Teď budeme mít klid na práci, těšilo Pivarníka po postupu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šádek: Pro nás je klíčový sportovní dopad postupu a ne finanční
03.08.2016, 21:06
Podle Kopice přežila Plzeň v odvetě třikrát vlastní smrt
03.08.2016, 14:17
Limberský: Asi nejtěžší postup, co jsem zažil
03.08.2016, 12:45
Krmenčík: Byl to můj nejdůležitější gól kariéry
03.08.2016, 11:50
Plzeň vydřela postup přes Karabach a podzim stráví v pohárech
02.08.2016, 20:26
Komentáře (163)
Přidat komentářSnad úlohou i to poslední předkolo.
Ukopou*
Teda to byla taková holomajzna, ze by si postup nezaslouzil ani jeden
Karabach hrál naivní, dorostenecký styl fotbalu. Proti nim nastoupila neskutečně marná Plzeň. Postup si nezasloužil ani jeden. Nicméně, postoupilo inteligentnější mužstvo, i když to zní divně. Proboha, hlavně ať teď drží pysk a soustředí se na další předkolo..
Podle mě ten rozdíl v kvalitě byl obrovský a Plzeň postoupila zkušeně a naprosto zaslouženě. Plzeň ze 2 šancí v dvojzápase proměnila polovinu a navíc s golem na hřišti soupeře. Karabach měl pouze 25% úspěšnost a navíc zvládnul skorovat jenom doma.
Plzeň byla zkušenější, to jo, ale postup podle mě zaslouženej nebyl. Karabach byl mnohem fotbalovější.
Jak se to vezme. Opticky co se týká driblingu, tak. možná jo. Nicméně ve zbytečném ztrácení míčů v blízkosti vlastního vápna Karabach jednoznačně dominoval a kdyby Plzeň nevymýšlela kokotiny a hnala to přímo do brány, nemuselo být po první půli co řešit.
Kombinačně byly oba týmy srovnatelné. V napadání lepší Plzeň.
Plzeň utrpěla postup, měla víc štěstí než rozumu... Karabach tři tutovky...
Jenže se ukázalo, že by Karabach potřeboval těch tutovek alespoň 7-8, aby mohl pomýšlet na více golů a postup.
To nepopírám... Nechci se opírat o slovíčko "kdyby", ale troufnu si říct, že kdyby Karabach dal na 2:0, tak je po zápase... Nakonec to v závěru z ojedinělé šance dobře trefil Kopic a Krmenčík mě svým zakončením mile překvapil...
to bych si zase netroufnul tvrdit, prostě jim nevyšla akce z který padne gol v 9 z 10 případů
Souhlas. Rozhodně má Plzeň větší perspektivu a může to dál dotáhnout.
V tom máš pravdu, ale poslední dobou se to prostě takhle nějak hraje viz. Portugalci na Euru nebo třeba Leicester v minulé sezóně (tím nechci říct, že ty týmy jsou plné dřeváku, ale v těch zápasech z minima šancí vytěžily maximum )
Sorry, ale hra Plzně fakt nebyla účelná, to byla prostě marnost. Ted se říká, jak hráli účelně, efektivně a zkušeně a přitom včera nevěděli, kde jim hlava stojí a kdyby nepostoupili, tak se říká, že to byla totální tragedie. Nevím, jak ty, ale já viděl nejhorší výkon v českým podání za posledních 5 let (předtím si to nepamatuju)
Jako jasně, já souhlasím, že včera si vybrali štěstí tak na další 2 sezóny a ta hra byla katastrofální, ale chci tím říct, že Plzeň je na takový fotbal poměrně zvyklá, že z ničeho jsou schopni dát 2-3 góly a vyhrát (viz. poslední dva zápasy na Letné, tam je Sparta poměrně dost přehrávala a stejnak tam vyhráli bez obdrženého gólu ) Ale včera to byla haluz neuvěřitelná
Upřímně jsem věřil, že on tým změní k lepšímu. To, co vidím od začátku sezony, je pravý opak. Krátká dovolená? Nebo proč ti kluci neběhají, neobejdou 1 na 1, nedají si rozumnou přihrávku? Ještě má trenér Pivarník dobu hájení, ale už by pomalu měl být vidět jeho rukopis. Snad to není tento, ten je na
Právě, že až teď mu doba hájení začíná... jistotu skupin máme, ať už LM či EL... takže se konečně může začít hrát trochu v klidu a dostat se z tý křeče...
V Pivarníkovi problém není. Ten podle mě odvádí dobrou práci. Ale včera bylo vidět, že to ,,staré jádro" už je fyzicky vyčpělé a nemá ani takovou kvalitu, chybí ostré kraje, střed hřiště...nevím nejsem plzeňák, ale to, co jsem viděl, nebyl výkon hodný mistra ČR. Citelně chyběl Baránek. Podle mě v základu nemá co dělat Matějů, Hejda, Hrošovský (ten snad nepřihrál balon), Kovařík a Kolář. Když vymění půlku mančaftu, mohlo by to ungovat . Krmenčík na hrot, pod něj Ďuriš, napravo Petržela, nalevo Kopic, Kučeru dát na střed místo Hrošovského, sehnat pravého beka a třeba to bude fungovat :-)
jinak se upřímně děsím případné LM, jak se bude kolem Matějů prohánět Alexis nebo Douglas Costa. Nebude to žádná pěkná podívaná
Než bude skupina LM, tak bude repre pauza, ve které si snad Matějů odpočine a naváže na výkony z minulé sezony.
Víceméně s tebou souhlasím. Ten Hejda by se ještě skousnout dal (až na tu hlavičku nehlavičku Kozáčikovi na konci zápasu). Ale co se Hrošovského týče, ten borec je nějaký mimo. Bez pohybu, přihrávky, náběhu...měl jednu solidně rozjetou akci, ze které nebylo nic...jinak tam spíš zavazel. To samé Ďuriš, který po dobré loňské sezoně jaksi vyčpěl...A vrchol všeho je marný Kolář, který je zralý tak na lázně.
Otázka na plzeňáky...je v kádru někdo, kdo může Koláře reálně nahradit v předfinální fázi?
Hejda to na konci měl těžký,slo to do nového místa a neměl jak hrát.Spis jestli to třeba nebyla poziční chyba.
Okamžitě maximálně Hořava, nebo Ďuriš, kdyby se probral a zajímal se spíš o balon, než o to, jak může faulovat soupeře...
Jako Ďuriš nevim nevim...z jeho hry se zdálo, že se mu moc nechce a balon mu překáží. Včera tomu hodně chyběla přihrávka z první a tyhle prvky zrychlení hry. Na tohle bych právě Ďuriše netipoval.
Podle mě by místo Koláře měl hrát Kopic. Na podhrotu/ve středu by byl mnohem silnější než na křídle.
To už jsme tuším zkoušeli minulou sezonu a nebylo to zrovna ono... napravo mnohem lepší.
Protože tam máte furt na ptáka hráče, hlavně na krajích, kteří by odlákali pozornost od středu. Chce to sehnat nového Pilaře a spíše dva
Tak asi nemá cenu cpát Kopice doprostřed, když je ho více potřeba na kraji, ne?
Anebo obětovat obě křídla i střed
Kopic se mi včera líbil, ale při této variantě zas chybí někdo schopný na křídle Záhada hlavolamu
Hořava by to zvládl jak nikdo druhej, moc se mi na tom postu líbil, pokaždý když tam hrál. Ale druhá otázka - nahradí ho Kučera na CM/DM? Podle mě spíš ne, ale nechám se rád překvapit. Ďuriš je opravdu spíš zakončovatel, to už bych tam spíš viděl Bakoše. V mém pořadníku: 1. Hořka 2. Suchan 3. Bakoš 4. Kopic (ale kdo kurva na kraj?!)
Hořava mě popravdě nenapadl, protože absolutně nevím, koho za něj. Tu alternaci s Kučerou lze vyzkouše maximálně v lize, ale v kvaldě LM nebo skupinách EL to asi nebude úplně reál. A když tak dáš Kopice, vyvstane tebou už položená otázka, kdo na kraj?
Podle mě vedení Plzně dost podcenilo letní přestupák a momentálně nemá kvalitně zdvojené posty, popřípadě třeba ty kraje má víceméně slabé. Jelikož třeba Kovařík včera taky nepatřil k těm, co dávají hře pohyb u lajny...
Pivarnikuv rukopis je jasně vidět od prvního připravnýho zápasu , vysokej presink snaha o natlakovou hru po ztratě balonu . Ovšem jedna vec je to hrače naučit na treninku a dalši aby si to oni zažili a přenesli do zápasu :)
Víte , co je zajímavé, že v Plzni se nedaří žádné přestupy,tezi akorát z tech hráčů,kteri to všechno začínali.Petrzela,Limbersky už nemají na Plzeň a přesto v ní hrají,to je zvláštní.Proc nedokáže Plzeň,ktera už udělala takový uspechy nedokaze přivést kvalitní hráče , třeba i ze zahraničí.
podle mě ten klub měl filozofii nakupovat pouze české a slovenské hráče, aby nebyl problém s aklimatizací. Potom ale nechápu, proč nemají na slovensku sít skautů a nenakupují třeba tam, když se jim u nás zdá, že není kde brát
Přesně jsi to vystihl,ale myslím , že balkansti hráči tady taky nemají problém s aklimatizaci.Jazyky jsou podobné.
U balkánců je povětšinou ten problém, že jak jsou delší čas mimo domov, začnou mít stesky a vymlouvat se na to. A další věc u borců z Balkánu je jejich nestabilní výkonost. Jsou to hodně talentovaní a hodně fotbaloví borci, ale hlava je problém
jak se jmenoval ten rizek...Malakjan?
to je Aménie... z Balkánu tu byli zas jiní
Protože na Slovensku to bereme přes Bánskou...
Protože i na slovensku jsou ti nejlepší většinou cizinci. Kdo by Plzni okamžitě pomohl je třeba Rabiu...
Limberský je nejlepší český levý bek.
pokud je fit a nechlastá, tak jo
Aktuálně nepatří ani do nejlepší deístky.
Nepřeháněj. 10 lepších levých beků nemáme ...
Pokud počítám i ty kteří by tam zahráli líp ale není to jejich primární post, tak uritě máme.
Limberský byl včera náš nejlepší hráč.
Vsak se ale jedním zápasem řídit neda a navíc včerejší fotbal byl hodně spatny.
Jeden povedenej průnik jinak nic. V obraně hořel jako ostatní.
Jojo, a Pospíšil je nový Rosický.
To se tvrdí jen o Kolářovi co vím
On byl zas na tribune?
Dnes se ukazuje jako prava to, co tu celou dobu tvrdili Sparťani. Plzeň je prostě jen klub jednoho týmu a jak ten odchází, pomalu ale jistě odchází celý klub.
Plzeň získala milionový jackpot, takže se nůžky mezi ní a Spartou ještě více rozevřou.
Sparta má podle mě mnohem lepší kádr
Sparta mohutně oslabila, ta bude letos ráda za 3.místo. O titul si to rozdá Slavia s Plzní.
v čem spatřuješ to mohutné oslabení?
Jediný běhavý hráč Krejčí pryč, jediný kvalitní útočník Schick také pryč. A žádné posily, když nepočítám starého Kadlece. Už příprava, kde Sparta neporazila nikoho kromě druholigových Budějvic mnohé nazančila. A stejně tak šťastná remíza se Steauou či ubojovaná výhra nad Slováckem, v které hráčům docházely síly a říkali si o střídání. Letos má Sparta nejslabší kádr za poslední roky.
Schick za Spartu pořádně nikdy nehrál, tak se to nedá brát jako oslabení. Krejčí bude chybět určitě, ale především v Evropě. Pro ligu zdaleka tak důležitý nebyl.
Obrovskou posilu Sparty vidím v Čermákovi. Ten velmi posílil a především zrychlil střed pole.S Frýdkem a Dočkalem si můžou skvěle vyhovět. Díru na levé straně snad zalepí Holzer. Takže jediné co Spartě chybí je kvalitní útočník. To by mohl být Pulkrab, kdyby mu Ščasný dal prostor.
No Čermák zatím hraje blbě. Na to, jak jsem ho protežoval a cpal do repre mě zatím hodně zklamal. Navíc pod Ščasným je možný, že ted vypadne ze základu a do jara se tam už nepodívá, protože jeho aktuální výkony nahrávají Ščasného filosofii, že hrč pod 24 let je nevyzrálý a velký fotbal ho "zabije"
To fakt nevím, podle čeho usuzuješ že hraje blbě. Nehraje sice na svém postu, takže se tolik nedostává do finální fáze, ale jinak Spartě strašně pomáhá ve středu hřiště. Však když byl stažen v poločase, byl ten rozdíl jasně vidět.
Už za sebou něco má, takže nepočítám že by ho Ščasný alibisticky ignoroval. Však to by se do základu ani nikdy nedostal.
S Mareckem se uz moc nepocita?
Tak Ščasný s ním asi původně počítal do základu, ale Čermák ukázal v přípravě jasně větší kvalitu. Asi rozhodl ten zápas s Fenerbahce.
Dik, skoda ho, vzdy mi prisel ze strany Spartanu (az na vyjimku myslim Kanga) dost podcenovanej...Rozhodne to nebyl takovej traged jak se tu psalo. Asi ta brnenska aura nebo co...
To bylo taky tím, že ho Ščasný cpal do obrany. Ve středu pole se mu daří mnohem víc, i když na základ to v součastnosti není.
Nee
Jak mohutně oslabila? Vždyť ze základní sestavy odešel akorát Krejčí, jinak všichni zůstali. Naopak přišli Kadlec s Holzerem, což jsou celkem dobré posily, podle mě. To spíš Plzeň udělala chybu, že nikoho nepřivedla. Ta by potřebovala oživit ten kádr jako sůl...
Co je letos s plzeňskýma přestupama? Jádro týmu už začíná odcházet a třeba takovýmu Limberskýmu už by to chtělo najít novou pozici (možná krajní stoper ve tříčlenné obraně). Proč nešli třeba po Holzerovi je pro mě záhada. O Nováka nemohli soupeřit s Midtjyllandem?
Proč by zrovna on měl udělat krok zpět do Plzně? To spíš měli jít po Lecjaksovi nebo Hubočanovi..
Myslel jsem když přestupoval z Jablonce. Lecjakse jsem neviděl hrát pěkně dlouho a Hubočan právě přestoupil z Dynama Moskvy do OM, tam by asi Plzeň nepřipadala v úvahu . Jejich možný budoucí zpeněžení (věc, na kterou by se český týmy měly soustředit) by asi taky nebylo nijak horký.
A jo, já myslel, že šel jako volnej hráč a on šel asi za 1,2M €, tak to nic Ale Lecjaks jako náhradník za Limbu by byl ok si myslím. Žádnej jinej Čech nebo Slovák asi moc v úvahu nepřipadá.
vzdyt Lecjaks je kopyto
přesně tak, měli by posílit, ale podle mě Šádkovi vysychá zdroj peněz...tímto postupem to možná malinko zvednou, ale to, že je potřeba investovat do kádru, je docela evidentní.
*Paclíkovi
Plzeňáci, Viktoria nebude posilovat? Podle mě to potřebujou jako sůl, už dávno nepůsobí tak silně, jako pod Vrbou. Navíc ten herní projev je hrozný, ti hráči prostě nejsou dostatečně dobří. Kádr je poměrně starý, mladíci v nedohlednu. Je v jednání nějaká posila?
Práci s čím? Hrošovští, Matějů, Kolářové, Ďurišové se nezlepší a na přivedení někoho jiného do základ není čas a už vůbec ne shopnost vedení Plzně někoho takového vytipovat.
Ovšem i přes to jim dávám více než 50% na postup do LM, protože ty týmy, co můžou dostat, jsou opravdu neskutečně slabý.
Třeba s Dundalkem by to bylo zajímavé
Třeba Ludogoretz nebo Dinamo, no.
No, přesně.
Zrovna tyhle dva by Plzeň letos nedala
Tak odepsat třeba Matěju který byl na jaře dobrý a jemu teprv okolo 20.let a schopen zahrát na obou krajích obranu v tomhle věku bych určitě netvrdil že se nemuže zlepšit
Proč Plzeň nesla třeba po Acostovi?
Něco jsem prosvihl?:D
Trošku http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/272456/acosta-neposili-plzen-prestup-zatrhl-jeho-klub-v-uruguayi.html
Měli se asi soustředit na víc hráčů.
Vodorovné dresy pomohly
Na jakou práci? Neustále ujištovat Limbíčka, Petrželku, Kolyho, Hubníčka, Ďuríška... že oni mají základ jistý ať se děje cokoliv? Na to moc času nepotřebuje...
O tom, jaký měli včera neskutečný stěstí, vypovídá nejlíp asi to, že zlomili prokletí od Oblomova.
Když pominu, že Limba včera zahrál obstojně a Matějů je neskutečně z formy, nebylo by lepší složení obrany Řezník, Hejda/Hubník, Baránek, Matějů? S Hořavou by měl hrát Hromada, horší než Hrošovský nebude. Případně Kučera. Kopic by měl též hrát, určitě místo jednoho z dvojice Petržela/Kolář. Škoda, že pustili Vůcha, určitě by byl přínosem teď. Krmenčík si taky řekl o základ.
Prostě by měl Pivarník zůstat, ale měl by mít koule na to obměnit základ, ne jen odvážně střídat.
jenže problém je, že Plzeň nedoplnila kádr kolik3-4 roky? Tam adekvátní náhrady prostě nejsou. Jediný hráč do základu je Kopic a víc nic..
Kolář je na okamžitý vyhazov, Ďuriš, Matějů a Hrošovský úplně mimo formu, ale nemáš za ně náhradu. Nepochopitelné s jejich účastech v pohárech v posledních letech či prodejích mít horší a horší kádr..
Jak bys to řešil ty?
Myslím pohled fanouška, co bys rád změnil, koho potencionálně přivedl...
on je fanatik, to nemá smysl..
Od doby co odešel Darida 2013 - hraje pořád těch samých asi 9 hráčů z 11. Osa týmu Kozáčik - Hubník - Hejda - Limberský - Hořava - Petřžela - Kolář - Ďuriš do toho Rajtoral, Bakoš, Kovařík, Hrošovský přesouvající se ze základu na lavku.. prostě ostuda..
Přitom mi přijde, že ted naše liga nabízí i v těch slabších týmech pár hráčů, kteří by to mohli výrazně oživit. Problém je, že těch ekonomicky silných týmů schopných přivést kvalitní hráče přibylo (Slavia, Jablonec), tím pádem už nejsou ti nejlepší koncentrovaní do dvou, ale do šesti klubů. Pak je jasný, že se ta kvalita rozloží a klesne.. Ale Jugas, Luftner, Diviš, Havlík nebo Tetour by Plzni podle mě pomohli
Jugase nám neber
Hejda tak to jo...
Já sice nejsem fanoušek a do klubu nevidím, ale když už není v Česku moc kde brát, třeba by nebylo špatné pokoušet se, jako to bylo vlastně dříve (Čišovský, Kozáčik, Hubník..), přivádět české nebo slovenské hráče, kteří jsou volní nebo méně potřební ve svých klubech, klidně jen na hostování. Napadá mě třeba Jankto, možná Macek, Kozák, takových hráčů bude určitě víc, i ze Slovenska.
No, pochybuju, že takový Jankto, který má reálnou šanci, že letos odehraje několik minut v Serii A za Udine, půjde zrovna do Plzně.
Tak šel by to týmu mistra ligy, která je v posledních letech velmi úspěšná, navíc by měl i jistotu pohárů, takže by se mohl ukázat mnohem více než jinde v Itálii. Každopádně pokud s ním samo Udine vážně počítá do kádru, tak je to samozřejmě nereálné.
No... teď z Itálie přišel Hromada... a nevejde se ani na lavičku.
to je vlastně fakt. Každopádně si myslím že třeba i takový Kalas nebo Vydra by nemuseli být úplně nereální, pokud to sami ještě chtějí někam dotáhnout. A co se týče toho Jankta, tam by to asi nejvíc záležo na Udine.
Kalas je zbytečný. Lepší než Baránek s Hubníkem není a akorát by byl předražený.
Tak on v sobě má kvality jako asi žádný jiný stoper z Česka, ale příliš to zatím neukázal a často měl i smůlu. Právě proto by mu mohla být Plzeň prospěšná. A mít 3 takové stopery by určitě nebylo na škodu. Otázkou je právě ta ceno, no.
Kalas Vydra
Jen mi přijde úsměvná pohádka o tom, že absolutně nedoplňujeme kádr...
zrovna když v minulé sezoně došel Matějů... předtím zas Hořava a další...
tak to je na plácání se po ramenou.. Jeden příchod / sezona.. Navíc ještě kolikrát to jsou prakticky vynucená střídání skončením hráčů - Čišovský, Horváth apod. Jinak by vám Horvy hrál až do smrti bez ohledu na formu či strategii.
Prostě jste stínem Plzně z let 3-4 roky zpět, na práci Vrby absolutně nikdo nenavázal, většina týmu jsou hráči co vytvořil on a doplnění je minimální. O upadající hře a morálce ani nemusím mluvit. Byli jste pro tuto ligu jak maják a většina republiky byla ráda, že dostává Sparta na prdel. Teď většina republiky fandí Spartě víc jak vám, protože ta namachrovanost a nesoudnost je o level výš než byla kdy spartanská..
Horváth ke konci kariéry právě že už moc nehrál a to byl taky důvod, proč už skončil, kdybychom ho dál vesele stavěli, tak hraje do teď. Pak tím, že kádr neokysličujeme bychom pak právě navázali perfektně na Vrbu, který si něco vytvořil a pak do toho už nechtěl sahat.
A ihned po odchodu Vrby začal dostávat šanci Hrošovský. Pak přišel Vaněk, Baránek, Mahmutovic, Holenda (který pod Koubkem hrál velkou roli)...
...minulý rok pak přišel Matějů, Vůch, Kopic, Kučera... šanci začal dostávat Krmenčík a do budoucnosti se podepsal Suchan, který už předtím hrál ligu v Příbrami a teď v přípravě to vypadalo, že by taky letos mohl dostávat šance...
a letos se ještě přidal mladý Hromada.
...na hovno je akorát, že pořád doufáme v Pilaře, místo abychom šli po Holzerovi a dalších
Horvy byla nadsázka..
Tak za Vrby do toho týmu nebyla potřeba sahat, zatímco poslední roky ano. Nevím, jestli jsi spokojený s těmi příchody ty, ale dva roky po sobě nehraje mimo těch 8-9 stálic + 4 stířdajících stálic(Bakoš, Duriš, Rajtoral, Kovařík) prakticky nikdo. Snad se to letos zlomí v podobě Kopice, Krmenčíka, Baránka a třeba někoho ale prostě v horizontu 4 let to je bída..
Zrovna Baránek patří mezi stálice... takže nevím, komu by měl uvolnit místo...
No.. Suchan sice odjel do Rakouska, ale nedostal tam ani minutu. To proste nepochopim.
Pivarníku na jakou práci? Za tu dobu co tam seš, tak změna k lepšímu není, spíš k horšímu, neustálé tam budeš cpát hráče bez formy, viz. Limberský, Ďuriš, Hrošovský ... pokud nemůžete najít kvalitní hráče na českém trhu, tak se zaměřte na zahraničí spíš mi přijde, že to tam nevede Pivarník, ale Horvi + Šádek
No, nesmí vedle sebe na hřiště pořád cpát Kovaříka s Petrželou/Kopicem.... Když chtějí hrát rychlý a běhavý fotbal, tak se ty dva kraje zcela eliminují navzájem... Do toho Kolář - Plzeň by potřebovala opravdu rozdílového hráče na jeho pozici a potom může zase dominovat... Potom je tu Hrošovský, a to je kapitola sama pro sebe. Prostě Plzeň má možná dobrý hráče, ale každýho do jinýho systému a výsledkem je sračka.
Král 2 zápasy v Europe a už im zaručil postup do skupín
zapas mel uroven zahradni slavnosti....
Jinak mě dostalo vyjádření Limberského, že snad je nevyháží, že si předplatili dvě sezony
to je tragédie a obrázek zvrácenýho myšlení v plzeňské kabině
Koho ta Plzeň může mít za soupeře?
http://www.coen.wz.cz/ligamistru16-17.htm
Díky. Tu soupeři jsou hratelni, to by mělo klapnout
naštěstí má pořá plzeň dobrý koeficient, to je jejich jediná záchrana, že setrvačností se tam ještě nějaký rok udrží
Jak to vlastně vypadá s Pilařem? Ten by se teď Plzni hodil fest. Škoda pro Plzeň, že taky lépe nevyužila talentu Pospíšila, už dávno mohla mít náhradu za lemru Koláře. Té hře neskutečně moc chybí pohyb, včera to bylo do očí bijící.
přesně tohle mi přijde, že tam není pohyb, chybí ty motorový myši jako byl Pilař, Jiráček, Darida, mladší Rajty a Limba, co to prostě svým pohybem a náběhy rozhýbali
Je do očí bíjící jaký nedostatek kvalitních mladých hráčů v české lize, když sem si jen tak projížděl statistiky z loňska, tak mě mimo hráčů, kteří už jsou v top českých klubech zaujal první snad až Hronek z Jihlavy, ročník 93 se solidníma statistikama, ale je mi jasné, že ten by na Spartu či Plzeň z fleku neměl. Pak je tu Pokorný, jasně, ale jinak Plzeň skoro ani nemá koho koupit se svou politikou nakupování Čechů a Slováků. Líbí se mi ještě Takács z Bolky, ale ten má ještě čas.
Proč vlastně nikdo nezkus model kdy mají peníze jistý a dar je do posil a mot je každý rok, stejně toho hráče můžou pak prodat. Za 150 Mega sw iz dá nakoupit
a ted česky ?
Proč vlastně nikdo nezkusi model, kdy mají peníze jistý a dát je za posily a mít je každý rok, stejně toho hráče můžou pak prodat. Za 150Mega se už dá nakoupit
Dá se za to koupit např jedna noha Higuaina
Protoze kvalitni hraci na trhu proste nejsou.
Arsene?
Je jen blbostí vašeho vedení, že nechce cizince a neumí s nimi pracovat. Česká a Slovenská produkce kvalitních fotbalistů je malá, navíc na to nejlepší můžete zapomenout, protože u těch zajímavějších hráčů vás vždy přeplatí kluby ze západu.
Pokud se nezvedne mládež, což čekat nelze, tak vám nic jiného než zkoušet neznámé cizince nezbude, pokud se nespokojíte s pádem níž.
Neni to blbost. Je vtipny jak se zapomina, co jsme byli za klub a kde jsme dneska. A to jen diky cechum a cobolakum. Ja vidim spis vetsi problem v tom, ze u nas davame sance dalsim/mladym hracum jen tehdy, kdyz nekdo ze zakladu odejde. A jelikoz ted nikdo neodchazi, tak hraci jako Suchan, Chrien, Hromada, Krmencik, Vuch atd. se nemaji sanci ukazat. Kdyby kdysi neodesel Jiracek, tak kdovi, jestli by Darida nekdy dostal sanci. To same plati u Jiracka veprostred, az po tom co odesel Trapp. Nebo Hrosovsky, az tehdy, kdyz odesel Darida.
to zapomínání tam je proč? Jak souvisí to, že vás před cca 10 lety neposlala Sparta do druhé ligy jen díky ústě k Franzovi a následně vám prodala kvalitní jádro mužstva v dobrém věku s tím, že nyní přešlapujete na místě, točíte jednoho trenéra za druhým a vaše hra je rok od roku horší? To z úcty k tradici, že vás nahoru vytáhli Češi a Slováci se k tomu budete 30 let upínat a doufat, že to zase jednou vyjde?
A ti mladí zase takové hvězdy nejsou, aby se to dalo postavit jen na nich, jedno dvě jéna, ale ne půl týmu, navíc tam nemá typy hráčů, které české prostředí neprodukuje.
Ano, jedno dve jmena plne staci. Nikdo normalni ti nevymeni celej tym, kterej vyhral titul.
At si rika kdo chce co chce, tak chyba byla pustit Egona pryc, kdyz nalevo nikoho nemame. Zbytek tymu je ok, vsechny losty zdvojeny, staci tavet hrace s formou, ale na levy kridlo proste nikdo neni.
Jak je na tom Pilař?
V Jihlave sedel na tribune. Kolem nej je totalni informacni embargo, takze nikdo nevi. Ja pirad doufam. Ale karma je holt neuprosna.
V neděli pak seděl v Ďolíčku...
Proč odešel vůbec Vaněk?
moc chlastal
A u ostatních se to toleruje?
moc chlastal i na plzeňský poměry
a asi sebou strhnul Kopice
Škoda ,že propásli toho Blasczikovského ten by tam seděl
musí se to brát sportovně radši takovej postup než-vypadnutí s chamratí rumunskou nebo s Hackenem nebo se slováky.... nebo tel avivem prostě i takovej postup se rodí život není fér...kolikrát plzeň měla smůlu?????vyjmenoval bych několik případů ..prostě je to fotbal....a to je na něm to nejhezčí.......
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele