Zná španělský tisk vítěze Zlatého míče? Marca naznačuje, že ho získá Vinícius Júnior

24.09., 09:51
Aktuality
Vinícius Júnior (© AFP)

Titulní strana úterního vydaní španělského deníku Marca jasně naznačila, že letošní Zlatý míč, který se bude udělovat 28. října v Paříži, získá Vinícius Júnior (24) z Realu Madrid.

Od roku 2008 získávali Zlatý míč především Cristiano Ronaldo a Lionel Messi. Jejich vládu dokázali přerušit pouze Luka Modrič a Karim Benzema. Brazilec ve službách Realu Madrid by měl být dalším, kdo získá nejvýznamnější individuální trofej na světové fotbalové scéně.

Podle informací deníku Marca porazil Vinícius Júnior hned několik svých spoluhráčů ze španělského klubu mezi něž patří i Kylian Mbappé, Jude Bellingham a Dani Carvajal. Před Brazilce se pak neměl dostat ani záložník Manchesteru City Rodri.

V minulém ročníku Vinícius Júnior v 39 zápasech za Real Madrid vstřelil 24 gólů a přidal 11 asistencí, přičemž vyhrál LaLigu, Ligu mistrů a španělský Superpohár. V Copa del Rey vypadl v osmifinále a s Brazílií ve čtvrtfinále Copa América.

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Autor: Livesport.cz / Mário Rui Ventura

Komentáře (285)

Přidat komentář
Mercury

Reagovat
DidusIneptus

Vinicius ho nezíská. Zaprvé má latinské jméno, a za druhý není lepší než mnoho dalších hvězd kterých je jen v Evropě kolem dvaceti.

Reagovat
Unique

Jenom to ne

Reagovat
Bakary3

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jseš tady furt?

Reagovat
Bakary3

Jo, ahoj

Reagovat
smazaný uživatel

Pamatuju si tě jak si mě před dvěma lety hodně nasral, já tě nahlásim znova

Reagovat
Bakary3

No vypadá to, že jestli jsi mě nahlásil, tak tě mají na parku, takže určitě zkus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Cotton

Reagovat
ZJEV

Že by si ho nakonec fakt vybrečel?

Reagovat
Mass

Musí to dostat Vincek jinak je to rasismus.

Reagovat
Greaber

Reagovat
772jozef

Za čo ty kkt

Reagovat
Greaber
Reagovat
Godwinson

Dava smysl

Reagovat
772jozef

Reagovat
Mass

Jako musí se uznat, že i v herectví je docela dobrej.

Reagovat
Y.N.W.A

první co mě napadlo: ...jako za co?

Reagovat
smazaný uživatel

Jako hrál hovno letos a nevim proč zrovna on by si ho zasloužil, prostě ho bude mít Lewa a hotovo

Reagovat
krisa

super, zrovna tahle mrdka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Godwinson

Jako tuhle vtipnou anketku jeste nekdo bere vazne?

Reagovat
Seydou Doumbia

evidentně hromada lidí, kterým to dokáže tady a všude jinde na netu zvednout tlak

Reagovat
Godwinson

No já nevím, to si nedovedu představit. Však už roky je to úplně směšná věc, kterou nemůžou brát vážně ani ty tupý hlavy, co o tu cenu soupeří. A tenhle je spíš pro smích a jeho osud bych řekl, bude ještě pro větší

Reagovat
Seydou Doumbia

každý píše jak mu to je ukradený, ale každý má zároven potřebu to řešit, uvidíš jak to vyhraje vincek tak tu bude litr komentářů, právě proto že to lidi zajímá a sere

Reagovat
Godwinson

Tak hodit sem facepalm, napsat jakej to vyhrál zasranej opičák a nezaslouženě a zase jít, to je jasný. To jich bude i 2k

Reagovat
Seydou Doumbia

ano polovina bude výsměch emoji a 1 slovných komentů, ale budou tu i rozsáhle debaty proč ten a proč ne ten atd, však to tu znáš

Reagovat
Well

Tak ta cena nemá moc význam už jen z toho důvodu, že je to cena o nejlepšího utočného hráče a ne o nejlepšího hráče světa. A jednou za 10 let se to dá jiné pozici, aby se nepindalo.

Reagovat
Bucky

Děláš jako by to vybíral jeden člověk, který to rozděluje podle nějaké strategie.

Reagovat
Well

Tak jestli sis za ty roky nevšiml, tak to skoro vyhrávají pořád utocni hráči a jednou za čas se objeví nářky o tom, jak to ostatní nemají šanci vyhrát a začnou se vytahovat nějaka další jména. Je to hlavně soutěž popularity o kom se zrovna nejvíc mluví, což logicky právě bývají nejvíce utoční hráči v klubech jako Real a Barca s nejvetsim PR. Shrnuti zapasu budes mit take ve stylu, Real vyhrál 1:0, rozhodl Vinicius.

Reagovat
Bucky

Soutěž popularity to sice je, ale aktuálně výrazně méně, než tomu bylo dříve. Nový formát znamená, že už hlasují jen novináři z TOP100 zemí podle světového žebříčku. To je obrovský rozdíl oproti tomu, kdy hlasoval támhle kapitán Aruby, který toho ví o Evropském fotbale méně, než průměrný návštěvník EF. Novináři mají jasně definovaná kritéria hodnocení a těch se mohou držet o dost lépe, než kapitáni a trenéři a to i v případě menších, méně fotbalově vyspělých zemí na konci té první stovky v žebříčku. Popravdě si myslím, že nový formát má pořád slušnou šanci vrátit ceně aspoň část prestiže, kterou dřív měla.

Reagovat
Well

V tom s tebou souhlasím, že po tom množství změn mi tento formát zase přijde nejlepší. Ten starý byl strašný a bylo tam občas vidět jak někteří hlasují podle toho odkud daný hráč je atp, což mi zrovna jako relevantní kriterium nepřijde. Ono přece jen nikdo nemá šanci pravidelně sledovat všechny ty hráče, takže některé z nich vidí hrat jen párkrát za rok a zbytek se stejně musí rozhodovat podle nějakých statistik, případně sestřihu. Takže i to zúžení do top 100 má v tomto smysl, protože hlasují novináři z tech fotbalove tradicnejsich zemi, kteří by měli mít i největší přehled.

Reagovat
Bucky

Pořád tam najdeš docela extrémy, protože spousta bodů se sbírá z lokálních šampionátů, takže někde mezi 60. a 70. místem najdeš třeba Kapverdy po jednom silném Africkém šampionátu nebo Jordánsko, které mělo zase silný Asijský pohár. Do stovky se vejde třeba Haiti, Lucembursko nebo Curacao. Ale jak píšeš, pořád je to velké zlepšení. Pořád tam ale hraje roli ten hlavně kontinentální bias, bohužel i u těch novinářů. Myslím, že Evropští novináři se snaží hodnotit co možná nejvíce objektivně, ale z Afriky nebo Jižní Ameriky často létají přednostně jména z jejich kontinentů. Bylo to vidět třeba v éře Ronaldo vs. Messi, kdy Evropa volila Messiho a Ronalda celkem rovnoměrně, ale většina Jižní Ameriky upřednostnila téměř vždy Messiho. Arabský svět zase dával na první místa často Salaha, zbytek Afriky zase třeba Maného. Nemyslím si, že je to nutně špatně, ale hráči z Evropy musí být prostě lepší, aby měli šanci na dobrý výsledek.

Reagovat
Bucky

Reagovat
Doubas

Dokud to vyhrával Messi, tak jo

Reagovat
Ross Geller

Od té doby, co Messi neoprávněné získal několik Zlatých míčů, tak ta anketa nikoho nezajímá.

Reagovat
eder

Reagovat
Zizou

Reagovat
Bucky

Reagovat
ACSeRw!n

mas pravdu, ale i tak me zajima

Reagovat
Pharrell

Reagovat
kilobyte

Tak to je jasný. Jinak by to byl rasismus.

Reagovat
krisa

Reagovat
Front hell

Reagovat
technecium

Měl by to vyhrát Carvajal nebo Rodri. Ale chápu, že to moc lajku na sockach neudělá.

Reagovat
patas92

Carvajal za co proboha

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
fantomas10

Carvajal by byl stejny ulet jako Cannavaro

Reagovat
-R2D2-

Jo určitě

Reagovat
PBLead

Carvajal za to že má dobré spoluhráče?

Reagovat
alcantara

Alebo Nacho este.

Reagovat
Seydou Doumbia

Mariano Diaz

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Kiss Me Polka!

carvajal

Reagovat
smazaný uživatel

Carvajal a Rodri za co?!? Lewandowski bude vítěž

Reagovat
Vápeník

Reagovat
Crustyq

Reagovat
Pankrac

Sami si naběhli tím, že kdo nemá týmový úspěchy, tak nemá šanci. Víni je plačka a nechutnej provokatér, už to by ho mělo vyřadit.

Fotbalista to je samozřejmě skvělej, to mu nikdo nemůže brát, jen to za mě fakt není na zlatej míč.

Reagovat
Seydou Doumbia

právě proto že je to plačka a provokatér to taky může vyhrát, respektive on má goly,asistence, ale je kontroverzní a timpádem na sobě má velkou pozornost...nějaký rodri nikoho nezajímá, však ho třetina světa ani nezná a neví co je zač, nudný neviditelný hráč z pohledu zemí, kde fotbal není tak úspěšný

Reagovat
Pankrac

Tak samozřejmě, ale mě to pak nezajímá žejo

Pokud se bavíme o Zlatý míč = nejlepší (ne nejzajímavější) fotbalista.

Reagovat
Visca el barca

Na druhou stranu, když ho tento vypatlanec vyhraje. Tak v tu chvíli se z něj stane ještě větší idiot a podle mě ho ponesou vidlema i Madridisté

Reagovat
Kucka

Reagovat
DonAndres

Reagovat
-R2D2-

Reagovat
LAM

Jasně Rodri.

Jestli to vyhraje tahle filmující cry baby, tak to bude asi opravdu nejslabší vítěz, kterého pamatuji. Maximálně to dostane za to, že bojuje proti rasismu

Reagovat
smazaný uživatel

Za co vole?

Reagovat
EZ

To bude najslabsi vitaz GB ever

Reagovat
misinho7

bez neho by Real nemal LM.. drzi snuru asitencie ci golu v playoff, uplne klucovy hrac..

A pozrieme si inych vitazov mimo Ronalda a Messiho

Figo 2000: Goals: 14,Assists: 21

Michael Owen (2001) : Goals: 28,Assists: 7

Pavel Nedvěd (2003): Goals: 14,Assists: 9

Andriy Shevchenko (2004): Goals: 28,Assists: 7

Kaká (2007): Goals: 18,Assists: 10

A Vini: 26 goals,11 assists a vyhral vsetko okrem CdR.

Cize tvrdit ze je najslabsi je trosku mimo. Ok to ze sa sprava ako kokot je druha vec a teda riadne ho to degraduje a potom ludia maju tendenciu znizovat aj jeho kvvalitu na zaklade toho ze je debil.

Ale hrac je to vyborny, jeden z naj a za minulu sezonu nebol nikto kto by totalne vycnieval ale tak zvolili jeho

Reagovat
Well

Co sem chodíš s daty.

Reagovat
misinho7

sry, som zabudol ze take sa tu nesmie..smie sa tu len hodnotit ze je kokot a hra sa nerata

Reagovat
Well

Jako on je prostě debil a je to hráč kterého ze všech v Realu nesnáším nejvíc, ale individuálně byl za ten poslední rok pro mě nejlepší, poslední dobou je to ale zase tragédie. Každopádně je to letos z bláta do louže.

Reagovat
misinho7

sprava sa ako kokot a to mu velmi skodi...

No tuto sezonu je to zatial slabsie, ale tak obecne nikto nevycnieva. Ale chce to cas, minule uz siel dobre. Uvidime.

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Pankrac

Ale alespoň si vynechal s daty obránce, to ti žehnám. Koho zajímají obránci

Reagovat
misinho7

tak to by moc nemalo zmysel porovnavat statistiky vynechal som aj Luku, ktory je proste CM a nemal tiez nejake statistiky

Reagovat
Pankrac

To si mohl vynechat klidně i Méďu

Reagovat
Unique

Přesně tak. To se nesmí

Reagovat
Igli

Fotbal není jen o statistikách..

Reagovat
mrtvej ofsajd

Kdyby to tak bylo, tak je půlka lidí, co ve fotbale pracuje bez práce.

Reagovat
Pankrac

A fotbal by byl možná víc zábavou než datové svázanou běhánou

Myslím si, že by půlka fanoušků fotbalu uvítala, kdyby tahle půlka lidí pracující ve fotbale nebyla

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Igli

to možná ano, ale fotbal jako produkt by byl určitě zajímavější..

Reagovat
Kluivert9

* útočných

Reagovat
vladino10

palec hore za to ze uznáš ze to je maximálny kar

Reagovat
misinho7

tak aj mna jebe, ja si neuzivam ked sa hada s kazdym a furt sa stazuje..mna to veru nebavi.

Ale zas nebavi ma ani ze sa degraduje ako hrac na zaklade toho. Na ihrisku sa sprava ako kokot ale treba vediet oddeliet to ako hra a to ako sa sprava ( ale chapem ze sympatie si tym neziskal)

Reagovat
fantomas10

Reagovat
misinho7

plus bol aj hrac sezony v LM ...a k tomu zraneny 2 mesiace, cize statistiky mohli byt este lepsie.

Reagovat
EZ

no, a kto z tych vymenovanych bol podla teba slabsi adept na GB?

Reagovat
Mishko

Ako reálne tu chce niekto tvrdiť, že to je objektívne najslabší víťaz ever pri štatistike 26+11, keď to vyhral Shevchenko (čistokrvný hroťák) s ešte o niečo slabšími číslami po vypadnutí vo štvrťfinále LM? Alebo Owen, ktorý dokonca nevyhral ani tú ligu ani top strelca?

A to ešte nehovoriac o tom, že bol cez 2 mesiace zranený

Reagovat
Kucka

Reagovat
Talker

Porovnáváš hlavně úplně jiné éry, kdy padalo méně golů.

Reagovat
Mishko

V LM alebo Španielskej lige je ten rozdiel Last 5 seasons vs. 20 rokov dozadu necelých 10%. A keď sme pri tom, tak potom keď teraz padá toľko gólov, prečo ich mal Rodri tak málo?

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
EZ

Owen predbehol Raula ci Tottiho, Shevchenko Henryho a Ronaldinha.

Reagovat
Mishko

a?

Reagovat
EZ

Si sa tu vrhol do porovnavania statistik a uplne ti unika cela pointa tohto vlakna, ako zrejme aj pointa GB

Reagovat
sylarko

No ze miesto owena to mal vyhrat raul ci totti a miesto sevchenka henry alebo ronaldinho

Reagovat
misinho7

Reagovat
technecium

Byl repre rok a tam Vincek shořel jako papír. Rodri má tu šílenou statistiku, že tým s ním tak 70 zápasu neprohrál, vyhrál ME, rekordní zápis v PL atd..

Reagovat
Visca el barca

Jasný vítěz.

Reagovat
kaja900

Tak zase si vem jaký měl rok předtím statistiky Haaland, co vše vyhrál a kolik překonal rekordů a taky GB stejně nedostal

Reagovat
Mishko

ale to sa mu nehodí do konceptu

Reagovat
celeb

tech spominal repre rok a ze Vincko za repre vyhorel. Neviem ako dopadlo Norsko na ME, ale tipujem, ze nevyhralo.

Reagovat
misinho7

Reagovat
Well

Reagovat
Spalovač šancí

Jestli nebude problém v tom, že hrál Euro o rok dříve

Reagovat
technecium

Nejak jsem si nevsiml, ze by Haaland uspel na MS

Reagovat
kaja900

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Cotton

Reagovat
BaggioRoberto

Ale dostat to mel. To uz tady nekdo psal, ze ta anketa uz je nejakou dobu mimo.

Reagovat
Jordi Alba

Ale stejně to nevyhraje.

Reagovat
Cotton

Reagovat
Visca el barca

Všechno nevyhrál. Na Copě byl naprosto k hovnu.

Reagovat
Mishko

nebyť jeho, tak možno nepostúpia ani zo skupiny - pri jedinej výhre Brazílie bol MOTM a štvrťfinále nehral (keďže správaním to je idiot)

Reagovat
Talker

Já moc nechápu, proč píšeš o LM a pak házíš čísla ve všech soutěžích a pak to porovnáváš s 2 dekády starými čísly, což není vůbec relevantní, protože fotbal vypadal jinak.

Reagovat
fantomas10

Tehdy vypadal jeste dobre, dnes je to atleticka sracka

Reagovat
Pankrac

Pro jistotu přeskočil rok 2006, protože nejlepší fotbalista nemusí být nutně útočný hráč, že chudák il capitano

Vini je skvělej fotbalista, ale na zlatej míč to je pořád málo. Souhlasím, že půjde o jednoho z nejslabších vítězů vůbec.

Reagovat
Pony Slaystation

CA nic?

Reagovat
Laliga

"Bez neho by nemal Real LM", je celkom vtipná poznámka. To sa dá povedať takmer o každom hráčovi. Napr aj o Joseluovi.

Vini čísla má, a GB v pohode môže vyhrať. Neni dôvod to spochybňovať. No tieto údaje zrovna veľa nehovoria. Nedvěd preskočil napr Henryho, tam to snáď nemôže byť jasnejšie že to nebolo o G/A. atď

Reagovat
misinho7

Easy

Reagovat
kattos

To to dejte radši Messimu

Reagovat
alcantara

A to sa tu podaktori smiali z posledneho Messiho

Reagovat
Well

No jenže v té lonske sezóně bylo dobrých individuálních vykonu více, letos je to docela tragédie.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
mojmira

To bych řekl, že si to ten vincek letos zaslouží víc, jak messi ten poslední

Reagovat
Nihilister

Jestli to vyhraje taková morální bída, tak je na tom fotbal fakt špatně.

Reagovat
Pankrac

Je a to vyhrát ani nemusí

Reagovat
fenixLFC

Na druhu stranu moralna bida ma tych GB pat

Reagovat
fantomas10

Kdyz si clovek vezme, ze to nikdy nevyhral treba Thierry Henry je to skvely hrac, mozna nesympaticky, ale mel skvelou sezonu. Ja bych to taky dal Rodrimu, ale s Vinckem jsem sportovne v pohode. Ze se chova jak se chova, jako ok, ale takto podle me to oceneni nestoji

Reagovat
Well

Nebo někdo z tria Buffon, Neuer, Casillas, když nebudeme brát útočné hráče. Třeba ten Neuer si to zasloužil už jen za to, jak změnil hru brankářů, ale doplatil na období. Kdyby svoje dřívější výkony předvedl letos, tak ho má.

Reagovat
fantomas10

To mu paradoxne uskodilo, protoze se rozjela teze, ze to ma dostat jenom za to, na ty skvele vykony se pak zapomnelo trochu

Reagovat
kattos

Gólman by to asi nikdy nedostal.

Důkaz? Pokud ti

Reagovat
kattos

Pokud to dneska dají útočnému hráčů jako je Vini na úkor záložníka jako je Rodri který má všechny předpoklady aby to vyhrál tak to gólman nikdy neměl šanci vyhrát

Reagovat
Well

Tak Rodri určitě ve vší účtě k němu není tak prulomovy na své pozici jako byl Neuer, to už spíš byl Bus. V tom roce 2014 byl třetí a to bohužel bylo to období Messiho a Ronalda, kdy jejich čísla byla z jiného světa. Sice nebyl Neuer jakoby první kdo tak začal hrát, ale zdokonalit to na takovou úroveň, že se taková hra požaduje skoro od všech brankářů teď.

Reagovat
los_blancos

Práveže sa od toho úplne upustilo a je takých GK čím ďalej, tým menej. Neuer bol v tom fakt niekoľko sezón (3?) trieda, lenže dlhodobo bolo nemožné, aby to fungovalo. Neskôr nato doplácal aj on sám svojimi chybami (a ďalší, kt. ho v tom napodobňovali), a samozrejme, že tímy ešte viac, tak sa od toho začalo ustupovať a momentálne to robí už len minimum GK...

Bola to len chvíľková móda, ktorá jak sa z ničoho nič objavila, tak aj rýchlo zanikla - skoro jak tiki-taka.

Reagovat
misinho7

Reagovat
Mishko

Raúl, Iniesta, Lewa...

Alebo aj ten Van Dijk 2019 - celý ten rok bol neuveriteľný, možno najlepší rok futbalového stopéra ever, aj keď už na to veľa ľudí zabudlo po jeho značnom úpadku v ďalších rokoch.

Bohužiaľ aj taký vie byť futbal.

Reagovat
Well

Tak Dijk byl nejtěsnější druhé místo, takže se na to vzpomíná občas z tohoto důvodu.

Reagovat
Mishko

áno, ale práve mám pocit, že akurát kvôli tomu rozdielu a nie kvôli tej jeho fakt neuveriteľnej sezóny

Reagovat
Well

Tak to máš těžko i takový Maldini ho nemá a to byl nejlepší obránce všech dob.

Reagovat
fantomas10

Lewa mel smulu, ze o nem v Kambodzi a pododnych zemich nikdy neslyseli

Reagovat
Pankrac

Zrovna takový Kambodžský král mluví plynule česky , jako jedinej současnej vládnoucí monarcha na světě.

Reagovat
Gazdo

Salah, Neymar, Suarez a aj ten De Bruyne a Hazard

Reagovat
misinho7

Kazdopadne potesi. Pamatam si ked prisiel a hned som si ho oblubil lebo mi pripominal Robinha ktory ma s Beckahom priviedli k Realu.

Zaciatky boli teda tazke a niekedy posobil ze bude hrat tak druhu ligu...k tomu same memecka, musel to mat tazke. Ale borec sa nakoniec vypracoval na vrchol.

Najlepsie lave kridlo a absolutne klucovy a nepredvidatelny hrac. (hej tuto sezonu je to zatial slabsie)

Hrou mega bavi a milujem ako hraje, skoda ze to ale kazi chovanim a pre vacsinu superov a vlastne uz aj vlastnych fanuskov je casto neznesitelny tym ako sa sprava. Co je skoda, zbytocen si tym nici image a vlastne degraduje seba.

Kazdopadne borec to dotiahol na vrchol, teraz uz len nezaspat a trosku sa prebrat teraz a makat dalej.

Reagovat
Well

Hraje hůř, protože mu to stoupá do hlavy. Když hraje primocaře a využívá svoji největší prednosti, kterou je zrychlení, tak je jeho výkon úplně jiný. Ted zpomalí akci, vrátí se mu celá obrana, udělá 80 přešlapovaček a pak jde do 3 hráčů, kdy 2 obejde a třetí mu to vždy sebere.

Reagovat
los_blancos

Lenže to hodnotíš prvé 3-4 zápasy. V tých s Betisom, Stuttgartom alebo teraz s Espanyolom je to konečne iný hráč a začal to brať vážnejšie.

Reagovat
Laliga

Uňho je to 90% a mentálnom nastavení. Nedokáže hrať zápas čo zápas so 100% koncentráciou. Keď začne riešiť fanúšikov, rozhodcu a všetko okolo, tak je len na príťaž. Keď sa venuje hre, tak je to o niečom inom. Škoda len že uňho nikdy človek nevie ako sa zrovna "vyspal".

Reagovat
Laliga

*o mentálnom...

Reagovat
fantomas10

Tam to tehdy vypadalo, ze bude lepsi Rodrygo, no Vincek sel nahoru neskutecne

Reagovat
misinho7

tak Rodrygo mal tusim aj vstup do LM tym ze hned jebol hattrick

Vini mal tu cestu dlhsie a naozaj sa prve musel naucit zakoncovat. Ale zamakal a je na vrchole.

Este by mohol zamakat na spravani

Reagovat
Mishko

Ten skutočne top Vini je z 90% produkt Zidana

Reagovat
Laliga

Na to si ako prišiel? Pod Zidanom zakončoval ako hráč okresnej ligy. V lige bolo jeho maximum 3 góly. Jeho výkony šli hore až pod Ancelottim.

Reagovat
oli9

Rodri

Reagovat
GrimeBaller98

Uz aby mu nekdo ukoncil karieru

Reagovat
CHONG

Přál bych to víc Judovi a víc by si to asi zasloužil Rodri, ale jo, aspoň tu budou pukat hlavy vzteky.

Reagovat
kattos

Asi

Reagovat
kaja900

Pro fanoušky jiných týmů je asi těžší to skousnout že by to vyhrál on, i mě a ostatní fanoušky Realu štve jeho chování, ale za minulou sezonu si to zaslouží. Nikdo už teď nemá tak výrazný top sezony jako to bylo za dob Ronalda a Messiho. Ale chápu že kvůli sympatiím by většina chtěla ať vyhraje Rodri.

Reagovat
kattos

Jenže o to jde. On nemá tak výrazný útočný čísla jako Ronaldo a Messi. To má jen Haaland. Takže by to on jako útočný hráč neměl vyhrat, ale měl by to vyhrát třeba Rodri

Reagovat
Jordi Alba

Tak tyhle kecy o nezasloužení teď budou asi furt, pokud se Haaland nezblázní a nebude tam posílat 80 gólů za sezónu. Holt nám byl vzdán hold několik let sledovat něco neskutečnýho, za co můžeme zpětně maximálně tak děkovat.

Reagovat
kaja900

Reagovat
Alf14

Reagovat
John Obi Mikel

To bude nejslabší vítěz od... loňského roku a té komedii

Reagovat
eder

Reagovat
Messiáš

Reagovat
icka

Reagovat
Zizou

Reagovat
vceradnesazitra

Tahle cena už dávno nikoho nezajímá, protože ji dostávají hráči co si ji absolutně nezaslouží, viz neustálé tlačení Messiho a krádež od Lewy

Reagovat
Well

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
Kejza

Mě ani teda naštve, že to dostane on, to bych čekal a bylo mi to dávno jasný. Spíš je fakt trapný, že velkej španělskej deník může takový info vypouštět x dní před vyhlášením. To už pak to udílení fakt postrádá smysl.

Reagovat
Spalovač šancí

Měl by to dostat někdo z Argentinců

Reagovat
Unique

Napadá mě jedno jméno

Reagovat
eder

Poslední Argentinec, který si to zasloužil byl Maradona, a ani ten ho nikdy nedostal...

Reagovat
EaP

Ja som s tým v poho. Nech si to chalan užije, keď už si to vyplakal. Tak to vyzerá, že to bude jeho prvá a posledná GB. I keď, stačí to porovnať s Neymarom ( čo je krajan ) a človek má pocit , že to udelenie Vincovi uráža futbal. Avšak, ak Yamal udrží konzistentnost výkonov, ďalšie roky budú patriť opäť Blaugrana.

Reagovat
Acquanni

Porovnání s Neymarem není na místě. Ten měl prostě smůlu, že při jeho vrcholu byli na špici ti dva mimozemšťani, stejně jako měli smůlu všichni ostatní hráči, kteří by před nimi a po nich minimálně šanci na GB měli.

Reagovat
Profesor Ikebara

Nová doba. Jistě je to kvalitní fotbalista, ale jinak je to morální dno. Asi strach, že b zase brečel, špína.

Reagovat
RC

Jestli se nepletu, tak Jude vyhrál stejně co on, dal vice gólů a hrál finále eura ne? A Vini ani to finále nehrál co ja vím???

Reagovat
eder

Vini nehrál finále eura? Tak to je pak opravdu divné...

Reagovat
Alf14

Tak se podívej na zápasy z jara a pak pochopíš proč, Bellinham měl skvělej podzim ale pak šla forma dolů. Naopak Vinicius na jaře jel a každej důležitej zápas pomalu rozhodnul.

Reagovat
Mishko

Gólov viac nedal, v rozhodujúcich momentoch LM bol Vini tiež viditeľnejší a prínosnejší... ale áno, očakával by som dosť vyrovnanú TOP3 Vini, Jude a Rodri

Reagovat
Spagetka

Je tohle Zlatá Malina nebo co? Ty čísla má Messi i ve své nejhorší sezóně! Hráč je dobrej, ale Zlatý míč? Jestli to nevyhraje RODRI, tak tu anketu rovnou zrušte!

Nejslabší hráč co vyhrál Zlatej Míč. To už bych dal radši Courtoisovi, který Real zachranoval a prakticky je to jeho zásluha. Případně Kroosovi za celoživotní dílo. Ale Vincek, to je Neymar z Wishe...

Reagovat
janinho

curtoisovi ktory premarodil celu sezonu?

Reagovat
Spagetka

vidíš to, Vincek je tak nesympaticka krysa, že bych to dal radši někomu kdo byl na lazaretu, protože v přechozích letech byl tahoun on

Reagovat
janinho

nie, napisal si "To už bych dal radši Courtoisovi, který Real zachranoval a prakticky je to jeho zásluha."...

ja beriem akukolvek kritiku smerom k realu pokial je slusna a vecna. ty si napisal kktinu a dal by som ti palec hore (nie sarkasticky), keby si si uznal ze si napisal blbost. ale nie kazdy si vie priznat chybu

btw, ja to Viniho spravanie nenavidim mozno viac nez kopa cules lebo keby sa on spraval inak tak aj fans supera sa spravaju inak. ale co narobime... treba oddelit futbalovu stranku od chovania hraca. tento rok bol celkovo najslabsi vyber na zlatu loptu odkedy pamatam.

Reagovat
Mishko

Courtois hneď vidieť, že sa vyznáš

Reagovat
Spagetka

říkal jsem, že bych to dal radši jemu, než té kryse .

Reagovat
Acquanni

Courtois za minulou sezonu rozhodně no Vždyť byl skoro celou sezónu mimo se zraněním.

Reagovat
wyqinac

rodri? Ty cisla mel vinicius i ve sve nejhorsi sezone!

Reagovat
El Cid z City

To je zase keců, jo, klidně to může vyhrát Rodri,ake pokud to vyhraje Vincek, bude to úplně ok, jeden i druhej v pohodě Podle mně rozhodne taková maličkost, Vinicius byl prostě nejlepší v LM..jo Rodri vyhrál euro, ale přišlo mi, že tam rozhodně nebyl tak stěžejním hráčem jako v City, když se zranil ve finále, vůbec jeho absence nebyla znát.

Reagovat
misinho7

Reagovat
patas92

Reagovat
Alf14

konečně normální pohled

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Kily

nevím, jestli je ideální zmiňovat finále ME vzhledem k tomu, jak skvěle na tom je brazilská reprezentace a jak parádními čísly a úspěchy tomu týmu pomáhá VJ

Reagovat
ACSeRw!n

zaslouzene snad to dopadne

Reagovat
Kily8

Reagovat
One-Real

Ideal. Korunovat GB, a pak ho poslat smer Arabie.

Reagovat
misinho7

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Seydou Doumbia

fungoval by útok Mbappé-Hollander-Rodrygo, popřípadě Mbappé-Gyokeres-Rodrygo?

Reagovat
rominhoFCB

To neviem, ale utok Raphinha - Gyokeres - Yamal bude fungovat urcite.

Reagovat
Al Capone

Reagovat
Cracker10

Nene musi zustat at je svanda

Reagovat
Kyrill

Reagovat
Ed_Hazard

Jako budem sa asi ruhat, ale pokial by napr PSG poslalo skromnych 250 míčú, tak by som ani sekundu nerozmyslal

Reagovat
pobody's nerfect

Hlavně by muselo přestat myslet vedení PSG

Reagovat
kbtk23

Reagovat
Raul=Real

Reagovat
Laliga

Reagovat
M.Vaza

A to to ještě ani nevyhrál

Reagovat
Ángel di María 22

GB se nedá brát vážně už dlouho, takže je irelevantní to řešit, bezvýznamná anketa

Reagovat
Kinky7

Jestli to vini vyhraje tak gratuluju ale to tu soutěž můžou rovnou přejmenovat na zlatý offenzivni hráč.....

Reagovat
Mishko

to už premenovali pred 5 rokmi

Reagovat
icemike

Golden Bastard

Reagovat
pobody's nerfect

A za rok nobelovku míru za boj proti rasismu

Reagovat
Messiáš

On i Rodri jsou naprosto v pořádku volby. V klíčových zápasech táhl Real hlavně on. Chováním je to odporný hráč, ale kvality má nesporné. Je mi o dost sympatičtější Bellingham, ale jsem rád, že jeho jméno z téhle debaty již celkem odeznělo. Ten v těch klíčových zápasech byl naopak spíš průměrný.

Reagovat
Mishko

amen

Reagovat
Kokesh

Reagovat
Cracker10

Reagovat
Skalda29

Jemu bych dal Zlatý Kokos, za to jaký to je kokot... Ale kopnout do balona umí.

Reagovat
pobody's nerfect

Zlatého kokota získá Martinez. A nasadí si ho na ptáka.

Reagovat
Salfovic

To snad ne

Reagovat
Kejza

vždyť to bylo jasný.. buď on, nebo Rodri

Reagovat
Al Capone

To ze je to neuveritelny picus vime vsichni, ale stejne jako je to picus tak si zaslouzi to vyhrat, nikdo jiny nebyl lepsi jak on.

Reagovat
Salfovic

LM se mu povedla. Ale v lize to měl 15+6, což není žádná sláva a v repre je zoufalej. Za mě ani omylem.

Reagovat
jitrnica

Tak jeho hra není o g+a, vtipné, jak messi s ronckem udělali z této ankety ocenení produktivity , kdy 40 gólů z metru do prázdné haalanda je víc než viniho loňská sezona s ancelottiho taktikou ala nahrajte vinimu a on míč doveze do vápna

Reagovat
Al Capone

Asi tak. Fotbal nejsou jen cisla.

Reagovat
los_blancos

1) Viní, 2) Jude, 3) Carva, 4) Rodri, 5) Kroos

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Ross Geller

Měli to dát CR7, když to několikrát dali Messimu za nic...

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
Cotton

Reagovat
Zizou

Reagovat
mayday

Když si člověk vezme, že to nikdy nevyhrál třeba Henry, Zlatan, Pirlo třeba, Buffon, Neymar a x dalších a teď to vyhraje tenhle spratek

Všem výše to vyžrali Messi s Ronaldem, nicméně Vinicius bude jeden z nejslabších vítězů vůbec mi přijde.

Reagovat
Muffi

Zlatan byl myslím jen jednou v SF LM s Barcou, s repre nula. S tím se vyhrává těžko.

Gólman to dostal snad jen Lev Jašin v pravěku, takže smůla Gigi. Pirlo je podobný příklad. 25 gólů je zajímavější než brilantní hra ve středu pole. Henry s Arsenalem moc nevyhrál a když už jo, podělal si to na Euru 2004.

Pirlo/Gigi/Henry to mohli dostat 06 a bylo by to v pořádku, Henry i 03 nebo 04 ale takový je život.

Letos je konkurence vlastně kdo? Kane dával góly ale nic nevyhrál, Haaland má jen titul v PL, Bellingham měl góly na Euru ale herně nic moc, stejně ve vyřazovačce LM a Rodri nikoho nezajímá. A Vinicius byl mizerný na Copě. Lautaro vyhrál titul, Copu, byl nejlepším hráčem ligy a bude rád za top 5.

Reagovat
Mishko

Ale to je úplný z prsta vycucaný bullshit... táto súťaž má 70 rokov a stačí ísť do 90. rokov, 80% opakujúcich túto tézu by napríklad netušilo ani koho reprezentoval taký Sammer, nie to ako dobrý futbalista to bol.

Nehovoriac o tom, že nebude ani najslabší v tomto tisícročí - Cannavaro, Shevchenko, Owen či Nedvěd neboli určite jednoznačne "silnejší" futbalisti

Reagovat
FC Porto FC

Sheva byl jinde

Reagovat
icka

Zlatan za co?

Reagovat
Ranoth

to bude snad najslabsi vitaz v historii zlatej lopty

Reagovat
Switchback

Celkem se mu to sešlo. Za repre nic neukázal, statistiky za minulou sezónu taky nic extra a stejně to vyhraje v pohodě. Ani si nepamatuju, kdy naposled musel mít vítěz zlatýho míče tak "průměrnou" sezónu, aby vyhrál gb. Ještě ten 15minutovej proslov o rasismu, to bude vono

Reagovat
Mishko

Naposledy 2023, predtým 2004 a hlavne 2001...

Reagovat
Switchback

ale jako fanoušek francie chápu

Reagovat
Phillipinho

V lize zdaleka nepatril ani k adeptum na nejlepsiho hrace sezony.

Reagovat
Mass

Je to anketa novinářů z celýho světa, a Afrika tam má hodně zástupců, nedivil bych se, kdyby to vyhrál.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom ne Vinicius Konečně nastal čas Lewandowskýho

Reagovat
Kily8

Ja som rád, že máte radi futbal, že sa tu diskutuje, ale prosím nehodnotiť, ale fandiť. Fakt tu nie ste odborníci, ale fanúšikovia, tak fandite. Rok som tu s vami bojoval, keď tu minimálne 90% ľudí dokola omielalo, že Vini a Rodrygo nemajú na to, aby hrávali za Real, že nemajú na túto úroveň. Tí chlapci mali 19 rokov, ja som si oči pretieral. Už vtedy som hovoril, že sú(v tom čase) o triedu lepší od Hazarda. 2 sezóny ste vypisovali, že potrebuje čas po zranení a ako sú už vidieť záblesky a ako je Perez sprostý, že kúpil Viniho a Rodryga a ako prerobil. Po čase som rezignoval, videl som, že je jedno, čo sa deje na ihrisku, vy máte v očiach vytetovaný iný názor. Teraz Vini dostane Zlatú loptu a zase sa vyrojili tí odborníci. Stále Vini nemá na to, aby hral za Real? Či teraz nemá na Zlatú loptu?

Nehejtujte, fandite...

Reagovat
Phillipinho

Ok, takze Griezmann, ktery mel v lize vic golu i asistenci nez Vinicius, se ani nedostane do nominace a Vinicius celou anketu za nejlepsiho hrace sveta vyhraje I Lewandovski s podprumernou sezonou mel v lize lepsi cisla …

Reagovat
Unique

Mají horší marketing než Vinicius

Reagovat
misinho7

jj lebo v GB sa bere len Liga

Spomenut LM kde bol najlepsi hrac uz da nehodi?

Reagovat
Phillipinho

No samozrejme, ze hraje, tam byl skvelej. Ale jako v lize odehrajes za cely rok suverenne nejvice zapasu ne? A tam byl lepsi nez on i Budimir.

Reagovat
Well

Tak než Messi ve Francii byl taky lepší kdekdo a dostal to za pár zápasů na MS.

Reagovat
misinho7

Reagovat
Laliga

Už len v jeho klube bol lepší Mbappe, a v prepočte na minúty aj zranení Neymar

Reagovat
Mishko

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Ranoth

Rodri bol jeden z top v lige, LM aj na ME (ktore aj vyhral) a aj tak to ma vyhrat niekto kto bol dobry len v LM ? Proste pokial niesi Messi alebo niekto z Barcy, Realu tak si prakticky bez sance na vyhru (nepomoze ti ani vyhrat PL, LM, FA cup v jednej sezone)

Reagovat
Well

Tak Rodri hlavně hraje nevděčnou pozici, vždy se více cení hráči co vytváří góly než ti co jim zamezují.

Reagovat
Kenneth

Bohužel. A nebýt toho smolného zápasu proti Realu, tak by vyhrál i LM a nebylo by vůbec pochyb.

Reagovat
Ángel di María 22

Reagovat
Al Capone

Zas jen cisla a cisla

Reagovat
Phillipinho

No cisla no u utocnika. Jinak by to mel teda vyhrat Rodri.

Reagovat
Kenneth

Tobe je deset let nebo co?

Reagovat
Phillipinho

Dvanact

Reagovat
Phillipinho

A moc nevim, proc ses na me ty tak vysazenej. Temer pod kazdym komentarem na me takto podobne utocis.

Reagovat
Kenneth

Pripada mi ze sledujes fotbal dva roky. Odkdy rozhoduji o vitezovi zlateho mice cisla? Kdyby mel Vinicius 50 golu a nevyhral nic, tak ve favoritech samozrejme neni.

Reagovat
Kenneth

Haaland mel brutalni sezonu co se tyce cisel i trofeji a stejne vyhral trpaslik kvuli MS.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak odsaď co nejrychlejc vypadni ty kokote

Reagovat
Phillipinho

Dobre Lukasi Krejzare

Reagovat
smazaný uživatel

Jako jsem myslel že je registrace povolená až od 18, tak mi neser nebo uvidíš

Reagovat
Phillipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Griezmann

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Bucky

Baví mě, jak "Zlatý míč nikoho nezajímá", ale zároveň se tu všichni můžou pochcat ze spekulace, kdo ho má vyhrát. A stejně zábavné mi přijde, že podle komentářů tak půlka místních ani netuší kdo a jak o vítězi rozhoduje. Pupek světa se opět ukázal a myslí si, že názor latentně rasistických fanoušků z Česka má mít jakoukoli váhu na to, kdo získá Zlatý míč.

Reagovat
Mishko

hlavne za tú poslednú vetu

Reagovat
Kenneth

Za to jak to Katalanci nezvladaji, tak bych to Vinimu snad i dopral.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
r.mrazik

Sice jsem to pral Rodrimu, ale Vincek měl skvělý rok.

Každopádně od vítězství Rivalda v 99 před Becksem je to jen humorná anketa pro diskuze jestli je lepší messi nebo Ronaldo

Reagovat
Kenneth

To je prekvapivy kdyz ti dva nastavili latku tak brutalne vysoko, ze se tomu za 15 let priblizil jen jeden rok Suarez.

Reagovat
r.mrazik

ja nikde nepsal,ze to je prekvapivy

jen ze to k nicemu jinemu neslouzi(lo)

Reagovat
smazaný uživatel

Lewandowski má letos zatim skvělou sezonu, ale Vinicius Fakt jako vítěž by byl Lewa dobrej, když ne tak jedině Haaland nebo Mbappé, Messi a Ronaldo stejně nejsou nominovaný

Reagovat
smazaný uživatel

Tak už je jasno, dneska jsem na X zjistil, že ten kokot vyhrál

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele