Ze všech mých rekordů je pro mě tenhle výjimečný, uvedl Ronaldo

02.09.2021, 11:02
Aktuality
Cristiano Ronaldo a Fernando Santos (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (211)

Přidat komentář
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Stroj

Reagovat
madridcan

,,Jeden čas jsem si dokonce myslel, že ho možná nikdy nedostihnu"

Nechce sa mi po tom pátráť alebo vyrátavať to, ale čo sa týka LM aj repre mu to gólovo ide cca od 30 ešte viac ako do 30

Reagovat
Csaplárova past

Tak posunul se na hrot, že

Reagovat
madridcan

Juventus neviem, ale v Reale ho to vždy ťahalo na krídlo

Reagovat
Tommy$

Přesně tak, první gól v LM dal myslím až v roce 2007 proti AS Roma (7:1), ale hlavní byla ta přeměna na golové monstrum.

Reagovat
kilobyte

Když viděl jak to tam sype Messi, tak si uvědomil, že musí přidat.

Reagovat
oli9

fenomenální ať už repre nebo LM

Reagovat
CHONG

Reagovat
stoner

Jestli na podzim znovu zazáří v premier league, měl by dostat zlatý míč

Reagovat
el Principito

Reagovat
Dr. Admess

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
LAM

Tak to každopádně

Reagovat
smazaný uživatel

pokud to “stoner” ma význam z australské angličtiny, tak to vysvětluje vas komentář

Reagovat
Mass

Reagovat
stoner

To si piš že má uvidíme kdo se bude smát poslední

Reagovat
smazaný uživatel

my

Reagovat
patas92

Já, Kokeshovi.

Reagovat
nani92

ak postúpime zo skupiny LM, tak určite

Reagovat
Mass

Nemá už jich dost?

Reagovat
smazaný uživatel

No to zase ne

Reagovat
eibe

Reagovat
anonym

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Kozel

Reagovat
Bakary3

Jak se chtěl pochlubit, že má i jiný rekordy

Reagovat
kilobyte

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Acrocephalus

Fenomén se vším všudy. Jsem rád, že jsem zažil jeho éru, byť CR ještě určitě bude hrát dál (vydrží-li bez zranění). Až jednou odejde do fotbalového důchodu, tak se určitě o něm zaslouženě bude mluvit jako o nejlepším fotbalistovi historie. Byt sem tam ty frajírkovské manýry by si mohl odpustit, ale bohužel... zrovna on si to dovolit může.

K jeho rekordu se vsadím nikdo ani nepřiblíží několik desetiletí, momentálně není nikdo, kdo by jej ohrozil.

Reagovat
Dr. Admess

...o nejlepším fotbalistovi historie...

Reagovat
Acrocephalus

Tak objektivně, CR určitě zastíní úspěchy Pelého, Maradony, Pucskase, o Zidanovi a dalších ani nemluvím. Messi bude tím, kdo mu jen dýchal na záda, bez Ronalda by ale nezpochybnitelným fenoménem byl určitě on.

Kdo jak Ronalda musí nemusí, to už je jiná, je jasný, že svou namachrovaností neskutečně mnoho lidí sere a nepřejí mu. Ale jeho čísla a statistiky neokecáš, ty mluví za něj.

Reagovat
Beči

Messi mu jen dýchal na záda? Já si myslím, že oba si co do kvality a úspěchů nemají co vyčítat. Osobně je stavím na stejnou úroveň a jsem rád, že jsem zažil éru dvou tak fenomenálních fotbalistů.

Reagovat
F.Torres

Oba jsou vyjimecni a jeden bez druhehi by nedosahl tolik co dosahl. Ronaldo je za me vetsi profik a dokazal to na vsech urovnich, soutezich a klubech. Proto je za me o ten level vyse

Reagovat
tunkic

S tím slovem "objektivně" bych byl radši opatrnej

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé playmaker mu dýchá na zadá

Reagovat
Baronne

"Tak objektivně"....

Reagovat
smazaný uživatel

O Ronaldovi se přestává slyšet ve vyřazovací fázi jakéhokoli národního turnaje

Reagovat
Acrocephalus

tak že by Messi byl na tom nějak jinak...zrovna v tomhle si mohou podat ruce

Reagovat
mistr129

Napsat tohle 2 měsíce potom, co měl Messi ve 3 vyřazovacích zápasech podíl na 4 z 5 gólů, to už chce mít dost zavřený oči.

Reagovat
smazaný uživatel

Oni si hrají na “objektivní” ale ve finále se ukáže, ze jsou buď totálně zaslepení, nebo to nesleduji. Viz příspěvky ze by ČR měl vyhrát Zlatý míč. Po těch výkonech za Juve toto napsat... opravdu ten fotbal někdy i zapnout. To by pak byli v šoku, když by zjistili ze par let uz nedal přímak a neobešel hráče.

Reagovat
Benfica

Ze par let neobesel hrace.. tak ty sa asi naozaj pozeras

Reagovat
Beči

Reagovat
GjøvikFF

Messi nikdy nedal gól ve vyřazovací části MS. Takže si myslím, že kolegův výrok má své opodstatnění.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě pravda, ale třeba to vnímat i kvalitativně. Co messi převáděl ve vyřazovací fázi MS, tak to byla krásná reklama na fotbal. Ronaldo se spíše vytracel a u míče byl minimálně. Každopádně záleží na tom, jak si to člověk vezme. Ja mám radši hráče, který se snaží byt u míče a tvořit hru a někoho třeba nezajímá nic než jen góly a v tomto je CR efektivní nejvíce ze všech hráčů v historii.

Reagovat
Acrocephalus

Tak to jsme asi sledovali jiný zápasy, protože mě právě Messi na posledním MS přišel dost utopenej, moc bráněnej. Tým kolem něj nahrával jemu "tak už něco vymysli, Leo" a on se málokdy dostal do nějaké šance. Proti Francii v OS sice hrál skvostně, ale jinak roli "spasitele" v základních skupinách nenaplňoval.

V Argentině se na Messiho moc upínali a to na něj vytvářelo tlak, v Portugalsku už se naučili hrát i bez Ronalda, kterej si tak v podstatě může na hřišti dělat co chce a kde chce, bez zbytečnýho tlaku od soupeře i spoluhráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
valloire

Reagovat
Rezan

ani ne, o Messim se přestává slyšet jakmile repre nehraje přátelák

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Úvahy o naj futbalistovi histórie sú OK. Hodia sa na spestrenie dlhých zimných večerov. Ani jeden z velikánov minulosti, ktorých menuješ, ešte by som tam doplnil Cruijffa a Besta, nebol taký egocentrik ako CR. Nikto z nich tak nenaháňal čísla, ale v prvom rade išlo u nich o úspech teamu.

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední sezónu bylo vidět, ze mu je Juve úplně ukradené

Reagovat
Acrocephalus

tak to souhlasím, že v soutěži největších eg na Ronalda nemá nikdo

Reagovat
patas92

Reagovat
irik

Reagovat
Benfica

Reagovat
kattos

Já ti nevím. Osobně vidím Messiho a Ronalda na naprosto stejné úrovni a v tom je ta krása

Reagovat
mayday

Já asi trošičku výše stavím Ronalda, protože Messi to má od Boha, Ronaldo si to musel částečně vydřít, taky musí mít talent, ale ten rozdíl mezi ním a Messim je patrnejv tomto směru. A stejně dokázal to co on a v některých aspektech ještě více.

Reagovat
drussbarb

Objektivně

Reagovat
pantondavo

Je to tak no, viděl jsem statistiku, že by Haaland a Mbappe museli pálit přes 45 gólů každej rok až do 35 aby ho překonali, takže si myslím, že může v klidu spát.

Reagovat
kattos

Reagovat
Rezan
Reagovat
rominhoFCB

Je dobry, ale Messi je este o kus dalek. Tych 7:5 bude spravodlivych.

Reagovat
O.Giroud

v tomto ale Messiho predbehol, aj ked to je take meh kedze Messi nemal sancu si zbierat goly s Luxemburskom, Andorou, Litvou, Armenskom, Lotysskom, Estonskom, Faerskymi a pod.

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Honk Kong, Panama, Haiti, Nikaragua, Bolívie, Venezuely, Guatemala..

Reagovat
O.Giroud

Dik za potvrdenie.

Messi s Hong Kongom, Nikaraguou, Haitim ci Guatemala hral jeden zapas aj to boli tusim vsetky priatelske. A Panama, Venezuela su kvalitnejsie timy nez Estonsko, Andora, Faerske ostrovy...

Reagovat
Anacron

Jo ale taky dal pomalu polovinu svých repre gólů v bezvýznamných přátelácích.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je také, no... Aj Messi hral proti slabým mužstvám. A proti komu hrával Ali Daeí?

Reagovat
O.Giroud

No ale nehral az proti takym slabym. Ja nehovorim, ze Messi daval goly len Brazilii a keby bol Messi napr. Spaniel, Francuz tak by Ronaldo mal tych golov viac, ale Messi by bol na takych 80 minimalne. Ja ten rekord Ronaldovi neberiem v ramci EU je fakt TOP.

Reagovat
CHONG

Not this shit again.

Reagovat
O.Giroud

ok prepac

Reagovat
misinho7

Reagovat
O.Giroud

Reagovat
ACSeRw!n

stejne by jich tolik Messi nemel 95% casu byl v repre trapnej

Reagovat
rominhoFCB

Preto mala argentinska repre problem postupit na zaverecny turnaj, ked Leos nehral, co ?

Reagovat
ACSeRw!n

jde i o jeho povahu, on se narozdil od CR netlaci za kazdym golem, nebo rekordem.. fakt si ho nedokazu predstsvit, jak by hral proti San Marinu celej zapas na 100% a chtel jim dat 10 golu, talovej on proste neni

Reagovat
technecium

A Roncek se právě proti těmhle sockam honí nejvíc, protože ví, že to je jedinej způsob, jak aspoň na papíře dohnat Messiho. Reálně se na něj ale samozřejmě vůbec nechytá

Reagovat
ACSeRw!n

aha

Reagovat
kaja900

ok.. zas tu děcka nezvládají..

Reagovat
oddy

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
O.Giroud

mozne to je, ten rekord mu neberiem iba som zas spadol do toho porovnania Messi vs. Ronaldo

Reagovat
anonym

Nezačínej s tím, všichni "madristi" ví, že je Messi nad Cronaldem, ale bojí se to přiznat. Tahle debata nemá cenu.

Reagovat
John Obi Mikel

Messi letos zlatý míč? Nebude ani v Top 3.

Reagovat
technecium

Kdo jiný? Jorginho za přihrávky na vlastní půlce?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo , uplne zasluzene , cisty profesional

Reagovat
smazaný uživatel

sestřelil Irsko hustý

Reagovat
smazaný uživatel

Cristiano Ronaldo now likely to report earlier than planned for Man Utd duty. Suspended for next week’s WC qualifier in Azerbaijan after booking last night and expected to be released from squad for Saturday’s friendly against Qatar

Super

Reagovat
patas92

Mně tenhle rekord přijde v rámci Ronaldovy kariéry teda dost nepodstatný a přijde mi zvláštní, že o něm někteří lidi mluví jako o goatovi a za příklad dávají tohle. Pokud si lidi mají na Ronaldovi něco pamatovat, tak spíš to, jak skvělý fotbalista to byl v roce 2012 třeba, a ne kolik dál gólů Lucembursku.

Reagovat
smazaný uživatel

u ronalda je prave uzasna ta stalost cisel krery vytvari vic nez cokoliv jinyho, v kazdym klubu i v repre

Reagovat
smazaný uživatel

jedine co zustane v archivech jsou prave rekordy, jestli hral nekdo dobre nebo spatne v roce 2015 nebo 2020 je uz dnes kazdemu u prdele

Reagovat
Benfica

za mna bol najlepsi v rokoch 2008-2009 ale to uz je historia na to sa uz nikto pytat nebude.. stats a rekordy ale ostavaju az kym ich niekto neprekona..

Reagovat
Benfica

+ vsetky tie trofeje z lig, champions + 2 s repre..

Reagovat
popltak

2 s repre

Reagovat
Benfica

tak ja viem o 2, neviem ako ty

Reagovat
popltak

Kromě ME tam počítáš co? Snad ne ligu národů

Reagovat
Benfica

prečo by som ju nepočítal.. je to oficiálna trofej? je..

Reagovat
HalaMadrid_Flx

To si jako nebudeš pamatovat hráče, který je nejlepším reprezentačním střelcem na celém světě?

Reagovat
patas92

Gratuluju k pochopení pointy

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Reagovat
anonym

Nemůžeš po nich chtít zázraky

Reagovat
smazaný uživatel

To je odvčera. A ty si vedel pred rokom ktorý hráč drží ten rekord?

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Ano věděl.

Reagovat
ADM

Ty si poznal hráča pred ním, však

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Yes. Vzhledem k tomu, že fotbal dlouhodobě sleduju, tak opravdu znal.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Creespoo

A víš koho překonal? Vsadím se, že si ho taky nepamatuješ

Reagovat
Benfica

Tak Ronaldo ti to vysvetlil sam.. staci aspon clanok precitat..

Reagovat
CHONG

Co jsi to zase vyplodil za pičovinu?

Reagovat
patas92

V čem?

Reagovat
CHONG

V tom, že stát se nejlepším reprezentačním střelcem všech dob s bilancí 111 gólů ve 180 zápasech je nepodstatné... Zmínku o Lucembursku, proti kterému dal celých 6 gólů z těch 111 radši ponechám bez komentáře

Reagovat
patas92

"Nepodstatné" v rámci celé jeho kariéry

Reagovat
CHONG

Jak může být ve fotbale, který se hraje na góly, a navíc u Ronalda, u kterého jsou góly největší devízou jeho hry a zároveň jeho největší posedlostí, něco takového v rámci jeho kariéry nepodstatné?

Reagovat
patas92

Tvl neber to všechno tak doslova

Reagovat
HalaMadrid_Flx

A ty tady budeš psát něco o "chápání" věcí, tyvole.

Reagovat
CHONG

?

Reagovat
smazaný uživatel

takhle detailne se na to diva jen hrstka lidi

Reagovat
smazaný uživatel

*dementne

Reagovat
patas92

Ti, co tomu rozumí, no

Reagovat
misinho7

Reagovat
ACSeRw!n

dal v repre nejvic golu a nekomu se to nezda.. repre > klub

Reagovat
F.Torres

Rekord v LM je take nepodstatny?

Naopak rekord v repre je na mnohem vyssi urovni. Klub si vyberes spoluhrace. V repre ne. Proto ta repre je obtiznejsi

Reagovat
smazaný uživatel

tvl chlap dal 111 golov za repre, tak 90% hracov sa nepriblizi k takemu cislu ani len poctom odohratych zapasov v repre, toto je totalne top rekord, ktory uz tazko niekedy prekona niekto, spochybnovat taketo cisto je mimo uplne

Reagovat
r.mrazik

Tak zrovna téhle rekord je naprosto úžasný

Reagovat
Kokesh

dno

Reagovat
10

zkus třeba někdy nepsat nic, jakože vůbec nic...

Reagovat
teenz

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Mass

Líbí se mi na něm, že ač už je "starej kořen", tak stále má velkou chuť hrát za nároďák, i kdyby to bylo jen proto, že si chce vylepšit statistiku.

Reagovat
kattos

Hele zrovna Ronaldo je někdo kdo by za Portugalsko zemřel

Reagovat
NEYMARINHO10_PSG

Ronaldo nehral nič, len doklepol goly, tu je krasne vidiet ze na Messiho sa jednoducho nechyta, Messi diriguje celu hru ma na tim neskutocny vplyv zatial co Ronaldo ma loptu 3x za zapas, o driblingu uz netreba ani hovorit Ronaldo uz 5r nepresiel ziadneho hraca

Reagovat
CHONG

Zase jsi zfetovaný, Zenthurasi.

Reagovat
Benfica

Reagovat
smazaný uživatel

musel 111x doklepnout, aby ten rekord udelal, zatimco jini konkurenti si sve goly pripravili sami

Reagovat
F.Torres

Reagovat
F.Torres

Dal 2 goly z polosanci. Na co driblovat uprostred kdyz je fotbal o golech. Pokud se dotkne 3 krat a da 3 goly, tak jeho celek pravdepodobne vyhraje. Porad lepsi nez mit drzeni mice 80 % a nic z toho

Reagovat
NEYMARINHO10_PSG

Kazdy vidi ze messi ma vacsi futbalovy talent a nie je to aspon namachrovany clovek co nici kabinu vid juventus, ronaldo len chce byt vsade najlepsi ale bohuzial uz nema nato

Reagovat
F.Torres

Talen mozna. Pili ale ne. Nedved taky nemel nejvetsi talent, ale mel cil. Kdo by rekl, ze vyhraje GB a hle, porazil talentovanejsi esa. Hlava dela vic jak talent. Ronaldo je vudce, to messimu trochu chybi

Reagovat
FC Porto FC

Kdybys nebyl retard možná by se vyplatilo argumentovat

Reagovat
king23

Zentrurasi táhni

Reagovat
smazaný uživatel

Včera niečo doklepol?

Reagovat
CHONG

OT: Nevím, jestli je v současném fotbale člověk, kterému rozumím méně než Marianovi. Před tím, než Rayo získalo tygra se domluvilo s Realem na Marianově hostování, takže bral by stejné peníze, zůstal by v Madridu a navíc by hrál a on to odmítne a bude radši v Realu na tribuně

Reagovat
Juan Román Riquelme

Ja ti nevim, lepsi chodit na tribunu na Chamartin ako na Vallecas….v patek jsem tam jel metrem a Spanelu tam bylo hodne malo (ale krasny latinas tam byly take)

Reagovat
CHONG

Tak v Rayu by ale na rozdíl od Realu hrál

Reagovat
Juan Román Riquelme

On nepotrebuje hrat, on rad pobira penize..stal se z nej druhy Jese

Reagovat
smazaný uživatel

A tak ja mu rozumim. On evidentne uz nema zadny ambice hrat fotbal na vrcholovy urovni. Kdyz si to vezmes tak on ma vlastne uplne snovy zivot. Bere nejakych 5 mega rocne za to, ze nekolikrat tydne prijde na trenink.

Reagovat
CHONG

To sice jo, ale divím se mu, že když musí trénovat, tak že si nechce i zahrát, zvláště pak za situace, kdy by měl stejné peníze a ani by se nemusel stěhovat z Madridu...

Reagovat
Al Capone

Tak možná, že mu stačí jen definitivně rozhodnout El Clásico

Reagovat
smazaný uživatel

Edson Arantes do Nascimento Mr. PELE je a bude nedostizitelny, kral historie fotbalu .Kdo z tech dvou sasku at je to Ronaldo ci Messi vyhral svetovy sampionat? Nikdo z nich ani jednou!!!Pele trikrat ,nejlepsi hrac ,jaky kdy byl bez debat a Johana Cruyffa s Georgem Bestem, Gerdem Mullerem davam take o dva levely vis,

Reagovat
smazaný uživatel

tak vyhrat nevyhrat, ale oni tam ani nijak nezazarili...

jeste jedna vytka k obema: bez "dopingu" by oba byli o dost niz nez jsou, messi by nejspis ani nehral profi fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

A co ze vyhral MS? Repre je doplnek pro hrace, rozhodne ne priorita

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
F.Torres

Nene

Reagovat
Front hell

Přesně. Reprezentovat svou zemi je doplněk. Co tady občas vyplodi lidí za hovna,to je neskutečné

Reagovat
Benfica

Reagovat
Al Capone

Strašně se mi líbí jak na něm jde vidět, že repre je pro něho absolutně nejvíc a tam hraje hraje opravdu srdcem.

Reagovat
oli9

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Takový Pavel Zavadil z Madeiry

Reagovat
valloire

Král

Reagovat
Malresi

Najlepší strelec histórie, kľudne. Najlepší hráč histórie, nie. Easy.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

Tak objektivně nejlepšího hráče historie nikdy neurčíš. Já osobně zůstávám u Pelého a Diega.

Reagovat
Malresi

Súhlasím, objektívne sa to asi nedá. Každý z nás môže určiť najlepšieho hráča len subjektívne a aj to len z toho, čo mal možnosť zažiť, resp. vidieť. Ja osobne hodnotím Ronalda a Messiho na jednu úroveň, no kvôli komplexnosti je v mojich očiach Messi o niečo vyššie. Ronaldo sa väčšinu kariéry zameriava čisto ako predátor na strieľanie gólov, naopak Messi dlhé roky ukazuje, že tak isto ako je skvelým strelcom, je aj skvelým playmakerom. Každopádne, ak je pre niekoho lepší hráč Ronaldo, mám preto pochopenie.

Reagovat
r.mrazik

proc diego nad messim?

Reagovat
Al Capone

Dovedl Neapol ke slávě a taky jak dovedl Argentinu k titulu na MS.

Reagovat
r.mrazik

ok, s ohledem na celou karieru mi to neprijde tak uzasny jako to,co dokazal leos...ale ok

Reagovat
kattos

Reagovat
Fairplay

Nakolik je podle vás reálné, že v té "méně rozvinuté" kvaldě by zas někdo vylítl a třeba tenhle rekord ještě překonal? Když koukám na ty výsledky z Asie, Oceánie apod, kde celkem pravidelně padne deset branek v zápase, tak mi to přijde docela reálné. Když to tam začne sázet od 17 jak Haaland s Mbappem..

Reagovat
smazaný uživatel

Podle me ne, za karieru zazijes kolik kvald, 8-10 maximalne MS/kont pohar + nejake pratelaky. Podle me by musel byt z repre, ktera dokaze zahrat i na velkem turnaji. MS vubec, nevim co se hraje treba v oceanii zapohary, mysleno australie

Reagovat
penepi

GOAT

Reagovat
Kincl

Jak někomu může vadit, že je někdy namachrovaný nebo egoistický? Vždyť na to má právo když je jeden z nejlepších fotbalistů historie

Reagovat
smazaný uživatel

spis jak nekomu nemuze vadit a neprijit smesne, kdyz je nekdo blby egoisticky machyrek

Reagovat
Al Capone

Směšné budiž, ale vadit? Vadit to může rodině, spoluhráčům, kamarádům, ale nám? Fakt ne.

Reagovat
Bakary3

Dneska je takova doba, ze se obdivujou velkohuby tupci typu vemola treba

Reagovat
smazaný uživatel

Jednou taky vyrosteš a vše pochopíš. Nemám o tebe strach.

Reagovat
F.Torres

hledají sebemenší chybu, vždy ti nejlepší jsou krizitování za nesmyslné věci

Reagovat
smazaný uživatel

spis jsou omlouvani, i pote kdyz nekoho treba pravdepodobne znasilni..

Reagovat
F.Torres

zase mimofotbalové téma, který není prokázáno navíc

Reagovat
clinger

jestli podle tebe je simulování (podvádění) maličká chyba...

Reagovat
Bakary3

Reagovat
F.Torres

ukaž mi hráče, který někdy nespadnul i když nemusel. Takový prostě neexistuje. Je to součástí fotbalu, smiř se s tím a uleví se ti

Reagovat
clinger

ty si toho svého boha musíš vždy omluvit. není to součástí sportu, je to prostě podvod.a jsou hráči co nepadají vůbec, pak co padají výjimečně a co padají furt a to je ten tvůj megaborec

Reagovat
F.Torres

Od toho je rozhodci, aby vse posoudil. Kteri hraci nepadaji vubec?

Reagovat
Bakary3

Ano, je, takže když to rozhodčí nerozpozná - někdy není divu, protože je vše hrozně rychlý a tyhle klauni využijí každýho kontaktu - tak to vlastně není morální pochybení toho hráče? A nemám se mu vysmívat, protože chyba je u rozhodčího?

Tohle omlouvání je k smíchu.

A že Ronaldo je simulantů král je fakt, a proto u některých prostě sympatie nemá.

Reagovat
Bakary3

Dost hráčů, možná dokonce většina, jen všem globálně kazí reputaci padavky a skokani typu Ronaldo.

Reagovat
F.Torres

Jmena? Neokecavej to a uvadej.

Reagovat
Bakary3

Já nevím, proč uvádět jména, to bych tu byl dlouho, tak vezmu třeba soupisku Jablonce z EF:

vidím tam 22 hráčů do pole, z toho občas rádi účelově padnou útočníci Doležal s Nešporem a Pilař, Malínský?

Takže 4 z 22, budiž, ikdybych řekl, že třeba 6, u náhodně vybranýo týmu.

A to ani nejsou komedianti jako Ronaldo.

Stačí?

Reagovat
F.Torres

Takze obcas spadne dle tvych infornaci cca 20% hracu a ostatni nesimuluji? :ty jsi roztomilej

Reagovat
Bakary3

Takze mi chces rict, ze simulanti typu Ronaldo jsou vlastně skoro vsichni ?

Vsichni skacou ve vapne sipky a breci po kazdym kontaktu?

Ty jsi roztomilej, jak nemistne hajis svyho miláčka

Reagovat
F.Torres

Bavime se o simulovani a ty tvrdis ze nesimuluji. Uprimne neznam hrace, ktery nesimuluje. Dokonce i obrance kdxz je pod tlakem tak ochotne spadne. Brankari taky hraji divadylko. Samozrejme nejvic ofenzivni hraci, kteri tech kontaktu maji nejvic.

Prijde mi, ze fotbal znas max z fify jinak jsou tvoje tvrzeni absolutne mimo realitu

Reagovat
Bakary3

Ano, to mas pravdu, pod tlakem i bek nekdy padne a doufa, ze mu to rozhodci foukne.

Ale nezlob se na me, jestli chceš hajit Ronalda, ze vlastne v tomhle nijak nevycniva, tak ti krapet chybi soudnost.

Treba on, Neymar, Suarez... jsou takovy klasicky vysmivany simulanti a po pravu.

Ano, i diky tomu, ze jsou hodne na ocich, ale dyt jsou komicky.

Reagovat
F.Torres

F.Torres

03.09.2021 06:49

#

Kteri hraci nepadaji vubec?

[reagovat]

Bakary3

03.09.2021 08:19

#

Dost hráčů, možná dokonce většina.

Bakary3

03.09.2021 19:40

#

Ano, to mas pravdu, pod tlakem i bek nekdy padne a doufa, ze mu to rozhodci foukne.

Máš to trochu pomotaný. Padají všichni. Někdo více, někdo méně. Obecně ofenzivní hráči více, obecně jižanské národy více. Někdo exceluje, někdo ne, ale simulují všichni

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Kincl

PS: Já to myslel tak, že když prostě vyhraje LM tak může říkat jak je super a dobrý ne? A mít bradu nahoře. Nejhorší jak někdo získá medaili a div neřekne, že to byla náhoda a měl štěstí přehnaná skromnost je horší jak být občas egoista

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

Chudák Ali Daei. Jeho jméno se bude postupně vytrácet.

Reagovat
eder

To už tak v životě chodí, bohužel. Stejně tak se bude vytrácet jméno Messiho - přeceňovaného barcelonského šmíráka...

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
DelPiero137

Pacia sa mi teorie podla ktorych Ronaldo moze sypat goly do 40ky ked bude mat vyborny servis. Kto z kvalitnych hrotakov by to nieco podobne nedokazal?

Pre mna je Ronaldo ale ztelesnenie inych prednosti, a to spolahlivost a psychickej odolnosti. On premeni 9 z 10 sanci, ci uz proti Luxembursku alebo vo finale LM. U neho je to o tom sa dostat do sance. Vela hracov zlyhava prave v tazkych okamihoch. On je vitazny typ ktoreho len tak nieco nezlomi.

U Ronalda nie je najdvolezitejsi pocet golov ale premienanie sanci a trofeje. To dokaze len velmi malo hracov. Nakoniec som rad ze isiel do United kde by opat mohol dokazat tuto svoju vynimocnost.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele