V nominaci reprezentace jsou čtyři změny, poprvé byl povolán Černý

09.11.2020, 19:19
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (366)

Přidat komentář
Reggie

Paráda

Reagovat
Greny

Černy, Jemelka

Kolar zas zranenej

Reagovat
smazaný uživatel

Zraněný není, jen se mu na repre nechtělo. On je trochu zvláštní, má rád svůj klid

Reagovat
dontcallmeandre

Imho se bojí covidu, Slavia nemá aktuálně asi plnohodnotnou dvojku

Reagovat
TheMally11

a já se mu nedivím, když stejně budu chytat lavičkář Vaclík

Reagovat
icka

I kdyby tak by urcite nechytal Kolar.

Reagovat
dave30

Ono to není tak jednoduché odmítnout reprezentaci (pokud se nedomluvil Tvrdík se Šilhavým, to už by ale nebylo bráno jako odmítnutí). Pokud nahlásíš zranění, tak ten hráč nesmí nějakou dobu trénovat a vedení si stejně může vyžádat, aby hráč na sraz přijel a prohlédl ho repre lékař (nevím, jak v této době).

Reagovat
Mönchengladbach

Nyní je povinnost pouštět hráče na repre pro kluby pozastavena.

Reagovat
dave30

Pro zahraniční, pokud jsou tam nějaké karanténní bariéry. Domácích se to netýká.

Reagovat
martin1

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo by to řekl před rokem, že Černý někdy za áčko pojede. Čekal jsem třeba, že se vrátí domů do Čech, a taky se třeba jednou do repre vykope. Ale že to bude v Twente a za rok. To určitě ne.¨

Jsem rád za to, že jsem se mýlil.

Reagovat
smazaný uživatel

Musíš brát v úvahu, že hráči se prostě vyvíjejí a jejich forma se mění. Černý tu formu na repre jednoznačně má, takže jeho nominace je zcela oprávněná. Podívej se, o takovém Julišovi mnozí ještě 2-3 sezony spátky tvrdili, že nemá ani na ligu a dnes je také reálným aspirantem na reprezentační dres.

Reagovat
dontcallmeandre

jj, ten věk 20-24 je docela kritický. Už jim nestačí to, že jsou mladí a docela dobří, ale přitom ještě často nemají psychiku na to, aby podávali výkony stabilně a třeba ty týmy i táhly.

Reagovat
Hokaido

Proč ty kurva píšeš jednou česky a jednou slovensky, ty retardére? Jinak teda ať už jsi Čech nebo Slovák, tak chválím, že oba jazyky ovládáš dobře.

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
smazaný uživatel

Keďže článok sa týka českej reprezentácie a nachádzame sa na českom webe, považoval som tak nejak za slušné písať v českom jazyku. Je jasné, že ako Slovák nebudem písať česky v článkoch o slovenskej repre alebo európskom futbalovom dianí, tu mi to však prišlo vhodné.

Robil som to nespočetnekrát aj v minulosti a nikomu to zvlášť nevadilo, no v poslednej dobe to naráža na vlnu nepochopenia...

Reagovat
Pablos

oká dám si tu práci ...moment za chvilku si tu něco odložím

Reagovat
Pablos
Reagovat
smazaný uživatel

"Chystaji na Slovensko"... bol to článok tri dni pred našim vzájomným zápasom, takže sa týkal už aj slovenskej repre. V článkoch, týkajúcich sa našich vzájomných reprezentačných stretov predsa ako Slovák nebudem písať po česky. Tento článok tu sa zatiaľ týka iba vašich zmien v nominácii, tu je na nejaké vzájomné hejtovanie a podpichovanie sa ešte čas si myslím.

Reagovat
KKralik77

Hele piš třeba vietnamsky, mě osobně je to u řiťe

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že Wendigo na eurofotbal.vn vietnamsky určitě píše.

Reagovat
smazaný uživatel

Thỏ ơi, mày đúng là đồ dở hơi

Reagovat
smazaný uživatel

Fun Din Dung

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
repkajebuh

I já na Slovensku po slovensky a doma po našimu

Reagovat
Y.N.W.A

taky jsem si říkal, že je to další ztracenej talent... jsem rád, že se často výjimečně mejlím

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Kolář je rozumný a samozřejmě nepojede, nebude riskovast kvůli sezení na lavičce. Být ve vedení Slavie, nepustím jediného hráče.EL je mnohem důležitější

Reagovat
Greny

Troufnu si říct ze se momentálně repre bez hracu Slavie obejde..

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, jezdit prohrávat do Skotska můžou s kýmkoliv

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

EL je až za víc jak dva týdny, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Stejne by nebyl jednicka i kdyby Vaclik nejel.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsme se toho Černého přece jen dočkali... Alarmující je však to, že Šilhavý ho povolal až poté, co mu z nominace vypadlo několik jmen. Ten chlap reaguje na aktuální formu českých hráčů jak v domácí tak v evropských ligách docela zpomaleně

Reagovat
Neutron

pocuj ty tu vlastne co skusas?

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu, podle tebe Černý na repre ještě nemá?

Reagovat
Neutron

...ale chapes

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

Vlezdoprdelko.

Reagovat
smazaný uživatel

Od teba to sedí, ty otrok českých pánov

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
smazaný uživatel

Nepoznáš ho Kocoure. Je to taký podržtaška a zalievač kávy, čo sa v mladom veku presťahoval do Čiech a už tam zostal. V normálnom hovorovom styku "mluví" a tu na EF naschvál hejtuje po slovensky, zrejme preto aby znižoval kredit slušným slovenským užívateľom, ako som napríklad ja.

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
lampas

Dělá si půdu pro případ, že Slovensko na EURO nepostoupí a Česko na něm uspěje, aby pak mohl říkat, že je vlastně taky Čech a úspěch reprezentace jde i za ním jak za fanouškem

Reagovat
Neutron

vsak Cechov hejti a teraz sa k nim ide radit trochu schiza

Reagovat
lampas

Třeba má československé rodiče a dosud se s tím nevyrovnal

Reagovat
smazaný uživatel

Československých rodičov máš s najväčšou pravdepodobnosťou aj ty, keďže predpokladám, že boli občanmi Československa a to možno ešte aj v čase tvojho narodenia

Reagovat
smazaný uživatel

Si trochu vedľa... Ja som nikde netvrdil, že česká repre hrá nejaký dobrý futbal, som tu na EF naopak jedným z mála jej objektívnych kritikov. Keď začne hrať česká repre dobrý futbal, tak budem ale prvý, kto ich za to pochváli. Zatiaľ mi ale na chválu nedali moc príležitostí

Reagovat
Antijazvec

wendigo máva tak idiotské príspevky ako keby sledoval futsal a nie futbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Wendigo je totální dement, který ví o fotbale totální tužku

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole kolik ty máš vystudovanych fotbalových škol? Jantare

Reagovat
smazaný uživatel

TruboPlastik je náhodou držiteľom renomovanej trénerskej licencie, ktorú si v priebehu 5 minút nakreslil sám na papierovú kartičku

Reagovat
smazaný uživatel

To by som teda už len vyhral, stať sa fanúšikom českej reprezentácie

To je ako keby Uruguajčan presedlal k repre Paraguaja...

Reagovat
Y.N.W.A

zapomněl přepnout nick

Reagovat
naheCZ

Vypadá to tak no

Reagovat
Nebelung

Reagovat
adoxx

Asi

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
oli9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PaYaB

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co to tady zkoušís ty demente?

Reagovat
smazaný uživatel

Chcel som ťa vyduriť z diery ty smrad, aby som ti mohol v diskusii opäť poriadne naložiť.

Reagovat
adoxx

Co se to s tebou stalo?

Reagovat
smazaný uživatel

Nič, len som vzhľadom k tomu, že komentujem dianie v českej repre na českom webe chcel z istej slušnosti písať v českom jazyku

Reagovat
Neutron

pici to uz je podobne Marosovi Kramarovi...a to je pekne na hovno

Reagovat
smazaný uživatel

Boha k tej prepitej koale ma neprirovnávaj. Keď som na českej TV videl, ako sa pokúša moderovať reláciu v češtine, hanbil som sa aj za neho...

Reagovat
Neutron

ale vsak je prirovnavany k takemu slovenskemu bohemovi a lamacovi zenskych srdc, neviem co sa ti nepaci

hej hej tiez som to parkrat niekde zachytil ako zo seba robi idiota, to az krv z usi a oci tecie, ked ho vidis a pocujes.

Reagovat
smazaný uživatel

Tragikomické na tomto "bohémovi" je to, že si bohužiaľ neuvedomil, že éra, kedy sa dal považovať za playboya skončila zhruba pred 20 rokmi a že to, že chľasce je na jeho ksichte už aj poriadne poznať. Na druhe strane ale je o neho stále mediálny záujem, volajú ho či už do slovenskej alebo českej TV, takže väčšine ľudí to zrejme nevadí...

Reagovat
oli9

zapomněl sis přepnout účet

Reagovat
smazaný uživatel

Žeby som tu mal dva účty? Jeden by sa volal Wendigo a ten druhý... počkaj, tiež Wendigo?

Reagovat
Y.N.W.A

podle míry idiotismu bych tipnul "gretzkybyldruhy"

Reagovat
smazaný uživatel

Taký nick by som si už len z princípu nikdy nedal, Gretzky bol totiž prvý, o tom žiadna. Keď som ten nick hodil do google, našiel som českého užívateľa, čo tu naposledy napríklad nechcene založil anketu o tom, kde na svete sú najkrajšie ženy.... Ty máš fakt brutálny úsudok a schopnosť dávať si veci vzájomne do súvislostí, to sa ti musí nechať. Nikdy v živote si nezvažoval prácu v policajnom zbore?

Reagovat
krupa1919

Prvně si ztěžuješ, že není v předchozí nominaci Černý a teď když tam je, tak zase je něco špatně...

sorry, ale tohle nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem kde napsal, že je špatně, že tam Černý je? Já jeho nominaci kvituji, jen jsem se pozastavil nad tím, že ho Šilha povolal až teď, když mu vypadlo několik hráčů. Česko nyní odehraje jeden přípravný zápas a dva zápasy LN, které jsou v konečném důsledku také pouze ucelenou formou přípravných zápasů. Takže je to ideální příležitost otestovat v repre hráče, který má potenciál být pro ni přínosem. Černý má dobrou formu a měl být v nominaci hned a ne jen jako nějaký plán B.

Reagovat
dave30

Asi jo, už tam je, tak toho nech (prosím).

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
TheMally11

tak jsi Čobol nebo ne?

Reagovat
stas87

On je nejaký popleteny, netusi kam patrí ani čo vlastne je. Možno schizofrenik, možno len trotl ale otec mu našťastie pre neho platí internet, tak tu môže vypisovať kraviny. Podľa toho ako často tu komentuje si myslím že ani žiadnu robotu nemá a je nezamestnaný. A tak zabíja čas srackami, ktorými otravuje tu na fóre.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja dobre viem kam patrím. To, že ja si môžem dovoliť surfovať na nete celý de, kým tebe tvoj český otrokársky zamestnávateľ pripojenia sa na internet neumožňuje to je moja šikovnosť. Takéto veci by si ľuďom nemal závidieť. To sa radšej prehodnoť a zosumarizuj si na najväčšie chyby, ktoré si v živote urobil... a že ich teda nebolo málo. Čo si si vlastne myslel, keď si odchádzal do Čiech, že v nejakom zaprdenom Pelhřimove spravíš ako cudzinec kariéru a stane sa z teba veľký šefík?

Reagovat
stas87

No jasne ze si mozes dovolit surfovat, ked ziadnu robotu nemas a o nic sa nemusis starat, Ferko. Len obcas musis na seba hodit vestu a pozametat chodnik vo svojej dedine. Za velku chybu povazujem to, ze taky troglodyt ako ty objavil tuto stranku a ja musim citat tie tvoje dristy. No, zatial co ty si to dotiahol na sefika vo svojej partii tym, ze ti dali aspon metlu a mozes exhibovat vo svojej dedine, aspon nieco urobis pre ludi, kedze k nicomu nie si. Taky typ ludi ako ty poznam, vsade boli, vsetko videli a od vsetkeho maju kluce.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš extrémne zlý odhad ľudí Jozef a v živote sa ti to raz môže vypomstiť. Stručne povedané, všetko čo si napísal je úplne zle a v tomto prípade platí, že presný opak toho čo píšeš je pravdou.

1. Nie som z dediny a nikdy som na dedine nežil.

2. Pracujem non-stop celý život prakticky od ukončenie SŠ a aj VŠ som si urobil popri zamestnaní.

3. Na úrade práce som bol za celý život evidovaný iba 3 mesiace a aj to bolo od doby zmaturovania do doby zamestnania sa, keď som mal 18 rokov.

4. Tým pádom som nikdy v živote nemusel odrábať verejnoprospešné práce.

5. V rámci svojho pracovného kolektívu či možno partie ako to nazývaš ty nie som v pozícii šefíka a v podstate nemám ani takú ambíciu.

6. Nevolám sa Ferko.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozanalyzujme si však teraz teba, tvoje "pracovné úspechy" a fakt, prečo si v rodnej krajine nenašiel uplatnenie a musel sa unúvať do zahraničia. Odhadujem, že tvoje domáce pracovné dobrodružstvá pred odchodom do ČR boli skôr krátkodobého charakteru a dohromady si na Slovensku neodpracoval ani rok.

Tvoja konfliktná individualistická povaha totiž nebola zlúčiteľná s pracovným procesom a nastolenými pravidlami vo firme. A tak si tie zamestnania stále predčasne ukončoval a ukončoval, vyhovárajúc sa hento a tamto a tie časy čo si u nejakých zamestnávateľov vydržal sa scvrkávali stále na kratšiu a kratšiu dobru, za čo si od rodičov doma pochopiteľne dostával poriadnu sodu.

Tak si proste na základe inzerátu skúsil šťastie v cudzine, kde sa plahočíš doteraz. Starého psa však novým kúskom nenaučíš. Ty svoje zlé pracovné návyky už proste nezmeníš a proste nie si schopný začleniť sa do chodu nejakej normálne fungujúcej firmy a byť jej platnou súčasťou. Takže podľa mňa v Čechách prežívaš skôr na živnosti...

Reagovat
fabec1222

Paráda Takže vlastně zmeny k lepšímu

Reagovat
smazaný uživatel

To sledování hráčů, jenž by mohli reprezentovat asi moc nefunguje...protože povolat Černýho až na základě toho, že se o něm začlo psát je zvláštní...nemůžu si pomoct...výkony od začátku sezony předvádí dobrý a rozhodně měl být pozván již dříve

Další věc, co nechápu...proč se hrajou přáteláky??...každej je vyplesklej z covidu, samý omezení, u nás nejela ani žádná liga měsíc...a tady se mastí přáteláky, který jsou úplně k ničemu....jakž takž chápu tu ligu národů, tam o něco jde....ale ty přáteláky jsou úplně zbytečný a já bejt např. Trpišovským, kterej horko těžko skládá tým na Evropskou ligu a pak mně Šilhavý vezme hráče na přátelák...to bych byl teda nasranej jak sviňa...

Reagovat
lampas

Přáteláky se hrají proto, aby týmy co nehrají baráž o EURO neměli v LN výhodu.

Reagovat
Greny

Pratelaky - narizeni uefa

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to vlastně je s tím sledováním hráčů v praxi? To reprezentační družstva mají od FAČR zaplaceny neomezené televizní kanály apod. Těch hráčů je v několika ligách týmech dost.

// Osobně si, myslím, že je to dost pociťově to zahraničí, například - Souček hrál skvěle ve Slavii, vím, jak tam hrál, tak kouknu jestli hraje ve West Hamu, a když jo, tak ho pozvu.

Nepřijde mi, že by ti reprezentační koučové nějak reagovali třeba na to, že hráč hraje v klubu najednou na jiném postu.

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Začíná se nám rýsovat po dlouhé době zajímavý tým... Souček, Král, Schick, Hložek, Karabec, Zima, Černý. Snad MS s těmito hráči konečně vyjde.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, ta sestava do 25 let (včetně) mi přijde taky dost nabušená.

Reagovat
mistr129

Reagovat
mistr129

Zas mi přijde že v tom potenciálním týmu pro MS 2026 chybí beci.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jo, měl jsem ty všechny beky za podstatně mladší

No, momentálně to vypadá na Sadílka, Holíka, Matějů.

No, 25letý Juliš, na to jak dlouho ho tady už pozorujeme, tak je to masakr.

Reagovat
smazaný uživatel

Coufal si tam zakončí repre kariéru. Zima první stoper, druhýho ještě najdeme

Reagovat
adoxx

Heidenreich, z toho něco bude

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, to úspěšně prokazuje v Teplicích

Reagovat
adoxx

Jojo, kde hostuje z Atalanty a zatím dost kvalitně

Reagovat
smazaný uživatel

Keď zoberieme tých mladších a hovoríme hráčoch napriek všetkými obrannými postami, čo by o 5-6 rokov mohli byť na vrchole síl, tak sú tam Plechatý, Granečný, Zima na stopérskom poste bude v tom čase v najlepších rokoch Lüftner, majúci napríklad už teraz na konte slušné pohárové zápasy ako v drese FC Kodaň tak cyperskej Omonie. Ten stopérsky post by bol snáď zahojený, mierny problém možno vidím s krajnými bekmi, ale za tých 5-6 rokov ešte určite vyskočí pár nových mien aj do týchto priestorov.

Reagovat
Losinho

Coufal by ho ještě zvládl.

Reagovat
Greny

budeme hrat 3-5-2 se Souckem na stoperovi

Reagovat
Modroočko

My by sme vám aj jedného za dobré krídlo požičali, v obrane máme fakt pretlak.

Reagovat
adoxx

Reagovat
exse

Karabec do tohohle seznamu úplně nepatří, ten má ještě co dokazovat. Naopak tam chybí Jankto s Barákem.

Reagovat
Le Gunner

Reagovat
Nadržený šimpanz

Sorry, ale mezi čtrnáct nej týmu Evropy nebudem patřit už nikdy

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle bys 15 let zpátky mohl s klidem tvrdit o Belgii

Reagovat
Nadržený šimpanz

Ti se zvedli docela solidně, ale stejně našim do budoucna moc nevěřím

Reagovat
dave30

Oni tam spustili podporu akademií. Ale my jsme to pojali trochu jinak (chtěli jsme je původně kopírovat). Oni ale podpořili nejlepší klubové akademie, my jsme vytvořili jakési krajské akademie. Sparta se Slavií se na to vykašlali, připojili se pouze formálně - aby dostali dotace. Takže "akademici" trénují přes týden na nějaké škole a o víkendu se rozjedou do svých klubů. Nevím, jestli toto je ta správná cesta.

Reagovat
TheMally11

Schick je ale útočník pro FC Motol

Reagovat
Miguel19

Tak přece jen se EF dočkal. Legenda Venca Černý, co už měl být povolaný tak před 10 lety konečně v repe..

Reagovat
JacoBee

Letos hraje skvěle a to je bez debat

Reagovat
smazaný uživatel

Kolik si viděl zápasů?

Reagovat
JacoBee

Kromě prvního všechny, co tam máš dál za argument?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžu se normálně zeptat?

Reagovat
smazaný uživatel

"Normálny" je pojem, ktorý sa nenachádza v repertoári Trúbo.

Reagovat
dave30

Kamarád, nebo rodina?

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Pavlenka bude jen na přátelák, že jo? Takže pak nám zbydou dva gólmani Vaclík a Koubek?

Reagovat
smazaný uživatel

jsem blbej, ještě Mandous

Reagovat
smazaný uživatel

+ Mandous, který byl nyní také dodatečně povolán

Reagovat
stas87

Ak by Pavlenka odcestoval mimo Nemecko, musel by do karantneny na 5 dni podla nariadenia spolkovej krajiny, cize toto Werder riskovat nebude a neuvolni okrem Pavlenku a Mboma ziadneho svojho hraca.

Reagovat
smazaný uživatel

Pavlenka

Coufal - Hovorka - Jemelka - Novák

Souček - Král

Barák

Černý - Pekhart - Jankto

Reagovat
srandamač

Hovorka včera před poločasem střídal, tak nevím jestli bude ok.

Reagovat
smazaný uživatel

Žádná ztráta

Reagovat
pingla

pekhart

Reagovat
ACSeRw!n

Hovorka a Pekhart

Reagovat
smazaný uživatel

KOnecně ČERNÝ! Po měsíci mám možnost komentovat. Takže goodbye Trump a Prymoula.

Reagovat
C-M@ster

Měls ban?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano. Protože jsem se zastával černochů a liberálních hodnot. Bohužel fotbalistické prostředí řídí potkani a toleruje se rasismus a útlak.

Reagovat
smazaný uživatel

Po volbách se naštěstí změní kurz a pro-ruské hlásné trouby zažijí těžké časy. Rasismus a jeho tolerance nepatří do 21.století! A klidně mi dejte zase ban když to tolerujete!!!

Reagovat
Salfovic

Zvláštní, Kyros tu straší pořád.

Reagovat
smazaný uživatel

To je kdo?

Reagovat
smazaný uživatel

Možná je ale nejvíc děsilo že jsme bisexuál a zastávám se sexuálních minorit

Reagovat
smazaný uživatel

A za svou jinakost jsme byl opět diskriminován. Za to že jsem jiný. Typicky ruské jednání. Je to jiné tak to zabanujeme před ostatními.

Reagovat
bobis21

Už ať máš další ban, protože jsi tady první den a hned se chováš jak debil

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo vám dal právo brát právo se vyjádřit i lidem kteří žijí jinak. Je to ubohé. Dřív se mučili gayové a v některých zemích jako Polsko to trvá stále. Přitom i gayové mají rádi fotbal. A chtějí se o něm bavit. Homofobie je nemoc. Ne to mít rád stejné pohlaví.

Reagovat
smazaný uživatel

S tímhle souhlasím, i když jsem se na EF ještě nikdy s homofobií nesetkal, takže nevím, jestli je potřeba to řešit.

Reagovat
smazaný uživatel

Děkuji a je to tu často. Já to ovšem nechci tolerovat. Takové to jednání do společnosti nepatří.

Reagovat
Pablos

seš sexuální pošahanec smiř se s tím a né nepatří to do společnosti, stejně jako nepatří do společnosti, že když je něco jiný, že by to mělo být bráno za normální ...né není tomu tak a doufám, že nikdy nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, tak tohle už homofobní je

Reagovat
Pablos

Jo možná, žejo... ale já mám i jednoho kámoše gaye nic proti němu. Ale nemám rád tyhle internetový otravný bojovníky za něco Na fotbalovém fóru A to, že je pošahanec je bohužel fakt... on není ani ten gay on píše, že je bisexuál, to je pro mě jasný důkaz o tom, že svojí sexualitu ani nezvládá a je narušenej. Jako člověk může být klidně fajn, ale neprezentuje se tady tak ...většinou má tady útočný a vyčítavý až trollící příspěvky, nic za co by měl mít můj respekt jako přispívající do fotbalové diskuze.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky nechápu, proč o tom mluví tady, když já třeba tady nic proti gayům nikdy neviděl.

Reagovat
nasri84

neměl ten nick být spíš Pablb?

Reagovat
smazaný uživatel

Je to homofob

Reagovat
smazaný uživatel

Cos přesně řekl?

Reagovat
smazaný uživatel

Když se tu nadává na černochy a gaye tak se jich vždy zastanu. Stejně jako našich kluků z Příbramí. A taky když se klečelo za BLM. Byla by ostuda nepokleknout a nepřijmout odpovědnost za globální útlak na lidech černé pleti. Je to ostuda nás všech od dob kolonizace černého kontinentu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi asi vylizanec. Jak jsme se my Češi podíleli na kolonizaci černého kontinentu? Ti chudáčci si tady desítky let jezdili studovat zdarma, takze není důvod klekat a mít nějaké výčitky.

Reagovat
meno

Praha byla centrem obchodu s otroky debílku.

Reagovat
Antijazvec

Z Afriky?

Reagovat
smazaný uživatel

Tady nemá moc co klást odpor no a vznášet argumenty.

Dokážu pochopit cokoliv, sám bych byl proto, abychom si jednou mohli říct, že všichni jsme si rovni, ale pořád se omlouvat za otrokářskou historii? To je hnus, a přehnané.

Dobře, omlouváme se, že jsme vaše předky vytrhli z domovů. Pokud Vám nestačí dobrý sociální systém jako kompenzace, tak tady máte letenku do Yaoundé anebo Bissau, věříme, že tam budete daleko šťastnější a hlavně neutlačovaní.

Reagovat
smazaný uživatel

Rofl. Teď jsi mě sundal neskutečně, co to mění na situaci? I kdyby to byli otroci z Afriky, to že se s nima obchodovalo v Praze z nás viníky kolonizace Afriky nedělá. Vzpamatuj se

Reagovat
Stannis Baratheon

Reagovat
Salfovic

Kolonizátoři Hanzelka se Zikmundem

Reagovat
Spejbl

Emil Holub nic?

Reagovat
smazaný uživatel

Nic není zdarma! A toto je záležitost co jde za Evropou a taky USA! Ale USA to pochopilo a dnes plně integrovalo své občany kteří jsou ctí jejich národa. A taky jsou vlivní. Kéž by stejnou podporu dostali i Romové u nás.

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je za žvást? Považuješ Romy za málo integrované (chápej - méně integrované než afroameričané v USA)?

Reagovat
Pablos

no hlavně mi příjde, že skoro každej cikán je rasista

Reagovat
smazaný uživatel

No, hlavně jsme na tom v integraci Romů do společnosti snad v top 3 v EU

Ale to je tak když někdo nezná mapu.

Reagovat
Antijazvec

Som zo Slovenska a som si istý že naši vo štvrtok v Belfaste nepoklaknú a domáci áno. Potom čo ich Inseminátor zdrbal to už doma neurobili.Britské médiá a fanúškovia budú šalieť ako pri Krasnodare, problém môže mať tak iba Rodák, ak bude chytať.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže jsi vylizanec.. Nevím jestli sis toho všiml, ale Amerika momentálně není zrovna vzorový příklad nějaké integrace menšin ve společnosti. Ale ty máš ty sračky nabiflovany asi ze školy, kde to do tebe nahustilo podobně duhové stvoření.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale snaží se s tím něco dělat. Kauza BLM tomu dost pomohla. Bohužel to odnesl nevinný člověk.

Reagovat
smazaný uživatel

Policie se snaží dost, to je pravda. Není týden, aby neoddělali nějakého pomateneho černocha, co za nima pobíhá s nožem

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si osobne myslím, že cigáni v posledných rokoch dostávajú tej podpory a pomoci od štátu viac než dosť. Je im vlastné čakať zo založenými rukami kto im čo dá a poskytne a keď sa tak nestane, tak sa ponosovať. Takých prípadov ti môžem vymenovať stovky. Čo keby takto zdvihli tie lenivé zadky a spravili aj sami niečo preto, aby sa mali lepšie a neboli vyčleňovaní na pokraj spoločnosti?

To porovnanie miery integrácie afroamerickej a cigánskej komunity je podľa mňa scestné. V prvom rade - cigáni na to mali 1000 rokov a nedokázali sa integrovať medzi majoritu, kým černosi zhruba 300 rokov a to boli do severnej Ameriky privážaní za účelom otroctva ako divosi z afrického kontinentu a ešte cca 100 rokov späť nemali v USA prakticky žiadne občianske práva. Naprie tomu sa do americkej spoločnosti integrovali omnoho lepšie než cigáni za 1000 rokov všeobecne. Samozrejme je tam veľa negatív ako chudoba a vysoká kriminalita z ich strany, porovnaj si ale koľko Afroameričanov žije slušní život a poctivo pracuje resp. koľkí z nich sú vysokoškolsky vzdelaní a v živote do dotiahli dosť vysoko. Medzi slovenskými cigánmi takých spočítaš na prstoch jednej ruky...

Reagovat
Antijazvec

+ dostávali africke staty pomoc z CSSR.

Reagovat
smazaný uživatel

A taky jsem velký odpůrce Babiše a KSČM. Jenže tady asi lidé volí hlavně SPD a čtou ruské weby Rasputník a takový blbosti.

Reagovat
Antijazvec

A2larm a Buzzfeed?

Reagovat
Anacron

černochů? Rasisto

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

BÍLÁ!!!!

Reagovat
fabec1222

ban

Reagovat
letitfly

Podle tohohle vlákna usuzuju, že jsi nebyl zabanovanej za svoje názory, ale spíš za tvoji otravnost

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou fanoušci Barcelony s tou plačkou Messim!!!

Reagovat
letitfly

Teď jsi mě svlékl do naha!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Pablos

úplnej dement

Reagovat
Nebelung

Vždyť to zcela evidentně nejsou jeho názory. Je to jen troll.

Reagovat
Stannis Baratheon

Nechápu jak mu na to někdo může skočit.

Reagovat
eleven11

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

je to vymaštěnec, už aby mu vybavili další

Reagovat
oli9

doufám že další ban už bude minimálně na 3 měsíce

Reagovat
ACSeRw!n

nic si z toho nedelej.. bohuzel CR je plna buranu a cikan nebo negr je pro ne proste problem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Salfovic

Někdy bych chtěl vidět hrát v tomto složení: Král, Souček - Darida, Jankto, Černý - Schick.

Janktovi by to ve středu mělo více vyhovovat, a Darida je takovej univerzál, že by to křídlo taky zvládl.

Reagovat
fantomas

Taky by mě docela zajímalo, jestli by se Darida nechytil jako takovej wide playmaker na styl Rosickýho (pro chudý). Ale toho se u Šilhavýho nedočkáme - ten si ani v přáteláku nelajzne ani 3-5-2 nebo diamant, na což máme papírově lepší materiál než na to jeho 4-2-3-1.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Ne asi, dělá jako by 4-2-3-1 byl jediný správný způsob jak hrát fotbal. Ano, je to asi nejversatilnější formace, ale když prostě nemáme kvalitní křídla, co to zkusit bez nich?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Le Gunner

Reagovat
Kucka

Proč Jankto střed a Darida kraj?

Reagovat
smazaný uživatel

Jankto hrál v repre na kraji vždy dobře.

Ideální záloha je podle mě Souček, Darida - Jankto, Král, Černý, s tím, že ti tři uprostřed se můžou vlastně nějak rotovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde máš Dočkala?

Reagovat
LuckyCharlie

Ten si může flusat a nadávat i na lavičce :)

Reagovat
fantomas

"Vždy" určitě neni pravda, celej první cca rok se rozkoukával, chytnul se až s plnohodnotnym nástupem Schicka (2018).

Reagovat
smazaný uživatel

Je to ročník 1996. Buďme rádi, že se chytnul tak "brzy".

Reagovat
fantomas

Nic proti němu samozřejmě, za poslední dva roky jeden z nejkonzistentnějších reprezentantů, jen sem chtěl připomenout, že "Jankto na křídle" byla zprvu dost řešená otázka (a vůbec to nevypadalo jako ideální řešení), a vlastně i v těch pár zápasech bez Schicka to nebylo ono. Dost to stojí na jejich chemii, mi přijde, pozičně prostě LW ve 4-2-3-1 stále neni - a tušim, že nikdy nebude - to pravý pro Jankta.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel pro něho, nikde jinde by nyní využitelný nebyl. Možná by nebylo od věci se zeptat Trpišovského, na jakém postu by ho vyzkoušel.

Reagovat
fantomas

To je jasný, no, ona ani ta desítka ve 4-2-3-1 by předpokládám nic neřešilo.

Musela by se jedině změnit formace, a toho se pod Šilhavym nedočkáme.

Reagovat
Le Gunner

Reagovat
Kucka

Reagovat
smazaný uživatel

Kde máš Dočkala?

Reagovat
erudovanyodbornik

Daridu párkrát na kraji zkoušel už Bílek v kvaldě na ms 2014 a fakt to nešlo. Mu podle mě chybí na kraj dynamika a překvapivá myšlenka.

Reagovat
smazaný uživatel

Reprezentace do ročníku 1994 (včetně) - nepředpokládám, že by 2026 jel někdo starší.

Kolář, Jedlička, Kovář, Markovič.

Holík, Sáček, Jemelka, Zima, Krejčí, Heidenreich, Matějů, Sadílek.

Barák, Souček, Král, Kalvach, Ševčík, Bucha, Karabec,

Provod, Jankto, Černý, Vaníček.

Hložek, Schick, Juliš, Matoušek.

No uvidíme no, jako je to asi lepší než 5-7 let zpátky, ale výhra to taky není.

Reagovat
Pablos

tohle jsou nesmysly, to s hodnocením jestli to výhra je nebo není... vůbec nevíš kdo vyletí, někdo teď může být průměrák a pak být třeba super hráč na naše poměry a někdo třeba naopak. Plus nevíš vůbec kde někdo kdo teď kope či klidně i ještě ani nekope ligu, či druhou bude za 6 let. A navíc mi MS jen tak neukopem, takže je to stejnak sci-fi

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to je pravda, když bude alespoň 15 lidí z tohoto v reprezentaci za 6 let, tak budeme rádi no.

Reagovat
dave30

Když se mrknu na repre podzim 2014, tak v základu Kadeřábek, Darida, Dočkal, na lavičce Vaclík a Vydra. U21 ( EURO před 5 lety) Koubek, Brabec, Kalas, Pavlenka, Masopust. Ty obměny jsou obrovské.

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám na tu 21 2015 a vyloženě nikdo tam nevyhořel.

Reagovat
Pablos

Záleží na úhel pohledu no... vyloženě třeba nevyhořel, ale svým způsobem to z pohledu dnešního nic extra ve svém celku není.

Reagovat
smazaný uživatel

Záleží, kteru myslíte. Jestli tu co v roce 2015 končila, tedy tým kolem Kadlece, Krejčího, Kalase či Brabce, od kterých se toho hodně čekalo, nebo ta co teprve začínala. Což je z velké části právě současná A repre. Přitom tehdy byl Souček největší kopyto a Schick prý neměl na Spartu Od těch hráčů mimo Černého se nic nečekalo a nakonec se ukazuje, že to byl výborný tým.

Reagovat
smazaný uživatel

Pavlenka-Coufal,...,...,Novák-Král,Darida-Černý,Barák,Jankto-Nevím

Reagovat
Rothbard

Šilhavý chodí na EF a čte si místní komentáře a podle toho skládá nominaci. Dokažte, že nemám pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud by to četl tak by musel dávno rezignovat a doporučit Holoubka

Reagovat
Modi6

No jo, ale ještě budou testy na covid. Kdo ví co z nich zase vyleze

Reagovat
Stannis Baratheon

Místo Koubka mohl vzít klidně radši Boháče, Dostála nebo Mikulce a horší by to nebylo.

Reagovat
adoxx

Černý

Reagovat
tlaci

Reagovat
letitfly

Ta stoperská čtyřka zavání solidním průserem snad se z toho ti kluci neposerou a předvedou nadstandardní výkon

Reagovat
smazaný uživatel

Černý? To je ten mega talent ktorého tu miestny češkovia dávali nad Škriniarovu úroveň? Keby som aspoň vedel kde tento generačný talent hraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Černý má ještě dva roky na to dostat se dostat na úroveň Škriniara.

Reagovat
adoxx

Reagovat
dave30

Tak rozhodně je Černý horší stoper, ale lepší křídlo než Škriniar. Jinak nechápu. proč by se měli tito dva hráči nějak porovnávat.

Reagovat
TheMally11

kdo je to ten Škriniar?

Reagovat
smazaný uživatel

Krmenčíkův oblíbený stoper.

Reagovat
Sandstorm

Kluby by za současné situace neměli hráče do repre pouštět. Ať to odehrají amatéři tyhle sranda zápasy v bezcenné lize národů.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Videli jste posledni TikiTaka s Vetchym? Ted ho nejak nechci kritizovat, mel v hodne vecech imho pravdu.. ale videli jste jak bylo ostatnim trapne kdyz mluvil? Nebo ne trapne.. ale proste nezvyk pro vsechny, jak se rozjel, zacal filozofovat a Sveceny a spol. jakoze hmmm to bude na dyl..

Reagovat
smazaný uživatel

Měl tam hodně dlouhý monology, až to bylo trochu nudný.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, jako já ho celkem beru za inteligentnějšího herce.. ale hned ten první, jak úplně shodil postavu Jirky Luňáka a strašně se od toho musel 5 minut distancovat pořád dokola mě sralo.. a další takový věci tam měl..

Reagovat
Pablos

možná, že teď budu mluvit úplně mimo, protože jsem viděl s ním jen úryvek přesto zkusím zareagovat A nedistancoval se od Jirky Luňáka a ještě pořád dokola jak píšeš, třeba protože vnitřně musel ? Jako nerad bych si dělal iluze, že jsou nejsou lidi balíci a že všude kdo ho kdo potkal tak okamžitě byl pro ně Jirka Luňák ...to musí být šileně otravný.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, já chápu proč a že chtěl říct že se s ním nestotožňuje... ale strašně se kolem toho motal a plácal se v tom asi o 3 minuty dýl než musel.. všem už došlo co chtěl říct.. a začal znovu :D

Reagovat
Pablos

jo takhle

Reagovat
naheCZ

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on zrovna měl hodně skvělejch rolí, takže ne pro všechny byl Luňák. On říkal, že to je prostě záporná a zlá postava a že proto se s ním nechce ztotožňovat

Reagovat
Pablos

oká dík

Reagovat
naheCZ

Záporná zlá postava? Řekne borec, co hrál Františka Mrázka

Reagovat
smazaný uživatel

K tomu Lunaka prirovnal

Reagovat
Bakary3

Wtf ?!!!

Dyt je to jen takovej fanatickej prostacek

Vnimani sveta nekterymi lidmi je dost zvlastni

Reagovat
smazaný uživatel

No on tam prave 5 minut mluvil o tom jak je Lunak prospechar, jak nema socialni inteligenci a je nespokojenej dokud nedostane vysnenou funkci apod... v necem pravda ale uplne prehnany a ujety to bylo.. je to na youtube urcite.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Bakary3

Mně to teda přijde hodně ujetý

Reagovat
smazaný uživatel

No jemu dočista přeplo asi už. Utvrzuje se čím dál víc v tom, jak ho každej adoruje jako herce, až si začal myslet, že ví všechno a všechno vyřeší... Dost mi to kazí dojem u jeho rolí od té doby, co se z něho stal takovej pičichvístek.

Reagovat
Bakary3

Picico ?

On je pro me asi takovym ukazkovym příkladem ty "kavarny" - moralni elitar, ktery chce za kazdy situace vypadat inteligentne a ze je uplne "jinde". Pritom ty nazory zene az uplne do extremu.

Reagovat
smazaný uživatel

Vetchy je strašně nesympaticky a strašně namyšlený herec

Reagovat
Stannis Baratheon

On je docela vláštní no. Herec je to výborný, jeví se že je i inteligentní a má to v hlavě srovnané, ale žije si tak trochu ve vlastním světě.

Reagovat
oli9

spolu s Trojanem jediní dva čeští herci kteří si můžou říkat herci

Reagovat
smazaný uživatel

A Peroutka a Cina... neee dělám si piču

Reagovat
Bruny

No zrovna Cina má podle mého dost velký talent..

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim, jeden z lepsich gayu.

Reagovat
8lampard8

Me prijde, ze hraje porad dokola jen jeden typ roli

Reagovat
smazaný uživatel

Mám ho rád, navíc je to Jihlavák

Reagovat
Salfovic

A co staří bardi

Reagovat
Kiwi-21

Štěpán Kozub je jeden z těch co si bez problémů může říct že je opravdu herec

Reagovat
Spejbl

Reagovat
Stannis Baratheon

Toho teď serou úplně všude.

Talent očividně má, ale co je moc to je moc.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pablos

No dle mého, je největší průser co to tu vůbec točí, než co v nich hraje ...řekl bych že Česká kinematografie je na svém nějvětším úpadku za celou svojí éru... paradoxně, když jsou i snáž sehnatelné peníze (jasný asi né úplně od státu). Nejvíc trnu, když vidím jak se chrlí jedna pohádka za druhou skoro ...a všechno naprostej brak, nechápu, že na to vůbec někdo dává peníze. Nebo jak se furt točíme v minulosti.. to už je taky na palici

Reagovat
Salfovic

Nikde na světě se na počet obyvatel netočí tolik romantických ,,komedií´´ jako u nás

Reagovat
Pablos

Ty mě jebou taky nehorázně Prima to pošoupla na ještě větší dno

Reagovat
Pablos

plus ještě mě vytáčí, že žalostně málo filmů či seriálů dokáže uchopit nějákou atmosféru ...většina mě nudí svojí atmosférou naprosté všednosti, umělecká hodnota nula. Achjo ...fakt mě to štve, že obyčejnost a podprůměr se stal normou.

Reagovat
pingla

a hlavně kolik je u nás seriálů, které jsou pořád dokola o stejném tématu...

Reagovat
smazaný uživatel

No Němci s tou svou rosamunde pilcher a dalšíma jí podobných nám směle konkurují

Reagovat
smazaný uživatel

Je to naopak, to my se v natáčení sraček snažíme konkurovat Němcům, ale nikdy to nedokážeme v tak velkém měřítku jako oni.

Reagovat
Bakary3

No treba i ted jsem videl Zeny v behu....

Tyvole... cela ta myslenka, ze nekdo pobezi pulmaraton s urnou... ty radoby vtipy...

Jen tomu Vetchymu jsem se tam zasmal.

Jinak jsou pro me ty naše romanticky "komedie", jak jsi spravne napsal v uvozovkach, vrchol trapnosti.

Reagovat
Bakary3

To asi nebyla romanticka ale nase komedie vubec...

Reagovat
Baronne

Roden tyvole

Reagovat
dave30

Reagovat
smazaný uživatel

je jich tady hromada srovantelnych

Reagovat
Baronne

S Trojanem? To asi těžko

Reagovat
smazaný uživatel

spis jsem to miril tim smerem, ze je tu hromada velmi dobrych hercu, takze tu psat neco o dvou hercich v republice je smesny nesmysl..

v drtive vetsine jde predevsim o to, jestli dany reziser umi tocit.. staci se treba podivat jaky vykon vysvihl v podstate noname cyril dobry ve zradcich, kdyz dostal dobry scenar a praci rezisera. nebo i takove na prvni pohled poleno sokol v redlovi.

trojan je jistota kvalitni prace, ale za me i v tomhle zaostava treba za takovym mysickou

Reagovat
Baronne

Je pravda že ty možnosti sou tady omezený, nejenom režiséři, scénáristi, producenti, prachy..

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Švanci mu to tam dokonce řekl, že si o něm myslí/myslel, že je podivín.

Reagovat
C-M@ster

Tak jako na nějakou diagnózu to jeho chování je.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako herce ho mam rad, ale jinak je to takovy lidsky odpad.

Reagovat
Reggie

Proč?

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Bruny

Já z toho takový pocit neměl. Spíš bylo vidět, že si jeho slov váží, protože když se takhle v Tiki taka rozpovídal kdokoliv jiný, pokaždé ho Svěcený pobídl k tomu, aby to už zkrátil..

Reagovat
smazaný uživatel

No podle me kdyby tak mluvil Svanci tak ho utne,ale z Vetchyho mel respekt. Myslim ze slo dost citit ze mluvi hezky,ale moc dlouho.

Reagovat
Nadržený šimpanz

Tak Svecenej je zvyklý, že ti herci a lidí mimo fotbal tam melou píčoviny, tak byl zaskočenej

Reagovat
smazaný uživatel

To si nemyslim, ze byl zaskocenej ze Vetchy mluvil "chytre". Spis byl zaskocenej jak se v tom mota, jak mu to trva a nevedel jak reagovat. Samozrejme ze od neho necekal hefty jak od Svanciho. Kristepane.

Reagovat
C-M@ster

Přesně.

Reagovat
ACSeRw!n

Vetchy strak nos do neceho, cemu nerozumi

Reagovat
AjaxFans

Konečně Vašku

Reagovat
smazaný uživatel

Díky táto.

Reagovat
oli9

Někdo tip na nějaký dobrý film ?

Reagovat
smazaný uživatel

Chlast

Reagovat
8lampard8

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Žánr?

Reagovat
oli9

to je fuk komedie , drama, historický prostě jestli vás nějaký film oslovil v poslední době,...

Reagovat
Le Gunner

neznám

Reagovat
veikko

Město bohů

Reagovat
Reggie

Reagovat
8lampard8

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
oli9

Jj dobrý film ale ten jsem už viděl hodné krát... Jinak z Brazílie je potom jesta fajn ...elitní jednotka 1,2

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
veikko

Znám

Reagovat
smazaný uživatel

jednicka masakralni

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych poprosil o nějakou oddechovou komedii.

- vyloženě hloupost stylu Nekecej a pádluj, Bláznivá dovolená, Pařba v Las Vegas.

Reagovat
oli9

V cizi kuzi ,

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Baronne

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli máš Netflix: When We First Met, Murder Mystery, Desperados

Reagovat
SpartaOvenka

Bláznivá střela, stará, ale stále skvělá

Reagovat
Baronne

Klub Sráčů

Reagovat
smazaný uživatel

Táta je doma 2

Reagovat
REPLIKATOR

Borat 1, 2

Reagovat
Pablos

Spalovač mrtvol

Reagovat
Nadržený šimpanz

Klepání na nebeskou bránu

Reagovat
smazaný uživatel

Já chci seriál

Reagovat
smazaný uživatel

Digimon Adventure

Reagovat
smazaný uživatel

Hele docela ses trefil, na Digimonovi jsem ujížděl i v pokročilém věku, to levelování bylo děsně cool

Reagovat
smazaný uživatel

Možná je to divný pro dospělýho člověka, ale nedávno jsem zjistil, že jsou nějaký nový filmy, tak jsem si tu originální sérii pustil znova a pak se na ně podíval

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne, btw dobrý animmovaný seriály jsou ted na Netflixu, jestli jsi to neviděl.

Reagovat
8lampard8

Bojack Horseman

Reagovat
Reggie

Sherlock, Gomorra, Breaking Bad, Mindhunter, Narcos.... Případně to trošku specifikuj, tohle jsou hodně známý věci, to uznávám

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, taky jsem všechno viděl.

Reagovat
Reggie

Nepřekvapuje mě to .

Reagovat
smazaný uživatel

Stranger Things

Reagovat
smazaný uživatel

viděl

Reagovat
Nuno čomes

Suburra

Reagovat
smazaný uživatel

Videl

Reagovat
Stannis Baratheon

Gomorra

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl

Reagovat
Pablos

Major Zeman

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Le Gunner

Nevím, co chceš za žánr, tak trochu eklekticky... Například Shetland, Chalifat, Bodyguard, Bletchley Circle, Press, Gentleman Jack, Roadkill Mercy Street, We Are America, Confession... Ze známějších Vinyl, Peaky Blinders, True Detective, Fargo.

Reagovat
smazaný uživatel

díky, některý jsem neviděl

Reagovat
oli9

Dík projedu podle názvů a něco vyberu

Reagovat
Losinho

Ulice

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
smazaný uživatel

Světlana

Reagovat
smazaný uživatel

rest in rip

Reagovat
smazaný uživatel

spoiler ty kretene

Reagovat
smazaný uživatel

snad se aspon natoci pece cela zeme 2..

Reagovat
ACSeRw!n

Tak jde cas na chvili zabavi

Reagovat
smazaný uživatel

Po 8324. díle se to zajímavě rozjíždí.

Reagovat
REPLIKATOR

Ted Lasso

Reagovat
smazaný uživatel

jo to je pecka

Reagovat
SaianSupaCrew

Ugly Americans, Final Space, Midnight Gospel

Reagovat
smazaný uživatel

mr. robot

Reagovat
smazaný uživatel

Queens gambit, The Morning show

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl a viděl

Reagovat
Gedofrey

Anne with an E

Reagovat
Gedofrey

A samozřejmě La Casa de Papel

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry ne

Reagovat
naheCZ

Agent, The Boys, The Good Place, Norsemen, Making a Murderer, Maniak. Snažil jsem se vypsat jen ty, co jsem tu neviděl uvedené a až na The Boys je vše na Netflixu.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky pár jich neznam

Reagovat
Baronne

Soudce

Reagovat
dave30

Tak uvidíme, jaké změny ještě nastanou po testech.

Reagovat
dave30

Tak kdo je ten pozitivní? Asi nějaký sparťan, bych řekl. Slavia si svoje koně nechala, tak ještě Sparta.

Reagovat
dave30

No a z těch sparťanů je momentálně nejpotřebnější Pavelka. Tak je to jasné (spekulace jak sviňa)

Reagovat
Puskas

Jinak Petrášek s tím kolenem půjde asi na operaci, takže škoda ho.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele