Synergie, nebo propadák

22.01.2013, 16:08
Názory a komentáře
Bundesligové zimní vody nerozvířil žádný velký hráčský přestup, ale letní příchod Pepa Guardioly do Bayernu. Bude to začátek dominance mnichovského velkoklubu v Evropě - protože o to vedení Bavorů jde - nebo budou mít pravdu kritici mladého kouče, kteří tvrdí, že Barcelonu by mohla trénovat jejich babička a že Guardiola není ničím výjimečný?

Já věřím variantě číslo jedna. Guardiola si nevybral bohatou nabídku z ostrovů. Věřím, že tak učinil proto, že cítí, že v Německu bude mít možnost koncepčně pracovat pod menším tlakem (nebo chcete-li pod velkým tlakem, ale s větším časovým kapitálem). Dále se dá pochopit, že raději bude představovat svoji strategii disciplinovaným Němcům než třeba Balotellimu. V neposlední řadě pak chce dozajista dokázat pochybovačům, kteří nevěří v jeho kvality, že uspěje s méně provařeným týmem, kde petrodolary nepadají z nebes.

Bayernu může pomoct Guardiolův vztah k improvizaci, k schopnosti týmu rozbíjet defenzivu soupeřů modlících se za bod, protože s tím, vyjma Realu a možná dvou dalších týmů, jezdí do Barcelony všichni. A Bayern poskytne Guardiolovi zázemí, které pro dokonalý tým potřebuje. Žádné změny názorů během týdne, žádné obraty na obrtlíku, žádné zběsilé prodeje či nákupy.

Víří ve mě problém kauzality, zda-li Guardiola pozvedne prestiž Bundesligy nebo Bundesliga prestiž Guardioly. Jak již v titulku píši, věřím v synergii, věřím, že bude platit 2+2=5. Německá nejvyšší soutěž poslední roky nastiňuje, že finanční stabilita je ku prospěchu a drobnými kroky lze dojít až na vrchol (přesněji zatím těsně pod vrchol). Angažování Guardioly ukazuje, že fotbalové prostředí má vyšší cenu než miliónový plat (ne, že by v Bayernu španělský kouč zchudnul). Ať se mýlím ve všem, co jsem výše napsal, nebo ne. Jedno je jisté. Guardiola je další lákadlo, proč už teď se těšit na 51. ročník Bundesligy.

Na závěr několik zajímavých faktů a statistik:
Guardiola bude 25. trenérem FC Bayern v bundesligové historii - někteří jeho předchůdci ale byli na lavičce Bayernu opakovaně.
Stane se prvním španělských trenérem a devátým zahraničním trenérem Mnichovanů v Bundeslize.
Úspěšnost Guardioly by v Německu uvítali, s Barcelonou vyhrál 72,47 % zápasů s gólovým rozdílem 457 branek ve prospěch svého týmu. V evropských soutěžích jsou tato čísla nižší, ale stále exkluzivní (61,11 % výher a 83 gólový rozdíl v 54 zápasech!).
Jako hráč vyhrál 6x La Ligu, jako trenér 3x.
Copa del Rey vyhrá 2x jako hráč a 2x jako trenér.
PMEZ/Ligu mistrů vyhrál jako trenér 2x a jednou jako hráč a zařadil se tak vedle velikých hráčů/trenérů jako Frank Rijkaard (jako hráč 2x s AC Milán a jednou s Ajaxem, jednou jako trenér jednou s Barcelonou), Giovanni Trapattoni (jako hráč 2x s AC Milán a jako trenér s Juventusem) či Johan Cruyff (3x s Ajaxem jako hráč a s Barcelonou jako trenér v roce 1992, kdy vedl Pepa Guardiolu).
Je zlatým olympijským medailistou z Barcelony 1992.

Autor: Jakub Vančura / redakce české verze Eurosportu

Komentáře (217)

Přidat komentář
smazaný uživatel

1. pro úspěchy Pepa

Reagovat
smazaný uživatel

teda , preklep:D

Reagovat
smazaný uživatel

jsem si říkal, že je to nějaké ambivalentní

Reagovat
Kejza

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jen tak dál Bayern

Reagovat
SaianSupaCrew

Bude to válec

Reagovat
luismiksak

max. dvě sezóny a šup zpátky do Španělska ...

Reagovat
Willy Wonka

Bundesliga

Reagovat
smazaný uživatel

Snad všichni němečtí kolegové (trenéři) to komentují jedině pozitivně. Hlavně teda pro Bundesligu by to měl být přínos

Reagovat
smazaný uživatel

Guardiola

Reagovat
ian.rush

Mít takový životopis jako Pepek.... bych si hvízdal

Reagovat
luismiksak

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem rád, že si nevybral Chelsea nebo City. Snad se mu bude dařit a přesvědčí mě, že něco dokáže i bez Xaviho, Messiho a Iniesty. Ale titul v lize budu stejně zase přát BVB a v LM Arsenalu.

Reagovat
smazaný uživatel

jak může LM vyhrát tým, který se tam ani nedostane?

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidíme, pořád je tu možnost vyhrát letos (Chelsea taky nikdo nevěřil) nebo být do 4. místa. Everton odpadne, slípky budou mít měnší krizi a je to.

Reagovat
smazaný uživatel

4. bude Liverpool

Reagovat
bigfoot

Myslím, že není tak dobrý trenér jako např. José M. Jestli vyhraje LM s Bayernem tak padnu na prdel. Vydrží jen první sezónu

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern už kldně může tu LM vyhár letos

Reagovat
smazaný uživatel

ale bez Guardioli :D

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jmj.mirasek

bezguardioli..to zní jak nějaký nedodělaný těstoviny...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ian.rush

Nebude to mít podle mě zas tak těžké... už loni byl Bayern ve finále s Chelsea a celkově vzato hrají dlouhodobě vysoko v LM. Chybí tma jen kousek... a ten kousek zajistí Pep.

Reagovat
smazaný uživatel

Guardiola v létě převezme Bayern, podle mě není třeba, ikdyž to tvrdím nerad, tak Bayern Mnichov je světová 1. sám o sobě,

Reagovat
ouninpohja

Asi tak. Skoro se mi zdá, že si alibisticky vybral klub, který je stejně jako Barcelona nejlepší ve své zemi, tudíž klub, se kterým by ligu vyhrál třeba i Csaplár... Čekal jsem od něj větší výzvu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně a proto poslední 2 sezony vyhrál titul Dortmund A co si čekal za výzvu? Že půjde do týmu z prostředka PL a vyhraje s ním ligu?

Reagovat
Jardman

to je troll

Reagovat
ouninpohja

Dortmund je akorát výjimka, která potvrzuje pravidlo. Pravidlo takové, že Bayern je dlouhodobě nejlepším týmem bundesligy.

Výzvou by byla Anglie. Tam se běžně pere o titul více týmů.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bigfoot

budou mít pravdu kritici mladého kouče, kteří tvrdí, že Barcelonu by mohla trénovat jejich babička

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo? hlavně že Barcelona dominovala a hrála tenhle styl fotbalu až potom, co Rijkaarda nahradil v Barce Guardiola

Reagovat
smazaný uživatel

řikaš to dobře, ale stim rozdilem, že na stylu, kterym ted hraje Barca se nezasloužil Pep, ale Frank..

Reagovat
smazaný uživatel

možná se zdá, že barca a bayern , nebo španělsko a německo jsou od sebe fotbalovým stylem na hony daleko, ale dnešní bundesliga už není dávno ta tvrdá německá škola, hrají tam vynikající techničtí hráčí a nemyslím, že by zrovna v Bayernu neměl Pepo uspět, spíše naopak, takový hráči jako Ribery, robben,Muller, Gomes atd atd, mu situaci hodně ulehčí

Reagovat
smazaný uživatel

Gomes a Gomez je dost velký rozdiel...

Reagovat
smazaný uživatel

a ani jeden není technik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

OT:

http://sport.aktuality.sk/c/143766/hannover-angazoval-brazilcana-prisiel-o-9-cm-nizsi-futbalista/

Dufam,ze je to len nejaky vyplod novinara,lebo ak toto je pravda,tak potom

Reagovat
smazaný uživatel

ali stále lepšie ako prípad Ali Dia alebo falošná reprezentácia Toga

Reagovat
smazaný uživatel

sorry ale stále lepšie...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to já jsem angažoval ukrajince na stavbu mé koupelny. No a udělal tam škodu minimálně za 12 tisíc...

Reagovat
smazaný uživatel

Nějak bych nečekal, že se hra Bayernu výrazně změní. Ani nevím, jak by jí vlastně chtěli změnit, nebo vylepšit, už teď mi přijde perfektní. Maximálně trochu doplnit kádr na některých postech, ale styl pod Guardiolou podle mně zůstane skoro totožný s tím současným.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně ono z Schweinsteigera nemůžeš udělat Xaviho, ani Gomese Messim , takže tak no

Reagovat
j_mrazik

Snad kompletně nepřekope ten rychlý přechod do útoku, ten jsem měl na Bayernu posledních let hodně rád. A taky střelba ze středních vzdáleností, mají na to parádní hráče.

Reagovat
-Carles-

Moc Bundesligu nesledujem ale Pepkova prítomnosť ma určite donúti pozerať minimálne zápasy Bayernu. Nepochybujem, že z Bayernu vytvorí futbalové monštrum najsilnejšieho kalibru a bude valcovať Európu

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern už dlouho válcuje Evropu

Reagovat
raduinho

Reagovat
raduinho

Nevyhrál ani jeden z finálových zápasů - 2010, 2012

2011 vypadl naprosto tragicky v osmifinále LM s Interem, když vyhráli v Itálii 2:1 a doma vedli 2:1

2009 dostali čtverku od Barcelony a jeli dom jak zpráskání psi

2008 dostali čtverku v semifinále Poháru UEFA od Petrohradu

To mi zrovna nepřipadá jako dominance

Reagovat
smazaný uživatel

No vono dostat se během 3 let dvakrát do finále LM tež není tak jednoduchý víš

Reagovat
raduinho

Šak já to nijak nesnižuju. Ale dominance to fakt není, jestli je někdo dominantní v posledních 5-ti letech tak je to Barcelona. United a Chelsea byli taky v posledních 5-ti letech uspěšnější než Bayern. Takže to slovo dominance bych u Bayernu ponechal jen na domácí scéně, a i to až v letošní sezoně.

Reagovat
raduinho

Nebo válcování Evropy to není, když bych měl použít výraz MrKaney.

Reagovat
smazaný uživatel

a v čom bola Chelsea akože uspešnejšia?

Reagovat
roman1978

třeba v tom, že vyhrála ligu mistrů?

Reagovat
raduinho

V čem asi. O čem se tady bavíme

Reagovat
smazaný uživatel

Me by zajimalo, o co muze byt Bayern lepsi nez je ted... Pochybuju, ze vevodit bundeslize vic nez letos.

Reagovat
-Carles-

Tak myslel som hlavne LM, myslím že s Pepkom sa ju podarí konečne vyhrať. Ale to možno dokáže už tento rok Jupp.

Reagovat
smazaný uživatel

no snad bude konečně BL více "mediální" a nebude pořád jen přehlížena

Reagovat
PaulinhoTheGunner

I když se mu bude dařit, tak pochybovači zůstanou...a nelze se divit. Bayern má famózní kádr, je suverénní v lize podobně jako Barca a už minulou sezónu v LM přehrával např. Real i Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

ze současně nejlepšího klubu na světě šel do druhého nejlepšího klubu na světě.

Reagovat
Mr.Jindros

Příští rok jednoduše musí být v play off Ligy mistrů souboj Barcelona - Bayern.

Reagovat
Kily

klidně bych si na to přisadil, to je takové lákadlo, že to snad ani nemůže nevyjít

Reagovat
-Carles-

To bude tutovka

Reagovat
smazaný uživatel

Ale škoda že nebyla nabídka od Dortmundu, tam kdyby je vytáhl na špičku(kde sice jsou ale nejsou na tom zrovna nejlíp, rozhodně ne líp než Bayern, a nemají v kádru nejlepší hráče v Evropě jako Bayern, zato mají nejlepší mladé hráče = další +)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jedno slovo: Klopp!!!

Reagovat
danko10

A Kloppa, ktory za tym vsetkym stoji, by vyrazili, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PaulinhoTheGunner
Reagovat
smazaný uživatel

heh

Reagovat
smazaný uživatel

Styl, který praktikuje Pepe se mi mi prostě a jednoduše do Bayernu nehodí Myslím si, že na své úspěchy tam už nenaváže ale kdo ví...

Reagovat
smazaný uživatel

proč si všichni myslíte, že tam jde z Bayernu udělat druhou Barcu? Když budete přemýšlet jako trenér, tak budete vědět, že každý hráč je jiný a nehodí se do každého systému hry.

Reagovat
smazaný uživatel

Neříkám, že z Bayernu udělá druhou barcu ale poukazuji na to, že trénoval jenom Barcelonu. Tím pádem má vžitý jenom jeden styl, který nemusí v Německu sedět. Upřímně nejsem zastánce mladých trenérů, kteří do toho spadli takhle jako Pep nebo Boas. Trénovali jeden tým a všichni z nich dělají hvězdy :) Ano dosáhli velkých úspěchu, ale až čas ukáže vždy jakou na tom měli zásluhu :)

Reagovat
danko10

Podla mna sa bude musiet do urcitej miery prisposobit. Jadro veleuspesneho Barcelonskeho tymu preslo mladeznickymi tymami, v ktorych ti chlapci ziskali tie specificke kombinacne navyky. To sa asi neda naimplementovat do omnoho priamociarejsieho systemy Bayernu zo dna na den. Plus mam za to, ze Nemecke mancafty su v defenzivnej cinnosti oproti Spanielskym o dost organizovanejsie a agresivnejsie. Tiez patrim ku skeptikom, co sa tohoto tahu tyka a navyse musim priznat, ze na fotbal Barcelony ma vobec nebavi pozerat. Ale na druhu stranu mi Guardiola pripada ako "fajn chlap," takze sa neda povedat, ze by som mu pripadny uspech neprial.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

za fajn chlapa, myslím, že tam bude úspešný

Reagovat
smazaný uživatel

"Nemecke mancafty su v defenzivnej cinnosti oproti Spanielskym o dost organizovanejsie a agresivnejsie. "

Podla coho si to posudil ? Bayern dostal od Barcelony 4ku, Leverkusen dokonca 7.

Reagovat
smazaný uživatel

"kritici mladého kouče, kteří tvrdí, že Barcelonu by mohla trénovat jejich babička a že Guardiola není ničím výjimečný ."

Ti co tohle tvrdí, to budou tvrdit i když bude mít Pep úspěchy s Bayernem. Akorát v té větě nahoře vymění Barcelonu za Bayern..

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak... je úplně jedno jestli uspěje nebo ne, pro ty co chtějí psa být si vždy hůl najdou...

Reagovat
Al Capone

Uvidíme, ale moc mu nevěřím.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bigfoot

LFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

No já bych to zas tak neviděl, že Barcu by mohla trénovat uklízečka, babička a já nevím co... ted posledních zápasech mi přijde, že tam chybí Tito nebo Pep aby je trošku motivoval a neozevlovali to jako to v posledních zápasech udělali...

Reagovat
danko10

Ved Tito uz normalne trenuje, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Je pravda, že ted už vlastně jo...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsme si už nějak neuvědomil... to probhělo tak potichu. Si pamatuju ale jak vloni pep seřval Sanchéze.

Reagovat
smazaný uživatel

PMEZ/Ligu mistrů vyhrál jako trenér 2x a jednou jako hráč a zařadil se tak vedle velikých hráčů/trenérů jako Frank Rijkaard (oboje s Barcelonou) - to asi ne, no...

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern nebude mít konkurenci s takovým hvězdným kádrem, který povede Pep.

Reagovat
smazaný uživatel

Správou týždňa bol podpis zmluvy Pepa Guariolu s Bayernom Mníchov. Španielsky tréner zasadne na lavičku Bavorov až po tejto sezóne a dovtedy má čas na to, aby sa naučil nemčinu a vyhliadol si hráčov do tímu, ktorý bude v Allianz aréne budovať. Podľa španielskej tlače je na jeho zozname vysoko mladík Isco z Malagy, za ktorého pripravuje Bayern ponuku vo výške 15 miliónov eur. 20-ročný ofenzívny stredopoliar, držiteľ ocenenia “Golden Boy” patrí medzi najväčie talenty španielskeho futbalu za posledné roky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mercury

Nejsem si úplně jistý, jestli by to mělo smysl. Bayern má už tak dost silnou lavičku a spoustu nadějných mladých pušek na podobný post - Kroos, Muller, Shaqiri, atd....Iscovi hrozně fandím a nerad bych aby se zakopal vysedáváním na lavičce velkoklubu jako Sahin nebo Affelay.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak si ho Pep privedie, tak mu bude dávať dosť šancí, nemyslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Marcel Schmelzer má dnes narozeniny - tohle mu udělali spoluhráči z auta..krásný dárek!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=601044436574207&set=a.196395950372393.49458.134904013188254&type=1

Reagovat
smazaný uživatel

To by mohl bejt dobrej kvíz. Co je tohle za auto?? Jinak Marcel

Reagovat
smazaný uživatel

já to vím ale nepřišel bych na to (psali to tam někteří pod tou fotkou)

Reagovat
smazaný uživatel

Je vtipný jak většinu uživatelů zaujalo spíš to GT-R v pozadí

Reagovat
smazaný uživatel

to je prý od Nevena

Reagovat
smazaný uživatel

To je hrozný dělo!

Reagovat
db18

Reagovat
Talker

"V neposlední řadě pak chce dozajista dokázat pochybovačům, kteří nevěří v jeho kvality, že uspěje s méně provařeným týmem, kde petrodolary nepadají z nebes."

Nesouhlasím především s větou, především s částí "s méně provařeným týmem".

Jde ze světové jedničky poslední pětiletky do týmu, který je součástí top3 poslední pětiletky. Navíc do týmu, kterému dorostla kostra týmu, kdy jsou ti hráči na vrcholu, k tomu hromada mladých, nadějných hráčů.

Je to logická volba, lépe připravený tým nemá nikde a je to pro něj nejlepší řešení. Ale nějak bych neřekl, že by tituly z Bayernu dokázaly pochybovačům, že je světová špička.

Podle mě bude mít snadnější nástupní pozici než v Barceloně v rámci restrukturalizace kádru (není moc potřeba), na druhou stranu nezná kádr dokonale (ale má půl roku na to ho perfektně poznat, naučit se německy).

Pro Pepka geniální volba a tipuju, že i pro Bayern.

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybovači totiž budou vždy, dokud nevyhraje titul s béčkem St.Pauli. Velké prokletí megaúspěšného kouče.

Reagovat
Talker

Já reagoval na tu větu, že "uspěje s méně provařeným týmem". To mi prostě k Bayernu nesedí.

Reagovat
smazaný uživatel

Průměrní trenéři trénují průměrné kluby. Špičkoví trenéři, trénují špičkové kluby. Jednoduché. Názory slaboduchých závistivých nul jsou spíše k zasmání .

Reagovat
smazaný uživatel

nechápem niektorí asi čakali že pôjde do Augsburgu

Reagovat
Talker

Hm, jen ti nehraje do karet, že někteří trenéři si ty špičkové kluby vytvoří sami od "nuly" (Klopp).

Já Guardiolu oceňuju jako špičkového trenéra, dokonce jsem ho i chtěl k nám. Jen říkám, že si vybral klub, který stačí udržet ve skvělé kondici - což taky není rozhodně jednoduché.

Reagovat
smazaný uživatel

nuž ja si myslím že v Dortmund je klub v ktorom potenciál stať sa veľkoklubom bol a to nezávisle od Kloppa predsalen je to klub so skvelým zázemím a fanúšikovskou základňou dokonca Dortmund v minulosti veľkoklubom bol viď. víťazstvo v LM v roku 1997 čiže sa dá povedať že to bol pred Kloppom taký veľkoklub v útlme tým nechcem znevažovať Kloppovu prácu robí ju naozaj skvelo

Reagovat
smazaný uživatel

Sezóna před příchodem Guardioly taky hovoří zcela jasně, že měl hodně práce vrátit Barcu na vrchol.

Reagovat
smazaný uživatel

práve Guardiola dostal mužstvo s hlbokej krízy a spravil z neho najlepší tým sveta s ktorým vyhral v najkratšom možnom čase všetko čo sa dalo

Reagovat
Talker

S tím naprosto souhlasím, že v Barce odvedl pořádný kus práce Minimálně zezačátku to měl hodně těžké a předal ten klub ve skvělé kondici, to je obdivuhodné.

Reagovat
db18

jenom Puplit je špičkový trenér ve špatnym klubu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ja jsem treba pochybovac Guardioly a rozhodne po nem nechci aby vyhral ligu s prumernym tymem.

Jenom jsem toho nazoru ze zatim mel 1 angazma a to je malo na to delat z nej snad nejlepsiho kouce soucasnosti coz mnozi delaji.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak Bayern je samozrejme naprosty top tym, ale do te dominance Barcelony jim stale neco chybi takze pokud by to to dotahnul na takovy level tak by jiste zaslouzil obrovsky uznani.

Ale na to bych si uplne nevsadil ta soucasna generace v Barce a hlavne Messi jsou tak vyjimecni hraci ze 2 takove tymy soucasne tezko mohou existovat.

Reagovat
Recoba Inter

Mohl by to být nejsilnější tým všech dob a nejspíš taky bude!

Reagovat
smazaný uživatel

Chcem ho pocut ako rozprava nemecky, to bude nieco specialneho

Reagovat
Talker

Má půl roku na to, aby se to naučil..

Reagovat
smazaný uživatel

Pocut Spaniela/Katalanca hovorit nemecky musi byt velmi zaujimave posluchanicko

Reagovat
Melda

Nechci být za rýpala ale tato věta mě celkem pohnula koutkem v lehký úsměv "raději bude představovat svoji strategii disciplinovaným Němcům než třeba Balotellimu" že by Bayern byl samej němec se říct nedá Na druhou stranu takový zmetka jako je Balotelli tam nemají.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale polovinu týmu tvoří Němci/odchovanci (Neuer, Lahm, Boateng, Badstuber, Alaba-odchovanec, Basti, Müller, Goméz), kteří jsou doplněni vhodně zahraničními hráči...

Reagovat
smazaný uživatel

Už mě docela vytáčí ty reakce, jak jde Guardiola udělat dalšího fotbalovýho giganta z Bayernu, Bayern přitom už teď je megaklub. Ač fanoušek Bayernu, tak se na něj moc netěším. Pokud je pravda, co o něm psal Ibrahimovič ve svém životopisu, nedokážu si představit, jak ho například Basti nebo Dante budou poslouchat na slovo a budou to "prostě" jeho ovečky.

V článku je taky zmíněno, že Barcelona měla skvělé statistiky, aniž by byly zmíněny statistiky Bayernu, který je pokaždé na prvních třech místech a už teď se soupeři třesou strachy, že ho v evropských pohárech dostanou... Zkrátka a dobře, ten humbuk kolem něj a jeho osoby je neadekvátní. A to jsem ještě něslyšel Čapka ve studiu fotbal, ten se z toho podle mě udělá a bude porovnávat Barcelonu s FCB, na to se "fakt těším"...

Reagovat
smazaný uživatel

Pojetí Bayernu v podání autora článku mi přijde poněkud odlišné k tomu, co znám já. Zaprvé si nemyslím, že jeho pozice bude po špatné sérii pevnější než v CFC či City. Bayern letos jede na titul, což vedení považuje za povinnost (mám dojem, že pokaždé od odchodu Otmara se trenér při netitulu až na Juppa 2012 pakoval) a od něj budou chtít LM, k úplné spokojenosti vedení asi bude potřebovat trebl.

Zadruhé egoismus hráčů. Bayern není tým bezejmených hráčů, kteří před trenérem sednou na zadek a budou ho poslouchat na slovo. Asi už to není tolik jako s Effem, Baslerem či Kahnem, ale pořád je tam dost hráčů po všech směrech výrazných, co vím tak třeba Schweini či Franck s Robbenem.

Nebude to mít jednoduché a z větší části se Pep bude muset přizpůsobit současnému Bayernu, než naopak. U Bavorů není mžné, aby dostal dobu hájení na to, aby z nich udělal druhou Barcelonu.

Reagovat
smazaný uživatel

jako trener urcite Bayernu vtiskne par svych myslenek, o tom zadna, ale reci o tom jakej to bude valec a podobne jsou uplne zcestny, jde tam hlavne proto, kdyz pominu zazemi, tak hlavne pokracovat ve vyborne nastolenem soucasnem fungovani kadru, brat za samozrejmost kazdorocni titul na vsech frontach je ta nejvetsi blbost, ano, od Barcelony se to cekalo a ceka, jenze ta v poslednich letech ukazala, ze je jeste o pomyslnej schod vys nez prave Bayern, Real, MU, Chelsea atd. Takze prioritou cislo jedna je hlavne udrzeni se na spici hlavne v evrope, domaci soutez je povinost

Reagovat
smazaný uživatel

Měl jít do Arsenalu vyhrát titul. A nebo do Schalke.

Reagovat
smazaný uživatel

Co je pravdy na tom, ze by mel mit Bayern pres €200 mega na letni prestupy? Tipuju, ze prachy na castecnou prestavbu budou, ale asi ne v takove mire.

Reagovat
smazaný uživatel

200 mega však už majú aj tak silný káder ak bude mať Guardiola toľko prachov na prestupy tak sa im vyrovná kvalitou kádru asi len Barca

Reagovat
smazaný uživatel

naprostej nesmysl ;)

Reagovat
db18

Reagovat
db18

Proč peníze na přestavbu? Bayern má dobře poskládané mužstvo, které potřebuje maximálně pozměnit složení náhradníků...

Reagovat
smazaný uživatel

..proto jsem psal na „castecnou“ prestavbu, ale co ty vic, co ma Pepek za lubem. Jen to nekdo psal na EF atak se ptam, i kdyz tusim, ze je to blbost. Ani si nedokazu predstavit, co by s 200m delali. Falcao? + Isco, Valdez a spol?

Reagovat
db18

Uli sní o "FC Deutschland" a momentálně byl asi největší zájem o Höwedese...

...jinak Bayern dává peníze na přestup ¨pouze ze zisků z minulé sezony - jen ve vyjímečných případech se rozhodne sáhnout pro peníze do konta, kam se ukládají peníze dlouhodobě (příklad: Javi Martinez), takže tohle by zase nějakou dobu nemělo nastat...

+ se o tom samozřejmě Pep už bavil s Ulim před podpisem smlouvy a Hoeneß prohlásil, že Pepovi se současné mužstvo líbí a nedal žádné požadavky pro příchody jak do realizačního tak hráčského týmu...

Reagovat
db18

...to by mělo být tak nějak všechno, co k tomu vím

Reagovat
smazaný uživatel

Diky, bohate mi to takto staci, naprosto vycerpavajici odpoved!

Reagovat
Bayern +

Ale Höwedes by bol sen. Dokonalejsiu nahradu Daniela si ani nedokazem predstavit.

Reagovat
db18

Pak by to ale asi chtělo pustit Rafinhu, aby Boateng měl možnost hrát i napravo, jinak by to asi moc neklapalo (nebo by se Kirchhoff zabudoval do toho přestupu)

Reagovat
Bayern +

Nj, Kirchhoff do S04 a my so stvoricou Boateng, Howi, Dante, Holger.

Reagovat
jv

Nenažranci!

Reagovat
smazaný uživatel

pepík měl strach, proto si vybrali fašouny. Tam José ještě nebyl a pochybuju že někdy bude . Takže pokud by pepík vyhořel v Itálii nebo na ostrovech, tak by se mu José vysmál,ale když to pohnojí u skopčáků ,tak na to sere pes. U katalánců měl jen kliku na generaci. Němci jsou vypatlanci, když si myslí, že tam vytvoří druhou Barcelonu.

HALA MADRID

Reagovat
smazaný uživatel

fan Madridu ide hovoriť niečo o fašounoch

Reagovat
smazaný uživatel

k tvojmu príspevku ešte toľko práve Guardiola z týmu ktorý bol v hlbokej kríze spomeniem trebárs prehru 1:4 na Santiago Bernabeu spravil víťazný stroj a najlepší tým sveta ktorý vyhral v roku 2009 všetko čo sa dalo Visca el Barca !

Reagovat
smazaný uživatel

Internetový diskuze dokážou vyplodit tolik trotlů...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
OVi.77

Tak ty jsi přímo ukázkový případ fanouška - exota, myslím že slušní madridisti se musí za tebe těžce stydět, nehledě na že jako fanda RM tady plácáš něco o fašounech, což je celkem paradox

Reagovat
Bayern +

Dante konecne nominovany do repre. Som rad, ze konecne dostane sancu miesto kudrnaca.

Reagovat
smazaný uživatel

jo Dante si to zaslouzil, koukal sem na nej a doma i v LM prokazuje neskutecnej prehled a klid, navic umi zdrave hecovat spoluhrace, pro me osobne letos TOP stoper v Evrope, kdyz se ohlidnu na ruzny zapasy z ruznych lig, snad mu vykonost vydrzi aspon tri sezony

Reagovat
db18

jestli naváže na výkony v Bayernu, tak bude mít Brazílie hodně silný střed obrany

Reagovat
jv

Škoda, že už má 29 let, přesto jeho případ ukazuje, že se toho snu, startu za reprezentaci, nemusí vzdávat ani Felipe Santana.

Reagovat
Bayern +

100. fűr den FC Bayern Műnchen

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
protiproudu

propadák

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

nech pride trenovat tatran presov a ked po dvoch sezonach s tymi lemrami nieco dokaze, tak potom poviem, ze je to naozaj pan trener.

Reagovat
smazaný uživatel

On Guardiola viedol okrem barcelonskeho Acka i barcelonske Bcko a postupil s nim o ligu vyssie . A vraj to bola po uvodnych vlaznejsich vykonoch poriadna jazda.

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak ja si doteraz spominam na tento clanok ked nastupoval do Acka

http://www09.fcbarcelona.cz/view.php?cisloclanku=2008052203

Uz vtedy som si vravel Pep je spravna volba pre Barcu a to iste vravim aj teraz spravna volba pre Bayern ale v kabine nastanu zmeni (Ribery, Robben out - oni budu ten rozdiel medzi uspechom a neuspechom lebo ich povahy sa na pracu s Guardiolom nehodia. Hlavne ta Riberyho.)

Reagovat
smazaný uživatel

proč tam autor píše něco o balotellim když sám guardiola u anglie přemýšlel pouze u arsenalu ? chelsea podle mě rozmýšlel tak den a ještě před nabídkou se rozhodl proti...

Reagovat
smazaný uživatel

Pro všechny, kdo to ještě neviděli - Mate Knopp jako Pepe Guardiola

http://www.youtube.com/watch?v=L4kTkCG6mw4

sice je to jedno z jeho nejslabších, ale co řekl o Hildebrandovi a Mourinhovi pobavilo

Reagovat
smazaný uživatel

*jaj, samozřejmě jsem myslel Matze Knop

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

z trenérské mladiny by se mi v Bayernu líbil víc de Boer

Reagovat
smazaný uživatel

Já osobně si myslím,že dobrý trenér není. Že v momentální FCB by moh´ trénovat fakt každý. Rád bych se mýlil ! Proto mu fandím

Reagovat
smazaný uživatel

Ty mas proste rad Mourinha...

Reagovat
smazaný uživatel

co? Zase vedle !

Reagovat
-Carles-

Na základe čoho si myslíš že nie je dobrý tréner? To že mu nejdú nákupy je fakt, ale z čoho vychádzaš že nie je dobrý tréner?

Reagovat
smazaný uživatel

Jen na okraj ( musím za chvíli do práce)- nikoho předtím netrénoval (B FCB) a nynější FCB je dobrá i bez něj (viz Villanova) a tak si myslím,že jeho "trenérské" vysvědčení nemá svoji zásluhou. Teď se ukáže. Ale hlavně sem na něj zvědavý v LM,poněvadž v BL ho nejde letos cenit. Tam je to skoro dané! 1. v BL.

Reagovat
-Carles-

Lenže táto Barca je práve Pepove dieťa...

Reagovat
smazaný uživatel

No a to si vůbec nemyslím !!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

To preto, ze si spatne informovany.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jo. Však uvidíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne mi prosim odpovedaj na otazku 12:55.

Reagovat
alcantara

A co si myslis?

Reagovat
smazaný uživatel

A preco sa tolko nedarilo Rijkaardovi posledne dve sezony ?

Reagovat
alcantara

To su teda dovody, verim ze to je ironia.

A tou bundesligou myslis triumfy Dortmundu alebo ako?

Reagovat
Jerichoo

Veľmi rozumná voľba z jeho strany. Bayern je výborne naštartovaná mašina so skvelým kádrom.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem v tomto trochu schizofreni. Nevim na jakou stranu se priklonit, jestli sve trenerske uspechy dokazal svym umenim, nebo tim, ze mel v tymu svetovou elitu, ktere staci rict hrejte a oni vyhrajou.

Reagovat
alcantara

Nie, este im povedal, ze strelte viac golov ako super a oni ich strelili.

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Bayern +

Reagovat
j_mrazik

To taky ne každýho trenéra napadne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Its funny because its true

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
db18

Beckenbauer takhle řekl německé reprezentaci na MS 1990: „Geht's raus und spielt's Fußball.“

Reagovat
Arne

Lahm v tý svý knize myslím psal, že Klinsmannovy poločasový porady se omezovaly na "musíme dát gól".

Reagovat
db18

asi to neumněl tak dobře podat

Reagovat
smazaný uživatel

za to by v Doppelpass musel dát pár éček do kasičky

Reagovat
smazaný uživatel

Pepka čeká druhá varianta. Bál se výzvy a vzal pro něj tu nejlepší variantu biď za menší peníz. V Anglii by dopadl podobně jako Vias Boas a pak už by mu nezbylo nic jinýho než nastartovat karieru někde ve Fulhamu.

Reagovat
smazaný uživatel

Trenovanie Bayernu nie je vyzva ?

Reagovat
Mercury

slovo biď je teda jednou z největších perel, kterou jsem kdy viděl, děkuju..dvě chyby ve třech písmenech, to je kumšt! :)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

byvaly spoluzak ze zakladky mel v diktatu pres 60 chyb.. nejvtipnejsi z nich bylo, kdyz slovo "vrabec" napsal "vrapec" .. myslel to uprimne.. takovych lidi je tu mraky.. :)

Reagovat
Pigeon

spolužačka napsala samyčky...ani podle slunce seno se nepoučila

Reagovat
smazaný uživatel

ja som na základke spolužiaka čo mal opísať z tabule slovo diktát a napísal ho s y

Reagovat
Kily

spolužák i přes správnou radu dvou dalších napsal "teleffoní budka" a dneska hraje Gambrinus ligu

Reagovat
smazaný uživatel

Gambrinus ligu a za koho ak sa smiem opýtať ???

Reagovat
Kily

Teplice

Reagovat
smazaný uživatel

tak to mu asi to že nevie gramatiku nevadí a ako sa volá ???

Reagovat
Kily

Kaufman, on si v životě vystačil i bez jazyků, v zápase za naší jednadvacítku v Arménii dostal žlutou kartu za kritiku rozhodčího, přesto že neumí ani česky a jiné jazyky jsou pro něj ves za španělskou vesnicí

Reagovat
smazaný uživatel

pre rozhodcu boli tie jazyky asi tiež španielskou dedinou tak si porozumeli

Reagovat
Kily

Reagovat
smazaný uživatel

No, neříkám, že jsem se hodněkrát polámal nad gramatikou v písemkách. Taková Antarktyda je velmi tvrdá oblast a Ňu Jork nejspíše inuitské sídlo....

Reagovat
jv

...to si zahrál dokonce i za reprezentaci.

Reagovat
smazaný uživatel

porovnávať Guardiolu s 1 sezónnou kométou Villasom-Boasom je podľa mňa hlúposť Guardiola dokázal mať výsledky 4 sezóny po sebe

Reagovat
smazaný uživatel

je az neuveritelne, jak se tu tyden toci prispevky jestli uspeje ci ne

Reagovat
smazaný uživatel

200. pro Pepíka Guardiolů

Reagovat
protiproudu

Shoří jako papírovej čert.

Reagovat
smazaný uživatel

Suarez na lane Bayernu

Uruguajský reprezentant a kanonier FC Liverpool Luis Suarez sa vďaka skvelým výkonom v drese The Reds ocitol v hľadáčiku nového trénera Bayernu Mníchov Pepa Guardiolu, ktorý vraj na leto chystá na jeho kúpu 40 miliónov libier

Reagovat
db18

Hmm, ale FIFA chce zakázat vlasntíctví hráče 3. stranou, tak má Pep smůlu

Reagovat
db18

...ale známému ze Slovenska by se splnil klukovský sen, ten si přál Suareze ještě, když byl v Ajaxu

Reagovat
smazaný uživatel

super drzím palce..je fakt take Ballotela mat v time nic moc

Reagovat
smazaný uživatel

super drzím palce..je fakt take Ballotela mat v time nic moc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern hraje podobnej styl jako Barcelona a má i podobně propracovanej systém práce s mládeží i proto si Guardiola vybral právě Bayern a myslim že mu bude sedět

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele