Zápasy v Ostravě jsou těžší, řekl sparťan Stanciu před Plzní
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Byl to boj, ale vyhráli jsme zaslouženě, řekl Hejda po Spartě
29.09.2018, 11:43
Šural věří, že na Spartu nebude mít první prohra v lize dopad
29.09.2018, 09:16
Odčinili jsme zápas v Jablonci, těšilo Procházku po Spartě
28.09.2018, 23:03
Viktoria Plzeň - Sparta Praha 1:0
28.09.2018, 21:24
Třaskavý souboj nemá favorita. Podaří se Spartě zaskočit Plzeň?
27.09.2018, 18:29
Bude to úplně jiná Plzeň než v Jablonci, varuje sparťan Šural
25.09.2018, 15:04
Komentáře (168)
Přidat komentářpřesně jako na fotce
Ne, má to obráceně.
A že jich hrál opravdu hodně
"Očekávám, že to bude těžký zápas, ale od té doby, co jsem ve Spartě, podle mě byly nejtěžší zápasy v Ostravě."
"Nikdy jsem nezazil takovou rivalitu mezi kluby."
Přesně tak. Baník pičo!
Nico vrací úder za Krmenčíkovy kecy o derby
Ne, Stanciu jen řek, že zápasy s Baníkem v kterých hrál byli těžší než zápasy s Plzní ve kterých hrál.
Krmenčík tvrdil, že zápas Plzně a Slavie je víc než derby ve kterém nehrál.
to je hlupák
Pro hlupáka každý hloupý.
Proč všude píšou,že proti Liberci ma 2+2?však na jeden gol nahrál Frýdek.
"dva dal a dva připravil" Finálka od něj, asistenci neměl, to máš pravdu.
Snad ho Ščasný začne zase dávat na kraj. S ním ve středu hřiště roste kvalita Sparty minimálně tak o 50%.
Já si pamatuji, jak po zápase se Slavii si se Zelenkou notovali, že Stanciu nemůže hrát dlouhodobě na kraji a že je to jen výjimečný. Pak se stal trenérem a Stanciu hrál na kraji.
Ve středu je super, má rychlost, techniku, přihrávku, střelu i dynamiku. Když má den, tak ční nad všemi ostatními ligovými záložníky, viz i třeba ten první gol v Liberci po rohu..
Stejne jako Slavie umi hrat na Plzen, tak Plzen umi zrat na Spartu. Jasna jednicka
*srat
nick
vrabejka pls
Ty oblíbený kluby
Domácí soutěž j*bu fandím jen v pohárech komukoliv kdo je z český ligy hraje.
jednoznacne souhlas.. je videt, ze neni blbej
cemu se smejes? on, jako rumun a bejvalej hrac Steaui moc dobre pozna, co je a neni velkej zapas.. napr. Steaua - Dinamo, nebo Sparta - Banik, Plzen - Sparta fakt ne.. nebyl to fanaticky vyhecovanej zapas ani kdyz byla Plzen nahore a ted uz to pujde zase jenom dolu a dolu.. maximalne ten odvetnej zapas u nas na Letny, potom co Lima udelal tu "penaltu" se tomu priblizoval ,ale furt to je jenom jeden zapas v historii techto klubu
Pochybuju, že legionáři v naší lize tyhle věci nějak řeší nebo je to dokonce zajímá. Ale když chcete věřit, že Stanciua jo, tak prosím.
Proti Ostravě hrál podruhý v životě minulej tejden, s náma jednou. To mi na tom přijde směšný. Kdyby tu byl aspoň dva-tři roky, ale není tu ani rok.
"Očekávám, že to bude těžký zápas, ale od té doby, co jsem ve Spartě, podle mě byly nejtěžší zápasy v Ostravě. Nikdy jsem nezažil takovou rivalitu a soupeření mezi dvěma kluby."
Směšný je člověk, který si ani nepřečte článek, ale dělá chytrýho.
Články nečtu, to ke ztráta času.
Takže se necháváš ovlivňovat jen nadpisy a titulky, jako nějaká ovce.
Nečtu ani nadpisy. Stačí mi jenom vidět obrázek v článku.
Pěkně jsi zamaskoval svoji blbost předstíranou blbostí.
Ne ty vole, myslím to smrtelně vážně. Gratuluju k tomu, žes rozpoznal ironii, kterou by odhalil i autista.
Jsi velmi šikovný chlapec. Jen tak dál možná z tebe něco bude.
Dám ti radu - příště přiznej, že ses spletl či napsal blbost hned, jakmile jsi z ní usvědčen a nedělej ze sebe blbce dál a dál
Zahrál si již v Plzni o Ostravě, tudíž možnost porovnání měl.
Samotnyho me to prekvapuje, ale Stanciovi v tomto verim. Nevim uplne, jestli to "resi", ale minimalne to dokazal rozpoznat.
btw na derby v Rumunsku si náhodou nebyl, když o něm nahoře píšeš?
nebyl.. staci mi fotky a clanky..
I za jeden zápas můžeš pocítit rozdíl. A atmosféru kolem vnímá každý, cizinci do toho jen vplují, nežijí v tom odmala a neznají věci kolem.
Frajer
Doufám v nějakou reakci od protistrany, ať ten mač má pořádný grády
Tak on toho zase tolik neřekl, ale titulek svůj účel splnil
Ahoj, napsal jsem souhrn zápasu Sparta - Liberec, budu rád, když i dáte vědět, jestli souhlasíte, popřípadě s čím nesouhlasíte. Je to můj první článek, takže budu rád za všechny připomínky https://bielsistablog.blogspot.com/2018/09/ac-sparta-praha-fc-slovan-liberec-41.html
narozdíl od Plzně je na Baníku nějaká atmosféra, tradice
Tady je krásně vidět, jak je kdo schopný přijímat jiný názor: Borec přijde odjinud, nezatížený zdejším prostředím, a dovolí si vyjádřit, kde se mu zatím hrálo hůře a kde cítil větší napětí a rivalitu. A už je terčem posměchu od těch, kteří ty zápasy na vlastní kůži nezažili...
O výsměch se snaží jen pár budičů emocí, které tento fakt urazil.
Tak oni si v té Ostravě v minulé sezóně zkusili hrát trochu profesorsky a viděli, jak Baníkovec tělem i duší dokázal vybláznit i cizince ve vlastním týmu. Když se pak k tomu přidá i hukot z tribun, tak se do už nezapomene.
Tady se fakt někdo diví tomu, že máme větší rivalitu s Baníkem než s Plzní?
Samozřejmě má pravdu, Rivalita s Baníkem je daleko větší.
přesně tak, rivalita mezi Spartou a Plzní je vyhajpovaná až posledních cca 8 let.. a to jen díky tomu, že se Plzni daří, až zas zaleze tam kam patří tzn. průměr a horší průměr naší ligy, bude rivalita ta tam kdežto zápasy Sparty a Baníku budou mít vždy náboj, nehledě na aktuální pozici v tabulce nebo dlouhodobé úspěšnosti..
...už aby to bylo. Spartu a Opavu sice nesnáším, ale oba tyto tábory mají můj respekt. Namyšlence z Plzně prostě jen nesnáším.
mám to úplně stejně
no a ani to osm let snad není
Tak to nemusí automaticky znamenat, že tam jsou těžší zápasy.
Ale jsou. U nas jste nikdy nevyhráli snadno i když jsme byli v největších srackach.
A v Plzni jsme za posledních 10 let vyhráli snad jenom jednou. Jasně, kdyby hráli o 14. místo jako teď Baník poslední roky, tak je ta bilance trochu jiná. Ale kdyby měla bába koule...
Zápasy na Babíku jsou těžší hlavě z důvodu, že je tam cítím ta nenávist mezi oběma tábory, hlavně na tribunách. Na hráče pak vyvíjen větší tlak. To navíc motivuje hráče Baníku k maximálnímu výkonu. Zápasy tam jsou plné faulů a soubojů. Takže když si tak sečtu, zápasy jsou těžší na Baníku. V Plzni sice nejsme schopni vyhrát, ale jinak to má náboj spíš na hřišti, v hledišti bych řekl, že takřka vůbec.
Však o tom žádná. Rivalita a náboj zápasů Baníku a Sparty trvá leta letoucí. Rychlokvašená Plzeň v tomto směru Baník ještě hoooodně dlouho nepředčí. Kdyby se setkaly Baník se Spartou někde ve třetí lize, pořád to je fanouškovsky a rivalitou zápas jinde, než Sparta v. Plzeň v lize o poháry .... To je dáno vývojem, bez ohledu na kvalitu kádru a soutěž ....
proč já se s tim tady píšu, mohl jsem si ušetřit narvy na telefonu
Pro nas jsou taky zapasy se Spartou nejvic, je a vzdycky to bude nejvetsi rival a navic nejuspesnejsi cesky klub v historii, pokid Plzen bude za 100 let porad na vrcholu, tak se muzem taky bavit o nejake rivalite mozna..
Člověk by čekal, že tenhle průměrný rumun bude zpytovat svědomí, jak zesral s cekým týmem domácí zápas ze Slávií, ale ono ne! Jsou to fakt kašpaři, nejvíc mě zajímají ty výmluvy, proč to zase nevyšlo. Ale v dalším zápase až přejedou Karvinou 1:0, budou mít zase seběvědomí nahoře.
https://www.youtube.com/watch?v=iei-p2OCl-Q
Průměrný Rumun? Ty co jsi? Blázen nebo jen zakomplexovany člověk?
Jasně, je to megastar co musí v nejlepších letech přestoupi z Andrlechtu kde odehrál sezonu a půl do Sparty. Že je nejlepší mezi sparťany znamená asi tak, že já jsem nejlepší mezi marťany.
zeptej se rumunu, jak to vidi..
Já věřil i vašem Balatonu, ale když si porovnat přínos Stancia a Bality ;) navíc Stanciu je hráč který má kvality vysoko nad naši ligou, nechapu tvůj hate. Pokud jde jen o klubismus a nejsi schopen relevantne posoudit kvality hráče tak o nich nápis, nebudeš za debila
Vašemu Balutovi* a Baluty* (sorry telefon...)
Převyšuje Spartu, ale ne ligu.
vašemu Balutovi*, sorry, telefon...
měla být reakce nahoru... na tom telefonu to je fakt pain
ještě ty nervy k tomu...
https://www.youtube.com/watch?v=4iKayAXl6eg .............borec
Tak Yo Yo Band
https://www.youtube.com/watch?v=Ec7Mz50froc ať je to komplet.
Pro mě osobně byl vždycky největší zápas ten se Spartou. Proti Opavě to třeba tolik jako u Sparty necítím, i když je to mezi fans taky sakra na nože. Je to asi dáno tím, že jsem začal aktivně fandit a jezdit až cca od 14-15 let, tedy ten rok 2007/08. A Opavu jsem teda poprvé okusil až ve druhé lize. Pro Sparťany je bez debat topka derby S, ale myslím si, že už k...a dlouhou dobu je pro ně zápas s Baníkem druhý nejvyhrocenější zápas sezony. A bylo jedno, v jakých sračkách se jeden nebo druhý klub nacházel, vždycky to mělo náboj už od výjezdu vlaku z nádraží. Plzeň není pro nikoho tradiční soupeř a už vůbec neznají atmosféru bitvy o město nebo o region.
Já ten náboj cítím i tady v diskuzi
já si třeba se sparťanama v diskuzi celkem rozumím... zlatej Kang oproti ... nebudeme jmenovat
mám to úplně stejně. Dokonce i ty roky
Tyjo, tak to jsem si myslel že jsi starší cápek
93
požehnaný věk
Myslel ročník narození.
Blbost, určitě je mu 93. Stojím si za tím.
přesně a můj první výjezd taky 2007/2008 na Bohemku po návratu Svěrkyho. Krásné roky
Ja ti nevim. Kdyz si vzpomenu na ty dva zapasy s Opavou ve dvojce, tak takový az sileny fanatismus a nenavist sem teda v ramci Baniku jeste nezazil a to uz sem toho s FCB jo hodne projel... Plus kdyz to jeste porovnam s mymi navstevami na velkych zapasech na balkáně atd.
Ten podzim, kdy jsme privitali Opavu a cely stadion fanaticky jel support, z toho sla normalne husi kuze. A odveta na jare, kdy pak byla after party ve meste, kdy zfanatizovany dav sel pozdravit Opavu (a naopak) a bylo jedno, zda jsi mlady, stary, nornal, aktivni, "h"...
Plzeň se Spartou nebudou dávat v TV? Nebo to na Livesport přidělí později?
O2
Když jsem byl naposled v Ostravě, místní si mysleli, že jsem pražák. Šokovala mě nenávist některých jedinců. Jako kdybych jim sežral dítě zaživa. Jinak řečeno – Ostravští kotelníci jsou větší kokoti než ti Plzenští taky z výše uvedeného důvodu. Ostravští fanoušci si fanděním (vytrháváním sedaček, mlácením lidí apod.) a nadávkami proti Spartě léčí svoje mindráky, ale jako Plzeňák chápu minimálně nevraživost vůči Praze (být pražákem je taky slušná diagnóza a možná nejhorší jsou náplavy).
A nebo naopak: Fotbal přitahuje všechny druhy lidí, takže není divu, že mezi nimi narazíš i na agresivní trouby. Ale zobecňovat to nejde. To zase neblázni.
Samozřejmě, ale Stanciu vnímá hlavně kotel a lidi co se jím nechají strnout, nevnímá těch x tisíc, kteří fandí v normě. V Ostravě jě to mnohem větší masa. Na druhou stranu, když přijede Sparta nebo Plzeň do Ml. Boleslavi nebo do Teplic, přijdou i fanoušci, co normálně nechodí a ti pak vytváření atmosféru, kdy se rozčilujou a pískají na rozhodčího u každý hovadiny, jako kdyby to měla být penalta.
A o poločase zjistí, že si spletli klub.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele