Watford našel nového manažera, od léta ho povede Mazzarri

21.05.2016, 10:33
Aktuality
Jenom několik dní trvalo Watfordu, než našel nového manažera. S londýnským klubem se po jedné sezoně loučí španělský kormidelník Quique Sánchez Flores, jehož nahradí Ital Walter Mazzarri...

Watford loni postoupil do Premier League a Flores s ním na podzim dokonce atakoval pohárové pozice, jaro ovšem týmu vůbec nevyšlo a začal se propadat tabulkou. V konečném účtování z toho nakonec byla třináctá příčka, k níž Londýňané přidali postup do semifinále FA Cupu.

Informace o dohodě s Mazzarrim začaly prosakovat na veřejnost již v noci a potvrdil je například agent 54letého kouče, v sobotu dopoledne se pak přidal rovněž Watford. Ten s bývalým trenérem Sampdorie, Neapole nebo Interu Milán podepsal smlouvu na tři roky.

Mazzarri se stane již čtvrtým italským koučem, který bude v příští sezoně působit v anglické Premier League. S Leicesterem letos senzačně získal titul Claudio Ranieri, do Chelsea přijde Antonio Conte a ve Swansea bude pokračovat Francesco Guidolin.

Autor: Tomáš Pavlík / bbc.com

Komentáře (199)

Přidat komentář
olis

tak uz si si vydupal to svoje milovane anglicko, po pol roku skoncis, ale hlavne ze si si splnil sen

Reagovat
smazaný uživatel

Ranieri byl největší adept na první vyhazovat v letošní sezoně

Reagovat
smazaný uživatel

*vyhazov

Reagovat
Recoba Inter

Myslím, že ti dva jsou hodně odlišní já bych mu taky moc velké šance nedával ale tak třeba překvapí

Reagovat
olis

Ranieri ma pobehane zahranicie, iny pristup, Mazzari je skvely trener ale jedine do talianska, inde mu neverim

Reagovat
Recoba Inter

ale tak ona v životě každá zkušenost dobrá, do budoucna se na něj v Calciu budu těšit

Reagovat
Recoba Inter

Haha

Reagovat
Briggus

OT: Není Sýkora už starý na reprezentaci U20?

https://twitter.com/fotbalova_repre/status/733723330168164353

Reagovat
SunFells
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ritchie

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
oddy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

Reagovat
Usty

to je něco staršího? on teď nikde netrénuje, pokud vím..

Reagovat
SunFells

Crystal Palace 2013.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
liquicitizen

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ZB 07

Reagovat
LGT

Reagovat
SunFells

Ten chant je btw boží, onen hráč musí být mega rád.

Reagovat
smazaný uživatel

skoro lepší než o bratří Toureových

Reagovat
Euphael

Reagovat
Ligter

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Azza

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
Trand

Reagovat
smazaný uživatel

Watford loni postoupil do Premier League a Flores s ním na podzim dokonce atakoval pohárové pozice, jaro ovšem týmu vůbec nevyšlo a začal se propadat tabulkou. V konečném účtování z toho nakonec byla třináctá příčka, k níž Londýňané přidali postup do semifinále FA Cupu.

Ako na Watford celkom slušne, nechapem čo vlastne vedenie očakava.

Reagovat
smazaný uživatel

To jaro bylo katastrofální. Kdyby Ighalo neměl na podzim životní formu, tak můžou i sestoupit.

Reagovat
fenixLFC

proste ked ighalo odisiel, tak odisiel aj watford, to bola strasna marnost

Reagovat
smazaný uživatel

Wow

Reagovat
smazaný uživatel

talianski tréneri ovládnu PL

Reagovat
kylo ren
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jestli ho vyhodí, bude chybět všem

Reagovat
MySch017

mne nie

Reagovat
Minister

Reagovat
icemike

Reagovat
Ritchie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Třetí trenér na lavičce PL klubu

Reagovat
smazaný uživatel

italský

Reagovat
B3n

4. ?

Reagovat
smazaný uživatel

jo ještě Con te partiro, no tvle, hanba anglčanům

Reagovat
B3n

Proč hanba ? Prostě si každej PL klub může vybrat téměř koho chce. Buď rád, že je o ty taloše zájem

Reagovat
smazaný uživatel

protože tyhle mediální mrdky anglické nemají svou tvář hh

Reagovat
B3n

?

Reagovat
oddy

Dokazuje to úpadek PL

Reagovat
B3n

Jak ?

Reagovat
B3n

Myslel jsem si to

Reagovat
oddy

To mělo být popíchnutí Zarka, který tu už u několikátého článku kope do PL

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
B3n

Reagovat
smazaný uživatel

4+ Mazzari^2 - 271 = titul, čísla nepustia

Reagovat
smazaný uživatel

chalani, vy ste tu takí mudri, ako sa volala kniha kde druha svetova vojna skončila výhrou pojebanych fašistov ? Je mozne ze ich je viac ale snad ju podla nazvu spoznam.

Reagovat
vladis271

Ďakujem, snažím sa byť skromný.

Reagovat
jacobT

"Kotlebov mokrý sen"

Reagovat
smazaný uživatel

také knihy by som zakázal!!!

Reagovat
B3n

Wolfenstein: The new order

Reagovat
smazaný uživatel

vidis, sice som nehral ale recenziu som na to videl.

Reagovat
B3n

Taky tak. Jen jsem to viděl u kámoše. Je to na mě moc ujetý

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som si zakazal instalovat hry, sice pred dvoma mesiacmi ked som si dal z nostalgie cez vikend LOTRa tak som si nainstaloval battle of middle earth 2

Reagovat
B3n

To jsem ani nehrál. Já to mám taky zakázaný. Ale výkonem PC

Na hraní je konzole

Reagovat
smazaný uživatel

ale hento by ti slo ja som sa ako decko strasne načakal na Playstation a potom som ho ani nejak extra nehral teraz by to skoncilo velmi zle,fakt sa necudujem tym tucnym deckam. Dost ze aj tak zivotom plavam bezcielne, po konzoli by aj moja posledna ludska hodnota ktora za nieco stoji odisla(krasa, bez pohybu mam sklony priberat)

Reagovat
B3n

Já si před lety koupil Xbox 360. Ze začátku jsem hrál fakt hodně. Dneska ho zapnu párkrát za měsíc na pár hodin, většinou v noci, nebo tak. Ale na nových konzolích si u někoho, jako společenskou zábavu, zahraju rád. Jako, kdybych měl doma novej Xbox, tak bych hrál určitě víc, ale celkově mě to hraní baví čím dál, tím míň. Hlavně samotnýho. Když se slezeme na nějakej turnájek, nebo něco, tak je to super. Ale dneska už si nedokážu moc představit, že bych u toho proseděl celej den, jak dřív.

Ale sport měl vždycky přednost, takže jenom tak nepřiberu. Možná je to taky tím, že hraju týmovej sport a jako golman se na to jenom tak vysrat nemůžu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dáme multiplayer?

Reagovat
smazaný uživatel

ano

Reagovat
SunFells

The Man in the High Castle?

Teď vychází i takový seriál.

Reagovat
smazaný uživatel

dakujem. Som si na to spomenul lebo som cital o tom seriale a ten obsah mi prisiel povedomy

Reagovat
Mastný Chobot

mal by som čítať aj nižšie najprv

Reagovat
Busby babes

jsem na tom stejne.

Reagovat
Mastný Chobot

man in the high castle, pozri si seriál, je boží

Reagovat
smazaný uživatel

prave som cekol trailer a neviem neviem, skorej dam knizku prave,uz aj tak som dlho necital

Reagovat
SunFells

Prý je lepší a realističtější Fatherland.

Reagovat
Mastný Chobot

keď si viac na knižky, tak jasné, ja som knihu nečítal, ale seriál je skvelý. Hlavne Obergruppenfuhrer Smith a Tagomi sú skvelé postavy a výborné herecké výkony.

Reagovat
smazaný uživatel

praveze nejsom nejaky knihomol,dam cca knihu na dva mesiace ale moc ma ten trailer nezaujal a to uz je jak v pici ked ma trailer nezaujme. A moc saneviem sustredit na vazne serialy(s vynimkou True detectiva), maloktory z nich dokoncim(HoC po prvej serii, Fargo po druhom diely, Mr. Robot niekde v 3/4..). Fakt len sitcomy ku kave alebo k jedlu, potom vypinacka.

Reagovat
smazaný uživatel

potom ale nastava otazka, preco predlzujes Laco? Mezdirocnik je cool

Reagovat
Mateo16

Asi som divny ale strasne nudny serial . Rovnako ako Better Call Saul .Fargo Na Mr. Robot a Homeland , Suits sa to nechyta

Reagovat
Mastný Chobot

ja som v tomto neobjektívny, lebo všetko, čo sa hocijako dotýka fašistického Nemecka, je pre mňa hneď zaujímavé

Reagovat
vladis271

pre mňa tiež. Ale mne to nesadlo absolútne, rovnako ako mi vôbec nesadlo 11.22.64

Reagovat
aurelio

Skús 11.22.63. Mne sa teda páčilo iba prvých sedem dielov, keďže ten ôsmy to celé pokazil, ale dobrý dojem z toho ostal.

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt Suits? Ten považuju za jeden z úplně nejnudnějších mezi těmi nejznámějšími seriály.

Reagovat
Mateo16

Suits je zrovna rovnaky zaner ako Dr . House ja mam rad tych arogantnych

Reagovat
smazaný uživatel

Žmýkanie Mikeovho pribehu je už neuveriteľne otravné, hlavne v poslednej sezóne.

Reagovat
vladis271

tiež mi to nesadlo

Reagovat
Whitemedia

Jestli je pro tebe Fargo nudný seriál, tak se na ty nácky asi budu muset mrknout

Reagovat
Whitemedia

Teď každopádně poslední díl seriálu, který nikdy nenudil. Mohli to Banshee natáhnout ještě na pár dalších sérií.

Reagovat
jk

Knha je o dost lepší. Seriál se mi taky líbil ale strašně to zjednodušili a zprimitizovali.

Reagovat
Busby babes
Reagovat
Busby babes

a tak nic, uz ti to poradili.

Reagovat
TopinB

Anebo ještě Fatherland

Reagovat
Pipo123

Borci trošku OT: Práve som dopozeral http://www.csfd.cz/film/321525-triple-9/prehled/ a dosť dobrá vecička, niečo na spôsob Heat, viete poradiť ešte nejaké tomuto podobné filmy ? Pri súčasných sračkách ako Avangers a iné CGI pičoviny sa takéto filmy strácajú a zle hľadajú. Diky moc

Reagovat
Mastný Chobot
Reagovat
jacobT

a stopéra

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
teenz

Reagovat
smazaný uživatel

Kante by bol lepsi ale ajtak dobry prestup

Reagovat
jacobT

Kante je skvelý, ale pre nás je asi vhodnejšia voľba práve Xhaka.

Reagovat
teenz

Rozhodně.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Mastný Chobot

zachovalá

Reagovat
SunFells

Ani on není zvětralý.

Reagovat
Mastný Chobot

uvidíme

Reagovat
Nikikrew

parada. Zalohu mame hodne silnu. Este utok a stoper a spokojnost

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ještě ten Lacazette, Ibra a Manolas nebo Abdennour.

Van der Wiel je též volný hráč, jako dvojka by byl super na pravého beka.

Ale to už je moc nonsens, Wenger by se takhle neodvazal.

Reagovat
Godwinson

Reagovat
Hachim Mastour

Ti hovorík ak nebude mať číslo 8 ale 34 tak ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsem zvědav, jak ten střed poskládáme

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně jestli bude hrát s Coquem, tak budeme dohrávat každý druhý zápas v 9

Reagovat
Counter

Coq byl za celou kariéru v AFC vyloučený jednou, nějak se tu démonizuje.

A nevěřím, že by ti dva hráli spolu, spíš Ramsey/Wilshere/Elneny. A do toho ještě nějak najít prostor pro Cazorlu...

Reagovat
Nikikrew

Ramsey alebo Jack na kridle, nalavo Sanchez a hrot snad novy utocnik

Reagovat
Counter

Já je tam nechci, na pravou stranu posilu

Reagovat
Nikikrew

Wingera moze zahrat aj Iwobi, Ox, Theo, Joel. Tam mi to pride celkom vyriesene.

Ani ja nechcem aby hral Ramsey kridlo ale kde s nim, alebo s Jackom, ten stred mi pride fakt silny

Reagovat
Counter

Joel si za nás už nekopne... I když si to ani v nejmenším nepřeju, počítám s jeho odchodem. A Theo snad půjde taky.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz pujdou oba, tak jedno typicke kridlo bude chybet

Reagovat
smazaný uživatel

Theo snad půjde, joela bych rád viděl u nás, ale jelikož bude bossem stále AW, je jasné, že si nekopne, tak raďeji ať chudák hraje jinde

Reagovat
smazaný uživatel

on na tu uplně nejvyšší úroveň stejně nemá

Reagovat
smazaný uživatel

co ti na tom příjde vyřešené..?

Reagovat
Nikikrew

Vymenoval som 4 velmi kvalitnych hracov. Plus tam podla Wengera moze hrat Ramsey, Jack

Reagovat
smazaný uživatel

Ox je na tom s formou asi tak, že by si zasloužil kopnout tak v Mickey Mouse cupu..

Joel odejde a bude to dobře.. zejména pro něj

Iwobi je furt neznámá. Thea bych nejradši prodal taky. potřebujem posilu. je evidentní, že tam bude na 100% jeden z těch dvou střeďáů. já tohle rád nemám. Dle mého by nějaký pravý záložník, křídlo by si svoje místo v týmu našlo. ale čekám, že se nechá Theo a bude to zas marnost.. Hlavně ať dojde ten hrot, jinak to balím..

Reagovat
smazaný uživatel

No byl vyloučen jen jednou, ale poslední dobou do toho chodil po hlavě, prasil a měl celkem štěstí, že to nebylo vícekrát. Každopádně u něj je potenciál tento aspekt zlepšit větší, než u Xakhy.

No a ten střed... Celkově by nebylo od věci uvažovat o změně systému, třeba na 4-1-2-1-2 Tímto by se našlo místo pro Cazorlu, Ozila, Xakhu a pak podle obtížnosti zápasů Coq, Ramsey nebo Wilshere

Reagovat
smazaný uživatel

btw aky mas na Joseho nazor?

Reagovat
Busby babes

takovej, ze si uzijem hodne srandy. je to arogantni dement, ale to je LVG taky, SAF byl podobnej. nic jako zarucenej uspech asi uz neni, LVG to mel byt a neni, tak uvidime.

Trochu se bojim az moc velkeho pruvanu v sestave. Tipnu ze Mata pujde, Fella pujde... a pak kdo vi. A samo jeho historie v davani sanci mladym neni dobra. Takze v tomhle by to chtelo aby se hodne zmenil, coz se asi nestane.

zaroven by to asi znamenalo to, ze se u nas vytvori pozice nejakeho sportovniho reditele nebo tak, coz by ovsem neblyo spatny do budoucna. Jestli LVG nebo ten z Atletika, bral bych to. A pokud pak budem hrat fotbal jako Chelsea loni na podzim, tak budu spokojenej.

Jeste je otazka co pak Giggs no. Asi by to znamenalo odchod. ale aspon by nabral zkusenosti, protoze zatim prakticky nikdy netrenoval.

Reagovat
B3n

Reagovat
B3n

Hlavně za první odstavec. Ani jednoho bych sice nenazval dementem, ale podobní si rozhodně jsou. Taky jsou to všichni přátelé. Teda vlastně nevím, jestli LVG se SAFem, ale José s obouma určitě.

Reagovat
Busby babes

vsechno to jsou manageri, kteri v tehle vecech fanousci jejich tymu maj radi, ale ostatni nesnasi no.

Reagovat
B3n

Přesně tak. Ale většinou se od toho snažím odprostit. A zrovna tihle tři jsou jedni z mých oblíbených právě proto I když to není přesný, LVG není můj oblíbenec úplně, ale rád ho sleduju a snažím se ho pochopit.

Reagovat
smazaný uživatel

idealne by bolo keby Giggs zacal trenovat ked bude mat lepsi kader a nebude na nom az taky tlak hned od prvej sezony.

ten pruvan nemusi byt tak dramaticky kedze hardcore pretlak je hlavne v zalohe kde sa nedavno posunul uz aj Rooney takze je tam 7-9 hracov na 3 pozicie podla toho ako pocitas Blinda a Januzana a vsetci su tak trochu za ocakavaniami resp. niektori az tragicky. Uplne chyba top ST/RW/CB a mozno aj RB a GK, takze ocakavam skôr vela nakupov.

Reagovat
Busby babes

me porad prijde, ze ten kadr je dobrej. chybi mi v zasade pravy top pravy kridlo. Uvidime co bude s Januazjem a Depayem pristi rok, vrati se Shaw a Darmian urcite taky umi zahrat lip. ale byla to prvni sezona, tak cekam, ze se pristi rok zvedne.

Reagovat
smazaný uživatel

si velky optimista. SAF vedel aj z hovna urobit vitazov PL, ale teraz uz to bude chcet ovela viac kvality.

Reagovat
smazaný uživatel

Povedal by som, že tento káder je niečo úplne iné, ako to, s čím SAF vyhral poslednú sezónu titul. Nech pozerám, ako pozerám, tak do základu by som chcel len nové LCB. Ako nevravím že napr. na pravom krídle nám nechýba nejaká okamžitá kvalita, ale keď sa pozriem na ten pretlak top top ofenzívnych talentov (Martial, Depay, Januzaj, Rashford, Perreira... a dajme tomu že Lingard ), tak chcem aby ďalšiu sezónu dostali čo najviac minút a neodišiel ani jeden.

V strede zálohy je to plné (teda ak by sme chceli hrať na troch, tak nejaký pohyblivý hráč by bodol). Na bekoch sú skvelý aj Young s Valenciom, takže tam problém nieje.

Preto by som nakupoval povedzme kus za kus. Predať napr. Jonesa,Roja, Fellainiho či Matu a namiesto nich priviesť niečo lepšie.

Reagovat
smazaný uživatel

s detmi sa ale neda hrat o titul. Je to pekne mat vekovy priemer 25 rokov ale zase nedame top4 a niesom si uplne isty ci Unted bol vzdy len o tom hrat co najviac u21 hracov alebo to bolo aj o tom byt v boji o ligu a LM. Treba hladat balanc co znamena urcite viac posil nez 1 CB

Reagovat
B3n
Reagovat
smazaný uživatel

Kvalita bol Di Maria a Falcao Nieje to žiadna istota, tak ako nieje istota, že s Mourinhom prídu tituly. Ja by som mu to v kľude dal po odchode SAFa, to bol presne tím pre Mourinha. Toto je však tím na koncepčnú prácu. Ja len dúfam že buď sa nejakým zázrakom zmenil, alebo má vedenie na neho nachystané páky.

Reagovat
smazaný uživatel

Depay/Martial-Rashford/Posila-Lingard/Posila

Rooney/Mata

Herrera/Bastian-Schneiderlin/Blind

Shaw/Jackson-Mensah/Posila-Mike-Darmian/Valencia

ak odide DDG tak Romero/Posila

co myslis dava to zmyzel ? Ci staci bez posil? Kebyze kazda ta posila by mala byt top hrac ako napr. Lukaku/Kane/Griezman na CF alebo Mahrez na RW...bola by zaruka ze by sme bojovali o titul a Mladici by hrali ajtak az az pretoze bude Capital one cup, F A cup, Europska liga a PL a ajtak bude vela zraneni ... to je moja predstava a pochybujem ze Mou kupi 10 hracov ze sa tam nikto z mladych nedostane

Reagovat
B3n

Myslím, že největší slabina je na hrotu, pokud se teda s Martialem počítá na křídlo. Pak už jen nějak vhodně doplnit, jinak je ten kádr v pohodě.

Reagovat
vodka

nedivil bych se, kdyby si mourinho fellu nechal

Reagovat
fantomas

A pak si tady někdo bude stěžovat na to, jak to vede EF, fakt.

Reagovat
Busby babes

neasi.

Reagovat
B3n

Reagovat
cristiano.K.
Reagovat
B3n

OT : Nejloblíbenější / nejlepší online poker herna ? A proč ?

Reagovat
Mastný Chobot

žiadna. lebo má môj život zmysel a mám sa rád.

Reagovat
B3n

Jak kdyby Tě měl online poker zatáhnout do podsvětí

Reagovat
smazaný uživatel

Vacsina ludi tomu velmi lahko podlahne. Preto sa tomu snazim vyhybat aj ja napr.

Tak isto aj stavkovanie a podobne veci. Uplne mi to zatemni mysel a casto sa pristihnem, ze na nic ine cele dni nemyslim.

Reagovat
B3n

Jo, to je pravda. Ale tak když víš, že tomu lehko podlehneš, tak se tomu vyhýbej, tak je to správně Já třeba měl posledně smůlu a už se to ve mě tak nějak nahromadilo, tak jsem se na to asi na 4 měsíce kompletně vysral. Ale jak říkáš, je to podobný tomu sázení na sport. Ale když nad tím dokážeš nějak rozumně přemýšlet, tak je to ok. Dneska už taky nevsázím třeba nic jinýho, než PL, protože ji sleduju nejvíc a mám o ní nejvíc informací. Prostě když najdeš nějakej rozumnej balanc, tak je to úplně ok, jak sázky, tak poker např.

A taky jde o to, kolik (jaký procento příjmu) do toho jseš ochotnej investovat. Ono která zábava je dneska levná, že jo. Běž si zahrát golf, tenis, nebo třeba chlastej, že

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
smazaný uživatel

Ja sa viem ovladat, ale to pokusenie je obrovske. Na Euro rozmyslam, ze si zalozim ucet. Poker ma bavil a velmi. Doteraz si obcas s kamosmi zahram o par eur, ale vidim to aj na nich, ze ich to nezdravo pohltilo.

Reagovat
B3n

Jde o to, co je "nezdravě", no

Chceš si založit účet na vsázení, nebo na poker ?

Reagovat
smazaný uživatel

Nezdravé je podla mna aj to, ked sa niekomu zadari, vyhra dajme tomu 150 eur a nasledne to vsetko prehra, lebo zacne byt chamtivy.

Na stávky

Reagovat
B3n

Tak to přesně dělají "turisti". Lidi, co to hrajou pro srandu, bez nějaké vidiny, tím pádem bez smyslu. Ale chápu to, to je přesně to pokušení. Naštěstí tohle jsem od mala odsuzoval, takže s tím problém nemám. A to jsou přesně ti lidi, který by neměli pouštět na ruletu, automaty apod

Reagovat
B3n

btw. na fotbal si stejně občas beztak vsadíš

Reagovat
Mastný Chobot

to sa predsa nedá porovnať... na futbal si stavím, aby som sa pri ňom nenudil.

Reagovat
B3n

Proč by se to nedalo srovnávat ? Já třeba vsázím, abych měl šanci vyhrát. Fotbal mě baví i bez toho.

Reagovat
Mastný Chobot

však ok, tak to vidíš ty pre mňa sú kartové hry nuda a hrám ich akurát, keď nemám čo robiť na dovolenke a už som najedený, hrať ich ešte k tomu o peniaze, to by som nerobil nikdy, nevidím v tom zmysel, keďže to je z väčšej časti o šťastí ako o schopnosti... to u stávkovania platí skôr naopak.

Reagovat
B3n

Tak jasně, bavíme se v klidu

Mě třeba ostatní karetní hry taky nebaví. Poker ale jo, většina jeho variací. To s tím štěstím je taky takový neurčitý. U sázek i u pokeru hraje velkou roli, to bez debat. Ale jak velkou už je celkem otázka. Ono, když se podíváš na velký pokerový turnaje třeba, tak na penězích se pohybuje dost často ta stejná sorta profíků dlouhodobě. To už je ukázka nějakýho skillu. Stejně tak ale může přijít na první WSOP Chris Moneymaker a celý to vyhrát. Proto je to tak populární, bych řekl. Stejně tak borec, co vsadil před sezonou na Leicester, že jo.

Mám v hlavě zafixovaný z nějakýho článku, že se dělala anketa u profíků i pokerových amatérů kolik procent hry ovlivňuje štěstí. To důležitý na tom ale byla časová linka. Výsledky byly nějak tak, že štěstí rozhoduje v jedné session ( třeba 6 hodin ) až třeba 80% hry. Když už ale byla otázka stejným lidem položená z dlouhodobějšího hlediska, v rámci týdne ( třeba 40 hodin hry ), tak odpověď byla už asi jenom 40 %. Odpověď na rok ( asi 2000 hodin ) byla už jenom nějakých 5-10 %. Jako netvrdím, že je to neměnná pravda, ale něco do sebe to má.

A zrovna tak v tom sázení. Jasně, máš znalosti a informace o utkání a tak, ale neovlivníš ten faktor štěstí při zranění, počasí, chybě rozhodčího, nebo něco takovýho. Je každej týden nějakej zápas, kdy někdo někoho jasně přehrává, ale nevyhraje. Já když mám na takovej tým vsazený a nevyhraju, tak to považuju za dobrej tip, ale smůlu. Jeden tiket Ti to ovlivní klidně na 100%, za měsíc to může být 1 tiket, takže třeba 25% atd... Ono z toho dlouhodobýho hlediska se prostě štěstí tady v těch hazardních hrách, kde to ovlivňuješ Ty ( ne automaty apod.), vymazává, ale pořád hraje důležitou roli.

Reagovat
cristiano.K.

na pokerstars jsou lepší hráči než na ostatních.

Reagovat
B3n

Ale taky jich je tam nejvíc, čili i nejvíc ryb. Ale musíš je hledat, no

Reagovat
cristiano.K.

na heand up jsou určitě lepší malé kasina lepší. na starech jsou lepší heand up hráči.

Reagovat
B3n

Už máš popito, co ?

Jinak souhlas, hlavně na těch stárech se dá lehko vybrat čekající ryba na HU, myslím, že je na to i nějakej software.

Reagovat
cristiano.K.

ne, hrál jsem turnájky

Reagovat
B3n

A dobrý ?

Reagovat
cristiano.K.

120 dolarů do plusu za poslední dva dny Šílená chyba v sitku pro 180 lidí

PokerStars Turnaj č.1572544552, No limit Hold'em

Buy-in: $7.34/$0.66 USD

180 hráčů

Celkový prize pool: $1321.20 USD

Turnaj začal 22.05.2016 0:23:25 CET [21.05.2016 18:23:25 ET]

v turnaji jste se umístili na 4.. místě. Odměnu 97,76 USD jsme připsali na váš účet Stars.

pak jsem si omylem pustil pomalej bounty turnaj, kde jsem byl půl večera chip leader a pozobal 75 dolarů za bounty. 7 hodin jsem u toho dřepěl z 8000 lidi si 30 a prd z toho.

: $1.50/$1.50/$0.30 USD

7897 hráčů

Celkový prize pool: $23691.00 USD

Turnaj začal 20.05.2016 19:30:00 CET [20.05.2016 13:30:00 ET]

v turnaji jste se umístili na 30.. místě. Odměnu 29,98 USD jsme připsali na váš účet Stars.

V Knockout Bounty pro tento turnaj získáváte 75,45 USD. Bounty

Reagovat
B3n

Ale tak to SnG je pěkný Samozřejmě nevím, jak jsi vypadl teda Jestli se nestydíš, můžeš poslat tu textovou verzi, počítám, že na BOOM jsi to nedával

Ty Bounty jsou v tomhle na hovno, trápíš se tam strašně dlouho pro strašně málo, v poměru. Pokud už fakt nejseš na finalu, nebo tak. Ale tak aspoň jsi něco posbíral na bountýčkách. To podle mě nemá moc smysl hrávat nějak častěji, nebo čekat od toho nějakej bankroll boost.

Ale jinak jako celek včera celkem v pohodě, ne ? To jsi hrál jenom tady ty dva ? Multitabling nejedeš ?

Reagovat
cristiano.K.

dal jsem to boom, ten týpek furt posílal plnou, tak jsem ho vyzkoušel s A7 a na bigu našel JJ

snažím se hrát bud hot,big nebo SnG, většinou turba. Když není co hrát,tak ty pomalé "bigy",ale tam se registruji vždy až v posledních minutách pozdní registrace. Hraju ted od 1 do 16 dolarů. Většinou čtyři stoly.

Reagovat
B3n

Hmm, takhle když to napíšeš, tak v tom žádnou Tvou chybu nevidím, no. Ty jsi byl na SB ? Shortstack ?

Já ty Bigy taky hrával dost, ale většinou ty pomalejší. 10 minutový levely. Jinak jsem nejčastěji byl profit na SnG pro 90, nebo 45 lidí. Je to celkem rychlovka a příjde mi, že to hrávali dost ryby. Zvlášť na microstakes. Ale zase ne ty jedno dolarový teda

Spíš jsem se chtěl zeptat, jestli hraješ i někde jinde. Já předtím zkoušel 888, protože mají (nebo měli) snad ty nejpřívětivější bonusy, ale moc mě to tam nebavilo. Jako je vidět, že se snaží, mají pár kokotinek navíc, třeba WebCam Poker, ale to stejně hrát nikdy nebudu Přemýšlel jsem, že bych zkusil PartyPoker. Nějaký zkušenosti ?

Reagovat
cristiano.K.

měl jsem 15 BB a byl jsem na buttonu, no prostě nesmysl pouštět plnou z první, i když popravdě nevím,jak bych se zachoval po jeho all inu,kdybych dal jen rais, páč bych mu nic nevěřil, pořád to tam posílal.

Hele akorát na bwinu jsem hrával,ale esteticky se mi to nelíbilo a to už je tak tři roky zpátky. Já ted v podstatě dva roky pauzíroval.

Reagovat
B3n

Tak taky jde o to, kolik BBs měli ostatní. Jestli jste na tom byli všichni tak nějak podobně, tak bych řekl, že je to ok, protože máš před sebou jenom dva hráče, kdy SB to má hodně těžký callnout a BB, i když je blázen, tak se musí probudit s nějakou 15% kombinací, protože málo kdy by měl callovat se středním esem. Ale jako všechno, ovlivňuje to předchozí hra apod. Sám víš, kolik toho je Jako ono to takhle nemusí být úplnej nesmysl. Není to úplně můj styl hry, ale nesmysl zas taky ne.

Jak říkáš, kdybys otevřel klasicky za 3BB a dostal shove, tak je to těžký rozhodování, podle toho, jak toho borca popisuješ.

Bwin už jsem taky dostal doporučenej, ale taky mě celkem odrazuje to prostředí. Ale nevím, ještě si to nechám projít hlavou

Reagovat
Counter

https://www.theguardian.com/football/2016/may/21/barcelona-nike-lucrative-new-kit-deal?CMP=share_btn_tw

CFC "smlouva na 60 mega ročně " - Barcelona: "That's cute."

(a Arsenal jen pláče v koutě)

Reagovat
B3n

Tak jestli bude ten žebříček nějak jako 1. a 2. Barca/Real, 3. MU a 4. Chelsea, tak je to super

Reagovat
Counter

Možná tak v roce 2017, kdy s tím CFC začíná, ale pak ji postupně zase ostatní doženou/přerostou.

Reagovat
Busby babes

dobre jsme to nastartovali.

Reagovat
SunFells

Na druhou stranu jsou upsáni na 10 let. Uvidíme jaké smlouvy budou velkokluby podepisovat za takovou polovinu toho času.

Reagovat
B3n

Zase Chelsea se z té své dosavadní smlouvy vykoupila. Měla dostávat ročně 30 mil. A za cca 40 se vykoupila (četl jsem 30, i 50).

Reagovat
Counter

I to vykoupení bude smluvně dané. U Adidasu to asi ještě šlo za docela rozumnou cenu, ale nevěřím, že by Nike tuhle laťku zas o pořádný kus neposunul.

Reagovat
B3n

Jednoznačně. Spíš si myslím, že se tímhle celkově ty trendy posunou a to odstoupení si víc pohlídají všechny značky. Samozřejmě v rámci možností.

Reagovat
Counter

Za tři roky jdeme aspoň tak na 150 mega ročně, hezký kulatý pětinásobek

Reagovat
jacobT

To som zvedavý na nás, čo podpíšeme po vypršaní súčasnej zmluvy. Tipujem to na max. okolo 60m ako Chelsea, ale chcelo by to viac, takto budeme ostatných furt len oneskorene doťahovať.

Reagovat
Counter

Uvidíme no, já čekám ještě o trochu víc. Když letos kluby jako CFC nebo Barca domlouvají víc jak dvojnásobný nárůst, tak za další tři roky by to Arsenal mohl ještě vyšroubovat.

Otázkou zůstává, kde leží pomyslný strop.

Reagovat
jacobT

Dúfam, že máš pravdu. Hlavne som zvedavý či podpíšeme zase zmluvu na 5 rokov alebo budeme nasledovať trend s 10 rokmi.

Tak ten strop asi aspoň na najbližšie roky nasadila Barcelona. Podobné číslo môže dosiahnuť tak maximálne Real.

Reagovat
Counter

MU taky, pokud teda nebudou pokračovat v trendu posledních tří let.

Reagovat
jacobT

Tak MU má ale zmluvu tiež na 10 rokov, či? Takže tí by v najbližšej dobe nič predlžovať nemali.

Reagovat
Counter

Jo tak, to máš pravdu.

Reagovat
Counter

Možná ještě Bayern? Nevím, jak ti na tom jsou...

Reagovat
Pospovič

Bayern má novou smlouvu s adidas, 10 let - 90 mega ročně (v eurech)

Reagovat
kvasha16

a MC 12 ci kolko?

Reagovat
Zaschrona

Rekl bych, ze dalsi krok smerem nahoru, ambice asi bude posunout Watford do prvni pulky tabulky, toho by QSF schopny asi nebyl. Jen se ale porad divim tomu, ze si ten model Pozzovcu nejedou i dalsi kluby. Pokud maji rozjety tak skvely skauting po celem svete, je tohle v podstate genialni model.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele