Stramaccioni: Žádného připískávání Juventusu jsem si nevšiml

31.10.2012, 15:32
Aktuality
Trenér Interu Andrea Stramaccioni odmítl, že by měli letos Juventusu pomáhat rozhodčí. Mladý kouč Nerazzurri si žádného takového trendu v současnosti nevšiml, ačkoliv někteří o podobných teoriích začali spekulovat. Zejména pak po zápase Staré dámy s Catanií...

V zápasech úřadujícího italského mistra došlo v letošní sezoně už k několika kontroverzním rozhodnutím sudích a právě duel s Catanií vyčnívá. O víkendu totiž rozhodčí Rossazzurri kvůli údajnému ofsajdu neuznali branku a Juventus nakonec zvítězil 1:0. Andrea Stramaccioni, trenér Interu, si ovšem nemyslí, že by mělo jít o zaběhnutý trend v podobě pomáhání Juventusu.

"Zatím jsem v lize neviděl nic, co by nasvědčovalo tomu, že se pomáhá Juventusu," uvedl Stramaccioni na klubovém webu Interu. "Lidé si samozřejmě všimli toho, co se stalo v Catanii, protože tam došlo ke dvěma rozhodnutím ve prospěch jednoho týmu, ale nemyslím si, že by mimo tento zápas byly důkazy naznačující pomáhání Juventusu.

"Celkově jsem si nevšiml, že by se s Juve zacházelo nějak nadstandardně,"
dodal Stramaccioni.

Tyto výroky lodivod Interu hlásí pár dní před víkendovým 11. kolem, ve kterém se střetnou Nerazzurri právě s Juventusem. Pokud vložené kolo dopadne pro obě mužstva pozitivně, mohlo by jít o souboj prvního s druhým mužstvem tabulky.

Autor: Ondřej Holzman / soccerway.com

Komentáře (104)

Přidat komentář
Pinturicchio

Už na začátku jsem říkal, že je to sympaťák.

Reagovat
smazaný uživatel

A má pravdu.

Reagovat
j_mrazik

Je to nezvyk, když není na lávce Interu nějakou nafoukaný vocas.

Reagovat
j_mrazik

* nějaký

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem na praxi s Markem Kyselou který si dodělává školu a mluvil o něm úplně jinak... Navíc s ním vyhrál i juniorskou LM

Reagovat
smazaný uživatel

Už mě to sere, jak se tohle připískávání řeší víc a víc, a to u všech lig.

Reagovat
Robbie

proč ješte nehraje když mu je jen 36 let ?

Reagovat
Sosi

Protože viděl, že na Horvátha stejně nemá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nehraje protože mu kariéru hodně předčasně ukončilo zranění kolene.

Reagovat
smazaný uživatel

A former defender, his playing career was cut short by a serious knee injury while with Bologna in the 1994–95 season.

Reagovat
smazaný uživatel

tak je asi slepy

Reagovat
Sosi

To je aspoň slovo do pranice. To by se hodilo i u nás, kdyby se za úspěchem hned nehledalo podplácení

Reagovat
smazaný uživatel

to by se ale muselo verejne priznat, ze Plzen hraje co se tyce kvality a HLAVNE konzistentnosti vykonu nejlepe hodnoceny fotbal u nas.ne jako Sparta, ktera zahraje jednou jako za Hrebika a trikrat jako za Straky. a navic hraje 90 minut, Matejovsky naopak rekne, ze po 30 minutach uz dane tempo nemohli vydrzet........s takovym pristupem se do prvni desitky FIFA nedostaneme uz nikdy

Reagovat
smazaný uživatel

Strama Celkem mě mrzí, že série Juve se skončí na čísle 49 a neposune se na 50

Reagovat
smazaný uživatel

Stramačóny

Reagovat
The Krupy

Mladý a sympatický tréner, týmto si ma získal

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkně ho Řím vychoval Je to sympaťák

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš je nezvyk, že se najde trenér, kterej by nebrečel

Reagovat
smazaný uživatel

ACčko si rozprodalo kádr, Inter byl mizerný ale pomalu se zvedá a jediný Juventus z té "velké trojky" zůstal stabilní proto vyhrává a hned se to háže na rozhodčí jinak Andreo je člověk na správném místě.. hodně úspěchů do budoucna

Reagovat
Filipow

,,Jediný Juventus z té "velké trojky" zůstal stabilní"

A co ty dva roky teď ? Tím samým teď bude trpět Inter a AC.. ale říct, že Juve je stabilní po jedné sezóně? Míří ke stabilitě, ano.. ale na tento verdikt je třeba ještě aspoň 2 roky počkat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeden z důvodů proč jim tu LM přeju.

Celkově mi příjdou mladí trenéři v Itálii jako velké osobnosti Antonio, Massimo, Andrea, Vincenzo..

Reagovat
smazaný uživatel

bud ty zapasy Juve nevidel, nebo by si mel zajit na ocni..

Reagovat
smazaný uživatel

po zápase Inter-Juventus bude mluvit jinak

Reagovat
smazaný uživatel

nebo na ne sije boudu, chce je uchlacholit, oni budou spolehat na sudi a sudi bude piskat rovinu a Juve bude v prdeli

Reagovat
10

tak hlavně že si je viděl ty

Reagovat
Pinturicchio

Ty zase k psychiatrovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Strama

Reagovat
smazaný uživatel

Opravdu klobou dolů, jak před Alegrim tak Stramem, já snad ty Milánisty budu mít ještě rád ne jak Neapol a AS Ne, fakt big 3 si našly výborné trenery.

Reagovat
Jajinek

V podstatě se Stramou souhlasím. Rozhodně si nemyslím, že by Juve nějak rozhodnčí podlplácelo nebo že by to měli vše domluvené a že je to nějaké cílené spíknutí. To, že sudí Juve letos pomáhají je fakt, ale jak už jsem psal dříve, je to způsobené spíše kvalitou italských sudí a tím, že týmům, které dominovali lize se prostě připískávalo vždy, ať už to byl Inter, AC nebo nyní Juve.

Upřimně ale nemyslím, že by tohle vyjádření bylo ideálně načasované. Spíše měl mlčet. Nyní je před derby a měla by se nechat média, aby na sudí a potažmo na Juve vyvynula tlak. Tohle je sice dobré odlehčení a sympatické vyjádření, bohužel v nepravou dobu. Je nesmysl se zavděčovat Juventinům, ti nás tak nesnášejí, že tohle vyjádření na věci stejně nic nezmění. Strama se ještě má co učit. Na první pohled vypadá jako skromný, rovný chlap...bohužel tohle se moc u trénování top klubů nenosí. Aby byl člověk úspěčný, musí holt být tak trochu arogantní grázl jako José.

Nicméně doufám, že derby se obejde bez jakékoli pomoci na obě strany, i když je to nepravděpodoné. Věřím, že máme na to porazit Juve na hřišti.

FORZA INTER!

Reagovat
lnterista

Reagovat
Pinturicchio

Za první odstavec.

Reagovat
The Krupy

Tak nemusí byť každý ako Mourinho ale súhlas, nejaké hercovačky pred derby ...to k tomu proste patrí.

Ale v minulej sezóne takto rozhodcovia pískali v prospech AC, hlavne tie penalty a nám nepískali skoro nič, veď sme kopali žalostne málo penált, aspoň v prvej polovici sezóny. Je to presne tak ako hovoríš, nič iné by som v tom nehľadal.

Reagovat
10

V čem Juventusu pomáhají víc, než třeba vám, nebo Neapoli? Catania byla extrém, ale v konečným důsledku to pro Juve žádný zvýhodnění nebylo, akorát to odsere na dost dlouho. Stejně jako minulou sezonu s gólem Muntariho se teď bude celou sezonu vytahovat tenhle zápas na Massimino. Jasnou penaltu na Pogbu a následný vyloučení Spolliho už nikdo nevytáhne, stejně jako nikdo neřekne, že Mexes měl jít s Milánem ven o poločase za úder Borriellovi do žeber a hlavně, že Matrimu taky neuznali pro neexistující ofsajd regulérní gól.

Kdyby byl Inter první, tak bych tady možná jako jedinej psal o tom, jak rozhodčí pomohl vám. Třeba v derby (gól Montoliva), nebo teď doma s Catanií. To je 6 bodů, místo třeba dvou. Vytahoval bych to možná nefér, ale stejně se k tomu můžu stavět i teď.

Reagovat
Jajinek

o gólu Montoliva už jsme se spolu bavili a se střízlivou hlavou ti mohu říct, že bych ho prostě taky neuznal. Penalta proti Catanii měla být, o tom není pochyb.

Jinak u Juve to byl především první zápas proti Parmě a pak drobnosti v ostatních zápasech, zejména při hře v poli.

Ale v globálu souhlas. Já to nevidím nějak strašně a nemyslím, že to přípískávání je tam nějak markatní. Ale otáčet to a tvrdit, že tam žádné není, to si myslím, že není správný tah.

Problém je, že ty "pomoci" Juve jsou (a říkám, že shodou okolností) prostě jasně viditelné. Míč jasně za čárou, jasné ofsajdy. Kdežto penaltové zákroky nebo údery, i když jsou jasné, jsou prostě na posouzení sudího, s tím se nedá nic dělat.

Jinak globálně vím jak to myslíš, jen mě někdy štve to vaše obhajování za každou cenu a neustoupení ani o píď. To mají Juventini asi vrozené. Na druhou stranu někdy je to ku prospěchu.

Reagovat
10

Nesouhlasím sice úplně v tý tendenčnosti, kterou naznačuješ, ale jinak to neotáčím. Spíš to dávám jako protiváhu k ostatním týmům v boji Scudetto, když se tady bavíme o "pomáhání". To totiž nikdo nedělá, je tady jen jedna strana mince.

Reagovat
Jajinek

Ale to je dany tim ze se sesly tak dve velky viditelny chyby v jednom zapase.

Reagovat
10

Njn, bych tam radši prohrál. V konečným důsledku to pro Juve bude mnohem horší.

Reagovat
Yanek

V konečným důsledku žádné zvýhodnění? Catania mohla do té doby klidně zápas vyhrát, ale ten nevynucený indicident je poslal úplně do hajzlu.

S tím Mexesem..., do teď si pamatuju jak hrál Pirlo na San Siru celý zápas lokty na Van Bommela, tehdy měl snad jen jednu žlutou a klidně mohl jít ven. No a srovnávat gól Matriho, který byl fakt kontroverzní a pokud nebyl v offsidu, tak to bylo šíleně na těsno (gazzetta nebo Sky tehdy snad ukazovali orbázky, že se o offside nejednalo) s Muntarim, což byl jeden z největších rozhodcovských failů posledních let chce taky odvahu.

Reagovat
10

Zvýhodnění celkově, ne v tom zápase. Tím myslím tu negativní mediální kampaň, která se po tom strhla. A že Catania mohla vyhrát? Mohla no...ale ten gól byla jejich jediná střela na bránu, Juventus jich měl 10.

Jakou odvahu prosimtě? Proč bych to měl srovnávat? Oba góly měly platit, na tom není nic k porovnávání.

Reagovat
Yanek

Tak to, že si okolí o Juve říká nepěkné věci vám může být ukradené. Tohle trvá delší dobu, vůbec bych to neřešil - kdyby to neovlivňovalo rozhodčí, což se neděje.

Však to je to, o čem píšu - se potom sesypali, což je z části jejich chyba, ale vyplývá z chyby rozhodčího.

Oba góly sice měly platit, ale nemůžeš je dávat na stejnou úroveň v tom, že ty situace byly diametrálně odlišné a úroveň toho, jak težké byly na posouzení, byla jiná.

Reagovat
10

Tak ale pokud se bavíme o tom, kdo koho víc poškodil, tak je to jedno, ne? Oba regulérní, váš jasně, náš těžší na posouzení, ale to bych v týhle diskusi zpětně neřešil. Spíš se můžeme bavit o tom, jak by zápas vypadal za stavu 2:0.

Reagovat
DelPiero137

Catania sa mozno prestala chvilu koncentrovat ale ich hra bola slaba pred golom aj po gole. Nesnazaili sa vyhrat zapas, spoliehali sa na jeden protiutok.

Spominaju sa to mega faily rozhodcov a to ze pred neuznanym golom bola lopta celym objemom za ciarou nikto ani nespomenie. Ked uz spominam neuznany gol tak spomeniem aj to z coho ten gol vyplyval. Ze miesto odkopu sa kopal roh z ktore padol ten neuznany gol.

V Milane to bolo myslim jasne na obe strany, Muntari aj Matri dali regulerne goly. Otazka je co by sa presne dialo za stavu 2-0. Matri gol nespochybnuj, ja si pamatam tiez tie obrazky a viem ze tam Matri nebol v offside.

Reagovat
Mr.Jindros

První odstavec: Kdy se Juve připísklo kromě Catanie? Možná si matně vzpomínám na nějakou situaci, ale už ani nevím v jakém to bylo zápase a určitě se vyskytlo i několik momentů proti nám.

"Aby byl člověk úspěčný, musí holt být tak trochu arogantní grázl jako José. "

Úplná kravina, mnoho příkladů ve fotbale i mimo něj.

Jinak na hřišti nás v současné dát klidně můžete, uvidíme jestli Toník něco vymyslí.

Reagovat
Jajinek

první odstavec viz reakce na 10ku.

Druhý odstavec...no, nepovažoval bych to za kravinu. Je jen málo vyjímek a platí to obecně v životě, pokud chce být člověk v něčem úplný TOP.

Reagovat
10

...až na ten poslední řádek, myslím, že Inter u nás zažije podobný peklo jako Roma

Reagovat
DelPiero137

Tiez sa snazim zalovit v pamati kedy sa nam nejak pripiskavalo tuto sezonu. Patam si ze raz nas rozhodca usetril od druhej zltej a mozno 1-2 tazsie suboje Chiela v 16-ke ale nic co by bolo vyrazne prehliadnutelne. Ak nepocitam zapas s Cataniou tak ta bilancia pomoc a poskodenie rozhodov v nas prospech je vyrovnana.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, peknej prispevek s nadhledem, zadny zbytecni prilivani. Na ten zapas se tesim, verim, ze to bude to boj az do konce, ale s jinym koncem, nez jsi naznacil

Forza Juve!

Reagovat
Yanek

Říct, že se AC připískávalo po všech těch letošních trapasech chce fakt kumšt. Vytáhl bych ti minimálně šest případů, kdy rozhodčí Milán poškodili a v polovině to bylo ztráta bodů. Lidem uvízly v paměti penalty, ale srovnávat to s érou Interu... no radši nic.

Reagovat
smazaný uživatel

najprv si poriadne precitaj prispevok, potom sa zamysli nad tym a az potom reaguj, alebo chces povedat ked bolo AC na vrchole(ked vyhralo SA, nie letosnu sezonu) tak sa im nepripiskavalo?

Reagovat
smazaný uživatel

Pintu, jak je to s posilama pro Juve, nevíš? Nemáš pro nás nějaký ótéčko?

Reagovat
Pinturicchio

Nemám, pokud se něco vyskytne, můžeš samozřejmě počítat s tím, že to tady proberu durch und durch.

Reagovat
smazaný uživatel

Minule jsem byl na tebe příliš tvrdý, doufám, že jsi se z toho nepodělal. Jaký je tvůj názor na uživatele kiwwi? Já osobně bych ho chtěl utratit.

Reagovat
Il Architetto

Reagovat
brenk

Reagovat
The Krupy

Hovorí sa o Villovi z Barcelony, dokonca som zachytil správy o možno návrate Davida Trezegueta.

Reagovat
Pinturicchio

On se neptal vážně, je nejspíš jen další alter ego Masopusta.

Reagovat
The Krupy

Aha

Reagovat
smazaný uživatel

Villa... kdybych napsal: "zaslechl jsem o Rooneym" tak to vyjde nastejno

Reagovat
smazaný uživatel

Četl jsem pár tvých příspěvků a musím říct, ze na mě dojem neudělaly. Mám pocit, že jsi kretén.

Reagovat
smazaný uživatel

promiň začnu psát tak aby se do mě lidi tady na EF zamilovali

Reagovat
smazaný uživatel

Villa by byl vynikající, je skoda, že musí hrát takový šutér z křídla. Barcelona by ale zničila i Falcaa.

Reagovat
panca

tomu villovi snad nemuze nikdo normalni verit

Reagovat
Pettirosso

v tomhle případu, už snad nikomu..

Reagovat
smazaný uživatel

Když inter koupil Beniteze,tak jsem jim přestal fandit,ale ted se Stramaccionim,už jim zas přeju účast vLM

Reagovat
SaianSupaCrew

Jak tak koukam, tak je mozna lepsi, ze jsem bez internetu

MERDA ZEMAN

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně velkej sympaťák Ale stejně FORZA JUVE!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Strama diplomat

(aj ked pravdou je ze sudi juve tlaci ako buldozer stare ponozky) len to nechcel stramy tak hrotit

Reagovat
The Krupy

Inak na Eurosporte ide o 19:00 NextGen Series, zápas Juventus - Manchester City. Predkrm pred zápasom s Bolognou.

Reagovat
Jajinek

celkem klíčovej zápas o postup, když jste si to tak pohnujili tou remízou s Fenerbahce doma, ale to taky čekat od Juve

Inter vypadá na postup zatím v klidu, pokud se nepohnojí dvojzápas s Tronheimem, který by měl být ve skupině papírově nejslabší.

Reagovat
The Krupy

Tak remízy sú našim "trademarkom"

Uvidíme ako to dopadne, hlavne som zvedavý na výkon súpera keďže vôbec neviem čo od nich očakávať. Vy ste túto súťaž vlastne minulý rok vyhrali však ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano.

A ako pozeram zostavy z tohto rocnika, za Inter opat hraju obranca M`Baye a zaloznici Benassi s Duncanom.

Reagovat
Inter Eterno Amore

primavera vyhrala triple

Reagovat
The Krupy

Pekne, len aby z toho do budúcnosti niečo bolo. My sme tiež mali kopu talentovaných mladíkov v Primavere a zhoreli ako fakľa.

Reagovat
cresposuper

Z tej našej primavery sa v áčku nikto neuchytí. Viď Longo, ktorý tam bol najlepší hráč.

Reagovat
Inter Eterno Amore

mne sa páči Duncan .. podľa mňa ťažko súdiť, tí hráči sú ešte dosť mladí

Reagovat
The Krupy

Tak to je problém asi celého Calcia, tie výkonnostné rozdiely medzi primaverami a áčkami sú priepastné. Naposledy sa poriadne presadil asi ten Balotelli, ak ma pamäť neklame.

Reagovat
The Krupy

Napr. od nás som strašne zvedavý na Appelta.

Reagovat
Pettirosso

Longo vás bude jednou táhnout, v Espanyolu mu to jde a předpokládám, že pokud mu to půjde i nadále, Inter si ho stáhne jako Coutinha

Reagovat
cresposuper

Pochybujem, že sa presadí. Coutinhovi to tiež v Espanyole šlapalo, ale na základ u nás nemá.

Reagovat
Pettirosso

hned ne, ale za pár let..

Reagovat
olis

mozem sa spytat kolko klubov tam postupuje ?

Reagovat
Jajinek

to jsme to řešili s 10kou. Ten klíč nikdo moc neví...

Reagovat
olis

aha a hra to okrem Interu a Juve este nietko tento rok ? o primaverach viem fakt minimum

Reagovat
Jajinek

s největší pravděpodobností tam žádná kvalifikace není a asociace si vybere papírově 24 nejleších a nejrozmanitjších týmů...z Itálie tam hraje Inter a Juve.

Reagovat
olis

ok, diki za info

Reagovat
M11

docela zvlastni

Reagovat
lnterista

Nekdy davno jsem cetl nebo slysel pri prenosu nextgen(ja uz nevim), ze ty tymy se prihlasi. Ale co se deje potom to nevim

Reagovat
Jajinek

opravdu jen dostanou pozvanku, maji to ve stanovach...

Reagovat
lnterista

Reagovat
lnterista

mozna prvni rok to tak bylo

Reagovat
lnterista

Slivka

Reagovat
smazaný uživatel

to je teda předkrm

Reagovat
The Krupy

Pre Juventinov určite, hoci sa na ten zápas nedá pozerať

Reagovat
SqueeZy

Zajímavá statistika

Kolik kdo kopal penalt od sezony 2007/2008..

AC 49

Inter 37

Juventus 26

Kolika penaltám čelily týmy od sezony 2007/2008

Inter 26

Juventus 22

AC 19

Reagovat
Jajinek

a kdo nyní spočítá to neuvěřitelné číslo, kolik z těch 26ti Julione chytil

Reagovat
SqueeZy

Já určitě ne

Reagovat
DelPiero137

On ma taku dobru bilanciu na 11-ky? ja moc superov nesledujem hlavne ked to nedavaju v TV, stream je pre mna peklo s mojim pomalym netom.

Reagovat
smazaný uživatel

Kurna,tolko dobrých zápasov v rovnaký čas

Reagovat
Jajinek

tichučko

Reagovat
Pettirosso

stovečka pro povedené derbíčko s lepším týmem jakožto zaslouženým vítězem

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele