Tulinger: Rozhodčí hrubě ovlivnili duel, penalta se pískat neměla
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Takové zápasy škodí českému fotbalu, řekl majitel Dukly po Spartě
22.04.2016, 12:54
Kocourek v zápise uvedl, že penaltu pro Spartu nařídil za ruku
21.04.2016, 17:52
Ščasný chce Plzeň porazit bez ohledu na to, zda je šance na titul
21.04.2016, 10:33
Rozhodčí se dopustil radikální chyby, zlobil se Kozel
21.04.2016, 09:07
Dukla Praha - Sparta Praha 1:2
20.04.2016, 21:55
Komentáře (242)
Přidat komentářA Spartťanské výmluvy se rozplynuly.
tak zrovna tohle koste Tulinger...
tak další výmluva Ale j áto chápu tak, že na tom se shodla komise.
jaka vymluva? jen rikam,ze tulinger je koste...
tak pochopil jsem to tak, že to nebereš v potaz. Jelikož to řekl do médii Tulinger. Upřímně prozatím na něho nemám žádný názor. Uvidíme, ja kto půjde dále.
vzhledem k tomu,ze to je byvala pistalka napojena na stary struktury a ze byl doted ticho,tak mi to prijde srandovni...
jednou je to šéf komise a pravidla fotbalu si nevymejšlí, ty sou daný, takže jeho slovo je v Čechija svatý
Ani ne. Štětina hrál rukou, což je ze záznamů patrný. Že tady tahle loutka mluví o tom, že se o ruku nejednalo, je věc druhá..
A on i ten "faul" Jiráčka..
a co teprv ten jeho "ofsajd"
je to patrné protože to řekl rufus
neskutocne, ze to este ides obhajovat, fuj
A s tím offsidem taky mele hovna?
Ten ofsajd není úplně zřejmej.
tan ofsajd hlavně nebyla chyba Kocourka
don't feed the troll
Já se divim, že mi něco vyčítáš...
ty máš snad rudej zákal
tak co ty zkurvený lháři pořád je to patrné ty nulo
Jo, konečně záběr, který ukazuje, že to ruka nebyla. Nemám problém uznat, že sem neměl pravdu. Nepotřebuju to za každou cenu hájit dál. Takže penalta za ruku být neměla. Nic to nemění na tom, že Tulinger je loutka.
https://www.youtube.com/watch?v=_xZKlfe1OiQ
Já to vidim takhle: Jiráček v ofsajdu. Pak asi Jiráček fauloval,ale to bych z celý situace řešil jako úplně poslední.Jednak to nebylo tak evidentní a ve vápně, to je válka, tam se většinou menší držení nepíská. Pak Štětinova ruka asi nebyla a jestli mu to z prsou lehce brnklo o ruku tak tim stejně hru neovlivnil. No a poslední Rada, ven jít měl a Lafi taky po 2. žlutý. Moc nechápu ten hejt na Lafatu, podle mě nic špatnýho neudělal,je to kapitán,poslední minuta chce vyhrát,jde o prachy," titul"...Nejvíc to prostě dojebal Kocour, neuzná nám gol a pak tam dělá v 96. minute chujoviny a ve finále lže.
No ani ne hlavně proto, že výmluva je něco jinýho.
expert
Pokud bude takto objektivní i v případě Plzně, tak mu fandím
na to uz je pozde...doted drzel hubu
proč lžeš?
Veliké hovno!Petrželovu ruku ve Zlíně vůbec neřešil.Další tendenční idiot.Jednomu bude lízat zadek a druhého do něj kopne.
Hovno leda v tvých trenkách...
https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/766332-gol-petrzely-platit-nemel-uznal-sef-komise-rozhodcich-tulinger-patak-ale-nechyboval.html
genialni tah od Berbra, to se musí nechat
Jn, zajímalo by mě, kolik dal Lafatovi.
spis jak Kocourek nenapadne tlacil cely zapas a nakonec komedie v 90.minute. Sparta uz Plzen nedozene a takhle to vypada ze se tlaci i Sparta
praseci hlavo, tresty: chatra - sebrat 50bodu + lafata 100ran bicem, dukla - zrusit, rozhodci - 10let na nocni v tescu.....
Týdení trest? No to ne
nejelo se podle Berbrových notiček, tak je to hrubé ovlivnění
ano protože se jelo podle notiček Křetinského
nejsou noty jako noty!!
nota bene
spíš se jelo podle kabelky Křetínského
a nebylo to snad hrubé ovlivnění v 93 minutě, písknout penaltu a vyloučit hráče a vše vyhodnoceno špatně?
"Jako komise se domníváme, že s ohledem na intenzitu měla být brankáři udělena pouze žlutá karta".
Tohle mi přijde jako hodnocení u píva někde v hospodě. Ryba smrdí od hlavy
Co to dop*dele má být? Nejsem fanouškem Sparty, ale takhle zaujatý pohled od šéfa komise rozhodčích, to teda fakt moc Berbr
uvidime, treba takhle poujde po vsech
Tak "sporných" zákroků bylo ve více zápasech a nic.
jako ze se probudil az ted? medvidek...
tak vypada pomalejsi, treba mel jen spatny rozjed a ted uz pujde :p
Co je na tom zaujatýho? Řekl všechno tak, jak to fakt bylo, jediný spekulace možná u tý ruky, ale počítám, že mají nějaký prokazatelný záběr, když to takhle řekne... Dobře že nedrží hubu a nechrání ty břídily jako Damková, teď už jen aby to takhle praktikoval u všech...
co je na tom zaujatýho? že zhodnotil, jak tam rozhodčí sázel jednu chybu za druhou kupodivu ve prospěch jednoho týmu?
zaujatost = říct pravdu
když nerozumíš pravidlům fotbalu, tak požádej tatínka, ať ti to vysvětlí...
Nejhorší na tom je, že výsledek je už daný.
Šéf, kterej tam je do konce sezony, a kterej je už podle nominace rozhodcích na zápasy Berbrovo filcka, neni zrovna důvěryhodnej. A to s tou intenzitou...
šáh na něj a to je faul
ako sa vola ta hra take husenice .. nedavno to tu niekto daval
http://slither.io/
celkem pecka.. hraju tam pod nickem Kunda
a ten Julišův gól z offsidu byl teda fakt offside?
ano
ja nevim co se s tim resi. v dobe centru tam byl jasny ofside a to se piska. to jak moc pak ovlivnil hru je celkem jedno protoze ten mic letel na jejich pozici
mnohdy se neodpískaj mnohem jasnější ovlivnění hry, Brabec ovlivnil hru minimálně
no to je na tom dost podstatný, ona samotná ofsajdová pozice nic neznamená, pokud se nezapojíš dohry, takže to jak moc ji Brabec ovlivnil je klíčové
ono jde taky o to, že to ještě po odrazu od nohy dukláka trefilo Brabce někam do hrbu
Len do nich a tvrdo, taakychto kurveni futbalu uz bolo dost
Naprostej souhlas. Tohle bylo nedustojny a to jak pro rozhodciho, spartu tak ta reakce na strceni (uder vypada jinak) i pro lafatu. Rozhodci at maze z prvni ligy a lafata stop na par zapasu.. bohuzel rozhodci dostane tak 2 zapasy a kdyby trestali simulace tak nehraje pulka ligy.. petrzela vzdy tak jeden zapas za pul roku. Kazdopadne komedie a rozhodci uplne mimo. Jeste scasny se choval jako idiot, ostatni vyjadreni byla az prekvapive klidna a objektivni
Vůbec jsem to neviděl a nevím o co jde ale kategoricky to odmítám!
Kolik těch článků ještě bude?
Jinak nejlepší je Záruba, o fotbale ví hovno, nikdy se snad o něm nevyjadřuje a teď dělá chytrého. Kdyby se radši vyjádřil k tomu, proč schválně zamítnul hokejové Spartě žádost o přesunutí zápasu na dřívější dobu, aby fanoušci stihli hokej i fotbal. Jsem fakt rád, že ČT ztrácí práva na fotbal i hokej.
protože ČT má jít hlavně o diváka u televize v žádném případě nemá ustupovat kvůli zápasu který ani ona sama nevysílá
Nemyslím si, že to nepřesunutí času pomůže sledovanosti, spíš naopak.
zajímalo by mě to naopak
Dost lidí to může přepnout na fotbal, případně jít na fotbal. A zrovna zápas Sparty s Plzní bude také vysoce sledovaný.
ti co na fotbal pujdou nebudou v tom počtu moc směrodatní ti co přepnou před koncem vlastně taky ne protože už budou do sledovanosti započítaní.
ten zpusob vyjadrovani jakoby z oka vypadl prazske kavarne a havloidnim deviantum....
Myslíš si, že Berbr patří k pražský kavárně jo?
čirej antikomunista
tam si su jistej, kdyby ses ho zeptal, kdo mu nejvic chybi, odpoved by byla, ze havel nebo klema....
ale dobrý je jak alibisticky vyřešil tu penaltu za strčení. Aby se nemuselo řešit, že to bylo v přerušené hře a smrdělo to vlastním golem Rady tak se řekne, že to vlastně bylo v hřišti
Brankoví sudí jsou vážně k ničemu, buď se v zápase k ničemu nedostanou, nebo něco akorát pos*rou.. to je jako Baroš posledních pár let v repre.
Tyjo.....jeden zápas české ligy a přinesl víc emocí a článků, jak všechny čtvrtfinálové zápasy LM dohromady
to protože naše liga je na rozdíl od LM podstatná
koukám Paták v neděli na Letné na lajně, tak to máte spartani az odměnu
Nechci ti kazit radost (kecám), ale to je jinej Paták. Mě spíš pobavil Jech, kterej jede do Brna pořešit Příbram.
tak pardon viděl sem jenom Paták. Tak o Příbrami se to říkalo i minulý týden a Jarda přitom zaspal.
Nevěděli že jsou to jardovi peníze.
Jech je prověřenej http://www.ceskatelevize.cz/sport/fotbal/synot-liga/271176-znojmo-ztratilo-tri-body-kontroverznim-golem-v-zaveru-proti-pribrami/
Když to teď vidím, tak ještě teď jsem rozčílenej z toho, jak umí být rozhodčí slepej, když opravdu chce..
tenhle zápas někdo dobrovolně vybral na tv přenos
Ještě větší halo kolem toho udělejte, aspoň se spláchnou pochybnosti o plzni
https://twitter.com/NeoNovinar/status/723137582830215169 Kocourek asi převlíkl kabát
nebo to prostě jen neumí
http://www.vycvikvodicichpsu.cz/inter/breeds/lr.jpg
povinná výbava pro všechny rozhodčí na příští sezónu
V tom utkání Liberce s Plzní měl pak ušetřil taky Váchu, tak to možná bude osobní.
Kdo bude pískat Plzeň se Spartou?
Zelinka
poslední relativně slušnej rozhodčí
Neeeee
Kohák a před zápasem si hodí mincí pro koho
a v tunelu před zápasem se zeptá kapitánů, jestli chtěj vědět výsledek předem, nebo se nechaj překvapit
Lafatu bych suspendoval. To, co poslední dobou předvádí je šílenost. V zápase ČK + dodatečný trest minimálně 7 zápasů. Rada ŽK. Ruka byla jasná, když ji už písknul, tak Štětina měl dostat minimálně žlutou. Pokud mu to poradil brankový sudí, tak bych ho hodil do potoka.
Lafatovi stopku na 7 zápasů? Za co?
Za to, jak tam bezhlavě kopal do Rady, který měl míč dávno v moci a to co tam pak předvedl.
no že zrovna já se ho budu zastávat ale stejně musím. Bezhlavě kopat si představuju jinak.
Jo, bezhlavě kopal tehdá Pepe. Ale tohle prostě nebylo normální, to co udělal je hrozný. Rada měl míč v ruce a on do něj kope..?
Jsou vůbec u střetů hooligans nějaká pravidla? Mluví se o tom, že by se nemělo dokopávat, ale mnohdy můžeme na videích vidět, že se s tím bandy moc nemazlí, jsou respektive měly by být nějaké hranice?
Konkrétní pravidla nejsou, ale vždy záleží předem na domluvě, téměř všechny fighty se domlouvají beze zbraní. Ne vždy beze zbraní může být partyzánka, občas člověk chytne do ruky, co je při ruce, ale to se spíš praktikuje se zahraničními soupeři, kteří mají takový styl. O nás se téměř vždy píše, že napadáme normální fanoušky atd. Tak to není, my se zaměřujeme pouze na rivalovy aktivní ultrasáky, chuligány a skíny :-). Myslím, že určitou hranici to má vždy, nechceme se zabít :-) chceme se poprat. Chceme ukázat, že naše parta je ta lepší a silnější než ta soupeře :-). Co se týče dokopávání, ano my dokopáváme, ale není se čemu divit, tábory jako Plzeň atd. hned co dostanou první ránu, padají k zemi zabalený do klubíčka a křičí dost :-). Tak usoudíme my, kdy mají dost, to nejsou jinak chuligáni, když se nechají shodit na zem a začnou křičet dost bez téměř inkasované rány. A tak to bohužel u většiny táborů v Čechách je.
Mám pocit, žes mu moc nepomohl
Tak to Lafatovo "kopání" určitě nebylo horší než co udělal Rada. Tím neříkám, že to bylo správný, ale aby za to dostal dodatečný trest mi přijde jako hovadina.
Z pozice gólmana Radovo chování chápu, taky bych to nedal a šel bych po něm. Nicméně je pravda, že to byla ruka v obličeji, asi jo, ČK obhájitelná, ale kdo někdy chytal, tak to musí chápat.
Tak ale tohle nebylo nějak tvrdý ani zákeřný.
Zákeřný a podlý to bylo podle mě hoooodně.
Chtěl mu vykopnout míč, což je blbost, ale není to zákeřný. Zákeřný by bylo kdyby tam šel třeba podrážkou napřed a chtěl ho zranit.
Kopal ho jakoby do rukou, to se mi prostě nelíbí a nepřijde mi to normální.
7 zápasů
málo, co? Tak 10
10 let a 30 ran bičem od Bičíka.
Bicikovo bicem?
7 zápasů.
přesně, je potřeba eliminovat hráče jako Lafata, pak se konečně nebudou muset rodiče bát svým dětem pustit fotbal
Jsem si představil Lafatu jak skočí mezi diváky a začne kopat do rodin s dětmi.
Tvl zajímavé, že místní odborníci mají furt jasno, že to byla jasná ruka V té komisi musí být fakt idioti co tomu nerozumí..
7 let. V uranovejch dolech!
to by byla pro Pribram dobra posila
ruka nebyla
Lafatovi dodatečně přidat stopku...a Radovi nic nerušit, plácnutí po hlavně by měla být automaticky červená, i když to bylo přihraný. To jak Tulinger vystoupil a zkritizoval rozhodčí je chválihodný..jen je škoda, že když měl to samý udělat po Plzni ve Zlíně, tak byl zalezlej v berbrový zadnici
Tohle hodnoceni je vetsi ulet nez ten vcerejsi zaver
http://www.sparta.cz/novinky/zpravodajstvi/ostatni/vyjadreni-ac-sparta-praha-17290.html
hi
Nemůžeš prcat se mnou
The wrong nigga to fuck with
Rozhodčí nám tedy pomohl, v pořádku, ale je pravda, že Tulinger je takhle mediálně aktivní až teď.
Asi se teprve rozkoukává - Damková na začátku taky všechno vytrubovala. (minulé kolo se taky vyjadřoval do médií)
Btw. se příští týden už nic nemusí hrát, protože proti Spartě teď půjdou jak proti Zličínu.
Nechápu, že ty kluby teď tak brečí (Sparta, Sigma, atd.). Když volili Peltu s Berbrem do čela svazu, tak snad museli vědět, do čeho jdou, tak čemu se teď diví
Přesně tak. Nevím, kdo tady co nechápe, vždyť se volili mezi sebou...
Pouze mediální tlaky
no já si teda mediální tlak představuju jinak, než sedm řádků na vlastním webu, ale budiž
na webu je to dneska, protože z logiky věci to mohli stihnout vydat v oficiální tiskovině. To bude až zítra.
jde to rychleji, než jsem čekal
...
http://fotbal.idnes.cz/sparta-kritika-predsedy-komise-sudich-tulingera-f6i-/fotbal.aspx?c=A160421_195054_fotbal_min
a co jde rychleji?
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/266734/nove-zabery-z-dukla-sparta-jiracek-v-ofsajdu-stetinova-ruka-nebyla.html
Fajn, podle tohoto musíme uznat, že ruka nebyla.
správně
jujki
Hlavně měl zvednout praporek a nic z toho by se nestalo..
správně, když si to stopnete hned na začátku akce, tak je jasně vidět, že jedinej, kdo stojí s Radou v malém vápně je Jiráček - metr ofsajd
Je to tak, objektivně ten závěr rozhodčí nezvládl a Dukle uškodil, ale to, co se z toho udělalo za aféru, x článků i s nadpisy : "Stydím se, že fandím Spartě říká fanoušek", to bych fakt blil, ale pro senzaci cokoliv.
Nakonec je z toho nejvážněji poškozená Sparta. Takový je život.
Nevím co to tu zkoušíš, ale moc ti to nejde.
Takový je život.
Sparta by se měla zabývat spíš chováním sympaťáka a "strašně skromnýho kluka" Lafaty, který po nafilmované penaltě s Teplicemi vykládal, jak se omlouvá a že to není jeho styl a nyní se po lehkém dotyku od Rady svalil jak po knokautu od Tysona.
Dnes pořád všude slyšíme takové ty nesmysly typu, že fotbal je fenomén a hráči jsou vzory pro mládež - v tom případě by měl být Lafata vyřazen z reprezentace. To se ale od pana Vrby (Plzeň, Sparta - to je podobná "kvalita") samozřejmě očekávat nedá.
Fakt nevím, jak někdo přišel na to, že Lafata je sympaťák a nějaký charakter. Simuloval už v Jablonci proti Viktorce Žižkov a dostal za to pokutu 30 tisíc...
http://fotbal.idnes.cz/video-jablonec-versus-viktoria-zizkov-3-1-ff5-/fotbalova-videa.aspx?c=A110925_191014_fotbalova-videa_min
Pak v minulé sezoně ten letecký den proti Teplicím a teď tohle. Aspoň teda konečně nesimuloval proti mému oblíbenému klubu...
Takže by sis představoval, aby se zachoval jako pravej chlap - čili vstal a Radovi natáhnul přes držku? Protože to je jediná adekvátní reakce.
kdyby to fungovalo j ak řikáš, tak si Pilař, Limberský a Petržela v repre nikdy nekopli..
Ještě, že neni video..to by byla nuda
Nysluvci slodiba
kat rutěči
Tulinger
Teď jde o to, aby takhle objektivní byl ve všech zápasech, ano koukám na Plzeň
Ještě mě napadá jedna otázka. Kdyby chtěli rozhodčí záměrně pomoci Spartě, proč by pískali ten ofsajd? Nebylo by jednodušší to prostě pustit, navíc to byla situace celkem těžší na posouzení.
Podle mě za tím vším je prostě nekvalita rozhodčích a to, že často podlehnou nějakému tlaku, který si připouští. Neřkuli že různé i závažné omyly jsou k vidění i v jiných fotbalových ligách či mezinárodních soutěžích.
Hlavně ten zápas jsme nemohli chtít nějak "pořešit", když už nám o nic nejde. Ale jestli to bylo jenom nekvalitou (Csaplár approves), nebo v tom měl zájem někdo jinej, těžko říct. Podle mě se z toho jednoduše posral.
Třebo proto, že za rozhodnutími byli jiní rozhodčí? Lajnový mával podle nejlepšího svědomí a správně udělal offside. Hlavní se rozhodnul pencli písknul na základě nálože, kterou mu slíbili do mikrofonu.
...
Ale jinak s těmi chybami souhlas. U nás je to ještě dobré. Ale toto byl opravdu exces, to se nezlob.
Lafato ty kryso zkurvená, shoř v pekle !!!!
zajímevé že spousta Spart'anů aspoň tenhle zápas Spartu za to odsuzuje a ani já tohle neberu jako výhru a nejsem na to hrdej..ale snad sem neviděl "fanouška" Plzně kterej by se styděl za nějakou takovou výhru..jen komentáře typu "když může Sparta taky my taky" a "Lafata letec" atd..
Tak všechny sympatie ktery bolševici získali v evropské lize jsou už zase pryč a zase stara dobra znama sparta.
a to sem měl Lafatu kdysi docela rád ale od tý doby co hraje za spartu tak je mi z něj šoufl
Tak aby se předešlo nějaké policejní akci navrhuji toto:
Veřejné výběrové řízení o titul mistra, o pohárová místa a o setrvání v lize. Forma - obálková metoda. A jak by to vypadalo?
Kluby by podali přihlášku do soutěže, o kterou mají zájem ( na kterou mají). Týmy by hráli v rámci dané skupiny pouze mezi sebou ( podle počtu zájemců 2,3,4 či pětikolově). Vedení svazu společně s komisí rozhodčích by potom "dohlíželi" na to, aby vše dopadlo podle příslušných nabídek. Na závěr "soutěže" by se zveřejnili příslušné nabídky, aby se např. sestupující nedivil, proč sestoupil právě on (protože podal nejnižší nabídku). A všechno bude čisté...
Teoreticky by se mohla komise sejít po každém kole, viditelně a veřejně pojmenovat vše, co lze považovat za chybu sudích a na konci ligy by se vidělo, jestli nějaký rozhodčí či vůči nějakým klubům dochází ke statisticky významným odchylkám...to by ovšem musela taková komise být nestranná a dostatečně kompetentní a konzistentní...což je zásadní problém
To je teda slušná masáž. Jenom pochybuju, že to k něčemu bude a za týden si nikdo ani nevzpomene. Kéž by to tak bylo po každém podobném zápase a snad by se něco změnilo...
Trochu mi to připomíná tu Lafatovu simulaci proti Teplicím před rokem. Taky to chvíli vypadalo, jak když se nikdy předtím nic podobného nestalo.
Messi kouká v TV na českou repre
jojo shání prej někoho kdo mu bude čistit boty
Ale je zajímavý, jak se na stejný situace nahlíží jinak. Spartě neuznali gól pro ofsajd Brabce a všichni jsou rádi a schvalují to. Ale když před čtyřmi roky Příbrami proti Baníku v identický situaci neuznali gól, tak jsme si to podle většiny koupili.
Koupili ... Za CO???
nepamatuješ ty žvásty Sňozíka?
Sorry, ale tahle hysterie je otravná. Mám pocit, že mnoho z vás si chce konečně po nějaké době, kdy nemohla, na Spartu pořádně zanadávat a je vám jedno, zda za daný stav Sparta vůbec může.
Mě by osobně zajímala motivace Sparty takový zápas zmanipulovat. Už v týdnu i Ščasný řekl, že titul je ztracený. Myslíte, že by si kazila Sparta jméno nějakým fixlým zápasem, když už to vzdali? (vtip, že se bojí o druhé místo za tři, dva, jedna...)
Stejně tak jestli to bylo zmanipulované, proč by rozhodčí pískal offside u neuznaného gólu Sparty a radši volil něco tak podezřelého jako písknutí penalty v nastavení zápasu?
A nebo jak se teď valí kecy na Lafatu a Dočkala. Už jsem tady četl, jaký je prý Bořek slizák a bůhvíco ještě. Pusťte si rozhovor, co měl v TV, nebo pro SpartaTV na youtube. Sám tam to popisuje dost rozumně a říká, že ani neví, zda za něco takového se může písknout penalta.
A hate na Lafatu taky moc nepobírám. nahoře někdo píše, že zaslouží 7 zápasů za to, že kopnul brankáři do míče, když jej chytal na zemi do rukou. Ano, je to faul, to nepopírám, klidně na žlutou, ale sakra za tohle se žádný exemplární tresty nedávaj. Takovýhle okopávek je ve fotbale dnes a denně tisíce. A nebo mu chcete vyčítat ten pád, co mu strčí Rada prsty do obličeje? Dyť se tam nijak zvlášť neválel, to už je v týhle situaci víc vinnen Rada, který během neukončený hry napadá protihráče. I když Rada to řekl v rozhovoru rozumně, červenou si za to zasloužil, bylo to nefair, ale ten zbytek být neměl.
Takže kdo je viník? Ano, Kocourek, který pokurvil už x zápasů v české lize. Jenže to není tak zábavné hatovat rozhodčího, když na tom. že to posral se shodne i většina sparťanů.
Teda to muselo dát příšernou práci ... a přitom taková blbost, co?
ale on se tam Lafata evidentně válel ačkoliv mu nic nebylo
takže obhajuješ simulanta Lafatu?a pak se má fotbal někam posunout.Dočkal slizák je.a zanadávat na SPartu se dlouho nedalo?co zápasy na Bohemce,v Olomouci,ve Zlíně?
200 pro Miroslava Tulingera
Po středě už chápu těch 36 titulů
Jen asi deset, většinu jich Sparta opravdu vyhrála... Ale i tak, deset koupených mistrů nikdo jinej nemá. Jsou holt historicky nejlepší.
Já tohle nerad hodnotím, protože si to moc nepamatuju, ale pravda je taková, že sudí tlačí ty, kteří jsou zrovna nahoře. A tlačí i Tvoji slávii, dědku. Já si pamatuju, jak jste kopali v pěti zápasech 6 penalt a do toho (tuším) Budějovicím sebral sudí gól, když foukl útočný faul, který nikdo neviděl.
Musíme vyštvat ty, kteří tenhle (pro ně) dobře vydělávající systém vytvořili, kteří ho dále rozvíjí a kteří upevňují svoji moc. Nevím kdo to říkal, ale řekl to výstižně - rozhodcovská mafie.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/266734/nove-zabery-z-dukla-sparta-jiracek-v-ofsajdu-stetinova-ruka-nebyla.html video existuje a ruka to nebylo.
Jestli bude po každém kole vyhodnocení výkonů všech rozhodčích, tak klobouk dolů. Pokud to byl poze ojedinělý výkřik do tmy, tak a nedivím se Sparťanům, že tak řádí....
Však minulý kolo se vyjadřoval k ruce Petržele
to ano, ale nikde jsem si nepřečetll, že rozhodčí hrubě nezvládl utkání ve prospěch Plzně..
Tak se to přecejen povedlo - Plzni tlačí káru sudí celou sezonu, ale teď je za tu zlou Sparta. Tulinger zahrál svoji roli skvěle.
Náš fotbal je v naprostých sračkách a dokud si to neuvědomí fandové jak Sparty, tak Plzně (tak Baníku, Slávie atd ...), tak to lepší nebude. Nehádejte se mezi sebou o píčovinách - neřešte až následky. Musíme všichni nějak vypudit příčinu tohohle všeho.
souhlasím zrušit spartu a bude od toho pokoj
Opava ma na demenciu tu na EF patent?
ne to jenom slováci proč?
Tak dvaja opavaci co sem prispievaju,ten pomer hravo vyrovnaju a obcas aj prekonaju.Gratulujem ti.
dej si facku
proč jiří volá po vypuzení příčiny toho všeho a já s ním soulasím kde je problém
Furt lepší než sračky, ve kterých se nachází PD
školka
Anebo taky pokrytectví ...
Sparta je tlačená též.už na jaře je to tak čtrvtý zápas...
No ty vole.... Takže konšpirácia Na Spartičku to nastražili...
A furt se bude řešit, že si Lafata po tom placáku lehnul... hoši, Rada si tu červenou vysloužil ne na základě Lafatova lehnutí, ale na základě jeho placáku. Jestli vám to přijde v pořádku, resp. jestli vám přijde víc v pořádku někoho fackovat než si po facce lehnout na zem, tak prosim. Ale jste retardovaný.
A tobě připadá normální, že ho kopal do ruky?
ho*no kopal do ruky...přiběhl tam a chtěl to dokopnout do brány, brankář to chtěl zase sebrat ze země...Lafata jak do toho přidrženýho míč kopnul tak přepadnul do sítě...žádný 4x kopání do ruky jak furt tvrdí gólman tam nebylo, podívej se pořádně na to video
https://youtu.be/_xZKlfe1OiQ?t=12
Poprvé to muselo docela bolet a ani napodruhý se přímo do míče netrefil. Vůbec se Radovi nedivím. Měl mu dát ještě větší dělo. Bejt to v hokeji, je mrtvej.
Nahrada misto Dasi ma byt Chladek? To me poser :-D .'Bude lahodna zmena.
To se mi na té naší zemičce líbí... Jakmile se jednou dostaneš nahoru, tak je úplně jedno, jestli jsi ministr, náměstek, nebo šéf rozhodčích, nebo mluvčí, nebo se staráš o letiště atd. Prostě se o tebe vždycky postarají... Pak se nedivme, že se tam všichni (skoro všichni) hrnou...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele