Výbuchy v Dortmundu byly dle policie cíleným útokem na hráče
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Německo zatklo muže podezřelého z útoku na hráče Dortmundu
21.04.2017, 18:29
Bartra při bombovém útoku prožil nejdelších 15 minut v životě
14.04.2017, 16:12
UEFA popřela, že by odložení zápasu s Dortmundem neprobrala
13.04.2017, 11:54
V Dortmundu šlo nejspíš o teroristický čin, míní úřady
12.04.2017, 14:44
Hráči Dortmundu se po útoku chystají na zápas, věnují ho Bartrovi
12.04.2017, 11:52
Útok v Dortmundu vyvolal v Německu šok
12.04.2017, 10:58
V Dortmundu se dnes hrát nebude, autobus BVB poškodily exploze
11.04.2017, 22:19
Komentáře (167)
Přidat komentářtakže hooligans, muslimové se o fotbal nezajímají. všichni mohou být spojeni
Zajímají. Ti radikální ho nenávidí. Je jen otázkou času, než něco bouchne na stadionu nebo než zemře polovina nějákého hvězdného kádru po nějákým útoku v letadle, hotelu, autobusu, stadionu ...
Radikalny moslimovia povazuju futbal za neislamsky a preto ho nenavidia. Bezny moslimovia maju futbal radi, po MS 2014 ked Alzirovia pristali tak ich vitali a oslavovali v celom hlavnom meste ...keby ze to viac sledujes, zistis ze moslimovia stoja za uspechmi PSG na poli L1
Pokud těch 22 hodin navíc bude znamenat, že dnes budou připraveni hrát Piszczek, Weigl, Kagawa i Reus, tak díky.
Bayern
replikator
Myslím, že to pro hráče BVB bude šílený šok.. nedokážu si představit, že budou schopni dneska normálně hrát, bohužel..
Bohužel termínová listina je neúprosná a asi tam bude velký tlak, aby se to dnes odehrálo.
Asi to nepřidá, ale zas je to může semknout jako tým. Každopádně mám na postup Monaka, takže bud jak bud, Dortmundu fandit nemužu
Ale no... Zas klid.
vytvářím si alibi.. víš co
ne.. ale teď vážně: nemyslíš, že je to poznamenalo? 3 cílené exploze/útoky na hráče Dortmundu..kdy leželi na podlaze autobusu a čekali co se stane a dokonce jeden z hráčů zraněn?
Samozřejmě z toho nebudou mít trauma na celý život a naštěstí se nic vážnějšího nestalo, ale být ani ne 24 hodin později zcela focused a 100% koncentrován (což čtvrtfinále CL vyžaduje) na tento zápas je podle mě až příliš těžké..
Tak jsou to profesionálové, včera by je to asi hodně poznamenalo, dneska si nemyslím, že by to mělo na ně nějaký zásadní vliv.
Tak že, když tě chtěl včera někdo zabít, tak to dnes přejdeš, ptž si profesionální fotbalista? Aha..
Ale jsou to profesionálové přes fotbal, ne přes krizové situace. Dokáží se třeba zkoncentrovat na zápas, když se nedaří, ale hůř se jim bude koncentrovat případě osobních problémů či přímému útoku na jejich životy.
Cílený útok na hráče jménem Marc Bartra.
Mohli by se zaměřit i na Xabiho.
Blaugrana uz spriada plany na Gomesa
Erwin hooligan?
Škoda že tam neseděl Wenger
Je mi z toho čím dál víc zle a nejhorší je, že tenhle trend se zdá, že bude pokračovat a zhoršovat se
Nesmíme se nechat zastrašit a zakázal bych autobusy
Stačí vepřový hlavy.... s těma fanatikama to je snadný.
Jasné, ako vždy. Prečo to nevyšetrujú ako teroristický útok? Angelika zatrhla, ako v Kolíne svojho času. Kto dá v Dortmunde hlas tej pani, tak je retard.
http://zpravy.idnes.cz/nemecko-dortmund-utok-061-/zahranicni.aspx?c=A170412_093023_zahranicni_aba
Jan Černý 80041
Předpokládám, že předtím německá policie pracovala s variantami nepovedený žert, zpackané choreo, neodborná příprava ohňostroje a hromadné selhání tří propanbutanových grilů.
+29/0 doporučit 12.4.2017 9:46
Masivní letáková kampaň, která se vymkla kontrole.
nechcem ti brat iluzie ale ak nie merkelova (neznasam ju aby nedoslo k nedorozumeniu), tak to nemoze byt ani schulz to je este vacsi kkt
akurat Schulz je este vacsia laviciarska fetka nez Merkelova. Nevysetruju to ako teroristicky utok, lebo by to bolo rasisticke no... inak ta pica bola nedavno na zapase v Koline,skoda ze som tam nemohol byt, oblial by som ju pivom.
Trochu OT:
Jsem zvědavej na MS v hokeji, který se letos koná kde jinde, než v Německu(Kolín n.R.) a ve Francii (Paříž). Kéž by to bylo klidný jako EURO...
Každopádně kdo chce kam, pomozme mu tam. Nemůžeš otevřít hranice a příjimat každýho kdo si řekne, zvlášť když nelze ověřit původ osob. Ještě že v ČR převládá zlý, xenofobní postoj ačkoli, jen u obyčejných lidí, politici si schvalujou budgety na netolerantní čmoudy
Je potřeba dát v říjnových volbách do Poslanecké sněmovny hlas SPD (Okamura).
DSSS
Já nechápu, co má každý poslední dobou s tou přímou demokracií. Teda nevím jak vy, ale většina lidí se nedokáže rozhodnout, jestli chce plnotučné nebo polotučné mléko, natož vybrat mezi lidmi, co budou řídit a určovat životy milionů lidí.
souhlas jenže tady každá strana dělá takový p*čoviny a lidi jsou tak debilní, že se začínám trochu bát, že právě Okamura na tom strašně vydělá
Tomiovi voliči ani neví, co to přímá demokracie je, ale zní to jako echt demokracie, prostě víc adidas, tak to chtějí.
Prima volba neni tusim ani ve Svycarsku...a hlavne rika, ze by nas odchod z EU neposkodil, coz proste neni pravda a je to pouze populismus. Nevi se, jak dopadne V.B. po odchodu a uz by nas tlacil taky... EU jako spatna sama o sobe neni, pouze ji vedou kreteni...tedy socani. Ale ty slunickare si tam voli do toho Bruselu lidi sami....nelze svadet vinu na EU, jako celek. Bohuzel momentalni politici tu EU vedou ke zkaze...
Švýcarsko má přímé demokracii nejblíž, ale opravdu se tomu nedá říkat čistá demokracie, termín polopřímá je přesnější.
Já bych ty volby zakázal
misto voleb losovat
Budeme mít jednoho krále, který o všem bude rozhodovat, tak jako ve středověku.
https://twitter.com/maestrosill/status/846279333236891649
Stačí jim jeden smajlík. Argumentace level opice.
Já tu hysterii vůbec nechápu. Mně připadá, že polovina Evropy si myslí, že terorimsus vznikl až s příchodem uprchlické vlny či snad po září 2001. Říká vám něco jména IRA, ETA, Rudé brigády, Frakce Rudé armády, Irgun atd.? Určitě budete namítat, že v současnosti je v "kurzu" islámský terorismus a dělají ho uprchlíci. Máte statistiku, kolik teroristických útoků v poslední době způsobili uprchlíci vs konvertité či muslimové narození v Evropě? Taky se naučte znát historii. Po bezmála 1500 let na Blízkém Východě spolu existovaly komunity muslimské, křesťanské i židovské. Je úplně jedno, jestli je člověk muslim, křesťan, ateista nebo Žid. Záleží jestli není idiot. A bohužel jich je dost v každé té skupině, co jsem napsal. Pořád píšete, aby se všichni probudili. Vy se probuďte! Nechápete, že těm teroristům děláte tu největší službu ze všech?
uprchlici nesposobuju asi ziadne utoky, akurát medzi nimi mozu byt poskryvani radikalni, ktori presli isis vycvikom . uprchlici su vdacni a radi, ze ich prichylila krajina, su to zlatusi. problem vznikne v dalsich generáciách, kedy sa ich potomkovia citia odcudzeni a neprijati spolocnostou a lahko sa nechaju zradikalizovat, a prave tito maju na svedomi prevaznu vacsinu utokov.
Tak pak je problém uvnitř té země a ne mimo ní, že takové lidi nedokáže integrovat. I když ale teda furt největší předpoklad pro to být teroristou je podle mě mít v hlavě vymeteno než být v druhé nebo třetí generaci uprchlíků. Já jsem třeba od mojeho táty napůl řek. Ve třetí generaci. A nemám potřebu střílet lidi na ulici a nepřipadám si teda nějak odstrčenej od společnosti.
Řecko X Sýrie, Irák nebo Severní Afrika - to je trochu rozdíl kultur ne?
Tiez tu niesu tendencie radikalizovat grekokatolikov
Já v tom zas tak moc rozdíl nevidím. Řecko a Československo byly tehdy hodně rozdílný země. Tatova rodina žila tehdy v baráčku hodně malým na to, že tam bydleli dva rodičové, dva prarodičové a 7 sourozenců. Jako podlaha jim sloužila udusaná hlína. Když přišli do Československa v roce 1948, tak neuměli jazyk, neměli žádný perspektivní vzdělání. Můj děda akorát obhospodařoval malý políčko v řeckých horách. Je tam spousta podobností jako v případě těch, co teď prchají z těch zemí, co píšeš. Řecká kultura je taky trošku jiná než evropská. Ne nadarmo se Řecku říká most mezi Východem a Západem.
sú tam určite aj podobnosti, ale nie také aby sa to dalo porovnávať. Tvoj dedo sa nasťahoval do českého mesta, s rodinou žil v malom domčeku, ale snažil sa integrovať, určite si hneď našiel nejakú brigádnicku prácu, chcel sa prispôsobiť a ukázať ľuďom na okolo že je im rovnocenný. Lenže týto tu prídu, žijú v stanoch v táboroch, a ich životná perspektíva je nulová, oni sa nesnažia nájsť si brigácu choc aj za par šupov, oni čakajú aké im dávky odsúhlasia, celé dni strávia v tej jednej komunite a nemajú nič na práci len čítať korán a flákať sa všade možne. Samozrejme že potom je jediná ich myšlienka, že všetci naokolo sa maju ako v raji, len oni chudáčkovia trpia, a aké je to nespravodlivé veď aj oni by sa chceli mať tak dobre, lenže ich mentalita je iná, oni si neuvedomujú že pre svoje vlastné blaho musia niečo aj spraviť, oni dokážu jedine nastaviť ruky a čakajú čo im kto dá
A hádám, že tvůj táta byl Československu vděčnej, naučil se jazyk a uchytil se tu (?). A v duchu "západních" hodnot tě taky vychoval To je právě ten rozdíl. Obrovským problémem jsou radikální kazatelé a skupiny jako sharia4Belgium, který jsou pro mladý, debilní a zmatený mladý tak přitažlivý. Problémem je taky to, co psal níže sokar - spousta se jich nechce integrovat, jen přesouvají komunitu a sestěhovávají se k sobě.
Ani ne, v Řecku se taky mezi sebou slušně kosili. A pravděpodobně rodina Arise (teď jenom spekulace) byla nakloněna tvrdší formě komunismu. Tito Řeci totiž přicházeli tehdy do komunistického Československa. Ale mohu se pochopitelně mýlit.
...
Každopádně ať byl jejich světonázor jakýkoliv, u nás žádné problémy nedělali a nedělají.
Pokud byli naklonění komunismu, tak je pobyt v Československu "vyléčil" Jistej si fakt nejsu, jak na tom byl děda s babičkou, ale jelikož jim partyzáni odvedli syna, kterýho už nikdy neviděli a doteď naše rodina neví, co se s ním stalo, tak si odvažuju tipovat, že komanče neměli zrovna v lásce.
Takže druhá strana barikády. Ale jak psal, byla to jen spekulace dle obvyklého scénáře
otázne je, či sa vôbec chcú integrovať... pretože zatiaľ to vyzerá tak, že iba svoju komunitu presúvajú, zakladajú tábory, getá a štvrte kde platia ich pravidlá, nesnažia sa prispôsobiť oni, ale snažia sa prispôsobiť všetkých naokolo na svoj obraz. Prečo nebol problém s tureckými moslimami imigrujúci do nemecka pred 10-20 rokmi? pretože sa individuálne v malých počtoch snažili splynúť s majoritou. Naproti tomu táto nová čvarga tu prichádza v tlupách, na azyl (ktorý zrejme ani nedostanú) čakajú mesiace a tak vytvárajú tábory, a následne aj problémy
Opakuju, to je problém té jednotlivé země. Je třeba změnit nebo zavést integrační politiku. Měnit imigrační politiku je, jak zalepovat izolepou rozpadající se přehradu.
a ako by si si ty predstavoval tú integračnú politiku?
to by mě taky zajímalo, co bys teda navrhoval ty?
Já nejsem expert na daný téma a dovolím si tvrdit, že ani nikdo z vás, s kterým si tu píšu. Takže fakt nevím. Jen vím, že migrace a terorismus jsou důsledky, ne příčiny.
Tak jinak - jak integruješ někoho, kdo se integrovat nechce? Tady už (hodně často) není ta vděčnost jako dřív, kdy se lidi chtěli uchytit, naučit se jazyk atd.
Občany cizích států vyhošťovat. S těma domácíma fakt nevím. Jak bys je řešil ty?
Těžko říct no. To je právě ta otázka...v první řadě určitě vyhnat všechny radikální imámy (když mluvíme o Německu), rozpustit ghetta, okamžitě vyhostit ty, co jim úřady zamítnou azyl a spustit nějakou osvětu (hlavně o ženskejch a jejich významu). Ale jako je to těžká otázka. Zatím jich v ČR tolik nemáme ale to se stoprocetně změní
Pokud mají jiný státní občanství tak jasně. U těch domácích by to byl problém, pokud by vyloženě nepáchali kriminální činnost.
vzhledem k počtům, které je možné efektivně integrovat je třeba poupravit i imigrační politiku, řekl bych
Boha jeho..NE! Opravdu není problém té země, že přijde někdo, kdo se není schopen i za víc generací integrovat! Prosimtě nepiš už takovou kravinu znova. Je to jednoznačně problém té popilace,kominity, kultury, která přišla. Pokud by to bylo jak píšeš, neintegroval by se žádnej cizinec
*populace, komunity...píšu z mobilu
Takze ty turecke casti vznikaji az jen v poslednich letech?
problém je v tom, že všetky tebou menované teroristické skupiny boli lokálne. Tzn. že pôsobili na svojom území, kde chceli dosiahnuť svoj cieľ (samostatné Baskicko, nezávislé Írsko a pod.). Tento nový islamský terorizmus je iný, je páchaný na nič netušiacich ľuďoch, ktorý si zvykli žiť v bezpečnej krajine
To by mě zajímalo v čem je terorismus IRY nebo ETY rozdílnej od ISIS. Terorismus se vždy páchá na nic netušících lidech. A pokud vím, tak IRA i ETA útočila i mimo Severní Irsko či Baskicko právě v těch bezpečných regionech jako je třeba Londýn nebo Madrid.
Vždyť ti to napsal, působili na svém území a měli jasný cíl - nezávislé Irsko, nezávislé Baskicko. Třeba IRA cílila na britské cíle, ETA zase například na nástupce Franca. Jaký je cíl toho, že někdo najede kamionem do lidí? Vidíš tam ten rozdíl ne?
Nevidím. I muslimští teroristé mají politický cíle. Každá teroristická organizace má svoje politické cíle. Ať už zjevné nebo skryté.
Dobře, jak je libo
http://www.securitymagazin.cz/zpravy/vzkaz-islamskeho-statu-zapadu-prejdete-k-islamu-nebo-vas-vsechny-povrazdime-1404043512.html
http://www.lidovky.cz/is-vzkazal-evropskym-zemim-slibujeme-temne-zitrky-jako-odpoved-na-vasi-agresi-1y3-/zpravy-svet.aspx?c=A160322_190400_ln_zahranici_ELE
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3603128/ISIS-releases-audio-message-calling-attacks-Europe-holy-month-Ramadan.html
jejich "cíl" je, aby VŠICHNI nevěřící konvertovali / byli vyhlazeni. Teď už vidíš ten rozdíl mezi ISIS a IROU/ETOU?Jak píšou níž, národní X globální úroveň
Tyhle věci jsou přeci jasně dané.
Ono se taky musí číst mezi řádky. Kdyby chtěli vyhladit veškerý nevěřící, tak by asi těžko útočili i v muslimskejch zemích a v Evropě by útočili trošku jinak. Kdybych já byl terorista, kterej by chtěl vyhladit, co nejvíc lidí, tak vezmu pár kalachů a bomb a půjdu vystřílet letní kino u nás v obci, kde by bylo třeba 300 lidí. Rozhodně bych neútočil u Parlamentu na policajta, nesnažil bych se vzít náklaďák a zkoušet přejet pár lidí ve městě v nějakých úzkých uličkách, kde se těžko manévruje. Ani bych neútočil na autobus fotbalistů. To všechno jsou pro ně symboly naší civilizace a tu se snaží rozvrátit. Ne vymýtit. To jejich vyvražďování všech je jenom PR pro blbečky, který by se k nim možná mohli přidat. Narozdíl od těch lokálních teroristických skupin musí dělat nábory trošku jinak.
To už ale řešíš něco jiného. Řešili jsme rozdíly IRA/ETA X ISIS ne? Oni prostě otevřeně nesnášej západní kulturu a pohrdaj jí, chtějí jí rozvrátit jak ty říkáš. Ale to přece IRA ani ETA nechtěli. O tom jsme se bavili. Mně nemusíš vysvětlovat, o co jim jde Já vím, že nejvíc to odserou muslimové samotní v muslimskejch zemích (tam každej den zemřou stovky a v Evropě to nikoho nezajímá).
taky musíš rozlišovat mezi organizovaným činem skupiny a amatérem, který jede na vlastní pěst. Většina těch skupin nemá nikoho, kdo by šel a vystřílel vaše kino. Útoky v muslimských zemích jsou většinou motivovaný proti tamní vládě, protože neni muslim jako muslim a oni se mezi sebou moc dohodnout na jednotném postupu nedokážou.(naše štěstí)
Tohle jejich cíl z cela určitě není, to je jen to co vkládají do hlavy těm idiotům co k ISIS konvertují, 90% útoků je pácháno na muslimech v muslimských zemích, to se mají překonvertovat z Islámu na Islám? Jejich cíl je jako vždy moc a peníze.
Jojo to máš samozřejmě pravdu, já se mu teď snažil naznačit, co mají konkrétně proti západu a jakej je jejich "cíl". Ty taky nevidíš rozdíl mezi IROU a ISIS?
Samozřejmě že vidím, IRA po splnění svého cíle přestane dělat to co dělá.
ISIS nepřestane nikdy, jeden cíl bude střídat druhý, dnes je to tohle zítra to bude zabití všech muslimů co se nemodlí 5x denně, pozítří to bude zabití všech co vstávají levou nohou místo pravé...
horší je, co budou dělat, až přijdou o území (což se stoprocentně stane). Přesunou se do Afiky? Do Evropy? Nebo se přidaj k jiný teroristický skupině
To nevím, doufám že pochcípají)
Jedinej rozdíl, co píšeš je, že někdo útočí někde a někdo všude. Je to trošku jiná situace než bývala, to je pravda, ale terorismus je terorismem pořád. Nechává za sebou mrtví všude, kde útočí. Proto v tom nevidím rozdíl.
Jasně, však já s tebou souhlasím v tom původním příspěvku Spousta lidí fakt zapomíná, že terorismus není jenom otázkou poslední doby.
Jo ale stejně jako v nacistickém Německu věřili někteří vládnoucí lidé v nadřazenost jejich rasy, které bylo ukřivděno, tak i někteří ve vedení IS věří v nadřazenost náboženství, kterému bylo v historii ukřivděno. Moc a peníze budou hlavními faktory, ale ten kulturní podtext to chce nepodceňovat.
Jejich cílem je šířit strach a páchat zlo. Většinou to jsou narušení jedinci, kteří vlastně ani nejsou napojeni na nějakou teroristickou organizaci a ISIS se k tomu přihlásí až potom, přestože žádné vazby na útočníka neměla.
a počul si už o nejakom teroristickom čine spáchanom IRA alebo ETA niekde v nemecku, rakúsku a pod. proste niekde úplne mimo? ETA útočila v Madride, lebo sa chceli trhnúť od Španielska, tak zaútočili na jeho hlavné mesto. IRA chcela nezávislosť írska od Británie, preto útočili v hlavnom meste Londýne. Neviem ako tebe, ale mne to príde absolútne odlišné. Porovnávať ISIS s ETA alebo IRA a porovnávať ich činy je ozaj ako porovnávať hrušky a jablká
Terorismus byl dříve více spojen s útoky na militární a politické cíle, postupně roste počet nevinných civilních obětí. Pořád to bylo jen na národní úrovni, dnes je terorismus globální. I proto je ten současný vzdor viděn jako antiglobalizační.
IRA a ETA se nesoustředily primárně na civilisty a když už nastražily bombu např. v autě na nějakým "náhodným" parkovišti, tak to většinou oznámily dopředu.
Ano, na Blízkém Východě spolu žili tyto tři skupiny ale hlavní slovo měli muslimové. Nepočetní Křesťané a Židé si rozhodně nemohli vyskakovat a rozhodně nebyli s muslimy rovnoprávní. Záleží samozřejmě na období ale v míru spolu rozhodně nežili a občas nějáký pogromek si muslimové taky lajzli.
Podobný to bylo i v Evropě. Dokud nebyla náboženská svoboda, tak se to tu taky slušně mydlilo. Možná ještě víc jak v muslimským světě.
No, muslimové skoro v evropě nebyli a židy chránili králové. V evropě se spíš mydlili křesťané mezi sebou. Ale to je jedno, já jsem reagoval na to, že z tvého příspěvku vyplívalo, že tam ty tři skupiny žili 1500 let pokojně, což nežili.
židy králové ale nejen chránili, taky jim dost nakládali...
To jo. Já jsem ale netvrdil, že židé měli v evropě lehkej život. Neměli. Ale v arábii to bylo ještě horší.
nevim podle čeho usuzuješ, že víc, ale evropa se od té doby dost změnila a křesťanské církve už se navzájem moc nepobíjej, ani neútočí na jiná náboženství. Samozřejmě pravoslavní v rusku se snaží za pomoci státu perzekvovat ostatní církve a v severním irsku taky nějaká příkladná shoda nepanuje, ale to jsou jen drobnosti oproti tomu co se děje jinde...
Já se jenom snažím naznačit, že muslimové nejsou primitivní hovada, jak si podle mě myslí půlka Evropy.
Docela velka cast muslimu jsou hovada a patrne vetsina muslimu je diky nedostatecnemu vzdelani a dalsim okolnostem primitivni...samotnyho me to mrzi, protoze mam mezi nimi pratele, ale uz je to tak, zaspali dobu. Staci se podivat do Izraele, kde prejdes ulici a octnes se o 1000 let zpet a to naprosto ve vsem.
Jsi příliš racionální na tuhle diskuzi. Oceňuji, že máš snahu někoho přesvědčit, ale logické argumenty a věcná fakta bohužel nejsou to, co chtějí určití lidé slyšet.
Plno lidí se tu s ním baví na úrovni, argumentují věcně a jasně
To neodmítám. Je to zde v mnoha případech překvapivě diskuze na úrovni, ale stejně se najdou jedinci, kteří musejí přijít a zanechat zde svoje prázdná hesla a nesmysly.
po většinu doby z těch 1500 let to ale pro křesťany a hlavně židy nebylo úplně super soužití. Od doby, co mají židi svůj stát jsou neustále napadáni muslimským okolím jak vojensky, tak v OSN.
V historii by ses asi měl poučit hlavně ty
Neříkám, že to nebylo super soužití. Ostatně zhruba stejný, jaký si užívali Židi v Evropě. Do dnešních dnů, ale tyhle křesťanský diaspory vydržely. Bohužel se situace změnila a v současnosti je jejich existence v ohrožení.
Jasne, zidi tu nemeli zrovna na ruzich ustlano a nasla by se obdobi, kdy se k nim nekteri arabsti vladci chovali dokonce vstricneji, nicmene tech bude mensina, vetsinou se tu meli lip.
Armenska diaspora v Turecku moc neprezila.
Mícháš jablka s hruškama. Já píšu uplně o něčěm jiným. O tom, že by terorismus vznikl až ve spojením s vpouštěním rádoby utečenců do evropy, jsem nenapsal ani řádku. Ale frekvence teroristických útoků v evropě se od tý doby razantně zvýšila, ke všem se hlásí IS. To je prostě fakt. Řekni mi teroris.útok za posl.5 let v evropě, krerej nespáchal muslim, či potomek muslimských přistěhovalců. Islám je hnusná ideologie, kterou já osobně v naší křesťanský/ateistický zemi nechci. Ať si podle toho žijou u nich, ale a naší západní kulturou se to prostě neslučuje. Francie, Anglie, Benelux...oni se nepřizpůsobí, vytvoří si svoje čtvrtě, nerespektujou plnohodnotně tamní justici, vyznávaj jen šaríu. Např.v Saudský Arábii ženy nesmějí řídit automobily. U soudy má svědectví ženy poloviční hodnotu muže. A tohle není žádný extremismua, to je právo, dle kterýho se ,,normální" muslim řídí.
Hokej nikoho nezajima
ty si hlupák
NHL zaujima a to je hokej
jenže většinu těch útoků nemají na svědomí uprchlíci, problém tkví mnohem hlouběji
Jeste furt mate Breivika za silence, kdyz utocil na socialisty, ktery takovejhle scum sem natahali?
Jo, ty děcka za to mohli nejvíc.
Konečně volno,viď?
Jsi idiot?
Vyhledat a zavřít, takovej idiot jako ty nemůže chodit mezi lidmi.
Když jsem zjistil, že postřílel samí marxistický sluníčka, přestalo mi jich být líto
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele