Vyhodit hráče jako Baroš ze střídačky je hloupost, řekl Páník
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Baroš si po vyloučení v poháru jeden zápas nezahraje
23.05.2019, 17:01
Fanoušci Ostravy po finále poháru napadli rozhodčího
23.05.2019, 14:59
Jít se Slavií do Ligy mistrů by bylo nejvíc, ví Souček
23.05.2019, 11:55
Téměř dokonalá sezona, řekl asistent trenéra Slavie po double
23.05.2019, 10:01
Budinský ve finále poháru Baník držel, ale porážce nezabránil
22.05.2019, 23:41
Masopust dal gól a vyhrál domácí pohár na čtvrtý pokus
22.05.2019, 22:53
Slavia obhájila vítězství v poháru a získala double
22.05.2019, 21:20
Komentáře (213)
Přidat komentářOT:
Ahoj plzeňáci, máte nějaké tipy kde sledovat finále EL/LM v Plzni? Ideálně plátno a dobrý pivo.
Děkuji.
Tady snad ani nic takovýho není. My chodíme koukat na fotbal do Baarovky, je tam několik televizi.
Chodivali jsme na Slovany do Sladovnické, ale vždy plno na velký akce..
proto si tam můžu zavolet a zřídit rezervaci
slavia kupeneee
Páníku prosímtě neřeš následek, ale řeš příčinu. Baroš to zas jednou nedal a zaslouženě šel ven.
Viděl jsi někdy vyloučení za takovou hovadinu?
Já se zeptám opačně. Tobě přijde normální pěstí bušit do cizí střídačky a tím ji poškodit? Opět říkám - řešte příčinu vyloučení
Normální ne. Ale taky není normální ten trest. Hru to nijak neovlivnilo. Měl prostě po zápase zaplatit případnou opravu. Červená je absurdní. Když někdo urve sprchu v šatně, taky je to na červenou?
Urvaná sprcha v šatně asi nebude počas zápasu. Je to nesportovní chování. Když v hokeji vzteky přerazíš hokejku o bránu, taky dostaneš osobní trest (tuším, že se to stalo zrovna Hronkovi v zápase s Ruskem).Nesportovní chování a nazdar.
Nevím, že by dostávali hokejisti tresty za zlomené hokejky, nedávno Gudas, předtím Slováci.
https://www.livescore.com/hockey/world-championship/preliminary-group-b/russia-vs-czech-republic/1-2867250/
Hronek na konci zápasu.
Hm, překvapení, fakt to bylo za hokejku? Ale o těch dalších nevím.
Bylo. Hronek tam udělal chybu, ztratil puk. Když pak dal Rus do prázdné kasy, Hronek vší silou přerazil hokejku o bránu a dostal 10. Taky nulový vliv na hru, ale je to zkrátka hrubé chování.
tak zase srovnávat 10 minut s trestem na klidně několik zápasů, to snad nechceš
Vůbec nejde o výši trestu, ta je v každém sportu jiná. Jde tu o princip nesportovního chování.
Už se smiř s tím, že jste prohráli a nehádej se tu o nesmyslu.
mě vůbec nejde o prohru, kde zas bereš takovou hovadinu? S prohrou všichni počítali. Jde mi o to, že rozhodčí rozdávají absurdní tresty. Kdyby dostal takovou červenou někdo z lavičky slavie, budu říkat to samé
Jistě, však kdyby někdo z lavičky Slavie poničil vybavení stadionu, taky bych souhlasil s tím, že půjde do šatny
btw. já bych právě netrestal ani to zlomení hokejky o branku v hokeji. Nechci ze sportu odstranit všechny emoce ... nikomu to neublíží, vlastně si ani nedovedu moc představit že by to někoho pohoršilo. Není obět, není třeba trest ... Naopak kdyby nějak v afektu zasáhl soupeře, trestal bych to klidně mnohem přísněji než to je trestáno.
Je to hrubé, agresivní chování. Berte kluci v potaz, že na hokej koukají i děti a tohle tam prostě nepatří.
a proto jsou v hokeji bitky za menší trest než těch 10 minut
to je fakt, když se tam začnou rvát před bránou ,tka to není hrubé a agresivní chování.
Já teda s těmi tresty (pro Baroše i Hronka) souhlasím, ale v hokeji je to hrozně pokrytecký no
Trochu nadhledu, když tým dostane těsně před koncem rozhodující gól, tak by se mohly podobné reakce přecházet, jakkoli nejdou správné.
Proč do toho taháš časovou souvislost? Kdyby to udělal v 5.minutě, dostal by trest úplně stejný. Navíc to není běžná reakce, 99% jiných hráčů se ovládne a s frustrací se vypořádá jinak
Protože ten Hronek to dostal těsně před koncem.
Ale neobhajuji to, aby bylo jasno, jen říkám, že ta trocha nadhledu by neuškodila.
a stejně nechápu proč se za to dává trest. Je to jeho hokejka, chce si vybít frustraci. Naprosto logické. To ji má radši přelomit o jiného hráče nebo rozhodčího?
pak by to bylo jen sekání za 2 minuty
tak jim pusť šachy
rodiny a děti .... to ještě chybělo.
Porovnavat hokej s fotbalem to fakt nechces. Meli dat Barymu dve minutyno
Může to být i během zápasu... A jaký by ten trest měl být? Mě to přijde jako naprosto bezvýznamná věc, kterou prostě stačí řešit tak jak říkám - úhrada škody. Vůbec nijak to neovlivnilo utkání, červená mohla... Za mě naprosto nenormální zásah rozhodčího do průběhu zápasu.
Je to nesportovní chování, o tom není sportu. V podstatě se jedná o agresivní akt, byť minimální.
Mě přijde absurdní to srovnání, kdy za likvidační fauly, které můžou hráči ukončit kariéru je jen žlutá, ale pak dáme červenou za něco takového. Prostě si podle mě rozhodčí opět serou do huby, stejně jako když říkají, že video nemá hledat lepší řešení...
Nesportovní chování je úplně mimo zákroky na hřišti, to bych nesrovnával. Je to prostě nesportovní chování.
je, ale trest je za to absurdní.
Já nevím, co mu hrozí za následný trest, ale včera to vyloučení bylo v pořádku.
Spíš bych se zamyslel nad uvažováním samotného Baroše, který měl dle všeho naskočit do druhého poločasu v takto důležitém zápase a on se neumí ovládnout. Odvedl pro náš fotbal velký kus práce, ale tohle všechno ho strašně sráží.
Praštil pěstí do střídačky, aniž bych ho obhajoval, je to věc, kterou udělá ve vzteku většina z nás, když není po ruce střídačka, tak do stolu.
Jistě. Ale on to dle všeho poškodil.
Přijde mi neuvěřitelný, že tu vůbec někdo diskutuje o tom, že když někdo něco takového udělá, rozhodčí si dovolí mu dát červenou kartu za nesportovní chování. Vždyť je to úplně klasický případ
Jak píšu níže, může dát červenou, nebo žlutou, přičemž ta červená je za úmyslné. Nevěřím, že by do té střídačky mlátil, aby ji zničil, prostě do ní praštil a ona nevydržela.
Když opakovaně uderis do střídačky, tak se v případě jejího ponížení dá mluvit o úmyslu...
Ne vždy.
Asi do toho nešel s tím, že to teď teda rozmlátí. Ale svéprávný člověk si musí být vědom toho, co svým jednáním způsobí.
V afektu jsi málokdy pánem svých smyslů. Proto je třeba ho vůbec nedopustit. Následky pak vidíš už s chladnou hlavou. Podle mne do toho prostě vzteky valil, bo mu pořádně zablikalo.
"rozmlátí"
https://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-domaci-souteze-pohar-facr/381773/sudi-popsal-co-udelal-baros-za-to-bych-musel-vyloucit-i-messiho?foto=2
výše škody: 0 kč ... tohle může rozmlácením nazvat jen někdo zaslepený nenávistí k barošovi
Rozhodně spíš než, že to bylo omylem
Sorry, ale tohle mě fakt pobavilo
Co konkrétně?
takže tobě opravdu přijde v pořádku, že za úder pěstí do střídačky je červená, ale za úder pěstí do obličeje soupeře není nic? Viz. Holý proti baníku třeba. Tenhle nesoulad mezi tresty mi prostě normální nepřijde.
Za poškozená vybavení mi červená přijde v pořádku.
A přestaň to furt srovnávat s věcma z hřiště. Za úder do obličeje má být samozřejmě červená karta. Jestli ji někdo někde nedostal, to přece neznamená, že ji neměl dostat Baroš za nesportovní chování proboha
ale pak se ani ty nemůžeš divit, že se to někomu nelíbí, že hráč jednoho týmu červenou dostává, ale jeho soupeři ne. Mě je jedno jestli oba dostanou červenou, nebo oba nedostanou nic. Ale hlavně ať je to posuzováno stejně. A pokud DK řekla že ten úder do obličeje byl v pořádku a ani to dál nějak nekomentovala, tak ani nemáš argument se špatným rozhodnutím - bylo to posouzeno jako správné rozhodnutí. Podle DK rozhodčí správně neudělil žádný trest za úder do obličeje soupeře.
V tom je rozdíl. U baroše nejde o jeden úder, jde o to, že to Baroš zničil a červená byla udělena správně. U holyho by pak stačilo uz jen naznačeni úderu, aby to bylo na červenou. Tam to bylo posouzeno špatně.. Tady se prostě nejde ohánět nebo to přirovnávat ke špatnému rozhodnutí, které padlo v jiném zápase.. A nejspíš i od jiného rozhodčího
Tak tak. To, že Holý nedostal červenou (a to jsem to neviděl, pouze věřím tomu, co píšete), není tím, že by to takto bylo v pravidlech. Ale tím, že to bylo špatně vyhodnoceno.
podle DK správně vyhodnoceno
OK. Neviděl jsem to, nevím jak to bylo.
video je tady, i když z blbého úhlu (kdysi jsem viděl i lepší, ale hledat se mi nechce): https://tv.isport.blesk.cz/video/2405549/zlin-ostrava-brankar-holy-sejmul-pesti-banikovce-a-spustil-divocinu.html?fb_comment_id=1053875474630096_1095087493842227&page=13
Navíc i Holý přiznal úder do obličeje: "Nechtěl jsem ho trefit, jen odstrčit od těla. Aby mi přestal trhat dres a podobně. Bohužel moje ruka se vzhledem k mé výšce dostala na úroveň jeho hlavy." - podle DK pořád správné nijak netrestat.Tohle je přesně to, co mi vadí. Pokud srovnám 2 situace - úder do střídačky a úder do obličeje, tak by podle mě měla být trestána přísněji ta druhá. Chceš dát trest i za to první? OK, ale pak nedělej, že to druhé je čisté, což se stalo ... Jde mi jen o nějaký logický soulad výroků. Horší přestupky trestat hůře, za stejné přestupky stejné tresty apod. Nevím proč by to měl být nějaký nezvyklý požadavek
Vážně letos hledáš logicky soulad výroku rozhodčích...?
Já vím že žádný není, ale to je přesně můj problém ...
Já to rozumím a chápu jak to myslíš. Ale nesouhlasím s tím porovnáním přestupků. U baroše nejde primárně o ty údery do lavičky, jde o to, že došlo k jejímu poškození, zatímco u holyho šlo vyloženě o úder. Takže si nemyslím, že se to dá srovnávat. Nicméně fakt, že holý ji chybně nedostal pro mě není důvod, aby ji správně nedostal Baroš.. Ardeleanu rozhodoval hrozně, ale tohle bylo správné. Taky na pokyn čtvrtého.. Letos jsou rozhodčí šílení a vyloženě kurvi celou sezónu. Už se snad nedá mluvit "jen" o jejich nekvalite
jak říkám jinde, mě nejde primárně o to, jaký trest dostane Baroš. Stejně Baník nešel do 10 a nemyslím si že by jsme s Barym který půl roku nehrál vyhráli, takže z tohoto pohledu to podle mě bylo úplně jedno. Jde mi jen o to, aby ty tresty dávaly smysl - tedy že horší přestupky budou trestány přísněji.
tak nastavení trestů svoji logiku má, jejich uplatnění v praxi a pak bránění rozhodčích dk je mimo...
Tohle od Holýho bylo na červenou, podle tohoto videa (ikdyž bych radši pohled od baneru). Furt tím ale nemůžeš argumentovat proti tomu, že hráč mlátí pěstí do vybavení stadionu, až ho poškodí. To je prostě červená, ikdyby to udělal kdokoliv jiný.
jak říkám - jde mi jen o to, aby ty tresty měly nějakou logiku. Pokud chceš dávat trest za tu pěst do střídačky - dobře, můžeš. Ale nedělej u toho, že pěst do soupeře je v pořádku. To je právě to s čím já mám problém. Podle mě je pěst do střídaček měla být trestána méně závažně, než pěst do soupeře. Je tomu tak dnes? Ne, proto chci změnu situace k lepšímu. A je jedno o jaké konkrétní hráče se v těch situacích jedná.
Případ Holýho je mimo normální praxi. Klasicky se za úmyslný úder soupeři dává červená. A to nemusí být ani pěstí. Tady bych žádný systémový nesoulad neviděl.
to, že si disciplinárka a rozhodčí dělají co chtějí, je podle mě systémový problém ...
Podle pravidel záleží na rozhodčím, za mu dá žlutou, nebo červenou. On si vybral červenou...
Kdyz Costa rekl rozhodcimu neco o jeho stare nebo matce tak sel taky ven a dostal trest. Nesportovni chovani malokdy ovlivni prubeh zapasu, co je to za argument ty vole proboha..
Gudas proti svajciarom nedostal takze to vyzera sjor na vynimku nez pravidlo
muze napsat jen clovek co nikdy nedelal zadny sport na nejake urovni
No.. Kdyby to bylo v průběhu zápasu a byl u toho rozhodčí, tak jo.. Já si taky myslím, že tady má dojít k zaplacení škody a nazdar. Ale ty pokyny jsou dost jasný a když ničís vybavení stadionu, tak jdeš ven.. Prostě hloupost no
Ty ses tak strasne nesoudnej clovek.. kolikratsi tohle videl nekoho delat?
Ne
ne
Pár minut před Barym dostal žlutou za kecy Škoda, to nikdo neřeší, přitom šlo o stejný přečin. Naprostá většina hráčů vypění při pocitu křivdy, málokdy dostanou červenou. A teď se zase kdekdo potřebuje navézt do Milana, přitom se stačí podívat na reakce laviček při jiných zápasech - od Slávie po Duklu.
Jako vážně šlo podle tebe o stejný přecin? Škoda tím výkřikem taky ponicil zařízení na stadionu? Teď nehodnotím jestli mel/neměl dostat červenou...
OK, já myslel, že to má za kecy.
na druhou stranu Škoda serve rozhodciho ten mu da zlutou tak ho serve jeste jednou
Tak ne jen škoda Podle mě byl včera rozhodčí úplně mimo. Pískal nesmysly, karty rozdával jak se mu chtělo, ale bez nějakého systému.. Byl silenej
Tak Ardeleanu nemá pověst kvalitního rozhodčího. Už jak jsem ho viděl, tak jsem zabědoval.
Já si nikdy nepamatuju jak píská, ale včera to bylo zoufalý. Z mého pohledu tím hodně poškodil celý finále. Bohužel
tak jako co chtit kdyz byl hlavni Ardeleanu .. na toho zmrda jsem totalne alergickej.. a on snad jezdi i na zapasy UEFY... a na lajne byl Blažej .. kterej maval ozralej par let zpet
Blažej trest odpykal ne? Nemyslíš si doufám, že kvůli tomu, že jednou mával opilej, nemůže teď, po X letech normálně kvalitně mávat?
Za odměnu letos si ale nevyberes. Rozhodčí tragicti celou sezónu
Celkově Škoda "diskutuje" často, ale včera teda vypadaly že ho zabije normálně jsem si vzpomněl na Řepku
Vam prijde stejny kdyz rozhodciho zjebe kapitanve hre a kdyz ho zmrda borec z lavky a jeste rozmlati stridacku?
Bary to prý neměl za žádné kecy ani. Prostě dal pěstí do střídačky...
což je ještě větší pičovina od rozhodčího. Kdyby aspoň vyčelil třeba Řeháka, vždyť ta červená má nulovou hodnotu takhle. Já dostat červenou, tka chci aspoň za něco pořádného, třeba zabránění golu, nebo že dám někomu přes držku. Ale za to, ež bouchnu do lavičky. ty vole
Smarja mel to asi za oboje ne
ani podle zápisu rozhodčího žádné kecy neměl. Ale proč si něco nevymyslet, že?
Takze Baros mlatil do stridacky ale nerekl 4. ani hlavnimu ani jedno krivy slovicko.
I kdyby, tak Škoda byl kapitán, u nich se na to přece jen vždy pohlíží mírněji
Proc si myslis, ze se jednu dobu tak slo po Suarezovi? Kdyz se nekdo chova jako kokot a pucuje rozhodci jako maly kluky, jednou za cas se mu vse secte a je klid. Ono je taky potreba si uvedomit, co mu na druhou stranu vse prochazi - ten samy primer se da pouzit u te uruguayske krysy.
Je fakt ostuda, k cemu se v 37 letech dopracoval a co si dokaze na hristi dovolovat.
Tohle je něco, co mě na fotbale vadí čím dál víc (a v důsledku ho i méně sleduji). Hráči nemají k nikomu úctu a respekt. Kdykoliv rozhodčí udělá nějaké rozhodnutí, tak se na něj sesypou hráči obou mužstev a začnou se s ním hádat. Nejen, že to zdržuje zápas, ale jaký je to pak příklad pro ostatní lidi a hlavně děti? V normálním životě byste se s takovým člověkem ani nebavili, ale tady ho všichni obhajují, že se vlastně nic nestalo.
Doufám, že až vám nějaký týpek rozmlátí auto, když ho nepustíte do zipu, tak ho budete obhajovat taky.
Vím, že srovnání s ragby už je klišé, ale stále mě fascinuje slušnost tamních hráčů. Rozhodčí řekne svoje rozhodnutí hráči, který vypadá, že by ho v pohodě zmačkal do kuličky. A jediné, co udělá ten hráč, že řekne "Ano, pane." a odejde.
Samozrejme nejsem zastancem mlaceni rozhodcich po zapase a niceni lavicek nebo ceho. Ale uz by mel nekdo rict, jak se maji ti hraci a potazmo fanousci branit. Rozhodci si z nich udelal pice a to zkousne malokdo. To co si dovolil pisknout ten hajzl je uplne silene. (Nejsem fanousek Baniku) Baros si vylil vztek na stridacce no. To je jeste mensi zlo. Rict neco po zapase do medii, zas ti hraci dostanou trest, ptz si svaz hraje na neeotknutelne, tak co maji delat?
Zase v rugby máš většinu situací, které řeší rozhodčí jasně definovanou. Což ve fotbale moc neplatí a rozhodčí si může pravidl dost ohýbat podle sebe. Prostě se to nedá porovnávat.
Nesmysl od Baroše, takhle se lídr týmu nemůže chovat. Spíš bych byl nasranej na rozhodčího, že odpískal takovou směšnou penaltu a ovlivnil tím celý zápas..
on totiž bouvhal do té lavičky jen tak. To nasrání na rozhodčího vůbec nehrálo vliv, že jo.
Beru z pohledu trenéra.. je hloupost, aby se mi klíčový hráč takhle nesmyslně vykartoval. A na místě Pánika bych zkritizoval rozhodčí za tu pomocnou ruku Slavii.
myslel jsem , že ji dostal klasicky za držkování a přišlo mi to trochu hrr od sudího. Ale když je to takto, tak se prostě nemůže moc divit, baroš-nebaroš. Bohužel. Jestli takto ukončí kariéru, bude to velká škoda, ale může si za to sám, ne sudí.
Měl radši rozhodčímu vlepit facana, ať to má aspoň úroveň ta červená.
to každopádně
pesti a ukoncit karieru
KO v 1. kole?
rozhodčímu
tak nějak
Ovšem formulace "vyhodit takového hráče" je super. Protože kdyby to nebyl takovej hráč (Baroš), tak by to bylo ok? A tady je červená za poškození lavičky při oslavě gólu https://www.youtube.com/watch?v=2vcJibyBRAM&feature=youtu.be
Vyjádření samozřejmě na píču, nicméně vyhodit za tohle kohokoliv, je podle mě minimálně hodně přísné.
To je blb
Ta Panikova formulace je úplně debilni. Zvlášť u hráče, který má dlouhodobě disciplinární problémy..
No taky mě to vyloučení překvapilo, protože včera se Baroš zdál celkem v klidu.
Na druhou stranu bych Páníkovi odpověděl - právě vyloučit takovýho hráče z lavičky není nic divnýho, s tím, jak vůči rozhodčím vystupuje se dalo čekat, že si na něj nějakej počká a vyhodí ho třeba i za něco, za co by jindy nevylučoval. Za to si Baroš svým jednáním tak nějak může sám.
Jinak ta penalta se mi taky nelíbila, jo, třeba na Bohemce, kdy ho objímal Krch oběma rukama, to není o čem. Tady to je ale od útočícího hráče čekání na sebemenší kontakt, který ho nemohl v pohybu ovlivnit (ať to od Procházky byla kravina...). Ale - rozhodčí si jí obhájí, začíná to být basket.
Úroveň zápasu tragická, hlavně od Slavie. To ať se na mě nikdo nezlobí, ale Baník kromě bojovnosti neměl co nabídnout, a Slavia i tak musí vyhrát spornou penaltou. Pak se zatáhli, nehráli nic - jo, s Ngadeuem a Delim si to ještě můžou dovolit.
Hra pořád stojí jen na tom, co se urodí ze stran a zase - až nebude Souček a ty jeho náběhy, už bude taky nutný si něco vytvořit herně, kombinací... A to ve hře Slavie absolutně chybí.
Jestli nedostane v tomhle statickým fotbalu šanci Matoušek, příští sezonu snad víc i Baluta, tak už nevím...
Double je krásnej, čtvrtfinále EL... ale mám pocit, že se zavírají oči nad tím, že ten fotbal je stejně špatnej jako ze začátku sezony, latentní důrazná okopávaná a nakopávaná...
"třeba i za něco, za co by jindy nevylučoval" - což je 100% špatně
Neříkám, že ne, ale stejně tak, jako když mu kvůli jménu spoustu věcí odpouštěli.
Na druhou stranu - nikdo nevíme, co se tam přesně dělo, takže bych se do toho moc nepouštěl. Jen píšu, že to mohlo hrát roli.
Nechápu lidi, co obhajují Baroše. Podle vás kdyby hráč na hřišti zlomil praporek a zahodil ho může dostat kartu, ale kdyby tam doběhl hráč ze střídačky, tak se karta nedává? Nebo by jí nedostal ani jeden?
OT : To jak fakt nebude na baráž VAR? at jdou do ........ tak v tom pripade doufam, že to Bohemka o vikendu posere a skonci 14.
Nesmyslná červená..ještě když to hlavní ani neviděl a přišlo to po nabonzovani od čtvrtého rozhodčího. Za takovýhle věci by prostě červená přijít neměla, když to nijak neovlivňuje hru. Trest si za to zaslouží, tak ať mu klidně dají zaplatit celý nový střídačky nebo pokutu desetkrát větší než bude cena opravy. Myslím že by to prospělo všem. To už můžou vylučovat hráče a trenéry i když nakopnou nebo švihnou s lahví s pitím.
Poničení vybavení stadionu X hození lahve s pitím
Hlavní to neviděl - od toho tam ti další rozhodčí přesně jsou
Kluci už toho nechte, zbytečně z vás lítají celkem nesmysly
. To jsou porovnání jak cip
jsi normální? obhajuješ tady naprosto nesmyslné rozhodnutí krypla, který rozhodoval špatně celý zápas. a ne, další rozhodčí tam rozhodně od toho nejsou - mají jiné povinnosti.
během zápasů s hráči cloumají emoce. ve vypjatějších zápasech, jako jsou finále apod. je to ještě znásobeno. co by se stalo, kdyby mu dal žlutou? hráč by byl potrestán a rozhodčí by byl za pána. tak ze sebe udělal kokota a ještě horší, že ho někdo dokáže obhajovat.
Za to obhajování notorického průseráře, kterej buší pěstí do cizího majetku je zcela v pořádku.
já nikoho neobhajuji. napsal jsem níže, že měl být potrestán. má zaplatit škodu, dostat třeba stopku, zaplatit pokutu a vyřešeno. takto zasahovat do zápasu je prostě tragédie. stejně jsem to cítil třeba, když rozhodčí pískl nesmyslnou penaltu pro madrid proti juve na konci zápasu. prostě debilita. někdy by rozhodčí měli prostě používat hlavu a selský rozum.
Tam to bylo pro Juventus smutné. Dotáhl prohru 0:3 a to dokonce venku. Nicméně pak to faul na Vázqueze byl a Real za pět minut dvanáct postoupil.
Baroš je solidní labil a začíná Baníku už slušně škodit.
Penalta těžký výsměch jako spadl jak hruška ze stromu. Ale není se co divit, už nastal trend baleťáctví a píská se každý nesmyslný dotek nebo pohlazení. Dneska si stačí fotbal pustit jako sestřih, jinak to je ztracených 90 min.
Baník během pár dnů u dvou oslav
Tezko hrat proti: svoboda sef lfa sparta. Chovanec komise rozh. Sparta nezmar jedna ruka s berbrem morava nema nic
Svoboda chovanec berbr tezko cekat ferovku
Svoboda chovanec berbr tezko cekat ferovku
Baroš jít ven neměl !
Tu střídačku si zaplatíš, Milane.
to je samozřejmost
Jako, jestli dostal červenou za to, že dával pěstí do lavičky, tak to vysvětluje opravdu jen to, že rozhodčí jsou od pralesa až po nejvyšší úroveň, kriplové.
Pravidla toto umožňují trestat červenou - ale i žlutou.
To je nejhorší, že můžou "všechno" a jsou nedotknutelní. Samozřejmě čest výjimkám.
Kdysi jsem byl na přáteláku Zápy - Poděbrady v Odřepsích. Jeden z hráčů přilítnul k rozhodčímu a hulákal na něj: "Ty zmr.e, já ti ji nakouřím ! " Dostal červenou a trenér křičel, že to na červenou není. Vy byste s ním asi souhlasili. Mlátit do lavičky a její poškození není podle vás na vyloučení.
ne, není
A byl jste na tomto přáteláku skutečně Vy nebo Vám to jen vyprávěli kamarádi z krajského přeboru v hospodě?
Píšu o Barošovi, kterej si svůj vztek, podle všeho, vylejval tím, že mlátil do lavičky. Tenhle incident mohli sudí vyřešit úplně jinak, ale zachovali se jako arogantní debílkové, a tím, že mu dali červenou, si asi zvýšili ego.
Samozřejmě, když někdo rozhodčím takto nadává, jako kdysi na přáteláku v Odřepsích, tak je červená na místě.
To první na vyloučení je. Taky jsem si myslel za Baroš udělal něco takového a vyloučení by za to bylo zaslouženější. Tohle byla hovadina...
Slušná zhrzenost
V životě nepochopím, jak může rozhodčí za tohle udělit červenou. Je to prasárna a hnus. Někteří rozhodčí prostě nemají cit pro zápas, nemají srdce jsou to prostě tupci, co neuměli hrát fotbal, tak si komplex méněcennosti vynahrazují něčím takovým. To nemohl přijít k Barošovi, popovídat si s ním a dát mu výstrahu? To ho musel okamžitě vyloučit? Už jsem viděl tisíce fotbalových utkání a výbuchy vzteku jsou naprosto běžnou součástí - ne, neobhajuji to - trest má přijít, ale ne ve hře. Disciplinárka - trest. Ten, kdo se neúčastní dění přímo na hřišti, by neměl být posuzován jako hráč ve hře.
Totální pičovina - stejně jako ta penalta.
Takový kokot by neměl pískat už nikdy. Celý zápas nezvládal.
Tohle tu už někde bylo?
https://www.idnes.cz/fotbal/domaci-souteze/finale-poharu-ostava-slavia-chuligani-napadeni-rozhodciho-var-antonicek.A190523_080333_fot_dsouteze_min
Trosky.
Nedivím se jim.
Jaká bude dohra. Určitě trest pro klub. A i pro pořadatele pokuta?
To by bylo typicky pro Trevora.
Bezmozci no.
Už vidím Zelenku, jak to rozebírá v el. tužce:
Tady je vidět, že Antoníček o něm vůbec neví, nikdo mu ani nezakřičí.
Ja bych zavrel poradatele.
Aj tak je to k hovnu, ziadna skoda
Proč se nepíše o špatně odpískáné penaltě?
Jasná červená. Baroš
tak hlavně bylo v zájmu většiny, aby baník včera nevyhrál-tomu odpovídala jak sporná penalta, tak barošovo vyloučení. Český fotbal pro fanoušky
Baroše opravdu za to vyhazovat neměl. U jiného by to asi nevadilo, ale u Baroše je to opravdu přes čáru.
jiného by takhle nevyloučil.
No jestli řidič jeho veličenstva Dáši řídí stejně, jako píská, tak potkat ho na cestě za volantem musí být fakt výhra ..... Ještě by mohla fotbalovou veřejnost obšťastnit Vymětalíková nějakým komentářem ....Jděte do zádele, sebranko soudcovská v čele s fízlem zvaným Náčelník..... Co odstřelili Listkiewicze, vzrostl bordel zase do obvyklých parametrů.....Dát místo 3 červených jen 3 žluté jako v případě Sparty (kdy jde o nohy) a tady vylučovat za údery do střídačky (kdy se hráč drží, aby neřval po sudích ...) ve stejný moment jako je sporná penalta (nebyla 100procentní a ten zmetek to ví ...... to jste jednoduše tlupa zprofanovaných ču*áků, nic víc.... Se pak nedivte, že dostanete (aspoň někteří) po zápase i do držky, když z toho děláte cochcárnu ve prospěch nejvlivnějších a fanoušci jsou logicky namíchnutí ....Že byl Baník zase jalový je druhá věc ....
Vcelku jo...
Oni si někdy fakt nic jinýho než po tlamě nezaslouží... Když to vidím třeba u nás na vesnici, jak se ti vyloženě smějou a dělají si s tebou, co chtějí...
Ale zrovna včera si nemyslím, že by chtěl Slavii nějak pomoct, jen písknul trapnou penaltu, na Baroše si asi trošku počíhal..., ale ten zápas pískal divně na obě strany.
Zase jako zářez bych to asi nehodnotil, jiných zápasů, do kterých by se tohle označení hodilo, je spoustu...
no jen písknul trapnou penaltu, když tam je video a je zřejmé, že jde o simulaci no. Si z nás prostě dělají prdel, někomu rupli nervy, tak jim dal facana. Aspoň příště budou vědět, že mají dělat práci poctivě.
Ngadeu tomu přidal, technicky to ale od Procházky faul byl (ikdyž jsem už psal, že já bych to nepískal).
Kdyby kvůli podobným věcem to měli rozhodčí schytávat, byli by vymlácený po prvním kole...
technicky takových nefaulů je opravdu fůra. A nemůžeš každé pohlazení brát jako faul. Furt jde o kontaktní fotbal. A jestli chtějí pískat tohle v soubojích, tka ať se na ot vysereme a jdeme hrát kuličky. Jinak stejný přístup jsem měl k "údajnému faulu" Škody na Limberského před rukou.
Vždyť já s tím souhlasím, jen říkám, že napadení rozhodčího na základě tohohle je moc..
Třeba to jako slávista vidím jinak, ale po některým z posledních dvou derby (2 nepísklý penalty... 2 nevyloučení hráči) bych to asi pochopil
asi je to příliš napadnutí rozhodčího, ale nějakým zvráceným způsobem to chápu, jako já dostat pod ruku po té odpískané penaltě rozhočího, tak nevím nevím. A to jsem ve skrze klidný člověk.
Zářez to je a je jiná věc, že jsme byli zase bezzubí a herně si vyhrát nezasloužili....Od toho jim zaváděli video, aby se mohli podívat. Výsledkem je, že se VAR ohýbá, jak si zamanou. Proč se na to nešel podívat ? Nedostal pokyn - to VAR neviděl, že Ndageu tomu výrazně přidal ? Pojď se podívat a pak rozhodni, jestli to chceš písknout. To ti řeknou = VAR nemá hledat lepší řešení. Tak proč avizovali Královcovi, jak nastala situace na klokanovi, kdy to otočil proti domácím a místo vedení byla penalta proti nim ? Tam to bylo taky sporné, ruce tam byly, ale slávista tomu taky přidal a spadl ochotně. OK, chceš to písknout i po videu ? tak pískni .... Ale jednou se posuzuje, podruhé neposuzuje ....
Podobně jako s vylučováním. Baroš na podzim dostal červenou po vstupu VAR, jinak mu sudí na hřišti dal žlutou .... Nedávno v zápase Sparty dal Královec taky žlutou a video se nekonalo, s tím, že VAR nemá hledat lepší řešení (zajímavé, že u Baroše na podzim to neplatilo) ...... Ani nemluvím, jak nesmyslně po videu nakonec vyloučil sudí Faltu v Liberci, a zkoumal to nejmíň 5 minut .....O zápasech Plzně radši nemluvím vůbec .... Pak je v tom samozřejmě guláš ... Vydrbáváš s kluby, hráči, fanoušky ? Tak jdeš do potoka, jak bývalo na dědině, hotovo fertyk .....
A tady v jeden moment kromě sporné penalty ještě takhle vyloučí náhradníka. Takže když jakýkoliv kapitán po zdrbaném poločase prokopne dveře u šatny a zdrbe mančaft, tak ho vyloučíme .... ? Tak jo, ale potom každého a vždycky. Ne proto, že je to Baroš a čtvrtý osel na lajně si chce užít svých pár vteřin slávy....Vyloučil by takhle někoho Plzni, Slavii, Spartě ? Nemůžu vědět, ale pocit, že nikoliv, mám hodně silný... po zkušenostech ....
VAR sice nemá hledat lepší řešení, ale má zasahovat, pokud se jedná o evidentní chybu. A pokud zákrok Baroše na červenou měl být, ale rozhodčí to na hřišti přehlédl (resp. špatně viděl) a dal pouze žlutou, zasáhlo správně video. Pokud by to tak jednoznačné nebylo a splňovalo by to parametry na žlutou kartu, nejspíš by mu nevolali.
To ano .... ale když ti v jiném zápase za ještě horší zákrok dá Královec na hřišti žlutou (evidentní chyba) a naráz VAR nemá údajně do toho co mluvit (přitom to bylo na červenou), tak kde jsme ?
Je to tak...
Dělají si úplně, co chtějí, není vidět žádná metodika jednotnýho posuzování.
A co je snad úplně nejhorší - není vidět žádná snaha o napravení chyb.
Maximem je, že se konstatuje, že se ta chyba stala, pokud to tedy radši nepřikyjou... bez jakéhokoliv dalšího opatření.
Člověk pak nemůže věřit tomu, že se to všechno děje jen náhodou.
Není zájem. Nemůžu se ubránit dojmu, že chtějí video leda zdiskreditovat. Namíchnout všechny. Kluby, hráče, diváky. Aby pak mohli říct - chtěli jste to a teď zas řvete, že je to špatně = zrušme to....V pohárech jde o značné peníze, zejména v CHL, souboj o ni se přiostřil, po vstupu čínských peněz přes Slavii ....posílila vliv, Plzni to nevoní ...
No na té Bohemce se divím že nikdo ani nezmiňuje ruku ve vápně hráče Bohemians.
Tady bych takovou penaltu nepískl ale z prvního záběru mi taky přišla jasná až z opakovačky že ne jako faul na půlce budiž i když Ngadeu tomu přihrál ruce tam byly a Procházka o něm dobře věděl.
Nechci se zastávat rozhodčího ale z toho jednoho záběru co byl asi nejvíc podobný jeho pohledu tak opravdu vypadala že byla
Když už nic jiného, tak je jasné, kdo nebude pískat Baryho rozlučku...
Podle mě tam nezbyde už skoro nikdo.
čekal jsme podobnou reakci
Tak lavička Olomouce nění ani poškozená. Prý byl poničen trochu nějaký banner Molu či co.
já právě čekám až uvidím nějaké foto toho poškození, který se všichni ohánějí. To vážně ani jeden fotograf na zápase nebyl schopen to vyfotit?
třeba už nebylo co
Porad jasna cervena, videls snad nekdy fotbalistu aby v nastvani kopnul nebo prastil do reklamniho banneru?
Asi stokrát.
no po spálené šanci třeba za brankou kopou docela často (někdy i tu reklamu prokopnonu), ale karet si za to teda moc nepamatuji ...
Hosi ironie
za mě - PK bych nepískal, intenzita kontaktu byla velice nízká. Co se vyloučení Baroše týče - pokud hráč poničí vybvení hřiště nebo jeho součást, je ČK adekvátní. Co se napadení sudího týče a rozmlácení zařízení stadionu - demence některých ,,fans" je neskutečná.
Baroš si červenou kartu zasloužil dostat v každém zápase. Chová se jako dobytek. Takže není co řešit. No a ta penalta. To se prostě teď píská, pokud rozhodčí chce, po celé Evropě. Stačí se dívat na PL, a jen zíráte, co lze zapískat a co lze přejít. O korupci v české lize pak nemá cenu se bavit, je to mizerný fotbal uprostřed hnoje
P.S.fyzické napadení kohokoliv může být kvalifikováno jako trestný čin a lze za něj jit sedět natvrdo. Asi tak
I tak úspěšná sezona, díky za ní.
A v neděli na výlet do Plzně a nechat hrát mladé. Srát na 5.místo, na Evropu stejně nemáme.
Furt dokola se řeší Baroš, fanoušci, ale kde je kritika rozhodčího? Penalta nesmyslná, který výrazně ovlivnila průběh zápasu.. samozřejmě ve prospěch Číny.
Tak Baroš je vděčné téma..
Bary je borec.
Vy to vůbec nechápete. Dostanete zprávu, že budete pískat finále mol cupu. Máte radost, těšíte se a pak se dozvíte, že je Baroš na střídačce. Vyloučím ho hned dokud je na střídačce aby na něm v druhém poločase nekričel, nenadával mi atd.
Plha se hlásí
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele