Wenger: Španělská liga by byla pro Fábregase krokem zpět
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Fabregas: Jsem hrdý, že v Arsenalu dělám kapitána
02.07.2010, 22:11
Barcelona se Fabregase nevzdává, bude dále jednat
04.06.2010, 19:43
Arsenal odmítl prodat Fábregase do Barcelony
02.06.2010, 16:42
Při dalších problémech Ibrahimoviće prodáme, zní z Barcelony
01.06.2010, 10:30
Fábregas chce do Barcelony přestoupit co nejdříve
25.05.2010, 15:19
Barcelona začala jednat o příchodu Villy, chce i Fábregase
18.05.2010, 21:28
Fabregas s Barcelonou nejedná. Čeká se na Katalánce
11.02.2010, 10:40
Komentáře (239)
Přidat komentářRači se starej o to jak nedostat od podprůměrnýho klubu za deset minut tři góly a neser se do PD.
Z Wengera je mi poslední dobou špatně
ty naděláš. vždyť jsou to klasické mind games...
No, Arsene samozřejmě přehání, ale mě taky připadá silná dominance Barcelony a Realu jako ne zrovna příznivý ukazatel pro PD, obzvlášť když Real kdykoli hraje s Barcelonou nebo lepším týmem v Evropě, dostane na prdel. Ten bodový rozdíl je příliš velký.
to s tebou souhlasim, ale tak uhrajou něco s Barcelonou........... :D třeba i Arsenal dostal na prdel a pravděpodobně by v PD nebyl na tom o moc líp než Valencie
Docela kontroverzní, ale vzhledem k situaci pochopitelné prohlášení. On celou tuhle tiskovku byl Wenger v jedné z nejhorších nálad, co jsem ho kdy viděla. Po tom, co ten idiot Hill-Wood rozhlašoval, že Fabregas není pro Barcelonu dostatečně dobrý a že v létě zůstane, protože jim to Barcelona "slíbila". Je logické, že Wenger přišel s tímhle.
s wengerem souhlasím.Španělská liga je o dvou týmech a počtem kvalitních utkání se jí nevyrovná,ale pokud chce fabregas vyhrávat trofeje, tak by se měl vrátit do barcelony,protože arsenal už je pár let nulovej v tomhle směru!
Vždyť má v podstatě pravdu. Barca sice asi je momentálně nejlepší klubový tým světa, ale co ten zbytek soutěže? Viz. zápasy Real vs. zbytek ligy a pak zápas Real - Barca.
To i calcio je o dost vyrovnanější.
zrovna co se vyrovnanosti týče je na tom calcio podle mě nejlíp...
Ale kvalita nic moc.
mozna to bude tim
To není pravda. Jak píšeš sám dole, každá liga má své kouzlo a ty kvality v něčem jiném. Je to o tom, co člověk od fotbalu očekává / co se mu na něm líbí.
to říkáš ty...já mám svůj názor o kvalitě týmů od 8. místa v PL
U nich hodně záleží, jak se vyspí.
8 je vic nez 2
analfabeta ze sebe děláš schválně?
to akoze tvrdis ze 8 tmov z pl je na urovni realu a barcelony ?
kolikátej že je fulham ?
:)))
a kolikate je atletico madrid?
co sem pleteš Atlétiko?
no takto, atletico je v lige desiate, straca na barcelonu 44 bodov ale... nemyslim si ze by mali menej kvalitne muzstvo nez fulham, ktory je tiez desiaty, spomenul som ich schvalne lebo jediny porazili barcelonu v lige, problem je asi len v tom ze muzstva ako sevilla a valencia momentalne zaostavaju , ja vidim za vsetkym paniazky, bez nich sa futbal robit neda, ktovie co vsetko by bolo inak nebyt chelsea a man city, resp majitelov tychto klubov, kde by bola pl ... na jednej strane na nich fanuskovia tradicnych klubov ako united ci lliverpool nadavaju a volaju ich cukotka a cukotka2 ale tym ze prisli peniaze do anglickeho futbalu sa kvalita ligy urcite zvysila , primera nieje taka lukrativna a silno pochybujem ze by sa v nej nieco podobne mohlo stat a asi by som to ani nechcel..
uznavam ze je anglicka liga kvalitnejsia ale nemyslim ze je tam az taky obrovsky rozdiel, nemyslim ze navrat cesca by bol krokom spat, nemyslim si ze by nehraval, pokial guardiola zostane v barcelone tak budu odchovanci dostavat sancu stale , guardiola ho chce a jedneho dna sa na nou camp vrati, ci sa to niekomu paci ci nie, je to hlavne na nom , nie na nas a uz vobec nie na wengerovi
pod svyma moznostma
ups to som asi zle pochopil sorac
Je, přijde mi, že náskok má i před PL. ( Už se těším na těch 284 vysmívajících se příspěvků )
(tady máš první)
o tom nepochybuju
Prý výhrávat trofeje
no až mu bude okolo třiceti tak třeba bude mít už FA Cup, protože jestli Wenger půjde svou cestou, tak brzo zase odejde pár hráčů, kteří už nasbírali nějaký zkušenosti, takže bude zase hon na nějaké nové mladíky a rozdíl mezi Barcou a třeba Arsenalem byl celkem dost patrnej, Arsenal měl spíš štěstí, že to bylo "tak dlouho" vyrovnaný
ano Anglie má nejbohatší kluby, ale zapoměl dodat, že všechny ty prachy dlužej, kde komu a v Anglii ač je to letos vyrovanější to bylo vždy stejný jak ve Španělsku, dva kluby se rvou o titul, dva další je marně dotahovaly a zbytek si hrál o UEFU a udržení
zrovna ted ten klub, co bojoval o titul minulou sezonu, nejspis dobojoval (neuspesne) boj o 4. flek... tohle se deje ve Spanelsku? tady se kluby aspon stridaj, navic nevim ze by Real ci Barca ztracela s tymy ze spodu tabulky....
rozdiel medzi Barcelonou a Valenciou je 25 bodov...takyto rozdiel (este o 2 body mensi) je v PL medzi Chelsea a Evertonom ktory je 8.
V PL se ty kluby, které bojují o titul, střídají.
Neřekl bych. Ta top4 se vždycky motala nahoře.
Myslím střídání v rámci top 4. To byla reakce na to, že v Anglii se taky o titul v minulosti praly jen dva kluby.
Vždycky jsou to v podstatě 2 kluby. A pokaždé jsou z BIG4.
To platí vždycky tak v posledních 5 kolech.
u 4. fleku byly nekdy docela slusny zavody, navic je furt lepsi kdyz se stridaj 4 kluby, nez jen 2...
na druhou stranu když vezmeš španělsko tak ty závody mezi Realem a Barcou jsou zase jen v posledních ročnících předtím je tam dost slušně proháněla Valencie či Depor apod., ten markantní rozdíl naskočil až v posledních sezónách, ale třeba v pohárech ten rozdíl zase tolik vidět není (tím myslim hlavně UEFu)
to už je hodně dávno, co je proháněl Depor
Před dvěma sezonama byl první Real druhej Villareal a až za nima Barca, ta dominance je extremní hlavně letos Bohužel nejsou prachy taková Valencia kdyby měla na přestupy, mohla posílit defensivu a rozšířit kádr, tak se do bojů o titul muže hned zapojit. Třeba jim pomuže když se dostanou teď do ligy mistrů...
já mluvil o Deporu
já vím bylo to spíš takový rozšíření toho nad tebou;)
jenze ta sezona byla v Barce hodne slaba, neco jako ted B4...
já ti nevím, o titul reálně hraje jen ManUnited, občas mu tam k tomu stínuje čukotka.....
minuly rok Live, nastesti Rafa pres leto zapracoval a ted nemaj ani 4. flek...
tak v podstate United hraju o titul kazdy rok uz 20 rokov ale raz sa natahuje s Arsenalom, raz s Chelsea, raz s Liverpoolom...a celkovo tohtorocna PL je velmi zaujimava co sa vyrovnanosti tyka...Spurs, City, AV, Liverpool, Everton - vsetko timy ktore maju nato aby hrali europske sutaze
no na wengerovom mieste by som bol radsej uplne tichucko, v urcitych veciach ma pravdu ale videli sme ako hral arsenal s barcelonou a ja osobne som tam tiez videl velky rozdiel, povedal by som asi tak rozdiel triedy... cize je diskutabilne kde by sa asi nachadzal arsenal keby hra pd, ktovie kolko by stracal na prve dve muzstva...
Barcelona je momentalne uplne inde nez vsetci ostatni,takzo to porovnavanie s Arsenalom je dost mimo.
přesně tak, v PD jsou jen samý lamy. 10. pro PL
Tohle je čistá provokace. To bude zase zbytečných příspěvků. Každá liga má svoje kouzlo.
tak jasně... barcelona s realem mají dohormady 5 proher, chelsea, která vede pl jich má 6 sama, manchester united 7..
Wenger
až nechá trénování, tak se může živit jako Stand-up komik....
Hezkyyy!
NAPROSTEJ SOUHLAS CESCU ZUUUSTAN PROSIM
Fabregas chce začít vyhrávat trofeje. Tak to jsem zvědavej. Chtělo by to novýho golmana. Ten mladej Francouz by se mi líbil.
spíše jediná šance je nalít si čistého vína a zaměřit se na ten kanadský Curling cup....
ten ne, ten je váš.
furt je lepší mít vrabce v hrsti, než každý rok čumět jak všichni holubi zase odletěli.....ale zase to je super zábava, u toho záznamu jsme málem smíchy spadl ze židle
http://www.dailymotion.com/video/xczzkb_wigan-athletic-v-arsenal_sport?start=617
http://www.dailymotion.com/video/xczzkb_wigan-athletic-v-arsenal_sport?start=1
ale musel nieco povedat asi uz ma dost otazok ohladom cescovho prestupu do barelony, to sa necudujme ked uz ixkrat povedal ze ho nepredaju a stale sa to pretriasa, akurat to troska prehnal..
nervak
španělsko by možná byl krok zpátky, ale rozhodně v barce by si pomohl minimálně v pohárech
podivej jak je to ve spanelsky repre, tam hraje zaklad Xavi+iniesta, to si myslis ze v Barce by to bylo jinak? z kapitana na lavicku... ale trofeje by byly...
neviem preco by nemohli hrat v zaklade vsetci traja
a DM by bylo kde?
DM by tam mohlo být a Iniesta muže na levým křídle
presne tak som to myslel
to mi prijde trochu jako zabiti iniesty... a co pak Pedro/Henry? todle je spis nouzovka...
Tak Henryho dny v Barce se podle mě chýlí ke konci a Pedro s Bojanem? no však na ty tři posty ve předu by byla trojka Iniesta, Ibra, Messi+ti dva mladí, příjdou zranění(u Andrese hodně pravděpodobné), nebo Iniesta bude někdy využíván i v zaloze, zápasů je taky hodně zahrají si všichni a Bojan nebo Pedro rozhodně nebudou dělat problemy když nebudou mít jistej flek, spíš bych měl u toho trošku strach jak si vyhový ten střed, jestli by dva "podobní" tvurci nebylo přecejenom moc, Xavi s Decem sice fungovalo, ale Cesc je Xavimu podobnější než Deco.
co se tyce Xavi+Cesc, v repre to nefunguje (2 tvurci naraz), ale to je tak vsude, koukni se treba na Chelsea, jakmile se zacne Deco vtirat na Lampardovu pozici, jde Lamps do kelu....
Taky de o to že repre hraje "Většinou" na dva útočníky, Barca 4-3-3 tam je největší šance, že by spolu mohli fungovat. No a Lamparda nazývat tvůrcem na to mám svůj názor, ale doufám že ho tu nebudem dál rozebírat
Lampard neni žádnej tvůrce..
A Titi v tom případě výměnou za Cesca do Arsenalu..
Chamakh + Henry + RvP + Dánský dřevák... Hodláte hrát na 2 útočníky?
během pvních dovu tejdnů budou 3 z nich na marodce a žádný dilema kolem toho, koho postavit, se konat nebude
Ten dřevák držel Arsenal skoro dva měsíce v boji o titul, nemluvě o jeho přínosu v CHL.
De facto hrajeme na tři. Aršavina oželim snadno, Bendtner může bejt žolík, Eduardo taky náhradník a vepředu se klidně poskládaj Henry zleva, RvP zprava a Chamakh na centru. Do zálohy se místo Cesca stáhne Nasri a spolu se Songem a Diabym (Rosickým) vytvoří tu druhou trojičku. Mně se to líbí.
nebyl by rozhodně tahoun jak v arsenalu, ale rozhodně by dostával příležitosti, nekupovali by hráče za x milionů na lavičku
tak sezona je dlouha, Xavi neni nejmladsi.... Kazdopadne z kapitana a hrace co ma zaklad jistej, by sel do tymu, kde by odehral zapasu tak polovinu, podle me muze tak rok dva pockat....
ja si myslim ze by prave Barce pomohol a dodal trochu viac priamociarosti
tak on by je Pepek točil, ne že ne... ale Fabregas půjde do Barcelony tak nejdřív za dva roky.
ubohý pokus jak ho udržet.. cescovi stejně brzo dojde že s arsenalem nic nezíská. krok zpátky by to určitě nebyl.. ale zaroven tudle kampan na jeho navrat do barcy celkem nechapu. zrovna střední záložníka snad barca nepotřebuje . a k wengerovi..myslím že pro cesce je "krok zpět" zápas proti wiganu kde musí své spoluhrače sledovat kterak hrajou s wiganem 80 min s přehledem a pak banda 10 lidí kolem něho uděla takový infarkt
Kolem něho?
nooo ja to myslím jakože obrazně.že se musí dívat jak ti jeho spoluhrači každou sezonu podělají neskutečným zavěrem plynoucí z nezkušenosti...
tak s podelanym zaverem uz museji mit zkusenosti vic nez dost
přesně tak :) ..ja teda nepatřím k těm co se jim smějou že mají baby team apod.. ovšem an driuhou stranu doplacejí na to že ty mladé hráče wenger až příliš spoléhá. když tam hraje zaklad denilson a diaby aspol. tak pak se to musí někde projevit..
Denilson vcera ani nehral a neviem kde si zobral,ze on hrava v zaklade.On hraje iba ked je niekto z dvojice Song-Diaby zraneny.A Diaby patri v tejto sezone medzi najlepsich hracov,tazkze nemontuj sa do toho,co mu nerozumies.
kamo nechcu se tu stebou hadat.mě je arsenal uplně někde v temných místech těla, ale schvalně sem se podíval na odehrane minuty.. diaby 2000 a denilson 1500 ... zadruhé diaby ani denilson a už vubec ne song nepatří mezi nějake jrače na ktere se da spolehnout. jestli někdo z nich zazaří v 5 v 10 utkaních sezony a ty (vy jako fans ) to berete že sou dobří , necham vas při tom. to je asi jako kdyby chelsea se měla splehat na kaloua nebo sturridge. ja nemusim mít arsenal prozkoumaný do detailů abych abych věděl že wenger nic s takovým týmem nezíská když má v brance koho tam má a když střed pole obhospodařuje pouze fragilní rosa nebo cesc. nasri zklamaní nehorazné.. van persie už letos nepomuže bohužel..andrej taky po rozjezdu nicmoc... jako jo, na to jakej mají kadr tleskam jim že každy rok sou v top 4 ale pokud wenger dycky peřd sezonou říká že aspiranti na titul a po každe sezoně řekne no holt připravili nas o to rozhodčí nebo goly v nastavení apod.
Vidis ja to zas vidim nejak inak.Song patri medzi klucovych hracov Arsenalu,nemat jeho,tak Arsenal by bol v este vacsich srackach.Diaby mal tuto sezonu vyrovnane vykony.Jedine co sa mu da vytknut,su posledne zapasy v ktorych hra zle.Nasri nehorazne sklamanie?To hadam nemyslis vazne.To,ze Arsenal potrebuje golmana a dalsie posily to vedia vsetci.
no tou poslední věto usi to vystihl.. asrenal potřebuje hrače minimalně evropského kalibru..prachy na to mají ale když je wenger tak tvrdohlavý a stojí si za tím že jeho tým je konkurenceschopný na nejvyšších levelech tak pouze na sebe se muže wenger vymlouvat že nic nezískal v posledních letech. nasri přišel jako budoucí tahoun to snad popřít nechceš ale jeho přínos pro tým obecně je zklamání at chceš nebo ne
Vypada to tak,ze vyhlasenia v minulosti o tom,ze mame peniaze a mozme kupit koho chcem boli len take vykriky do tmy,aby ukludnili fans.Az tento rok to naozaj vypada tak,ze naozaj sa bude posilovat.Ak je Arsenal kompletny co v tejto sezone sa ani raz nestalo,je konkurencieschopny.O tom sa bavit nebudem.Vlastne aj teraz chyba 6 hracov zo zakladu,takze je jasne,ze ten titul sa nedal vyhrat za sucasnej situacie.Ja nepotrebujem ziadne velke nakupy.Brankar,stoper,mozno este jeden obranca,Chamakh a budem spokojny.
A k tomu Nasrimu len tolko.Jeho najvacsi problem su vykony vonku.Oproti vykonom z domacich zapasov je vonku len polovicny a este name take kvality,aby mohol plnohodnotne nahradit Fabregasa.
jo však v pohodě, da se říct že souhlasím. ovšem v ang lize se na zranění nehledí. nikdo se prostě nemuže vymlouvat na marodku. prošla si tím chelsea s čechem essienem jcolem acolem apod, manu to same, pool to same..ty zraněne budete mit furt. rosa nikdy neodehraje aspon 75% sezony, u cesca to vypadá že na to má naběhnuto, protože on už od utleho věku hraje nadměrný počet zapasů. takoví obranci jako silvestre campbell nejsou adekvatní alternativy. eboué se mi zda že hooodně zaostavá a svými vykonyz minulosti. dyt přece jenom za adebayora dostali prachy že by kupili za něho dva solidní hrače. tušim 23 mil liber ? touré tež velke prachy no prostě wenger knows ..... ale zaritě bude sedět na prameni jak nějaky skrblík a dělat ze sebe šaška že má prachy a k ničemu je nevyužije..proč ? neřeknu kdyby byly v situaci jako portsmouth nebo chudý tym ale prostě on ty peníze má na kontě a dělá jako kyby z nich musel platit osobní učty nebo ja nevim co
to snad nevidi že bez van persieho sou naprosto bezzubí ?? to že bendtner ted dal 8 golů v 10 nebo kolik to je sice hezke ale dost pozdě se probral.. arša nechce hrat střední utok a eduardo co ... hodně slabota ...
Tak za oboch Africanov zinkasoval 40mega,mohol to pokojne otocit na nakupy..Co sa tyka utoku.Bendtner bol 3 mesiace out,ak sa vratil daval goly a len vdaka jeho golom Arsenal este ako tak zil v boji o titul.Ma prist Chamakh,tym padom budeme mat 3 hroty k tomu Eduardo,Vela.S utokom ak sa nezrania hned 3 hraci naraz by nemal byt problem.Wenger musi predovsetkym kupit golmana a stopera a zapracovat na obrane.To je najvacsia slabina Arsenalu.
tak Wenger golmana a stopera koupit může, ale o tom, že "zapracuje na obraně" dost pochybuju. pro Wengera je obrana až na posledním místě :)
jo, vsadím se, že je potom jako správnej kapitán řádně přetáh berlema.
no ano Sol,Silvestre a dalsi to su neskusenosti same o sebe..
viz..o par řadků výše
Chybí vyrovnanost, chybí kvalita nebo spíš kuráž hrát i proti velkým. S tím souhlasím.
Ale cpát hned, jak je PL lepší, to je (zvlášť letos) hodně odvážné, skoro až směšné.
jj vždycky argumentovali ligou mistrů, letos je semifinále bez angličanů, tak argumentují větší vyrovnaností, ale tam zas docela vystrkuje růžky Italská... Ale větší tlak na Real a Barcu by nepochybně prospěl, ale po Perezově letním kolotoči se ta propast dalších týmů zvětšila a obávám se, že se to nezlepší, snad moc nezhorší...
Letos je to o ničem i v tom, že má blbou sezonu Sevilla. Depor taky odešel (a snad se alespoň částečně vrátí). Valencie je taková, jaká je (fakt jen ten útok). Atleti prožívají v lize noční můru, Villarreal byl jeden čas na poslední příčce (jestli se nepletu).
Na druhou stanu to mírně zachraňuje Mallorka
Uvidíme, jak se ty jednotlivé týmy dají do kupy a jetli můžou být alespoň trochu konkurenceschopné. Ekonomická situace mi napovídá, že asi těžko
Barcelona a Real se musí přiblížit zbytku ligy, obráceně to prostě nejde.
taky to tak vidím. Chce to ekonomické hranice. Jinak se nepohneme
Ok, tak buďte charakteři a pošlete Messiho do Espaňolu.
by ho tam ještě zmrvili ...
Nam vymente Xaviho za Naniho
A myslíš, že kdyby se uměle oslabili dva nejsilnější tak by to pomohlo? navíc nevěřím, že toto by se stalo...
Tak záleží, jak tu vyrovnanost bereš. Ano, co se týče souboje o titul, je na tom Španělská dost bledě. Barca a Real ji prostě přejeli. Na druhou stranu můžeš argumentovat tím, že Arsenal ukázal proti Barceloně výsledkovou vyrovnanost s týmy jako Malaga, Santander a spol.
Ale hlavně se vyrovnanost ligy neměrí na prvních třech místech. Podívej se na rozdíl posledního kvalifikanta do LM a prvního sestupujícího(Španělsko 22, Itálie 23, Anglie 36). Takže ve vyrovnanosti ligy je anglická suverénně nejhorší, na což ale člověk nepotřebuje žádnou statistiku, to jde vidět na první pohled...
řekl bych to tak, že každej si prostě najde svoje a tihle vrcholní představitelé by si tyhle soudy měli nechat pro sebe. A že to říká zrovna Wenger, kterej se svým týmem (při vší úctě) ukázal, že na špičku Primery nemá ... No, jak píšu - vtipné, srandovní ...
Arsenal akorát ukázal, že nemá na Barcelonu, na kterou v současném fotbale nemá nikdo. Ale do špičky PD patří i Real, ne? Možná by se nám s ním vedlo líp, když je dokázal porazit i Lyon...
v tom ma Wenger pravdu PD je uz nuda je to ohrany! furt dokola dopredu vite kdo to ma vyhrany a ostatni tym na to mit nikdy nebudou proste nuda
Kdo to má vyhráný se dopředu neví, letos to yvpadá na boj do posledních kol, bohužel už od půlky sezony jen dvou týmů....
nechcem sa velmi zastavat PD ale musim zareagovat...v PL je to ine ohladom toho titulu?
a nebojovali do 34 kola o titul 3 muzstva?
Arsenal bojoval opravdu jen teoreticky...
ak je strata 3 body na prveho iba boj teoreticky,tak to iste potom platilo aj pre MU.
presne tak...kazdy to vedel ze Arsenal sa vyradi sam
jo, každej to věděl... ale přece jste měli po remíze s Rovers stažený půlky...
ale prd...
tak pre teba by to bola asi riadna potupa,kedze podla tvojich tvrdeni maju ucka najlepsi kader na svete..
bavime sa o Arsenale a jeho kazdorocnom dok*urveni sezony ku koncu, tak nechapem o com tocis
a ja nechapem o akom kazdorocnom dokurveni tu pises,kedze Arsenal minulu sezonu a ani sezony pred tym vynimka 07/ 08 ani len nebojoval o titul,ale to by si tu PL musel sledovat dlhsie ako dva roky,
a to znamena ze nemohli dokurvit koniec sezony vsak?
samozrejme,ze nemohli kedze v tej sezone bojovali o 4 flek,ktory nakoniac ukopali,takze Arsenal ten zaver zvladol.
Hlavne Ferguson ich mal,kedze uz sam viac menej rezignoval.
ale prd...
Ferguson: Titul je nejspíš pryč
Manchester United jen remizoval v Blackburnu a Chelsea může zítra navýšit náskok v čele anglické ligy na čtyři body. "Titul nám utíká, získat ho bude už velmi obtížné. Chelsea by musela hodně ztrácet," uvedl manažer Rudých ďáblů Alex Ferguson.
Jenom vystihnul fakta. Titul se vzdálil (ztratili body) a Chelsea by musela prohrát, aby se aspoň dotáhli (poměrně komplikované)... nevím, co tím sleduješ
sledujem to,ze Arsenal aj MU boli minuly tyzden prakticky v rovnakej situacii.
Vubec ne. Letos byl Arsenal snad nejbliz od toho jejich posledniho titulu, docela jsem si ke konci i myslel, ze by to teoreticky mohli dat.
nie nebojovali, to len naivny fanuskovia arsenalu si mysleli ze maju sancu na titul... bejvavalo
ale bojovali a to tak moc,ze nikto iny neotocil v tejto sezone tolko zapasov ako Arsenal.
no naposledy pekne otocili, za desat minut dvojgolove manko, nadhera, urcite by bola skoda keby cesc odide z takeho bojovneho muzstva...
blbost. A že je to nuda? Nesouhlasím. Rád si užívám útočný fotbálek.
děláš jak kdyby v PL byla šance, že titul vyhraje někdo mimo big4, v PD je aspoň boj o ligu mistrů, v PL pokud někdo vyloženě nevybouchne jako letos LIve tak se ani o ni nehraje...
Liverpool šel sice dolů, ale taky ostatní týmy (Tottenham a City) šly nahoru. A to výrazně.
to sice ano, ale nemůžeš popřít fakt, že ve většině sezón si místa v LM rozdělí big4 a ostatní ostrouhají a že je tím pádem ještě nudnější než v PD
ale aspon je tam to four
a to je jako dobře? v PD dokázali titul ne před moc dlouhou dobou vyhrát Vale nebo Depor, daleko k tomu neměli další týmy a co se týče boje o LM a další poháry, tak je to mnohem bohatší a zajímavější než boje v PL, kde se od doby, kdy se z Chelsea stal silnej tým dostal jenom jednou Everton na 4. místo
no ja tie neviem ale podla mna je 4>2, co je na tom take tazke pochopit
Tak je otázka, jak to bude dál... Citizens investují do toho, aby to 4. místo dostali, Spurs podobně drží stabilní kádr, Everton taky útočí, AV posiluje každoročně, Liverpool každoročně oslabuje. Reálně má na "big4" šanci 7 týmů (včetně současné big4).
Everton a Villa jsou podle mě v nejbližších letech bez šance na dostání se do 4. místa, kor když teď mají prachy Citizens no a něco odhadovat u Spurs si nedovolím, stejně to bude podle toho jak se před sezónou vyspí. Jediní Citizens mají řek bych reálnou šanci se tam dostat
Já čekám v horizontu 5 let změnu na oil 2, tedy jen City a Chelsea. Arsenal pořád přešlapuje na místě a co bude s ManU je do budoucna neodhadnutelné protože nikdo neví kdy skončí Fergie a jsou zde problémy s majiteli, uvidíme kolik utratí v létě. Pool se tam drží díky LM 2005 - udržel Gerrarda a noví majitelé přivedli Torrese. Pokud nepřijdou noví majitelé co budou investovat tak z Big4 letí. U ostatních je otázka zda se jim podaří dostat na úroveň špičky ale 10 let to nedokázal nikdo a bez dvou účastí v LM po sobě se dpoředu neposunou.
Pokud Spurs skončí 4., tak kádr udrží a asi i investují. Takže by mohli hrát o 4. místo dlouhodobě a pokud by postupovali, tak i úspěšně.
MU a Liverpool mají rozbitej kádr, ale Fergie ho už několikrát dokázal spravit, bude otázka, jak před sezonou vyřeší všechny problémy. Navíc má vyšší kvality a zkušenosti než Benitez. Záleží na Rooneym, Torresovi a posilách.
Arsenal je otázka, chvilku o titul, chvilku o LM, až vyrovnají problémy, můžou klidně brát titul nebo se držet na trojce.
Chelsea? Uvidíme, co se stane v létě. Buď přestavba a pak se uvidí, nebo zůstane kádr s minimálními změnami a uvidíme, protože fakt ta základní sestava je stará.
Ten už opravdu neví, co by si vymyslel...
co je to dneska zase? den velkých a blbých keců?
100. pro Cesca v Arsenalu
Wenger si hodně nevidí do pusy..
Arsen si trochu typnul, ale ma pravdu. V Barce by sa Cesc stratil, maju tam Xaviho, Iniestu, Messiho ktory si casto zbieha pre lopty a tvori, to iste sa da povedat o Zlatanovi. V Barce by tak neziaril ako v Arsenale. A super forma Barci zavisi hlavne od Messiho.
V Realu maju ne tento post tiez 2 hracov (Kaka, Van der Vaart). Pred 3-4 sezonami bola aj PD vyrovnanejsia, Real aj Barca neboli taki dobri. Mozno buducu sezonu sa to opat zmeni.
Podla mna by Cesc najlepsie spravil, ak by prestupil do ManU. Tam by idealne zapadol, tam potrebuju kvalitneho tvorcu hry a tam potrebuju posilnit kader do spickovych hracov.
Inak budem zvedavy co bude ak sa podari presadit pravidlo do LM bez dlhov. Hlavne PL moze natom vyhoriet.
Kaká ani Vaart nejsou Cescuv post, ten by v Realu(se současným rozestavení) zapadl do středové trojky vedle Xabiho a někoho třetího, když Lass upadl v nemylost trenera.
Iker
Ramos-Pepe-Albiol-?!(Filipe,Arbeloa)
J.Martinéz-Xabi-Cesc
Kaká-Higuaín-Ronaldo
kurva to by vypadalo dobře,
jj taky by se mě to líbilo, jenom mě furt mrzí ten Lass tak aspoň doufám, že už se do te trojky na podzim zamíchá Rubén
Stejně by bylo nejkrásnější, kdyby hráli v tomhle složení..
Valdes-Alves. Pique, Puyol, Abidal-Messi, Xavi, Busquets(Yaya, Keita), Fabregas, Iniesta-Ibrahimovič.
tys taky cetl od capka B.L.B. co?
proč? 4-5-1 je našemu systému hodně podobné. Zní to divně, ale je to tak. TOhle říká dobře hřebík - nezáleží anitak, jakým systémem hraješ a na kolik hraješ útočníků. Jde o to, JAK to ti hráči hrají
Tak konečně někdo se stejným názorem, rozdíl mezi 4-3-3 a 4-3-2-1(4-5-1), je téměř minimální, jde o to jaké mají ti hráči úkoly. Když dám příklad z české ligy tak Beránek tvrdí, že hraje s Brnem 4-3-3, ale ty křídla se hodně vrací na hrotu zůstává osamocenej Došek a je to hodně defensivní. Nebo třeba Chelsea za Murinha proti Barceloně, u obou se udávalo 4-3-3 a ten rozdíl v pojetí hry byl obrovskej, křídla Chelsea pracovala hodně do zadu takže to bylo taky spíš takový 4-5-1.
Hlavně prasič Busquets :)
Někdo tam musí tvrdit muziku...
Prakticky je to systém 4-3-3, který hrajeme, s tím, že Messi a Iniesta jsou na křídlech. Hrát by to šlo, to ne, že ne
Taky to tak bylo myšleno.. V podstatě to je to samé.
Nechce se mi to tady číst
Nejlepší liga je PL, potom PD, SA, L1, BL.
Nejzábavnější je BL, potom L1, SA, PL, PD.
Nejvyrovnanější je L1, potom BL, SA, PL, PD.
A je to.
a RPL máš kde
Důle.
Počítám těch 5 nejzavedenějších lig, které jsou souhrnně označovány jako top 5 a které aspoň rámcově sleduju.
nejzabavnější BL ? doufám že tim myslíš brazilskou neb obulharskou ligu a ne bundesligu ? tam je vtipnej leda lehman jak obchcává mantinely
to dělá v LM
Nejlepší je samozřejmě Gambrinus liga!
ano a hned v tesnom zavese je corgonliga
Wenger uz me nicim neprekvapi Pred chvili pronese ze nemaji zraly tym na titul a kdo za to muze ze mistre? A ted tohle nevim proc by hrac jako Fabregas udelal krok zpet do PD zvlaste kdyz je jasne ze ho koupi Barca pripadne Real v obou muzstvech ma o 500% vetsi sanci na trofeje ty komiku
No jasně, Wenger opět musí na sebe upozornit Ty jeho řeči poslední dobou, jeden lepší žvást než druhý
Na to ze je Wenger skvelej trener tak ted rekl uplnou kravinu spanelska liga neni horsi ale proste na ty lepsi tymy se tam jenom brani jinak je to stejny a to jeste ve spanelsku se hraje utocneji!!!!!!
hezky
Konečně taky Wenger řekl něco, s čím můžu souhlasit
Wenger celkem bodl přímo do vosího hnízda, ale myslim, že zrovna on, by měl po včerejšku držet hubu...
proč by měl držet hubu ? dyt má pravdu a zrovna v tomhle je krása ligy .. nikdy nevíš kdo s kým prohraje ...
On to řekl před zápasem ...a vážně nevidím souvislosti
Tak pokud by šel do RM, nebo Barcy, krok zpět by to nebyl, Barca by byl krok vpřed, u Realu je to tak nastejno, možná spíš horší, když se podíváme na poslední umístění v ligách a LM. Ale myslim si, že kdyby neodešel do Arsenalu, v Barce by z něj vyrost Xavi2, Arsenal z něj určitě udělal kompletnějšího hráče, takže si nemyslim, že po herní stránce by ve Španělsku našel něco, co v Arsenalu nemá.
BBC wrote: 1025 BST: Arsenal captain Cesc Fabregas has held a secret meeting with Barcelona president Joan Laporta in Morocco where he is on holiday recovering from a leg fracture. The Spanish champions have denied that they have an informal agreement with Arsenal not attempt to attempt to buy the 22-year-old this summer.
Todle "BBC wrote", pokud se nemýlím, ve skutečnosti nepíšou redaktoři, ale přispěvovatelé z řad fanoušků, takže bych se moc nevzrušoval.
fakt je ten, ze laporta bol v tej dobe v maroku, fabregas tiez, ak sa stretli, tak sa tym chvalit nebudu, ak nie, budem len rad, treba vyckat na leto
Ale Barca by byla krokem vpřed ...
Wenger vlastně řekl že španělská liga je horší než anglická, tak nwm co na něj blejete když je to stejně pravda
ani sa necudujem,ze chcel vypnut po polhodine.Dal totiz gol Ronaldo a si spomenul ako ich minuly rok vypoklonkoval z LM
Tak za prvé...Barcelona je sice možná jeden z nejlepších týmů na světě , ale...i kdyby tam Fabregas nááhodou šel....tak akorát tak zahřejvat lavičku....Ten by si tam nai neškrt...možná ze začátku kvuli zájmu medii..ale tim by to haslo....
Za druhé bych řekla, že když Wenger koupí dobrý hráče...a nebudou nic nechávat náhodě ( viz zápas s Wiganem) tak by nejakou tu trofej už ziskat mohli
A za třetí....V Arsenalu je za hvězdu, goly dává a hlavne PD je soutěž o dvou týmech....PL je mnohem dynamičtější a napínavější...Pokud si tohle Cesc uvedomí, pak zjistí že jeho týmem je Arsneal a zůstane :)
Ani by si v Barce neškrt ?! Dál jsem se neobtěžoval číst..
jo, Barcelona koupí hráče za 50 mega na lavičku...
koukni se na Henryho...ten is podle me taky pohoršil...
Henry odešel proto, aby vyhrál Ligu mistrů. A tu vyhrál.
Zahrál by si dost, o to se neboj.
PD je možná o dvou týmech, ale PL je poslední dobou jen o jednom...
o jakým?
MANCHESTER UNITED
Na adresu pana Wengera se snad při tomhle vyblitku ani nedá reagovat slušně, ale zdržím se zbytečných nadávek. Vtipné je i to, že Arsenal by Španělsku určitě neskončil lépe, ale blbě tlachá. Jestli je PL zajímavější ligou je rozhodně věc názoru, mne se třeba anglická kopáná celkem hnusí. Myslím, že nejlepší ligy se střídají, žádná liga nemůže být na vrcholu pořád a zrovna teď si myslím, že Anglie přepouští své pozice
hezké, jak si tyhle Wengerovy řeči místní Španělé berou
výblitky a blbé tlachy prej. na Primeru může mít názor jakej chce, protože jak píšeš, je to věc názoru.
Ách jo, už jen nadpis značil, že to bude hromadné vyblití se na Wengera, nicméně je k popukání, že 95% lidí, co tu na něj blije, vlastně vůbec nepochopila, o co mu timhle prohlášenim asi šlo...
Jóóóó neměl si tam chodit Cecku
žeby aprilovy žert od Wengiho ?
Urcite - pristi rok totiz bude titul, navic si Fabregas vychutna zpusob jakym budou Rodallega a Bendtner nakladat s jeho golovyma prihravkama.
Rodallega je nějaká nová spekulace na přestup do AFC?
http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Premier+League/Arsenal?JavaScript=1&searchheadlines=&search=rodallega
myslis,ze je to realne alebo sa iba nejaky pisalek nudi?
Pokud do toho můžu kecat, tak je to hodně reálny, Rodallega už příští rok asi ve WAFC nebude, ale zároven by to byla dost velká chyba Arsenalu, Hugo bude drahý, prostě za hodně peněz málo muziky, respektive žádná muzika. Pro Wigan by to byl další finančně výbornej prodej po Palaciosovi a Valenciovi.
Tiez sa mi to zda nejake divne.Wenger radsej kupi zadara Chamakha ako by mal davat miliony za Huga.
Neni to hodně reálný. Na co dva útočníky?
Tak proč se hned v zápětí začalo mluvit o odchodu Eduarda do Lyonu?
Situaci, že teď Dudu odejde, si fakt nedokážu živě představit. Stejně tak si nedokážu představit, jak Wenger sahá po nákym dřevákovi do útoku. To on fakt nemá ve zvyku. Takže týhle variantě dávám leda tak symbolických 10% pravděpodobnosti. Rodallega pude pryč, ale do Arsenalu jen těžko.
Já to špatně formuloval, není hodně reálný, že se to uskuteční, ale ten zájem o něj a Rodallegův odchod, to oboje reálný je
Tak kvalita ligy je sporná....Je pravda, že ve Španělsku jsou dva kluby, a za nimi propast, na druhou stranu v Anglii jsou tři, a za nimi je celkem taky díra. V Anglii ztrácí tak nějak všichni soustavně, ve Španělsku první dva skoro vůbec. Co je známka kvality, na to já nedovedu odpovědět....
Za prvníma třema je díra jen letos a furt ne tak velká jako ve Španělsku za Realem a Barcou...
a zase tu mame otrepane klise s nejlepsi ligou PL ......ja si skoro v kazdem kole La Ligy dokazu vybrat zapas, ktery je vyrovnany, pohledny pro divaky a o body se bojuje takrka 90 minut....a co potom city - utd? tomu rikate pohledny zapas?
arsenaaaaaaaaaaal
Barca vás vyklepla co, Arsene? To přejde..
tak to ma poser práve pozerám Nova Sport a tam že Wenger chce utratiť na prestupoch 60 milionov vraj Luiz, Ander, Di Maria, Sissoko,
To se dozvíš jen na Novu Sportu takový informace
zrovna Sissoko by se jim hodil jako prase :)
Arséne Wenger
VhW - Velká huba Wenger zase plká hlouposti už je k smíchu, chtěl bych vidět v PD Arsenal ,možná by byl rád za 5 místo za Valencií a Sevillou
Arsenal je na úrovni Realu Madrid
no to iste
Ked sa mu ten anglický antifutbal páči , tak nech si ho trebars aj zožere . Na ten hus sa nedá pozerať .
Tak já bych řekl že tyto dvě soutěže jsou vyrovnané sleduji PD i PL a je to krásný fotbal ,ale na naší ligu se koukat nedá to je hnus ani to už nevypadá jako fotbal ten míč je ve vzduchu víc jak na zemi
však to aj v PL .
Jediný rozdíl těchto dvou ligových soutěží bych viděl v tom, že ve španělské lize se až tak moc nebrání, zkrátka hraje se dopředu a vzadu je potom víc okýnek.
Jinak jsem dlouho fandou Arsenalu a myslím si, že Wenger to zkrátka s těma mladýma hráčema občas moc přehání a ono se to v klíčových zápasech projeví. Navíc Fabianski se mi jako gólman vůbec nelíbí, možná by mohl hrát tak akorát nahrávače útočníkům soupeře
uplně stebou souhlasi Fabianskiho už bych tam nepoustěl to rači hrače z pole
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele