Zidane v Realu Madrid skončil kvůli nedůvěře vedení
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Real Madrid potvrdil návrat trenéra Ancelottiho
01.06.2021, 19:20
Zidane rezignoval na funkci trenéra Realu Madrid
27.05.2021, 12:37
Cítím se deprimovaně, prohlásil Zidane po sezoně bez trofeje
23.05.2021, 12:04
Zidane popřel spekulace médií, podle nichž skončí po sezoně na lavičce Realu
16.05.2021, 22:10
Zidane prý po sezoně skončí v Realu. Měl to už sdělit hráčům
15.05.2021, 22:51
Komentáře (107)
Přidat komentářNevyhraješ žádnou trofej, predvádíš hru, jejíž sledování je náhražkou dávidla, v CdR vypadneš s týmem ze třetí ligy a oni tě nejenom nevyhodí, naopak tě samotný prezident přemlouvá, abys zůstal a ty si pak pofňukáš, že necítíš podporu vedení. Go home Zidane, you're drunk
A co má dělat? Teď jasně řekl, že on chtěl přestavbu kádru a klub mu ji neumožnil.
Zidane a přestavba
Však chtěl jenom Pogbu, ne?
neviem ci ta jeho prestavba bola predat: reguilon, hakimi, odegaard, brahim, mozno by nasledovali valverde, militao (ten keby sa nezranili ramos a varane tak je prec uz v januari) a kupit par 30+ rocnych hracov....
ZZ milujem a za to co vsetko urobil v reale ako trener aj ako hrac mu budem do smrti vdacny, ale bohuzial on nie je vhodny trener na prestavbu. o jednu sa pokusil pred 2 rokmi a dopadlo to takto. keby za to mohli len zranenia a v pripade hazarda mcdonald, tak sa nad to da povzniest. ale to co urobil s odegaardom nepochopim nikdy. james je dalsi priklad... isco a marcelo by tu pod ZZ asi toto leto podpisali dalsie 5rocne zmluvy.
bohuzial Zizou, ty si super trener pre dobre vyskladany tim plny po uspechu hladnych hracov, ale na to aby si ten tim vybudoval asi (zatial) nemas kvalitu a spravny pristup.
no offense, ale James na tu najvyssiu uroven nikdy nebude mat.
Odegaard, Hakimi bola chyba (aj ked u Achraafa nie som si isty, ci Floreho alebo Misterova), Brahim bol spravne rozhodnutie nechat ho ist hostovat, Reguilon spravne, aj ked je otazka ci bol treba Mendy ked Sergio ma na tu najvyssiu uroven.
Moja predstava pre 2021/2022:
Thibo - Carvajal, Militao, Varane (Kounde), Mendy - Fede, Case, Toni - Odegaard - KB9, Haaland. Trener: Marcelino, lavicka: SR4, Marcelo, Brahim, Luka,Blanco, Vinicius, Rodrygo, Miguel, Lucas Vázquez, Alaba
mne nejde o to, ze James mal u neho hrat zaklad, ale mohli sme ho predat do Atletica za 30 mega a miesto toho siel o rok neskor do evertonu zadarmo. Zizou si nechal v kadri hraca s obrim platom, ktoremu absolutne neveril, takze pre mna plati to iste co som pisal o iscovi a marcelovi. hracov s takym platom si nechaj len ak im veris a planujes ich vyuzivat. mat 3-4. nahradnika hraca s platom 7-8 mega v cistom je bohapusta debilina.
Reguilon bolo spravne rozhodnutie? teraz ak ho budeme chciet kupit spat tak to bude stat 40 mega. pritom marcelo s velkym platom sedel na lavicke uplne zbytocne, lebo ho na tu lavku posadil uz mlady Reguilon, ktory potom hral vynikajuco aj v Seville. Militao sa teraz tiez ukazal vo vybornom svetle, ale ak by sa nezranili Ramos a Varane, tak v zime takmer urcite z Realu odide (mozno na hostovacku, mozno na prestup).
Na Isca som aj zabudol to je proste fail, to ano.
James neodisiel do Evertonu zadarmo, bolo to za 15 Mio. Ano Indios ponukali 30, ale konkurenciu chapem, ze nechceli posilnit
Reguilon bude stat 40 Mio, ale pred rokom sa predal za 35 Mio, cize bude stat tento kseft max 5 Mio.
Reinier a jeho hostovacka v BVB je pruser,...
Loni s tim vyrovnávali rozpočet.Určitě to nebude letos,že dají 40míčů a jdou kupovat Mbappého.U nás se dohodli na snížení platů,což ušetřilo na 150mega euro.Hráči Realu se nedohodli zatím jednotně,další jednání mají pokračovat a já si opravdu nemyslím, že můžou letos rozhazovat.
odkial mas, ze James siel za 15 mega? este aj na transfermarkte pisu ze siel zadarmo a cital som to vo viacerych clankoch.
beriem, ze to este bolo pred pandemiou, ale ked nemal klub problem predat atletom mladeho llorenteho, tak preco mal byt problem predat tam jamesa? vela sa investuje do stadiona, tak radsej hraca odmietnem predat za 30m, podrzim ho este rok kedy ma na plate stoji tipujem medzi 15-20 mega v hrubom a potom ho poslem zadarmo do evertonu? toto a bale boli proste najvacsie faily co sa tyka predajov. ak tie moje cisla sedia, tak to co sme prerobili uplne zbytocne na jamesovi je rovnaka suma za aku sme za zbavili jedneho z 2 najlepsie hodnotenych wingbackov v europe a dodnes som nevidel potvrdenie z ofiko zdroja (bud od Interu alebo od Realu), ze tam fakt mame buyback klauzulu.
https://depor.com/futbol-internacional/inglaterra/fichajes-real-madrid-everton-confirma-cuanto-costo-el-fichaje-de-james-rodriguez-colombia-nczd-noticia/ - James
https://as.com/futbol/2020/06/28/primera/1593371257_596831.html - Hakimi. nemame tam buyback ale pravo dorovnat akukolvek ponuku, ktoru Inter dostane
https://www.goal.com/en/news/everton-signed-james-rodriguez-on-a-free-confirmed/1hrxwqiv4vvpi11fjus40c67yq
aj si to cital co sem davas?
In September 2020 it was known that Colombian James was valued at 50 million euros, but that the operation with Everton had been carried out for 15 million. Days later, 'Transfermarkt' announced that the operation was given for free and this week the information was confirmed.
takze potvrdili, ze siel zadarmo.
tak ak na hakimiho nemame buyback tak ten predaj bol fail na Ntu. o neho bol zaujem v celej europe a my ho pustime narychlo a pod cenu... akoze toto nepochopim do smrti aj keby som sa 1000 rokov dozil.
Joder, sorry, precital som si len 15 Mio.....tak som radsej ticho..
v pohode
este by som sa vratil k tomu reinierovi. ked mu nevysla ta hostovacka v dortmunde tak som zvedavy kam ho posleme v dalsej sezone. mohol by skusit bayern alebo rovno city, pobit sa o miesto v zaklade
z La Ligy by to mohol skusit niekde u timu tipu Alavés/Osasuna alebo ked mimo ESP, tak nejaky Arnheim/Twente....ale tak uvidime, co vymysli Floro
hlavne je dolezite vybrat nielen slabsi tim ale aj taky kde by mal svojim stylom zapasovat. aby nedopadol ako Kubo na ktoreho sa spievali ody a nedokazal sa presadit az na 2 hostovaniach, lebo siel k timom ktore proste hrali prilis defenzivne.
mozno aj espanyol a mallorca by ho mohli zobrat po navrate.
Jasne, a Takefusa ma teraz sancu vybrat si tim, ktory mu sadne. Mozno Mallorce poslat Kuba a Españolu Reinera ale priznam sa, Primera División som tento rok malo sledoval a Segundu len kvoli UD Logroñés, ktory pada. Zaujimave, ze v Mirandés obcas naskoci Erik Jirka
zapasy som nesledoval vobec (bol som rad ak som si nasiel cas na real a spurs) ale vysledkovo som sledoval mallorcu kvoli valjentovi. tam vyrastlo celkom dost mladych hracov, tak mozno by sa tam podarilo chytit aj niektorym nasim. hlavne nech uz nejdu niekam kde nikto sudny neveri ze sa presadia jak ked si to odriozola namieril do bayernu
álvaro si siel vyskusat nove sedacky v Allianz Arene a ochutnat salchichas bávaras, ine vysvetlenie neexistuje.
Ja sa tesim na Eurocopu, konecne budem mat s kym si pozriet nejaky ten zapas....ale nasrali ma s prelozenim do Sevilly, chcel som ist aspon k San Mamés na zapas ESP-SVK (samozrejme fandit La Furia Roja), ale co uz...
tak ak si chcel fandit spanielom tak je dobre ze to prelozili
jasne, ja tu zijem a pracujem na na potomkoch
no to sa :teda narobis povedz rovno ze sa ti len nechce vstavat o 6tej do roboty a mas rad 3hodinove obedy
Ako sorry, ale robil som na SVK aj v CZ ale nikde som nemakal tolko ako makam v ESP. ESP nie su len plaze na pri Cádize, ale aj País Vasco, Navarra, Madrid, Cataluña kde makas ako srob. Idem do roboty na 9, odchadzam na obed o 14:15, o 16 som v robote a idem domov medzi 19:30 a 20:00.....takze tolko o povestnom mañana
tak to som asi len ja mal stastie na projektoch na povestnych spanielov
Bad Luck
Však Odegaard přece neodchází ne? Šel hostovat aby hrál na vysoké úrovni, proč všichni dělají že ho prodal?
stiahol ho z hostovania kde sa dostal do zostavy roka celej ligy a potom mu za celu jesen dal vo vstekych sutaziach 367 minut. akoze netvrd mi ze po navrate z hostovania by to bol pre ZZ zrazu klucovy hrac... keby ostal na lavicke Zizou, tak verim tomu ze by ho nejaka ponuka na 35-40 mega presvedcila aby ho predal. neviem co na tom nechapes.
já furt to CdR čtu jako Cristiano de Ronaldo
nepaci sa mi tvoj postoj k ZZ..akoze jasne nemozme sa stale utesovat ze predtym vyhral tie trofeje atd..ale zas akoze si az moc kriticky stavim sa ze o rok ho budeme prosti o navrat spat, sice ta hra nebola nic moc ale ak neratame tuto sezonu tak stale nieco dolezite vyhral..aj teraz vlastne krocik od finale a o titul az do posledneho zapasu
Respektuju tvůj názor, nicméně tohle byla sezóna, po které by každý jiný trenér letěl, jak namydlený blesk (ostatně stačí si vzpomenout na Carletta, kterého vedení bez milosti vymlasklo po výsledkově velmi podobné sezoně, a to Carlo na rozdíl od ZZ hrál výborný fotbal), Zidana nikdo nevyhodil, právě naopak a on na oplátku kope kolem sebe...
Souhlasím s tebou co se týče předváděné hry. To jsme tu asi my dva nejvíce kritičtí co tak pozoruju. Ale nelze přehlédnout ten materiál co měl ZZ ve své druhé štaci k dispozici. Vždyť to je něco šíleného. A Perez očividně nechtěl poslední roky, nebo spíš neměl na to kupovat nové a hlavně pořádné hráče. Koupil se jeden a výsledek nemohl předpokládat vůbec nikdo.
tak to zase nie. okrem hazarda prisli za cca 50m Mendy aj Militao, 60m Jovic, 45m Rodrygo aj Vinicius, 30m Reinier, 35m Curtois, 30m Odriozola... v poslednych rokoch tych posil doslo celkom dost a hlavne ta predvedena hra tomu vobec nezodpoveda. je kopec hracov, ktorych ZZ odmietol vyuzivat. Reguilon, Hakimi, Odegaard, Llorente, atd.. a takmer vsetci sa inde presadili.
to, ze tu minule leto udrzal napr. Marcela a Isca bola urcite jeho iniciativa a hraci s takymi platmi by mali ostat len ak maju dolezitu ulohu na ihrisku. naco si mam nechat v kadri hraca s platom 7-8 mil. rocne ak je pre mna 5ty nahradnik? mohli sme predat Balea, mohli sme predat Isca, ale miesto toho to vedenie alebo trener stopli a obaja nakoniec odidu zadarmo, resp. na Balea este doplacame tazke miliony.
niektore veci sa co sa prestupov tyka podarili, ale celkom dost veci sa v poslednych 2-3 rokoch nepodarilo a treba prijat zodpovednost za niektore z nich a nehadzat ich len na malu podporu vedenia.
Tak on dostal docela slušný budget na posily, taky přišli posily typu Mendy, Militao, Courtoise, Hazard, Jovic, Rodrygo..
Spíš si myslim, že mohl více věřit mladíkům (Llorente, Hakimi, Reguilon, Odegaard, Theo)
a to měl Carlo ještě jako konkurenci nebezpečnější Barcelonu a asi i nebezpečnější nebo podobné Atlétiko
ale ber do uvahy ze posledne 2 roky bola barca len odvarom toho s cim sme bojovali poslednu dekadu. keby mal teraz ZZ v lige bojovat s Barcou z Guardiolovej ery, tak sme z hry o titul vypadli niekedy v marci.
ak nemal dostatocne velke pravomoci pri nakupe a predaji hracov, tak je to jeho vina, lebo po 3 vyhratych LM by som pri navrate Perezovi jasne povedal, ze bud budem o tych prestupoch rozhodovat (resp. mat konecne slovo) ja, alebo nech si podpise niekoho ako Benitez.
pochopil by som ak by tam spomenul ten podraz so superligou, lebo ak by prezident za mojim chrbtom chcel defacto real odhlasit z LM a prihlasit ju do nejakeho umeleho projektu s jedinym cielom-zarobit viac penazi, tak by sa mi to urcite nepacilo.
Udělal řadu chyb, hlavně s přestavbou týmu. On umí pracovat s hotovým týmem, ať jde do PSG, tam zapadne.
v CdR vyradil 3. ligovy tym i Atletico a malem i Barcu;) a v poharech to zas tak nemozne neni kor kdyz se hrajou na 1 zapas venku casto na umelce ci total prisernem stadionu .. staci mrknout na FA cup nebo jak se ted jmenuje:D
Klasicky sis z toho vzal jenom to, co se ti hodí, pětkrát jsi to domotal a vyšel z toho komentář, který se sice tváří jako velice objektivní, ale ve finále je to jenom další z řady výblitků.
Tak to rozmotej
On ti přebral holku nebo nvm.
Zidane má neskutečný výsledky, i po té co zase přišel zpátky tak vyhrál ligu.
Tuta sezona nebyla top, ale otřesná nebyla.
Pokud si důvěru nezaslouží Zidane, který vyhrál LM 3x za sebou, odešel, přišel, vyhrál hned ligu a pak přišla sezona kdy těsně nedali ligu a v LM bylo semifinále a oni mu nevěří.... tak to není chyba v trenérovi.
Tak znovu, výsledkově měl stejnou sezónu jako bylo druhá Carletta, kterého vedení bez milosti vykoplo (a to hrál na rozdíl od Zidana hezký fotbal), Zidana nejenomže nikdo nevykopl, ale dokonce ho sám Pérez přemlouval, ať zůstane, Zidane odešel a teď si stěžuje na nedostatečnou důvěru od vedení, přitom každý jiný trenér Realu by za tuhle sezónu letěl (nejspíš už v jejím průběhu)...
Možno sa ti Carlo nakoniec predsa len vráti.
jednou budeš vzpomínat...
Wow. Hodně sympatická řeč a slova, nemám k tomu slov, má pravdu ve všem
Řekl bych spíš líbivá, než sympatická. A líbivá zdaleka ne vždy znamenají pravdivá.
Z tohohle mám takové smíšené pocity, částečně má pravdu, částečně zase spíš ne. Uznávám, že hrát do posledního kola o titul a semifinále LM bylo s ohledem na zranění v této sezóně fakt asi vrchol, co se od týmu dal očekávat. Tuhle sezónu bych mu tedy moc nevyčníval.
Na druhou stranu možná chtěl dělat přestavbu kádru, ale jestli bych za jeho (obě) působení v Realu Madrid vytkl něco jako jeho největší slabinu, tak je to rozhodně neschopnost rozvíjet nové a mladé hráče, mít nějaký jasný systém pro jejich začlenění do kádru. Pod spousty trenéry člověk vidí, jak ty hráči rostou, jak se rozvíjejí, jak je i nějaká půlsezóna dokáže změnit k nepoznání. Pod Zidanem většina hráčů (včetně těch mladých) těžce stagnuje. Třeba pro střed zálohy Modrič - Kroos - Casemiro je stagnace žádoucí efekt a tahle trojice fungovala zase skvěle. Ale při přebudování kádru je rozvoj individualit hrozně důležitý.
A některé argumenty mi nepřijdou úplně na místě, představa že by se v jedné "zpovědi" zmínil třeba Mourniho tolikrát, že ho málo respektují média a vedení s ohledem na jeho předchozí úspěchy, tak se tu můžou všichni potrhat smíchy. A to má Mourinho pořád o dost více úspěchu, než Zidane (ačkoliv jsou méně aktuální).
Osobně si myslím, že je Zidane dobrý trenér do klubu v určité fázi. V Realu teď bude vrcholit transformační fáze a na tu je spousta vhodnějších trenérů, kteří to mohou zvládnout lépe. To není nic proti Zidanovi, ale jeho odchod mi teď prostě dává smysl.
môže byť nová fáza Juventus ?
allegri
Přecenovaný trenér, který jen těžil z práce Mourinha. Ted, když ten tým už není navrcholu a je třeba přestavba, tak je v koncích. Skončí někde v Monaku.
Tak fanoušci jsou spokojeni ne.. Sympaťák Zizu nechce mít nic společného s Perezem a jde z Realu... Jsem spokojený... Pořád zůstává Zizu jako sympaťák
Myslim si, ze spoustu lidi trochu miji pointa. Nejde o to, ze Zidane nedostal prostredky na prebudovani kadru. Jde o Zidanuv vztah s medii a tlak ktery na nej byl vytvaren skrze neustaly podkopavani ze stran Perezovych novinarskych kamaradicku jako Pedrerol. Ja se Zidanovi ani v nejmensim nedivim.
Presne, jde o respekt
Na druhou stranu Pérez opakovaně prohlásil, že je Zidane neodvolatelný, čímž mu tu důvěru myslím celkem vyjádřil, pokud chtěl Zidane střílet, měl střílet do novinářů, ale ta střelba do vedení od něj fér prostě není, zvlášť když ho ani přes mizernou sezónu nikdo nevyhazoval, by právě naopak...
"Na druhou stranu Pérez opakovaně prohlásil, že je Zidane neodvolatelný.."
No a o vic pak tyhle podpasovky boli. Navenek delal, ze Zidane ma duveru ale v soukromi pak nechal jeho nohsledy na nej hazet spinu. Jinak ten dopis strili i do novinaru btw.
Celkove mi cela tahle situace prijde dost na hovno, at uz clovek stoji za Zidanem nebo Perezem.. Tohle propirani spinavyho pradla nam dost uskodi v ocich potencialnich kandidatu na trenera. Kazdy kandidat ted vidi cemu bude potencialne celit pokud prijde nejaky slabsi obdobi.
"Kazdy kandidat ted vidi cemu bude potencialne celit pokud prijde nejaky slabsi obdobi"
Vzdyt takto to funguje uz hezkych par let ne?
Já zrovna Pérezův fanoušek nejsem, jenom říkám, že si tohle mohl Zidane odpustit, zvláště po tom, co přežil něco, co by žádný jiný trenér Realu nepřežil...
Taky dokázal něco co žádný jiný trenér a to ne jenom v Realu.
Kdyz k vam v lete 2006 prisel Capello a dovedl si Cannavara s Emersonem, mel kecy o tom, jak budou italsky efektivni a neprohraji 3 zapasy za rok. Pak prisel rijen a prohrali venku 3x po sobe q obrana horela. Apello se dostal pod obrovsky tlak a nakonec ho nezachranil ani titul, po sezone se pakoval.
Real a Barcelona nejsou Chelsea, kde ti budou tolerovqt beton. Bud vyhrajes titul a kazdymu das bura, nebo vypadni. Plati to celych 25 let co sleduju fotbal.
súhlas, ale pri Capellovi nebol Perez prezident
Pedrerolovo El Chiringuito je strasnej bizar
Nojo křiváku, už jsi tam neměl toho Beniteze, co by ti postavil vítězný tým, takže jsi nemohl sliznout smetanu za jiné
Tohle urážení absolutních legend fotbalu (záměrně neříkám jen třeba Realu, protože Zidane je pan někdo) jen proto, že nosí dres rivala mýho klubu, mě neuvěřitelně sere
Souhlasím. Fandím Barce, ale ZZ respektuju.
A člověk by čekal, že když tu smrdí už 10 let, tak že se bude umět chovat
Nojo, abychom nebyli prekvapeni, ze je mu ted treba 19
Duševní mrzáku.
máš krámy či co
Jediné, čo nevedel je prestavba tímu. Na tie dva roky kym este budu hrat Modrič, Benzěa tam ale zostať mohol, prestavbu ako u Barcy mozu zacat o 2-3 roky ked odidu spolu s Messim.
Toto bude nadlho jeden z najlepsich trenerov Realu, pochybujem, ze by ho nahradili niekym lepšim. Dostupny ( a možno ) lepsi je snad ken Nagelsmann ak nieje este dohodnuty s Bayernom. Poche je večne ten druhý a Conte si aj tak za pol roka vsetkym poháda
Tohle vyjádření mě docela překvapuje, protože žádný jiný trenér v Realu takovou podporu v tomto tisíciletí pravděpodobně zdaleka neměl. Nevím, co víc chtěl. Mrzí mě, že odchází, ale je to potřeba. Už tehdy se neměl vracet a měl počkat delší dobu na návrat. Každopádně si ho moc vážím za všechny úspěchy a věřím, že se jednou zase vrátí, pokud bude trénovat déle.
o 2 roky bude naspäť
Tak teď mě překvapil. Žádné fráze, které říkají všichni. Konečně to rozhrábl.
Škoda jak sviňa no. Podle mne se od MS18 šetří a čeká na jednoho hráče, který nastartuje novou epochu. Tohle měl Zidane přečkat. Hazard ani Bale mu rozhodně nepomohli a stejně z toho byly slušné výsledky. Real je tým pro velké zápasy, které Zidane koučuje stejně chladnokrevně jako je kdysi hrál.
Chudinka
jsi měl dát Arenbergovi hlavičku, plešatče
prvýkrát odišiel lebo nový impuls?
veď sa dohadal s Perezom ako pes keď mu nechcel kúpiť hráčov
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele