Copa América CONMEBOL - Copa América 2011
Překvapení z Peru se postaví do cesty Uruguayi
Letošní Copa América fanouškům již od základních skupin servíruje jedno překvapení za druhým a věrná této tradici je i ve vyřazovacích bojích. Díky tomu v semifinále vyzve Peru Uruguay a bude se jí snažit vykolejit z cesty vedoucí k patnáctému triumfu.
Dvakrát Peru triumfovalo na jihoamerickém mistrovství. Poprvé na domácím turnaji v roce 1939 a pak také v roce 1975, kdy se o pořadatelství Copy poprvé v historii její účastníci podělily. Letos by však triumf svěřenců Sergia Markariána byl o to překvapivější, že ve čtvrtfinále vyřadili vítěze silné skupiny A Kolumbii a na turnaji nehrají jeho dvě největší hvězdy Claudio Pizarro a Jefferson Farfán. Druhý jmenovaný v zemi Inků vzbudil velký rozruch. Médiím se totiž podařilo pořídit video z nedělní noci, na němž útočník Schalke hraje se svými přáteli v Limě na umělé trávě fotbal. Naplno, bez jakéhokoliv omezení. A to mu týmový lékař peruánské reprezentace Jaime Vásquez doporučil, aby minimálně tři týdny stehna zatěžoval pouze joggingem. Peruánská fotbalová federace pak vydala stanovisko, v němž se Farfána snažila bránit, u většiny národa však tato omluva nezabrala.
Výprava v Argentině se ale podobnými zprávami rozhodit nenechá. "Soustředíme se jen na sebe. Od začátku se snažíme splnit vytyčený cíl a zatím jsme na tom velmi dobře. Hrajeme jako tým a nebudeme to chtít změnit ani proti Uruguaji. Budeme muset bojovat, jinudy cesta nevede. Nemám rád spekulace před zápasem. Všechno se rozhodne na trávníku, ne u mikrofonu v press centru," řekl autor první branky ze zápasu s Kolumbií Carlos Lobatón.
Peru mělo kvůli počasí problémy před čtvrtfinále a mělo je i před semifinále. Sergio Markarián musel změnit program přípravy, neboť v Buenos Aires během posledních dnů kraloval hustý déšť. Poslední trénink v argentinské metropoli tak byl zrušen. Pro tým tak nastaly potíže, ty ale v případě postupu rád skousne. "Pro nás je teď každé utkání jako finále. Hrajeme tak od začátku. Chceme vyhrát každý zápas a vždy pro to děláme vše. Utkání s Uruguají bude velmi vypjaté, ovšem my se tím nenecháme strhnout," prozradil pro deník El Comercio kouč, jenž se svým týmem celý turnaj připravuje za zavřenými dveřmi. V neděli tím zklamal stovku fanoušků, kteří i na trénink přišli podpořit své oblíbence.
Velký strach oba týmy mají z terénu na moderním stadionu v La Plata. Mezi jihoamerickými novináři před utkáním Paraguaye s Brazílií dokonce koloval vtípek, že Brazílie na rozbitém trávníku nebude mít problém, neboť miluje i plážový fotbal. Poté však velký favorit celého turnaje vypadl a Los celestes by jej jen velmi neradi napodobili. "Ještě zdaleka nejsme ve finále. Finále bude až večeří a my jsme teprve u přípravy snídaně. Musíme pracovat rozumně. Na odpočinek jsme měli jen tři dny po stodvacetiminutovém zápase s Argentinou. Čas nám nejvíce chybí," řekl na tiskové konference kouč nebeských Oscar Tabárez.
I on si uvědomuje, že se jeho tým může zapsat do historie. Po ospalém vstupu vyřadil domácí Argentinu, kterou v případě triumfu může sesadit ze společného trůnu historické tabulky, kde mají obě země shodně po čtrnácti titulech. "Je to pěkné, ale na to nesmíme myslet. Čeká nás Peru, ke kterému máme velkou úctu. Snaží se bořit soupeřovu hru a naopak se samo věnovat té své. Myslím si, že nás také respektují. Rozhodne ale až zápas," dodal Tabárez.
V něm nemůže počítat s Edinsonem Cavanim a nově i Mauriciem Victorinem. Zpět se naopak vrací Diego Godín, tomu ale chybí tréninkový rytmus a kvůli tomu hrát nebude, stejně jako vyloučený ze zápasu proti Argentině Diego Pérez. V týmu Peru se ještě nerozhodlo o startu Santiaga Acasieteho a Rinalda Cruzada, jichž trápily svalové problémy.
Dvakrát Peru triumfovalo na jihoamerickém mistrovství. Poprvé na domácím turnaji v roce 1939 a pak také v roce 1975, kdy se o pořadatelství Copy poprvé v historii její účastníci podělily. Letos by však triumf svěřenců Sergia Markariána byl o to překvapivější, že ve čtvrtfinále vyřadili vítěze silné skupiny A Kolumbii a na turnaji nehrají jeho dvě největší hvězdy Claudio Pizarro a Jefferson Farfán. Druhý jmenovaný v zemi Inků vzbudil velký rozruch. Médiím se totiž podařilo pořídit video z nedělní noci, na němž útočník Schalke hraje se svými přáteli v Limě na umělé trávě fotbal. Naplno, bez jakéhokoliv omezení. A to mu týmový lékař peruánské reprezentace Jaime Vásquez doporučil, aby minimálně tři týdny stehna zatěžoval pouze joggingem. Peruánská fotbalová federace pak vydala stanovisko, v němž se Farfána snažila bránit, u většiny národa však tato omluva nezabrala.
Výprava v Argentině se ale podobnými zprávami rozhodit nenechá. "Soustředíme se jen na sebe. Od začátku se snažíme splnit vytyčený cíl a zatím jsme na tom velmi dobře. Hrajeme jako tým a nebudeme to chtít změnit ani proti Uruguaji. Budeme muset bojovat, jinudy cesta nevede. Nemám rád spekulace před zápasem. Všechno se rozhodne na trávníku, ne u mikrofonu v press centru," řekl autor první branky ze zápasu s Kolumbií Carlos Lobatón.
Peru mělo kvůli počasí problémy před čtvrtfinále a mělo je i před semifinále. Sergio Markarián musel změnit program přípravy, neboť v Buenos Aires během posledních dnů kraloval hustý déšť. Poslední trénink v argentinské metropoli tak byl zrušen. Pro tým tak nastaly potíže, ty ale v případě postupu rád skousne. "Pro nás je teď každé utkání jako finále. Hrajeme tak od začátku. Chceme vyhrát každý zápas a vždy pro to děláme vše. Utkání s Uruguají bude velmi vypjaté, ovšem my se tím nenecháme strhnout," prozradil pro deník El Comercio kouč, jenž se svým týmem celý turnaj připravuje za zavřenými dveřmi. V neděli tím zklamal stovku fanoušků, kteří i na trénink přišli podpořit své oblíbence.
Velký strach oba týmy mají z terénu na moderním stadionu v La Plata. Mezi jihoamerickými novináři před utkáním Paraguaye s Brazílií dokonce koloval vtípek, že Brazílie na rozbitém trávníku nebude mít problém, neboť miluje i plážový fotbal. Poté však velký favorit celého turnaje vypadl a Los celestes by jej jen velmi neradi napodobili. "Ještě zdaleka nejsme ve finále. Finále bude až večeří a my jsme teprve u přípravy snídaně. Musíme pracovat rozumně. Na odpočinek jsme měli jen tři dny po stodvacetiminutovém zápase s Argentinou. Čas nám nejvíce chybí," řekl na tiskové konference kouč nebeských Oscar Tabárez.
I on si uvědomuje, že se jeho tým může zapsat do historie. Po ospalém vstupu vyřadil domácí Argentinu, kterou v případě triumfu může sesadit ze společného trůnu historické tabulky, kde mají obě země shodně po čtrnácti titulech. "Je to pěkné, ale na to nesmíme myslet. Čeká nás Peru, ke kterému máme velkou úctu. Snaží se bořit soupeřovu hru a naopak se samo věnovat té své. Myslím si, že nás také respektují. Rozhodne ale až zápas," dodal Tabárez.
V něm nemůže počítat s Edinsonem Cavanim a nově i Mauriciem Victorinem. Zpět se naopak vrací Diego Godín, tomu ale chybí tréninkový rytmus a kvůli tomu hrát nebude, stejně jako vyloučený ze zápasu proti Argentině Diego Pérez. V týmu Peru se ještě nerozhodlo o startu Santiaga Acasieteho a Rinalda Cruzada, jichž trápily svalové problémy.
Peru - pravděpodobná sestava:
Raúl Fernández, Walter Vilchez, Santiago Acasiete, Renzo Revoredo, Alberto Rodríguez, Juan Vargas, Rinaldo Cruzado, Carlos Lobatón, William Chiroque, Paolo Guerrero, Luis Advíncula
Uruguay - pravděpodobná sestava:
Fernando Muslera, Diego Lugano, Maxi Pereira, Martín Cáceres, Sebastian Coates,
Sebastián Eguren, Álvaro Pereira, Alvaro González, Arévalo Ríos, Diego Forlán , Luis Suárez
Tip EuroFotbal.cz: 2
Vzájemné zápasy
05.07.2011
Copa América
Sk C
05.09.2009
MS - kvalifikace
J.Am
18.06.2008
MS - kvalifikace
J.Am
27.06.2007
Copa América
Sk A
08.06.2005
MS - kvalifikace
J.Am
01.06.2004
MS - kvalifikace
J.Am
05.07.2011
Sk C
27.06.2007
Sk A
12.06.1997
Sk B
20.10.1983
Pl. SF 2.z
13.10.1983
Pl. SF 1.z
14.03.1959
1T
Peru - poslední zápasy
16.07.2011
Copa América
Pl. ČF
13.07.2011
Copa América
Sk C
09.07.2011
Copa América
Sk C
05.07.2011
Copa América
Sk C
04.06.2011
Přátelské zápasy
01.06.2011
Přátelské zápasy
16.07.2011
Pl. ČF
13.07.2011
Sk C
09.07.2011
Sk C
05.07.2011
Sk C
09.07.2007
Pl. ČF
04.07.2007
Sk A
Uruguay - poslední zápasy
17.07.2011
Copa América
Pl. ČF
13.07.2011
Copa América
Sk C
09.07.2011
Copa América
Sk C
05.07.2011
Copa América
Sk C
24.06.2011
Přátelské zápasy
08.06.2011
Přátelské zápasy
17.07.2011
Pl. ČF
13.07.2011
Sk C
09.07.2011
Sk C
05.07.2011
Sk C
14.07.2007
Pl. 3M
11.07.2007
Pl. SF
Komentáře (280)
Přidat komentářperfektny cas
Hm..proč jeden zápas nemůže být zase od 21:00 a druhý někdy v noci?
No proč asi? Je to v Argentině, ty zápasy co u nás běží od devíti se u nich hrají ve 4 odpoledne, to je možný tak o víkendu. Jinak ale koukám, že ten čas 2:45 znamená 21.45 u nich. O nějakou tu hodinu by to teda posunout mohli, jenže Evropa jim může být u zadku, oni jsou zvyklí chodit na fotbálky takhle pozdě.
21:45 je opravdu docela pozde . Mohli to dat od tech 19:15 coz by bylo nasich 0:15 a bylo to lepsi pro Evropu i Jizni Ameriku si myslim.
pre ameriku urcite nie:-X
ve spanelsku taky zacinaj nektery zapase takle pozde, proste ty jizani se maj no
v Španielsku a týchto krajinách začína život až po 21.00, poznám z vlastnej skúsenosti, najlepšie prázdniny ever!
Souhlas,před měsícem jsem byl ve Španělsku poblíž Barcelony a tam to v noci žilo.
Ibiza, kým tam človek nebol, nevie, čo je život.
Uruguay si prostě musí dojít pro patnáctý zlato. Tahle generace si ho zaslouží. Je na čase, aby Forlan protrhl střeleckou smůlu. On i Suarez hrají výborně, je radost pohledětna takový útočný duo. Ale celá Uruguay si mě podmanila tou svou urputností, se kterou se prezentovali už v JAR. Ještě musím vyzdvihnout Lugana, to je kapitán jak má být.
sam bych to nerek lip
Vamos La Celeste!
Zajimalo by me zda je tu nekdo kdo fandi Uruguayskemu fotbalu dele nez od MS 2010 ? Ja jim preju uz hodne let neodhadnu jak dlouho asi 5-6 urcite, nejak sem si je tenkrat oblibil v ruznych PC hrach typu FM a PES. Posledni cca. 2 roky je sleduju uz hodne a preju prakticky vsem tymum v Evropskych soutezich kde hrajou nejaky Uruguayci.
No já už jsem psal jinde, jak je to s mými sympatiemi a dostal za to od tebe palec nahoru :-). Pamatuju se třeba jak jsem "ronil slzy", když vypadli v baráži na ms 2006 s Austrálií na penalty, to jsem tehdy viděl živě. A to Forlan pyšně vyhlásil těsně předtím do tisku, že Uruguay má historické právo být na ms.No Hiddink byl tehdy proti.
Uruagay ty baraze hraje nejak casto no. Jinak v obdobi MS 2002 i 2006 byl ten tym rozhodne slabsi nez ten co letosni pripadne MS 2010. Ted je konecne silna generace.
Oni mají fakt předplacená ty pátá místa v kvaldě. Proti Austrálii hráli dvakrát po sobě, pak zas Kostarika. Myslím, že už by bylo na čase, aby se do Brazílie kvalifikovali pohodlněji, ale při té kvalitě mužstev v CONMEBOL to může být zase vypjaté. Uruguay je evidentně turnajové mužstvo, ty kvalifikace jim tolik nejdou.
Uruguay je mým oblíbencem v CONMEBOL již léta. Jihoamerickou zónu sleduji od začátku 80-tých let (tehdy těch informací nebylo tolik, jak dnes), zajímá mne samozřejmě celá. Ale k bleděmodrým mám slabost. Už jen ta symptická barva dresů ....
Vždy mne zajímala třeba ta rivalita klubů v Montevideu (Nacional - Peňarol a další) a strašně jsem měl rád Enza Francescoliho. Potom třeba obránce Montero, atd. V současnosti to je zase Diego Forlán a jejich současný tým je ideálně vyvážený, bojovný a jde cílevědomě za úspěchy. Navíc malá Uruguay vklíněná mezi zeměpisné giganty Brazílii a Argentinu budí pochopitelně díky své fotbalové historii a počtem úspěchů respekt a uznání. Vždyť to jsou dvojnásobní mistři světa a vlastně také historicky první!!! Co se týče oné historie, unikátní je jejich druhý titul z MS 1950 konaný v sousední Brazílii, kde domácí celek utrpěl ve finále potupnou porážku ....
Souhlasim tahle barva dresu se mi taky ohromne libi , proto preju treba Neapoli , Laziu a tak. Ja jim zacinal prat prave za casu Paola Montera , Dario Rodriguez a spol. no neni to tak davno . A prave to jak takova mala zeme muze mit tolik uspechu na poli reprezentacnim i klubovem (Penarol je jeden z nejuspesnejsich tymu v J.Americe) se mi na nich nejvic libi . Bohuzel v poslednich letech uz spis jen zili z bohate minulosti tak sem rad ze se mozna vracej zlaty casy.
Tak to seš hustej
Ja som sa podobným spôsobom dostal k fandeniu Paraguayu. Najskôr som dlho počúval o nich z MS 1998. Neskôr som konečne videl na MS 2002 a odvtedy patria k mojim najoblúbenejším nároďákom (spolu so slovenským, španielským, kórejským a japonským). Hlavne ma fascinuje tá ich urputnosť, nezdolnosť a trpezlivosť. Nie sú to typický horkokrvní hračičkovia a to je najlepšia kombinácia. A navyše mi celkom pripomínajú Stoke City či Athletic Bilbao
Uruguayi fandím od MS2002 , kdy mi bylo 10 let a vsadil sem si svůj první tiket právě na Uruguay, hráli se Senegalem a byla to přestřelka a tuším dával góla Forlán :) , na tom MS jsem postrádal Českou republiku , a neskutečně jsem si Uruguay oblíbil a vydrželo mi to až do teď kdy mi dělají velkou radost..... podle mě i předtím ta generace nebyla špatná kdy tam hráli kopáči jako Dario Silva,Alvaro Recoba,Paolo Montero ,Nicolas Olivera, Fabian Carini a další .... neskutečně mě mrzelo že se nedostali v roce 2006 do Německa ... stím že Uruguayi začala fandit většina lidí až po JAR máš pravdu ale tak to bývá ve všech sportech kdo vyhrává tomu všichni fandí ..... bohužel
Recoba a MOntero to byli hodne dobri borci na ty taky vzpominam a celkove tam nebyli spatni hraci , ale preci jen neco tomu tymu tenkrat chybelo dnesni tym je takovej vyvazenejsi.
Alvaro Recoba
já tak asi 25 let jim fandím
A máme tu 1.semifinále Copa América!!!
Peru je v něm víceméně neočekávaně, na rozdíl od Charrúas. Takže není v roli favorita, což jim může vyhovovat. Peru zatím prochází turnajem nadmíru dobře, příjemně překvapuje. V semifinále jde už opravdu o hodně a Peru cítí jedinečnou šanci. Tomu uzpůsobí také taktiku, nebude se bezhlavě hnát vpřed, spíše bude vyčkávat a zkoušet nenadále udeřit. Sami moc dobře vědí o kvalitách soupeře, takže se dá čekat urputný boj. Uruguay bude spíše tím týmem, který se bude snažit tvořit a ohrozit branku soupeře. Výhodou můžou být perfektní standartní situace, které neomylně režíruje Diego Forlán. Spolehnutí bude určitě také na defenzivu v čele s kapitánem Luganem a z branky to bude vše jistit gólan Muslera. Věřím, že bleděmodří budou v zápase dominovat, gólově se prosadí víc než soupeř a zaslouženě postoupí do samotného finále CA!!! Charrúas jsou v roli favorita, kterým na CA pšenka nekvete, ale je čas to zlomit!!! A bez nervů prodloužení nebo penaltového rozstřelu .... Tip 1:2.
Vivat URUGUAY !!!
asi by som to nenapísal tak dobre ako ty, ale niečo podobné si myslím Uruguay
To má být preview pod preview ?
0:2, finále URU - Venezuela
Uruguay mistrem Copy
suaréz rozhodne 1:0 uruguay musí zlomit prokletí favoritů,přeji jim celkové vítezství.
Tak na tento zápas jsem víc zvědavej jak třeba na zápas Uruguaye proti Argentině.Hodně lidí jako favorita označovalo Argentinu, já zůstal na straně Uruguaye a myslím,že jsem udělal dobře.
Nicméně, Peru je skvělý tým , dokáže se obejít i třeba bez Farfána.Jinak myslím,že Peru svou sílu ukázalo nejen na Copě,třeba ji ukázalo i na Kirin Cupu.
Takže,stojím na straně Uruguaye,ale Peru je mi zatím sympatický tým.Doufám v pohledný fotbal,ktyrý zachrání Muslera a jeden Uruguayský ostrostřelec.[Nesmíme ale zapomenout (pokud se nemýlím), že Peru je zatím jediný tým,který dokázal v základní hrací době vyřadit svého soupeře (i s velkým štěstím Falcaovy penalty). ]
Tip : Uruguay 1 : 0 Peru
Souhlasím. Podle mě hraje Uruguay velmi pěkný a pohledný fotbal. Zváště v útoku hrají skvěle.To jak si Forlán se Suarézem poradili proti Argentině, když hráli skoro hodinu v deseti bylo úžasné. Skvělé napadání i taktika.Výsledkem zasloužené, u Argentinských fanoušků asi nečekané vítězství.Nevidím to jinak než že Uruguay bude mi zlazo
žlázo? a která?
To byla fakt lahůdka, jak hráli v tom oslabení. Paradoxně to byla snad vůbec nejlepší část zápasu ze strany Uruguaye. V prodloužení už zas měla navrch Argentina. A když se Messi tři minuty před koncem řítil do gólovky, to mi bylo úzko.
To bylo jak dva zbojníci proti armádní přesile .....
Uruguay 2:1 Peru
Uruguay 3:O Peru
Môže mi niekto objasniť, čo je prekvapivé na výsledkoch Peru? Veď nič zázračné nepredviedli! Už na Kirin cup- e sa ukázali, na čo majú. Sú na jednej výkonnostnej úrovni spolu s Japonskom a Českom. To, čo na Copa América uhralo Peru, by zatiaľ dokázala aj Česká reprezentácia.
uhm jasné
Už jen to, že jsi dal na stejnou úroveň současný japonský a český fotbal, neskutečným způsobem degraduje tvůj příspěvek
Já jsem dal? Co jsme dle Tebe buh, nebo co? Oni sami se dali svejma výsledkama! Když myslíš, že jednen je lepší než druhej, napiš argumenty, rád si je pročtu!
Od tohoto zápasu nemůžu čekat nic jiného než under 2,5 golu, pokud se nepletu, oba týmy zatím dali ve svém zápase na letošní Copě max. 1 branku a max. 1 branku i inkasovali, vzhledem k tomu, že jsem i under vsadil, tak sázejte všichni over v luxusním kurzu přes 2, protože dneska se to určitě prolomí..
ja som tipol 0:0
To bych bral.
Doufám že tz peránci dostan uod Uruguayců výprask ne že bych fandil Urguay ale po vyřazení Chile fandim Paraguay a doufam v rychlý a trapný konec Peru
Bude to dobrý zápas, ale zas takový zabijácký čas.. Během copy jsem se stal závislým na kávě, pff
Přeju Uruguay:Tento tým si mě získal na minulém MS a už před touto Copa Americou jsem jim přál,ikdyž jsem favorizoval Argentinu.Jsem rád,že Uruguay postoupila,ikdyž to bylo na úkor Argentiny.Můj tip: 1:2 (Guererro-Suaréz,Suaréz)
Doufam ze sestava nebude jako je psana tady na EF , Eguren a Rios jsou DM na Peru by mel stacit jeden DM a vice posilit ofenzivu. Snad tenhle zapas bude lepsi nez ten ve skupine ktery moc fotbalove krasy nenabidl.
Peru postoupí potřebujem Pereiru a Fucileho v přípravě Vargas jim to tam nandá
jebe ci z toho porta asi:/
podívej na reakci Battlera ta je alespon intelingentní co to bys asi nezvládl
Fucile tam vubec neni ne ? ale dva hrace tam mate to jo , zapomnel si na C.Rodrigueze. Ale stejne Rodriguez a Pereira nejsou pro Porto az tak klicovy hraci tak co.
Fucile byl zraněnej tak tam není úplně mi to vypadlo C.Rodriguez teda není ani zdaleka Pereira taky no Fucile je z nich nejduležitější
očekávám vyrovnaný zápas - a myslim si, že rozhodne Diego Lugano
Je mi to jedno, ale kvuli tomu otravnymu uruguayskymu hype po MS preju spis Peru
ten hype si zaslouzily, Suarez rozhodne paradni golman , milacek happyendu!
Jo, mne na MS potom taky bavili a diky Forlanovi jsem jim i docela pral, ale uz je toho moc
tipuju dalši penalty
Nebude to nic snadného pro Uruguay. Peru ukázalo svou sílu už ve vzájemném zápasu ve skupině, který skončil 1:1. Ale přesto věřím a myslím si, že si Uruguay postup pohlídá a vyhraje 2:0.
2:0
Uruguay a jejich styl se mi absolutně nelíbí.. Snad je Peruánci porazí.
A jakej je Tvuj styl hry, co? Náš třeba není líbivej, ale na takové koko... jako jsou Brazilci nebo Argenťouši často stačí. Pouze na Allemaniu ještě jsme nevyzráli, ale všeho dočasu!
Ty si z Uruguaye nebo o kom ze to pises my ?
Já mám radši útočnej fotbal..
Aha a Urug hrají obranně.... A jinak kdo teda dle tebe hraje "ůtočný" styl hry?
ůtočný nikdo
Každému po jeho chuti...
Ja hlavne Suarezovi nezapomnel tu svinarnu ze zapasu proti JAR.
Nemyslel si Ghanu ? Jinak svinarna jak se to vezme , ale na tohle tema tu bylo asi milion komentu takze to nema cenu resit.
Ne, myslel jsem ten dive predchazejici vylouceni Khuneho.
Tak zrovna právě Suaréz a Forlán jsou jediní hráči, kteří tam stojí za to.. Ale celkově je jejich hra ošklivá.
A co Muslera nebo Lugano? Ty si svoje role neplní perfektně? Ach jo ...
Uruguay opravdu neni typicky utocny tym to mas pravdu , i kdyz je tak hodne lidi ma zafixovany tak vicemene tak tu posledni dekadu co sem je vidal hrali vzdy spis defenzivne posledni dobou jen tezi z toho ze maj ve predu hvezdy typu Forlan,Suarez,Cavani. Na druhou stranu Paraguay hraje jeste vic do obrany. Venezuela taky nehraje nic pohlednyho spis strili z dalky a Peru me taky zatim prilis nenadcholu , pres tu Kolumbii prelezli se stestim a taky vetsinu zapasu odbranili. Takze kdybych si nezaujate vybiral komu fandit tak vyloucit Uruguay z tyhle ctverice mi neprijde az tak logicky.
To je blbost, maji vyborny hrace v obrane..
A to nehraje Godin a Fucile . Kdyby aspon ten Fucile hral tak se muze Maxi vysunout do zalohy kde by byl platnej , rozhodne vic nez Perez.
no nevím jak hraje Maxi v záloze když v Benfice hraje obránce a A.Pereira to samý
Ale tak si vem ze A.Pereira hraje v zaloze mnohe lip nez v obrane . A Maxi taky v Benfice se hodne vytahuje a obcas hodne zapomina branit a v reprezentaci uz hral v zaloze a byl platnejsi. On neni ten typickej urputnej obrance jako treba Caceres.
Uruguay bol vzdy znamy vynikajucou obranou. Hlavne v 30 rokoch ked vyhral 2xMS. Oni mali este lepsiu obranu ako Taliani ktory sa od nich dost naucili.
Sucasny Uruguay nie je ofenzivny. Traja vynikajuci utocnici neznamena ze su ofenzivne muzstvo. Bohuzial z tych co ostali na CA nie je ziadne ofenzivne muzstvo. Chile a Brazilia hrali ofenzivnejsie, nespoliehali sa len na branenie. Uruguay sice chce dat gol ale nie je to ofenzivny koncert. Argetina keby lepsie poskladala zakladnu 11-ku tak su nezastavitelny.
Peru beztak vyhraje, favoriti nemají šanci a už vůbec né ti, kteří jsou tipováni na celkovou výhru, což teď Uruguayci jsou.
Paraguay je podle me vetsi favorit
Venezuela
1:4
za tri dny jsem v Peru, takze doufam ze tam v nejaky putice budu s mistnima cumet na finale
dobrá dovolená.
Peru
Tak skvely bude hrat Gargano tak jdu spat at se aspon na 2. polocas kouknu
snad Peru vyhraje,aspoň by se ukázalo,s jakým supercelkem jsme dokázali remizovat
Já Peru sám.
Ajaký trenér je Míša
0:4
1:1 a v prodloužení rozhodne o postupu Peru
Dobrý večer všem a Vamos Uruguay!!!
taky taky
a ideeeee sa na toooooo:)
posledny zapas co mi chyba na dvoch tiketoch-na jednom postup,na druhom handicap.Uruguaj,nesklamte ma
ach ten komentator na sport1 je tragicky
Suarez je tak nesympatický hráč.. Každopádně Peru zcela neškodné.
pre koho ako:)
Uruguay jedeeem , pojdte si pro dalsi titul. OT: Ktera sazkova kancelar je podle vas nejlepsi?
No Urus mají navrch,ale Sanchez zlobí sudího,má žlutou a nemusí dohrát,líbí se mi Maxi Pereira
sry,Suaréz,samozřejmě
Ou ,co chybělo Advinkulovi!!!
Ou ,co chybělo Advinkulovi!!!
dat gol?
Asi tak
Stačilo nechat to Cáseresovi a ofsajd by nebyl,škoda...
to sa ti hovori:)
No jasně,ale že nabíhal z ofsajdové pozice mu muselo být jasné.A opět k tomu Sanchézov komentář k sudimu,on fakt nedohrá
no nenabiehaval z offsidu...az ked to predlzil tak bol offside a v tej chvili si to urcite neuvedomis:)....a aky Sanchez? ...SUarez?:/
skoda toho ofsajdu, prijit gol Peru by muselo zacit bejt aktivnejsi a byl by to i lepsi fotbal takle to budou betonovat a doufat v nahodnej brejk nebo to dotahnou na penalty
Ti Kulové sou šikovní kluci,Karel Kula,Vlastík Kula,Advin Kula
Jaky byl 1. polocas ?
nix extra...ale lepsi Uruguay:)
Suarez
Forlan
A branku dává nejlepší hráč zápasu,Maxi Pereira
Sorry ,Sanchez a le vedení po zásluze
SUAREZ OMG....ID SPAT!
vydržím
Pereira krasna prihravka:)
Už se vezou Luis Suaréz!!!!!
Tak Suarez druhej , skvelej pas od Alvara
U prvniho golu se samozrejme musi ocenit Forlanuv prinost i kdyz je to z casti gol brankare Peru.
Jj,ta přihrávka od Alvara Pereiry byla skvostná,co už měl Sanchéz dělat,že
To uz delas schvalne ze jo ?
on je blaazon
Paráda koukat na fotbálky v tenhle čas..;) příjemný zpestření noci, když se člověku nechce spát..
Vargas jasna cervena , bohuzel pro Peru je hotovo .
uruguay ve finale to mi dela radost , ale mozna si to Peru nezaslouzilo tak jednznacny.
a je vymalovaaaano ......URUGUAY WIN COPA!
Už se bijou....Ale to bylo od Vargase zbytečné.Faul by se pískal a tak hrozné to nebylo
Teraz mi zatrnulo...ked pridem v poslednych minutach o handicap,tak diky pekne....
Omluva Louisi Suarezovi,nemám dnes formu,kurňa ještě dvě hodiny do střídání.Ale futbal slušný,Uruguay po zásluze,nepřipustil překvapení
Božský Suareeez
Ale jo,byl kde měl být.Jenom ti jeho diskuze se sudím a věčné reklamování.Jinak už v Holandsku střelec k pohledání
tri tikety za dnesny/vcerajsi den doma...dikes Uruguaj
Je to doma.
Po tom druhym golu a vylouceni sem teda cekal lepsi vykon a Peru je lehce prehravalo , ale prakticky uz bylo hotovo. Melo to urcite svy rezervy tak snad finale bude lepsi. Jinak rozhodne zustat u rozestaveni 4-4-2 zatim to nese ovoce.
Suarez...fenomen
Charrús jsou prostě nejlepší! A náckové se SRN se mají o tři roky na MS nač těšit! Tak jim naložíme, že zapomenou kde je Berlín!
Nevý někdo kde najdu přehled vítězů turnaje?
zkus wiki
Presne tak.
nebo rsssf.com
Fergusson.ov
TEBE TROSKU JEBE NIE ?
doufam že to celé vyhraji mají skvělý tym a zaslouži si to
Bravo URUGUAY!!!
Žádné překvapení se tentokrát nekonalo a favorit utkání zaslouženě postupuje do samotného finále Copa América 2011!!! Dle statistických údajů o počtu střel a držení míče vypadá tento semifinálový zápas jako vyrovnaný, ale přeci jen více ze hry měl tým Oskara Tabaréze. Všechny řady zaslouží uznání za předvedený a soustředěný výkon, samozřejmě to korunuje skvělý střelecký počin Suarézův. Ale zapománat se nesmí ani na Diega Forlána, opět dřel jako mezek, zahrával nebezpečné standartky, ale gólově se opět neprosadil. Tak to snad protrhne ve finále.
La Roja sehrála dobrý, ale trochu smolný zápas. Sergio Markarian připravil tým na semifinále perfektně, ale na houževnatý výkon La Celeste to nestačilo. Neměli ve svém středu nikoho, kdo by vzal na sebe zodpovědnost a rozhodl. Navíc je ještě zbytečně oslabilo vyloučení Vargase a pak už se s nepříznivým stavem nedalo absolutně nic dělat. Peru se však s turnajem loučí se vztyčenou hlavou, že dojdou až do semifinále moc lidí nečekalo. O to větší zaslouží uznání!!!
URUGUAY - za předevedený výkon a postup do finále
PERU - za předvedené výkony na Copa América
Prozatím chybí ve statistice údaj o počtu diváků, tak doufám, že bude doplněn. Předem děkuji.
Uruguay Suarez
LUIS SUAREZ!
v celé Jižní Americe není snad většího zmetka jako právě tenhlec simulant
chcel by som ta vidiet hrat debilko
túto sezónu dá tento štírek tak 20 gólov
a 15 asistenci
tak za prvý pol rok v PL nahral na 5 gólov(najviac v PL od nás mal Kuyt 8 za rok) takže to nieje až tak nereálne
tak on ale většinou svýma kličkama i spoustu akcí rozběhl a x golu zařídíl i když mu nebyla připsaná finální asistence..
Uruguayci nejsou žádná ofenzivní mašina, ale jejich týmovější pojetí se mi líbí víc než individualismus "hvězd" ARG a BRA. Hlavně hráčům jako Forlán a Lugano bych přál titul. Suárez má potenciál stát se nejlepším útočníkem na kontinentu.
Nejenom na kontinentu.Suaréz má potenciál být nejlepším na světe.Jen kdyby ubral na simulacích
no, väčšinou sa jendá o prihrávanie pádov. Ale to mi tak nevadí. Horšie je to rozhadzovanie rukami a diskusie s rozhodcami.To ma sere.
Ale každopádne jeho adaptácia bola ohromná, a keď takto bude pokračovať ozve sa Barca. Jediná možnosť ako ho udržať čo najdlhšie je rýchlo niečo začať vyhrávať
Liverpool podle mě začne vyhrávat,sice na titul to asi nebude tak ten Carling cup nebo FA cup by mohl vyhrát,ale to asi Suarézovi nebude stačit.A s tema diskuzema s rozhodčíma by se do barcy hodil.
Liverpool podle mě začne vyhrávat,sice na titul to asi nebude tak ten Carling cup nebo FA cup by mohl vyhrát,ale to asi Suarézovi nebude stačit.A s tema diskuzema s rozhodčíma by se do barcy hodil.
Uruguay už od lonska potvrzuje, že je nejlepší Jihoamerickej tým na 4 miliony lidí, hodně dobrý. Přímo zázračný
Stejně to vyhraje Venezuela.
Poslyš hochu, není duležitej počet lidí, ale kvalita jednotlivcu!
snad Urus ve finále vyhrajou
El Pistolero
vystřelit na Mars Suareze
He wears the number of the King
Suarez, Suarez!
He's hear to make the Kop End sing
Suarez, Suarez!
He eats defenders off the bone
He'll make John Terry's misses moan
Luis Suarez, Liverpool's Uruguayan!
Zpívej si co chceš. Já zrovna hraju takovou primitivní hru jenž se jmenuje CSM - /ako fotbalovej manager 2010/ za klub Atlético de Madrid a celej mančaft mámô samé uruguayské fotbalisty v tomhle klubu! Šlapou docela slušně a v lize jsem na špici Primera División.
Jen škodaj, že budu trpět nedostatkem mladých hochú do týmu! Mladší než Urreta tu není!
Bodol by manager jenž by měl v ponuke i hráče s lig mimo EU! Neví někdo o nějaké stránce? Ale nikoli demo vážení, to je zdlouhavo nádný! Takovou hezkou proklikávačku ... "pokračovať"...
CSM jsem dlouho nehrál, ale mám pocit, že u té hry je i editor, takže si můžeš vytvořit Uruguayců, kolik budeš chtít
Jakou tam hrajes sestavu ? Jinak dalsi mladiky mas Hernandeze,Ramireze,Lodeira..
A jestil chces manager kde je vsechno tak to je jedine FM .
To je strašná prdel, jakýho z něj děláte po půl roce hroznýho liverpoolskýho patriota a hrdinu. Aby to ve finále nedopadlo jako s Torresem
To, že má svoj song/ y znamená, že je liverpoolsky patriot? A to vravíme kde?
V každé druhé diskuzi a pozápasovém komentáři jsme si něco podobného přečetl...
on je prostě fenomén hra na něm po jeho príchodu stála a padala, ale nikdo si nenamluvá,že když přijde nabídky z Barcelony,že neodejde
Přesně :) Z Torrese taky každý dělal hrozného fandu a patriota Lpoolu, přitom jím ani nikdy nebyl.
patrioty můžeš dělat jen z odchovanců
Tak to rozhodně není pravda. Vyjmenoval bych spoustu příkladů hráčů, co se s klubem sžili a odchováni byli jinde...
no daj....
Messi, Puyou, Van der Sar, Terry, Lampard, Giggs, Nedvěd atd.
Puyol
Nenil tak treba Terry odchovanec ? a Messi se za nej taky da povazovat prisel tam asi ve 14.
U Puyola nevim jak to presne je , ale ten myslim ze neni no.
Terry není, bohužel. A Messi přišel 4 roky před tím, než nastoupil za A, no je to takový buď a nebo, ale já osobně bych za odchovance považoval toho, kdo si projde klubem už od útlého věku...
Ja beru odchovance kdyz odehral v klubu aspon dva roky pred dosazenim 18 narozenin ( v akademii) takhle se to bere i v Anglii. Proste kdyz nekdo prijde v 15-16 do akademie pak se v 18-19 prosadi do A tymu tak je to odchovanec.
pro mě je odchovanec jedině v tom klubu,kde začne závodně hrát a je lhostejno,zda přestoupí po 2 letech nebo po 10 do dalšího klubu
prečo Sar?
Spíš mi u něj napiš důvod, proč ne? :)
Messi JE odchovanec.
Neni
dobre Uruguay akorat jsem pekne nevyspalej protoze sem na to koukal
200. pro Suareze jak zvedá pohár por mistra PL
Suarez do AFC?
Ne. Proto má šanci ho zvednout.
Suarez je snad největší zm.d světového fotbalu.nechápu jak ho nějaký fanoušek fotbalu může oslavovat
No čestnosti ten hoch zrovna moc nepobral! Je jediným jenž jsem do "svého" Atlétika nekoupil, ať si hraje dál v Ajaxu! Škoda, že jakožto člověk nemá Suaréz takový kvality jako útočník...
Ja jen doufam ze v Liverpoolu ho napravi
se podivej kolik čestnosti má celá barcelona? a kolik lidí je do ni zamilovanejch... Suaréz je skvělý hráč navíc je i hodně týmovej, nevidim problém v tom ho oslavovat
Pro mě ten turnaj po vypadnutí Brazilců a Argentiny nějak ztratil kouzlo. Každopádně to přeju Uruguayi. Zašlouží si to nejvíc.
pro mě tím naopak kouzlo získal
To už je věc názoru každého člověka.
A jí Ti to říkal, že to vyhraje Uruguay!!! I když jim chybí ještě jeden schůdek, tak už to snad zvládnou ...
Ale uznej, že ani Brazílii, ani Argentinu nezastihla letošní Copa América v nejlepším rozpoložení. Více mrzet to bude samozřejmě domácí výběr, panč zklamání je velké. Nejen hráči, nejen fans, ale v podstatě celý stát. Ale i Kanárci si mysleli na víc, navíc měli k postupu hodně blízko, ale nakonec si to sami takhle zkazí. Ale omlouvají to tím, že tento kádr se teprve sehrává na hlavní akci desetiletí a to MS 2014. které budou hostit. To je ale jen pravda poloviční ....
O tom, že Brazílie je nejlepší tým na Jihoamerickém kontinentu a druhá je Argentina není třeba pochybovat. Ale samozřejmě souhlasím s tím, že jak Brazílii tak Argentinu nezastihl tento turnaj v optimální pohodě a formě. Vnímám to jako kolaps hlavně ze strany Argentiny. Protože ta tento turnaj pořádala a byla jednoznačným favoritem na vítězství. Brazílie buduje tým pro MS 2014 a Copa América 2015, protože obě tyto akce pořádá. Myslím si, že Brazilci měli spíš neuvěřitelnou smůlu, protože měli snad 6 jasných gólových příležitostí. Bohužel, Villar je vychytal. To Brazilce ale neomlouvá. Uruguay si to zaslouží, bojuje a já jim to přeju.
No, každopádně má letošní Copa América velmi zajímavý průběh, který by čekal málokdo. Uruguay jsou v podstatě jediný papírový favorit, který nezklamal, i když herně také na začátku turnaje nezářil. Ale s postupem dále roste jejich výkon, což je pro finále CA více než slibné ....
To se muže snadno změnit. VIVA Charrús... Jak mužeš být takovej pesimisto Filda.95???
Uruguay hraje naprosto šílený fotbal.. Všechno sází na defenzivu, Peru bylo technicky daleko lepší jak Uruguay. Mají štěstí, že mají vepředu takovou dvojku/trojku, která se o ty branky vždycky nějak postará jinak je jejich soupeři většinou přehrávají.. Pro mě je to takové o něco lepší Řecko..
No, do Řecka má Uruguay sakra daleko .....
Celá Jižní Amerika má do Řecka hodně daleko (fotbalově) a vzhledem k ofenzivním schopnostem většiny JA týmů je Uruguay dost podobné Řecku.. naprosto nechápu ten zdejší boom, je sice hezké, že je to "návrat minulosti", ale touhle formou? Chtěl bych vidět jak se s podobným fotbalem jednou předvedou Maďaři a stejně se budou těšit takové popularitě...
Ty už těšili, v 50 - tých letech. Puskás a spol. .....
Však to píšu... Jestli lidé tomuto týmu fandí díky minulosti, tak bych byl hodně zvědavý jak by s podobným fotbalem v očích nezaujatých fanoušků obstálo Maďarsko.. ( To bylo vybráno záměrně)
Dobrý příměr ....
Ja nemám slov... Pouze budoucnost, a pak historie rozhodne tenhle spor. Tancování s loptou na hřišti /Brazilci/ možná přívádí do euforie romantiky nebo fanatiky, ale fotbal je pro mnohé z nás sofistikovanou obdobou války. Ne že ne, všímej ultras spousty fotbalových klubu světa.... A v každé bitvě je nejduležitější účelnost! O tom, kdo je DOOPRAVDY nejlepším celkem na JA kontinentu rozhodně jednou porvždy (mysleno za životu naší generace) až příští MS.
Pokud by to bylo opravdu tak, proč by Řecko mělo tolik odpůrců? Ti přeci taky hráli velice účelně...
Ono se dá hrát účelně a přitom i lahodit oku. Případ Řecka ale bylo něco jiného ....
Přesně!
Co je zas tohle za nesmyslnej plivanec. Doporučuju kouknout alepoń na highlights na youtube, nebo postačí jen obyčenjný statistiky střel, rohů, držení míče. Ten zápas opravdu nebyl nahoru dolů, a dá se dokonce říci, že jedno mužstvo hrálo dosti defenzivně, nebyla to však kupodivu Uruguay.
Zatím jsem viděl většinu zápasů Uruguaye na MS a na Copě všechny minimálně ze záznamu..
Tím spíš nechápu. Zvlášť jestli jsi viděl i tu kanonádu proti Mexiku, tam to byl zvlášť uleželej betonek, že mexickej gólman nevěděl kam dřív skočit. Ale ono stačí Peru, už ten první zápas byli zalezlí, jedinej gól dali z ultrabrejku, kdy se Guerrero řítil sám na bránu od půlky, škoda mluvit.
Mexiko bylo ale totálně marný.. V tom je taky paralela s Řeckem, kteří na ME s Ruskem se snažili taky o atraktivní fotbal, byli lepší a paradoxně právě v tomhle zápase prohráli S Peru určitě ne, to se na mě nezlob.. Všechno vycházelo ze zabezpečený obrany, do útoku se spoléhají jen na útočnou dvojici/trojici... Jakýpak rozdíl oproti nepostoupivším Argentincům, nebo Brazilcům...
Ano, Argentina i Brazílie hrají ofenzivněji nežli Uruguay. Na tom shodneme, a tím to asi hasne. Paralely ohledně jakési pofidérní řecké porážky s Ruskem už jdou zcela mimo mě. Řecko hrálo například velmi ofenzivně proti Nigérii na minulým ms - a světe div se - dokonce vyhrálo. Vztahuje se to nějak k Uruguayi? To nechám na posouzení jiným.
Jde spíš o to, že Řecko nikdo neuznává díky tomu, jak moc defenzivně hrálo.. Ale nevidí se, že proti stejně silnému Rusku se snažili hrát ofenzivně, zatímco Uruguay hraje ofenzivně jen proti jasně slabším soupeřům jako bylo letos Mexiko.. Proti Peru i Chile hráli všechno odzadu i když jsou to výkonnostně podobné, nebo spíše kvalitativně horší, týmy..
No to už jsi ale zakecal, že tvá základní myšlenka byla prostě zcestná. Vždyť většina semifinále se odehrávala za oblehání peruánské brány. A nikdo tu netvrdí, že to byla nějaká totální ofenziva, Nicméně není jen bílá a černá. Ani proti Argentině to nebyl ze strany Uruguaye beton alá Chelsea na Barceloně. Naopak, byl to atraktivní fotbal nahoru a dolu, vrchol letošní Copy.
Teď si vlastně vybavuju, kdy Peru naposled bušilo do naprosto antifotbalového soupeře, co jen stál na půlce a odkopával balony. To byl ale turnájek předtím, jmenoval se Kirin cup.
UF! Mám pocit, že to bili Bohemians....
Uhodl jsi. Slušelo by se lakonicky pozastavit nad tím, jak je možné, že tahle banda tady má tolik příznivců.
Uruguayi totiz zoufale chybi kreativni zaloznik. Utok maj skvelej , obranu a golmana taky jen ta zaloha vazne. Proto pak vsechny utocny akce tahaj spis utocnici a tobe to prijde jako ze je Urugay neschopnej tym.
Bohuzel kdyz se podivam na ten vyber tak se to tam hemzi hracema co bych se nedal nazvat DM mozna castecne CM a to : Perez,Rios,Eguren,Gargano zrovna tihle 4 jsou primarne DM coz je zbytecny jich mit tolik ve vyberu. Dale tam jsou do zalohy A.Pereira kterej chytil formu , ale z pusobeni v Portu sem z nej nemel pocit ze by to byl nejak hodne kvalitni hrac. Dale Gonzalez z Lazia ten je v Evrope prvnim roke tezko od nej cekat zazraky a nakonec Lodeiro ten je hodne mladej , navic mel zlomenou nohu a posledni sezonu prakticky nehral.
Proste a jednoduse mit k tomuhle vyberu dva lepsi zalozniky tak je to naprosta spicka. Mozna by stacil i jeden kdyby byl opravdu spickovej nekdo kdo by vylozene dirigoval hru.
To máš pravdu.. Já ale zatím nehledal příčiny, jen jsem chtěl říct, že se divím tomu hypu, který tu Uruguay vytvořila.
Jasny ja jen chtel osvetlit proc hra Uruguaye vypada tak defenzivne , protoze ta zaloha neni schopna podrzet mic a neco s nim vymyslet proto to tak je. Podle me ale ten tym nema zamer hrat defenzivne samozrejme krome klani s mega favority jako ARG nebo BRA.
Určitě.. S tím nejde nesouhlasit.
Ten "hyp, nebo boo" co tady kolem Uruguaye panuje jde vysvělit zcela jednoduše: mnoho lidí jim prostě drukuje z mnoha /i nefotbalovejch duvodu/ Třeba:
- malá a nekonfliktní země
- je jich málo, zdaleka ne tolik co Nemcu, Brazilcu atd.
- nostalgie za minulostí
- nekteří lidé touží, aby jednou fotbalovej svět ovládli tihle fotbaloví pracanti /typu Godín, Forlán, Cavanni/ jsou nám sympatičští, a nejsou arogantní a namyšlení jako hoši z Allemanie nebo Brazílie!
Pod to se můžu podepsat.
Já též ...
To s tou namyšleností přeci nemůžeš myslet vážně.. Koukni se jak si Forlán trucuje o přestup z Atlética, kdyby neměli Kuna, tak by je pohřbil. Suaréz teď seká dobrotu, ale z dřívějších dob ho známe jako hráče, který si při hře pomáhá nefér prostředky (lokty když to nikdo nevidí, simulace, bezohledná hra a diskuze s rozhodčím- prostě vše co lidé na fotbalistech nesnášejí..)
A jestli je to tak, že raději mají lidé pracanty než hračičky.. To bych se taky hádal, na fotbal se nikdy nechodilo na parádní skluz (maximálně někde v Anglii, kde to berou jako odrůdu k rugby), ale chodilo se na skvělou souhru, branky, šance, kličky, parádičky.. Když to tým předváděl měl plno fanoušků.
Já vím, Suarez je problematickej, snad časem zmoudří... no možná v 30- ti bude ještě lepší než Forlán, a pak je dobře, že je náš!
Presne tak hnusne hrá Paraguaj. Urus sú o štipku ofenzívnejší.
Finale se hraje v nedeli od 21:00 naseho casu , skvela zprava
To teda .... příjemná změna!!!
MOC DĚKUJI.
btw. nevíš ještě, jak je to se zápasem o 3. místo?
Na wiki máš všechno.
dík wiki by mne v tomto případně vážně nenapadla
A ja to hledal takovou dobu primo nekde na strankach CA2011 no jo na wiki je vsechno.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele