Střížkovští Bohemians chtějí, aby kauzu Bohemek rozřešila UEFA

11.04.2010, 15:38
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (186)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Zrušte už ten pseudoklub ze Střížkova, dělají jen ostudu celé lize.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
AjaxFans

Tak tak,už by jim mohl dát někdo pořádně přes držku,ať se proberou

Reagovat
pavel.fotbal

Přeřadil bych Střížkov od příští sezony do pražskýho pralesního přeboru!

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Lahvac-CZ

Přesně. Já ten Střížkov nechápu...okopírují od Bohemians 1905 název a vše okolo toho a ještě se chtějí soudit. Střížkov je vylízaný.

Reagovat
domingo

Ale kur.a už!! přestaňte s tou komedií a jděte do pekla, nikdo na tyhle bláboly není zvědavej.

Reagovat
Radar

Kopou kde se dá..

Reagovat
centos

Až mě zítra ráno v pět..

Reagovat
domingo

Reagovat
Tsigi

Reagovat
$dolar$

ke zdi postavi?

Reagovat
shitcool

Ty vole jestli to ten Kapr tu ligu zachrání a Paroubek vyhraje volby tak emigruju snad už i do Afgánistánu nebo Čečenska, páč tady to začíná vypadat jak za komunistů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

člověk, co napíše takovouhle sračku neví, jak to tu vypadalo za komunismu!

Typicka reakce adolescenta!

A to se komuny a už vůbec ne Paroubka nechci zastávat!

Reagovat
smazaný uživatel

No podle tvého "nicku" ty asi o komunistech budeš taky vědět hovno,co?

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

no muj nick je zvolen zcela zamerne, jsem nepatrne starsi... :-)

Jen to okomentuju slovy, ze velka vetsina z tech, co nejvic nadavaji na komunisty, jsou potomci byvalych komunistu, dnes prevlecenych do ryze kapitalistickych barev! A to je to, co me sere...

Jejich tatinkove a maminky lizali Bolsevikovi zadek, ziskali kontakty, po prevratu se vrhli na podnikani a dnes to jsou vazeni podnikatele! A jejich caparti nadavaji na to komunisticke podhoubi jejich bohatstvi....

Reagovat
smazaný uživatel

...nepatrně starší... hmm no nevím. Ale nesud někoho,koho neznáš.

Reagovat
smazaný uživatel

No soudim dle reci, protoze stejne reci povetsinou vedou lidi, ktere jsem v predeslem prispevku popsal... A zda se mi to uboze trapne...

Reagovat
salami

kdyby sis nezvolil nick záměrně tak jseš asi uplnej idiot, pokud maš namysli, že sis ho dal z recese dalo by se to respektovat, tvoje teorie je taky dost mimo, samozřejmě, že takoví jsou, ale jaks poznal, že zrovna shitcool je ten případ, když sis od něj přečetl jeden příspěvek?

Reagovat
smazaný uživatel

No holt se svym nickem jsem dostal ban a to jsem nikomu nenadaval do idiotu a podobne, stacilo pouze, ze jsem napsal, ze italska serie A je megasracka... Ale ok, snizim se na tvoji uroven.

Takze idiote, na prispevek typu:

Ty vole jestli to ten Kapr tu ligu zachrání a Paroubek vyhraje volby tak emigruju snad už i do Afgánistánu nebo Čečenska, páč tady to začíná vypadat jak za komunistů...

muze napsat pouze hloupe dite, ktere si ani nedokaze predstavit, jak to vypada v Cecensku vi v Afghanistanu a snazi se byt zajimavy tim, ze kritizuje Komunu, kterou nezazilo.... Staci, idiote?

Reagovat
salami

A cos pochopil ty?S tim záměrnym nickem jestli to chceš polopatě, jsem to myslel tak že vždycky když si dáš nějakej nick je záměrnej leda, že bys byl nějak duševně nemocnej a dal si ho v nepříčetnosti a pak ho musel používat.A pokud jde o shitcoolouv příspěvek každýmu tady je uplně jasný že to je nadsazka, nebo si myslíš že to myslí vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslim si, ze to mysli vazne, to mas pravdu... Jednoduse se mne zda tento styl humoru dost ubohej... Proto jsem na nej zareagoval timto zpusobem...

A k tobe a tvemu sluvku nepricetnost - ze by kolega pravnik? :-)

Reagovat
smazaný uživatel

jinak jeste jedna vecna! Kdyby si umel/a cist, tak ja jsem u toho shitcoola (nazval jsem ho adolescentem) nerikal, ze on je tim potomkem byvalych komunistu, dnes kapitalistu! Ja napsal, ze vetsina z tech, co nejvic nadavaji na komunisty! To je sakra rozdil. Tak si precti, co kdo pise, nez ho zacnes kritizovat.

A muj nick kkkkubicekkkk? jeste ti to osvetlim! Kdyz muze v textu dite pi...ovat, ku...vovat, neg...rovat a ban nikde (nejen ban, ale ani ten prispevek neni smazan) a clovek s nickem jmena a rocniku narozeni dostane za megasracku napomenuti, nasledne, kdyz se ozve, dostane ban, tak si holt pak zvoli debilni ban, kterej evokuje malyho smrada, aby na nej bylo pohlizeno jinak... Libit se ti to muze, nemusi, je mi to jedno... Zatim to ucel plni

Reagovat
salami

nicméně jsi to použil v reakci rozvinuté z jeho příspěvku, pokud jsi neměl namysli jeho proč jsi sem něco o této skupině psal, když si vlastně nemyslíš, že do ní patří?A tim že jsi nám prozradil že jsi starší a máš nick na zmatení místních mravokárců, sis docela svoji taktiku rozhodil.No nic nemá cenu dál pokračovat, nikdy jsem tě nenazval idiotem, ale klidně mi tak říkat mužeš, nijak zvlášt mi to nevadí dál už se vyjadřovat nebudu.

Reagovat
smazaný uživatel

ok, to je rozumny... koncime... Zdravim

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodou za komoušů byla atmosféra na stadionech trochu jiná .:-D:-D...ale to bylo dané tím, že naši hráči vesměs nesměli hrát na západě :-))

Reagovat
smazaný uživatel

DD má skvělé fanoušky i teď

Reagovat
smazaný uživatel

Bohemians Praha má tak 200 fanoušků, Bohemians 1905 má fanoušky po celé republice...Jestli zrušej pravou Bohemku tak českej fotbal si udělá opravdu jméno

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň si na sebe upletou bič a budou muset uznat že oni nejsou bohemka

Reagovat
smazaný uživatel

to je mi teda klub, s triceti trumpetistama, jeste s nesympatickymi hraci, vedenim a zazemim tento klub patri do divize a misto nej at jde do ligy hradec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Neskutečná drzost. Kapra postavit ke zdi a hotovo, dvacet.

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
sosna

Kapr vyplouvá do Evropy? Ta svině udělá ostudu kde se dá !!! Jestli nedejbože tihle k*koti zůstanou v lize, tak je čeká peklo!

http://www.bohemians1905.cz/foto/zapas/1297/12576/s

trizkov_jaro2010_kapr.aspx

Reagovat
smazaný uživatel

...řekl bych, že dopis se ani neotevře a skončí rovnou v koši

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kily

mohl by na tom vydělat náš cestovní ruch, chce to jenom udělat velkou reklamní kampaň se sloganem "Myslíte si, že jste už viděli vše? Opravdu? Tak to rychle přileťte do Čské republiky". Místo Pražského hradu pak budou turisté vyhledávat Kaprovu vilu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

Kua zruste uz vsechny Bohemky, stejne se na ten jejich fotbal neda koukat

Reagovat
smazaný uživatel

čistě po fotbalové kráse

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
domingo

Reagovat
Kily

pokud to povede ke snížení počtu účastníků Gambrinus ligy na 14 nebo 12, tak jsem pro

Reagovat
smazaný uživatel

vole

Reagovat
božský John

A jako bonus bych zrušil Slovan

Když už je neporazíme ...

Reagovat
goodbay

přesně tak, B 1905 hraje největší haluz za poslední 3 roky, kdy hrála 2 sezony v G. lize

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, stejně nikomu chybět nebudou

Reagovat
salami

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas takový beton jako klokani hrálo kdysi Joko uherské hradiště než zkrachovali komplet. Od té doby čekal tento betonprimát na ně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

bože Střižkov

Reagovat
smazaný uživatel

Nakonec zrusi obe a zustane jenom ta prava

Reagovat
smazaný uživatel

z Irska

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zofka

Správně ... TJ Bohemians Praha

Reagovat
Kepy_FCB

Pan Kapr člen budoucí vlády pana Paroubka.

Reagovat
F.Torres

a ty budeš náš prezident ne

Reagovat
Kepy_FCB

ne tvůj

Reagovat
F.Torres

to bych to teda chytil

Reagovat
smazaný uživatel

Já znám pouze jednu Bohemku a ta pořád sídlila ve Vršovicích. Já nevím co ten střižkovský prífrcek chce. Ukradl logo, název a teď se hodlá obracet na UEFA, aby i celá Evropa viděla jaký jsou blbci.Já nevím jestli by ČMFS takhle postupovala, kdyby jsi třebas změnil názov Sparta Krč na Sparta Praha,Je jenom jedna Bohemka - ta z Vršovic aľ jsi to už všichni uvědomí i na svaze a udělají rázný krok s podobnýma Kaprama, co fotbalu jen škoděj a chtěj z nÉj jen ryžovat..

Reagovat
smazaný uživatel

Prává Bohemka právě hraje tušim že divizi, a jmenuje se FC Bohemians Praha a.s.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš recht, obě prvoligové bohemky jsou "falešné", ale ta kaprovská má alespoň práva na logo

Reagovat
smazaný uživatel

ale nemá čest, odvahu, fanoušky, stadion...

Reagovat
smazaný uživatel

jseš vubec z Prahy ? když to tak dobře víš .

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem z Prahy, a vím to, čumíš co?

Reagovat
smazaný uživatel

No nečumím, jen já žiji ve Vršovicích 30 let, z okna koukám na stadión, který se vždy jmenoval Ďolíček a hrála na něm pouze Bohemka z Vršovic, všechny ostatní pseudobohemky jsou jen pouhými napodobeninami té pravé. Když nejsi z Prahy, přijď se podívat do Vršovic, snad sám pochopíš, která je ta pravá Bohemka.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak ono je to právně celkem zřejmé, což je důvod, proč se to tak protahuje. Kdo by chtěl jít proti všemi milované B.1905? Zřejmě doufali, že dojde k jakési dohodě, kdoví...

Reagovat
božský John

A kdyby byl z Říčan,tak je mezi tim nějakej rozdíl?

Reagovat
smazaný uživatel

Říčany nejsou Praha a už vubec ne Vršovice

Reagovat
božský John

To jsem nevěděl

Jen reakce na otázku "jseš vůbec z Prahy?"

Reagovat
smazaný uživatel

jj, ta je nejpravější

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že jako příznivec českého fotbalu budu muset ze skříně vytáhnout staré náčiní na ryby a basebal a vypravím se zalovit do Prahy

Reagovat
smazaný uživatel

Když použiji parodii na název jednoho filmu "Toho Kapřa třeba zabít ", doporučujo ho ulovit dřív než jěšte napáchá dalších škod. Co když příště si umane, že on je vlastne majitelem celého svazu ? A bude so ohánět nákým cárem od Paroubka ?

Reagovat
Tomanatura

Já bych zrušil celou gambáč ligu. Stejně dělají akorát ostudu. pár těch hráčů bych poslal do světa a zbytek by hrál amatérskou uroveň. Tečka

Reagovat
Radar

Já bych tě prodal cikánům.

Reagovat
Tomanatura

Ti by mě už nechtěli, no...

Reagovat
domingo

Reagovat
domingo

Hej ale představa Slavie na amatérské úrovni - žádní Leškové a Doležalové, žádní Cisséové, Jamesové Densové a Hercegfalviové, poctivej fotbálek hranej pro radost, vstupný pár korun, pivo a párek...

Reagovat
božský John

To je krásná představa ...

Reagovat
smazaný uživatel

...a propískanej zápas za flašku vína a karton cigaret

Reagovat
domingo

Reagovat
centos

Žádná policie ani ochranka..

Reagovat
smazaný uživatel

at střížkov třeba zhyne !!!!!!! já bych toho kapra hodil na talíř fandim spartě , ale vršovická bohemka mi nějak nevadí a střížkov vymazat tlačítkem ''DELETE''

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych ten nazev nedal nikomu..

Reagovat
smazaný uživatel

taky dobrej nápad

Reagovat
Liquid

přesně, klokani patří do Austrálie

Reagovat
božský John

Tak by si mohli dát do názvu zvěř ze střední Evropy ....Vererka 1905 ; Sova Praha a Jezevec Praha a.s. třeba ...

Reagovat
smazaný uživatel

jistě... Bohemians je zvíře

Reagovat
smazaný uživatel

...jako, kdyby se v Německu zakázalo dávat do názvů Alemania nebo Borussia

Reagovat
irik

Správně. Mělo by se používat jen poctivě Preußen .

Reagovat
Liquid

ale i klokan je předmětem sporu, přesto, že je to nebohé zvíře

Reagovat
smazaný uživatel

klokana bych zakázal Střížkovu a z názvu bych nahradil Prahu střížkovem... pak by se vztahy mohli uklidnit...

Reagovat
smazaný uživatel

A namiesto klokana do loga by si mohli dať kapra. To by už snáď boli všetci spokojní.Ja som zo Slovenska, ale fandím tej Bohemke z Vršovíc. Veď kto vznikol v roku 1905 pod názvom SK Kotva Vršovice ? A niesol názov Bohemians po celý ten čas, čo sa vrátili zo zájazdu z Austrálie a dostali klokana do daru ? Snáď len nie tí chlapci zo Střížkova ? Historicky patrí Bohemians do Vršovic a právne nech si to rozlúskne ČMFS:

Reagovat
božský John

Pro ty konzervativnější...nemuselo by se měnit jméno,ale aspoň to zvíře na obrázku ..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sosi

Jak to je teď s tou korupcí??? Nějak to vyšumělo Kapr zas mele, jak má všude důkazy a svědky na to, jak mu Hašek řekl, že je v právu, ale je načase, aby taky ty důkazy a svědky předložil, jinak fu*k off

Reagovat
Liquid

řeší to policie

Reagovat
Sosi

a svaz? dělal něco s tím, že ani podruhé důkazy nepřinesl?

Reagovat
Liquid

zase to nějak odložil, co má Kapr má policie a mě přijde logické, že "důkazy" dostala policie

Reagovat
centos

Co blbneš, řeší se důležitější věci, jako vyhřívání, které bude potřeba na dvě kola v sezoně..

Reagovat
hawk

průser bude, že jestli to bude řešit UEFA, tak to odnese ta fanouškovská Bohemka, protože on vlastně nevim jak to bylo ty práva Bohemky koupil (nevim jak to bylo takže to tu nebudu rozebírat) nebo aspoň jsem to tak pochopil, klidně mi to vyvraťte, tudíž to odnesou oba kluby a fanoušci budou mít opět smůlu (ta nepravá stejně spadne a dostane flastr jak kr.va za tyhle zhovad.losti a ta pravá, za to že si nárokuje něco, co jí už k jejich smůle nepatří).

Reagovat
Sosi

taky si na to vzpomínám, že to tak nějak bylo

Reagovat
Liquid

je to tak

Reagovat
smazaný uživatel

JA vim jiste jenom to, ze Strizkov ma nazve a logo pronajaty od TJ Bohemians ... a pod TJ Bohemians zadnej jinej fotbalovej tym neni. FC Bohemians hrajou nakou nizsi Prazskou soutez a Bohemians 1905 je uplne neco jinyho. Ja mam za to, ze pokud ma mit nikdo sporty, tak to je B 1905 a FC Bohemians, protoze tam nevim, jak to je s tim konkurzem. Poku ale vsechno chapu tak jak to chapat mam, tak TJ Bohemians Praha ( cili Strizkov) je upln neco jinyho. SAmozrejme ze pokud spor Bohemek ( ligovy a neligovy) neodpadne pro 1905, nejspis by asi cleny CMFS bejt nemeli. Kazdopane se mi zda, ze na Strizkov to mit vliv nebude. Jim jde jen o to, aby 1905 sli z ligy misto nich .. zrejme ...

Reagovat
hawk

jenže z těch tří bohemek je právě ta 1905 v nejhorší pozici, tudíž má nejmenší naději na to, že to pro ní dopadne, protože tahle bohemka má s pravou Bohemkou společný akorát fandy a nic víc, vim, že je to krutý, ale je to tak

Reagovat
smazaný uživatel

tim si prave nejsem tak jsitej... podle me celej ten spor bude v tom konkurzu ... a co se dela, kdyz v nem bohemka byla, to nevim ...

Reagovat
hawk

no hlavně ať už to vyřešej, protože číst akorát pravá nebo levá bohemka a různý útoky z jednotlivejch stran je na nic a jelikož na ČMFS pořád o tom pouze debatujou, ale nic se neděje tak snad to třeba UEFA už konečně rozřeší. Kapr se svou sestoupí stejně takže mu to nepomůže a jak to dopadne s tou druhou se snad taky vyjasní.

Reagovat
smazaný uživatel

tak pokud pujde z ligy pryc olomouc s bohemians 1905 tak buh vi jak to bude :D

Reagovat
hawk

no o Olomouc se nebojim, tam to odnese max. pan Kapr, protože jeho tzv. důkazům z této kauzy podle mě věří málokdo

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja byh byl taky samozrejme rad, aby to tak dopadlo ... Ale pokud jde o Strizkov, tak byhc se nedivil, kdyby se jim to nejakym zpusobem povedlo :D

Reagovat
smazaný uživatel

+ má stejnou pozici (na mapě) a Ďolíček...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak prečo keď si kúpil nárok na logo a názov, nezaplatil ani korunu dlhu ? Na to sa museli skladať fanúšikovia Bohemiansu, aby klub vzkriesili z popola, keď sa ostatní naň vy...A teraz keď sa im už ako tak darí mu zase hádžu polená pod nohy.Páni typu Kapr a Jícha by nemali vo futbale, čo hľadať,lebo im nejde o krásu hry a úspechy klubu, ale len o peniaze a biznis.

Reagovat
salami

nejsem zastancem Střížkova, ale řikat tu že Kaprovi nejde o krásu hry a dávat to jako nevýhodu oproti vršovický Bohemce je fakt smíchu, at je to jak chce střížkovská Bohemka hraje narozdíl od tý vršovický fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby šlo Kaprovi o fotbal, nezakázal by hráčím nastoupit na sobotní duel., Ale dostal strach, že po Kladně dostane další nakládačku.

Reagovat
smazaný uživatel

Střížkov nám de udělat ostudu i do Evropy, zatím to byl jen "náš" interní problém A ano, pravá bohemka je ta, co hraje divizi. Střížkovská je koupena a ta 1905 je umělý klub vytvořen fanoušky Bohemky, kterou vlastní Vejsada, která právě kope nějakej ten prales...

Reagovat
hawk

aha o tej divizi jsem zase nevěděl, já myslel, že "zanikla", ale souhlasim s tím, že ani jedna prvoligová není pravá

Reagovat
Liquid

Za všecko může ČMFS, resp. jejich tehdejší Košťálovské vedení.... prostě není možné aby z 1 klubu vznikli 3 co si nárokují vlastnictví, to že 1905 má fanoušky, protože si to sami fanoušci vytvořili mě nezajímá, pakliže to všecko s tehdejším majitelem Vejsadou vyřešili, nechť sou v právu, ale vypadá to tak, že to nevyřešili. ČMFS vůbec přeci nemělo umožnit Střížkovu přejmenování.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, přesně. Potom si Střížkov PRONAJAL logo a název, čas vypršel a furt to používají

Reagovat
Liquid

protože jim to soud povolil, já bych v "ústavě ČMFS" zákazal i pronajímání názvu, hlavně že všecka tahlec byrokracie má jistě tolik archů a problémy s vlastnictvím názvu atd mají takto nevyřešené, copak je to v zahraničí možné?

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas, že za to může ponejvíce svaz - vébec neměl tuhle situaci dovolit, ale proč už to dávno Hašek neřešil, to je pro mě vážně záhada a vcelku i věřím, že ví, že by musel dát za pravdu Kaprovi a jít proti té "pravé" Bohemce 1905 a jejím hordám a to by dost možná nemusel on (a jeho okolí) ustát

Reagovat
salami

podle mě se zaprvý bál jak řikáš a navíc čekal, že Bohemians Praha sestoupěj a pujdou ke dnu jako třeba Blšany a samo se to tim vyřeší

Reagovat
smazaný uživatel

jj, nejspíše to bude přesně tak - nechal to vyhnít a čekal, že se to vyřeší samo, ale Kapr to rozhrábnul dřív, než stihnul se svým klubem "umřít"

Reagovat
fantomas

Jéé, po Obamovi ještě tohle. Naše malá republika vystrkuje růžky!

Reagovat
smazaný uživatel

Střížkov + Kapr

Reagovat
Liquid

Pražáci mají rádi Střížkov !

Reagovat
smazaný uživatel

fakt?

Reagovat
smazaný uživatel

No asi len 30, viac ich na zápasy nechodí

Reagovat
smazaný uživatel

já nevim co řeší...i kdyby někdo řek, že práva maj Bohemians Praha a že 1905 se musí přejmenovat, tak se prostě přejmenujou třeba na Fc Zelený Klokani a fanoušci budou dál stát za nima, a střížkov, i když by byl v právu, by fanoušky nezískal tak jako tak

Reagovat
smazaný uživatel

název Bohemians je snad volně k dispozici... spíše jde o znak...

Reagovat
soukup

Kapra ať rozřeší Chocholoušek!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Bože to je zase jednou ostuda pro ten náš český fotbal Za nenastoupení k zápasu bych jim napařil pokuty,že by se z toho pos*ali a body dolů v tabulce popřípadě vyloučení z ligy.Tohle už fakt ani není možné a svaz by měl konečně zasáhnout tvrdou rukou.A poté jejich spor o název klubu by měli vyřešit povolaní odborníci(pokud se u nás takoví vůbec najdou) mimo dění fotbalu.To mi zase jednou tlak krásně vyletěl nahoru

Reagovat
smazaný uživatel

willi ma z části pravdu v Irsku hraje taky Bohemians , ale jediné české Bohemians je to 1905 kde hraval Tonda Panenka

Reagovat
smazaný uživatel

Nejhorší je, že pokud to bude řešit UEFA, tak může dojít k tomu, že z právního hlediska je právo na straně Strížkova. U nás všichni ví, která má fanoušky a která je skutečně pravá Bohemka, takže nikdo není nezaujatej, ale UEFA o tomhle nemá moc páru a pochybuju, že jí to bude zajímat...

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak nějak.. myslím si že je nebude zajímat že 1905 mají fanoušky po celé republice

Reagovat
smazaný uživatel

jenže UEFA to bude mít v paži a kdo ví, jestli ten dopis vůbec otevře...

Reagovat
smazaný uživatel

Viděli ste ve zprávách toho Jíchu?? Dyt ten chlap neumí ani pořádně číst Střížkov zrušit!!

Reagovat
vanGomm

Musí být docela úsměvné,když teda pokud vůbec naší ligu tipují sázkaři třeba v Portugalsku.Jak se na ty Bohemky při tipování asi koukají.Jinak doufám,že se vše brzy vyřeší.Buď normálním selským rozumem,nebo rozhodne tzv."vyšší moc".Hlavně ať už to konečně skončí.

Reagovat
salami

asi jim to nepřijde nijak zvláštní, mužou si myslet, že je to něco jako třeba Slovan a rozhodující je až to další jméno

Reagovat
vanGomm

To další je také stejné.Npř.Bohemians Praha-Jablonec a vedle v řádku Plzeň-Bohemians Praha.Nevím je-li je něco podobně běžného i v jiných ligách,ale mám takové tušení,že jsme v tomto nejspíše unikátní.

Reagovat
salami

jestli je to tak, tak je to chyba sázkový společnosti že nenapíše Bohemians 1905 a Bohemians Praha, hned už je to lepší, pochybuju že by psaly sazkový kanceláře ty jmena nepřesně, z toho by akorát měly problémy.

Reagovat
Liquid

sázkaři jinde třeba vůbec nevědí, že Bohemians 1905 je pražský tým

Reagovat
smazaný uživatel

mě by to zvláštní nepřišlo. Prostě dva kluby z podobným názvem ...

Zvláštní to začne být pro toho, kdo se začíná seznamovat s historií obou těchto umělých klubů

Reagovat
smazaný uživatel

hašek místo toho aby něco řešil ,tak si hraje fotbal za Chabry

Reagovat
smazaný uživatel

Zatímco ty bys v jeho pozici seděl celý víkend na Strahově

Reagovat
smazaný uživatel

to nemusí,ale ještě skoro nic neudělal.když nepočítám že se bude hrát supercup a bue na kolenou prosit aby mu Košťál a spol daly ukradený prachy

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono taky nejde všechno udělat za měsíc. Právní kroky, který jsou v tomto případě třeba, prostě vyžadují nějaký čas. Na něco zase jsou termíny. A na podzim neměl žádnej takovej průser. Rozhodlo se o tom, že všechny Bohemians jsou členové svazu, jinak se musela řešit hlavně repre...

Reagovat
smazaný uživatel

treba v tom bordelu konecne nekdo udela poradek, pac at je to jak je to, bohemka neni "prava" ani jedna, podle toho co se celou dobu psalo, jeden koupi logo a hraje si na bohemku, fanouskovsky sdruzeni udela klub a privlastni hrace, telovychovna jednota si na truc /kvuli penezum/ udela fotbalovej oddil at hodi kamenem, kdo je bez viny

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni tři (vejsada,kapr a přibyl) jsou podvodníci, byznysmani pro dobro fotbalu dělají hovno, a jen hrabou pro sebe, rozpustit fšecky tři bohemky a je klid.

Reagovat
smazaný uživatel

Jediná pravá Bohemka je ta z Irska.

Reagovat
salami

ta mi z nich přijde nejpodezřelejší, proč se klub v Irsku jmenuje Čechie netušim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Ono to znamená v překladu taky bohémský, nejen Český

Reagovat
smazaný uživatel

a proč se tady menujou kluby SPARTA, když s řeckem taky nemají nic společný

Reagovat
smazaný uživatel

to mela byt reakce

Reagovat
salami

no a? nechapu co tim chceš říct

Reagovat
smazaný uživatel

No má pravdu, všichni přece víme, že Sparta je jen jedna a to ta v Roterdamu

Reagovat
Liquid

Bohemians Střížkov - Pride of Prague !

Reagovat
smazaný uživatel

možná tak v jednom roce když tam byl Panenka,a to ještě se zavřenejma očima

Reagovat
smazaný uživatel

v tomto spore sa jedna o logo alebo aj samotny nazov Bohemians ?

Reagovat
centos

O obojí. A ti z Ďolíčku kvůli tomu myslím nedostali peníze za Morávka, když přestoupil do Schalke.

Reagovat
smazaný uživatel

no pre celu ligu bude najlepsie skore vyriesenie situacie pretoze to divadlo nemoze prospievat nikomu...nechapem co to moze nejakemu fejkerovi priniest okrem nenavisti a vysmechu ...akurat poskodi iny popularnejsi klub...

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych to rozřešil hned i bez právníků. Bohemians je jen jeden a to v Irsku Takže jedni se budou jmenovat betonmians s nějakým číslem betonu, druzí zlodějmians se znakem pruhovaného kapra s kouli na ploutvi a třetí by mohli mít ve znaku tu výsadu (pražsky Vejsadu) že budou mít ve znaku růžovou žirafu

Reagovat
kubys

Asi si musím jít zahulit, potom uvidím, jestli tenhle příspěvek nabude nějaké vtipnosti...

Reagovat
vodka

funguje to...

Reagovat
salami

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pavel.fotbal

Reagovat
Zofka

Ach jo. A to jsem chtěl na ten fotbal jít. Ještě, že jsem nešel. Bohužel, tohle trapné, ale možná to konečně pomůže celý problém vyřešit a bude brzo klid. Po fotbalové stránce problém dosud nebyl ... oba kluby si vybojovaly první ligu sportovně, takže o nějakém vyhazovu z ligy bych nemluvil.

A pravá Bohemka je jen jedna a není to ani jedna z zěchto dvou ... TJ Bohemians

Reagovat
Zofka

A ještě rád doplním .... http://www.bohemianspraha.cz/

Reagovat
pavel.fotbal

Dal bych soudní zákaz Vejsadovi a Kaprovi doživotní zákaz vykonávání jakýkoliv funkce ve fotbale! Jasně a exekutivně a bez pardonu. Protože takový paraziti nemají ve fotbale co dělat. Opět ukázali svojí tvář. A teď bude legrace, až jim to setřihne i UEFA.Pak si můžou jít s těma svejma BLBEJMA požadavkama stěžovat třeba na lampárnu.

Reagovat
smazaný uživatel

som zo slovenska. vysvetli mi niekto o co ide? dik

Reagovat
smazaný uživatel

Pročti jsi to celé snad pochopíš. Pro Slováky je taky jediná Bohemka ta z Vršovic, že jo ? Nebo tam znáte ještě jinou ? Třebas Bohemians Horní Dolná pod Kopcem.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohemka 1905 hraje hovno, Bohemka ze Střížkova je sračka...

Reagovat
centos

Ty máš nějakou fekální náladu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

snad tohle konecne povede k reseni tehle ostudy naseho fotbalu jednoznacne uz zadny ustupky nikomu pokud se nedohodnou a nezustane jen jedna Bohemka zrusit vsechny

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele