Vedení Juventusu Ferrarovi stále věří
Krize Juventusu nekončí. Stará dáma o víkendu prohrála v Chievu, byla to její pátá porážka z posledních šesti soutěžních zápasů. Juventus se propadl už na páté místo v italské lize, trenér Ciro Ferrara stále zůstává ve funkci. Vedení se mu snaží maximálně důvěřovat.
"Když odhlédnu od marodky, tak našim problémem je fakt, že se nedokážeme vyrovnat s vývojem utkání. AC Milán se s krizí vypořádal tak, že podržel hráče i trenéra," hodnotí nepříznivou situaci ředitel Juventusu Roberto Bettega. "My se pokusíme udělat to samé. Nebudeme se vrhat na přestupový trh, budeme věřit v kvalitu našich hráčů."
S nelepšícími výsledky stoupá tlak na trenéra Ferraru, ten se zatím odvolání nebojí. "Prožíváme špatné období. Nechci hledat žádné výmluvy nebo alibi," říká. "V Chievu jsme prohráli jediným gólem, vůbec jsme nedokázali zareagovat. Neměli jsme žádné příležitosti a ztratili další zápas, to bolí."
"Pokud je problém v trenérovi, vedení za mnou přijde a řekne mi to. Zatím mi ale nikdo nic takového ani nenaznačil," dodává Ciro Ferrara. Juventus čeká další zápas příští víkend. Do Turíná zavítá AS Řím, který poslední týdny nabral velmi dobrou formu.
"Když odhlédnu od marodky, tak našim problémem je fakt, že se nedokážeme vyrovnat s vývojem utkání. AC Milán se s krizí vypořádal tak, že podržel hráče i trenéra," hodnotí nepříznivou situaci ředitel Juventusu Roberto Bettega. "My se pokusíme udělat to samé. Nebudeme se vrhat na přestupový trh, budeme věřit v kvalitu našich hráčů."
S nelepšícími výsledky stoupá tlak na trenéra Ferraru, ten se zatím odvolání nebojí. "Prožíváme špatné období. Nechci hledat žádné výmluvy nebo alibi," říká. "V Chievu jsme prohráli jediným gólem, vůbec jsme nedokázali zareagovat. Neměli jsme žádné příležitosti a ztratili další zápas, to bolí."
"Pokud je problém v trenérovi, vedení za mnou přijde a řekne mi to. Zatím mi ale nikdo nic takového ani nenaznačil," dodává Ciro Ferrara. Juventus čeká další zápas příští víkend. Do Turíná zavítá AS Řím, který poslední týdny nabral velmi dobrou formu.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kouče Ferraru nahradil v Juventusu Zaccheroni
29.01.2010, 14:13
Ferrara: Všichni v klubu stojí za mnou
27.01.2010, 21:02
Juventus údajně odvolá trenéra Ferraru a chce Zoffa či Vialliho
25.01.2010, 16:34
Ferrara zůstává koučem Juventusu, srazit vaz mu může další prohra
12.01.2010, 17:51
Gazzetta: Pokud Juventus odvolá kouče Ferraru, nahradí ho Nedvěd
23.12.2009, 08:36
Komentáře (122)
Přidat komentářvelká marodka hraje roli,ale to co juve předvadí za fotbal je otřesné ačkoliv si myslím,že to není v cirovi,přesto bych ho odvolal
A v čem to je?
tohle je dobra veta:ačkoliv si myslím,že to není v cirovi,přesto bych ho odvolal
neni to v nem ale stejne bych ho odvolal jen tak z pravidla
na můj vkus se v juve mění trenéři v poslední době až moc často.....je to jeho první trenérská štace a to že byl dobrý hráč neznamená,že bude dobrý trenér,takže juventus šel do risku,když ho jmenoval a tento risk se nevyplácí,alespon zatím.....když tým 5 ze 6 zápasů prohraje, tak se trenéři mění i v mnohem slabších můžstvech,takže jiné výcodisko nevidím....
To chci vidět příště proti Římu. Nicméně už bych asi začal uvažovat o odvolání. Aby je ta důvěra nestála poháry. To že Leonardo se z krize dostal je i tím kádrem, který byl podle mého sehranější už za Ancelottiho.
Leonardo hlavně ví co chce hrát, měl to rozmyšlený, už když bral nabídku u AC. U Juve mi ani nepřijde, že maj nějakou taktiku, koukal jsem jen na pár zápasů a většinou LM, ale žádnej systém jsem v tom nenašel, hráče nemaj špatný
Neuvěřitelné.
Ciro sice vše ovlivnit nemůže, zranění a ne zrova šikovné složení kádru a dost podprůměrné Calciomercato není jeho chyba. Přesto má v rukou tým, který by měl s přehledem být v první trojce. A to on se vši úctou není schopný...měl by převzít plnou zodpovědnost a jít. To, že se z krize dostal AC Milán, přeci autmaticky neznamená, že tomu tka bude u Juventusu. Hráči si absolutně nevěří a body budou ztrácet dál. Škoda
jj drzi se jak kliste...ja mu teda neverim ale neva at zustane co nejdele
skoda ani nie
Mno je vidět že riskantní tah s nezkušeným trenérem se přestává vyplácet...a poukazovat na Milán jim moc nepomůže neznamená že se z toho Milán dostal,že se to automaticky stane i v Juve....Ciro budeš muset jít
Strašný risk... abychom nebyli v příštím roce bez Ligy mistrů.
já mu ale už nevěřím
Slovy Luciana Moggiho. Klub vyhodil za 3 roky zbytečně 250 milionů. Za jeho 12leté působení se tohle nestalo.
ono je to taky tezky ziskat do calcia poradnou posilu...italska a Juve neni v te dobe kdy sefoval Moggi...to se do Juve hrnul kazdej...dneska jsou cile uplne nekde jinde...bohuzel
Ano, ale i tak, ty peníze které vedení investovalo za Blanca a Secca akorát zbytečně provařilo.
No tak ho vyhodějí a co.Za pár týdnů bude trénovat po někom s podobným osudem jinde.Trenéři vlastně dělají neustále takové kolečko.Někdo za rok stihne i 2-3 týmy.Úplně se stačí podívat do naší ligy.U nás ti co jsou momentálně vyhozeni jsou v TV studiích,kde nám to i elektronickou tuškou tak vysvětlí,že se divím proč byli několikrát vlastně vyhozeni.Bylo by docela zajímavé zveřejnit statistiku kolikrát byl už ten který trenér za kariéru vyhozen.Možná,že i ze stejného týmu několikrát.
Dobrý nápad To by byla dobrá studie, zvlášť v GL.
tak přece jen vysvětlit něco ve studiu s tužkou je něco jineho než vytvořit celý herní system přímo v klubu pod tlakem apod. ve studiu si to kldině vysvětlí po svem apod. jojo ale tež bych si zkoukl tabulku nejvíce vyhozených koučů + např.ty kouče kteří byli nejčastěji přijati do tzv. špičkových evropskych klubů během své kariery
Mě šlo o statistiku vyhazovů z naší ligy.Tam bychom se po zveřejnění asi pěkně pobavili.
tak v naší lize je to traparna.. to bys měl u každeho tymu tak cca 5-15 řádků každý rok. ale kdybys k tomu měl tu samou statistiku z angl nebo z jineho big ligy to by byl teprv smích jak cip
Jenom malou poznámku jak pišeš ,že jsou v klubech pod tlakem atp.S tím přece museli počítat,když si vybrali tu trenéřinu.A pokud jim to vadí,je přece spousta jiných zaměstnání.
ale šak jo, ja ti to neberu :) plně stebou souhlasím. ja jen že jak ti to kouč vysvětluje při ve studiu tak prostě si to jenom odříká jak by to provedl on .. kdežto v reálu proti němu hraje x nezámých v čitateli i jmenovateli... tak někdy prostě to hold v praxi nefunguje.
Mě jen třeba u nás příjde divné,že vedení klubů berou stále a stále trenéry,kteří jsou neustále od někud vyhazováni.Přece angažovat trenéra,který byl např. za poslední 3 roky několikrát vyhozen,to mě teda normální nepříjde.
Protože jiní trenéři nejsou, proto.
Napadá mě,že buď jsou u nás špatní trenéři nebo hráči.Trochu se dá soulasit s panem Škorpilem,který nedávno někde řekl,dejte těm co trénují Barcelonu,Manch.Unt. atp. např.Příbram,Kladno nebo Střížkov a ať se ukážou.Něco na to asi bude.
Určitě. Pana Škorpila uznávám.
Já nevim, ale tak když se kouknu co měli Jarolím a Komňacký za tým, když přišli ke klubu a co s nima udělali tak mi to nepřijde 100% pravda, asi by s Příbramí nevyhrál LM ale myslim, že by určitě úroveň zvedl
Oni se juventini určitě zvednou a tu Uefu udržejí. ne, bezesrandy - lm musíte uhrát, jinak ste v totátním loji.
OT: tak jsem si všiml v expreskach, že se bude řešit Henryho ruka.. klidně bych mu dal stopku na zápasy ve skupině nebo aspon na 2
Nevidím důvod ho trestat, normálně se ruka netrestá, úmyslná max žlutou, při zabráněnní gólu červenou, nic víc.
Někdy se s tím začít musí a většinou k takhle radikálnímu kroku vede velká aféra, což Henryho ruka rozhodně byla
asi takhle: musí se vyřešit zda se bude posuzovat stylem RUKA jako RUKA nebo zda je rozdíl ruka v přatelském zápase či v baraži o MS... navíc henry hral rukou zcel UMYSLNĚ ,, nevidim důvod proč ho netrestat. že se přiznal ? no a ? irům to nic nepomůže..
No vždyť říkám, Henry zahrál ruku úmyslně. A v pravidlech fotbalu je jasně řečeno, co v takových případech následuje. Tečka. Proč rozlišovat ruku v přáteláku a v baráži, to nejde. Prostě měl dostat žlutou, nedostal, smůla.
upřímnou soustrast...
Když to tady tak někdy čtu, tak si říkám, že si to valná část fanoušků Juve zaslouží. V neděli jsem viděl skoro celý druhý poločas a opravdu se mi nechce opakovat, že takhle špatný Juventus jsem ještě nezažil a s tímhle kádrem se z toho jen tak nedostaneme. Příklad Milána je naprosto zcestný, jelikož tam ten "Galianiho" tým šampiónů prostě byl. Ti hráči byli "spící obři" a stačilo je probudit. Ale u nás ti obři prostě nejsou.
Co na to říct no. Nevím v čem někteří vidí problém, ale ten alibismus, jako že za to Ciro nemůže a že až odezní zranění tak se hráčo zvednou, se mi vůbec nelíbí.
Nevidím to jinak než, že už si dělají ze všeho fakt prdel
Připomíná mi to LIVERPOOL
Takovou krizi mělo Atletico,AC Milán,Bayern má ji Liverpool a Juve.Určitě se z té krize dostanem.dyť záloha je uplně v rozkladu to samé utok,včerejší sestava byla na urovni Atalanty Bergamo.Až se uzdraví a vrátí klíčoví záložníci hlavně krajní Gio a Camoranesi a vrátí se bojovník Sissoko,bude to lepší,utok máme taky uplně naprdel,stařičký Alex už na to jaksik nemá,vůbec neběhá,Amauri o tom se napsalo dost a mladík Paolucci na Juve nemá.zrovna jediní dva schopní utočníci Treza a Vinc sou mimo.Tak je jasné že to v Juve nemůže šlapat,chybí absolutně utočná vozba.A nějakej De Ceglie na krají zálohy nebo Salihamidzič to sou průměrní hráči do průměrných klubů.Pro mě je to z 80% počtem zraněných ty výkony.
Tak sestava nebyla na úrovni Atalanty, ale hrála tak, to máš recht.
TutttoSport - Moggi se v roce 2011 dost možná vrátí do Juve, pokud bude ve vedení Andrea Agnelli
Jop, taky jsem zaregistoval. Nicméně jen za předpokladu, že vypadne Blanc.
teraz kazdu prehru budeme citat, ako vedenie veri este cakam na clanok z Liverpoolu
a stejně sem lezeš a vtíráš.. stačí to nečíst...
Pokud je problém v trenérovi, vedení za mnou přijde a řekne mi to. Zatím mi ale nikdo nic takového ani nenaznačil," dodává Ciro Ferrara - výsměch
z toho se dá logicky vydedukovat náš problém
Musíš číst mezi řádky. Vedení mu řeklo, že za ním stojí. Proto pracuje dál.
to co si ted napsal ale neni mezi řadky... tady je cteni mezi radky uplne k hovnu... fakt je ten ze ciro nedokaže sam uznat ze na to nema a porad ceka na nejaky zkurveny zazrak...
vedenie je tam na to, aby trenera potopilo...Ciro predsa sam od seba neopusti potapajucu sa lod
proc ne???
tak Ciro pořád věří tomu, že má sílu to otočit...nikdo by asi v takovýhle pozici neodstoupil, to je věc vedení
Nevím, kdo tenhleten blábol vymyslel, jestli Ciro sám nebo někdo jiný, ale je to jedna z nejstupidnějších věcí, kterou jsem kdy v souvislosti s fotbalem slyšel.
Protože dneska už se ve fotbale vidí jen peníze, peníze, peníze, pak trofeje, pak zase peníze, peníz, peníze a pak až respekt a úcta ke klubu. Tak to vidí i fanoušci. Od toho aby šel když tak od válu tam je vedení. Tak se ono podle toho zařídí. Já mít potřebné pravomoci, tak vyházim Blanca i se Seccem a byl by pokoj.
Po 10 minutách to vzdávám a už se nebudu pokoušet pochopit, jakou to má souvislost. Akorát by mě rozbolela hlava.
Okay.
promin tohle je píčovina co píšeš...
Okay.
On nečeká na zázrak. On se jen snaží dělat svou práci tak jak to umí a jak to zvládá. Toť vše. Až to dělá špatně je věc druhá.
tady uz prestava vsechna legrace.. pomalu prestavam verit v umistneni na LM prickach.. AS ma po letech jednu z nejvetsich sanci u nas vyhrat..
!!! FORZA JUVE !!!
Juventus potvrdil, že Zdeněk Grygera a Fabio Cannavaro utrpěli v utkání s Chievem zlomeniny nosu. Shodou okolností se oba hráči zranili při soubojích s Pablem Granochem. Grygeru i Cannavara dnes čeká operace.
CO NA TOTO UZ DO PR... RICT
to už ani nepotřebuje komentář...my potřebujeme na každej post 5 hráčů, abysme vůbec mohli odehrát sezonu
Fabio má hrát s maskou, Zdena asi další zápas nestihne.
A to můžeme být rádi, že je Zebina v pořádku. Ty pič*s Granoche mě včera slušně vytočil. 3 hráči po jeho zapřičinění skončili s krvavou ránou.
Sakra, to měla být reakce na M11.
na jeho obranu se ale zase musí říct, že to byly dost nešťasný náhody třeba zranění Cannavara, i předtím Zebiny a Zdendy...šli tam loktem oba stejně, takových zákroků je spousta
Takovýhle lokty má snad jen "dřevo" Libor Došek. Toho Fabia bych snad přešel, jako nešťastnou náhodu, Zdendu s Jonathanem ani náhodou. Vždyť Johnny má pomalu 2 metry a ten skrček metr osmdesát. A ta rána z Johnnyho hlavy byla solidní. Nemám k tomu sr*čovi Granochemu slov.
Né nadarmo se mu říká "diablo".
Jop, něco na tom bude.
toto je uz vysmech, nejen ze mame neschopneho trenera - ano za zraneni pochopitelne nemuze, a pri takovem poctu zranenych se neda ocekavat ze budeme hrat jak bozi, ale nezlobte se na me prohrat i s Chievem to uz je proste moc,zas tak slaby tym jsme tam teda nemeli bohuzel nase vedeni je tak na urovni druhe ligy a diky jejich naproste neschopnosti nas to bude stat dalsich par bodu, ne li desitek bodu jak proboha muzou rict ze kdyz se z toho dostalo AC tak my taky??vzdyt tyhle situace se nedaji porovnavat!!to je jako kdyby rekl ze kdyz se z toho dostal Bayern tak my taky,ale to je preci hloupost, tyhle tymy nemeli tolik zranenych klicovych racu a ti co hrali v dobe te jejich krize byli na jine urovni nez ti co hraji v dobe krize u nas a Ciro??nezlobte se na me,ale vzdyt ten tym nema ani naznak nejakyho systemu a to je jednoznacne chyba trenera a jestli nevadi vedeni vypadnuti z LM, ztraceni vubec nadeje na titul a propadnuti se na 5. misto tak to je s nama amen a ze nechteji posilovat tym?a s kym budeme hrat tu evropskou ligu prosim pekne??porad si myslim ze se z toho zleho snu probudim a ono nic to ale vubec nic nemeni na me podpore tymu!!Forza JUVE!!!
opravdu hraje Juve v posledni dobe tak spatne?
nejhůř za posledních 20 let, víc si nepamatuju...
presne tak, juve hraje ted nejhur jak kdy jsem ho vubec videl hrat a to mu fandim od roku 96...a nejhorsi je na tom to ze se s tim vubec nic nedela.Ja nevim co uz by melo nase vedeni donutit ho odvolat, to jen kdybychom dostali od Chieva 3:0 ???nebo az prohrajeme dalsich 5 zapasu???stimhle pristupem nejen ze prijdeme pro pristi rok o ligu mistru,ale mozna i o pohary vseobecne
proti AS bez těchto hráčů: Iaquinta, Sissoko, Camoranesi, Caceres, Trezeguet, Giovinco, Poulsen, Marrone, Grygera, Felipe Melo...a to je teprve pondělí, takže očekávám další minimálně 2 zranění...
lavička: Manninger, Legrottaglie, Giandonato, Esposito, Rossi, Paolucci, Immobile
..Cannavaro..
měl by být v pořádku, bude hrát s maskou...stejně jako Grygera
tie masky zacinaju byt v mode ..najprv Caceres, teraz Grygera s Cannavarom...aby sme za chvilu nemali celu jedenastku podobnu
a chiellini kažkou chvilku...
postavme si obranu grygera caceres cannavaro chiellini
myslel si asi chieliniho a ne cacerese....
Juventus bohuzel zacina bejt pomalu ale jiste vsem pro srandu a nezda se mi, ze by nekdo z toho jejich vedeni si toho byl vedom. Porad jen nejaky spekulace a kde nic tu nic. Nevim na co cekaji, Secco a spol asi chteji hrat znova serie b, jinak si to nedovedu vysvetlit!!! Vsichni mysleli ze po prichode Bettegy se neco zlepsi ale jak to sleduju on mele ty samy hovna (kvalitni kadr, pokracujeme v projekte, amauri je dobrej utocnik,ferara ma nasi duveru...)co uz se rikali nez tam prisel, on v tom jenom pokracuje.... priste uz fanousci zapali ten stadion celej a ne jenom par sedacek jako pri utkani s ac
myslel som caceresa, ale pravdaze som zabudol aj na chielliniho...inac ten ohnik na stadione vypovedal o vsetkom
tak on Amauri neni takovej traged, loni hral docela solidne,ale letos je to proste bida s nouzi presne jak jsi rekl, nechapu na co jeste "vedeni" (od slova vest, ze? ) ceka, kolik se jeste bude muset prohrat zapasu nez se situace zacne resit??ted jsme v situaci kdyz neplavce hodis do prehrady, bud se nauci sam od sebe plavat a nebo chcipne,a my zatim se potapime,potapime a vedeni na nas kouka ze brehu a ukazuje nam vyborne, jde ti to skvele
To taky nebude samo o sobě si myslim a to u víc týmů, to prostě není náhoda ty zranění, proč některým týmum se nikdo nezraní nebo 1-2 hráči a jinym třeba 10? Nevim čim to je, ale může to být tréninkem, stylem hry a nebo tím, že vedení vybírá špatné hráče, kteří jsou náchylní ke zranění...
OT:Najlepší svetoví rozhodcovia za posledných 23 rokov podľa IFFHS:
1. Pierluigi Collina (Tal.) 86 bodov,
2. Markus Merk (Nem.) 66,
3. Peter Mikkelsen (Dán.) 62,
4. Kim Milton Nielsen (Dán.) a Sándor Puhl (Maď.) obaja 50,
6. Anders Frisk (Švéd.) 40,
7. ĽUBOŠ MICHEĽ (SR) a Pierluigi Pairetto (Tal.) obaja po 37,
9. Michel Vautrot (Fr.) 36,
10. Urs Meier (Švajč.) 34,
...
12. Roberto Rosetti (Tal.) 30,
16. Manuel Mejuto González (Šp.) 24.
Battega není debil , ale co přišel do Juve jde to spíš dolů . Odchod Tiaga nebyl vůbec rozumný , hlavně ne v této situaci . To že Ciro zůstává na stejném fleku je další věc a v neposlední řadě stahování nezkušených mladíků zpět . Proč to proboha dělá ? O co mu jde ?
přiznám se, že jsem byl hodně rád, když Bobby přišel...ale ty jeho prozatimní kroky nechápu...do AC přišel Beckham, do Říma Toni, do Interu Panděv a my stáhli Paolucciho z lavičky Sieny...wtf teď navíc sháníme náhradu za Tiaga, kterej se v létě vrátí...tomu říkám koncepce
Je to sice už velká spekulace , ale jestli on nemá za úkol Juve potopit až na dno . Pak jsem si jistý že Blanc se bude pakovat a do Juve se vrátí zase to staré vedení v čele s Moggim .
nejsem zrovna vyznavač konspiračních teorií...uvidíme, co se stane v létě, teď je to na Elkannovi
Kéž by kamaráde, kéž by To by bylo dobré. Ale řekl bych, že už to stačí, že je to už tak v háji, že by ti šašci nahoře měli vypadnout.
Souhlasím s tím, že nelze říkat "Milán svůj problém vyřešil tak a tak a vyšlo jim to, tak mi to uděláme stejně" a to z toho důvodu, že ty 2 situace nikdy nemohou být stejné a není tomu tak ani teď. Těžko usuzovat, proč se Milánu ze začátku také nedařilo, nicméně tam bych ty důvod viděl hlavně v tom, že mužstvo si neumělo přizpůsobit hernímu stylu, který se mu snažill Leonardo naoridnovat. Ale už od začátku ligy bylo patrné, jakým stylem chtějí hrát, Leonardo měl zkrátka "vizi". Ale u Ferrary nic podobného nevidím. On svému stylu prostě nevěří - jednou hrají 4-2-3-1, párkrát to vyjde, tak se to praktikuje, až to vycházet přestane, tak se změní rozestavění...Juve prostě nemá "tvář".
presne tak, on nevi co chce hrat a to je nezkusenosti. nechapu vzdyt to vidi vsichni a jenom to vedeni NE, na co cekaji. a to prirovnani k AC to je uz jen dalsi chaba vymluva. jestli budou hledat takovyhle vymluvy po kazdym zapase tak to je konec
Snad celá situace povede k tomu, že se udělá velká čistka ve vedení. Jinak nevím, co dobrého by z toho mohl Juventus vytěžit. Fakt peklo, test pro všechny fandy.
mozme byt radi, ze nemame radoby fanusikov ako ine muzstva...zatial su vsetci verni
Chelsea už by s takovýma výkonama neměla na EF fanouška
v dobrém i zlém, ve zdraví i nemoci v létě doufám proběhne defenestrace
zeby rafa po italsku?
Tak nějak.
100. Per Vecchia Signora!
za tu odolnost máte mé sympatie hoši, to se mi líbí
Ve zlém i dobrém. Nelze Juventus milovat jen při úspěších. Musí se přijímat a trpět i ten neúspěch. Ten opětovný úspěch, který přijde po tom trpkém období, bude stát za to a já v to věřím
jj, přesně tak
no..., zasmál jsem se, když jsem si přečet ten nadpis, ale jinak z toho spíš mrazí.
OT:
nevim jestli to nekde bylo, nebo je ale tohle je husty
V nedělním 20. kole Serie A stačil jeden fotbalista Chieva k tomu, aby vyřadil ze hry hned tři hráče soupeře. Útočník Pablo Granoche zlomil nos nejdříve českému obránci Zdeňkovi Grygerovi a potom i italskému stoperovi Fabiu Cannavarovi. Také třetí obránce Staré dámy Jonathan Zebina musel opustit hřiště se zkrvavenou tváří, Juventus navíc zápas prohrál 0:1.
od Gazzety dostal jen 5,5, takže moc neocenili jeho přínos pro vítězství
jen zůstaň
hade!!
Co to je za blba ten trenér
na sebe blinkej
Jestli k němu nemáš co říct, tak si běž blinkat jinam
vedení Juve má nervy jako špagáty. A přidám i fandy. Ti musí být též obrněni trpělivostí. Na to, že se říká, že jsou italové horkokrevní, tak je v Turíně až mo velký klid
No klid tam není určitě. Tifosi bojují transparenty , pískotem a před týdnem ohněm .
navic ted v Chievo zase rasisticky proti Mariovi...to jsou fakt dementni
Mario je taky dement .
vsak si to kric dal
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele