Táborsko by mohlo v případě postupu hrát ligu v Příbrami

28.05.2014, 16:13
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (292)

Přidat komentář
San Iker

Táborsko nemá v "Synot lize" co pohledávat

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

stokrát víc než ústí

Reagovat
smazaný uživatel

tak určitě

Reagovat
smazaný uživatel

Ti nemají ani stadion ani tým :)

Reagovat
San Iker

Zjisti si informace o tom, zda Ústí má/nemá stadión, ty vtipe

Reagovat
bayern987

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak Táborsko je taky Ústí ne?

Reagovat
Bayernista18

Už ne.

Reagovat
EAG le grand amour

Je

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ángel di María 22

Takovejhle tým v první lize fakt ne

Reagovat
smazaný uživatel

Jakej tejm helé? Viděls je někdy hrát?

Reagovat
Ángel di María 22

Neviděl, akorát nemám rád, když na ten tým ani nemůžou pořádně chodit fanoušci, respektive těch pár fanoušků, co maj. Navíc nemaj vlastní vyhovující stadion. Neuvěřitelně to degraduje obraz ligy.

Reagovat
smetos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A zase tyhle všechny nařízení a povinnosti degradují obraz a smysl druhý ligy. A FAČR by měla ve svým vlastním zájmu podpořit jakkoliv Táborsko k tomu, aby mohli příští sezonu tu ligu hrát. Protože Táborsko si postup zaslouží za výkony na hřišti, pak by nemělo smysl mít druhou ligu, pokud by se tam dostávali týmy, které sice splňují podmínky, ale skončí třeba na pátém nebo sedmém místě.

Reagovat
Y.N.W.A

hele jsou nějaký pravidla... jestli se ostatní kluby snažej a dávaj prachy i do zázemí a na rozvoj klubu a pak je na hřišti o chlup lepší klub, který na toto dlabe, vše cpe jen do hráčů (kteří ani navíc nejsou odchovanci) a pak škemrá o výjimku, tak je to špatný, jasný? ...taková situace už byla Ústí vs Zlín - postoupilo Ústí na výjimku a byla z toho pěkná fraška.... tady se argumentuje sportovníma úspěchama, ale není to tak černobílý, že když si to klub vykope na hřišti, tak na to má právo, je to složitější, jasný?

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

pražák

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by neměl? Když si to vykopou (snad ne) a zaříděj si zázemí...

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
celticz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čo to je zač to Táborsko do prdele? Hrajú v Sezimove Usti, volajú sa Táborsko a chcú hrať v Č.Budejoviciach. To je klub!

Reagovat
Filip12

Klub z

Reagovat
Filip12

Klub z města Tábor který je od Budějovic co by kamenem dohodil

Reagovat
smazaný uživatel

podíval ses aspoň na mapu?

Reagovat
smazaný uživatel

tak 60km je fakt kousek, sice tam asi šutrem nedohodíš, ale nijaká extra vzdálenost to není

Reagovat
smazaný uživatel

na americký poměry možná, ale tady jezdit někam na "domácí" zápasy 60 kiláků je dost..to je něco jinýho než když Ústí hrálo v Teplicích, co jsou 15 minut autem daleko

Reagovat
smazaný uživatel

brno-znojmo je to samé, není to nic hrozného

Reagovat
bobis21

já jezdím na Baník na domácí zápasy 60 km pravidelně

Reagovat
db18

Reagovat
Sandstorm

Klub z města Tábor a hraje v Sezimově ústí. Hustý. Tak kde má ten klub vlastně zázemí?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemá

Reagovat
smazaný uživatel

V Táboře, Kvapilova ulice.

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc, Sezimovo Ústí je přímo "spojený" s Táborem. Končí cedule konec Tábor a začíná SÚ.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha tak potom to neni až tak zlé. Koľko to má dokopy obyvateľov?

Reagovat
smazaný uživatel

Sám Tábor má cca 35tis. S okoloní aglomerací jako je Planá nad Lužnicí (5km), Sezimovo Ústí a okolí asi 50tis.

Reagovat
smazaný uživatel

Celkom fajn potom, myslel som , že menej.

Reagovat
milan78

nemám stadion, nemám ligu !!!

Reagovat
iamek

Reagovat
smetos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Y.N.W.A

souhlas... výjimky dopadly vždy fraškou - Ústí, Znojmo...k čemu to je?

Reagovat
kiciN

Reagovat
smazaný uživatel

takze nakonec do ligy postoupi viktorka

Reagovat
smazaný uživatel

Taborsko příští rok bude hrát EL tak se nedivte pak

Reagovat
smazaný uživatel

Ano souhlasím, v FMku je to možné

Reagovat
smazaný uživatel

To možná v CSMku :D

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Filip12

Reagovat
REPLIKATOR

Ještě tam ani nepostoupili, tak co řeší.

Reagovat
smazaný uživatel

Logicky to asi musí vyřešit dřív, než postoupí

Reagovat
smazaný uživatel

Nepopírám jejich fotbalové kvality,třeba by na 1.ligu měli,ale takové komedianty bez stadionu do ligy nepouštět. To je stejné,jako kdyby hrál Baník např. v Olomouci,Opavě. Vážně,takového Střížkova,Znojma,Ústí bylo dost. -_-

Reagovat
smazaný uživatel

Nemas stadion, nebudes v lize. Klidne bych i snizil pocet tymu v 1.lize.

Reagovat
smazaný uživatel

V Taborsku maji pry uz domluvenou stavbu noveho stadionu akorat potrebujou cas. V takovem pripade by se jim melo vyhovet

Reagovat
smazaný uživatel

I tak je to paklub

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, tým který si postupy vybojoval na hřišti je skutečně paklub. Tým, kde se opravdu starají o mládež a spolupracují se střední školou, aby přicházející mladíci měli kde studovat, měli zázemí, ubytování a další věci. Jeden z mála týmů, který z 2. ligy hraje i juniorskou ligu. Klub, který usilovně pracuje na výstavbě stadionu v Táboře. Tomu se říká paklub.

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslel, že ta práce se středníma školama je docela normální a běžná ...

Reagovat
smazaný uživatel

Možná v Gambrinus lize, ve druhé lize bych to tak běžně neviděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Synot lize

Reagovat
smazaný uživatel

Nemají fans, nemají stadion, ani historii ale zato mají zakopanýho Šimáka. Mě prostě nepřesvědčili, jo když se jim podaří vybudovat zázemí, budou tam chodit lidi a fotbalově dokáží, že na Synot mají tak proč ne. Ale letos spěchají zbytečně

Reagovat
smazaný uživatel

Tak lidi už se na to relativně naučili chodit(na Hradec snad 3500 lidí, teď na poslední zápas s Dynamem se čeká ještě víc). Není to na Soukeníku, kde hrají teď uplně jednoduchý. Pokud chceš jet městskou, tak musíš jít další minimálně kilometr pěšky. Je tam prakticky jen jedna tribuna a ještě otřesná, na zbytek jsou staré lavičky, takže většina lidí je na stojáka. Pro Táboráky, kteří by tam i šli...to prostě není uplně ono. Nový stadion, který by měl stát v centru Tábora by to měl zlepšit. Vy se pořád oháníte historií. Ale ten klub existuje dlouho, jmenovali se jinak. Kdyby bylo vše založené na historii, tak hrají pořád stejné týmy stejné soutěže. A to by asi byla nuda.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím historii jako takovou, spíš nevěřim týmu který ve druhé lize skončil nad těsně nad sestupem loni a letos sice mají formu ale co když to je jen výkřik do tmy? Nehledě na to, že prostě to nejde v těchto podmínkách. Taky by mi vadilo, kdyby to dopadlo jako s Kaprhemkou. Tým bez zázemí co vystřelí najednou do ligy a je tam pro ostudu.

Reagovat
smazaný uživatel

Oni oproti minulosti hodně změnili politiku přestupů. Minulý sezony vždycky přivedli hráče na hostování na půl roku a za tu sezonu se protočila polovina týmu, to nikdy nemůže fungovat. Letos je to jinak. Na půlroční hostování byl snad jen Tusjak, který se díky Táborsku dostal do U21 a pak ho Slavie nepustila na jih znovu. Případně hráči na hostování měli opci, například jako nejlepší brankář druhý ligy MIchal Toma, kterou už Táborsko uplatnilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale pořád to nepotvrdili. Já se prostě bojim dalšího kapra. A jako fanoušek, který si nehraje na nějaký ultras a jsem víceméně turista, tak yi přeju abych šel na stadion kde na mě nebude pršet, kde mám místo na zaparkování a hlavně kde se hraje pohledný fotbal a je tam dobrá atmosféra. Neodsuzuji Táborsko a naopak budu rád když se můj názor změní. Ale zatím, je to pro mě paklub. Jako Kaprhemka sorry ale je to můj názor a chápu, že se tohle srovnání nekouše lehce.

Reagovat
dantetomas

Znojmo uz tie malo hrat na rekonstruovanom stadione

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádně by to byl určitě nejmladší klub v GL (SL? ) rok založení 2012

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo jen sloučení s FK Tábor a změna názvu na FC MAS Táborsko z FK Spartak MAS Sezimovo Ústí.

Reagovat
smazaný uživatel

No já vim, i tka je to ale rok založení klubu

Reagovat
celticz

Blekoty blekoty...Slovácko taky vzniklo sloučením dvou klubů v roce 2004 a nikdo na ně "nepindá." Já naopak Táborsku přeju. Viděl jsem je na podzim ve Vlašimi i v zimě na Tipsport lize, sympatickej herní projev. Se stadionem je to ohraná písnička, nicméně teď na jaře když tam přijel Hradec, tak tam přišlo přes 3000 diváků tušim. Kdyby postavili stadion někdě v Táboře, byli by tam parádní výjezdy, Tábor je moc pěkný město.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký blekoty? 2012 maj i ve znaku i to udávaj jako oficíální datum. A já an to snad nijak nepindám..

Reagovat
eL

Reagovat
Sandstorm

No jak se to vezme 2012. Klub FK Sezimovo ústí byl založen v roce 1926. V roce 2012 se jmenoval přejmenovali na Táborsko.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
salami

víme jak to bylo se Znojmem, dokud nestojí aspon třetina stadionu a nedoložej všechny podklady pro dokončení, tak smůla

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně. Takový to "plánujeme stavět" je krásný, ale už to tady bylo.

Nebo jim dát nůž na krk - povolíme Vám vstup do ligy, ale pokud nesplníte sliby, že postavíte stadion, tak vám dáme likvidační pokutu 30 mega. A to by se vidělo, jak moc to myslí se svejma slibama vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, do toho by ti každý šel. Trochu se zamysli, v dnešní době ti nedá nikdo jistotu ničeho. Natož obrovskýho množství peněz, který je důležitý k realizaci stadionu. Likvidace ambiciozních týmů by bylo opravdu to nejlepší, co bys pro českou kopanou mohl udělat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže jsou nějaká pravidla. A pokud chtějí získat nějakou výjimku z těchto pravidel, tak by měli dát opravdu dobrý důvod, proč tu výjimku dostat.

Řeknu ti to takhle - když nemáš na splátku půjčky v bance, tak tam můžeš jít a požádat o několikaměsíční odklad splátek. Banka ti většinou vyjde vstříc, ale pokud nezačneš splácet ani po uplynutí odkladu, tak taky přijdeš o barák.

Já chápu, že v dnešní době není garance čehokoliv nic jednoduchýho, ale tyhle pravidla tady taky nejsou pro srandu králíků. A pokud je někdo splnit dokáže a jiný dokáže jen slibovat, tak nechápu, proč by na to měl ten, co pravidla splňuje, doplácet.

Pokud dá někdo dohromady opravdu životaschopný projekt, tak jsem si jist, že na něj prachy někde splaší. Pokud má někdo v ruce projekt hraní první ligy v Blšanech nebo Drnovicích, tak je to blázen. Takovýho bych v tom nechal vymáchat.

Reagovat
salami

takže jseš pro, aby pulka týmů v lize hrála na cizím stadionu a vypadalo to jako na zápasech Znojma? protože pokud nebudeš sankcionalizovat nesplnění slibů, tak to tak bude vypadat nebo je druhá možnost, uplně zrušit výjimky

Reagovat
smazaný uživatel

Já to Znojmu strašně přál, protože to město si nějaký povyražení zaslouží.

Ale po tom, co tam ukázali, jsem nad něm zlomil hůl.

Reagovat
salami

jj, to neni špatnej nápad, protože třeba takový Znojmo na tom vlastně jenom vydělalo a jedinej trest je, že je pošlou do 2. ligy, kde už předtim byli, chce to nějakou sankci v případě, že podmínky nesplněj

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě to skončí to, že na postupovejch místech skončí Hradec a Táborsko.. Táborsko nedostane povolení do Budějovic tak postoupěj oni... Kde ale bude hrát Hradec fakt nevim ...

Reagovat
adalbertus

tam kde doted

Reagovat
smazaný uživatel

Závidím ti tvojí jistotu Nebo Hradec už dostal výjimku na další rok?

Reagovat
adalbertus

"lešení"musí pryč a předělat sektor hostu se musí(a bůhví co ještě),na 80 procent

Reagovat
smazaný uživatel

lešení je jako co? montovaná?

Reagovat
adalbertus

jo

Reagovat
smetos

Az budou mit alespon 2 protilehle tribuny, vyhrivany travnik a dostatecne zabezpeceni stadionu tak klidne. Takovej tym nema co delat v lize

Reagovat
smazaný uživatel

no vidíš, Hradec to má a nestačí to

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smetos

ale jak to tam vypadá...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak?

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěj stavět tribunu pro 500 diváků..

Reagovat
skat

nechápu na co pak jsou podmínky stadiony ( nějaký letopočet ). To jsou samé výjimky na jeden rok, pak další výjimka.... prostě měli si nejdřív zařídit zázemí a pak teprve stavět kádr na postup. Znojmo, Ústí, Střížkov, teď ještě Táborsko. Jediná Čáslav měla dost soudnosti a ligu hrát v takovýchto podmínkách nechtěla.... Jak k tomu pak příjdou kluby, které do stadionů investovali v rámci svazových nařízení a postoupili až po tom, co si dali dohromady stadiony.. ( tuším Jihlava šla touto cestou). Možná by se měly zpřísnit podmínky pro druhou ligu, tak aby vyhovovali alespoň minimu potřebnému pro první ligu... třeba by pak stačili jen menší rekonstrukce, které by vyšly na méně peněz než roční pronájem stadionu v cizím městě bez diváků.... může to být jak blízko by chtělo, stejně by tam chodilo tak max. 2000 v průměru....

Reagovat
Sandstorm

Spíš je smutný, že třeba taková Opava, kde mají moc pěknej stadion se do ligy nemůže dostat a na postupových příčkách končí hujeři jako Střížkov, Čáslav, Znojmo a teď Táborsko.

Reagovat
iamek

Kdyby jsi vedel v jakem stavu je Opavsky fotbal ... Jen at zustanou kde jsou.

Reagovat
Sandstorm

Teď postoupili do druhý ligy. Tamní poměry neznam.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě ne. Tři kola před koncem vedeme o tři body a poslední dva domácí zápasy hrajeme v Krnově, protože se dělá nový trávník.

Reagovat
iamek

Olomouc prej ani postoupit nechce. To si pohlidate.

Reagovat
Han střelil první

Tak hlavně Olomouc nepostoupí, pokud áčko spadne.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad spadnou, konečně nějaký solidní soupeř

Reagovat
hitZor

Loni tam bylo 15 solidních soupeřů, nebo proč ste spadli?

Reagovat
smazaný uživatel

Soupeř v hledišti

Reagovat
hitZor

Tak to se těšte k nám, už v MSFL to bylo solidní, teď po postupu se to ještě zlepšilo Taky Třinec je na tom celkem dobře, ikdyž jim tam fandí asi jen 10 lidí

Reagovat
Han střelil první

No nic extra tam v případě postupu Hradce mít nebudete. Každopádně spadne 100% někdo z tria Slavia, Bohemka a Olomouc, takže by to mohlo být krušné.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždy byl krásný výjezd na Žižkov, tam nás jezdilo i před 2 stovky. Pak samozřejmě s přicmrndávačema Baníku jako Karviná, Frýdek, Třinec to taky stojí za to. No a jak pak říkáš, pokud spadne Sigma nebo Bohemka, tak to bude taky fajn. Lepší jak jezdit do Hulína či Žďáru.

Reagovat
Han střelil první

Vlastně možná na Frýdku byste se mohli potkat s Chacharama.

Reagovat
smazaný uživatel

prohrajete s Hlučínem a dotáhne vás Prostějov

Reagovat
iamek

A poleti hodne rychle zpatky. Ja jen doufam, ze to mesto jednou prestane bavit a tech hafo milionu zacnou investovat jinde. Ten klub je cerna dira

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna fanda Baniku a mluvi o spojitosti mesta a klubu. Kdyby nebylo mesta, jste v divizi.

Reagovat
smazaný uživatel

v Baníku jsou dneska odmotované sedačky

Reagovat
smazaný uživatel

Zameť si nejdřív před svým prahem.

Reagovat
smazaný uživatel

bohužel tady v Opavě ten klub stále neuvěřitelné peníze a vůbec nic z toho nebylo.

Reagovat
smazaný uživatel

Stál, ale je to pro opavský okres pořád jakási značka, která věřím teď už jen bude lepší a lepší. Kdyby se tam nedaly peníze, tak by v Opavě až na basket nebylo zhola nic. A Opava má na to potenciál, aby zas když se bude hrát v sobotu fotbal, aby o tom celá Opava věděla a šlo vidět, že tím to město žije. Protože Opava je jedno z nejfotbalovějších měst v republice.

Reagovat
smazaný uživatel

nevěřím, že se najde ten silný sponzor kterého by SFC potřebovalo a pod městem to daleko nedotáhnou. Už jen na příští sezonu ten kádr potřebuje dramaticky překopat, jen Pospěch na druhou ligu stačit nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

V jakem stavu je opavsky fotbal? :)

Reagovat
smazaný uživatel

Opavský fotbal je bohužel v prdeli

Reagovat
smazaný uživatel

V prdeli ne. V prdeli by to bylo kdyby tam pořád byli lidi z minulého roku. Jak tam je teď Lojza, tak mu hodně věřím. Pokud se vrátí Zdena Pospěch, tak by to mohl dát do kupy v kabině a trochu by se tady zase začal hrát fotbal, jaký si mi fanoušci zasloužíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Lojza co to meleš....nemá snad Hokej?

Reagovat
smazaný uživatel

Lojza Grussman

Reagovat
smazaný uživatel

jo takhle....ale jak říkám máte v té Opavě pěkný guláš...a hlavně nastav prdel taky ideální

Reagovat
smazaný uživatel

Té poslední větě nerozumím, co myslíš

Reagovat
smazaný uživatel

V čem přesně máme guláš?

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsi?http://www.youtube.com/watch?v=Av1sU3Wq0uM

Pěkně udělané co Už se těším snad víc než by jsme hráli doma

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl, taky se těším víc než na domácí zápas

Reagovat
hitZor

Tak v první lize mají být hlavně týmy, které jsou herně nejlepší, ne týmy s nejlepšíma stadionama

Reagovat
iamek

Reagovat
Sandstorm

Tak samozřejmě, ale ty herně nejlepší týmy musejí mít prostě zázemí, který vyhovuje první lize. To, že právě tým, který by zázemí měl, není schopný se tam herně dostat na rozdíl od nějakýho Táborska je smutný.

Reagovat
hitZor

Takže by měly postoupit Budějky a Žižkov. Ve FNL má stadiony (po menších úpravách) na první ligu tak 8 týmů, takže Opava má zatím smůlu

Reagovat
smazaný uživatel

Dokud nikdo do klubu nevstoupí a bude ho vlastnit město tak se nic bohužel nezmění

Reagovat
iamek

Reagovat
iamek

Slysel jsi co vyvedlo vase vedeni z nejakym dorostencem ? Opava poslala nejakeho mladeho hrace na hostovani. Mokre Lazce myslim, ale nejsem si 100% jisty. Pak ho videl nekdo z Opavskeho vedeni hrat a chtel ho do Opavy. Tak vola do Lazcu ( opet rikam nejsem si jisty zda to jsou na 100% oni ) a ze se chcou o tom hraci pobavit. Lazce mysleli, ze chcou prodlouzit hostovani a Opava ho chtela koupit. Oni ani nevedeli, ze to je jejich hrac na hostovacce. A to neni jedinej pripad. A dost mladejch odchazi smer Banik. Jeden 14 lety klucina byl dokonce v Bayernu mnichov na stazi.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy se to stalo?

Reagovat
iamek

Cca 4 tydny zpatky jak u nas Lazce hrali. Mluvil to jejich trener nasemu trenerovi. Jsem nenapadne poslouchal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel ve vedení zůstalo pár lidí, kteří se tam drží spousty let a už tam nemají co dělat. Ještě co jsem hrál za SFC v dorostencích jsme přijeli na přátelák do Krnova, kde nám řekli, že sekretář ten zápas zrušil, že už si našli jiného soupeře. Jen to pak ten sekretář zapomněl říct našim trenérům a zapomněl odhlásit autobus. A takový člověk tam furt je.

Reagovat
smazaný uživatel

Jebat Opavu

Reagovat
smazaný uživatel

Viz skat.

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.pixhost.org/show/4899/21920643_533961_365417613562687_1837484450_n.jpg Tohle je vizualizace jak by měl vypadat stadion, který chtějí postavit v Táboře. V létě by měla začít první etapa, která bude splňovat parametry pro druhou nejvyšší soutěž, bude zahrnovat i přípravu na vyhřívaný trávník, který je nutností v Gambrinus lize (Synot). Na další etapy shromažďují peníze. Snad to zvládnou postavit co nejdřív.

Reagovat
smazaný uživatel

To už je schválený a začíná se stavět ...?

Reagovat
smazaný uživatel

Čekají na nějaké vyjádření ministerstva školství a tělovýchovy kvůli nějaké dotaci. Podle toho se rozhodne jestli si budou brát úvěr na zaplacení zbytku nebo ne. Nicméně druhá liga od podzimu už by se tam pravděpodobně měla hrát.

http://www.fctaborsko.cz/?q=sef-fc-mas-taborsko-jiri-smrz-chceme-fanouskum-postavit-fotbalove-divadlo

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, tak to ten stadion bude mít dřív než v Hradci fakt každej...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Taková vizualizace je hezká věc, ale zaprvé - takových ti nas-ru do hodiny pět. A za druhé - na vizualizaci se ještě nikdy nehrál fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Dávám ti čas do tři čtvrtě na čtyři. email: polarbeernejsemmasopust@atlas.cz

Budou stačit 4

Reagovat
Diego2

Reagovat
smazaný uživatel

:D :D Medvěde klid

Reagovat
smazaný uživatel

No to bych tě chtěl vidět, jak bys jich dal dohromady pět do hodiny. Vážně bych na to byl zvědavý.

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

peknej a utulnej, takovy mam nejradsi

Reagovat
celticz

Reagovat
smazaný uživatel

At jdou s tema pozadavkama na stadiony do prdele. Zadnymu tymu by se nic nestalo, kdyby musel 1 (!!) zapas za sezonu odehrat na malym, osklivym stadionu v Tabore (Znojmu, usti, zlinu, atd..)

Reagovat
smazaný uživatel

A když se bude odkládat kvůli podmáčenému terénu, sněhu a tmě tak budeš řvát co tam ty vidláci nacvičují

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Tak lepší než nic, aspoň by se to naplnilo si myslím na tu 1.ligu, pořád lepší to než hrát někde v Budějovicíh před prázdnýmy sedačkami

Reagovat
smazaný uživatel

To by byla vizitka.

Reagovat
smazaný uživatel

To je ten Soukeník?

Reagovat
smazaný uživatel

jo, hrajou na tom teď FNL

Reagovat
smazaný uživatel

To je snad ještě horší než v Brandýse

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna jeho strana, lavičky o kterých jsem mluvil. Na druhé je tribuna s plastovýma sedačkama a to ještě není žádná sláva no.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, já jsem schopnej pochopit vyhřívanej trávník, aby se nehrálo na bahně, ale že si musí GL hrát na Anglii s turnikety, podílem zastřešených tribun nebo VIP sektory, to mi hlava nebere.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli chceme zvedat úroveň ligy, tak musíme mít i ucházející stadiony. Já tenhle postoj svazu chápu.

Ale je jasné, že nemůžeme mít v republice 50 krásných fotbalových stadionů. Na to je nás málo.

Nejjednodušší varianta je zúžení ligy na 10 - 12 týmů s tím, že by sestupoval a postupoval jen jeden. To je 10 - 12 opravdu hezkých stadionů a dalších 10 - 12 ucházejících ve druhé lize. To už splnitelné je. Prales ať si hrají na tom, co na těch městech maj.

Reagovat
smazaný uživatel

Jakym stadionu? Tábor má hřiště

Reagovat
smazaný uživatel

Když si to vykopou, tak by jim to někde vyjít mohlo. Ale mají ošklivé logo. Vypadá jako ty defaulty v FM

Reagovat
smazaný uživatel

at hrajou prvni ligu, ty co do ni regulerne postoupi, kdekoliv

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu se teda říká fotbal pro fanoušky....

Reagovat
Sosi

Tak ještě aby to Budějky povolily, když by mohly papírově postoupit místo Táborska

Reagovat
smazaný uživatel

No, taky si myslím, že ze je pravděpodobnější, že by se to hrálo v Příbrami třeba.

Reagovat
rufus

Hezky Budějky přivírají dveře k postupu do ligy svému konkurentovi..

Reagovat
oli9

Kolik chodí na táborsko fanoušků ? Ja bych nechal vsechny tymy i to znojmo hrat na svych stadionech...

Reagovat
smazaný uživatel

Teď chodí kolem tisíce. Třeba na první zápas proti Hradci přišlo 3500. Na poslední zápas s Dynamem se čeká ještě víc.

Reagovat
Shevchenko

Tohle slučování týmu je zlo. Nedovedu si představit, že bychom se spojili s Třincem a hráli pod názvem Frýdecko-Místecko

Reagovat
smazaný uživatel

TO je asi spíš jen otázka rivality. Pokud ji na Táborsku ty týmy neměly, tak nevidím důvod, proč se nespojit. Byť nově vzniklý klub vypadá docela uměle ...

Ale koukni na Slovácko - tam se taky spojily dva kluby a jak jim to funguje.

Reagovat
smazaný uživatel

RIvalitu samozřejmě měli. Ale pan Smrž měl peníze, odkoupil FK Tábor i s jejich milionovými dluhy a týmy spojil v jeden.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, a to je pan Smrž (zajímavý jméno ... ) koupil i s fanouškama? Protože já bych třeba rivalskýmu týmu asi fandit nemohl. Ikdyž ... čas obrousí hrany a třeba ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono FK mělo fanoušky spíš mezi těma dědkama, co neměli v neděli co dělat a občas tam zašli. Ti, jak známo, zase půjdou na to, co se jim bude pod okny hrát. Sám mám Svépomoc, kde hrálo FK za barákem a nikdy jsem tam na ně nešel.

Reagovat
smazaný uživatel

Co teprve SS Praha

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo třeba Baník Vítkovice. Mňam :D

Reagovat
Han střelil první

Fuj! Fuj! Fuj!

Reagovat
smazaný uživatel

Hane klid, ani bych vám to nepřál

Reagovat
Shevchenko

No Vítkovice se spojily s Porubou

Reagovat
Shevchenko

A ještě s Opavou, je to trochu složitější

Reagovat
smazaný uživatel

SS vole!

Reagovat
smazaný uživatel

Wallonie vole!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hitZor

Tak FK Tábor nehrál zas nějakou top ligu, ne? Nejsem si jistý, ale nic vyššího než divize to myslím nebylo.. Dá se říct, že jsme tohle udělali (Lískovec), akorát se teda nejmenujem tak debilně

Reagovat
adalbertus

hraje se ještě v Lískovci na škváře?

Reagovat
hitZor

Nejsem žádný pamětník, takže ani nevím, kdy tam byla škvára Ale podle map tam už přes deset roků je tráva.. http://mapy.cz/#!x=18.329933&y=49.716381&z=16&l=8 Btw. Lískovec je farmou Frýdku a v divizi hrajou hodně slušně, pár kol před koncem ztrácí na prvního tři body

Reagovat
adalbertus

tak to je paráda v roce 2000 ještě tam škvára byla

Reagovat
smazaný uživatel

kdo ty jsi?

Reagovat
Shevchenko

Lískovec o postup do MSFL na škváře, to by byl masakr.

Reagovat
adalbertus

Reagovat
Shevchenko

btw. hraje se vůbec ještě někde na škváře? To už by mělo být úplně zrušené, ne?

Reagovat
adalbertus

asi jo

Reagovat
smazaný uživatel

asi

Reagovat
smazaný uživatel

kdo nemá škváru v koleně, nehrál nikdy fotbal :)

Reagovat
smazaný uživatel

přesně !!!!!!

Reagovat
PJ

Reagovat
adalbertus

taktak

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

OT: vedeni Slavie chce hradit fanouskum cenu listku v Ostrave..bude mit slavna TS koule na to to odmitnout? A nebo se daj koupit za 60 korun?

Reagovat
Kypřící prášek

Tak to jsem zvedavej, co jim budou hradit, kdyz sestoupej

Reagovat
smazaný uživatel

Totální tyčovina no. Kdyby to bylo alespoň ještě na to SLovácko doma, ale tohle je trapas.

Reagovat
db18

se už předem omlouvají za sestup?

Reagovat
oli9

Nejvíc bych ligu přál ovšem Karviné i kdyby mohla hrát na jejich stadionu

Reagovat
hitZor

Stadion nemají špatný, ta zrekonstruovaná tribuna je jedna z nejhezčích ve FNL, takže jim by zbývalo asi to samé, co nám ve Frýdku - osvětlení, vyhřívání a osadit sedačkama ochozy

Reagovat
oli9

Ve Frýdku taky fotbal lidi táhne taky sympatický klub

Reagovat
smazaný uživatel

stejně jako Karviná je i Frýdek jen přicmrdávač Baníku, tohle smetí nemá v lize co dělat

Reagovat
Bayernista18

Táborsko by si to zasloužilo, ale závěr ligy nejspíš nezvládne, nejdřív v Žižkově a pak s Budějkama.

Reagovat
smazaný uživatel

Žižkov doma není nic extra

Reagovat
Bayernista18

A Táborsko venku taky ne ale.

Reagovat
smazaný uživatel

..v Zizkove je zajimavy spojeni

Reagovat
smazaný uživatel

10 týmu v lize a bylo by po starostech. Banik sigma slavia Brno by radiály v druhé lize bych se na ni určitě díval víc než ted

Reagovat
smazaný uživatel

co má být to radiály? úplně to tam pak mění smysl věty

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

takovyhle trapny pakluby usilujou o prvni ligu s jeste vic trapnejma zadostma a pelta se snazi z ligy vysoupnout sigmu s banikem kteri maji mnohaletou hrdou tradici. hnus.

Reagovat
Godwinson

Tabor do prvni ligy. To jsme to tedy dopracovali.

Reagovat
Filip12

Starkovina

Reagovat
smazaný uživatel

Potrefená husa se ozvala

Reagovat
smazaný uživatel

Svým způsobem je to dobře. Pokud se tam nebudou hrát mezinárodní zápasy tak by do toho MŠMT nemělo dávat ani korunu

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu nechápu, proč Znojmu klepli 4x tolik ale když Znojmo podporuje Pelta... Je to hnus. Neměl by tu dotaci dostat nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, přijde mi na hlavu postavený jednoho podpořit a druhého ne. Buď by tu dotaci měli dostávat všichni anebo nikdo.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako nehledě na to, že Táborsko chce 4x méně

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ve Znojme stadion udajne vyuzivaji i skoly. Ale daval jsem to sem spis proto, ze jinde jim dovol hrat pouze pokud zacnou stavet nebo rekonstruovat stadion.

Reagovat
smazaný uživatel

Sniper tu psal, že Táborsko se taky intenzivně věnuje mládeži a spolupracuje se školami. Koncepce rozdělování dotací v ČR mě vždycky rozsekala

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
r.mrazik

a Lada Krejci podepsal novou smlouvu se spartou az do roku 2018

Reagovat
smazaný uživatel

...coz udelal pred odchodem i Kadlec,nicmene je to dobre

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Super

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sosi

Aby tam ted nejaky hriste jeste meli

Reagovat
smazaný uživatel

Starka,Pelta,Rozvedcik a Damkova Ven !

Reagovat
smazaný uživatel

Jedne za**vené Příbrami se LP nemužeme zbavit a ted si tam přizvou ještě Taborsko. Bože jediný ty to vidíš co ti klunkři s už tak prohnilou ccapr ligou páchají! Je třeba všechny svině od koryta vyprat ven AMEN

Reagovat
smazaný uživatel

Jedinej důvod proč bych bral Táborsko v lize je možnost zajímavýho výjezdu. Ale jestli budou hrát v tom mrtvym městě, tak to ať radši postoupí někdo jinej.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

V Budějovicích se dá zajít do docela slušných hospůdek právě..

Reagovat
smazaný uživatel

Tipuju, že mluví o Příbrami.

Reagovat
smazaný uživatel

ten šášo to vůbec nepochopil.

Reagovat
smazaný uživatel

No ale v Příbrami ne . Budějovice by byly ještě ok. I když nejlepší samozřejmě Tábor. Klidně ať hrajou v pralese, projednou to člověk vydrží. Horší jak v Hradci nebo na starejch Štruncákách to nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

V Příbrami holt musíš vědět kam...

Reagovat
smazaný uživatel

Na autobusák a pryč...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PJ

Reagovat
F.Torres

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kuba Řezníček kdyžtak nějakou hospudku doporučí

Reagovat
smazaný uživatel

Tak snad to vybojují zas Hradec a Buděje. Nikoho jiného si nedovedu představit.

Reagovat
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

Táborsko ma jít čutat na Slávku, když slátanci spadnou!

Reagovat
smazaný uživatel

Táborsko NÉÉÉÉÉÉ !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

fotbalovy kviz,o jakeho hrace se jedna?

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS-NJghBLmnN6vB5xFaqIhcDSRj6IBmJL5MrZF1kyRfF9LaTe13

jen dodavam,ze vitez vyhraje podepsanou fotku filip12 primo od nej !

Reagovat
smazaný uživatel

Pospíšil v létě údajně do Liberce. Proč asi.

Reagovat
smazaný uživatel

No proc?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a jo, voni tam ted hrajou

Reagovat
centos

Reagovat
mario23

Pospíšil za výhru, dobrej kauf pro Liberec. Podle mě ještě budou trochu doplácet, pro Olomouc by to moc výhodný nebylo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cink

V Cesku by nemelo hrat ligu vice nez 10 tymu.

Reagovat
smazaný uživatel

Žádný stadion, žádná liga !

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia k nej stadionem může spadnout a Táborsko bez trávníku může postoupit ... hrozná situace

Reagovat
db18

Slavii taky hrozí, že ten stadion nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Ten stadion ale neni tak úplně Slávie :p

Reagovat
mario23

Proč tahat do Synot ligy týmy, který ani nemaj kde hrát...

Nejdřív, at si vyřeší stadion a pak ať se serou do 1. ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti nevím, ale vždy mi přišlo lepší podporovat klub, ikdyž má špatné vedení. Kor v téhle době, kdy jim jde o kejhák.

Za sebe taky nepřestanu Barcu milovat jen proto, že to teď vede grupa, která dělá ostudu.

Reagovat
kubys

Zřejmě mluví o těch lístcích zadarmo.

Reagovat
rufus

Na Baník stál lístek snad jen 60 Kč.. to jim zase takovou službu neprokázali

Reagovat
db18

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele