. Jo, ta tolerance je důležitá, taky s ní mám někdy problém, možná na ten článek mrknu, ale teď už fakt nemám morál...
No, Scio nemám rád, nechápu jeho účel Mně to přijde jako parazitování na vzdělávacím systému. Jinak ten článek přečti určitě, ale dnes tě vážně nenutím, já mám toho taky dost, náročný den
Tak já ho taky zprvu rád neměl, pak se mi podařil velmi slušný výsledek a od té doby je můj vztah k němu ryze pragmatický . To je ale na dlouhé povídání, jdu se dívat na TBBT a do hajan, dnešek byl fakt perný. Tak ahoj
Ahoj Btw. TBBT sucks
Kdyby ti to v Práglu vyšlo, určitě se ozvi.
Jinak:
herbage
20.05.2009 10:44
Držím, i když u tebe je to zbytečné, dáš to s prstem v nose
Tak sotva začal přímý přenos na Sport1 a komentátor hodně zmatkoval a poplantal toho hned několik takže se asi máme na co těšit, TVP2 to jistí
Tak u komentáře na Sport1 se vždy zasměješ. Doufám, že nekomentuje Slepička. Akorát se to chystám zapnout.
to je pravda, tam bych to lépe odkomentoval snad i já Slepička naštěstí ne, to bych nepřežil ...nějaký Ondřej něco
Ondřej Holzmann.
Prosím s jedním N. A se Sport1 nespojovat.
Ale ta hláška se zbrojním pásem byla dobrá
Jinak je úplně mimo, pořád si plete ty Brazilce.
jo no
Jak jsem předpokládal, na místě Hubschmanna je Lewandowski, ten ho podle mě hravě nahradí. Snad nám dnes ti Brazilci vepředu ukážou sambu se vším všudy...
Fandím Doněcku zatím hrjou pěkně kombinačně
Luiz Adriano. Řekl bych, že chyba stoperů.
Prödl šíleně... Zatím je vidět, že Merte a Diego zkrátka chyběji, no. Štěstí, že to ten Naldo prostřelil, ale stejně to moc růžově pro Werder nevidím.
tak doneck sice som registroval,ale nejak nemal sancu ho niekedy vidiet ...ale z toho co teraz pozeram,je radost pozerat na nich ... pekny futbal
A mohlo být hotovo.
nechapem co to neboxoval ...pri dnesnych loptach predsa nieje na smiech to vyboxovat ... hnup brankar
GÓÓÓÓÓÓL! NAAAAAALDOOOOO!!
Připomíná mi Alexe.
tohle jse musí boxovat
přesně tak...při obou gólech mi přišli gólmani pomalu jak kluci za barákem ...Wiese se ani nedíval jak to bude vůbec Adriano provádět a už uhýbal hlavou a rukou směšně máchl vzduchem, na druhé straně Pyatov do toho plácl jak kluk, který se bojí rány od kluka s nejtvrdší střelou na hřišti...jinak fotbal pěkný
Škoda chyby Pjatova, měl to vyboxovat. Kombinace Brazilců + Srny se mi moc líbí, jsou mnohem fotbalovější, škoda, že měli pár chvilek útlumu.
Ti Brazilci jsou dobří, hra Šachtaru má hlavu a patu... Ilsinho, ten se mi herně moc líbí.
Tomu seňorovi snad ruplo, ne? Pokud nedal žlutou za zákroky Wiliana nebo Ilsinha, tak je napomenutí Fringsovi neospravedlnitelné.
Každý dostal varování, Frings fauloval již potřetí, ovšem teď se to asi nedalo nazvat jako faul, i když tam s tím úmyslem pravděpodobně šel
Tak já bych za to žlutou taky dával, protože se ho sice ani nedotkl, ale za podobné typy zákroků se má trestat, i když je tam jen náznak... Ale pokud nedal žlutou za zastavení dobré útočné akce či za toho Ilsinha, kterej se v tu chvíli musel asi pomátnout, tak ani za tohle jí dát v životě nemůže.
Bylo tam pár zajímavých momentů...třeba teď na konci odepřený přímák pro Šachtar, Ilsinho si žlutou zasloužil, ale asi chtěl dát všem jedno varování aspoň, Frings již dvě dostal, proto se dala karta očekávat.
Werder má ohromné štěstí, že to Naldo propálil, protože jinak by už asi byly bez šancí. Ten vyrovnávací gól jim pomohl a teďka budou muset hrát hlavně ze zabezpečené obrany, protože na konci to bylo hodně otevřené a mít Šachtar trochu štěstí, mohl vstřelit gól.
Mě obrana Werderu přijde ještě méně organizovanější než normálně, to Šachťar hraje vzadu docela dobře... Jak jsi řekl, štěstí toho Naldova gólu, jinak jsou Brémy vepředu takřka bezradné.
Šachťar je vzadu bolavý. Vždyť to tam tolikrát smrdělo...
Na druhé straně určitě víckrát a vážněji.
To je spíš dáno technickou vyspělostí Brazilců, která převyšuje ofenzívu Werderu.
Já teda neviděl úsek asi od 35. minuty do 42. minuty, ale potom se mi ta obrana Werderu vůbec nelíbila. Do vápna lítal jeden centr za druhým, obránci nepříliš jistí, lehce obehratelní.
100. pro Šachtar.
Skvěle Wiese. Tohohle trestňáku jsem se bál.
Prosimvás poraďte mi někdo, je sledování zápasu na adthne.net zdarma?nejde mi sport1.
Prosimvás poraďte mi někdo, je sledování zápasu na adthne.net zdarma?nejde mi sport1.
je
...neboj
Dva keňské dolary za spuštěný přenos.
Nebo dva biliony zimbabwských dolarů
8 dolarů a 40 centů přímo z trezoru strýčka Skrblíka z Kačerova
By tě hnal tou svojí holí
Co to ten komentátor třepe za kraviny, to je horší než Honza Slepička!
Horší jak Slepička? To nééé, Slepička je nejhorší z nejhorších
Srna dnes jak Scholes, neuveritelna presnost.
ale fotbal zatim slusnej, nikdo neni prehnane zalezlej, ale Šachtar celkove zatim lepsi.
And here we go.. to the extra time.
Přeju to Šachtaru...hraje i lépe
Ty kravo to balon nadhernej tedka
* byl
Jadson.
Zasloužené vedení, ale chtěl bych penalty i když přeju Šachtaru.
skoda Wiese to skoro mel!!! ale Šachtar si to asi zaslouzi. jako nestranej fanda chci ale penalty
Škoda teď na druhé straně.
Pískal faul?
Vyhrál ten lepší, jak se předpokládalo.
GRATULACE
Gratulace Šachtaru, moc ty ukrajinské kluby nemusím, ale budiž
Je mi líto tý Němky v publiku.
Gratulace do Doněcku, je to paradoxní, že v místě takový bídy se dává tolik peněz do fotbalu. Ale asi to tak prostě chodí
Jadsonův syn
tak az na ten konec, kdy to Šachtar zdrzoval az do konce to slo. Ale to vyrovnani si Bremy i zaslouzili skoda.
penalty by byli zajímavější ale co
Zaslouženej vítěz.
Škoda, ale Šachťar asi zaslouženě, sympatickej mančaft .
ten gol Brem byl podle mne regulerni...jinak Doneck byl fotbalovejsi,to bezpochyby...ale Nemci to svou buldoci povahou malem zlomili...jinak to lezeni a zdrzovani
Pizarro stáhnul obránce, který by to jinak odkopnul.
ja teda videl,ze se drzeli oba navzajem,jak je v tech soubojich ve vapne obvykle...ale jak rikam,je to fuk,fotbal to byl pekny
dival jsem se od cca 70 minuty a fotbal nic moc.snad to bude pristi stredu lepsi
Шахтер!!!
Pěkný fotbal, zasloužené vítězství horníků. Klíčem je výborně zmapovaný trh v Brazílii, po Brandaovi, Metuzalemovi, Elanovi a dalších kanárcích, kteří už odešli, teď neštěkne ani pes. Je jen otázku času, kdy východoevropské kluby pořádně prorazí v Lize mistrů.
MAtuzalem tam šel za poměrně velký peníze jako hvězde v Itálii
Po Brandaovi nebo Elanovi neštěkne ani pes?
Myslel jsem to tak, že je v Doněcku úplně v pohodě nahradili....
pravda,po několikerém přečtení to má logiku
On to myslel tak, že v Šachtaru jim nechybí.
Proboha co to je za cloveka ten komentator na Sport 1.Ten se ucil komentovat doma pred barakem pri hre malych decek.Gol Brem po neuveritekne bombe Naldovi by s prominutim lizal prdel,ale ze byl golmanuv toho si ani po 15 opakovanich nevsiml.Gol Sachtoru po neuveritelnem kiksu Nalda vsak taky ta jeho reakce po golu byla videt.Srna rucka ve vapne nepiskalo se trapne polehavani nefer hra ale na to uz jsme zvykli prece byvaly Sovetsky Svaz pumpuje do fotbalu takove prachy tak to nekde musi jit videt tak proc ne v Uefe?
Ještě pro Werder. Snažili se hrát útočně, ale přeci jenom rozhodla kvalita směrem dopředu (obrany u obou moc jisté nebyly), která byla zapříčiněna i tím, že německému týmu chyběl tahoun Diego...
No když Barcelona dala Šachtaru gól po údajném nevrácení míče, tak se ozývaly hlasy, jak je to nefér atd. Dneska se ukázalo, jak to se Šachtarem je-po druhym gólu si kopali obránci s brankářem sem a tam, jak jen to šlo. Bylo to znehodnocení finále a je škoda, že kluby ze širší špičky se uchylujou k takovýmuhle způsobu hry.
zas nepřeháněj, Doněck vyhrál zaslouženě a že by tam bylo nějaké velké zdržování to určitě ne, Manchester taky hraje podobně, viděl jsem krásný fotbalový zápas a s větší kvalitou na straně Doněcku, navíc v LM vyhrál i na Barceloně, to mimo Barcelonu snad nikdo nedokázal letos
S nima to byly vždycky pěkné zápasy, snaží se hrát útočně a to se mi líbí, žádní poserové.
Nechápu pana Otu Černého, má sportovní kanál a finále Poháru UEFU nevysílá již snad 5 ročník po sobě, tážu se, ono je v ČR více fanoušků šachů, kuželek, squashe, golfu, badmintonu, softbalu ??? Ani na volejbal, házenou nevěřím, že by se dívalo více lidí než na finále Poháru UEFA. Je to blamáž, já jsem sice vysmátý, bo vlastním program Sport1, ale řada z normálních lidí by se na to taky ráda podívala i s českým komentářem.
Bravo
Jinak co rikate na Ozlla nejak mi prislo ze Bremy hrajou cely zapas v 10.
Ignorant Dunga už by se konečně mohl podívat na východ Evropy, ty jeho některá jména v nominacích jsou až k pláči.
Doufám, že se dívali Gigli se Seccem...
Třeba takový Srna místo průměrného snaživce Grygery by se hodil...
Ten byl dneska šílený...
Určitě bych těch hráčů bral několik...
Takový Fernandinho na post režiséra by se mi v Juve líbil. Dneska sice neukázal, čeho všeho je schopen, ale už teď si myslím, že o něm dost velkoklubů ví...
Fernandinho hrál včera na trošku nezvyklé pozici. Co jsem viděl, tak Mircea 4-2-3-1 moc často nehraje. Mě se ještě víc líbí Jadson. Byl bych hodně zvědavý, jak by dopadl, pokud by hrál třeba v Brémách místo Diega. Podle je na srovnatelné úrovni.
Jinak jedinou vadou na tomhle utkání byla neúčast Diega a Hübschmana. Přece jen bych byl hodně zvědavý, jak si naše posila povede proti velmi slušně organizované obraně a jak si povede Tomáš(taky bych ho bral a to všema deseti) proti jednomu z nejlepších světových ofenzivních záložníků. Lewandowski ho nahradil slušně, ale ne stoprocentně...
Napadlo mě to samý, že by se místo lemry Jankula hodil
Co vidím Šachtar, tak Srna se mně vždycky nejvíc líbil.
Šachtar Držal som im odkedy vypadli z LM, súhra Brazilcov je výborná, klobúk dole ich scoutingu. Srna výborný a aj sympatický hráč, dnes opt ukázal, že je pre baníkov nenahraditeľný. Lucescu je pán tréner, tento úspech si zaslúžil. Oslava na futbal to síce nebola, no po náročnom cestovaní mi tento zápas prišiel ako oddychovka neskutočne vhod.
Skoro by som zabudol - Willian
ШAXTAP! Konečně se dočkali, ta jejich smůla v LM byla nehorázná. Jinak Srna Willian Ilsinho
BOMBA!!!
ORIGINAL POHARU UEFA NAVŽDY ZUSTANE NA UKRAJINĚ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ШАХТАР , ВИ ФАЙНІ ХЛОПЦІ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
evropská liga bude mít zbrusu novou trofej?
za vítězství šachtaru jsem rád ale žádná trofej jim nezůstane, trofej je totiž to jediný co spojuje pohár UEFA a Evropskou ligu (to jediný zůstane stejný)
Ruský a Ukrajinský klubový fotbal je na lepší úrovni než Francouzský a Německý.
Tak u toho německého bych pochyboval.
já i u toho francouzského
Brémy jsou na desátm místě v BL
Chtěl bych vidět jak by si jejich obrana poradila s Grafitem a Džekem
V kvalitě je podle mě Rusko na úrovni Německa a Francie, Ukrajina pod, tam se musí ještě hodně zkvalitnit střed a spodek tabulky.
ukrajinska liga stoji VEJŽ za ruskou... to vi každy , krome tebe
To ani náhodou, ti po tom ukrajinském tažení Pohárem UEFA nějak narostla křídla, ale liga není jen o třech týmech.
1-3 Anglie, Španělsko, Itálie
4-6 Rusko, Francie, Německo
Ukrajina je někde kolem sedmého až desátého...
ale je ne mluvim o bodech v UEFA--- ja o kvavitě ligy
No však právě, to je můj žebříček.
pravě...on je jen tvuj
To "jen" bych vynechal, Ukrajina je a navždy bude za RPL.
v teto sezone - Dynamo Kyjiv vyžadil Spartak M.
a Šachtar nakopnul CSKA M.
co žekneš o kvalitach
hmm vytiahnut dva dvojzapasy co pvies na toto:vitaz uefy cska a zenit ukrajina:len sachtor?
Tehdejší Spartak by navíc porazil kde kdo, CSKA venku krutě zařízl rozhodčí, ale Šachtar byl o chloupek lepší.
Je netvrdím, že špička (tj. první čtyři týmy) jsou na Ukrajině kvalitní a dají se srovnávat se špičkou RPL, ale to ostatní, to je nic.
*nejsou
kdo??? nalčik nebo groznyj ???
Tak Těrek s Nalčikem by v té vaší lize hráli o páté, šesté místo, Těrek možná i o čtvrté, to se neboj...
Trochu nesrozumitelně jsem to napsal. Ukrajina má velmi dobré první tři-čtyři týmy, z nichž dva by bojovaly o titul, ale střed a spodek tabulky hodně zaostává, to je největší rozdíl oproti RPL, ta je mnohem vyrovnanější, ambice má až osm - devět týmů...Ukrajina se zatím a podle mě ani nikdy nevyrovná ruské Premier-Lize.
tam hrajou jenom v Moskvě a Petrohradu... a jinak nic... VUBEC NIC
samara tomsk celkom dobry groznyj mal ambicie ale je zaciatok ligy kto u vas okrem kyjev a donecka?mozno charkov ktory hral vacsinou obranu a spolehal na brejkov
+kazan ktora by u vas hrala o 1-2 miesto celkom v poklidu
Mimo Moskvu a Petrohrad VUBEC NIC .... a proto je mistr ligy Kazan
Kvalita Rusky ligy je samozrejme vejs nez Ukrajinsky, nevim o co se tu pokousis. Ve svejch prispevcich se smejes Nalciku a Těreku, ale krome Sachtoru a Dynama (+letos kvalitniho Charkova) jsou dalsi muzstva na Ukrajine maximalne na urovni prave tehle muzstev. Sachtor a Dynamo jsou priblizne na podobny urovni jako rusky topkluby (podle soucasny formy, jednou lepsi, jednou horsi), ale v Rusku je tech top tymu mnohem vic, koukni se jak je ta liga vyrovnana. Zenit, Spartak, CSKA, Samara, Lokomotiv, Rubin, Dinamo... to sou vsechno muzstva co muzou myslet i na titul a muzou se uplne v jakymkoliv poradi seradit na prvnich trech mistech. Na Ukrajine je naprosto nemyslitelny, aby na prvnich dvou mistech nebyl Sachtor nebo Dynamo...
to mas pravdu kecprovnas stred tabulky v rusku a na ukrajine tak je to jenodnoznacne samara loko dinamo(?) je isto lepsi ako dnepr pltava odesa tavrija...
ale v mezistatnich utkanich Ukrajinske kluby DAL kopou do zadku ruske ...
aha tze kvalita ligy sa pomeruje podla dvojzapasu v europe co sa vsetko nedozviem..
když ruske lidry jsou tak dobre, tak proč ne mužou porazit ukrajinske ?
tak spartak vtedy ked hral z dynamom bol na tom biedne to uz napisal spanhel spartak mal krizu ako hrom a skoncil v lige az 8 teraz keby spolu hrali dost pochybujem ci by dynmao vyhralo
keby...keby... keby v hubě rostli houby, ne musel bys do lese chdit...
ja jdu spat
lesa
bez urobis dobre a treba sa z toho vyspis a prides na to ze ruska liga je o odst v predu ako ukr caf
tze ked dynamo vyradi spartak a sachtor cska a zbyvajuce ruske kluby vyradi vsetky ukrajinske tak aj cez to je ukrajinska liga kvalitnejsi ako ruska?genialni
v bodech na UEFA, Ukrajina je po teto sezoně celkově na 6 mistě
Já nevím, já bych dal Němce výš.
ale oni jsou výš
Nesouhlasný úsměv?
Názor hodný úsměvu, blížšího okomentování nikoliv.
Tak na Německou ligu ještě zdaleka nemají
paráda kluci si to zasloužily akorát my bylo líto Nalda
ANO Liquid !!!!!
Sachtar dobře s těmi penězmi co tam jsou pro hráče je to tam ráj
Si delas prdel me je lito Wiseho ale Nalda urcite ne.
ted ještě novy stadion k tomu
http://donbass-arena.com/en/media/foto/foto_0309/
trošku mazec stadion
Dario Srna je klasický moderní ofenzivní bek, stylově nástupce Roberta Carlose a nynější styl Taiwa, Daniela Alvese, Sergio Ramose a navíc je technický a a škoda, že se dnes moc nedostal ke své oblíbené disciplíně přímých kopů, ty umí parádně zakroutit.
Pjatov byl vyborny v tomto ročniku UEFA... v žadnem utkani NE pustil vic než jednoho gola
zaslouzene jen skoda ze Bremam chybel Diego.. ty stopky na finale bych zrusil.. aspon za zlute
tady je hrdina utkani
http://www.ua-football.com/images/gallery/uefacupfinal/uefacupfinal/24.jpg
Naprosto zaslouženě, škoda... Ale palec dám oběma týmům, čekal jsem, že Werder bude bez Diega ještě horší. Zároveň to ukázalo, že pokud nepřivedou náhradu formátu Misimoviće, tak to s nima nebude dobré, Özil na to ještě nemá a dvě, tři sezóny mít, dle mého názoru, nebude.
Ozil byl dnes naprosto trapny.Vubec nechapu trenera Brem bude to znit mozna drsne ale dnes to prokoucoval o tom zadna.
Srna a Duljaj jak ten krat Suker a Mijatovic v Realu, to je nadhera........
z toho co som pochopil k clanku k rasismu fandis zvezde?
Srna je fakt neskutečnej Ty jeho milimetrový přihrávky a přehled, bránění.. Fantastický hráč. Famózní. Kdyby hrál kdekoliv jinde, tak je velebený jako Messi, nebo Zlatan.
Myslím jako ve velkoklubu..
Super, moc jsem jim to přál
Dobrý, přál sem si to...aby si Hubschman zahrál proti Barce
radši bych byl kdyby to bylo na penalty
to byl strašnej fotbal včera.... snad to příští středu napraví ManU s barcou
Nevím, cos včera sledoval, ale zápas Doněcku s Werderem to nebyl určitě.
právě že sledoval...Nbejt tam těch 5 brazilců, tak je to eště horší...A taky k tomu přispěl naprosto tragickej výkon Fringse, kterej odmítal bránit a proto na pravo, měli brazilci furt volno...
oprava: napravo
jejda
Srna
až na to simulování
Gratulace brazilskymu klubu k vitezstvi v UEFE
Nebude trvat dlouho a tolik Brazilců tam nebude, Šachtar není líný investovat hodně peněz do infrastruktury, to se pomalu projevuje.
Výborně kluci. Je to neuvěřitelý zažitek. Fakt epopsatelný, Díky hoši. Šachtar forever
zaslouzene
snad nebude výprodej
Vyhrál ten nejlepší,zaslouží respekt...
No tak jsem hlasoval dobře.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele