Zklamaný Rosický marně doufal, že na Slovensku ukončí herní půst
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Gólman Mucha proti Čechům prožil nejtěžších 15 minut kariéry
06.09.2009, 16:46
Experti pochválili fotbalisty za zlepšení a doufají v baráž
06.09.2009, 13:34
Hašek: Do Afriky je stále daleko, ale nic nevzdáváme
06.09.2009, 09:07
Koller v reprezentaci končí, nezůstane ani na San Marino
06.09.2009, 08:06
Remízy je škoda, ale obstáli jsme se ctí, uvedl Čech
05.09.2009, 23:58
Čeští reprezentanti remizovali na Slovensku 2:2
05.09.2009, 22:37
Komentáře (173)
Přidat komentářAspon 15min mohl odehrat
byla by to otazka casu jedno ze slovenskych prasat by mu ukoncilo karieru
Tak to už je frustrace.
frustrovany mozna sem, ale nevim co to s tim ma spolecneho, videl sem vcera ten zapas a par slovenskych hracu hralo fakt sproste
No má to s tím, jak vidíš, hodně společného. Píšeš tu o sloveských prasatech.Pár ostřejších faulů tam bylo, ale to je fotbal, ne balet, navíc většina těch skluzů byla jasně na balon. Pokud to Slovákům procházelo, nedivím se jim, že od toho neustoupili, byl to skvělý způsob jak narušit naši rozehrávku.
ostřejších zákroků, ne faulů*
no pokud jsi to viděl, tak tohle nemůžeš napsat, možná to bylo spíš o nešikovnosti, ale občas to byla hrůza, hlavně Zabavník, eště teď v souvislosti s nim mám pocit, že se mi to jen zdálo :)))
No tak nasi si taky nebrali zrovna servitky...napriklad Grygera, ten byl v kazdem druhem souboji o vterinu pozde...fauly, slapaky...to je jeho trademark.
no, to byl jedinej zákrok a tam jde o to, timing zákroků Grygery je famózní, což už jsme mohli vidět v zápase s Realem ( faul na Ronalda ) ..
Grygera tam měl jeden ostrej zákrok - šlapák zepředu, dostal zaslouženou kartu...ale Zabavník tam jezdil jak magor, fauly zezadu na kotníky a dohrál bez karty...to je do očí bijící !!!
prasa si sam ty dement.bol to super zapas a vobec sa nehralo tvrdo a ak tak si pozri co robil pudil a grygera?inac dakujeme aj cesky fandom za korektne povzbudzovanie
hej vole dneska rano sem se jeste dival na zaznam, a kdyby ten sudi byl co k cemu, tak ste dohravali v 6 tak se vzpamatuj a bud rad aspon za remizu
většího dobytk.a než je zabavník sem fakt dlouho neviděl... šlapákem po přerušení hry sejmul Štajnera, pak ho srazil ještě zezadu, taky úplně bez míče... k tomu tam měl ještě aspoň 2 zákroky na kartu a nedostal nic, dokud by někoho nezmrzačil taky by mu to nejspíš rozhodčí toleroval, doufám že si už nezapíská... a taky je důležitý že v době kdy pro vás zabavník získal penaltu už dávno neměl bejt na hříšti... rozhodčí opět skvěle ovlivnil zápas na nejvyšší úrovni... ale ze Zabavníka mi je na blití ještě teď...
takovej Zabavník byl včera strašný hovado
tak snad proti San Marinu si Rosa zakope
Zábavník žral syrový maso,nebo byl sjetej,to je jasná věc
Zábavník je doybtek hovadskej
Feri a Patas mluvite mi z duse
Povodne som vobec nechcel ragovat na podobne komentare, ale to je uz fakt vela ako sa niektory fanusikovia stazuju na nasu tvrdost. To ci to bolo v ramci pravidiel alebo nie tak o tom rozhoduje rozhodca. Je zaujimave ze som nikde necital zeby sa niektory Vasi hraci ci trenery stazovali na tvrdost. Tak prosim ta prestan fnukat a vyhovarat sa na to ze sme hrali tvrdo. PL je tost tvrda sutaz a Rosa si na tvrde zakroky zvykne, zvykol. Ak sa ti zda ze sme hrali tvrdo, tak si pozri napr. tenis. Tam urcite tvrde zakroky neuvis.
tak tak ...
Slovenští kolegové - občas lituji, že nemáte také Eurofotbal.sk
asi čítaš špatně,Pudil o Škrtelovi mluvil docela jasně
seš fakt kus debil.a... každýmu je jasný že Zabavník udělal zákroky na 4 žlutý karty a o zdravým rozumu pana rozhodčího asi nikdo nepochybuje... taky se divim že si nikdo nestěžoval na ty Zabavníkovy prasárny, ale aspoň naši kluci nefňukali...
...Už toho mám taky dost, přestante brečet a pořád se na něco vymlouvat - trávník, zákroky atd. Je fakt, že rozhodčí nepískal zrovna skvěle, ale myslím, že pouštěl zákroky na obou stranách. Přestante se pořád vymlouvat a něco vyčítat slovenským hráčům nebo fanouškům, oni se přeci taky jen snaží vyhrát a dostat se na mistrovství světa a poslední dobou do toho dávají víc než naši. Měli jsme prostě vyhrát a to i kdyby padaly trakaře a pískal Colina. A to, že to tak nebylo, nezavinil rozhodčí, ale naše hra. Zásadní chyba byl projev v prvním poločase, neboli klasická hra ve stylu nákop na Kollera...to mi přišlo fakt neštastný...
Jako ten včerejší pažit, na kterym se hrálo, vypadal hůř jak Hamšíkův účes....Rosa može bejt rád, že na takovy pole nemusel vběhnout
ihrisko mame na prd,ale ked sme hrali na letnej bolo to podobne s tou travou a to je vas stadion modernejsi ...
vymluvy,vymluvy a jeste jednou vymluvy
to malo byt na mna?kedze ja sa nevymluvam,vymluva sa kolega na ktoreho som reagoval
já se rozhodně nevymlouvám, pouze říkám, že včerejší hřiště bylo spíše pole...
ihrisko bolo otrasne o tom bez pochyb, je len nasou hanbou,ze nemame normalny stadion ... skoda pre obe muzstva,mohol to byt kvalitnejsi zapas ako bol
lebo vy mate hotovy Nou Camp ze?..
Kdyby 1, my takovejch máme 6
Rekl bych, že pro nás to byla výhoda spíš než nevýhoda. Nerovný teren nemuze naše obránce znervoznit, oni jsou mimo vzdy. Vaše záloha je techničtejsi a rychlejsi nez naše, takže jim to vadilo více a vaši stoperi taky nebyli zrovna jistii...
neviem neviem ci to bola pre niekoho vyhoda, vela nepresnosti bolo vdaka terenu na oboch stranach ...
davam ti palec za to ze nemas potrebu nadavat na vsetko slovenske a hladat zamienku aby si si ulavil...kazdy sa citi podla toho ake mal ocakavania, niektori si mysleli ze to skonci 0:4 na zaklade neviem coho, pretoze som pocul ze aj proti Belgicku to herne nebolo dobre a Hasek neni carodejnik - obmena bude uloha az pre dalsieho trenera...
Hašek není čarodej, ale premenil ten tym neskutečne. Kombinace, sebevedomi, strely... Poslední takový zápas byl proti Anglii... Mozna za to muze i motivace.
P.S. Jsem na Slovensku práve...
A házet to na slováky? Co? Já si ten zápas užil a to že jsme nevyhráli? No a co... Tak nebudeme na jednom turnaji, vy si to zasloužíte víc a máte lepší tým...
Weiss,štoch, Hamšík, škrtel... My môžme porovnavať pouze Necida s čechem,jinak všichni kvalitní hráči za vrcholem....
Myslim ze vcera to skoncilo zasluzenou remizou. Vyhra jedneho alebo druheho muzstva by nebola zasluzena. Pre Vas to bol klucovy zapas, nas klucovy zapas caka v Irsku, aj ked stale vedieme skupinu tak postup je este daleko a rozhodne este nas tim nevidim na MS.
Konečně nějaký rozumný lidi...díky...
Naši zahráli mnohem lépe, než jsem čekal... Ukázalo se, že dokážeme hrát i bez Rosického. Koller odtahoval pozornost a bez nej by tolik šancí tezko bylo.
Ať se to neláme pres koleno, proti San Marinu muzeme hrát s podobnou zálohou i bez Rosy, ale tentokrát na 2 útočníky a bez Jarolíma.
a bez stajnera
štajner nebyl zas tak strasny, jak jsem čekal... Navíc kdo místo nej? Plašil radši uprostred zalohy, Baroš radši v útoku...
Přesně, my křídelní záložníky nemáme. Sionko hraje v repre dobře jeden zápas z deseti, navíc v klubu nenastupuje, a zbytek našich záložníků jsou hráči na střed. A ani v GL nevidím nikoho, kdo by měl hrát místo Pudila nebo Štajnera.
Pudil mi tam zrovna nesedí, my nepotrebujeme kridlo, ktere umi centrovat, kor na strane, kde je Jankul... Fakt tam nasadit i toho Limberskeho, typove podobny prave Weissovi... Mlady stirek, který se nebojí projít jeden na jednoho a udelat precisleni...
je fakt ze krajni zalozniky, obzvlast prave, nemame, ale to co Stajner zahraje skoro kazdy...s tim Limberskym moc nesouhlasim, myslim ze mame lepsi hrace i vlize
Koho?
Adam Hloušek...pokud se do té Afriky dostaneme, tak si piš, že bude v nominaci Nejlepší český levý křídelník
tak nalevo je Hloušek, Zeman, Pudil je taky mladej, ale my nemáme nikoho napravo a to dokonce ani v obraně
Tam bych mohl hrát asi jedině já
Jo, to je prvda...časem snad pro repre doroste Řezník...možná by se dal využít i Švec na pravé obraně...se zálohou je to horší. Tam mě napadá snad jen Dočkal a Petržela...nebo Kladrubský...
mě se Pudil včera hodně líbil a Jankulova éra doufám končí
a zajímalo by mě, jaký teda potřebujem křídlo, když ne to, který umí centrovat
Limberský mě teda stejnej typ jako Weiss nepřijde, je pomalejší, není tak "drzej" a poslední roky hraje převážně obránce a ne křídlo
no co jsem videl nektere zakroky domacich.. jsem rad ze nehral..
Přesně tak.Slováci to hrozně řezali.
povedz mi nejaky zakrok kde sme akoze rezali?????????????????????
děláš si srandu,jestli jsi neviděl ten šlapák na Štajnera,od toho magora Zábavníka,tak seš asi slepej,a to byl tak jeden ze tří na žlutou kartu,jen u jednoho hráče,plus ještě dvě totálně okaté simulování,prostě Zábavník je totální prase a neříkej,že to bylo fair play,když to nepískne rozhodčí,to jr blbost,ten Nor je uplně mimo,jak hodnej taťka,všem jen domlouval,kromě toho s pažitkou na hlavě,peace bratře
OT: nevíte někdo, kdy budou losovat vítěze těch lístků?? náhodou se mi podařil trefit výsledek tak mě to zajímá
ses jedinej co dal 2:2,takze se losovat nebude a ses vitez-gratuluju
kéž by....to by mě nakonec mohli poslat všech 12 lístků
24.
Proc mame milion docela kvalitnich defenzivnich zalozniku a zadny kridelniky sakra
od doby Karla Poborskýho nemáme pravýho záložníka...nalevo je to paradoxně dobrý, tam máme Pudila, Jankula, Šírla, Kadlece...ale napravo to stojí zahovno, tam nemáme nikoho...snad Sionka jenom...
vyrusta nam vubec nakej dobrej pravej zaloznik?
možná Dočkal, doufám, že Šural, kterej pro mě nepochopitelně nedostává od Beránka moc šancí, přitom by to podle mě mohl být skvělej křídelní útočník
ted uz ho Míra dává zpet do sestavy a co odehral proti Teplicim a v poharu(Ondrasovce ),tak tam asi zustane
Dočkal...
je to zvláštní, přeci hráčů se silnější pravou nohou je daleko daleko víc než těch levonohých, nevim fakt divný...když tak já jsem pravák, tak mě může Hašek klidně kontaktovat, nějak se domluvíme
já se hlavně bál, aby se mu něco nestalo na tribuně...nedovedu si představit, že by včera nastoupil na to pole a ještě proti Zabavníkovi třeba...dobře že nehrál
ale ako čitam niekto si tu rieši frustraciu ani vy stenehrali čisto..hlavne pudil išiel priliš ostro stale na weiss mladšieho.. čiste to nebolo z obidvoch stran..len škoda že naš hamšik spravil to čo spravil... nemuseli ste mať ani bod...a uprimne za tych prvych 15 minut ste si ho ani nezaslužili... a tych poslednych bolo len kvôli tomu vylučeniu ....
viacmenej zapas bol dobry a užil som si ho...je len škoda že niektori fanušikovia očakvali hlavne z čiech že nam naložite... komplex s česka jak v hokeji i vo futbale skončil... uvedomte si to momentalne mame silnejšiu repre....u vas žijete len s doživajucimi reprezentantmi... mimo rosickeho ale ani od neho nemôžte nasledne čakať že vas potiahne bez ostatnych.... my však nemame žiadnu velku hviezdu a všetci tahaju za jeden koniec....a to je pre nas fajn.
nicmene vam želam aby ste si repre prestavali a na ME boli obidve repre...
v hokeju??? nemyslíš vážně?? se podívej, jak ty vaše lemry dopadly na posledních dvou MS....aji maďaři vás házeli...
nepochopil si ma... ja nehovorim o tom že naša situaciia v hokeji je bieda... ale o tom že komplex z vas je preč.. možno som sa zle vyjadril ale naša momentalna futbalova repre je dalej... pre vas je to tažke asi si to priznať ale otvorte oči.. a uvidite to
komlex už z nás nemáte možná ve fotbael, v hokeju pořád víte, že na nás nemáte....a asi dlouho mít nebudete...ste hodně závislí na Gáboríkovi s Mariánem Hossou, bez nich vám to nejde...tu se mrkni http://www.youtube.com/watch?v=-rXKBV4kuDw&feature=related
myslim, že včerejší zápas jsme si vyhrát zasloužili, hráli jste opravdu tužku, ale co už ... jinak k těm faulům, očividně si pleteš pojmy a dojmy .. ono je nečistě a nečistě, samozřejmě, u nás bylo pár nečistých zákroků, stejně jako u vás bylo pár čistých :)))) jinak zase bych tu neházel takovy silný řeči, akorát se ztrapnuješ ..
my sme hrali tužku ? asi som pozeral iny zapas . ja som pozeral SR vs. ČR a okrem prvych 15 minut a poslednych sme boli lepši .... neviem za čo by ste si zaslužili vyhrať....
tak to očividně nemá s objektivním hodnocením, co dělat ... konec už se hrál na jednu bránu, tam štěstí, že tam neni potence ... začátek, výbornej ... střed utkání vyrovnavej, nehráli jste nic, já nevim, náhodnej gól, hrubka Plašila, dvě lehký střely na bránu, jestli myslíš, že jste si za tohle zasloužili vyhrát, tak seš zabedněnej ...
ano kvôli tomu že naš hamšik spravil chybu ...... bolo poslednych 15 takmer na jednu branu..zas tak drtive to nebolo...ale tlak ste si vypracovali ..... stred vyrovnanej ? s tim že sme začali viac drža loptu a mladi weiss sa začal presadzovať a robil vam evidentne problemy...a ked naš prvy gol bol nahodny tak vy ste dali tiež velmi ale velmi nahodne goly
jeden gól i z naší strany byl náhodnej, ale pořád mi to jako vyrovnané nepřijde ... a nebylo to, pokud jsi to viděl a máš trocha soudnosti, nemůžeš to tvrdit, nikde netvrdim, že jste byli o hodně horší a že jste na ten bod zdaleka neměli, tvrdim, že to nebylo vyrovnaný ... Weiss a jeho asi dvě akce po straně, který končili nastřelím vlastního hráče a přetažením centru beru opravdu za velké problémy ... je rychlej, párkrát se tam rozběhl, ale nepřeceňoval bych ..
takže ako čitam z tvojich riadkov hovoriš že ste v zapase boli lepši ?
Má pravdu
no, přesně to tvrdim ... ne o moc, ale byli ..
pozerali sme iny zapas... ale aj to je nazor... každy fandime svojej repre a takže musime mať iny nazor.... beriem to z inej strany než ty....
ale boli sme lepši a naladu mi určite nepokazite
nechci ti kazit náladu, jenom je to názor dementa ... napsat byli jsme lepší ... ale to je fuk ... :)
dalši čo dokaže iba uraziť...ano boli sme lepši...čo je na tom dementne... to skôr naopak
dementně se vyjadřuješ, věřim, teda pevně doufám v to, že to je jenom legrace ... řikám, soudnej člověk to uzná .... ale očividně se ve fotbale velmi vyznáš, když to neustále tvrdíš ... :))
z môjho pohladu sme boli lepši... z pohladu človeka ktory videl repre SR vela prehravať.... my sme nemali uspechy ako vy.... neviem v čom vidiš že ste boli lepši v štatistikach v rohoch ano tam beriem boli ste lepši... ale mna nezaujimaju štatistiky ale to čo vidim na ihrisku...boli sme bojovnejši, sudržnejši technicky sme na to boli lepšie a travnik nahraval skôr nam ako vam..... naši hrači tam nechalii srdce niektori aj za cenu červenej karty...... takže ak berieš zapas s pohladu štatistik beriem boli ste lepšie...ale z pohladu toho čoho sme boli svedkom na zapase musiš ty uznať že sme boli lepši my.... zaslužili by sme si 3 body ale euforia po goloch nas zrazila na remizu... ktora je spravodliva v tom smere že ak chceme isť na MS a niečo tam uhrať tak je euforia obrovska chyba.... no nič.. pobavili šme še... zasmiali... prajem prijemny zbytok vikendu a hlavne aby sa vam vo futbale podarila transformacia.... Hašek je pre vas spravny človek
to je ubohost tu předvádět tohle, ano na rohy jsme byli asi lepší :) ale o tom tu řeč není, byli jsme lepší třeba v tom, že naši se snažili hrát dopředu, měli pár nebezpečných závarů ve vápně atd., nehráli jste špatně, technicky jste na tom lépe, ale včera jste nepředvedli nic, upřímně vůbec nic ... krom těch pěknejch zákroků a když už jsme u tý rudý, Zabavník ji měl mít taky, o tom žádná ... na to se ale vymlouvat netřeba, bylo to sice pro českýho fanouška něco moc pěknýho vidět takhle hrát repre po dlouhý době, ale pořád tomu hodně chybělo ... remízu beru, jak napsal kolega dole, ale lepší jste holt nebyli ani v nejmenším, zkus se s tím smířit ...
skôr ty sa s tim zmier...ale ja vam to neberem
nemám se s čim smiřovat, mě se to včera relativně líbilo a byť výsledek mě dost zklamal a pár hráčů na obou stranách taky, tak se mi ten fotbal líbil ...
Až do doby, že jste si zasloužili 3 body s tím souhlasim. Od kdy se body rozdávají za to, že hrajete bojovně? Fotbal se hraje na šance a na goly a né na to, kdo líbá znak na prsou
Jak může Slovák říct, že Češi mají z čobolů komplex? jak můžeme mít komplex z někoho kdo je snad skoro ve všem pozadu než my?Jednou jste před náma ve fotbale (naprosto zalouženě to uznávám) a hned si o sobě myslíte bůhví co
prečital si to hore poriadne... ja som napisal že komplex z vas je preč... nie že ho mate vy z nas
ok, moje chyba, omlouvám se.
v pohode...
že sme si nezasloužili ani bod? to snad nemyslíš vážně? za co byste si vy zasloužili 3 body? stejně tak bych mohl říkat, že je škoda toho co předvedl Plašil, tohle nikam nevede, hádat se o tom co se mohlo stát kdyby bylo něco jinak...
u nás opravdu nežijeme jen s dožívajícíma reprezentantama a jak ses mohl přesvědčit včera, těch pár třicátníků, kteřý sme tam měli (Koller, Jankulovski) rozhodně nebyli ti, kteří nás táhnou, ostatní hráči rozhodně žádní dědkové nejsou, kdo má nebo nemá silnější repre o tom bych se opravdu nerad hádal, podle bodů v tabulce to může vypadat, že vy, ale kdyby se štěstí přiklonilo na jiný strany, tak mohli být první ve skupině klidně Poláci nebo Irové a nikdo by se nemohl divit, tahle skupina je vyrovnaná a rozhodují maličkosti jako třeba Plašilův zkrat, nebo nějakej šťastnej výsledek z Polska a ty se tu hned biješ do prsou, že máte silnější nároďák
frustracia že ste nevyhrali ako ste boli zvyknuty ... chapem .... ja som napisal že momentalne je naša repre lepšia... a nebijem sa do prsou .. niesom nejaky tarzan vieš narozdiel asi od teba no
píšu tu snad něco takovýho, co by se dalo brát za bití v prsou?
výsledek z Polska a ty se tu hned biješ do prsou, že máte silnější nároďák citujem tvoj posledny riadok nevieš čo pišeš či ako ?
no tys mi odpověděl, že tarzan sem já a ne ty, přitom já vůbec náš nároďák nevyzdvihoval narozdíl od tebe.
ještě popři, že to, že ste suveréně v čele skupiny není štěstí, kdyby ste měli o 5 dobů míň nikdo by se nemohl divit, kdyby měli Poláci 15 budů tak taky ne, kdyby my 12 tak taky
v tvojich riadkov je priliš vela kdyby .... ale uvedom si aka je realita
však sou tam kdyby a prostě se to vyvrbilo takhle, že naprosto vyrovnanou skupinu vedete vy a ještě s docela pěkným náskokem, mě vadí že se tu vychloubáš a přitom je to, že ste 1. víceméně o štěstí a o tom, že ste dokázali vyhrát vyrovnaný zápasy
Třeba s Polskem, kde byli horší...na Letný a ještě teď...to už máš 7 bodů doma
právě, měli by být rádi, že sou rádi ale ne, on se tu ještě vychloubá jako kdyby celou skupinu jednoznačně přejeli
Vždyť nás přejeli včera, že jsme ani nevěděli čí jsme
dve frustrujuce a ubolene duše sa stretli.... chodte na pivko a nadavajte... myslim že sa poradie nezmeni..ale krčmar zarobi
když mě neznáš tak o mě prosím takový nesmysly nepiš ano?
Tak nějak, on je snad jedinej ze slováku, který si myslí že byli lepší. Vždyť je to naprostej nesmysl...marně hledám čísla...ale statistiky co byly včera nějak nemůžu najít
chudáčik nemôžeš ich nájsť ? netreba ti pomôcť malý ?? njn , ani ja nechápem , ako niekto môže povedať že niekto môže hrať vyrovnanú partiu alebo nebodaj hrať lepšie ako majstri sveta z Česka
som sa dobre pobavil teraz... a zas niekto tu tvrdi že zapas sa hra na štatistiky... dalši napiše že na rohove kopy jaj dobre sa zabavam...len škoda že zajtra do roboty ešte jeden den by som sa takto chcel zabavať
Takže když nejste lepší ve statistice, kde jinde to je teda vidět? Vzpamatujte se
hm ked zapas pozoruješ len pomocou štatistik jiriku... nevieš o čo všetko prichadzaš..... unika ti vlastne duch futbalu...si raz pisal že maš rad aj hokej... začni s nim
aha takže štastie do futbalu nepatri...
ty máš asi potíže s psaným textem, že jo?rád bych ti to popsal komiksem, ale bohužel to tu nejde, tak ještě jednou, štěstí k fotbalu patří a když už nepřeje nám tak sem rád, že aspoň přeje slovákům, radši tam uvidím opalovat se vás než třeba Poláky, nebo Iry, ale ty se tu vychloubáš, že ste byli lepší, že je vaše repre jednoznačně lepší než naše, že žijeme jen ze starých reprezentantů (což je velkej nesmysl, když se podíváš na věkový složení naší repre i když uznávám, že to není banda v euforii hrajících 23 hráčů jako vaše)
uražky uražky a uražky... jaj s psanim textem nemam problem to skôr ty si mal včera s pozeranim zapasu... boli sme lepši.... a momentalne mame lepšiu futbalovu repre.... nehovorim o parnik alebo o neviem kolko...ale mame ju v lepšom rozpoloženi v lepšej forme celkovo mame od začiatku SR tim ktori je konkurencie schopny a môže niečo dokazať.... no tak myslim že povolanie kollera a nasledne spytanie sa nedveda ukazuje že ani vaši reprezentačni treneri si nemyslia že vaša momentalna garnitura je úžasna
tak konečně sme se dopracovali k něčemu v čem souhlasím, máte od rozdělení opravdu nejlepší repre co ste kdy měli a je pravda, že momentální formu máte lepší, nemyslím si, že máte lepší hráče, ale ti naši sou hodně dole, po nepovedeným začátku kvalifikace (kvůli Radovi) sou pod tlakem a to se prostě nehraje dobře, když člověk "musí" vy sice nemáte tým velkých jmen, ale povedl se vám i díky štěstí začátek a teď můžete hrát v pohodě a uvolněně, což pak je vidět na výkonu, ale to, že ste v tomhle zápase byli lepší ti nesežeru, měli sme víc střel, víc rohů a víc nebezpečných šancí, vy ste jich měli míň, ale líp ste si s nima dokázali poradit (a někdy vám pomohl Plašil, když to nešlo samo) pro mě je to víceméně zasloužená remíza
hore som reagoval čo si o zapase myslim.... podla štatistik sme boli o niečo horši... ale tim ostatnym sme si zaslužili vyhrať a vidiš nemam problemy s psanim textem
Fotbal se hraje na šance a na goly ne o to kdo líbá znak na prsou. A v tom podstatným jsme byli lepší my
no tak když si najdeš něco takovýho tak ti sotva můžu vyvracet, že ste byli lepší, protože tohle si každej musí posoudit sám, já třeba si nemyslím, že by ste v tomhle byli lepší, já viděl bojovnost, soudržnost i techniku i u našich a opět bys s tebou nesouhlasil že ste si zasloužili vyhrát, ale tak hodně štěstí v africe a hlavně se tu zbytečně nenavážej do našich kdybytste náhodou smolně nevyhráli MS i když ste byli soudržnější než všichni ostatní a cojávím jaký ještě nezměřitelný a pro každýho jinak pojatý vlastnosti existujou
Janko probuď se, meleš naprostý bludy!
som čakal ked sem nabehneš ty sorry ale nemelem...
Meleš velký kraviny. Včera to byl z naší strany minimálně remízovej zápas, neměli jste tam nic, kromě toho golu, kdy to tam Sestak dotlacil snad koulema a darovaný penalty. Takže fakt nevim za co tři body.
darovany penalty ? .... ale prosim ťa jiriku nestrapnuj sa .... ešte povedz že ovrebo piskal pre nas a važne sa nezdržim smiechu
Darované penalty od Plašila. Ano Ovrobe pískal pro vás protože už o poločase měl bejt vyloučenej Zabávnik za ty prasárny co tam předváděl
frustracia jiriku frustracia .. chod si zabehať ..studena sprcha pozri si zaznam a komentuj
Ty si deb*l Áno frustracia z toho, že jsme byli lepší a nedokázali jsme dát ty šance které jsme měli
podla sema sudim teba lepši ste neboli a je mi ťa luto
*seba
Příště si to nahraj spíš ty a pusť si zaznám
nie ja si to nepotrebujem nahravať jiriku... mne stači priamy prenos... ale pravda boli ja viem
Potřeboval by jsi ráno do palice aby jsi se vzbudil.
to ja nepotrebujem vystačim si s rannym kakavom aby som sa prebudil...pustim si TV dva tri diely Mash a idem existovať
zabavnik nemal ani jeden taky zakrok ako grygera na vitteka tak mal byt vyluceny on a netrep.ako ze chces povedat ze plasil nefauloval zabavnika pri penalte?tak ja potom tvrdim ze hamsik nemal byt vyluceny a vy ste vyrovnali len vdaka ovrebovi
no, ty seš debil
sorry, ale co je moc ...
čti, 2x než začneš psát..jednou ti to asi nestačí
....bohužel je to škoda pro naší repere, ale tenhle člověk má pravdu..
....bohužel je to škoda pro naší repere, ale tenhle člověk má pravdu..
....bohužel je to škoda pro naší repere, ale tenhle člověk má pravdu..
"prvych 15 minut ste si ho ani nezaslužili" to sme vás drtili, tak co to meleš prosim tě ? Když byla nějaka 8 minuta a my už sme měli 5 rohu!
"komplex s česka jak v hokeji i vo futbale skončil" Kolik že ste naposledy od nás dostali už si nevzpomínam, 8 ?
Reakce na Johny47
vidieť že si frustrovany... komplex z vas je preč...našu hokejovu repre ste rozbili a? no čo som z toho taky ako ty ? nie naš hokej musi prejsť transformaciou až potom začneme byť znovu konkurencia schopny...takisto ste na tom vy ale vo futbale ...otvor oči zbadaš to... angažovanim Haška ste spravili prvy krok
a som nevedel že futbal sa hra no rohy vždy sa tu dozviem nove veci
To ne , ale ze začátku sme vás drtili...
nejde o rohy... Plašil pěkně střílel, pak velká hvězda z Liverpoolu nabídla gólovku Pudiloj... gol by sme si rzohodně zasloužili nemluvě o tom že za první 3-4 minuty ste viděli míč jenom z dálky...
Cože říkal? Že máme ze Slovenskejch Maďarů komplex?
tote je faht ubohe
Pravá záloha je fakt problém, z GL mě napadá jedinej Petržela, kterej se mi poslední dobou hodně libí to je typ podobný jako Weiss, rychlej, drzej a umí s balónem. Šanci by si podle mě zasloužil, ideální by byl zápas proti San Marinu, ale to se nestane. No a pak je tu ještě v GL Dočkal, kterej je kapitán 21, ale v lize se mu poslední dobou nedaří, ale věřím že někdy v budoucnu si v repre zahraje
Trafená hus vždy zagága ... Veru zagaga sam si dokazom. ...
for exse ,..
mluvíš sám se sebou?
to bylo jasny,ze nebude hrat.Wengera vubec nezajima naky cesko-on potrebuje jenom vysledky Arsenalu a vedel proc ho nema dat na soupisku proti Man.U.protoze Rosa nebyl na 100% a od Haska to byla jenom blamaz postrasit Slovaky
Jasný,Wenger zavolal Haškovi a řekl mu,že jestli Rosu postaví,tak mu ustřelí kole
*koule sakra
když ho postaví, tak mu propíchne kolo
blamáž? najdi si prosimtě ve slovníku význam toho slova...
jo,to byla hezká blamáž,jak povolal Rosu a nakonec ho nepostavil
neco jako blufovani,ale jestli jsi to nepochopil za to ja nemuzu
význam toho slova si spíš nepochopil ty...
Myslím, že ne, Time.
Škoda, doufal jsem, že když jej Hašek povolal, tak na několik minut hrát půjde. Ale na druhou stranu jsem rád, že nehrál, protože stav hřiště a náboj mezi soupeři, který panoval, ještě by se mu mohlo znovu něco stát. Není nač riskovat, alespoň co se zdraví týče.
Hlavně aby se dal do kupy a byl platný pro nadcházející kvalifikaci.
Když jsem viděl co tam předváděl Zabávnik tak jsem taky rád, že nehrál. Navíc ten trávník..taky asi o podvrtnutí kotníku
jo, někde jsem četl, že po skončení utkání nastoupily zemědělský stroje a vyoraly brambory ,)
nebylo to náhodou už před zápasem?
I to je možnost. Podmínky na trávníku měli ale oba týmy stejný. Jde o to, že nenastoupil Rosa, ještě by se mu tam něco stalo
já bych to takhle nebagatelizoval, ono, zvyk je železná košile a naši hráči nejsou zvyklí hrát na zemědělské půdě, v tomhle bych se jich zastal ..
Dokážeš si představit co by s námi provedli slovenští bratia, když bysme se tu začali vymlouvat na trávník? Neriskuj
já se nechci vymlouvat, já chci aspoň ochutnat ty brambory, jestli to za to stálo
ne náhodou má ten stadion v oficiálním názvu slovo "pole"
přesně, je důležitý na nic si nehrát a upřímně s tim vyrukovat ...
Loni se mi velmi líbil na pravé záloze náš Marek (i když to není jeho post, ale kdo jiný v lize zahraje pět postů a všechny nadprůměrně?), bohužel jeho forma šla po prvním zápase v repre nepochopitelně dolů
taky jsem to nepochopil ,jako třeba hrat na jednoho utočníka taky dobra blbost
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele