Terry dostal od Chelsea pokutu, ale zůstane kapitánem
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kapitán Chelsea Terry nestačí vyléčit zranění a přijde o MS klubů
07.12.2012, 17:56
Terry bude kvůli kolenu chybět Chelsea několik týdnů
12.11.2012, 19:04
Terry se neodvolá proti čtyřzápasovému trestu za rasismus
18.10.2012, 13:16
Terry dostal za rasistickou urážku Ferdinanda čtyřzápasový trest
27.09.2012, 17:12
Kouč Anglie Hodgson odchod Terryho respektuje, ale nerad
24.09.2012, 21:27
John Terry ukončil reprezentační kariéru
23.09.2012, 23:06
Komentáře (153)
Přidat komentářprase z Londýna....
..az mi podas dukaz, ze je rasista..tak reknu, ano, mas pravdu...ty prase buh vi odkud..
nemluvím jen o rasismu, ale je pravda že Terry umí i pobavit... například když si jako poslední hráč rozbije hubu
oni mu na kamerách nedokázali co řekl(odborníci na odezírání ze rtů) ale místní chytrolíni samozřejmě vědí co řekl
Už na tom je absurdní, že je trestán vlastně jen za to, že byl vyšetřován a vůbec se neřeší, jestli to udělal nebo ne. Vůbec tohle nechápu, jak se to ve 21.století vůbec může stát.
Vždyť se nedávno přiznal, ne?
jen řekl že se nebude odvolávat proti rozsudku aby už měl klid od těch šašků..
mi to připomíná ty čarodějnické procesy otravovaly by ho tak dlouho dokud by radši sám neřekl "jo řekl to.." smutné že se to děje v roce 2012.. i když ono to bude pořád horší a horší
Dobré bylo i topení čarodějnic. Jestli se utopí, zmanemá to, že byla nevinná. Jestli ne, tak je to čarodějnice a dál už asi víš
(naopak... )
AKA Lance Armstrong
ne, o Lancovi se vi, ze dopoval.....tam jde o to, ze dopuji vsichni cyklisti (rika se, ze asi 2 z tech stovek ne a proto o nich nikdy nikdo neslysel) . Ale jenom proto, ze az moc vycnival z rady, ho potrestali.....stejne jako Juventus..........Nikomu z tech paprdu nejde o vymyceni korupce nebo dopingu, jde jen o to srazit hrebinek tem, co si moc vyskakuji a slapnou nekomu na kuri oko
nechápu tresty pro Suáreze a Terryho... bud měli oba dostat stejný nebo žádný.... jeden 4, druhý 8... no hnus http://www.youtube.com/watch?v=eGr14HvwSZ0
nikdo netvrdí, že je rasista, kurva už...
Gratuluji k bydlišti v tak krásném městě.
Srdcařská legenda
Lleader, captain, legend nad racist
nauč se psát když chceš psat trapný věci
len sa z toho neposer
FA
To co oba bratři Ferdinandové předvedli, je vrchol trapnosti a ubohosti, mnohem horší než jakékoliv rasistické urážky. Pokud si stěžuji na rasismus, tak pak nezačnu někoho druhého rasisticky urážet, jak předvedl Rio na Coleovi.
ale černý nemůže černého urazit .... přeci.... taky ti řekni že jsi bílá tlama a nemůžeš to řešit
což je smutné.. je snad úplně jedno jestli černý nadává černému do černých *** nebo bílému do bílých *** a naopak..
byli by kreténi, kdyby mu tu pásku vzali..
Neskutečná sranda, když se někdo ohání video důkazem, který prokazuje pravý opak.
ty jseš kašpar
neprokazuje nic, coz neni to same, ale vysledek je stejny
Je to dobytok. Toho konara na Alexisa nikdy nezabudnem.
au au, chudášek Sánchéz, au au au, vzpomenu si na ten zápas a vidím impotentní barcelonu v čele s božským Leem, který není schopen dát Čechovi gól ani z penalty...
Ale to, že si zapomněl, co tomu předcházelo, to už je v pohodě, není-liž pravda? ...
a ja nikdy nezabudnem na to ako Chelsea absolutne vyšachovala Barcelonu
.......... ................... .................
môžem vedieť čo ti je smiešne?
Tak asi něco na tom bude když ho potrestala i samotná Chelsea. Tím pádem si připouští, že Antona asi rasisticky urazil jinak nevidím vysvětlení proč by ho měla pokutovat i Chelsea když dostal pokutu od FA a stopku na 4 zápasy. Ale důkazy jsou důkazy a žádný nejsou. Zajímavé.
udělali to, protože museli, jinak by potvrdili, že FA se zachovala jako banda šašků
Taky možnost, ale aby to nebylo jen tak na oko jakože ho ''oficiálně'' potrestali přitom nepotrestali, ale to se asi nikdy nedozvíme.
Nedivil bych se, ale popravě, zachoval bych se možná stejně...
Nápodobně. Každopádně doufám, že je s touto telenovelou nadobro konec.
Roman mu ty penize obratem vrati v bonusech. kdyby ne, sel by do PSG za Ancelottim
Njehorší je, že o rasismus se už jedná když poukážeš na holý fakt když bys bělochovi řekl, že je pi*us, tak je to nadávka, když řekneš černochovi, že je pi*us je to nadávka, která už hraničí se rasismem a když řekneš bělochovi, že je bílý pi*us, tak je to nadávka, ale když řekneš černochovi, že je černý pi*us, tak je to rasismus hodný nálepky Adolfa Hitlera a nejlépe by tě hned věšeli nebo zavřeli na doživotí... ŠÍLENÉ, ale pravdivé, přitom by v tomto modelovém případě člověk poukázal pouze na holý fakt, že má někdo černou nebo bílou kůži. STOP OPAČNÉMU RASISMU!
je pravda... že v téhle době to vypadá divně.... ale když se koukneme o 100 let a dál z5.... tak jsme se knim chovali jako k zvířatům to víš, že si ty práva budou hlídat... když je ted mají
Ja jsem se teda k nikomu pred 100lety spatne nechoval
příjde mi prostě zavádějící říct o někom, že je RASISTA S VELKÝM R, přičemž ten člověk má spoluhráče černé pleti a spoustu přátel černé pleti
Moralistům a sluníčkářům tohle nevadí.
sorry, ale když černoch řekne bělochovi, že je bílý pičuš, tak je to rasistická nadávka. Stejně tak není rasismus, když řekneš černochovi, že je pičuš nebo když to řekne on tobě. Aby to byl rasismus, tak tam musí být to černý/bílý/žlutý, protože pak je to narážka na rasu. Já fakt nevím, co je na tom k nepochopení, tohle by měl pochopit i primitiv
rasismus byl nějak do 60-70 let v USA tím, že černoši měli třeba v autobusech speciálně vyhrazené sedadla kam mohli jen černí a další takové blbiny.. a že někdo řekne někomu že je černý ocas? co je na tom rasistického.. když kudrnatému černochovi řekneš "ty kudrnatý debile" tak je to snad taky rasismus? je to úplně to stejné jako když řekneš že je černý...
protože používáš přívlastky na základě vnější podobnosti
jste tu fakt jak banda dementů. Kudrnatý pičus není rasová urážka, protože kudrnaté vlasy má spousta lidí prakticky všech ras až na východoasijské národy. Černý pičus je urážka celé rasy, protože tmavší barva pleti je hlavním určujícím znakem této rasy. Předně, je to rasistické a neslušné. Když si tvoje sestra přivede domů černocha, klidně mu říkej bubáku a nejspíš mu to nebude vadit, ale říkat to cizím lidem je projevem primitiva. Co tu narážíte na to, že černoch smí nadávat do bílých kreténů a běloech nesmí do černých kurev, tak nemáte pravdu. Rasistické je obojí a dokonce není ani jiné posuzování dle výkladu zákona. Jen zkrátka pokud mi někdo řekne, že jsme bílý kretén, tak se nad tím povznesu, mávnu rukou a přejdu to, místo abych podal trestní oznámení, ale pokud je tomu naopak, když ještě půlstoletí tady byla genocida a před stoletím byli černoši jen otroci, tak se to někoho může dotknout a já ho plně pochopím. Stačí se podívat na rasismus ve východní Evropě nebo i u nás. Jsou to projevy primitivů, stejně jako ten Terryho a říkat že je to v pořádku, to je mimo mísu. Žádný dvojí metr tady není, jen prostě nektěří omezenci potřebují svůj rasismus a nesnášenlivost ospravedlnit
Dvojí metr tady je.
Soud neuvalil vazbu na násilníka, Romové cítí ohrožení
Patnáctkrát trestaný recidivista podle policie znásilnil 18. září s nožem v ruce 39letou ženu z Rumburku.Přestože byl v minulosti odsouzen i za znásilnění, děčínský soudce Řízek ho neposlal do vazby s tím, že od předchozího činu uplynulo už 23 let. V regionu to vyvolalo vlnu odporu, která se podle Trégra může obrátit proti celé romské komunitě.
Kdyby tomu podčlověkovi někdo hodil do okna molotov a on byl popálen, útočníci by okamžitě dostali přes dvacet let jako ti mladíci, co způsobili popáleniny té Natálii.
ne, kdyby mu někdo hodil do okna molotov, tak je to klasická vendeta. Nějak nevidím ten dvojí metr nebo on snad nešel do vazby kvůli své barvě kůže? Mícháš jablka a hrušky
Nemíchám jablka a hrušky a nejsme banda dementů, jak se snažíš nakecat. A ano...nešel do vazby kvůli barvě kůže. To je snad každému jasné.
najdu ti desítky podobných případů. Že nefunguje naše soudnictví a že každý si myslí, že ví jak má fungovat, to není problém nějakého rasismu. Janoušek srazil ženu, ujel z místa nehody, ujížděl policii, byl opilý, neposkytnul pomoc a taky nešel do vazby
Jenže na každý jeden tvůj případ existuje 100 případů, které zase hovoří v můj prospěch. Že je to záležitost rasismu naruby.
to akorát lidi jako ty vnímaj, že zločin menšiny, je horší jak stejný zločin bílýho... a zaměřují se na to
Hodnotím četnost.
myslíš, že je o tolik větší?
jako že je tam tak brutální rozdíl v četnosti přestupků a trestný činnosti ? jasně cikánů je asi většina v rozkrádání železa a dalších kovů, v prostituci, v drobnějších krádežích atd. bílý a vietnamci krátí daně, jedou častějc v prodeji a výrobě drog atd. prostě každej má to svoje.. např barmani ti místo finlandie nebo ruskýho standartu nalejou stovky panáků lacinější vodky a berou to jako by se nic nestalo, ale pak vidí cikána ukrást telefon a strašně to řeší, jak cikáni kradou..
hlavne ma celkom hnevaju media,ci uz TV alebo noviny,v poslednej dobe staci tieto slova:rom+napadnutie+bitka ci kradez a vacsina ma jasno,nezalezi pri tom ci sa to naozaj stalo ci co tomu bolo pricinou...u novy sa necudujem ale robi to aj CT ktora si neoveri informacie a aj tak to pusti do sprav
ten kto take spravy vytvara si slubuje meialnu pozornost alebo za tym hlada unik zo svojich problemov,treba v metre sa stal incident-nejaky typek otravoval dve ciganky,nadaval im a urazal ich,ked mu dali dve facky vymyslel si ze ho zbili cigansky kapsari...alebo v restike na wc nasli typka ktory bol pobodany na bruchu,policajtom povedal ze ho pobodali cigani kvoli tomu ze im nechcel dat 50 korun,neskorsie sa priznal ze si to vymyslel lebo mal ist do basy za neplatenie alimentov...
Zrovna Nova je prakticky romské médium.
nesledujem novu vobec takze neviem
Že je to nesmysl, žádná televizní média nejsou protiromská, noviny nečtu, ale i tam silně pochybuji. A Nova ... vždyť si stačí vzpomenout, co předváděli v případu té popálené a ještě teď se mi kroutí žaludek a otevírá kudla v kapse. Že by média podporovala rasismus v naší společnosti - nesmysl. Je to opačně ... teď čistě můj osobní názor, podle mě by ti kluci, co hodili molotova nikdy nedostali tak vysoký trest nebýt médií.
Nechápu, jak to může někdo takto překroutit.
ale ja nepisem ze TV su v zasade proti romske,pisem ze si TV neoveruju najprv informacie ako to bolo ci ako to priblizne mohlo byt...a to je rozdiel,dneska staci malo a majorita vybuchne
Tak zrovna od Novy a Primy by nějaké ověřování informací čekal málokdo ... od Novinek třeba také. Člověk si holt musí vybírat a nevěřit všemu, to už je individuální. A co se týče toho výbuchu majority, tak to se směju, až se za břicho popadám. Majorita už dávno vybouchnout měla, ale ... my jsme byli vždy "jiní"
nj tak to dopada ze to musi do ruk zobrat DSSS mne cigani nevadia aj ked ma okradli o mobil za bieleho dna,necitim ku nim nenavist ale kebyze ma poziadaju o pomoc ci uz finacnu alebo inu tak ich odmietnem,to je snad jedinna skupina ktorej by som nepomohol
Tak ty to máš dobře pokroucený..
hej?v com?
Ty ne.. G
No, to nemám.
u TV mi to nepřijde, ty maj svoje favority v podobě zběsilých motorkářů, kamionů na letních gumách, řidičů černých bmw nebo nebezpečnosti FB a mobilních telefonů.. ale u internetových novin to tak je.. tzv. "romský útoky" nejlepší byl ten v Břeclavi
no ono jestli to nebude tym ze biely maju svojich problemov a ked ich nevedia riesit tak vytiahnu ciganov..to iste robi slovaci s madarmi a naopak,nemci s turkami,francuzi s moslimami atd. taky trend v sucasnosti je a len clovek co sa nad tym nedokaze povznest tak to riesi...su daleko vacsie problemy nez len cigani ale to sa urcitym ludom nehodi a tak to dokola riesi
vela vacsich problemov na Slovensku ako su cigani nie je
na SK nezijem tak nebudem sudit,takze vacsim problemom su cigani nez rozkradanie statnych peniazi?nezamestnanost?
Já tedy považuji za mnohem důležitější holý život no
a ten ti ohrozuju len cigani vsak?
Musím se opakovat...hodnotím četnost.
v tom případě se vsadím, že mnohem četnější jsou krádeže, loupeže a znásilnění "bílé většiny"
Takhle: Velmi zjednodušeně zločinnost bílych bych tipl tak na jednoho z 50...romů na devět z deseti. A to jsem mírný.
a kdyz to vezmes treba pomerove pocet zlocinu ciganu / pocet ciganu, kteri jsou na okraji spolecnosti. Pocet zlocinu bilych / pocet bilych na okraji spolecnosti, tak se vsadim, ze to vyjde zase podobne.
na toto sa treba pozerat percentualne
Romové jsou jen příklad...k nim snad není třeba cokoli dodávat.
teď je móda na cikány házet i finanční krizi v ČR
teď je móda na cikány házet i finanční krizi v ČR
http://zpravy.idnes.cz/soud-zmirnil-tresty-za-lyncovani-bile-svine-nebyl-to-rasismus-mini-1pk-/krimi.aspx?c=A090826_132615_krimi_cen
Tohle je mnohem lepší :)
nevím o tom případu podrobnosti, ale zřejmě šlo o dlouhodobější spory, do kterých nevidíme. Ale to napadení bylo hodně brutální a měli by shnít v base hodně dlouho, to souhlas
Víme, ale ty nejsou relevantní, byly to dlouhodobé spory, ale chtěl jsem jen neznalejším či slepějším přiblížit, jak to u nás chodí. Přesně takhle. Jinak s tebou souhlasím, co je a není rasistické .. to je zřejmé.
Mimochodem, myslím, že je to ten případ. Ten rozhovor s tou špínou byl naprosto šokující a vydýchával jsem ho u televize hodně dlouho. Silnějším povahám doporučuji dohledat.
Sám ministr (nevím jestli ministr nebo expert) pro boj s extrémismem, který řešil hlavně ten útok žhářů z Vítkova a potom to napadení malého bílého chlapce, řekl, že je rozdíl, když vraždí bílý a když vraždí cikán. v čem? Když vraždí bílý cikána, jde s největší pravděpodobností o rasový útok. Ale když cikán zabije bílého, jde jen o čin z nouze, nebo jak to nazval. Cokán zabije bílého, aby ho následně okradl. Vraždí, protože nemá peníze, ne z rasových předsudků. No a kvůli tomuhle by dostal oproti bílému tvrdší trest.
Mám strejdu na jednom z nejvyšších policejních míst v ČR. Nevím, asi raději budu věřit jemu, než sluníčkovým lidem, jako jsi ty. On tvrdí, že tady funguje opačný rasismus a cikání mají určité výhody u policie, které já ani ty nemáš. No já asi ano, ale to díky protekci.
Hlavně tady nejde o žádný rasismus, ale o jejich styl života, který je jen typický pro cikány. Jestli opravdu nevidíš, co tady dělají, jak na nás parazitují a spoustu dalších věcí, tak vylez z pod máminy sukně. Teď co je horší, jestli lidi, které trápí problém - cikáni (ano, né všichni, ale ti co se chtějí prosadit se prosadí, znám takové a ti na cikány taky nadávají) nebo to nechávají plavat, jsou děsně sluníčkoví, staví se k problému zády a nechtějí nic řešit, aby si náhodou někdo jim podobný o nich nemyslel něco špatného.
Vrchol všeho, utopí se tu 19ti letý cikán z Rumunska, protože to tak normální lidi dělají, chodí plavat, když to neumí a jak to dopadlo? Jeho rodina porušovala všemožné zákony a stalo se jim něco? NE. Nakonec jim ještě stát zaplatil převoz toho tupce do Rumunska. Příjde ti to normální? Takhle se chovají k rumunům, čeští bubáci (ano, rasistická hláška z Gran Torino) se tady mají ještě lépe.
Měj se krásně a žíj si dále svou pohádku o tom, jak obyvatelé ČR žijí v harmonii s oblíbenými cikány (které náhodou vyhazují z každého státu, kde se ukážou) šťastně a na věky věků.
bohaty, krasny, uspesny, vie ojebat ruletu, na tiketoch vyhrava statisice, kontakty na pornohercov a konexie na najvyssich policajnych miestach...radost zit
(a to este urcite nevieme ani polovicu)
Spíše (už to tu někdo psal) jde o to, že kdyby měl brýle, tak napíše, že je to brýlatý p*čus, kdyby měl pihy, tak řekne, že je pihatej p*čus, ale když řekne toto, je to velký problém.
Nechci se tu pouštět do další zbytečné debaty o tomto tématu, ale hlavní problém vidím v tom, že nefunguje stejný metr a je rasismus a rasismus.
samozřejmě že když řekneš bílý pi*us, tak je to TEORETICKY rasistická nadávka, v praxi to funguje ale jinak, to snad víš
Naprosto jinak .. to by měl taky už pochopit každý debil.
Není to jinak, u nás ne. Cikáni jsou u nás chránění až hrůza a jen já byl svědkem několika události, kdy se nadávka bílá svině přehlédla přítomnými policisty. Jde tuším o čtyři incidenty. Jen jeden se nechal vyprovokovat, ale ani se mu nedivím. Smáli se jeho těhotné ženě a říkali, že si přejí, ať se jí narodí to dítě postižené atd. Nejednou u toho bílá svině padla a nic. Chlap to nevydržel, řekl mu ty černý zm*de a ani né za minutu už seděl v autě a odváželi ho. Je to ale úplně běžné, mám strejdu na jednom z nejvyšších policejních míst a když i ten potvrdí, že je tady rasismus naruby, ještě k tomu podporovaný vládou, tak na tom asi nejspíše něco bude.
Ti co tohle nevidí buď vidět nich nechtějí, nebo vidí cikány jen v televizi, ale doopravdy nikdy nezažil, nebo neviděl, jak to tady chodí.
Hau, domluvil jsem, tyhle debaty jsou totiž na hodiny, protože pořád chce být někdo děsně sluníčkový.
jenom ze je cerny mu nesmim rikat ze je cerny? mam kamarady tmave az nejtmavsi pleti a kdyz jsem byl s jednim z nich u nas na kempu, ve tme jsme delali ze ho nevidime.....vsichni jsme to brali jako for, ale da se to povazovat dnesnim meritkem za rasismus......kde to jsme? to neni jenom rasismus, kdyz nekomu reknes 'ty tlusta kravo' muze te obvinit za nactiutrhani.......je mi zle z toho, jak se porad vsichni berou vazne.....clovek si mysli, ze je je gigant, ale je.....az nam sem spadne nejaky ten sutr, konecne se prestaneme zabyvat kravinama
Captain, Leader, Legend!
JT je spolu s Frankem a s Petrem symbolem současné Chelsea.
A Maloudou
a praním špinavých peněz
Kdyby neměl ten chudák černoch bráchy Manchesteru United tak se to neřeší ten borec je proti Terrymu úplná nula a Terry je jak tady říká hodně lidí srdcař je docela výbušné povahy a to je tak dost obránců a má dost vysoký renomé a nenechá se urážet nějakým posraným negrem
větší blbost jsem tu nečetl od Jajinkova prosazování Diega Milita k zlatému míči
To se tu fakt dělo?
jj půl roku po výhře Interu v LM
Hrozná ostuda
vzdy to bol dement ale len taky moze tomu dementnemu klubu kapitanovat
..velice chytry komentar fakt...gorole..
od madara to sedi
Kapitán a hrdina. Jen tak dál Terry.
John Terry
Tvl, fakt se zamyslete, co tady kdo píšete! 1) je to skvělej stoper a kapitán 2) aji kdyby mu řekl něco lehce rasistickýho, tak nechápu, co to tady tak řešíte, děláte jak kdyby ste vy všichni ostatní byli svatí a nikdy nic rasistickýho neřekli, např. na českou nepřízpůsobivou menšinu a 3) Terry hraje v týmu, kde je asi 70% černejch hráčů, takže to asi nemůže být nějakej velke rasista a asi mu něco kdyžtak neřekl jen tak, asi měl nějakej důvod, nikdo nevíte co mezi sebou měli, normální konflikt vou fotbalistů na hřišti, kterejch jsou milióny, akorát Ferdinand musel brečet
amen
bratre
jenom proto, ze nekdo nejakou shodou nahod v mladi zacal fandit cervenym a ne modrym, musi toho modreho kritizovat a spinit, at uz jde o cokoliv. ale to, ze ti cerveni maji v tymu hrace s pateri rovnou asi jako vyslouzila lehka dama, a ktery obvinuje z rasismu soupere kazdy sudy tyden, jim nevadi.......
Norwich fans singing "Robin van Persie, he would have scored that."
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele