Tvrdík: Trest disciplinárky je neadekvátní, šlo o čin jednotlivců

01.08.2019, 19:28
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (144)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
Csaplárova past

Trest disciplinárky je zcela adekvátní, když nedokážete zamezit tomu, aby tam fans nenosili pyro. Ve Slavii obecně mají takový divný vztah se svým kotlem ... tohle se jen tak nevidí ...

Reagovat
TheMally11

tak mají potrestat klub! a ne fanoušky, kteří se jdou podívat na fotbal! Potrestat klub pokutou a ty DEMENTY potrestat pokutou a doživotní zákaz vstupu. Radši tam budu v komorní atmosféře než s dementama z Tribuny Sráčů!

Reagovat
icemike

Však trestaji klub tím, že jim vezmou fanoušky, aby je donutili konečně s tím něco dělat

Reagovat
dave30

Reagovat
Csaplárova past

V případě Slavie není podstatné jak klub potrestat, ale na jak dlouho.

Reagovat
smazaný uživatel

Když tam nebude tribuna sever bez těch 5 dementů bude slavie poloviční když tam nebudeš ty 3 hurá demente

Reagovat
ratusek

Ale je pravda, že dementi v čr umí trestat jen kolektivně, nikoliv jednotlivce

Reagovat
mistr129

Jednotlivce mohla Slavia potrestat už dávno a nemuselo k ničemu takovýmu vůbec dojít

Reagovat
dave30

Je potrestaný jednotlivec -klub, který nedovede zajistit pořádek. Něco jako kdyby zavřeli hospodu, protože je tam bordel. Také budou zákazníci nasrani a budou tlačit na majitele, aby zjednal nápravu.

Reagovat
andrew96

Tak proč se tomu směješ?

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
John Obi Mikel

Uzavřená hřiště či zápasy bez diváků ve fotbalové lize od roku 1993 (podle výše trestu):

Tři zápasy

Bohemians Praha (květen 2003) - Za inzultaci asistenta rozhodčího Ladislava Talpy domácím fanouškem při utkání se Spartou, které bylo poté předčasně ukončeno.

Slavia Praha (květen 2011) - Za výtržnosti domácích fanoušků v semifinále Ondrášovka Cupu proti Olomouci, které muselo být předčasně ukončeno.

Dva zápasy

Bohemians Praha (listopad 1996) - Za zranění jabloneckého brankáře Jánoše vhozeným dělbuchem.

Opava (září 2009) - Za vniknutí diváků na hrací plochu při pohárovém utkání s Ostravou.

Sparta Praha (květen 2012) - Za výtržnosti diváků v utkání s Českými Budějovicemi, kteří naházeli na hřiště světlice a dýmovnice a po konci utkání vtrhli na plochu.

Jeden zápas

Benešov (březen 1995) - Za nedostatečnou pořadatelskou službu v utkání se Spartou, v němž hostující vlajkonoši vtrhli na plochu a zranili domácího brankáře Pařízka.

Liberec (srpen 1996) - Za nedostatečnou pořadatelskou službu v utkání s Brnem, v němž fanoušci házeli na plochu dýmovnice a třaskaviny.

Brno (listopad 1996) - Za napadení žižkovského trenéra Hřebíka a hráče Maška diváky.

Opava (květen 2004) - Za nedostatečnou pořadatelskou službu v utkání s Ostravou, jejíž fanoušci vyvolali výtržnosti v hledišti a vnikli na hřiště.

Bohemians 1905 (prosinec 2009) - Za výtržnosti diváků v utkání se Spartou.

Slavia Praha (srpen 2019) - Za výtržnosti diváků v utkání s Olomoucí.

Zdroj: ČTK

Reagovat
John Obi Mikel

Jsem to taky mohl trochu lepe upravit

Reagovat
mesyas

Bohemka se nezdá

Reagovat
smazaný uživatel

Ritchie pořád drží rekord.

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
andrew96

Reagovat
Losinho

Reagovat
cubinho

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Nafackoval rozhodcimu, ktery byl za rok usvedcen z korupce

Reagovat
mayday

Jak se mu vede? Stále neustále šrot?

Reagovat
mayday

Jinak mám pocit, že se tehdy v ten den ženil a nevěsta byla taky na tribuně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přijde mě že tu Slavii vyloženě ta Olomouc sere, že by to bylo tou hvězdou?

Reagovat
Shevchenko

Jeden zápas

Benešov (březen 1995) - Za nedostatečnou pořadatelskou službu v utkání se Spartou, v němž hostující vlajkonoši vtrhli na plochu a zranili domácího brankáře Pařízka.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Kepy_FCB

Stejnak se odvola a zase trest o nicem bude

Reagovat
mesyas

Po tom co psal ma twitleru bych očekával, že jako chlap přijme trest

Reagovat
pospec7

Reagovat
Greny

uz jsi si minulou sezonu vybrecel dost

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli se Sks někdy dostane do situace, kdy jí Uefa zavře stadion kvůli hučení pár exotů někde v Srbsku jako Spartě, Twitter spadne a už se nezvedne,

Reagovat
smazaný uživatel

No ale uznej, že tenhle trest je fakt bullshit

Reagovat
Greny

jak se to vezme .. nekolikrat jste meli zavrenej sektor .. nekolikrat to nepomohlo, vedeni to resilo presunem lidi na jinou tribunu kde nastal dalsi problem...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, já to zavření tribuny beru, ale zavřít celej stadion... čemu tim pomůžou? Klub zjevně zavádí opatření a dělá všechno pro identifikaci viníků. Za 10 debilů bude pykat přes deset tisíc lidí... tenhle princip kolektivní viny mě neskutečně vytáčí A ta půlroční podmínka je taky šílená. Řešil bych to spíš velkou pokutou pro klub, kterej by to měl vymáhat po těch vinících. Ne že nepustíme lidi na fotbal, to je rozhodnutí proti celýmu fotbalu přece...

Reagovat
Greny

ono je tezky se v LuftJardovi vyznat.. ta twitteru pise jak je klub nebo policie dostane a budou vymahat skodu na idnesu v rozhovoru ze je nejsou schopni nijak identifikovat ..

Reagovat
smazaný uživatel

Maj 11 podezřelejch, takže bych řekl, že je dostanou. Uvidíme...

Reagovat
kilobyte

Protože Tvrdík píše na twitter jen ověřenou pravdu.

Reagovat
kilobyte

Jeho Twitter žije vlastním životem.

Reagovat
mistr129

Klub to dělá až teď, pyro se tam používá zápas co zápas. To je jako když bude magor jezdit 140 po městě a začneš ho řešit teprve až tím aútem někoho sundá

Reagovat
mistr129

Reagovat
exot12

To si úplne nemyslím. Športový klub je organizátorom podujatia a sú nejaké pravidlá, ktoré musí splniť. Jedno z nich je bezpečnosť a tá nebola zabezpečená. Klub má podľa mňa 2 možnosti. Dodať páchateľov alebo akceptovať trest. Keďže už boli v podmieneke, tak to asi nebude prvý prúser. Takže aký trest je podľa teba adekvátny?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak že je disciplinárka směšná a zavírání sektorů a stadionů nesmyslnej trest se asi shodnem, na druhou stranu nejste první případ a určitej metr v rozhodnutích už je tady x let, takže bylo naprosto jasný, že to takhle dopadne. Proto moc nechápu to šílený pohoršení a Tvrdíkovo brečení, je to asi stejně nepříjemný, jako to že Berbr šéfuje svazu a rozhodčí si pískaj co chtěj, ale všechno už to trvá docela dlouho, žádná novinka. Druhá věc jsou ty podmínky, s nima se rozjíždej víc než kdy dřív mám dojem. I když na jihu vám asi nehrozí, že by se někdy něco stalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Pořádá to klub, který opakovaně pořadatelskou zlužbu nezvládá.

Reagovat
smazaný uživatel

Je blbost zavírat celý stadion, měli se zavřít dva sektory a to TS a TJ, hlavní a východ měli zůstat otevřené alespoň pro permanentkáře.

SPARTA MĚ NEZAJÍMÁ!

Reagovat
kilobyte

A Tvrdík by TS přesunul jinam.

Reagovat
Skleepy

Reagovat
Luc-Luc

souhlasim, trest je neadekvatni, stadion meli zavrit aspon na 3 kola, kdyz nejsou na slavii schopni zajistit bezpecny prubeh utkani...a je prece irelevantni, jestli jde o akci jedne nebo vic fanouskovskch skupin omg

Reagovat
smazaný uživatel

Jedná se o potrestání klubu za špatnou pořadatelskou službu. Pan J.Tvrdík si to překrucuje jako zkušený politik, Za práci s fanoušky je zodpovědný klub. Tak to je

Reagovat
dave30

Reagovat
kilobyte

Prostě kampaň proti Slavii. Asi Šádek s Berbrem.

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bucky

Reagovat
Feind

kdyz je trestaji opakovane, tak trest musi jit logicky nahoru

Reagovat
smazaný uživatel

Pan Tvrdík prováhal dobrou příležitost mlčet.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to smutný, že kvůli 4 lidem se musí zavřít celej stadion, ale asi to prostě muselo přijít, věřím že opatření které vedení chystá zafungují a že normální většinu fans to nijak neomezí. Osobně vidím 2 druhy chování lidí v kotli:

1) Pozitivní a korektní fandění, které se podle mě líbí každému, kdo má rád fotbal, za mě by takhle měl každý kotel správně fungovat:

- chorály, chorea

- pyro v podobě bengálských ohňů - vím že je zakázané, ale mě a myslím že i většině fotbalové veřejnosti se líbí

- krom trenéra a vedení další stupeň kontroly nad tím, jestli hráči jezdí po prdeli a makají na 100% pro klub, pozitivní zpětná vazba pro srdcaře, negativní zpětná vazba, pokud na to hráč sere

2) Dělání bordelu a chování vylízaných debilů, které sere 95% fotbalové veřejnosti

- házení dělobuchů, dýmovnic, bengálských ohňů do na hřiště, do jiných sektorů

- demolování vybavení stadionu, demolování čehokoliv jiného při cestě na a ze stadionu

- rvačky na stadionu a v okolí stadionu

- bučení na černochy, jakékoliv projevy rasismu a pravicového extrémismu

Částo pak slýchám a čtu stížnosti fans na restrikce ze strany FAČR, policie, security a klubů, ovšem každý z fans by si ale měl uvědomit, že veškeré restrikce jsou namířeny pouze proti chování typu 2), nikoliv proti chování typu 1). Proto je za mě zcela na místě otevřeně bojovat proti chování typu 2) a to i za cenu "práskačství", protože vymýcení tohoto druhu chování je ku prospěchu všem, široká fotbalová veřejnost by neměla zkažený zážitek z fotbalu, lidi z kotle by pak nemuseli podstupvat takovou buzeraci, jako už teď podstupují a které se teď ještě zvětší. Díky za případné názory na tuhle problematiku

Reagovat
smazaný uživatel

nick

Reagovat
smazaný uživatel

"veškeré restrikce jsou namířeny pouze proti chování typu 2), nikoliv proti chování typu 1)" je naprostá blbost, restrikce se dotýkají obou naprosto stejně: pyro je zakázané plošně (a vždycky bude), jsou snahy určovat kdo bude co skandovat, chorea není problém cenzurovat nebo úplně zakázat a situace ve venkovních sektorech obecně je příběh sám o sobě.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemluvě o tom že rozdělení na 1) a 2) je blbost sama o sobě, ty světy se dost úzce prolínají.

Reagovat
smazaný uživatel

Za mě to blbost není, komu se oba tyto světy prolínají, jednoduše nemá na fotbale co pohledávat, protože prostě škodí jak svému klubu tak i ostatním fanouškům.

Reagovat
smazaný uživatel

To je možný, ale realita je a ještě dlouho bude někde úplně jinde, než jak jsi to rozdělil.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím, že realita je jinde, ale věřím tomu, že chystaná opatření ve formě zesílení kamerového systému a vymáhání zákazu zahalování na stadionech pomůžou postupně identifikovat a eliminovat závadné jedince, kteří se dopouštějí výše popsaného chování.

Tím neříkám, že se mi to kdovíjak líbí, ale veškeré jiné způsoby zatím selhaly.

Reagovat
exot12

Úplne s tebou súhlasím. Pokiaľ si však aj skupina 1) neuvedomí, že by mohla so skupinou 2) niečo robiť, v dnešnej dobe majú všetci mobily, stačí vyfotiť alebo natočiť debila vedľa mňa a odovzdať záznam klubu, ďalšou možnosťou je zastaviť toho debila, tých normálnych je tam predsa väčšina, tak budú trestané obe skupiny

Reagovat
mayday

2) Dříve by takoví na stadionu nevydrželi, fanoušci by si to s nimi vyřídili.

Reagovat
Benfica

dobrý trest.. pokiaľ nestačilo uzatvorenie jedného sektoru tak nech uzatvoria všetky.. možno sa potom tam naučia použivať pyro normálne.. pokiaľ nie tak by ho nemali používať vôbec..

Reagovat
andrew96

Vtipné. Za normálních okolností se zavření stadionu místo potrestání jednotlivých viníků odsuzuje. A teď se tomu směje... protože Tvrdík?

Reagovat
db18

(nicméně u Tvrdíkových výlevů se taky neubráním smíchu... ale ten trest je pakárna...)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já myslím že většina z nás to odsuzuje a zároveň se směje Tvrdíkovi, to se vůbec nevylučuje.

Reagovat
andrew96

Minimálně to tak nevyznívá. Když se chci vysmát Tvrdíkovi, udělám to u nějaké jeho blbosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jeho chování ohledně tohohle případu je směšný, jako prakticky u všeho. Sám svýma vyjádřeníma a tweetama přilívá olej do ohně a přispívá k tomu, že se z toho dělá ještě větší průser, než to ve skutečnosti byl, skoro zahajuje válku TS, svolává mimořádný schůze, ale ve chvíli, kdy přijde naprosto očekávanej trest od Fačru, brečí,že je to "smutný den", prohra fotbalu a bude se odvolávat.

Reagovat
andrew96

To je dobrý pohled nutno uznat.

Reagovat
db18

Reagovat
Puskas

Reagovat
verv

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

Protože Slavia

Reagovat
bobis21

Normálně jsem proti takovým trestům, ale co chceš v případě Slavie dělat? Během letošního roku už měli několik problémů, podmínek, zavřené sektory na EL atd. a pořadatelská služba se pořád nijak nezměnila evidentně. Klub nic nedělá, je třeba ho k tomu dotlačit.

Reagovat
smazaný uživatel

Adekvátní.

Reagovat
Bakary3

Tak to jdete do pr...

100% spravny trest po tom, co bylo nekolik pruseru odpusteno.

Ted uz nestaci jen rict "sakra, ted uz na to dame bacha".

A to, ze se pyro tise toleruje, je proste pokrytectvi.

Musi byt proste absolutne zakazano a hotovo.

Reagovat
mistr129

Reagovat
KingMaster13

A nebo absolutně povoleno, já jsem pro jeho legitimaci, tečka. To by ale pak FAČR neměl na čem vybírat pokuty Jinak ale jak říkáš přišla řada varování a nic tak ať si to vyžereme ale ta podmínka je směšná. Toho se dá tak nehezky zneužít (zkurvenej FAČR)

Reagovat
Bakary3

Je preci proti zdravymu rozumu povolit neco, kde absolutne nejsi schopnej zajistit bezpecny pouzivani.

Takze nevidim jedinej duvod, proc to udelat a co by to melo prinest.

A bat se, ze se neco stane, nebo ti zavrou stadak, kvuli necemu tak povrchnimu jako par prskavek, to mi prijde uplne zbytecny.

Maj zakazat, u koho najdou neco u vstupu, ma podminku, priste zakaz. Oni by si to uz rozmysleli.

I ta podminka mi prijde v pohode, je to za ty prusery, ktery netrestali, tak ted trochu secetli... Stejne, ikdyby nebyla a neco se stalo, trestali by stejne, takze to podle me nic moc neznamena ..

Reagovat
dave30

U vstupu nic nenajdou, to už je dávno na stadionu...

Reagovat
mistr129

Jediná věc, která hovoří pro pyro je "to k fotbalu patří, dělá to atmosféru". Logický argument nikdo nepřednesl, ani snad žádný není.

Reagovat
smazaný uživatel

proč by to mělo bejt zakázáno normálně by kluby měli dovolit když uvidí někoho jak to někde háže tak každej fanda mu může rozbít hubu, a bude to

Reagovat
Josifek

Jardo, Jardo, ty jsi stejně komik. Jak mohl takový šášula s bohapusty tlachal v životě zastávat už tolik funkcí?

Reagovat
mayday

A jakých funkcí, panečku.

Reagovat
verv

Kontakty z politiky, možná na někoho něco ví. Nic víc bych v tom nehledal.

Reagovat
Josifek

Joo, tak o tom žádná, že má dobré konexe na vlivných místech..

Reagovat
Rolf

Více jak tříhodinová debata!To co ta "slavná TS"napáchala beztrestně za poslední 2roky nemá

obdoby.Jedině zásluhou grázlů Bačeků,Stb,Malíků,Paclíkůatd. to došlo tak daleko.Pokud v tom trendu

budou pokračovat,jako že ano,zlikvidují český fotbal navždy.Trest je směšně nízký!

Reagovat
vanGomm

Pokud se tam tento všelijaký materiál pronese,tak se přece musí dělat nekvalitní kontrola.Jinak to přece není možné.Dalo by se snad pochopit,že by se tam mohlo nějakému jedinci (ovšem jedině za pomocí NĚKOHO) něco pronést,ale když pak člověk vidí jaké obrovské množství "fanoušků"má v ruce hořící pyrotechniku,tak je jasné,že ty vstupní kontroly tam snad ani nejsou.Jinak pokud je někdo takovej usvědčen,tak by měl následovat doživotní zákaz vstupu na stadiony.Jinak se toho nezbavěji.Ty co dělají bordel,tak tam chybět nikomu nebudou.Je zajímavé,že když fanoušci Slavie vycestovali do Anglie na ČF EL Chelsea-Slavia no tak najednou se tam chovali velice dobře.A to co pak předvedli i po zápase pochválili i v Anglii.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ta lůza všechno utratila za ohňostroj a zůstala doma.

Reagovat
dave30

To pyro se na stadion dostává dříve, než v den zápasu. Víš kolik lidí se pohybuje během týdne v prostorách stadionu, kteří nejsou nijak kontrolováni? Toto si musí kluby pohlídat, ale nevím, jestli je to v jejich silách? Prostě musí být...

Reagovat
vanGomm

Však já tam v příspěvku pišu,že jim s tím NĚKDO musí pomoci.Pokud tam mají kamerový systém,tak ho pořádně používat a lidi co to tam během týdne tohle svinstvo nosí potrestat a pokud to jsou dokonce zaměstnanci,tak je ještě vyhodit z práce.Když jsem v TV viděl to obrovské množství pyrotechniky,tak je mě divné,že si toho z vedoucích pracovníků a vedení klubu nikdo nevšimne!! Toho musí být přece pořádná hromada Vedení Slavie i přes několik varování s tím nic stále nědělá,tak musí platit.To není jen pokuta,ale i ušlej zisk ze vstupného.Na Liberec by tam bylo klidně 15 000.Dále samozřejmě i pořádná ostuda a velké snížení renomé klubu.Uvidime co na to majitelé z Číny.Zatím se nic neděje zatím.

Reagovat
smazaný uživatel

Jardo v klidu, chce to příště pevné nervy a hned neblít sračky na twitter. Jinak na nervy a zažívací potíže je dobrej koriandr.

Reagovat
smazaný uživatel

Co to bude ve výsledku znamenat? Že už Tvrdík nedovolí TS nosit na stadion pyro před zápasem spolu s choreem, ale budou to pak muset pronášet schované v tělesných otvorech jako na ostatních stadionech?

Reagovat
frankiefcb

Tyhle kolektivní tresty je prostě přežitek s komunismu a nacismu. Těším se na dobu, kdy nebudou uplatňovány kolektivní tresty. By mě fak zajímalo, jak měla protilehlá tribuna na Slávii zasáhnout proti tomu pyru. Hlavně, že pořád žehráme, že nám nechodí lidi na fotbal.

Reagovat
dave30

Jaký pořád kolektivní trest? Potrestaný je klub, fanoušci nemají s klubem žádný právní vztah. Když budou dělat v hospodě bordel (rušit noční klid), dostanou podmínku a po opakovaném prohřešku hostinec zavřou, tak je to úplně totéž. Také tam chodili i slušní lidé, kteří budou naštvaní. A budou tlačit na majitele, aby zjednal nápravu. V Anglii na konci 80 tých let potrestali celou federaci, kvuli takovým živlům (a na stadionech byla určitě většina slušných). Takže počkáme, až se něco většího stane (jako v té Anglii) a teprve potom to budeme řešit? Já vím, u nás se něco takového nikdy nemůže stát...

Reagovat
frankiefcb

To, že se zavře stadion se něco vyřeší? A zase ta Anglie, proč neříkáme to ať to funguje jako v Německu. Furt ta Anglie

Reagovat
Puskas

Řekl bych, že proto, že tam v 80. letech začali po těch skandálech a neštěstích v tomto směru postupovat tvrdě a stali se vzorem pro ostatní.

Reagovat
frankiefcb

No hlavně po Hillsborough, co způsobila hlavně policie. Ale u nás se taky postupuje, jsou kamerové systémy (ač na kamery mám svůj názor), týmy se snaží komunikovat se svými radikalnějšími jádry, je tu zákaz návštěv stadionu atd. Nevidím důvod proč zavíratcelé stadiony a nechávat tto dnést ty, kteří nepořádek nedělají. Přijde mi to nešťastné. kud klub plní veškerá opatření, má etablovanou pořadatelskou službu. Dělá vše k tomu, aby tomu předeššl. Proč ho pak trestat. On přece nemyslí za t jednice, co vyřvávají rasistická hesla anebo házejí pyrotechniky na lidi anebo na hřišti. (proti pyru jinak nic nemám, pokud se dodržují pravidla)

Reagovat
frankiefcb

ty jo píšu jako hotentnot. Snad přelouskáš.

Reagovat
dave30

Klub plní všechna opatření, přesto se opakovaně závažně porušují pravidla. Tak jsou ta opatření neúčinná. Jak chceš odnaučit notorického zloděje, aby přestal krást? Tím, že mu budeš neustále opakovat - nedělej to?

Reagovat
frankiefcb

No tím, že zavřeš obchod ho asi neodnaučíš krást že jo

Reagovat
dave30
Reagovat
frankiefcb

Asi si nerozumíme. Já mluvím o kolektivním trstání. Coý je komunistický přežitek. Bohužel marxistické a komunistické myšlení nelze je tak ze společnosti vymýtit. Já nesouhlasím s házením pyra na plochu anebo po rozhodčích, ale jak doprčic klub zamezí tomu, že si borec v ochrance třeba nechá zaplatit za pronešení pyra. Ano ok trestejme ty, co neakcpetují návštěvní řád, ale takhle nesmyslně trestat klub a zbytek fans. Vždyť je to ubohé.

Reagovat
Puskas

Klub je potrestán proto, že nedokázal zamezit pronesení a házení pyrotechniky.

Reagovat
frankiefcb

Tomu nelze zamezit na 100%. (jak jsme psal výše, borec si může vzít úplatek, dále může podcenit ohledání atd.) Klub splnil všechna kritéria, aby tomu zamezil. Jako nelze zabezpečit na 100 % jízdu na silnici. Jelikož někteří nedodržují předpisy, zakážeme jízdu na cestách?

Reagovat
Puskas

Na 100 % asi ne, když ti borci mohli projít s tím arsenálem. Za přehmaty státních či krajských úředníků taky neplatí jen ti dotyční, ale stát či kraj. A bolševik rozhodně netrestal kolektivně, dokázal pěkně tvrdě trestat jedince, aby práv ty ostatní zastrašil.

Reagovat
frankiefcb

no právě spíše trestal kolektivně, často to odneswla celá rodia, přátelé. Když někdo byl ostříhaný ne podle tehdejčího diskurzu, také tvrdé tresty. Znárodňování, kolektivní trstání bohatých apod.

Reagovat
Puskas

To máme na mysli jiné trestání, Ty píšeš o tom, kdy byli komplet postiženi nevinní, já plus ostatní o tom, že viníci tu jsou a mezi nimi je i klub. Jo, odnesou to i nevinní, ale je to jiná písnička než ta bolševická, podle jejíchž not se trestali pouze nevinní.

Reagovat
dave30

Dokud nebude na stadionech účinný kamerový systém, který dokáže 100% identifikovat "narušitele", tak musí následovat tento trest. A znovu opakuji, že je to potrestání klubu, fanoušek zde stojí jen jako nástroj toho, aby byla zjednána náprava (třeba ten účinný kamerový systém, pokud to jinak nedovedou).

Reagovat
frankiefcb

Jak jsem řekl prostě komunisté myšlení. Tresta, trestat všechny do jednoho. Selže jednotlivec potrestáme všechny. Klub splní všechny náležitosti, pořídí si ochranku. Borci ji nějakým způsobem obejdou ,ale klub je trestaný a tím i trestání i fanoušků plošně. Hlavně, že se ti čuráci na svazu taky potrestali za finále poháru.

Reagovat
dave30

Když dodáš konkrétního pachatele (který se již na fotbal nikdy nepodívá), tak nebude důvod k těmto restrikcím. Pár takových exemplárních trestů a byl by klid. My to ale zatím neumíme, tak musejí (v rámci bezpečnosti ostatních) padat i tyto (pro tebe kolektivní) tresty.

Reagovat
verv

Reagovat
frankiefcb

Jo a jak se potrestal svaz, když nezvládl službu na finále poháru? Taky si dá podmínku na další finále?

Reagovat
Puskas

Zavřít jim budovu, ať nemůžou do práce.

Reagovat
verv

Možná, že kdyby ty "vrhače" okamžitě zpacifikovala pořadatelská služba, nebo je aspoň byli schopní identifikovat okamžitě po zápase, tak by kolektivní trest nepřišel. V opačným případě asi není jiná možnost, než po těch opakovanejch průserech tenhle kolektivní trest použít.

Reagovat
frankiefcb

Pacifikovat hned, kdy je okolo dav je dle mého naprosto nešťastné.

Reagovat
verv

Tak pokud jde jenom o těch pár jedinců, jak Tvrdík a spol tvrdí, tak by to neměl být problém ne? Však je to v zájmu i těch okolo aby je chytili.

Reagovat
frankiefcb

Asi nevíš, jak probíhá taková pacifikace v davu no. Upřímně budu rád, když je chytí, ale určitě v mém zájmu není scyhtat rány a slzák do očí. Ona to totiž pořadatelská služba si ráda bouchne jen tak do dalších lidí.

Reagovat
verv

Tak samozřejmě nemyslím to tam vystříkat slzákem nebo mlátit hlava nehlava. Ale pokud se mluví o jednotlivcích, pod čímž si představuju max 10 lidí, tak s tím by se profesionální pořadatelská služba měla být schopná vypořádat, aniž by tím nějak výrazně zasáhla lidi okolo.

Reagovat
andrew96

Nějak nechápu příměr k ideologiím.

Reagovat
Jolly Roger

Zajímavá byla reakce Stašáka Valy. Tomu na stadionech vadí žluté kloubouky, které považuje za symbol buranství, čaděn na hrací ploše a práskání dělobuchů naopak vítá. Netušil jsem, že je tak intelektuáně nesmělý.

Reagovat
salami

Takovejch reakci ze slavistickyho tabora je navic na muj vkus docela dost. Cekal bych, ze vhozeni pyra do sektoru mezi lidi musi odsoudit fakt uplne kazdej, ale bohuzel to tak neni. Nekdo to obhajuje emocema, dalsi mluvej o voze. Ale hlavne si nezamest pred vlastnim prahem a neuznat chybu.

Reagovat
Puskas

Přijde na zápas s transparentem "Český fotbal pro fanoušky"?

Reagovat
Losinho

"Pyro není zločin.. a nebo jen malinkej"

Reagovat
salami

Ja hlavne teda stale ocekavam Tvrdikovu omluvu fanouskum Slavie za to, ze prestoze si zakoupili permanentky/listky na sportovni utkani, tak jednak mohli bejt ohrozeny kvuli spatnejm bezpecnostnim opatrenim klubu a jednak protoze listky/permanentky, ktery si koupili na nasledujici zapasy, nebudou moct vyuzit.

Reagovat
Losinho

Reagovat
verv

Tvrdík by měl mlčet, protože to přesunutí severu vedle kotle Olomouce byla podle všeho jeho iniciativa, takže tenhle trest jde převážně za ním.

Reagovat
smazaný uživatel

vždycky jde o čin jednotlivců - dementů - jak na spartě tak na slavii.. a vždy je ohroženo zdraví totálně nevinných náhodných fandů.. což může bejt tvůj syn, babička která chodí celej život, mladej pár kterej jde poprvé na fotbal...

exemplární trest by měl být trest odstrašující... a jedině velký trest odstraší

Reagovat
frankiefcb

jako že to odstarší borce házet pyrotechniku? Přesně jak jsem psal výše odnaučíš borce krást tím, že mu zavřeš obchod?

Reagovat
dave30

Znovu musím zopakovat, že potrestaný je klub. Fanoušek nemá s klubem žádný právní vztah (i když mnozí si myslí, že je to "jejich" klub). Takže je potrestaný organizátor "zábavy", úplně stejně, jako někde na tancovačce na vesnici. Minule se ti to tam porvalo - máš podmínku. Za měsíc se ti to tam porvalo znovu - příště na tu zábavu nedostaneš povolení. Co je na tom pořád tak složitého. Nebo budeme čekat, až světlice (nebo dělobuch) někoho zraní? Jako včera v Rumunsku?

https://www.sport.cz/fotbal/evropska-liga/clanek/1129781-rozhodciho-v-zapase-evropske-ligy-zranil-delbuch.html#hp-sez

Reagovat
frankiefcb

Zavřením podniku se lidé přestanou rvát?

Reagovat
dave30

Dokud nebude na stadionech účinný kamerový systém, který dokáže 100% identifikovat "narušitele", tak musí následovat tento trest. A znovu opakuji, že je to potrestání klubu, fanoušek zde stojí jen jako nástroj toho, aby byla zjednána náprava (třeba ten účinný kamerový systém, pokud to jinak nedovedou). Jinak ale vidím, že tomu nechceš rozumnět, takže nemám dalších připomínek...

Reagovat
ZJEV

Reagovat
Jolly Roger

Ne, ale v tom podniku ano.

Reagovat
frankiefcb

což pořád není řešení problému.

Reagovat
vanGomm

Oni jak to vypadá tak ani ten problém na našich stadionech řešit nechtějí.Tak se to udělá tak,že se zavře celý stadión a pod heslem,kde nikdo není tam není problém.To to je tak složité udělat tvrdá opatření a pokud i přesto přece jen někdo ten problém dělat bude,tak kromě citelné pokuty i doživotní zákaz vstupu na stadióny.Všechno jde,ale musí se chtít.

Reagovat
Jolly Roger

Nevím, proč dementi, pro které fotbal = pyrotechnika, nechodí raději na ohňostroje?

Reagovat
vanGomm

a tam by mohli i přispět i se svýma rachejtlema.Těch akci je po celý rok tolik,že by to nestačili všechno ani navštívit.Jenže oni potřebují publicitu v médiich a o tom to totižcelé je.Stačí se podívat na všelijaké exhibicionické pochody.Ty se také nepořádají někde v hlubokých těžko přístupných lesích.To se somozřejmě pochoduje většinou v hlavním městě a na hlavních třídách

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele