Zemřel Ital Paolo Rossi, hrdina mundialu 1982

10.12.2020, 09:20
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (218)

Přidat komentář
10

Reagovat
smazaný uživatel

Po tom finale proti NSR som ho nemal rad, nakolko som bol fanusik Zapadneho Nemecka. Kazdopadne ta vyradovacia cast na MS 1982 ho spravila nesmrtelnym.

Reagovat
Puskas

Takový klasický turnajový výkon: první zápasy bída, ale v pravé chvíli se rozjel - gólově.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy som nejako extremne taliansky futbal nesledoval, s vynimkou Maradonu, ale presne tak som si ho pamatal vo zvysku kariery, ze v pravy cas chytil formu a vytvoril okolo seba auru, kt. ho sprevadzala az do konca kariery.

Reagovat
Puskas

I v tom Juve byli potom mnohem lepší hráči než on, jak píšeš, těžil pak už i z jména.

Reagovat
smazaný uživatel

Schilacci 1990, Baggio 1994

Reagovat
Puskas

Tak přinejmenším prvně jmenovaný střílel branky od začátku.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som to myslel tak, že vždy mali niekoho kto ich golovo potiahol

Reagovat
Puskas

Tak to jo. V Mexiku spoléhali na Altobeliho, celkem se činil, mohl vlastně plnit tuto roli, ale narazili na výtečnou Francii a nazdar.

Reagovat
smazaný uživatel

Slováci byli vždycky s těma zlejsima Němcema

Reagovat
Antijazvec

máš pravdu, tí východní boli dobrí,

Reagovat
smazaný uživatel

takhle nám to soudruzi vštěpovali

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,však spolkáče porazili na MS 1974

Reagovat
Antijazvec

aj po tom čo urobil Schumacher Batistonovi v semifinále?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano

Reagovat
valloire

aj potom čo predvedli tu komediu s Rakúskom?

Reagovat
smazaný uživatel

Fest in paece

Reagovat
Largo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
eder

R.I.P. Nenáviděl jsem ho, když tehdy pohřbil nejlepší tým všech dob, ale budiž mu odpuštěno, ať je mu země lehká...

Reagovat
Antijazvec

tak tak, aj chudák Socrates, o triedu lepší hráč je už po smrti.

Reagovat
mayday

Ten se trošku upil, ne?

Reagovat
Antijazvec

neviem, je to možné,po kariére už tuším moc nechlastal,ale vela fajčil, ale umrel ešte pred 60tkou.Nato že profesioálne začal ako 24 ročný, tak v 25 už bol v reprezentácii, a pritom sa stále venoval medicíne aby nestratil kontakt s vývojom vedy.Ale taký Gascoine mohol byť tam kde Messi keby nebol 365 dní v roku na šrot.

Reagovat
smazaný uživatel

Si to mýliš s Garrinchom.

Reagovat
el Principito

i Socrates chlastal

Reagovat
smazaný uživatel

Každý normálny chlap chlasce, len je rozdiel, keď sa niekto upije k smrti. A to Garrincha zmákol.

Reagovat
el Principito

i Socrates si chlastem zkrátil život

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbalisti v tom byli vždycky přeborníci

Reagovat
valloire

i Socrates chlastal

Reagovat
VALEN

tak Garrincha musel chlastat, aby si srovnal krok jinak pro Garrinchu mám slabost(on Pelého posunul ještě výš!) mám po tátovi plakát z MS 1962 právě s ním

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mayday

Tak Garrincha totálně, ale i ten Socrates bumbal vysokou ligu.

Reagovat
Jolly Roger

Na youtube je Socrates asi rok před smrtí a ten chlast je na něm hodně vidět. Je to škoda, zřejmě nejinteligentnější fotbalista, jaký kdy byl. Pamatuji si dokument, kdy si v autobusu brazilské reprezentace četl cestou na trénink Kanta. To je dnes u tetovaných a odbarvených hráčů nemyslitelné.

Reagovat
Puskas

Místo Kanta je zajímají konta.

Reagovat
smazaný uživatel

tak on byl lékař

Reagovat
Puskas

též pravda, zubař, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Zubař byl Hugo Sanchez, snajpr z Realu

Reagovat
Puskas

ano

Reagovat
Jolly Roger

Zubař ne, to je Dr. Alban.

Myslím, že byl dětský lékař, ale jistý si nejsem.

Reagovat
Puskas

Jo, máš určitě pravdu,

Reagovat
Freedo

Ohledně Socrata je nejvíc zajimavé toto: https://en.wikipedia.org/wiki/Corinthians_Democracy

Se spoluhráčem převzali tým a zavedli demokracii, kde o všem hlasovali.

Reagovat
GabrielBatistuta
Reagovat
smazaný uživatel

Socrates a o tridu lepsi hrac?

Noooo to je teda nazor.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

R.I.P. zaujímavé, že v priebehu nejakých dvoch týždňov umreli najväčšie hráčske osobnosti MS 1986 a 1982... ak by to malo mať nejakú postupnosť, tak teraz je na rade Mario Kempes

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

Mário sa drží, už je tam aj Cruijff 74. Kráľ futbalu Pelé 58 a 70 ich všetkých prežil.

Reagovat
smazaný uživatel

A vo svojich 80 rokoch je stále celkom vitálny a pri zmysloch. Pritom keď sa hral šampionát v roku 1958 na ktorom už hviezdil, Maradona ešte nebol na svete a Rossi nemal ani dva roky.

Reagovat
vanGomm

Pelému(*23.10 1940) na MS 1958 ještě nebylo 18!! Na MS 1954 "řádilo" Maďarsko a v roce 1974 zase Hollandsko.Paradoxně ani jeden z nich se nestal mistrem světa.

Reagovat
valloire

Reagovat
Recoba Inter

R.I.P. ... na MS82 musel být fenomenální

Reagovat
Puskas

Až ve vyřazovací části, a to ještě ne herně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Taliani postúpili zo skupiny s odretými ušami a potom to rozbalili. História si pamätá len víťazov.

Reagovat
zoff

Reagovat
osobnostx

Neměl tam hrát. Měl mít stopku za prodané zápasy, ale zkrátili mu trest.....

Reagovat
Antijazvec

Ani Platini nemal hrať po týchto MS, očistili ho len preto že ho potrebovali.Je jasné,že v tej dobe nebrali dnešné peniaze, tak im boli dobré aj čierne prachy.

Reagovat
ttopi

Tak kdo teda předvedl ten nejlepší individuální výkon mundialů? Rossi 82 nebo Maradona 86?

Reagovat
Generalní Gladiator

Maradona o parník.

Reagovat
Puskas

O celou flotilu parníků.

Reagovat
mayday

Maradona 86 byl asi určitě nejlepší individuální výkon v historii a myslím, že se to těžko bude někomu překonávat.

Reagovat
Puskas

Nejvíce se mu blížil Platini v 84. na ME, ale jen blížil, ač tam byl fantastický.

Reagovat
mayday

Jo, tak Platini 84 tuším devět branek v pěti zápasech a taky je dotáhl k titulu, to jo, to by se i dalo srovnávat. Ale když takhle ovlivní celej tým záložník, tak je to asi víc než u útočníka.

Reagovat
Puskas

Jenže Michel měl kolem sebe mančaft jak hrom, ta jejich záloha byla úžasná, Diego to udělal sám.

Reagovat
valloire

Reagovat
Antijazvec

sa jej hovorilo Záloha snov

Reagovat
ttopi

Navíc MS a ME je veliký rozdíl.

Proto je třeba hrát finále MS určitě výkonostně lepší, než hrát finále ME (to jen takovej šťouch ).

Reagovat
valloire

a my víme proč

Reagovat
Jolly Roger

Tak zas úplně sám by to nevyhrál. Útočník Valdano z Realu byl klasa, dal stejně jako Maradona 4 góly, ruku nepočítám. Burruchaga taky výborný, Pumpido taky klasa, stopeři Ruggeri a Brown výborní. Zbytek týmu byli bojovníci, ale právě proto mohl Diego vyniknout. .

Reagovat
Puskas

První dva beru, další už tak ne. Ale šlo i spíše o ten zásadní vliv na celkový triumf, jaký jsem od té doby už nikdy neviděl.

Reagovat
Jolly Roger

Souhlasím.

Reagovat
Jolly Roger

Zcela určitě. Někteří pamětníci hodnotí vysoko i Garrinchu v roce 1962, ale Maradona 86 je level sám o sobě.

Reagovat
valloire

Pelé 70 je srovnatelný. Minimálně.

Reagovat
vanGomm

Temeř každé MS mělo nějakou fotbalovou individualitu.Na MS 1958 to byl tehdy mladičký Pelé 1966 Eusebio 1974 Cruyyf 1978 Kempes atd

Reagovat
valloire

62 Garrincha, 70 Pelé

Reagovat
smazaný uživatel

2006 Lokvenc.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
zoff

Rossi,3branky nafoukancům z Brazílie to ho učinilo nesmrtelným. Maradona,tak leda rukou proti Anglii

Reagovat
el Principito

a ten druhej gól Diega? to už tě máma vyhnala spát?

Reagovat
smazaný uživatel

Ruka se proslavila daleko víc

Reagovat
Milan.B

Aj nasi sa cinili v 82 hanba s kuvajtom a ani jeden gol z hry...

Reagovat
Puskas

A ani jim to většinou nevadilo, jak popisoval po letech Šálek...

Reagovat
Milan.B

No jo.... Celkovo boli vraj unaveni z futbalu vtedy... Kozak tam mal nejake nezhody s jakubcom myslim... Celkovo to bola katastrofa no..

Reagovat
Puskas

Fotbal bez masky se ta kniha jmenuje. Popisuje tam, jak ještě cestou z autobusu na stadion se v kordon fanoušků kdosi ptal, kdo příště rozdává, že to působilo, jako by ten zápas šli hrát mezi dvěma partičkami karet. Po zápase jeli kolem jejich busu, vzadu rozesmátí karbaníci, vepředu strhaný Vojáček a trenéři.

Reagovat
Milan.B

Musim si ju precitat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
uff

No zachytil som aj takú vetu, že netrafili vysokohorskú prípravu. Preto pôsobili tak ťažkopádne. Plus ich nepodržali ani brankári. Zranenia a pomerne starý tým. Celkom tým veciam aj verím. Kým vysokohorská príprava im v 76 a 80 vyšla tak v 82 ju nemuseli trafiť. Ostatné sa vždy viac rozmazáva, keď sa nedarí

Reagovat
Puskas

A taky psychologická příprava, prý hráče až nadměrně strašili Kuvajtem v obavě z podcenění.

Reagovat
uff

Túto vetu nepoznám. Inak asi jediné Ms kde boli všetci naši susedi vrátane nás mimo NDR. No Nemci tam boli vďaka NSR.

Reagovat
Puskas

Vzpomínal na to kterýsi hráč, Berger nebo Vízek, možná někdo jiný. A ještě ve 38. jsme byli na MS se všemi sousedy.

Reagovat
uff

Ozaj. Veď vtedy stredoeurópsky futbal vládol

Reagovat
Jolly Roger

Kozák nehrál, Masný byl po zranění, Jakubec měl zdravotní problémy. Nehoda hrál tvůrce hry a vůbec k tomu neměl dispozice. Po MS to trenér Havránek postavil na hráčích z Bohemky a byl to válec. Škoda, že to neudělali už na MS.

Reagovat
Puskas

Plus tu hru měl tvořit i Kříž.

Reagovat
Jolly Roger

Kříž taky nebyl žádnej špílmachr. Přitom tam byl Berger a nebo k Tondovi Panenkovi mohli dát mladý kluky. Masný a Nehoda už byli těžce za zenitem.

Reagovat
Puskas

Však právě, hrával v útoku.

Reagovat
Puskas

Kozák tam jel též nedoléčený.

Reagovat
Milan.B

Presne tak

Reagovat
Milan.B

Valec by som netvrdil... Postup na me84 neurobili, ale tam zase bolo silne rumunsko

Reagovat
Puskas

My s nimi, tuším, remizovali v Bratislavě, střídající Milan Luhový vyrovnával nějak těsně před koncem. Ale neprohráli jsme zase s mistry světa, tehdy Rada zazářil dvěma fíky.

Reagovat
Milan.B

Ano, 2:0, jeden gol po takom zvlastnom priamom kope

Reagovat
Puskas

a pelášil k plotu mezi diváky...

Reagovat
Milan.B

Reagovat
valloire

Rada v 83?

Reagovat
Puskas

jojo...

Reagovat
valloire

no jo

Reagovat
smazaný uživatel

Zdeňka Nehodu dali ještě v roce 1987 do přátelské rozlučky,v televizi to tehdy bylo

Reagovat
Puskas

S Polskem, tuším.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,27.10.na Tehelnom,ale dali ho jen na 11 minut

Reagovat
Puskas

Já ten zápas nepamatuji, pamatuji to díky fotečce ve Stadionu, kde v popisce bylo, že nastoupil po devadesáté.

Reagovat
smazaný uživatel

A pouze 2700 diváků

Reagovat
20fredy20

Inak Joshua s Pulevom nedava Novasport ani Dajto?

Reagovat
Müllered

Dává to DAZN, od prosince je dostupné i v ČR a asi i SR. Stojí to málo oproti jiným službám.

https://www.dazn.com/en-CZ/welcome

Reagovat
stas87

Myslis ze DAZN bude v buducnnu v CR/SR dostupne a bude sa tam dat sledovat BL? Kludne by som si to zaplatil, ak by som tam mohol sledovat BL. Ale prava pre CR/SR ma zrejme Digisport a tak to zostane len naivnym snom.

Reagovat
Müllered

Tady jen ten box, na zbytek mají práva jiní. Proto je to tak levné.

Reagovat
Jolly Roger

Na MS 1978, které jsem viděl jako své první MS, hrál Rossi mnohem lépe než v roce 1982. Po tom korupčním skandálu už nikdy tak dobrým fotbalistou nebyl. Na MS 1982 byl nejdříve tragický, ale pak se probudil, s ním i italský tým a byli nezastavitelní. Takové protiútoky jsem potom nikdy neviděl. Ale lepším hráčem než Paolo byl pro mě na MS Bruno Conti,

Reagovat
smazaný uživatel

Mám to rovnako

Reagovat
bourbon

v 82 byla fantastická Brazílie, taková ta pravá Brazílie. akorát dost hořeli v obraně, což se právě nejvíc projevilo v zápase s Itálií.

Reagovat
smazaný uživatel

64 to není žádný věk .To si ani důchodu neužil

Reagovat
el Principito

hráč jednoho turnaje, který mu ovšem vyšel parádně. Sestřelit tehdejší Brazílii hattrickem ale když vidím, že za celou kariéru si na Zlatý míč nesáhli hráči jako Henry, Maldini, Del Piero, Buffon, Xavi, Iniesta a další

Reagovat
smazaný uživatel

F

Reagovat
Reggie

Jestli se nepletu, tak ukončil kariéru nějak hodně brzo, je to tak? A proč?

Reagovat
Jolly Roger

On po MS 1982 víceméně paběrkoval, měl jen jednu slušnou sezónu v Juventusu, pak rozhodl milánské derby dvěma góly, které byly, myslím, jeho jediné za sezónu. Na MS 1986 byl v nominaci, ale nenastoupil ani na minutu.

Reagovat
Reggie

Díky! Něco se mi plete, že mu bylo 26, ale to je dost málo. Teď koukám, že končil asi ve 30.

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
valloire

Pohřbil jsi mi Brazílii, ale odpouštím ti. Nicméně to nikdy nezapomenu.

Reagovat
eder

Reagovat
Antijazvec

Platini ho asi nemal moc rád, v tej svojej knihe Moj život ako zápas ho furt dokola len vola Rozmaznaný chlapček z Piemontu. Ale aspon raz ho uznal ked napísal že pri zimnom tréningu 1982 "Ani jeden tifoso ani nemrkol, len aby mu nič neuniklo z pohladu na živého boha, víťaza posledného Mundialu."

Reagovat
DelPiero137

Ja som cital od Platiniho "hral som ako som zil" ale toto si nepamatam. Precitam este raz

Reagovat
smazaný uživatel

Zaujal už v Argentíne 78, to hral ešte za Vicenzu a dal 3 góly Potom bol zamotaný v podvodoch "Totonero". Pred MS 82 ho omilostili. Vyradil Brasil 82 , najlepšie mužstvo všetkých čias, som pozeral na vojne a po zápase mi tiekli slzy. Toto som mu nikdy neodpustil, trochu sa vykúpil výhrou nad NSR, lebo tých som neznášal za porážku Cruijjffových Oranjes v 74. Tam dal celkovo 6 gólov, takže spolu ich dal 9 na MS, žiadny talian nemá viac.

Odpočívaj v pokoji, Pablito.

Reagovat
smazaný uživatel

Vieri a Roberto Baggio maj stejně 9 branek na MS

Reagovat
DelPiero137

To su mena, hned ma chyta nostalgia. Vieri do 31 rokov je jeden z najmenej docenenych utocnikov. Jeho som totalne zral, tesil som sa na kazdy zapas ked nastupil za squadru.

Reagovat
uff

Mal pomerne smolu na oboch Ms.

Reagovat
Muffi

Nedoceněný bych neřekl.

V mládí mu uškodilo, že střídal kluby, rok v Juve, rok u Atletů kde vyhrál Pichichi a po odchodu z Lazia si vybral ke své smůle Inter, kde nic nevyhrál. Kdyby šel do Juve místo Salase, měl by víc trofejí.

Navíc měl extrémně těžkou konkurenci, v lize byli ještě Batistuta, Ronaldo, Del Piero, Baggio, Totti, pak vybírej top 3. A vysoce kvalitní hráči jako Signori, Montella, Zamorano, Salas, Crespo se ti tam ani nevejdou. Hold tehdy byly v Itálii peníze.

Reagovat
bourbon

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
ttopi

To měla Brazílie 82 lepší tým, než když tam dřív byl Pelé?

Reagovat
Jolly Roger

Neměla, ale hrála pohlednější fotbal, nejhezčí co jsem kdy viděl. Měla slabého gólmana, obránce, co skvěle útočili, ale špatně bránil, nejlepší zálohu v historii a mizerného středního útočníka Serginha. Brazílie 1970 měla vyrovnanější kádr.

Reagovat
ttopi

Když si vzpomenu na zálohu Barcelony z nedávných let... To bylo taky něco...

Reagovat
valloire

tady je debata o hodně dřívějších hráčích a pan ttopi sem musí hned naroubovat Barcelonu

Reagovat
ttopi

Tak když kolega zmiňuje nejlepší zálohu v historii tak jsem přidal zamyšlení, zda to náhodou není j8ná záloha

Reagovat
valloire

Se zálohou Zico, Socrates, Falcao, Cerezo snese srovnání pouze ta francouzská Platini, Tigana, Giresse, Fernandes. A i ta pokulhává...

Reagovat
valloire

ten jejich golman ...Karius level

https://youtu.be/8L6oro8mlKQ?t=225

Reagovat
uff

Chudák Dasajev ten vždy dostával krásne a nechytateľné góly. Ten druhý Brazílsky milujem. To ako púšťa tú loptu medzi nohy a Éder nádherne do vinkla.

Reagovat
valloire

to je úplně boží, nezapomenutelnej gol, to jsem řval tenkrát

Reagovat
kubys

Ten je neskutečný

Reagovat
valloire

ještě jak si to přikop a napálil to ze vzduchu vraťte mi takovej fotbal

https://www.youtube.com/watch?v=8L6oro8mlKQ&t=230s&ab_channel=RptimaoTV

tohle krásně vystihuje ten tlak Brazílie proti jednomu z nejlepších týmů světa a to naprostý přehrání soupeře...tady se slovy klasika dá s klidem říct : drtivé vítězství kanárků 2-1

Reagovat
uff

Už len zo zostrihov je vidieť aký skvelý zápas to musel byť.

Reagovat
valloire

bylo to nastejno, ten rozdíl, ale hodně nepatrnej, se jmenuje Pelé

Reagovat
Jolly Roger

Kromě Pelého i Jairzinho a Gerson byli na svých postech lepší než ti v roce 1982 . A celá obrana.

Reagovat
valloire

Gerson vs Zico...no nevim, to nejde

Reagovat
Jolly Roger

Zico byl číslo 10, podhrot, jako Pelé. Gerson hrál na pozici dirigenta, asi jako v roce 82 Falcao. Oba naprosto geniální, ale Gerson pro mě ještě o stupeň výš. Možná nejlepší tvůrce hry, co jsem kdy viděl.

Reagovat
valloire

Zico samozřejmě tu hru taky tvořil, číslo je jenom číslo. Co se týče Falcaa, i on je minimálně srovnatelnej s Gersonem. A mimochodem, on Gerson je dost pozapomenutej.

Reagovat
kubys

Podle mě je zapomenutej dost i Rivelino, ale to má dost do činění s tím, že měl být největší hvězda Brazílie po tom 70., jenže v Německu to nevyšlo podle představ a pak už přišel Zico.

Reagovat
valloire

souhlas, já ale na Rivelina nezapomněl, pro mě byl hlavní hvězda Brazílie mýho mládí a ty jeho bomby nezapomenu...a pak jsem viděl Zica

Reagovat
kubys

Rivelino,Zicoa Cubillas byli nejoblíbenější JA hráči mého táty, než přišel Maradona.

Reagovat
valloire

táta má vkus

Reagovat
Jolly Roger

Zapomenutý neprávem. Ve finále 1970 výborný. I Dobiáš z něj byl při komentování záznamu v ČT nadšený.

Reagovat
Jolly Roger

Všetko ide cez Gersona.

Reagovat
smazaný uživatel

No vidis valli ja treba jsem mel radsi Kolobezku daleko vic nez Peleho za ktereho jeste fotbal byl "pro holky".

Fotbal jako takovy dle me zacal nekdy kolem roku 1986 ..... cca.

Reagovat
valloire

Pro holky a Pelého rozkopali v 66 už

Reagovat
smazaný uživatel

no ......

Reagovat
uff

Nevraviac, že už pred tým bola bitka o Santiago medzi Chile a Talianskom. Našiel som zábery z toho zápasu, len taká "poštuchovaná"(pri terajšom štýle by všetci ležali simulovali a umierali.)

Reagovat
valloire

tak

Reagovat
smazaný uživatel

jedine co ho pamatam bol villa real, bol to supertalent ale zranania ho brzdili, budiz mu zem lehka zasrany rok 20020

Reagovat
BBystr

ty si ho pleties s Giussepem

Reagovat
smazaný uživatel

ty si debil

Reagovat
Jolly Roger

Mně se líbil útok z roku 1978 Causio, Rossi, Bettega,

Reagovat
smazaný uživatel

Brazílie byla tehdy neskutečná, ale na MSˇ82 doplatila na "krásu fotbalu" !

Italové postoupili jen díky lepšímu skóre ze skupiny před fotbalově nastupujícím Kamerunem, pak doslova "zkopali" Argentinu, Scirea a Gentille(přezdívaný "Žiletka") trhali v obraně dresy zvláště Maradonu si podali ! a Brasílie si to pak prohrála sama, po neskutečných chybách v obraně ty 3 branky Rossimu přímo naservírovali, Socrates a Falcao dávali nádherný góly , a Italové mohou děkovat hlavně brankářské legendě Dino Zoffovi

Reagovat
zoff

Fotbal není krasobruslení,Itálie dala víc gólů a zaslouženě postoupila a vyhrála celý šampionát. Na krásu Brazílie hrála to máš pravdu,ovšem narazila na Azurri a byl konec!!!

Reagovat
valloire

Brazílie si tehdy hlavně myslela a právem, že vždycky dá víc golů než dostane. Italy podcenila a ta remíza, co jim stačila je ukolébala. Vyrovnat nestihli no.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Brazilie je furt stejna. Dat vic nez dostanu. Zadny Mourinho a spol....

Reagovat
valloire

neni, tohle už dávno neni ta Brazílie...globalizace ji zkurvila

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Když hrál za Vicenzu přivedl jí ze Serie B do A (tenkrát z druhé do první), tam skončili 2. za Juventusem a další rok, když Rossi přestoupil do Juve, tak Vicenza sestoupila

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo ho nepamatuje, pěkná stať je o něm v knize Zlatý míč

Reagovat
Puskas

Skvělá věc,

Reagovat
Kixi Syhimour

palec nahoru za hattrick proti Brazílii

Reagovat
Puskas

mOC JICH NEBYLO¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Moc jich nebylo, Jožo Adamec, Willimowski...

Reagovat
Puskas

o jéje

Reagovat
Reggie

Messi

Reagovat
eder

Reagovat
technecium
Reagovat
smazaný uživatel

Smutné

Reagovat
Pharrell

RIP

Reagovat
BaggioRoberto

Reagovat
smazaný uživatel

Waaauuuu

Toho jsem mel strasne rad . Asi jediny Ital , ktereho jsem obdivoval.

Pro me stopro patri mezi 10ku Nej hracu historie.

Reagovat
valloire

no.....ne

Reagovat
smazaný uživatel

Co ne?

Reagovat
valloire

kubys ti už odpověděl..to nemůžeš myslet vážně, opravdu jenom Itálie měla 1é lepších hráčů...sorry že ti berem iluzi z mládí

Reagovat
smazaný uživatel

ok ja pod roky 1980 nelezl moc. Ale jestli 10 tak napis.

Reagovat
valloire

po válce jen tak z hlavy...Rivera, Riva, Mazzola, Facchetti, Bettega, Baggio, Del Piero, Baresi, Maldini, Totti

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Neeee ty ne. Tebe si pamatuju jako Nevyznalek , spis Rypalek ala iamek

Reagovat
kubys

Tak jistě, že si mě tak pamatuješ, když jsem na tebe nikdy nereagoval.

Reagovat
smazaný uživatel

mrzi me ,ze takovi lidi si lzou do pusy . Jako TY.

Jako treba ted. Neboj kluku je vas vic.....

Reagovat
kubys

V čem si tě beru do pusy, nezamotal ses do toho trochu?

Reagovat
smazaný uživatel

nene pamatuju si ,ze jsi neadekvatne reagoval..... neco jako iamek.

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

smich leci

Reagovat
kubys

Btw je docela vtipný ho řadit "stopro" do top 10 historie, když jen Itálie sama měla x lepších hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Za prve subjektivni nazor a za druhe KDO?

Reagovat
kubys

Z ofenzívy minimálně Baggio a Rivera (Meazzu hodnotit nebudu, nevím), zezadu Baresi, Maldini, Facchetti, Nesta atd. Rozhodně bych se před něj nebál dát i třeba Del Piera s Tottim, kor když se člověk podívá na celé jejich působení...

Reagovat
smazaný uživatel

OOOO beru tvuj nazor,ale Baggio na stejne urovni , Rivera to bylo davno a fotbal byl

Maldini,Nesta , Del Peiro se da spekulovat.

Ale to je dloha debata......

Reagovat
kubys

Rivera ukončil kariéru po nejlepších Rossiho sezónách (a 3 roky před mundialem 82), tak co je na tom dávno.

Reagovat
smazaný uživatel

uff mam mezeru . Ted jsem se dival . Ok Omlouvam se

Reagovat
valloire

Zlatej míč není úplně všechno a sice jim to Rossi zařídil na MS, ale koukni se na celou jeho kariéru.

Reagovat
Generalní Gladiator

Pirlo zcela jistě taky a Buffon.Souhlasím s tebou.

Reagovat
kubys

Jako jasné, to i Zoff, oba Mazzolové a další, akorát fakt se to hodnotí blbě kvůli tomu Zlatýmu míči.

Reagovat
valloire

Meazza byl úžasnej, říká to Bican a ten tomu rozuměl. Tenhle předválečnej fotbal bych možná trochu oddělil, za mě to začalo po válce Maďarama. Bican je samozřejmě výjimka, ten by s míčem na noze předběhl skoro všechny fotbalisty i dneska.

Reagovat
kubys

Jojo s tím oddělením souhlasím, jenže jak potom ještě hodnotit týpky jako Schlosser nebo Friedenreich, kteří velkou část kariéry hráli ještě před tou první válkou.

Reagovat
valloire

další oddělení...

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo Gottfried Erik Fuchs

Reagovat
valloire

porovnej si hru a celkovou kariéru Rossiho s Pelém, Maradonou, Di Stefanem, Eusebiem, Cruyffem, Bestem, Riverou, Zicem, Rivelinem, Romáriem, Ronaldinhem, Ronaldem, Van Bastenem, Rummeniggem, Garrinchou...abych tu nemusel vypisovat donekonečna, tak Rossi je tak srovnatelnej dejme tomu s Blochinem, Linekerem...

Reagovat
kubys

Reagovat
eder

Rossimu to tam napadalo ve správný čas na správném místě (MS 1982), ale bůhvíjak mimořádný fotbalista to nebyl...

Reagovat
ttopi

I Benzema je asi výš

Reagovat
valloire

zajímavý, ten mě nenapadl...to je ale hodně těžký srovnat

Reagovat
smazaný uživatel

V 5 letech už začal hrát závodně za Svatou Lucii

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele