Ve Znojmě chtějí znovu jednat o udělení výjimky
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ve Znojmě zůstává Heinz, nováček angažuje brankáře Drobisze
20.06.2013, 16:52
Znojmo podpořilo opravu stadionu
18.06.2013, 21:30
Znojmo získalo licenci a může hrát první ligu
14.06.2013, 11:57
Znojmo začne ligu na stadionu v Brně
10.06.2013, 14:49
Znojmo podpoří v úsilí hrát první ligu i Pelta
05.06.2013, 16:53
Znojmo nezískalo licenci, při odvolání prý uspěje
27.05.2013, 17:28
Znojmo slaví postup, Kalvoda povolil hráčům jedno pivo
26.05.2013, 13:21
Starosta Znojma: Dávat peníze do stadionu je nyní zbytečné
21.05.2013, 17:57
Znojmo nemůže hrát první ligu na stadionu během přestavby
16.05.2013, 18:52
Komentáře (92)
Přidat komentářdržím palce
Pokud Znojmu na ten stadion výjimku nedají, ale Ostrava s odvoláním pro prvoligovou příslušnost uspěje, tak mě pěkně naserou
motáš jabka a hrušky
Snad to neprojde. Sice by bylo fajne videt znojmo v lize ale budto na stadionu ktery vyhovuje a nebo se prestehovat na nejaky cizi. To by si potom mohl takhle vymyslet kazdy tym v lize.
Nikdo by neměl hrát na cizím hřišti..Bud vlastní nebo at zůstanou ve své lize
Proc by mela? Evidentne tu ,,svoji" ligu prevysuje.
Mslím že ten jejich stadion by byl přestavenej rychle ... a kdyby měli doma odehrát 5 kol na rozestavěným tak by se snad až tak moc nestalo ....
Za mých mladých let se říkalo: Az z nebe začnou padat trakare. Az zamrzne peklo... A az postoupí Znojmo do ligy. Tfuj, ono je to tady.
Přál bych jim tu výjimku, ale asi to je bez šance, budou to muset odehrát v Brně, jenže bez klasického domácího prostředí se na 90% nezachráněj
Hrát v Brně by byla blbost. Neznamenalo by to nic jinýho, než obrovskou finanční ztrátu. Na to město prostě přistoupit nemůže. Buď vyjímka a nebo nic.
Ať jsou rádi za solidní hokej, ve městě cca 34 tis. obyvatel, kde bude hokej a fotbal na vrcholové úrovni by byl unikát, ale taky zátěž pro městský rozpočet. Nepočítám, že se najde zázračně movitý investor, třeba z arabského světa. Važte si toho co máte, třeba takový Cheb, zhruba stejně obyvatel měl taky špičkový fotbal a házenou ... a teď?
Jóó ... RH Cheb, kdysi ligová bašta. A teď jsou někde v krajském přeboru či co (a pod jiným názvem). Na 1. ligu už můžou jen vzpomínat ....
Teď je to jen Hvězda. Hrajou kraj, přesně. Ale holt stadion je v katastrofálním stavu, rozpadající se tribuna, kde vstup je na vlastní nebezpěčí. Potřeboval by aspoň trochu zrekonstruovat, což je teda v dohledný době dost nereálný.
takže to, že poskládáli solidní tým, dokázali postoupit a zaslouží si nejméně ten rok zahrát v GL, mají hodit za hlavu říct si, máme dobrý hokej, GL nepotřebujem.....
Já bych tu výjimku zvažoval dle stavu stadionu při rekonstrukci.. kdyby měli mít dva měsíce zbořené všechny tribuny, tak je jasné, že se tam hrát nemůže, ale kdyby to celé probíhalo nějak šikovně postupně tak, že by to moc nevadilo, tak bych z toho nedělal vědu a tu výjimku jim dal.
Bořit se nebude nic - tribuna zůstane tak, jen se domontuje na nekrytý místa pár sedaček - je tam jen betonovej ochoz. Větší problém je osvětlení a vyhřívání.
To by byla paráda jde vidět že když tam chceme že na to peníze máme
Hlavně by FAČR místo neustáleho okrádání všech klubů (a to už od čtvrtých tříd) měl dělat něco s tím, aby se každoročně z postupu do Gambáč ligy nestával čím dál větší začarovanej kruh. Nechápu proč by kluby, kterým stačí stadión na druhou ligu měli investovat milióny jen proto, kdyby se třeba náhodou stalo, že se někdy do Gambáč ligy dostanou. Za prvé na to nejsou peníze a za druhé proč? .
protože je to podmínka pro vstup do ligy.
"Za prvé na to nejsou peníze a za druhé proč? "
tak to ''proč?'' znamená asi proč je to podmínkou pro vstup do ligy, ne?
Spíš to znamená, proč by ty týmy měly investovat nehorázny prachy do stadiónů, když je v podstatě nepotřebují. A potřebovat je budou jen v případě postupu do GL.
Samozřejmě, ale když ty týmy mají vyhovující stadion pro 2. ligu a nemají jistotu toho, že se do Gambáč ligy někdy dostanou, tak je pro ně lehce zbytečný a zároveň finančně naprosto nemožný (leda by se zadlužili tak, že byse z toho vylízávali ještě několik let) investovat do stadiónů .
tak ať si hrajou 2. ligu
Tak mi řekni, co takovej tým chce v tý první lize vůbec dělat, když na to nemá? Nakouknout a zase zmizet? Jestli chce hrát nějakej druholigista gambáč ligu, mohl přece dávno zrekonstruovat aspoň ty méně nákladný věci, ale tam každej čeká, jestli se zadaří a pak akorát brečej, že nemaj na postup do první ligy. S takovýmhle přístupem se nemůžou divit, že pak postupujou Brna, Bohemky a další, co to zázemí maj.
Brno má zázemí...
doufejme, ze to znojmu vyjde, rozhodne lepsi nez mit v lize pet cajzlovskych mancaftu.....
do začátku sezony to maj všechno zmáknutý
nic nebude Znojmo Sokolov a další týmy co nemají stadion nic a ZLÍN DO Ligy!!!!!!
Bohužel to tak asi dopadne, po fotbalový stránce tam Zlín nemá co dělat ale
asi nemá ale když jim to spadne do klína asi tam nezůstanou stejní hráči museli by investovat do kádru......
Asi máš pravdu, že by to bylo ztrátové, ale myslel jsem, že o tu ligu stojí za každou cenu, navíc tahle šance se nemusí hned tak opakovat, buď to risknou a tu jednu sezonu budou hrát ve vyhnanství a začnou předělávat vlastní stadion nebo máj prostě smůlu. Je to krutý, ale pravidlo je pravidlo a platí pro všechny stejně.
ale tady ani nejde o celou sezonu
pekně debilní pravidla, když si to vybojujou at tam jou i kdyby měli hrát na louce
tak tak, nebo rovnou na nějakým poli, ať neničej zbytečně trávník
oplotíš pole, dej se tam branky, chasníci budou vybírat vstup a i bez sedaček se tam vyjde hodně lidu
na protějším svahu bude sektor hostí
a vybraní lidi by taky mohli stát kolem hřiště, aby simulovali lajny, Přece se nebude utrácet za vápno..
a auty házet vidlema
vidle by byly branka !
tu by udělali jak zastara - tyče by byly z teplákovek
nebo bandasek
O co je ten znojemskej stadion horší kromě kapacity než třeba hradeckej nebo žižkovskej?
Osvětlení, vyhřívání, kapacita žeby? Co sem tak koukal, tribuny okolo dát nemůžou-tartan- atleti by nadávali ... tam bude přestavba dost komplikovaná.
kdyby se zrušil tartán u udělalo se pořádné hřiště tak by pro atlety mohlo vzniknout atletické hřiště tak jak je to např. v jablonci
Určitě bude chtít město vydat z rozpočtu další desítky mega na atletický stadion, to si můžou dovolit velký města, ale Znojmo? Těžko! Hlavně tam jsou ve městě 2 fotbalový hřiště, ale to druhý vyloženě na tréninky a ten se snad ani přestavět nedá, jelikož všude okolo je zástavba, silnice. To by měli obyvatelé města radost dívat se z okna na tribuny.
Ale jinak bylo by to samozřejmě nejlepší řešení, přemístit atlety někam do nové lokality a stadion nechat výlučně pro účely fotbalistů.
tak osvětlení a vyhřívání je problém..myslel jsem že už na 2. ligu to museli mít..
kdyby místo toho věčný brečení začli stavět, tak by to možná i stihli anebo by hráli v Brně první 2-3 zápasy
Chlapče, ty jsi opravdu ubožák... Celý Znojmo je na nohou, aby se to nějak vyřešilo a ty tady dokonale žvaníš...
ten postoj vašich politiků mi přijde špatnej, akorát jim jde o publicitu a plusový body..
a jak dlouho muže trvat to namontování sedaček, vyhřívání trávníku, osvětlení, vybudování prostor pro novináře a sektor hostí? kdyby to co nejdřív přiklepli a začli s tim, tak to stihnou..
Jistě, pane ministře...
Sranda. Klub, ktorý postúpi a nemá vyhovújúci štadión nie len že nedostane tie odmeny,a le ešte musí platiť aj pokutu, ak chce hrať inde. Takže dajú desiatky miliónov na štadión a k tomu ich o ďalšiu desiatku oberie FAČR. Radosť postúpiť.To nevedia vymyslieť pravidlá pre 1. a 2. ligu tak, aby rozdieli nerobili desiatky miliónov?
No, ale tohle není slovenská pivná liga aby si postupoval kdo chce kam chce.. na druhou stranu souhlasím, že je to trochu nelogické, hlavně ta pokuta, ale svůj cíl to má a pravidla jsou nastavená pro každého stejně.
Navíc každá výjimka znamená, že se pak najde někdo další, kdo se na ni bude odvolávat a nadosmrti se tady už nepostaví jediný stadion, protože se budou všichni vymlouvat a za peníze od STES kupovat hráčské posily a jiné zbytečnosti. Například Ústí už taky staví, pozdě ale přece..
Já Znoymu tu GL přeju, stejně tak i moderní stadion, a tomu by mělo být veškeré konání zúčastněných stran podřízeno. Některé kluby by si měly uvědomit, že když v lize začínaly, neměly o moc lepší stadiony. Bez takových prostor pro média bych se pak osobně v klidu obešel no, u toho ostatního nevím, přijde mi to jako nutný základ.. a to včetně (především!) kamerového systému, i když chápu že řada fanoušků zde by se mnou v tomhle bodě nesouhlasila.
je to česká pivná liga, kde si postupuje kto chce a nie kto si to vybojuje ... Ja tvrdím, že by sa mali podmienky spraviť tak, aby po postupe nemuseli meniť skoro všetko, ale len niečo, ostatné by už mali mať kvôli pravidlám 2. ligy. Proste tie podmienky sprísňovať postupne podľa ligy a nie naraz pred GL. To sa potom rovno môže spraviť uzavretá súťaž ako MLS.
Ale tak to právě funguje, tedy alespoň na papíře.
Zlínecek doufam ze postoupí letos uz je to dlouho co naposled hrali prvni ligu
at si to vykopou lemry
Hello soccer fans! Do you like your sport and fun?? https://www.youtube.com/watch?v=v1xL4R50qns
Hnus. V případě Ústí mi to přišlo v pořádku, protože byli v lize nedávno a nic se stadionem nedělali, takže se dát říct, že svoji šanci dostali. Navíc měli spoustu hráčů na hostování, takže vyloženě cpali peníze do hráčů místo do zázemí. Ale v případě Znojma je to vytváření začarovaného kruhu, nepostoupí dokud nebude stadion a stadion nebude dokud nepostoupí. Kvůli odstranění téhle bariery by právě ta jednoletá výjimka měla smysl.
Mluvíš mi z duše...
"Něco" na tom je ....
souhlas se vším
Jsem Zlinák,tak bych tam chtěl Zlín. Ale Znojma je mi líto. já nechápu na co si zas český fotbal hraje ?? !! že kvůli stadionu...dyt mají docela v poho stadion.. podobné stadionu i horší mají jinde v bývalích komunistických státech jak sem psal včera..( myslím tím Madarsko, Hrvatsko , Bulharsko atd..... ) fakt nechápu, banda kokotu tady ..
tak at tu 2, ligu rozpustej a o postup at hraje jenom Bohemka, Zlin a Zizkov...
muzou to sfouknout uz v zari...
přesně tak , jebat takový podmínky , nepadaj u nás tribuny jako v Brazílii pod tíhou fanoušků, tak nemá smysl takové nadstandarty, které jen pumpují rozpočty měst a kdo je nesplní tak 10mega dolů, pěknej kocourkov. viz. Baník
hodně počeštěný podmínky fair-play to by Malaga už nebyla
NASRAT jednou se dohodli naky pravidla loni to pro ústí nešlo a to byli o parník první
Jo - ale Ústí mělo už jednu výjimku předtím... A nepohlo prstem. To taky není řešení.
navíc nehli ani prstem
No právě - vždyť to píšu. Já jsem taky pro, aby Znojmo dostalo jen tuhle výjimku a pak ať třeba sestoupí, když ty pravidla nesplní, i kdyby se nakrásně zachránilo.
prave že by se meli poucit aby nezustalo jen u kecu jak v ústí.Znojmo ligu ničím neobohatí bude to jen trapná epizoda byla by blbost aby staveli stadion.Cely to je jen na starym Heizovi a pár klukách co se rozprodaj a nebude nic.lidí taky bude málo a kdo tam má dojíždět? stačí synot krok zpátky pro ligu to tam muze zustat hradec nebo budejky ale tyhle maly prdele i kdyz bych jim to pral proste ne nejsme v anglii,nemecku je to obrovskej skok a kdyz uz to dostava nakou uroven tak zajistenyj klub padá a je nahrazen timhle
Takže by bylo asi lepší druhou ligu rovnou odtrhnout od Gambáče, zrušit sestupy a postupy... Vždyť stejně vždycky postoupí jen nějakej nováček, co ligu nijak neobohatí... To už tam rovnou může zůstat třeba ta střížkovská Bohemka... Ach jo...
Rekl bych, ze Znojmo zustane ve 2. lize a pristi rok si to vykope znova, ale uz s rekonstruovanym stadionem.
Ikdyz vlastne asi ne, proti Hradci a Budejkam...
Blbost - pokud Znojmo nebude hrát Gambáč, tak stadion nikdo rekonstruovat nebude - klub na to nemá, sponzor se do druh= ligy nepohrne a město chce nejdřív jistotu Gambrinusligy a pak dá peníze.
Ty bys měl v lize vlastně dva týmy, co?
Jojo - ale Slavia je přece jen srdeční... Znojmo mám rád, jsem Znojmák, ale tady mi jde spíš o město, než o klub.
...a já myslel že jsem jen já takový...mám tam Baník a Brno...Baník srdeční a Brno že jsem z JM a tata mě na ně brával...
Taky bych řekl, protože tento stadion na Gambrinus ligu nemá a v termínu by to taky nestihly.
A stejně je otázka jestli ten postup má smysl, protože postoupit a hned sestoupit nemá smysl a zvlášť jestli budou hrát třeba v Brně nebo Jihlavě.
To rozhodnutí je za této situace prostě omyl. Účelem těch podmínek mělo být zkvalitnění stadionů v čr. Paradoxně díky tomuhle rozhodnutí se jeden stadion v čr neopraví, takže výsledek je naprosto proti původnímu záměru.
Pěkně řečeno.
Je jen otázka, jak dlouho bude zabedněncům ze svazu trvat, než uznají chybu.
Jinak musím podtrhnout slova znojemského manažera - liga je prostě zavřená soutěž. Můžou dělat, že to tak není, ale opak je pravdou. Týmům se stadionem (Zlín, loni Brno) stačí se držet ve středu tabulky na dohled od postupových míst, a ví, že postoupí tak jako tak. Je to hnus. A čím dál větší.
Přesně tak.
ty podmínky jsou nastavený jako kdyby na každej stadion měla přijet Barcelona
Ale tak to zase ne - první liga by se měla hrát na slušnejch stadionech - jde jen o to, aby ty manšafty dostaly možnost ty stadiony upravit. A v druhé lize těch možností prostě moc není.
Aby ještě nepostoupila do Gambrinus ligy Opava, která se sotva drži ve 2.lize, ale má na to stadion
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele