Viktorii Žižkov hrozí ztráta licence, pokud neopraví stadion
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Praha 3 neodsouhlasila prodej stadionu Viktorie Žižkov
17.12.2020, 22:09
Viktoria Žižkov poslala radním otevřený dopis kvůli stadionu
11.11.2020, 16:18
Žižkov chce kvůli přestavbě stadionu hrát příští ročník v azylu
15.06.2020, 15:44
Radní: Stadion Viktorie Žižkov by mohl přejít pod magistrát
08.06.2020, 18:58
Majitel Viktorie Žižkov nechce stadion do pronájmu, trvá na koupi
04.06.2020, 17:17
Praha 3 nabídne Viktorii Žižkov pronájem stadionu za korunu
29.05.2020, 15:26
Praha 3 jedná s Viktorií Žižkov o prodeji stadionu
22.05.2020, 16:16
Komentáře (86)
Přidat komentářNo, popravdě, viděli vůbec pořádně stadion u nás v Příbrami? Když Žižkovu hrozí odebrání licence na 2. ligu...
A velkoprostorová tabule, co to jako je? 2. liga, na co si tu hrajeme?
já tedy ne, ale pochybuji, že to může být horší než u nás v Pardubicích, třeba při čtení části ohledně kapacity toalet nebo parkovacích míst jsem se docela pousmál
Ne asi. Pardubice měli ve své době nejmodernější stadion ve Střední Evropě, ale zapomněli že čas plyne.
Ono Vlašim a donedávna Taborsko, to je taky velká hitparáda. Oproti ním i staré Bazaly byly ultra moderní stadion
kde chces na Zizkove parkovat?
nikdy jsem tam nebyl, tak nevím jen jsem si vybavil, jak to s parkováním funguje u nás a kolik aut se tam dá u stadionu zaparkovat
V televize ten stadion nevypadá úplně zle, ale kdo někdy v Příbrami byl, tak to fakt žádná hitparáda není.
Jako jasně chápu, že Žižkov ten stadion nemá ok ale proboha tam v té druhé lize jsou týmy co hrají pomalu na zřícenině a ty se buzerovat nebudou? Žižkov se svým zázemím patří třeba do top 7, co ty zbylé týmy. Vlaším, Varnsdorf, Sokolov, Hradec, Pardubice však tyhle týmy hrají pomalu na skládce
Hele třeba to s nima myslej dobře.Počítaj ,že budou hrát brzo 1.ligu tak nechtěj aby tu opravu stadionu nechávali na poslední chvíli.
Sokolov už to konečně zabalí
Hlavně si ten stadion porovnejte klidně i s první ligou s Bohemkou, stadionem u Litavky a já nevím s kým ještě třeba, ty mají navíc jen ty parkovací místa atd.
Na mě to dělá dojem, že se někdo zajímá o lukrativní pozemky na Praze 3
Však na Viktorce se staví už druhý rok
Ale jinak Louda do Viktorky strká pořádné peníze
Jo?
Vtip nebo realita? Jestli realita, napiš plz víc.
Realita. Nevím, co chceš vědět víc. Viktorku vytáhl ze sraček, kdy investoval desítky milionů a vlastně si stačí přečíst článek, kdy se dozvíš, že nemá problém s okamžitou rekonstrukcí stadionu (což děla dle odhadů dalších 50 milionů) jen aby byli páni z asociace spoko ... samozřejmě za nějakých podmínek, což v tomto případě je možnost odkupu stadionu, ale tady bude taky záležet na stanovisku Prahy 3 A taky přivedl Egona Vůcha, kdy teda prý stačilo vložit do smlouvy předplatné do kasina na Seifertce
No taky jsem o tom novém majiteli slyšel a kolik investoval a je to dobře, protože už to několikrát vypadalo na úplný konec VŽ, otázkou je ale jestli ten chlap Viktorku nekoupil s tím, že chce získat stadion a pozemek na kterém stadion stojí může mít hodnotu kolik? 300 mega? To už je pořádný balík. Možná by se to dalo ošetřit, že se tam musí zůstat sportoviště. Taky nevím jak to má Praha 3 s pozemkama na Ohradě na místě bývalého stadionu VŽ nebo kousek výš na Vítkově jak je ten útulný stadionek, vím, že vše bude složitější, ale já bych prodal stávající stadion ke komerčním účelům a za ty peníze na Ohradě nebo Vítkově postavil útulný stadionek třeba pro 3000 lidí a ještě by zbylo...
Na Ohradě je to už asi 70 let zastavěné, kde byl dříve stadion, to už je hodně dávno Samozřejmě, že ruku do ohně dát za současného majitele nemohu, ale vzhledem k tomu, jak se Praha 3 k Viktorce chová, tak věřím spíše jemu než Městské části. Protože problémy dělá neustále ona, například z peněz ze stavby bytového komplexu přímo u stadionu měla být financována i oprava stadionu. A ještě dodám: "Pozemky, které leží pod stánkem, přitom městská část v roce 1999 zapůjčila na 80 let ke sportovním účelům"
Na Ohradě možno myslel terajšie https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/opravdove-zahradky-zizkov-pivo-cpi-prasarna-beer-garden-ohrada-prazacka.html
Je to možné, to je Pražačka.
Teď koukám co myslíš ty a to je zase spíš už Vítkov, ale je pravda, že se tomu i nyní někdy říka Ohrada.
Jj to jsem myslel
Pokud vím tak jak je tam teď ta ,,pivní zahrada" tak tam ten stadion stál a jeho ruiny tam byly ještě tak před 15 lety určitě.
Asi máš pravdu. Koukám, že tam kde je to zastavěné měl být nový, čistě fotbalový stadion, jehož stavba se ve 30. letech neuskutečnila...
Tak jo, bylo tam první hřiště Viktorky a ještě předtím tam byl Velodrom.
Tak ten velodrom tam byl, i když se tam hrál fotbal (jestli po celou dobu, to už si nejsem jistý. ale například když hrála Viktorka na Třebešíně, tak ano.
Teď si pročítám historii Viktorky a původní stadion stál jak je dnes kino Aero a další na Třebešíně až pak v Seifertově, o stadionu o kterém jsem mluvil ani zmínka, ale byl tam přece stadion ne? Byly tam rozpadlé pokladny a bezdomovci tam lezli, teda je fakt, že jsem v tom zarostlém objektu nikdy nebyl. Teď v tom mám teda bordel, tak ziju v Praze 21 let, takže samozřejmě nevím úplně co kde bylo předtím.
Asi jsem se nechal zmást. To hřiště co myslí Eleven11, tak není to kde původně Viktorka hrála, to se opravdu zastavělo. Pak se hřiště střídala až se klub přestěhoval na nynější místo, kde bývala plynárna.
Na Žižkově bylo před válkou až 20 klubů, takže těch hřišť tam byla spousta. O tom hřišti co se bavíme, tak tam možná nějaký čas mohl hrát i Union...
http://odznaky.wz.cz/katalog/00-frames.htm
stejně na fotbal pomalu nikdo nechodí... tak proč to řešit?
Mluv za sebe. U nás v Plzni i když to nevypadá rádi chodíme,fotbal u nás je kulturní a společenská vložka.když zajedu do ciziny dřív to bylo ,,jen město piva,, teď když prohodím pár slov v cizině co se zajímají o fotbal tak ví kdo je to Viktoria Plzeň...je potřeba rozšiřovat fotbalovou kulturu o našem Městě a fotbale,tak jako v cizině
Jo-a kde jste byli před deseti lety?Většina z vás jsou jen fanoušci úspěchu.A až Plzeň ty první příčky opustí, zbyde jen hrstka nejvěrnějších.
noo timto bych se moc neohanel .. kdyz jste byli v prdeli vy tak chodilo kolem 4-6 tisic ...
Ty vole a kolik nas Slavistu chodilo na Nitrianskyho se Skutkou?
https://www.fortunaliga.cz/statistiky?status=&season=2006&club=&game_limit=&nationality=&age=&order_dir=0&list_number=0&unit=7&status=0¶meter=1&order=2 zde si dost nabehl
Na Blšany chodilo víc lidí, než je obyvatel v obci
To byly hrozný čísla, ještě, že se to zvedlo
Docela dost. Od sezony 2009/10 až do 2015/16, co to šlo do prdele a pak do pohárů, jsme měli návštěvu 9783, 6273, 5745, 6942, 6189, 6548 a pohárová 8884.
podobní hráči naopak dokázali i zvedat návštěvnost, znám pár lidí z Pardubic, kteří se jeli podívat na Van Kessela s odůvodněním, že je to jedna z posledních možností, jak takového hráče u nás vidět na vlastní oči
A měli pravdu Ikdyž mě se tak hrozný teda nezdál, když teda pominu docela vysokou přestupovou částku.
víc než na Strahov v dobách co bývali věčně 2.
Tak ale to uz je zas o par let dyl. Kdyby nebyl novej Eden tak tady na ty exoty chodi tak 300 platicich.
Na Strahov nechodilo na ligu nikdy moc lidí, ani když tam hrála Sparta..
jj pamatuji i finále poháru Sparta-Baník tam, taky slabota
Viktoria Žižkov-Rangers 2-0, 3427 diváků S Caniggiou v sestavě...
Možno nás bolo aj menej
U nás v Plzni bych se vám na ty vaše falešný ksichty nejradši vyblil jsem od Plzně, kam jsem chodil na fotbal asi do roku 2009 (protože to bylo za rohem a neměl jsem jako chudý student možnost jezdit do Ďilíčku), pak se každej sparťan a slávista v okolí začali bušit do prsou jaký jsou od mala věrný plzeňáci...tak jděte do píči saláti
přesně taky jsem chodil když ještě viktorka pendlovala mezi 1. a 2. ligou, dneska bych tam kvůli těmhle pitomečkům, co se dřív ani o fotbal nezajímali nešel. znám jich ze svého okolí spoustu, ale hlavně si dát fotku na instagram a samolepku na auto radši zajdu v Plzni na hokej
přesně tak, ani se o fotbal vůbec nezajímali, když v Plzni, tak občas na hokej
Pod Viktorkou je jedno velké staveniště, ten stadion tam asi někomu hodně překáží.
Na Žižkově bohužel překáží všichni původní obyvatele, dlouhodobě..
Když se to ke mně dostalo, tak moje reakce byla taky taková, že ty licenční podmínky určitě nesplňuje víc klubů... Viktorka v posledních letech už párkrát přežila svou smrt, tak musí přežít i tohle. Vůle pro řešení tam podle všeho je, ale chce to jednat rychle...
Budoucnost je hra bez diváků, nechápu kterej hlupák by se v budoucnu byl schopnej zavřít s tolika lidma pohromadě.
OT : super vsechny zapasy Zbrojovky by meli byt bud v TV nebo byt stream takze pohodicka
Snad nebudete jediný druholigový tým
vyjimku by meli mit vsechny kluby z FNL tak se uvidi kdo si streamy zaridi
Paráda
pěkný
Se divím, že jim to majitel práv povolil.
Co Praha chce postavit nějaký obchoďák v této lokalitě? Vždyť půlka týmů v druhé lize má horší stadiony..
Podle mě spíš byty, ale jinak souhlas...
Z amplionu tutálka vyhrává...
https://www.youtube.com/watch?v=0JOtNQmCdLw
Tos řekl dobře.
jeho názory sleduju už delší dobu a snad vždycky s nim souhlasím... fascinující, že má snad ke každému tématu co říct
Tyhle hrozby nad námi visí skoro každý rok. Už je z toho takový seriál na pokračování... Akorát teď je na scéně Louda jako nová postava.
Jinak ty problémy stadionu a celého okolí jsou bohužel nezanedbatelné Není možné donekonečna dostávat výjimky, když z naší strany dáváme víceméně jen neurčité přísliby. Všechno se ale odvíjí od vlastnictví stadionu a tohle je ale bohužel hlavně politický problém. Nedivil bych se radnici, ať by rozhodla pro nebo proti Viktorce. Ty pozemky jsou bohužel dost lukrativní, tak to přitahuje různé typy lidí...
Nový stadion je utopie. I kdyby měla Viktorka extra bohatého majitele, tak na Žižkově nejsou lehce dostupné žádné vhodné pozemky pro moderní fotbalový areál i s infrastrukturou. V dohledné době je nereálné, aby se vyřešilo celé právní uspořádání nového místa. Žádný z těch nápadů a projektů, které kolují médii a internetem, doopravdy nezačal. Právně se neudělalo vůbec nic, jsou to fakt spíš jen náčrty a vizualizace. O nějakém financování radši ani nemluvím
A městská část sama určitě nic nepodnikne. I kdyby se rozhodli na to vybodnout a stávající stadion i s okolím prodat developerům, tak získané prachy by určitě neinvestovali znovu do fotbalu Prostě by to nalili do svého rozpočtu a Viktorce nechali maximálně nějakou almužnu.
Tam je nákladové nádraži,vynikajuca lokalita,ale tam to už asi neprejde!
Síce to už nie je Žižkov,ale nedaleko je Rajská zahrada s málo využítým atletickým oválom!
Riegrovy sady!
Nákladové nádraží bych osobně taky volil, ale tam bychom čekali deset let, než by se vůbec začalo stavět
Keby sa otocilo ihrisko a zrusil ten park pred stadionom, tak by sa tam nejaky stadion vopchal
Park z větší části naštěstí patří akcionáři, kterému také patří sousední dům Radost. Sice teda ne přímo Loudovi, ale je to jeden z jeho partnerů, takže aspoň nějaké možnosti na úpravy má. Dostat ten areál na úroveň první ligy bude asi ale kurva drahé
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele