V Mnichově 1860 skončil po pádu z druhé ligy profesionální fotbal

02.06.2017, 19:46
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (110)

Přidat komentář
Mönchengladbach

Tak a teď šupem vyhnat Araba a začít od píky.

Reagovat
Mönchengladbach

*Ale jako přijde mi vtipný, že sestoupíš do třetí ligy a pokud do tří dnů nesložíš na stůl 20 mega Euro, nezahraješ si ani tu a končíš.

Reagovat
stas87

Tie podmienky tu ale su uz dlhu dobu a ludia v TSV to dobre vedeli. A Ismaik im zatlkol posledny klinec do rakvi, takze od teraz to moze byt len lepsie a o nejake styri roky tam zasa moze byt ten profifutbal na urovni.

Reagovat
db18

Tomu nevěřím, protože Ismaik v klubu nekončí...

Reagovat
stas87

Aku ma motivaciu ostat? To, co tam nalial sa mu uz nikdy nevrati, tak preco tam stale je? Peniaze do nich neda zasa a podla mna je on ten typ cloveka, co sa nedokaze poucit.

Reagovat
db18

No právě... jestli on si vůbec uvědomuje, že tam je v koncích... uvědomuje si asi, že v současné podobě ty peníze určitě zpátky nedostane, ale pak jde o to, jestli nepočítá s tím, že je dostane zpátky, když je dostane nahoru...

...a asi taky doufá, že s pádem do amatérských soutěží může obejít pravidlo 50+1, tak jak to zkoušelo RBL, akorát bavorský svaz má v tomhle podobné podmínky jako DFB/DFL, takže touhle cestou svůj vliv taky nemůže navýšit... otázkou ale zase je, jestli to ví...

Já na základě toho jeho chování ohledně TSV absolutně nechápu, jak se mohl stát miliardářem...

Reagovat
eleven11

Prečo práve z RLSW postupuju 2 mužstvá do baráže?

mne by sa inak páčila spoločná 4.liga,mužstvá podľa návštevnosti

1 Rot-Weiß Essen 7.865 6,9% 13.567

2 TSV Alemannia Aachen 6.506 -18,2% 21.100

3 FC Energie Cottbus 5.433 -30,2% 13.290

4 Offenbacher FC Kickers 1901 5.229 -10,4% 7.721

5 SV Waldhof 07 Mannheim 4.852 -25,8% 1.000

6 FC Carl Zeiss Jena 3.913 10,8% 5.704

7 Wuppertaler SV 3.855 48,4% 11.243

8 1. FC Lokomotive Leipzig 3.211 11,2% 6.299

9 SV Stuttgarter Kickers 3.036 -33,7% 4.720

10 1. FC Saarbrücken 2.790 -5,5% 4.607

11 SV Meppen 2.645 111,4% 5.822

12 SC Rot-Weiß Oberhausen 2.094 -1,2% 5.573

13 SV Babelsberg 03 2.020 -0,2% 4.171

14 SV 07 Elversberg 1.999 14,4% 7.721

15 SV Eintracht 05 Trier 1.953 -15,6% 4.702

16 SpVgg. Unterhaching 1.935 52,7% 5.000

17 SSV Ulm 1846 1.916 57,9% 3.700

18 BV 09 Borussia Dortmund-2 1.855 39,5% 6.843

19 KSV Hessen Kassel 1.833 -7,3% 3.326

20 VfB Oldenburg 1.772 -19,5% 4.907

21 TuS Koblenz 1.651 25,1% 2.620

Reagovat
db18

Protože je lichý počet lig a je to trochu kompenzace za to, že RLSW má největší spádovou oblast (nejvíce registrovaných klubů)

Reagovat
eleven11

Myslel som,že West.

Reagovat
db18

http://www.sueddeutsche.de/sport/tsv-ismaik-will-gegen-regel-klagen-1.3533713

Tak on si asi fakt myslel, že v pátý lize může obejít pravidlo 50+1, tak jako to pod jiným svazem udělalo RBL...

Reagovat
db18

To samé by museli složit pro druhou ligu (tam možná o něco více), pro kterou taky ale neměli zajištěnou licenci...

Reagovat
smazaný uživatel

A prečo rôzne kluby majú stanovenú rôznu čiastku? Prepočítava sa to nejak cez platy hráčov z poslednej sezóny?

Reagovat
db18

Kluby si myslím musí vypracovat finanční plán na další sezonu a pak doložit, že tu sezonu utáhnou, ale jak to funguje přesně nevím... bohužel teď už ani nejsem schopný najít ty formuláře, které jsem našel nedávno + "legislativu" kde to bylo rozepsané podrobněji...

Reagovat
smazaný uživatel

Vďaka. Tak je to celkom zložité. Nemci to majú proste perfektne prepracované. Aj preto tam zrejme toľko veľkých značiek padlo do amatérskeho futbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

I takové příběhy se dějí.... .....

Reagovat
zelda

Bayern, kupte je

Reagovat
smazaný uživatel

Kup ich ty

Reagovat
zelda

proč bych je kupoval já? nedisponuju takovým kapitálem, abych si to mohl dovolit...navíc mi chybí zkušenosti z vedení něčeho tak velkýho...Bayern naopak vyčistí co hnije a může nechat tým běžet, bude mít druhou juniorku a kam posílat kluky na hostování...navíc další tréninkový prostory a další zázemí ve stejném městě

Reagovat
Kepy_FCB

Tvl ja myslel ze to beres jako vtip ten vykrik. Nemas poneti jaka tam je rivalita, lidi z bayernu nrjsou sebevrazi...

Reagovat
zelda

tak já to nemyslel úplně vážně Ale "kup ich ty" mě donutilo zareagovat

Reagovat
smazaný uživatel

Aj ja som reagoval na tú hlúposť čo si napísal...prečo by sme niečo také zase robili?Pred takmer 11-timi rokmi sme im už pomohli a to nemalou čiastkou(a česť tým fans 1860tky ktorý si to pamätajú dodnes a nezabúdajú na toto gesto,narozdiel od tých ktorý na nás nadávajú)...tam kde sa dostali sa dostali vlastnými chybami

Reagovat
smazaný uživatel

Ale netreba zabúdať ani na dobu, kedy 60tky zachraňovali Bayern.

Reagovat
cologneFC

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu...boli aj také časy,ale to nemení nič na tom čo som napísal

Reagovat
db18

Uli je toho schopný... Už párkrát je "zachraňoval"

Reagovat
smazaný uživatel

Ti dopadli, chudáci

Každopádně alespoň jedno pozitivum si najdou příznivci Football Manageru ...

Reagovat
Greny

Reagovat
db18

Že nebudou ve hře jako hratelný tým?

Reagovat
smazaný uživatel

Tam 4. německá není? Já posledně hrál 15 a nikdy jsem snad ve FM v Německu nehrál ...

Reagovat
db18

Jen třetí... pak musíš čekat, než ostatní vykoumají, jak jí zprovoznit (což chvíli trvá kvůli složitějšímu klíči k postupům)

Reagovat
db18

...a koukám, že by TSV bylo až 19. týmem v reigonální lize, takže se na to dá zapomenout, protože to je pak docela složitý na úpravu, aby v další sezoně bylo v lize už jen 18 týmů...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já už jsem za ně hrával loni i letos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

V ich pripade to moze trvat aj niekolko rokov, kym budu spät v 2..BL. Ismaik to ale uz o chvilu preda, nie? Ved je na nich stratovy a k tej strate si dopomohol aj sam, kedze nemal trpezlivost a vobec urobil kopu zlych rozhodnuti. Stale je to tradicny klub, co ma a bude mat mnoho fanusikov, takze ak sa zbavi Ismaika, verim ze sa najde nejaky sponzor, co bude mat zaujem vstupit do klubu a polozi zdrave zaklady k obnove klubu. Bude to sice beh na dlhu trat ale oni sa casom vrati. A paradoxne im to moze aj priniest novych fanusikov, kedze ludia dokazu ocenit silny futbalovy pribeh a toto je presne ten scenar.

Reagovat
Blasphemer

Ach jo, bylo by to alespoň trochu pozitivní, kdyby po tomhle Hasan táhnul do píče... ale zatím to nevypadá ani na to.

Reagovat
fabec1222

No Týce, no Bundesliga

Reagovat
Blasphemer

Právě že Týce už jim do tý druhý ligy pomohl.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Ja mam prave tyceho zazityho jako to nemehli z druhy bundesligy

Reagovat
Dufan

Nehráli někdy na přelomu tisíciletí dokonce i poháry? A byl tam taky Votava.

Reagovat
db18

Hráli pohár UEFA... proti Drnovicím ještě.

Reagovat
OnderCZ

Tak za tu dobu, co tam Týce byl, tak hráli skoro celou dobu v BL. V té druhé to bylo až ke konci jeho působení. Každopádně toho klubu je mi líto, jeden z mých oblíbených.

Reagovat
frankiefcb

To je taková škoda . Podobně jako Cáchy, na nich jsem začínal sledování bundesligy. A teď 4. liga a přitom nádherný stadion.

Reagovat
Blasphemer

Cáchy jsou hroznej patvar. Víc se snad ošívám už jenom u Saský Kamenice.

Reagovat
db18

*Řezno, Mohuč

Reagovat
Blasphemer

Řezno je taky strašný, no.

Reagovat
didosh

Jj to vždycky kolega Rus ze mě chčije když to říkám...

Reagovat
Hyrax

Reagovat
eleven11

Chotěbuz

Reagovat
db18

To je aspoň z lužické srbštiny...

Reagovat
didosh

Reagovat
Kepy_FCB

Uz vidim skopcaky ja se osivaj pri nazev Pilsen,Eger,Carlsbad atd...

Reagovat
db18

To je ale trošku něco jiného, když u nás dlouho jako úřední jazyk fungovala němčina.

Reagovat
frankiefcb

hmm ani ne. Většina jazyků má svoje přepisy názvů měst. Já nevím, jak to někomu může furt tak vadit.

Reagovat
db18

Protože někdy jsou ty přepisy dost dementní... jako třeba zrovna u Regensburgu => Řezno... ve spojitosti s městem Regen => Řezeň.

Reagovat
frankiefcb

už to tak prostě je no. A zrovna Cáchy jsou v pohodě. Hlavně to máš spjaté ze školy z dějepisu, kdy se mluvilo vždy o Cáchách a ne o Aachenu.

Reagovat
db18

Já si je z dějepisu nepamatuji...

Ale je fakt, že je to mnohem snesitelnější než třeba přechylování příjmení...

Reagovat
Kepy_FCB

Tvl tam korunovali krale a cisare svate rise rimske

Reagovat
db18

No právě... to už je kurva dlouho...

Reagovat
frankiefcb

Jako přechylování je sice dost praktické, aspoň vím jestli se jedná o muže a ženu, ale asi by se to nemělo.

Reagovat
db18

Mne to přijde úchylný, ještě k tomu, když tu pak "běhá" Kateřina Emmons nebo Emma Smetana... ale zahraniční ženská jména se prostě přechýlit musí...

Reagovat
smazaný uživatel

nemusí

Reagovat
didosh

Reagovat
andrew96

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rudnevs

Je to hrozné tieto české prepisy nemeckých miest, napríklad Mníchov alebo Brémy sú ešte v pohode, ale niektoré trhajú uši

Augsburg - Augšpurk, Cáchy - Aachen, Cvikov - Zwickau, Gotinky - Göttingen, Saská Kamenice - Chemnitz, Štíhrad - Stuttgart, Chotěbuz - Cottbus, Brunšvik - Braunschweig

Reagovat
Kang & Kodos

Štíhrad

Reagovat
frankiefcb

tak tady z tohodle trhá uši snad Štíhrad, jelikož se vůbec nepoužívá.

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
didosh

...i Žitava je dobrá

Reagovat
OnderCZ

No a nebo ještě v Rakousku mi přišlo celkem vtipné - jezdil jsem vždy přes Klagenfurt nebo Villach a jednou jsem v navigaci viděl názvy Celovec a Bělák. I když chápu, že prostě to jsou pozůstatky ze starých dob a slovanského vlivu (Slovinsko), tak stejně to prostě bylo vtipné, vůbec jsem netušil, že se zrovna jedná o tyhle dvě města.

Reagovat
smazaný uživatel

a vieden sa po slovinsky povie "dunaj", po madarsky "becs"....

Reagovat
smazaný uživatel

Svatý Hippolyt

Reagovat
Ed_Hazard

Roberto Karlúš To bol strop

Reagovat
fenixLFC

tak braunschweig je este relativne v pohode ale ten stihrad

Reagovat
Briggus

Gerlice - Görlitz, Budyšín - Bautzen, Pasov - Passau

Reagovat
db18

Görlitz je Zhořelec...

Jinak opačně je zase "pěkný" Jindřichův Hradec - Neuhaus.

Reagovat
Briggus

to máš pravdu, ale setkal jsem se vícekrát i s tímto, asi aby to oddělili od Polského Zhořelce

Reagovat
db18

Takhle se to zase plete se slovenskou Hrlicou...

Reagovat
frankiefcb

Mně přijde v pohodě. Je to český přepis.

Reagovat
didosh

Reagovat
Nihilister

Zbytečnost, tohle jsem nikdy neměl rád. Ono by stačilo nazývat věci pravými jmény a né si vymýšlet blbosti, což se v děje abnormálně často.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Zaschrona

Vzdyt se tohle dneska uz nevymysli, je to pozustatek nazvu ze stredoveku, kdy byly takovehle tendence.

Reagovat
andrew96

Celorec

Reagovat
smazaný uživatel

celovec

Reagovat
andrew96

Reagovat
smazaný uživatel

laibach !

Reagovat
andrew96

Agram!

Reagovat
smazaný uživatel

Borghesia! Borghesia! Borghesia!

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
smazaný uživatel

Smutné ako dopadli. A Regionalliga je smrť, postúpiť z nej je skoro nemožné pri súčasnom kľúči. Je zaujímavé ako v Nemecku fanúšikovia tradičných klubov nadávajú na tie emotívne šialené baráže, po ktorých sa naopak u nás volá. Jasné, je blbé že z Regionalligy sa nedá postúpiť priamo, to súhlas. Ale baráž medzi BL a 2.BL a 2.BL a 3.ligou mi príde veľmi prínosná, ale aj na tú sa sťažujú (viď fb stránku Traditionsvereine)...

Reagovat
fenixLFC

mne prave ta baraz spravodliva nepride. chapem argument, ze musia dokazat ze su lepsi nez ten kto zostupuje.nebudem argumentovat ani tym ze niekto celu sezonu bol k nicomu a druhému to slo, ale- stretava sa tim, tkory ma de facto prvoligovy kader (aj ked slabsi nez zvysok) proti druholigovemu superov. lenze ten druholigista ma cele leto na to, bay ten kader na prvoligovy premenil

Reagovat
smazaný uživatel

Mne to sprqvedlivy prijde teda spon v ty lize, kde jdou dva primo a treti do baraze. Na 18clenou ligu vymenit dva tymy proste staci a pokud ne, tak se to prokaze v barazi a postoupi i treti. Dava to dost dobrej smysl, ale jak je to v regionallize to nevin

Reagovat
smazaný uživatel

Tak máš 5 skupín Regionalligy (4.liga). A víťazí skupín (pričom z jednej skupiny postupujú dvaja) hrajú medzi sebou baráž na odvetu o postup do 3.ligy - vytvoria sa 3 dvojice a víťazi postupujú do 3.ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Nerozumiem tej poslednej vete to celé leto...Baráž sa predsa hraje hneď po skončení sezóny.

Reagovat
fenixLFC

ved o tom vravim. tim ktory hra druhu ligu sa ma stretnut s prvoligovym timom aby dokazal ze si zasluzi byt namiesto neho v prvej lige. lenze to je nezmysel, ten tim na to aby bol prirpaveny na stretnutia s prvoligistami ma cele leto, v momente konca sezony proste nema ten tim na takej urovni. preto je ten system nefer podla mna

Reagovat
smazaný uživatel

aha rozumiem už...tak proste 2 postupujú priamo takže to je OK, ta baráž je viac menej z dôvodu atraktivity a väčšinou to tím z BL zachráni...

Reagovat
Zaschrona

Nejlepsi by bylo, kdyby se udelala liga mezi 3. ligou a RL. Idealne nejaka 4. liga sever a 4. liga jih.

Reagovat
popltak

Tak snad je bude následovat i Bayern Mnichov.

Reagovat
smazaný uživatel

V roku 2794 mozno

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kepy_FCB

Velka skoda, michovane fandi hlavne sechtzigu , vesnicti bavori bayernu. Klub se zase zvedne az ten cmoud odtahne jako u nas Safarcik

Reagovat
smazaný uživatel

je to velmi smutne, ten klub mam dlhodobo rad. No ale snad sa zdvihnu, bude to par rokov trvat ale verim tomu ze sa dostanu po case znovu do druhej BL. Sechzig!

Reagovat
didosh

Jediný sympatický klub v Mnichově...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele