Zápas s Irskem podle Bílka ukázal, že je pro ME z koho vybírat
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Muže na "hraně" těší, že se v Irsku udrželi ve hře o Euro
01.03.2012, 21:55
Irský tisk: Češi byli lepší
01.03.2012, 11:21
Baroš: V národním týmu mě těší každý gól
01.03.2012, 08:56
Bílek měl z duelu s Irskem i přes remízu pozitivní dojem
29.02.2012, 23:34
Češi v závěru přišli o vítězství v Irsku
29.02.2012, 22:50
Komentáře (181)
Přidat komentářKolář snad nepojede!!!!
proč?
protože na ten post máme spoustu lepších hráčů.
já vím
Spíš říkejme že hrajeme bez jednoho útočníka (Baroš)
co som vcera ale videl...tak stale mate asi lepsieho Barosa ako Lafatu....alebo sa mylim?
Lafata na víc jak GL nemá
Nemýlíš, ale teď je moderní na Baroše nadávat
Sice měl Lafata pul hodiny a nijak nepřesvědčil, ale baroš mě nepřesvědčuje už několik let, a jestli někdo bude řikat že dal gola tak ten gol by snad dal každej a je jasný že z těch zapasů co odehráál nakej gol musí dát... deBílka rozebírat nebudu...
o fotbale nevíš vůbec nic.
af to reaguješ na mě ??
Ale to je divné že ho Lafata nedal
Ale napsal jsi to dobře. Aspoň je hned poznat, že takové kecy nemusí brát nikdo vážně.
af má pravdu vubec tomu nerozumíš řídíš se podle toho co se píše v blesku
Mylis se! Lafata je top utocnik, ktery by se neztratil ani v Realu Madrid. 23 zapasu 23 golu aspon tak argumentuji jeho fanousci Vcera mu chybelo trochu toho stesticka
Tak Barošovi chyběl kousek štěstíčka už rok no
Baros to je jiny kanonyr :D Nejlip to vystihl nedavny komentar pod nejakym clankem: Kdy naposled zahral Baros dobre? Na Euru 2004 proti Nizozemi.
a neni to pravda ?
Je to tak a to je na tom prave to nejsmutnejsi.
neni, proti Dansku
Ano, ty jsi genius. Nepotřebujeme útočníka, který má jako jediný formu, střílí zápas co zápas gol. Ti jsou k ničemu, stačí nám Necid po půl roku na marodce a Pekhart, který taky goly nestřílí. A k tomu bych povolal Kadlece, ten sice vůbec nehraje, ale to je šumák Na co útočník, který nespaluje šance, ale proměnuje je.
Co na tom, že se ukázalo, že hráči z GL můžou být platní, co na tom, že Pilař a spol z Plzně jsou užiteční, Lafata na víc nemá, protože???
V repre vůbec nic nepředvedl a neříkej že šance nedostal, protože on je dostal. Baroš střílel v repre góly od začátku a to taky nehrál 90 minut, nebude spíš problém v tom, že na to Lafata nemá, nebo mu prostě nesedí styl naší repre?
Ale jo vcera mu to strilelo o 106 :D Jednou tam dokonce pekne vystrasil divaky Vzdyt rikam ze by se neztratil ani v Realu Madrid Nevim proc jsou vsechny top kluby tak hloupe a nepodstrkuji mu smlouvy horem spodem Pritom by se urcite spokojil i se 40k euro tydne. Nebyl by takova sketa jak prase a strasil odchodem pokud nedostane 200k+ za tyden
Další idiot, který si myslí, že je vtipný jen tím, že nedokáže ukazovat hyperbolu...
to mi ten genius dlouhi nevydrzel
Neposlouchej je :D oni sou ty nejchytřejší Baroš nedá rok gol ale my přece musíme trplěive čekat když je dával před 6 lety ono to pujde i ted :D:D:D A HAF tomu přece rozumí
jsou lidi co sledují pravidelně zápasy Galatasaray a moc dobře ví o kvalitách Baroše. Ty seš jen místní pupkáč co nemá ani šajn o nějakým galatasarayi .
mě zajímá třeba ale to že nedal gol rok v repre a hraje hrozně HAFE
asi to bude tím že byl zraněn a žádný zápasy za repre nehrál.
A kdo hrál v jeho dresu - Kadeřábek? Kadlec?
ale on hraje hrozně od roku 2004 v tý repre chapeš...MG si pust všechny jeho zapasy a nenajdeš jeden dobrej výkon at si teda hraje v tý tvý TURECKÝ lize rači
Tak to bys mohl vedet ze hraji na 2 utocniky ale v tomhle asi nevidis rozdil. Nechci nejak podcenovat Super Lig ale defenziva nejspis nebude jeji silna stranka. Jeho goly bych taky nejak neprecenoval sem tam penalta nebo proti tymum z 2 poloviny tabulky. Navic naposled skoroval pred mesicem a pul. Ze by nastupoval pravidelne se taky rict neda. Nuda nuda sed sed ostane jako vetsina nasich utocniku. Teda az na hvezdu nejzarivejsi Daaavid Lafata!!
protože byl zraněn a pak mě stopku na 3 zápasy.
Promin zapomel jsem. Za tu dobu by dal minimalne 10 golu a posadil Elmandera. Stopku dostal urcite zamerne a neopravnene aby mel co nejmin casu dostat se do formy a vyhrat cenu pro nejlepsiho strikera Eura Ja proti nemu vicemene nic nemam ale to jeho neustale valeni se po zemi a rozhazovani rukama mu na sympatiich opravdu neprida. Tohle je Baros posledni leta, ten z Eura uz se davno vytratil.
Jsi sice pako, ale stejně je ten idiot i pod tvojí úroveň
Kolar a Petrzela to je snad spatnej vtip Bilka
Hlavně, když je Bílek spokojenej. To je dobrý znamení
Proč tam doprčic pořád sere toho Koláře. Vždyť v Plzni je nejhorší hráč, absolutně nic neudělá, akorát ztrácí balony....
Jo, taky bych tam radši viděl Ďuriše. Ale nejhorší v Plzni není, ještě je tam Čech
Franta
Jak Holek??? To má za to, že hraje ve Spartě? Stačí, že je tam Hubschmann
Holek asi kvůli tomu, že už za repre hrál a nehrál nějak špatně...
No ale nehrál ani nějak dobře...
Zápas jsem neviděl ( byj jsem ve velké početní nevyhodě, vůči opačnému pohlaví), ale v BVB s strašili, že prý Rezek hrál dobře. Je to tak?
Zažil jsi aby zahrál v repre špatně?
Rezek nejlepší hráč zápasu. Základní sestavu má v kapse.
je to tak
ste koukali na Cesty domů nebo jak jo?
první krok na nově
No comment.
A to si říkáš chlap?? Já byl taky v početní nevýhodě, ale dupnul sem si, tak baby šly uklízet, prát, žehlit, vařit a já je viděl jen když mi přinesly pivo a nový balík chipsů. Musíš bejt tvrdej!!
Však, já si chlap neříkám.
Ale seš, tak bysis měl dupnout .P A pokud jsi mladší, tak bys měl dupat o to víc .P
To jsem si vzpomenul na "Vidim hrdost, vidim sílu, vidim chlapa co se s ničim a nikym nesere!............. Asi to taky zkusím.
rozvod/rozchod
chybí ti tam slovo "pořádnýho" chlapa....
Irelevantní.
jesli si ten fotbal příště nevybojuješ, tak si u mě mrtvej Homolka
Kolar do hajzlu Horváth na Euro
ja osobne by som na toho Horvatha na Eure zvedavy bol...ale sanca je asi nulova ci? (moc do pozadia ceskej repre nevidim) ...
Já taky, ale rychlostně už si to nedává. Rozhodně by zahrál líp než Hubschmann nebo Holek. Ale Jiráček s Plašilem jsou tam jasná volba. předpokládám, že vezmě i Matějáka. Ale bejt o Horvi o rok dva mladší, tak jede.
Kolář pryč, Lafata pryč, Štajner pryč, Rajtoral ano, Limberský ano
Štajner patril k tomu lepsiemu vcera...aspon podla mna...neukamenujte ma....
co palec, to kámen
A náhrada za rosu bude kdo?
Matějovský
Mára13
ne ne, já radši obranu
Plašil .))
Voooooooooot?
Lafata na to nemá,Kolář už vůbec ne a podle mě by měl zůstat černý petr i Pospěchovi,protože jsou podle mě Gebre i Rajtoral lepší. Štajner v Irsku ukázal,že se s ním klidně jako s náhradou za Rosu může počítat.A abych pravdu řekl,tak mě Matějovský zatím moc nepřesvědčil.Ale jaro je ještě dlouhé,tak uvidíme. Měl bych ale jeden návrh.Všiml jsem si,že už máme dlouhou dobu problém sehnat dobrého stopera.Nevím jak vám,ale mě se hodně líbilo,co předvedl proti Schalke Procházka.Docela rychlý,vysoký a na poměry českých stoperů dost dobrá rozehrávka.Možná by se vyplatilo ho na jaře sledovat.Do repre by se nám určitě někdo na lavičku hodil.Protože Rajnoch je pro mě už vyhaslé téma...
taky by mohl mít nějaký stopery, hubník a sivok, to je jaksi málo
Škoda Bystroně, to byl nejlepší stoper v lize. Určitě by včera šanci dostal a o EURO se popral. A Rajnocha by strčil do kapsy.
já bych jako další 2 vzal suchýho a rozehnala, jenže ty on asi moc nemusí
On něco proti Suchému má? A s kopytem Rozehnalem bychom se dostali několik let zpátky...
no nevim jestli proti němu něco má, ale to už by alespoň byl v nominaci ne? a toho rozehnala, to je hold zvyk, ve FM jsem ho zkoušel jako kapitána reprezentace a hrál dobře, občas i nějakej ten gól hlavou trefil
Vždyť hrál i v kvalifikaci a byl nervózní jak prvorodička, příští cyklus bych mu šanci dal, ale nevím jestli to má cenu teď...
Zvlášť při kvalitách právě této dvojky...
No mě by zajímalo, co by se stalo, kdyby se Hubník i Sivok zranili. By hráli Rajnoch s Kadlecem? Rajnoch je přitom mnohem lepší jako DM a Kadlec LB...a nebo by konečně povolal dalšího plnohodnotného stopera?
těžko říct, každopádně to bude hodně zajímavý
v jednom článku na isport.cz Vláďa Šmicer přišel na to , že se vyplácí sázet na hráče, kteří mají formu.........dobře Vládˇo
Tak třeba Brückner na to nikdy nepřišel
proto se nám pod Brucknerem tak dařilo Při vší úctě k našemu týmu na EURU 04 - ta kvalita byla výrazně vyšší, než je ted, ale stále jsme nepatřili k té nejužší světové špičce. Hráli jsme tak dobře díky tomu, že ten tým hrál jako jeden organismus, hráči se znali, byli sehraní. Ne jak proti Irsku, kdy jsme každou chvíli přihráli do běhu někomu, kdo vůbec neběžel, přihráli na levačku někomu, kdo je jasnej pravák, dávali si navzájem přednost a nebo šli po míči všichni atd...Ono není dobré povolávat každou chvíli jinou dvacítku. Vem si, jak se ten tým změnil od prvního kvalifikačního zápasu, prakticky tam nezůstal kámen na kameni...
Vyhlasujem anketu s otazkou.....Koho chcete na pravom beku do zakladu???
Selassie alebo Rajtoral???.....
ja davam pre Rajtorala
Gebre bek a Rajtoral křídlo.
ideál
Vůbec, Rajtoral na křídle by bylo oslabení...
aha
Ono to možná vypadá jako vtip,ale já bych se tomu vůbec nedivil a podle mě by to nebyl žádný problém... Každopádně Pospěch už to má za sebou - OUT!!
Na beku samozřejmě Gebreho, otázka by měla být koho chcete na pravém křídle, Petrželu či Rajtorala a tam by byl jasnej Rajtoral.
Rezka
Gebre na beka, Rajtoral do zálohy. V případě, že bych musel volit na PO jednoho z těch dvou, tak bych byl pro Rajtorala.
A co Pospěch? S tím se už nepočítá? Já bych vybral ho
Gebreho, páč Rajty by měl hrát místo Petržely.
Rajty by měl hrát za Petrželou, jako v klubu
Rajtoral bez debat
urcite vzit necida mozna toho limberskyho , stajner se me vcera vubec nelibil ale mozna sem ho az moc srovnaval s rosou , rajtoral byl taky slusnej , no uvidime kdo nakonec pojede.
Čech - Gebre,Sivok,Hubník,Kadlec-Plašil,Jiráček-Rajtoral,Rosický,Rezek/Pilař-Baroš
Můj výběr:
Čech, Drobný, Černý
Pospěch, Rajtoral, Hubník, Sivok, Suchý, Kadlec, Limberský
Dočkal nebo Černý, Polák, Hubschman, Rosický, Plašil, Jiráček, Darida, Hloušek, Pilař
Baroš, Necid, Lafata, Kozák
Bílkův výběr:
Čech, Drobný, Laštůvka
Gebre, Pospěch, Hubník, Sivok, Rajnoch, Kadlec, Pudil, Limberský
Petržela, Rezek, Rosický, Plašil, Jiráček, Hubschman, Štajner, Pilař
Baroš, Pekhart, Necid, Lafata
Hele nestras nas tady s Polakem. To muzem zrovna zustat doma a nikam nejezdit. Jeho extremni tempo ktere hranici az se zranenim a lisacke prihravky souperi musi znat snad kazdy.
Souhlas, ale pokud budou hrát ve Wolfsburgu s Jiráčkem v základu, tak proč ne?
Darida ?
Promiň nechci být nějaký provokatér, ale máš nějaký důvod proč by tam měl být ?
Pár jich bude. Zaprvé se mi velmi líbí (herně) a nebýt Jiráčka, tak je už rok v základu Plzně. Zadruhé bych hrál DM-CM, CM-AM bez krajních záložníků, což znamená povolat ideálně 7 středních záložníků. PPokud by se rozehrál Morávek, tak by pro mě byl jasnou volbou, ale pochybuju, že bude hrát. Proto jsem zvolil Daridu, nikdo jiný mě nenapadá
Vacek?
Výběr FCSL:
Čech,Drobný, Laštůvka
Gebre,Pospěch,Hubník,Sivok,Rajnoch,Kadlec,Limberský
Rajtoral,Petržela,Hubschman,Rosický,Plašil,Jiráček,Štajner,Vácha,Pilař,Rezek
Baroš,Necid,Pekhart
chybí ti Matějovský
Mně chybí moje stará, a co?
Můj výběr:
Čech, Drobný, Laštůvka
Gebre, Rajtoral, Sivok, Hubník, Navrátil, Kalas, Kadlec, Limberský
Rezek, Plašil, Rosický, Jiráček, Pilař, Štajner, Petržela, Krejčí a jeden z dvojice Hübschmann nebo Loučka(podle mě nejlepší defenzivní záložník v ČR)
Baroš, Necid, Pekhart
za Navrátila
za Navrátila
za tebe
RASISTO!!!!!!!!!
Ale jo Bílku hlavně kraje Rajtoral Gebre Limbrerský Kadlec máme zaištěný parádně
Mě by se líbila sestava..
Čech - Rajtoral, Sivok, Kadlec, Limberský - Jiráček, Plašil - Pilař, Rosický, Rezek - Baroš
.. teda Pilař na levo před Limberským a Rezek před Rajtoralem ..
Tak to taky nevypadá špatně
Příp.: Čech - Gebre, Sivok, Kadlec, Limberský - Jiráček, Plašil - Rajtoral, Rosický, Rezek (Pilař) - Baroš
Taky jsem nad tím přemýšlel, ale nevím jak by na křídle hrál Rajtoral. Jinak by se mi to tak taky líbilo
Rajtoral hrál - pokud se nepletu - na křídle celou dobu, než odešel do Plzně.
To je nejsilnější možná sestava.
A bránit bude jen Sivok, co? A vůbec proč by měl hrát Michal Kadlec na stoperu, včera tam sice odehrál slušně, ale jeho doménou jsou hlavně kvalitní ofensivní výpady, které má asi na nejlepší úrovni ze všech krajních beků v reprezentaci. Podle mě by měl hrát na stoperu (pokud nebude zraněný Hubník) buď Rajnoch nebo by se tam měl stáhnout Hubsman. Ani Limba mě včera moc nepřesvědčil na to, aby se v základu zabydlel na dýl...
No, mě by se třeba zas líbila sestava:
Čech - Gebre, Sivok, Hubník (Rajnoch - dle Hubníkova zdrav. stavu), Kadlec - Jiráček, Plašil - Rajtoral, Rosický, Pudil - Baroš(popř. Pekhart)
Proč by měl bránit jenom Sivok? Jiráček i Plašil dokážou bránit v pohodě..Limba je navíc do ofenzívy tak dobrej.. Ale tvoje sestava, tvůj názor.
ale zase musím říct že Kadlec se Sivokem je výborná stoperský dvojce, jak náhradu bych vzal Kalase a Hubníka
Čech, Drobný, Koubek
Sivok, Hubník, Kadlec, Gebre, Limberský, Rajtoral, Pudil
Plašil, Jiráček, Hubschman, Rosický, Matějovský, Štajner, Petržela, Pilař, Rezek, Krejčí
Baroš, Pekhart, Necid
sakra chybí Rajnoch.
tak škrtnout Pudila
Podle mě jsou 3 útočníci málo. Jeden se může zranit (viz. MS 2006) + dává to méně taktických možností jak postavit zákl. 11 (hra na dva útočníky) a nebo poslat klidně dalšího útočníka, když prohráváš.
Na hrotu může hrát i Štajner a Rezek, tákže si myslím že 3 není málo.
Pudil mě tam vadí :), ale jináč s Tebou víceméně souhlasim, Já bych jen možná nebral Matějovskýho
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace/118558/anketa-poradte-treneru-bilkovi-koho-nominovat-na-euro-2012.html
Podle mě by měl vzít do útoku: Necid,Pekhrart.Holenda,Baroš .Barošovi by to podle mě mohlo vyjít tohle Euro
holenda nehraje ani v klubu.
Sledujete někdo Anderllecht ? Nějáké info o tom, jak si vede Mareček ?
Jednoduše nehraje. Občas se nedostane ani na lávku.
OT: Viděli jste Huntelaara, jak měl v hubě tu trávu? Jako zranění se nesměju ale vypadalo to neskutečně komicky.
Pokyny od lavičky zněly jasně: Chci vás vidět jezdit a žrát trávu!
škoda toho vyrovnávajicího golu
Čech, Drobný, Švenger-Gebre, Sivok, Hubník, Kadlec, Čelůstka, Suchý, Rajnoch, Limberský-Rajtoral,Jiráček, Plašil, Pilař, Rosický, Hubschman, Vacek, Pudil, Matějovský-Baroš, Pekhart, Necid
Čech-Gebre, Sivok, Hubník, Kadlec-Plašil, Jiráček-Rajtoral, Rosický, Pilař-Baroš/Necid(dle formy) nuže?
Asi nejlepší co sem tu zatím viděl
bez Rezka? Vždyt je to náš nejlepší hráč.
tak zase tak super nebudeš ,ale souhlasim s tím, že tam má být
Je to jenom nápad a jedna z mnoha variant
to bylo na afa
Cech - Kadlec, Hubnik (Suchy), Sivok, Gebre - Jiracek, Plasil - Pilar, Rosicky, Rajtoral - Baros .. podle potreby by stridali Stajner, Rezek, Necid ..
hmm celkem dobrý ale asi si lezl nožičkama napřed. protože seš celej nějakej obrácenej.
yep, poplet jsem to .. sestava urcite dobra, mozna by rezek klidne mohl hrat zaklad, asi bych nad tim premyslel
Teď už se bohužel moc zkoušet nedá, ale aspoň na poločas bych to zkusil takhle..
Čech-Gebre, Sivok, Hubschman, Kadlec-Plašil, Jiráček-Rajtoral, Rosický, Pilař-Baroš
Jinak je sestava celkem jasná, těžko se teď bude riskovat..
s tim Hubschmanem i souhlasim .. ono Hubnik obcas nepredvadi adekvatni vykony a Suchy se Bilkovi ocividne nelibi
Suchý zmatkuje
Vybrat bychom si měli konečně nějakého trenéra. Bílek není trenér reprezenace a nestane se jím ani kdyby to Euro svým obrštěstím a rezkem vyhrál
To plivání na Baroše tady je neskutečné. Je pravda, že nepodával v repre nejideálnější výkony, ale vždycky se bil vepředu sám, což je prostě nesmysl, protože jeho přednosti jsou naprosto jinde. Hlupáci, kteří nechápou, že je to opravdu náš nejlepší současný útočník jsou jenom k smíchu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele