Van Gaal chválil kolektivní výkon, Ferguson se odvolával na vyloučení

08.04.2010, 10:08
Aktuality
Trenér Bayernu Mnichov Louis van Gaal dovedl po devíti letech bavorský tým do semifinále Ligy mistrů. Po odvetném utkání na Old Trafford, kde si jeho svěřenci zajistili postup, chválil kolektivní výkon ve druhé půli a rozhodující gól Arjena Robbena.

" Robbenův gól byl neuvěřitelný. První půle z naší strany nebyla dobrá a museli jsme se zlepšit. To, jak jsme hráli ve druhém poločase, bylo nevídané. Byli jsme fantastičtí. Není vždycky snadné hrát proti deseti lidem. Ale zvládli jsme to jako tým," nešetřil superlativy nizozemský trenér.

To jeho protějšek Alex Ferguson po utkání žehral hlavně na vyloučení obránce Rafaela. Mladý krajní bek musel ze hřiště brzy po přestávce, když uviděl druhou žlutou kartu. Ferguson je přesvědčen, že v kompletním sloužení by jeho tým postoupil.

"Klíčovým momentem zápasu byla červená karta. O tom není sporu. Kdybychom hráli v jedenácti lidech, nikdy by soupeř nepostoupil. Rafael je mladý a hodně nezkušený. Ale oni se zapříčinili o jeho vyloučení, když se okamžitě se rozběhli k rozhodčímu jako typičtí Němci, " řekl Ferguson.

"Náš problém byl v tom, že jsme měli o jednoho muže v poli méně. Myslel jsem, že bráníme velice dobře, ale na konci padl úžasný gól. Byla to ohromná střela Robbena," sklonil se Ferguson před rozhodující ránou záložníka z voleje.

Pro své svěřence měl za předvedený výkon jen slova chvály. "Myslím, že jsme to odehráli velmi dobře. Předvedený výkon byl excelentní a byl to skvělý zápas. Bohužel jsme měli velkou porci smůly."

Pro Manchester se přitom velkou většinu první pětačtyřicetiminutovky vše vyvíjelo podle ideálního scénáře. Na brzké dva góly navázal svojí druhou přesnou střelou v zápase Nani, jenže do přestávky stihl snížit Ivica Olić.

"Když to bylo 3:0, říkal jsem si, že to bude velice obtížné. Ale 3:0 pro nás bylo stejné jako 2:0. Museli jsme dát branku. Gól Oliće nám dal naději, že bychom pořád mohli postoupit. Musíme být spravedliví. V té atmosféře byli na začátku zápasu lepším týmem," řekl Robben

Robben také ve zkratce popsal svůj gól, který se v celkovém součtu ukázal jako rozhodující. "Viděl jsem, že o mně Ribery ví, a tušil jsem, že mi může poslat balon napříč vápnem. Můžete využít buď sílu nebo techniku. Já jsem využil techniku a vyšlo to," konstatoval spokojený střelec.

Autor: Pavel Mašlaň / sports.yahoo.com

Komentáře (207)

Přidat komentář
domingo

"V té atmosféře byli na začátku zápasu byli lepším týmem"

V jaké atmosféře?

Reagovat
Boban

divadlo snu.... a v divadle ma bejt klid

Reagovat
j_mrazik

Zase ty vaše hemzy na anglický diváky/fanoušky?

Reagovat
domingo

<rýp> </rýp>

Reagovat
smazaný uživatel

rýpej si do roberta

Reagovat
domingo

Od toho jsou jiní

Reagovat
smazaný uživatel

Tak když fanoušci nemají transaprenty, nepoužívají pyro, nevytrhávají sedačky, nepřeskakují hrazení a nemlátí se mezi sebou tak to přece nejsou fanoušci !

Reagovat
Pinturicchio

Amen to that

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Říká rowdie z Kladna!

Reagovat
smazaný uživatel

... posledně když na mě naběh 200kilovej sparťan v kotli tak jsem utek

Reagovat
smazaný uživatel

červená byla naprosto jednoznačná, už jsem nevěřil že by bayern mohl dát 2 góly ale vyšlo to, teď myslím že projde až do finále a tam se může stát úplně cokoli, věřím že jsou schopní porazit barcelonu

Reagovat
Boban

vira je dobra vec... zase to s ni ale neprehanejte

Reagovat
smazaný uživatel

ja bayernu nefandím, ale prostě říkám že letos už dokázali hodně důležitých zápasů otočit a říkám, že by to pro mě nebylo zase tak velké překvapení kdyby vyhráli celou soutěž

Reagovat
smazaný uživatel

Věřím v celkové vítězství Bayernu!Jsme Giganti!Včerejší druhý poločas jsme jasně dominovali,Ribery s Robbenen jsou extratřídy.

Reagovat
Boban

vyhraje Inter

Reagovat
smazaný uživatel

Bayeeern!Ta výmluva na hru v 10. je fakt ubohá.

Reagovat
PJ

Jaka vymluva? Vzdyt je to neoddiskutovatelnej fakt, ze vylouceni naprosto otocilo vyvoj zapasu. V prvni puli ste si krom golu ani neprdli, snad ani sam neveris tomu, ze jen nejakej proslov v kabine zpusobil takovej obrat v tom jak zapas vypadal...

Reagovat
Swarley

sleduj radši kuželky...

Reagovat
Arne

Fergie je ubohej, ale rozhodně ne v tomhle...

Reagovat
smazaný uživatel

Ferguson čo teba už nenapadne

Reagovat
smazaný uživatel

Na jednu stranu má pravdu, kdyby Ribéry s Van Bommelem rozhodčího po 2. raffaelově zákroku nepronásledovali, je dost možné, že by ho nevyhodil. Na druhou stranu to z jeho pozice trenére nepostupujícího týmu zní jako brečení a mohl si to odpustit, vyloučení totiž bylo naprosto v pořádku...

Reagovat
smazaný uživatel

veď práve, že to bola regulérna žltá karta a zaslúžená.. radšej nech zdžube Rafaela za tú prvú zbytočnú kartu.. ale najviac ma rozosmial keď povedal "typickí nemci"..

Reagovat
smazaný uživatel

Haha, co tě nemá? Dědek Ferguson brečí furt, na to sem už zvyklej

Reagovat
Pinturicchio

To je ubožák, ten Fergie. Člověk by od tak zkušeného trenéra čekal nadhled a ne tyhle ubrečené kecy.

Reagovat
smazaný uživatel

Evidentně moc nesleduješ pozápasové tiskovky MU v PL

Reagovat
Pinturicchio

To nesleduju, Otče, ale tahle mluví sama za sebe

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je ještě slabý odvar

Reagovat
Pinturicchio

Jo takhle, já myslel, že napíšeš, jaký rozdíl je mezi Evropou a LM . Pár jsem jich četl no, holt si Fergie rád pobrečí

Reagovat
smazaný uživatel

Btw. GATTUSO tě pasoval na znalce Serie A, tak toho využiju...potřeboval bych vědět v jaké sestavě hrává letos AS Řím nejčastěji (nebo poslední zápasy) + to, jaká je ideální sestava (podle tebe), v případě kdy jsou všichni fit...předem dík

Reagovat
Pinturicchio

To bude nějaká mejlka, pane, já mezi těmi znalci určitě nebyl. Tenhle dotaz bych spíš směřoval na "10", "itala" nebo třeba "merenguese"

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem si teda vybral Neříkej, že bys to nedal dohromady

Reagovat
Pinturicchio

No, tak snad dal, ale to i Ty, s pomocí EF

Cassetti, Juan, Burdisso, Rise - De Rossi, Pizarro - Taddei, Perrotta, Vucinic - Toni

Ale nevím, jak to mají, když se ted vrátil Totti, který hraje podhrot, volného hráče a nebo by se posunul do útoku vedle Toni, jenže to by pak zase nezbylo místo na Vucinice ( u kterého vůbec netuším, jestli může hrát na té pozici, kde Totti ( podhrot ). U AS fakt nevím, prakticky je nesleduju.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, stejně dík

Reagovat
domingo

Na podhrotu hrává Menéz, ne?

Reagovat
Pinturicchio

Fakt nevím, kecal bych ( a pravděpodobně kecám ). Sesmolil jsem to podle posledních pár zápasů *takový ten stydící se smajlík*

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle neexistuje, protože Claudio mění zápas od zápasu jak rozestavení, tak složení. Osobně jsem je mockrát neviděl, takže ti nedokážu říct, jaká je ideální sestava (spíš to záleží na soupeři).

Reagovat
smazaný uživatel

Fergusone po takových letech zkušeností bys mohl přiznat,že to mladej nezvládl a nevymlouvej se,že Němci mohou za jeho vyloučení. Navíc ty další komenty ohledně hry Bayernu proti Rooneymu. Sire

Reagovat
smazaný uživatel

od něj žádná novina, prostě klasický fergie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Tak ten dres je klasika, jen to kazí ten sponzor...Není nad Carslberg...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, je to nezvyk, ale nelíbí se mi ani ten vzor dresu...

Reagovat
smazaný uživatel

mne se to teda nelibi, je to jak triko na kolo...

Reagovat
j_mrazik

Vcelku klasika... ten uprostřed vypadá jak Mendieta.

Reagovat
smazaný uživatel

A takto vcelku pravděpodobně budou vypadat away a 3rd dresy, domácí je stejný, takže si domyslete sponzora a máte jasno...

http://www.footballshirtculture.com/10/11-kits/liverpool-2010-2011-adidas-football-shirts-leaked.html

Reagovat
božský John

Lokomotiv Moskva hadr

Reagovat
cubinho

Ale oni se zapříčinili o jeho vyloučení, když se okamžitě se rozběhli k rozhodčímu jako typičtí Němci, " řekl Ferguson.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak konecne zmena a v LM je t obez anglanov co potesi......ta dominancia bola velka mozno sa bliska na lepsie casy......co dodat zapas sa hraje 90min a MU to nezvladol obvinovat by mali seba a nie niekoho ineho ale to je tazsie si priznat ze chyba bola u nas.............

-semifinale zaujimava dvojice krasov futbalu suverejne Barca ale o krase tu uz nejde

-ku vcerajsej debate tu bol jeden dopisovatel tusim kamil989 vykrikoval nieco o tom ze dnes to nanda pochybovacom o vyhre MU a plno oplzlosti tak neviem nebolo by nacase sa ospravedlnit kamil????

Reagovat
Boban

vzdyt MU vyhral, ne? to ze nepostoupil je vec druha...

Reagovat
smazaný uživatel

vyhral zapas ale postupuje niekto iny alebo sa mylim???

Reagovat
hawk

to nemá cenu už komentovat, kdyby to samý udělal třeba Bommel, kterej tu žlutou měl taky, tak hráči Manu udělaj to samý takže si SAF dělá zase jen ostudu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ubrečenec fnuk, fnuk...

Reagovat
smazaný uživatel

Když jsem viděl jak se Robben nastavuje, řikam si to bude Zidanovka do šibenice

Reagovat
smazaný uživatel

A nebyla

Reagovat
smazaný uživatel

Dostal mě no

Reagovat
smazaný uživatel

Inak ešte by som vyzdvihol Riberiho volej lavačkou.. síce do presne do Sara, ale trafil to pekne

Reagovat
smazaný uživatel

Zdarec chlapi kde bych se mohl podívat na záznam včerejších zápasů?

Reagovat
domingo

V archivu ČT máš tenhle...

Reagovat
smazaný uživatel

Díky

Reagovat
smazaný uživatel

Fergi sem v tom zbytečně hrabe i když je prevda že hráči Bayernu po každém souboji házeli rukama na všechny strany postoupil lepší tak to jo ale přesto doufám že někoho napadne konečně zrušit to nejhloupější věc pohárů a to je gol z venku za dva

Reagovat
clinger

nejhloupější věc je to teď když vypadl ManU

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

To není žádný gol za 2, je to jen zvýhodnění v případě rovnosti skore, aby se nemuselo hrát tolik prodloužení, přípdaně penaltových rozstřelů...

Reagovat
smazaný uživatel

prodloužení zrušit, pravidlo zrušit a kopat penalty !

Reagovat
smazaný uživatel

A pak si všichni budou stěžovat že rozhoduje náhoda, to známe

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som za.

Reagovat
smazaný uživatel

uvítal bych spíš více prodloužení než tohle rozhodování o postup

Reagovat
cristiano.K.

ty komentáře toho senilního dědka jsou vtipný

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SunFells

máš pravdu, vtipný nejsou

Reagovat
cristiano.K.

má tak bych to nahradil trapnými až ubohými

Reagovat
clinger

jak někdo takový jako Fergusson mohl dostat titul sir

Reagovat
Boban

trofeje? vychoval skvele fotbalisty?

Reagovat
cristiano.K.

už je starej neví co plácá

Reagovat
r.mrazik

za to ty jak jsi mladej,tak jsi hloupej

Reagovat
cristiano.K.

jestli zastáváš názor se sirem,tak jsi hloupej ty nikoliv já

Reagovat
r.mrazik

placas kraviny,souhlasit s nim nemusim,ale nadavat je obrazek debility

Reagovat
cristiano.K.

a kde nadávám?

Reagovat
smazaný uživatel

vyloučení Rafaela bylo jednoznačně sporné, první žlutá byla udělena po jeho lajdácké chybě, ale druhá rozhodně nebyla oprávněná...zároveň bych věřil i tomu, že Bayern šel po Rooneym, což je, uznávám, dobrá taktika, ač ne fair-play, ale to němci nikdy nebyli...ať tak či onak, Man U přestal v nastaveném čase první půle hrát a pak se nesmí divit, že ho potopí takový mág jako je Robben...nejhorší semifinále LM, které jsem kdy zažil, k žádnému klubu nemám kladný vztah, ale přesto nejblíž je mi Inter

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Boban

ta druha zluta zalezela hlavne na posudku rozhodciho, takove fauly se deji pravidelne v kazdem zapase a bez karet, problem byl ze to delal primo pred rozhodcim...kazdopadne ta hra obrancu "jdete po rooneym" byla na kartu...souhlas, taky preji Interu (hlavnou Mourovi)

Reagovat
cristiano.K.

druhá žlutá byla uplně jasná....klasické držení.....měl jí dostat i ribery za oplácení,ale žlutá to bylo naprosto 100%

Reagovat
Boban

vsak ja nerikam ze nebyla, jen ze se za to nekdy nedava, Rafael to udelal primo pred rozhodcim a Ribery se provinil stejne jako Rafael pri prvni zluty a nedostal nic...

Reagovat
smazaný uživatel

Přeješ vašemu budoucímu trenérovi? To chápu...

Reagovat
Boban

aspon umi stridat a taktiku zvlada na jednicku...

kazdopadne jsem zvedavej kdo prijde az nastane cas... u Moura bych se bal prestupu

Reagovat
PJ

Obe zluty byly jasny.. a to jsem fanousek MU

Reagovat
Swarley

Reagovat
SunFells

A o riskantním nasazení Rooneyho nic? ...Před týdnem jste tady házeli špínu na Wengera a neoprávněně, on ty hráče měl v pořádku a jediný, kdo si obnovil staré zranění je Gallas.

O Rooneym se říkalo, že připravený rozhodně nebude, ejhle ..odkulhal celou půlku, zranění si obnovil ...to že na krátkou dobu, už je věc jiná, Ferguson nešel do rizika o nic míň než Wenger s Gallasem ...Fabregase s Arshavinem ani snad není třeba zmiňovat, protože tam se jednalo o jiné zranění, než měli předtím.

Reagovat
Boban

odkulhal po faulu....a kdyz bylo treba, tak sprintoval furt rychlejc nez ti co ho meli hlidat... vynecha zapas s Blackburnem, fakt tragedie...

Reagovat
SunFells

Což je ale vedlejší ne? Jde o to, že Wengerovi byste to dali sežrat ..a na neméně riskantní rozhodnutí Fergieho nikdo neprská?

Reagovat
Boban

tak kdyz ho obranci prasej... navic on se nestahl, ze by uz nemohl ani poradne chodit...da se rict ze Robben na druhy strane byl podobnej pripad...

Reagovat
SunFells

Tak útočník do těch soubojů chodit musí, navíc na Rooneyho musíš přitlačit ...a jak říkáš, Robben na druhé straně je taky podobný příklad. Hazardování se zdravím hráčů vidíme za sezónu mraky, ale plive se akorát na Wengera, který za sezónu doopravdy řádně zahazardoval jen s Fabregasem proti Villans ...Jinak je dost opatrný, takový Persie by už jinde dost možná hrál ale Wenger to nechce uspěchat a hrát bude nejdříve na konci měsíce.

Reagovat
Boban

pritlacit? tim myslis treba koupnout ho zezadu do lytka?

Reagovat
SunFells

Je to hráč, který kvůli zranění nastoupit neměl a je to hráč, který je schopen soupeře potopit ...myslíš, že si to ti obránci neuvědomují? Že podle toho nejednají? Samozřejmě, že do takového hráče půjdou tvrdě, nebudou si brát servítky

Reagovat
Boban

pokud to je v ramci pravidel tak mlcim, ale tuhle spinu si mohli odpustit, hlavne ze Rafael dostal karty (ale po pravu!!) za vsechno...

Reagovat
smazaný uživatel

To vis, to neni tema, se kterym to tebou zminovani kritici nemaji spojene. A proto se bude pri jednom kiksu porad dokola resit Almunia, i kdyz ostatni delaji kiksu vic, proto se porad bude resit Arsenal kvuli zraneni a tak dale a tak dale

Reagovat
smazaný uživatel

Tak komu teď fandit? Barce? ne, ta to vyhrála loni a začíná mi už lézt na nervy samé superlativy spojované s tímto týmem. Interu? V žádném případě, té podpory z mé strany už bylo dost a tudíž věřím v brzký konec v semi. Bayernu? Nejméně sympatický klub z Německa, takový nemastný neslaný na evropské scéně. TAkže zbývá Lyon, kterému bych to také nikdy nepřál, ale je to nejmenší zlo. Nicméně všichni už víme, kdo vyhraje..

Reagovat
j_mrazik

Tvoje rozhodování mi připomíná moje uvažování, koho volit.

Reagovat
smazaný uživatel

Českou pirátskou stranu

Reagovat
smazaný uživatel

S tím rozdílem, že tady není žádná objektivně nejlepší strana (jako Barca ve fotbale)

Reagovat
Boban

treba Paroubek, takovej Messi nasi politiky... taky cumis co si vsechno dovoli

Reagovat
smazaný uživatel

Njn, ale hovno z toho...

Reagovat
smazaný uživatel

S tim sebevedomim, jake Paroubek ma, se spis blizi k CR

Reagovat
SunFells

CR ale není populista

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to snad u fotbalisty ani nejde, těžko bude rozdávat svůj majetek za to, že mu budou dávat lidi hlasy v anketě o největšího gaye...

Reagovat
smazaný uživatel

DS SS..at je sranda

Reagovat
Pinturicchio

Těžké, přetěžké. Já Interu nefandil doteď, jenže zase když vidím, že budou hrát s Barcou ... která mi už leze, společně s MUTD, docela na nervy tím, jak ji všichni, všude prosazujou ( třeba včera Bosák - "A celá Evropa si přeje finále FCB - MUTD" ). Lyon mi moc sympatický není, něco jiného by bylo, kdyby tam bylo Bordeaux. Takže to vidím tak, že budu fandit Bayernu - a to je pro mě pořádný epic fail, vzhledem k tomu, jaký vztah jsem k nim měl v minulosti.

Reagovat
smazaný uživatel

jsi na tom podobně jako já..

Reagovat
smazaný uživatel

bohuzial je tam Inter a jeho antifutbal ale zas ked zoberiem body pre nasadenie pre dalsie sezony tak by celemu italskemu futbalu pomohlo aby to bol nenavideny Inter

Reagovat
Pinturicchio

No právě + to, že by konečně zase vyhrál CHL klub z Calcia. . Ale tak velkou radost mi udělalo už to, že tam není jediný klub z PL.

Reagovat
DelPiero137

Inter moc nemusim, ale body pre Calcio sa pocitaju.

Plne s tebou suhlasim, tiez mi leze na nervy ze kazdy je nahuckany zo super Barcy, zasluzene finale, finale snov a pod.

Kazdy ma narok hrat futbal a bojovat o svoju sancu. Pekny futbal ma viac priaznivcov, ale to neznamena ze maju a musia vsetko automaticky vyhrat.

Budem fandit Interu, teraz v LM nepredvadzaju zly futbal. Hraju casto na vysledok a ucelne, ale to neva. Dolezity je postu. Preco by kazdy mal hrat otvorene a ofenzivne s Barcou? Lebo je to pekne? Potom dopadne jak Arsenal...

Reagovat
domingo

Asi tak, ale přát budu přece jenom Lyonu

Reagovat
DelPiero137

Ferguson by sa nemal vyhovarat na vylucenie, ale mal reagovat na hru Rafaelovu hru. Uz ta prva zlta bola varovny signal. Mal strazit Ribberiho a je velka pravdepodobnost ze ho raz neustrazi a dostane 2 zltu. K tomu vsetkemu je Rafael mlady a neskuseny na taketo tazke zapasy.

Problem bol v tom ze nebola nahrada za neho, resp. Neville by nestihal.

Skor by mal haladat priciny preco sa tak radikalne zmenila hra, bojovnost a nasadenie po vyluceni. Ta "odovzdanost" bola viditelna uz pred vylucenim.

ManU to mal vo svojich rukach ale si to neustrazil. Rozhodli chyby a individuality.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže měl Dědek naklonovat Evru jo?

Reagovat
herbage

Jinak Bayern Moc jsem jim to přál, klukům Bavorským. První půlku jsme neviděl, ale druhou ano a i když nebyli lepším týmem, tak to nakonec vybojovali. A všechny góly včera byly nádherné, radost pohledět a ten v podání dvojice Ribéry - Robben, prostě nádhera. A musím pochválit i Ivicu Oliće, co ten toho neběhá. Naopak Demichelis je stále horší a horší a na vrcholový fotbal dle mě nemá. A taky Vidić mě zklamal, jak nakopl Oliće zákeřně do koulí. A Rooney není člověk, to není možný. Lekářský tým MU jistě spolupracuje s goaldy a má ten jejich sarkofág

Reagovat
domingo

Vidić je známý hovado, jinak ta stoperská dvojice Bayernu je fakt k sežrání

Reagovat
herbage

Tak van Buyten je zase platný při standardkách, ale Demichelis tam jen vyloženě šaškuje a bývá největším nebezpečím pro své vlastní spoluhráče, kteří to pak za něj musí hasit. Paradoxně je to ale stále lepší varianta, než Badstuber na jeho místě a Alaba na levém beku

Reagovat
domingo

Já myslel jejich fyzické parametry, i když Demichelis vypadá v TV větší, než je

Reagovat
herbage

Zas takovej prcek není

Reagovat
domingo

Koukal jsem a prej 183, to je docela normálka, no. Každopádně včera mi připadali jak Pat a Mat, prostě dva nemotorní hromotluci vedle sebe :)

Reagovat
herbage

Tak oni jsou dva jednoocí mezi slepými, tak hrát prostě musí

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas pánové, Bayern nutně potřebuje stopera (y). Miguel Veloso?

Reagovat
Pipo123

ale oni by som povedal že nehrajú zle ani v BL ale Badstuber ten ich vždy potopí Demichelis nikdy nevie čo Badstuber spravi za blbost, je ešte mladí, ale tak ako on zaistuje obráncov to je oproti Lahmovi tragedia a ak nerátam to že Demichelis mal dosť nepriemne zranenie inak sa dá považovať aspon v rámci BL za nadpriemerného stopéra

Reagovat
Tomanatura

Ja nechapu, jak muzete pochvalit Robbery a nepochvalit Naniho

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já tady veřejně Naniho i s Valnciou chválím Každopádně od R+R to zase žádný skvělý výkon nebyl, Robben měl asi tak 3 skvělé individuální akce, Ribéry 2, jinak je MU k ničemu nepustil (hlavně v prvním poločase).

Reagovat
smazaný uživatel

K velkohubym prognozam bavoru:

utok barcy je uplne na jine urovni, nez obrana bayernu, coz jsme mohli videt i loni a rekl bych, ze si to, zato co dela pro fotbal (atraktivita, hra pro lidi, prace s odchovanci....) plne zaslouzi a i kdyz take nejsem priznivcem nadvlady jednoho klubu, budu jim prat i treti titul po sobe

k zapasu

rafael je jeste mlady a tak se nedisciplinovanost da jakz takz omluvit......manu se po vylouceni nepochopitelne zatahl pred vlastni 16ctku a bylo to v podstate cekani na gol a ten robbenuv byl klasa ......jeste bych podotkl, ze bavori mohli byt uz davno venku (dvojzapas s violou)

jedna zajimavost

jizni amerika - evropa

tituly MS 9:10

pocet obyvatel 377 544 044:710 407 531

Reagovat
smazaný uživatel

Ferguson není žádný sir, ale prachobyčejný skyrtý seshitec

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
j_mrazik

Vidiče na tebe, aby tě nakopal do koulí...

Reagovat
smazaný uživatel

SAFka nezklamal

Reagovat
smazaný uživatel

Proč když Man U prohraje, tak vždycky Ferguson brečí?

Reagovat
Swarley

tradice...

Reagovat
Pipo123

Ferguson zasa len plače typický Nemci ?

Reagovat
smazaný uživatel

SAF si robi zo vsetkych prdel, a vy mu to zeriete

Reagovat
r.mrazik

tak myslim,ze Alexovi jsou vsichni totalne u řiti... dela svou praci a dela ji skvele,nepotrebuje nikomu nic dokazovat

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on brečí pořád a nezačal s tím po výhře v LM. Za dobu v ManU se vůbec nezměnil, pořád stejná pozitiva ale i ta samá negativa.

Když už na taktickou přípravu sere on tak si má pořídit asistenta co ji udělá za něj. S tím co měl k dispozici jsou 3 finále LM hodně málo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

blbost...takhle se to brat vubec neda,navic ve fotbale... finale LM jsou akorat...spatne takticky zvladnuty zapas bylo finale s barcou...jinak je na tom takticky hodne slusne

Reagovat
smazaný uživatel

Ty máš ale krátkou paměť. A co AC v semi 2006/07? Nechat Kaká v prvním zápase hrát co chce, odvetu hrálo jen jedno mužstvo, pak s Realem, první zápas srali na Raula tak prohráli 3:1 a v odvetě se zase vykašlali na Ronalda a dal jim 3 fíky. 2001/02 se čertil jakto že Live má v ČF Bayer a oni někoho těžšího a pak proti Bayeru v SF takticky naprosto selhal. Ale já chápu že porazit tehdy Leverkusen s týmem co měl Fergie bylo nemožné

Není náhoda že Manchester vyhrál Lm jen tehdy, když měl tým super fazonu a jinak nic.

Svůj názor opírám o výsledky ManU v LM za roky 1998 - 2010

Jinak vy jste neslyšeli o taktické přípravě ala Ferguson: Hrajte to, co umíte?

A osobní dotazy: 1) když jsou úspěchy v LM dostatečné tak jakto že jiní trenéři nebo mužstva dosáhla na víc, Real má 3 tituly a Ottmar stejnou bilanci jako SAF? To byly ty týmy lepší?

2) Proč je tak často potopila hlavní hvězda soupeře ?

3) Co chybělo kádru aby toho v Lm vyhrál více když ti stačí tři finále. A obejdi se prosím bez štěstí, když to z metru napereš do tyče nebo 20 metrů nad bránu, tak je efekt stejnej.

Reagovat
r.mrazik

1.) byly na stejne/podobne urovni

2.) protoze to je holt hvezda,ty jsou od toho,aby hrali lepe nez ostatni a da se cekat ze sve kvality potvrdi prave v tech zapasech

3.) lepsi postupovy pavouk? lepsi nacasovani formy? castecna prestavba kadru... tech vlivu je moc...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak je konkretizuj.

A proč tedy když jsou na podobné úrovni to skvělý trenér nepřevážil na jejich stranu?

Hitzfeld to dokázal s dvěma týmy což je těžší, pohyb v kádru Realu byl větší než u ManU.

I ManU má hvězdy tak proč nesehrály stejnou roli třeba proti tomu Leverkusenu a mě zajímá proč to byl tak častý jev u United nedokázat eliminovat nejvvětší hvězdu suopeře. Trenérský génius jakým podle tebe Ferguson je by to měl umět tak proč to nepředvedl. ¨

Na pavouka se vymlouvají jen neschopové a ukecanci ( oboje sedí na fergusona tak proto jsi to napsal ), pokud jsou dobří tak musí porazit všechny, část doby se hrály osmifinálové skupiny kde se kvalita včetně taktické projevila více, načasování formy je věc trenéra.

Reagovat
r.mrazik

jezis,je to fotbal...neridi se to podle urcitych pravidel, i kdyz nekdo je v tom hleda nacasovat formu muze leda tak atlet,trener s tim udela pramalo...tak si vem,jak dlouho se Real nedostal pres osmifinale finale hraval az kdyz mel kadr stabilizovany

Reagovat
smazaný uživatel

fotbal na vrcholové úrovni v soutěži jako je LM má určité zákonitosti které bys měl pokud chceš uspět dodržovat, to že ti to tak nepřipadá je věc druhá. Můžeš uspět pouze super kádrem a nebo stylem hry, u většiny týmů je to kombinace obojího.

SAF není super trenér protože sere na taktiku což se projevuje v LM kde je síla soupeřů podobná nebo větší ale v PL měl tak donminantní kádr že se to neprojevilo.

A že se Real nedostal tak dlouho přes osmifinále je jejich chyba a znamená to že dělají něco blbě. Tím že někdo dělá chyby nedokazuješ velikost jiné osoby.

A ještě jedna věc, proč řadě lidí přijde loňské finále jako něco nepovedeného na co je nejlepší zapomenout a ne položit si otázku proč to tak dopadlo? Mám dojem že máš tenhle postoj ale jestli ne tak sorry.

Reagovat
r.mrazik

tak si vem,kolikrat vyhral nejlepsi taktik Mourinho LM...jednou s Portem a to jakym zpusobem, nechapu, jak muzes rict,ze alex na taktiku sere,to je proste kravina...jasan,lonske finale se mu nepovedlo,ale to take tim,ze barca byla jednoduse lepsi,to je potreba uznat a pokud je nekdo lepsi,tak muzes byt taktik jak chces...SAF je v prvnim pripade super manazer...kompetence trenovani v MU bohuzel neznam...ale staci se podivat na jeho uspechy a musi se nechat,ze je megakvalitni...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty to zjednodušuješ. nejde jen o taktiku ale kádr a Chelsea nemá na výhru v LM dostatečnou schopnost diktovat tempo hry. A kolik toho vyhrál na ostrovech díky manažerským schopnostem které má skvělé když využil finanční síly United a sestavil tým který neměl konkurenci je důvod proč toho od něj čekám víc než předvedl. Když má nad konkurencí v Anglii takovou převahu tak to musí být vidět i v Evropě.

A že mám v Anglii nejradši Pool s tím nesouvisí, jen si myslím že v LM plně nevyužil potenciál mužstva díky tomu že je víc manažerem než trenérem.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak ty vlivy cos napsal mi připadají jako Brucknerův faktor X což nebylo nic jiného než náhoda a ta ve fotbale moc velkou roli nehraje.

Proměňování šancí není o náhodě ale o umění, stejnětak obranné zákroky. proto třeba jeden obránce stojí 30 mega euro a další jen 5, u útočníků je to podobné, cenu určuje úspěšnost v určitých situacích.

Reagovat
r.mrazik

nevim co chces slyset...zadny vzorecek na to neexistuje

Reagovat
smazaný uživatel

Já nechci slyšet vzoreček, já chci vědět proč super trenér ( podle tebe asi nejlepší ) nedovede jeden ze 3 nejlepších týmů k větším úspěchům.

Reagovat
r.mrazik

no pockej,se jen koukni,co s MU vyhral...z jake pozice je prebiral a jak dlouho s nimi hraje nahore...uspechy ma velke dost,vem si historii,zadne tymy nekralovaly evrope stale...proste to nejde

Reagovat
smazaný uživatel

presne, a vy vsichni co tady ho pomlouvate a hazite na nej spinu nejvice zavidite, ze vy takovyho TOP MANAZERA mitnikdy nebudete, ten zustane vzdy vernym, ani by do takovejch trosek nelezl

Reagovat
smazaný uživatel

tak asi zas tak TOP není když ho porazí i ''trosky'' ne ? :-D :-D

Reagovat
Bakary3

Bayern docela překvapil, ale zaslouží si to, má opravdu silnej tým.. Uprostřed Schweini s Bommelem, vedle nich R+R, vepředu dravec Olič+ Gomez, Muller.. Akorát obrana s golmanem jsou trochu slabší, hlavně Badstuber.. Sice je mladej, ale to je hrozně dřevěnej hráč..

Reagovat
r.mrazik

zalohu maji skvelou

Reagovat
Arne

V BuLi to s Badstuberem tak hrozný není, ale včera ukázal, že na mezinárodní úroveň ještě musí dorůst.

Reagovat
Boban

tak Valencia hral neskutecne, to je to pak tezky...

Reagovat
Arne

Tak samozřejmě, ono jde ruku v ruce jedno s druhým... Bayern hrál až do dvou Olićových záblesků příšerně, United zase vynikající partii. S tím se pak sveze vše.

Reagovat
Bakary3

To určitě musí, ale i když se zlepší, už teď můžu říct, že hodně pravděpodobně se mi nikdy líbit nebude, herní styl nezmění. S tim, co umí, by se hodil spíš na stopera, lepší předpoklady na beka má třeba Contento.

Reagovat
smazaný uživatel

tak ale v prvnim utkání (v AA) patřil k nejlepším hráčům...

Reagovat
smazaný uživatel

pekne, ale s takpu obranou cez Barcu neprejdu

Reagovat
smazaný uživatel

teda nad nou nevyhrajú..sorry

Reagovat
smazaný uživatel

ja si myslim ze ich prekvapi uz Lyon

Reagovat
smazaný uživatel

bohužel zasloužená výhra Bayernu, byli lepší v obou zápasech

Reagovat
smazaný uživatel

"jako typičtí Němci"

Reagovat
smazaný uživatel

Bayeeern!

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně jsme zavřeli h..y všem nabubřelým fandům MU,Bayern půjde do finále.

Reagovat
smazaný uživatel

GIGANT!

Reagovat
irik

Jo .

Reagovat
Swarley

no bohužel si tu hubu zavřel Manchester sám...za vypadnutí můžou individuální chyby hráčů, ne zase až tak famózní výkon Bayernu...tím ovšem nechci snižovat kvalitu Bayernui, už několikrát byli doslova na kolenou a dokázali se zvednout...

Reagovat
r.mrazik

tady nema cenu reagovat...

Reagovat
Swarley

máš pravdu, protože píšu pořád to stejný dokola a nemá to cenu

Reagovat
irik

Tak tohle nechápu . A hráči Bayernu (jmenovitě obrana) ty chyby jako nedělali? To si nedokážeš připustit, že ManU hrálo špatně prostě proto, že je Bayern Mnichov nenechal hrát líp? Asi jste zvyklí na něco jiného, ale stejně jako proti Chelsea pořád omílat, že si za to můžete sami je trapné ...

Reagovat
Swarley

jednoduchá otázka, byl by průběh zápasu stejný, kdyby Carrick na závěr poločasu neudělal tu chybu a pak se jak idiot nenechal vyloučit Rafael??

do Carrickovi chyby se Bayern nedostal téměř do ničeho a do téhle doby tvrdit, že Manchester hrál špatně??neblázni, Bayern nevěděl kam dřív skočit...po chybě Carricka a vyloučení Rafaela se celý obraz hry změnil a Bayern začal hrát...já neříkám, že hrál Bayern špatně a že si to celé prohrál Manchester sám, to v žádným případě...Ovšem minimálně z půlky za to mohlo to stupidní vyloučení...

Reagovat
irik

Zase v tom vidíš chybu Carricka a ne práci Oliće ..., teď položím jednoduchou otázku Já, jak myslíš, že by to vypadalo kdyby Butt neudělal ve 3. minutě tu chybu a nepustil Gibsonovu střelu?

Reagovat
Swarley

ale já neříkám, že Olič se o ten gól nezasloužil vyřešil to parádně, trošku se štěstím a po fatální chybě Carricka, ale v pořádku

mě hlavně jde o to, že celý zápas rozhodlo vyloučení Rafaela...to byl zlomový bod a od té doby bylo hotovo...

Reagovat
irik

Já bych řekl, že zlom byl právě Olićův gól ...

Reagovat
Swarley

to je těžký...určitě máš pravdu, po jeho gólu začal Bayern hrát...ale až po vyloučení Rafaela to byl totální tlak a Manchester nebyl ničeho schopnej...

Reagovat
irik

jj, je to těžký, ale ani bych to neřešil ..., všimni si ale, že tlak to byl v momentě kdy začal Bayern hrát a to i v AA, kdy United byli v 11 ...

Reagovat
Swarley

ono to souvisí i s tím, jak z 90% začne hrát Manchester když vede...to stejný v AA a to stejný po obdrženým gólu na konci poločasu...začnou bránit jak vemena a hrajou připosranej fotbal...ale už to nemá cenu věřit, postoupil Bayern a nezbývá než gratulovat hodně štěstí do dvojzápasu s Lyonem

Reagovat
Swarley

* řešit

Reagovat
irik

Reagovat
smazaný uživatel

no ze bayrern zacal hrat, vyplynulo z vylouceni

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou to Giganti,rozsekají i Barcelonu!

Reagovat
r.mrazik

to vis ze jo...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, jako loni

Reagovat
Bakary3

Nejhorší je, že z tohohle si ani nejde udělat srandu- jak zparodovat parodii ?

Reagovat
smazaný uživatel

myslis zeli?

Reagovat
Liquid

A přitom jsme předpokládali, že se Waynovi dostane od sudího ochrany,“ hořce si stěžoval Ferguson a házel další zranění Rooneyho na Němce a italského sudího.

myšlenka sudího jako Rooneyho ochranka

Reagovat
Bakary3

Ferguson by se měl zamyslet spíš nad sebou, hrát od padesátý minuty bez útočníka, to byla sebevražda..

Reagovat
smazaný uživatel

musel poslat na plac ctvrteho obrance, navic Rooney byl ''nacnutej''

Reagovat
smazaný uživatel

Ferguson si asi myslel že na něj budou mírní , ale tohle je fotbal né nějaky pitomi šachy a ta druhá žlutá pro Rafaela taky zasloužená a co že je neskušenej to neznamená, že by nemohl dostat žlutou tak to jako že já když hraju za muže a sem tam nejmladši a nemám zkušenosti tak si mužu faulovat jak chci ??? Už by se měl Ferguson probrat

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
domingo

Dobře GIGANT!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímalo by mě, co se tady stalo, že byla smazána velká část diskuse...

Reagovat
domingo

řešila se politika

Reagovat
smazaný uživatel

Kloubouk dolu před Robbenem, jestli, jak píše, dal přednost technice před sílou, tak bych teprve chtěl vidět jaho ránu

Reagovat
Godwinson

zápas ve Florencii, neni to tak dávno :)))

Reagovat
smazaný uživatel

MU to prehral tréner absolutne to nezvládol, cez polčas mal striedať Rafaela. Nechať obráncu zo žltou kartou hrať na Riberiho keď BAYERN musí dať gól a borcov ma z 1.polčasu vyšťavených. Zlá stratégia.

Reagovat
smazaný uživatel

Za Bayern sem rád,ted ještě aby nevyhráli PL( MU) a budu totálně spokojený. No stím,že PL vyhraem "my".

Reagovat
smazaný uživatel

pro van Gaala za reakce na prohlášení sira Alexe

Reagovat
smazaný uživatel

200. pr Bordeaux

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dovoluji si říct že FERGUSON je pablb. V jeho slovech mě naštval větou ,,jako typičtí němci,, za tenhle výrok bych ho nakopal do zadku. O bundeslize a vůbec německému fotbalu ví kulový, tak ať se k tomu nevyjadřuje, a jde si vysypat popel na hlavu na tréningové hřiště

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
irik

Reagovat
smazaný uživatel

Tal s tebou naprosto souhlasím ,navíc druhou půli jsme UTD. totálně rozebrali

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele